KPN Black Friday 2019 aanbieding topic Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 22.089 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:28

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

RudyL schreef op woensdag 27 november 2019 @ 18:33:
Hmm mijn abonnement verlengen met de huidige opties klinkt me niet heel voordelig (op termijn) in de oren.

Ik heb 200/200, Fox (door compleet), 2 interactieve tv's, vaste telefoon en nog wat minder relevante opties. Dat kost nu aan vaste kosten € 68,49 en gaat bij nieuw contract naar € 74,99. Hierop wel zo'n € 130 korting.

Een jaar kiezen voor dit contract scheelt (uit mijn hoofd) een € 52,- maar dan... Wat ik ook bereken en vooral mijn trouw aan KPN vanwege weinig andere opties bij deze lijn kom ik in jaar twee eigenlijk al duurder uit.

Denk daarom maar aan het gewoon aanhouden van dit abonnement
Het is neem ik aan een jaarabonnement? Dan kom je volgend jaar weer een black Friday tegen, zo ongeveer aan het einde van je contract ;)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:18
janvanduschoten schreef op woensdag 27 november 2019 @ 18:39:
[...]

Het is neem ik aan een jaarabonnement? Dan kom je volgend jaar weer een black Friday tegen, zo ongeveer aan het einde van je contract ;)
Yep, maar als de prijsverhoging doorzet en het pakket volgend jaar in de basis € 79,95 gaat kosten maak je dan geen 'winst' meer op je huidige prijs. Als je dan niet meegaat ben je ook duurder uit.

LOETKE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Honesty
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Honesty

kattenneus!

Beetje rare vraag misschien maar misschien weet iemand dit voordat ik morgen kpn erover bel met het risico dat ze het ook niet weten. de echte vraag is verderop bij vraag:

Mijn vrouw is doofblind en neemt altijd 1 programma op per dag(neighbours op belgie1) , ze spaart dit op tot er een stuk of 10 zijn en spreekt dan met een tolk af om deze te kijken,we zitten nu bij tele2 en hebben dus een voorraadje neighbours op genomen, Door deze actie en omdat tele2 vaak vastloop willen we best overstappen naar kpn. Mijn vrouw is bang dat als we nu overstappen en de tolk weg is met kerst of voor kerst dat ze iets missen maar mijn

Vraag: kan je ook met terugwerkende kracht, ik weet dat je 2 weken kan terugkijken maar kan je dat ook opnemen?

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royduin
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-06 12:40
Honesty schreef op woensdag 27 november 2019 @ 18:50:
Beetje rare vraag misschien maar misschien weet iemand dit voordat ik morgen kpn erover bel met het risico dat ze het ook niet weten. de echte vraag is verderop bij vraag:

Mijn vrouw is doofblind en neemt altijd 1 programma op per dag(neighbours op belgie1) , ze spaart dit op tot er een stuk of 10 zijn en spreekt dan met een tolk af om deze te kijken,we zitten nu bij tele2 en hebben dus een voorraadje neighbours op genomen, Door deze actie en omdat tele2 vaak vastloop willen we best overstappen naar kpn. Mijn vrouw is bang dat als we nu overstappen en de tolk weg is met kerst of voor kerst dat ze iets missen maar mijn

Vraag: kan je ook met terugwerkende kracht, ik weet dat je 2 weken kan terugkijken maar kan je dat ook opnemen?
Nee dat kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trisjin
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:48
RodeStabilo schreef op woensdag 27 november 2019 @ 10:16:
[...]

precies ook mijn ervaring. Niet van nu, maar heb zoiets wel eens eerder gevraagd. Nee hoor voor bestaande klanten bestaat er niets.

even een chat gestart; 33 wachtenden voor u. 8)7
Toch gelukt via chat! :

tv & internet: 9 maanden 15 euro korting.

mobiel: 21 euro per maand voor unlimited data! 8)7 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 04-06 12:55
stefan14 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 18:11:
[...]

Met bellen ligt het er ook maar net aan wie je treft.

Vanmorgen aan de telefoon gezeten, de dame wou alleen 4 maanden 50% geven. Uiteraard niet gedaan. Morgen nog een keer proberen en anders wordt het echt opzeggen.
ik ben net gebeld door KPN voor verlengen met volgende aanbiedingen.
Nieuwe klant: 200mbit 6 maanden lang 50% daarna 50.- euro.
als ik TV bij zou nemen 6 maanden 45 euro daarna 60 euro. :)

[ Voor 4% gewijzigd door MrOsman op 27-11-2019 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derky
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-03 19:30
Ik had gisteravond gebeld en trof toen iemand in een niet al te goede stemming. Ze kon alleen 6 maanden 20 euro korting bieden en ging er verder niet op in. Vanavond weer geprobeerd en ik kreeg nu wel direct het aanbod voor 9 maanden 20 euro korting! _/-\o_

Hussel Internet 200 Mbit/s€ 50,00
Actiekorting eerste 9 maanden€ -15,00
Vast telefoonnummer€ 2,00
Extra TV-ontvanger€ 5,00
Interactieve TV met een TV-ontvanger€ 10,00
Eerste 9 maanden korting op Interactieve TV€ -5,00
Totaal€ 67,00
Totaal incl.kortingen€ 47,00

Ik had hetzelfde abonnement voor € 68,49 maar dan met het Pluspakket er gratis bij dankzij KPN Compleet, maar dat pakket gebruik ik toch niet.
(Pluspakket kost nu € 1,99 per maand na aftrek van de entertainment-korting)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierbroeder
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-06 19:52
Trisjin schreef op woensdag 27 november 2019 @ 19:16:
[...]

Toch gelukt via chat! :

Hoe heb je die 21 euro voor elkaar gekregen voor je mobiel en is dat voor 1 jaar of zolang je abonnement loopt?
Heb je een uitgebreid abonnement voor thuis of alleen internet met tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DBreda
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 11:49
Het contract van mijn internet abonnement is al ruim 1,5 jaar niet verlengd en m'n mobiele abonnement mag ik ook weer verlengen. Dus even de chat in met de vraag wat mogelijk is voor beide ivm Black Friday: internet abonnement verlengen "doen wij niet" :+ en mobiel alleen de standaard Black Friday deal zoals deze op de site staat. Dat schiet op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerie
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Iemand met Xs4all al geprobeerd een korting te verkrijgen? (Of zijn alle klanten al weg? :+) Is het mogelijk om als Xs4all klant mee te doen met de KPN kortingen of moet je gewoon bellen met retentie en dan maar zien?

Gelden de kortingen op zaterdag ook nog? Cyber Monday?

"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trisjin
Bierbroeder schreef op woensdag 27 november 2019 @ 20:27:
[...]

Hoe heb je die 21 euro voor elkaar gekregen voor je mobiel en is dat voor 1 jaar of zolang je abonnement loopt?
Heb je een uitgebreid abonnement voor thuis of alleen internet met tv?
Geen idee, niet heel veel moeite voor gedaan eigenlijk. Je moet wel bij de opzeg afdeling zijn om het voor elkaar te krijgen. Gewoon zolang me abonnement loopt staat niks bij van aantal maanden. Moest wel s10 in 1x afbetalen anders was het 24 euro euro maand.
Alleen tv + internet(100mbits)+spotify meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-05 22:22
marijni12 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 16:56:
Ik ga ook maar eens een belletje plegen naar de KPN. Zijn al sinds jaar en dag klant, zowel mobiel als thuis, en ook geen misselijke abonnementen. Zitten nu op 200/200, iTV voor 3 tv's, Ziggo Sport, Fox Sports, Spotify Family, vaste telefoonlijn voor 't alarm etc. Wil zowel thuis als mobiel graag verlengen. Mobiel heb ik minstens 25 gb data per maand nodig, gaat om SIM-only. Laat het weten wat er uit is gekomen!
Moet zeggen dat het dit jaar een stuk lastiger was dan vorig jaar. Toen een flinke korting gehad, nu is het iets magerder. Heb er twee uur voor aan de lijn gehangen. Wat het uiteindelijk is geworden voor thuis:

Hussel internet 100/100 voor 12 maanden: 47,50
Vast telefoonnummer: 2,00
Ziggo Sport totaal: 7,49
Fox Sports: 12,99
Extra TV ontvanger: 5,00
Interactieve TV met een TV-ontvanger: 5,00
Spotify Family: 13,99

Kortingen:
Eerste 9 maanden 15,00 korting op 't internet;
Eerste 9 maanden 5,00 korting op interactieve TV; en
Eerste 3 maanden 7,50 korting op Ziggo Sport.

Mobiel kunnen verlengen, twee jaar sim-only, unlimited internet/bellen/sms'en voor 27,00 per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04:20
Interessant, de behoud afdeling zit hier om de hoek. Morgen maar eens langslopen.

Roomba E5 te koop

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Als ik het allemaal zo eens bekijk zijn de kortingen die de vaste klanten krijgen een stuk hoger dan die voor nieuwe klanten. Ik zit serieus te kijken om over te stappen van Ziggo naar KPN, maar de aanbieding kan me nog niet echt overtuigen eigenlijk..

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• ginod
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05 15:47
St@m schreef op donderdag 28 november 2019 @ 00:35:
Als ik het allemaal zo eens bekijk zijn de kortingen die de vaste klanten krijgen een stuk hoger dan die voor nieuwe klanten. Ik zit serieus te kijken om over te stappen van Ziggo naar KPN, maar de aanbieding kan me nog niet echt overtuigen eigenlijk..
Nou, ik denk dat ik juist helemaal niets doe. Ik heb nu KPN Compleet met 100 / 100, Fox of Plus pakket gratis, en gewoon standaard TV. De mobiele abonnementen lopen nog een jaar. Maar als ik met Hussel ga spelen, met de BF kortingen (50 % korting op internet eerste 6 maanden, 5 euro korting op 12,99 voor Fox), dan loont het niet echt...lijkt het... kan altijd chatten of gaan bellen, maar een klapper als vorig jaar zit er echt niet in. En ach, zo duur is het nu niet eerlijk gezegd.

24/7: Legendary Club Sounds on http://tunein.com/radio/Lazer-Hot-Hits-s161805/

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
[...]

Toch gelukt via chat! :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/moDkSsIyH5cGSjJLyB1uPI2v/full.png

8)7

Ik zal ze in de loop van vandaag dan maar eens bellen ...

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• Frid0
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-05 16:36
[...]

Toch gelukt via chat! :

Mobiel is dat voor 1 of 2 jaar sim only?

• cyrax
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-05 09:29
Ook net even gebeld en ze boden me de maximale korting (volgens degene aan de lijn)

9 maanden lang 5 euro korting op Interactieve televisie
3 maanden 50% korting op Ziggo sport
9 maanden 15 euro per maand korting

Onder aan de streep over een jaar iets goedkoper dan het bedrag nu (KPN compleet) maar volgehangen met kortingen waarbij je komend jaar maar weer moet afwachten wat je dan voor elkaar krijgt.

Ik blijf lig bij m'n oude abonnement

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trisjin
Frid0 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 08:42:
[...]

Mobiel is dat voor 1 of 2 jaar sim only?
2 jaar met s10.

• RudyL
cyrax schreef op donderdag 28 november 2019 @ 09:26:
Ook net even gebeld en ze boden me de maximale korting (volgens degene aan de lijn)

9 maanden lang 5 euro korting op Interactieve televisie
3 maanden 50% korting op Ziggo sport
9 maanden 15 euro per maand korting

Onder aan de streep over een jaar iets goedkoper dan het bedrag nu (KPN compleet) maar volgehangen met kortingen waarbij je komend jaar maar weer moet afwachten wat je dan voor elkaar krijgt.

Ik blijf lig bij m'n oude abonnement
Is ook mijn keuze geweest om mijn huidige compleet aan te houden. Het korting verhaal lijkt mij mooier dan dat het op den duur daadwerkelijk gaat zijn.

LOETKE

• ubje
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 04-06 12:49
Ik ben gegaan voor de 4 maanden 50% op internet.

Scheelt al 120 per jaar en de prijs zonder korting is €0.50 meer per maand. Ik heb dan wel het meest simpele abonnement. Volgend jaar kijk ik dan wel wat de actie is en indien nodig kan ik het houden of overstappen.

• RudyL
ubje schreef op donderdag 28 november 2019 @ 09:36:
Ik ben gegaan voor de 4 maanden 50% op internet.

Scheelt al 120 per jaar en de prijs zonder korting is €0.50 meer per maand. Ik heb dan wel het meest simpele abonnement. Volgend jaar kijk ik dan wel wat de actie is en indien nodig kan ik het houden of overstappen.
Ik denk vooral dat die minder interessant is voor de abonnees welke nu compleet voordeel hebben en gebruik maken van het gratis pakket. Als je daar zonder kunt is volgens mij het prijsverschil tussen bijna geen verhoging zonder korting of min. € 6,- meer per maand.

LOETKE

• ubje
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 04-06 12:49
Ik heb wel het plus pakket en dan een heel oud abonnement voor mobiel (nog van Hi). Dus de compleet kortingen blijven, maar de laagste snelheid van internet (50/50), geen vaste telefoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sMoKeFiSh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:01
Chat is verwijderd van de website, voor de mensen die het linkje zoeken voor de chat: https://socialchat.secure...62b&campaignid=so:se:chat

Net via de chat de korting gefixed. Gewoon doorgegeven dat ik als bestaande klant van de Black Friday deal gebruik wil maken.

Full Electric | 2x Deye 12KSG04LP3 met 1.680Ah LFP 51,2V (4x Seplos Mason 280, 2x Seplos vertical 280) | 23,3 kWp PV

• Bierbroeder
  • Laatst online: 04-06 19:52
Hier ook blij met de nieuwe aanbieding.
9 maanden 15 euro korting op internet + tv en na de 9 maanden 7,50 euro goedkoper uit omdat ik verder geen extra's op Spotify na heb.
En simonly unlimited gekregen voor 24 euro per maand en hier mag je ook nog eens 25gb van delen.

En dit via de chat, wel doorverbonden want anders krijg je alleen de zelfde aanbieding als die op de site staat.

• pven
  • Niet online
sMoKeFiSh schreef op donderdag 28 november 2019 @ 10:18:
Chat is verwijderd van de website, voor de mensen die het linkje zoeken voor de chat: https://socialchat.secure...62b&campaignid=so:se:chat

Net via de chat de korting gefixed. Gewoon doorgegeven dat ik als bestaande klant van de Black Friday deal gebruik wil maken.
Dit lijkt een andere chat te zijn dan die ik via Mijn KPN had gevonden. Dank! Ik ga het daar proberen.

Korting op de eerste vier maanden als ik omga naar Hussel. Hmmm, ik wil die 9x 15 euro!

[ Voor 5% gewijzigd door pven op 28-11-2019 10:45 ]

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• Lipton1
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 27-05 14:56
Hmm ik kreeg net een aanbod voor 4 maanden korting op internet en 6 maanden gratis Fox Sports, meer was er echt niet uit te halen zei de telefonist. Uiteindelijk wel geaccepteerd, maar misschien nog even terugbellen voor de 9 maanden 15 Euro korting, aangezien ik dan meer korting krijg |:(

• pven
  • Niet online
Lipton1 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 10:46:
Hmm ik kreeg net een aanbod voor 4 maanden korting op internet en 6 maanden gratis Fox Sports, meer was er echt niet uit te halen zei de telefonist. Uiteindelijk wel geaccepteerd, maar misschien nog even terugbellen voor de 9 maanden 15 Euro korting, aangezien ik dan meer korting krijg |:(
Ik heb nu exact hetzelfde ... |:( ... Ze zetten me door naar de afdeling opzeggingen. Ben benieuwd

*knip* van KPN is mijn held van vandaag!

Na het lijstje doorlopen te hebben krijg ik het volgende aanbod:
Hussel Internet 50 Mbit/s €42,50
Actiekorting eerste 9 maanden €-15,00
Bellen Onbeperkt Nederland €9,99
Vast telefoonnummer €2,00
Pluspakket €6,99
Opnemen Pakket €4,99
Interactieve TV met een TV-ontvanger €10,00
Eerste 9 maanden korting op Interactieve TV €-5,00
Totaal €76,47
Totaal incl.kortingen €56,47

Hij meldde in de chat overigens dat het de eerste 9 maanden 51,47 euro is, en daarna 71,47 euro. Ik moet nog uitzoeken waar dat verschil van 5 euro vandaan is gekomen.

Iemand toevallig een idee waarom de HD-ontvanger eraf wordt gehaadl en vervolgens interactieve TV met TV-ontvanger toe wordt gevoegd?

(Voor de oplettende lezer: 50Mbit is helaas het max haalbare hier, eigenlijk 44Mbit.)

[ Voor 45% gewijzigd door Yorinn op 28-11-2019 17:16 ]

• elcapon
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Ze zijn inderdaad een stuk stroever dit jaar, doe nu een 2e poging via de chat. 1e keer alleen de optie 6 maanden gratis pluspakket of fox. Pluspakket zit al in mijn huidige pakket.

Kan nu 4 maanden 50% korting op het basis husselpakket krijgen... Erg karig dit jaar. Denk dat ik straks maar eens ga bellen met de afdeling opzeggingen ;w

• pven
  • Niet online
elcapon schreef op donderdag 28 november 2019 @ 11:22:
Kan nu 4 maanden 50% korting op het basis husselpakket krijgen... Erg karig dit jaar. Denk dat ik straks maar eens ga bellen met de afdeling opzeggingen ;w
Ik heb in de chat naar de afdeling opzeggingen gevraagd (nu net weer ivm het verschil van 5 euro).

Die 5 euro extra korting is de entertainment-korting, staat niet in de mail maar komt wel op de factuur. _O_

Samenvattend: de komende 9 maanden krijg ik 20 euro korting, en daarna is het 3,50 euro goedkoper met wat ik nu heb. Ik ben er blij mee!

[ Voor 26% gewijzigd door pven op 28-11-2019 11:30 ]

• RudyL
pven schreef op donderdag 28 november 2019 @ 11:24:
[...]

Samenvattend: de komende 9 maanden krijg ik 20 euro korting, en daarna is het 3,50 euro goedkoper met wat ik nu heb. Ik ben er blij mee!
Mag ik vragen wat je nu hebt met de prijzen en wanneer je dat hebt afgesloten?

LOETKE

• pven
  • Niet online
RudyL schreef op donderdag 28 november 2019 @ 11:43:
[...]

Mag ik vragen wat je nu hebt met de prijzen en wanneer je dat hebt afgesloten?
Ik heb nu:
HD-ontvanger
Pluspakket
KPN Compleet
BelOnbeperkt Altijd
Opnemen Pakket
Vast telefoonnummer

Dat kost mij 74,99 euro per maand, ik heb dit vorig jaar tijdens black friday actie afgesloten (De eerste negen maanden betaalde ik 61,49 euro.)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 06:51
Inmiddels 5 keer met de chat gesproken en 2 keer gebeld. Het blijkt erg lastig te zijn om mij een goede aanbieding te doen als we alleen een internetabonnement hebben. Totdat ik *knip* in de chat kreeg _/-\o_

Zojuist (eindelijk) ook 9 maanden €15,- korting voor 100/100 mbit. Totaal €435,- euro en gemiddeld €36,25 per maand. Tv abonnement hoeven wij niet en bellen via vaste lijn doen wij niet. Bij T-Mobile kreeg ik een voorstel van €32,50 per jaar, maar hier kwamen nog wel aansluitkosten bij, waardoor de prijzen niet ver van elkaar liggen.

Volgende stap: mobiel abonnement afsluiten bij KPN via CashbackXL. Hierbij krijg ik €81,- geld retour, bij T-Mobile zou dit €40,- zijn. Hierdoor is KPN uiteindelijk een paar tientjes voordeliger.

[ Voor 1% gewijzigd door Yorinn op 28-11-2019 18:45 ]

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Ook in de chat navraag gedaan of ik aanspraak kon maken op de gratis TV, maar inderdaad helaas alleen voor nieuwe klanten, niet voor verlenging.
Kon wel een korting krijgen voor 4 maanden 50% maar wou dan eerst even verder orienteren voordat ik daar aan vast zat met een jaar verlenging.

Zojuist overstap aangevraagd naar T-Mobile glasvezel.

Oud:
KPN Glasvezel - 200/200 - €47

Nieuw:
T-Mobile Glasvezel - 100/100 - €30

Ik download niet veel, dus 100/100 is ook voldoende voor mij, en bespaar dan dus €17 p.mnd, lijkt me een betere deal

[ Voor 0% gewijzigd door gise op 28-11-2019 13:14 . Reden: 40 --> 4 ]

• RudyL
pven schreef op donderdag 28 november 2019 @ 11:48:
[...]

Dat kost mij 74,99 euro per maand, ik heb dit vorig jaar tijdens black friday actie afgesloten (De eerste negen maanden betaalde ik 61,49 euro.)
Ah, dan zit jou 'winst' hem in het plus pakket wat € 6,- scheelt tov Fox Sports. Op die wijze kun je dus wel goedkoper uitkomen ook na de kortingsperiode.
gise schreef op donderdag 28 november 2019 @ 11:58:
Kon wel een korting krijgen voor 40 maanden 50% maar wou dan eerst even verder orienteren voordat ik daar aan vast zat met een jaar verlenging.
Die had ik direct gedaan ;)

[ Voor 25% gewijzigd door RudyL op 28-11-2019 12:32 ]

LOETKE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oZy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:52

oZy

Orangelights23 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 11:52:
Inmiddels 5 keer met de chat gesproken en 2 keer gebeld. Het blijkt erg lastig te zijn om mij een goede aanbieding te doen als we alleen een internetabonnement hebben. Totdat ik Gioia in de chat kreeg _/-\o_

Zojuist (eindelijk) ook 9 maanden €15,- korting voor 100/100 mbit. Totaal €435,- euro en gemiddeld €36,25 per maand. Tv abonnement hoeven wij niet en bellen via vaste lijn doen wij niet. Bij T-Mobile kreeg ik een voorstel van €32,50 per jaar, maar hier kwamen nog wel aansluitkosten bij, waardoor de prijzen niet ver van elkaar liggen.
Allemaal even zwaaien naar *knip* :w

Hier ook 9x15 korting op bestaand TV abbo d:)b

[ Voor 0% gewijzigd door Yorinn op 29-11-2019 09:39 ]

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-06 21:14
ik hang in de wacht in de chat bij kpn omdat ze mij geen andere aanbieding konden doen dan 4 maanden korting ipv 9 maanden....

bij T-mobile lees ik net 1000/1000 internet en tv de eerste 3 maanden 40 euro en daarna 55 euro zie ik op hun site....

aangezien ik voor mijn werk grote bestanden down en upload ben ik wel geïnteresseerd

[ Voor 18% gewijzigd door joey82 op 28-11-2019 12:59 ]

• elcapon
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
pven schreef op donderdag 28 november 2019 @ 11:24:
[...]

Ik heb in de chat naar de afdeling opzeggingen gevraagd (nu net weer ivm het verschil van 5 euro).

Die 5 euro extra korting is de entertainment-korting, staat niet in de mail maar komt wel op de factuur. _O_

Het is mij ook gelukt om korting te krijgen 9 maanden, via de chat doorverbonden met afdeling opzeggingen! Betaal straks 1 euro meer dan voorheen na 9 maanden.

Hussel 100 Mbit/s 47.50
Hussel korting -5.00
Eerste TV-ontvanger 10.00 (9 maand 5.00) (9 maand 12.50)
Opnemen pakket 4.99
Pluspakket 6.99
Spotify Premium 8.99

Eerste 9 maanden - 55.97
Laatste 3 maanden - 73.47

Eenmalig 0.00
Gemiddeld 60.35
Totaal 1ᵉ jaar 724.14

Ontvangers: 1×
Snelheid: 100/10(0)
Telefonie: Nee
KPN veilig: 2×

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
RudyL schreef op donderdag 28 november 2019 @ 12:31:
[...]

Ah, dan zit jou 'winst' hem in het plus pakket wat € 6,- scheelt tov Fox Sports. Op die wijze kun je dus wel goedkoper uitkomen ook na de kortingsperiode.

[...]

Die had ik direct gedaan ;)
Haha oops... 4 maanden dus 8)7

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:36
Nu totaal 62,60 (eerste 6 maanden voor 35 euro gehad - 6x62,50+6x35=585 euro)

Internet en TV€ 62,50
HD tv-ontvanger - gratis€ 0,00
Pluspakket€ 9,99
Pluspakket gratis voordeel van KPN Compleet€ -9,99
KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (2 apparaten)€ 0,00
Opnemen Pakket gratis€ 0,00
HD tv-ontvanger - gratis€ 0,00

Vanaf 5 december

Hussel Internet 50 Mbit/s €42,50
Actiekorting eerste 4 maanden €-21,25
Spotify Family €13,99
Extra TV-ontvanger €5,00
Interactieve TV met een TV-ontvanger €10,00
Eerste 9 maanden korting op Interactieve TV €-5,00
KPN 4K Ultra HD pakket €2,50
Pluspakket €6,99
Pluspakket eerste 6 mnd gratis €-6,99
Husselkorting €-5,00
Totaal €80,98
Totaal incl.kortingen €42,74

Dus eerste 4 maanden 42,74 (170,96)
Dan 2 maanden 63,99 (127,98)
dan 3 maanden 70,98 (212,94)
dan 3 maanden 80,98 (242,94)
Totaal 754,82 euro inclusief Spotify Family en 4k tv. Als ik Spotify er uit zou halen zou het mij precies een tientje schelen t.o.v vorig jaar. Ook kan ik na 6 maanden het pluspakket nog uitzetten om een verder besparing te halen. In mijn ogen dus een prima deal en bij de volgende Black Friday zien we wel weer verder!

• DizzyWeb
  • Laatst online: 00:13

DizzyWeb

Ondertiteld

Ging hier een beetje mis.... via de chat inderdaad netjes korting gekregen, maar vervolgens heb ik opeens een contract voor een 50Mbit verbinding, terwijl ik 500 had...

Terug de chat in!

• mierenfokker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-12-2024
Daarnet ook geprobeerd de 9 maanden 15 euro korting te krijgen. Gaan ze mij een hussel abbo aansmeren. Vanavond maar even opnieuw proberen.

• DizzyWeb
  • Laatst online: 00:13

DizzyWeb

Ondertiteld

mierenfokker schreef op donderdag 28 november 2019 @ 14:31:
Daarnet ook geprobeerd de 9 maanden 15 euro korting te krijgen. Gaan ze mij een hussel abbo aansmeren. Vanavond maar even opnieuw proberen.
Daar ga je niet onderuit komen, vrees ik.

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-06 14:51
Jerie schreef op woensdag 27 november 2019 @ 20:52:
Iemand met Xs4all al geprobeerd een korting te verkrijgen? (Of zijn alle klanten al weg? :+) Is het mogelijk om als Xs4all klant mee te doen met de KPN kortingen of moet je gewoon bellen met retentie en dan maar zien?

Gelden de kortingen op zaterdag ook nog? Cyber Monday?
Ik zit zelf bij Telfort, maar de desbetreffende medewerker kan geen gegevens van Telfort inzien. Alleen een vergelijking maken met wat je nu hebt en wat KPN kan bieden.

Aap!

• Bambufan
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-05 16:44
harmageddon schreef op donderdag 28 november 2019 @ 16:01:
[...]

Ik zit zelf bij Telfort, maar de desbetreffende medewerker kan geen gegevens van Telfort inzien. Alleen een vergelijking maken met wat je nu hebt en wat KPN kan bieden.
Ik heb ook net met Telfort gebeld. Volgens *knip*: 6 maanden plus pakket of 6 maanden sportpakket gratis, meer zit er niet in. Oftewel, KPN doet definitief het licht uit bij Telfort (ik had trouwens wel verwacht dat ze me dan naar KPN zouden verwijzen voor een aanbieding, maar nix)...

[ Voor 1% gewijzigd door Yorinn op 28-11-2019 17:13 ]

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:47

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

mierenfokker schreef op donderdag 28 november 2019 @ 14:31:
Die 9 maanden korting is op basis van een Hussel abonnement.

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frid0
Orangelights23 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 11:52:
Volgende stap: mobiel abonnement afsluiten bij KPN via CashbackXL. Hierbij krijg ik €81,- geld retour, bij T-Mobile zou dit €40,- zijn. Hierdoor is KPN uiteindelijk een paar tientjes voordeliger.
Dat mobiel abbo via CashbackX. hoe werkt dat? Ik heb ook interesse om voor het 20gb data sim only abbo van 1 jaar te gaan van KPN.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• royduin
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-06 12:40
Frid0 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 16:12:
[...]

Dat mobiel abbo via CashbackX. hoe werkt dat? Ik heb ook interesse om voor het 20gb data sim only abbo van 1 jaar te gaan van KPN.
http://cashbackxl.nl, account aanmaken naar KPN zoeken en dan op de link klikken. Vervolgens je bestelling doen en dan krijg je vanzelf bericht van CashbackXL over de cashback.

Waarom dan wel je referral laten staan als je weet dat het niet mag?

[ Voor 47% gewijzigd door Yorinn op 28-11-2019 17:14 ]

• Frid0
royduin schreef op donderdag 28 november 2019 @ 16:14:
[...]

http://cashbackxl.nl, account aanmaken naar KPN zoeken en dan op de link klikken. Vervolgens je bestelling doen en dan krijg je vanzelf bericht van CashbackXL over de cashback.
Okay, duidelijk! Krijg je hiermee dan ook je €5 karting op je thuis pakket? Of gaat dat nu niet omdat je mobiel aanvraagt via CasbackXL? En die €81, hoe komt CashbackXL eigenlijk daarop?

[ Voor 19% gewijzigd door Yorinn op 28-11-2019 17:14 ]

• Orangelights23
Frid0 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 16:22:
[...]

Okay, duidelijk! Krijg je hiermee dan ook je €5 karting op je thuis pakket? Of gaat dat nu niet omdat je mobiel aanvraagt via CasbackXL? En die €81, hoe komt CashbackXL eigenlijk daarop?
Je klikt via CashbackXL door naar de website van KPN, en daar kan je gewoon alle normale zaken vinden. Dus ook de €5,- korting.

Die €81,- is gebaseerd op het affiliate programma van KPN. Zij hebben gewoon besloten dat dat het bedrag is voor mobiele abonnementen voor 2 jaar. Bij T-Mobile is dit weer anders.

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-06 14:51
Bambufan schreef op donderdag 28 november 2019 @ 16:11:
[...]

Ik heb ook net met Telfort gebeld. Volgens knip: 6 maanden plus pakket of 6 maanden sportpakket gratis, meer zit er niet in. Oftewel, KPN doet definitief het licht uit bij Telfort (ik had trouwens wel verwacht dat ze me dan naar KPN zouden verwijzen voor een aanbieding, maar nix)...
Inclusief kortingen die KPN mij kan bieden tov van mijn huidige Telfort pakket ben ik bij mijn huidige Telfort abonnement €40 per jaar goedkoper uit zonder black-friday korting en heb ik ook nog meer data bundel bij mijn huidige mobiele abonnement...
En aan het plus of sport pakket heb ik ook niks...

[ Voor 0% gewijzigd door Yorinn op 28-11-2019 17:14 ]

Aap!

• Bambufan
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-05 16:44
harmageddon schreef op donderdag 28 november 2019 @ 16:51:
[...]

Inclusief kortingen die KPN mij kan bieden tov van mijn huidige Telfort pakket ben ik bij mijn huidige Telfort abonnement €40 per jaar goedkoper uit zonder black-friday korting en heb ik ook nog meer data bundel bij mijn huidige mobiele abonnement...
En aan het plus of sport pakket heb ik ook niks...
De gouden tip bleek in het Telfort topic te staan: bel 088-7650087 *knip* Namen van medewerkers mogen achterwege blijven. Ik ben daardoor €300 goedkoper uit dan wanneer ik mijn abo gewoon door had laten lopen.

[ Voor 5% gewijzigd door Yorinn op 28-11-2019 17:12 ]

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Namen van medewerkers mogen achterwege blijven in dit topic. Die voegen niets toe aan de discussie.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

• Dutchnui
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-02 16:42
Zojuist ook via de chat 9 maanden 15 euro korting gekregen.
Bij de eerste medewerker direct naar de afdeling opzeggingen gevraagd en werd doorverbonden.
Daarna alleen aangegeven dat ik geïnteresseerd was in de 9 maanden x 15 euro korting en zonder moeite liet de medewerker zien wat mijn nieuwe abonnement dan zou worden.

Ik had een internetabonnement van 42,50

Bij mijn nieuwe abbo ga ik na de 9 maanden wel 5 euro meer betalen per maand maar krijg daarvoor wel dubbele snelheid. (100/100 en dit was nog 50/50)

Komend jaar betaal ik dan
9x32,50
3x47,50

Voor de rest geen extra dingen zoals tv of mobiel.

• Scray
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-01-2024
oZy schreef op donderdag 28 november 2019 @ 12:47:
[...]

Allemaal even zwaaien naar *knip* :w

Hier ook 9x15 korting op bestaand TV abbo d:)b
Net via de chat met *knip* gesproken, maar ze kon mij geen 9x15 korting geven. Ze vertelde mij dat het alleen voor klanten gold die ook een mobiel abonnement bij KPN hebben :'( Misschien nog maar eens telefonisch proberen..

[ Voor 6% gewijzigd door Yorinn op 29-11-2019 09:39 ]

• Lonestander
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-04 14:22
Mij is het net ook gelukt.

Eerste chat rond 18.00. Toen wilde ze niet verder gaan dan 4 maanden 50% korting.

Tweede chat werd ik gelijk doorverbonden naar het stellen van: "ik zit te denken om op te zeggen, gezien ik een andere aanbieding bij Ziggo gezien heb'

Toen kreeg ik nog steeds 4 maanden 50%...

'Dat is een mooie aanbieding... Maar vrienden van me hebben een andere aanbieding gekregen: 9 maanden 15 euro p/m korting..'

Oh dat ga ik dan even na vragen.

En toen kwam hij met dezelfde aanbieding voor mij :D

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

• ronnym
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-06 11:13
Dutchnui schreef op donderdag 28 november 2019 @ 18:00:
Zojuist ook via de chat 9 maanden 15 euro korting gekregen.
Bij de eerste medewerker direct naar de afdeling opzeggingen gevraagd en werd doorverbonden.
Daarna alleen aangegeven dat ik geïnteresseerd was in de 9 maanden x 15 euro korting en zonder moeite liet de medewerker zien wat mijn nieuwe abonnement dan zou worden.

Ik had een internetabonnement van 42,50

Bij mijn nieuwe abbo ga ik na de 9 maanden wel 5 euro meer betalen per maand maar krijg daarvoor wel dubbele snelheid. (100/100 en dit was nog 50/50)

Komend jaar betaal ik dan
9x32,50
3x47,50

Voor de rest geen extra dingen zoals tv of mobiel.
Behoudt je je huidige abonnement of krijg je een nieuwe Hussel abonnement?

• Dutchnui
  • Laatst online: 14-02 16:42
ronnym schreef op donderdag 28 november 2019 @ 21:45:
[...]

Behoudt je je huidige abonnement of krijg je een nieuwe Hussel abonnement?
Het wordt een hussel abonnement, de 50/50 zal dezelfde prijs zijn als mijn oude abonnement, ik heb de 100/100 gekozen. Ik weet niet of er nog andere verschillen zijn als je alleen een internet abonnement zou kiezen

• DBreda
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 11:49
Internet abonnement (50/50) verlengd: eerste 9 maanden €15 korting (€27,50), daarna €42,50. Ook Spotify genomen met €5 Hussel korting voor €3,99 per maand.

Mobiel abonnement verlengd: 2 jaar sim only + 20GB data met naast de €7,50 Hussel korting €3,50 extra korting. Oftewel €30 - €7,50 - €3,50 = €19 per maand :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holl
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-05 18:08
Als je als nieuwe klant Internet + 2x mobiel sim only afsluit (nu bij Ziggo en Vodafone), krijg je dan via Cashback XL een korting?

Ik heb me niet aangemeld bij XL, en kan dan niet zien wat de cashback is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
holl schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 00:06:
Als je als nieuwe klant Internet + 2x mobiel sim only afsluit (nu bij Ziggo en Vodafone), krijg je dan via Cashback XL een korting?

Ik heb me niet aangemeld bij XL, en kan dan niet zien wat de cashback is
Zolang je doorklikt vanuit Cashback XL, krijg je korting.

Ik zag dat mijn aankoop gisteren niet is gepakt, dus vandaag even een claim indienen. Gaat om 2 jaar mobiel abonnement, ofwel €81,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Honesty
  • Nu online

Honesty

kattenneus!

Als nieuwe klant gebeld voor de gratis TV, wilde alles via internet doen maar moet een monteur komen(denk door glasvezel wat er al ligt) en daar kon ik niet kiezen welke data de monteur kwam(11 12 of 13 dec) toen gebeld en gezegd wil het pas in januari doen en was meteen geregeld.

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 05:30
Misschien ben ik heel dom met deze reactie maar...

Je krijgt of 50% korting voor 6 mnd of 9x15 euro korting

Op een abbo van ingeveer 50 euro (afgerond want rekent makkelijk)

9x 15 is 135 euro korting
6x 25 is 150 euro korting....

Waarom wilt iedereen dan 9x15? Want veel mensen hebben een duurder pakket dan 50 euro, dus scheelt het nog meer.

Er werd namelijk gesteld dat het enkel gold voor klanten met ook mobiel bij kpn. Zoals @Scray zei. Maar ik zie ook mensen opmerken dat ze enkel internet hebben bijs kpn.... Hoe zit dit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

99ruud99 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 07:55:
Misschien ben ik heel dom met deze reactie maar...

Je krijgt of 50% korting voor 6 mnd of 9x15 euro korting

Op een abbo van ingeveer 50 euro (afgerond want rekent makkelijk)

9x 15 is 135 euro korting
6x 25 is 150 euro korting....

Waarom wilt iedereen dan 9x15? Want veel mensen hebben een duurder pakket dan 50 euro, dus scheelt het nog meer.

Er werd namelijk gesteld dat het enkel gold voor klanten met ook mobiel bij kpn. Zoals @Scray zei. Maar ik zie ook mensen opmerken dat ze enkel internet hebben bijs kpn.... Hoe zit dit?
Omdat het om 4 maanden 50% korting gaat en geen 6 maanden, zoals ik het lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hammy87
  • Laatst online: 23:34
Yorinn schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 08:03:
[...]

Omdat het om 4 maanden 50% korting gaat en geen 6 maanden, zoals ik het lees.
Wel als je nog mobiel erbij hebt volgens mij.

Maar de 9x15 is voor huidige klanten, niet voor nieuwe. Dus weinig te kiezen als bestaande klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lipton1
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 27-05 14:56
Lipton1 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 10:46:
Uiteindelijk in de namiddag nog even gebeld met de opzeg-service en brutaal aangegeven dat ik toch graag de 9 maanden korting wou. Deze telefonist was erg behulpzaam, zelfs nog de extra 5 euro korting gekregen op TV. Nu dus 9 maanden lang €32.5 in plaats van €52,50 --> 20 korting _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerkhanite
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 04-06 09:52

Aerkhanite

Snapt er geen reet van

Aerkhanite schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 10:38:
Heb nog een oud Alles-in-1 abo, dus nog vóór de abbonementsvorm voor Hussel.
Zal wel even bellen, proberen een TV te krijgen. :9

Edit: wat zou er gebeuren als ik gewoon een nieuw abo aanvraag met TV?
Edit 2: Gewoon gedaan, zien wel wat er gebeurt :P
Nog geen bericht gehad. Nieuwe aanmelders wel?
Wil mijn oude slaapkamerscherm vervangen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arend_Akelig
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23:12
Had *knip* op de chat.
Hij wil mij richting hussel hebben: 9 maanden korting en daarna betaal ik 8 euro meer per maand.

Gaat hem niet worden dus. Eind vh jaar maar eens kijken naar een andere aanbieder.

[ Voor 4% gewijzigd door Yorinn op 29-11-2019 11:48 . Reden: Namen van medewerkers posten is niet de bedoeling. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munki
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-06 16:24
Nou, als bestaande klant kunnen ze me niets bieden waar ik daadwerkelijk iets aan heb.

Ik betaal nu 61,50. Dat is internet, tv, extra tv en pluspakket. Dit kreeg ik als aanbieding:
Wat ik voor je kan doen is je abonnement omzetten naar hussel internet 100mb 47.50 euro + tv 10 euro en extra tv 5 euro. Je raakt dan wel je gratis pluspakket kwijt. Deze kan ik dan wel weer aanbieden voor de komende 6 maanden gratis.
Euh.... Dan kom ik uit op 62,50 (ik betaal nu 61,50), maar krijg wel 6 maanden gratis het pluspakket (die zit nu al in mijn pakket, gratis). Ik betaal dan een euro meer, voor minder. Nadat ik dit aangaf kreeg ik het volgende:
Ik kan je daarnaast ook nog 4 maanden korting aanbieden van 50% op internet.
Oke, leuk. Maar dan betaal ik na 6 maanden alsnog het pluspakket van 15 euro en kom ik dus veel duurder uit dan nu, namelijk 76 euro per maand.

Ze kon verder niets meer voor me doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20:43
Ik kon eerder deze week via de website verlengen en kreeg toen 4 maanden 50% korting. Nu krijg ik helemaal niets.. 8)7

Dus je moet in de chat/telefoon om korting te krijgen als bestaande klant?

EDIT:
Laat maar, ik ga meer betalen bij overstap naar Hussel 200/200, met name omdat ik Fox Sports heb (nu 100% gratis) en 200/200 internet voor 1,50.

Zonder Fox Sports (niet perse musthave) betaal ik alsnog 5 euro meer pm. :'( Dan liever goedkoper en wel Fox Sports en geen 9x15 korting. Totale korting zou dan 135 -/- 60 = 75 euro zijn maar dan geen Fox Sports meer.

[ Voor 48% gewijzigd door VidaR-9 op 29-11-2019 11:56 ]

Taycan ST ‘22 - Polestar 2 ‘20 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
ik zit zelf ook te twijfelen,

mijn huidige abonnement is 200/200 plus de standaard tv voor 57,50

die 9 maanden 15 euro korting zijn leuk maar daarna ga ik dan 60 euro betalen 200/200 plus tv ( hussel )

niet dat ik zoveel snelheid nodig heb of zo maar op ons nieuwe adres waar wij in januari naartoe gaan verhuizen kan ik bij T-mobile voor 57,50 waarvan de eerste 3 maanden korting 1000/1000 en tv krijgen....

hmm

wat te doen wat te doen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AVB001
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 24-06-2024
Zojuist 9 maanden korting gekregen via de chat.
Gesprek gestart met "Ik wil mijn abonnement opzeggen" met de reden dat ik gebruik wil maken van de Black Friday aanbieding.

Had nog een Alles-in-1 Thuis Standaard abonnement uit 2012.

Spotify Premium - gratis
Opnemen Pakket gratis
KPN Compleet - Gratis Onderling Bellen
HD tv-ontvanger
HD tv-ontvanger - gratis
Pluspakket
KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (2 apparaten)

Totaal per jaar: € 870,00
Per maand: € 72,50

Nieuwe abonnement:
Hussel 100 Mbit/s 47.50
Eerste TV-ontvanger 10.00 (9 maand 5.00)
Extra TV-ontvanger 5.00
Hussel korting -5.00 (9 maand 15.00 (BlackFriday))
Opnemen pakket 4.99 (Altijd gratis)
Spotify Premium 8.99
Pluspakket 6.99 (6 maand gratis)

Eerste 6 maanden - 46.49
Volgende 3 maanden - 53.48
Laatste 3 maanden - 73.48

Totaal per jaar: € 659,82
Per maand: € 54,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munki
Ik heb net nogmaals contact opgenomen met de chat en ze zijn op de hoogte van dit topic.

Ze kunnen mij in ieder geval niets aanbieden... Het lijkt wel alsof ze hun huidige klanten niet willen behouden.

Mijn contract verloopt in ieder geval binnen een maand en zal even kijken naar andere partijen.

[ Voor 164% gewijzigd door Munki op 02-12-2019 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siddler
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-06 14:29
Voor mij zeer eenvoudig, net als vorig jaar, via de chat kunnen verlengen. Aangegeven dat ik best tevreden ben, maar vanwege de Black Friday acties een aanzienlijk bedrag kan besparen en daarom me afvraag wat ze voor me konden betekenen. Werd hierop doorgestuurd naar Opzeggingen en zij kwamen met het volgende voorstel:

Hussel 100, met interactieve TV en opnemen en Spotify.
Eerste 3 maanden 46,49
Dan 6 maanden 51,49
Laatste 3 maanden 71,49 (gelijk aan wat ik nu betaal)

Ergo, €195,- bespaard dit jaar door een half uurtje te chatten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-06 19:36
Net gebeld. Doordat ik een oud abo met gratis fox sports en life long 5 euro korting op 200/200 heb, zou overzetten me 20 euro korting over 1 jaar geven, maar wel uiteindelijk een maandprijs die 8 euro hoger ligt. Die heb ik aan me voorbij laten gaan...

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orfu
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-06 14:29
Zelfs met wat jullie beschrijven als mogelijke korting (€135 korting voor 1 jaar) zie ik echt de meerwaarde niet in om van m'n compleet abbo (2x mobiel en internet+tv af te stappen.

Voor mijn twee mobiele abonnementen blijft alles gelijk

Voor internet en tv zou Ik na het kortingsjaar voor hetzelfde 2,50 euro/maand méér gaan betalen. En bovendien weet ik zeker dat ik m'n compleet voordelen (zoals dubbele data - pluspakket gratis) dus niet meer terug krijg..)

Uitgebreid gesproken met kpn medewerkster en die gaf aan: ik begrijp het, wij zijn hier ook geen fan van de hussel abonnementen, het levert veel klanten niets op, ik raad je aan te wachten tot we met wat beters komen...

Wow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldmemberf1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:32
Iemand al bij Ziggo (bestaande klant) geprobeerd? Ik heb vorig jaar al 6 maanden behoorlijke korting gekregen...benieuwd of het nu lukt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

goldmemberf1 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 19:24:
Iemand al bij Ziggo (bestaande klant) geprobeerd? Ik heb vorig jaar al 6 maanden behoorlijke korting gekregen...benieuwd of het nu lukt.
Modbreak:Dit topic is niet bedoeld om de Ziggo-aanbieding te bespreken, daar was Ziggo Black Friday 2019 aanbieding topic voor. Gezien Ziggo niet aan Black Friday doet dit jaar, heb ik het topic gesloten met de melding erbij dat het verder in [Ziggo] Ervaringen & Discussie - Deel 10 besproken kan worden. Hier is het offtopic en zullen reacties dan ook verwijderd worden.

[ Voor 5% gewijzigd door Yorinn op 29-11-2019 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:36
Nadat ik gister blij was met mijn 4x50% korting op internet, 9 maanden 5 euro korting op tv en 6 maanden pluspakket gratis heb ik mij vandaag toch bedacht. Ik hoorde van mijn broer en een vriend dat zij 9 maanden 15 euro korting kregen (zoals velen hier) en ook de 9 maanden 5 euro op tv en het pluspakket. 1 telefoontje was genoeg omdat alsnog ook te krijgen dus nu nog goedkoper uit. Het enige wat ik nu zie is dat de dame is vergeten om mijn 4K aan te zetten. Wel zijn de nieuwe 4K ontvangers verstuurd. Die ga ik dus morgen gelijk aansluiten want het gaat mij vooral om de bluetooth ab aangezien mijn ontvanger in een meubel staat. Hopelijk krijg ik nu niet alsnog ook 2 "gewone" ontvangers en moet ik alleen mijn 5 jaar oude exemplaren terugsturen :+ _/-\o_ we gaan het meemaken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenwindows
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
en toen kwam er een mailtje binnen dat de aanvraag is geweigerd. de aanvraag voldoet niet aan de eisen...
KPN vertel dan ook ff wat de eisen zijn! dan maar via de telefoon gaan regelen...

Fan van: Unraid, ProxMox, Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• man-o-script
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:38
Voor iedereen die zenuwachtig wordt van de countdown op kpn.com met nog 2:45 uur te gaan; de actie met gratis tv loopt gewoon t/m maandag door ;)

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Coconut
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 11-05 22:59
Vanavond ook gebeld met KPN ivm een verlenging vanuit Telfort.
Geen 9 maanden 15 euro korting, maar 6 maanden 50% korting op 100/100 internet, wat uiteindelijk op een hogere korting uitkomt dan 9x15. Ook wilde ze aansluitkosten in rekening brengen, die wordt uiteraard ook gecrediteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekkoek
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-04-2023
Kregen jullie een bevestigings email na het belletje of chatten?

Ik had via de website de 6maanden 50% aangevraagd maar dit resulteerde in een kompleet nieuwe aanvraag en monteur in plannen en alles, via de chat geannuleerd en zelfs een betere aanbieding gehad en geaccepteerd. De vorige aanvraag werd netjes geannuleerd en daar kreeg ik een bevestigings mail van, maar van mijn nieuwe aanbod zie ik niks terug en nu ben ik bang dat het niet doorgezet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Net via de chat mijn abonnement (internet/TV) omgezet naar Hussel (verlenging) waarbij ik de eerste 4 maanden een korting van 27.50 aangeboden kreeg (na enig aandringen)

(oftewel 4x -50% van internet)

[ Voor 11% gewijzigd door san.okk op 29-11-2019 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanN44
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-06 14:55
Telefonisch ook de 4 maanden 50% korting op internet geregeld, plus 6 maanden pluspakket gratis en 6 maanden 5 euro korting op 2e tv ontvanger.
Is bijna net zoveel als 9 maanden 20 euro korting.

[Mijn sim rig]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenwindows
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
zo, bellen met de klantenservice was een wachttijd van 30minuten, dus maar langs de winkel gegaan. nu is het wel gelukt, orderbevestiging is binnen.
kreeg in de winkel ook 6 maanden BF korting ipv 4 maanden.
Nu wachten op 27 december... (glasvezel aansluitdag)

Fan van: Unraid, ProxMox, Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
ik heb er over nagedacht en ga toch maar voor die 9 maanden 15 euro korting voor 200/200 glasvezel internet en de standaard tv....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-06 12:55
Naar aanleiding van dit topic ook maar even aan de chat gehangen: kreeg in eerste instantie 4 maanden 50% korting op internet en 6 maanden gratis fox en het plus pakket. Aangezien ik aan de gratis zenderpakketten niks heb, heb ik aangegeven of hij in plaats daarvan geen extra korting kon geven op internet of ITV.

Hij kon daar niet over beslissen en ben toen doorgezet naar een 'hogere' medewerker. Heb toen het volgende aangeboden gekregen:

- 1e 9 maanden 44,50 (i.p.v. 64,50)
- 3 resterende maanden 64,50

Betreft hier een internet 100mbit/2 ITV ontvangers/vaste nummer. Voorheen betaalde ik 63,50 per maand, al met al 177 euro bespaard _/-\o_ en op naar black friday 2020 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Laatst online: 13-05 00:51
Afgelopen vrijdag aan de chat gehangen met Black Friday en een uiterst vriendelijke en behulpzame medewerkster aan de chat gekregen. Na wat onderhandelen en verwijzen naar 'mijn vrienden' (dank mede-tweakers _/-\o_ :D ) uiteindelijk 6 x €25 korting gekregen op mijn internet abonnement en 6 x €5 kortiing op het iTV gedeelte'.

Dat is toch een mooie €180 korting waardoor ik nu een jaar lang per maand €50 euro betaal ipv €65 euro. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzorra
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-12-2022
Iemand vandaag nog gebeld ivm een mogelijke cyber monday korting of blijven de aanbiedingen hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zmokkie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-05 10:31
Ik heb een tijd gechat en verder dan 4 maanden 50% korting kom ik niet.Dat is in mijn geval 4x 25 euro (200mb glas). Heb ook mobiele abonnementen, waardoor ik nu gratis fox 1 t/m 6 heb. Dit komt dan te vervallen, wel krijg ik dan 5 euro korting per maand op mijn extra tv pakket.
Edit: Nog eens 6 maanden korting op mijn tv ontvanger gekregen (totaal 30 euro).

[ Voor 13% gewijzigd door Zmokkie op 02-12-2019 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-06 15:13

Phntm

Tlingelingeling

Contact gehad met Kpn. Overstap gemaakt van Ziggo naar KPN. Oude pakket:
  • digitale tv
  • 250/25 internet
  • telefonie (vergat uitschakelen elke keer)
  • geen pakketten
Kosten: 67,50

Nieuwe pakket bij KPN:
  • digitale tv
  • 200/58 internet
  • geen pakketten
Kosten met hussel aanbieding: eerste 4 maanden 35 euro (excl aansluitkosten in deze berekening) daarna 60 euro per maand.

Ga er niet echt op achteruit behalve op hoeveel ik betaal. En dat is een pluspunt voor mij. Ziggo is niet heel enthousiast overgekomen wat betreft haar huidige klanten. Ze lijken enorm gefocused te zijn op nieuwe klanten lokken met 200 euro MediaMarkt cadeau bonnen.

Kijken hoe ik KPN ervaar dit komende jaar, vooral wifi ben ik naar benieuwd. Ik had vaak problemen met Ziggo dat mijn wifi er om de haverklap eruit lag per device. Heel selectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-05 10:26
Ik heb zojuist KPN gebeld en gevraagd naar de afdeling opzeggingen. De medewerker begreep heel goed dat ik wilde kijken of er wat te regelen viel ("het gaat er net zo snel uit als dat het binnenkomt") en ging kijken wat hij voor me kon regelen.

Als eerste kwam hij met het aanbod dat ook op de website staat: 4 maanden 50% korting op internet. Toen ik aangaf dat ik op internet had gelezen dat er soms een ander aanbod wordt gegeven (9 maanden € 15 korting) ging hij kijken of hij dat voor me kon regelen. En dat kon.

Ik krijg nu een nieuw 'Hussel'-jaarcontract, met dezelfde internetsnelheid, zenderpakketten, enzovoorts. De totale prijs per maand is € 1,99 hoger dan voorheen, maar dit belletje bespaart me komend jaar dus € 129,03. En mocht ik besluiten om m'n Pluspakket op te zeggen dan ben ik zelfs een paar euro goedkoper uit.

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djeen84
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:27
Ik wilde ook eens kijken of KPN wat overhad voor een nieuwe klant (nu T-mobile) maar kan de chat niet vinden... is dit enkel voor bestaande klanten? Of moet ik morgen naar Pearle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munki
Alex) schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:27:
Ik heb zojuist KPN gebeld en gevraagd naar de afdeling opzeggingen. De medewerker begreep heel goed dat ik wilde kijken of er wat te regelen viel ("het gaat er net zo snel uit als dat het binnenkomt") en ging kijken wat hij voor me kon regelen.

Als eerste kwam hij met het aanbod dat ook op de website staat: 4 maanden 50% korting op internet. Toen ik aangaf dat ik op internet had gelezen dat er soms een ander aanbod wordt gegeven (9 maanden € 15 korting) ging hij kijken of hij dat voor me kon regelen. En dat kon.

Ik krijg nu een nieuw 'Hussel'-jaarcontract, met dezelfde internetsnelheid, zenderpakketten, enzovoorts. De totale prijs per maand is € 1,99 hoger dan voorheen, maar dit belletje bespaart me komend jaar dus € 129,03. En mocht ik besluiten om m'n Pluspakket op te zeggen dan ben ik zelfs een paar euro goedkoper uit.
Same here. Het is eindelijk gelukt. Besparing van 123,03.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-05 10:26
Djeen84 schreef op maandag 2 december 2019 @ 19:35:
Ik wilde ook eens kijken of KPN wat overhad voor een nieuwe klant (nu T-mobile) maar kan de chat niet vinden... is dit enkel voor bestaande klanten? Of moet ik morgen naar Pearle?
Deze pagina onderaan, "Direct contact via Chat":
https://www.kpn.com/service.htm

Je moet wel eventuele ad- en trackingblockers uitzetten.

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:05

Kiswum

Gadget reviewer

Heeft iemand eigenlijk ook een interessante actie ontvangen i.c.m. een smartphone abonnement? Ik zie hier eigenlijk alleen alles-in-1 abonnementen. Wij hebben nu nog 1 simkaart op KPN i.c.m. KPN Compleet en XS4all. Helaas is KPN Compleet er niet meer en is het omgezet naar Hussel voor KPN en Telfort klanten.

De korting op de site is niet echt een actie tegenover andere aanbiedingen van bijvoorbeeld Mobiel.nl of Belsimpel. Ik hoop dus eigenlijk dat iemand kan aangeven of hij/zij wel een interessante aanbieding heeft voor een mobiel abonnement en evt. XS4ALL.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
Ik kreeg in 1e instantie 6x 12,50 aangeboden in combinatie met 100/100 internet only.
Toen ik aangaf niet af te willen van mijn 500/500 lijn bleek 6x 20 ook mogelijk.

Geen 9x15 maar ik ben tevreden en ik had geen zin om het meermaals te proberen.
Uiteindelijk toch een besparing van 120 euro in 15 min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsdopey82
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-05 20:53
Ik probeer naar de klantenservice te bellen. Welke vraag je ook inspreekt, de klantenservice is onbereikbaar. Echt slecht...
Er wordt gezegd tussen 8.00 en 22.00 te bellen of je krijgt een sms met een link om het zelf te regelen.
Iemand anders die het wel is gelukt na 22.00 uur?
Lekker dan zeg, terwijl de kortingen tot middernacht lopen.

Edit; Uiteindelijk wel zojuist gezien op hun website dat ze bereikbaar zijn van 8 tot 22 uur. Maar toch, geen enekele wijze im met ze in contact te komen. Zelf niet via online chat.

[ Voor 21% gewijzigd door dsdopey82 op 02-12-2019 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:De aanbieding is afgelopen en alles is wel gezegd in de discussie hier omheen, daarom gooi ik dit topic op slot. Verdere discussie over KPN mag in [KPN xDSL] Ervaringen & Discussie en in [KPN Glasvezel] Ervaringen & Discussie - Deel 2.

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.