Toon posts:

KPN Black Friday 2018 aanbieding topic OverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 15.219 views

• TheDutchsteww
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-06-2019
Voor nieuwe KPN klanten is er ook een Black Friday Deal (t/m 27-11-2018) namelijk: 9 maanden korting op Internet en TV+ één jaar lang gratis online gamen en kans op een PlayStation 4.

De vraag die ik heb aan jullie is of dit ook voor bestaande klanten te regelen is? Ik kwam het via een Spydeals post op fb tegen dat het veel mensen is gelukt om de korting op het huidige abonnement te krijgen. Ik ga zo in ieder geval even bellen, maar ik ben benieuwd of meer mensen er al ervaring mee hebben. Ik zag er nog geen topic over dus ik dacht laat ik er even eentje aanmaken.

Je kunt hier jouw eigen ervaringen melden. Bijvoorbeeld of het is geluk, wat heb je gekregen, welke afdeling je hebt gesproken en op welke manier. zo kunnen anderen er hopelijk ook van genieten! ;)

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:10
In het BF topic zijn al postieve ervaringen waaronder die van @maartend dus ik zal straks ook even een telefoontje die kant uitdoen

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-03 14:16
Ik heb gebeld en gewoon gezegd dat ik vanwege BF wilde overstappen, tenzij zij een aanbieding konden doen. De aanbieding was 9 maanden 12,50 korting en 3 maanden 7,50 korting op Ziggo Sport. Dit bovenop mijn permanente korting van 5,00 voor 100/100 internet. Dus door een simpel telefoontje 135 euro bespaard :)

Edit:
Kreeg ook nog de tip dat je Ziggo Sport gewoon telkens een weekendje kunt inschakelen, mocht je bv alleen F1 kijken. Je betaalt dan alleen voor die dagen, niet voor de hele maand. Het F1 seizoen is na dit weekend afgelopen, maar kan toch schelen!

[Voor 29% gewijzigd door rb338 op 23-11-2018 13:22]

• hellred666
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-06 13:43
Vanavond maar eens even in verdiepen, dit klinkt wel interessant :)
Hoef ik mij minder schuldig te voelen tegenover de bankrekening

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:46
0800 0402 bellen. Vragen naar de opzegafdeling of behoudafdeling. Zijn 2de lijns mensen en die mogen je een aanbod doen. 1ste lijns niet. Tegen 2de lijns aangeven dat je van de BF aanbieding gebruik wenst te maken. Mij levert dat 9 maanden 22,50 euro korting op per maand.
Je kunt niet mee doen met de PS4 wedstrijd of aanbiding.
Mocht je nog een oud Spotify Premium gratis hebben, die komt te vervallen, maar je abboprijs is daarna ook 7 euro/maand minder. Via KPN kun je weer terug premium pakken voor 9 euro.

• YaYo86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-06 19:32
maartend schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:22:
0800 0402 bellen. Vragen naar de opzegafdeling of behoudafdeling. Zijn 2de lijns mensen en die mogen je een aanbod doen. 1ste lijns niet. Tegen 2de lijns aangeven dat je van de BF aanbieding gebruik wenst te maken. Mij levert dat 9 maanden 22,50 euro korting op per maand.
Mocht je nog een oud Spotify Premium gratis hebben, die komt te vervallen, maar je abboprijs is daarna ook 7 euro/maand minder. Via KPN kun je weer terug premium pakken voor 9 euro.
Juist, dus ben je wéér 2eu duurder uit daarna (boven de prijsverhoging die elke provider jaarlijks doet). Leuke aanbieding, not!

• lubbertkramer
YaYo86 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:24:
[...]

Juist, dus ben je wéér 2eu duurder uit daarna (boven de prijsverhoging die elke provider jaarlijks doet). Leuke aanbieding, not!
Ik zou een besparing hebben van 112, heb geen spotify via KPN maar Spotify Family en betaal nu basis voor mijn internet only 41,50 wat dan 9 maanden 29 euro zou zijn, dat vind ik een telefoontje wel waard _/-\o_

[Voor 4% gewijzigd door lubbertkramer op 23-11-2018 13:30]

• Koploper07
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 31-05 10:54
maartend schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:22:
Zelfde ervaring + 3 maanden 50% korting op Ziggo Sport Totaal omdat je als bestaande klant niet kan meedoen met de controller & Playstation Now actie. (Je kan wel meedoen met de actie om een PS4 te winnen)

Had eerst ook spotify premium via KPN, maar dat heb ik overgezet naar Spotify Family omdat we met meerdere familie leden gebruik maken van Spotify, wat dus goedkoper uitkomt.

• YaYo86
lubbertkramer schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:27:
[...]

In dat geval wel inderdaad. Ik zou een besparing hebben van 112, heb geen spotify via KPN maar Spotify Family en betaal nu basis voor mijn internet only 41,50 wat dan 9 maanden 29 euro zou zijn, dat vind ik een telefoontje wel waard _/-\o_
Klopt, iedereen zit in een andere situatie!

• maartend
YaYo86 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:24:
[...]

Even uitrekenen.
9 x22,50 maakt 202.50 euro. Dat is 100 maanden 2 eurostukje. Is dus dik 8 jaar. Ver daarvoor, ws volgend jaar BF is er weer een aanbieidng.

Leer rekenen.

• carosj123
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 23-11-2022
Ik zit bij KPN en heb 9 maanden 22,50 korting gekregen maar ik kon deze maand opzeggen ivm mail 13/11 over nieuwe Itv app. Ik kon ook alles opzeggen en opnieuw alles opstarten voor bijv. een ps4 controller erbij...daar paste ik voor. Wel jammer. Heb mail erover gestuurd. Kostte ong. 45 minuten bellen, het is druk...

• maartend
YaYo86 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:28:
[...]

Klopt, iedereen zit in een andere situatie!
Nee, jij kunt niet rekenen.
Je vergeet even dat je 9 maanden lang 22,50 korting krijgt. En dan een paar maanden 2 euro meer moet betalen. (of niet, als je Spotify niet nodig hebt)

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 02-06 19:46
Wij hebben alleen internet en telefonie van KPN, denken jullie dat het mogelijk is om alsnog mee te doen moet de playstation acite? dus gratis DS4 en PS now of Plus?

[Voor 4% gewijzigd door dm-dutchman op 23-11-2018 13:49]

• YaYo86
*knip* Laat dit soort reacties maar achterwege.

[Voor 92% gewijzigd door Yorinn op 23-11-2018 14:00]

• TheDutchsteww
Ik heb net contact gehad met de KPN opzeglijn (0800-0402) en aangegeven dat ik over wil stappen naar een concurrent omdat deze een betere deal hebben dan mijn huidige contract bij KPN. Ik heb vervolgens de volgende deal bij KPN aangeboden gekregen:

Ik had een doorlopend abonnement internet voor 41,50 p/m. Ik heb een nieuw jaarcontract afgesloten tegen het actietarief de eerste 9 mnd €29,50 & daarna €41,50.ik heb hiermee voor het komende jaar toch 112 euro bespaard! Overigens zaten de playstation cadeau's er niet bij in maar dat snap ik dan ook wel weer.

Ik heb ong 25 min in de wacht gestaan, dus snel verdiend zeg ik zo.Overigens werd ik erg vriendelijk geholpen en ik kreeg gelijk een deal aangeboden. Het lijkt er dus op dat ze er al op ingespeeld zijn. Sla je slag zou ik zeggen.

• lubbertkramer
TheDutchsteww schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:44:
Ik heb net contact gehad met de KPN opzeglijn (0800-0402) en aangegeven dat ik over wil stappen naar een concurrent omdat deze een betere deal hebben dan mijn huidige contract bij KPN. Ik heb vervolgens de volgende deal bij KPN aangeboden gekregen:

Ik had een doorlopend abonnement internet voor 41,50 p/m. Ik heb een nieuw jaarcontract afgesloten tegen het actietarief de eerste 9 mnd €29,50 & daarna €41,50.ik heb hiermee voor het komende jaar toch 112 euro bespaard! Overigens zaten de playstation cadeau's er niet bij in maar dat snap ik dan ook wel weer.

Ik heb ong 25 min in de wacht gestaan, dus snel verdiend zeg ik zo.Overigens werd ik erg vriendelijk geholpen en ik kreeg gelijk een deal aangeboden. Het lijkt er dus op dat ze er al op ingespeeld zijn. Sla je slag zou ik zeggen.
Goed om te horen! Werd hier van 1e lijns ook direct doorgezet naar 2e lijns nadat ik zei dat ik de BF deal wou, hang daar nu in de wacht maar teller staat op 28:32 as we speak

Edit:
Gelukt _/-\o_ Hoefde alleen te zeggen dat ik gebruik wilde maken van de BF deal

[Voor 4% gewijzigd door lubbertkramer op 23-11-2018 14:35]

• Ernemmer
  • Niet online
Ik ben het al een half uur via de online chat aan het proberen. De gemiddelde wachttijd is 1 minuut volgens de site maar dat halen ze nu niet echt. Gelukkig is de chat 24 uur per dag, 7 dagen per week, vanavond zal het vast een stuk minder druk zijn.

[Voor 25% gewijzigd door Ernemmer op 23-11-2018 13:57]

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-06 00:48
Ik bespaar ruim 200 euro met dit ene belletje, dank voor de tip hier! Overigens kreeg ik ook nog 3 maanden €7,50 korting op mijn Ziggo Sport Totaal abonnement.

En als je dan toch met KPN bezig bent, ook voor de mobiele abonnementen loopt er momenteel een BF actie. Het 300min/geen MB abonnement van mijn vrouw met bijna 2 euro korting per maand kunnen verlengen.

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

• maartend
Ernemmer schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:51:
Ik ben het al een half uur via de online chat aan het proberen. De gemiddelde wachttijd is 1 minuut volgens de site maar dat halen ze nu niet echt. Gelukkig is de chat 24 uur per dag, 7 dagen per week, vanavond zal het vast een stuk minder druk zijn.
Niet via chat doen. Is 1ste lijns, die mogen niks. gewoon bellen.

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Hier is het ook gelukt. Moest wel 40 minuten wachten trouwens, maar goed. Muziekje erbij :) scheelt toch wel weer wat.

Ik had al alles in 1 met compleet etc, en de contractperiode was net verstreken, dus ik kon ook echt officieel verlengen.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• finalmen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-06 08:41
Zojuist ook via de chat gelukt, je moet even aangeven dat je wilt opzeggen en dan krijg je 2e lijns te pakken. Ook op de chat.

• maartend
finalmen schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:02:
Zojuist ook via de chat gelukt, je moet even aangeven dat je wilt opzeggen en dan krijg je 2e lijns te pakken. Ook op de chat.
Duidelijk. Dat lukt mij dus vanochtend niet.

• Ernemmer
  • Niet online
Voor degene die het via Firefox proberen, dan kan je wachten tot je een ons weegt, in Chrome meteen contact :P

• rjmvalk3
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-04 21:49
Hier in de wachtrij met chrome, verwachte wachttijd is ong 7 minuten.
Moet je echt drijgen met opzeggen, of kun je ook aangeven dat je de actie korting wilt als bestaande klant?

[Voor 10% gewijzigd door rjmvalk3 op 23-11-2018 14:11. Reden: Sta nog in de rij]

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-06 15:11

Splinter Cell

AMD HD7850

Hadden jullie nog een lopend contract of niet? Ik heb geen contract lopen. En als je van deze BF deal gebruikt maakt, zit je er dan weer 1 jaar aan vast?

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:28
De chat die ik zojuist had:
Hallo ..., wat kan ik precies voor je doen?

Ik zag de black friday deals bij jullie en bij andere providers en ik kan ondertussen mijn contract verlengen/opzeggen, dus ben benieuwd wat jullie mij kunnen aanbieden. Het gaat om mijn internet/tv aansluiting thuis

helaas zijn er geen verlengacties op dit moment :-( Ik zou het echt graag anders zien, maar helaas is er geen korting mogelijk

Ok, kan je me dan met de afdeling opzeggingen doorverbinden?

nee helaas is die in de chat niet beschikbaar. Op https://www.kpn.com/servi...en/tv-internet-bellen.htm kan je je nummer achterlaten en dan wordt je zsm teruggebeld door de afdeling opzeggen

ok, bedankt.

• disgeae
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-05 15:59
Ik heb nu nog een lopend contract t/m maart 2019.
Als ik nu bel/chat, zou dat effect hebben of loop ik dan tegen een muur op?

• maartend
@rjmvalk3 Ik heb niet gedreigd. Ik heb gewoon naar die afdeling gevraagd

@Splinter Cell mijn contract was voorbij en ja, je zit er weer voor een jaar aan vast. Logisch, maar ja, over een jaar is het weer BF.

• maartend
Megupe schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:19:
De chat die ik zojuist had:

[...]
Bellen dus. Want als je zegt dat je opheft moeten ze je doorverbinden.

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
maartend schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 13:29:
[...]

Nee, jij kunt niet rekenen.
Je vergeet even dat je 9 maanden lang 22,50 korting krijgt. En dan een paar maanden 2 euro meer moet betalen. (of niet, als je Spotify niet nodig hebt)
Je verliest toch je Spotify abbo als je een nieuw contract aangaat voor 1 jaar? Dus je moet dan toch 1 jaar 108 euro aftrekken van de totale korting die je krijgt op die 9 maanden?? Tis vrijdag dus mea culpa als ik het niet goed begrepen/gelezen heb...voor de duidelijkheid, Spotify zit bij mij nog "gratis" in het abbo.

[Voor 5% gewijzigd door harrytasker op 23-11-2018 14:23]

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23-05 01:02
harrytasker schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:20:
[...]

Je verliest toch je Spotify abbo als je een nieuw contract aangaat voor 1 jaar? Dus je moet dan toch 1 jaar 108 euro aftrekken van de totale korting die je krijgt op die 9 maanden?? Tis vrijdag dus mea culpa als ik het niet goed begrepen/gelezen heb...
Klopt, maar bij mij zou de korting 202,50 zijn. Dus dan hou je toch nog korting over.

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:53

vhal

ಠ_ಠ

Gek genoeg lijkt het in mijn geval nog steeds goedkoper te zijn, ik heb een alles-in-1 glasvezelpakket inclusief Spotify Premium en betaal daar een flink bedrag per maand voor.

Je 'verliest' inderdaad Spotify maar die kan je voor 8,99 er bij zetten. Daarnaast ben ik 4,99/maand kwijt voor de 200/200 glasvezelupgrade. Dan nog scheelt het behoorlijk daar je de eerste 9 mdn een behoorlijke korting krijgt op het maandbedrag.

Ik vraag mij overigens wel af of ik mijn tweede ontvanger weer in moet leveren :+

Maar al met al een goede tip hier, ik ga vanavond wel even bellen/chatten

STRAVA

• Splinter Cell

Splinter Cell

AMD HD7850

Alle agents zitten vol op de chat. Ze kunnen mij niet doorverbinden.

• harrytasker
  • Niet online
jordyyyys schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:23:
[...]

Klopt, maar bij mij zou de korting 202,50 zijn. Dus dan hou je toch nog korting over.
Duidelijk, wilde alleen aangeven dat de korting minder hoog is (wel interessant natuurlijk) als sommigen het doen voorkomen.

• maartend
harrytasker schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:20:
[...]

Je verliest toch je Spotify abbo als je een nieuw contract aangaat voor 1 jaar? Dus je moet dan toch 1 jaar 108 euro aftrekken van de totale korting die je krijgt op die 9 maanden?? Tis vrijdag dus mea culpa als ik het niet goed begrepen/gelezen heb...voor de duidelijkheid, Spotify zit bij mij nog "gratis" in het abbo.
Nee, want omdat je die verliest gaat je abbo ook 7 euro goedkoper.
Ik betaalde 68.50 en ga nu naar 49 euro.

Is dus 9 maanden 19.50 goedkoper en dan daarna 3 maanden 2 duurder.

Stoot geld.

[Voor 10% gewijzigd door maartend op 23-11-2018 14:28]

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Net 30mins gewacht en daarna in een gesprek van 3 minuten 9 x € 12,50 = € 112,50 korting gekregen als ik een jaartje verlengde. Mooie winst aangezien ik toch niet van plan was om op te zeggen.

• harrytasker
  • Niet online
maartend schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:25:
[...]

Nee, want omdat je die verliest gaat je abbo ook 7 euro goedkoper.
Dat is in mijn, misschien specifieke geval, dus niet zo...

• maartend
harrytasker schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:27:
[...]

Dat is in mijn, misschien specifieke geval, dus niet zo...
Want?

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Hmmm KPN/Telfort...

Ik heb nu: Telfort abbo van 5 jaar geleden:

Glasvezel.
50/50
€46 per maand

€4,99 - Opnemen pakket
€0,00 - 2 interactieve tv ontvangers

Combivoordeel:
Dubbele data
€5 korting

Maakt totaal:
€45,99

Zowel KPN als Telfort bieden geen 50/50 meer aan. Het zou dan 100/100 worden.

Bij Telfort kom ik dan uit op:
Totaal per maand 47,49
Na 12 maanden 57,49

KPN wil ik best overwegen, maar dan zit ik met dubbele data en mijn abbo dat nog een jaar moet...

KPN heeft nu een leuke actie met 200/200

Eerste 9 maanden € 44,99
Daarna per maand € 67,49

Lastig, maar denk dat ik bijna 70 euro best een hoop vind, waar ik nu 46 voor betaal. Dan zou het enkel de verhoging van 50/50 naar 100/100 of 200/200 zijn.

Youtube: DashcamNL

• Morion
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-05 11:06
Kom via de chat alleen bij een chatbot?

Toch niet, aparte link gevonden :)

[Voor 36% gewijzigd door Morion op 23-11-2018 14:35]

• rgerrit51
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12:20
Ik heb vanochtend om half 8 gebeld (lekker rustig toen :)).
Ingesproken dat ik belde voor opzeggen contract, want dan kom je gelijk bij de juiste afdeling.

Aangegeven dat ik moest terugbellen voor verlengen abonnement (gisteravond was er een 50 min wachtrij). Gelijk de aanbieding gekregen van 9 maanden korting van 22.50,-. Mijn abonnement was wel al afgelopen. Ik zou daarom iedereen adviseren niet de 9 maanden voor 12.50,- te accepteren.

• Ernemmer
  • Niet online
Morion schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:34:
Kom via de chat alleen bij een chatbot?

Toch niet, aparte link gevonden :)
De chat kon mij ook niet meer doorzetten naar de afdeling opzeggen, ik laat hun mij wel terugbellen.

• rjmvalk3
@rgerrit51 Heeft u alleen internet, of ook andere diensten?

• Ruut88
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:27
Ik zit met de volgende situatie:

Oude Alles in 1 standaard abbo a E68.50:

100-10 verbinding
2 ontvangers
Gratis Spotify Premium

ivm KPN Compleet
Gratis Fox Sports Eredivisie
Gratis dubbele data
5 euro korting mobiel

Door de situatie met gratis spotify premium lijk t mij op lange termijn niet handig om nu te verlengen aangezien die optie in nieuwe abbonementen vervalt en daarna 8.99 per maand kost.

Iemand in dezelfde situatie die heeft durven bellen voor korting?

• royduin
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-06 17:16
Mensen die het geprobeerd hebben met een lopend abonnement? Ik zit vanaf april bij KPN met een glasvezel aansluiting en heb dus nog een half of 1,5 jaar te gaan, geen idee hoe lang die contracten eigenlijk zijn. Sta nu in de wacht, ben benieuwd.

• maartend
Ruut88 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:39:

100-10 verbinding
2 ontvangers
Gratis Spotify Premium

ivm KPN Compleet
Gratis dubbele data
5 euro korting mobiel

Door de situatie met gratis spotify premium lijk t mij op lange termijn niet handig om nu te verlengen aangezien die optie in nieuwe abbonementen vervalt en daarna 8.99 per maand kost.

Ik. Nogmaals, jeSpotify is niet echt gratis. Als je die van je abbo afhaalt gaat je abbo in prijs naar beneden. Kost je daarna wel 2 eur/maand extra, maar dat valt jaren lang weg tegen de kortinfg die je hebt gescoort.

• jordyyyys

100-10 verbinding
2 ontvangers
Gratis Spotify Premium

ivm KPN Compleet
Gratis dubbele data
5 euro korting mobiel

Ik ga zojuist bellen, maar 22,50 x9 = 202,50 en 12 maanden spotify is 108,- dus dan houd je nog steeds rond de 90,- over.

• maartend
jordyyyys schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:41:
[...]

Ik ga zojuist bellen, maar 22,50 x9 = 202,50 en 12 maanden spotify is 108,- dus dan houd je nog steeds rond de 90,- over.
Min 12 maanden x 7 euro. Mensen vergeten dat steeds.

Laatste maal, Spotify is niet gratis. Zonder Spotify is je abbo 7 euro/maand goedkoper.

• rgerrit51
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12:20
Rjmvalk3 ik heb het Internet + TV pakket:
- Internet en TV
- Pluspakket (gratis ivm mobile)
- Internet 500/500
- vaste telefoon
- Spotify premium

Heb met verlenging zelfde aangehouden, maar dit hoeft niet voor de korting.

Eerst betaalde ik 81,-. Na de 9 maanden korting gaat dit naar 83.50,-. Makkelijk verdient dus :)

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-06 20:33
Hier ook gelukt na doorschakeling omdat ik aangaf 4 adressen wou opzeggen omdat halte één niet meewerkte.

Alle 4 adressen dus 9 maanden korting plus bij één adres zelf permanente korting van 6 pm op de onbeperkt vast bellen altijd en waar het kon een snelheidsverhoging gratis voor 12 maanden.

Kreeg helaas geen beweging in de Playstation actie en dit was dus echt voor nieuwe klanten :)

• Splinter Cell

Splinter Cell

AMD HD7850

Wachttijd voor bellen: 15 minuten

Aanbieding is nog: 03 dagen 09 uur 13 min geldig.

Ik heb alle tijd wel.

• Ruut88
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:27
Ik. Nogmaals, jeSpotify is niet echt gratis. Als je die van je abbo afhaalt gaat je abbo in prijs naar beneden. Kost je daarna wel 2 eur/maand extra, maar dat valt jaren lang weg tegen de kortinfg die je hebt gescoort.
Ah ik zie nu pas dat voor nieuwe klanten alles in 1 standaard goedkoper is. Rotzakken. Thanks voor de verduidelijking

[Voor 41% gewijzigd door Ruut88 op 23-11-2018 14:47]

• coelho

100-10 verbinding
2 ontvangers
Gratis Spotify Premium

ivm KPN Compleet
Gratis dubbele data
5 euro korting mobiel

Mijn configuratie is iets anders, maar ik bespaar 200 per maand en zou uiteindelijk zonder korting 3 euro per maand duurder uit zijn. Ik kan dus ruim 5 jaar zonder enige korting verder voordat ik quitte speel en gok erop dat ik volgend jaar wel weer een keer met korting kan verlengen.

• TheDutchsteww
rjmvalk3 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:10:
Hier in de wachtrij met chrome, verwachte wachttijd is ong 7 minuten.
Moet je echt drijgen met opzeggen, of kun je ook aangeven dat je de actie korting wilt als bestaande klant?
ja het beste is om gewoon aan te geven dat je op zich tevreden bent met kpn maar niet voor je huidige bedrag en dat je daarom over wilt stappen naar een concurrent, omdat die een betere deal hebben dan jouw contract. Dan geeft KPN jou hun eigen deal.

• par4
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-05 10:47
Zojuist eerstelijns medewerker aan de lijn gehad, na 10 minuten wachten. Die zei dat de wachtrijen voor afdeling opzeggingen 20+ minuten was. Nadat hij mij wilde doorverbinden gaf hij aan dat dat niet meer kon en ik vanavond terug moet bellen.

• Ernemmer
  • Niet online
Op een Internet met basis TV abonnement is de korting 12,50 per maand
Op een Internet met TV abonnement met opnemen is de korting 22,50 per maand, dus als je wilt opnemen en een 2e ontvanger wilt hebben kost dat 30 euro extra voor het eerste jaar, daarna 120 euro per jaar.

[Voor 38% gewijzigd door Ernemmer op 23-11-2018 14:54]

• maartend
TheDutchsteww schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:48:
[...]

ja het beste is om gewoon aan te geven dat je op zich tevreden bent met kpn maar niet voor je huidige bedrag en dat je daarom over wilt stappen naar een concurrent, omdat die een betere deal hebben dan jouw contract. Dan geeft KPN jou hun eigen deal.
Zo heb ik het ook gedaan. Gewoon aangegeven dat het prijsverschil wel erg groot wordt.

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:28
Zojuist 46 minuten (waarvan bijna 40 wachttijd) aan de lijn gehangen.
Ik verleng mijn volledige thuis abonnement (mocht al verlengen). Mobiel mag ik pas per december verlengen.
Had 500/500, internet en TV basis, fox eredivisie gratis, ziggo sport voor € 78,99. Krijg nu 9 maanden 12,50 korting op gehele abonnement en 3 maanden 7,50 korting op ziggo sport. Daarna weer oude prijs. Oftewel 135 euro korting.

Spotify had ik "gratis" via mijn mobiele abonnement , dus hier zal niks in veranderen.

[Voor 6% gewijzigd door Megupe op 23-11-2018 15:14]

• mrstylo
  • Laatst online: 02-06 12:29
Ernemmer schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:52:
Op een Internet met TV abonnement met opnemen is de korting 22,50 per maand, dus als je wilt opnemen en een 2e ontvanger wilt hebben kost dat 30 euro extra voor het eerste jaar, daarna 120 euro per jaar.
Precies. Ik was ook even in de war, maar gelukkig niet te weinig korting gekregen.

• Splinter Cell

Splinter Cell

AMD HD7850

Ernemmer schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:52:
En als je die 2e TV-ontvanger niet wil. Is de korting nog steeds 22,50?

Heb nu:

Internet en TV Basis
Plus Opnemen Pakket
1 ontvanger

[Voor 7% gewijzigd door Splinter Cell op 23-11-2018 15:04]

• Ernemmer
  • Niet online
Splinter Cell schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:03:
[...]

En als je die 2e TV-ontvanger niet wil. Is de korting nog steeds 22,50?

Heb nu:

Internet en TV Basis
Plus Opnemen Pakket
1 ontvanger
Als je er wel bij wilt opnemen moet je het duurdere abonnement nemen en dan krijg je wel 22,50 korting.
Als je maar 1 ontvanger wilt en niet opnemen krijg je 12,50 korting.

Verschil in abonnement is voor het eerste jaar 30 euro.

• Splinter Cell

Splinter Cell

AMD HD7850

Ernemmer schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:06:
[...]

Als je er wel bij wilt opnemen moet je het duurdere abonnement nemen en dan krijg je wel 22,50 korting.
Als je maar 1 ontvanger wilt en niet opnemen krijg je 12,50 korting.

Verschil in abonnement is voor het eerste jaar 30 euro.
Ik heb al het Opnemen Pakket hé, dus ik kan en wil opnemen. Sinds juli 2018 is dat allemaal optioneel geworden ook Vast Nummer voor de Vaste Lijn.

Kortom; ik wil gewoon wat ik nu heb behouden, en mijn contract verlengen voor een jaar en die korting pakken.

• Ernemmer
  • Niet online
Splinter Cell schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:09:
[...]

Ik heb al het Opnemen Pakket hé, dus ik kan en wil opnemen. Sinds juli 2018 is dat allemaal optioneel geworden ook Vast Nummer voor de Vaste Lijn.

Kortom; ik wil gewoon wat ik nu heb behouden, en mijn contract verlengen voor een jaar en die korting pakken.
Als je een afwijkende situatie hebt kan ik het niet voor je uitzoeken en zal je echt zelf moeten bellen.

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Splinter Cell schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:09:
[...]

Volgens mij werkt dat niet, ze verlengen toch je contract?

Youtube: DashcamNL

• royduin
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-06 17:16
royduin schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:40:
Mensen die het geprobeerd hebben met een lopend abonnement? Ik zit vanaf april bij KPN met een glasvezel aansluiting en heb dus nog een half of 1,5 jaar te gaan, geen idee hoe lang die contracten eigenlijk zijn. Sta nu in de wacht, ben benieuwd.
Helaas, april een jaarcontract afgesloten met 6 maanden korting. Dus nu nog keer gaat niet lukken, werd wel zeer vriendelijke geholpen! Top vent. Wanneer ik er een jaartje zat had hij het zo omgezet en kreeg ik die 9 maanden ook.

• coelho
dfrenner schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 15:14:
[...]

Volgens mij werkt dat niet, ze verlengen toch je contract?
Nee, ze zetten de boel om. Vast nummer zat bij mij ook in Alles In Een, maar nu is het Internet/TV en betaal ik 1 euro voor mijn vaste nummer. Maar nog is de korting dusdanig dat het een no brainer is.

• red1
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:28
Mijn huidige abbo liep tot eind januari 2019, heb gebeld (duurde wel 12min voor de eerste lijn en 27 min voor de 2e lijn) en het is gewoon omgezet per vandaag.

Top geholpen overigens door een aardige dame. Zit dus per vandaag voor 12 maanden weer 'vast' aan KPN internet en TV, met de €22,50 korting voor 9 maanden. Volgend jaar dus op BF loopt alles weer af en kunnen we kijken of er weer een aanbieding is.

Nogmaals bedankt voor deze info, want het scheelt toch een boel, voor een klein beetje telefonisch werk.

• jordyyyys
Net gebeld en een vriendelijke dame aan de lijn gekregen, die vertelde mij dus doodleuk dat de actie inderdaad ook voor bestaande klanten beschikbaar is. Nu van 68,50 incl spotify naar 48,- incl spotify de eerste 9 maanden. Dat scheelt dus 20,50x9=184,50 de eerste 9 maanden. Daarna betaal ik 1 euro meer dan die 68,50. Wat in schril contrast met die 184,50 staat.

Plus tegen de tijd dat dit abonnement afloopt is er een nieuwe black friday!

• rjmvalk3
Thanks voor alle info! Even een samenvatting:

Ik heb gewoon aangegeven dat we mee wilde doen met de BF actie. Volgens mij was ik er net optijd bij, want de wachtrij naar de 2de lijn duurde max 4 minuten oid. Daar werd niet moeilijk gedaan en kregen we meteen de 12,50 korting aangeboden (wij hebben alleen internet, geen tv). Ook konden we ons aanmelden voor de PS4 winactie.

Op de vraag of we er ook een PS4 controller bij konden krijgen werd er medegedeeld dat dit alleen voor nieuwe klant is. Wel gaf ze direct aan dat ze wel naar de mobiele abonnementen kon kijken die op hetzelfde adres staan geregistreerd. Hier hebben we ook 2 aantrekkelijke mogelijkheden aangeboden gekregen maar die hebben we uiteindelijk toch niet genomen omdat deze weer vast zitten voor 2 jaar. Binnen 1-2 jaar is hier de aanleg van glasvezel verwacht, en dan vervallen helaas de KPN voordelen.

Beide medewerkers waren heel vriendelijk en geduldig. De totale duur van de chat was 110 minuten, sorry voor alle wachtende :-)

• maartend
De PS4 winactie kan iedereen aan mee doen, je moet dan je meest ultieme game-ervaring delen.

gogogo

[Voor 70% gewijzigd door maartend op 23-11-2018 16:22]

• Splinter Cell

Splinter Cell

AMD HD7850

Korting als vaste klant van KPN gekregen via de chat. Dat ging niet moeilijk.

Duurde wel een half uur voordat ik doorverbonden werd. (het is druk)

22,50 euro korting per maand, 9 maanden lang. Alle opties blijft hetzeflde, alleen een nieuw 1 jaar contract.

Bevestingsmail kan wel 5 dagen duren.

[Voor 20% gewijzigd door Splinter Cell op 23-11-2018 16:39]

• TheDutchsteww
Goed om te lezen dat het bij zo veel mensen lukt!
Wees geen dief van je eigen portemonnee, en het mooiste is dat je contract volgend jaar weer afloopt rond black friday dus dan kun je waarschijnlijk dezelfde truc toepassen. :)

• maartend
TheDutchsteww schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 16:43:
Goed om te lezen dat het bij zo veel mensen lukt!
Wees geen dief van je eigen portemonnee, en het mooiste is dat je contract volgend jaar weer afloopt rond black friday dus dan kun je waarschijnlijk dezelfde truc toepassen. :)
Wilde ik net zeggen. Hebben we goed gedaan. Lukt dus, soms moet je even doorzetten.

• Nero85
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Via de telefoon vanochtend geen succes, maar via de chat net alsnog gelukt: 9 maanden lang 22,50 korting! Ging eigenlijk vanzelf, je moet inderdaad zorgen dat je bij de retentie-afdeling terecht komt.

• maartend
Nero85 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 16:48:
Via de telefoon vanochtend geen succes, maar via de chat net alsnog gelukt: 9 maanden lang 22,50 korting! Ging eigenlijk vanzelf, je moet inderdaad zorgen dat je bij de retentie-afdeling terecht komt.
1ste lijns kan niks. Bij een enkel bedrijf. Is vaak gewoon inhuur, extern, niet eens verbonden aan bedrijf maar soms aan wel 10 bedijven.

2de lijns is wel bedrijfsgebonden.

• Lady_A85
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 29-11-2019
Bij mij net ook gelukt! Vanochtend via chat werd ik afgewimpeld, maar nu toch 9 maanden korting geregeld. :D

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-05 14:59
Eerst in de fysieke winkel in Zwolle geweest, die konden niets doen, moest even bellen.

Toen gelijk gebeld, via het telefoon menu, gevraagd naar afdeling abonnement opzeggen.
Dit duurde een half uur, maar is het wachten waard!
Kreeg gelijk de BF actie, dus ook voor bestaande klanten, een mooie 9 maand korting €22,50.

[Voor 5% gewijzigd door NLoldebroek op 23-11-2018 16:59]

• maartend
Ik ga per gelukte korting maar eens een lekkere fles rum of whisky vragen.

• Splinter Cell

Splinter Cell

AMD HD7850

TheDutchsteww schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 16:43:
En het mooiste is dat je contract volgend jaar weer afloopt rond black friday dus dan kun je waarschijnlijk dezelfde truc toepassen. :)
Contract gaat pas over 14 dagen in he, Je hebt eerst nog een wettelijke 14 dagen bedenktijd. Dus dat betekent dat het december 2019 ergens afloopt.

Tenzij KPN over die twee weekjes niet moeilijk doet volgend jaar.

• CrusaderNoR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-11-2022
Contact met KPN. Gevraagd of ze mij een BF aanbieding kunnen doen maar dat kon niet want dat was alleen voor nieuwe klanten. Vervolgens naar de afdeling opzeggen/behoud gevraagd. Dat was geen probleem en ik werd doorverbonden. Na 3x overgaan werd de verbinding verbroken. |:( . Bel nu voor een 2e keer. Hang al 34 42 minuten in de wacht. :O

*update* Na 60 minuten in de wacht te hebben gehangen kreeg ik een lieve KPN medewerkster aan de lijn die mij gelijk een aanbod kon doen. Ik krijg nu glasvezel Internet & TV voor 9 maanden à €39. *update* _/-\o_

[Voor 25% gewijzigd door CrusaderNoR op 23-11-2018 17:41. Reden: update]

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-05 14:59
CrusaderNoR schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 17:07:
Contact met KPN. Gevraagd of ze mij een BF aanbieding kunnen doen maar dat kon niet want dat was alleen voor nieuwe klanten. Vervolgens naar de afdeling opzeggen/behoud gevraagd. Dat was geen probleem en ik werd doorverbonden. Na 3x overgaan werd de verbinding verbroken. |:( . Bel nu voor een 2e keer. Hang al 34 minuten in de wacht. :O
Het gaat je lukken!!!

• maartend
Splinter Cell schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 17:07:
[...]

Contract gaat pas over 14 dagen in he, Je hebt eerst nog een wettelijke 14 dagen bedenktijd. Dus dat betekent dat het december 2019 ergens afloopt.

Tenzij KPN over die twee weekjes niet moeilijk doet volgend jaar.
Je hebt meestal nog een maand opzegtermijn, gaat dus per volgende maand in. Bij mij is dat toch 11 december. Ze zijn wat schappelijk en laten het gewoon over gaan.

• Splinter Cell

Splinter Cell

AMD HD7850

maartend schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 17:09:
[...]

Je hebt meestal nog een maand opzegtermijn, gaat dus per volgende maand in. Bij mij is dat toch 11 december. Ze zijn wat schappelijk en laten het gewoon over gaan.
Mijn account is net geüpdatet:

Begindatum contract
23-11-2018

Einddatum contract
22-11-2019

Black Friday 2019 here we come. :9

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-06 14:29
Mij is het ook gelukt, via de chat.
Eerst medewerker wilde mij alleen het 4k abonnement verkopen. Daarna gevraagd naar een 2e lijn support medewerker en kreeg daar meteen al de deal met 9 maanden 22,50 korting op huidige abonnement.

• coelho
Bijzonder dat het bij velen zo veel moeite kost. Ik gaf aan de eerste persoon aan dat ik twijfelde vanwege de vele goede aanbiedingen. Dat ik tevreden was met KPN en liever geen kastjes ging omwisselen enz. maar dat mijn portemonnee ook telt. Ik kreeg direct de aanbieding 9x -22,50 aangeboden zonder onderhandeling.

• maartend
coelho schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 17:25:
Bijzonder dat het bij velen zo veel moeite kost. Ik gaf aan de eerste persoon aan dat ik twijfelde vanwege de vele goede aanbiedingen. Dat ik tevreden was met KPN en liever geen kastjes ging omwisselen enz. maar dat mijn portemonnee ook telt. Ik kreeg direct de aanbieding 9x -22,50 aangeboden zonder onderhandeling.
Hier ook deze ervaring.
Zo simpel.

• TheDutchsteww
maartend schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 16:20:
De PS4 winactie kan iedereen aan mee doen, je moet dan je meest ultieme game-ervaring delen.

gogogo
sssttttt, ik wil graag winnen haha :9

• maartend
TheDutchsteww schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 17:30:
[...]

sssttttt, ik wil graag winnen haha :9
Ik doe al niet mee.

• Ernemmer
  • Niet online
Hier ook via de chat gelukt 9 x 12,50 korting :)

• twimj
  • Registratie: December 2014
  • Nu online
Ook voor mij 9 keer 22,50 korting, heeft wel 80 minuten aan de telefoon "hangen" gekost.

Ze gaven aan dat er ongeveer 150 mensen in de wacht stonden 8)7

• harrytasker
  • Niet online
Ernemmer schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 17:35:
Hier ook via de chat gelukt 9 x 12,50 korting :)
Waarom geen 22,50? Net ook ff geprobeerd via de chat, maar kom niet verder als 3x 22,50....

[Voor 16% gewijzigd door harrytasker op 23-11-2018 18:04]

• Hengbers_92
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
maartend schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 16:49:
[...]

1ste lijns kan niks. Bij een enkel bedrijf. Is vaak gewoon inhuur, extern, niet eens verbonden aan bedrijf maar soms aan wel 10 bedijven.

2de lijns is wel bedrijfsgebonden.
Kan je vertellen dat dit bij KPN nog wel het geval is dat de 1e lijns wel "kpn medewerkers" zijn lees uitzendkrachten en 2e lijns en verder hoger op allemaal eigen personeel is. * Hengbers_92 wacht ondertussen ook al 40 minuten helaas nog geen medewerker gesproken.

• YaYo86
HA! Via de chat ook korting kunnen regelen. De KPN medewerker nadat ik zei dat ik naar Telfort wil ivm de prijs:

Top! Ik kan je namelijk ook een korting van 9 maanden €22,50 korting aanbieden, ik zie dat dit ook al eerder met een collega besproken is!
Alles (dus ook Spotify en de vaste telefoon) blijft zoals het is, als je dat zo graag wilt!
Dan betaal je de eerste 9 maanden €48,99 en na de korting €71,49!

Daarbij kan ik je mobiele abonnement ook nog verlengen met dezelfde bundels, alleen tegen een lager tarief! :)

€15,00 met een 1-jarige verlenging!
€13,50 met een 2-jarige verlenging!

Wat vind je hiervan? :)

• Ernemmer
  • Niet online
twimj schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 17:59:
Ook voor mij 9 keer 22,50 korting, heeft wel 80 minuten aan de telefoon "hangen" gekost.

Ze gaven aan dat er ongeveer 150 mensen in de wacht stonden 8)7
Dat ligt aan het soort abonnement wat je hebt, ik heb dat een paar posts terug uitgelegd.

• Hengbers_92
  • Niet online
Zowel in de chat als telefonisch geen korting kunnen krijgen. :(

• JSellis
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-06 13:43
Bij mij ook gelukt via de chat: 9 x 12,50 korting (Glasvezel Internet en TV Basis 100/100 zonder extra's).

• Unknown90
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 27-05 12:13
Let op: In de e-mailbevestiging welke ik heb ontvangen staat slechts 6 maanden korting in plaats van 9. *Hangt weer in de wacht

Advies: Controleer je bevestiging!

• maartend
Hengbers_92 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 18:39:
Dan heb je iets niet gedaan wat je wel moest doen. Aan wie heb je het gevraagd?

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Hengbers_92 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 18:39:
Erg zonde van je tijd, maar nog een keer proberen en gewoon opzeggen, retentie gaat je echt wel bellen. en anders is de BF deal van Telfort nog voordeliger ook....

• Hengbers_92
  • Niet online
maartend schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 19:19:
[...]

Dan heb je iets niet gedaan wat je wel moest doen. Aan wie heb je het gevraagd?
Rutger in de chat en die kon niks betekenen en op dat moment ook retentie aan de telefoon en exact gedaan zoals hier gezegd is. * Hengbers_92 belt nog 1x en anders ga ik wel naar een ander heen morgen. Heb 2 contracten lopen die minimaal al 4 jaar oud zijn.
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee