[Black Friday] KPN Thuis & Mobiel (2021) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 28.502 views

• wilbert11
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:53
mobiel.nl heeft ook een actie. Mocht je alleen sim only willen verlengen krijg je 35 euro cashback (binnen 3 weken) onafhankelijk hoe duur je abonnement is.

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:47
Na 2x uit de chat te zijn gegooid uiteindelijk dit kunnen regelen:

Had:
Internet: 200/200
TV: 2 ontvangers en dus opnemen
Vaste telefoon (ivm (schoon)ouders))

€ 67,00 per maand

Nu:
Internet: 200/200
TV: 2 4K ontvangers en 4K abonnement à € 2,50
Vaste telefoon

6 maanden: € 49,50
6 maanden: € 69,50

Zodra het kan zet ik het 4K abonnement stop en bespaar ik weer € 2,50 per maand.

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
aschja schreef op donderdag 25 november 2021 @ 09:28:
Vandaag is de dag van de beste kortingen:

[Afbeelding]

Hatsekee! Een jaar lang korting!! *O* *O* *O*

Die €82 betaal ik dus het hele jaar niet!!

Codewoord in het hoofdmenu: Retentie. Daarna heel vriendelijk aangeven als ze je als klant willen behouden. Ik heb nul moeite hoeven doen. Tot de volgende KPN. Topservice!
Je hebt letterlijk het woord "retentie" in de chat gezet en werd meteen doorgezet voor de aanbieding?

• Honesty
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:51

Honesty

kattenneus!

DeRooney schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:01:
ook geprobeerd via de chat.
2 pogingen, beide pogingen hetzelfde:
Totaal eerste 3 maanden
37,50
Totaal eerste 3 tot 6 maanden
42,49
Totaal na 6 maanden
57,49

voor glasvezel 50mbps
opnemen pakket
interactieve tv + 1 ontvanger

huidige maandprijs is € 52,53
Als je 2e ontvanger neemt is opnemen gratis.

Mijn eerste poging lukte ook niet kreeg 6 maanden 17,50 korting waardoor het verschil met tmobile nog te groot is
Ga straks nog een keer proberen. Jij hebt sowieso 3 keer 5 euro extra korting dus dat moet wel lukken. En anders neem ik tmobil.

Festina lente

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-06 13:07
FabiandJ schreef op donderdag 25 november 2021 @ 12:15:
[...]

Je hebt letterlijk het woord "retentie" in de chat gezet en werd meteen doorgezet voor de aanbieding?
Ik heb gebeld. Een vriendelijke stem helpt ongelooflijk.

• aegron2
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:32
aschja schreef op donderdag 25 november 2021 @ 12:22:
[...]

Ik heb gebeld. Een vriendelijke stem helpt ongelooflijk.
en de juiste medewerker aan de lijn krijgen ;) Ik heb ook gebeld, maar er kon helemaal niks.

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:02
Hier de overstap gemaakt.

1Gb (voor nu, misschien na de 6 maanden pas ik het aan).
Standaard TV pakket
2 tv ontvangers waarbij opnemen gratis is.
Vast bellen
€42,- in de eerste 6 maanden en daarna of €67,- als ik downgrade naar 200/200 of €74,50 als ik 1000/1000 behoudt.

Waarbij er nog €85 euro cashback terugkomt van breedbandwinkel en vanuit cashbackxl (redirect naar breedbandwinkel) nog eens €36,-. Totaal extra €121,- korting.

Totaal (bij 200/200): €654 - €121 = €533,-
of
Totaal (bij 1000/1000) €699 - €121 = €578,-

• aschja
aegron2 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 12:23:
[...]

en de juiste medewerker aan de lijn krijgen ;) Ik heb ook gebeld, maar er kon helemaal niks.
De complete willekeur is dan ook volslagen waanzin. Die van mij heeft een jaar gratis ESPN gegeven. Ik dacht huh?? Hoor ik dat nou goed.....

• MDXTweaker
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:42
aschja schreef op donderdag 25 november 2021 @ 12:30:
[...]

De complete willekeur is dan ook volslagen waanzin. Die van mij heeft een jaar gratis ESPN gegeven. Ik dacht huh?? Hoor ik dat nou goed.....
Retentie is het toverwoord! Wel veel geduld hebben maar bij die afdeling kan wel wat worden geregeld

• Wiibe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-06 21:30
Hier ook weer een mooi aanod gekregen via de chat.
Eerst kon er helemaal niets volgens de chat medewerker toen gevraagd of ik doorgezet kon worden naar de afdeling klantbehoud.

Members only: Dit aanbod gekregen
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• ginod
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05 15:47
(jarig!)
Ik ben de 2e keer ook goed geholpen. De eerste keer gevraagd naar de BF acties, maar (uiteraard :X ) was niet veel mogelijk met mijn abonnement "je mobiele abonnementen zijn al erg scherp zie ik...." maar de 2e keer na te willen "opzeggen" lukte het wel.

Toch een beter mobiel abonnement kunnen krijgen, 6 maanden korting op internet glasvezel plus nieuwe KPN Box 12. (Of dat ook echt een verbetering is, moeten we nog maar afwachten). Ik had de Experiabox 10a, maar na problemen kreeg ik een "nieuw" modem half jaar gelede ongeveer, wat de 10 bleek te zijn, die het overigens wel gewoon doet.

Dit is via de Chat geregeld.

24/7: Legendary Club Sounds on http://tunein.com/radio/Lazer-Hot-Hits-s161805/

• aschja
MDXTweaker schreef op donderdag 25 november 2021 @ 13:07:
[...]

Retentie is het toverwoord! Wel veel geduld hebben maar bij die afdeling kan wel wat worden geregeld
Hier ook retentie gebruikt. :)

• PaPa
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-06 18:24

PaPa

le roi est mort, vive le roi!

Net ook verlengd voor een jaar:

Hussel Internet 200 Mbit/s
Extra tv-ontvanger
Interactieve TV met 1 tv-ontvanger

Totaal eerste 6 maanden
45,00
Totaal na 6 maanden
66,45

• SpeedyDH
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 07:20
Net 2x geprobeerd in de chat, 0 medewerking... ook aangegeven dat ik overstap, retentie... maar nix mogelijk

Misschien nu wel eens goed om wel een andere provider te proberen, deze willekeur slaat nergens op

• aschja
SpeedyDH schreef op donderdag 25 november 2021 @ 14:32:
Net 2x geprobeerd in de chat, 0 medewerking... ook aangegeven dat ik overstap, retentie... maar nix mogelijk

Misschien nu wel eens goed om wel een andere provider te proberen, deze willekeur slaat nergens op
Bellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aegron2
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:32
poging 2 gaf opeens wel mogelijkheden
hussle 100 mb 6 maanden 35 euro, daarna 48.88.

Goed genoeg om weer een jaar te blijven :)

• PaPa

PaPa

SpeedyDH schreef op donderdag 25 november 2021 @ 14:32:

Hier ook de eerste poging €15 korting voor de eerste 6 maanden en toen crashte de chat. Volgende poging €20 voor de eerste 6 maanden 8)7.

Zoals eerder gezegd wel intypen aan het begin van de chat 'ik wil mijn abonnement opzeggen' en dan kiezen 'volledig abonnement opzeggen' etc. en dan word je schijnbaar automatisch doorverbonden met een medewerker van de juiste afdeling.

• FabiandJ
  • Niet online
PaPa schreef op donderdag 25 november 2021 @ 15:12:
[...]

Hier ook de eerste poging €15 korting voor de eerste 6 maanden en toen crashte de chat. Volgende poging €20 voor de eerste 6 maanden 8)7.

Zoals eerder gezegd wel intypen aan het begin van de chat 'ik wil mijn abonnement opzeggen' en dan kiezen 'volledig abonnement opzeggen' etc. en dan word je schijnbaar automatisch doorverbonden met een medewerker van de juiste afdeling.
En dan komen ze meteen met een aanbod, of wordt er dan nog wat gevraagd?
Via de chat kreeg ik namelijk 3 maanden €15 korting of iets met WiFi, maar daar heb ik niks aan.

• Wouterkaas
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-06 20:03
FabiandJ schreef op donderdag 25 november 2021 @ 15:55:
[...]

Via de chat kreeg ik namelijk 3 maanden €15 korting of iets met WiFi, maar daar heb ik niks aan.
Ze vragen naar de reden waarom je wilt opzeggen. Dan moet je iets zeggen waaruit blijkt dat je nog terug te winnen valt en dan kunnen ze je wat aanbieden. Anders gaan ze het gewoon direct opzeggen, zoals ik vanochtend had (wat ook de bedoeling was, omdat ze hier ruk internet leveren).

• PaPa

PaPa

FabiandJ schreef op donderdag 25 november 2021 @ 15:55:
[...]

"Ik wil overstappen tenzij je een mooie aanbieding voor me hebt." Meer niet. Kreeg niet het idee dat ze de chat history bekijken dus net zolang proberen tot je de juiste hebt ;)

[ Voor 11% gewijzigd door PaPa op 25-11-2021 16:07 ]

• aschja
PaPa schreef op donderdag 25 november 2021 @ 16:06:
[...]

"Ik wil overstappen tenzij je een mooie aanbieding voor me hebt." Meer niet. Kreeg niet het idee dat ze de chat history bekijken dus net zolang proberen tot je de juiste hebt ;)
Ik had denk ik echt de juist persoon aan de lijn. Ik heb gebeld en retentie ingesproken en werd binnen 1 minuut geholpen door lieve dame. En vriendelijk gevraagd of ze mij graag als klant willen houden. Geen moeite verder hoeven doen. Dijk van een aanbod gehad. Misschien wel beter dan vorig jaar toen we 9 maanden korting kregen.

• PaPa

PaPa

aschja schreef op donderdag 25 november 2021 @ 16:20:
[...]

Ik had denk ik echt de juist persoon aan de lijn. Ik heb gebeld en retentie ingesproken en werd binnen 1 minuut geholpen door lieve dame. En vriendelijk gevraagd of ze mij graag als klant willen houden. Geen moeite verder hoeven doen. Dijk van een aanbod gehad. Misschien wel beter dan vorig jaar toen we 9 maanden korting kregen.
Oh ik zie het, netjes inderdaad _/-\o_ Is wel een prijzig abo, misschien dat ze dan nog net wat meer hun best doen... maar dat schiet dan onder de streep ook z'n doel voorbij :D

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:18
Hier ook via telefoon. Idd, de afdeling verlengingen kan niks doen.

Als je die computerstem krijgt met "spreek rustig in 2 zinnen uw vraag in" dan zeg je "afdeling retentie" en dan kom je op de goede plek terecht.

Mijn route: Eerst gebeld, afdeling retentie ingesproken, goed geholpen, nog niet op ingegaan, want moet overleggen met mn vrouw. Die was akkoord, dus teruggebeld. Bij afdeling verlengingen uitgekomen, die kan niet helpen, maar die verbond me door met de afdeling retentie (hij noemde het "save") en een goed aanbod gekregen. Jammere was wel dat hij maar 1 4K ontvanger kon geven, want ze zijn blijkbaar bijna op. Wij hebben thuis 3 ontvangers. Gek genoeg zijn de 4K ontvangers 2,50/mnd goedkoper. Dus over 2 weken nog maar ff bellen en die andere twee ontvangers ook omruilen.

Aangezien ik telefonisch heb gedaan, niet zo'n mooi plaatje als hierboven.
De samenvatting:
3x mobiel abbo, verlengd met 2 jaar. Alles onbeperkt bellen en eentje met unlimited data (op de eerste van de maand altijd ff data delen). 2x€11/mnd en 1x21,50/mnd. In totaal dus 43,50/mnd voor de drie abbo's

Thuis:
200mbit glasvezel, spotify family, 1x 4K en 2xHD ontvanger, ESPN, pluspakket, nieuwe Xperia box. Eerste 6mnd 57,49/mnd daarna 77,49/mnd.
En wanneer ik die 2 ontvangers omruil, gaat er nog €5/mnd vanaf. Hopelijk lukt dat snel. Ik kreeg het niet voor elkaar om die €5 nu alvast als korting te krijgen.

Deze keer geen toestellen erbij gedaan, die prijzen waren niet interessant in vergelijking met gewoon kopen. Dat was 2jr terug wel anders, toen waren de toestellen (beide een S10) ook nog eens goedkoper dan de laagste pw-prijs :)

Ik ben iig tevreden met de dik 300 euro besparing voor het komende jaar (kan nog paar tientjes besparing bijkomen, als me het gaat lukken met die ontvangers)

• St00mwals
Wouterkaas schreef op donderdag 25 november 2021 @ 16:00:
[...]

Ze vragen naar de reden waarom je wilt opzeggen. Dan moet je iets zeggen waaruit blijkt dat je nog terug te winnen valt en dan kunnen ze je wat aanbieden. Anders gaan ze het gewoon direct opzeggen, zoals ik vanochtend had (wat ook de bedoeling was, omdat ze hier ruk internet leveren).
Ik gaf aan dat ik op wilde zeggen, moest even wachten en kreeg een medewerker aan de chat:
Goeiemorgen,
Jij wil een leuke korting?

Heb maar direct aangegeven dat hij het goed begreep 😆

• Honesty
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:51

Honesty

kattenneus!

Ik heb het vandaag 4 keer geprobeerd en drie keer uit de chat gegooid, probeer het morgen nog een keer anders begin ik opnieuw bij tmobile. Hiervoor altijd bij tele2 glasvezel gezeten en daar ook nooit problemen gehad.

Festina lente

• aschja
Honesty schreef op donderdag 25 november 2021 @ 16:58:
Ik heb het vandaag 4 keer geprobeerd en drie keer uit de chat gegooid, probeer het morgen nog een keer anders begin ik opnieuw bij tmobile. Hiervoor altijd bij tele2 glasvezel gezeten en daar ook nooit problemen gehad.
Hebben mensen zoveel moeite om te bellen?

• Raymond
aschja schreef op donderdag 25 november 2021 @ 17:11:
[...]

Bellen is eng tegenwoordig. En misschien maar 100belminuten per maand oid? :+

Ik ben ook meer voor bellen dan chatten, dat chatten duurt nog langer volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St00mwals
aschja schreef op donderdag 25 november 2021 @ 17:11:
[...]

Nee hoor, vorig jaar gedaan.
De chat kon ik gewoon tijdens een meeting doen, dat is met bellen toch iets lastiger en opvallender :+

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:39
Na zeuren bij de retentie afdeling kreeg ik gewoon dezelfde Black Friday aanbieding als op de site staat voor nieuwe klanten. 35 euro eerste 6 maanden voor 1000/1000 internet en tv.

• Raymond
glnk schreef op donderdag 25 november 2021 @ 19:09:
Na zeuren bij de retentie afdeling kreeg ik gewoon dezelfde Black Friday aanbieding als op de site staat voor nieuwe klanten. 35 euro eerste 6 maanden voor 1000/1000 internet en tv.
35 euro korting, of is 35 euro de prijs?

• ajvk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:20
Raymond schreef op donderdag 25 november 2021 @ 19:27:
[...]

35 euro korting, of is 35 euro de prijs?
De prijs voor eerste 6 maanden

• Hmmbob
  • Laatst online: 16:35
Wiibe schreef op donderdag 25 november 2021 @ 13:37:
Hier ook weer een mooi aanod gekregen via de chat.
Eerst kon er helemaal niets volgens de chat medewerker toen gevraagd of ik doorgezet kon worden naar de afdeling klantbehoud.

***members only***
Nou, zo diep gingen ze hier echt niet. Toch nog 6 maanden 20 euro korting, en mijn mobiele abo is 2,50 goedkoper geworden (onb/onb 21,50)

Sometimes you need to plan for coincidence

• anc
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-06 18:02

anc

mydogisgone schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 15:35:
Net even via de chat geprobeerd. Maar kreeg geen aanbieding om te verlengen van de dame aan de andere kant. Ze gaf aan dat dit pas vanaf volgende week mogelijk is.
Dan moet je zeggen dat je erover denkt om dan maar op te zeggen. Kom je bij een andere afdeling uit en is er ineens wel iets mogelijk. Tenminste dat was voor mij zo de afgelopen jaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NelgNL
  • Laatst online: 14:04
Ik zie dat mensen verbaasd zijn over het verschil in korting.

Wat ik waarneem is dit:

- Een duurder abonnement genereert in de eerste maanden meer korting (met 50mb minder korting dan met 200mb).
- ESPN wordt sowieso 12 maanden aangeboden, die kreeg ik ook bij doorvragen.

Verder is ook mijn ervaring dat ze vooral niet moeilijk doen. Top, want ik blijf plakken vanwege het Duits-pakket maar vind KPN echt veel te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Laatst online: 16:35
NelgNL schreef op donderdag 25 november 2021 @ 22:00:
- ESPN wordt sowieso 12 maanden aangeboden, die kreeg ik ook bij doorvragen.
Nou, toch niet hier....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nStsSbQqY8XmVApiY3CTBPAJ7Pg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ShGwaLyngFbUHZiwhRXMQwra.png?f=user_large

Gaat nog 5 euro hussel korting af.

[ Voor 34% gewijzigd door Hmmbob op 26-11-2021 09:08 ]

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiibe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-06 21:30
Hmmbob schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:14:
[...]

Nou, zo diep gingen ze hier echt niet. Toch nog 6 maanden 20 euro korting, en mijn mobiele abo is 2,50 goedkoper geworden (onb/onb 21,50)
Dit was het eerste aanbod wat ik kreeg had ook nog aanbod gekregen van 1GB in de hoop dat ze mee konden gaan met de prijzen van Netrebel maar helaas :P

Maar ben uiteindelijk voor het 200mbit aanbod gegaan

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 4% gewijzigd door Wiibe op 26-11-2021 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzzz
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 29-07-2024
Via de chat lukte het niet.
Telefonisch wel.
Heb 200mb
2x TV ontvanger (model 4K)
opnemen pakket
6x 20 euro korting (45 p/maand)
Hierna weer 65 euro.

Ben tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zmokkie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-05 10:31
Via de chat geregeld, chat knalde er wel snel uit.
Doorgegeven dat ik wilde opzeggen, werd doorverbonden naar medewerker van afdeling opzeggingen.
Ziggo heeft een mooie black friday aanbieding voor me, scheelt echt enorm veel geld.
Toen kwam de vraag, wil je echt opzeggen of sta je open voor een aanbod?
Aanbod gekregen voor 6 maanden € 37,99 korting. Daarna betaal ik weer € 80,49.
Heb 1Gb internet, opneempakket, 2 ontvangers.
Ook 2 mobiele abonnementen, die korting blijft ook nog behouden, evenals gratis pluspakket van € 6,99 per maand.
Ik ben weer tevreden met € 227,94 korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieBrave
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 16-06 09:45
Ook hier een matige aanbieding per telefoon.
100/100 pakket
1 ontvanger
ESPN compleet
Ziggo Sport (helft vd prijs 3 mnd)

1-3 mnd; 50,48
3-6 mdn; 57,98
6+ 71,86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-03 15:14
Abonnement van mijn oma verlengd. Van €668,76 naar dezelfde prijs als die nieuwe klanten betalen (€574,-); een besparing van €94,76

Betreft: 50 Mbit/s glasvezel, vast telefoonnummer, 1 interactieve tv-ontvanger, Pluspakket (i.v.m. mobiel abonnement)

Zometeen maar eens voor mijzelf thuis bellen. Vorig jaar €222,- mee bespaard :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:35
Ik heb vanmorgen contact gehad via de chat en verlengd. Helaas maar 3 maanden korting en 6 maanden ESPN. Zou het nog nut hebben om ze nogmaals te contacten en aangeven dat ik zie dat de meeste 6 maanden korting en 12 maanden ESPN krijgen?

[ Voor 0% gewijzigd door Phoolie op 26-11-2021 13:19 . Reden: klein foutje ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DieBrave
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 16-06 09:45
Phoolie schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 12:28:
Ik heb vanmorgen contact gehad via de chat en verlengd. Helaas maar 3 maanden korting en 12 maanden ESPN. Zou het nog nut hebben om ze nogmaals te contacten en aangeven dat ik zie dat de meeste 6 maanden korting en 12 maanden ESPN krijgen?
Ja zeker! Heb ik ook gedaan ;). Uit nieuwsgierigheid ook eens gevraagd hoe het komt dat ik eerst 6 mnd ESPN kreeg en uiteindelijk 12 mnd; "Het is niet een willekeur maar meer een algorithm in de systemen die bepalen of de functie aan staat in ons systeem of niet ;)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:35
DieBrave schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 12:35:
[...]

Ja zeker! Heb ik ook gedaan ;). Uit nieuwsgierigheid ook eens gevraagd hoe het komt dat ik eerst 6 mnd ESPN kreeg en uiteindelijk 12 mnd; "Het is niet een willekeur maar meer een algorithm in de systemen die bepalen of de functie aan staat in ons systeem of niet ;)"
Ok, dan ga ik er nog maar een telefoontje aan wagen :)

Edit: De medewerker begreep het volledig en het gaat aangepast worden naar 6 maanden korting en 12 maanden ESPN gratis :)

[ Voor 12% gewijzigd door Phoolie op 26-11-2021 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-05 16:36
Net via de chat geregeld:

Hussel internet 200mb
Interactieve tv met 1 ontvanger
Extra tv ontvanger
Pluspakket
Spotify Family
ESPN (6 maanden gratis)

Eerste 6 maanden €59,99 per maand en daarna €86,98 per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiscoNootje
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 20:13
Hier ook een korting verkregen via de Chat. Het lukte pas bij poging 4. En dat ging, net als hierboven, pas nadat ik aangaf dat Ziggo een betere aanbieding had.

Abonnement
Hussel Internet 1 Gbit/s € 57,50
Dit abonnement heeft een minimumduur van 12 maanden.
Actiekorting eerste 6 maanden - € 20,00 € 37,50
Totaal per maand, met actiekorting € 37,50
Totaal per maand, na afloop tijdelijke actiekorting € 57,50

120 euro korting dus. Niet slecht, mijn uurloon ligt toch iets lager ;-)

Dank allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theblindman
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:55
Ik overweeg om over te stappen naar KPN Unlimited (sim only).
Heeft het zin om ze te bellen voor een betere deal dan die op hun site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rustigemeid
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 10-06 04:46
Wellicht zie ik het over het hoofd, maar hoe kom je bij de chat van KPN? Als ik de stappen van contact volg krijg ik alleen opties van bellen of brief sturen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
rustigemeid schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 15:14:
Wellicht zie ik het over het hoofd, maar hoe kom je bij de chat van KPN? Als ik de stappen van contact volg krijg ik alleen opties van bellen of brief sturen.
Ga naar https://www.kpn.com/service.htm klik op één van de categorieën welke maakt niet uit, scroll naar onderen daar staat "Ik heb een andere vraag of wil graag contact" klik daarop. En krijg je de optie "Direct antwoord via chat" te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-05 08:14
rustigemeid schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 15:14:
FabiandJ schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 15:16:
[...]

Ga naar https://www.kpn.com/service.htm klik op één van de categorieën welke maakt niet uit, scroll naar onderen daar staat "Ik heb een andere vraag of wil graag contact" klik daarop. En krijg je de optie "Direct antwoord via chat" te zien.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SkEC3GiwXX-5wYOF75RsENyPhd4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sjFHMPwABpl7tqoO4cuDhvsE.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 16% gewijzigd door ManiacScum op 26-11-2021 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rustigemeid
Paar keer eruit gegooid en 14 wachtenden. Ik ga het later nog een keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Bijzonder. Ziet er bij mij zo uit;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bp_ob-dJiHFTEEKBUWvi1BhFm5A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zge0L1fU6drNDIOnFHwyDdJr.jpg?f=fotoalbum_large

edit ; gevonden ; https://www.kpn.com/service/contact-opnemen.htm

[ Voor 4% gewijzigd door maartend op 26-11-2021 18:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P-ter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:42

P-ter

...

Raymond schreef op donderdag 25 november 2021 @ 16:55:
Hier ook via telefoon. Idd, de afdeling verlengingen kan niks doen.

Als je die computerstem krijgt met "spreek rustig in 2 zinnen uw vraag in" dan zeg je "afdeling retentie" en dan kom je op de goede plek terecht.
Dit was voor mij de gouden tip in het verhaal. Al meerdere telefoontjes met KPN gepleegd, chat geprobeerd, maar telkens alleen maar een tv pakketje gratis voor een aantal maanden. Vandaag toverwoord 'retentie' ingesproken en eindelijk iemand gesproken waarmee ik zaken kon doen.

Niet zo'n dikke korting op vast, maar voor mij een goede deal op de combi vast en mobiel:

1x Sim only verlenging 0GB + Onbeperkt bellen €10
1x Sim only verlenging Unlimited €21,50 (deze deelt dan 50GB uit aan de eerste :) )

Gemiddeld dus € 15,75 kwijt per sim-only.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-i8jzmz4y-gSiL_KX7dQC8iXp0I=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/sdbWKHZXOMgYee42qlfSQN9E.png?f=user_large

Voor thuis dus 'maar' 75 euro korting totaal. Maar niet ontevreden: dit was de voorgaande telefoontjes niet eens bespreekbaar 'dan stapt u toch gewoon over' kreeg ik dan te horen.

Ik kan er weer even tegenaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:43
In de OT staat dat de acties geldig zijn tm 27 november. Zou er op Cyber monday geen actie zijn dan? Meestal lopen de acties toch wel door tm maandag? Ik kom er in die chat echt niet door, 9 wachtenden.....pffh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-ter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:42

P-ter

...

laredo schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 19:55:
In de OT staat dat de acties geldig zijn tm 27 november. Zou er op Cyber monday geen actie zijn dan? Meestal lopen de acties toch wel door tm maandag? Ik kom er in die chat echt niet door, 9 wachtenden.....pffh
Ze hebben het volgens mij erg druk. Ik heb telefonisch ook meer dan 20 minuten in de wacht gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markieo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17:14
Zou het nut hebben om te proberen om korting te krijgen als je contract pas in januari 2022 afloopt? Of zou KPN dan niets aan bieden? Heb al 2x geprobeerd, krijg echter steeds te horen dat mijn contract nog niet verlengd kan worden voor KPN thuis :'(

[ Voor 5% gewijzigd door markieo op 26-11-2021 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Nu online
Hier ook gelukt. Via chat aangegeven naar de andere afdeling, 3 maal er uit gegooid, maar vervolgens kreeg ik acuut 20/euro maand korting. Niet lang tijd aan besteed verder. Akkoord en verder gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twinfish1
  • Laatst online: 14-06 19:40
markieo schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 20:00:
Zou het nut hebben om te proberen om korting te krijgen als je contract pas in januari 2022 afloopt? Of zou KPN dan niets aan bieden? Heb al 2x geprobeerd, krijg echter steeds te horen dat mijn contract nog niet verlengd kan worden voor KPN thuis :'(
Blijven proberen. Mijn Hussel contract liep pas 4 januari 2022 af, maar kon gewoon nu al verlengen.
In de chat aangeven dat je afdeling retentie wil spreken. Tijdens de chat refereren naar dit forum en de deal is dan al zo goed als rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Nu online
P.ss
Hoe lang duurt het bij jullie voor je een bevestiging krijgt via de mail?
Ben gewend dat dit accuut binnenkomt.
En omdat de chat heerlijk vaut loopt, ben ik bang dat het weer vaut is gelopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twinfish1
  • Laatst online: 14-06 19:40
Binnen 5 minuten na de chat ontving ik een bevestigingsmail. Maar dat was afgelopen dinsdagavond, toen was het nog niet zo druk. Zou voor de zekerheid nog een keer contact opnemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartend
  • Nu online
Twinfish1 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 20:45:
Binnen 5 minuten na de chat ontving ik een bevestigingsmail. Maar dat was afgelopen dinsdagavond, toen was het nog niet zo druk. Zou voor de zekerheid nog een keer contact opnemen.
Morgen even rustig doen. Heb wel de laatste chat kunnen binnenhalen. Dus bewijs is er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mormegilmaster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-06 11:00
ik ben er bijna de hele dag mee bezig geweest en ik heb geen uitgebreide abbonementen, maarr voor wie daar eventueel naar kijkt, ik heb mijn kpn mobiel abbo wel met wat extra korting kunnen verlengen.
nu 15/maand voor 10 gb en onbeperkt bellen en de korting voor de s21 (78 + 100 cashbak), al met al mooie deal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markieo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17:14
Twinfish1 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 20:34:
[...]

Blijven proberen. Mijn Hussel contract liep pas 4 januari 2022 af, maar kon gewoon nu al verlengen.
In de chat aangeven dat je afdeling retentie wil spreken. Tijdens de chat refereren naar dit forum en de deal is dan al zo goed als rond.
Ik heb gebeld en gezegd dat ik vanuit T-Mobile een beter aanbod had gekregen, werd meteen doorverbonden naar de juiste afdeling die wel iets aan kon bieden. Heb nu €15,- per maand korting gekregen voor de komende 6 maanden. Misschien niet het meeste wat eruit te halen is, maar het is beter dan niets _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Nu online
Aanbieding die ik gisteren had gehad is idd niet verwerkt. Kan dus weer opnieuw beginnen.

Wordt je doorverbonden naar retentie, wederom 7 wachtenden, gaat dus weer uurtje duren

[ Voor 33% gewijzigd door maartend op 27-11-2021 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
Net ook voor 1 jaar verlengd. Eigenlijk gaf de medewerker van KPN de kortingen heel simpel weer in een overzicht:

hussel 50 - 10 euro + 5 euro op tv
hussel 100 - 12.5 + 5 euro op tv
hussel 200 - 15 + 5 euro op tv

ESPN was inderdaad altijd gratis voor 1 jaar met als enige maar dat bij het zenderpakket het aan de klant situatie ligt, als klant het zender pakket al heeft is het (soms) niet mogelijk omdat pakket gratis te geven voor een x aantal maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Nu online
laredo schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 12:51:
Net ook voor 1 jaar verlengd. Eigenlijk gaf de medewerker van KPN de kortingen heel simpel weer in een overzicht:
Heb jij al een bevestiging binnen? Ik nl na een half uur wederom niet. En gisteren had ik ook niks ontvangen, bleek eea niet te zijn doorgezet.

[ Voor 11% gewijzigd door maartend op 27-11-2021 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PIaGRALettVPXoEZ3dIS4VZZSOU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lr1dsxxWTRILgshdVxLCPHSy.png?f=fotoalbum_large

Volgens mij was dit het maximaal haalbare met een 50mbit abo. Tevreden en weer een jaartje vooruit. Spotify gooi ik er binnenkort toch uit, moet alleen even iets bedenken waardoor ik toch die entertainment korting behoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorbit
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 06-05-2024
Hier kunnen ze alleen kortingen op zenderpakketten doorvoeren. Vanwege een storing geen andere mogelijkheden, zoals korting op internet

Meer mensen hier last van?

Het advies van de medewerker is om over een paar dagen nog eens te proberen. Ook dan kunnen ze nog een goed aanbod doen.

[ Voor 27% gewijzigd door jorbit op 27-11-2021 14:17 ]

SolarEdge 6270Wp (4290 Oost, 1980 West) | Amersfoort

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

jorbit schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 14:08:
Hier kunnen ze alleen kortingen op zenderpakketten doorvoeren. Vanwege een storing geen andere mogelijkheden, zoals korting op internet

Meer mensen hier last van?

Het advies van de medewerker is om over een paar dagen nog eens te proberen. Ook dan kunnen ze nog een goed aanbod doen.
Dat advies heb ik vorige week ook al twee keer gehoord.... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorbit
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 06-05-2024
ooh de "storing" is alweer opgelost :+

Het aanbod van 12 maanden gratis ESPN zie ik hier niet op terug. Zijn ze blijkbaar vergeten te wijzigen...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7hxi3DfaMcLY9WB1GHsqjQ6VIbY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2uM5bOkoMMxjJGAZKDWXmUxx.jpg?f=user_large

SolarEdge 6270Wp (4290 Oost, 1980 West) | Amersfoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:39
Hmm, mijn ouders hebben nu Internet en TV Basis waarvan het contract in 2019 al is afgelopen. Ikzelf heb een mobiel sim-only nog van KPN. Het lijkt er wel op dat ik ze nu ff ga aanraden om te bellen of te chatten als ik zo kijk nr de prijzen. Ze betalen 61 euro dacht ik zo uit mijn hoofd.

Ga zo ff chatten met ze dan maar, heb de boot lang afgehouden maar zie nu dat het wel veel voordeliger is voor mn ouders

morgen dus, gesloten vandaag

[ Voor 3% gewijzigd door Musta op 28-11-2021 13:14 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NelgNL
  • Laatst online: 14:04
Musta schreef op zondag 28 november 2021 @ 13:06:
Hmm, mijn ouders hebben nu Internet en TV Basis waarvan het contract in 2019 al is afgelopen. Ikzelf heb een mobiel sim-only nog van KPN. Het lijkt er wel op dat ik ze nu ff ga aanraden om te bellen of te chatten als ik zo kijk nr de prijzen. Ze betalen 61 euro dacht ik zo uit mijn hoofd.

Ga zo ff chatten met ze dan maar, heb de boot lang afgehouden maar zie nu dat het wel veel voordeliger is voor mn ouders

morgen dus, gesloten vandaag
Gewoon elk jaar in je agenda zetten. Je kunt nergens zo makkelijk geld sparen als tegen het einde van je contractdatum even met KPN te bellen of nu ook te chatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-06 21:16

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H4MVjc8rUYGWcwKphAQBEAIaNME=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/RGnqSLskLnJiDljlONmKvHQM.png?f=user_large

12 maanden lang korting. Dat klinkt goed maar
Ik heb met KPN gebeld en ze zei dat de actie alleen geldt voor bestaande klanten die binnenkort gaan verhuizen

Ik ga ook verhuizen naar een ander adres maar ik ben geen klant bij KPN. Ik woon nog bij mijn ouders :D
En een Xbox, TV of 2 SuperWifi-punten hoef ik niet. :r

Ik vind het wel jammer. Actie is morgen voorbij verwacht ik.
Echter ik lees in dit topic dat niet iedereen deze actie krijgt en zeer lokaalspecifiek aanbod is van KPN zelf.

Dit had ik geselecteerd.
-100 Mbps internet
- Digitaal TV met één kastje
- Geen andere opties gekozen, behalve een korting van 12 maanden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q3ART8TWIIc6KsVm2rxJNIqNsDs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/411EOOKD5G7DTYPVMzYfGePF.png?f=user_large

[ Voor 41% gewijzigd door MedionAkoya op 28-11-2021 21:02 ]

Trein?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

@MedionAkoya : Als je het topic wat beter had doorgenomen had je kunnen zien dat je gewoon via een broker je abo moet afsluiten. Zie bijv https://www.pricewise.nl/internet/internet-tv-vergelijken/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Nu online
Hoppa. Na 3 maal langdurig contact nu eindelijk wel een bevestigingsmail.

Echter, er wordt gewoon 5 euro meer afgerekend dan afgesproken. Kan ik weer in de telefoon kruipen.
Wat een bende daar bij KPN op dit moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Krijg net te horen ldat ze t voor bestaande klanten niet meer doen sinds een paar dagen, wat een bs... Ff latn doorverbinden nr de opzeglijn dan maar, als dat ook niet lukt ga ik nog eerder nr ziggo of t mobile

[ Voor 13% gewijzigd door Musta op 29-11-2021 12:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Laatst online: 20:02
Musta schreef op maandag 29 november 2021 @ 12:27:
Krijg net te horen ldat ze t voor bestaande klanten niet meer doen sinds een paar dagen, wat een bs... Ff latn doorverbinden nr de opzeglijn dan maar, als dat ook niet lukt ga ik nog eerder nr ziggo of t mobile
Of retentie type in de chat, maar inderdaad zou ik anders gewoon overstappen. Tegenwoordig is dat zeer gemakkelijk geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Nu online
Musta schreef op maandag 29 november 2021 @ 12:27:
Ik kreeg idd ook te horen dat ze eea niet meer konden aanpassen. Maar ik krijg dus datgene dat ik te kort aan korting had gekregen in mindering op mijn volgende betaling. Dat is dan weer ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19:21
Helaas niet zoveel korting als vorig jaar, maar toch mooi meegenomen. Eerste 6 maanden €18,88 korting (normale prijs is 65,88 p/m). Vorig jaar 9 maanden korting van €17,50 ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-06 21:26
Jolly_Jumper schreef op maandag 29 november 2021 @ 13:21:
Helaas niet zoveel korting als vorig jaar, maar toch mooi meegenomen. Eerste 6 maanden €18,88 korting (normale prijs is 65,88 p/m). Vorig jaar 9 maanden korting van €17,50 ontvangen.
Vandaag nog? En via chat of bellen?

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rustigemeid
Vanochtend via de chat contact gehad. Zeer trage communicatie, medewerker wilde gelijk de opzegging al gaan verwerken waar ik nog niet eens over had gesproken. Toen verder nagevraagd, kreeg aanbod korting voor 3 maanden op het pakket wat ik nu heb. Betaal nu 55,42 voor:
Product
Internet en TV Basis€ 55,42
Opties
HD tv-ontvanger€ 0,00
KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (2 apparaten)€ 0,00
Pluspakket€ 9,99
Pluspakket gratis - Compleetvoordeel€ -9,99
Sneller Internet 100/100€ 4,99
Sneller Internet 100/100 - gratis zolang je abonnement loopt€ -4,99
ESPN Compleet€ 12,99
ESPN Compleet eerste 12 mnd gratis

Zou de eerste 3 maanden dan 42,50 gaan betalen, na 9 maanden 52 euro en na 12 maanden 65 euro i.v.m. ESPN die dan niet meer gratis is. Die kijk ik overigens nooit, kreeg die er gratis bij tijdje terug. Ik heb dit aanbod afgeslagen. Iemand tips om het anders aan te pakken, 6 maanden en iets hogere korting zou mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:56

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Hier vandaag ook gebeld,

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SLzgTR34eCsBYD2jYsIrJQ-Fekg=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WCgotfOQC9cSiS6HM6kgZi2v.jpg?f=fotoalbum_medium

Toch weer ~120€ in 5min verdiend. Top.

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
maartend schreef op maandag 29 november 2021 @ 12:41:
[...]

Ik kreeg idd ook te horen dat ze eea niet meer konden aanpassen. Maar ik krijg dus datgene dat ik te kort aan korting had gekregen in mindering op mijn volgende betaling. Dat is dan weer ok
Uiteindelijk toch gelukt bij mij nadat ze me had doorverbonden met afdeling opzeggen. Heb in totaal 1 uur aan de lijn gehangen zag ik.
Voortaan ff ieder jaar bellen, mooi prijsje zo. Dame aan de tel raadde ook aan om gewoon ieder jaar rond deze tijd te bellen voor de kortingen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vxmPkoeStFhXLLF1ZzI4skIaBko=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6JBzMoEaPiutcw0681c2qiqd.jpg?f=fotoalbum_large

Ik had hiervoor internet en tv basis, nu is er recent ook glasvezel aangelegd door KPN, volgende week komt ook een monteur langs om alles te regelen.

Helaas kon ze niks betekenen voor een mobiele abo met toestel, alleen sim only. uiteindelijk toch maar de s21 ultra genomen, heb niks te klagen over het bereik van KPN.
Al met al tevreden hiermee

[ Voor 15% gewijzigd door Musta op 29-11-2021 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Ik heb zojuist ook geprobeert via Chat, zonder resultaat. Geen enkel aanbod gekregen en wilde niet doorverbinden met afdeling Opzeggingen of Retentie.

Ik ga zo maar eens bellen ....

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krishhh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:22
nocalimero schreef op maandag 29 november 2021 @ 16:41:
Ik heb zojuist ook geprobeert via Chat, zonder resultaat. Geen enkel aanbod gekregen en wilde niet doorverbinden met afdeling Opzeggingen of Retentie.

Ik ga zo maar eens bellen ....
Je kan ook aangeven dat je zojuist verbonden was met de afdeling retentie, maar dat de chat verbroken werd en of ze jou opnieuw kunnen doorverbinden.

PSN: TheKrish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dokkers9
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 16-06 16:22
Hier ook telefonisch geprobeerd, maar alleen maar aanbod voor een zenderpakket. Toen ik aangaf daar geen interesse in te hebben was het antwoord: jammer, maar meer kunnen we niet doen voor bestaande klanten. Teleurstellend. Ga het denk ik nog maar een keer proberen

[ Voor 4% gewijzigd door dokkers9 op 29-11-2021 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceOdyssey
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:08
Misschien een domme vraag, maar ik wil een familielid over laten stappen van Telfort naar KPN vanwege de smart-tv actie. Is dit mogelijk aangezien Telfort van KPN is, of maakt dat niet uit :$

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siddler
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-06 14:52
SpaceOdyssey schreef op maandag 29 november 2021 @ 17:03:
Misschien een domme vraag, maar ik wil een familielid over laten stappen van Telfort naar KPN vanwege de smart-tv actie. Is dit mogelijk aangezien Telfort van KPN is, of maakt dat niet uit :$
Dat zou geen probleem moeten zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-05 00:51
Zojuist ook via de chat mijn abonnement verlengd bij KPN na dat voorgaande jaren ook gedaan te hebben.

6 maanden 15 euro korting gekregen waar 20 euro mogelijk was, maar omdat daarvan 5 euro korting op een TV abonnement is wat ik er vanaf heb laten halen is het uiteindelijk 6 maanden 15 euro korting geworden.

Helemaal goed dit! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19:21
B-Bandit schreef op maandag 29 november 2021 @ 15:04:
[...]

Vandaag nog? En via chat of bellen?
Is via de chat gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diederick89
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-12-2021
Ik kom nog uit de tijd van Telfort voor zowel de mobiele abonnementen (mijn vrouw en ik) als KPN thuis (internet/ interactieve tv/bellen). Het gaat hier qua internet om 50/50 Mbit/s Glasvezel. De rest van de abonnementen staan hier onder met de voordelen en kortingen erbij en wat ik er voor betaal.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YCd0tNuoSjWvvGwiHyj6dMOaICs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fF9PEABxBZDuMdKCt9vmV3Th.jpg?f=fotoalbum_large

Iemand enig idee of het nu nog met de black Friday deals zin heeft om te bellen of te chatten om extra voordelen/betere abonnementen te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Heb nu bij een 3e (of eigenlijk 4e na verbreken chat bij 3e) poging een aanbieding gekregen die per mail bevestigd zou worden. Mail is er nog steeds niet na 2 uur.

Chat bewaard, voor geval dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-05 00:51
diederick89 schreef op maandag 29 november 2021 @ 18:28:
Ik kom nog uit de tijd van Telfort voor zowel de mobiele abonnementen (mijn vrouw en ik) als KPN thuis (internet/ interactieve tv/bellen). Het gaat hier qua internet om 50/50 Mbit/s Glasvezel. De rest van de abonnementen staan hier onder met de voordelen en kortingen erbij en wat ik er voor betaal.

[Afbeelding]

Iemand enig idee of het nu nog met de black Friday deals zin heeft om te bellen of te chatten om extra voordelen/betere abonnementen te krijgen?
Als t goed is kun je 35 euro de eerste 6 maanden krijgen, maar daarna wordt t geheid duurder dan die 50 euro...

1e abonnement is te krijgen met 10GB voor dezelfde prijs, twee not so sure...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Nu online
Get!em schreef op maandag 29 november 2021 @ 19:18:
Heb nu bij een 3e (of eigenlijk 4e na verbreken chat bij 3e) poging een aanbieding gekregen die per mail bevestigd zou worden. Mail is er nog steeds niet na 2 uur.

Chat bewaard, voor geval dat.
Ik moest uiteindelijk 2 maal terug contact opnemen, en dan ga je weer het hele ding door. Maar goed dat je de chat hebt bewaard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-06 21:26
Tnx, heb er ook weer poging naar gedaan en geslaagd.

6 maanden 25 euro korting, toch €150 in 10 minuten. Lekker rond etenstijd gedaan, geen wachtrij noppes. Aangegeven dat ik wilde opzeggen en eenmaal bij de afdeling belang aangegeven dat ik liever verleng met de huidige acties.

Zo geregeld, mailtje al binnen!

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

maartend schreef op maandag 29 november 2021 @ 20:16:
[...]

Ik moest uiteindelijk 2 maal terug contact opnemen, en dan ga je weer het hele ding door. Maar goed dat je de chat hebt bewaard.
Ondertussen de bevestiging binnen.

Van 100 naar 200mbit upgrade glas
Kortingen
6x 15€ Internet
6x 5€ Tv
3x 5€ Opnemen

En 12x 6,99 pluspakket ivm mobiel

Na afloop korting goedkoper uit door de pluspakket korting die bij vorig jaar actie minder hoog was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bambufan
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-05 16:44
Via de telefoon: vragen naar "afdeling save".

Van 200 naar 1Gb internet, bellen en tv.
€150 bespaard en ik krijg een Experia 12 modem die als het goed is WEL in bridge mode te zetten is itt het v10 kreng waar ik nu mee worstel.

Er was vast nog wel wat meer uit te knijpen geweest maar als de helpdeskmedewerker sportief is dan ben ik het ook. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diederick89
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-12-2021
Bambufan schreef op maandag 29 november 2021 @ 20:30:
Via de telefoon: vragen naar "afdeling save".

Van 200 naar 1Gb internet, bellen en tv.
€150 bespaard en ik krijg een Experia 12 modem die als het goed is WEL in bridge mode te zetten is itt het v10 kreng waar ik nu mee worstel.

Er was vast nog wel wat meer uit te knijpen geweest maar als de helpdeskmedewerker sportief is dan ben ik het ook. ;)
Heb je nu nog na 20.00 uur gebeld dan? Als ik moet inspreken waar het om gaat en ik zeg "afdeling save" dan zegt hij dat ze gesloten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceOdyssey
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:08
siddler schreef op maandag 29 november 2021 @ 17:03:
[...]

Dat zou geen probleem moeten zijn!
Toch niet gelukt omdat het een half Telfort / half KPN contract was of iets dergelijks.

In ieder geval wat korting kunnen krijgen en nieuwe KPN apparatuur. Die Telfort meuk was toch alweer 7 jaar oud en stoffig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bambufan
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-05 16:44
diederick89 schreef op maandag 29 november 2021 @ 20:35:
[...]

Heb je nu nog na 20.00 uur gebeld dan? Als ik moet inspreken waar het om gaat en ik zeg "afdeling save" dan zegt hij dat ze gesloten zijn.
Ik hing vanaf 19:00 in zowel de chat als aan de lijn. Uiteindelijk via de chat tot na achten zitten onderhandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Black Friday en Cyber Monday zijn weer voorbij en daarmee is er ook een eind gekomen aan dit topic voor dit jaar. Bedankt iedereen voor het posten van de aanbiedingen en hopelijk heeft iedereen een aantal leuke deals gescoord.

Aanbiedingen mogen de rest van het jaar in de juiste topics in Aanbiedingen en Kortingscodes gemeld worden.

Tot volgend jaar!

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Namen van medewerkers zijn niet van belang in de discussie(s) en mogen dus achterwege blijven.
• Algemene discussie over KPN mobiel mag in [KPN Mobiel] Ervaringen & Discussie - Deel 2 worden gevoerd.
• Linken naar aanbiedingen zien we het liefst met een directe link zonder (mogelijke) referral. Links die via pepper.com lopen, hebben meestal ook een referral.