Zo, welkom bij de wekelijkse Bok-update
Ik had eind vorige week weer eens een Gamerscore-kick. Iedereen speelt spelletjes voor zijn/haar eigen rede en voor mij is die rede zo nu en dan Gamerscore. De meningen over het nut van Gamerscore verschillen, zeker over wat het precies voor moet stellen en die discussie wil ik zeker niet (weer) op laten laaien hier, maar IK had dus weer eens behoefte aan een paar Gamerscore-dagen en ik werd op mijn wenken bediend afgelopen dagen:
Easy completions
Met “dank aan” de uitgevers Xitilon en Ratalaika met hun “easy completions en/of updates”:
ReactorX, Castle Of No Escape, Castle Of No Escape 2, Bullet Beat, Pixel Gladiator, Dark Grim Mariupolis, Smart Moves, The Explorer Of Night, 50 Years, Autumn’s Journey, Vera Blanc: Full Moon en Swordbreaker The Game. Er zitten dus titels tussen met 3000 GS in nog geen 10 minuten en ik vind het soms wel even lekker om al die unlocks in beeld te zien verschijnen.
Unmechanical: Extended
Ik wilde per sé dus netjes op 500000 uitkomen, wat dus gelukt is, maar ik moest dus wel een achievement unlocken met een waarde die eindige op 1 of 6. En
Unmechanical: Extended bracht mij uitkomst, want de eerst volgende achievement die ik in die game zou unlocken, was er één van 66.
Fable III
Lange tijd niet gespeeld en ik had er weer eens zin in.
spoiler:Ik heb nu de Road To Rule gehad en ik ben gekroond als koning van Albion
Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered
Fantastische game en een paar levels uitgespeeld. Lekker bombastisch allemaal en hopelijk remasteren ze ook de multiplayer nog ooit eens.
Shadow of the Tomb Raider
Bijna klaar met de mopping up, voordat ik het “point of no return” ga passeren voor de end game. Ik heb nu alle tombes in de main game gedaan. Het is en blijft een mooie game. Ik heb eens na zitten denken over een eventuele setting voor een nieuwe Tomb Raider game en ik kom uit op Egypte: cultuur, hiëroglieven, schatten, tombes, geschiedenis, mythologie, goden, godinnen, mummies, architectuur, oude beschaving, farao’s....
Ja, we hebben een aantal jaar geleden al een Egyptische setting gehad met Assassin’s Creed: Origins. Bepaalde settings komen vaker voor in verschillende games en ik denk dat we voorlopig geen nieuwe Tomb Raider gaan zien (Crystal Dynamics zit denk ik nog teveel met Marvel’s Avengers als “service game” in hun maag). Als over een paar een Egyptische Tomb Raider uit ZOU komen, dan zitten er wat mij betreft een respectabel aantal jaar tussen AC: Origins en deze nieuwe Tomb Raider game. Dat er een nieuwe Tomb Raider gaat komen, ben ik van overtuigd. Ik ben alvast benieuwd naar de setting.
Spyro Reignited Trilogy
Ik kon in
Spyro Reignited Trilogy een makkelijke achievement unlocken van 20 GS, waardoor ik precies op 500000 kwam
Reacties op posts van het teruglezen van dit topicuchiha tijntje schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 23:21:
Hoewel ik Gears een van de leukste Xbox IP's vind heb ik van alle games alleen maar Gears of War 1 op 100% gezet qua achievements. Tot nu, want heb Gears Tactics ook op 100% gezet incl. DLC. De laatste 2 achievements waren wel even een grind, maar vond het echt een hele toffe game. Met name de insane playthrough was erg leuk, want je kan je gewoon geen enkel foutje veroorloven, want zelfs de simpelste wretches kunnen je al one-hitten

. Leukste launch game van de Series X voor mij. Enige wat voor mij niet had gehoeven waren de aanwezige 'side missies'. DIe mochten wat minder in aantal. Daarnaast haat ik RNG achievements. Gelukkig had ik redelijk wat mazzel en had ik vrij snel alle legendary mods voor alle wapens. Maar mazzel hoort gewoon niet in games

.
Dat ken ik, ik heb ook “maar” 2 Gears-titels op 100%: Gears Of War 1 en 2.
Toevallig dit weekend Fable 3 weer eens gespeeld, onder het motto “ik had er gewoon weer eens zin in”