[Black Friday] KPN Thuis & Mobiel (2020) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 30.591 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-03 15:14

Waarvoor is dit topic

Afgelopen jaar was er op Tweakers een Black Friday topic opgericht voor KPN. Hierin deden mensen masaal delen welke deal hun hebben weten los te peuteren (ook bestaande klantne) bij KPN middels bellen, chatten of mailen.

Zelf vond ik dit erg handig omdat je dan een beetje weet waarmee je aan kunt komen tegen de KPN medewerker. Ik had dan ook de volgende deal(s) tot stand weten te brengen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6cyBK4-74hEhkAW70lpydhguENk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KD5l2aCOP1a7NXezxoxIqhyy.jpg?f=user_large

Schroom dus niet om jouw persoonlijke deal hier te delen met de mede-Tweakers :)

Thuis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-szvgZzg3kTuj455ictyA55hP6c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dXsGBtxXzuKzXnNjijdrzc0z.png?f=fotoalbum_large

Mobiel

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/27iQPhUSJ1pTBD4Cq3SCnmaBfzc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/s5CdXY9POKQDoZjXf3VIKc2o.png?f=fotoalbum_large

Overige

Alle deals en actievoorwaarden zijn hier te vinden.

Let op. Bovenstaande deals worden geadverteerd voor nieuwe klanten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:45
Dit gaf een HD medewerker een tijdje terug aan:
Mijn advies zou zijn om nog even te wachten tot het Black Friday is, ik weet nog niet precies waar we mee komen maar we komen wel weer met verlengacties op 27 november.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-06 08:22
Misschien goed om bij de OP te vermelden of dit aanbiedingen betreft voor nieuwe, of bestaande klanten?

Het lijkt erop dat er voor bestaande klanten nog niks nieuws is tot vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:57
De aanbiedingen voor nieuwe klanten worden van de daken geschreeuwd, maar als je dan doorklikt dat je al klant bent moet je inloggen en kom je vervolgens nergens.
Zouden ze het expres zo moeilijk mogelijk maken om te verlengen en weer is een dealtje te pakken? ;)

Misschien toch maar is de klantenservice bellen/chatten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23:55
Ik ga ze vandaag even bellen. Ben overgezet laatst naar KPN vanuit Telfort. Want ergens ben ik dan ook nieuw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

tokko1 schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:51:
De aanbiedingen voor nieuwe klanten worden van de daken geschreeuwd, maar als je dan doorklikt dat je al klant bent moet je inloggen en kom je vervolgens nergens.
Zouden ze het expres zo moeilijk mogelijk maken om te verlengen en weer is een dealtje te pakken? ;)

Misschien toch maar is de klantenservice bellen/chatten.
Ik zie ook verder niets bijzonders in Mijn KPN inderdaad.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Gunner schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:54:
[...]

Ik zie ook verder niets bijzonders in Mijn KPN inderdaad.
Waar ik achter kwam is als je bij TV digitenne kastje op 1 zet, en dan de andere kast naar 0. Dan weer DIgitenne naar 0 en de normale kast naar 1. Dat kastje ineens gratis is. (was van de week ook al)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EdFc--XkbJFGzHvEUavoSn7p_xk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bOiZpvmDsDmj8KVBOt7IvoAM.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oIBG4HbdaoMnOcDbQAUcCn8WrGI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jC1eLNN7fCoG5ZIMff9gyCN9.png?f=fotoalbum_large

Ja helaas traag internet hier. Komt doordat de eigenaar van het pand (wat midden in het centrum staat) geen betere lijn aan wilt leggen.

[ Voor 53% gewijzigd door rwbk op 23-11-2020 10:00 . Reden: Plaatjes toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-06 16:59
rwbk schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:52:
Ik ga ze vandaag even bellen. Ben overgezet laatst naar KPN vanuit Telfort. Want ergens ben ik dan ook nieuw :P
Ik wacht met spanning jou ervaring af!
Hier namelijk ook overgezet van Telfort naar KPN (zowel mobiel als thuis (incl vaste telefoon))

Heb nu:
Mobiel 400 min 2Gb +2 GB gratis voor € 15,82
Thuis: 100/100 + telefoon + 2 TV's met opnemen voor ong € 55,-

Totaal dus per maand een goeie € 70,- voor alles bij elkaar (zonder extra verbruikskosten).

[ Voor 23% gewijzigd door St00mwals op 23-11-2020 10:12 . Reden: Huidig abo toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

rwbk schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:56:
[...]

Waar ik achter kwam is als je bij TV digitenne kastje op 1 zet, en dan de andere kast naar 0. Dan weer DIgitenne naar 0 en de normale kast naar 1. Dat kastje ineens gratis is. (was van de week ook al)
Dat kan wel beter dan 5 euro korting per maand lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Gunner schreef op maandag 23 november 2020 @ 10:10:
[...]

Dat kan wel beter dan 5 euro korting per maand lijkt me.
Ik zal eens kijken wat ik straks aan de telefoon los kan krijgen :P. Ergens wil ik gewoon die koptelefoon.
En de snelheid verhogen heb ik niets aan want die is de maximale snelheid op de lijn die er ligt.

[ Voor 14% gewijzigd door rwbk op 23-11-2020 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:53
De deal die ze bestaande klanten bieden is echt heel minimaal. Is dat altijd bij kpn? Bij Ziggo kon je altijd min of meer zelfde deal krijgen als nieuwe klanten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
giantgiantus schreef op maandag 23 november 2020 @ 10:17:
De deal die ze bestaande klanten bieden is echt heel minimaal. Is dat altijd bij kpn? Bij Ziggo kon je altijd min of meer zelfde deal krijgen als nieuwe klanten...
Geen idee maar eerlijk gezegd denk ik sterk aan overstappen naar ziggo als kpn 0.00 doet voor bestaande klanten

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
giantgiantus schreef op maandag 23 november 2020 @ 10:17:
Vorig jaar (nog voor black Friday) heb ik nog een dikke korting weten te fixen, tot nu toe lukt het me dit jaar nog niet 😔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:53
Het probleem van ziggo is voor mij de belachelijk lage upload. Verder is in mijn ervaring het pakket dat Ziggo biedt echt veel beter (HBO en F1, betere kwaliteit tv).

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ruut88
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-06 17:26
Ik heb zojuist als bestaande klant ook even gebeld en kreeg zonder veel moeite (alleen bij de eerste lijns een keer voorzichtig opzeggen roepen :9 ) de Sonos one aangeboden.

Na even in de wacht te hebben gestaan kreeg ik ook nog de optie voor 9 maanden 25 euro korting. Deze dus maar direct gepakt. Heel erg netjes wat mij betreft, ik heb weer een jaartje verlengd. _/-\o_

Heb enkel Hussel Internet (200) + Spotify Premium.

Nu dus 9 maanden 29,99 en 3 maanden 54,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-06 15:42
Hebben ze nou geen internet only meer? Kan het niet meer aanvragen lijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-06 18:52
Ruut88 schreef op maandag 23 november 2020 @ 10:33:
Ik heb zojuist als bestaande klant ook even gebeld en kreeg zonder veel moeite (alleen bij de eerste lijns een keer voorzichtig opzeggen roepen :9 ) de Sonos one aangeboden.

Na even in de wacht te hebben gestaan kreeg ik ook nog de optie voor 9 maanden 25 euro korting. Deze dus maar direct gepakt. Heel erg netjes wat mij betreft, ik heb weer een jaartje verlengd. _/-\o_

Kijk dat is nou eens goed om te horen. Ga ik zo ook even bellen (zucht). Moet ook mijn mobiele telefoon verlengen, dus ben benieuwd...

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-06 16:48
Lucky you, de persoon die ik er aan had was TOTAAL niet meewerkend. Toen ik over opzeggen begon, wilde hij al meteen mijn abo gaan opzeggen en suc6 wensen bij de andere provider.... 8)7 Niets kunnen regelen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruut88
Xyanta schreef op maandag 23 november 2020 @ 10:44:
[...]

Lucky you, de persoon die ik er aan had was TOTAAL niet meewerkend. Toen ik over opzeggen begon, wilde hij al meteen mijn abo gaan opzeggen en suc6 wensen bij de andere provider.... 8)7 Niets kunnen regelen dus.
De eerste lijn kan vaak ook daadwerkelijk niets doen volgens mij, ik werd snel doorverbonden met afdeling klantbehoud, daar is een stuk meer mogelijk en werd ik ook erg netjes geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk

Kwam je van telfort af? Of zat je al bij kpn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen

Kijk. Dat is goed om te horen.
Als ik het goed begrijp heb je dus als bestaande klant (KPN zelf neem ik aan? niet Telfort of dergelijke) voor dezelfde abonnementskosten een gratis Sonos One aangeboden gekregen?

En als tweede optie korting op je abonnement (dus geen Sonos).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Xyanta schreef op maandag 23 november 2020 @ 10:44:
[...]

Was je wel verbonden met de afdeling opzeggingen?

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruut88
robcoenen schreef op maandag 23 november 2020 @ 10:51:
[...]

Kijk. Dat is goed om te horen.
Als ik het goed begrijp heb je dus als bestaande klant (KPN zelf neem ik aan? niet Telfort of dergelijke) voor dezelfde abonnementskosten een gratis Sonos One aangeboden gekregen?

En als tweede optie korting op je abonnement (dus geen Sonos).
Klopt (geen telfort inderdaad maar direct KPN). Aanbieding met Sonos was inderdaad met verlenging onder huidige voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik vind dat altijd een beetje tricky dat dreigen met opzeggen. Straks doen ze dat echt omdat je van dat soort gasten krijgt die alleen maar zo een gratis Sonos willen.

Dat gezegd hebbende vragen ze daar ook gewoon om omdat ze nieuwe klanten wel dat aanbieden. Maar goed dat is niets nieuws.

[ Voor 27% gewijzigd door Gunner op 23-11-2020 10:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ruut88
Gunner schreef op maandag 23 november 2020 @ 10:57:
Ik vind dat altijd een beetje tricky dat dreigen met opzeggen. Straks doen ze dat echt omdat je van dat soort gasten krijgt die alleen maar zo een gratis Sonos willen.

Dat gezegd hebbende vragen ze daar ook gewoon om omdat ze nieuwe klanten wel dat aanbieden. Maar goed dat is niets nieuws.
Waarom is dat tricky? Ik ben best bereid om daadwerkelijk over te stappen als ze nieuwe klanten een bonus van ruim 200 euro bieden en voor mij als bestaande klant (>10 jaar) niets kunnen doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xyanta
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-06 16:48
pven schreef op maandag 23 november 2020 @ 10:55:
[...]

Was je wel verbonden met de afdeling opzeggingen?
Nee blijkbaar niet, ga het straks nog eens proberen. Dan hopelijk meer succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19:29
Mijn eerste belletje levert 15€ korting voor de eerste 6 maanden op voor 200mb/s internet en 5€ korting op mijn tv abonnement de eerste 6 maanden. Vorig jaar hetzelfde gekregen, maar dan voor 9 maanden. Ik heb deze aanbieding nog niet geaccepteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:06
Mijn 500/500 internet only(55EUR/mnd) abonnement eindigt begin januari.

Heb contact opgenomen met de KS (chat) uitgelegd dat ik nu aan het oriënteren ben.

EUR120 korting gekregen voor het komende jaar.

Heb verder niet al te moeilijk gedaan, ben op zich tevreden en hoef niet het uiterste uit de kan te hebben.

Overstappen naar bvb Oxxio zou mij meer voordeel opleveren, ik gebruik ook een eigen Fritzbox modem wat overstappen nog makkelijker maakt, maar zoals eerder gezegd, ik hoef niet het uiterste eruit te halen...ik ben op zich tevreden.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre73
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-06 11:17
Zaratrass schreef op maandag 23 november 2020 @ 10:37:
Hebben ze nou geen internet only meer? Kan het niet meer aanvragen lijkt?
Jawel. Nadat je op de website je postcode hebt ingevuld ga je automatisch naar Internet en TV. Maar bovenaan de pagina kan je ook klikken op Ïnternet".
Dan ga je verder zonder TV.

Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:34
Hier een 500/500 abonnement die al ~3 jaar loopt. Telefonisch contact gehad, heel eerlijk uitgelegd dat ik als bestaande klant wil verlengen en graag gebruik wil maken van de aanbieding met de Sonos One. Medewerker wilde er niet in mee gaan - die zou alleen voor nieuwe klanten zijn. Ze kon me alleen 3 maanden een gratis zenderpakket aanbieden, wat redelijk bijzonder is - want ik neem alleen KPN Internet af, geen telefonie en TV.

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Landon
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:11
Hammetje schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:25:
Hier een 500/500 abonnement die al ~3 jaar loopt. Telefonisch contact gehad, heel eerlijk uitgelegd dat ik als bestaande klant wil verlengen en graag gebruik wil maken van de aanbieding met de Sonos One. Medewerker wilde er niet in mee gaan - die zou alleen voor nieuwe klanten zijn. Ze kon me alleen 3 maanden een gratis zenderpakket aanbieden, wat redelijk bijzonder is - want ik neem alleen KPN Internet af, geen telefonie en TV.
Precies hetzelfde gehad, dus heb maar een gratis pluspakket gekozen.

Daarnaast voor onze nieuwbouwwoning KPN pre-order gedaan, inclusief de Black Friday actie. Wel fijn, terwijl het pas over 5 maanden live gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Gebeld en kreeg via de afdeling klantbehoud 6 maanden €20 korting op het internet (500mbit) en €5 korting op de tv (2 ontvanger en opnemen). Dus €150 korting. Op zich prima. Voor nu maar genomen. Het mobiele abonnement kon hij weggeven voor €21.50 unlimited data en bellen. Ook niet verkeerd tov de website (€25).

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• royduin
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-06 12:40
Ook 9 maanden 25 euro korting weten te regelen 8) Hussel Internet Only 200mbit + Spotify Family. Eerste 9 maanden dus €39,99 daarna 3 maanden €64,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:00
Hier ook een upgrade.
Had 100/100 + tv en betaalde 53,62 (voorheen telfort)
Nu 200/200+tv voor 55eur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Bedankt voor het posten van jullie aanbiedingen. Kon dit net mooi als leverage gebruiken tijdens m'n belletje met Ziggo. Ook een mooie aanbieding aan over gehouden (6 maanden lang abonnementskosten gehalveerd) :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
royduin schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:44:
Ook 9 maanden 25 euro korting weten te regelen 8) Hussel Internet Only 200mbit + Spotify Family. Eerste 9 maanden dus €39,99 daarna 3 maanden €64,99
Verrek man, ik heb echt de pest aan die willekeur bij de klantenservice elke keer. Waarom de ene klant 6 maanden en de andere 9? Trek daar toch 1 lijn in KPN...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02:16
B-Bandit schreef op maandag 23 november 2020 @ 12:11:
[...]

Verrek man, ik heb echt de pest aan die willekeur bij de klantenservice elke keer. Waarom de ene klant 6 maanden en de andere 9? Trek daar toch 1 lijn in KPN...
In eerdere jaren duurde het ook even voor de klantenservice goed geïnformeerd was (vermoed het spelletje met opzeggen zat waren). Eerst was er niks mogelijk, maar later kon je het zelfs direct via de chat regelen. Zou zelf gewoon later nog is bellen als je niet echt een overtuigend aanbod krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3LTTA
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:20
Devian schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:24:
Mijn 500/500 internet only(55EUR/mnd) abonnement eindigt begin januari.

Heb contact opgenomen met de KS (chat) uitgelegd dat ik nu aan het oriënteren ben.

EUR120 korting gekregen voor het komende jaar.

Heb verder niet al te moeilijk gedaan, ben op zich tevreden en hoef niet het uiterste uit de kan te hebben.

Overstappen naar bvb Oxxio zou mij meer voordeel opleveren, ik gebruik ook een eigen Fritzbox modem wat overstappen nog makkelijker maakt, maar zoals eerder gezegd, ik hoef niet het uiterste eruit te halen...ik ben op zich tevreden.
Ik zou wel even goed reviews checken van Oxxio voordat je zou overstappen. Ik heb dit namelijk ook overwogen een kleine maand geleden van KPN naar Oxxio , minimale overstap hetzelfde netwerk / apparatuur , en toch weer een leuke korting de eerste 6 maanden en een nieuw modem . maar na de reviews checken van Oxxio heb ik mij bedacht, De service is daar uitermate slecht en bij vele gaat overstappen niet goed. hiervoor heb ik gepassed en wacht nu black friday deals af bij KPN voor bestaande klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
Mij bieden ze hetzelfde pakket aan maar 3 maanden voor 59.99 en daarna 69.99 dus goodbye KPN tot nooit meer

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Nope, verder dan een gratis zenderpakketje kwam ik ook niet :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-06 08:22
Net even gebeld. Had tv en internet 200/200 a 58,50 per maand. Ik wil de tv eruit maar uiteindelijk als huidig abbonnee scheelt dat slechts 8 euro..

Dit verteld en hussel 500 genomen met drie maanden 20 euro korting. Ik hoef niet het onderste uit de kan en vind dat zeker voldoende :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rwbk
Zit nu in de wacht, Aangegeven dat ik van telfort kijken wat ze doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierbroeder
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:52
Hier net via de chat 6 maanden 15 euro korting gekregen.
10 euro op het internet 50Mbit en 5 euro op tv met 2 ontvangers.
Wel laten doorverbinden met de naar een andere medewerker want de 1e kon niks doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiibe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04-06 16:55
rwbk schreef op maandag 23 november 2020 @ 13:37:
Zit nu in de wacht, Aangegeven dat ik van telfort kijken wat ze doen.
Ik ben benieuwd heb ook een oud Telfort abbo nu 60 euro per maand.
Voorheen gemiddeld 42 euro per maand

Telfort alles in 1 inc bellen en Combivoordeel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Wiibe schreef op maandag 23 november 2020 @ 13:44:
[...]

Ik ben benieuwd heb ook een oud Telfort abbo nu 60 euro per maand.
Voorheen gemiddeld 42 euro per maand

Telfort alles in 1 inc bellen en Combivoordeel
Ze kan nu nog niet die blackfriday aanbieden donderdag wel en een nieuwe klantenkorting. Dus ik bel donderdag even terug. Heb er over doorgevraagd waarom het niet nu kan. Maar dat kon ze nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulmadejong
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2023
Ik heb vanochtend ook even gebeld, van 42 euro (50/5 Mbit en 1 ontvanger) naar 52.50 voor 76/20 Mbit (max op mijn adres). Kom van Telfort en daar boden ze me ieder jaar bij verlengen juist een goede korting aan. Nu zoveel meer betalen voor maar een beetje snelheidswinst (en geen BF korting oid) valt me nogal tegen.

Hoe laten jullie je doorverbinden? Door met opzeggen te dreigen?

MacBook Pro 14" 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
paulmadejong schreef op maandag 23 november 2020 @ 13:50:
Ik heb vanochtend ook even gebeld, van 42 euro (50/5 Mbit en 1 ontvanger) naar 52.50 voor 76/20 Mbit (max op mijn adres). Kom van Telfort en daar boden ze me ieder jaar bij verlengen juist een goede korting aan. Nu zoveel meer betalen voor maar een beetje snelheidswinst (en geen BF korting oid) valt me nogal tegen.

Hoe laten jullie je doorverbinden? Door met opzeggen te dreigen?
Ik heb gezegd dat ik van telfort afkwam en wou opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiibe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04-06 16:55
rwbk schreef op maandag 23 november 2020 @ 13:47:
[...]

Ze kan nu nog niet die blackfriday aanbieden donderdag wel en een nieuwe klantenkorting. Dus ik bel donderdag even terug. Heb er over doorgevraagd waarom het niet nu kan. Maar dat kon ze nog niet.
Bedankt voor de info
Dan wacht ik ook even tot donderdag/vrijdag en bel ik dan even! Hopen dat we dan een leuke korting kunnen krijgen.

Enige nadeel als ik op zou zeggen is dat ik mijn mobiele hussel korting kwijt raak.

[ Voor 8% gewijzigd door Wiibe op 23-11-2020 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:57
rwbk schreef op maandag 23 november 2020 @ 13:53:
[...]

Ik heb gezegd dat ik van telfort afkwam en wou opzeggen.
Aangeven dat je met afdeling klantbehoud dooverbonden wilt worden ivm verlengingsaanbod black friday. Evt zeggen dat je op tweakers aanbiedingen gezien hebt.

Aanbod via de chat was "3 maanden korting 9 maanden volle mep", uhm. Tweakers topic... oke 6 korting 6 volle mep. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
tokko1 schreef op maandag 23 november 2020 @ 13:55:
[...]

Aangeven dat je met afdeling klantbehoud dooverbonden wilt worden ivm verlengingsaanbod black friday. Evt zeggen dat je op tweakers aanbiedingen gezien hebt.

Aanbod via de chat was "3 maanden korting 9 maanden volle mep", uhm. Tweakers topic... oke 6 korting 6 volle mep. ;)
Ja daar zat ik maar deze persoon kon donderdag pas iets voor mij betekenen. Ach black friday aanbiedingen zijn nog de hele week. Dus kijk het wel even aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:36
Nice, hier wil ik ook weer voor gaan. Vorig jaar soortgelijke deal gehad van KPN en mag weer verlengen. Kun je misschien een foto van de bevestigingsmail plaatsen? Uiteraard anoniem gemaakt? Dan kan ik daarnaar verwijzen bij KPN, ze zullen dit topic wel vaker voorbij zien komen en zo help je veel anderen die nu nog met 6 maanden worden "afgescheept" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulmadejong
  • Laatst online: 10-05-2023
Heb het via de chat nogmaals geprobeerd. Duidelijk aangegeven geen interesse in een zenderpakket te hebben en verwezen naar Tweakers. Ze bleef het zenderpakket herhalen. Vervolgens gezegd dat ik me maar eens op Ziggo ga oriënteren en toen werd de chat direct beëindigd zonder dat er nog maar iets gezegd werd.

Krijg het idee dat ze van hun oude Telfort klanten afwillen want ze doen geen moeite je te behouden.

MacBook Pro 14" 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moxegy
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17:57
Voor mijn ouders vandaag ook gebeld aangezien hun contract vorig jaar al is verlopen volgens de kpn website.
Er bleek niets mogelijk, ook niet toen ik zei dat we dan naar een andere provider willen overstappen.

Heb vaker naar KPN gebeld omtrent storingen/vragen en merk dat er echt veel verschil in zit wanneer je belt en wie je aan de lijn krijgt. De persoon die ik vandaag aan de lijn had leek er weinig zin in te hebben.
Misschien donderdag nog eens proberen en anders echt overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
  • Laatst online: 13-12-2024
Hier ook niks mogelijk. Ik deze week de gang naar Ziggo inzetten. Dat was ik toch al wel van plan maar nu helemaal. En ook met mijn mobiele abonnement. Daaaag KPN :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-06 16:08

migros

Nooit meer een Samsung

Sorry maar zo een mooie aanbieding is het niet. Bij Ziggo betaal ik voor gegarandeerd 50/5 mb inclusief tv 54 euri. Bij KPN met ik 57,50 aftikken voor mogelijk maximaal 100/10 mb snelheid. Vindt het geen leuke aanbieding. Die extratjes zijn leuk maar die bied Ziggo ook aan.

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown90
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 04-05 13:25
B-Bandit schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:35:
Gebeld en kreeg via de afdeling klantbehoud 6 maanden €20 korting op het internet (500mbit) en €5 korting op de tv (2 ontvanger en opnemen). Dus €150 korting. Op zich prima. Voor nu maar genomen. Het mobiele abonnement kon hij weggeven voor €21.50 unlimited data en bellen. Ook niet verkeerd tov de website (€25).
Hmmm, via de chat is € 25,- voor unlimited data en bellen het 'beste aanbod'. Van de week maar eens bellen, voor € 21,50 wil ik best verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsjanssen
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-01 14:21
Zoals anderen zeggen doet KPN weinig aan het behoud van vaste klanten.
Daarom stap ik over naar T-mobile. Scheelt mij al snel met mobiel/internet en tv 400 euro.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f_n7apYelwGlJxb7V0PIT46YX0Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DD0gEH5tcrLFq2g14yDSHfe5.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:53
Matsjanssen schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:54:
Daarom stap ik over naar T-mobile. Scheelt mij al snel met mobiel/internet en tv 400 euro.
[Afbeelding]
Kijk nog eens naar je documentje, en dan de KPN gegevens en bijbehorende berekening want daar klopt geen hol van :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9WPFYQum3qZn1cgY_IpxZT6fPS4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/j7nBEuvYLEzHgdFSOMApYKqG.png?f=user_large

Het lijkt alsof je Internet 3 rekent; heel jaar en 2x 6 maand.
En op de 3e internet regel heb je maand/prijs omgedraaid.
En zijn de Internet/TV aansluitkosten niet €25,-?

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-W
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 20:57

H-W

Misschien toch ook maar eens een poging wagen. Toch alweer 15 jaar KPN klant met vast/internet/tv en 3 mobiele abonnementen. Eigenlijk nooit iets gehad, behalve alle voordelen van de oude abo's zoals dubbele data, 5 euro per maand korting en een extra zenderpakket gratis. Opzeggen wordt wel een dingetje, zo'n opnamepakket is geweldig maar ik heb er nog een 100 uur aan programma's op staan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-05 10:24
[Afbeelding]
Je telt aansluitkosten bij KPN mee, terwijl je die niet hebt als je er blijft. En je krijg bij KPN 135 euro korting op alle kosten en bij T-Mobile maar 45. Beetje krom om dan te zeggen dat ze weinig doen. Trouwens, op de site van KPN staat dat unlimited 25 euro is als je ook internet/tv hebt, scheelt ook weer 12 euro ;)

Dat je goedkoper uit kan zijn bij een andere combinatie dat kan ik wel begrijpen. KPN is nooit de goedkoopste geweest.
Ik kom op € 70,50 na het aanpassen van je tabelletje (inclusief de opmerking van @Nnoitra )

edit: woeps, haalde 2 posts door elkaar, thnx @Nnoitra. Mijn post was ook een uitbreiding op die van jou

[ Voor 27% gewijzigd door CyPh op 23-11-2020 16:52 ]

Uw advertentie hier?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nnoitra
CyPh schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:18:
[...]

Je telt aansluitkosten bij KPN mee, terwijl je die niet hebt als je er blijft. En je krijg bij KPN 135 euro korting op alle kosten en bij Ziggo maar 45. Beetje krom om dan te zeggen dat ze weinig doen. Daarnaast is KPN 100/100 en Ziggo's upload komt niet eens in de buurt. Trouwens, op de site van KPN staat dat unlimited 25 euro is als je ook internet/tv hebt, scheelt ook weer 12 euro ;)

Dat je goedkoper uit kan zijn bij een andere combinatie dat kan ik wel begrijpen. KPN is nooit de goedkoopste geweest.
Die aansluitkosten is nog het kleinste foutje in zijn post, zie mijn reactie hierboven ;)
Mijn vraag is eerder waarom je Ziggo er bij haalt; hij vergelijkt KPN met T-Mobile, niet met Ziggo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsjanssen
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-01 14:21
Nnoitra schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:23:
[...]

Die aansluitkosten is nog het kleinste foutje in zijn post, zie mijn reactie hierboven ;)
Mijn vraag is eerder waarom je Ziggo er bij haalt; hij vergelijkt KPN met T-Mobile, niet met Ziggo :?
Woeps😅 ja dat is een grote fout🤦🏻‍♂️ maar neemt niet weg dat ik nog steeds goedkoper uit ben bij T-Mobile.
Ben er ook van uit gegaan dat ik de grootste kans heb op deze korting bij KPN
Als ik nu overstap kan ik volgend jaar wel uit alle voordelen kiezen en krijg ik tenminste nieuwe apparatuur.

Maar nogmaals sorry voor mijn dikke blunder(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Matsjanssen schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:46:
[...]

Woeps😅 ja dat is een grote fout🤦🏻‍♂️ maar neemt niet weg dat ik nog steeds goedkoper uit ben bij T-Mobile.
Ben er ook van uit gegaan dat ik de grootste kans heb op deze korting bij KPN
Als ik nu overstap kan ik volgend jaar wel uit alle voordelen kiezen en krijg ik tenminste nieuwe apparatuur.

Maar nogmaals sorry voor mijn dikke blunder(s)
Ok, dus je berekening klopt niet én je gaat uit van getallen die je niet eens zeker zijn?
Sorry, maar 8)7

Ga gewoon eens de chat in of bel ze en ga richting de afdeling klantbehoud.
Dan krijg je bedragen en daar kun je mee vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nrdnmg
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-05 22:56
Vandaag ook maar eens contact opgenomen (jaarlijks BF dingetje) voor opzegging wegens overstap naar ziggo met de vraag of ze met een goed bod willen komen.

1e medewerker kon niets doen, behalve de opmerking plaatsen dat ik dan wel mijn glasvezel kwijt raak 8)7 , de afdeling opzeggingen wel:

Ze boden mij:
  1. dezelfde korting op internet / tv als nieuwe klanten --> 6 maanden 20 euro internet korting en 6 maanden 10 euro interactieve TV korting
  2. 50% korting op pluspakket voor 6 maanden
  3. en tot slot ook nog 3 maanden 50% korting op ziggo sport
Daar kan ik natuurlijk geen nee tegen zeggen _/-\o_
Het gaat om Hussel 500 glasvezel. Daarnaast ook nog spotify family, maar daar betaal ik de volle mep voor.

Al met al zeer tevreden van dit aanbod. Eigenlijk gewoon meer korting dan wanneer ik als nieuwe klant binnen zou komen. :*)

[ Voor 8% gewijzigd door nrdnmg op 23-11-2020 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenWwijk
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 01-06 23:47
*knip* Offtopic

[ Voor 96% gewijzigd door Yorinn op 23-11-2020 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
  • Laatst online: 20:32
*knip* Dit topic is niet bedoeld voor chatervaringen.

[ Voor 83% gewijzigd door Yorinn op 23-11-2020 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhaeTom
  • Laatst online: 02-06 21:54
[Afbeelding]
Vergeet de Cashback niet via bv CashbackXL, dan zijn je aansluitkosten bijna €0,- Sowieso een goeie tip voor de OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Volgende week wordt mijn nieuwe KPN aangesloten die ik enige tijd geleden al had besteld.
200mbit, 50/maand, maar eerste 6 maanden 25/maand.

Met de huidige aanbieding is het gewoon duurder omdat je verplicht wordt TV erbij te nemen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesls
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-03 12:09
Pikoe schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:15:
Volgende week wordt mijn nieuwe KPN aangesloten die ik enige tijd geleden al had besteld.
200mbit, 50/maand, maar eerste 6 maanden 25/maand.

Met de huidige aanbieding is het gewoon duurder omdat je verplicht wordt TV erbij te nemen. :?
Je kan gewoon nog steeds alleen internet nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Niet online
nemesls schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:18:
[...]

Je kan gewoon nog steeds alleen internet nemen
Kan je een link geven? Want ik kan alleen kiezen voor internet + tv voor 50/maand met eerste 6 maanden 35.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLWildcard
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-06 12:16
nou.... wat waardeloos van KPN. Net gebeld als trouwe klant met "luxe" 500/500 en 2 mobiele abos om te verlengen, krijg je als antwoord dat ze niks voor je kunnen doen. Ja wat gratis zenders voor 3 maanden.

Nog proberen uit te leggen dat een gelijkwaardige propositie bij Ziggo € 234 euro goedkoper is, maar dat maakte geen indruk. Hij begreep dat ik ging opzeggen en beter af was bij Ziggo....'

Dit is toch echt wel heel bijzonder. Morgen nog maar eens bellen, kijken of ze dan wel bereid zijn om trouwe klanten tegemoet te komen. Anders gaan we over naar Ziggo. Zelf met Max abbo ben ik nog 111 euro goedkoper uit en ga ik van 10gb naar 20gb per maand op mijn mobiele abbo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Pikoe schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:33:
[...]

Kan je een link geven? Want ik kan alleen kiezen voor internet + tv voor 50/maand met eerste 6 maanden 35.
Toch geen rocket science dit? :+

HTTPS://www.kpn.com
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RPr494N5-u_BmMEXs2waC_QmfWM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/QaRTiNUhLWWR2VxfFvxXeTsl.png?f=user_large
NLWildcard schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:41:
Dit is toch echt wel heel bijzonder. Morgen nog maar eens bellen, kijken of ze dan wel bereid zijn om trouwe klanten tegemoet te komen. Anders gaan we over naar Ziggo. Zelf met Max abbo ben ik nog 111 euro goedkoper uit en ga ik van 10gb naar 20gb per maand op mijn mobiele abbo....
Chill :>
Lees het topic ff terug en dan zul je zien dat er echt wel wat mogelijk is voor bestaande klanten.
Je moet alleen wel de juiste paden bewandelen.
Even een nachtje rustig slapen en morgen weer proberen.

[ Voor 39% gewijzigd door Nnoitra op 23-11-2020 21:03 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• robcoenen
Even een samenvatting van wat aanbiedingen van vandaag:

Ruut88: Sonos One (verlening huidige tarief) of 9 maanden €25,- korting
Aequitasll: 6 maanden €15,- korting op internet en 6 maanden €5,- korting op tv
Devian: €120,- korting op het komende jaar
B-Bandit: 6 maanden €20,- korting op internet en 6 maanden €5,- korting op tv
royduin: 9 maanden €25,- korting
Bierbroeder: 6 maanden €10,- korting op internet en 6 maanden €5,- korting op tv
Titelatinus: 6 maanden €20,- korting op internet en 6 maanden €10,- korting op tv / 50% korting voor 6 maanden op het Pluspakket / 50% korting voor 3 maanden op Ziggo Sport

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre73
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-06 11:17
Pikoe schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:33:
[...]

Barre73 in "[Black Friday week] KPN Thuis & Mobiel (2020)"

Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moshimoron
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17:38
Oud Telfort klant hier.
Ik heb hier 70/20mbit en tv (1 tuner) voor €46,13 pm. Daarnaast combivoordeel van €5,-.

Jaarlijks betaal ik dus €41,13 maal 12 = €493,56.
Dit ipv €57,50 maal 12 = €690.

Ik concludeer dat ik, met dezelfde wensen, enkel erop vooruit ga als ik 9 maanden €25,- korting krijg. En dan is het nog maar de vraag of ik volgend jaar weer zo'n goede deal kan krijgen.

Ik ga dus maar niet met ze bellen of trek ik nu verkeerde conclusies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhaeTom
moshimoron schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 06:56:
Oud Telfort klant hier.
Ik heb hier 50mbit en tv (1 tuner) voor €46,13 pm. Daarnaast combivoordeel van €5,-.

Jaarlijks betaal ik dus €41,13 maal 12 = €493,56.
Dit ipv €57,50 maal 12 = €690.

Ik concludeer dat ik, met dezelfde wensen, enkel erop vooruit ga als ik 9 maanden €25,- korting krijg. En dan is het nog maar de vraag of ik volgend jaar weer zo'n goede deal kan krijgen.

Ik ga dus maar niet met ze bellen of trek ik nu verkeerde conclusies?
Volgens mij vergelijk je nu met de 500Mbit prijzen, niet? Ik moet 500Mbit kiezen bij KPN om aan €57,50 te komen. Daarnaast, heb je de mogelijkheid om voor de husselkorting te gaan? Dan komt die €5,- p/m korting ook weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moshimoron
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17:38
PhaeTom schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 07:56:
[...]

Volgens mij vergelijk je nu met de 500Mbit prijzen, niet? Ik moet 500Mbit kiezen bij KPN om aan €57,50 te komen. Daarnaast, heb je de mogelijkheid om voor de husselkorting te gaan? Dan komt die €5,- p/m korting ook weer terug.
Ik heb geen 50mbit zoals benoemd maar 70.
Om dat met kpn te 'halen' heb ik een 100mbit abbo nodig. Die is met tv, €57,50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhaeTom
moshimoron schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 08:19:
[...]
Ik heb geen 50mbit zoals benoemd maar 70.
Om dat met kpn te 'halen' heb ik een 100mbit abbo nodig. Die is met tv, €57,50.
Ik zie nu dat dat tientje voor TV pas op de tweede pagina komt. Dan heb je inderdaad een redelijke korting nodig. Vergeet niet dat je via een site als CashbackXL nog €50,- terugkrijgt. Dat was tijdens mijn overstap vorig jaar van TF naar KPN hetgeen wat mij over de streep trok.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Devian
robcoenen schreef op maandag 23 november 2020 @ 22:04:
Even een samenvatting van wat aanbiedingen van vandaag:

Ruut88: Sonos One (verlening huidige tarief) of 9 maanden €25,- korting
Aequitasll: 6 maanden €15,- korting op internet en 6 maanden €5,- korting op tv
Devian: €120,- korting op het komende jaar
B-Bandit: 6 maanden €20,- korting op internet en 6 maanden €5,- korting op tv
royduin: 9 maanden €25,- korting
Bierbroeder: 6 maanden €10,- korting op internet en 6 maanden €5,- korting op tv
Titelatinus: 6 maanden €20,- korting op internet en 6 maanden €10,- korting op tv / 50% korting voor 6 maanden op het Pluspakket / 50% korting voor 3 maanden op Ziggo Sport
Mijn korting is ook een 6 maanden 20EUR korting op internet only 500/500.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mtouw78
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 04-06 07:34
Hier 6 maanden €25,- en dan nog 3 maanden €12,5 korting.

Betreft 100/10 glasvezel met tv (2x) opnemen en pluspakket.

Maar akkoord mee gegaan. Denk dat er niet veel meer inzit omdat ik al de laagste internet snelheid heb en vermoedelijk daar niet zoveel marge inzit dan de snellere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Niet online
Nnoitra schreef op maandag 23 november 2020 @ 21:00:
[...]

Toch geen rocket science dit? :+

HTTPS://www.kpn.com
[Afbeelding]

[...]

Chill :>
Lees het topic ff terug en dan zul je zien dat er echt wel wat mogelijk is voor bestaande klanten.
Je moet alleen wel de juiste paden bewandelen.
Even een nachtje rustig slapen en morgen weer proberen.
Ok, ik heb het nu gevonden, maar nu is alleen internet 200mbit zonder TV 50/maand met eerste 6 maanden 35/maand. Is mijn abonnement nog steeds goedkoper.

Via Breedbandwinkel.nl kan je het abonnement met 50/maand en eerste 6 maanden 25/maand trouwens nog afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:06
Dit zijn allemaal aanbiedingen op basis van Hussel, denk ik?

Reason for asking: ik heb nu Fox gratis in mijn Compleet abo - volgens mij ga ik er sowieso op achteruit als ik naar een Hussel variant overstap.

[ Voor 55% gewijzigd door Hmmbob op 24-11-2020 10:06 ]

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xven0mxz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:06

xven0mxz

Feyenoord Rotterdam 1908!

Heeft het nut om te bellen als je sinds eind juli pas een abonnement heb, of werkt dit alleen als je in de laatste 6 maanden van je contract zit? Ik heb dit via breedbandwinkel aangeschaft in de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:55

Barrycade

Through the...

xven0mxz schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:08:
Heeft het nut om te bellen als je sinds eind juli pas een abonnement heb, of werkt dit alleen als je in de laatste 6 maanden van je contract zit? Ik heb dit via breedbandwinkel aangeschaft in de tijd.
Zou je de frustraties besparen.

Ik had/heb een Telfort abbo, maar 3x niets qua aanbieding. Ze hebben duidelijk te horen gekregen om niets te gunnen aan bestaande klanten.

Ja 3 maanden een extra tv pakket gratis, maar wel zelf opzeggen anders ga het gewoon betalen..

Nu ben ik wel goedkoper uit door naar hussel te gaan omdat ik een belpakket had die ik niet meer gebruik. Maar om te pingelen kan je alleen het pad van dreigen met opzeggen bewandelen.

Maar ik wil niet naar Ziggo ivm beperkte upload en over naar glas zit ik weer met mogelijk een internet gat. En da's qua thuiswerk niet wenselijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
  • Laatst online: 21:55
Mijn ervaring als bestaande KPN klant. Mijn huidige abonnement:

Internet 500/500 - 55 euro p/m
Interactieve TV - 10 euro p/m

Mijn abonnement loopt af op 17 feb 2021. KPN klantenservice gebeld, werd ik doorverbonden met 'Opzeggingen'. Gevraagd om korting ivm Black Friday. Ik hou hetzelfde abonnement maar ga de eerste 6 maanden 40 euro betalen (20 euro korting op internet, 5 euro korting op TV.)

De medewerker bood me eerst 3 maanden 20 euro korting aan, maar toen ik hem wees op dit forum kreeg ik 6 maanden 25 euro korting. Even doorvragen dus. Tevreden met de deal.

Ontspan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xven0mxz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:06

xven0mxz

Feyenoord Rotterdam 1908!

Toch even gebeld aangezien ik ook 2 sim only abonnement kan verlengen.

Ze kon onbeperkte data + bellen voor 25 eu aanbieden.. Deze aanbieding heeft KPN inmiddels al 6 maanden.
Ook kon ze voor verlenging een zenderpakket aanbieden voor 3 maanden. Heb geen TV van KPN dus heb ik niks aan. Voor internet only waren er geen acties.

Heb aangegeven verder te gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
xven0mxz schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:38:
Toch even gebeld aangezien ik ook 2 sim only abonnement kan verlengen.

Ze kon onbeperkte data + bellen voor 25 eu aanbieden.. Deze aanbieding heeft KPN inmiddels al 6 maanden.
Ook kon ze voor verlenging een zenderpakket aanbieden voor 3 maanden. Heb geen TV van KPN dus heb ik niks aan. Voor internet only waren er geen acties.

Heb aangegeven verder te gaan kijken.
Niet heel erg gek aangezien je pas zo'n 4 maanden een contract hebt heh. ;)
Over het algemeen is verlengen mogelijk in de laatste 3 maanden van je jaarcontract.

Je kunt wel verder gaan kijken, maar in de komende 8 maanden een nieuw contract elders in laten gaan is gewoon contractbreuk en gaat je dus een (voortijdig) opzegboete kosten.

En mocht je Hussel korting hebben, dan raak je die op je mobiele abo's kwijt als je daarmee overstapt.
Als je vervolgens ooit weer terug gaat naar KPN kun je eerst weer geen Hussel korting krijgen omdat je mobiele abo's elders nog doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adarkar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 07:47
De afgelopen jaren is het mij altijd gelukt om een paar maanden korting te krijgen met verlengen.
Helaas geen succes dit jaar....
Ik kreeg geen reactie toen ik wees op dit forum, en werd de chat verbroken na 10 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ximmer
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 31-05 14:14
Even gevraagd naar mijn verlengingsaanbod op de chat. Eerstelijns support kreeg niks voor elkaar (want abonnement loopt nog paar dagen). Toen met klantbehoud/opzeggingen doorverbonden en toen mijn verlengingsaanbod gekregen. 10 euro op internet (ik heb 50/50mbit) en 5 euro op TV (2 tvboxjes met interactieve TV). Je krijgt geen korting dus op die 2e TVbox en Spotify. Ik was vorig jaar al gewisseld naar Hussel. Vergelijkbaar met andere Tweakers dus. Ik werd vriendelijk en eerlijk geholpen. KPN is aan het afbouwen met korting geven bij verlengingen werd gezegd.

Edit: Effectief maar 5 euro op jaarbasis duurder dan nieuwe klant, want die betalen wel activatiekosten van 25 euro.

[ Voor 9% gewijzigd door Ximmer op 24-11-2020 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
Vind het op zich wel raar dat bestaande klanten "gratis geld" verwachten..

Ook het "verwijzen naar dit topic"...waarom zou je dat doen?

Voor bestaande klanten:

OF je zit in de situatie dat je contract bijna afloopt, of bent buiten contract, en je overweegt daardoor over te stappen naar een andere aanbieder omdat je een betere aanbieding gezien hebt...in dat geval kun je contact opnemen met de afdeling opzeggingen om aan te geven dat je overweegt over te stappen omdat je bijna buiten contract zit en een betere aanbieding hebt gezien.

OF je zit nog binnen contract, en dan heb je niks. Je zit gewoon in een overeenkomst die je zelf bent aangegaan, en op het moment dat dat contract weer afloopt kun je verder kijken.

En ik dacht dat daarnaast voor bestaande klanten er in de mijn kpn omgeving al wat klaarstond? Dat laatste weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Devian schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:07:
...
En ik dacht dat daarnaast voor bestaande klanten er in de mijn kpn omgeving al wat klaarstond? Dat laatste weet ik niet zeker.
Nope, bij mij iig niet (mijn kpn app).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mtouw78
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 04-06 07:34
Adarkar schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:38:
De afgelopen jaren is het mij altijd gelukt om een paar maanden korting te krijgen met verlengen.
Helaas geen succes dit jaar....
Ik kreeg geen reactie toen ik wees op dit forum, en werd de chat verbroken na 10 minuten.
Wel vreemd die willekeur. Ik heb gewoon via de chat aangegeven dat ik aan het oriënteren ben voor het komende jaar. Dat KPN er niet zo goed uit het vergelijk komt omdat ik bij de rest welkoms korting kreeg. Dus netjes gevraagd wat mogelijk is. Ook gewezen op dat ik de afgelopen jaren dan altijd een net voorstel kreeg.

Vriendelijk te woord gestaan en doorverbonden met een collega in de chat omdat zij niets kon. Meteen heel vriendelijk gesprek en direct dit voorstel gekregen. Tweakers forum er 1x in gedropt voor de zekerheid O-)

Eigenlijk heb ik deze ervaring al jaren. Mijn tactiek is wel altijd netjes blijven en niet heel direct om korting x te vragen. Noem ook nooit lopende akties om de discussie “is alleen voor nieuwe klanten” etc te vermijden. Doe mij maar een persoonlijk voorstel dan komen we er vast wel uit ;)

[ Voor 0% gewijzigd door mtouw78 op 24-11-2020 13:20 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Laatst online: 23:47

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Ik heb vanmiddag ook gebeld met KPN. Hier kreeg ik een man aan de telefoon die aangaf dat ze eigenlijk geen korting meer willen geven. Maar dat ze vorig jaar teveel korting hadden gegeven aan bestaande klanten. Verder deed hij nog een heel verhaal over hoe goed het netwerk van KPN is en dat ze goede service leveren. Maar uiteindelijk kon hij mij 3 maand 15 euro korting geven. Aangegeven dat ik dit veel te laag vond en dat ik hier nog even over na wou denken.

Vrij kort daarna een chat opgestart en een aardige dame aan de andere kant wou mij bij uitzondering 6 maand korting geven van 25 euro per maand. :) Ze had mij eerst een aanbod gedaan van 6 maanden 15 euro en heb haar toen gewezen op dit topic en ze ging toen nog even overleggen en kwam toen met 6 maanden 25 euro korting.

Duidelijk is wel wie je dus helpt met het verlengen van je abonnement :+

Ik heb trouwens 200/200 glasvezel met spotify

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDXTweaker
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-06 07:45
Waar staat de chat tegenwoordig? Ik kan 'm nergens meer vinden! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

MDXTweaker schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 13:32:
Waar staat de chat tegenwoordig? Ik kan 'm nergens meer vinden! :X
https://www.kpn.com/service.htm

naar onder scrollen en dan chat kiezen.

beetje verstopt inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ximmer
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 31-05 14:14
mydogisgone schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 13:26:
Ik heb vanmiddag ook gebeld met KPN. Hier kreeg ik een man aan de telefoon die aangaf dat ze eigenlijk geen korting meer willen geven. Maar dat ze vorig jaar teveel korting hadden gegeven aan bestaande klanten. Verder deed hij nog een heel verhaal over hoe goed het netwerk van KPN is en dat ze goede service leveren. Maar uiteindelijk kon hij mij 3 maand 15 euro korting geven. Aangegeven dat ik dit veel te laag vond en dat ik hier nog even over na wou denken.

Vrij kort daarna een chat opgestart en een aardige dame aan de andere kant wou mij bij uitzondering 6 maand korting geven van 25 euro per maand. :) Ze had mij eerst een aanbod gedaan van 6 maanden 15 euro en heb haar toen gewezen op dit topic en ze ging toen nog even overleggen en kwam toen met 6 maanden 25 euro korting.

Duidelijk is wel wie je dus helpt met het verlengen van je abonnement :+
Wel handig om er bij te zeggen welk abonnement je hebt, want dat schijnt nogal uit te maken toen ik verwees naar dit topic. Ik kon echt maximaal 15 euro krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MDXTweaker
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-06 07:45
Gunner schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 13:33:
[...]

https://www.kpn.com/service.htm

naar onder scrollen en dan chat kiezen.

beetje verstopt inderdaad.
Ik vrees dat ik ook nog een BF deal met Specsavers moet maken want ik zie 'm echt niet :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

MDXTweaker schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 13:36:
[...]

Ik vrees dat ik ook nog een BF deal met Specsavers moet maken want ik zie 'm echt niet :'(
My bad. Je moet eerst iets selecteren --> internet --> ik heb een andere vraag of wil contact

en dan naar beneden scrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimiw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-05 18:24
Raar die willekeur van KPN medewerkers. Ik heb gebeld en chat en beide keren heel vriendelijk en openkaart geweest maar werd "bot" afgekapt.

Was eigenlijk zelfs als ze geen korting gaven niet van plan weg te gaan, maar door de houding van de klantenservice ben ik nu wel aan kijken en ga wel echt weg.

Jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Laatst online: 23:47

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Ximmer schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 13:34:
[...]

Wel handig om er bij te zeggen welk abonnement je hebt, want dat schijnt nogal uit te maken toen ik verwees naar dit topic. Ik kon echt maximaal 15 euro krijgen.
200/200 glasvezel heb ik

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Namen van medewerkers zijn niet van belang in de discussie(s) en mogen dus achterwege blijven.