Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 19:42
Vraag aan iedereen:

ZIjn er ook spelletjes die jullie niet zullen spelen uit principes, hoe mooi en smooth de game ook is/draait op een Series S/X?

Voor mij: Destiny 2. Gamepass of niet, mij doet die game echt helemaal niets en ik ben ook niet de grootste fan van Bungie.

Xbox Live: Springbok NL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Springbokkie schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 10:13:
Vraag aan iedereen:

ZIjn er ook spelletjes die jullie niet zullen spelen uit principes, hoe mooi en smooth de game ook is/draait op een Series S/X?

Voor mij: Destiny 2. Gamepass of niet, mij doet die game echt helemaal niets en ik ben ook niet de grootste fan van Bungie.
Wat is daar "uit principe" aan? Je zegt dat de game je niets doet. Zelfde geldt hier, is gewoon geen game in mijn genre, maar dat is dus de reden, niet een of ander principe.

Ik speel geen spellen die gemaakt worden voor next gen die nog steeds op 30fps werken. Omdat ik op die manier mijn steentje probeer bij te dragen aan het signaal dat 30fps voorbij is ;)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:16

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Vraag aan iedereen:

Ja; Alles van NBA, FIFA etc. Basically alle sportspellen die EA uitbrengt. Ik heb de trailers gezien van de nieuwe NBA spellen en die zien er fantastisch uit. Maar echt 0 interesse. Net als F1 spellen en, to a certain extent, Forza spellen. Helemaal niets met de genres.

Maar dat is eerder een smaak kwestie dan een principe kwestie.

[ Voor 4% gewijzigd door Notna op 12-01-2021 10:18 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhankou
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-05 11:15
sohus schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 09:37:
[...]

8)7

Mijn excuses. Nog niet helemaal wakker geloof ik.
No problem :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springbokkie
ArthurMorgan schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 10:16:
[...]

Wat is daar "uit principe" aan? Je zegt dat de game je niets doet. Zelfde geldt hier, is gewoon geen game in mijn genre, maar dat is dus de reden, niet een of ander principe.

Ik speel geen spellen die gemaakt worden voor next gen die nog steeds op 30fps werken. Omdat ik op die manier mijn steentje probeer bij te dragen aan het signaal dat 30fps voorbij is ;)
Je kan toch uit principe geen EA-games spelen, vanwege <insert here>, ondanks dat sommige games goed zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooraalkikker
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:23
Vraag aan iedereen:

Wat een vreemde statement? Eigenlijk bedoel je gewoon spellen die je niet aanspreken? Lijkt mij toch niet meer dan logisch dat je die spellen niet gaat spelen? Want waarom zou je, het spreek je toch niet aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zhankou
Notna schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 10:17:
[...]

Ja; Alles van NBA, FIFA etc. Basically alle sportspellen die EA uitbrengt. Ik heb de trailers gezien van de nieuwe NBA spellen en die zien er fantastisch uit. Maar echt 0 interesse. Net als F1 spellen en, to a certain extent, Forza spellen. Helemaal niets met de genres.

Maar dat is eerder een smaak kwestie dan een principe kwestie.
Sluit ik mij bij aan.
Vroeger (toen ik 10 was) speelde ik wel Fifa enzo.
Tegenwoordig (35) helemaal geen sport games, of race games meer.

Vooral looter shooters, en online rpg games.
Diablo 3 is bijvoorbeeld zo'n typische game waar ik helemaal gek van ben.
Path of Exile dan weer niet ( te ingewikkeld ).
Liefst MMO's, maar die zijn nog vrij schaars op consoles.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Springbokkie schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 10:19:
[...]

Je kan toch uit principe geen EA-games spelen, vanwege <insert here>, ondanks dat sommige games goed zijn?
Dat kan zeker, dat heb ik ook in mijn antwoord proberen te verwerken. Maar door je eigen voorbeeld krijg je nu dus reacties van spellen die mensen niet aanspreken, smaak dus. Verder geen probleem hoor :) Maar probeerde even helder te krijgen welke richting je op wilde met je vraag.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
some people .....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z9WlbIv6SgTV-si7CcsBsoTJQKU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oi1ntARundJ4KzsmGbWq5dx8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:22
[...]

Zal vast kunnen, maar zou wel heel gek zijn niet? Je speelt toch gewoon wat je leuk vindt?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Krimglas
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-03-2023
[...]

twitter/reddit-achtige outrage doe ik niet aan mee, dus nee, ga geen spelen kiezen op basis van uitgever, maar gewoon op basis van of ik denk dat ik ze leuk ga vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Dat kijken naar Studio en/of uitgever vind ik sowieso wat kortzichtig.

Natuurlijk hebben sommige een beter track-record dan andere maar je ziet nu maar weer aan Cyberpunk 2077 dat dit ook niet altijd wat hoeft te zeggen.

Dus ja EA games speel ik op zeker, ik vond Fallen Order tof en kan ook wel uitkijken naar een nieuwe (goeie) Battlefield.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springbokkie
ArthurMorgan schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 10:24:
[...]

Dat kan zeker, dat heb ik ook in mijn antwoord proberen te verwerken. Maar door je eigen voorbeeld krijg je nu dus reacties van spellen die mensen niet aanspreken, smaak dus. Verder geen probleem hoor :) Maar probeerde even helder te krijgen welke richting je op wilde met je vraag.
Mjaaaa, true, wellicht een slechte formulering.

Uiteindelijk gaat het over spelletjes, beter dan dat TV-geneuzel af en toe. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krimglas
Donstil schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 10:37:
Dat kijken naar Studio en/of uitgever vind ik sowieso wat kortzichtig.

Natuurlijk hebben sommige een beter track-record dan andere maar je ziet nu maar weer aan Cyberpunk 2077 dat dit ook niet altijd wat hoeft te zeggen.

Dus ja EA games speel ik op zeker, ik vond Fallen Order tof en kan ook wel uitkijken naar een nieuwe (goeie) Battlefield.
Cyberpunk vond ik dan bijvoorbeeld weer een fantastisch leuke game ondanks de negativiteit, voor mij weer een bevestiging om vooral niet naar "het internet" te luisteren om je mening te vormen.
En ja, Fallen Order was voor mij de grootste verrassing op EA Play, 2 weken niets anders gespeeld d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Turtle Beach Stealth 700 Gen 2 in de aanbieding voor 111,-
https://www.saturn.de/de/...box-series-x-2674921.html

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Krimglas schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 10:41:
[...]

Cyberpunk vond ik dan bijvoorbeeld weer een fantastisch leuke game ondanks de negativiteit, voor mij weer een bevestiging om vooral niet naar "het internet" te luisteren om je mening te vormen.
En ja, Fallen Order was voor mij de grootste verrassing op EA Play, 2 weken niets anders gespeeld d:)b
Nou dat is hier wat offtopic misschien maar er is natuurlijk voldoende mis met Cyberpunk 2077.
Alleen ik weet niet echt meer wat ik moet geloven, aan de ene kant heb je de kapotte console versies, missende content, etc en aan de andere kant heb je mensen die zeggen dat er niets aan de hand is. Ik ben kwijt wat er nou waar is maar wacht voor de zekerheid maar op de Next-Gen patch.

Fallen Order vond ik ook de moeite waard, heb hem uiteindelijk gekocht op Disk omdat ik alleen maar goeie verhalen hoorde, dat stelde niet teleur inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Laatst online: 23:24
Donstil schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 10:44:
[...]

Nou dat is hier wat offtopic misschien maar er is natuurlijk voldoende mis met Cyberpunk 2077.
Alleen ik weet niet echt meer wat ik moet geloven, aan de ene kant heb je de kapotte console versies, missende content, etc en aan de andere kant heb je mensen die zeggen dat er niets aan de hand is. Ik ben kwijt wat er nou waar is maar wacht voor de zekerheid maar op de Next-Gen patch.

Fallen Order vond ik ook de moeite waard, heb hem uiteindelijk gekocht op Disk omdat ik alleen maar goeie verhalen hoorde, dat stelde niet teleur inderdaad.
Op goeie PC's is er niets aan de hand. Op de nextgen consoles draait hij maar kun je alsnog best veel crashes en rare bugs/glitches verwachten. Bij mij op de PS5 crashte de game drie keer in het uur.
Op de PS4 en oude Xbox is het onspeelbaar.

Op alle platforms heeft de game last van slechte AI, quests die niet helemaal werken en rare bugs en glitches.

Wachten op een nextgen patch is een goede beslissing. Vermoedelijk ook omdat de game na al die patches meer gaat worden wat het bij launch eigenlijk had moeten zijn. Onder alle defecten is het een vermakelijk spel maar de ontwikkeling heeft echt nog wat tijd nodig.

[ Voor 6% gewijzigd door Timothy3000 op 12-01-2021 10:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Timothy3000 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 10:48:
[...]

Op goeie PC's is er niets aan de hand. Op de nextgen consoles draait hij maar kun je alsnog best veel crashes en rare bugs/glitches verwachten. Bij mij op de PS5 crashte de game drie keer in het uur.
Op de PS4 en oude Xbox is het onspeelbaar.

Op alle platforms heeft de game last van slechte AI, quests die niet helemaal werken en rare bugs en glitches.

Wachten op een nextgen patch is een goede beslissing. Vermoedelijk ook omdat de game na al die patches meer gaat worden wat het bij launch eigenlijk had moeten zijn. Onder alle defecten is het een vermakelijk spel maar de ontwikkeling heeft echt nog wat tijd nodig.
Nou ja "op goeie pc's is er niets aan de hand" en "Op alle platforms heeft de game last van slechte AI, quests die niet helemaal werken en rare bugs en glitches" spreekt elkaar wel behoorlijk tegen natuurlijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-09 08:15
Online niet meer verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krimglas
Donstil schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 10:52:
[...]

Nou ja "op goeie pc's is er niets aan de hand" en "Op alle platforms heeft de game last van slechte AI, quests die niet helemaal werken en rare bugs en glitches" spreekt elkaar wel behoorlijk tegen natuurlijk 8)7
Op mijn 4 jaar oude pc heb ik
- geen problemen met slechte AI
- geen problemen met quests die niet werken
- amper glitches tegengekomen

Uitgespeeld na zo'n 85 uur.
Vanwaar heb je jouw berichtgeving?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Krimglas schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 10:54:
[...]

Nou dat is misschien meer wat voor het Cyberpunk 2077 topic :)
Online genoeg voorbeelden te vinden van wat er allemaal mis is of überhaupt mist in de game terwijl het wel was aangekondigd.

Maar dat staat verder los van de Series X dus hier wel wat off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Krimglas schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 10:54:
[...]

Die AI is ongeacht het platform exact gelijk. En die is gewoon vrij matig. Daar lijkt vrijwel iedereen het wel over eens te zijn. Misschien heb jij er gewoon wat meer tolerantie voor dan anderen.

En er zijn meerdere quests die op het moment niet werken en die gepatcht moeten worden.
Donstil schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 10:52:
[...]

Ja, true. Niets aan de hand in de zin van: Het is speelbaar en je zult weinig crashes ervaren.

Maar goed, dit is inderdaad meer iets voor het Cyberpunk topic. :)

[ Voor 29% gewijzigd door Timothy3000 op 12-01-2021 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krimglas
Timothy3000 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 11:00:
[...]

Die AI is ongeacht het platform exact gelijk. En die is gewoon vrij matig. Daar lijkt vrijwel iedereen het wel over eens te zijn. En er zijn meerdere quests die op het moment niet werken en die gepatcht moeten worden.

Maar goed, dit is inderdaad meer iets voor het Cyberpunk topic. :)
En heb je het zelf gespeeld of ook "op het internet gelezen"?
Want ik probeer hier een belangrijk punt te maken over mensen het bepalen van wat je wel/niet koopt adhv "het internet", en jullie doen hard je best om mijn punt te bekrachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Zelf gespeeld op de PS5 en was door de hard crashes niet doorheen te komen.

En gezien zowel CDPR als Microsoft en Sony refunds aanboden (Sony heeft de game zelfs van PSN gehaald) zijn het niet gewoon sterke internetverhalen. ;)

[ Voor 50% gewijzigd door Timothy3000 op 12-01-2021 11:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Krimglas schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 11:01:
[...]

En heb je het zelf gespeeld of ook "op het internet gelezen"?
Want ik probeer hier een belangrijk punt te maken over mensen het bepalen van wat je wel/niet koopt adhv "het internet", en jullie doen hard je best om mijn punt te bekrachtigen.
Ik heb hem zelf gespeeld, Edit: hoewel laat ik het anders verwoorden, geprobeerd te spelen.

Verder ben ik het er overigens volledig mee eens dat je een eigen mening moet vormen hoor maar ergens houd dat ook op natuurlijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 12-01-2021 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krimglas
Ik heb geleerd om internetgeruchten te negeren na ME: Andromeda. Spel bewust niet gekocht na alle negatieve geluiden. Jaar later toch uiteindelijk aan hoge korting gekocht, en....prima spel, geen problemen mee, en daar bood EA ook refunds voor aan.

Het is geen geheim dat twitter en reddit absoluut DOL zijn op drama en hun mening exclusief in hyperbolen uitdrukken, gecombineerd met mensen die alles napraten zolang ze maar deel kunnen zijn van het drama. Dat cyberpunk op de originele consoles brak is ga ik zeker niet ontkennen: DAAR zijn die refund acties in de eerste plaats voor in beeld gekomen. Echter, de originele cyberpunk reviews waren zeer lovend, en die waren gewoon voor de next-gen versies. Het is pas wanneer de dramaqueens elkaar begonnen napraten dat het internet zich omdraaide en dacht "wacht, we vinden het bij nader inzicht toch niet goed"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Mass Effect Andromeda was bij launch ook een drama. Een jaar later was hij na vele patches inderdaad veel beter speelbaar. Je hebt er goed aan gedaan om daar te wachten.

De originele Cyberpunk reviews waren niet voor de nextgen versies. Er is nog geen nextgen versie (voor consoles). De originele reviews waren allemaal op high end PC's gespeeld.CDPR heeft geen console review versies weggestuurd.

Helemaal mee eens dat drama vaak wordt opgeblazen maar in het geval van Cyberpunk was dat niet het geval en is alle negatieve feedback gewoon meer dan terecht.

[ Voor 9% gewijzigd door Timothy3000 op 12-01-2021 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17:30

ilm

Ik hoor toch dat de BC versie prima speelt op xbox series x. Op pc wel nog een tikkeltje beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-09 18:31
Vraag aan iedereen:

Ik kan iets met horror en overmatig gore niet voor plezier spelen of kijken, dat heb ik ook met films. Zoiets als Scorn is dan bijvoorbeeld echt niks voor mij :+

Gears of War met de chainsaw is dan weer geen probleem, maar dat voelt voor mij vrij arcade aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een lange tijd wel principieel games genegeerd die "kapotte" achievements hadden. :) Ook speelde ik vaak spellen principieel niet die echt onzinnige en onrealistische grind achievements had.

Daar ben ik inmiddels wel een beetje van af gestapt. Met name omdat sommige van dat soort games wel erg leuk zijn om te spelen. En daar gaat het uiteindelijk toch om. Dan denk ik aan een Sea of Thieves, of een Tony Hawk Pro Skater. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09:38
ilm schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 11:20:
Ik hoor toch dat de BC versie prima speelt op xbox series x. Op pc wel nog een tikkeltje beter.
Niks mis mee, prima speelbaar voor een BC game.
Nul crashes op drie karakters met elk rond de 30 uur speeltijd momenteel.

Ik ken er meer die exact alle social media napraten, jammer is dat met al die papegaaien.
Het grote boze internet schreeuwd graag tegenwoordig |:(

[ Voor 10% gewijzigd door PepieNL op 12-01-2021 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-09 14:37
Krimglas schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 11:11:
Ik heb geleerd om internetgeruchten te negeren na ME: Andromeda. Spel bewust niet gekocht na alle negatieve geluiden. Jaar later toch uiteindelijk aan hoge korting gekocht, en....prima spel, geen problemen mee, en daar bood EA ook refunds voor aan.
Andromeda in de maand December 2019 (uit)gespeeld. Was een toffe game toen en had maar 2 of 3x een bug waar ik echt last van had en het spel moest herstarten.

Uiteindelijk heb je dat bij iedere game wel een keer 8)

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Om de week spelen we (=maat en ik) die nu uit. Kan alle goals wel dromen inmiddels. Als we om 20:00 uur starten zijn we rond middernacht aan het Mario Karten omdat we alles hebben gehaald. Maar dat blijft dus leuk om te doen. Topgame.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 16:14

Meneer iCy

swarma

ilm schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 11:20:
Series S ook. Tot nu nog toe maar 3x een bug tegen gekomen waarvan 1 gamebreaking was.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
PepieNL schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 12:31:
[...]

Niks mis mee, prima speelbaar voor een BC game.
Nul crashes op drie karakters met elk rond de 30 uur speeltijd momenteel.

Ik ken er meer die exact alle social media napraten, jammer is dat met al die papegaaien.
Het grote boze internet schreeuwd graag tegenwoordig |:(
Het is mooi dat je geen issues hebt gehad en helemaal nul crashes. Betekent natuurlijk niet dat mensen die dit anders ervaren papegaaien.

Het is echt verwonderlijk hoe dit met deze game per persoon zo kan verschillen.

Laten we hopen dat CDPR de game zo weet te patchen dat ieders ervaring straks positief zal zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door Timothy3000 op 12-01-2021 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wom schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 12:36:
[...]

Om de week spelen we (=maat en ik) die nu uit. Kan alle goals wel dromen inmiddels. Als we om 20:00 uur starten zijn we rond middernacht aan het Mario Karten omdat we alles hebben gehaald. Maar dat blijft dus leuk om te doen. Topgame.
Jep zeker een topgame! :) Er is nog 1 achievement die ik moest halen, en dat is level 100 worden. Maar dat is me echt een hele grind. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag aan iedereen:

Tell me why. Waarschijnlijk omdat we in een tijd leven dat het geaardheid onderwerp om je oren wordt geslagen, dan trek ik dat niet omdat het geforceerd aanvoelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 13:16:
[...]

Jep zeker een topgame! :) Er is nog 1 achievement die ik moest halen, en dat is level 100 worden. Maar dat is me echt een hele grind. :P
Als ik zie hoeveel tijd we al in die game gestoken hebben en dan nog maar (uit mijn hoofd) rond level 65 zitten, kan ik mij dat heel goed voorstellen inderdaad. Zou mijn persoonlijke ambitie niet direct zijn in ieder geval. Stiekem hopen we dat deel 3 en deel 4 een soortgelijke behandeling krijgen, want ook daar zaten leuke levels tussen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 10:26
Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 13:23:
[...]

Life is strange 3. Waarschijnlijk omdat we in een tijd leven dat het geaardheid onderwerp om je oren wordt geslagen, dan trek ik dat niet omdat het geforceerd aanvoelt.
Is er al aangekondigd dan wanneer hij uitkomt en waar het verhaal overgaat? Heb ze allemaal gespeeld, ook Tell Me Why. Vind ze wel leuk. En in deel 2 ging volgens mij helemaal niet over geaardheid.
Of herinner ik het mij niet meer, maar dan lag het er iig niet dik boven op. Ging over 2 broertjes toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Powder Toastman schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 14:12:
[...]

Is er al aangekondigd dan wanneer hij uitkomt en waar het verhaal overgaat? Heb ze allemaal gespeeld, ook Tell Me Why. Vind ze wel leuk. En in deel 2 ging volgens mij helemaal niet over geaardheid.
Of herinner ik het mij niet meer, maar dan lag het er iig niet dik boven op. Ging over 2 broertjes toch?
Je hebt gelijk ik bedoel tell me why.
Life is strange 2 vind ik geweldig. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Tell Me Why is ook echt fantastisch. Groot fan van de Dontnod games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 14:34:
Tell Me Why is ook echt fantastisch. Groot fan van de Dontnod games.
Zulke games speel ik dus niet, puur uit principe :+
Vind het allemaal zo langdradig (en ronduit saai)
Maar goed, ieder zijn ding :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Nu ik de XSX heb, heb ik 1 nieuwe controller met USB-C en 2 controllers van de One S met USB-A. Omdat ik 2 originele charge packs heb, die met USB-A kabel geleverd werden, kan ik nu niet mijn XSX controller goed opladen. Ik zet dan ook de accu in een van de ongebruikte One S controllers en hang die met USB-A aan de Xbox om op te laden. Dankzij het oranje/witte LED-je weet ik wanneer die vol zit.

Nu zie ik dat Microsoft een nieuw charge pack heeft met USB-C kabels voor de XSS/XSX controllers, maar om nu een heel charge pack aan te schaffen is onnodig aangezien de accu identiek is.

Ik heb ook al gemerkt dat ik de controller niet zomaar aan mijn Samsung oplader kan hangen, dat werkt gewoon niet. Het lijkt er dus op dat ik wel een compatibele kabel nodig moet hebben? Weet iemand of je de originele (of desnoods van een ander merk) USB-C kabel met laadindicatie LED ergens los kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-08 08:16
MooDyBLueS schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 15:14:
Nu ik de XSX heb, heb ik 1 nieuwe controller met USB-C en 2 controllers van de One S met USB-A. Omdat ik 2 originele charge packs heb, die met USB-A kabel geleverd werden, kan ik nu niet mijn XSX controller goed opladen. Ik zet dan ook de accu in een van de ongebruikte One S controllers en hang die met USB-A aan de Xbox om op te laden. Dankzij het oranje/witte LED-je weet ik wanneer die vol zit.

Nu zie ik dat Microsoft een nieuw charge pack heeft met USB-C kabels voor de XSS/XSX controllers, maar om nu een heel charge pack aan te schaffen is onnodig aangezien de accu identiek is.

Ik heb ook al gemerkt dat ik de controller niet zomaar aan mijn Samsung oplader kan hangen, dat werkt gewoon niet. Het lijkt er dus op dat ik wel een compatibele kabel nodig moet hebben? Weet iemand of je de originele (of desnoods van een ander merk) USB-C kabel met laadindicatie LED ergens los kan kopen?
Het is eerder je Samsung lader dat het probleem is. De samsung snellader van mijn s9+ werkt ook niet op een andere telefoon die ik heb. Paar seconden laad hij op en gaat dan uit.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
Woot woot: Jedi Fallen Order next-gen patch:
Some of you may have noticed a new title update being downloaded for Star Wars Jedi: Fallen Order™. Below you will find the release notes for this update, which improves backwards compatibility performance specifically on the latest generation of consoles.

High Level Summary of Features:

Improved framerate on Xbox Series X|S and PlayStation 5
Improved dynamic resolution ranges, for a higher resolution experience on Xbox Series X|S and PlayStation 5
Improved post-processing resolution for Xbox Series X and PS5. (Not Xbox Series S)

Console Specifics:

Xbox Series S

Framerate has been increased to 60 FPS (up from 45 FPS)

Xbox Series X Performance mode

Framerate has been increased to 60 FPS
Dynamic resolution added in the range of 1080p to 1440p

Xbox Series X Normal mode (non-performance mode)

Postprocessing has been increased to 4K
Dynamic resolution in the range of 1512p to 2160p

PlayStation 5

Framerate has been increased to 60 FPS (up from 45 FPS)
Postprocessing increased to 1440p
Dynamic resolution has been disabled and the game is rendering at 1200p (up from 810-1080p)

[ Voor 44% gewijzigd door sohus op 12-01-2021 16:27 . Reden: Duits naar Engels ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sohus schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 15:18:

[...]
Zo dat zijn flinke verschillen ! :o
Zouden ze de rdna2 werkend gekregen hebben ?

[ Voor 10% gewijzigd door justifire op 12-01-2021 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
MissMe NL schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 15:17:
[...]

Het is eerder je Samsung lader dat het probleem is. De samsung snellader van mijn s9+ werkt ook niet op een andere telefoon die ik heb. Paar seconden laad hij op en gaat dan uit.
Ja, dat zal me ook niks verbazen. Er zijn dus geen specifieke eisen voor de XSX controller om via USB-C op te laden? Ik heb ook een kort USB-C kabeltje van de Switch geprobeerd, die niet werkt. Dus ik krijg het idee dat het wel meer is dan "zomaar een USB-C kabel".

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sohus
justifire schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 15:27:
[...]

Zo dat zijn flinke verschillen ! :o
Zouden ze de rdna2 werkend gekregen hebben ?
Nee dit is gewoon simpele settings tweak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 14:30
Ik ben het met @justifire eens dat het best grote verschillen zijn en ook tussen de concurrerende consoles onderling. En onder het voorbehoud dat de opsomming juist is zou je verwachten dat deze verschillen zichtbaar of op op andere wijze waarneembaar zouden moeten zijn. Dit vraagt om een nadere analyse door bijvoorbeeld NXGamer omdat de praktijk nu eenmaal weerbarstig is.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thom2289
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:25

[...]
Flink verschil met de PS5 die dus geen 4K krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sohus
ariekanari schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 16:13:
Ik ben het met @justifire eens dat het best grote verschillen zijn en ook tussen de concurrerende consoles onderling. En onder het voorbehoud dat de opsomming juist is zou je verwachten dat deze verschillen zichtbaar of op op andere wijze waarneembaar zouden moeten zijn. Dit vraagt om een nadere analyse door bijvoorbeeld NXGamer omdat de praktijk nu eenmaal weerbarstig is.
Lijkt me niet zo moeilijk: op de PS5 draait het in een PS4 emulatie container. Op de Xbox kan dankzij meer geavanceerde BC een Xbox One game ook bepaalde Series S|X features aanspreken. Daarnaast is het dan deels ook een kwestie van bruteforcen en dan heeft de PS5 minder aan zijn unieke maar minder krachtige (qua specificaties) hardware configuratie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeffrey1908
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 27-09 15:00
Martinspire schreef op maandag 11 januari 2021 @ 20:38:
[...]

Jup. Tijdens de singleplayer toevallig? Als je bent waar ik denk dat je bent, moet je even tijdelijk de raytracing uitzetten. Je mist er imo ook weinig aan in die missies. Weet niet of ze de bug al gefixed hebben waar het bij mij gebeurde, maar ik was ook verbaasd.

En als je ziet dat ie gaat hangen, moet je zo snel mogelijk naar de dashboard gaan en dan de game afsluiten (highlighten en dan de menu-knop indrukken en dat selecteren). Dan voorkom je mogelijk dat ie de console ook meeneemt.
Nee ik was gewoon heel simpel door de prestige shop aan het scrollen om te kijken wat er allemaal tussen stond.
JDL15 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 22:30:
[...]

Kan ook nog gewoon bij MP potjes, spel is echt schandalig slecht gebug fixed. Nu zelfs nog hè!

Wat mij echt goed helpt is de Xbox knop ingedrukt houden totdat je in het menu zit om je console af te sluiten en dan gewoon terug het spel in gaan door op b te drukken. Klinkt nogal basaal maar werkt echt!
Ja dit heb ik ook bij MP en doe dit zelf ook idd dat werkt tot nu toe iedere keer!
Wybob schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 08:54:
[...]

Ik krijg soms een complete freeze van het spel, kan dan wel via het menu de game afsluiten.

Ik heb wel problemen dat ik de 120hz mode niet altijd kan gebruiken. Ik moet dan de game afsluiten xbox cold booten en dan werkt het meestal. Hopelijk met de update van donderdag wat beterschap
Juist dat is bij mij meestal wanneer ik hem net opstart of vanaf home terug ga wanneer dat optreed met 120hz

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-09 12:33

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Nieuwe game van Bethesda: Indiana Jones. Lijkt me zelf erg leuk !!

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 17:24:
Nieuwe game van Bethesda: Indiana Jones. Lijkt me zelf erg leuk !!

[Twitter]

[Twitter]
Nice :) Deel 1 tot en met 3 staan echt in mijn geheugen gegrift zo vaak heb ik die films gezien. Deel 4 heb ik 1 keer gezien en staat helaas ook in mijn geheugen gegrift...

Day one gamepass? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

[...]
Staat momenteel op de frontpage: https://tweakers.net/nieu...rs-jedi-fallen-order.html.

Daaruit wordt ook duidelijk dat de resolutie voor de XsS ongewijzigd blijft rond de 1080p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 17:26:
[...]

Nice :) Deel 1 tot en met 3 staan echt in mijn geheugen gegrift zo vaak heb ik die films gezien. Deel 4 heb ik 1 keer gezien en staat helaas ook in mijn geheugen gegrift...

Dat moet echt wel, want MachineGames is zeer binnenkort een Xbox studio en alle XGS games zijn day one Game Pass.

Ik verwacht eerlijk gezegd ook dat het gewoon exclusief tot het Xbox ecosystem is ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hifigamefreak schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 17:44:
[...]

Staat momenteel op de frontpage: https://tweakers.net/nieu...rs-jedi-fallen-order.html.

Daaruit wordt ook duidelijk dat de resolutie voor de XsS ongewijzigd blijft rond de 1080p.
Wanneer komt deze update?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:27

v8power67

Psn: Mausosaurus

Het is hier een verschil in backwards compatibility tussen de 2 platformen. Ps5 doet hardware bc dus ps4 pro clocks en cu count en xsx heeft software bc en kan bijna volledige power gebruiken min het verlies van de software bc laag die ook wat resources kost( zover ik begrepen heb).
En aangezien het bij ps5 een native ps5 game moet zijn om volledige hardware te benutten, hebben ze nu gekozen voor een ps4 bc patch die de limieten iets verhoogt en thats it. En met xsx idem alleen zoals besproken hebben die in bc meer power beschikbaar. Je kan natuurlijk terecht zien als een overwinning van Microsoft hun bc implementatie die gewoon goed gedaan is. Maar niet echt als een meting tussen de 2 consoles aangezien ze beide niet echt gebruik maken van de beschikbare hardware. Hopelijk doet ea een echte next gen patch ipv dit halve werk. Kan het geen next gen patch noemen eigenlijk..

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +6 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 14:39:
[...]

Zulke games speel ik dus niet, puur uit principe :+
Vind het allemaal zo langdradig (en ronduit saai)
Maar goed, ieder zijn ding :)
Ik speel uit principe geen games die ik niet leuk vind. Dat principe ga ik echt niet verloochenen. Merk ik dat ik per ongeluk toch een game zit te spelen die ik niet leuk vind dan stop ik daar in principe onmiddellijk mee. Ik vind het echt belangrijk bij mijn principe te blijven dat ik alleen leuke games speel. Principieel.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
@Finraziel teeeeering zeg :+

[ Voor 15% gewijzigd door LuisjeNL op 12-01-2021 19:00 ]

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
..

[ Voor 100% gewijzigd door LuisjeNL op 12-01-2021 18:59 ]

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Volgens EA zou die er al moeten zijn: https://www.ea.com/games/...n-update?isLocalized=true.

Ik heb zelf nog niet gekeken maar via GamePass zou die uit zichzelf moeten updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-09 14:37
MooDyBLueS schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 15:14:

Heb het idee dat er ook een chip inzit. Kreeg mijn galaxy S5 toendertijd ook niet opgeladen met zo'n kabel van de xbox.

En een willekeurige usb-c kabel tussen Xbox en controller werkt ook niet? Kan het hier straks wel even testen met de oude controller of ie dan oplaad. De lampjes van de play & charge kit doen het ook al niet meer dus daar heb ik qua indicatie toch niks aan _O-

Enne de USB-A aansluiting zou ik in de Xbox steken en niet in je controller :+

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Die is er al sinds vanmiddag.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 17:26:
[...]

Mag je wel van uit gaan.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Nc1U6W7_FF9uCNl_eJPqBv9xKOo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CtOxXmo7IPVAsq6dJOphYRGv.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!
https://devblogs.microsoft.com/directx/gears-vrs-tier2/

“ Moving Gears to Tier 2 Variable Rate Shading”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissMe NL
MooDyBLueS schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 15:36:
[...]

Ja, dat zal me ook niks verbazen. Er zijn dus geen specifieke eisen voor de XSX controller om via USB-C op te laden? Ik heb ook een kort USB-C kabeltje van de Switch geprobeerd, die niet werkt. Dus ik krijg het idee dat het wel meer is dan "zomaar een USB-C kabel".
Net ff de oude play and charge kit in de nieuwe controller gestopt en gewoon usbC kabel gepakt, Maar hoe kan je nu zien dat hij oplaad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:30
MissMe NL schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 20:06:
[...]

Net ff de oude play and charge kit in de nieuwe controller gestopt en gewoon usbC kabel gepakt, Maar hoe kan je nu zien dat hij oplaad?
Kun je dat niet zien op het Home Screen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissMe NL
SunnieNL schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 20:18:
[...]

Kun je dat niet zien op het Home Screen?
Had um gisteren helemaal opgeladen. Ben nu toch borderlands aan het spelen. Even een beetje leeg laten lopen dan weer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mm Indiana Jones game (mits goed uitgewerkt) zou ik zeker warm voor lopen, goed nieuws dus wat mij betreft.
Wel exclusive voor de Series S/X want ik zoek nog een goed excuus om er een naast mijn Ps5 te zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Donstil schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 20:41:
Mm Indiana Jones game (mits goed uitgewerkt) zou ik zeker warm voor lopen, goed nieuws dus wat mij betreft.
Wel exclusive voor de Series S/X want ik zoek nog een goed excuus om er een naast mijn Ps5 te zetten :P
Idem, wil ook wel zo’n zwarte XsX, dus laat er maar een paar mooie exclusives komen, dan koop ik tzt wel een mooie bundel. Als het mooie van de PS5 eraf is is een nieuwe console toch wel leuk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Erapaz schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 21:07:
[...]

Idem, wil ook wel zo’n zwarte doos, dus laat er maar een paar mooie exclusives komen, dan koop ik tzt wel een mooie bundel. Als het meisje van de PS5 eraf is is een nieuwe console toch wel leuk.
Hier anders om, over 1 of 2 jaar misschien een ps5 met een paar top games in huis halen.
Voor nu sws xsx beste keus voor mij omdat beide consoles nog een gebrek hebben aan next gen games, en in dit geval gamepass veel nuttiger is. En de xsx hardware heeft geen coilwhine oid, goed stuk hardware. >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sohus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 21:47:
[...]

Hier anders om, over 1 of 2 jaar misschien een ps5 met een paar top games in huis halen.
Voor nu sws xsx beste keus voor mij omdat beide consoles nog een gebrek hebben aan next gen games, en in dit geval gamepass veel nuttiger is. En de xsx hardware heeft geen coilwhine oid, goed stuk hardware. >:)
Microsoft heeft het inderdaad heel goed voor elkaar. Ik wilde graag TLOU2 spelen, maar had die ook op de PS4 kunnen doen en dan switchen. Eigenlijk niet over nagedacht. Ben er nu heel blij mee hoor, die XsX komt wel als ie straks goed verkrijgbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erapaz schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 22:05:
[...]

Microsoft heeft het inderdaad heel goed voor elkaar. Ik wilde graag TLOU2 spelen, maar had die ook op de PS4 kunnen doen en dan switchen. Eigenlijk niet over nagedacht. Ben er nu heel blij mee hoor, die XsX komt wel als ie straks goed verkrijgbaar is.
In eerste instantie wilde ik voor de ps5 gaan omdat hun filosofie mij meer aansprak, top games met een groot budget. Ik betaal daar graag voor, je zag dat bij de ps4 al dat het allemaal net wat gelikter is.
Tevens het verhaal van "wij geloven in generaties" klinkt goed. Maar toen de praktijk wat anders liet zien..
Over een tijdje opnieuw evalueren. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zhankou
Fallen Order op de Series S ziet er grafisch beter uit dan voor de patch, en rocksolid 60 fps. Damn, goed bezig EA en Microsoft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MissMe NL
Mafia voor xbox one. Koopje €13.96 als je prime hebt. Al een tijdje in de aanbieding dus wees er snel bij.

https://www.amazon.nl/Maf...81589&sr=8-2&tag=nlpep-21

[ Voor 4% gewijzigd door MissMe NL op 13-01-2021 00:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Little Nightmares 2 Demo is beschikbaar : https://www.microsoft.com...ares-ii-demo/9PNXV84C0T2H

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 19:32
MissMe NL schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 00:47:
Mafia voor xbox one. Koopje €13.96 als je prime hebt. Al een tijdje in de aanbieding dus wees er snel bij.

Als hij nou een series x patch had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:23

BM

Moderator Spielerij
swoutr schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 08:29:
[...]

Ik dacht dat aangekondigd was dat ie die wel ging krijgen, maar kennelijk heb ik me vergist. Zonde. Mafia 1 blijft 1 van de beste game-ervaringen die ik gehad heb :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissMe NL
swoutr schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 08:29:
[...]

Dat is inderdaad wel jammer. Maar toch wil ik het nog spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 19:32
MissMe NL schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 09:02:
[...]

Dat is inderdaad wel jammer. Maar toch wil ik het nog spelen.
Had hem in de winkelwagen zitten, tot ik mezelf bedacht dat ik star wars nog uit moet spelen, doom, ac valhalla, cyberpunk & horizon zero dawn. (op pc btw) en nog een hele rits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Mafia is voor die prijs echt een dikke aanrader.

Trilogy is minder goed trouwens. Deel 2 was echt enorm buggy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
MissMe NL schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 00:47:

Jammer dat je die niet kan claimen op een Series S, anders was dit een directe aankoop geweest hier!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09:38
Ik kan altijd wel genieten van easter eggs :)

Bron: zoom meeting uit September 2020 met Phil Spencer, Todd Howard, Pete Hines en Major Nelson
YouTube: Interview: Phil Spencer, Todd Howard & Pete Hines about Bethesda joi...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HDFD3ywZWHfCxCu45ZhFWlOxa3k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4O6xDxC6edxLSbWAHc3RAbbW.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PasQBGFFC_cprwZ40g9H2PtXjCA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JAh4OvoONfWkHtTXQLlS8CR4.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7INkWx2UmEb6kVeqkBam1rctNWw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RMPnnuLG16olbL4aQvMUGP4e.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissMe NL
msnguy schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 10:34:
[...]

Jammer dat je die niet kan claimen op een Series S, anders was dit een directe aankoop geweest hier!
Volgens mij was hij ook in de aanbieding geweest met de feestdagen. Ook nog eens de braziliaanze store en je kwam dan ongeveer op dezelfde prijs maar dan digitaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PepieNL schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 11:02:

Bron: zoom meeting uit September 2020 met Phil Spencer, Todd Howard, Pete Hines en Major Nelson
YouTube: Interview: Phil Spencer, Todd Howard & Pete Hines about Bethesda joi...

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik vind het echt tof hoe ze gewoon omgaan met hun social media en met dit soort leuke eastereggs. Ik zie de toekomst van Xbox ook wel echt met veel vertrouwen tegemoet.

Ook hebben ze volgens mij veel geleerd van de fouten uit het verleden met betrekking tot het managen van de studio's die ze hadden aangekocht, als je nu interviews hoort met de voormannen van recent aangekochte studio's, zoals Brian Fargo van inXile en Tim Schafer van Double Fine en Obsidion.

Als ze nu nog maar eens snel komen met een goede app, dan ben ik helemaal happy.

Edit:

https://xboxera.com/2021/...es-ii-demo-now-available/

Demo voor Little Nightmares 2 is beschikbaar. Deel 1 was echt een toffe game. Erg benieuwd naar deel 2.

[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-01-2021 12:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• m0h4life
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15:40
PepieNL schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 11:02:

.......
Ze zijn echt goed bezig met de marketing en die leuke easter eggs. Zouden die R2D2 en C3PO er altijd staan, of heeft bethesda binnenkort nóg iets aan te kondigen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Het was gisteren ook Phil Spencer's verjaardag he? Hij liet in een comment ook weten dat hij Todd Howard had gevraagd te wachten met de aankondiging tot zijn verjaardag. Ik denk steeds meer dat Indy een Xbox exclusive zal zijn. Xbox is echt de enige die er vol vreugde over spreekt ook, niks van Sony. Prima wat mij betreft, wij zullen nooit meer Spidey zien op Xbox. Met Xbox heb je nog vele manieren om toch de games te spelen zonder een console te hoeven hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand al geprobeerd ?
Bij mij klapt hij er steeds uit na het hoofdscherm (Series X) :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 13:04:
[...]

Iemand al geprobeerd ?
Nog niet geprobeerd. Zal straks even proberen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
justifire schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 13:04:
[...]

Iemand al geprobeerd ?
Werkt goed hier. Misschien even een cold boot van de console doen? Zelf heb ik overigens mijn XSX op energy saving gezet. Hij start zo insane snel op en je voorkomt dan wel de meeste issues.

Erg toffe demo, prachtige sfeer weer en hele mooie animaties. Ik denk echter dat dit nog niet XSX optimized is. Het gras is daar soms iets te blurry voor, tenzij de game zo hoort te zijn.

Wellicht is het de Xbox One (X) versie

Little Nightmares II will be available starting February 11, 2021 on PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch and PC Digital, and later in 2021 for PlayStation 5 and Xbox Series S|X with a free upgrade for owners of the PlayStation 4 or Xbox One version.

[ Voor 20% gewijzigd door devilsnight op 13-01-2021 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-09 22:35

Vagax

Hehe

devilsnight schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 12:30:
Het was gisteren ook Phil Spencer's verjaardag he? Hij liet in een comment ook weten dat hij Todd Howard had gevraagd te wachten met de aankondiging tot zijn verjaardag. Ik denk steeds meer dat Indy een Xbox exclusive zal zijn. Xbox is echt de enige die er vol vreugde over spreekt ook, niks van Sony. Prima wat mij betreft, wij zullen nooit meer Spidey zien op Xbox. Met Xbox heb je nog vele manieren om toch de games te spelen zonder een console te hoeven hebben.
Misschien dat Sony ook wel voorzichtig is met het herhalen van Bethesda PR aangezien het nu natuurlijk een Microsoft Studio is. Als de deal om een Indiana Jones game te maken al lang voor de Microsoft overnamen was geweest en in de deal duidelijk afspraken zijn gemaakt om het op de Playstation ook uit te brengen dan gok ik nog dat het een multi-plat wordt.

Maarja, allemaal speculatie 8)7 tot zo ver loopt Xbox er trots mee rond dus wellicht is het idd een exclusive

Acties:
  • +1 Henk 'm!
devilsnight schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 13:35:
[...]

Werkt goed hier. Misschien even een cold boot van de console doen? Zelf heb ik overigens mijn XSX op energy saving gezet. Hij start zo insane snel op en je voorkomt dan wel de meeste issues.

Erg toffe demo, prachtige sfeer weer en hele mooie animaties. Ik denk echter dat dit nog niet XSX optimized is. Het gras is daar soms iets te blurry voor, tenzij de game zo hoort te zijn.

Wellicht is het de Xbox One (X) versie

Little Nightmares II will be available starting February 11, 2021 on PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch and PC Digital, and later in 2021 for PlayStation 5 and Xbox Series S|X with a free upgrade for owners of the PlayStation 4 or Xbox One version.
Hmmm... twee maal verwijderd en opnieuw geinstalleerd, zelfde probleem.
Denk, zal hem dan maar eens op de interne schijf zetten, en dan doet hij het wel gewoon ...
Misschien toch een foutje mbt de expansion card ?
Nou ja, de demo doet het in ieder geval :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sohus
m0h4life schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 12:21:
[...]

Ze zijn echt goed bezig met de marketing en die leuke easter eggs. Zouden die R2D2 en C3PO er altijd staan, of heeft bethesda binnenkort nóg iets aan te kondigen?
De codenaam is "Starfield" >:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Misschien een teken dat de game eindelijk naar Xbox (misschien zelfs game pass) komt? Het is namelijk de Game Pass Twitter die dit vraagt.

[ Voor 13% gewijzigd door devilsnight op 13-01-2021 14:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
8)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ifAbUEfwybxAnjEn4y0G-cn8XVI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/h5VYdZ6ZqMdflEOfGWK0vOqp.jpg?f=fotoalbum_large

Pagina: 1 ... 91 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord