KPN Black Friday 2019 aanbieding topic Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 22.092 views

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• royduin
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-06 13:54
Zojuist KPN gebeld als bestaande klant met de vraag of ik ook zo'n gratis TV kan krijgen maar dat zit er niet in, zie: https://www.kpn.com/aanbiedingen/black-friday.htm Hussel Internet met 50% korting voor 4 maanden is wel mogelijk echter is er voor bestaande klanten ook 9 maanden 15 euro korting beschikbaar. De 6 maanden 50% Hussel Internet korting wanneer je "compleet" bent is ook niet beschikbaar voor bestaande klanten. Dus met 1 belletje €135 bespaard. Volgend jaar weer 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• colvano
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-04 09:32
royduin schreef op maandag 25 november 2019 @ 17:26:
Zojuist KPN gebeld als bestaande klant met de vraag of ik ook zo'n gratis TV kan krijgen maar dat zit er niet in, zie: https://www.kpn.com/aanbiedingen/black-friday.htm Hussel Internet met 50% korting voor 4 maanden is wel mogelijk echter is er voor bestaande klanten ook 9 maanden 15 euro korting beschikbaar. De 6 maanden 50% Hussel Internet korting wanneer je "compleet" bent is ook niet beschikbaar voor bestaande klanten. Dus met 1 belletje €135 bespaard. Volgend jaar weer 8)
Let op. Dan verleng je je contract met een jaar. Het is niet zomaar een cadeau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incolumis
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21-05 21:11
colvano schreef op maandag 25 november 2019 @ 17:38:
[...]

Vrij logisch toch?

I hide at work because good employees are hard to find.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:32

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

colvano schreef op maandag 25 november 2019 @ 17:38:
[...]

En let er op dat je ook je dubbele data verliest als je van KPN nog het oude mobiele telefoon abonnement hebt!!!! Je moet voor dubbele data beide een HUSSEL abonnement hebben.

Je huidige dubbele databundel blijft behouden nadat je je vaste internet omzet naar Hussel.

[ Voor 11% gewijzigd door mydogisgone op 26-11-2019 12:34 ]

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:47
Je moet hem wel zelf aangeven, eerste lijn kan het niet, je moet worden doorverbonden naar een andere afdeling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• colvano
  • Laatst online: 17-04 09:32
Ik heb een jaar verlengd:
9 maanden €30 korting
Resterende maanden €10 per maand goedkoper voor zelfde abonnement

Dus komende 12 maanden €300 bespaard.

Kortom, er is heel wat mogelijk. Blijf wel scherp op de voorwaarden!

Edit:
Hussel Internet 100 Mbit/s
Interactieve TV met een TV-ontvanger
Spotify Premium
Glasvezel Upgrade
9 maanden €41,49, daarna €61,49

[ Voor 8% gewijzigd door colvano op 25-11-2019 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royduin
mydogisgone schreef op maandag 25 november 2019 @ 18:30:
[...]

En let er op dat je ook je dubbele data verliest als je van KPN nog het oude mobiele telefoon abonnement hebt!!!! Je moet voor dubbele data beide een HUSSEL abonnement hebben.
Dank voor de tip! Nog even achteraan gaan. Dus met 2 of meer sim only abonnementen op een adres houdt je wel dubbele data? Waar staat dat? O-) kan het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-05 22:21

Greebs

inert

[...]

Klopt dit wel? Op de KPN-website zie ik het volgende staan: "KPN Compleet
Er verandert niks aan je abonnementen en huidige voordelen. Stap je met één of meerdere abonnementen over naar Hussel? Dan krijg je op de producten waarmee je overstapt de nieuwe Husselvoordelen. Op de andere abonnementen behoud je de Compleetvoordelen."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
royduin schreef op maandag 25 november 2019 @ 20:16:
[...]

Dank voor de tip! Nog even achteraan gaan. Dus met 2 of meer sim only abonnementen op een adres houdt je wel dubbele data? Waar staat dat? O-) kan het niet vinden.
De Hussel heeft geen dubbele data, de KPN compleet wel. En die blijft.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Gezien de vele reacties op deze aanbieding, heb ik hier, net als vorig jaar, een los topic van gemaakt.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royduin
Greebs schreef op maandag 25 november 2019 @ 20:17:
[...]

Klopt dit wel? Op de KPN-website zie ik het volgende staan: "KPN Compleet
Er verandert niks aan je abonnementen en huidige voordelen. Stap je met één of meerdere abonnementen over naar Hussel? Dan krijg je op de producten waarmee je overstapt de nieuwe Husselvoordelen. Op de andere abonnementen behoud je de Compleetvoordelen."
maartend schreef op maandag 25 november 2019 @ 20:18:
[...]

De Hussel heeft geen dubbele data, de KPN compleet wel. En die blijft.
Ik heb alleen internet + tv omgezet (en daarbij TV gelijk weg gedaan, kijk toch nooit :O) dus dan zou mijn sim only moeten blijven voor wat het is inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20:47
Ik heb een internetabonnement (televisie- en telefoonabonnementen zijn zóó 2011) en was benieuwd of ze iets voor mij konden betekenen. Vorig jaar initiële contract afgesloten: 9 maanden voor €35,- + PS4 controller, daarna €47,50. Net met de chat gesproken, ze konden mij 3 maanden korting geven waardoor ik €42,50 betaal, oftewel €5,- per maand voor drie maanden...

Dat wordt voor mij dus weer overstappen. Wordt waarschijnlijk T-Mobile.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kelin
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-05 12:52
Orangelights23 schreef op maandag 25 november 2019 @ 20:30:
Ik heb een internetabonnement (televisie- en telefoonabonnementen zijn zóó 2011) en was benieuwd of ze iets voor mij konden betekenen. Vorig jaar initiële contract afgesloten: 9 maanden voor €35,- + PS4 controller, daarna €47,50. Net met de chat gesproken, ze konden mij 3 maanden korting geven waardoor ik €42,50 betaal, oftewel €5,- per maand voor drie maanden...

Chat kan helemaal niets bij KPN vergeleken met telefonische behoud afdeling. Gewoon 0800 0402 bellen en opzeggen inspreken op het bandje. Ze hebben 9 maanden (zoals je kan lezen in deze topic). Desnoods gewoon aangeven dat je buurman 't ook heeft gekregen.
[...]

Dit is niet waar. Je verliest pas je verdubbeling als je een mobiel abonnement verlengd. Stel hussel thuis (internet) + mobiel (uit compleet tijd) dan gewoon dubbele data. Sterker nog: Als je nu nog een 'oud' mobiel abonnement hebt (uit de tijd van compleet) zonder andere KPN diensten, en je schaft dan nu een hussel internet abo aan dan krijg je OUDE compleet voordelen op je mobiel abo (als je niet verlengd).

Verleng je op dit moment een mobiel abonnement dan 'verlies' je je verdubbeling. Bij Hussel bestaat de verdubbeling van data niet meer: je krijgt exact wat er staat op de website.

Nog waarschuwing: Hussel Mobiel + Hussel Mobiel geeft géén 5 euro korting meer, zoals het was bij Compleet. Je moet dus Hussel Mobiel combineren met thuis Internet. voor de voordelen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartend
Orangelights23 schreef op maandag 25 november 2019 @ 20:30:

Je moet bellen, nooit, maar dan ook nooit via de chat.
0800 0402. En 1ste lijns kan weinig, je moet hogerop. Gewoon vragen, op 5 minuten klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
maartend schreef op maandag 25 november 2019 @ 20:38:
[...]

0800 0402. En 1ste lijns kan weinig, je moet hogerop. Gewoon vragen, op 5 minuten klaar
& @Kelin Thanks, ga ik zeker even doen! Was hier totaal niet van op de hoogte, zal morgen een update posten als ik ze heb gesproken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartend
Ach, ik kreeg hem 2 weken geleden leuker.

Ik kreeg als aanbieding zelfde pakket dat ik hebm enkel meer betalen. Duurde minuten voor ze doorhadden waarom ik zo moest lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
maartend schreef op maandag 25 november 2019 @ 20:38:
[...]

Vorig jaar liep het op vrijdag uit de hand en kon het ook via de chat. Kan mij herinneren dat de chat medewerkers toen iets van een interne memo kregen dat het ook voor bestaande klanten kon. Je kan natuurlijk altijd gewoon je chat beëindigen en gaan bellen als je initieel een nee krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:32
Ik heb een simpel internet only abbo (500mbit a 55eu in de maand).

Is daar ook korting op te krijgen of alleen of de Hussel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:06
Mijn KPN mobiel verlengd. De dubbele data lijkt met Hussel weg, maar nu wel Black Friday voordeel op 20GB pakket. Oftewel nu 31,00 -/- 7,50 husselkorting (want KPN thuis) = 23,50 p/m voor onbeperkt + 20GB.

Taycan ST ‘22 - Polestar 2 ‘20 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchnui
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-02 16:42
BlackMonkey schreef op maandag 25 november 2019 @ 20:42:
[...]

Vorig jaar liep het op vrijdag uit de hand en kon het ook via de chat. Kan mij herinneren dat de chat medewerkers toen iets van een interne memo kregen dat het ook voor bestaande klanten kon. Je kan natuurlijk altijd gewoon je chat beëindigen en gaan bellen als je initieel een nee krijgt.
Vorig jaar heb ik inderdaad ook via de chat de deal kunnen sluiten voor 9 maanden korting. Hetzelfde als via de telefoon kon je bij de eerste medewerker weinig voor elkaar krijgen, pas nadat je ging opzeggen kwam je bij een medewerker die de aanbieding van toen wel rond kon krijgen.
Dus wellicht even dreigen met opzeggen via chat en krijg je het wel voor elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royduin
maxvdh schreef op maandag 25 november 2019 @ 20:45:
Ik heb een simpel internet only abbo (500mbit a 55eu in de maand).

Is daar ook korting op te krijgen of alleen of de Hussel?
9 maanden 15eu korting moet lukken en dus €135 in een jaar besparen of kiezen voor de eerste 4 maanden 50% korting maar dat is minder. Ik heb nu ook alleen een internet abbo, alleen dan het 200mbit glazvezel pakket en dat is wat mij aangeboden werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kelin
BlackMonkey schreef op maandag 25 november 2019 @ 20:42:
[...]

Was een unicum. KPN begon vorig jaar voor het eerst met Black Friday (9 maanden korting). Was uiteraard bedoeld voor nieuwe klanten, maar de behoud afdeling (lees 'kortingen voor bestaande klanten') werd omver gelopen.

Dit jaar is KPN vroeg begonnen: De kortingen staan er nu al. Bellen werkt altijd. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-03 15:14
Net gebeld. Ik kon 9 maanden korting krijgen in totaal na verschillende personen gesproken te hebben uiteindelijk iemand bij opzeggingen er aan gekregen met het volgende aanbod.

Ik gebruik momenteel Spotify Premium maar heb ook gevraagd naar een optie voor Spotify Family i.v.m. een zus.

Kortom, bellen loont!

Afbeeldingslocatie: https://static.pepper.com/live_nl/comments/full_screen/BZ2kB/889523.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk van Dijk
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03 19:40
Iedereen die nu korting krijg, hebben jullie nog een lopend jaarcontract of zijn jullie buiten contract?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royduin
Henk van Dijk schreef op maandag 25 november 2019 @ 21:02:
Iedereen die nu korting krijg, hebben jullie nog een lopend jaarcontract of zijn jullie buiten contract?
Buiten contract, nog in contract kunnen ze niets voor je betekenen. Tenminste dat was bij mij vorig jaar het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kelin
Henk van Dijk schreef op maandag 25 november 2019 @ 21:02:
Het zijn behoud kortingen. Als je nog een jaarcontract heb kan je niet weg, dus hoeft er niet behouden te worden. Overigens kan je wel vaak ruim een maandje vantevoren bellen, je hebt immers ook een maand opzegtermijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekkoek
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-04-2023
Mijn abo loopt nog 6maanden en heb zojuist gewoon online aangemeld via de kpn site voor 6 maanden 50% korting, ging gewoon prima zonder te hoeven bellen of chatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
royduin schreef op maandag 25 november 2019 @ 21:07:
[...]

Buiten contract, nog in contract kunnen ze niets voor je betekenen. Tenminste dat was bij mij vorig jaar het geval.
Ik zit nog in contrac. 2 weken welliswaar, maar toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kelin
maartend schreef op maandag 25 november 2019 @ 21:24:
[...]

Ik zit nog in contrac. 2 weken welliswaar, maar toch
Die twee weken in contract maakt niets uit. Je krijgt geen korting vanwege de goedheid van KPN, maar omdat ze je willen behouden en jij aangeeft weg te willen gaan (wegens prijs).

De medewerker aan de lijn krijgt de opdracht - verlies geen klanten, hier zijn x aantal kortingen om klanten tevreden te houden, geef aub zo min mogelijk uit.

Je kan dus rustig ruim een maand voor einde contract bellen. Je hebt sowieso een maand opzegtermijn, dus als jij op 29 november belt met mededeling - ik wil graag verlengen met een jaar of ik zeg op per 1 januari omdat ik bij Ziggo nu per 1 januari met korting kan bestellen (of iets in die richting), dan denkt die medewerker aan z'n opzegpercentage.

If all else fails deze BF, met overstapservice (overstapservice bij andere provider aanvragen) word je nagebeld met hogere kortingen dan BF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Kelin schreef op maandag 25 november 2019 @ 21:40:
[...]

Die twee weken in contract maakt niets uit. Je krijgt geen korting vanwege de goedheid van KPN, maar omdat ze je willen behouden en jij aangeeft weg te willen gaan (wegens prijs).

De medewerker aan de lijn krijgt de opdracht - verlies geen klanten, hier zijn x aantal kortingen om klanten tevreden te houden, geef aub zo min mogelijk uit.

Je kan dus rustig ruim een maand voor einde contract bellen. Je hebt sowieso een maand opzegtermijn, dus als jij op 29 november belt met mededeling - ik wil graag verlengen met een jaar of ik zeg op per 1 januari omdat ik bij Ziggo nu per 1 januari met korting kan bestellen (of iets in die richting), dan denkt die medewerker aan z'n opzegpercentage.

If all else fails deze BF, met overstapservice (overstapservice bij andere provider aanvragen) word je nagebeld met hogere kortingen dan BF.
Ik dreig niet eens met opstappen. Ik heb enkel aangegeven dat ik de korting wil voor betsaande klanten. Heb werkelijk waar het woord opzeggen niet eens geegd. gewoon tegen eerste lijn gezegd dta ik de 9 mand/15 euro korting wilde. Doorverbonden naar verder, hoppa.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kelin
Begrijpelijk. Maar je werd doorverbonden naar de opzegafdeling, die je een behoud korting gaven met bovenstaande redenatie.

Als je belt en aangeeft dat je over 'verlengingen' belt, hoort een verkoopmedewerker aan te geven 'wij hebben geen verlengkortingen voor bestaande klanten, het zijn welkomstaanbiedingen'.

Nu is dat een relatief vermoeiend gesprek, dus zijn genoeg medewerkers die snappen waar je op uit bent, en geen zin hebben in een afwimpel verhaal, en meteen gaan bellen.

Maar goed, aangezien niet iedereen er hier doorheen zal worden geloodst door een medewerker is het niet verkeerd om de bedrijfslogica achter deze acties uit te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DBreda
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 11:49
Hmm mijn mobiel abonnement mag ik verlengen en m'n internetabonnement mag ik ook al 1,5 jaar verlengen zie ik nu, dus ga hier wel even gebruik van maken.

Dan kom ik bij internet uit op €21,25 ipv €42,50 (6 maanden) en mobiel op 22,50 ipv €30 voor sim only onbeperkt bellen en 20GB ipv 10GB data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kelin
DBreda schreef op maandag 25 november 2019 @ 22:05:
Hmm mijn mobiel abonnement mag ik verlengen en m'n internetabonnement mag ik ook al 1,5 jaar verlengen zie ik nu, dus ga hier wel even gebruik van maken.

Dan kom ik bij internet uit op €21,25 ipv €42,50 (6 maanden) en mobiel op 22,50 ipv €30 voor sim only onbeperkt bellen en 20GB ipv 10GB data.
Zoals reeds eerder aangegeven in dit topic: ze hebben geen 6 maanden 50% korting voor bestaande klanten (of een tv...). Wat wel mogelijk is: 9 maanden lang 10-je korting, of 15 als je groter abonnement hebt.

Ga ervoor, zet hoog in, misschien komt er wat extra's, maar dit kan je verwachten. En vergeet niet te rapporteren wat eruit is komen rollen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipswix
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01-06 17:35
Ik ben gestrikt voor Hussel.. kreeg alleen de optie voor 4 maanden 27.50 korting. Daarnaast gaf ik mijn gratis eredivisie pakket op. Alle andere voordelen zijn behouden (spotify premium, gratis opnemen en kpn compleet met bestaand mobiel abbo). Door deze deal betaal ik 5 euro minder per maand na afloop van de korting. Eredivisie keek ik toch nooit.

Ik betaalde eerst 72.5 voor 500mbit, interactieve tv met opnemen en pauzeren en spotify premium.
Na bellen betaal ik de komende 4 maanden 40 euro per maand. Daarna 67.50. M'n mobiel abbo: 30gb onbeperkt bellen en SMS voor 23 eu per maand (28-5 euro kpn compleet korting) blijft behouden, althans dat was mij verzekerd door de medewerker. Ben benieuwd of dat ook echt zo is als ik sommige berichten hier lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Kelin schreef op maandag 25 november 2019 @ 20:36:
[...]

Chat kan helemaal niets bij KPN vergeleken met telefonische behoud afdeling. Gewoon 0800 0402 bellen en opzeggen inspreken op het bandje. Ze hebben 9 maanden (zoals je kan lezen in deze topic). Desnoods gewoon aangeven dat je buurman 't ook heeft gekregen.

[...]

Dit is niet waar. Je verliest pas je verdubbeling als je een mobiel abonnement verlengd. Stel hussel thuis (internet) + mobiel (uit compleet tijd) dan gewoon dubbele data. Sterker nog: Als je nu nog een 'oud' mobiel abonnement hebt (uit de tijd van compleet) zonder andere KPN diensten, en je schaft dan nu een hussel internet abo aan dan krijg je OUDE compleet voordelen op je mobiel abo (als je niet verlengd).

Verleng je op dit moment een mobiel abonnement dan 'verlies' je je verdubbeling. Bij Hussel bestaat de verdubbeling van data niet meer: je krijgt exact wat er staat op de website.

Nog waarschuwing: Hussel Mobiel + Hussel Mobiel geeft géén 5 euro korting meer, zoals het was bij Compleet. Je moet dus Hussel Mobiel combineren met thuis Internet. voor de voordelen!
Mij werd verteld dat ik dan mijn dubbele data kwijt ben voor mobiel. Dus als ik het goed begrijp behoudt ik die dubbele data bij het afsluiten van een Hussel thuis abonnement? Want dan is de keuze snel gemaakt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kelin
mydogisgone schreef op maandag 25 november 2019 @ 22:48:
[...]

Mij werd verteld dat ik dan mijn dubbele data kwijt ben voor mobiel. Dus als ik het goed begrijp behoudt ik die dubbele data bij het afsluiten van een Hussel thuis abonnement? Want dan is de keuze snel gemaakt
Zie: https://www.kpn.com/hussel.htm

Daar staat:
'KPN Compleet
Er verandert niks aan je abonnementen en huidige voordelen. Stap je met één of meerdere abonnementen over naar Hussel? Dan krijg je op de producten waarmee je overstapt de nieuwe Husselvoordelen. Op de andere abonnementen behoud je de Compleetvoordelen.'

Dus heb jij een zorgeloos instap (3 gigabyte of 5 gigabyte, afhankelijk wanneer afgesloten) in de tijd van compleetvoordelen, dan behoud jij die voordelen. Je kan zelfs zonder te verlengen omhoog gaan in abonnementsvorm (product wijzigen in plaats van verlengen) als je meer data nodig hebt. Of dat voordeliger is dan verlengen hangt erg af van de prijs die je op dit moment betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:53
Kelin schreef op maandag 25 november 2019 @ 23:49:
[...]

Daar staat:
'KPN Compleet
Er verandert niks aan je abonnementen en huidige voordelen. Stap je met één of meerdere abonnementen over naar Hussel? Dan krijg je op de producten waarmee je overstapt de nieuwe Husselvoordelen. Op de andere abonnementen behoud je de Compleetvoordelen.'

Dus heb jij een zorgeloos instap (3 gigabyte of 5 gigabyte, afhankelijk wanneer afgesloten) in de tijd van compleetvoordelen, dan behoud jij die voordelen. Je kan zelfs zonder te verlengen omhoog gaan in abonnementsvorm (product wijzigen in plaats van verlengen) als je meer data nodig hebt. Of dat voordeliger is dan verlengen hangt erg af van de prijs die je op dit moment betaald.
Klopt, ik heb een oud SimOnly abonnement en een nieuw Hussel "vast" abonnement. Mijn mobiele voordelen zijn niet gewijzigd. Heb nog gewoon dubbele data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerkhanite
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-06 00:52

Aerkhanite

Snapt er geen reet van

Heb nog een oud Alles-in-1 abo, dus nog vóór de abbonementsvorm voor Hussel.
Zal wel even bellen, proberen een TV te krijgen. :9

Edit: wat zou er gebeuren als ik gewoon een nieuw abo aanvraag met TV?
Edit 2: Gewoon gedaan, zien wel wat er gebeurt :P

[ Voor 33% gewijzigd door Aerkhanite op 26-11-2019 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:32
Zojuist contact gehad met KPN ik had nog een 'oud' 500mbit glasvezel internet only abbo. Dat is nu omgezet naar een 'hussel' abonnement, ook interent only. Zelfde basisprijs, maar de keuze tussen 4 maanden 50% of 9 maanden 15 euro korting. De laatste gekozen, aangezien dat meer oplevert. Contract voor een jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
dit lukt mij nu nooit. ze zeggen altijd dat het niet voor bestaande klanten is.
en ik wil m'n gratis spotify niet kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeromussov
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Weet iemand of deze aanbieding uiterlijk t/m a.s. vrijdag geldig is? (of ook nog in het weekend?)

Als je in het buitenland bent en niet de mogelijkheid hebt om te bellen (0800 nummer werkt alleen in NL?) dan kan je hier dus geen gebruik van maken?

[ Voor 7% gewijzigd door zeromussov op 26-11-2019 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royduin
zeromussov schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 11:30:
Weet iemand of deze aanbieding uiterlijk t/m a.s. vrijdag geldig is? (of ook nog in het weekend?)

Als je in het buitenland bent en niet de mogelijkheid hebt om te bellen dan kan je hier dus geen gebruik van maken?
Hier staat een counter: https://www.kpn.com/aanbiedingen/black-friday.htm dus denk dat het tot en met vrijdag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiiRo
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-02 12:39
Producten die ik niet nodig heb uitgeschakeld. Bespaart me weer €10 per maand. Black Friday korting ontvangen. 4 maanden 50% korting. Mobiel gelaten wat ik had. Helaas, geen 6 maanden okal heb ik het compleet. Zeker het bellen waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kelin
RodeStabilo schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 11:15:
dit lukt mij nu nooit. ze zeggen altijd dat het niet voor bestaande klanten is.
en ik wil m'n gratis spotify niet kwijt
Ze geven het niet cadeau omdat je aardig bent, maar je krijgt kortingen bij afdeling opzeggingen om je te behouden. Dus een normale verkoop/sales medewerker hoort te zeggen 'het is niet voor bestaande klanten'. Kaart aan dat jevwil opzeggen, schrijf op een kladje wat je kwijt bent bij T-Mobile/Ziggo, en ga in gesprek met opzeg afdeling. Wees redelijk, 't zijn mensen.

Gratis Spotify bestaat net zo min als een gratis lunch. Je betaalt onderhand bij KPN 72 euro voor een zorgeloos standaard (abo met gratis Spotify). Dezelfde snelheid/tv ontvangers/opnemen pakket ZONDER vaste telefoon (is nu extra optie van 2 euro) kan je afsluiten voor 62.50.

Spotify kost 9 euro bij KPN. Dus hetzelfde zonder VTelefoon is 71.50 onderaan de streep. Of met vaste telefoon 73.50.

De enige reden om niet te verlengen is als je binnen een jaar naar andere provider wil, of gratis fox sports hebt via compleet voordeel en hier naar kijkt. Je betaalt netto 8 euro voor fox Sports met husselvoordeel. Tenslotte is er een randgeval als je pluspakket hebt. Gratis in compleet voordelen, netto twee euro met hussel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/IAi8VCVmE1dpk3b40klDGkkM/full.jpg

Uiteraard alleen voor nieuwe klanten. Sta je als jarenlang trouwe klant weer lekker in de kou.
Kelin schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 12:16:
[...]

Ze geven het niet cadeau omdat je aardig bent, maar je krijgt kortingen bij afdeling opzeggingen om je te behouden. Dus een normale verkoop/sales medewerker hoort te zeggen 'het is niet voor bestaande klanten'. Kaart aan dat jevwil opzeggen, schrijf op een kladje wat je kwijt bent bij T-Mobile/Ziggo, en ga in gesprek met opzeg afdeling. Wees redelijk, 't zijn mensen.
Maar ik wil niet opzeggen. Ik wil gewoon ook de kortingen die anderen ook krijgen.
Nee wat je zegt is dat ik moet liegen om korting te krijgen.

[ Voor 74% gewijzigd door RodeStabilo op 26-11-2019 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Kelin schreef op maandag 25 november 2019 @ 23:49:
[...]

Daar staat:
'KPN Compleet

Kan bevestigen dat dit ook het geval is. Mijn dubbele databundel voor mobiel blijft behouden nadat mijn huidige vaste internet is omgezet naar hussel.

9x 15 euro korting. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royduin
RodeStabilo schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 12:16:
Liegen hoeft niet, ik heb ook gewoon opgebeld en gezegd dat ik als bestaande klant graag gebruik wil maken van de black friday kortingen. Werd doorverbonden en toen werden de mogelijkheden besproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
[Afbeelding]

Uiteraard alleen voor nieuwe klanten. Sta je als jarenlang trouwe klant weer lekker in de kou.
Een tv óf korting op een abo en het laatste kan je wel krijgen. Voor 200 euro koop je al een 40" tv die net zo goed, zo niet beter is dan dit 32" geval met 'HDR' :+ ... (van de zomer nog een 43" HiSense voor 200 gekocht op Amazon, wel een domme tv zonder apps maar dat was ook de bedoeling).
En het is vast niet zo dat je zelf geen welkomstaanbieding gehad hebt.

[ Voor 12% gewijzigd door apis29 op 26-11-2019 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginod
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05 15:47
Ik heb nu KPN Compleet.... Met gratis FOX of Plus pakket (kun je maandelijks switchen). Ik ben aan het kijken of er nog wat voordeel uit te halen is, maar ik denk dat het niet al te veel zal zijn, als ik het een beetje bereken in vergelijking met Hussel.

24/7: Legendary Club Sounds on http://tunein.com/radio/Lazer-Hot-Hits-s161805/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23-05 16:07
ginod schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 12:45:
Ik heb nu KPN Compleet.... Met gratis FOX of Plus pakket (kun je maandelijks switchen). Ik ben aan het kijken of er nog wat voordeel uit te halen is, maar ik denk dat het niet al te veel zal zijn, als ik het een beetje bereken in vergelijking met Hussel.
Dit heb ik ook.
Heb net gebeld en gevraagd naar de 9 maanden korting, maar dit kon niet.
Hij kon me wel de eerste 4 maanden met 50% korting aanbieden, dan zou het 23 nog wat per maand worden terwijl ik 72.50 betaal per maand. Toen ik daarnaar vroeg zei die leuk even dat ik dan wel naar een Hussel pakket ging. Toen ik vroeg wat er ging veranderen kreeg ik daar een zeer onbevredigend antwoord op.

Krijg donderdag een monteur langs dus daarvóór kon ik sowieso niets, maar als die geweest is ga ik toch maar zeggen dat ik wil opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
Orangelights23 schreef op maandag 25 november 2019 @ 20:40:
[...]

& @Kelin Thanks, ga ik zeker even doen! Was hier totaal niet van op de hoogte, zal morgen een update posten als ik ze heb gesproken.
Zojuist met ze gebeld, heb doorgegeven dat ik wil opzeggen en kreeg een medewerker aan de lijn. Huidige abonnement (€47,50 voor 100 Mbit up/down) kon een korting gegeven worden van een tientje per maand voor 6 maanden. Voor mij is het dus nog steeds voordeliger om over te stappen naar T-Mobile inclusief cashback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:19
Ik heb nu een internet en tv abo en verlengd in juni met 6 maanden voor 35€. Toch lijkt dat niet helemaal goed verwerkt te zijn want als ik inlog in mijnkpn staat er nog dr oude contractdatum. Zie de foto. Iemand ervaring hiermee? Zal ze vanmiddag eens bellen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/QC22smiU8Zls6zGVVCsYlBZ1/thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:06
Beetje jammer dat voor 500/500 Glasvezel internet only de BF deal exact dezelfde deal is als degene die al tijden op de KPN website staat...1e 4mnd 50% korting..dat was de aanbieding de hele maand al...

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royduin
Devian schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 13:52:
Beetje jammer dat voor 500/500 Glasvezel internet only de BF deal exact dezelfde deal is als degene die al tijden op de KPN website staat...1e 4mnd 50% korting..dat was de aanbieding de hele maand al...
Nieuwe klant?
- Gratis TV
- 4 maanden 50% korting (ook mobiel? 6 maanden)

Bestaande klant?
- 4 maanden 50% korting
- 9 maanden 15 euro korting

Volgens mij zijn dat de smaakjes. De laatste lijkt voor bestaande klanten het meest gunstige te zijn maar moet je wel even voor doorvragen. Of het is alleen beschikbaar voor mensen die ook mobiel of Spotify daar hebben? Gewoon even vragen hoe dat precies zit d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:06
royduin schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 14:00:
[...]

Nieuwe klant?
- Gratis TV

Bestaande klant?
- 4 maanden 50% korting

Volgens mij zijn dat de smaakjes. De laatste lijkt voor bestaande klanten het meest gunstige te zijn maar moet je wel even voor doorvragen. Of het is alleen beschikbaar voor mensen die ook mobiel of Spotify daar hebben? Gewoon even vragen hoe dat precies zit d:)b
Ik ben een nieuwe klant...en de 50% korting voor 4 maanden dat was de actie die ze altijd al hadden....heeft niks met Black Friday te maken.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 13:53
royduin schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 14:00:
[...]

Nieuwe klant?
- Gratis TV

Bestaande klant?
- 4 maanden 50% korting

Ik heb mijn abonnement telefonisch verlengd (KPN Internet 500/500) en kreeg 1 mogelijkheid, en dat was 4 maanden 50% korting (€27,50 p/m). Had aangegeven dat ik graag 9 maanden €15,- korting wilde, maar dat was niet mogelijk.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kelin
[Afbeelding]
[...]

Waarom zou KPN jou korting geven? KPN is een bedrijf, ze willen 1) Zoveel mogelijk klanten voor 't eind van het jaar, 2) Zoveel mogelijk waarde per klant (lees geld/klant) in combinatie met zo min mogelijk kosten.

Ze gaan bestaande klanten niet spontaan korting geven of een TV opsturen, daar gaat hun marge. Ze willen wel zoveel mogelijk erbij, dus zijn bereid om hun marges te snijden om klanten te lokken. Er is slechts 1 reden om korting te geven aan vaste klanten: Omdat ze anders weggaan.

Als jij niet vindt dat je teveel bij KPN betaald voor de diensten in verhouding tot concurrenten, en om die reden wil overstappen, dan snap ik niet zo goed waarom je korting wil. En KPN ook niet.

Tenslotte wil ik nog aangeven dat telecom er een sport van maakt om ondoorzichtige prijsconstructies te verzinnen, met gerichte kortingen om bepaalde groepen binnen boord te houden. Als de bedrijfsvoering gericht is op zand in de ogen te gooien van consumenten, dan krijg ik ook wat minder scrupules om kortingen te bedingen. Maar dat moet ieder voor zich bepalen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-06 21:37
Ik heb een 4K 200mbit abo bij KPN. Nu verlengd met 1 jaar. Mooie deal:

500Mbit 4K met Fox Sports, Pluspakket en 2 tv-ontvangers voor gemiddeld 60 euro per maand.

Maand 1-6 = 47.50
Maand 7-9 = 62.50
Maand 9-12 = 82.50

Eerste 6 maanden 40 euro korting, daarna 3 maanden 20 euro korting en daarna normale prijs (5 euro hussel korting). Zie hier.

[ Voor 6% gewijzigd door Magnolia op 26-11-2019 16:19 ]

Ontspan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk84
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 05-06 17:08
Magnolia schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 16:18:
Ik heb een 4K 200mbit abo bij KPN. Nu verlengd met 1 jaar. Mooie deal:

500Mbit 4K met Fox Sports, Pluspakket en 2 tv-ontvangers voor gemiddeld 60 euro per maand.

Maand 1-6 = 47.50
Maand 7-9 = 62.50
Maand 9-12 = 82.50

Eerste 6 maanden 40 euro korting, daarna 3 maanden 20 euro korting en daarna normale prijs (5 euro hussel korting). Zie hier.
Prima deal. Waar kon je dit verlengen, in mijn KPN zie ik namelijk geen aanbiedingen? Of heb je het telefonisch kunnen doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magnolia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-06 21:37
Telefonisch idd. Ik vroeg naar 15 euro korting voor 9 maanden en de dame aan de telefoon kwam ook nog met 2 gratis pakketten.

Ontspan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diefightdie
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:27
Heb KPN ook maar eens gebeld. Natuurlijk niet dezelfde korting er uit kunnen slepen en alles is 'custom'.... #commercieleblabla, gelukkig de volgende deals gekregen:

2 jaar sim only voor €24 p.m.
- Onbeperkt data
- Onbeperkt SMS/bellen

Beginprijs €46
- 8.50 korting gehele looptijd
- 6 extra korting
- 7.50 hussel
eindprijs €24 p.m.

Daarnaast voor Internet+televisie het Hussel internet 500 abonnement voor 1 jaar afgesloten (incl iTV met 2 ontvangers +gratis opnemen en het spotify family pakket)
500/500 internet
eerste 6 maanden €20 korting op internet abbo
eerste 9 maanden €5 korting op interactieve TV
6 maanden gratis fox sports
6 maanden gratis pluspakket
3 maanden gratis videoland

Samenvatting: €237 voor 1 jaar aan kortingen ontvangen (kosten die ik anders had gemaakt).
6 maanden fox sport + pluspakket en 3 maanden videoland gekregen.
wanneer alle kortingen + services afgelopen zijn ben ik los van dit allen ook €10 goedkoper uit p.m. met de huidige abonnementen structuur.

[ Voor 17% gewijzigd door diefightdie op 26-11-2019 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMonkey
Kelin schreef op maandag 25 november 2019 @ 20:56:
[...]

Was een unicum. KPN begon vorig jaar voor het eerst met Black Friday (9 maanden korting). Was uiteraard bedoeld voor nieuwe klanten, maar de behoud afdeling (lees 'kortingen voor bestaande klanten') werd omver gelopen.

Dit jaar is KPN vroeg begonnen: De kortingen staan er nu al. Bellen werkt altijd. :)
Ik heb zojuist via de chat mijn contract verlengd. De chatbot en medewerkers lijken er zelfs instructies voor gekregen te hebben. Als je naar Black Friday vraagt krijg je automatisch de vraag of je al klant bent. Indien je 'Ja' antwoord verbinden ze je door met een medewerker die naar de juiste medewerker kan doorzetten. Let op, deze wachtrij duurde best lang en liep zelfs op maar geduld is een schone zaak. De laatste medewerker vroeg vanzelfsprekend of ik tevreden was met het internet. Hier antwoord je redelijk op (dan hebben ze een reden je wat aan te bieden). Vervolgens krijg je het aanbod van 9 maanden €15,- korting. Hij gaf hierbij zelf aan dat het voorstel was zodat ik geen stekker hoefde om te prikken (overstappen dus). Helemaal top geregeld dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
Net ook via de chat gesproken met een medewerker. Ik kan twee 4k ontvangers krijgen met 100/100 glasvezel internet, pluspakket en opnemen. 4 maanden 24,74 korting, 8 maanden voor het volle tarief van 64,49 euro. Ga er even over nadenken want had niet het idee het onderste uit de kan te krijgen. Morgen maar eens bellen met ze en doorverbinden met de afdeling opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Laatst online: 07-06 16:45
Zelf gisteren deze korting gekregen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/a9x1rQZjb9giH11FGnzgRxKb/full.png

Ben er zelf wel blij mee! :)

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
BaZnGaNL schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 20:16:
Zelf gisteren deze korting gekregen:
[Afbeelding]

Ben er zelf wel blij mee! :)
was je al KPN klant of ben je een nieuwe klant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royduin
Gister avond had mijn vader ook gebeld; 9 maanden 15 euro korting gekregen dus net ook maar even gebeld voor schoonmoeders, een uur aan telefoon gehangen maar het voor elkaar hor. Ook de 9 maanden 15 euro korting bij een internet 50mbps + 1 tv + opnemen + vaste telefoon. Ze zou eerst alleen 4 maanden 50% korting op internet krijgen maar aangegeven dat ik het gisteren wel kreeg maar dat wilde hij eerst even verifiëren; mijn postcode en huisnummer doorgegeven en toen was het akkoord en kreeg ze het ook.

Voor de zekerheid nog even gevraagd hoe het zit met het sim only abonnement en de dubbele MB's maar dat blijft gewoon hoewel hij eerst dacht dat het niet zo zou zijn. Doorverwezen naar de blauwe melding hier: https://www.kpn.com/hussel.htm. Hij had een Excel met iets van 30 verschillende opties en combinaties zei hij, eerst alleen de eerste optie gelezen wat waarschijnlijk de meeste medewerkers doen maar na het vragen had hij alles opties doorgelezen en klopt het dat de MB's gewoon blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bambufan
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-05 16:44
Weet iemand of deze aanbiedingen ook van toepassing zijn voor Telfort-abonnees?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:07
KPN gesproken via Chat, als nieuwe klant, :) 4 maanden 50% korting of TV Samsung niets anders dus dan maar Ziggo jammer.

[ Voor 8% gewijzigd door MrOsman op 26-11-2019 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Laatst online: 07-06 16:45
laredo schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 20:18:
[...]

was je al KPN klant of ben je een nieuwe klant?
Vaste klant. Nu nog mobiel maar eens ff over bellen wat mogelijk is.

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ubje
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 06-06 12:34
Diigii schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 14:53:
[...]

Ik heb mijn abonnement telefonisch verlengd (KPN Internet 500/500) en kreeg 1 mogelijkheid, en dat was 4 maanden 50% korting (€27,50 p/m). Had aangegeven dat ik graag 9 maanden €15,- korting wilde, maar dat was niet mogelijk.
Ik kreeg te horen dat die 9x15 alleen was voor uitzonderingen bijvoorbeeld als er problemen zijn geweest. Mijn aanbod was ook 4 maanden 50% korting, 6 maanden plus pakket gratis en dan scheelt het me nog steeds 120 per jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-06 20:36

Stephane

Behhhhh

Heel bijzonder, ik kreeg er eerst ook niet meer dan 4x50% korting + 6 maanden €5 korting op tv uit. Toen ik gisteren verwees naar de buurman en de korting die ik vorig jaar kreeg was het antwoord dat hij alleen dit als optie had en ik het daarmee moest doen (take it or leave it).

Vanmorgen weer gebeld, andere medewerker aan de lijn en eerst opnieuw gevraagd hoe dat zat met het verschil in korting voor mijn buurman t.o.v. van mijn aanbod. Toen werd aangegeven dat het simpelweg 2 smaakjes zijn en dat het afhankelijk is van klantwaardering (meer producten = meer korting).

De medewerkers hebben dus vrijheid naar eigen inzicht om een aanbieding te doen.

=edit= op een 2e adres waar alleen internet op zit en verder niks voor €42,50 per maand ging gewoon 9 maanden €15,-- per maand vanaf, net als vorig jaar. deze valt onder een andere mijnkpn login... geen bijzonder loyaliteits historie of wat dan ook. Gewoon minimaal voor die 9*€15 korting gaan!

Vorig jaar was de korting 9*€22,50 korting, maar toen zagen de paketten er heel anders uit

[ Voor 23% gewijzigd door Stephane op 27-11-2019 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgerrit51
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-05 20:51
MIjn abonnement liep 25 November af.
Vanochtend om 8.00 gebeld en ingesproken dat ik het abonnement wilde opzeggen.

Ik vertelde de aardige mevrouw aan de lijn dat ik aan het kijken ben bij nieuwe providers, maar op tweakers ook een mooie aanbieding van KPN voorbij zag komen.

Zij gaf aan dezelfde aanbieding te kunnen geven als magnolia (met verschil dat ik ziggo sport heb:

[img]https://imgur.com/a/ww2EXEk/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trisjin
  • Registratie: Juli 2011
BlackMonkey schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 18:22:
[...]

Ik heb zojuist via de chat mijn contract verlengd. De chatbot en medewerkers lijken er zelfs instructies voor gekregen te hebben. Als je naar Black Friday vraagt krijg je automatisch de vraag of je al klant bent. Indien je 'Ja' antwoord verbinden ze je door met een medewerker die naar de juiste medewerker kan doorzetten. Let op, deze wachtrij duurde best lang en liep zelfs op maar geduld is een schone zaak. De laatste medewerker vroeg vanzelfsprekend of ik tevreden was met het internet. Hier antwoord je redelijk op (dan hebben ze een reden je wat aan te bieden). Vervolgens krijg je het aanbod van 9 maanden €15,- korting. Hij gaf hierbij zelf aan dat het voorstel was zodat ik geen stekker hoefde om te prikken (overstappen dus). Helemaal top geregeld dus!
Net geprobeerd via de chat. Deze persoon wist niks zogenaamd niks van deze aanbieding en moest maar opzeggen als ik dat wil. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
Trisjin schreef op woensdag 27 november 2019 @ 10:15:
[...]

Net geprobeerd via de chat. Deze persoon wist niks zogenaamd niks van deze aanbieding en moest maar opzeggen als ik dat wou. :'(
precies ook mijn ervaring. Niet van nu, maar heb zoiets wel eens eerder gevraagd. Nee hoor voor bestaande klanten bestaat er niets.

even een chat gestart; 33 wachtenden voor u. 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door RodeStabilo op 27-11-2019 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-05 16:36
rgerrit51 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 09:36:
MIjn abonnement liep 25 November af.
Vanochtend om 8.00 gebeld en ingesproken dat ik het abonnement wilde opzeggen.

Ik vertelde de aardige mevrouw aan de lijn dat ik aan het kijken ben bij nieuwe providers, maar op tweakers ook een mooie aanbieding van KPN voorbij zag komen.

Zij gaf aan dezelfde aanbieding te kunnen geven als magnolia (met verschil dat ik ziggo sport heb:

[img]https://imgur.com/a/ww2EXEk/img]
Je foto doet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Ik zou bellen als jullie wat voor elkaar willen krijgen. Dat is toch echt de manier om deze korting te krijgen. Via de chat ga je deze korting vrijwel zeker niet krijgen. Misschien dat er hier een aantal geluk hebben gehad. Maar mijn ervaring is dat het via de telefoon het beste haalbaar is om de 9x 15 euro korting te realiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
mydogisgone schreef op woensdag 27 november 2019 @ 11:10:
Ik zou bellen als jullie wat voor elkaar willen krijgen. Dat is toch echt de manier om deze korting te krijgen. Via de chat ga je deze korting vrijwel zeker niet krijgen. Misschien dat er hier een aantal geluk hebben gehad. Maar mijn ervaring is dat het via de telefoon het beste haalbaar is om de 9x 15 euro korting te realiseren.
Net toch even gechat. Ik heb 4x25 euro korting gehad en 6 maanden gratis Fox Sports.

Viel me mee, alles mooi bevestigd. Geen gratis TV maar goed genoeg.

[ Voor 6% gewijzigd door RodeStabilo op 27-11-2019 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 07-06 16:36
Ik heb net gebeld. Ik heb gezegd dat ik eraan dacht om over te stappen, maar wel een hele tevreden klant ben. Zonder erom te vragen kreeg ik voor 9 maanden 15€ korting aangeboden, gaat mijn downloadsnelheid van 100 naar 200 mb/s en eerste drie maanden 7,50€ korting op ziggo sport totaal. Dit voor glasvezel en alles in één. Lijkt mij prima :)

[ Voor 7% gewijzigd door AequitasII op 27-11-2019 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruut88
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:25
Hier na bijna een uur aan de telefoon het volgende:

Oude situatie:
KPN Compleet
200/200
2 TV ontvangers
Gratis Fox Sports
Spotify Premium

Vorig jaar 9x22.50 korting op totaal bedrag van 76,48 per maand

Alle voorstellen kwamen extreem veel duurder uit dan afgelopen jaar(>150 euro/jaar). Aangezien we nauwelijks TV kijken aangegeven over te stappen naar T-mobile (enkel internet 100/100, 30 euro+ spotify). Daarna kon er toch nog wat meer en heb ik het volgende voorstel geaccepteerd:

9 maanden 15 euro korting op Hussel Internet 100/100 47,50 + Spotify premium 8,99. Dus 9 maanden 41,50 en 3 maanden 56,50.

Paar euro duurder als T-mobile over gehele jaar maar scheelt wel weer n keer overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trisjin
  • Registratie: Juli 2011
Verwijderd, kan niet verwijderen?

[ Voor 88% gewijzigd door Trisjin op 27-11-2019 12:34 . Reden: verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-05 16:36
Net via de chat geregeld:

Hussel 200 Mbit/s 50.00 (9 maand 15.00)
Eerste TV-ontvanger 10.00 (9 maand 5.00)
Extra TV-ontvanger 5.00
Spotify Family 13.99
Opnemen pakket 4.99 (Altijd gratis)
FOX Sports 12.99 (6 maand gratis)
Pluspakket 6.99 (6 maand gratis)
Eerste 9 maanden - 58.99
Laatste 3 maanden - 78.99

En daarbij ook nog 1 sim only:
1 jaar, sim only
Onbeperkt bellen
5GB onbeperkt data 17,50 per maand.
Betaal geen aansluitkosten en maandelijks 5 euro korting op het thuis pakket

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• menonv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-06 16:27

menonv

Beunhazerij?

Net ook gebeld.

Stappenplan >:)
0800 0402 > optie 2 > optie 0.

Ik ben me op dit moment aan het orienteren om eventueel over te gaan stappen op Ziggo, ze hebben namelijk ook wel een leuke aanbieding. Ik ben niet echt ontevreden over KPN, maar vroeg me wel af - ook omdat het op dit moment Black Friday is, wat KPN voor mij kan betekenen.

> Op dat moment krijg je wellicht: We kunnen niet meer dan 4 maanden 50% korting geven voor bestaande klanten.
En wat als ik zeg dat ik dan wil opzeggen vanwege een betere aanbieding elders?

> Dan zullen ze vragen wat je verwacht, of wat je in gedachte hebt, oid.
Mijn ouders / vrienden / kennissen hebben de aanbieding gehad met een betere korting in de vorm van 9 maanden. Hieraan zit een nieuw jaarcontract vast, dit is voor mij geen probleem.

> Ik ga u doorverbinden met mijn collega die dit wel kan uitzoeken / doorvoeren etc.
Bij de andere collega deels herhalen, en aansturen op de 9 maands korting die KPN aanhoud voor bestaande klanten.

Overzicht
Hussel Internet 500 Mbit/s €55,00
Actiekorting eerste 9 maanden €-15,00
Interactieve TV met een TV-ontvanger €10,00
Extra TV-ontvanger €5,00
Eerste 9 maanden korting op Interactieve TV €-5,00

Totaal incl.kortingen 9 maanden €50,00
Totaal daarna €70,00

Toch een besparing van 180 euro voor een jaar!

[ Voor 5% gewijzigd door menonv op 27-11-2019 14:33 ]

i7-14700K @ 5.6G | MSI-Z690 | 64G | GigaByte RTX4080 SUPER | Storage / 14TB SHR2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Als je verlengt ga je per definitie over op Hussel toch? Ik heb net voor de grap even gechat (ja, ik weet dat bellen meer zin heeft), en met een hoop gechat heen en weer, kreeg ik ook het voorstel van 4 maanden €25 korting en 6 maanden het Pluspakket gratis (wat nu met Compleet het hele jaar gratis is). Dan krijg je op de nominale prijs wel forse korting, maar betaal je ten opzichte van het nu lopende abonnement nauwelijks minder.

Ik word nu door de chatmedewerker doorverbonden met een tweedelijns chatmedewerker geloof ik, maar de wachtrij loopt op. 8)7

edit: De chat is nu automatisch verbroken vanwege inactiviteit. Handig zo'n wachtrij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DiEPVRiEZERRRRR
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03 09:49
willemd schreef op woensdag 27 november 2019 @ 14:38:
Als je verlengt ga je per definitie over op Hussel toch? Ik heb net voor de grap even gechat (ja, ik weet dat bellen meer zin heeft), en met een hoop gechat heen en weer, kreeg ik ook het voorstel van 4 maanden €25 korting en 6 maanden het Pluspakket gratis (wat nu met Compleet het hele jaar gratis is). Dan krijg je op de nominale prijs wel forse korting, maar betaal je ten opzichte van het nu lopende abonnement nauwelijks minder.

Ik word nu door de chatmedewerker doorverbonden met een tweedelijns chatmedewerker geloof ik, maar de wachtrij loopt op. 8)7

edit: De chat is nu automatisch verbroken vanwege inactiviteit. Handig zo'n wachtrij.
Chat of bellen is identiek, je kunt ook hier doorverbonden worden naar dezelfde afdeling.
Zowel telefonisch als per chat is de retentie afdeling te spreken, chat alleen minder lang wachten

Zojuist via de chat namelijk mijn eigen pakket ook kunnen verlengen met korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:16
Net gebeld met 0800-0402.
Keuze 2, daarna nogmaals 2. Tussendoor ook ingesproken over black-friday.

Eerst gesprek waarbij ik een aanbieding kreeg voor 4 maanden 25 euro korting, maar daarna duurder abonnement. Ik gaf aan dat ik dit wel vreemd vond en hier was de medewerker het wel mee eens maar kon niet meer doen.
Doorverbonden.
Diverse opties besproken (4 maanden 25 euro, 9 maanden 15 en nog een andere mix van deze), maar deze varianten zorgen er uiteindelijk voor dat ik minimaal de laatste 3 maanden bijna 10 meer ga betalen. Dan zie ik het gebeuren dat ik volgend jaar nog meer kwijt ben.

Wat ik nu heb:
Internet en TV:
500/500, 1 tv ontvanger, fox sports (gratis), ziggo voor €79,99
Mobiel:
Onbeperkt bellen, 50GB, Spotify: €29,79.

Elke variant die hij meegaf zou duurder uitvallen. Waarbij mijn 50GB en spotify en fox nog zwaarder lijken te wegen dan de nieuwe kortingen...

Oftewel geen korting voor mij, ondanks 2 behulpzame en meedenkende telefonisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemd
  • Niet online
50GB data én Spotify is ook zonder extra aanbod al best een prima prijs voor maar €29!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane

Stephane

Behhhhh

Ruut88 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 11:51:
Hier na bijna een uur aan de telefoon het volgende:

Oude situatie:
KPN Compleet
200/200
2 TV ontvangers
Gratis Fox Sports
Spotify Premium

Vorig jaar 9x22.50 korting op totaal bedrag van 76,48 per maand

Alle voorstellen kwamen extreem veel duurder uit dan afgelopen jaar(>150 euro/jaar). Aangezien we nauwelijks TV kijken aangegeven over te stappen naar T-mobile (enkel internet 100/100, 30 euro+ spotify). Daarna kon er toch nog wat meer en heb ik het volgende voorstel geaccepteerd:

9 maanden 15 euro korting op Hussel Internet 100/100 47,50 + Spotify premium 8,99. Dus 9 maanden 41,50 en 3 maanden 56,50.

Paar euro duurder als T-mobile over gehele jaar maar scheelt wel weer n keer overstappen.
Houd er rekening mee dat hun hele oude rekenmodel op de schop is gegaan. Ik kreeg weliswaar minder korting, maar kwam onder de streep per jaar goedkoper uit, omdat hun nieuwe tarieven in mijn geval gunstiger uit kwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19:11
Net even gechat met ze en krijg enkel 4 maanden 50% op internet, meer zou er niet mogelijk zijn ;(
Ga zo maar even bellen denk...

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-06 09:40
Sinds 22/11 vrij van mijn contract en heb ook verschillende providers dus ook maar even een belletje er aan gewaagd. Aangegeven dat ik meerdere opties heb maar toch graag wil blijven met nieuw contract afhankelijk van de aanbieding.

Medewerker zei van ja nieuwe tv is echt alleen voor nieuwe klanten, waarop ik aangaf goh ik ving ook iets op van 9 maanden 15 euro? Ja dat hebben wij ook bent u daarmee gered? Ja hoor geen probleem en na 4 minuten plus 6 minuten in de wacht heb ik een nieuwe contract met daarbij de 9 maanden korting, ik kan weer een jaar vooruit :-)

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morion
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05-06 09:53
Ik heb vorig jaar een nieuw jaar contract geregeld met Black Friday korting, dus loopt nu bijna af... was toen ook met 9 maanden korting. Wilde dit nu weer doen, maar je komt dan altijd op Hussle uit ipv KPN Compleet, correct? Want ik heb het totale FOX Sports pakket nu gratis ivm Compleet en bij Hussle kost dat me 12.99pm waarbij ik 5euro korting krijg op internet (= 7.99 pm duurder dan nu?). Kortom, ik kan beter bij mijn oude contract blijven dan die 9 maanden korting en vervolgens 8eu per maand meer betalen...niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemd
  • Niet online
Morion schreef op woensdag 27 november 2019 @ 16:05:
Ik heb vorig jaar een nieuw jaar contract geregeld met Black Friday korting, dus loopt nu bijna af... was toen ook met 9 maanden korting. Wilde dit nu weer doen, maar je komt dan altijd op Hussle uit ipv KPN Compleet, correct? Want ik heb het totale FOX Sports pakket nu gratis ivm Compleet en bij Hussle kost dat me 12.99pm waarbij ik 5euro korting krijg op internet (= 7.99 pm duurder dan nu?). Kortom, ik kan beter bij mijn oude contract blijven dan die 9 maanden korting en vervolgens 8eu per maand meer betalen...niet?
Ja, ik geloof ook dat de nieuwe prijzen ook mét korting niet altijd interessant zijn voor bestaande klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephane

Stephane

Behhhhh

DutchCrownNL schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:42:
Net even gechat met ze en krijg enkel 4 maanden 50% op internet, meer zou er niet mogelijk zijn ;(
Hoe vaak is hier wel niet vermeld dat chatten geen zin heeft? Ik snap dat sommigen hier een telefoon fobie hebben, maar in dit geval is het toch echt wel de moeite waard hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morion
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05-06 09:53
willemd schreef op woensdag 27 november 2019 @ 16:11:
[...]
Ja, ik geloof ook dat de nieuwe prijzen ook mét korting niet altijd interessant zijn voor bestaande klanten.
Ik betaal nu 57.49pm voor totale thuispakket (Internet + TV Basis = 51.50, Sneller internet = 4.99 (100/100 glasvezel), Telefoon = 1eu, totaal dus 57.49eu pm) en heb een goedkoop KPN mobiel abbo die het "compleet" maakt, dus krijg gratis Fox Sports Totaal.

Als ik datzelfde nu invul als nieuw abbo (TV basis, Internet 100/100 via Hussle, zonder telefoon en inclusief het Fox Sports Totaal pakket) kom ik op 65.49 als de kortingsperiode afgelopen is. Dat betekend dat ik 8euro omhoog ga permanent voor 9 maanden korting, lijkt me in mijn geval een slechte deal... blijf wel lekker op compleet zitten zolang dat mag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Stephane schreef op woensdag 27 november 2019 @ 16:15:
[...]

Hoe vaak is hier wel niet vermeld dat chatten geen zin heeft? Ik snap dat sommigen hier een telefoon fobie hebben, maar in dit geval is het toch echt wel de moeite waard hoor :)
Ik was net even niet in de gelegenheid om te bellen vandaar de chat, inmiddels hang ik aan de telefoon hoor >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk84
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 05-06 17:08
Stephane schreef op woensdag 27 november 2019 @ 16:15:
[...]

Hier gewoon via de chat doorverbonden naar een medewerker met meer bevoegdheden, wel gemeld dat ik aan het rondkijken was en weg wilde vanwege de prijsstijgingen de afgelopen tijd. Volgende aangeboden gekregen bij een 200/200 abbo + spotify + tv:

Actiekorting eerste 9 maanden €-15,00
Eerste 9 maanden korting op Interactieve TV €-5,00

[ Voor 8% gewijzigd door Luuk84 op 27-11-2019 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-05 22:22
Ik ga ook maar eens een belletje plegen naar de KPN. Zijn al sinds jaar en dag klant, zowel mobiel als thuis, en ook geen misselijke abonnementen. Zitten nu op 200/200, iTV voor 3 tv's, Ziggo Sport, Fox Sports, Spotify Family, vaste telefoonlijn voor 't alarm etc. Wil zowel thuis als mobiel graag verlengen. Mobiel heb ik minstens 25 gb data per maand nodig, gaat om SIM-only. Laat het weten wat er uit is gekomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-05 22:21

Greebs

inert

Heb ook via de chat e.e.a. geregeld, als je via chatbot Black Friday benoemd en daarna opzeggen moeten ze je doorverbinden, grote kans op een timeout dan. Gewoon alleen opzeggen noemen en dan richting kortingen gaan.

Heb momenteel Alles-in-1 Standaard met 2 HD ontvangers, 200/200 internet, Spotify Premium en Pluspakket voor 80,99 euro per maand incl. Compleet voordelen.

Over laten zetten naar Hussel 500/500 verder alles hetzelfde gelaten. Eerste 6 maanden Pluspakket gratis (6,99 korting) en 9 maanden lang 15 euro korting. Dus toch zo'n 176,94 euro korting dit jaar en daarna betaal ik 80,98 per maand. Dus 1 cent p/m goedkoper met sneller internet ;)

Ook nog een sim-only verlengd voor 2 jaar, verder niet heel boeiend, maar wel wat goedkoper: 10 GB data en 150 belminuten/sms per maand voor 18,50 euro p/m.

Chatten loont dus wel degelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Klaar met het belletje, Hussel 500/500, 2x 4K STB, Pluspakket, Ziggo Sport Totaal, FOX Sports en Bellen Onbeperkt NL.

4 maanden 50% internet en 1e 6 maanden gratis FOX, ik zeg prima 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan14
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:10
DutchCrownNL schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:42:
Met bellen ligt het er ook maar net aan wie je treft.

Vanmorgen aan de telefoon gezeten, de dame wou alleen 4 maanden 50% geven. Uiteraard niet gedaan. Morgen nog een keer proberen en anders wordt het echt opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07-06 12:32
Hmm mijn abonnement verlengen met de huidige opties klinkt me niet heel voordelig (op termijn) in de oren.

Ik heb 200/200, Fox (door compleet), 2 interactieve tv's, vaste telefoon en nog wat minder relevante opties. Dat kost nu aan vaste kosten € 68,49 en gaat bij nieuw contract naar € 74,99. Hierop wel zo'n € 130 korting.

Een jaar kiezen voor dit contract scheelt (uit mijn hoofd) een € 52,- maar dan... Wat ik ook bereken en vooral mijn trouw aan KPN vanwege weinig andere opties bij deze lijn kom ik in jaar twee eigenlijk al duurder uit.

Denk daarom maar aan het gewoon aanhouden van dit abonnement

LOETKE

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.