Donstil schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 10:44:
[...]
Nou dat is hier wat offtopic misschien maar er is natuurlijk voldoende mis met Cyberpunk 2077.
Alleen ik weet niet echt meer wat ik moet geloven, aan de ene kant heb je de kapotte console versies, missende content, etc en aan de andere kant heb je mensen die zeggen dat er niets aan de hand is. Ik ben kwijt wat er nou waar is maar wacht voor de zekerheid maar op de Next-Gen patch.
Fallen Order vond ik ook de moeite waard, heb hem uiteindelijk gekocht op Disk omdat ik alleen maar goeie verhalen hoorde, dat stelde niet teleur inderdaad.
Op goeie PC's is er niets aan de hand. Op de nextgen consoles draait hij maar kun je alsnog best veel crashes en rare bugs/glitches verwachten. Bij mij op de PS5 crashte de game drie keer in het uur.
Op de PS4 en oude Xbox is het onspeelbaar.
Op alle platforms heeft de game last van slechte AI, quests die niet helemaal werken en rare bugs en glitches.
Wachten op een nextgen patch is een goede beslissing. Vermoedelijk ook omdat de game na al die patches meer gaat worden wat het bij launch eigenlijk had moeten zijn. Onder alle defecten is het een vermakelijk spel maar de ontwikkeling heeft echt nog wat tijd nodig.
[
Voor 6% gewijzigd door
Timothy3000 op 12-01-2021 10:49
]