heul VreumdAnoniem: 926911 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 19:20:
[...]
Rutger in de chat en die kon niks betekenen en op dat moment ook retentie aan de telefoon en exact gedaan zoals hier gezegd is. * Anoniem: 926911 belt nog 1x en anders ga ik wel naar een ander heen morgen. Heb 2 contracten lopen die minimaal al 4 jaar oud zijn.
Update: Bij mij is het opgelost door bij de eerstvolgende factuur het kortingsbedrag voor de resterende maanden af te trekken van het reguliere factuurbedrag. Hopen dat alles goed gaat.Unknown90 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 19:16:
Let op: In de e-mailbevestiging welke ik heb ontvangen staat slechts 6 maanden korting in plaats van 9. *Hangt weer in de wacht
Advies: Controleer je bevestiging!
Keurige oplossing denk ik. Bedankt voor de tip! Dat soort bevestigings e-mails lees ik altijd net ff te snel door!Unknown90 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 19:31:
[...]
Update: Bij mij is het opgelost door bij de eerstvolgende factuur het kortingsbedrag voor de resterende maanden af te trekken van het reguliere factuurbedrag. Hopen dat alles goed gaat.
Waar staat het precies, zit er echt overheen te kijken.Unknown90 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 19:16:
Let op: In de e-mailbevestiging welke ik heb ontvangen staat slechts 6 maanden korting in plaats van 9. *Hangt weer in de wacht
Advies: Controleer je bevestiging!
edit, en dan zie ik het. 9 maanden. Staat bij berekening
[ Voor 7% gewijzigd door maartend op 23-11-2018 20:01 ]
idem al had dat voornamelijk te maken doordat de medewerker mij niet 'door kon verbinden' met de tweedelijnssupportZeroController schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 19:55:
Mij is het helaas niet gelukt via de online chat..
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 12:41
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Ik heb een contract wat pas mid 2019 afloopt. Via chat krijg ik geen korting ook na aandringen. Zal morgen eens belletje aan wagen
Dit dus. Je moet bij de 2de lijnst terecht komen. 1ste lijns kan en mag niks.vhal schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 20:18:
[...]
idem al had dat voornamelijk te maken doordat de medewerker mij niet 'door kon verbinden' met de tweedelijnssupportHij gaf het advies om morgenochtend het maar eens opnieuw te proberen vanwege de drukte.
Ik heb alleen geen idee of die gasten wel werken na 21.00 uur. Kan me best voorstellen van niet, hoewel ze dit jaar extra uren hebben gekregen. Maar dat kan ook 17.00-21.00 zijn.
[ Voor 17% gewijzigd door maartend op 23-11-2018 20:21 ]
*BELANGRIJKE INFO*
Ik heb nog even contact gehad met KPN omdat ik geen bevestigingsmailtje voorbij heb zien komen. Ze geven aan dat de systemen het zo ontzettend druk hebben dat dat rustig uren kan duren. Mocht je na 48 uur nog geen mailtje hebben ontvangen dan werd mij geadviseerd contact op te nemen. Ik heb voor de zekerheid laten checken of mijn wijziging inderdaad in het systeem staat en dat staat het. Ze heeft zelfs nog een extra notitie gemaakt.
*BELANGRIJKE INFO*
Ik heb nog even contact gehad met KPN omdat ik geen bevestigingsmailtje voorbij heb zien komen. Ze geven aan dat de systemen het zo ontzettend druk hebben dat dat rustig uren kan duren. Mocht je na 48 uur nog geen mailtje hebben ontvangen dan werd mij geadviseerd contact op te nemen. Ik heb voor de zekerheid laten checken of mijn wijziging inderdaad in het systeem staat en dat staat het. Ze heeft zelfs nog een extra notitie gemaakt.
*BELANGRIJKE INFO*
Zo, net 61 minuten minuten in de wacht gehangen maar dat leverde me wel 9x22,50 korting op.
Dat verdien ik overdag niet per uur
De medewerkster wist me ook nog te vertellen dat ik een oud modem had en een nieuwe krijg.
Ook adviseerde ze me om zondag nog even terug te bellen ivm mijn mobiel abonnement, dat kan vanaf zondag verlengt worden en ze hebben ook black Friday aanbiedingen op de mobiele abonnementen.
Top service
De medewerkster wist me ook nog te vertellen dat ik een oud modem had en een nieuwe krijg.
Ook adviseerde ze me om zondag nog even terug te bellen ivm mijn mobiel abonnement, dat kan vanaf zondag verlengt worden en ze hebben ook black Friday aanbiedingen op de mobiele abonnementen.
Top service
Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog
Enig idee op welke mobiele abonnementen dat van toepassing is? Ik heb zelf sim only van KPN welke mrt 2019 afloopt maar wel alvast de korting op Internet en TV gekregen. Heb bewust even sim only laten rusten, hopelijk heb ik geluk!puntje013 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 20:36:
Zo, net 61 minuten minuten in de wacht gehangen maar dat leverde me wel 9x22,50 korting op.
Top service
Mag ik vragen welke mobiele abonnementen je hebt?YaYo86 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 18:19:
HA! Via de chat ook korting kunnen regelen. De KPN medewerker nadat ik zei dat ik naar Telfort wil ivm de prijs:
Top! Ik kan je namelijk ook een korting van 9 maanden €22,50 korting aanbieden, ik zie dat dit ook al eerder met een collega besproken is!
Alles (dus ook Spotify en de vaste telefoon) blijft zoals het is, als je dat zo graag wilt!
Dan betaal je de eerste 9 maanden €48,99 en na de korting €71,49!
Daarbij kan ik je mobiele abonnement ook nog verlengen met dezelfde bundels, alleen tegen een lager tarief!
€15,00 met een 1-jarige verlenging!
€13,50 met een 2-jarige verlenging!
Wat vind je hiervan?
Naast sim only van KPN heb ik:Matsjanssen schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 20:42:
[...]
Mag ik vragen welke mobiele abonnementen je hebt?
Pakket
Alles-in-1 Standaard (wordt niet meer aangeboden)
Tv opties
Opnemen Pakket gratis
HD tv-ontvanger - gratis
HD tv-ontvanger - gratis
Pluspakket
Overig
Spotify Premium - gratis
KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (2 apparaten)
Vast telefoonnummer - gratis
KPN Compleet - Gratis Onderling Bellen
Welke sim only want kan nergens een prijs vinden van €13,50YaYo86 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 20:43:
[...]
Naast sim only van KPN heb ik:
Pakket
Tv opties
Opnemen Pakket gratis
HD tv-ontvanger - gratis
HD tv-ontvanger - gratis
Pluspakket
Overig
Spotify Premium - gratis
KPN 2016 BasisMatsjanssen schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 20:45:
[...]
Welke sim only want kan nergens een prijs vinden van €13,50
200 min/sms en 1 GB in NL en EU
Kosten op dit moment: 15eu/mnd
Data en min/sms zijn verdubbeld ivm KPN Compleet, dus heb eigenlijk 400 en 2GB.
[ Voor 13% gewijzigd door YaYo86 op 23-11-2018 20:48 ]
Heb je ooit een speciale aanbieding gekregen waarbij je vaste lijn gratis is? Daar betaal ik een euro per maand voor.YaYo86 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 20:43:
[...]
Pakket
Tv opties
Opnemen Pakket gratis
HD tv-ontvanger - gratis
HD tv-ontvanger - gratis
Pluspakket
Overig
Spotify Premium - gratis
Ikzelf heb na 1,5 uur aan de lijn gehangen te hebben geen korting mede doordat ik nog in mijn kortingsperiode zit van 6 maanden na verlenging in juli.We Are Borg schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 20:20:
Ik heb een contract wat pas mid 2019 afloopt. Via chat krijg ik geen korting ook na aandringen. Zal morgen eens belletje aan wagen
Misschien had ik een chagrijnige medewerkster, had ook dat ik gerust de resterende maanden mee wilde nemen in het nieuwe contract maar dit was helaas niet mogelijk.
Nee nooit, zat toendertijd 'gewoon' in het pakket.Da_vie schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 20:48:
[...]
Heb je ooit een speciale aanbieding gekregen waarbij je vaste lijn gratis is? Daar betaal ik een euro per maand voor.
Bij 9 van de 10 bedrijven kan je alleen in de laatste periode (3/2/1 maand(en)) verlengen, dus denk niet dat het aan de medewerkster in kwestie ligtklerksen schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 20:49:
[...]
Ikzelf heb na 1,5 uur aan de lijn gehangen te hebben geen korting mede doordat ik nog in mijn kortingsperiode zit van 6 maanden na verlenging in juli.
Misschien had ik een chagrijnige medewerkster, had ook dat ik gerust de resterende maanden mee wilde nemen in het nieuwe contract maar dit was helaas niet mogelijk.
Serieus? Je hebt een bindend jaarcontract en gaat 1,5 uur bellen voor iets wat je never gaat krijgen want je bent nog niet eens op 6 maanden van dat bindend jaarcontract?klerksen schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 20:49:
[...]
Ikzelf heb na 1,5 uur aan de lijn gehangen te hebben geen korting mede doordat ik nog in mijn kortingsperiode zit van 6 maanden na verlenging in juli.

Nou ik weet dat het vanuit het verleden wel mogelijk was om de resterende maanden mee te nemen in het andere contract, daarom ook gebeld. Jammer dat dat nu niet meer opgaat maar goed dat weet je niet als je niet gebeld hebt.Humma Kavula schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 20:54:
[...]
Serieus? Je hebt een bindend jaarcontract en gaat 1,5 uur bellen voor iets wat je never gaat krijgen want een je bent nog niet eens op 6 maanden van dat bindend jaarcontract?![]()
https://mobielshop.kpn.co...uct3-simonly-black-fridayYaYo86 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 20:42:
[...]
Enig idee op welke mobiele abonnementen dat van toepassing is? Ik heb zelf sim only van KPN welke mrt 2019 afloopt maar wel alvast de korting op Internet en TV gekregen. Heb bewust even sim only laten rusten, hopelijk heb ik geluk!
Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog
Mijn contract had gisteren als einddatum!Humma Kavula schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 20:54:
[...]
Serieus? Je hebt een bindend jaarcontract en gaat 1,5 uur bellen voor iets wat je never gaat krijgen want je bent nog niet eens op 6 maanden van dat bindend jaarcontract?![]()

Ik hang nu een minuut of 15 aan de telefoon. Via Twitter of online chat krijg ik niets voor elkaar. Het advies aldaar was om met de opzeg-service te bellen.
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Nee toch.pven schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 21:26:
[...]Het advies aldaar was om met de opzeg-service te bellen.
Super korting, ik betaal nu € 20,88 per maand voor 20 GB en onbeperkt bellen/SMS'en.
Met Black Friday korting betaal je € 20,- per maand, over de gehele looptijd toch ruim € 40,- korting.
Dan heb ik liever een abonnement welke ik maandelijks kan opzeggen.
Please note: Je krijgt geen speaking bij het verlengen van een bestaand abonnement!
Hier net even 5 minuten gechat. Bij de eerste vraag gelijk geregeld en doorgezet naar de juiste afdeling. Het hangt er dus weer van af wie je op de chat krijgt ook.pven schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 21:26:
[...]
Mijn contract had gisteren als einddatum!
Ik hang nu een minuut of 15 aan de telefoon. Via Twitter of online chat krijg ik niets voor elkaar. Het advies aldaar was om met de opzeg-service te bellen.
Ik had de technische dienst in de chat, omdat de opzeg-service online blijkbaar niet bereikbaar is/was. Een tweede keer kreeg ik weer de TD. Daarom hang ik nu dus aan de telefoon (37 minuten nu, en countingT-Ri schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 21:46:
[...]
Hier net even 5 minuten gechat. Bij de eerste vraag gelijk geregeld en doorgezet naar de juiste afdeling. Het hangt er dus weer van af wie je op de chat krijgt ook.
Overigens ben ik beide keren erg vriendelijk te woord gestaan.
[ Voor 7% gewijzigd door pven op 23-11-2018 21:51 ]
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Ik heb gebeld rond 20:00 en heb totaal 1 uur en 25 minuten in de wacht gestaan (gewoon TV kijken met telefoon op speaker) en hoefde inderdaad alleen maar te zeggen dat ik voor de Black Friday aanbieding belde en hij zei gelijk dat hij het in orde ging maken.
Ik heb ook de € 22,50 korting voor 9 maanden en ik vroeg ook over de huidige aanbieding van 200/200 MB snelheid voor hetzelfde geld als 100/100 MB (dat heb ik nu). Deze aanbieding kon hij niet selecteren in het systeem (alleen voor nieuwe klanten), hij heeft me daarvoor in plaats 3 maanden gratis 500/500 MB erbij gegeven.
Ik heb nu een Experiabox V8 en heb gevraagd of ik een nieuwere versie kon krijgen en dit is ook door de medewerker geregeld, maar daardoor sloeg er een systeem van KPN op hol en kreeg ik 4 SMS-jes dat ik een storing zou hebben en heb ik nu 50 GB data op m'n mobiele bundel voor een week erbij gekregen.
Ik heb ook de € 22,50 korting voor 9 maanden en ik vroeg ook over de huidige aanbieding van 200/200 MB snelheid voor hetzelfde geld als 100/100 MB (dat heb ik nu). Deze aanbieding kon hij niet selecteren in het systeem (alleen voor nieuwe klanten), hij heeft me daarvoor in plaats 3 maanden gratis 500/500 MB erbij gegeven.
Ik heb nu een Experiabox V8 en heb gevraagd of ik een nieuwere versie kon krijgen en dit is ook door de medewerker geregeld, maar daardoor sloeg er een systeem van KPN op hol en kreeg ik 4 SMS-jes dat ik een storing zou hebben en heb ik nu 50 GB data op m'n mobiele bundel voor een week erbij gekregen.
[ Voor 4% gewijzigd door Derky op 23-11-2018 22:32 ]
KPN is lief voor me dit jaar.
Op vraag van mij gekegen dit jaar
Experia V10, 3 x wifi en dan nu 9x22.50 korting.
Niet slecht van die mensen.
Op vraag van mij gekegen dit jaar
Experia V10, 3 x wifi en dan nu 9x22.50 korting.
Niet slecht van die mensen.
atm aan de lijn, kreeg al wel direct het bericht 'De wachttijd is langer dan normaal door onze black friday actie. De black friday actie is alleen geldig voor nieuwe klanten'
Teveel belletjes haha?
Teveel belletjes haha?
Zo dan, ik heb na anderhalf uur een erg vriendelijke medewerker gesproken. 
Ik krijg 9 maanden lang 12,50 euro korting. Op mijn vraag waarom het geen 22,50 euro is kwam het antwoord dat ik dan een pakket hoger had moeten hebben (wat geen zin heeft ivm de snelheid die ik dan toch niet haal). Hoe dan ook: anderhalf uur wachten, en het levert mij 112,5 euro op. Ik ben blij.
Ik krijg 9 maanden lang 12,50 euro korting. Op mijn vraag waarom het geen 22,50 euro is kwam het antwoord dat ik dan een pakket hoger had moeten hebben (wat geen zin heeft ivm de snelheid die ik dan toch niet haal). Hoe dan ook: anderhalf uur wachten, en het levert mij 112,5 euro op. Ik ben blij.
vertel je me nou dat ik nog een uur moet wachten, zucht haha.pven schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 22:42:
Zo dan, ik heb na anderhalf uur een erg vriendelijke medewerker gesproken.

JaLennard. schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 22:46:
[...]
vertel je me nou dat ik nog een uur moet wachten, zucht haha.
Je moet bij de afdeling opzeggingen uit zien te komen. De medewerker die ik aan de lijn had adviseerde mij om over een half jaar, als mijn mobiele abonnement afloopt, weer met hen te bellen om te vragen of ze nog iets voor mij hebben.
Vriendelijke medewerkers die meedenken, ik word er blij van.
Oef, battlefield maar is opstarten dan haha. Ik heb 'opzeggen' ingesproken dus ik gok op het bestepven schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 22:47:
[...]
Ja
Je moet bij de afdeling opzeggingen uit zien te komen. De medewerker die ik aan de lijn had adviseerde mij om over een half jaar, als mijn mobiele abonnement afloopt, weer met hen te bellen om te vragen of ze nog iets voor mij hebben.
Vriendelijke medewerkers die meedenken, ik word er blij van.
Gaat om het pakket met 22,50 korting (29,50 met spotify eruit) dus de moeite wel waard.
Met chat (binnen 10 minuten) 9x22,50, 3 mnd ziggo F1 half geld.. per saldo minder betalen na de 9 maanden korting..Lennard. schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 22:50:
[...]
Oef, battlefield maar is opstarten dan haha. Ik heb 'opzeggen' ingesproken dus ik gok op het beste![]()
Gaat om het pakket met 22,50 korting (29,50 met spotify eruit) dus de moeite wel waard.
Ik ben happy
La dolce vita - non farmi ridere
Net een chat poging gedaan, geen medewerkers bereikbaar blijkbaartreslem schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 22:53:
[...]
Met chat (binnen 10 minuten) 9x22,50, 3 mnd ziggo F1 half geld.. per saldo minder betalen na de 9 maanden korting..
Ik ben happy

De KPN chat is kapot
Ik word er gelijk weer uitgeknikkerd zodra de chatbot mij probeert door te verbinden. Meer mensen hier last van?
Ik word er gelijk weer uitgeknikkerd zodra de chatbot mij probeert door te verbinden. Meer mensen hier last van?
Probeer vandaag al wat keer via de chat de korting te krijgen, telkens komen ze meteen aan met een citaat dat om in aanmerking te komen 6 maanden lang geen internetabbo bij KPN mag hebben...
Blijf gewoon de chat spammen
Blijf gewoon de chat spammen
Gebeld en na 10 minuten geholpen door een zeer vriendelijke dame. Alleen Black Friday genoemd en 9 mnd lang 22.50 korting. Betaal 39 ipv 61,50 per maand. Netjes van KPN
9200WP, ERST20D-VM2D + SUZ-SWM40 VA
Ik heb precies hetzelfde pakket, alleen dan met altijd onbeperkt bellen a €16,50 per maand.YaYo86 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 20:43:
[...]
Pakket
Tv opties
Opnemen Pakket gratis
HD tv-ontvanger - gratis
HD tv-ontvanger - gratis
Pluspakket
Overig
Spotify Premium - gratis
Verandert er letterlijk niks behalve de prijs van het Alles-in-1 abonnement of ga je wel over naar een nieuw pakket met nieuwe toevoegingen, al dan niet gratis toevoegingen?
Ik hoor graag van je alvorens ik KPN ga bellen dan wel berichten via de chat!
Bij mij veranderde er niets aan het pakket.McDaBom schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 23:27:
[...]
Ik heb precies hetzelfde pakket, alleen dan met altijd onbeperkt bellen a €16,50 per maand.
Verandert er letterlijk niks behalve de prijs van het Alles-in-1 abonnement of ga je wel over naar een nieuw pakket met nieuwe toevoegingen, al dan niet gratis toevoegingen?
Ruim 1 uur verder met succes. Casper thanks voor de hulp en succes tot morgenochtend 7 uur
!
Het pakket veranderd niet.McDaBom schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 23:27:
[...]
Ik heb precies hetzelfde pakket, alleen dan met altijd onbeperkt bellen a €16,50 per maand.
Gewoon navragen hoe en wat je wilt hebben.McDaBom schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 23:27:
[...]
Het enige dat veranderd is dat ik nu 1eu meer betaal voor vast bellen (was dus voorheen gratis). Ga ik morgen even over bellen want het pakket is verder gewoon hetzelfde.McDaBom schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 23:27:
[...]
Die euro is gewoon een feit.YaYo86 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 23:39:
[...]
Het enige dat veranderd is dat ik nu 1eu meer betaal voor vast bellen (was dus voorheen gratis). Ga ik morgen even over bellen want het pakket is verder gewoon hetzelfde.
Dat het gratis was was ook een feit, wat wil je ermee zeggen?
Lijkt alsof je van die euro af wilt komen.YaYo86 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 23:41:
[...]
Dat het gratis was was ook een feit, wat wil je ermee zeggen?
Wil ik ook, zijn toch weer 3 pilsjes per jaar.maartend schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 23:43:
[...]
Lijkt alsof je van die euro af wilt komen.
Gaat niet lukken. Voorwaarden zijn gewijzigd. Hoef je het niet mee eens te zijn, maar dan blijf je bij je oude pakket. Zonder korting. Zelfde met Spotify.YaYo86 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 23:44:
[...]
Wil ik ook, zijn toch weer 3 pilsjes per jaar.
Ben die weg al helemaal afgelopen.
[ Voor 36% gewijzigd door maartend op 23-11-2018 23:47 ]
Heren, reageren doen we op de discussie, niet op de man. Houd het dan ook netjes hier.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Hmm dat klinkt jammermaartend schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 23:45:
[...]
Gaat niet lukken. Voorwaarden zijn gewijzigd. Hoef je het niet mee eens te zijn, maar dan blijf je bij je oude pakket. Zonder korting. Zelfde met Spotify.
Ben die weg al helemaal afgelopen.
Juist, die euro aan vast bellen komt er idd nog bij.
Zoals ik het nu zie is het als volgt:
Huidig abo:
Alles-in-1 Standaard (wordt niet meer aangeboden) - 63,50
Bellen
Bel Altijd Onbeperkt - 16,50
Tv opties
Opnemen Pakket gratis
HD tv-ontvanger - gratis
HD tv-ontvanger - €5
Overig
Spotify Premium - gratis
------------------------------------------
Totaal €85
Dit wordt 9 maanden:
€ 39,00
€ 1,00 + Vast telefoonnummer
€ 16,50 + BelOnbeperkt Altijd
€ 8,99 + Spotify Premium
----------------------------------------
Eerste 9 maanden € 65,49
Daarna per maand
€ 61,50
€ 8,99 + Spotify Premium
€ 87,99
Ik bespaar dus eerst €19,50 per maand 9 maanden lang, en daarna €3 euro per maand duurder.
Voordeel van €175,50 - €9 = € 166,50 in tha pocket!
Nu hopen dat ze mijn pakket niet helemaal verpesten zoals in het verleden!
Zoals ik het nu zie is het als volgt:
Huidig abo:
Alles-in-1 Standaard (wordt niet meer aangeboden) - 63,50
Bellen
Bel Altijd Onbeperkt - 16,50
Tv opties
Opnemen Pakket gratis
HD tv-ontvanger - gratis
HD tv-ontvanger - €5
Overig
Spotify Premium - gratis
Totaal €85
Dit wordt 9 maanden:
€ 39,00
€ 8,99 + Spotify Premium
----------------------------------------
Eerste 9 maanden € 65,49
Daarna per maand
€ 61,50
€ 8,99 + Spotify Premium
€ 87,99
Ik bespaar dus eerst €19,50 per maand 9 maanden lang, en daarna €3 euro per maand duurder.
Voordeel van €175,50 - €9 = € 166,50 in tha pocket!
Nu hopen dat ze mijn pakket niet helemaal verpesten zoals in het verleden!
[ Voor 3% gewijzigd door McDaBom op 23-11-2018 23:54 ]
Zojuist had ik een medewerker gesproken in de chat, ws. mag een eerstelijnsmedewerker dit nu ook doen want ik werd niet doorverbonden
(9x12,50)+(12x10)
Overigens een 'goedkoop' 200/200 Internet+TV pakket basis zonder opnemen en ander geneuzel wat eigenlijk ook een downgrade is van mijn huidige abo (10€ goedkoper) Geeft niet, ik heb nu in een paar minuten wel 232,50€ bespaardJe was iets beter op de hoogte dan ik.
Ik had het mailtje nog niet gezien vanmorgen. Maar inderdaad. Ik kan je een 9 maanden korting aanbieden van €12,50 p/m. Daarna ga je wel de normale prijs betalen. Ik zou hier een formulier moeten invullen. Wil je bovenstaande hebben maar dan met 9 maanden korting ipv 3?
[ Voor 15% gewijzigd door vhal op 24-11-2018 09:09 ]
Net gebeld,
Rond de 10 minuten in de wacht, eerste medewerker vertelt dat elke medewerker je nu kan helpen met een noodformulier. Dus nu ook 9 * 12,50 korting. Snel verdiend
Rond de 10 minuten in de wacht, eerste medewerker vertelt dat elke medewerker je nu kan helpen met een noodformulier. Dus nu ook 9 * 12,50 korting. Snel verdiend
Mij ook gelukt via de chat de korting bij abonnement verlengen, terug naar basis met spotify.
Geen playstation cadeau
Zou je van kpn bericht krijgen dat je de tweede hd ontvanger moet inleveren?
Geen playstation cadeau
Zou je van kpn bericht krijgen dat je de tweede hd ontvanger moet inleveren?
ericwhar schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 09:42:
Net gebeld,
"Hallo met KPN wat kan ik voor u doen?"
Ik: "Tweakers, Black Saturday, korting!, Nu!"
KPN: *zucht* "ik pak even het noodformulier erbij"
9 maanden 12,50 korting.
Afloop datum was mei 2018
Abbo: spotify, opnemen en bellen.
(en als jullie het niet door vertellen hier in de polder haalt alleen KPN 11 Mbit, dus ik was eigenlijk nooit weg gegaan)
kl#ten glasvezel kabel loopt door mijn straat door naar mijn buren in die over de gemeente grens in een andere gemeente wonen waar ze wel aangesloten zitten
Ik: "Tweakers, Black Saturday, korting!, Nu!"
KPN: *zucht* "ik pak even het noodformulier erbij"
9 maanden 12,50 korting.
Afloop datum was mei 2018
Abbo: spotify, opnemen en bellen.
(en als jullie het niet door vertellen hier in de polder haalt alleen KPN 11 Mbit, dus ik was eigenlijk nooit weg gegaan)
kl#ten glasvezel kabel loopt door mijn straat door naar mijn buren in die over de gemeente grens in een andere gemeente wonen waar ze wel aangesloten zitten
My life is in 2D, How about yours?
Ook ik heb de 9x 12.50 korting gekregen. Heb abonnement aangepast naar internet + tv basis.
Naar aanleiding van een paar positieve berichten (tegen beter weten in) toch even via de chat geprobeerd.joostnl schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 10:33:
Mij ook gelukt via de chat de korting bij abonnement verlengen, terug naar basis met spotify.
Meest waardeloze klantenservicecontact ooit. Op 'swerelds meest onduidelijke manier vertellen ze je dat er alleen 3 maanden korting in zit en ontkennen het bestaan van een andere optie.
Dacht het niet. Dat wordt even in de wachtrij dus.
Ik kreeg zojuist de bevestiging binnen per e-mail, helaas klopte er geen zak pepernoot van. Ik had het Internet+TV Basis pakket maar ze hadden het duurdere pakket vermeld. Daarnaast bleek ik geen 9 mdn maar 6 mdn korting te krijgen.
* vhal start de chat maar weer eens op...
Geen zak is wellicht iets teveel van het goede, maar inderdaad klopt mijn bevestigingsmail ook niet.vhal schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 13:14:
Ik kreeg zojuist de bevestiging binnen per e-mail, helaas klopte er geen zak van. Ik had het Internet+TV Basis pakket maar ze hadden het duurdere pakket vermeld. Daarnaast bleek ik geen 9 mdn maar 6 mdn korting te krijgen.![]()
Inderdaad maar weer chatten...
La dolce vita - non farmi ridere
Hier wel doorverbonden.... dus we hangen in de wacht ;-)
Net binnen, klopt bij mij wel
treslem schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 13:16:
[...]
Geen zak is wellicht iets teveel van het goede, maar inderdaad klopt mijn bevestigingsmail ook niet.
Inderdaad maar weer chatten...
Anoniem: 1134117
Hoppa, mij is het ook gelukt via de chat. Betaalde eerst 77,99,- per maand. Onbeperkt bellen met huistelefoon eruit geflikkerd. Nu 9 maanden 44,99,- (22,50 korting) en dan 67,49,-
Mooie deal
Mooie deal
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 1134117 op 24-11-2018 14:12 ]
Via de chat zojuist gevraagd om te verlengen met de black friday korting.
Ze gaven aan dat deze alleen voor nieuwe klanten was en boden in plaats daarvan de zelfde korting voor 6 maanden in plaats van 9 maanden.
Had nog kunnen dreigen met overstappen, of de klantenservice kunnen bellen, maar vond dit al schappelijk genoeg en had geen zin meer tijd er in te steken dus ben akkoord gegaan met 6 maanden korting.
Ze gaven aan dat deze alleen voor nieuwe klanten was en boden in plaats daarvan de zelfde korting voor 6 maanden in plaats van 9 maanden.
Had nog kunnen dreigen met overstappen, of de klantenservice kunnen bellen, maar vond dit al schappelijk genoeg en had geen zin meer tijd er in te steken dus ben akkoord gegaan met 6 maanden korting.
Vanmorgen via de chat keurig geholpen en voorzien van 9 maanden korting. Wel €20 ipv €22,50 korting, maar daar ga ik niet moeilijk mee over doen.
Erg blij met de tip hier!
Erg blij met de tip hier!
"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)
Bij mij klopte de bevestiging ook niet. Prijs van Fox Eredivisie was er nog niet af terwijl dit wel stond aangegeven. Even met helpdesk gesproken maar gaat er uiteindelijk nog af.ga nog wel even een mailtje sturen om dit daadwerkelijk te laten bevestigen anders weten ze over 9 maanden opeens van niets.
Zojuist via chat door een KPN medewerker geholpen om de Black Friday deal te krijgen.
Eerste reactie was, je bent reeds klant dus het kan niet. Vervolgens deze link van het "KPN Black Friday aanbieding topic" gegeven en toen kon het wel. Top!. Hij moest het alleen wel via een intern formulier regelen.
Via de chat bevestiging gekregen dat het volgende geregeld gaat worden "Je komt aan een 12 maanden contract te zitten waarvan je de eerste 9 maand 22,50 korting krijgt".
Helemaal goed dus. Kon nog wel een paar dagen duren voordat ik een bevestiging kreeg via de mail.
Bedankt KPN en Tweakers forum voor deze geweldige deal.
Edit:
Gisterenavond netjes een mail gehad met de bevestiging.
Eerste reactie was, je bent reeds klant dus het kan niet. Vervolgens deze link van het "KPN Black Friday aanbieding topic" gegeven en toen kon het wel. Top!. Hij moest het alleen wel via een intern formulier regelen.
Via de chat bevestiging gekregen dat het volgende geregeld gaat worden "Je komt aan een 12 maanden contract te zitten waarvan je de eerste 9 maand 22,50 korting krijgt".
Helemaal goed dus. Kon nog wel een paar dagen duren voordat ik een bevestiging kreeg via de mail.
Bedankt KPN en Tweakers forum voor deze geweldige deal.
Edit:
Gisterenavond netjes een mail gehad met de bevestiging.
[ Voor 4% gewijzigd door hebbiedude op 25-11-2018 11:47 . Reden: Extra informatie ]
Ook via de chat mijn oude pakket omgezet in de PDF staat 9 maanden 20 euro korting maar de medewerker gaf aan:
"Het is voor u in orde gemaakt! Op de bevestiginsmail zal een prijsverschil te zien
zijn van €2,50. Geen zorgen de prijs moet nog worden aangepast! U betaalt de prijzen die wij zojuist
hebben afgesproken!"
Dus mooie korting en snelheid van 100/100 naar 200/200 voor de zelfde prijs.
"Het is voor u in orde gemaakt! Op de bevestiginsmail zal een prijsverschil te zien
zijn van €2,50. Geen zorgen de prijs moet nog worden aangepast! U betaalt de prijzen die wij zojuist
hebben afgesproken!"
Dus mooie korting en snelheid van 100/100 naar 200/200 voor de zelfde prijs.
Na een uurtje wachten/chatten - dit ging nogal traag - is mijn foute bevestigingsmail gecorrigeerd door een medewerker. Er stonden wat dingen verkeerd in het systeem maar dit hebben ze dus opgelost. 
In ieder geval, bedankt voor de tip @Anoniem: 1134725
In ieder geval, bedankt voor de tip @Anoniem: 1134725
[ Voor 13% gewijzigd door vhal op 24-11-2018 16:45 ]
Is de chatlink https://www.kpn.com/service/stel-je-vraag-online.htm ? Bij zegt hij dan ' wacht op medewerker', maar dat verdwijnt dan en er blijft dan eindeloos 'gemiddelde wachttijd 1 minuut' staan maar er gebeurt verder niets...
[ Voor 21% gewijzigd door rasper op 24-11-2018 17:12 ]
Ook niet als je op de 'Chat met ons'-knop drukt daarboven? Dan zou je een pop-up moeten krijgen.rasper schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 17:08:
Is de chatlink https://www.kpn.com/service/stel-je-vraag-online.htm ? Bij zegt hij dan ' wacht op medewerker', maar dat verdwijnt dan en er blijft dan eindeloos 'gemiddelde wachttijd 1 minuut' staan maar er gebeurt verder niets...
[ Voor 4% gewijzigd door Yorinn op 24-11-2018 17:17 ]
Nee helaas niet, andere browser ook geen effect... Toch maar bellen denk ikYorinn schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 17:17:
[...]
Ook niet als je op de 'Chat met ons'-knop drukt daarboven? Dan zou je een pop-up moeten krijgen.
Misschien een ad-blocker?rasper schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 17:18:
[...]
Nee helaas niet, andere browser ook geen effect... Toch maar bellen denk ik
Ook via chat gelukt, 9 maanden 22,50 korting.rasper schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 17:25:
[...]
Arg dom, dat was t. Pi hole uitgezet en nu ok. Thanks!
Via de chat net ook succes. Abonnement omgezet van Alles in 1 naar Internet en TV met behoud telefoon en Spotify Family i.p.v. Spotify Premium met 9 maanden korting 22,50 euro. Chat liep op het laatste moment vast maar werd gelijk mobiel gebeld door de medewerker van de chat met de mededeling dat alles goed komt en ondertussen bevestiging per e-mail binnen.
Was enorm druk zei de KPN medewerker. Ik hoefde overigens via de chat maar 1 minuut te wachten en chat zelf duurde ongeveer 15 minuten.
Was enorm druk zei de KPN medewerker. Ik hoefde overigens via de chat maar 1 minuut te wachten en chat zelf duurde ongeveer 15 minuten.
2 x de helft
Anoniem: 198824
Mij lukte het niet ook niet met verwijzing naar dit topic, de korting kon niet zomaar aan iedereen gegeven worden ...rasper schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 18:05:
[...]
Ook via chat gelukt, 9 maanden 22,50 korting.
Bel ze?Anoniem: 198824 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 18:57:
[...]
Mij lukte het niet ook niet met verwijzing naar dit topic, de korting kon niet zomaar aan iedereen gegeven worden ...
Anoniem: 1134117
Hmm, heb vanmiddag de korting gefixt maar nu zie ik op de mail dat ze niet het onbeperkt bellen hebben verwijderd (wat ik aangaf te doen)... Nu zou ik er dus op achteruit gaan. Maar ff chatten weer.
Zoals ik het begreep krijg je met het €51,50 pakket "Internet en TV basis" 9x €12,50 korting en met het €61,50 pakket "Internet en TV" 9x € 22,50 korting.Anoniem: 198824 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 18:57:
[...]
Mij lukte het niet ook niet met verwijzing naar dit topic, de korting kon niet zomaar aan iedereen gegeven worden ...
Extra's zoals 500/500 MB internetsnelheid upgrade die je abonnement alsnog € 64,50 per maand maken maakt dan niet uit voor extra korting helaas. (Of extra TV zenders nog ergens extra korting geeft weet ik dan niet).
En telefonie zit er dus niet meer standaard in, die kost je €1 per maand... Het is geen alles in 1 abonnement meer dus, dat had ik eerst ook niet door vanuit mijn alles-in-1 Instap abonnement, al geeft de naam het ook wel een beetje aan...

vreemd, ik hoefde niet eens aan te dringen, was gelijk ok.. heb alleen de bevestiging nog niet binnen...Anoniem: 198824 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 18:57:
[...]
Ik heb mijn bevestiging ook nog niet binnen, terwijl de bevestiging van mijn Sim Only wel direct binnen was.rasper schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 19:54:
[...]
vreemd, ik hoefde niet eens aan te dringen, was gelijk ok.. heb alleen de bevestiging nog niet binnen...
Vriend van me had een uurtje later zijn bevestiging van de BF deal.
Zou het nog goed komen, met die van ons, denk je?
Als het gaat om Belonbeperkt altijd is dat geen probleem. Laat de order even doorlopen en afronden. Als de order is afgerond, kun je BOA als losse optie verwijderen via mijn kpn of KS. :-)Anoniem: 1134117 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 19:31:
Hmm, heb vanmiddag de korting gefixt maar nu zie ik op de mail dat ze niet het onbeperkt bellen hebben verwijderd (wat ik aangaf te doen)... Nu zou ik er dus op achteruit gaan. Maar ff chatten weer.
Yep, door enorme drukte duurt het allemaal wat langer als normaal. Het verschil zit hem dan ook nog tussen de opzegafdeling en reguliere KS die het via een formulier doen (waarna de verwerking daarop even duurt)Keiran schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 22:10:
[...]
Ik heb mijn bevestiging ook nog niet binnen, terwijl de bevestiging van mijn Sim Only wel direct binnen was.
Ik heb goede hoop en anders nog weer even chatten/bellen, aanbieding is te leuk om hem te laten schietenKeiran schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 22:10:
[...]
Ik heb mijn bevestiging ook nog niet binnen, terwijl de bevestiging van mijn Sim Only wel direct binnen was.
Ik probeer nu al 20 minuten lang een medewerker op de chat te pakken te krijgen, eerst blijft de knop op "Bezet" staan en na een tijdje veranderd deze naar "Chat met ons" maar na de vragen van de bot wordt ik er steeds uitgegooid met de melding dat er geen medewerker beschikbaar is...

KPN Live ChatPhantom schreef op zondag 25 november 2018 @ 00:01:
Ik probeer nu al 20 minuten lang een medewerker op de chat te pakken te krijgen, eerst blijft de knop op "Bezet" staan en na een tijdje veranderd deze naar "Chat met ons" maar na de vragen van de bot wordt ik er steeds uitgegooid met de melding dat er geen medewerker beschikbaar is...
Welkom bij de live chat service van KPN. De verwachte wachttijd is op dit moment 12 minuten. We helpen je zo snel mogelijk.
Ik wacht nu pas 25 minuutjes
Ik ben ondertussen 1 stap verder: Heb nu in de popup, na de bot, het "Even geduld terwijl we u verbinden met een agent" laad schermpje.etienne001 schreef op zondag 25 november 2018 @ 00:07:
[...]
KPN Live Chat
Welkom bij de live chat service van KPN. De verwachte wachttijd is op dit moment 12 minuten. We helpen je zo snel mogelijk.
Ik wacht nu pas 25 minuutjes![]()
Edit: En na 20 min wachten:
KPN Live Chat
Bedankt voor je contact met KPN.
Je chat is beeindigd door de volgende fout:Uw chatverzoek is geannuleerd omdat er geen agenten beschikbaar zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door NineTailedFox op 25-11-2018 00:26 ]
Ik zit nu in de chatPhantom schreef op zondag 25 november 2018 @ 00:09:
[...]
Ik ben ondertussen 1 stap verder: Heb nu in de popup, na de bot, het "Even geduld terwijl we u verbinden met een agent" laad schermpje.
Vanochtend eerst via de chat geprobeerd, kreeg daar een simpel nee te horen. Was alleen voor nieuwe klanten.
Om half negen gebeld naar klantenservice, geen wachttijd en kreeg gelijk de BF deal aangeboden.
Dit gelijk ook voor mijn moeder geregeld.
Bevestiging was na 5 min binnen
Om half negen gebeld naar klantenservice, geen wachttijd en kreeg gelijk de BF deal aangeboden.
Dit gelijk ook voor mijn moeder geregeld.
Bevestiging was na 5 min binnen
ik heb ik in totaal 17 min in de wacht gestaan. Nadat ik aangaf dat ik mee wilde doen met de black friday actie.
De kpn medewerker gaf aan dat alleen voor nieuwe klanten geldt. Nadat ik zei dat er tweakers vermeld wordt dat de aanbieding ook aan bestaande klanten wordt geboden, wilde hij een uitzondering maken. Lang leve tweakers moest hij nog wel ff bij zeggen hahaha
Ik heb nu 9 maanden €22,50 korting gekregen met behoud van mijn huidige abonnement.
De kpn medewerker gaf aan dat alleen voor nieuwe klanten geldt. Nadat ik zei dat er tweakers vermeld wordt dat de aanbieding ook aan bestaande klanten wordt geboden, wilde hij een uitzondering maken. Lang leve tweakers moest hij nog wel ff bij zeggen hahaha
Ik heb nu 9 maanden €22,50 korting gekregen met behoud van mijn huidige abonnement.
Bedankt voor de tips! Ging uiteindelijk verrassend eenvoudig via de chat. Kleine 20min in de wacht gestaan en daarna in 15 min geregeld, gewoon met de eerstelijn. Aangegeven dat we tevreden zijn maar het verschil door BF wel erg groot werd, of ik kon verlengen met de BF deal. En dat kon zonder moeilijk te doen.
Ik betaalde €68,50 voor Internet + TV met Spotify. Dit is omgezet naar Internet + TV en Spotify los à €61,50 + €9 = €70,50, met 9 maanden 22,50€ korting
. Scheelt toch weer bijna €180 dit jaar.
Ik betaalde €68,50 voor Internet + TV met Spotify. Dit is omgezet naar Internet + TV en Spotify los à €61,50 + €9 = €70,50, met 9 maanden 22,50€ korting
Ook voor mijn ouders via de chat geregeld!
9 maanden 22.50 korting, daarna iets duurder
Prima service van KPN!
Prima service van KPN!
Na aanleiding van dit topic, heb ik bij de KPN dochter Telfort ook een verlenging geregeld via de chat (ga wel naar een andere propositie, maar met behoud van de originele snelheid van 50/50. Heb onlangs al een brief gehad dat CATV eruit ging jammergenoeg dus de drempel hiervoor was al weg). Het was even zoeken op de website naar de chat functie maar ik werd dan ook meteen geholpen.
Hyundai Ioniq 28kWh
hier nog steeds geen bevestiging, jij/je ouders al wel?Keiran schreef op zondag 25 november 2018 @ 14:58:
Prima service van KPN!
Als je bij de reguliere klantenservice terechtkomt dan kan het wel even duren. Zie ook deze post:rasper schreef op zondag 25 november 2018 @ 16:46:
hier nog steeds geen bevestiging, jij/je ouders al wel?
rolandos582 in "KPN Black Friday aanbieding topic"
De medewerker die ik zojuist sprak zei zelfs 'enkele dagen'. Gewoon even afwachten tot iemand de tijd heeft om het een-en-ander over te tikken dus
Nee nog niet, maar zoals hierboven ook gezegd wordt, gaf de chat medewerker aan binnen 5 werkdagen.rasper schreef op zondag 25 november 2018 @ 16:46:
[...]
hier nog steeds geen bevestiging, jij/je ouders al wel?
Rustig aan. De bevestiging komt er echt wel. De persoon die ik via de chat gesproken heb had het over een aantal dagen. echter dezelfde avond kreeg ik de bevestiging al in mijn mailbox. Maar ik vermoed dat het storm loopt dus verwacht dat je de bevestiging wel ergens morgen of anders maandag krijgt. Komt goed dus
Mijn ervaringen afgelopen weekend:Keiran schreef op zondag 25 november 2018 @ 14:58:
Prima service van KPN!
3x via de chat 3 verschillende personen gesproken. 2x geen aanbieding en 1 maal 3 maanden 22,50 korting.
Via telefoon 1 keer gebeld, duurt een eeuwigheid, en daar ook 0 op he rekest.
Blijf het vreemd vinden dat er zoveel verschil is tussen de verschillende medewerkers/afdelingen.
Vaste klanten tevreden houden doen ze liever niet....Maar eens verder kijken
[ Voor 4% gewijzigd door harrytasker op 25-11-2018 18:41 ]
*knip* Dit is meer een vraag voor in [KPN Glasvezel] Ervaringen & Discussie - Deel 2
[ Voor 83% gewijzigd door Yorinn op 25-11-2018 19:47 ]
Dit topic is gesloten.