"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)
Eerste reactie was, je bent reeds klant dus het kan niet. Vervolgens deze link van het "KPN Black Friday aanbieding topic" gegeven en toen kon het wel. Top!. Hij moest het alleen wel via een intern formulier regelen.
Via de chat bevestiging gekregen dat het volgende geregeld gaat worden "Je komt aan een 12 maanden contract te zitten waarvan je de eerste 9 maand 22,50 korting krijgt".
Helemaal goed dus. Kon nog wel een paar dagen duren voordat ik een bevestiging kreeg via de mail.
Bedankt KPN en Tweakers forum voor deze geweldige deal.
Edit:
Gisterenavond netjes een mail gehad met de bevestiging.
[ Voor 4% gewijzigd door hebbiedude op 25-11-2018 11:47 . Reden: Extra informatie ]
"Het is voor u in orde gemaakt! Op de bevestiginsmail zal een prijsverschil te zien
zijn van €2,50. Geen zorgen de prijs moet nog worden aangepast! U betaalt de prijzen die wij zojuist
hebben afgesproken!"
Dus mooie korting en snelheid van 100/100 naar 200/200 voor de zelfde prijs.
In ieder geval, bedankt voor de tip @Anoniem: 1134725
[ Voor 13% gewijzigd door vhal op 24-11-2018 16:45 ]
[ Voor 21% gewijzigd door rasper op 24-11-2018 17:12 ]
Ook niet als je op de 'Chat met ons'-knop drukt daarboven? Dan zou je een pop-up moeten krijgen.rasper schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 17:08:
Is de chatlink https://www.kpn.com/service/stel-je-vraag-online.htm ? Bij zegt hij dan ' wacht op medewerker', maar dat verdwijnt dan en er blijft dan eindeloos 'gemiddelde wachttijd 1 minuut' staan maar er gebeurt verder niets...
[ Voor 4% gewijzigd door Yorinn op 24-11-2018 17:17 ]
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Nee helaas niet, andere browser ook geen effect... Toch maar bellen denk ikYorinn schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 17:17:
[...]
Ook niet als je op de 'Chat met ons'-knop drukt daarboven? Dan zou je een pop-up moeten krijgen.
Misschien een ad-blocker?rasper schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 17:18:
[...]
Nee helaas niet, andere browser ook geen effect... Toch maar bellen denk ik
Arg dom, dat was t. Pi hole uitgezet en nu ok. Thanks!
Ook via chat gelukt, 9 maanden 22,50 korting.rasper schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 17:25:
[...]
Arg dom, dat was t. Pi hole uitgezet en nu ok. Thanks!
Was enorm druk zei de KPN medewerker. Ik hoefde overigens via de chat maar 1 minuut te wachten en chat zelf duurde ongeveer 15 minuten.
2 x de helft
Anoniem: 198824
Mij lukte het niet ook niet met verwijzing naar dit topic, de korting kon niet zomaar aan iedereen gegeven worden ...rasper schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 18:05:
[...]
Ook via chat gelukt, 9 maanden 22,50 korting.
Bel ze?Anoniem: 198824 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 18:57:
[...]
Mij lukte het niet ook niet met verwijzing naar dit topic, de korting kon niet zomaar aan iedereen gegeven worden ...
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Anoniem: 1134117
Zoals ik het begreep krijg je met het €51,50 pakket "Internet en TV basis" 9x €12,50 korting en met het €61,50 pakket "Internet en TV" 9x € 22,50 korting.Anoniem: 198824 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 18:57:
[...]
Mij lukte het niet ook niet met verwijzing naar dit topic, de korting kon niet zomaar aan iedereen gegeven worden ...
Extra's zoals 500/500 MB internetsnelheid upgrade die je abonnement alsnog € 64,50 per maand maken maakt dan niet uit voor extra korting helaas. (Of extra TV zenders nog ergens extra korting geeft weet ik dan niet).
En telefonie zit er dus niet meer standaard in, die kost je €1 per maand... Het is geen alles in 1 abonnement meer dus, dat had ik eerst ook niet door vanuit mijn alles-in-1 Instap abonnement, al geeft de naam het ook wel een beetje aan...

vreemd, ik hoefde niet eens aan te dringen, was gelijk ok.. heb alleen de bevestiging nog niet binnen...Anoniem: 198824 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 18:57:
[...]
Ik heb mijn bevestiging ook nog niet binnen, terwijl de bevestiging van mijn Sim Only wel direct binnen was.rasper schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 19:54:
[...]
vreemd, ik hoefde niet eens aan te dringen, was gelijk ok.. heb alleen de bevestiging nog niet binnen...
Vriend van me had een uurtje later zijn bevestiging van de BF deal.
Zou het nog goed komen, met die van ons, denk je?
Als het gaat om Belonbeperkt altijd is dat geen probleem. Laat de order even doorlopen en afronden. Als de order is afgerond, kun je BOA als losse optie verwijderen via mijn kpn of KS. :-)Anoniem: 1134117 schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 19:31:
Hmm, heb vanmiddag de korting gefixt maar nu zie ik op de mail dat ze niet het onbeperkt bellen hebben verwijderd (wat ik aangaf te doen)... Nu zou ik er dus op achteruit gaan. Maar ff chatten weer.
Yep, door enorme drukte duurt het allemaal wat langer als normaal. Het verschil zit hem dan ook nog tussen de opzegafdeling en reguliere KS die het via een formulier doen (waarna de verwerking daarop even duurt)Keiran schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 22:10:
[...]
Ik heb mijn bevestiging ook nog niet binnen, terwijl de bevestiging van mijn Sim Only wel direct binnen was.
Ik heb goede hoop en anders nog weer even chatten/bellen, aanbieding is te leuk om hem te laten schietenKeiran schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 22:10:
[...]
Ik heb mijn bevestiging ook nog niet binnen, terwijl de bevestiging van mijn Sim Only wel direct binnen was.

KPN Live ChatPhantom schreef op zondag 25 november 2018 @ 00:01:
Ik probeer nu al 20 minuten lang een medewerker op de chat te pakken te krijgen, eerst blijft de knop op "Bezet" staan en na een tijdje veranderd deze naar "Chat met ons" maar na de vragen van de bot wordt ik er steeds uitgegooid met de melding dat er geen medewerker beschikbaar is...
Welkom bij de live chat service van KPN. De verwachte wachttijd is op dit moment 12 minuten. We helpen je zo snel mogelijk.
Ik wacht nu pas 25 minuutjes
Ik ben ondertussen 1 stap verder: Heb nu in de popup, na de bot, het "Even geduld terwijl we u verbinden met een agent" laad schermpje.etienne001 schreef op zondag 25 november 2018 @ 00:07:
[...]
KPN Live Chat
Welkom bij de live chat service van KPN. De verwachte wachttijd is op dit moment 12 minuten. We helpen je zo snel mogelijk.
Ik wacht nu pas 25 minuutjes![]()
Edit: En na 20 min wachten:
KPN Live Chat
Bedankt voor je contact met KPN.
Je chat is beeindigd door de volgende fout:Uw chatverzoek is geannuleerd omdat er geen agenten beschikbaar zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door NineTailedFox op 25-11-2018 00:26 ]
Ik zit nu in de chatPhantom schreef op zondag 25 november 2018 @ 00:09:
[...]
Ik ben ondertussen 1 stap verder: Heb nu in de popup, na de bot, het "Even geduld terwijl we u verbinden met een agent" laad schermpje.
Om half negen gebeld naar klantenservice, geen wachttijd en kreeg gelijk de BF deal aangeboden.
Dit gelijk ook voor mijn moeder geregeld.
Bevestiging was na 5 min binnen
De kpn medewerker gaf aan dat alleen voor nieuwe klanten geldt. Nadat ik zei dat er tweakers vermeld wordt dat de aanbieding ook aan bestaande klanten wordt geboden, wilde hij een uitzondering maken. Lang leve tweakers moest hij nog wel ff bij zeggen hahaha
Ik heb nu 9 maanden €22,50 korting gekregen met behoud van mijn huidige abonnement.
Ik betaalde €68,50 voor Internet + TV met Spotify. Dit is omgezet naar Internet + TV en Spotify los à €61,50 + €9 = €70,50, met 9 maanden 22,50€ korting
9 maanden 22.50 korting, daarna iets duurder
Prima service van KPN!
Hyundai Ioniq 28kWh
hier nog steeds geen bevestiging, jij/je ouders al wel?Keiran schreef op zondag 25 november 2018 @ 14:58:
Ook voor mijn ouders via de chat geregeld!
Prima service van KPN!
Als je bij de reguliere klantenservice terechtkomt dan kan het wel even duren. Zie ook deze post:rasper schreef op zondag 25 november 2018 @ 16:46:
hier nog steeds geen bevestiging, jij/je ouders al wel?
rolandos582 in "KPN Black Friday aanbieding topic"
De medewerker die ik zojuist sprak zei zelfs 'enkele dagen'. Gewoon even afwachten tot iemand de tijd heeft om het een-en-ander over te tikken dus
Nee nog niet, maar zoals hierboven ook gezegd wordt, gaf de chat medewerker aan binnen 5 werkdagen.rasper schreef op zondag 25 november 2018 @ 16:46:
[...]
hier nog steeds geen bevestiging, jij/je ouders al wel?
Mijn ervaringen afgelopen weekend:Keiran schreef op zondag 25 november 2018 @ 14:58:
Ook voor mijn ouders via de chat geregeld!
Prima service van KPN!
3x via de chat 3 verschillende personen gesproken. 2x geen aanbieding en 1 maal 3 maanden 22,50 korting.
Via telefoon 1 keer gebeld, duurt een eeuwigheid, en daar ook 0 op he rekest.
Blijf het vreemd vinden dat er zoveel verschil is tussen de verschillende medewerkers/afdelingen.
Vaste klanten tevreden houden doen ze liever niet....Maar eens verder kijken
[ Voor 4% gewijzigd door harrytasker op 25-11-2018 18:41 ]
[ Voor 83% gewijzigd door Yorinn op 25-11-2018 19:47 ]
Vreemd, ik ben ook vaste klant en heb vanmiddag gebeld en na 45min in de wacht geholpen door een zeer vriendelijke dame. Geen uitleg gegeven waarom maar alleen gezegd dat ik gebruik wil maken van de BF deal. Ze heeft het gelijk geregeld.Mijn ervaringen afgelopen weekend:
3x via de chat 3 verschillende personen gesproken. 2x geen aanbieding en 1 maal 3 maanden 22,50 korting.
Blijf het vreemd vinden dat er zoveel verschil is tussen de verschillende medewerkers/afdelingen.
Ook hier nog geen bevestiging binnen maar dat had ze ook medegedeeld dat het enkele dagen kon duren.
Vanavond via algemene chat om black friday actie voor bestaande klanten gevraagd, #tweakers. Binnen 10 minuten was het geregeld, bevestiging binnen 5 werkdagen. Dus geen enkel probleem..harrytasker schreef op zondag 25 november 2018 @ 18:40:
[...]
Mijn ervaringen afgelopen weekend:
Zo irritant dit. Ik net via de chat geen succes. Klim nu in de telefoon - anders ga ik de # ook gebruikenRikkie8 schreef op zondag 25 november 2018 @ 19:44:
[...]
Vanavond via algemene chat om black friday actie voor bestaande klanten gevraagd, #tweakers. Binnen 10 minuten was het geregeld, bevestiging binnen 5 werkdagen. Dus geen enkel probleem..
Meten met 2 maten noemen ze dat....m4yall schreef op zondag 25 november 2018 @ 20:09:
[...]
Zo irritant dit. Ik net via de chat geen succes. Klim nu in de telefoon - anders ga ik de # ook gebruiken
Gewoon vermeld dat ik via Tweakers heb gelezen over de black friday actie en daar graag gebruik van wil maken. Was helemaal geen probleem.
+ Internet en TV Basis
€ 51,50
Extra Opties
Eerste 9 maanden 12,50 euro korting per maand
€ -12,50
HD tv-ontvanger - gratis
€ 0,00
KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (2 apparaten)
€ 0,00
Sneller Internet 500/500
€ 12,99
Sneller Internet 500/500 - actiekorting
€ -0,49
Totaal /mnd (incl BTW) +
€ 51,50
na 9 maanden geen 64,49 maar 64 euro
toch nog wat korting
kan er weer een jaartje tegen aan
Via de telefoon alles kunnen regelen. Enorm goed geholpen. Jammer dat het via de chat niet lukte, maar de klantvriendelijkheid aan de telefoon was echt top!
Anoniem: 272753
Ik heb in juni nog verlengd met een kortingsactie (die nog 3 maandjes loopt), maar wil tuurlijk liever weer een nieuwe korting.
Zodra ze de prijzen in juli 2019 verhogen kunnen we weer onderhandelen
De KPN medewerker in de chat:
Ik ben heel erg benieuwd waar je op doelt want ik zie echt geen mogelijkheid om hier iets mee te kunnen doen op dit moment
Maar dit betreft vermoedelijk een klant die wel contract vrij was en een uitzondering om een trouwe klant te behouden
maar ik kan geen contract verlengen die nog loopt
Volgens mij heb ik in deze discussie ook iemand gezien die nog een contract had lopen tot of t/m februari 2019 als ik mij niet vergis, en die heeft ook gebruik kunnen maken van het aanbod.
Dus het kan zeker wel.
[ Voor 6% gewijzigd door hebbiedude op 26-11-2018 11:25 ]
Anoniem: 1046303
JaAnoniem: 1046303 schreef op maandag 26 november 2018 @ 11:37:
Voor de laagste basis pakket krijg ik niet meer dan 12,50 per maand korting eruit. Klopt dit?
Chat is veelal 1ste lijn, die werken mogelijk VOO meerdere bedrijven dus weten gewoon ook niet alles. Dan op weg naar 2de lijn.PnD schreef op maandag 26 november 2018 @ 11:02:
Is er nou iemand die zijn contract heeft kunnen openbreken met korting die niet contract vrij was?
Ik heb in juni nog verlengd met een kortingsactie (die nog 3 maandjes loopt), maar wil tuurlijk liever weer een nieuwe korting.
Zodra ze de prijzen in juli 2019 verhogen kunnen we weer onderhandelen![]()
[...]
Ik had nog een lopend jaarcontract tot feb 2019, nieuwe jaarcontract met de korting gaat in nadat het huidige contract afgelopen is.PnD schreef op maandag 26 november 2018 @ 11:02:
Is er nou iemand die zijn contract heeft kunnen openbreken met korting die niet contract vrij was?
Zodra ze de prijzen in juli 2019 verhogen kunnen we weer onderhandelen![]()
[...]
Wat hebben jullie er uit weten te slepen? Ik heb momenteel deze diensten:
Internet en TV Basis €49,00
Opnemen Pakket €4,99
Spotify Premium Family €13,99
Vorige keer heb ik er 9 x € 16,50 korting uit weten te halen.
[ Voor 53% gewijzigd door PnD op 26-11-2018 11:58 ]
Externe partijen en mogelijkheden. Officieel is het niet de bedoeling om binnen een contract een nieuw contract aan te gaan met korting maar door de drukte etc. Word dit maar voor lief genomen.maartend schreef op maandag 26 november 2018 @ 11:40:
[...]
Chat is veelal 1ste lijn, die werken mogelijk VOO meerdere bedrijven dus weten gewoon ook niet alles. Dan op weg naar 2de lijn.
Korting op basis pakket, overige VAS diensten worden buiten beschouwing gelaten. 9x 12.50 op basis dus of 9x 22.50 op standaard.PnD schreef op maandag 26 november 2018 @ 11:56:
Ow ok, jullie gaan gewoon een nieuwe contract aan bij het aflopen van het huidige contract. Duidelijk, thanks
Wat hebben jullie er uit weten te slepen? Ik heb momenteel deze diensten:
Internet en TV Basis €49,00
Opnemen Pakket €4,99
Spotify Premium Family €13,99
Vorige keer heb ik er 9 x € 16,50 korting uit weten te halen.
[ Voor 39% gewijzigd door rolandos582 op 26-11-2018 12:00 ]
Aan de reacties te lezen wordt er geen nieuw contract aangegaan binnen het huidige, maar ná het huidige contract. KPN is er gewoon weer zeker van dat jij nog een jaar extra klant bent, dat is ze geld waard.rolandos582 schreef op maandag 26 november 2018 @ 11:58:
[...]
Externe partijen en mogelijkheden. Officieel is het niet de bedoeling om binnen een contract een nieuw contract aan te gaan met korting maar door de drukte etc. Word dit maar voor lief genomen.
[ Voor 9% gewijzigd door PnD op 26-11-2018 11:59 ]
Dat is in feite hetzelfde, je gaat een nieuw contract aan binnen het huidige maar gaat later in.PnD schreef op maandag 26 november 2018 @ 11:59:
[...]
Aan de reacties te lezen wordt er geen nieuw contract aangegaan binnen het huidige, maar ná het huidige contract. KPN is er gewoon weer zeker van dat jij nog een jaar extra klant bent, dat is ze geld waard.
Of het het geld "waard" is laat ik maar buiten beschouwing.
Ik wacht wel tot de volgende gelegenheid, 9x € 12,50 is ook niet zo spectaculair.je kunt op 11 maart 2019 pas verlengen zie ik
Denk dat ik straks nog even achteraan bel.
Uhhh... EUR 112,50 verdienen in een telefoongesprek van 3 minuten. Er zijn gesprekken die mij minder opleveren.PnD schreef op maandag 26 november 2018 @ 12:06:
Ik wacht wel tot de volgende gelegenheid, 9x € 12,50 is ook niet zo spectaculair.
[ Voor 37% gewijzigd door Joepla op 26-11-2018 12:26 ]
Je huidige contract loopt tot Maart 2019? Ja dat is inderdaad wel wat ambitieus 4 maanden van te voren. Maar proberen kan natuurlijk altijd.PnD schreef op maandag 26 november 2018 @ 12:06:
Het is hun geld waard blijkbaar. Ik heb weer contact gehad, maar ik kan geen verlenging krijgen. Dit kan pas 3 maanden voordat je contract afloopt.
[...]
Ik wacht wel tot de volgende gelegenheid, 9x € 12,50 is ook niet zo spectaculair.
Ik heb die gewoon kunnen afbellenInieminie schreef op maandag 26 november 2018 @ 12:01:
Hier kunnen verlengen met korting alleen moet er perse een monteur langskomen aangezien ik anders de korting niet krijg? dat ik dezelfde internetsnelheid houdt ging er niet in.... Benieuwd wat die monteur dan komt doen? (oude contract was 3 jaar oud en was een alles in 1)
Dat had ik ook gedaan maar toen gingen ze weer bellen vandaag... en mijn nieuwe contract en korting gingen niet in tot de monteur was geweest... nouja kom dan maar... denk dat ie na de koffie weer kan gaan zou niet weten wat ie komt doen
Oh shoot. Dan zal dat bij mij ook wel gaan gebeuren. Nou ja, ze mogen komen, als ik toch vrij benInieminie schreef op maandag 26 november 2018 @ 12:33:
[...]
Dat had ik ook gedaan maar toen gingen ze weer bellen vandaag... en mijn nieuwe contract en korting gingen niet in tot de monteur was geweest... nouja kom dan maar... denk dat ie na de koffie weer kan gaan zou niet weten wat ie komt doen
Vriendelijke mevrouw gesproken en gaf me meteen een aanbieding.
Ik heb Internet en TV voor 61,50, had permanente korting van 5euro voor de 100/100 upgrade en heb nog tot februari 15euro korting omdat ik van Ons Brabantnet af kwam.
Nu krijg ik op de 61,50euro 22,50euro korting de eerste 9 maanden, daarna wordt het weer 61,50.
De permanente korting van 5euro voor 100/100 blijft behouden dus ik ben er blij mee

Wel vraag ik me af wanneer ik bericht krijg om mijn 100/100 te upgraden naar 200/200, begreep dat die actie momenteel ook loopt en dat klanten hierover nog bericht krijgen.
Dat is maar net of het 'eerste' contract zijn looptijd heeft doorlopen. Ik zat langer dan een jaar bij KPN en het nieuwe jaarcontract gaat bij mij in vanaf 7 december 2018. Maar ze hebben nu wel weer een klant voor één jaar maar ik had toch niet echt de intentie niet om over te stappen.PnD schreef op maandag 26 november 2018 @ 11:59:
[...]
Aan de reacties te lezen wordt er geen nieuw contract aangegaan binnen het huidige, maar ná het huidige contract. KPN is er gewoon weer zeker van dat jij nog een jaar extra klant bent, dat is ze geld waard.
[ Voor 10% gewijzigd door vhal op 26-11-2018 12:52 ]
Meende dat dat een eenmalige actie was toen de 200/200 lanceerde. De meesten die op dat moment 100/100 gingen kosteloos naar 200/200 (Als het leverbaar was, EOF/GOF). Volgens mij is er geen dergelijke actie op het moment verder.Marsman83 schreef op maandag 26 november 2018 @ 12:43:
Wel vraag ik me af wanneer ik bericht krijg om mijn 100/100 te upgraden naar 200/200, begreep dat die actie momenteel ook loopt en dat klanten hierover nog bericht krijgen.
Oh das dan wel gek dat ik geen upgrade gehad had toen, heb die 100/100 al sinds het begin.rolandos582 schreef op maandag 26 november 2018 @ 12:59:
[...]
Meende dat dat een eenmalige actie was toen de 200/200 lanceerde. De meesten die op dat moment 100/100 gingen kosteloos naar 200/200 (Als het leverbaar was, EOF/GOF). Volgens mij is er geen dergelijke actie op het moment verder.
De medewerkster zei dat ik daar nog een email over zou kunnen krijgen, wellicht gewoon afgewimpeld..
Was GOF op dat moment leverbaar? En wanneer is dat begin? Kunnen namelijk meerdere redenen voor zijnMarsman83 schreef op maandag 26 november 2018 @ 13:13:
[...]
Oh das dan wel gek dat ik geen upgrade gehad had toen, heb die 100/100 al sinds het begin.
De medewerkster zei dat ik daar nog een email over zou kunnen krijgen, wellicht gewoon afgewimpeld..
Maar dat weegt zeker niet op tegen de bijna € 200,- korting eenmalig.
Mooie actie en zeker eenvoudig om ook te regelen via de chat!
- The Neo and Only -
Nee dreigen hoeft zeker niet. Gewoon netjes blijven en zeggen dat je de van de BF actie gebruik wilt maken als bestaande klant.Het is mij gelukt en naast mij heel veel andere klanten ook om gebruik te maken van de BF actie. Eventueel zul je moeten vragen naar 2e lijns of anders even bellen om het voor elkaar te krijgen.rjmvalk3 schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:10:
Hier in de wachtrij met chrome, verwachte wachttijd is ong 7 minuten.
Moet je echt drijgen met opzeggen, of kun je ook aangeven dat je de actie korting wilt als bestaande klant?
Ik heb nog een lopend contract, eindigd eind december 2018.Splinter Cell schreef op vrijdag 23 november 2018 @ 14:10:
Hadden jullie nog een lopend contract of niet? Ik heb geen contract lopen. En als je van deze BF deal gebruikt maakt, zit je er dan weer 1 jaar aan vast?
En ja, als je van de BF actie gebruik maakt zit je er 1 jaar aan vast.
[ Voor 11% gewijzigd door hebbiedude op 26-11-2018 14:28 ]

Niet geschoten is altijd mis..
Apple|Games|PSN: desjuhh
Klopt, zelfde als bij mij met een contract tot juni. De limiet is < 3 maanden resterende contractduur.desley1992 schreef op maandag 26 november 2018 @ 14:44:
Ik heb het net geprobeerd om de korting te kunnen krijgen via zowel de chat als de telefoon, maar omdat mijn contract tot mei 2019 liep, vonden ze het een beetje te ambitieus van mijn kant om het te proberen![]()
Echter sinds telefoontje op zondagochtend (09.00) nog geen bevestiging gehad. In de avond even in de chat nagevraagd en die geven aan dat het tot 48 uur kan duren. Hoe zijn jullie ervaringen hiermee?
Heb voor de zekerheid toch maar even een screenshot van de chat gemaakt mocht er iets niet kloppen.
Vind ik ook wel wat ambitieusdesley1992 schreef op maandag 26 november 2018 @ 14:44:
Ik heb het net geprobeerd om de korting te kunnen krijgen via zowel de chat als de telefoon, maar omdat mijn contract tot mei 2019 liep, vonden ze het een beetje te ambitieus van mijn kant om het te proberen![]()
Reminder m.b.t. bevestigingen :
rolandos582 schreef op zondag 25 november 2018 @ 21:57:
Mensen die tegen Dinsdag nog geen bevestiging hebben, stuur mij even een DM met je postcode/huisnummer en verificatie dan controleer ik het voor je. Huidige verwachting is dat tegen die tijd alles is ingelopen. 🤓
Toen ik de eerste keer belde gaf de medewerker aan dat glasvezel standaard 100/100 is en dus gelijk aan mijn oude abbo. In de bevestiging stond echter 100/10. Bij tweede keer bellen om dat na te vragen gaf andere medewerkster aan dat haar collega mij fout had voorgelicht. Ik moest dus 4,99 gaan betalen voor 100/100. Toen begon ik over de speciale actie voor nieuwe klanten die nu 200/200 voor 4,99 kunnen afsluiten. Ze moest het even navragen, maar inmiddels was de optie ook voor bestaande klanten beschikbaar. Ik krijg straks dus 200/200, moet wel even een monteur voor langs komen omdat mijn huidige glasmodem max 100/100 aan kan.Marsman83 schreef op maandag 26 november 2018 @ 12:43:
[..]
30 seconden later had ik ook de 9x € 12,50 te pakken. Snel verdiend zo
We are shaping the future
Ik denk dat hij meer doelde op de kosteloze upgrade die destijds gaande was. 200/200 en 500/500 optie kun je al langere tijd bestellen voor Sneller Internet 200/200 €8,99 en 500/500 voor €12,99. Ik meende dat er nu een actie op 200/200 zat voor €4,99.R_Donselaar schreef op maandag 26 november 2018 @ 15:05:
[...]
Toen ik de eerste keer belde gaf de medewerker aan dat glasvezel standaard 100/100 is en dus gelijk aan mijn oude abbo. In de bevestiging stond echter 100/10. Bij tweede keer bellen om dat na te vragen gaf andere medewerkster aan dat haar collega mij fout had voorgelicht. Ik moest dus 4,99 gaan betalen voor 100/100. Toen begon ik over de speciale actie voor nieuwe klanten die nu 200/200 voor 4,99 kunnen afsluiten. Ze moest het even navragen, maar inmiddels was de optie ook voor bestaande klanten beschikbaar. Ik krijg straks dus 200/200, moet wel even een monteur voor langs komen omdat mijn huidige glasmodem max 100/100 aan kan.
Hier ook nog bevestiging ontvangen. Wel de enquête hoe ik de dienstverlening ervaren heb ...Ruut88 schreef op maandag 26 november 2018 @ 14:55:
Echter sinds telefoontje op zondagochtend (09.00) nog geen bevestiging gehad. In de avond even in de chat nagevraagd en die geven aan dat het tot 48 uur kan duren. Hoe zijn jullie ervaringen hiermee?
Edit: oeps typo... nog geen bevestiging
[ Voor 5% gewijzigd door Ener103 op 26-11-2018 23:07 ]
Edit: gelukt!
[ Voor 4% gewijzigd door MartijnMartijn op 26-11-2018 21:45 ]
LOETKE
Raar bij mij zeiden ze dat het via de chat niet kon en dat ik moest bellen. Begin van de avond uur in de wacht gestaan niemand te pakken kunnen krijgen. Toen via chat na 25 min iemand gesproken die mocht de korting niet geven en zei dat ik moest bellen. Ondertussen hang ik weer 35 min aan de lijn... Hoe is het uiteindelijk bij jou gelukt?martijnmartijn schreef op maandag 26 november 2018 @ 19:39:
Pff het is wel lastig, telefonisch kon het niet. Via de Chat kon het wel, maar het was te druk, dus ze konden met niet 'doorverbinden'. Ik probeer het vanavond nog een keertje.
Edit: gelukt!
Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963
Net in de chat gehangen en na een kwartier netjes aangegeven dat ik KPN top vind, maar dat de portemonnee het erg moeilijk heeft met alle aanbiedingen en of ze niets voor mij konden betekenen. Bij 'uitzondering' kreeg ik de 9 x 12,50. Uiteindelijk een pakket hoger gaan zitten omdat vrouwlief ook wil kunnen opnemen. Dus nu 9 x 22,50 korting. Wel een pakket geupgrade en de 'gratis' upgrade naar 200/200Mitchell-CWD schreef op maandag 26 november 2018 @ 23:28:
[...]
Raar bij mij zeiden ze dat het via de chat niet kon en dat ik moest bellen. Begin van de avond uur in de wacht gestaan niemand te pakken kunnen krijgen. Toen via chat na 25 min iemand gesproken die mocht de korting niet geven en zei dat ik moest bellen. Ondertussen hang ik weer 35 min aan de lijn... Hoe is het uiteindelijk bij jou gelukt?
Wel de Steam app op de TV aan de praat. Dus toch nuttig geweest 😆
Oke dan open ik ook nog maar een chat venster... Naast de telefoon. Met 'Net' bedoel je in het afgelopen uur ofzo? Dacht misschien zitter er nu alleen nog maar stagiairs zonder bevoegdheid, maar is blijkbaar net geluk hebben of je iemand krijgt die het wel of niet kan regelen... Ondertussen ruim 45 min aan de telefoonNinjetsu NL schreef op maandag 26 november 2018 @ 23:32:
[...]
Net in de chat gehangen en na een kwartier netjes aangegeven dat ik KPN top vind, maar dat de portemonnee het erg moeilijk heeft met alle aanbiedingen en of ze niets voor mij konden betekenen. Bij 'uitzondering' kreeg ik de 9 x 12,50. Uiteindelijk een pakket hoger gaan zitten omdat vrouwlief ook wil kunnen opnemen. Dus nu 9 x 22,50 korting. Wel een pakket geupgrade en de 'gratis' upgrade naar 200/200

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963
Ik ben er in gaan hangen om 22:15 en een dik kwartier later was ik er doorheen, vervolgens duurt de chat wel een tijdje, maar 'Eva' heeft geweldig geholpenMitchell-CWD schreef op maandag 26 november 2018 @ 23:38:
[...]
Oke dan open ik ook nog maar een chat venster... Naast de telefoon. Met 'Net' bedoel je in het afgelopen uur ofzo? Dacht misschien zitter er nu alleen nog maar stagiairs zonder bevoegdheid, maar is blijkbaar net geluk hebben of je iemand krijgt die het wel of niet kan regelen... Ondertussen ruim 45 min aan de telefoon

Na 3 pogingen om te bellen (2x ruim een uur en 1x ruim een half uur in de wacht) en het via chat niet gelukt is ga ik nu toch echt slapen... Ik mag hopen dat ik morgen de deal nog krijg, al jaren klant maar dit voelt niet fijn.Ninjetsu NL schreef op maandag 26 november 2018 @ 23:46:
[...]
Ik ben er in gaan hangen om 22:15 en een dik kwartier later was ik er doorheen, vervolgens duurt de chat wel een tijdje, maar 'Eva' heeft geweldig geholpenIk hoop dat je er nog doorheen komt en ze niet direct na 12'en moeilijk gaan doen

De teller voor de aanbieding is nu officeeel voorbij. Tenminste de 3 maanden + 6 maanden. De 3 maanden actie staat nog.
ben benieuwd.
Gelijk nog een 4g modem aangevraagd voor sneller internet in het buitengebied.
Heeft me twee uur gekost maar dan heb je ook wat.
In verband met de drukte van de afgelopen dagen was de actie nog verlengd.
Zojuist de bevestiging binnen gekregen:
Bij het totaal lijken ze het KPN Compleet voordeel niet mee te rekenen. Bij het totaal inc kortingen klopt het wel.
[ Voor 48% gewijzigd door urk_forever op 27-11-2018 13:25 ]
Hail to the king baby!
3Gb - Onbeperkt bel/sms 2 jaar - €16,50
[ Voor 9% gewijzigd door Bastie-88 op 27-11-2018 13:09 ]
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Bij mij idem dito. Maandbedrag incl de korting klopt wel maar na 9maanden is het €9,99 (KPN compleet voordeel) te hoog. KPN binnenkort eens contacten van hoe en wat.Bij het totaal lijken ze het KPN Compleet voordeel niet mee te rekenen. Bij het totaal inc kortingen klopt het wel.
Heb er 9maanden de tijd voor
Ik kreeg een bevestiging binnen die 10 euro duurder was als afgesproken. Dat was niet zo gunstig.
Dus chat venster geopend. Kreeg direct te horen dat collega een fout gemaakt had en dat 6 mdn 22,50 korting niet zou kunnen.
Na een discussie van bijna 1 uur via de chat, kreeg ik een eenmalige creditering aangeboden, met dezelfde waarde. Dat was prettig natuurlijk.
Wel jammer dat dit 1 uur moeten kosten en ik er een naar gevoel aan overhoudt.
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Bij mij klopte het totaal ook niet, dus uiteindelijk via Facebook een bericht gestuurd en daarin zeiden ze dat het totaal van 72,48 zonder kortingen was, en dat ik uiteindelijk (na 9 maanden) 59,99 ga betalen omdat enkel de 12,50 dan vervalt (die 9 maanden korting dus).urk_forever schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 11:02:
Zojuist eerst gechat met KPN over de Black Friday deal, daar gaven ze aan dat ik moest bellen met 0800-0402. Dus net gebeld en kon vandaag nog de 9 maanden 16,50 korting krijgen op mijn abonnement.
In verband met de drukte van de afgelopen dagen was de actie nog verlengd.
Zojuist de bevestiging binnen gekregen:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Bij het totaal lijken ze het KPN Compleet voordeel niet mee te rekenen. Bij het totaal inc kortingen klopt het wel.
Hoezo krijg jij 16,50 korting in plaats van 12,50?
Omdat jij een basispakket hebt?Bart-Willem schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 22:14:
[...]
Bij mij klopte het totaal ook niet, dus uiteindelijk via Facebook een bericht gestuurd en daarin zeiden ze dat het totaal van 72,48 zonder kortingen was, en dat ik uiteindelijk (na 9 maanden) 59,99 ga betalen omdat enkel de 12,50 dan vervalt (die 9 maanden korting dus).
Ik heb hetzelfde pakket als hij heeft, maar niet het Opnemen-gebeuren erbij.
[ Voor 6% gewijzigd door Bart-Willem op 27-11-2018 22:42 ]
Geen idee, ik heb even gebeld en dit was het aanbod wat ik kreeg. Misschien verschil in KPN Compleet? Wij hebben Alles-in-1 en twee mobiele telefoons bij KPN.Bart-Willem schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 22:14:
[...]
Bij mij klopte het totaal ook niet, dus uiteindelijk via Facebook een bericht gestuurd en daarin zeiden ze dat het totaal van 72,48 zonder kortingen was, en dat ik uiteindelijk (na 9 maanden) 59,99 ga betalen omdat enkel de 12,50 dan vervalt (die 9 maanden korting dus).
Hail to the king baby!
Dit topic is gesloten.