Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:46
justifire schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 14:28:
[...]

Hmmm... twee maal verwijderd en opnieuw geinstalleerd, zelfde probleem.
Denk, zal hem dan maar eens op de interne schijf zetten, en dan doet hij het wel gewoon ...
Misschien toch een foutje mbt de expansion card ?
Nou ja, de demo doet het in ieder geval :)
Heb ik met Forza gehad. Die crashde ook steeds nog voor hij uberhaupt het splash-screen liet zien.
Move van Expension naar Internal en terug naar Expension en draaide weer als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe krijg je die te pakken? Via de site kan ik hem niet vinden.

Ik kan wel de volledige game installeren, maar die is het niet, of wel? Ik kan hier namelijk kiezen om alleen zombie mode te installeren. Dus misschien werkt het dan toch.

Maar hoe kunnen vrienden op Xbox One hem vinden?

[ Voor 21% gewijzigd door devilsnight op 13-01-2021 15:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
devilsnight schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 14:41:
[Twitter]

Misschien een teken dat de game eindelijk naar Xbox (misschien zelfs game pass) komt? Het is namelijk de Game Pass Twitter die dit vraagt.
Je zou het wel denken inderdaad. Ze hebben of krijgen volgens mij ook Doom skins.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
devilsnight schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 15:23:
https://forum.xboxera.com...world-star-wars-game/5615

Open world Star Wars game door Ubi. Lucasfilm Games is aardig bezig zeg.
Eerder Disney die de belabberde output (kwaliteit en kwantiteit) van EA strontbeu is. Als je kijkt hoeveel series en films ze aankondigen kan je erop rekenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 15:37:
[...]

Hoe krijg je die te pakken? Via de site kan ik hem niet vinden.

Ik kan wel de volledige game installeren, maar die is het niet, of wel? Ik kan hier namelijk kiezen om alleen zombie mode te installeren. Dus misschien werkt het dan toch.

Maar hoe kunnen vrienden op Xbox One hem vinden?
Zou het niet weten.
Bij mij stond hij nog in mijn library van de free multiplayer days.
COD:CW Series X|S versie -> install -> select what to install -> zombie mode + base game

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Rolt trouwens een beste The Medium update binnen (dik 23 GB) :9

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I1gIm8uI8LTkLOx-DiCKMXS2TS0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/I3ms9mPFlnTKLxENB06gboxJ.jpg?f=user_large

Deze week Immortals Fenyx Rising gekocht. Echt een zeer vermakelijk spel. Al veel meer plezier mee gehad dan met AC. :) Juist de combinatie van snelle traversal, puzzels, droge humor en over the top fighting mechanics, staan me erg aan.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graft
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:59
Vraagje, benieuwd of iemand mij kan vertellen of het mogelijk is Xbox live gold te activeren voor maar één account. Ik kwam er op het internet niet helemaal lekker uit.

Reden dat ik het vraag is omdat de huisgenoot van m'n broertje structureel weigert te investeren Xbox live maar als m'n broertje aan het werk is wel lekker online Fifa aan het spelen is. ;(

Ik heb met dezelfde jongen in huis gewoond en meneer is echt een luie gier. M'n broertje dan weer te mieterig om hem erop aan te spreken maar da's een ander verhaal. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:58
@Graft joh je hebt er toch geen last van? Je zal je hele leven te maken krijgen met mensen die profiteren. Kan je je maar beter niet aan ergeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
@Graft

Misschien een oplossing?
https://www.windowscentra...ions-improve-security?amp

Sowieso de Xbox geen home Xbox maken en dat je account elke keer uitlogt, volgens mij moet het dan lukken. (De ander heeft een eigen account?)

[ Voor 37% gewijzigd door LuisjeNL op 13-01-2021 20:56 ]

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
Interview met LucasArts Games VP
“We’ve got a lot of stuff we’re ready to start sharing with fans,” Lucasfilm Games VP Douglas Reilly tells StarWars.com, “because we’ve been working quietly behind the scenes for a while now, waiting for this moment.”

And by “this moment,” Reilly is referring to a new direction and era for Star Wars and Lucasfilm gaming overall, as Lucasfilm Games is now opening the doors to developers that want to come play in the galaxy far, far away. “We’re looking to work with best-in-class teams that can make great games across all of our IP. We’ve got a team of professionals here at Lucasfilm Games who can work with the developers, shape the stories, shape the creative, shape the games, to make them really resonate with fans and deliver across a breadth of platforms, genres, and experiences so that all of our fans can enjoy the IPs that they know and love,” he says.
En over Indiana Jones:
Part of that legacy includes a certain adventuring archaeologist, who is also making a return to gaming. “The decision, in some ways, was really easy,” Reilly says. “I have wanted to do an Indiana Jones game for a long time, and we’ve never had the right fit of partner and idea to make that happen. We are extraordinarily fortunate to be working with Todd Howard, the executive producer for the upcoming game, which will be developed by MachineGames and the team at Bethesda. He has a unique vision and a unique passion for Indiana Jones, and pitched us a story and a concept that is so amazing, I can’t wait to start sharing it with folks. I love Star Wars and we love making Star Wars games, but it’s been a long time since we’ve made Indy. We’re really excited about this one.”

[ Voor 29% gewijzigd door sohus op 13-01-2021 21:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:50

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Nieuwe update gehad:

https://www.tenforums.com...-series-x-s-xbox-one.html

Was rond de 500-600mb groot, de eerste 700-800mb dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 14:30
Graft schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 20:19:
Vraagje, benieuwd of iemand mij kan vertellen of het mogelijk is Xbox live gold te activeren voor maar één account. Ik kwam er op het internet niet helemaal lekker uit.

Reden dat ik het vraag is omdat de huisgenoot van m'n broertje structureel weigert te investeren Xbox live maar als m'n broertje aan het werk is wel lekker online Fifa aan het spelen is. ;(

Ik heb met dezelfde jongen in huis gewoond en meneer is echt een luie gier. M'n broertje dan weer te mieterig om hem erop aan te spreken maar da's een ander verhaal. :+
Volgens mij is dit een gevalletje van het inschakelen van verplicht aanmelden met een wachtwoord van een gebruiker i.p.v. bij het opstarten van de xbox gebruiker / controller automatisch te laten aanmelden [huidige situatie].
Volgens mij zit je dan nog wel met "home" console waarbij een tweede account automatisch toegang heeft tot de spellen van het hoofdaccount.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-08 08:16
Net ff mafia definitive edition gespeeld en zeker wel jammer dat hij geen SX patch heeft. Helaas geen 60fps. De sfeer is verder wel goed in story mode.

Edit: quick resume werkt wel. Dat is wel heel fijn.

[ Voor 25% gewijzigd door MissMe NL op 13-01-2021 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:29
hifigamefreak schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 21:36:
Nieuwe update gehad:

https://www.tenforums.com...-series-x-s-xbox-one.html

Was rond de 500-600mb groot, de eerste 700-800mb dacht ik.
Nu nog een werkende Quick resume

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Vanavond eens rage 2 geprobeerd (nou ja, gisteren eigenlijk al, maar gestopt toen free roam actief werd omdat ik in slaap zat te vallen). Leuke game maar ik had echt moeite met het bewegen, vooral in kleine ruimtes, was steeds overal tegenaan aan het lopen, viel van dingen af... En kreeg ineens door dat ik dikke inputlag had. Was heel duidelijk als ik mijn stick bv in een keer naar de zijkant duwde dan hoorde ik eerst het geluid van tegen de zijkant tikken en even later begon ik te bewegen op het scherm.

Blijkt dus gewoon dat mijn tv, waarschijnlijk ergens bij een firmware update, de Xbox input van game mode afgehaald heeft. Daar lette ik niet op want ik zet die game mode gewoon nooit uit (de tv onthoudt het per input).

Dat omgezet, nergens meer last van. En opeens speelt de game inderdaad zo heerlijk soepel als ik overal las en ben ik lekker aan het headshotten links en rechts. Wat ik echter vooral opvallend vind is dat me dat niet eerder opgevallen is... Ben wel benieuwd of ik nu bv in fh4 ook weer merk dat ik beter rij, maar was alweer te moe eigenlijk om dat nu nog uit te proberen dus iets voor morgen denk ik.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sohus

Next-gen versies van CyberPunk pas in twee helft 2021. Was te verwachten... en dat is als alles meezit qua fixen van de current-gen games en bugs. Wellicht willen ze ook op RDNA 2 (AMD DLSS) wachten om betere performance te krijgen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dk6HkarXzgqrye_J8W4Z-iQhprc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WQPtkCyzEbiHz1wQcQX6YRAx.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 33% gewijzigd door sohus op 13-01-2021 22:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:50

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Zhankou schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 23:06:
Fallen Order op de Series S ziet er grafisch beter uit dan voor de patch, en rocksolid 60 fps. Damn, goed bezig EA en Microsoft.
Klopt, hij runt butter smooth. Zo zie je maar wat 60 fps doet voor de game ervaring, wereld van verschil!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
sohus schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 22:55:
[YouTube: Cyberpunk 2077 — Our Commitment to Quality]

Next-gen versies van CyberPunk pas in twee helft 2021. Was te verwachten... en dat is als alles meezit qua fixen van de current-gen games en bugs. Wellicht willen ze ook op RDNA 2 (AMD DLSS) wachten om betere performance te krijgen.

[Afbeelding]
Gadverdamme dat gaat nog lang duren zeg.
Toch wacht ik met spelen tot Cyberpunk 2077 Finished edition uit komt want ik heb er gek genoeg nog steeds zin in.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:28

Ja tegenvaller en dan zal ik hem toch op de pc gaan spelen als ik eindelijk een 3080(ti) te pakken heb en ze nog wat patches er tegenaan hebben gegooid.

Voorkeur had spelen op de bank, maar dat kan nog makkelijk uitstel naar 2022 worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:57
Wel erg jammer dat de DLC uitkomt voor de Next-Gen patch...

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thalaron schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 07:57:
Als ik het zo zie wordt het wel November / December voor de next gen patch er is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:57

Phydomir

Dennis

Thalaron schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 07:57:
Grote kans natuurlijk dat die twee dingen door totaal verschillende teams worden gedaan. Voor mij persoonlijk ook niet zo erg. Heb hem al uitgespeeld en geeft mij een goede reden om na de Next gen patch terug te komen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom alleen zombies |:(
Zou de multiplayer wel een keer willen proberen om te zien of er veel verbeterd is na de beta die echt een lachertje was :o

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[Afbeelding]
Dat word de game pas eind het jaar weer verder spelen denk ik :P

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 18:18:
[Afbeelding]

Deze week Immortals Fenyx Rising gekocht. Echt een zeer vermakelijk spel. Al veel meer plezier mee gehad dan met AC. :) Juist de combinatie van snelle traversal, puzzels, droge humor en over the top fighting mechanics, staan me erg aan.
Ik leen hem binnenkort van een maat van me, die heeft hem voor de Nintendo Switch gekocht! 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 08:25:
[...]

Waarom alleen zombies |:(
Zou de multiplayer wel een keer willen proberen om te zien of er veel verbeterd is na de beta die echt een lachertje was :o
De multiplayer was drie weken geleden gratis te spelen, een hele week lang :7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 08:26:
[...]

Dat word de game pas eind het jaar weer verder spelen denk ik :P
I see what you did there.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:02

BM

Moderator Spielerij
G_Dragon schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 08:27:
[...]

Ik leen hem binnenkort van een maat van me, die heeft hem voor de Nintendo Switch gekocht! 8)
Dat werkt toch niet op de Xbox dan 8)7 :P

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 08:37:
[...]

De multiplayer was drie weken geleden gratis te spelen, een hele week lang :7
Oh dan hoop ik dat dit snel weer gebeurd, ben namelijk wel benieuwd of ze het na de flop van de beta nog veel hebben aangepast.
Haha busted :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BM schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 08:54:
[...]

Dat werkt toch niet op de Xbox dan 8)7 :P
:P Wel op onze Nintendo Switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
hifigamefreak schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 22:56:
[...]

Klopt, hij runt butter smooth. Zo zie je maar wat 60 fps doet voor de game ervaring, wereld van verschil!
De quality mode op de X is daarentegen niet zo smooth. Toch veel dips gezien random filmpjes en soms wat glitches. Niets brekend ofzo maar had juist van de patch verwacht dat dat eruit zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:59
Zhankou schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 23:06:
Fallen Order op de Series S ziet er grafisch beter uit dan voor de patch, en rocksolid 60 fps. Damn, goed bezig EA en Microsoft.
Niet echt EA natuurlijk, maar de makers van ook Titanfall 2.
Je ziet het er goed in terug trouwens.
Gelukkig hebben ze best hun eigen keuzes mogen maken, dat scheelt ook wel weer. Itt tot anderen die onder de EA vlag vallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Remmetje schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 08:59:
[...]

De quality mode op de X is daarentegen niet zo smooth. Toch veel dips gezien random filmpjes en soms wat glitches. Niets brekend ofzo maar had juist van de patch verwacht dat dat eruit zou zijn.
Loopt toch best lekker ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:07
Ik heb het spel toch nog eens opgepakt na het een uurtje te hebben gespeeld begin december, maar daayyumm wat een dikke game! Ik ben niet echt een fan van Star Wars ofzo, maar dat spel ademt echt een vet sfeertje. Loopt soepel, oogt heel mooi (detail voor animaties, omgevingen etc.) en belangrijkste speelt soepel. Kan niet wachten vanavond weer even verder te spelen :)

Ik zie af en toe wat texture pop in, als ik met de camera draai en naar een bepaald object/muur kijk, maar dat gaat de pret niet drukken!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Is voor mij ook 1 van de 'verrassendere' games van afgelopen tijd geweest. Het druipt er vanaf dat het een Respawn game is, wat een bijzonder goeie zaak is in deze :) Heerlijke gameplay.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
JDL15 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 09:47:
[...]

Ik heb het spel toch nog eens opgepakt na het een uurtje te hebben gespeeld begin december, maar daayyumm wat een dikke game! Ik ben niet echt een fan van Star Wars ofzo, maar dat spel ademt echt een vet sfeertje. Loopt soepel, oogt heel mooi (detail voor animaties, omgevingen etc.) en belangrijkste speelt soepel. Kan niet wachten vanavond weer even verder te spelen :)

Ik zie af en toe wat texture pop in, als ik met de camera draai en naar een bepaald object/muur kijk, maar dat gaat de pret niet drukken!
Ik vind hem vermakelijk maar niet fantastisch. Grafisch is het niet super, animaties zijn veelal houterig, facial animation is ook hit and miss... bij vlagen ziet het er goed uit maar vaak ziet het er ook matig uit, bijna als een Xbox 360 generatie game. Titanfall 2 vind ik stukken beter wat dat betreft.

Hopelijk is hun volgende game (ik gok Jedi Fallen Order 2) gewoon een echte next-gen titel en worden de ruwe randjes gladgestreken. Het voelt als een mid-budget game en niet als een AAA game qua productie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhankou
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-05 11:15
Voorlopig ben ik heel benieuwd naar Massive wat zij komende jaren met de Star Wars dingen gaan doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh please no, lijkt me een grote nachtmerrie als EA de macht over de F1 games gaat krijgen.
Ze zijn de laatste 5 jaar juist zo ontzettend goed bezig bij Codemasters!

Take-Two trekt zijn bod op Codemasters terug wat de weg voor EA vrijmaakt

Acties:
  • +2 Henk 'm!
G_Dragon schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 10:47:
Oh please no, lijkt me een grote nachtmerrie als EA de macht over de F1 games gaat krijgen.

Pay 5 dollars for an extra double DRS boost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:23
Nice! Jaren geleden was dit een goede titel voor de eerste Xbox. Vuistgevechten waren zeer geslaagd, je kon tafelpoten of flessen oppakken om mee te slaan. En natuurlijk kon je met de zweep vijanden naar je toeslepen om het vervolgens af te maken met een flinke rechtse, en ontwapenen uiteraard. Ik vond het oprecht de beste Indiana Jones game tot nu toe, heb het helemaal grijs gespeeld.

Daarna zou er nog een Indiana Jones uitkomen en er werden zeer toffe screenshots van het concept uitgebracht waar hij op een rijdende tram stond. Dat zag er voor die tijd next-gen uit maar dat is niks geworden en uiteindelijk kwam Staff of Kings voor de Wii uit wat nergens op leek.

Blij dat er weer een nieuwe game is aangekondigd en als dat wat wordt, net als Fable en Elder Scrolls 6 (hoewel ik nog niet geloof dat die enkel voor de Xbox en PC komt), dan moet er toch echt een Xbox komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Krijgen we Allard Kalf weer als commentator? :+

Afbeeldingslocatie: https://cdn.gracza.pl/galeria/gry13/345940609.jpg

The memories

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 10:52:
[...]

Pay 5 dollars for an extra double DRS boost!
Hahaha

Ik denk wel dat als EA de licentie koopt dat F1 2020 misschien wel mijn laatste F1 game gaat blijven.
Ligt er helemaal aan hoe F1 2021 gaat worden na overna natuurlijk..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:58
G_Dragon schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 10:56:
[...]

Hahaha

Ik denk wel dat als EA de licentie koopt dat F1 2020 misschien wel mijn laatste F1 game gaat blijven.
Ligt er helemaal aan hoe F1 2021 gaat worden na overna natuurlijk..
Die laatste zin lijkt me wel essentieel. Leukste game die ik vorig jaar heb gespeeld was van ea (Star Wars). Dus reeds nu uitsluiten dat het wat kan worden lijkt me gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 10:58:
[...]

Die laatste zin lijkt me wel essentieel. Leukste game die ik vorig jaar heb gespeeld was van ea (Star Wars). Dus reeds nu uitsluiten dat het wat kan worden lijkt me gek.
Ik laat me verassen wat er terecht gaat komen van de games, de laatste Star Wars game was inderdaad ontzettend goed! Ondanks er veel gezeur over die game is geweest omdat die niet naar wens was bij Disney volgens mij, er was toen ergens gezeur om.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21:36
sohus schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 09:50:
[...]

Ik vind hem vermakelijk maar niet fantastisch. Grafisch is het niet super, animaties zijn veelal houterig, facial animation is ook hit and miss... bij vlagen ziet het er goed uit maar vaak ziet het er ook matig uit, bijna als een Xbox 360 generatie game. Titanfall 2 vind ik stukken beter wat dat betreft.

Hopelijk is hun volgende game (ik gok Jedi Fallen Order 2) gewoon een echte next-gen titel en worden de ruwe randjes gladgestreken. Het voelt als een mid-budget game en niet als een AAA game qua productie.
Ik vond Jedi Fallen Order juist grafisch echt een prachtige game. 1 van de beste Star Wars games ooit gemaakt imo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Had je dan veel meer vertrouwen in Take 2? Volgens mij zijn die net zo erg, zie de NBA games bv, of zelfs ook het uitmelken van GTA online.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 11:45:
[...]

Had je dan veel meer vertrouwen in Take 2? Volgens mij zijn die net zo erg, zie de NBA games bv, of zelfs ook het uitmelken van GTA online.
True, ik weet eerlijk gezegd niet zo in welke van de twee ik meer vertrouwen moet hebben.
Denk dat beide geen goede optie zijn als je Codemasters bent gewend :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De grote vraag is nu wel.....

Gaat Indiana Jones third of first person worden? Wanneer ik die naam hoor denk ik niet meteen aan first person, absoluut niet. Maar MachineGames heeft wel alleen maar ervaring met first person.

Dit zegt natuurlijk niks, want Respawn had eerst ook alleen ervaring met first person en kwam toen met third person in Jedi Fallen Order. En Compulsion begon met third person en kwam toen met We Happy Few in first person.

Maar ik zag op fora wel aardig wat mensen die denken dat dit mogelijk first person gaat worden. Zelf zou ik dit wel doodzonde vinden. We wachten af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog steeds kan ik die CoD Zombies Free Access nergens vinden. Wtf?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Finraziel schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 11:45:
[...]

NBA 2K MyCareer is zo goed als onspeelbaar als je niet extra geld erin wil stoppen. Die game is echt helemaal verneukt. Dus EA is zo slecht nog niet. EA is sowieso de laatste jaren helemaal niet zo slecht. Of in ieder geval, EA de uitgever. Dus als die Codemasters hun ding laten doen heb ik wel vertrouwen in de F1 games van de toekomst.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 11:48:

Gaat Indiana Jones third of first person worden? Wanneer ik die naam hoor denk ik niet meteen aan first person, absoluut niet. Maar MachineGames heeft wel alleen maar ervaring met first person.

Dit zegt natuurlijk niks, want Respawn had eerst ook alleen ervaring met first person en kwam toen met third person in Jedi Fallen Order. En Compulsion begon met third person en kwam toen met We Happy Few in first person.

Maar ik zag op fora wel aardig wat mensen die denken dat dit mogelijk first person gaat worden. Zelf zou ik dit wel doodzonde vinden. We wachten af.
Als je aan Indy denkt dan denk je idd aan een 3rd person action adventure. :) Ik zou nog niet zo goed weten wat voor gameplay mechanics je zou hebben in een Indy FPS setting. Echter zou ik het wel leuk vinden als ze iets unieks weten te bedenken zodat het niet een Indy versie wordt van Tomb Raider / Uncharted.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 12:06:
[...]

Als je aan Indy denkt dan denk je idd aan een 3rd person action adventure. :) Ik zou nog niet zo goed weten wat voor gameplay mechanics je zou hebben in een Indy FPS setting. Echter zou ik het wel leuk vinden als ze iets unieks weten te bedenken zodat het niet een Indy versie wordt van Tomb Raider / Uncharted.
Sommige mensen noemen Riddick als voorbeeld hoe het zou kunnen zijn.

Misschien de speler laten switchen tussen camera views zoals in BGS games, maar of dat echt goed gaat werken.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Bij mij was het in de scene waarin je een Walker overneemt van de Empire en het stuk waarin je na die scene vrij kunt lopen. Dat liep bij mij echt voor geen meter (met de next-gen patch). Daarna verder in de map liep het wel weer redelijk. Misschien moet ik eens een keer de Xbox hard uitschakelen dat er even iets spaak liep.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 13:27

[Afbeelding]
Dat duurt erg lang en eerlijk gezegd is dat niet nodig. Sure als je de game als open wereld game speelt, dan mis je misschien wel veel. Maar het verhaal en de meeste missies zijn gewoon prima. Ik zit alweer meer dan een week dagelijks met veel plezier te spelen. De sfeer, het verhaal en de personages zijn prima uitgewerkt. Sure de stad voelt wellicht wat mager en de variatie is wat ver te zoeken, maar ik vermaak me prima. Dat er later nog nieuwe content aan komt is me prima, maar dan spelen we die nog wel een keertje eind dit jaar. Nu de eerste patches de meeste bugs wel hebben verholpen (en wat overblijft prima omheen te werken is), zie ik geen reden om hem nog langer te laten liggen.

En als je de huidige game niet trekt, dan ga ik er vanuit dat als ie wat meer updates heeft gehad, je hem toch niet zoveel beter gaat vinden, dus dan kun je beter gewoon je geld terugvragen en niet meer naar om kijken.

Maar nogmaals, als je hem gewoon als halve lineaire game speelt, is het nog best vermakelijk. Een beetje zoals Mafia 1 ook een open wereld is, maar waar je de game toch lineair speelt is Cyberpunk zo ook prima te doen. En er zit echt veel meer content in dan mensen denken. Veel missie-bomen duren erg lang, er is veel dialoog en de personages worden vrij goed uitgediept. Als je je verwachtingen wat tempert, dan vind je er vast nog wel een leuke game in.

[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 14-01-2021 13:04 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:46
Die zal dan over paar maanden wel in Xbox Gold terecht komen. Zou even wachten met kopen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Flinke AC Valhalla patch, nu WD Legion nog...
https://www.ubisoft.com/e...es/5VJh2nOs6Mmyf8k7pfsCsf

[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 14-01-2021 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:28
Martinspire schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 13:02:
[...]
Dat duurt erg lang en eerlijk gezegd is dat niet nodig. Sure als je de game als open wereld game speelt, dan mis je misschien wel veel. Maar het verhaal en de meeste missies zijn gewoon prima. Ik zit alweer meer dan een week dagelijks met veel plezier te spelen. De sfeer, het verhaal en de personages zijn prima uitgewerkt. Sure de stad voelt wellicht wat mager en de variatie is wat ver te zoeken, maar ik vermaak me prima. Dat er later nog nieuwe content aan komt is me prima, maar dan spelen we die nog wel een keertje eind dit jaar. Nu de eerste patches de meeste bugs wel hebben verholpen (en wat overblijft prima omheen te werken is), zie ik geen reden om hem nog langer te laten liggen.

En als je de huidige game niet trekt, dan ga ik er vanuit dat als ie wat meer updates heeft gehad, je hem toch niet zoveel beter gaat vinden, dus dan kun je beter gewoon je geld terugvragen en niet meer naar om kijken.

Maar nogmaals, als je hem gewoon als halve lineaire game speelt, is het nog best vermakelijk. Een beetje zoals Mafia 1 ook een open wereld is, maar waar je de game toch lineair speelt is Cyberpunk zo ook prima te doen. En er zit echt veel meer content in dan mensen denken. Veel missie-bomen duren erg lang, er is veel dialoog en de personages worden vrij goed uitgediept. Als je je verwachtingen wat tempert, dan vind je er vast nog wel een leuke game in.
Geloof best dat het spel al een volwaardige ervaring biedt op de huidige gen, maar ik kan er gewoon niet tegen dat ik dan niet de beste versie speel. De patch had mij het spel op de Xbox laten kopen en nu zal ik toch voor de pc versie gaan. Maar ook daar wacht ik nog wat patches af tot het spel gewoon af is.

Gisteren Mafia 1 def voor €14 opgepikt dus die is eerst aan de beurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 15:15
Het xbox one topic is erg rustig aan het worden, dus hier maar de vraag:
iemand interesse in een gratis 7-daagse Xbox Game Pass Ultimate code?
[edit] hij is weg!

[ Voor 8% gewijzigd door elpino.rv op 14-01-2021 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus

Alle nieuwe LucsArts games komen pas in 2023 of later uit. Dus dat duurt inderdaad nog wel even, gok 2022 onthulling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ben benieuwd naar de fixes en verbeteringen voor XSX. Ik heb de game alweer een tijdje niet gespeeld, meer bezig met wat kleinere en kortere games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
kan iemand mij verwijzen naar de aankooplink van need for speed most wanted uit 2005 voor de xbox360?

ik zag deze een tijdje geleden in de store, maar kan het niet meer vinden. deze zat in de game-pass als het goed is. ik twijfel of deze uit de store is gehaald..

[ Voor 19% gewijzigd door Farabi op 14-01-2021 16:27 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 28-09 09:38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:31
Farabi schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 16:25:
kan iemand mij verwijzen naar de aankooplink van need for speed most wanted uit 2005 voor de xbox360?

ik zag deze een tijdje geleden in de store, maar kan het niet meer vinden. deze zat in de game-pass als het goed is. ik twijfel of deze uit de store is gehaald..
Ik vind hem gelijk? klik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
dit is uit 2012. ik zoek de oudere uit 2005.

UPDATE: hij is eruit gehaald:

https://answers.microsoft...e9-41dd-9499-43504d26afe7

kijken of ik hem nog in mijn downloadgeschiedenis heb, dan kan je hem opnieuw downloaden. ik had hem destijds in de wachtrij gezet, maar nog niet gedownload. dan komt hij ook in mijn geschiedenis toch?

[ Voor 36% gewijzigd door Farabi op 14-01-2021 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is die CoD zombies nu speelbaar dan?

Want ik heb Cold War opnieuw geïnstalleerd, alleen de base game, zombie mode, die andere zombie mode, texture pack en raytracing. Maar ik krijg een melding dat de trial over is zodra ik hem start.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
Beakzz schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 13:24:
[...]

Geloof best dat het spel al een volwaardige ervaring biedt op de huidige gen, maar ik kan er gewoon niet tegen dat ik dan niet de beste versie speel. De patch had mij het spel op de Xbox laten kopen en nu zal ik toch voor de pc versie gaan. Maar ook daar wacht ik nog wat patches af tot het spel gewoon af is.

Gisteren Mafia 1 def voor €14 opgepikt dus die is eerst aan de beurt.
Newsflash: op console heb je sowieso niet de beste versie ;)

Maar zoals ik al zeg: als je verwacht dat het straks ineens een hele andere game is, dan kom je denk ik bedrogen uit. Met de beste wil van de wereld, komen ze tijd te kort om er echt de ervaring van te maken die sommigen in gedachten hebben. En zoals ik al zeg: het verhaal is gewoon prima. De sandbox is misschien nog niet helemaal af, maar eigenlijk mis je daar weinig aan imo. Daar heb je zat andere games voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
devilsnight schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 17:24:
Is die CoD zombies nu speelbaar dan?

Want ik heb Cold War opnieuw geïnstalleerd, alleen de base game, zombie mode, die andere zombie mode, texture pack en raytracing. Maar ik krijg een melding dat de trial over is zodra ik hem start.
Same :(
Ziet er naar uit dat Zombie mode enkel gratis te spelen is als je Cold War al gekocht hebt ....

Update : toch gratis te spelen zonder aanschaf van de base game
https://news.xbox.com/en-...free-access-week-details/

Update 2 : https://www.microsoft.com...-free-access/9p5bnspwwjpn
Enjoy ! :)

[ Voor 24% gewijzigd door justifire op 14-01-2021 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 18:27:
[...]

Ziet er naar uit dat Zombie mode enkel gratis te spelen is als je Cold War al gekocht hebt ....

Ik kies daar install to my home Xbox, Xbox Series X. Maar er gebeurd niks. Ook in de store op Xbox zelf kan ik het niet vinden. Echter als ik naar de game ga in my games and apps waar ik kan kiezen wat ik wil installeren dan staan de zombies free access add on er wel tussen.

Dus ik ga de game, zombie mode en die add on maar installeren dan. Want het is niet een standalone zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 20:01:
[...]

Ik kies daar install to my home Xbox, Xbox Series X. Maar er gebeurd niks. Ook in de store op Xbox zelf kan ik het niet vinden. Echter als ik naar de game ga in my games and apps waar ik kan kiezen wat ik wil installeren dan staan de zombies free access add on er wel tussen.

Dus ik ga de game, zombie mode en die add on maar installeren dan. Want het is niet een standalone zo te zien.
Krijg hier twee downloads in de queue :
- Cold War 93 GB
- Zombies free acces
Schijnt te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 21:11:
[...]

Krijg hier twee downloads in de queue :
- Cold War 93 GB
- Zombies free acces
Schijnt te werken.
Kies je de texture pack, raytracing data etc niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
En de volgende delay:

https://www.trueachieveme...0/riders-republic-delayed

Riders republic uitgesteld tot ergens later dit jaar ipv februari.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:15
Echt hoor, dit wordt HET jaar van de delays. Niet gek natuurlijk, gezien de huidige situatie.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
uchiha tijntje schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 21:50:
En de volgende delay:

Vast een savegame-bug die nog gefixed moet worden :X

I'll see myself out :P

Xbox

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
justifire schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 18:27:
[...]

Is zombies op de Xbox geen standaard onderdeel van Cold War dan? Op de Ps5 wel namelijk.

[ Voor 30% gewijzigd door Donstil op 14-01-2021 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:23

Eens, dit moet wel in third person. Als je Indy niet in beeld hebt dan voelt het niet aan alsof je een interactieve Indiana Jones film aan het spelen bent. En dat is wel een vereiste dat de games de films ademt.

Als ze niet voor een game gaan als Uncharted dan snap ik dat, die lat ligt te hoog. Maar dan hoop ik op een Broken Sword achtige adventure game, hoewel dat ten koste gaat van het bereik. Grootste gros speelt liever action adventures.

[ Voor 10% gewijzigd door D. Ninjai op 14-01-2021 22:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
uchiha tijntje schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 21:50:
En de volgende delay:

Sta er niet van te kijken, die zou al binnen een maand moeten uitkomen maar we hebben op een trailer na nog niks gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2dope
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:05
Scott Pilgrim was weer even leuk voor een paar uurtjes, zitten ook een paar grappige extra gamemodi in die het origineel volgens mij niet had (zombie mode, boss rush, dodgeball en battle royale). Upgradesysteem is nog wel steeds enorm kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:21
Donstil schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 22:23:
[...]

Is zombies op de Xbox geen standaard onderdeel van Cold War dan? Op de Ps5 wel namelijk.
De gewone zombies zitten er gewoon bij. De Zombies Onslaught mode blijkbaar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Xgar schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 23:37:
[...]

De gewone zombies zitten er gewoon bij. De Zombies Onslaught mode blijkbaar niet.
Aah ik zie het, exclusief voor de Sone console.
Dat verklaard wel waarom ik het wel zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kungfukip
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:54
Op de Xbox website staat dat Star Wars squadrons free to play is dit weekend https://www.xbox.com/en-GB/live/gold.

[ Voor 48% gewijzigd door Kungfukip op 15-01-2021 07:35 . Reden: Vraag al gevonden ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:07
Yoww medetweakers,

Ik vraag me de laatste tijd steeds meer af of ik iets fout doe met de XSX icm mijn LG Oled C9 tv. Meeste problemen bij:

COD Warzone (let vooral op de celdeuren):

https://streamable.com/csfbui
https://streamable.com/78knse

Jedi Fallen Order:

https://streamable.com/1fxxok

Wat ik heb getest:

- Kleuren veranderd van 8/10/12 bit binnen Xbox tv settings
- HDMI kabel verwisseld. Zowel originele XSX HDMI 2.1 kabel als 2 verschillende 2.1 kabels van Aliexpress. Geen verbetering..
- Terug geswitcht naar 60FPS, dan is probleem verholpen bij Warzone maar had verwacht dat er alleen wat flickering zou zijn in donkere ruimtes op 120 FPS, dat vind ik nog acceptabel. Bij Jedi Fallen Order staat de XSX nog op 60FPS en blijven de artifacts
- Ben zelf nog aan het stoeien met tv in PC mode te zetten en dan eventueel kleuren veranderen 8/10/12. Verder dan dat weet ik het ook niet.

Andere 4K-120fps geven geen enkele issues: COD Cold War, Ori, Halo MCC, Gears 5.

Ik kan er zelf gewoon niet veel over vinden en ik vind het ook vrij vreemd dat ik van die color en witte artifacts krijg, ga bijna denken dat er zelf iets niet klopt binnen de Xbox?

Alle hulp is in ieder geval welkom, voor de volle 100%!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JDL15 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 00:30:
Yoww medetweakers,

Ik vraag me de laatste tijd steeds meer af of ik iets fout doe met de XSX icm mijn LG Oled C9 tv. Meeste problemen bij:

Jedi Fallen Order:

Wat ik heb getest:

- HDMI kabel verwisseld. Zowel originele XSX HDMI 2.1 kabel als 2 verschillende 2.1 kabels van Aliexpress. Geen verbetering..
- Terug geswitcht naar 60FPS, dan is probleem verholpen bij Warzone maar had verwacht dat er alleen wat flickering zou zijn in donkere ruimtes op 120 FPS, dat vind ik nog acceptabel. Bij Jedi Fallen Order staat de XSX nog op 60FPS en blijven de artifacts
- Ben zelf nog aan het stoeien met tv in PC mode te zetten en dan eventueel kleuren veranderen 8/10/12. Verder dan dat weet ik het ook niet.

Andere 4K-120fps geven geen enkele issues: COD Cold War, Ori, Halo MCC, Gears 5.

Ik kan er zelf gewoon niet veel over vinden en ik vind het ook vrij vreemd dat ik van die color en witte artifacts krijg, ga bijna denken dat er zelf iets niet klopt binnen de Xbox?

Inkoppertje:

HDR uitgezet? Zowel Xbox als jouw scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-09 08:15
JDL15 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 00:30:
Yoww medetweakers,

Jedi Fallen Order:

Wat ik heb getest:

Heb je nu je XSX verkeerd liggen in de Cod video's? Op de drive sleuf?

Heb je de instellingen van hdtvtest op YouTube gevolgd, voor de C9/X icm XSX?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krimglas
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-03-2023
2dope schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 23:18:
Scott Pilgrim was weer even leuk voor een paar uurtjes, zitten ook een paar grappige extra gamemodi in die het origineel volgens mij niet had (zombie mode, boss rush, dodgeball en battle royale). Upgradesysteem is nog wel steeds enorm kapot.
Ik heb het origineel op de 360 gespeeld en snap de hele nieuwe hype niet goed. Art en muziek zijn zeer goed (Paul Robertson/Anamaguchi), maar qua gameplay vond ik het maar heel lauw. Als ik dan een van de brawlers uit het 360 tijdperk opnieuw zou spelen zou ik veel eerder voor castle crashers gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjalabert
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:01
Ik schijt al in mijn broek nu! Heb helemaal niets met horror maar toch triggert deze game mij.

Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een mooie trailer, maar voor het grootste gedeelte geen in-game beelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjalabert
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:01
kesj schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 07:16:
[...]

Heb je nu je XSX verkeerd liggen in de Cod video's? Op de drive sleuf?

Heb je de instellingen van hdtvtest op YouTube gevolgd, voor de C9/X icm XSX?
Dacht precies hetzelfde. Xbox xal wel de hele tijd willen 'ejecten'.

Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Farabi schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 16:39:
[...]

dit is uit 2012. ik zoek de oudere uit 2005.

UPDATE: hij is eruit gehaald:

https://answers.microsoft...e9-41dd-9499-43504d26afe7

kijken of ik hem nog in mijn downloadgeschiedenis heb, dan kan je hem opnieuw downloaden. ik had hem destijds in de wachtrij gezet, maar nog niet gedownload. dan komt hij ook in mijn geschiedenis toch?
Ah wat jammer! :(
Hoopte deze ooit nog te kunnen spelen op de Series X :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 09:10:
[...]

Maar de beelden die ze tonen zien er wel gruwelijk uit :9~
Toch houd ik een slag om de arm, Blair Witch zou ook zo’n topper worden :')
En de ray-tracing in >Observer_ is nog steeds niet toegevoegd door onze vrienden van Bloober...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
G_Dragon schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 09:13:
[...]

Ah wat jammer! :(
Hoopte deze ooit nog te kunnen spelen op de Series X :*)
erg vervelend dat de downloads die je in de wachtrij had geplaatst, niet in de historie verschijnt. nu op zoek naar een fysieke versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 09:10:
[...]

Het is dan ook een "live action trailer", een geacteerde trailer met acteurs. Niet zo gek dat daar geen gameplay in zit. Daarvan is vorige week een 15minute demo uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Farabi schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 09:16:
[...]

erg vervelend dat de downloads die je in de wachtrij had geplaatst, niet in de historie verschijnt. nu op zoek naar een fysieke versie.
Maar werkt die wel op de Series X?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
G_Dragon schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 09:18:
[...]

Maar werkt die wel op de Series X?
ja, aangezien ik red dead redemption uit 2010 ook kan spelen als xbox360 spel :*)

het valt mij trouwens op dat geen een spel van je game-pass in je downloadhistorie komt.

[ Voor 15% gewijzigd door Farabi op 15-01-2021 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Farabi schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 09:19:
[...]

ja, aangezien ik red dead redemption uit 2010 ook kan spelen als xbox360 spel :*)

het valt mij trouwens op dat geen een spel van je game-pass in je downloadhistorie komt.
Ik hoop dat je gelijk krijgt, wil je mij het laten weten of je hem ook echt kan spelen?
Want dan ga ik zeker op zoek naar die versie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
G_Dragon schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 09:27:
[...]

Ik hoop dat je gelijk krijgt, wil je mij het laten weten of je hem ook echt kan spelen?
Want dan ga ik zeker op zoek naar die versie!
zal ik doen. maar de prijzen zijn niet normaal. het schijnt ondertussen een collectors item te zijn. prijzen varieren tussen de €25-45. zodra er 1tje op staat voor 5 euro, is het direct verkocht. bizar voor een mainstream game uit 2005..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogierba
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02:48
Farabi schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 09:19:
[...]

Need for Speed Most Wanted is denk ik juist niet speelbaar op de Xbox one en Xbox Series consoles. Als je kijkt op Xbox Backward Compatible Games Library https://www.xbox.com/en-us/games/backward-compatibility staat die er niet tussen. Red Dead Redemption wel en daarom kun je die wel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
rogierba schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 09:33:
[...]

Need for Speed Most Wanted is denk ik juist niet speelbaar op de Xbox one en Xbox Series consoles. Als je kijkt op Xbox Backward Compatible Games Library https://www.xbox.com/en-us/games/backward-compatibility staat die er niet tussen. Red Dead Redemption wel en daarom kun je die wel spelen.
hmm, maar ik kon hem wel downloaden met mijn game-pass?
Pagina: 1 ... 92 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord