[Black Friday] KPN Thuis & Mobiel (2020) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 30.583 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:10
MrOsman schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:14:
Wees blij dat je wat krijgt. :)

ik kreeg helemaal geen korting op de Chat :)
korting was alleen maar bedoeld voor nieuwe klanten zei Michel. :)
Haha ik had gister ook Michel. Alsof zijn salaris ervan afhangt. Geen cent korting O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ducatii
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-02 12:03
Weet iemand of het mogelijk is om ook in aanmerking te komen voor de kortingen als je overkomt van Telfort?

Ik betaal momenteel 58 euro voor 50 mb internet, tv en vast bellen naar europa gratis.

2 keer geprobeerd en niet verder dan 3 maanden gratis zenderpakket gekomen, zelfs na doorverbonden te worden met klantbehoud. Die gaf aan omdat ik een geëmigreerde klant ben van Telfort ik niet in aanmerking kan komen. Dan zou ik moeten overstappen naar Hussel, omdat waarschijnlijk mijn huidige abonnement niet meer beschikbaar is en dus ook niet verlengd kan worden.

Tijdens de glorieuze Telfort jaren was ik elk jaar in staat om gedurende een heel jaar korting te krijgen op mijn maandelijkse rekening.

Ben wel een beetje verdrietig.

[ Voor 23% gewijzigd door Ducatii op 26-11-2020 21:45 ]

• MrOsman
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 26-05 17:14
glnk schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:35:
[...]

Haha ik had gister ook Michel. Alsof zijn salaris ervan afhangt. Geen cent korting O+
Ja met zijn mooie verhaal dat ze beste merk zijn en bla bla ik gooide chat meteen dicht. :)

• MrOsman
Ducatii schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:40:
Weet iemand of het mogelijk is om ook in aanmerking te komen voor de kortingen als je overkomt van Telfort?

Ik betaal momenteel 58 euro voor 50 mb internet, tv en vast bellen naar europa gratis.

2 keer geprobeerd en niet verder dan 3 maanden gratis zenderpakket gekomen, zelfs na doorverbonden te worden met klantbehoud. Die gaf aan omdat ik een geëmigreerde klant ben van Telfort ik niet in aanmerking kan komen. Dan zou ik moeten overstappen naar Hussel, omdat waarschijnlijk mijn huidige abonnement niet meer beschikbaar is en dus ook niet verlengd kan worden.

Tijdens de glorieuze Telfort jaren was ik elk jaar in staat om gedurende een heel jaar korting te krijgen op mijn maandelijkse rekening.

Ben wel een beetje verdrietig.
Er is geen Telfort of wat dan ook het is gewoon KPN, je moet geluk hebben met agents van KPN :)
lukt het niet ophangen half uur later nog een keer proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ckoopmanschap
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 07:36
Zojuist met KPN gesproken en ik heb het volgende (geen moeilijk gedoe, gewoon eerste aanbod)
- Hussel 50 Mbit/s (wij kunnen niet sneller nee. Ja ik weet het, ik ben ook heel verdrietig)
- Vaste telefoon
- Pluspakket
- Fox Sport
- Interactieve tv (1 ontvanger)
- Mobiel Unlimited
- Mobiel met wat belminuten

9 maanden - € 15 korting op internet
9 maanden - € 5 euro korting op tv
3 maanden - Fox sport gratis (had ik al via die actie)
6 maanden - Pluspakket gratis
Mobile unlimited ( 1 jaar) € 22,50 p/m.

En nog steeds entertainment voordeel (vraag mij niet waarom)

Ik vond het wel een aardige deal.

• mierenfokker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-12-2024
Haha en ik wordt al 2 dagen gebeld met het "KPN" klantbehoud team. Is gewoon een extern bedrijf blijkbaar. Mooi niet dat ik op neem :')

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

[...]

Haha wel een volhouder ook hier net Michiel op de chat en inderdaad nul korting en ook hetzelfde riedeltje dat KPN een premium merk is etc.

Morgen nog een poging doen.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• Ducatii
MrOsman schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:51:
[...]

Er is geen Telfort of wat dan ook het is gewoon KPN, je moet geluk hebben met agents van KPN :)
lukt het niet ophangen half uur later nog een keer proberen.
Ik heb een ander abonnement dat niet wordt aangeboden door kpn met ook andere prijzen. Ik kon wel korting krijgen, maar dan moest ik eerst overstappen naar hun huidige abonnement Hussel. Ik heb ook vaste telefonie waarme ik kan bellen naar alle vaste nummers in heel europa inclusief Turkije gratis. Dat wordt niet meer aangeboden, dus dat zou ik kwijt raken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOsman
Ducatii schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:22:
[...]

Ik heb een ander abonnement dat niet wordt aangeboden door kpn met ook andere prijzen. Ik kon wel korting krijgen, maar dan moest ik eerst overstappen naar hun huidige abonnement Hussel. Ik heb ook vaste telefonie waarme ik kan bellen naar alle vaste nummers in heel europa inclusief Turkije gratis. Dat wordt niet meer aangeboden, dus dat zou ik kwijt raken.
dan moet je dat niet doen nee

dit jaar heet het hussel volgend jasr iets anders

• BlackMonkey
  • Laatst online: 12:24
[...]

Matthijs exact hetzelfde. Kwam gelijk met de opmerking dat ze niet aan verlengingen doen, zelfs nadat je aangeeft dat tot nu toe elk jaar gedaan te hebben. Vrij bijzonder, volgens hem waren alle mensen hier ook uitzonderingen als ze het wel krijgen. Afdeling opzeggingen was helaas al naar huis (chat) dus ik ga het morgen gewoon weer is proberen.

Toch zou je zeggen dat KPN na het zoveelste jaar is zou bedenken om met elkaar om tafel te gaan en er 1 lijn in te trekken. Vorig jaar leek het erop en ging het ook makkelijker, maar dit jaar zijn ze weer lekker ongeorganiseerd bezig. Prima als je besluit het geen korting te geven (het is geen recht), maar doe het dan bij niemand. Laat ze dan ook gelijk even fixen dat ze je gegevens gewoon ophalen voor de chat als je bent ingelogd, hoef je niet steeds alles opnieuw op te lepelen. Kunnen ze die claim dat de prijs voor goede service is ook is een beetje beginnen waar te maken :$

• Ducatii
ckoopmanschap schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:56:
Zojuist met KPN gesproken en ik heb het volgende (geen moeilijk gedoe, gewoon eerste aanbod)
- Hussel 50 Mbit/s (wij kunnen niet sneller nee. Ja ik weet het, ik ben ook heel verdrietig)
- Vaste telefoon
- Pluspakket
- Fox Sport
- Interactieve tv (1 ontvanger)
- Mobiel Unlimited
- Mobiel met wat belminuten

9 maanden - € 15 korting op internet
9 maanden - € 5 euro korting op tv
3 maanden - Fox sport gratis (had ik al via die actie)
6 maanden - Pluspakket gratis
Mobile unlimited ( 1 jaar) € 22,50 p/m.

En nog steeds entertainment voordeel (vraag mij niet waarom)

Ik vond het wel een aardige deal.
Dat is een stevig pakket. Wat betaal je maandelijks zonder korting?

• MrOsman
BlackMonkey schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:28:
[...]

Matthijs exact hetzelfde. Kwam gelijk met de opmerking dat ze niet aan verlengingen doen, zelfs nadat je aangeeft dat tot nu toe elk jaar gedaan te hebben. Vrij bijzonder, volgens hem waren alle mensen hier ook uitzonderingen als ze het wel krijgen. Afdeling opzeggingen was helaas al naar huis (chat) dus ik ga het morgen gewoon weer is proberen.

Toch zou je zeggen dat KPN na het zoveelste jaar is zou bedenken om met elkaar om tafel te gaan en er 1 lijn in te trekken. Vorig jaar leek het erop en ging het ook makkelijker, maar dit jaar zijn ze weer lekker ongeorganiseerd bezig. Prima als je besluit het geen korting te geven (het is geen recht), maar doe het dan bij niemand. Laat ze dan ook gelijk even fixen dat ze je gegevens gewoon ophalen voor de chat als je bent ingelogd, hoef je niet steeds alles opnieuw op te lepelen. Kunnen ze die claim dat de prijs voor goede service is ook is een beetje beginnen waar te maken :$
Ahaha zelfde verhaal tijdens mijn gesprek was afdeling opzeggen ook niet bereikbaar/beschikbaar
bla verhaal dus

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Kunnen de namen van medewerkers achterwege blijven hier? Die voegen verder niets toe aan de discussie.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

• SpiiRo
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-02 12:39
Abonnement 1: Hussel 200Mbit Internet & TV €20 korting voor 6 maanden + 6 maanden gratis Fox Sports
Abonnement 2: Hussel 100Mbit Internet & TV & Vaste lijn + Wat extra opties €25 korting voor 9 maanden.

Mobiel Unlimited Data&Bellen 1 Jaar = €23,- (Mijn keuze)
Mobiel Unlimited Data&Bellen 2 Jaar = €21,50 (Was een mogelijkheid)

Telefonisch is er meer mogelijk dan op de chat als je een beetje leuk gesprek kunt voeren. De support medewerker was wel een toffe gast. Durft soms wel gewoon te vragen. De vermindering in geld of vervolgens extra opties gaan er natuurlijk niet zomaar vanaf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ckoopmanschap
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 07:36
Ducatii schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:33:
[...]

Dat is een stevig pakket. Wat betaal je maandelijks zonder korting?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nZEnvknVNnHYkoOvYCbJe9jghtk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UakfU4CJwYWoS1nSOtfohnlU.jpg?f=user_large

Let op: Fox sport heb ik alleen omdat het gratis is (die gaat er weer vanaf). Pluspakket wordt normaal verrekend met entertainmentkorting.

Telefoon 1 € 8,51 (200 belminuten, maandelijks opzegbaar)
Telefoon 2 € 22,50 (unlimited - 1 jaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streelder
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-02 13:06
Morgen maar weer eens bellen wat er dit jaar geregeld kan worden (op een of andere manier vorig jaar overgeslagen)

Huidig contract Internet en TV (dat al geruime tijd verlengd mag worden)
Internet en TV 64,12
Spotify Family 14,99
Sneller internet 200/200 4,99

* 2 HD ontvangers
* Gratis opnemen
* Gratis Fox Sports
* Gratis KPN veilig
Totaal 84,10

Sim only persoon 1 (dat al geruime tijd verlengd mag worden)
KPN 2 GB en 150 min/sms 20,00
KPN Compleet korting -5,00

*KPN dubbele data
Totaal 15,00

Sim only persoon 2 (dat al geruime tijd verlengd mag worden)
KPN 2017 2 GB 200 min 25,93
Korting -5,19
KPN Compleet korting -5,00

*KPN dubbele data
Totaal 15,74

Hiet moet toch een goede deal voor te regelen zijn lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315463

Gaat black friday alleen maar over KPN abonnementen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Anoniem: 315463 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 00:08:
Gaat black friday alleen maar over KPN abonnementen?
Nee. Andere aanbiedingen mogen in Black Friday / Cyber Monday 2020 (27 & 30 november) worden gedeeld.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315463

Dank je lekker stom van mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Gunner schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 13:33:
[...]

https://www.kpn.com/service.htm

naar onder scrollen en dan chat kiezen.

beetje verstopt inderdaad.
Volgens mij hebben ze dit nu uit gezet. Ik probeer contact te zoeken via chat, maar lukt nog niet ...

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

pven schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 08:29:
[...]

Volgens mij hebben ze dit nu uit gezet. Ik probeer contact te zoeken via chat, maar lukt nog niet ...
Net geprobeerd, ik zie het wel.

Selecteer internet/wifi --> ik heb een andere vraag of wil contact --> daarna helemaal naar beneden scrollen en ik zie nog gewoon de mogelijkheid tot chatten

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NXvDdYz0Sz26uQSp0-CCr0tDQg4=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/uR7OZz8hVtoHc1mcAeQiPWwE.png?f=fotoalbum_medium

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpiiRo
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-02 12:39
pven schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 08:29:
[...]

Dacht ik eerst ook.. Nog even iets verder naar beneden scrollen. Tadaaaa! 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishan_1988
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-01 02:24
Het blijft inderdaad vreemd met KPN, sommige mensen krijgen 9 maanden korting en anderen maar 6 maanden. Ik ben akkoord gegaan met 6 maanden via de chat omdat ik geen zin had om te bellen. Achja die 3 maanden overleef ik wel. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Het ging best redelijk (6 maanden 15 euro korting en 3 maanden gratis opnemen), totdat:
Ik vermoed dat je het van de 9 maanden heb gelezen op tweakers? Daar zou ik zelf niet teveel van geloven, je kan daar uiteindelijk posten wat je wilt. Ik kan er ook zeggen dat ik 12 maanden korting heb gehad maar geen bron om dit te controleren.
Jullie liegen !!! _O-

Ik wil 9 maanden korting, maar dat zit er nog niet erg in. Het lijkt alsof het scheelt in welke shift je terecht komt.
Krishan_1988 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 08:54:
Het blijft inderdaad vreemd met KPN, sommige mensen krijgen 9 maanden korting en anderen maar 6 maanden. Ik ben akkoord gegaan met 6 maanden via de chat omdat ik geen zin had om te bellen. Achja die 3 maanden overleef ik wel. 8)7
45 euro besparen met een telefoontje. Tsja ... O-)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishan_1988
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-01 02:24
pven schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 09:06:
Het ging best redelijk (6 maanden 15 euro korting en 3 maanden gratis opnemen), totdat:

[...]

Jullie liegen !!! _O-

Ik wil 9 maanden korting, maar dat zit er nog niet erg in. Het lijkt alsof het scheelt in welke shift je terecht komt.

[...]

45 euro besparen met een telefoontje. Tsja ... O-)
Ja dit lijkt inderdaad erop. Kreeg precies hetzelfde te horen, dat mensen hier aan het "liegen" zijn. Misschien dat ik later toch nog even bel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:18
Een heel forum vol met *knip*. Maar goed, deze *knip* komt met feiten:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YbOYHfP3GFHbN9L64RViDRsjZec=/800x/filters:strip_exif()/f/image/W69CUvWeFSkguIVYpx8NE7Fe.png?f=fotoalbum_large

Bite me KPN!

Modbreak:Dat kan ook op een andere, normalere toon.

[ Voor 8% gewijzigd door Yorinn op 27-11-2020 09:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:18
MrOsman schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:37:
[...]

Ahaha zelfde verhaal tijdens mijn gesprek was afdeling opzeggen ook niet bereikbaar/beschikbaar
bla verhaal dus
Ik zei, ik wacht wel dus verbind me maar door. Binnen 1 minuut iemand aan de lijn. Gelul is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
vandaag weer proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streelder
Je wordt verbonden met een medewerker.
Er zijn nog 3 wachtenden voor jou.

Hoe zijn jullie middels de chat bij de juiste afdeling beland? Ik heb gewoon "contract beeindigen" getyped, maar geen idee of ik dan bij klantbehoud terecht kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 09:44
Qast schreef op donderdag 26 november 2020 @ 17:16:
Gebeld voor verlengen van Hussel internet glasvezel 100/100. Kreeg aanbod voor 6mnd 12,50 korting. 49,50 -> 37,- dus voor een half jaar oftewel 75 euro bespaard.

Ik heb dit geaccepteerd, de medewerker vertelde mij dat dit de "maximale korting" is die voor dit pakket mogelijk was. Klopt dit of is er iemand die een betere deal heeft kunnen fixen voor een 100/100 glasvezel pakket?
Ik heb hetzelfde gekregen voor 100/100 glasvezel. Alleen mijn maandprijzen liggen iets lager, ik betaalde altijd al 47,50 per maand zonder korting. Voor komende periode betaal ik 6 maanden 35 euro (12,50 eraf) en 6 maanden 47,50. Geen idee waarom het bij jou twee euro duurder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siddler
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-05 15:17
Gisteren KPN gechat, en daar konden ze niets voor me doen. Vanochtend ook gebeld en weer hetzelfde verhaal, werd wel doorverbonden met een andere afdeling (klantbehoud?). Hier konden ze wel 'iets' doen: 3 maanden 12,50 en een zenderpakket. Maar dat was me te karig.

Het lijkt erop dat dit allemaal wordt 'veroorzaakt' doordat mijn contract nog niet is afgelopen en pas op 8 december afloopt. Ik ga het zondag dus nog een keer proberen, maar vermoed dat dat me ook niet gaat redden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streelder
streelder schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 00:05:
Huidig contract Internet en TV (dat al geruime tijd verlengd mag worden)
Internet en TV 64,12
Spotify Family 14,99
Sneller internet 200/200 4,99

* 2 HD ontvangers
* Gratis opnemen
* Gratis Fox Sports
* Gratis KPN veilig
Totaal 84,10
Poging 1 chat: 6 maanden bovenstaande voor 49,99 (Verlies ik wel Fox Sports) en daarna 79,99

Hier niet mee akkoord gegaan, zometeen maar even bellen.

[ Voor 34% gewijzigd door streelder op 27-11-2020 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:43

Dennis1812

Amateur prutser

Oude telfort contract afgelopen in augustus. Nrt gebeld en de zeer chagrijnige dame aan de telefoon kon alleen zorgen dat ik 5 euro meer ging betalen per maand.
Een verlengkorting (of een sonos speaker) was beide absoluut onmogelijk en kpn zou daar nooit aan doen.
Toen ik haar naar dit topic verwees werd de verbinding verbroken omdat dat allemaal leugens zijn.

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hebbiedude
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-12-2024
Het hangt er maar net vanaf welke medewerker je spreekt via telefoon danwel via de chat.
Mijn eerste contact via de chat verliep niet helemaal lekker, konden alleen de standaard zaken voor bestaande klanten zoals al vermeld via eerder verstuurde mail. Duidelijk aangegeven dat ik wat meer verwacht aangezien mijn contract per maandag afloopt. Dus doorgezet naar de volgende afdeling.
Hierbij prima geholpen en toch 6 maanden korting (scheelt 25 euro per maand voor mij) kunnen scoren. Zeer vriendelijk man overigens, maar dit was echt het maximale in mijn geval.
Uiteraard zal het per persoon het aanbod verschillen (extra zenderpakket, mobiel erbij etc,), maar als je het niets vind kun je natuurlijk altijd overstappen naar een andere aanbieder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:25
Lekker dan, 20 minuten in de wacht en verbinding verbroken 🤬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishhh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-05 20:07
hebbiedude schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:42:
Het hangt er maar net vanaf welke medewerker je spreekt via telefoon danwel via de chat.
Mijn eerste contact via de chat verliep niet helemaal lekker, konden alleen de standaard zaken voor bestaande klanten zoals al vermeld via eerder verstuurde mail. Duidelijk aangegeven dat ik wat meer verwacht aangezien mijn contract per maandag afloopt. Dus doorgezet naar de volgende afdeling.
Hierbij prima geholpen en toch 6 maanden korting (scheelt 25 euro per maand voor mij) kunnen scoren. Zeer vriendelijk man overigens, maar dit was echt het maximale in mijn geval.
Uiteraard zal het per persoon het aanbod verschillen (extra zenderpakket, mobiel erbij etc,), maar als je het niets vind kun je natuurlijk altijd overstappen naar een andere aanbieder.
Ik heb ook gebeld en mij werd verteld, dat het verschil tussen 6 en 9 maanden korting ligt aan het gebied. Bepaalde gebieden krijgen deze korting vanwege de aansluiting van glasvezel.

PSN: TheKrish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streelder
Krishhh schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:45:
[...]

Ik heb ook gebeld en mij werd verteld, dat het verschil tussen 6 en 9 maanden korting ligt aan het gebied. Bepaalde gebieden krijgen deze korting vanwege de aansluiting van glasvezel.
Ik heb juist glasvezel, en 9 maanden korting was een leugen (volgens KPN).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streelder
hebbiedude schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:42:
Ben je doorgezet naar een andere afdeling via de chat? Of was dit telefonisch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hebbiedude
streelder schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:49:
[...]

Ben je doorgezet naar een andere afdeling via de chat? Of was dit telefonisch?
Via de chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Laatst online: 11:57
siddler schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:22:
[...]
Het lijkt erop dat dit allemaal wordt 'veroorzaakt' doordat mijn contract nog niet is afgelopen en pas op 8 december afloopt. Ik ga het zondag dus nog een keer proberen, maar vermoed dat dat me ook niet gaat redden...
Dit is ook de reden waarom ik het dit jaar niet eens probeer. Mijn contract loopt nog en ik kan dus niet (goedkoop) weg. Er is dus geen enkel risico voor KPN om mij geen korting te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Hoe krijgen jullie al die mooie aanbiedingen met extra tv boxen en iopnemen etc?

ik ben een nieuwe klant (nu XS4All) en wil graag glasvezel.

Maar op die website kom ik keer op keer op 70 euro per maand.

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
BlakHawk schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:59:
Hoe krijgen jullie al die mooie aanbiedingen met extra tv boxen en iopnemen etc?

ik ben een nieuwe klant (nu XS4All) en wil graag glasvezel.

Maar op die website kom ik keer op keer op 70 euro per maand.
Vraag het ze, via de website bieden ze het minimale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieBrave
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-05 17:28
Momenteel 55€ hussel 100/100 met Fox en 1 TV ontvanger (inc. 10€ korting op ontvanger en 5 euro entertainment voordeel).

Chat gesprek gehad met mevrouw S. Beste wat mevrouw kon doen is eerste 6 mnd 35 euro, en daarna 6 mnd 65 euro.

Of het huidige abonnement houden(55€ pm) en 6 mnd Fox Sports gratis (-12,99 per maand).

Misschien toch nog eens bellen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebis
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Toch weer mooi 225 euro korting te pakken voor het komende jaar door aansluiting bij Ziggo aan te vragen. Vanochtend hing de afdeling behoud van KPN al aan de lijn en bood zonder gezeur 25 euro korting per maand aan voor 9 maanden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kPIVmdBKfdzALg_X0sRSQhPLD9Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/74NOW1T7euPYIGG3J9exVCFa.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-05 20:04
ebis schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:06:
Toch weer mooi 225 euro korting te pakken voor het komende jaar door aansluiting bij Ziggo aan te vragen. Vanochtend hing de afdeling behoud van KPN al aan de lijn en bood zonder gezeur 25 euro korting per maand aan voor 9 maanden.

[Afbeelding]
hoe? Je vraagt aan bij Ziggo en KPN weet dat door nummerbehoud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebis
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
datadevil schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:09:
[...]

hoe? Je vraagt aan bij Ziggo en KPN weet dat door nummerbehoud?
Ik heb bij Ziggo aangegeven dat ik gebruik wil maken van de overstapservice. Ziggo neemt dan contact op met KPN om het lopende abonnement op te zeggen. De Ziggo aanvraag kan je binnen 14 dagen kosteloos annuleren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• datadevil
ebis schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:11:
[...]

Ik heb bij Ziggo aangegeven dat ik gebruik wil maken van de overstapservice. Ziggo neemt dan contact op met KPN om het lopende abonnement op te zeggen. De Ziggo aanvraag kan je binnen 14 dagen kosteloos annuleren.
goeie tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themikes
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-05 06:28
Telefonisch contact opgenomen met kpn aangegeven dat ik abonnement wilde beëindigen wegens elders goedkoper. Toen direct 6mnd €15,- korting gekregen. Ben hiermee akkoord gegaan. toch weer 90€ bespaard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Even een korte chat aanpassing gedaan. Had geen zin om lang aan de chat/telefoon te zitten, dus meteen maar geaccepteerd:

100/100 + tv + opnemen + telefoon
3 maanden €10 korting
6 maanden pluspakket 7 euro korting
3 maanden opnemen 5 euro korting
hussel entertainment 5 euro korting permanent (was al)

Korting komt dus totaal ook op bijna 90 euro.

(en ik heb nog een andere dienst afgeschaft, wat weer 10 euro minder is per maand, dus totaal nu 210 euro minder komend jaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:01

OMD

Waarschijnlijk echt een vraag om te lachen... Hoe vind ik die chat haha. Ik kom alleen maar bij een FaQ of mag naar een forum. :X

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
OMD schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:48:
Waarschijnlijk echt een vraag om te lachen... Hoe vind ik die chat haha. Ik kom alleen maar bij een FaQ of mag naar een forum. :X
Gunner in "[Black Friday week] KPN Thuis & Mobiel (2020)" :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:01

OMD

Ik heb net hele topic zitten doorspitten voordat ik deze domme vraag ging stellen... Heb ik er nog overheen gelezen ook. Shame on me |:(

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Orangelights23 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:02:
[...]

Ik heb hetzelfde gekregen voor 100/100 glasvezel. Alleen mijn maandprijzen liggen iets lager, ik betaalde altijd al 47,50 per maand zonder korting. Voor komende periode betaal ik 6 maanden 35 euro (12,50 eraf) en 6 maanden 47,50. Geen idee waarom het bij jou twee euro duurder is.
Is vanwege vaste telefonie denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G
  • Laatst online: 18-05 16:27

Chris van der G

Tailchakra

Hoe krijgen jullie als bestaande klanten zulke deals?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lJeeYf4iuhA5NAMe1Rcfzir8_Uw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/9uIaENknG3sdQngl6qCHcZTI.png?f=user_large

Ik moet het hiermee doen. Eerst bellen en dan chatten werkt ook niet meer zoals vorig jaar. Het eerste wat hij vroeg toen ik wilde verlengen was "Ben je blij met onze dienstverlening?".

[ Voor 12% gewijzigd door Chris van der G op 27-11-2020 12:07 ]

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-05 20:55
Caelorum schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:57:
[...]

Dit is ook de reden waarom ik het dit jaar niet eens probeer. Mijn contract loopt nog en ik kan dus niet (goedkoop) weg. Er is dus geen enkel risico voor KPN om mij geen korting te geven.
Mijn contract loopt nog tot 12 december 2020. Dus laat je niet gek maken.

Gisteren nog gebeld en gevraagd hoe het nou zit met die verschillende kortingen. Medewerker gaf aan dat de medewerkers binnen de door de leiding afgegeven bandbreedte kortingen mogen weggeven. De ene geeft 3 maanden en de andere 6 maanden. Hangt waarschijnlijk van je eigen toon/reden van opzegging in combinatie met medewerker af.

Heb zelf 6 maanden korting gekregen en videoland gratis voor 3 maanden. Mobiel unlimited verlengt voor 21.50. Vooral die laatste is aardig omdat ik nu 22 euro betaal voor 50gb (die ik ook nooit op krijg).

Tijdens het bellen ingesproken dat ik mijn internet wil opzeggen. Kwam gelijk bij de juiste afdeling. had maandag ook al gebeld maar wilde zelf nog videoland naast de korting en gaf de medewerker aan andere dag terug te bellen en dat deed ik dus gisteren. Ging allemaal zonder poespas.

[ Voor 12% gewijzigd door B-Bandit op 27-11-2020 12:08 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BulMi
  • Nu online
Het blijft erg irritant, je moet net geluk hebben en de juiste medewerker treffen. Ik regel het abo voor mij en mijn ouders. Ik had geluk, werd meteen doorverwezen via de chat en binnen 5 minuten had ik mooie aanbieding voor alleen internet 200/200 abo 9 maanden 15 euro korting. Dus de eerste 9 maanden voor 35 euro en daarna 50 euro. Aan het einde van de chat alvast aangegeven tot volgend jaar :-)

Na het succes, ook voor mijn ouders geprobeerd. Nu al 2 keer. Die nemen naast het internet thuis ook tv af en vaste telefoon. In eerste instantie kwam ik niet eens voorbij de eerste chat medewerker en bleef alleen maar 3 maanden een gratis tv pakket aanbieden.
Tweede keer wel wat verder en 6 maanden een korting van 15 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

BulMi schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:09:
Het blijft erg irritant, je moet net geluk hebben en de juiste medewerker treffen. Ik regel het abo voor mij en mijn ouders. Ik had geluk, werd meteen doorverwezen via de chat en binnen 5 minuten had ik mooie aanbieding voor alleen internet 200/200 abo 9 maanden 15 euro korting. Dus de eerste 9 maanden voor 35 euro en daarna 50 euro. Aan het einde van de chat alvast aangegeven tot volgend jaar :-)

Na het succes, ook voor mijn ouders geprobeerd. Nu al 2 keer. Die nemen naast het internet thuis ook tv af en vaste telefoon. In eerste instantie kwam ik niet eens voorbij de eerste chat medewerker en bleef alleen maar 3 maanden een gratis tv pakket aanbieden.
Tweede keer wel wat verder en 6 maanden een korting van 15 euro.
Bij mij lijken ze mij constant te "onthouden"? Hoezo kan jij de tweede keer wel iets :thinking:

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BulMi
  • Nu online
Chris van der G schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:10:
[...]

Bij mij lijken ze mij constant te "onthouden"? Hoezo kan jij de tweede keer wel iets :thinking:
Ik ben met zelfde tekst begonnen, dat mijn jaartermijn is afgelopen en ik graag een goede aanbieding wil omdat ik op tweakers lees dat iedereen goede aanbiedingen krijg.
Die eerste wilde echt niks, zelfs bijgehaald dat "mijn zoon" wel 9 maanden 15 euro korting kreeg.
Bij tweede keer werd ik meteen doorverbonden en was er zo een aanbieding zo gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:58

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Chris van der G schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:07:

[Afbeelding]

Ik moet het hiermee doen. Eerst bellen en dan chatten werkt ook niet meer zoals vorig jaar. Het eerste wat hij vroeg toen ik wilde verlengen was "Ben je blij met onze dienstverlening?".
Heeft dus ook met de medewerker te maken blijkbaar. Of zoals eerder gepost aanmelden bij ziggo en wachten op het belletje en daarna ziggo weer annuleren. Voor mij teveel werk dus ik heb net het volgende via chat geregeld:

Hussel Internet 500 Mbit (55 euro)
Pluspakket (6,99)
Interactieve TV (10 euro)
Spotify (14,99)
86,98 49,99 euro eerste 6 maanden, dus 221 euro verschil eerste zes maanden. Daarna verlaag ik internet weer en zeg ik het pluspakket waarschijnlijk weer op :). Kan vast betere deal krijgen bij KPN maar vind het prima zo.

[ Voor 6% gewijzigd door We Are Borg op 27-11-2020 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieBrave
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-05 17:28
Ook ik kan zeggen dat het beter is om te bellen dan te chatten!
Mijn pakket: 100 mbits / fox / 1 tv / 5 euro entertainment korting (huidige contract loopt tot 26-02-2020).

Eerst aanbod
- 9 maanden 12,50 korting
- 6 maanden gratis Fox

Komt dan neer op:
6 mnd 30
9 mnd 42,99
9+ 55 euro

Meneer, op Tweakers heb ik gelezen dat 20 euro korting ook mogelijk is. "Nou meneer, dan mag u Tweakers bedanken! 20 euro korting is inderdaad mogelijk en ook direct het maximale wat ik mag geven"
- 9 maanden 20 korting
- 6 mnd gratis Fox

6 mnd 22,50
9 mnd 35,50
12 mnd 55,00

Succes allen!

[ Voor 15% gewijzigd door DieBrave op 27-11-2020 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hebbiedude
Chris van der G schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:07:

[Afbeelding]

Heb je een nog lopend contract of is deze al afgelopen. Maakt ook een verschil.
Toen ik datzelfde standaard aanbod kreeg zei ik ook dat ik meer verwacht omdat mijn contract maandag afloopt. Toen direct doorgezet naar iemand anders.

En wat We Are Borg zegt, Heeft inderdaad ook te maken met wie je spreekt. Gewoon nog eens opnieuw proberen en hopen dat je een andere medewerker treft.

[ Voor 8% gewijzigd door hebbiedude op 27-11-2020 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn180179
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 29-04 16:24
Via de chat gaf de dame net aan dat ze een sheet hebben met acties bestaande klanten. Ze kon geen korting geven alleen de gratis zenderpakketten.

[ Voor 26% gewijzigd door Bjorn180179 op 27-11-2020 12:20 ]

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

hebbiedude schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:16:
[...]

Heb je een nog lopend contract of is deze al afgelopen. Maakt ook een verschil.
Toen ik datzelfde standaard aanbod kreeg zei ik ook dat ik meer verwacht omdat mijn contract maandag afloopt. Toen direct doorgezet naar iemand anders.
Mijn contract loopt nog 2 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-05 00:51
Bij mij is in de chat ook helemaal niets mogelijk anders dan die 3 maanden... vervolgens doorverbonden richting opzeggen uiteindelijk... ik sta nu in de wachtrij en zal wel zien wat het daar wordt... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:25
Ik kreeg nu 6 mnd € 25 korting, maar kon nu niet doorgevoerd worden ivm itv ontvanger swap. Ze gafaan dat zij geen 9 mnd kon geven en ook niet wist wie de 'expert' was waarbij dat wel mogelijk zou zijn.
Moet volgende week terug bellen, dan probeer ik het gewoon nog een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hebbiedude
Dezelfde situatie dus als bij mij. Gewoon nog eens proberen via chat en/of via telefonisch met afdeling opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nobodie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-05 22:56
Vanochtend gebeld:

Abbo 1:
Was internet en TV
Nu: Hussel 100Mbit + 1 tv + telefonie
Kreeg 9 maanden 17,50 euro korting. (12,50 op internet, 5 euro op tv)

Abbo 2: Hussel 100Mbit + 2 tv + spotify
Kreeg 9 maanden 17,50 euro korting. (12,50 op internet, 5 euro op tv)

Niet slecht voor 1 telefoontje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

BulMi schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:13:
[...]

Ik ben met zelfde tekst begonnen, dat mijn jaartermijn is afgelopen en ik graag een goede aanbieding wil omdat ik op tweakers lees dat iedereen goede aanbiedingen krijg.
Die eerste wilde echt niks, zelfs bijgehaald dat "mijn zoon" wel 9 maanden 15 euro korting kreeg.
Bij tweede keer werd ik meteen doorverbonden en was er zo een aanbieding zo gemaakt.
Doorverbinden is mij nu ook gelukt, sta alleen al 20 minuten in de wachtrij daar haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvdvliet
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:17
Ik werd vrijwel direct geholpen, echter ligt het "systeem" eruit.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-03 15:14
Bjorn180179 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:17:
Via de chat gaf de dame net aan dat ze een sheet hebben met acties bestaande klanten. Ze kon geen korting geven alleen de gratis zenderpakketten.
Dit is wat ze opgedragen krijgen. Sommige medewerkers durven verder te gaan maar uiteraard moeten deze zich ook kunnen verdedigen bij hun teamleider / baas. Zo krijgen sommige medewerkers 9 maanden flinke korting of een "gratis" Sonos One, terwijl andere afgescheept worden met 3 maanden korting.

Het is een beetje de goede medewerker op de goede tijd treffen.

3 maanden gratis als de klant de optie niet actief heeft:
1. Pluspakket
2. FOX Sports
3. Ziggo Sport Totaal
4. Duits
5. Hindi
6. Turks
7. Opnemen pakket
8. Sneller internet 100/10 Mbit/s
9. Sneller internet 100/100 Mbit/s
10. Sneller internet 200/200 Mbit/s
11. Sneller internet 500/500 Mbit/s
12. KPN Veilig (10 extra licenties bovenop 2 gratis licenties)

Mocht je vorig jaar gebruik hebben gemaakt van een Black Friday aanbod dan ontvang je de volgende diensten 6 maanden gratis:
1. FOX Sports
2. Ziggo Sport Totaal
3. Pluspakket

[ Voor 9% gewijzigd door robcoenen op 27-11-2020 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-05 00:51
robcoenen schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:01:
[...]

Dit is wat ze opgedragen krijgen. Sommige medewerkers durven verder te gaan maar uiteraard moeten deze zich ook kunnen verdedigen bij hun teamleider / baas.

1. Pluspakket
2. FOX Sports
3. Ziggo Sport Totaal
4. Duits
5. Hindi
6. Turks
7. Opnemen pakket

Mocht je vorig jaar gebruik hebben gemaakt van een Black Friday aanbod dan ontvang je de volgende diensten 6 maanden gratis:
1. FOX Sports
2. Ziggo Sport Totaal
3. Pluspakket
Hoe ben je hier achter gekomen? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streelder
willemvdvliet schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:59:
Ik werd vrijwel direct geholpen, echter ligt het "systeem" eruit.... :(
Ik sta volgens mij nu al 20 minuten te kijken naar een scherm met de tekst:(na eerst 20 minuten te hebebn gewacht omdat er 9 voor me waren)

"Je wordt verbonden met een medewerker"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siddler
  • Laatst online: 27-05 15:17
Caelorum schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:57:
[...]

In de afgelopen twee jaar was dat geen probleem. Ze kunnen zelf ook wel inzien dat ik nu mogelijk over 1,5 week tóch weg ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-03 15:14
Ninjetsu NL schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:02:
[...]

Hoe ben je hier achter gekomen? B)
Soms laten de KPN medewerkers wel eens wat los :9
Ook die zullen redelijk gefrustreerd worden van al die mensen die (terecht) vragen naar een aanbieding als vaste klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menonv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:15

menonv

Beunhazerij?

Hier ook net gebeld voor twee abbonementen.

500/500 Gehusseld internet glas
9 maanden korting 10 Euro

Interactieve TV 2 kastjes + opnemen pakket
9 maanden korting 5 Euro

Normale prijs : 70 euro per maand.
Gereduceerd nu dus 9 maanden : 55 euro per maand, daarna 3 maanden weer 70 euro.
Korting : 135 euro op jaar.

Op de vraag of het ook 20 euro korting kon zijn elke maand, kreeg ik als antwoord "gaat niet, die optie staat hier niet tussen, dat veranderd continue". Ik heb n uur in de wacht gehangen. :z

i7-14700K @ 5.6G | MSI-Z690 | 64G | GigaByte RTX4080 SUPER | Storage / 14TB SHR2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnivore
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-05 10:29
Wie weet hoe ik hiervoor korting kan krijgen?

Een maand terug naar 100/100 glasvezel + TV standaard overgestapt naar KPN vanuit Ziggo, was een prima aanbod (eerste 3 maanden 47,50 korting op internet en 10,- korting op TV, +pakket gratis), maar had achteraf toch wel de Sonos of Sony 1000 WH-1000XM3 willen hebben + wat korting.

Mobiel wilde ik ook direct mee overstappen, maar daar heb ik mee gewacht tot nu. Bij VF heb ik nu Red Essential (10+10GB en onbeperkt bellen voor € 17,- p/m). Aangezien mn HTC nog prima werkt wil ik voorlopig alleen sim-only, maar verder dan 15GB en 150 minuten voor € 22,50 kom ik niet, en dan is unlimited data slechts € 2,50 meer. Dat scheelt dus ruim € 5,- en bij KPN krijg ik minder.

Heeft het zin om te bellen met KPN voor een beter aanbod of is dat met sim-only nutteloos? Kan ik elders wel meer korting krijgen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chris van der G

Chris van der G

Tailchakra

Het is gelukt! 12,50 korting op internet en 5 euro korting op televisie voor 9 maanden. Mijn "wapen" was die ene vrolijke klant tussen alle chagrijnen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Omnivore schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:11:

Een maand terug naar 100/100 glasvezel + TV standaard overgestapt naar KPN vanuit Ziggo
Dit lijkt mij een gevalletje 'jammer maar helaas'. Of heb je nog ergens een optie om op te zeggen omdat het erg recent is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnivore
pven schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:16:
[...]

Dit lijkt mij een gevalletje 'jammer maar helaas'. Of heb je nog ergens een optie om op te zeggen omdat het erg recent is?
Nee kan er niet meer op terugkomen want is van 5 weken terug. Het gaat me ook niet om thuis maar om mobiel, ik vind € 22,50 voor 15GB en 150 min (1 jr) teveel en wil daar wat vanaf hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
B-Bandit schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:07:
[...]
Mijn contract loopt nog tot 12 december 2020. Dus laat je niet gek maken.
[...]
Misschien dat ik nog een poging waag, maar ik heb nog 6 maanden. Zit zelfs nog voor een deel in een kortingsperiode. Kan mij dus goed voorstellen als ze aangeven dat er niets is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Caelorum schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:26:
[...]

Misschien dat ik nog een poging waag, maar ik heb nog 6 maanden. Zit zelfs nog voor een deel in een kortingsperiode. Kan mij dus goed voorstellen als ze aangeven dat er niets is.
Ah, ok dat is wel erg lang ja. Denk dat het wel enigszins in de buurt moet komen. En lukt het niet, dan zou ik niet settelen voor een magere korting maar gewoon je contract laten aflopen en vanaf volgend jaar op Black Friday jaarlijks verlengen. Dan verleng je altijd rond deze periode :) doe ik nu ook al 3 jaar op een rij.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
B-Bandit schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:31:
[...]
Ah, ok dat is wel erg lang ja. Denk dat het wel enigszins in de buurt moet komen. En lukt het niet, dan zou ik niet settelen voor een magere korting maar gewoon je contract laten aflopen en vanaf volgend jaar op Black Friday jaarlijks verlengen. Dan verleng je altijd rond deze periode :) doe ik nu ook al 3 jaar op een rij.
haha ja. Alleen dit kwam toevallig zo uit met een andere korting die er was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Laatst online: 23-05 12:55
Enig idee of je korting ook kunt krijgen me behouden van voormalig Telfort (TFT) abonnementen? Ik ben een beetje huiverig dat ze me overzetten als ik ga bellen naar KPN waardoor na actie maanden naar veel hogere prijs gaat bij KPN.

Ik heb Telfort Thuis (50/5 glas + gratis Plus pakket) 46,13 p/mnd (normale prijs) + Telfort mobiel (door combi voordeel dubbele data) 13,50 p/mnd (normale prijs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hebbiedude
funrider schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:46:
Enig idee of je korting ook kunt krijgen me behouden van voormalig Telfort (TFT) abonnementen?
Dat gaat niet gebeuren. Je zult moeten overstappen naar de nieuwe Hussel abonnementen.
Of je switcht of je blijft op je oude abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
nog 1 keer geprobeerd telefonisch en hoewel mijn contract al vorig jaar afgelopen is is er niks mogelijk los van wat slappe tv pakket aanbiedingen.
Wellicht denken ze dat ik met nog 3 mobiele abonnementen waarvan 2 nog een aardige tijd ik niet zo snel wegga, en daar hebben ze ook wel gelijk in..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• funrider
  • Laatst online: 23-05 12:55
hebbiedude schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:52:
[...]

Dat gaat niet gebeuren. Je zult moeten overstappen naar de nieuwe Hussel abonnementen.
Of je switcht of je blijft op je oude abonnement.
Dan blijf ik nog even waar ik zit in de hoop dat de oude TFT prijzen nog even blijven wat ze zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:20
funrider schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:46:
Enig idee of je korting ook kunt krijgen me behouden van voormalig Telfort (TFT) abonnementen? Ik ben een beetje huiverig dat ze me overzetten als ik ga bellen naar KPN pakket waardoor na actie maanden naar veel hogere prijs gaat bij KPN.

Ik heb Telfort Thuis (50/5 glas + gratis Plus pakket) 46,13 p/mnd (normale prijs) + Telfort mobiel (door combi voordeel dubbele data) 13,50 p/mnd (normale prijs)
Ik zit ook met oud-Telfort abonnementen en hang as-we-type al 32min in de wacht...

Zodra ik iemand gesproken heb, lees je hier mijn resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
datadevil schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:53:
nog 1 keer geprobeerd telefonisch en hoewel mijn contract al vorig jaar afgelopen is is er niks mogelijk los van wat slappe tv pakket aanbiedingen.
Wellicht denken ze dat ik met nog 3 mobiele abonnementen waarvan 2 nog een aardige tijd ik niet zo snel wegga, en daar hebben ze ook wel gelijk in..
Hier een beetje dezelfde situatie en via chat alleen tv pakket aanbieding gekregen, ga straks toch maar even bellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ginod
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05 15:47
Kijk, de korting geldt voor nieuwe leden, punt. Niet voor bestaande klanten. Dan vindt ik het argument, ja, maar bij tweakers lees ik dit en dat, niet erg handig eerlijk gezegd.

Het beste resultaat krijg je door gewoon gelijk te zeggen, ik wil opzeggen, want ik heb bij …. een beter aanbod gezien.

Of... ik heb een keer gelijk via een provider de boel laten opzeggen, en waarempel, binnen 2 dagen bellen ze zelf terug van waarom, en je bent al zolang lid en etc... En dan valt er altijd wat te regelen.

24/7: Legendary Club Sounds on http://tunein.com/radio/Lazer-Hot-Hits-s161805/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St00mwals
  • Laatst online: 13:20
Zo, 1:09uur aan de lijn gehangen, waarvan een goed half uur in de wacht en dit is mijn resultaat:
Ik betaalde voor mijn Telfort Thuis 100/100 en Telfort 4GB/400min samen iets van € 70,-/maand

Nu ga ik naar:
Hussel 100/100 + 2 TV ontvangers + vaste telefoon
6 maand € 47,-
6 maand Plus pakket
6 maand Fox Sport

Na die 6 maand betaal ik € 64,50

Mobiel:
2GB + 2Gb (actie) + onbeperkt bellen/sms
€ 15,-

Daarbij een omruil van mijn EB v8 naar de Box v12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnivore
Omnivore schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:11:

Een maand terug naar 100/100 glasvezel + TV standaard overgestapt naar KPN vanuit Ziggo, was een prima aanbod (eerste 3 maanden 47,50 korting op internet en 10,- korting op TV, +pakket gratis), maar had achteraf toch wel de Sonos of Sony 1000 WH-1000XM3 willen hebben + wat korting.

Mobiel wilde ik ook direct mee overstappen, maar daar heb ik mee gewacht tot nu. Bij VF heb ik nu Red Essential (10+10GB en onbeperkt bellen voor € 17,- p/m). Aangezien mn HTC nog prima werkt wil ik voorlopig alleen sim-only, maar verder dan 15GB en 150 minuten voor € 22,50 kom ik niet, en dan is unlimited data slechts € 2,50 meer. Dat scheelt dus ruim € 5,- en bij KPN krijg ik minder.

Heeft het zin om te bellen met KPN voor een beter aanbod of is dat met sim-only nutteloos? Kan ik elders wel meer korting krijgen?
Toch maar eens gebeld, meer dan activatiekosten eraf voor € 25 was echt niet mogelijk zei de medewerker. Voorlopig maar mee ingestemd. Voordeel is nu wel dat mn TV+internet abonnement nu € 5 'entertainment' korting krijgt, dus dat scheelt ook weer € 60 per jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Laatst online: 13:18
Kom ik net eindelijk uit de wachtrij, telefoon gaat over, gaat over, gaat over...

"Welkom bij de Lebara berichtenservice. Laat een bericht achter, na de piep"

WTF 8)7

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorbit
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 06-05-2024
Na ruim een uur aan de telefoon (lange wachtrij), heb ik de volgende aanbieding gehad.

20,- actiekorting 9 mnd
5,- Hussel entertainmentvoordeel
7,50 Ziggosport 3 mnd korting
6,99 Pluspakket 6mnd korting
5,- Interactieve TV korting 9 mnd

kosten per jaar zonder korting 84,47 x 12 = 1013,-
Kosten per jaar met korting 721,-

Dus toch mooi 292,- euro korting.

Ik kwam van een 'oud' KPN Compleet pakket af. Uiteindelijk is mijn overstap op jaarbasis goedkoper dan mijn vorige bedrag.

SolarEdge 6270Wp (4290 Oost, 1980 West) | Amersfoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:58

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
robcoenen schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:01:
[...]

Dit is wat ze opgedragen krijgen. Sommige medewerkers durven verder te gaan maar uiteraard moeten deze zich ook kunnen verdedigen bij hun teamleider / baas. Zo krijgen sommige medewerkers 9 maanden flinke korting of een "gratis" Sonos One, terwijl andere afgescheept worden met 3 maanden korting.

Het is een beetje de goede medewerker op de goede tijd treffen.

1. Pluspakket
2. FOX Sports
3. Ziggo Sport Totaal
4. Duits
5. Hindi
6. Turks
7. Opnemen pakket

1. FOX Sports
2. Ziggo Sport Totaal
3. Pluspakket
ah dat verklaart wel waarom nieuwe klanten 1000Mbit kunnen krijgen voor hetzelfde bedrag eerste zes maanden, en ik “slechts” 500Mbit.

Kan wel langer dan die drie maanden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducatii
sh4dow schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:03:
Zojuist eerst gebeld en daarna nog een poging gedaan via de chat. Maar er is geen beginnen aan, het enige wat ze me kunnen bieden is een zenderpakket of tijdelijk hogere internetsnelheid.

Mijn voormalige Telfort abonnement loopt over 2,5 week af.. Toch maar eens rondkijken dan :).
Heb je er nog iets van kunnen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Symsonic
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Symsonic

Hmm... ok

Hier zojuist 6 maanden lang 20 euro korting gekregen.

Ik heb nu:
Hussel 200/200
ITv pakket

Wachttijd was 37 minuten..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Bandit
ginod schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 14:04:
Kijk, de korting geldt voor nieuwe leden, punt. Niet voor bestaande klanten. Dan vindt ik het argument, ja, maar bij tweakers lees ik dit en dat, niet erg handig eerlijk gezegd.

Het beste resultaat krijg je door gewoon gelijk te zeggen, ik wil opzeggen, want ik heb bij …. een beter aanbod gezien.

Of... ik heb een keer gelijk via een provider de boel laten opzeggen, en waarempel, binnen 2 dagen bellen ze zelf terug van waarom, en je bent al zolang lid en etc... En dan valt er altijd wat te regelen.
Klopt ik heb nog nooit verwezen naar fora of Tweakers of whatever...vind dat een beetje rare ingang van het gesprek ook.

Geef vaak gewoon aan dat ik mijn abonnement weer wil verlengen en heb begrepen dat er nu mogelijkheden zijn.

Overigens, 'vroegah' kon je dit grapje bij KPN altijd uithalen, ook als het geen black friday is. Nu hebben ze het een beetje geconcentreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streelder
Uiteindelijk 9 maanden 17,50 korting
en de laatste 3 maanden nog 5 euro korting.

(van kpn compleet naar hussel 200/200)

Dit is wel telefonisch gebeurd, 2 keer via de chat kwam ik maximaal op 6 maanden 15 euro korting.

[ Voor 29% gewijzigd door streelder op 27-11-2020 16:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ducatii
Ik heb een voormalig Telfort account met 50 mbs en televisie.

Bij het inspreken heb ik contract opzeggen aangegeven. Hierdoor kom je direct bij klantbehoud/opzeggingen terecht.

Het is, logischerwijs, niet mogelijk om met behoud van Telfort contract korting te krijgen. Ik betaal al een aanzienlijk lager bedrag dan KPN klanten. Gevraagd wat de mogelijkheden waren bij verlengen met Hussel.

Optie 1:
50/50 mbs
1 televisie ontvanger.

10 euro korting per maand voor 6 maanden
1 gratis tv ontvanger

Optie 2:
50/50 mbs
1 televisie ontvanger

5 euro korting per maand zolang ik klant blijf, omdat ik van Telfort afkom en een lager maandbedrag gewend ben.
1 gratis tv ontvanger

Heeft aangegeven dat dit het hoogste haalbare is i.c.m. met mijn kleine pakket.
Bij grotere pakketten is er meer korting mogelijk.

Uiteindelijk niet genomen omdat ik met mijn voormalig Telfort account nog steeds goedkoper uit ben.

[ Voor 9% gewijzigd door Ducatii op 27-11-2020 17:17 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Namen van medewerkers zijn niet van belang in de discussie(s) en mogen dus achterwege blijven.