[Black Friday] KPN Thuis & Mobiel (2020) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 30.664 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouge Baste
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 07:53
Zojuist voor de tweede keer gebeld met KPN. Doorverbinden naar de afdeling klantbehoud lijken ze niet meer te doen, ik werd bij de eerste lijn geholpen. Bij de eerste poging kreeg ik 3 maand korting, dit vond ik te weinig dus gezegd erover na te denken.
Bij de tweede keer kreeg ik 6 maand korting en hiermee ben ik wel akkoord gegaan. Allemaal niet zo soepel zoals het eerdere jaren ging.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 08:40
Bijzonder. Ik heb contact gezocht met KPN en ik kreeg te horen dat ik het beste nog even kon wachten met verlengen. De medewerker zei dat de Black Friday acties tot 4 december doorlopen en hoe later je belt/chat, hoe groter de aanbieding is die ze je aanbieden.

De medewerker in kwestie vond het gratis zenderpakket ook maar een zwaktebod en kon uit ervaring vertellen dat ze op het laatst vaak gaan stunten en hoe vroeger je contact zoekt met KPN, hoe slechter de deal in verhouding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mAiden88
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 31-07 21:49
Hmmbob schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:05:
Dit zijn allemaal aanbiedingen op basis van Hussel, denk ik?

Reason for asking: ik heb nu Fox gratis in mijn Compleet abo - volgens mij ga ik er sowieso op achteruit als ik naar een Hussel variant overstap.
Lig er beetje aan wat je allemaal heb..

Ik heb toevallig gisteren verlengd, krijg 6 maanden 32eur korting op mij totaal factuur, 6 maanden gratis fox-sports.
Ik was er tevreden mee :).. Dit word waarschijnlijk toch mij laatste jaar bij KPN, aangezien ik er hierna alweer 3 jaar zit, zal er op den duur weinig uit te halen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo!
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 10:32
Heb gisteren gebeld en toen werd mij een Sonos one speaker beloofd. Toen niet gelijk akkoord gegaan omdat ik eerst wilde overleggen. Vandaag belde ik opnieuw en konden ze dit niet meer voor me doen. Heb gevraagd of ik kon worden doorverbonden met klantenbehoud. De vrouw van klantenbehoud kon mij ook geen Sonos one speaker aanbieden. Ze vertelde dat het een groot probleem is dat het klanten eerst is aangeboden maar het later niet blijkt te kunnen. Ben redelijk boos geworden en toen is ons flinke korting aangeboden. Van 67 naar 40 euro per maand voor 9 maanden. Wij komen nog af van een abonnement dat 74 euro kost dus voor 9 maanden zijn wij bijna gehalveerd in kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:52
mAiden88 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 15:10:
[...]

Lig er beetje aan wat je allemaal heb..

Ik heb toevallig gisteren verlengd, krijg 6 maanden 32eur korting op mij totaal factuur, 6 maanden gratis fox-sports.
Ik was er tevreden mee :).. Dit word waarschijnlijk toch mij laatste jaar bij KPN, aangezien ik er hierna alweer 3 jaar zit, zal er op den duur weinig uit te halen zijn.
Goed om te weten, ik zit in hetzelfde schuitje. Fox nu gratis + 5 euro korting mobiel en dubbele data.

Heb het idee dat ik er sowieso op achteruit ga. Welke abonnementen heb jij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mAiden88
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 31-07 21:49
AFCAjax schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:48:
[...]

Goed om te weten, ik zit in hetzelfde schuitje. Fox nu gratis + 5 euro korting mobiel en dubbele data.

Ik heb een VDSL lijntje (200Mbit). KPN levert hier niet over glasvezel, voor de rest heb ik het volgende:

Spotify
Ziggo Sports
Fox Sports
FritzBox
Netflix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducatii
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-08 11:57
Kan klantenservicenummer van kpn niet vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:52
mAiden88 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:50:
[...]

Ik heb een VDSL lijntje (200Mbit). KPN levert hier niet over glasvezel, voor de rest heb ik het volgende:

Spotify
Ziggo Sports
Fox Sports
FritzBox
Netflix
Thanks! Heb zelf het volgende;

KPN Unlimited Mobiel
Fox sports
Spotify
Glas 100/100
TV
Digitenne (gebruik schoonouders op camping)

Ga straks even bellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:19
AFCAjax schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:48:
[...]

Dat kreeg ik ook.
100/100, 2 TV’s en vaste telefoon.

Na 3 maand betaal ik dan €4,- / maand meer dan nu met mijn ‘Telfort’ abo’s.

Gaan we dus niet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruson
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:41
Ik werd helemaal niet meer doorverbonden met klantretentie. De eerstelijns medewerker hield zijn poot stijf en zei dat hij niks voor mij kon betekenen.

Dankzij de puinhoop bij de telfort->kpn transitie ben ik uren bezig geweest met ze (>5x contact) om mijn hussel korting goed verrekend te krijgen van een mobiel abonnement. Ik ben meer gaan betalen dan bij Telfort, maar service, ho maar. Dag KPN.

7DII | Canon 10-18 IS STM | Sigma 18-35 1.8 | Canon 100L | Canon MP-E 65mm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MDXTweaker
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 09:49
Ducatii schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:57:
08000402

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St00mwals
Ducatii schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 16:57:
(0800) 0402

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-09 12:49
ik kwam helaas niet verder dan 3 maanden gratis zenderpakket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducatii
joey82 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 17:18:
Ik ook, helaas. Twee keer gebeld zonder succes. Enkel 3 maanden gratis zenderpakket.

[ Voor 10% gewijzigd door Ducatii op 24-11-2020 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
Ducatii schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 17:35:
[...]

Ik ook, helaas. Twee keer gebeld zonder succes. Enkel 3 maanden gratis zenderpakket.
even gebeld en was geregeld, half jaar 20 euro korting :)

( 200/200 glasvezel en tv )

[ Voor 6% gewijzigd door joey82 op 24-11-2020 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducatii
joey82 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 17:43:
[...]

even gebeld en was geregeld, half jaar 20 euro korting :)
Wat is je oorspronkelijke prijs en wat zit erbij inbegrepen?

[ Voor 6% gewijzigd door Ducatii op 24-11-2020 17:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joey82
Ducatii schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 17:57:
[...]

Wat is je oorspronkelijke prijs en wat zit erbij inbegrepen?
de oorspronkelijke prijs ( 60 euro ) 200/200 glasvezel en tv

nu een half jaar ( 40 euro ) 200/200 glasvezel en tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlexiBel1984
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-07 16:06
Net een poosje met ene Esra via de livechat gezeten. Aangegeven 2 mobiele abonnementen en 1 thuis abonnement te willen verlengen. Heb 2 weken geleden een vergelijk gemaakt met wat voor abonnement ik zou willen. Komen ze met exact dezelfde bedragen op de proppen.
Aangegeven dat ik echt korting wil. Maar nee, er is NIKS mogelijk. Ze konden me wel 2 super wifi punten aanbieden van 149EUR voor 99EUR. Daar heb ik smakelijk om gelachten... Ik heb namelijk vorige week een kortingscode per email gehad voor 2 gratis superwifi punten. Daar heb ik alleen geen interesse in. Ik heb mijn huis "vol" hangen met Unifi Acces points. Dus hoef ik geen superwifi van KPN.

Vervolgens gaven ze aan me door te kunnen verbinden met de opzegafdeling. Alleen ging dat mis... verbinding werd verbroken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducatii
FlexiBel1984 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 18:05:
Net een poosje met ene Esra via de livechat gezeten. Aangegeven 2 mobiele abonnementen en 1 thuis abonnement te willen verlengen. Heb 2 weken geleden een vergelijk gemaakt met wat voor abonnement ik zou willen. Komen ze met exact dezelfde bedragen op de proppen.
Aangegeven dat ik echt korting wil. Maar nee, er is NIKS mogelijk. Ze konden me wel 2 super wifi punten aanbieden van 149EUR voor 99EUR. Daar heb ik smakelijk om gelachten... Ik heb namelijk vorige week een kortingscode per email gehad voor 2 gratis superwifi punten. Daar heb ik alleen geen interesse in. Ik heb mijn huis "vol" hangen met Unifi Acces points. Dus hoef ik geen superwifi van KPN.

Vervolgens gaven ze aan me door te kunnen verbinden met de opzegafdeling. Alleen ging dat mis... verbinding werd verbroken.
Hoe kom ik op de chat? Kan niet vinden via kpn site.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 01:04

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Ik denk dat hier - zoals wel vaker - de aanhouder wint.

Via de chat is het vrij hopeloos; ze zijn (bij mij) niet onvriendelijk/onbehulpzaam, maar daar moeten ze bijna wel geïnstrueerd zijn om hun poot stijf te houden. Of ze kunnen/willen daar nu kennelijk geen wijzigingen in de abonnementen doorvoeren.

Bellen leverde meer op. Twee vriendelijke medewerkers. Na gesprek met de eerste (hij bevestigde al dat er een korting kon worden doorgevoerd) werd ik doorverbonden met de tweede. Huidige Internet & TV wordt dan weliswaar zo'n Hussel-abonnement, dus dan valt gratis Fox weg, maar ook met die 5 euro korting op Fox kom je uiteindelijk onder de streep nog iets goedkoper uit dan mijn huidige maandbedrag. Dat is bijna verwaarloosbaar, maar dan komt natuurlijk het grote voordeel van de eerste 6 maanden een korting van 15 euro per maand, al is dat volgens mij 20 euro per maand als ik het maandelijkse bedrag van de eerste 6 maanden en het reguliere bedrag van de periode daarna goed verstaan heb. Deze week seintje geven en dan wordt dat doorgevoerd. Had geen zin om nou te proberen er nog meer uit te slepen. Toch aardig dit.

[ Voor 14% gewijzigd door Koekiemonsterr op 24-11-2020 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-09 19:55
PhaeTom schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:17:
[...]

Vergeet de Cashback niet via bv CashbackXL, dan zijn je aansluitkosten bijna €0,- Sowieso een goeie tip voor de OP.
Hoe werkt dat? Heb de BF actie aangevraagd via CashbackXL, maar heb niet het gevoel dat het iets deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07:10

Hokkie

Hello

Hier precies hetzelfde! Thuis (contract was al afgelopen) en 2 mobiele abonnementen (verlengbaar). Niks aan korting ontvangen. Via chat...

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlexiBel1984
Ducatii schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 18:07:
[...]

Hoe kom ik op de chat? Kan niet vinden via kpn site.
Ze hebben het goed verstopt inderdaad
Hier: https://www.kpn.com/service.htm?icid=toptaak8-service
Edit: werkt toch niet gelijk deze link.
Maar als je op deze pagina “andere producten” kiest, daarna de optie kiezen “ik heb een andere vraag of wil graag contact” dan daarna staat bijna onderaan de optie voor livechat.

Staat bijna onderaan.

[ Voor 28% gewijzigd door FlexiBel1984 op 24-11-2020 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
joey82 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 17:18:
Die had ik al los gekregen bij ze voordat de black friday deals bekend waren. :Y)

Ik zal het een dezer dagen ook weer eens proberen. Negen maanden 25 euro korting per maand is mijn streven.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
pven schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 19:45:
[...]

Die had ik al los gekregen bij ze voordat de black friday deals bekend waren. :Y)

Ik zal het een dezer dagen ook weer eens proberen. Negen maanden 25 euro korting per maand is mijn streven.
Of je dat gaat lukken weet ik niet,zelfs nieuwe klanten krijgen dat dit jaar niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducatii
Helaas van een koude kermis thuisgekomen. Meermaals telefonisch geprobeerd maar niet verder gekomen dan gratis 3 maanden sportzenders, zelfs na doorverbinden met klantbehoud niets voor mij kunnen betekenen.

Chat hetzelfde resultaat. Dit heeft te maken met het feit dat ik een geëmigreerd Telfort account heb, waarvan de kosten per definitie al aanzienlijk lager zijn. Ik betaal namelijk 58 euro voor 50mb glasvezel, televisie en onbeperkt bellen naar vaste nummers in Europa inclusief Turkije.

Voorgaande jaren, voor de fusie met KPN, was het wel elk jaar gelukt om een bestaande klantenkorting te krijgen.

Ben wel een beetje verdrietig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:14
joey82 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 19:58:
[...]

Of je dat gaat lukken weet ik niet,zelfs nieuwe klanten krijgen dat dit jaar niet....
Hele tijd zitten chatten met iemand van klantbehoud (na doorverbonden te worden door de eerste lijns medewerker).

Was heel open en gaf aan dat op de 500/500 (geen tv of andere producten) de korting maximaal 6 maanden 20eu korting was.

Als ik 200/200 nam was het 9 maanden 15 euro. Die korting kon niet op de 500/500.

Combineren met tv levert wat extra korting op zoals eerder mensen hebben gehad (met meer producten kun je dan bijv op de 9 maanden 25eu korting krijgen). 9 maanden korting was niet mogelijk op de 500/500 abbos.

Ook nog even gekeken voor mobiel. Voor een verlenging was 21.50 mogelijk voor het onbeperkte abbo. Voor nieuwe klanten was 25eu het laagst (aansluitkosten werden er af gehaald).

Lijkt me redelijk in lijn met de verschillende kortingen die ik hier in het topic langs heb zien komen.

Uiteindelijk de 6 maanden 20eu genomen en bin Vodafone voor 22eu pm 40gb abbo genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlexiBel1984
maxvdh schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 20:24:
[...]

Hele tijd zitten chatten met iemand van klantbehoud (na doorverbonden te worden door de eerste lijns medewerker).

...

Uiteindelijk de 6 maanden 20eu genomen en bin Vodafone voor 22eu pm 40gb abbo genomen.
Doe je goed!

Hoe kom je bij klantbehoud terecht? Of is dat synoniem voor de afdeling opzeggingen?

Ik heb net de livechat nog eens geprobeerd. Maar die had kennelijk op mijn account gezien dat ik eerder vandaag al met een medewerker had gesproken. En dat er nog steeds geen andere mogelijkheden zijn. Waarna de livechat automatisch werd beëindigd omdat ik al langere tijd inactief zou zijn. Terwijl ik midden in een actief gesprek zat. Bijzonder hoor!

Morgen maar eens bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.d0hage
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 09:20
Livechat werkt niet helemaal perfect. Ik heb verschillende keren gesproken met een medewerker en tijdens het gesprek werd de chat gestopt.

Zojuist telefonisch gesproken met KPN, zij gaf aan dat alleen korting d.m.v. een zenderpakket aangeboden kan worden. Heel vreemd. Morgen nog een keer proberen en anders stap ik over naar Budgetenergie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:49
maxvdh schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 20:24:
[...]

Was heel open en gaf aan dat op de 500/500 (geen tv of andere producten) de korting maximaal 6 maanden 20eu korting was.

Als ik 200/200 nam was het 9 maanden 15 euro. Die korting kon niet op de 500/500.

Combineren met tv levert wat extra korting op zoals eerder mensen hebben gehad (met meer producten kun je dan bijv op de 9 maanden 25eu korting krijgen). 9 maanden korting was niet mogelijk op de 500/500 abbos.

Ook nog even gekeken voor mobiel. Voor een verlenging was 21.50 mogelijk voor het onbeperkte abbo. Voor nieuwe klanten was 25eu het laagst (aansluitkosten werden er af gehaald).

Lijkt me redelijk in lijn met de verschillende kortingen die ik hier in het topic langs heb zien komen.

Komt overeen met het aanbod dat ik kreeg. 6 maanden 20 euro korting op het internet (500/500) en 5 euro korting op tv. Daarnaast 21.50 voor de verlenging van het mobiele abonnement.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noresponse
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 16-09 23:56
mr.d0hage schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 20:53:
Livechat werkt niet helemaal perfect. Ik heb verschillende keren gesproken met een medewerker en tijdens het gesprek werd de chat gestopt.

Zojuist telefonisch gesproken met KPN, zij gaf aan dat alleen korting d.m.v. een zenderpakket aangeboden kan worden. Heel vreemd. Morgen nog een keer proberen en anders stap ik over naar Budgetenergie.
Moet je doen en zodra je een defekt of storing hebt dan kost het hun geld en sturen ze niet meteen een monteur of nieuwe modem. Nog sterker ze geven zelfs aan om KPN te bellen als je sneller iets wil regelen en die zegt dat je bij je eigen provider moet zijn, omdat je geen klant bent bij KPN en dat lijkt me terecht . De goedkopere aanbieders moeten alles uitbesteden en dat kost geld en duurt langer en dat moet via een opdracht van budgetenergie komen . Als dit soort goedkope bedrijven werken op deze manier en dat lijkt me logisch als je minder kan verdienen dat je ergens op moet bezuinigen. Een eigen service dienst etc. kost geld.

Ja idd je betaald veel minder en natuurlijk heb je nooit veel storingen bij KPN op je lijn en dat klopt als je de consumentenbond mag geloven die al een voetnoot had de laatste keer met de mededeling dat KPN als provider wel erg weinig storingen heeft tov andere aanbieders. Ze kunnen wel adverteren op de betrouwbare KPN lijn, maar dan bedoelen ze dat ze met hun eigen dienst op een stukje glasvezel en koper zitten die KPN ooit er heeft neergelegd.

[ Voor 17% gewijzigd door Noresponse op 24-11-2020 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.d0hage
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 09:20
Noresponse schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 21:11:
[...]

Moet je doen en zodra je een defekt of storing hebt dan kost het hun geld en sturen ze niet meteen een monteur of nieuwe modem. Nog sterker ze geven zelfs aan om KPN te bellen als je sneller iets wil regelen en die zegt dat je bij je eigen provider moet zijn, omdat je geen klant bent bij KPN en dat lijkt me terecht . De goedkopere aanbieders moeten alles uitbesteden en dat kost geld en duurt langer en dat moet via een opdracht van budgetenergie komen . Als dit soort goedkope bedrijven werken op deze manier en dat lijkt me logisch als je minder kan verdienen dat je ergens op moet bezuinigen. Een eigen service dienst etc. kost geld.
Heb je helemaal gelijk in. Wat ik vreemd vind is dat het kennelijk ligt aan de medewerker, wat voor aanbod je aangeboden krijgt. Ik probeer het morgen nog een keer :), dan zie ik wel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-12-2024
*knip* Dit topic is niet bedoeld om Ziggo-aanbiedingen.

[ Voor 95% gewijzigd door Yorinn op 24-11-2020 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:14
FlexiBel1984 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 20:43:
[...]

Doe je goed!

Hoe kom je bij klantbehoud terecht? Of is dat synoniem voor de afdeling opzeggingen?

Ik heb net de livechat nog eens geprobeerd. Maar die had kennelijk op mijn account gezien dat ik eerder vandaag al met een medewerker had gesproken. En dat er nog steeds geen andere mogelijkheden zijn. Waarna de livechat automatisch werd beëindigd omdat ik al langere tijd inactief zou zijn. Terwijl ik midden in een actief gesprek zat. Bijzonder hoor!

Morgen maar eens bellen.
Had gezegd dat ik de zenderpakket aanbieding niets aangezien ik geen tv heb en dat het niet in interessant was in vergelijking met de aanbiedingen van ziggo. En gevraagd of ik doorverbonden kon worden. Toen werd ik inderdaad doorverbonden.

De aanhouder wint hier denk ik. Aan de telefoon is het altijd makkelijker, maar dit jaar niet nodig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 16-09 23:56
offtopic

[ Voor 115% gewijzigd door Perkouw op 25-11-2020 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhaeTom
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:38
Ypuh schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 18:41:
[...]

Hoe werkt dat? Heb de BF actie aangevraagd via CashbackXL, maar heb niet het gevoel dat het iets deed.
Check ff de "voorwaarden" in de app. KPN moet je standaard een claim voor indienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
robcoenen schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 15:01:
Bijzonder. Ik heb contact gezocht met KPN en ik kreeg te horen dat ik het beste nog even kon wachten met verlengen. De medewerker zei dat de Black Friday acties tot 4 december doorlopen en hoe later je belt/chat, hoe groter de aanbieding is die ze je aanbieden.

De medewerker in kwestie vond het gratis zenderpakket ook maar een zwaktebod en kon uit ervaring vertellen dat ze op het laatst vaak gaan stunten en hoe vroeger je contact zoekt met KPN, hoe slechter de deal in verhouding is.
Dit is exact wat ze maandag ook tegen mij vertelden en dat ik het beste op donderdag terug kon bellen naar het nummer. En dan bij Opzeggen mijn verhaal moet gaan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 07:44
Net ook - na veel moeite - de chat gevonden. Zit al een paar jaar bij KPN met alleen een internetabonnement (100/100). Voorgaande jaren had ik steeds 9 maanden voor 32,50 euro en dan 3 maanden voor 47 euro. De eerstelijns medewerker kon mij niet helpen en verbond mij door naar iemand van een andere afdeling.

Aanbieding gekregen voor 6 maanden 35,- en 6 maanden 47,50. Niet zo goed als vorig jaar, maar de behulpzame medewerker gaf aan dat dit het maximale was dat hij kon bieden. Heb gezegd dat dit goed is, 75 euro korting en heb weinig problemen met mijn internetsnelheid waar ik dat bij andere aanbieders vaak wel had. Jammer dat het niet zo'n goede aanbieding als vorig jaar was, maar toch mooi dat er iets mogelijk bleek te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 07:15
De tandjes. Een gesprek heeft in totaal zo'n uur geduurd. Na eerst een dokus te hebben gesproken die me alleen een gratis zenderpakket wilde aanbieden, gevraagd of ik een andere medewerker kon spreken. Want met deze aanbieding kan ik net zo goed overstappen.

Zeer vriendelijke mevrouw aan de lijn gekregen. Die gaf me de volgende aanbieding:

100/100 Glasvezel
Opnemen pakket
Spotify Premium
Fox Sports

9 maanden 15 euro korting op het internetpakket
9 maanden 5 euro korting op het tv pakket
3 maanden gratis opnemen pakket
6 maanden gratis Fox sports
+ 12 maanden 5 euro korting Entertainmentvoordeel

Mobiel Unlimited Data/Bellen - 22,50 euro p/m
Mobiel 150 belminuten (voor mn lief) - 10 euro p/m

Ik heb dus echt heel erg tevreden. Beter dan ik me had voorgesteld. De mevrouw ook bedankt voor haar vriendelijkheid. Zo kom je ze echt zelden tegen. Daar kon menig klantenservice medewerker nog een puntje aan zuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:51
Ik heb net ook gebeld en het gesprek duurde ongeveer 30-40min.
Ging vrij makkelijk eerlijk gezegd. Tegen de computer zei ik enkel het woord opzeggen, en tegen de medewerker gaf ik heel eerlijk aan dat ik i.v.m. black friday en contract vrij ben ik me aan het oriënteren ben.

Het aanbod is ongeveer gelijk als vele anderen dus ik pak de template van de post hierboven. In mijn geval:

200/200mbit Glasvezel
2e ontvanger (incl) Opnemen pakket)
Spotify Premium

9 maanden 15 euro korting op het internetpakket
9 maanden 5 euro korting op het tv pakket
+ 12 maanden 5 euro korting Entertainmentvoordeel

1e Mobiel: Unlimited Data/Bellen - 22,00 euro p/m
2e Mobiel: oud abonnement bewaard (300min, geen data) - 8,80 euro p/m

[ Voor 6% gewijzigd door Black_Mage op 25-11-2020 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducatii
*knip* Dit heeft niets met KPN te maken.

[ Voor 78% gewijzigd door Yorinn op 25-11-2020 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:02
nul korting via de telefoon.. bijzonder gebeuren zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-09 15:17
32 wachtenden voor me in de livechat :X

Edit: Nu ineens 33! 8)7 8)7 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door Blackouts op 25-11-2020 16:00 ]

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Ik zie het nu meermaals langskomen, maar de reacties waarin je alleen meldt hoeveelste je staat in de wachtrij voor de klantenservice is geen nuttige toevoeging aan het topic.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01:06
quote: kpn medewerker
KPN is een premium merk, dat ervoor kiest zich op een andere manier te onderscheiden dan de prijs. KPN geeft helaas geen verlengkorting meer. In plaats daarvan geven we met KPN Compleet en KPN Hussel voor de volledige contracttermijn voordelen. Daarnaast kiest KPN ervoor om te investeren in het netwerk om zo betere diensten te kunnen leveren en zijn we 24/7 gratis bereikbaar voor onze klanten
Wat een giller. Ze hebben al jaren niet geïnvesteerd in het glasvezel netwerk. En de service is zo slecht dat ze enkel doorverwijzen naar een telefoonnummer met een terror lange wachtrij, en niets voor je kunnen betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
  • Laatst online: 12:02
glnk schreef op woensdag 25 november 2020 @ 20:34:
[...]

Wat een giller. Ze hebben al jaren niet geïnvesteerd in het glasvezel netwerk. En de service is zo slecht dat ze enkel doorverwijzen naar een telefoonnummer met een terror lange wachtrij, en niets voor je kunnen betekenen.
https://www.beursgorilla....nk-in-digitalisering.aspx

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-09 15:17
glnk schreef op woensdag 25 november 2020 @ 20:34:
[...]

EXACT hetzelfde antwoord kreeg ik gisteren ook. Ze zijn duidelijk geïnstrueerd om geen korting meer te geven dus.

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11:40
Is het mensen ook gelukt om alleen via de live chat een korting af te dwingen, of moet de telefoon hier voor opgepakt worden? Scheelt weer een belletje tijdens werktijd.

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

• aschja
bramv82 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 08:12:
[...]

EXACT hetzelfde antwoord kreeg ik gisteren ook. Ze zijn duidelijk geïnstrueerd om geen korting meer te geven dus.
Ik heb gisteren aan de telefoon aangegeven dat ik raar vind dat de een geen korting kan krijgen en ik wel. Dat er duidelijk geen lijn in zit. Mevrouw gaf aan dat het aan de medewerker zelf ligt hoe ze hier mee om gaan. Toen wij onze 3 abonnementen doornamen was de heel transparant dat ze zoveel korting kon geven.

• FlexiBel1984
Eergisteren 2x geprobeerd via een livechat zonder succes.

Gisteren tegen het eind van de middag gebeld, gelijk naar de afdeling klantbehoud / opzeggen gegaan. Kreeg zonder moeite 3mnd korting op:

hussel100 (-12.50),
pluspakket (-6.99),
Ziggo sport (-7.50)
interactieve tv (-5.00).

Totaal 31,99 EUR per maand. Dus kleine 100 korting gehad.

Op de 2 mobiele abonnementen was helaas geen korting te behalen.

Ben wel 1,5u zoet geweest.. Maar ik had ook nog wat andere dingen te bespreken.

• glnk
jordyyyys schreef op donderdag 26 november 2020 @ 08:59:
Is het mensen ook gelukt om alleen via de live chat een korting af te dwingen, of moet de telefoon hier voor opgepakt worden? Scheelt weer een belletje tijdens werktijd.
Ja, het is zojuist wel gelukt via de chat. Waar ik gister 0 korting kon krijgen ziet het er vandaag beter uit. Zonder te zeuren als een klein kind was het binnen 10 minuten geregeld.

500/500, 6 maanden - 20,00 EUR
Interactieve TV, 6 maanden - 5,00 EUR
Telefonie, 12 maanden - 0,50 EUR

Gemiddeld over een jaar 59,50 EUR /maand voor 500/500, 2 TV ontvangers, Telefonie

[ Voor 19% gewijzigd door glnk op 26-11-2020 11:11 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 08:40
Even wat "succes" verhalen m.b.t. KPN Thuis

Ruut88: Sonos One (verlening huidige tarief) of 9 maanden €25,- korting
Aequitasll: 6 maanden €15,- korting op internet en 6 maanden €5,- korting op tv
Devian: €120,- korting op het komende jaar
B-Bandit: 6 maanden €20,- korting op internet en 6 maanden €5,- korting op tv
royduin: 9 maanden €25,- korting
Bierbroeder: 6 maanden €10,- korting op internet en 6 maanden €5,- korting op tv
Titelatinus:6 maanden €20,- korting op internet en 6 maanden €10,- korting op tv / 50% korting voor 6 maanden op het Pluspakket / 50% korting voor 3 maanden op Ziggo Sport

Devian: 6 maanden €20,- korting op internet only
mtouw78: 6 maanden €25,- korting en 3 maanden €12,50 korting
Magnolia: 6 maanden €25,- korting
mydogisgone: 6 maanden €25,- korting
Ximmer: 6 maanden €15,- korting
mAiden88: 6 maanden €32,- korting en 6 maanden gratis FOX-Sports
Hugo!: in eerste instantie gratis Sonos One speaker (deal niet doorgegaan)
maxvdh: 6 maanden €20,- korting
GuitarHero87: eenmalig €75,- korting
aschja: 9 maanden €15,- korting op internet / 9 maanden €5,- op tv / 3 maanden gratis opnemen / 6 maanden gratis FOX-Sports / 12 maanden €5,- korting entertainment pakket
Black_Mage: 9 maanden €15,- korting internet / 9 maanden €5,- tv pakket / 12 maanden €5,- korting entertainment pakket
FlexiBel1984: eenmalig €100,- korting

• rwbk
Ik zit nu met ze aan de lijn. Kwamen eerst met extra zenders en wifipunten. Ik zeg heb ik niets aan. daarvoor kwamen ze met 2 euro korting. Nu aan het wachten, ik zeg ik wil best overstappen met mijn sim only. Maar dan wil ik wel die sony koptelefoon. Sta nu in de wacht. Eens kijken wat er gaat gebeuren. Ik houd jullie op de hoogte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De_Flexe_Toki
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-07 21:18

De_Flexe_Toki

Opgeroegd staat noger!

Ook ik heb een mooie korting gekregen. Hoe dat ging:

Afgelopen dinsdagavond laat gebeld naar 0800-0402. Ingesproken dat ik belde voor "Internet opzeggen".
De kerel die ik aan de lijn kreeg heb ik verteld dat mijn abonnement voor glasvezel binnenkort afloopt en dat ik me aan het orienteren ben, en dat ik hoopte dat hij me een aanbod kon doen dat ik niet kon weigeren.
Hij bood me vrijwel gelijk aan om het met een jaar te verlengen met:
- 20 euro korting op internet voor 9 maanden -> 180 euro korting
- 5 euro korting op televisie voor 9 maanden -> 45 euro korting

Ik ben daar tevreden over. We hebben niet gesproken over extra zenderpakketten, daar hebben we geen interesse in.

Nu lees ik hier en daar ook dat voor mobiele telefonie de BF kortingen nog moeten komen. Dat hou ik even in de gaten want ik heb dinsdag ook een nieuw abo afgesloten (unlimited alles voor 25€) en ik heb het idee dat die nog scherper kan.

specs

• Ximmer
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-08 11:29
De_Flexe_Toki schreef op donderdag 26 november 2020 @ 11:47:

Afgelopen dinsdagavond laat gebeld naar 0800-0402. Ingesproken dat ik belde voor "Internet opzeggen".
De kerel die ik aan de lijn kreeg heb ik verteld dat mijn abonnement voor glasvezel binnenkort afloopt en dat ik me aan het orienteren ben, en dat ik hoopte dat hij me een aanbod kon doen dat ik niet kon weigeren.

Ik ben daar tevreden over. We hebben niet gesproken over extra zenderpakketten, daar hebben we geen interesse in.

Nu lees ik hier en daar ook dat voor mobiele telefonie de BF kortingen nog moeten komen. Dat hou ik even in de gaten want ik heb dinsdag ook een nieuw abo afgesloten (unlimited alles voor 25€) en ik heb het idee dat die nog scherper kan.
Ik zie steeds meer 9 maanden langs komen, welk internet abonnement heb je? Want volgens mij hangt het daar dus vanaf. Ik heb een 50mbit glasvezel en ik kreeg voor beide "maar" 6 maanden korting, 10 euro op internet / 5 euro op TV (heb 2 boxjes en opnemen)

• rwbk
Ze kunnen niets doen voor mij. nada noppes bel volgende week maar terug kwam het op neer.

• St00mwals
rwbk schreef op donderdag 26 november 2020 @ 11:54:
Ze kunnen niets doen voor mij. nada noppes bel volgende week maar terug kwam het op neer.
Lijkt er dan toch echt sterk op dat ze weigeren iets voor oud-Telfort klanten te willen betekenen. :(

Ik ga het morgen, dan is het tenslotte Black Friday, nog eens proberen.....

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-09 23:09
Na afgelopen week eerder gebeld te hebben en niet verder dan 3 maanden gratis TV (op een internet-only abo....) , zojuist via de chat een betere deal weten te krijgen.

Huidige contract:
Internet Only 500/500: €56,59

Nieuw:
KPN Hussel Internet Only 500/500:
6 maanden €20,- korting (€35,- p/m)
Daarna naar €55,- p/m

Kortom; Hammetje is tevreden :)

N.b.:
Mijn vrouw en ik zitten beide met onze SIM-Only's ook bij KPN, die zitten nog in contract, dus mogelijk dat de hele combinatie ook invloed op de aanbieding heeft.

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

• De_Flexe_Toki
  • Laatst online: 06-07 21:18

De_Flexe_Toki

Opgeroegd staat noger!

Wij hebben een 500/500 abonnement, dus het zou goed kunnen dat de korting afhangt van het abonnement dat je hebt. Dat lijkt me ook wel logisch.
Oh ja, ik heb dus ook een KPN sim-only.

[ Voor 12% gewijzigd door De_Flexe_Toki op 26-11-2020 12:28 ]

specs

• ErikCornelissen
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 13:54
De_Flexe_Toki schreef op donderdag 26 november 2020 @ 11:47:

Hier dezelfde korting, alleen was het een dame.
Ze gaf ook aan meteen het maximale aan te bieden dat mogelijk was.
  • hussel 200/200
  • hussel entertainmentvoordeel
  • opnemen
  • extra tv ontvanger
  • spotify family
  • mobiel SIM only

• DutchTweak
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 31-08 07:10
Let op: Heb je nog een oud Alles-in-1 Premium pakket en wil men dit omzetten maar een Hussel-pakket, ben dan extra voorzichtig.
Je verliest je 2e gratis ontvanger (€ 5,-) gratis Spotify Premium (€ 10,-) BelOnbeperkt Altijd (€ 16,- ) en gratis Fox Sport. (€ 13,) ..... 8)7

• rwbk
Ik ga zo wel even via de chat het proberen

• Quibi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-09 23:37
Zojuist ook een aardige man aan de lijn gehad, 500/500 mbit. 6 maanden 20 euro korting gekregen, ben er wel tevreden mee(Al had ik liever de headset gehad).

• PatrickL86
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 17-06-2024
Ik had zojuist ook eens gebeld. Kreeg te horen dat ze nu alleen iets konden doen met een gratis zenderpakket. Acties voor al bestaande klanten kunnen ze na Black Friday geven. Ik werd geadviseerd volgende week terug te bellen en dan konden ze mij een aanbieding doen van 6 maanden korting, dit en dat.

Ik twijfel alleen of ze makkelijk van me af willen en dan volgende week: sorry meneer, maar...

• fjux
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 15:26
Ik heb het advies van het topic gevolgd door te melden bij de computer als vraag: "opzeggen"

Na 10 min wachtrij gemeld dat mijn abbo afloopt, en dat ik het standaard aanbod voor huidige abbonees mager vind.

Meer was niet nodig en krijg practisch de volle korting die neiuwe klanten krijgen:

Hussel 500/500 6 maanden voor 35 euro ipv 55
Interactieve TV 9 maanden voor 5 € ipv 5

totaal dus toch €165 korting voor het komende jaar.

nieuwe klanten krijgen 6 maanden 10 euro korting op TV. Maar de man aan de telefoon wist mij te vertellen dat ze dat doen voor nieuwe klanten alleen maar, en die betalen weer 25 euro aansluit kosten.
Voor bestaande klanten is het dan 5 euro korting voor 9 maanden (en dat is exact die 25 euro, dus uiteindelijk betaal je het zelfde)

• xven0mxz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 16:13

xven0mxz

Feyenoord Rotterdam 1908!

Net 2x sim only unlimited data verlengd voor 22,50. via de chat door gelijk opzeggen te noemen.

Medewerker gaf het volgende aan "Er kan daar zoveel gezegd worden ;) Uiteindelijk gaat het erom wat ook daadwerkelijk mogelijk is. Ik lach me soms rot over ''aanbiedingen'' die het tweakers forum zogenaamd aangeeft"

• paulmadejong
  • Laatst online: 12:11
Zojuist ook nog maar eens gebeld en sprak in dat ik overweeg over te stappen. Deze dame bood me gelijk een korting ipv een gratis zender (waarin ik geen interesse heb).

Aanbod (geaccepteerd):
  • Hussel Internet 100/10 Mbit: €57.50 (6 mnd korting van €12,50)
  • Spotify Family: €14,99 (husselcombivoordeel van €5)
  • Interactieve TV met HD ontvanger: €10 (6 mnd korting an €5)
Kwam van Telfort met een 50/5 Mbit abo met 1 TV en los Spotify Family abonnement (€42 + €14.99) per maand dus ben zeer tevreden uiteindelijk!

MacBook Pro 14" 2021

• joey82
xven0mxz schreef op donderdag 26 november 2020 @ 13:23:
Net 2x sim only unlimited data verlengd voor 22,50. via de chat door gelijk opzeggen te noemen.

Medewerker gaf het volgende aan "Er kan daar zoveel gezegd worden ;) Uiteindelijk gaat het erom wat ook daadwerkelijk mogelijk is. Ik lach me soms rot over ''aanbiedingen'' die het tweakers forum zogenaamd aangeeft"
hoezo zogenaamd?

• Wiibe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 18:30
Zo net ook gebeld als oud Telfort klant Contract was al verlopen op 7 November ik kreeg een hele aardige vrouw aan de telefoon en heeft mij prima geholpen.

Ik had Telfort Internet, tv en bellen met 200/200 Glasvezel en los Spotify Family

Ik krijg nu het volgende:

200/200 Hussel internet: €50,-
Telefonie: €2,-
Tv ontvanger: €10,-
opnemen pakket: €4.99
Spotify Family: €14.99

9 maanden €15,- korting op internet
9 maanden €5,- korting op tv
3 maanden gratis opnemen
12 maanden €5,- entertainment korting (Dit ivm met mobiel abonnement)

Ga nu 3 maanden €51.99 betalen 6 maanden €56.98 en 3 maanden €76.98

Tevens heb ik een KPN Unlimited mobiel abonnement lopen 1 Jaar (28.50 per maand) en staat er nog het goedkoopste mobiel abonnement van KPN op het adres (Geen idee wat we hier voor betalen)

Prima tevreden met deze aanbieding scheelt een hoop geneuzel met overstappen :)
Owh en ik krijg ook nog nieuwe tv ontvanger :)

[ Voor 8% gewijzigd door Wiibe op 26-11-2020 14:01 ]

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:06
Via de chat vrij soepel en netjes geholpen. Ik stond alleen een klein uur in de wacht voor de tweedelijns. Ik kreeg gelijk dit voorstel en ben hier mee akkoord gegaan.

Mijn samenstelling:
200/200mbit glasvezel
1 ontvanger
Pluspakket (1,99)
Spotify Premium

Internet: 6 maanden 15 euro korting
TV: 6 maanden 5 euro korting

Mobiel: Alles 'onbeperkt' voor 22,50 euro p/m

• Applepiez
  • Laatst online: 06-08 20:00
Na driemaal bellen toch een mooi resultaat kunnen bereiken.

Nu heb ik hier:
50 mbit internet, 1 tv ontvanger en onbeperkt bellen voor 71,90 / maand

De aanbieding die ik heb gekregen:
Upgrade naar 200/200 glasvezel, 1 tv ontvanger en onbeperkt bellen voor de 1e 9 maanden 47,50, daarna 3 maanden 72,50. Ook 6 maanden gratis Fox Sports erbij.

Dat levert een besparing van 217,80 op in het eerste jaar, inclusief sneller internet en een halfjaar Fox. Goede deal lijkt me zo.

• Nnoitra
  • Laatst online: 11:44
DutchTweak schreef op donderdag 26 november 2020 @ 12:40:
Let op: Heb je nog een oud Alles-in-1 Premium pakket en wil men dit omzetten maar een Hussel-pakket, ben dan extra voorzichtig.
Je verliest je 2e gratis ontvanger (€ 5,-) gratis Spotify Premium (€ 10,-) BelOnbeperkt Altijd (€ 16,- ) en gratis Fox Sport. (€ 13,) ..... 8)7
Uhm.. Wie bedoel je met "men"; de klant of KPN?

De oude abo's bestaan niet meer, dus als je wilt verlengen puur om korting te fixen dan kies je zelf voor die nieuwe abo's en diens voorwaarden en dus ook voor het verliezen van je oude voordelen.

Sarcasm is my superpower! What's yours?

• Tazzzz
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 29-07-2024
AL jaren lezer, nu maar eens geregistreerd..

KPN DSL 100mb. en TV 4k met 2 ontvangers.

6 maand 10 euro korting en 4K abo opgezegd. (kan huidige ontvanger houden).
Scheelt totaal 90 euro, had er meer kunnen uitslepen, maar ben tevreden.

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:37

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Ik wil ook best proberen KPN te bellen om mijn bestaande abonnement aan te laten passen. Maar die van mij vervalt pas in maart 2021.
Hoe is dit bij jullie (geweest)? Was deze al toe aan verlenging? Of liep het huidige contract nog?

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Zojuist de chat gesloten:
-6 maanden 25 euro korting op TV & Internet
-Mobiel aangepast van 400 minuten en 2GB naar onbeperkt en 4GB voor een euro minder per maand
Prima deal voor een kwartiertje chatten.

Roomba E5 te koop

• mierenfokker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-12-2024
DutchTweak schreef op donderdag 26 november 2020 @ 12:40:
Bij mijn ouders was het wel voordeliger. 2e ontvanger hebben ze niet nodig. Gaan van spotify premium naar family, onbeperkt bellen ook niet meer want mobiel en fox sports krijgen ze omdat 1 van ze kpn mobiel heeft

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 22:44

Radjesh

hoi

Zijn jullie allemaal contractvrij? Ik moet nog tot maart >:)

Niet

• Wouterkaas
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 09:10
Ik ben vandaag ook uitstekend geholpen in de chat. Zowel mijn Thuis als Mobiel abonnementen omgezet naar Husselabonnementen. Ik houd daarbij alles wat ik had/nodig heb, mobiel krijg ik onbeperkt data en over een periode van 2 jaar scheelt het me ruim 400 euro.

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Radjesh schreef op donderdag 26 november 2020 @ 14:33:
Zijn jullie allemaal contractvrij? Ik moet nog tot maart >:)
Ik verleng altijd met black friday, dus technisch gezien is het een verlenging inderdaad.

Roomba E5 te koop

• aschja
Wiibe schreef op donderdag 26 november 2020 @ 13:40:
Zo net ook gebeld als oud Telfort klant Contract was al verlopen op 7 November ik kreeg een hele aardige vrouw aan de telefoon en heeft mij prima geholpen.

Ik had Telfort Internet, tv en bellen met 200/200 Glasvezel en los Spotify Family

Ik krijg nu het volgende:

200/200 Hussel internet: €50,-
Telefonie: €2,-
Tv ontvanger: €10,-
opnemen pakket: €4.99
Spotify Family: €14.99

9 maanden €15,- korting op internet
9 maanden €5,- korting op tv
3 maanden gratis opnemen
12 maanden €5,- entertainment korting (Dit ivm met mobiel abonnement)

Ga nu 3 maanden €51.99 betalen 6 maanden €56.98 en 3 maanden €76.98

Tevens heb ik een KPN Unlimited mobiel abonnement lopen 1 Jaar (28.50 per maand) en staat er nog het goedkoopste mobiel abonnement van KPN op het adres (Geen idee wat we hier voor betalen)

Prima tevreden met deze aanbieding scheelt een hoop geneuzel met overstappen :)
Owh en ik krijg ook nog nieuwe tv ontvanger :)
Heb ij een soort oude knuffeloma aan de lijn gehad toevallig?

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 22:44

Radjesh

hoi

sig69 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 14:37:
[...]

Ik verleng altijd met black friday, dus technisch gezien is het een verlenging inderdaad.
Net gebeld, wilde ze niet aan omdat mijn abonnement nog 4 maanden loopt. Moet nog 3 maanden wachten en dan weer bellen :X

Niet

• Wiibe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 18:30
aschja schreef op donderdag 26 november 2020 @ 14:42:
[...]

Heb ij een soort oude knuffeloma aan de lijn gehad toevallig?
Geen idee of we dezelfde hebben gesproken dacht dat haar naam Mieke was zij was in ieder geval heel rustig en aardig. (Maar als ik zo onze aanbiedingen vergelijk lijkt dat er wel op)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glnk
Laten we hopen dat het volgend jaar sneller wordt dan.500/500. Want ze lopen een beetje achter de feiten aan. Ik kon bijvoorbeeld nog steeds geen 1000/1000 selecteren. Overigens als we prijzen gaan vergelijken dan zijn wij alsnog duur uit zelfs met alle kortingen eraf.

Gemiddelde prijzen breedband service pakketten in de EU, data uit 2018
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KYd4IQcyzighTZgtT8DQpdcr1zw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KaP5dhwqbIgJeOM79eyZRUKC.png?f=fotoalbum_large

Laagste prijzen breedband service pakketten in de EU, data uit 2018
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_a0DvU6aBwuie6QVg9djf7RDyos=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tWtdEhkMCJJmzSWXYfolXEtZ.png?f=fotoalbum_large

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:03

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Heb trouwens net ook mijn mobiele abonnement verlengt voor 2 jaar. Had vandaag pas door dat ik deze ook kon verlengen.

Unlimited voor 21,50 p/m en dan voor 2 jaar. :)

[ Voor 18% gewijzigd door mydogisgone op 26-11-2020 16:31 ]

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

• Qast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Gebeld voor verlengen van Hussel internet glasvezel 100/100. Kreeg aanbod voor 6mnd 12,50 korting. 49,50 -> 37,- dus voor een half jaar oftewel 75 euro bespaard.

Ik heb dit geaccepteerd, de medewerker vertelde mij dat dit de "maximale korting" is die voor dit pakket mogelijk was. Klopt dit of is er iemand die een betere deal heeft kunnen fixen voor een 100/100 glasvezel pakket?

• Ducatii
Qast schreef op donderdag 26 november 2020 @ 17:16:
Gebeld voor verlengen van Hussel internet glasvezel 100/100. Kreeg aanbod voor 6mnd 12,50 korting. 49,50 -> 37,- dus voor een half jaar oftewel 75 euro bespaard.

Ik heb dit geaccepteerd, de medewerker vertelde mij dat dit de "maximale korting" is die voor dit pakket mogelijk was. Klopt dit of is er iemand die een betere deal heeft kunnen fixen voor een 100/100 glasvezel pakket?
Bij T-Mobile ben je zelfs zonder korting alsnog goedkoper uit. 100/30 voor 35 euro. De upload snelheid is wel lager, maar ik vermoed dat dat geen rol zal spelen. Ik heb momenteel zelf een 50/50 voor 30 euro.

Aangezien je enkel internet hebt, is het aannemelijk dat dit de maximale korting is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bjorn180179
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 29-04 16:24
Net 2 x via de chat geprobeerd maar kreeg alleen aanbiedingen voor gratis zenderpakket of met korting.
Heb al genoegd zenders en netflix dus wilde alleen een mooie korting op de maandprijs.

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 19:21
Bjorn180179 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 17:41:
Net 2 x via de chat geprobeerd maar kreeg alleen aanbiedingen voor gratis zenderpakket of met korting.
Heb al genoegd zenders en netflix dus wilde alleen een mooie korting op de maandprijs.
HIer via telefoon gerpobeerd. 6 maanden euro of 15 korting, en gsm van 2 naar 4GB voor 1,20/maand minder.

Meer as het niet meer en mogelijk vlgend jaar idd maar overstappen.

• Bjorn180179
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 29-04 16:24
maartend schreef op donderdag 26 november 2020 @ 17:57:
[...]

HIer via telefoon gerpobeerd. 6 maanden euro of 15 korting, en gsm van 2 naar 4GB voor 1,20/maand minder.
Ja misschien volgende week nog maar even bellen ipv chat. Misschien heeft dat meer succes.

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:06
Bjorn180179 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 17:41:
Mijn tactiek (via de chat):
Aangegeven dat mijn abonnement(en) verlopen zijn. Ik momenteel aan het oriënteren ben, omdat ik graag op de maandelijkse lasten wil besparen. KPN in mijn vergelijking er ongunstig uitkomt, doordat concurrenten zoals Ziggo mooie (nieuwe klanten) kortingen hebben. Ik benieuwd was naar de mogelijkheden van KPN.

Ik kreeg reactie terug in de trant van: Ik kan geen korting geven, maar wel voor je verlengen. Je bent van plan om over te stappen als wij geen korting geven?

Ingekopt en ik werd doorverbonden naar tweedelijns, die gelijk met een voorstel kwam.

• hveck75
  • Laatst online: 15-09 19:59

Hoe kom je aan die code voor gratis wifi punten, heb wel interesse.

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:41
Ook weer gelukt.

2 x Sim only unlimited voor €20 p/m. Ik heb een mail waarin €21.50 staat maar dit wordt €20 gaf mevrouw aan ivm een activatie vanuit het nieuwe contract.

50/50, twee ontvangers voor tv €15 PM korting voor 9 maanden.

[ Voor 32% gewijzigd door Kepro op 26-11-2020 19:00 ]

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

• Dmp1982
  • Laatst online: 16-09 22:27
Wij hebben een kpn compleet abo .. glasvezel 200/200 met tv abo en spotify

Via chat korting gekregen: eerste 3 maanden 20 euro korting op huidige abo. en 3 maanden opnemenpakket gratis

Het is in ieder geval iets.

http://psnprofiles.com/Arc_Xev

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-08 12:46
Via de chat is het in ieder geval geen beginnen aan. Ik zit wellicht al voordelig met mijn abonnementen maar ze kunnen eigenlijk maar hetzelfde aanbieden voor meer geld. Het enige waar ik misschien 2 euro op kan gaan besparen per maand is het Thuis abonnement.

Toch gek dat men hier wel extra kortingen boven op de Black Friday abonnementen lijkt te pakken.

Wij hebben nu:
Thuis (100/30 + 2x TV + Pluspakket) voor ongeveer 64 euro per maand
Mobiel (20GB + onbeperkt bellen) voor ongeveer 21 euro per maand
Mobiel (1GB + 300 minuten) voor ongeveer 11 euro per maand
Inclusief MB's delen.

Denken jullie als ik bel dat ik meer succes heb om hier nog een mooiere prijs van te maken?

[ Voor 45% gewijzigd door pineapple23 op 26-11-2020 20:01 ]

• sh4dow
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-09 20:23
Zojuist eerst gebeld en daarna nog een poging gedaan via de chat. Maar er is geen beginnen aan, het enige wat ze me kunnen bieden is een zenderpakket of tijdelijk hogere internetsnelheid.

Mijn voormalige Telfort abonnement loopt over 2,5 week af.. Toch maar eens rondkijken dan :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Derky
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-03 19:30
Het is mij ook weer gelukt met een betere korting dan vorig jaar!

Gebeld en het aanbod was 6 maanden 20 euro korting, toen ik vervolgens zei dat ik online zie dat 9 maanden voor sommige mensen ook mogelijk is zei de medewerkster dat ze dat aanbod dan even open moet laten zetten door haar "expert". Dit moet per klant open gezet worden zodat dit aanbod vervolgens geselecteerd kan worden. Het aanbod was vervolgens geldig voor 9 maanden, met zelfs 25 euro korting! :D
(Totaal dus € 225,- korting aankomend jaar)

Ik heb hetzelfde abonnement gehouden verder, hierbij de details uit de mailbevestiging:
Product(en)Maandelijkse kosten
Hussel Internet 200 Mbit/s
€50,00
Actiekorting eerste 9 maanden
€-20,00
Vast telefoonnummer
€2,00
Extra TV-ontvanger
€5,00
Interactieve TV met een TV-ontvanger
€10,00
Eerste 9 maanden korting op Interactieve TV
€-5,00
Totaal
€67,00
Totaal incl.kortingen
€42,00
Gratis producten:
Gratis Onderling Bellen
Opnemen Pakket gratis
KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (5 apparaten)
Glasvezel Upgrade

Reproductiestappen: :9 Bel 0800-0402 en zeg tegen het bandje het woord "opzeggen" zodat je direct bij de juiste afdeling terecht komt (tegen de medewerker kan je gewoon zeggen dat je wilt verlengen i.v.m. black friday aanbiedingen) De wachttijd was net een kwartier.

• Frank0z
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 07-09 21:58
pineapple23 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:57:
Via de chat is het in ieder geval geen beginnen aan. Ik zit wellicht al voordelig met mijn abonnementen maar ze kunnen eigenlijk maar hetzelfde aanbieden voor meer geld. Het enige waar ik misschien 2 euro op kan gaan besparen per maand is het Thuis abonnement.

Toch gek dat men hier wel extra kortingen boven op de Black Friday abonnementen lijkt te pakken.

Wij hebben nu:
Thuis (100/30 + 2x TV + Pluspakket) voor ongeveer 64 euro per maand
Mobiel (20GB + onbeperkt bellen) voor ongeveer 21 euro per maand
Mobiel (1GB + 300 minuten) voor ongeveer 11 euro per maand
Inclusief MB's delen.

Denken jullie als ik bel dat ik meer succes heb om hier nog een mooiere prijs van te maken?
Ik heb ongeveer zelfde situatie alleen geen plus pakket. Via telefoon 9 maand 20€ korting op tv en internet. Direct aangeven bij de vraag waarvoor je belt dat je wilt opzeggen. Goed geholpen beste man was erg open over de kortingen..

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 15:47
Mijn alles in een 200 abonnement met gratis fox sports, 4 euro korting op 200/200 zo lang het abonnement loopt en gratis 2 HD ontvangers is nog steeds 10 euro goedkoper dan een vergelijkbaar Hussel abonnement. Dan kan ik misschien een korting afdingen, maar als ze daar volgend jaar mee stoppen, dan hang ik. Moeilijkmoeilijk...

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

• MrOsman
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-09 12:33
Wees blij dat je wat krijgt. :)

ik kreeg helemaal geen korting op de Chat :)
korting was alleen maar bedoeld voor nieuwe klanten zei Michel. :)

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:35
coelho schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:00:
Mijn alles in een 200 abonnement met gratis fox sports, 4 euro korting op 200/200 zo lang het abonnement loopt en gratis 2 HD ontvangers is nog steeds 10 euro goedkoper dan een vergelijkbaar Hussel abonnement. Dan kan ik misschien een korting afdingen, maar als ze daar volgend jaar mee stoppen, dan hang ik. Moeilijkmoeilijk...
Same here. Die paar maanden korting wegen geenszins op tegen ruim een tientje verschil nis standaardprijs per maand. Ach, volgende keer beter

Flickr PSN ID= cheironnl

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Namen van medewerkers zijn niet van belang in de discussie(s) en mogen dus achterwege blijven.