[Black Friday] KPN Thuis & Mobiel (2021) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 28.500 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12:04
FrankSpin schreef op maandag 22 november 2021 @ 16:40:
Eerste poging via de chat was niet erg vruchtbaar - 3 maanden een gratis tv-pakket
Je zou toch verwachten als je aangeeft Ziggo (of vergelijkbaar) biedt hetzelfde pakket aan voor 470 euro per jaar o.i.d. Dat ze zeggen dat matchen we, of niet en dan kun je overstappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:05

Nitai

Live the life you love.

Mijn contract is al in april afgelopen, via de chat deze korting geregeld. Uiteraard aangegeven dat bij Ziggo qua kosten heel erg aantrekkelijk is. Ik heb dit aanbod gehad. Ik ben tevreden, want ik ben zeer tevreden over de stabiliteit van KPN.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XMDQGeRRlJpUQ3nDnAEvRvW4dug=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/4dwcK0LHS85iU6rSPGNZzMEx.png?f=user_large

Misschien dat het nog wat te maken heeft hoe lang m'n contract al verlopen is? Wie zal het zeggen, ik verbaas mij wel dat er verschillende kortingen worden gegeven.

[ Voor 16% gewijzigd door Nitai op 22-11-2021 17:09 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daveytje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06:02
6 maanden lang 21,45 euro korting bij hussel 200/200.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kwondoo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-06 16:48
Via chat korting geregeld, opvallend was dat ik eerst dit antwoord kreeg:

Mdw KPN: KPN geeft helaas geen verlengkorting meer. De introductiekorting is voor onze nieuwe klanten, dat is een korting die iedereen eenmalig ontvangt. In plaats van eenmalige kortingen geven we met KPN Compleet (icm mobiel) voor de volledige contracttermijn voordelen. Wellicht is dat een optie om permanent van korting gebruik te kunnen maken? Daarnaast kiest KPN ervoor om te investeren in het netwerk om zo betere diensten te kunnen leveren.
Ik: Goedemiddag Mdw KPN, ik zie meerdere KPN klanten een verlengkorting krijgen de afgelopen dagen, weet jij hoe dat dan zit?
Mdw KPN: Waar zie je dat?
Ik: [Black Friday] KPN Thuis & Mobiel (2021)
Mdw KPN: Volgens mij is die optie er niet, maar ik zal de chat even doorzetten naar een andere afdeling zodat zij even kunnen kijken voor jou, is dat goed?
Ik: Ja, dankjewel

Vervolgens het aanbod gekregen:

200 Mbit/s abonnement met 1 TV ontvanger en Opnemenpakket.

Mdw KPN2: Ik kan dan voor dit abonnement 6 maanden 16,45 korting bieden op het internet, 6 maanden 5,00 korting op TV en Opnemenpakket gratis de eerste 3 maanden (ook 5 euro p/m)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfynx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Na 10 jaar Ziggo-monopolie heb ik hier dan eindelijk glasvezel. Gisteren een jaartje KPN Hussel 1Gb (alleen internet) via Pricewise afgesloten voor €28,75/maand eerste half jaar, daarna €57,50, €25 aansluitkosten, -€40 cashback, regio Rotterdam. Scheelde toch weer in vergelijking met de standaard €35 deal waar KPN zelf mee aankwam, en gemiddeld ~€42 per maand tot einde contract voor die snelheid is op het KPN netwerk gewoon prima. Televisie kijken doe ik niet zo veel, ik neem desnoods wel een NLZIET voor een jaartje en dan is het bij elkaar alsnog goedkoper dan mijn huidige 300/30+standaard TV pakket bij Ziggo na al die jaarlijkse prijsverhogingen...

Volgende maand komt een mannetje langs (ik neem aan dat ze iets meenemen waar ik mijn UniFi USG op kan prikken, want nu hangt er alleen nog maar een FTU). En over een jaar weer verder kijken.

[ Voor 14% gewijzigd door Sfynx op 22-11-2021 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mormegilmaster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-06 11:00
Hebben er mensen ook wat succes met alleen hun mobiele abbonement verlengen?
Ik mag al een hele lange tijd verlengen (september 2019, maar aangehouden gezien de deal best prima was).

Ik wil eigenlijk voor de galaxy s21 gaan, maar de prijzen lopen nogal uiteen:

10Gb + onbeperkt belllen:

KPN: 17.50/maand, toestel 624 --> 564 vergeleken met hieronder
belsimpel verlengen: 20/maand, toestel 528
belsimpel nieuw nummer: 20/maand, toestel 480

Toch wel weer gedoe dus, dat een nieuw nummer goedkoper is dan verlengen is echt wel weer een fraai kunstje uit de doos 'écht ja?'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hebbiedude
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-12-2024
Zojuist via de chat en de afdeling "Retentie" een zeer mooi aanbod gehad om mijn abonnement, wat eind deze maand afliep, met 1 jaar te verlengen. 6 maanden korting gekregen op het volgende:
-€21,60 Actiekorting eerste 6 maanden op Hussel Internet 500 Mbit/s
-€6,99 Pluspakket gratis eerste 6 maanden
-€5,00 Eerste 6 maanden korting op Interactieve TV
Dat scheelt voor nu per maand €33,59 en over 6 maanden is dat toch €201,54 bespaard. Na de korting wordt het weer maandelijks €83,09.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipswix
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01-06 17:35
Hier helaas (nog) niks gelukt. Gewoon via de chat gezegd dat mijn contract op 30 november afloopt en ik graag wil kijken of er kortingen zijn voor bestaande klanten indien ik verleng. Alléén een TV pakket was voor mij mogelijk. Hoe pakken jullie dit aan? De vorige jaren heb ik het telefonisch tijdens Black Friday wel voor elkaar kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menonv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-06 15:21

menonv

Beunhazerij?

Net verlengd voor twee adressen via 0800 - 0402

KPN A

1gbit / 2tv interactief + opneem
huidig 72.50
naar 6mnd 47.50

korting 150 euro

KPN B

1gbit / telefonie vast flat / 3tv interactief + opneem + ziggo sport
huidig 104
naar 3 mnd 71.98
naar 3 mnd 79.48
naar 6 mnd 104

korting
170 euro

i7-14700K @ 5.6G | MSI-Z690 | 64G | GigaByte RTX4080 SUPER | Storage / 14TB SHR2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hebbiedude
Flipswix schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 12:55:
Hoe pakken jullie dit aan? De vorige jaren heb ik het telefonisch tijdens Black Friday wel voor elkaar kunnen krijgen.
Gewoon aangeven dat je denkt aan overstappen naar een andere aanbieder. Laat je dan door de eerste lijns doorzetten naar de "Retentie" afdeling. Die kunnen namelijk wel je een aanbieding doen in tegenstelling tot de eerste lijn die je direct krijgt in de chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

hebbiedude schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 13:19:
[...]

Gewoon aangeven dat je denkt aan overstappen naar een andere aanbieder. Laat je dan door de eerste lijns doorzetten naar de "Retentie" afdeling. Die kunnen namelijk wel je een aanbieding doen in tegenstelling tot de eerste lijn die je direct krijgt in de chat.
Letterlijk doorgezet naar retentie? Ik werd doorgestuurd naar de afdeling “opzeggingen”, die maakten meteen de opzegging in orde :p

Op mijn vraag naar een aanbieding kwamen ze met 3 maanden €15 korting (€45 ipv €70), daarna verbrak de chatverbinding -O-

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hebbiedude
Retentie inderdaad. Dat was hoe de medewerker het zelf noemde. Uiteindelijk was de chat verbroken, maar na opnieuw contact via de chat op te nemen hadden ze me letterlijk doorgezet naar dezelfde afdeling en zelfs nog bij dezelfde persoon die ik had voor het verbreken van de verbinding en voor mij dus een goede aanbieding heeft gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazer_14
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-06 08:20
*knip* Ziggo is geen KPN, natuurlijk.

[ Voor 95% gewijzigd door Yorinn op 23-11-2021 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvdv1
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik ben vorig jaar Oktober klant geworden bij KPN (met een aanbieding) en om die reden krijg ik nu geen verlengaanbieding. Is dit normaal of lukt het jullie om ieder jaar een aanbieding te krijgen?

"het is helaas niet vanzelfsprekend dat je elk jaar een verlengkorting krijgt, ik zie dat je afgelopen jaar al een korting hebt gehad"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hebbiedude
Nee hoor, je zou in principe elk jaar moeten kunnen verlengen.Beetje vreemd dat ze dit aangeven.
Is dat bij je eerste contact via de chat of ben je dan al eens doorgezet naar een andere afdeling?
De afgelopen jaren elke keer een aanbieding gehad en daarmee dus telkens 1 jaar verlengd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvdv1
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 02-12-2024
hebbiedude schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 14:29:
Nee hoor, je zou in principe elk jaar moeten kunnen verlengen.Beetje vreemd dat ze dit aangeven.
Is dat bij je eerste contact via de chat of ben je dan al eens doorgezet naar een andere afdeling?
De afgelopen jaren elke keer een aanbieding gehad en daarmee dus telkens 1 jaar verlengd.
Oke dan probeer ik het binnenkort nog wel eens. Het was inderdaad via de chat (eerste contact).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hebbiedude
Eerste contact kan weinig tot niets doen, is normaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NelgNL
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-06 23:09
Gelukt. Via chat eerste medewerker gesproken. Die kon 'niets doen'. Daarna gevraagd naar afdeling retentie gevraagd en genoemd dat op Tweakers er al een aantal mensen mij voor zijn gegaan.

Die medewerker moest lachen en zei dat ik goed op de hoogte was en zette mij door naar retentie. Daar 6 maanden 10 euro korting op internet (50 mb glasvezel), 6 maanden 5 euro op interactieve tv en Duits pakket 3 maanden gratis.

Oftewel, het is echt voor iedereen mogelijk. Alleen even doorvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BulMi
  • Registratie: April 2006
iemand ervaring als je naar kpn overstapt vanuit budgetthuis of je dan ook in aanmerking komt voor de standaard kortingen als nieuwe klant? Omdat budgetthuis al wel op het kpn netwerk zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Laatst online: 12:24
BulMi schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 14:57:
iemand ervaring als je naar kpn overstapt vanuit budgetthuis of je dan ook in aanmerking komt voor de standaard kortingen als nieuwe klant? Omdat budgetthuis al wel op het kpn netwerk zit.
Je wordt gewoon nieuwe klant, je bent immers geen klant van Kpn nu. Elke overstap maakt je een nieuwe klant.

[ Voor 5% gewijzigd door dutchnltweaker op 23-11-2021 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipswix
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01-06 17:35
Hier ook gelukt nu! Wel flink doorvragen, maar na een paar keer met TV-pakketten te zijn afgewimpeld uiteindelijk 20 op internet en 10 op interactieve TV. Toch weer 30 euro per maand in de komende 6 maanden bespaard. Heel erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BulMi
  • Registratie: April 2006
Ik zat even te twijfelen een jaartje te switchen naar budgetthuis en dan volgend jaar wel een welkomst cadeau te krijgen. Maar opzegservice deed niet heel moeilijk en gaf op mijn only internet 1GB:
Eerste 6 maanden voor 41,05
Daarna weer 57,50 per maand.

Voor het komende jaar toch maar weer verlengd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valigarmanda
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:13
Zojuist geprobeerd mijn abonnement (internet & tv 1 gbit) wat binnenkort verloopt te verlengen. Werd mij enkel zenderpakket korting aangeboden, verder kon men niets voor me doen. Ik moest 'mijn kpn' maar in de gaten houden of ik in de toekomst ooit nog een aanbod krijg. Beetje jammer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethernety
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11:57
Heb nu een Hussel 100 abonnement welke per 1 dec as verloopt (vorig jaar met Black Friday aanbieding verlengd).

Zojuist telefonisch contact met KPN, kan dus helaas nog niet verlengen aangezien het abonnement nog niet is verlopen - dus ook geen aanbod gekregen.

KPN medewerker adviseerde mij om op 2 dec nog eens terug te bellen aan gezien het verleng aanbod gelijk zal zijn aan wat ze nu zouden aanbieden. Maar wat de aanbieding nu zou zijn indien ik al wel zou kunnen verlengen, dat kon hij nu niet vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-06 09:08
via chat, gelijk aangegeven dat ik van een concurrent een zeer goed aanbod had gehad, gelijk naar iemand anders doorgezet door medewerker die het las (retentie waarschijnlijk) die gaf me -25 euro voor 6 maanden, helemaal blij mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
dutchnltweaker schreef op maandag 22 november 2021 @ 14:00:
Zijn er ook nieuwe klanten die een betere deal hebben kunnen krijgen dan wat er nu beschikbaar is voor nieuwe klanten?
Nogmaals eens contact gehad, maximale korting die gegeven kan worden voor nieuwe klanten is alleen wat online beschikbaar is.
Enigste wat ze konden doen is de aansluitkosten kwijtschelden als maximale en of extra een zenderpakket zonder kosten voor een paar maanden, maar dan is de deal met cashback van breedbandwinkel van €85,- euro veel interessanter ook al betaal je daar aansluitkosten van €25,-.
Is toch weer 60 euro korting extra.

[ Voor 4% gewijzigd door dutchnltweaker op 23-11-2021 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiiRo
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-02 12:39
200Mbit
ESPN Compleet 12mnd
4K Interactieve TV

6mnd 37.50
6mnd 58.50

Onbeperkt bellen + Data
23EUR 12mnd abbo

3+2GB
15EUR 12mnd abbo

Al 2 jaar telefonisch gedaan. Nu lekker op tijd via chat. Gewoon zeggen dat je met Black Friday altijd je abonnementen gaat bekijken en vraag naar wat ze je kunnen bieden. Heb nooit een drempel gehad met dat er niets mogelijk was.

[ Voor 44% gewijzigd door SpiiRo op 23-11-2021 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daveytje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06:02
Ik lees bij iedereen dat ze zijn doorgezet, ik ben niet doorgezet en heb gewoon korting gekregen voor 6 maanden nadat ik aangaf dat ik ergens las dat er voor bestaande klanten ook korting was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
SpiiRo schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 18:23:
200Mbit
ESPN Compleet 12mnd
4K Interactieve TV

6mnd 37.50
6mnd 58.50

Onbeperkt bellen + Data
23EUR 12mnd abbo

3+2GB
15EUR 12mnd abbo

Al 2 jaar telefonisch gedaan. Nu lekker op tijd via chat. Gewoon zeggen dat je met Black Friday altijd je abonnementen gaat bekijken en vraag naar wat ze je kunnen bieden. Heb nooit een drempel gehad met dat er niets mogelijk was.
Wel erg goedkoop voor onbeperkt bellen en data, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koploper07
  • Registratie: December 2012
Koploper07 schreef op maandag 22 november 2021 @ 14:17:
Zojuist via de chat geprobeerd.
Kwam niet verder als 3 maanden €17,50 korting
De reden was dat er vorig jaar 9 maanden korting was toegekend (wat iedereen toen kreeg 8)7 )
Blijkbaar is via de chat het codewoord inderdaad "retentie", ik werd doorverbonden en heb vervolgens de volgende aanbieding gekregen

Hussel Internet 100 Mbit/s € 48,88

Actiekorting eerste 6 maanden - € 13,88
Hussel Entertainmentkorting - € 5,00

Pluspakket eerste 6 mnd gratis - € 6,99
Ziggo Sport 3 mnd 50% korting - € 7,50
ESPN Compleet eerste 12 mnd gratis - € 12,99
Eerste 6 maanden korting op Interactieve TV - € 5,00

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpiiRo
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-02 12:39
dutchnltweaker schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 18:50:
[...]

Wel erg goedkoop voor onbeperkt bellen en data, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Ze pakken eerst je Thuis abonnement aan. Dit was direct voorgesteld zoals hierboven vermeld aangezien ik gewoon zei dat ik hier niets in veranderd wil hebben tenzij ze met een leuke actie komen voor extra's. Vervolgens Mobiel. Heb twee abonnementen omgezet van Unlimited naar 5GB en mijn eigen abonnement Unlimited gehouden. Ze kon €1.50 extra korting geven op 2 jaar en toen ik vroeg wat ze kon doen voor 1 jaar zei ze €1.00 bovenop de standaard prijs dat op de site aangeboden wordt dus helemaal prima. Toen vroeg ik wat ze met mijn abonnement kon doen. Dit was Unlimited €23.50 12mnd. Nu staat er €7.50 korting die iedereen krijgt + €4.00 korting en totaal €23.00 voor 12mnd. Geen idee, die kon ze geven en was direct gefixt.

Leuk en makkelijk gesprek. Alles was zo geregeld. _/-\o_ Gelukkig geen drempel en ook geen half uur in de wacht net als afgelopen jaren Black Friday! 8)7 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
SpiiRo schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 20:37:
[...]

Ze pakken eerst je Thuis abonnement aan. Dit was direct voorgesteld zoals hierboven vermeld aangezien ik gewoon zei dat ik hier niets in veranderd wil hebben tenzij ze met een leuke actie komen voor extra's. Vervolgens Mobiel. Heb twee abonnementen omgezet van Unlimited naar 5GB en mijn eigen abonnement Unlimited gehouden. Ze kon €1.50 extra korting geven op 2 jaar en toen ik vroeg wat ze kon doen voor 1 jaar zei ze €1.00 bovenop de standaard prijs dat op de site aangeboden wordt dus helemaal prima. Toen vroeg ik wat ze met mijn abonnement kon doen. Dit was Unlimited €23.50 12mnd. Nu staat er €7.50 korting die iedereen krijgt + €4.00 korting en totaal €23.00 voor 12mnd. Geen idee, die kon ze geven en was direct gefixt.

Leuk en makkelijk gesprek. Alles was zo geregeld. _/-\o_ Gelukkig geen drempel en ook geen half uur in de wacht net als afgelopen jaren Black Friday! 8)7 :D
Ah duidelijk, je had dus al een voorgaande contract met KPN :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
SpiiRo schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 20:37:
[...]

Beter kies je via CashbackXL voor KPN en ontvang je meer cashback dan de korting die nu gegeven is. Tip voor de volgende keer. ;)

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgerrit51
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09-06 16:57
Zojuist geprobeerd via de telefoon. In keuzemenu aangegeven dat ik wilde opzeggen om gelijk doorverbonden te worden met de juiste afdeling (werkt al jaren :)). Deze beste man zei dat hij maar 3 maanden korting kan geven omdat ik vorig jaar 9 maanden heb gekregen.

Kunnen jullie dit bevestigen? Of heeft iemand ook ditmaal 6 maanden korting gekregen terwijl hij/zij vorig jaar 9 maanden korting kreeg?

Huidige abbonement:
- 500/500
- interactieve tv (2 kastjes)
- pluspakket
- Ziggo sport
- spotify

Ben beniewd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
THE_BASE schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 22:27:
[...]

Beter kies je via CashbackXL voor KPN en ontvang je meer cashback dan de korting die nu gegeven is. Tip voor de volgende keer. ;)
Volgens mij alleen voor nieuwe klanten toch? Of

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenverlouw
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 17-09-2024
Net met de chat verlengd met *knip*. Ze zoeken nog extra personeel voor al die Tweakers te beantwoorden;)

200mb glas 12 mnd
2 tv's 4k
Pluspakket
Netflix premium

Simonly onbeperkt 12 mnd

6 mnd €58,49
3 mnd €74,94
3 mnd €79,94

[ Voor 3% gewijzigd door Yorinn op 24-11-2021 10:55 . Reden: Naam medewerker weggehaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karp
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:03
Voor nieuwe abonnees lijkt cashback + entertainment korting me nog het goedkoopste nu. Cashback is 60e geloof ik, en korting is 5e per maand. Voor een jaar zit je dan op 120e terwijl breedbandwinkel 85e cashback biedt. Mis ik hier iets in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Karp schreef op woensdag 24 november 2021 @ 09:59:
Voor nieuwe abonnees lijkt cashback + entertainment korting me nog het goedkoopste nu. Cashback is 60e geloof ik, en korting is 5e per maand. Voor een jaar zit je dan op 120e terwijl breedbandwinkel 85e cashback biedt. Mis ik hier iets in?
Ja, je kan via Cashbackxl naar breedbandwinkel gaan. Daarmee verdien je tot 3600 punten, 1 punt staat gelijk aan 0,01 cent. 3600 punten is 36 Euro plus de 85 Euro van breedbandwinkel. Dat is dus 121 Euro extra korting minus de aansluitkosten van 25 Euro, is 96 Euro korting over de 12 maanden extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royduin
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-06 12:03
200mbit internet only + Spotify family eerste 6 maanden 44,99 daarna 61,44, beter gaat het niet worden denk ik? Vorige jaren steeds 9 maanden korting weten te krijgen maar dat zit er dit jaar niet in als ik dit topic zo doorlees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:47

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Hier ook 6 maanden korting kunnen regelen. €21.45 per maand korting om precies te zijn.

1gbit met spotify family.

Helaas dacht ik in eerste instantie dat het om €21.45 excl hussel korting ging. Maar die zit in het bedrag verwerkt helaas. Stuk minder mooie aanbieding dan ik vorig jaar had. Toen had ik 9x25 euro korting kunnen regelen.
royduin schreef op woensdag 24 november 2021 @ 10:25:
200mbit internet only + Spotify family eerste 6 maanden 44,99 daarna 61,44, beter gaat het niet worden denk ik? Vorige jaren steeds 9 maanden korting weten te krijgen maar dat zit er dit jaar niet in als ik dit topic zo doorlees.
Nee lijkt het niet op. Heb echt wel 3x contact gehad met verschillende medewerkers en het blijft bij 6 maanden korting en een max van €21.45

[ Voor 41% gewijzigd door mydogisgone op 24-11-2021 10:33 ]

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrrr
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-06 23:40
royduin schreef op woensdag 24 november 2021 @ 10:25:
Lijkt me wel, zie post van @SpiiRo paar posts terug hij schrijft "200Mbit met ESPN Compleet 12mnd en 4K Interactieve TV -> 6mnd 37.50 en 6mnd 58.50.

Nou kan ik me voorstellen dat hij iets meer korting krijgt overall omdat hij meer diensten afneemt maar voor internet only zou je toch zeker op dezelfde maandbedragen of zelfs minder uit moeten komen lijkt me.

Zelf heb ik nu het volgende gekregen voor 100Mbit + interactieve TV (1 kastje) via chat:
6 maanden voor 35 euro p/m, daarna 6 maanden voor 53,88 per maand.
ESPN compleet krijg ik er 6 maanden gratis bij, daarna betaal ik 12,99 extra per maand (als ik het aan laat staan).

[ Voor 15% gewijzigd door rvrrr op 24-11-2021 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Er is voor mij geen doorkomen aan. De chat met de afdeling retentie word elke keer verbroken nog voordat er een aanbod kan worden gedaan. Nu aan de telefoon en ook die verbinding werd verbroken :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koploper07
  • Registratie: December 2012
rgerrit51 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 09:18:
Zojuist geprobeerd via de telefoon. In keuzemenu aangegeven dat ik wilde opzeggen om gelijk doorverbonden te worden met de juiste afdeling (werkt al jaren :)). Deze beste man zei dat hij maar 3 maanden korting kan geven omdat ik vorig jaar 9 maanden heb gekregen.
Kreeg de eerste keer ook deze reactie via de chat.
Kunnen jullie dit bevestigen? Of heeft iemand ook ditmaal 6 maanden korting gekregen terwijl hij/zij vorig jaar 9 maanden korting kreeg?
Heb gisteren opnieuw via de chat contact opgenomen en aangegeven dat ik graag doorverbonden wilde worden met de afdeling "retentie" omdat mijn contract bijna afloopt.
Vervolgens kreeg ik een medewerker aan de lijn die mij een keurig aanbod deed ( zie hierboven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-06 17:12
Ik heb via de chat ook met *knip* gesproken.
(Vooraf in het keuzemenu gewoon opzegging aangeven)

Zelfde korting gekregen zoals de meesten hier:

Abonnement 100Mbit + TV
  • -12,50 Actiekorting eerste 6 maanden op Internet
  • -5,00 Eerste 6 maanden korting op Interactieve TV

[ Voor 10% gewijzigd door Yorinn op 24-11-2021 10:54 . Reden: Naam medewerker weggehaald. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:52

Licko

ZVDK

Hier 6 maanden € 21,45 korting. Betaal de eerste 6 maanden € 40,- en daarna € 61,45 voor 200mbit glasvezel en tv.

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trisjin
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12:08
THE_BASE schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 22:27:
[...]

Cashbackxl werkt helaas niet meer met kpn bij de voorwaarde staat: Het is voor KPN Mobiel niet meer mogelijk om claims in te dienen. KPN behandelt deze niet meer.
Teminste bij mij werkte het niet.

Poging 1 op de chat bij afdeling opzeggen kwam niks uit. Gelijk 2e poging gedaan en kreeg ik dit aanbod:
2 jaar unlimited data en onbeperkt bellen/sms voor 21.50 per maand + gratis 5g.
50mbit/s + 2 tv ontvangers + opnemen pakket + pluspakket + spotify premium Totaal eerste 6 maanden 48,72 Totaal eerste 6 tot 12 maanden 63,72 Totaal na 12 maanden 76,71 maar je kan altijd na een jaar ESPN uit zetten, en dan blijft het 63,72
Uiteindelijk 12 maanden gratis ESPN gekregen wat volgens hem in begin van de chat alleen mogelijk was bij 500mbit en hoger. Na mijn keuze te hebben gemaakt voor 50mbit was opeens de vraag wil je daar dan de 12 maanden gratis ESPN bij? Doe dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Nu online

WishmasterNL

Inmiddels aan de telefoon wel iemand te pakken kunnen krijgen.
Kreeg helaas een aanbod van de eerste 3 maanden €20 korting.
Niet geacepteerd. Ik probeer het straks nog wel een keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Trisjin schreef op woensdag 24 november 2021 @ 10:46:
[...]

Cashbackxl werkt helaas niet meer met kpn bij de voorwaarde staat: Het is voor KPN Mobiel niet meer mogelijk om claims in te dienen. KPN behandelt deze niet meer.
Teminste bij mij werkte het niet.

Poging 1 op de chat bij afdeling opzeggen kwam niks uit. Gelijk 2e poging gedaan en kreeg ik dit aanbod:
2 jaar unlimited data en onbeperkt bellen/sms voor 21.50 per maand + gratis 5g.
50mbit/s + 2 tv ontvangers + opnemen pakket + pluspakket + spotify premium Totaal eerste 6 maanden 48,72 Totaal eerste 6 tot 12 maanden 63,72 Totaal na 12 maanden 76,71 maar je kan altijd na een jaar ESPN uit zetten, en dan blijft het 63,72
Uiteindelijk 12 maanden gratis ESPN gekregen wat volgens hem in begin van de chat alleen mogelijk was bij 500mbit en hoger. Na mijn keuze te hebben gemaakt voor 50mbit was opeens de vraag wil je daar dan de 12 maanden gratis ESPN bij? Doe dan maar :)
Zal straks eens testen of het niet meer werkt, bij shopbuddies lukt dat in iedergeval wel zie ik.
Edit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Oxuyem8dfPuRV2AmAHufPOUYFUY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/axmh2uJdMESa2IcpPWrmh3V6.jpg?f=user_large

@Trisjin Blijkbaar gewoon mogelijk.

[ Voor 10% gewijzigd door dutchnltweaker op 24-11-2021 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucbo82
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 07-06 18:17
Net via de chat de volgende aanbieding gekregen:

200 mbits, 1 TV ontvanger, het opneem pakket, het pluspakket en spotify premium.
Eerste 3 maanden 44,99 dan
maand 3 tot 6 49,98
laatste 6 maanden 69,98

Helaas moest het wel via opzeggingen. (waarom altijd zo moeilijk moet via kpn , snap ik nooit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Nu online

WishmasterNL

Uiteindelijk gelukt en goed geholpen door een vriendelijke medewerkster op de chat;

200 Mbit
1 TV Ontvanger
Pluspakket
Opnemen Pakket

Maand 1-3 €40
Maand 4-6 €44,99
Maand 7-12 €66,44

Overigens, zie ik in dit overzicht dat alles nog eens €5 goedkoper is dan op de chat werd aangegeven?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-p97A9G1htd0dcwgI17WjwjoRXs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/K5AtjwC6IeOEA9VseTMYMjtw.jpg?f=user_large

[ Voor 46% gewijzigd door WishmasterNL op 24-11-2021 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajvk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:20
Net maar eens een chat eraan gewaagd, zit erover te denken om de overstap van Ziggo naar KPN te maken. Dit is het aanbod :

1Git/s – 57,50
4K tv ontvanger – 10,00
Extra 4K tv ontvanger + gratis opnemen pakket – 5,00
Vast nummer – 2,00

De eerste 6 maand is internet + 1 tv ontvanger 35 euro.
Een extra ontvanger en vast bellen komen hier nog bij.

We gaan er maar eens een nachtje over slapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freestuff
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:50
ajvk schreef op woensdag 24 november 2021 @ 14:57:
Net maar eens een chat eraan gewaagd, zit erover te denken om de overstap van Ziggo naar KPN te maken. Dit is het aanbod :

1Git/s – 57,50
4K tv ontvanger – 10,00
Extra 4K tv ontvanger + gratis opnemen pakket – 5,00
Vast nummer – 2,00

De eerste 6 maand is internet + 1 tv ontvanger 35 euro.
Een extra ontvanger en vast bellen komen hier nog bij.

We gaan er maar eens een nachtje over slapen.
Dit is inderdaad hun standaard aanbieding, heb wel gelezen dat soms ook 12 maanden korting wordt gegeven.

Bij breedbankwinkel krijg je ook nog eens 85 EUR cashback

[ Voor 4% gewijzigd door Freestuff op 24-11-2021 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:05
Hier ook even contact gezocht met de chat.

Abonnement is en blijft Hussel 100mbit met 1iTV + opnemen en 1digitenne tuner. ( voor schoonouders camping )
Ik heb als aanbieding gekregen 6 maanden € 18,88 + 6 maanden ESPN compleet gratis.

Prima voor hier die 9 maanden korting van vorig jaar was niet te matchen.

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• just_kevin
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:03
*knip* Ziggo is geen KPN.

[ Voor 89% gewijzigd door Yorinn op 24-11-2021 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vangoghnl
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 12:01
Hier ook de chat opgegaan voor korting. Abbonement loopt nog tot 21 december. Maar dat maakte niet uit.

200mbit glasvezel. €51.45 per maand

Verlengingsaanbod:
Eerste 6maanden voor €35
Daarna 6maanden voor €51.45

Ging vrij gemakkelijk. Gezegd dat ik wilde opzeggen. Verteld dat ik aan aanbod van t-mobile had. Daarna was het gelijk ja die zijn goedkoop, dit kan ik voor je doen. Wilde gezien de vele problemen bij t-mobile niet daadwerkelijk overstappen🤣 (zie topic over t-mobile thuis)

• YaYo86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:29
Ook ik heb contact gehad via de chat en 25eu korting/mnd gehad voor mijn 1gbit lijn icm Spotify en een extra tv ontvanger. Zelfde T-Mobile smoes gebruikt als @vangoghnl >:)

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-06 13:07
Vandaag is de dag van de beste kortingen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TyL05_P-6KxUKl9VT2inDB7plKk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mTta6z2FDp4j7jntpMEfYz94.png?f=fotoalbum_large

Hatsekee! Een jaar lang korting!! *O* *O* *O*

Die €82 betaal ik dus het hele jaar niet!!

Codewoord in het hoofdmenu: Retentie. Daarna heel vriendelijk aangeven als ze je als klant willen behouden. Ik heb nul moeite hoeven doen. Tot de volgende KPN. Topservice!

[ Voor 20% gewijzigd door aschja op 25-11-2021 09:50 ]

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-01 19:06
ook geprobeerd via de chat.
2 pogingen, beide pogingen hetzelfde:
Totaal eerste 3 maanden
37,50
Totaal eerste 3 tot 6 maanden
42,49
Totaal na 6 maanden
57,49

voor glasvezel 50mbps
opnemen pakket
interactieve tv + 1 ontvanger

huidige maandprijs is € 52,53

[ Voor 6% gewijzigd door DeRooney op 25-11-2021 10:10 ]

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
Na een eerste, mislukte poging, de 2e keer via de chat:

Huidige (en nieuwe) abonnement:

Hussel Internet 200 Mbit/s € 51,45

Actiekorting eerste 6 maanden (- € 16,45) = € 35,00

Extra's
Ziggo Sport Totaal Pakket € 14,99
Interactieve TV met 1 tv-ontvanger € 10,00
Glasvezel Upgrade € 0,00

Kortingen
Ziggo Sport 3 mnd 50% korting - € 7,50
Eerste 6 maanden korting op Interactieve TV - € 5,00

Totaal per maand, met actiekorting € 47,49 (6 maanden)

Dus zeker de moeite waard om ook als bestaande klant te proberen!

• baasandre
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-06 18:16
Ook via de chat geregeld

Voorheen: TV 4k, 2 decoders, vast bellen, 100 Mbit, hussel 78,54 per maand
Nieuw aanbod: TV 4k, decoders, vast bellen 200 Mbit, hussel > 1e 6 mnd 57,49 daarna 77,49

Dus sneller internet en 126, 30 bespaart :*) :*)

Daarnaast 2x sim only van 4 GB naar 10 GB , oud bedrag was 15 euro nu 16 euro ( met 150 bel minuten en 1 jarig contract)

• wilbert11
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:23
mobiel.nl heeft ook een actie. Mocht je alleen sim only willen verlengen krijg je 35 euro cashback (binnen 3 weken) onafhankelijk hoe duur je abonnement is.

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:19
Na 2x uit de chat te zijn gegooid uiteindelijk dit kunnen regelen:

Had:
Internet: 200/200
TV: 2 ontvangers en dus opnemen
Vaste telefoon (ivm (schoon)ouders))

€ 67,00 per maand

Nu:
Internet: 200/200
TV: 2 4K ontvangers en 4K abonnement à € 2,50
Vaste telefoon

6 maanden: € 49,50
6 maanden: € 69,50

Zodra het kan zet ik het 4K abonnement stop en bespaar ik weer € 2,50 per maand.

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
aschja schreef op donderdag 25 november 2021 @ 09:28:
Vandaag is de dag van de beste kortingen:

[Afbeelding]

Hatsekee! Een jaar lang korting!! *O* *O* *O*

Die €82 betaal ik dus het hele jaar niet!!

Codewoord in het hoofdmenu: Retentie. Daarna heel vriendelijk aangeven als ze je als klant willen behouden. Ik heb nul moeite hoeven doen. Tot de volgende KPN. Topservice!
Je hebt letterlijk het woord "retentie" in de chat gezet en werd meteen doorgezet voor de aanbieding?

• Honesty
  • Laatst online: 06:08

Honesty

kattenneus!

DeRooney schreef op donderdag 25 november 2021 @ 10:01:
ook geprobeerd via de chat.
2 pogingen, beide pogingen hetzelfde:
Totaal eerste 3 maanden
37,50
Totaal eerste 3 tot 6 maanden
42,49
Totaal na 6 maanden
57,49

voor glasvezel 50mbps
opnemen pakket
interactieve tv + 1 ontvanger

huidige maandprijs is € 52,53
Als je 2e ontvanger neemt is opnemen gratis.

Mijn eerste poging lukte ook niet kreeg 6 maanden 17,50 korting waardoor het verschil met tmobile nog te groot is
Ga straks nog een keer proberen. Jij hebt sowieso 3 keer 5 euro extra korting dus dat moet wel lukken. En anders neem ik tmobil.

Festina lente

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aschja
FabiandJ schreef op donderdag 25 november 2021 @ 12:15:
[...]

Je hebt letterlijk het woord "retentie" in de chat gezet en werd meteen doorgezet voor de aanbieding?
Ik heb gebeld. Een vriendelijke stem helpt ongelooflijk.

• aegron2
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:49
aschja schreef op donderdag 25 november 2021 @ 12:22:
[...]

Ik heb gebeld. Een vriendelijke stem helpt ongelooflijk.
en de juiste medewerker aan de lijn krijgen ;) Ik heb ook gebeld, maar er kon helemaal niks.

• dutchnltweaker
Hier de overstap gemaakt.

1Gb (voor nu, misschien na de 6 maanden pas ik het aan).
Standaard TV pakket
2 tv ontvangers waarbij opnemen gratis is.
Vast bellen
€42,- in de eerste 6 maanden en daarna of €67,- als ik downgrade naar 200/200 of €74,50 als ik 1000/1000 behoudt.

Waarbij er nog €85 euro cashback terugkomt van breedbandwinkel en vanuit cashbackxl (redirect naar breedbandwinkel) nog eens €36,-. Totaal extra €121,- korting.

Totaal (bij 200/200): €654 - €121 = €533,-
of
Totaal (bij 1000/1000) €699 - €121 = €578,-

• aschja
aegron2 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 12:23:
[...]

en de juiste medewerker aan de lijn krijgen ;) Ik heb ook gebeld, maar er kon helemaal niks.
De complete willekeur is dan ook volslagen waanzin. Die van mij heeft een jaar gratis ESPN gegeven. Ik dacht huh?? Hoor ik dat nou goed.....

• MDXTweaker
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:42
aschja schreef op donderdag 25 november 2021 @ 12:30:
[...]

De complete willekeur is dan ook volslagen waanzin. Die van mij heeft een jaar gratis ESPN gegeven. Ik dacht huh?? Hoor ik dat nou goed.....
Retentie is het toverwoord! Wel veel geduld hebben maar bij die afdeling kan wel wat worden geregeld

• Wiibe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-06 21:30
Hier ook weer een mooi aanod gekregen via de chat.
Eerst kon er helemaal niets volgens de chat medewerker toen gevraagd of ik doorgezet kon worden naar de afdeling klantbehoud.

Members only: Dit aanbod gekregen
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• ginod
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05 15:47
(jarig!)
Ik ben de 2e keer ook goed geholpen. De eerste keer gevraagd naar de BF acties, maar (uiteraard :X ) was niet veel mogelijk met mijn abonnement "je mobiele abonnementen zijn al erg scherp zie ik...." maar de 2e keer na te willen "opzeggen" lukte het wel.

Toch een beter mobiel abonnement kunnen krijgen, 6 maanden korting op internet glasvezel plus nieuwe KPN Box 12. (Of dat ook echt een verbetering is, moeten we nog maar afwachten). Ik had de Experiabox 10a, maar na problemen kreeg ik een "nieuw" modem half jaar gelede ongeveer, wat de 10 bleek te zijn, die het overigens wel gewoon doet.

Dit is via de Chat geregeld.

24/7: Legendary Club Sounds on http://tunein.com/radio/Lazer-Hot-Hits-s161805/

• aschja
MDXTweaker schreef op donderdag 25 november 2021 @ 13:07:
[...]

Retentie is het toverwoord! Wel veel geduld hebben maar bij die afdeling kan wel wat worden geregeld
Hier ook retentie gebruikt. :)

• PaPa
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-06 18:24

PaPa

le roi est mort, vive le roi!

Net ook verlengd voor een jaar:

Hussel Internet 200 Mbit/s
Extra tv-ontvanger
Interactieve TV met 1 tv-ontvanger

Totaal eerste 6 maanden
45,00
Totaal na 6 maanden
66,45

• SpeedyDH
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 07:20
Net 2x geprobeerd in de chat, 0 medewerking... ook aangegeven dat ik overstap, retentie... maar nix mogelijk

Misschien nu wel eens goed om wel een andere provider te proberen, deze willekeur slaat nergens op

• aschja
SpeedyDH schreef op donderdag 25 november 2021 @ 14:32:
Net 2x geprobeerd in de chat, 0 medewerking... ook aangegeven dat ik overstap, retentie... maar nix mogelijk

Misschien nu wel eens goed om wel een andere provider te proberen, deze willekeur slaat nergens op
Bellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aegron2
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:49
poging 2 gaf opeens wel mogelijkheden
hussle 100 mb 6 maanden 35 euro, daarna 48.88.

Goed genoeg om weer een jaar te blijven :)

• PaPa

PaPa

SpeedyDH schreef op donderdag 25 november 2021 @ 14:32:

Hier ook de eerste poging €15 korting voor de eerste 6 maanden en toen crashte de chat. Volgende poging €20 voor de eerste 6 maanden 8)7.

Zoals eerder gezegd wel intypen aan het begin van de chat 'ik wil mijn abonnement opzeggen' en dan kiezen 'volledig abonnement opzeggen' etc. en dan word je schijnbaar automatisch doorverbonden met een medewerker van de juiste afdeling.

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
PaPa schreef op donderdag 25 november 2021 @ 15:12:
[...]

Hier ook de eerste poging €15 korting voor de eerste 6 maanden en toen crashte de chat. Volgende poging €20 voor de eerste 6 maanden 8)7.

Zoals eerder gezegd wel intypen aan het begin van de chat 'ik wil mijn abonnement opzeggen' en dan kiezen 'volledig abonnement opzeggen' etc. en dan word je schijnbaar automatisch doorverbonden met een medewerker van de juiste afdeling.
En dan komen ze meteen met een aanbod, of wordt er dan nog wat gevraagd?
Via de chat kreeg ik namelijk 3 maanden €15 korting of iets met WiFi, maar daar heb ik niks aan.

• Wouterkaas
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-06 20:03
FabiandJ schreef op donderdag 25 november 2021 @ 15:55:
[...]

Via de chat kreeg ik namelijk 3 maanden €15 korting of iets met WiFi, maar daar heb ik niks aan.
Ze vragen naar de reden waarom je wilt opzeggen. Dan moet je iets zeggen waaruit blijkt dat je nog terug te winnen valt en dan kunnen ze je wat aanbieden. Anders gaan ze het gewoon direct opzeggen, zoals ik vanochtend had (wat ook de bedoeling was, omdat ze hier ruk internet leveren).

• PaPa

PaPa

FabiandJ schreef op donderdag 25 november 2021 @ 15:55:
[...]

"Ik wil overstappen tenzij je een mooie aanbieding voor me hebt." Meer niet. Kreeg niet het idee dat ze de chat history bekijken dus net zolang proberen tot je de juiste hebt ;)

[ Voor 11% gewijzigd door PaPa op 25-11-2021 16:07 ]

• aschja
PaPa schreef op donderdag 25 november 2021 @ 16:06:
[...]

"Ik wil overstappen tenzij je een mooie aanbieding voor me hebt." Meer niet. Kreeg niet het idee dat ze de chat history bekijken dus net zolang proberen tot je de juiste hebt ;)
Ik had denk ik echt de juist persoon aan de lijn. Ik heb gebeld en retentie ingesproken en werd binnen 1 minuut geholpen door lieve dame. En vriendelijk gevraagd of ze mij graag als klant willen houden. Geen moeite verder hoeven doen. Dijk van een aanbod gehad. Misschien wel beter dan vorig jaar toen we 9 maanden korting kregen.

• PaPa

PaPa

aschja schreef op donderdag 25 november 2021 @ 16:20:
[...]

Ik had denk ik echt de juist persoon aan de lijn. Ik heb gebeld en retentie ingesproken en werd binnen 1 minuut geholpen door lieve dame. En vriendelijk gevraagd of ze mij graag als klant willen houden. Geen moeite verder hoeven doen. Dijk van een aanbod gehad. Misschien wel beter dan vorig jaar toen we 9 maanden korting kregen.
Oh ik zie het, netjes inderdaad _/-\o_ Is wel een prijzig abo, misschien dat ze dan nog net wat meer hun best doen... maar dat schiet dan onder de streep ook z'n doel voorbij :D

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:02
Hier ook via telefoon. Idd, de afdeling verlengingen kan niks doen.

Als je die computerstem krijgt met "spreek rustig in 2 zinnen uw vraag in" dan zeg je "afdeling retentie" en dan kom je op de goede plek terecht.

Mijn route: Eerst gebeld, afdeling retentie ingesproken, goed geholpen, nog niet op ingegaan, want moet overleggen met mn vrouw. Die was akkoord, dus teruggebeld. Bij afdeling verlengingen uitgekomen, die kan niet helpen, maar die verbond me door met de afdeling retentie (hij noemde het "save") en een goed aanbod gekregen. Jammere was wel dat hij maar 1 4K ontvanger kon geven, want ze zijn blijkbaar bijna op. Wij hebben thuis 3 ontvangers. Gek genoeg zijn de 4K ontvangers 2,50/mnd goedkoper. Dus over 2 weken nog maar ff bellen en die andere twee ontvangers ook omruilen.

Aangezien ik telefonisch heb gedaan, niet zo'n mooi plaatje als hierboven.
De samenvatting:
3x mobiel abbo, verlengd met 2 jaar. Alles onbeperkt bellen en eentje met unlimited data (op de eerste van de maand altijd ff data delen). 2x€11/mnd en 1x21,50/mnd. In totaal dus 43,50/mnd voor de drie abbo's

Thuis:
200mbit glasvezel, spotify family, 1x 4K en 2xHD ontvanger, ESPN, pluspakket, nieuwe Xperia box. Eerste 6mnd 57,49/mnd daarna 77,49/mnd.
En wanneer ik die 2 ontvangers omruil, gaat er nog €5/mnd vanaf. Hopelijk lukt dat snel. Ik kreeg het niet voor elkaar om die €5 nu alvast als korting te krijgen.

Deze keer geen toestellen erbij gedaan, die prijzen waren niet interessant in vergelijking met gewoon kopen. Dat was 2jr terug wel anders, toen waren de toestellen (beide een S10) ook nog eens goedkoper dan de laagste pw-prijs :)

Ik ben iig tevreden met de dik 300 euro besparing voor het komende jaar (kan nog paar tientjes besparing bijkomen, als me het gaat lukken met die ontvangers)

• St00mwals
Wouterkaas schreef op donderdag 25 november 2021 @ 16:00:
[...]

Ze vragen naar de reden waarom je wilt opzeggen. Dan moet je iets zeggen waaruit blijkt dat je nog terug te winnen valt en dan kunnen ze je wat aanbieden. Anders gaan ze het gewoon direct opzeggen, zoals ik vanochtend had (wat ook de bedoeling was, omdat ze hier ruk internet leveren).
Ik gaf aan dat ik op wilde zeggen, moest even wachten en kreeg een medewerker aan de chat:
Goeiemorgen,
Jij wil een leuke korting?

Heb maar direct aangegeven dat hij het goed begreep 😆

• Honesty
  • Laatst online: 06:08

Honesty

kattenneus!

Ik heb het vandaag 4 keer geprobeerd en drie keer uit de chat gegooid, probeer het morgen nog een keer anders begin ik opnieuw bij tmobile. Hiervoor altijd bij tele2 glasvezel gezeten en daar ook nooit problemen gehad.

Festina lente

• aschja
Honesty schreef op donderdag 25 november 2021 @ 16:58:
Ik heb het vandaag 4 keer geprobeerd en drie keer uit de chat gegooid, probeer het morgen nog een keer anders begin ik opnieuw bij tmobile. Hiervoor altijd bij tele2 glasvezel gezeten en daar ook nooit problemen gehad.
Hebben mensen zoveel moeite om te bellen?

• Raymond
aschja schreef op donderdag 25 november 2021 @ 17:11:
[...]

Bellen is eng tegenwoordig. En misschien maar 100belminuten per maand oid? :+

Ik ben ook meer voor bellen dan chatten, dat chatten duurt nog langer volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St00mwals
aschja schreef op donderdag 25 november 2021 @ 17:11:
[...]

Nee hoor, vorig jaar gedaan.
De chat kon ik gewoon tijdens een meeting doen, dat is met bellen toch iets lastiger en opvallender :+

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-06 16:22
Na zeuren bij de retentie afdeling kreeg ik gewoon dezelfde Black Friday aanbieding als op de site staat voor nieuwe klanten. 35 euro eerste 6 maanden voor 1000/1000 internet en tv.

• Raymond
glnk schreef op donderdag 25 november 2021 @ 19:09:
Na zeuren bij de retentie afdeling kreeg ik gewoon dezelfde Black Friday aanbieding als op de site staat voor nieuwe klanten. 35 euro eerste 6 maanden voor 1000/1000 internet en tv.
35 euro korting, of is 35 euro de prijs?

• ajvk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:20
Raymond schreef op donderdag 25 november 2021 @ 19:27:
[...]

35 euro korting, of is 35 euro de prijs?
De prijs voor eerste 6 maanden

• Hmmbob
  • Laatst online: 11:36
Wiibe schreef op donderdag 25 november 2021 @ 13:37:
Hier ook weer een mooi aanod gekregen via de chat.
Eerst kon er helemaal niets volgens de chat medewerker toen gevraagd of ik doorgezet kon worden naar de afdeling klantbehoud.

***members only***
Nou, zo diep gingen ze hier echt niet. Toch nog 6 maanden 20 euro korting, en mijn mobiele abo is 2,50 goedkoper geworden (onb/onb 21,50)

Sometimes you need to plan for coincidence

• anc
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-06 18:02

anc

mydogisgone schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 15:35:
Net even via de chat geprobeerd. Maar kreeg geen aanbieding om te verlengen van de dame aan de andere kant. Ze gaf aan dat dit pas vanaf volgende week mogelijk is.
Dan moet je zeggen dat je erover denkt om dan maar op te zeggen. Kom je bij een andere afdeling uit en is er ineens wel iets mogelijk. Tenminste dat was voor mij zo de afgelopen jaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NelgNL
  • Laatst online: 16-06 23:09
Ik zie dat mensen verbaasd zijn over het verschil in korting.

Wat ik waarneem is dit:

- Een duurder abonnement genereert in de eerste maanden meer korting (met 50mb minder korting dan met 200mb).
- ESPN wordt sowieso 12 maanden aangeboden, die kreeg ik ook bij doorvragen.

Verder is ook mijn ervaring dat ze vooral niet moeilijk doen. Top, want ik blijf plakken vanwege het Duits-pakket maar vind KPN echt veel te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Laatst online: 11:36
NelgNL schreef op donderdag 25 november 2021 @ 22:00:
- ESPN wordt sowieso 12 maanden aangeboden, die kreeg ik ook bij doorvragen.
Nou, toch niet hier....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nStsSbQqY8XmVApiY3CTBPAJ7Pg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ShGwaLyngFbUHZiwhRXMQwra.png?f=user_large

Gaat nog 5 euro hussel korting af.

[ Voor 34% gewijzigd door Hmmbob op 26-11-2021 09:08 ]

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiibe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-06 21:30
Hmmbob schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:14:
[...]

Nou, zo diep gingen ze hier echt niet. Toch nog 6 maanden 20 euro korting, en mijn mobiele abo is 2,50 goedkoper geworden (onb/onb 21,50)
Dit was het eerste aanbod wat ik kreeg had ook nog aanbod gekregen van 1GB in de hoop dat ze mee konden gaan met de prijzen van Netrebel maar helaas :P

Maar ben uiteindelijk voor het 200mbit aanbod gegaan

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 4% gewijzigd door Wiibe op 26-11-2021 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzzz
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 29-07-2024
Via de chat lukte het niet.
Telefonisch wel.
Heb 200mb
2x TV ontvanger (model 4K)
opnemen pakket
6x 20 euro korting (45 p/maand)
Hierna weer 65 euro.

Ben tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zmokkie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-05 10:31
Via de chat geregeld, chat knalde er wel snel uit.
Doorgegeven dat ik wilde opzeggen, werd doorverbonden naar medewerker van afdeling opzeggingen.
Ziggo heeft een mooie black friday aanbieding voor me, scheelt echt enorm veel geld.
Toen kwam de vraag, wil je echt opzeggen of sta je open voor een aanbod?
Aanbod gekregen voor 6 maanden € 37,99 korting. Daarna betaal ik weer € 80,49.
Heb 1Gb internet, opneempakket, 2 ontvangers.
Ook 2 mobiele abonnementen, die korting blijft ook nog behouden, evenals gratis pluspakket van € 6,99 per maand.
Ik ben weer tevreden met € 227,94 korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieBrave
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 16-06 09:45
Ook hier een matige aanbieding per telefoon.
100/100 pakket
1 ontvanger
ESPN compleet
Ziggo Sport (helft vd prijs 3 mnd)

1-3 mnd; 50,48
3-6 mdn; 57,98
6+ 71,86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-03 15:14
Abonnement van mijn oma verlengd. Van €668,76 naar dezelfde prijs als die nieuwe klanten betalen (€574,-); een besparing van €94,76

Betreft: 50 Mbit/s glasvezel, vast telefoonnummer, 1 interactieve tv-ontvanger, Pluspakket (i.v.m. mobiel abonnement)

Zometeen maar eens voor mijzelf thuis bellen. Vorig jaar €222,- mee bespaard :9
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Namen van medewerkers zijn niet van belang in de discussie(s) en mogen dus achterwege blijven.
• Algemene discussie over KPN mobiel mag in [KPN Mobiel] Ervaringen & Discussie - Deel 2 worden gevoerd.
• Linken naar aanbiedingen zien we het liefst met een directe link zonder (mogelijke) referral. Links die via pepper.com lopen, hebben meestal ook een referral.