[Blackfriday Deals] KPN (2021)Afgelopen jaar was er op Tweakers een Black Friday topic topic over de blackfriday deals van 2020 wat een vervolg was op het jaar 2019. Hierin deelde tweakers masaal welke deal ze konden krijgen naast deze blackfriday deals, dit betrof ook bestaande klanten bij KPN middels bellen, chatten en of mailen.Worden er in dit topic goede deals geplaatst via contact leggen met KPN zelf, dan worden deze meegenomen in de OP. Voor nu staan alle standaard kortingen in deze OP al vermeld. Terug naar Inhoudsopgave ![]() Terug naar Inhoudsopgave ![]() Deze standaard aanbiedingen zijn alleen geldig voor nieuwe klanten. Deze deals zijn geldig van 15 tot 27 november 2021. Voor meer informatie over de blackfriday deals, ga naar: KPN Blackfriday deals.
Terug naar Inhoudsopgave |
Zal ik aftrappen:
https://www.breedbandwinkel.nl/cadeauweken/kpn
Via breedbandwinkel.nl kan je boven op de 6 maanden korting een cashback van 85 euro krijgen. Alleen nieuwe klanten.
Via breedbandwinkel.nl kan je boven op de 6 maanden korting een cashback van 85 euro krijgen. Alleen nieuwe klanten.
[ Voor 6% gewijzigd door dutchnltweaker op 15-11-2021 13:50 ]
alleen voor nieuwe klanten neem ik aan?dutchnltweaker schreef op maandag 15 november 2021 @ 13:35:
Zal ik aftrappen:
Via breedbandwinkel.nl kan je boven op de 6 maanden korting een cashback van 85 euro krijgen.
net een verlening gedaan voor een jaar,
200/200 glas,
tv
half jaar elke maand 21,45 korting....
200/200 glas,
tv
[ Voor 11% gewijzigd door joey82 op 15-11-2021 14:27 ]
Korting op wat voor bedrag?joey82 schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:24:
200/200 glas,
tv
Ik ben alleen in de running voor (glasvezel) internet, bijvoorbeeld 1Gbps. Valt me op dat zelfs de prijsvergelijkers nog wat extra korting geven:
Direct / Korting | Direct / Xbox | Breedbandwinkel / Korting | Breedbandwinkel / Xbox | Pricewise / Korting | Pricewise / Xbox | |
eenmalig | 25 | 25 | 25 | 25 | 25 | 25 |
Maand | 57,50 | 57,50 | 57,50 | 57,50 | 57,50 | 57,50 |
Korting (1e 6 maanden) | - 22,50 | - | 25 | - | 28,75 | - |
Cashback | - | - | - 40 | - 40 | - 40 | - 40 |
Totaal | 580 | 715 | 525 | 675 | 502,50 | 675 |
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
12 maanden korting op KPN TV+Internet in plaats van 6 maanden GELDIG OP ALLE SNELHEDEN + 3 maanden consumentenbond
https://www.consumentenbond.nl/internet
[ Voor 33% gewijzigd door Yorinn op 15-11-2021 20:05 . Reden: Directe link richting aanbieding ingevoegd. ]
Heb al eerder zoiets gezien op breedbandwinkel en dat was uiteindelijk alleen voor VDSL beschikbaar:MrOsman schreef op maandag 15 november 2021 @ 19:50:
12 maanden korting op KPN TV+Internet in plaats van 6 maanden GELDIG OP ALLE SNELHEDEN + 3 maanden consumentenbond
https://nl.pepper.com/aan...-contract-cashback-214118
https://www.breedbandwink...-en-tv-200-mb--aanbieding
Dus alleen VDSL, hier glasvezel en dus niet meer te bestellen. Alle deals nu met 12 maanden korting, pricewise en breedbandwinkel is VDSL en niet glasvezel.
Op welke manier heb je de verlenging geregeld? Laatste keer dat ik belde was er niets mogelijk..joey82 schreef op maandag 15 november 2021 @ 14:24:
200/200 glas,
tv
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Als je überhaupt al een telefoonnummer weet te vinden tegenwoordig op de website van KPN..Henkie schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:55:
[...]
Op welke manier heb je de verlenging geregeld? Laatste keer dat ik belde was er niets mogelijk..
via de chat op www.kpn.nlHenkie schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 10:55:
[...]
Op welke manier heb je de verlenging geregeld? Laatste keer dat ik belde was er niets mogelijk..
[ Voor 3% gewijzigd door joey82 op 16-11-2021 14:47 ]
een beetje moeite doen kan geen kwaadbolleh schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 13:38:
[...]
Als je überhaupt al een telefoonnummer weet te vinden tegenwoordig op de website van KPN..
Net even via de chat geprobeerd. Maar kreeg geen aanbieding om te verlengen van de dame aan de andere kant. Ze gaf aan dat dit pas vanaf volgende week mogelijk is.
[ Voor 5% gewijzigd door mydogisgone op 16-11-2021 16:26 ]
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
De aanbieding met 12 maanden korting is ook gewoon beschikbaar op glasvezel, maar het ligt er maar net aan in welk gebied je woont. Deze aanbieding loopt al ruim een jaar, maar KPN kiest steeds een bepaalde groep waar ze het voor inzetten. Op dit moment gaat het zeker om een paar miljoen huishoudens, dus grote kans dat je de aanbieding te zien krijgt. Wordt dus ook via glasvezel veel verkocht, in ieder geval via Breedbandwinkel. Hoe andere vergelijkers dat in hebben gericht weet ik niet.dutchnltweaker schreef op maandag 15 november 2021 @ 20:16:
[...]
Heb al eerder zoiets gezien op breedbandwinkel en dat was uiteindelijk alleen voor VDSL beschikbaar:
https://nl.pepper.com/aan...-contract-cashback-214118
https://www.breedbandwink...-en-tv-200-mb--aanbieding
Dus alleen VDSL, hier glasvezel en dus niet meer te bestellen. Alle deals nu met 12 maanden korting, pricewise en breedbandwinkel is VDSL en niet glasvezel.
:fill(white):strip_exif()/f/image/MGHCB1lUpGI8CKmErJUACZci.png?f=user_large)
//
Helaas is dit bij mij (nieuwbouwwijk) niet mogelijk. Ook al heb ik net een Ziggo aanbieding binnen gehad, ze gaan hier (nog) niet op in.man-o-script schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 15:36:
[...]
De aanbieding met 12 maanden korting is ook gewoon beschikbaar op glasvezel, maar het ligt er maar net aan in welk gebied je woont. Deze aanbieding loopt al ruim een jaar, maar KPN kiest steeds een bepaalde groep waar ze het voor inzetten. Op dit moment gaat het zeker om een paar miljoen huishoudens, dus grote kans dat je de aanbieding te zien krijgt. Wordt dus ook via glasvezel veel verkocht, in ieder geval via Breedbandwinkel. Hoe andere vergelijkers dat in hebben gericht weet ik niet.
[Afbeelding]
Nu heb ik de twitterdesk al gevraagd of zij nog met een aanbieding kunnen komen, maar nog geen reactie.
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Bestaande of nieuwe klant?mydogisgone schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 15:35:
Net even via de chat geprobeerd. Maar kreeg geen aanbieding van de dame aan de andere kant. Ze gaf aan dat dit pas vanaf volgende week mogelijk is.
Ben wel benieuwd of je als nieuwe klant extra korting kan krijgen via de chat of bellen.
0 GB voor E15,- p/mnd(onbeperkt bellen/sms)
3 GB voor E17,50 p/md, en nu 2GB gratis. Man man 5GB voor E17,50 is al duur.
Snelheden van 5G haal je never nooit niet, dus kun je het beter ook niet aanbieden als 5G zijnde.
De theoretische snelheid die met 4G+ behaald kan worden bedraagt maximaal 225 Mbit/s. Gemiddeld ontvang je met 4G+ in Nederland 75 Mbit/s down- en 35 Mbit/s uploadsnelheid. ( bron kpn) Ookla test geven aan dat KPN gem. 102Mbits haalt(2021) Dat is nog niet de helft van 4G+ volgens eigen zeggen.
Snelheden van 5G haal je never nooit niet, dus kun je het beter ook niet aanbieden als 5G zijnde.
De theoretische snelheid die met 4G+ behaald kan worden bedraagt maximaal 225 Mbit/s. Gemiddeld ontvang je met 4G+ in Nederland 75 Mbit/s down- en 35 Mbit/s uploadsnelheid. ( bron kpn) Ookla test geven aan dat KPN gem. 102Mbits haalt(2021) Dat is nog niet de helft van 4G+ volgens eigen zeggen.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Bestaande klantdutchnltweaker schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 16:19:
[...]
Bestaande of nieuwe klant?
Ben wel benieuwd of je als nieuwe klant extra korting kan krijgen via de chat of bellen.
Bestaande klant:
Internet + TV
200/200Mbit
ESPN Sports
72,99
Nu 1 jaar verlengd met 6 maanden voor 40 euro en laatste half jaar voor 72,99 euro.
Bespaart toch weer 197.94 euro.
Internet + TV
200/200Mbit
ESPN Sports
72,99
Nu 1 jaar verlengd met 6 maanden voor 40 euro en laatste half jaar voor 72,99 euro.
Maar als je het anders bekijkt, als 1 iemand onbeperkt heeft kan die gene 50gb delen met mensen in het huishouden die juist een 0gb of een beetje hebben. Dan is het weer wel interessant. Maar ik snap je punt, bedoeling is dat je dus zoveel mogelijk diensten afneemt. Dit is bij Vodafoneziggo precies hetzelfde, zonder ziggo is Vodafone niet interessant maar met ziggo wel.Hackus schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 16:23:
0 GB voor E15,- p/mnd(onbeperkt bellen/sms)
Dat terzijde, die 5G krijg je zonder iets extra's er bij dus wat is het probleem?
In mijn ogen is er weinig voordeel aan. Nu in KPN topic, reageer ik daar op. Daar hoef ik geen andere provider bij te halen. ben zelf btw ook bij KPN(NL)(XS4ALL)dutchnltweaker schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 16:38:
[...]
Maar als je het anders bekijkt, als 1 iemand onbeperkt heeft kan die gene 50gb delen met mensen in het huishouden die juist een 0gb of een beetje hebben. Dan is het weer wel interessant. Maar ik snap je punt, bedoeling is dat je dus zoveel mogelijk diensten afneemt. Dit is bij Vodafoneziggo precies hetzelfde, zonder ziggo is Vodafone niet interessant maar met ziggo wel.
Dat terzijde, die 5G krijg je zonder iets extra's er bij dus wat is het probleem?Ja echte 5G snelheden ga je nog niet halen, maar voor nu nog niet heel erg toch? Het is nu meer marketing dan dat er een echte usercase voor is. Voordeel is wel band 28 (700mhz freq), wat moet zorgen voor een bredere dekking dan 800mhz.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Al iets gehoord? Ben wel benieuwd. In mijn regio kan ik die korting van 12 maanden ook niet zien.Ankh schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 15:59:
[...]
Helaas is dit bij mij (nieuwbouwwijk) niet mogelijk. Ook al heb ik net een Ziggo aanbieding binnen gehad, ze gaan hier (nog) niet op in.
Nu heb ik de twitterdesk al gevraagd of zij nog met een aanbieding kunnen komen, maar nog geen reactie.
Geprobeerd om via de kpn website chat te vragen of er voor nieuwe klanten misschien wat extra korting inzit, want die blackfriday korting is eigenlijk geen blackfriday korting (was er vorige week namelijk ook) . Begon de kpn medewerker van de chat, ja maar u kunt kiezen tussen een Xbox of TV. Vriendelijk bedankt dat ik die niet nodig had. Toen kwam de aanbieding van de 2 WiFi punten terwijl ik vroeg om misschien extra korting.
Maar die gene was erg star en kon alleen zeggen: alleen wat op de website staat kunnen we aanbieden.
Klopt het dat ze voor nieuwe klanten niks extra kunnen doen zoals 9 maanden korting bijvoorbeeld of moet je dan echt bellen?
Maar die gene was erg star en kon alleen zeggen: alleen wat op de website staat kunnen we aanbieden.
Klopt het dat ze voor nieuwe klanten niks extra kunnen doen zoals 9 maanden korting bijvoorbeeld of moet je dan echt bellen?
Ik heb doorgekregen dat ik het telefonisch even moest proberen. Die 12 maanden is vooral om mensen over te halen om van Ziggo naar KPN Glasvezel over te stappen en geldt zoals in het eerdere topic alleen in bepaalde gebieden en voor korte tijd. Zal morgen nog eens tussen de bedrijven door polsen. Maar de chat was net zoals @dutchnltweaker ook niet echt behulpzaam, zij mogen ook niet meer korting in ieder geval.PerlinNoise schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 17:16:
[...]
Al iets gehoord? Ben wel benieuwd. In mijn regio kan ik die korting van 12 maanden ook niet zien.
De TV deal is goedkoper met €85,- cashback dan zonder TV. Kan ik TV na 6 maanden opzeggen?
Laat maar wat weten! Ik vind het zelf ook best vreemd, ze wouden zo graag dat er overgestapt wordt van ziggo naar KPN maar zelf komen ze met geen aanbieding om je over de streep te brengen. In ieder geval toen ze aan de deur kwamen. Ze zouden nog bellen, maar niks meer vernomen.Ankh schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:05:
[...]
Ik heb doorgekregen dat ik het telefonisch even moest proberen. Die 12 maanden is vooral om mensen over te halen om van Ziggo naar KPN Glasvezel over te stappen en geldt zoals in het eerdere topic alleen in bepaalde gebieden en voor korte tijd. Zal morgen nog eens tussen de bedrijven door polsen. Maar de chat was net zoals @dutchnltweaker ook niet echt behulpzaam, zij mogen ook niet meer korting in ieder geval.
[ Voor 5% gewijzigd door dutchnltweaker op 16-11-2021 20:09 ]
Via breedbandwinkel nu (nog) maar €25 ipv €40 aan cashback bij een 100 abo...icm Xbox
[ Voor 4% gewijzigd door supercop7373 op 16-11-2021 20:46 ]
Ik belde vandaag als bestaande klant op voor de bf aanbieding. Ik kreeg geen korting. Ook niet nadat ik aangaf dat ik dan op stap. Ik ga het van de week nog een keer proberen en anders ga ik naar t mobile.
Dramatische kortingen. Was zelfs twee weken geleden nog beter bij KPN Mobiel. Nu alleen op 2 GB en Onbeperkt een leuke deal. Hiermee gaan ze deze Black Friday niet winnen.
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 22:34
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Die onbeperkt deal van 25 euro was er voor black friday ook al. Ze hebben nu alleen “black friday” aan die 2,5 kortingslabel toegevoegdTHE_BASE schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 22:40:
Dramatische kortingen. Was zelfs twee weken geleden nog beter bij KPN Mobiel. Nu alleen op 2 GB en Onbeperkt een leuke deal. Hiermee gaan ze deze Black Friday niet winnen.

Dit lijkt op mijn aanbod wat ik heb genomen. Ik heb alleen nog een vaste tel erbij voor 2 euroLelletje schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 16:27:
Bestaande klant:
Internet + TV
200/200Mbit
ESPN Sports
72,99
Internet + tv
200/200
ESPN heel jaar gratis
Eerste 6 maanden 42 euro
Laatste 6 maanden 62 euro
En ESPN trap ik uit in de elfde maand
Mijn huidige abbo kwam op 67,87 met 100/100 dus toch weer aan het einde 5€ goedkoper en 2x sneller internet
In totaal dan toch 190€ goedkoper uit op een jaartje
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Je moet ook gewoon in het menu zeggen dat je gaat opzeggen. Dan kom je bij de afdeling klantbehoud en dan gewoon zeggen dat je korting wiltjhead22 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 20:43:
Ik belde vandaag als bestaande klant op voor de bf aanbieding. Ik kreeg geen korting. Ook niet nadat ik aangaf dat ik dan op stap. Ik ga het van de week nog een keer proberen en anders ga ik naar t mobile.
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Philips 32PFS6906 wordt bij breedbandwinkel genoemd.JGro schreef op woensdag 17 november 2021 @ 09:33:
Ik kan het modelnummer van de televisie niet vinden. Iemand enig idee?
Allejezus, wordt het weer hetzelfde liedje. De korting is leuk maar dit is wel echt jaarlijks terugkerende stress 
Ik doel op het feit dat de een zonder vragen korting krijgt en de ander moet dreigen met opzeggen. De willekeur icm wachtrij is zeer irritant.

Ik doel op het feit dat de een zonder vragen korting krijgt en de ander moet dreigen met opzeggen. De willekeur icm wachtrij is zeer irritant.
[ Voor 38% gewijzigd door B-Bandit op 17-11-2021 10:15 ]
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Als ik het zo even bekijk voor 200/200 met TV:
Dan kan ik kiezen via breedbandwinkel voor:
Xbox S Voor 720 euro per jaar
Of met korting voor 510 euro per jaar
Ik heb een PS5 en dus zou ik die Xbox meteen willen verkopen. Dan is de vraag: Kan ik die kwijt voor een redelijk bedrag en hoeveel moeite? Of is het lekker kiezen voor korting en dan ben je er ook vanaf.
Dan kan ik kiezen via breedbandwinkel voor:
Xbox S Voor 720 euro per jaar
Of met korting voor 510 euro per jaar
Ik heb een PS5 en dus zou ik die Xbox meteen willen verkopen. Dan is de vraag: Kan ik die kwijt voor een redelijk bedrag en hoeveel moeite? Of is het lekker kiezen voor korting en dan ben je er ook vanaf.
Hangt er vanaf of je denkt dat er meer mensen zijn met jouw ideeHann1BaL schreef op woensdag 17 november 2021 @ 11:41:
Precies. het lijkt al snel op "veel moeite voor een paar tientjes"banaliteit schreef op woensdag 17 november 2021 @ 11:57:
[...]
Hangt er vanaf of je denkt dat er meer mensen zijn met jouw idee
Ook weer een verlenging gedaan via de chat
Hussel Internet 1 Gbit/s € 57,50
Actiekorting eerste 6 maanden - € 20,00
Hussel Entertainmentkorting - € 5,00
Extra's
Ziggo Sport Totaal Pakket € 14,99 (3 mnd 50% korting vanaf 06-11-2021 - € 7,50)
Pluspakket € 6,99 (Korting Pluspakket - € 6,99)
Netflix Premium € 15,99
Interactieve TV met 1 tv-ontvanger € 10,00
Totaal per maand, met actiekorting € 65,98
Totaal per maand, na afloop tijdelijke actiekorting € 73,48
Extra's
Ziggo Sport Totaal Pakket € 14,99 (3 mnd 50% korting vanaf 06-11-2021 - € 7,50)
Pluspakket € 6,99 (Korting Pluspakket - € 6,99)
Netflix Premium € 15,99
Totaal per maand, met actiekorting € 65,98
Totaal per maand, na afloop tijdelijke actiekorting € 73,48
motabeatz.com
Zojuist ook een verlenging gedaan via de chat.
Hussel Internet 200 Mbit/s € 51,45
Actiekorting eerste 6 maanden - € 16,45
Extra's
Pluspakket € 6,99 Korting Pluspakket - € 6,99
Eerste 6 maanden korting op Interactieve TV - € 5,00
Spotify Premium € 9,99
Totaal per maand, met actiekorting € 44,99
Totaal per maand, na afloop tijdelijke actiekorting € 66,44
Extra's
Spotify Premium € 9,99
PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone
Hier ook verlengd! Fijn dat ze er wat vroeger bij zijn dit jaar, ben nl. zelf op vakantie komende twee weken en niet echt in de gelegenheid het dan te regelen :-)
Via de chat gedaan -> 'abonnement opzeggen' typen in de chat en de stappen doorlopen.
De chat werkt behoorlijk slecht, maar na 4x verbroken te zijn geweest had ik eindelijk een hele vriendelijke medewerker die mij netjes heeft geholpen.
Ik heb 500/500mb Hussel Internet (1GB nog niet beschikbaar). Eerste 6 maanden 35 euro, tweede 6 maanden 56,60. Prima korting! Vergelijkbaar met vorig jaar.
Mocht de snelheid van 1GB beschikbaar worden, dan zou dat volgens de medewerker 90cent per maand meer gaan kosten (dat klopt als ik de reactie van Motabeatz hierboven zie). Daar moet wel contact voor opgenomen worden, gaat niet vanzelf.
Via de chat gedaan -> 'abonnement opzeggen' typen in de chat en de stappen doorlopen.
De chat werkt behoorlijk slecht, maar na 4x verbroken te zijn geweest had ik eindelijk een hele vriendelijke medewerker die mij netjes heeft geholpen.
Ik heb 500/500mb Hussel Internet (1GB nog niet beschikbaar). Eerste 6 maanden 35 euro, tweede 6 maanden 56,60. Prima korting! Vergelijkbaar met vorig jaar.
Mocht de snelheid van 1GB beschikbaar worden, dan zou dat volgens de medewerker 90cent per maand meer gaan kosten (dat klopt als ik de reactie van Motabeatz hierboven zie). Daar moet wel contact voor opgenomen worden, gaat niet vanzelf.
is toch netjes,Lonestander schreef op woensdag 17 november 2021 @ 13:06:
Zojuist ook een verlenging gedaan via de chat.
Extra's
Spotify Premium € 9,99
ik was ook tevreden met 6 maanden lang 21,45 korting bij een verlenging....
zat nog te denken aan een overstap naar t-mobile maar bij kpn werkt alles naar behoren en we weten dat wat we hebben het ook goed doet en als er wat s word het netjes geregeld/opgelost door kpn....
dat is met een overstap altijd maar weer een verassing is mijn mening....
Net ook via de chat een mooie korting gekregen.
Opnemen Pakket € 0,00
Extra tv-ontvanger € 5,00
Totaal per maand, met actiekorting € 47,50
Totaal per maand, na afloop tijdelijke actiekorting € 72,50
Opnemen Pakket € 0,00
Totaal per maand, met actiekorting € 47,50
Totaal per maand, na afloop tijdelijke actiekorting € 72,50
Zojuist ook via de chat verlengd met deze korting:
Hussel Internet 100 Mbit/s € 48,88
Dit abonnement heeft een minimumduur van 12 maanden.
Korting Internetsnelheid - € 5,00
Actiekorting eerste 6 maanden - € 13,88
TV
Pluspakket € 6,99
Opnemen Pakket € 0,00
Korting Pluspakket - € 6,99
Extra's
KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (2 apparaten) € 0,00
Spotify Family € 14,99
Glasvezel Upgrade € 0,00
Totaal per maand, met actiekorting € 49,99
Totaal per maand, na afloop tijdelijke actiekorting € 68,87
TV
Pluspakket € 6,99
Opnemen Pakket € 0,00
Extra's
Spotify Family € 14,99
Glasvezel Upgrade € 0,00
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Willekeur dus...... lekker irritant.B-Bandit schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:14:
Allejezus, wordt het weer hetzelfde liedje. De korting is leuk maar dit is wel echt jaarlijks terugkerende stress
Hier net met de chat: nul, niks mogelijk. Zelfs toen ik zei dat ik wel naar T-mobile zou gaan. Mijn contract verloopt volgende week, dus ik zit binnen de maand voor verlengen.
[ Voor 4% gewijzigd door Get!em op 18-11-2021 11:05 ]
Ja dat denk ik dus ook, misschien dat bellen voor jou als bestaande klant wel meer oplevert? of wachten op volgende week wanneer het ''blackfriday'' week is.Get!em schreef op donderdag 18 november 2021 @ 11:05:
[...]
Willekeur dus...... lekker irritant.![]()
Hier net met de chat: nul, niks mogelijk. Zelfs toen ik zei dat ik wel naar T-mobile zou gaan. Mijn contract verloopt volgende week, dus ik zit binnen de maand voor verlengen.
Vraagje moet je abonnement echt al afgelopen zijn? Die van mij verloopt 3 december namelijk.
Nope, je mag 3 maanden voordat je abonnement afloopt al verlengen of ergens anders afsluiten.vangoghnl schreef op donderdag 18 november 2021 @ 11:35:
Vraagje moet je abonnement echt al afgelopen zijn? Die van mij verloopt 3 december namelijk.
Zojuist ook verlengd via de chat. Geen idee of ik het onderste uit de kan heb gehaald;
Uiteindelijk nog 3 maanden Ziggo Sport erbij "gekregen". Ik ben in ieder geval tevredenwat ik voor je kan betekenen met 50mbits, 1TV ontvanger en ESPN compleet is: eerste 6 maanden voor 35 euro, de laatste 6 maanden voor 66,87. Hoe vind je dat klinken?
XXXVI
Is het niet nog wat vroeg om korting te vragen? We moeten nog een week.
Nah, je zit sowieso binnen de 14 dagen als je nog tegen een nog betere deal aanloopt. Ik heb zojuist ook het nieuwe aanbod per chat geaccepteerd.
Was 500/500 glasvezel a € 56.60, naar 1gbit voor gemiddeld €47.50: (37.50/6 maanden en 57.50/6 maanden).
Bovendien €2 euro korting en 2GB meer data per mobiel abonnement.
Was 500/500 glasvezel a € 56.60, naar 1gbit voor gemiddeld €47.50: (37.50/6 maanden en 57.50/6 maanden).
Ik heb ongeveer hetzelfde abonnement. Maar dan zonder het pluspakket en Spotify Family (14,99). Wil wel mijn ESPN door laten lopen. Dat is 12,99. Aanbod wat ik krijg komt echter duurder uit. Met korting op 52,99 en na 6 maanden op 70,49. Ga ik dus nog niet mee akkoord.BaZnGaNL schreef op woensdag 17 november 2021 @ 20:17:
Zojuist ook via de chat verlengd met deze korting:
TV
Pluspakket € 6,99
Opnemen Pakket € 0,00
Extra's
Spotify Family € 14,99
Glasvezel Upgrade € 0,00
Precies dat en ik ben hiermee tevredenDomino schreef op donderdag 18 november 2021 @ 13:04:
Nah, je zit sowieso binnen de 14 dagen als je nog tegen een nog betere deal aanloopt. Ik heb zojuist ook het nieuwe aanbod per chat geaccepteerd.
XXXVI
nu 6x15 euro korting en 3 maanden ziggo sport. Ik heb iets moeilijk gedaan; was eerst 3x15 en geen extras.
Ik heb een duur abonnement met meerdere opties, 1gb en 3 mobiele abonnementen, en ergens denk ik dat ze ook wel weten dat ik met die 3 mobiele abonnementen niet zo snel overstap.
Ik heb een duur abonnement met meerdere opties, 1gb en 3 mobiele abonnementen, en ergens denk ik dat ze ook wel weten dat ik met die 3 mobiele abonnementen niet zo snel overstap.
vind de korting wat wij hebben gekregen goed genoeg, hoef niet perse voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten....Domino schreef op donderdag 18 november 2021 @ 13:04:
Vandaag een belletje gedaan naar een andere afdeling, maar helaas was er niets mogelijk. De langere termijn acties gelden dus veelal voor nieuwe glasvezel locaties en zijn van korte tijd.
Wat is wijsheid, nieuwe klant via KPN of via pricewise. Het scheelt me 40 euro. Wat is mijn voordeel als ik het direct via KPN doe?
Wat is wijsheid, nieuwe klant via KPN of via pricewise. Het scheelt me 40 euro. Wat is mijn voordeel als ik het direct via KPN doe?
Anoniem: 374460
ik ga denk ook overstappen naar KPN. vind het wel een hele goede deal!
internet 100 Mbit/s
TV, ESPN + gratis pluspakket
Sim Only:
10 GB data
150 bellen/sms
eerste 6 maanden voor €59,49, daarna €81,99
totaal per jaar: 848,88
als ik zou verlengen bij budgetthuis en t-mobile (klantvoordeel op adres ouders
)
Internet+tv + espn per maand: 57,99
T-Mobile 7Gb+ 120 bellen per maand: €12,50
totaal per jaar: €846
dus voor €2 meer per jaar krijg ik dubbele internetsnelheid, gratis pluspakket en meet GB voor mobiel.. vraag is.. nu afsluiten of nog even wachten op black friday, of zou het aanbod hierbij blijven
internet 100 Mbit/s
TV, ESPN + gratis pluspakket
Sim Only:
10 GB data
150 bellen/sms
eerste 6 maanden voor €59,49, daarna €81,99
totaal per jaar: 848,88
als ik zou verlengen bij budgetthuis en t-mobile (klantvoordeel op adres ouders
Internet+tv + espn per maand: 57,99
T-Mobile 7Gb+ 120 bellen per maand: €12,50
totaal per jaar: €846
dus voor €2 meer per jaar krijg ik dubbele internetsnelheid, gratis pluspakket en meet GB voor mobiel.. vraag is.. nu afsluiten of nog even wachten op black friday, of zou het aanbod hierbij blijven
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 374460 op 18-11-2021 19:52 ]
Hoe kom je in goddamn bij die KPN chat terecht? Alles leidt naar de pagina https://www.kpn.com/service.htm wat ik kan vinden, en daar heb je allerlei mogelijkheden maar alles leidt naar een zelf hulp module.
Iemand een gouden tip?
Iemand een gouden tip?
In die self help bot gewoon "medewerker spreken" ofzo typen, iets dergelijks werkte voor mij altijd.bolleh schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 08:38:
Hoe kom je in goddamn bij die KPN chat terecht? Alles leidt naar de pagina https://www.kpn.com/service.htm wat ik kan vinden, en daar heb je allerlei mogelijkheden maar alles leidt naar een zelf hulp module.
Iemand een gouden tip?
Via die pagina druk je op internet. Ik heb een andere vraag of wil graag contactbolleh schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 08:38:
Iemand een gouden tip?
Vind hier je antwoord online
En dan onderaan de pagina staat: Direct antwoord via de chat. Als je daar op klikt krijg je eerst een digitaal assistent, en als je dan door de stappen doorloopt krijg je een medewerker
[ Voor 6% gewijzigd door Lonestander op 19-11-2021 08:43 ]
PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone
Op 1 van de onderdelen (bijv. internet) drukken en dan naar beneden scrollen en daar de optie "ik heb een andere vraag of wil graag contact" selecteren. Daarna krijg je alle opties m.b.t. telefonisch maar ook chat.bolleh schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 08:38:
Iemand een gouden tip?
Zojuist ook via de chat een mooie korting gekregen (verlenging).
Eerste 6 maanden 25 euro korting en 3 maanden ziggo sport.
Ik ben tevreden!
Ik ben tevreden!
Bij wat voor abonnement?meneerdeman schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 14:35:
Zojuist ook via de chat een mooie korting gekregen (verlenging).
Ik ben tevreden!
Ik heb net ook via Breedbandwinkel de overstap gemaakt van Ziggo naar KPN. 6 maanden lang een mooie korting terwijl Ziggo mij wilde afschepen met 10 euro korting per maand. ''Ja meneer u bent al klant en nieuwe klanten krijgen altijd betere kortingen''. Dan is het voor mij gewoon klaar natuurlijk 
Glasvezel wordt hier binnenkort aangelegd dus dan kunnen we in 1x doorpakken
Glasvezel wordt hier binnenkort aangelegd dus dan kunnen we in 1x doorpakken
[ Voor 12% gewijzigd door London op 19-11-2021 14:59 ]
Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind
Internet (1000GB), TV en telefonie (goedkoopste optie)
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 22:34
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Ook even gebeld. Bekende korting voor zes maanden en 2,50 extra korting op de sim only prijzen zoals vermeld op de website
Net ook via de chat 6 maanden 25 euro korting en 3 maanden ziggo sport
- Wel ideaal als je eenmaal in de jaarlijkse cycle van Black Friday periode zit dat je dan elk jaar een goede korting kan pakken.
Heb ik weer. Een chatmedewerker die zegt dat je niet kan verlengen voor afloopdatum van je contracten. Ik heb vast en thuis die per 2-12-2021 aflopen. Elk jaar rond BF verleng ik (vooraf) en nu zou ik pas na 2-12 contact kunnen opnemen.
-edit-: inmiddels opgelost met een hele nette aanbieding. De betreffende medewerker had het niet goed (maar hield wel voet bij stuk).
-edit-: inmiddels opgelost met een hele nette aanbieding. De betreffende medewerker had het niet goed (maar hield wel voet bij stuk).
[ Voor 22% gewijzigd door dagizmo op 20-11-2021 13:17 ]
Gewoon nog een keer bellen?dagizmo schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 11:00:
Heb ik weer. Een chatmedewerker die zegt dat je niet kan verlengen voor afloopdatum van je contracten. Ik heb vast en thuis die per 2-12-2021 aflopen. Elk jaar rond BF verleng ik (vooraf) en nu zou ik pas na 2-12 contact kunnen opnemen.
Hoe heb je geregeld dat je 12 maanden korting hebt? Of heb jij adsl/vdsl?Flappiewappie schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 13:16:
[Afbeelding]
Best netjes - week geleden overgestapt via easyswitch van Ziggo naar KPN. Extra bonus: Easyswitch zou me nog eens 85 euro moeten gaan geven voor de overstap. Benieuwd hoe dit gaat lopen.
Mijn Hussel 1000/1000 Internet Only abo loopt 25-11-2021 af. In de chat gesproken met een medewerker, die zegt nu nog niks voor me te kunnen doen. Vanaf maandag de echte blackfriday aanbiedingen en vanaf de 25e zou 'het systeem' pas specifiek mijn aanbiedingen weergeven.
Typisch KPN weer.
In mijn woonplaats (Pijnacker) zijn er maar 2 glasvezelaanbieders die fatsoenlijke snelheid kunnen bieden. Dat zijn KPN en SKPnet. Die laatste komt maandag ook met black friday aanbiedingen: https://skpnet.nl/blackfriday/
Wordt toch even vergelijken.
Typisch KPN weer.
In mijn woonplaats (Pijnacker) zijn er maar 2 glasvezelaanbieders die fatsoenlijke snelheid kunnen bieden. Dat zijn KPN en SKPnet. Die laatste komt maandag ook met black friday aanbiedingen: https://skpnet.nl/blackfriday/
"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)
Dit is inderdaad vDSL, ik verwacht van de 200mbit ongeveer 130 te halen.dutchnltweaker schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 15:21:
[...]
Hoe heb je geregeld dat je 12 maanden korting hebt? Of heb jij adsl/vdsl?
Hier staat wat
Ook maar even contact opgenomen met KPN. Weer een jaartje verlengd via de chat de volgende deal weten te scoren:
Abonnement
Actiekorting eerste 6 maanden - € 20,00 € 37,50
Dus eerste 6 maanden €42,50 daarna weer 6 maanden €67,50 en weer een black friday deal scoren
Abonnement
Dus eerste 6 maanden €42,50 daarna weer 6 maanden €67,50 en weer een black friday deal scoren
Zie post hierboven, ben ook woonachtig in PijnackerHammetje schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 16:09:
Mijn Hussel 1000/1000 Internet Only abo loopt 25-11-2021 af. In de chat gesproken met een medewerker, die zegt nu nog niks voor me te kunnen doen. Vanaf maandag de echte blackfriday aanbiedingen en vanaf de 25e zou 'het systeem' pas specifiek mijn aanbiedingen weergeven.
Typisch KPN weer.
Kpn kon ook geen korting voor mij regelen, net via de chat geprobeerd. Mijn abonnement loopt in januari af.
Beetje vaag dat het bij de een wel kan en de ander niet.
Beetje vaag dat het bij de een wel kan en de ander niet.
[ Voor 21% gewijzigd door Bassbounce op 22-11-2021 10:51 ]
Dan moet ik straks ook maar een nieuwe poging doen. Vorige week niets gelukt via chat, daarna via website in de gaten gehouden (abonnement wijzigen), en daar is het het vandaag zelfs €5 euro duurder geworden, doordat ik hussel combinatie voordeel niet meer goed meekrijg.
SKPnet snapt het echt niet. 3 maanden €15,- korting op een abonnement van 2 jaar... 21 maanden ga ik méér betalen dan bij KPN (zonder korting). Leuk, maar op deze manier stap ik natuurlijk niet over.Ravinez schreef op maandag 22 november 2021 @ 10:18:
Ook maar even contact opgenomen met KPN. Weer een jaartje verlengd via de chat de volgende deal weten te scoren:
Abonnement
Ik duik nu de chat in; 6 maanden korting op internet van €20,- lijkt me prima. ~35 wachtenden voor u.....
"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)
Ik was contract-vrij en dit was mogelijk. (2x ge-chat
)
Overzicht kosten Thuis
Abonnement
Actiekorting eerste 3 maanden - € 15,00
Hussel Entertainmentkorting - € 5,00 € 37,50
Extra's
Pluspakket € 6,99
Opnemen Pakket € 4,99
4K TV € 2,50
KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (5 apparaten) € 0,00
Opnemen Pakket 3 mnd gratis - € 4,99
Totaal per maand, met actiekorting € 51,99
Totaal per maand, na afloop tijdelijke actiekorting € 76,98
Ik heb zojuist 6 maand 20 euro korting weten te regelen via de Chat.
Ik betaal 60 euro per maand voor Hussel 200Mbit Glasvezel + TV. Mijn contract loopt 31 januari 2022 af, maar heb de vanaf volgende maand 6 keer 20 euro korting. Ik ben tevreden.
Ik betaal 60 euro per maand voor Hussel 200Mbit Glasvezel + TV. Mijn contract loopt 31 januari 2022 af, maar heb de vanaf volgende maand 6 keer 20 euro korting. Ik ben tevreden.
Chookity-pok
Hussel Internet Only 1000/1000 zojuist via chat weten te verlengen met 1 jaar, waarbij de eerste 6 maanden €20,- korting. 6 x €37,50 en daarna 6 x €57,50. Ik ben tevreden :-).Hammetje schreef op maandag 22 november 2021 @ 11:20:
[...]
SKPnet snapt het echt niet. 3 maanden €15,- korting op een abonnement van 2 jaar... 21 maanden ga ik méér betalen dan bij KPN (zonder korting). Leuk, maar op deze manier stap ik natuurlijk niet over.
Ik duik nu de chat in; 6 maanden korting op internet van €20,- lijkt me prima. ~35 wachtenden voor u.....
Dank @Ravinez voor het melden.
Zijn er ook nieuwe klanten die een betere deal hebben kunnen krijgen dan wat er nu beschikbaar is voor nieuwe klanten?
Ik vind deze vraag ook interessant. Wie haalt me weg bij Ziggo?dutchnltweaker schreef op maandag 22 november 2021 @ 14:00:
Zijn er ook nieuwe klanten die een betere deal hebben kunnen krijgen dan wat er nu beschikbaar is voor nieuwe klanten?
Ik blijf ergens aangetrokken tot T-Mobile door prijs en snelheid, maar ik werk thuis en het moet wel werken. Dat lijkt niet vanzelfsprekend met T-mobile.
Mijn lijn kan 500Mbit/s maar KPN wil dat niet meer aanbieden en omdat bij mij thuis geen 1Gbit/s kan, is mijn max 200 Mbit/s. Via XS4ALL is 500 Mbit/s dan weer weer mogelijk

Zojuist via de chat geprobeerd.
Kwam niet verder als 3 maanden €17,50 korting
De reden was dat er vorig jaar 9 maanden korting was toegekend (wat iedereen toen kreeg
)
De reden was dat er vorig jaar 9 maanden korting was toegekend (wat iedereen toen kreeg

2e poging: wederom geen korting..... rara..... roulette hier..Get!em schreef op maandag 22 november 2021 @ 11:02:
Dan moet ik straks ook maar een nieuwe poging doen. Vorige week niets gelukt via chat, daarna via website in de gaten gehouden (abonnement wijzigen), en daar is het het vandaag zelfs €5 euro duurder geworden, doordat ik hussel combinatie voordeel niet meer goed meekrijg.
Daar zou ik nu dus al weer blij mee zijn.Koploper07 schreef op maandag 22 november 2021 @ 14:17:
Zojuist via de chat geprobeerd.
De reden was dat er vorig jaar 9 maanden korting was toegekend (wat iedereen toen kreeg)
[ Voor 27% gewijzigd door Get!em op 22-11-2021 14:44 ]
Dat was een kort gesprek bij KPN:
Iemand die dit scherper heeft gekregen?
Betaal nu onder de 50EUR voor 2 tv ontvangers en 50/50 internet (wat in de praktijk vaker 70/90 sinds het naar KPN is gegaan).Ja je gaat in prijs omhoog als je van Telfort naar KPN gaat.
Iemand die dit scherper heeft gekregen?
Al jaren klant bij KPN met meerdere (dure) abonnementen, dan mag je toch wel meer verwachten
Hoezo niet vanzelfsprekend? Ik heb zelf T-Mobile Thuis en Mobiel en in 3 jaar tijd maar 1x 5 uurtjes eruit gelegen.Hann1BaL schreef op maandag 22 november 2021 @ 14:09:
[...]
Ik blijf ergens aangetrokken tot T-Mobile door prijs en snelheid, maar ik werk thuis en het moet wel werken. Dat lijkt niet vanzelfsprekend met T-mobile.

[ Voor 5% gewijzigd door CuBras op 22-11-2021 15:22 ]
Ik lees in het T-Mobile topic ander nieuws en vandaag nog op de FPCuBras schreef op maandag 22 november 2021 @ 15:21:
[...]
Hoezo niet vanzelfsprekend? Ik heb zelf T-Mobile Thuis en Mobiel en in 3 jaar tijd maar 1x 5 uurtjes eruit gelegen.
Het is mij niet gelukt in ieder geval. Ik zit al 10+ jaar bij Ziggo en heb KPN vandaag 2 keer gebeld voor een aanbod omdat ze hier binnenkort glasvezel aan komen leggen. Ze komen voor 1 Gbit maximaal met 6 maanden korting en daarna 6 maand volle bak betalen. Ik heb Ziggo opgezegd, gebeld voor aanbieding en kreeg daar voor 300 mbit + TV Start 9 maanden 28,45 en 3 maand 63,45. Dat is echt de maximale korting bij Ziggo die mogelijk is. KPN kost me dan 615 per jaar en Ziggo 446 per jaar. De 1 Gbit glasvezel is tof maar ik heb er geen 160 euro extra voor over helaas. Volgend jaar maar weer eens kijkendutchnltweaker schreef op maandag 22 november 2021 @ 14:00:
Maar nu vergelijk je prijzen van 2 verschillende snelheden. Is de 500mbit van KPN nog steeds duurder dan de 300 van ziggo?stin00 schreef op maandag 22 november 2021 @ 16:09:
[...]
Het is mij niet gelukt in ieder geval. Ik zit al 10+ jaar bij Ziggo en heb KPN vandaag 2 keer gebeld voor een aanbod omdat ze hier binnenkort glasvezel aan komen leggen. Ze komen voor 1 Gbit maximaal met 6 maanden korting en daarna 6 maand volle bak betalen. Ik heb Ziggo opgezegd, gebeld voor aanbieding en kreeg daar voor 300 mbit + TV Start 9 maanden 28,45 en 3 maand 63,45. Dat is echt de maximale korting bij Ziggo die mogelijk is. KPN kost me dan 615 per jaar en Ziggo 446 per jaar. De 1 Gbit glasvezel is tof maar ik heb er geen 160 euro extra voor over helaas. Volgend jaar maar weer eens kijken
Zelfs het 200 mbit pakket van KPN + TV kost me 570 op jaarbasis (6 x 35 + 6 x 60) en is dus nog ruim 100 euro duurder dan 300 mbit van Ziggo met TV Start (9 x 28,45 + 3 x 63,45). Ook voor dat pakket wilde KPN niet extra korting leveren tov wat ze op de site aanbieden. Ben daarom ook wel benieuwd of anderen wel hogere kortingen weten los te peuterendaveytje schreef op maandag 22 november 2021 @ 16:23:
[...]
Maar nu vergelijk je prijzen van 2 verschillende snelheden. Is de 500mbit van KPN nog steeds duurder dan de 300 van ziggo?
Edit: hoe kies ik 500 mbit bij KPN? Ik heb alleen keuze uit 100, 200 en 1 Gbit lijkt het.
[ Voor 7% gewijzigd door stin00 op 22-11-2021 16:32 ]
Ik sta op het punt om na 15 jaar van Ziggo naar KPN 100/10 VDSL + IPTV over te stappen.
Nu zie ik verschillende aanbiedingen / tussenpersonen. Sommige met maar 6 mnd korting en diverse andere met 12 maanden korting op het abonnement. Bij Breedbandwinkel komt er nog €40 cashback bovenop en via de consumentenbond zelfs €85. Klopt het dat consumentenbond nu de interessantste is of heeft iemand nog een beter aanbod gezien?
Nu zie ik verschillende aanbiedingen / tussenpersonen. Sommige met maar 6 mnd korting en diverse andere met 12 maanden korting op het abonnement. Bij Breedbandwinkel komt er nog €40 cashback bovenop en via de consumentenbond zelfs €85. Klopt het dat consumentenbond nu de interessantste is of heeft iemand nog een beter aanbod gezien?
Zijn er ook mensen die (met succes
)het via telefoon proberen?
Ik ben nl niet zo'n chatter.
Ik ben nl niet zo'n chatter.
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Namen van medewerkers zijn niet van belang in de discussie(s) en mogen dus achterwege blijven.
• Algemene discussie over KPN mobiel mag in [KPN Mobiel] Ervaringen & Discussie - Deel 2 worden gevoerd.
• Linken naar aanbiedingen zien we het liefst met een directe link zonder (mogelijke) referral. Links die via pepper.com lopen, hebben meestal ook een referral.
• Namen van medewerkers zijn niet van belang in de discussie(s) en mogen dus achterwege blijven.
• Algemene discussie over KPN mobiel mag in [KPN Mobiel] Ervaringen & Discussie - Deel 2 worden gevoerd.
• Linken naar aanbiedingen zien we het liefst met een directe link zonder (mogelijke) referral. Links die via pepper.com lopen, hebben meestal ook een referral.