Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:40
Wat heerlijk zeg om Forza Horizon 4 nu in 4K HDR 60fps te spelen!
Het ziet er echt prachtig uit! Blij met m'n Series X!
Jammer dat de HDMI 2.1 receivers allemaal de bug hebben waardoor 120Hz niet werkt, hopelijk komt er snel een terugroepactie. Ik krijg dus ook zwart beeld bij 120Hz 4K via mijn Denon X2700H.
Voor nu maar vast op 60Hz gezet, de meeste games zijn toch max 60fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soussi.
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-01-2021
Spelen met een disc in de series x, is het nog heel stil tijdens het gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasmijn22
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-07 14:39

Jasmijn22

& Ravenwood

Soussi. schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:54:
Spelen met een disc in de series x, is het nog heel stil tijdens het gamen?
Absoluut. Hoor niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crackanimal
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-06 17:48
GmR schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:19:
[...]

Er is mogelijk wel een workaround, via BlueStacks en de Xbox app voor Android zou het moeten kunnen werken (cloud streaming werkt iig prima dmv BlueStacks en de Game Pass app :))
Het zat ook in de lijn der verwachting om eerlijk te zijn. De companion app geeft al een lange tijd aan dat het vervangen gaat worden. En zoals (helaas) wel vaker gezien, soms zijn nog niet alle features in de nieuwe app beschikbaar. Zo ook nu, die nieuwe windows 10 app biedt nog lang niet alles vanuit de companion app. Ik hoop dat het snel wat liefde zal krijgen, en features als de achievements en remote play ook daar in beschikbaar gaan komen.

Vooralsnog is mijn 'workarround' door de 'oude' xbox one x te blijven gebruiken voor remote play. Ik wil de mooiste titels met alle 4k en 60fps geweld toch liever rechtstreeks spelen op de series X ipv via een 1080p stream :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soussi.
Ah super!! dank je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Helaas, D pad op mijn Series S controller reageert niet lekker. Geen zin om de hele console terug te sturen, kijk wel of MS coulant wil doen en gewoon een nieuwe kan opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Slux schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:45:
[...]

Vandaag binnen, wereld van verschil met de Logitech G935, eindelijk een headset die doet wat ie moet doen.
Ik had zelf eerst de Turtle Beach Elite 800x maar die heb terug naar Bol gestuurd en zij konden hem niet repareren. Geld terug gekregen en ik heb besloten de Turtle Beach Stealth 700 gen 2 te halen/uit te proberen. Komt hopelijk deze week binnen. Aardig wat YouTubers waren er zeer te spreken over.

Ik gebruik nu een TB Stealth 420x +, nooit issues mee maar de stof van de oorschelp begint na al die jaren los te laten.

Hoe dan ook, laat ons weten hoe deze bevalt. Ik ben vooral benieuwd hoe sterk de bass is, ik moet een krachtige bass hebben. Het moet echter niet de andere sounds verzuipen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Twee Series X-en getest en twee accounts maar FH4 werkt nog steeds niet hier.

Season changing laadscherm blijft hangen of bij een nieuw account en nieuwe save alleen zwart scherm bij de intro race.

[ Voor 44% gewijzigd door Phusebox op 11-11-2020 16:58 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

devilsnight schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:42:
[...]

Nieuwe tools is wat ik ermee bedoelde.

Er zijn ook heel wat geruchten geweest dit jaar dat MS met bepaalde tools achterliep op Sony. Sony zou de PS5 oorspronkelijk eind vorig jaar al hebben willen uitbrengen, maar dat ging niet door. Daarnaast het feit dat Xbox de volle RDNA2 features heeft, ze hebben dus expres extra lang gewacht.

Er gingen zelfs verhalen dat raytracing niet in games meteen zou zitten, zelfs DF was er verrast over toen bleek dat WD Legion en DMC5 dit toch hadden op X.
offtopic:
Beide hebben nieuwe tools. En die rumours van 2019 concurrentie datum waren alleen dat.
Maja concurrentie heeft hun eigen versies van de rdna2 features dus ook daar is nagenoeg gelijk. Word gewoon een close battle. En is voor ons gamers alleen maar goed want de concurrentie strijd is er echt nu! En features als gamepass is wat ze onderscheid.
Maar zijn nu zwaar offtopic bezig dus hou het hierbij!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 23:30
devilsnight schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:56:
[...]

Ik had zelf eerst de Turtle Beach Elite 800x maar die heb terug naar Bol gestuurd en zij konden hem niet repareren. Geld terug gekregen en ik heb besloten de Turtle Beach Stealth 700 gen 2 te halen/uit te proberen. Komt hopelijk deze week binnen. Aardig wat YouTubers waren er zeer te spreken over.

Ik gebruik nu een TB Stealth 420x +, nooit issues mee maar de stof van de oorschelp begint na al die jaren los te laten.

Hoe dan ook, laat ons weten hoe deze bevalt. Ik ben vooral benieuwd hoe sterk de bass is, ik moet een krachtige bass hebben. Het moet echter niet de andere sounds verzuipen. :)
Voor de Xbox moet je de Stealth 700X gen.2 hebben toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACDSL
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 15:55
Ik heb gisteren een uurtje Star Wars Squadrons met disc gespeeld en daar viel me het geluid van de disc drive wel op. Ook na afsluiten van de game bleef de drive zoemen. Vergelijkbaar met de disc drive geluiden die de One X maakte. Helemaal stil was het hier dus niet helaas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soussi.
ACDSL schreef op woensdag 11 november 2020 @ 17:02:
[...]

Ik heb gisteren een uurtje Star Wars Squadrons met disc gespeeld en daar viel me het geluid van de disc drive wel op. Ook na afsluiten van de game bleef de drive zoemen. Vergelijkbaar met de disc drive geluiden die de One X maakte. Helemaal stil was het hier dus niet helaas ;)
oh ok.. overwegen om toch gewoon digitaal te kopen dan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:45:
[...]

Dat is juist een van de grootste punten die ze in BF5 hebben aangepakt, het dorito's schieten. In BF1 en voorgangers werd het gewoon vele te makkelijk.

Maar goed te lezen dat de lobbies weer wat voller worden. Waarschijnlijk allemaal level 0 kanon voer ;)

[...]

Ik heb in de Dolby Atmos app al die schuifjes eens omhoog gezet en toen klonk mijn headset een stuk beter. Ik weet dat dit iets zegt over mijn audio "vaardigheden" en dat het niet allemaal zo hoort, maar ik heb hier echt 0,0 verstand van. Ik zou best wel eens willen weten wat elke frequentie precies doet, maar nog niet de tijd gevonden om dat uit te zoeken. Dus als iemand zich geroepen voelt om het uit te leggen of te wijzen naar een goede link.... _/-\o_
Kun je even een foto plaatsen van jouw Dolby Atmos instellingen? :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:23

vectormatic

Warlock of the doorlock

ACDSL schreef op woensdag 11 november 2020 @ 17:02:
[...]

Apart, ik had verwacht dat de disc, zeker nu we all-SSD zijn, puur als instal-medium en licentie dient bij disc-games, dan zou de drive niet meer hoeven te draaien als de game gestart is.

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crackanimal
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-06 17:48
Overigens 'baal' ik een beetje van het verdwijnen van de HDMI-in poort en IR-blaster. En dat we sinds de One X ook de Kinect-poort moeten missen.

De originele Xbox One stond hier in elk geval altijd prima als centrale hub voor al het entertainment, waar TV en bepaalde apps niet native op de Xbox konden en ik de TV's uitzocht met zo min mogelijk 'smart' er op - dat doet de Xbox wel. Automatisch aanmelden en herkennen met de kinect werkte ook perfect :)

Die filosofie moet ik nu (helaas) gaan herzien, ondanks dat hoop ik dan maar dat snel meerdere NL streaming aanbieders dan maar met een app gaan komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik moet ook zeggen dat sommige schermen nog steeds erg traag zijn zoals het beheren van een geïnstalleerd spel. Duurt soms gewoon een halve minuut voor er iets in beeld komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
crackanimal schreef op woensdag 11 november 2020 @ 17:05:
Overigens 'baal' ik een beetje van het verdwijnen van de HDMI-in poort en IR-blaster. En dat we sinds de One X ook de Kinect-poort moeten missen.

De originele Xbox One stond hier in elk geval altijd prima als centrale hub voor al het entertainment, waar TV en bepaalde apps niet native op de Xbox konden en ik de TV's uitzocht met zo min mogelijk 'smart' er op - dat doet de Xbox wel. Automatisch aanmelden en herkennen met de kinect werkte ook perfect :)

Die filosofie moet ik nu (helaas) gaan herzien, ondanks dat hoop ik dan maar dat snel meerdere NL streaming aanbieders dan maar met een app gaan komen....
Er zit een IR-Sensor in hoor.. zit in de "controller-connect" knop.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09:17
MRE-Inc schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:45:
[...]

Dat is juist een van de grootste punten die ze in BF5 hebben aangepakt, het dorito's schieten. In BF1 en voorgangers werd het gewoon vele te makkelijk.

Maar goed te lezen dat de lobbies weer wat voller worden. Waarschijnlijk allemaal level 0 kanon voer ;)
Mja best leuk zo 🤗
Triple xp boost in battlefront 2
Neoxide schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:45:
[...]

Heb hier hetzelfde probleem, krijg het ook niet voorelkaar om de EA Play app te downloaden, unavailable
EA play app heb je niet nodig.
Gewoon vanuit de Gamepass sectie op je dashboard.

[ Voor 26% gewijzigd door PepieNL op 11-11-2020 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DM89 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 17:01:
[...]

Voor de Xbox moet je de Stealth 700X gen.2 hebben toch?
Klopt helemaal!

https://www.bol.com/nl/p/...lGJA.2_0_1.2.ProductImage

Constant uitverkocht, en eergisteren eindelijk gelukt. Nu hopen dat ie goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Vaag, soms gaat de series X opnieuw aan nadat ik hem heb uitgezet met de controller. Daarna synced hij niet meer met de controller. Om het op te lossen moet ik eerst de power button op de series X een aantal seconden indrukken voor een hard reset.

Meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:05
Ben echt super tevreden en blij met mijn X!

Enig irritatie puntje; heb vrij vaak geen verbinding met internet. Zelfs niet met kabel verbinding. En wanneer ik mijn internet test staat er dat ik verbinding heb en als ik 10 minuten verder ben.. heb ik ook pas echt internet tot mijn beschikking. Geen idee hoe het komt? Wel vrij irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACDSL
vectormatic schreef op woensdag 11 november 2020 @ 17:05:
[...]

Apart, ik had verwacht dat de disc, zeker nu we all-SSD zijn, puur als instal-medium en licentie dient bij disc-games, dan zou de drive niet meer hoeven te draaien als de game gestart is.
Ik vond het ook wel opvallend ja, zeker het geluid dat de drive maakte toen ik de game al had afgesloten. Dacht eerst dat het de ventilatie was, maar na het eruit halen van de disc was de XSX weer stil. Dan maar het volume van mijn TV wat hoger zetten of een koptelefoon gebruiken als ik met disc speel :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch bijzonder te horen dat er toch nog vrij veel problemen ontstaan bij. mensen met hun Series X.
Die van mij staat al non-stop aan sinds gisterochtend 10:30 zonder één enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:33

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Rivanov schreef op woensdag 11 november 2020 @ 17:21:
Toch bijzonder te horen dat er toch nog vrij veel problemen ontstaan bij. mensen met hun Series X.
Die van mij staat al non-stop aan sinds gisterochtend 10:30 zonder één enkel probleem.
Niet uitzetten dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:29
Denk dat sommige problemen ook voorkomen bij mensen die van een ander platform af komen, zoals ik.
Krijg de indruk dat er best wat mensen overstappen van iets anders af.

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Kan er weer eentje toevoegen, op mijn externe SSD is opeens 150 GB opslag weg. En wat ik ook uninstall, ik krijg er geen ruimte voor terug.

Inmiddels dus nogal een buggy ervaring bij mij. Heb welgeteld sinds gisteren 11u toch al 30 minuten kunnen gamen ofzo op mijn Series X.

[ Voor 13% gewijzigd door Phusebox op 11-11-2020 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Laatst online: 13-09 23:30
devilsnight schreef op woensdag 11 november 2020 @ 17:18:
[...]

Klopt helemaal!

https://www.bol.com/nl/p/...lGJA.2_0_1.2.ProductImage

Constant uitverkocht, en eergisteren eindelijk gelukt. Nu hopen dat ie goed is.
Zojuist de Corsair HS75 XB besteld, ben eens benieuwd. Rest inderdaad uitverkocht dus weinig keus voor mij 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:52
Lees ik nou goed dat remote play niet op windows 10 werkt?!
Wtf microsoft hoezo dat dan, leek me juist top dat als mijn vriendin op de Oled series wilt kijken dat ik dan lekker door kan gaan op mijn laptop, telefoonscherm lijkt me toch iets te klein om op te gamen..

Misschien toch maar zo'n telefoonclip voor op mijn controller kopen..
Maar die op de xbox site staat aanbevolen is steeds niet op voorraad, weten jullie waar je die MOGA mobiele gameclip kan krijgen?

[ Voor 36% gewijzigd door Stylze op 11-11-2020 17:28 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoxide
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 16-11-2020
PepieNL schreef op woensdag 11 november 2020 @ 17:14:

EA play app heb je niet nodig.
Gewoon vanuit de Gamepass sectie op je dashboard.
Via de Gamepass word ik, als ik op de game klik, doorgestuurd naar de Microsoft store. Naast de optie kopen staat dan Get on Ea Play. Klik ik daar vervolgens op dan vraagt men om een abbo af te sluiten. Heb weliswaar gewoon de Ultimate subscribtion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Ik ben wel overdonderd.... Forza Horizon 4, Gears 5..... Pfffffft het verschil met de Xbox One X is gewoon enorm groot..... Ze hebben helemaal geen nieuwe games nodig om het verschil in kracht tussen de generaties consoles te laten zien.

Draai gewoon een oude games op nieuwe hardware en je blijft je verbazen...

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op woensdag 11 november 2020 @ 17:23:
[...]

Kan er weer eentje toevoegen, op mijn externe SSD is opeens 150 GB opslag weg. En wat ik ook uninstall, ik krijg er geen ruimte voor terug.

Inmiddels dus nogal een buggy ervaring bij mij. Heb welgeteld sinds gisteren 11u toch al 30 minuten kunnen gamen ofzo op mijn Series X.
Het is echt niet persoonlijk bedoeld Phuse.. maar ongelofelijk. Met álles.. maar dan ook echt met álles heb jij wel een probleem. Maakt niet uit wat het is.. bij jou is er al-tijd wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
Neoxide schreef op woensdag 11 november 2020 @ 17:27:
[...]

Via de Gamepass word ik, als ik op de game klik, doorgestuurd naar de Microsoft store. Naast de optie kopen staat dan Get on Ea Play. Klik ik daar vervolgens op dan vraagt men om een abbo af te sluiten. Heb weliswaar gewoon de Ultimate subscribtion.
Same here. Vanuit de Full libary staat EA play ook niet bovenin, maar onderin onder de ‘Available offers’.

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Laatst online: 03:13
YouTube: Xbox Series S & X Painful Launch (Fail Compilation)

Wellicht handig om even in de gaten te houden wanneer je de console niet in het zicht hebt staan. Rooksignalen geven was zover ik weet in ieder geva geen gewenste feature(?)..

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Rivanov schreef op woensdag 11 november 2020 @ 17:29:
[...]

Het is echt niet persoonlijk bedoeld Phuse.. maar ongelofelijk. Met álles.. maar dan ook echt met álles heb jij wel een probleem. Maakt niet uit wat het is.. bij jou is er al-tijd wat.
Jep, Tell me about it... Ik wou ook dat het anders was. Ben al een dag bezig nu om FH4 te spelen. Ben hem nu voor de derde keer opnieuw aan het downloaden maar.

SSD probleem is wel opgelost, hij update niet in het OS maar USB eruit en insteken gaf de juiste waarde weer terug. Zoals gezegd nogal buggy dus tot nu toe de hele Series X ervaring bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figuur84
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-02 13:23
[...]

Heb je wel Gamepass Ultimate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
[...]

Er hoort, als je de game opent vanuit gamepass, een knop Installeren te staan.
Hij hoort niet door te vliegen naar de Store.
Bizar dat het bij jou zo loopt..
Figuur84 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 17:34:
[...]

Heb je wel Gamepass Ultimate?
Klinkt idd als een normale gamepass abbo.. EA games zitten alleen in Ultimate als ik me niet vergis.

[ Voor 19% gewijzigd door PepieNL op 11-11-2020 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
PepieNL schreef op woensdag 11 november 2020 @ 17:35:
[...]

Er hoort, als je de game opent vanuit gamepass, een knop Installeren te staan.
Hij hoort niet door te vliegen naar de Store.
Bizar dat het bij jou zo loopt..
Naja, schrale troost, hij is niet de enige, gaat bij mij exact zo ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
@PepieNL just to be sure here, had jij voorheen een los EA Play abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
MGSNK schreef op woensdag 11 november 2020 @ 17:39:
@PepieNL just to be sure here, had jij voorheen een los EA Play abbo?
Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij mij werkt EA Pass gewoon perfect. Had voorheen ook geen los EA Pass abonnement.. nu pas sinds Game Pass Ultimate. En kan gewoon alle games downloaden en spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:03
Snap geen zak van Ubisoft connect; heb TD2 op Stadia. Nu heb ik m ook gekocht voor Series X. Als ik echter inlog op de X moet ik weer opnieuw een karakter aanmaken. Dit terwijl ik zowel Stadia als Xbox live heb gelinkt en in de Ubisoft connect app ook gewoon beide versies zie 8)7 Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figuur84
[...]
Klinkt idd als een normale gamepass abbo.. EA games zitten alleen in Ultimate als ik me niet vergis.
[/quote]

Dat vermoeden had ik idd ook. Hier werkt het ook prima. Op console zelf en vanuit de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Rivanov schreef op woensdag 11 november 2020 @ 17:29:
[...]

Lol.... Same story, every day ;-)
De enige constante, The man him self

https://twitter.com/xboxs...326517572167233537?s=21lf.

The making of the HOAX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guerilla
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 25-08 23:47
Ik wil geen fanboy discussie starten maar ik moet toch wel echt zeggen dat de Xbox Live servers heel stabiel zijn bij launch dan de PSN servers (PS4). Downloaden gaat zo snel, geen gedoe met copying of wat dan ook. Wat een verademing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoxide
Figuur84 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 17:41:
[...]
[/quote]

Dat vermoeden had ik idd ook. Hier werkt het ook prima. Op console zelf en vanuit de app.
Dubbel gecheckt, zowel langs mijn Gamertag op het home menu en in de subscription settings wordt aangegeven dat ik Ultimate heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasGrunn
  • Laatst online: 12-05 17:25
Is een van jullie bekend het probleem dat wanneer je je headset (steelseries arctis 7x) aansluit het geluid ook via de tv aanblijft? Ik hoor het nu op beide kanalen. Headset en tv.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Ik wel, Gamepass Ultimate, het werkt hier gewoon zoals het zou moeten.
EA Play is netjes om gezet (ook zichtbaar op account.microsoft.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
Neoxide schreef op woensdag 11 november 2020 @ 17:45:
[...]

Dubbel gecheckt, zowel langs mijn Gamertag op het home menu en in de subscription settings wordt aangegeven dat ik Ultimate heb
Ik ben met MS aan het chatten over het probleem. Als ze een oplossing bieden zal ik hem hier posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

[...]

Ik heb hetzelfde. Alle EA games linken gewoon naar de store, waar je moet betalen...
Hoor het graag als hier aan oplossing voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thalaron schreef op woensdag 11 november 2020 @ 17:32:
YouTube: Xbox Series S & X Painful Launch (Fail Compilation)

Wellicht handig om even in de gaten te houden wanneer je de console niet in het zicht hebt staan. Rooksignalen geven was zover ik weet in ieder geva geen gewenste feature(?)..
Die videos met rook is fake news. Best zielig van mensen om zoiets expres te gaan doen. Why?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Laatst online: 03:13
devilsnight schreef op woensdag 11 november 2020 @ 17:48:
[...]

Die videos met rook is fake news. Best zielig van mensen om zoiets expres te gaan doen. Why?
Ah... ja daar was ik niet vanuit gegaan.. kreeg m doorgestuurd. We triest dan ja..

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Bullet NL schreef op woensdag 11 november 2020 @ 17:43:
[...]

The making of the HOAX
🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Bullet NL schreef op woensdag 11 november 2020 @ 17:43:
[...]

The making of the HOAX
Okee dus het is heel makkelijk te faken.. bizar dat mensen zich daarmee bezig houden als je net een neiwue console binnen hebt... maja zal dus via deze weg gelijk toegeven dat ik dus te snel dit gepost heb vanmorgen. Noem het naïef maar ik had niet gedacht dat mensen zoveel energie in het faken van dit soort problemen zouden steken.. maja pandemie enz geeft er wel de tijd voor helaas..
Lees gelukkig veel positieve berichten in dit topic en weet ook zeker dat die xsx hier er zeer snel zal komen. Hopelijk begin volgend jaar!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
Nah fijn. Is dat allemaal duidelijk.
Toch al drie man hier die aangeven dit probleem te hebben met EA games.

Ga ik weer verder noobies slachten 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
PepieNL schreef op woensdag 11 november 2020 @ 17:52:
Nah fijn. Is dat allemaal duidelijk.
Toch al drie man hier die aangeven dit probleem te hebben met EA games.

Ga ik weer verder noobies slachten 👍
Er lijkt aan Xbox kant een probleem met EA Play koppelen aan de account.
Heb ook aangegeven dat het fijn zou zijn als er een makkelijkere oplossing is die ik ook kan delen met mensen.

[ Voor 14% gewijzigd door MGSNK op 11-11-2020 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok, mijn issue met AC Valhalla. Heeft niks met de XSX te maken, want genoeg games op One X hadden ook echt een trash HDR implementatie en ik ben bang dat Ubi dat nu ook heeft met ACV.

Ik heb de HDR calibrator app al doorgelopen, veel andere games zien er prima uit. Ik start ACV op en zodra je kunt spelen is die kamer gewoon licht. Terwijl er juist weinig lichtbronnen zijn. Elevated black levels eigenlijk gewoon. HDR uit en die kamer is prachtig mooi donker en black levels in orde. Niemand anders hier last van? Broer met dezelfde tv als ik (C9) heeft dit ook.

HDR aan

https://forum.xboxera.com...d7d17c586aa621139612.jpeg

https://forum.xboxera.com...022206bc0e6ddcae52d9.jpeg

HDR uit

https://forum.xboxera.com...717f7d1f43daec5f8892.jpeg

https://forum.xboxera.com...18cc422cb1b7f376c0e9.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
devilsnight schreef op woensdag 11 november 2020 @ 17:53:
Ok, mijn issue met AC Valhalla. Heeft niks met de XSX te maken, want genoeg games op One X hadden ook echt een trash HDR implementatie en ik ben bang dat Ubi dat nu ook heeft met ACV.

Ik heb de HDR calibrator app al doorgelopen, veel andere games zien er prima uit. Ik start ACV op en zodra je kunt spelen is die kamer gewoon licht. Terwijl er juist weinig lichtbronnen zijn. Elevated black levels eigenlijk gewoon. HDR uit en die kamer is prachtig mooi donker en black levels in orde. Niemand anders hier last van? Broer met dezelfde tv als ik (C9) heeft dit ook.

HDR aan

https://forum.xboxera.com...d7d17c586aa621139612.jpeg

https://forum.xboxera.com...022206bc0e6ddcae52d9.jpeg

HDR uit

https://forum.xboxera.com...717f7d1f43daec5f8892.jpeg

https://forum.xboxera.com...18cc422cb1b7f376c0e9.jpeg
Heb ik ook.
Ik zat al te switchen tussen HDR aan en uit net als die foto's..
Dacht dat dit dat gamma issue moet zijn maar zelfs met VRR uit zit het erin.
Andere games geen last van overig, heb odyssee ff geïnstalleerd en een grot ingelopen, pikkedonker.
Dus tja.. ligt bij Ubisoft denk..
C9 overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen2303
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-01-2024
Heeft iemand van jullie ook last van een sticky controller trigger? Ik heb een nieuwe blauwe controller gekocht maar na een dag heb ik last van een plakkerige rechter trigger. Ik heb geprobeerd het schoon te maken maar overweeg nu hem om te ruilen voor een andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Hier werkt quick resume niet met FH4, blijft ook aangeven dat er een Portugese taalpakket beschikbaar is :')

Verder is het echt heerlijk soepel allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10:01
BasGrunn schreef op woensdag 11 november 2020 @ 17:45:
Is een van jullie bekend het probleem dat wanneer je je headset (steelseries arctis 7x) aansluit het geluid ook via de tv aanblijft? Ik hoor het nu op beide kanalen. Headset en tv.....
Heb ik altijd al gehad, ook met mijn SteelSeries Arctis 3. Ik moet altijd handmatig de tv muten (en dus eigenlijk mijn Sonos).

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
Ligt het aan mij of zit er veel speling op waar je de power cable achteraan de Xbox steekt ?

Steekt er wel deftig in bij mij maar ik kan dat nogal veel van links naar rechts bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
shoombak schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:01:
Hier werkt quick resume niet met FH4, blijft ook aangeven dat er een Portugese taalpakket beschikbaar is :')

Verder is het echt heerlijk soepel allemaal
Ja quick resume werkt bij heel veel spellen dus nog niet jammer genoeg, vooral bij de optimized games.
Hopelijk fixen ze dit snel want bij de games waar het wel werkt is het echt fantastisch. Maar het verliest een beetje zijn nut als het maar bij de helft van de games die je speelt werkt :+

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 11:40
Katmi schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:03:
Ligt het aan mij of zit er veel speling op waar je de power cable achteraan de Xbox steekt ?

Steekt er wel deftig in bij mij maar ik kan dat nogal veel van links naar rechts bewegen.
Ja, vond ik ook. Ik zat echt aan mezelf te twijfelen of ik hem er wel goed in had gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Laatst online: 12:14

Nogne

>.<

Stylze schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:04:
[...]

Ja quick resume werkt bij heel veel spellen dus nog niet jammer genoeg, vooral bij de optimized games.
Hopelijk fixen ze dit snel want bij de games waar het wel werkt is het echt fantastisch. Maar het verliest een beetje zijn nut als het maar bij de helft van de games die je speelt werkt :+
Kan het er ook niet mee te maken hebben dat je met FH4 in de normale wereld al verbonden bent met het internet en daarom niet terug kan gaan?

Tot nu toe alleen maar singleplayer games gespeeld en heb gelukkig nog geen problemen gehad.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C-BAS33
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 10:31
Phusebox schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:57:
Twee Series X-en getest en twee accounts maar FH4 werkt nog steeds niet hier.

Season changing laadscherm blijft hangen of bij een nieuw account en nieuwe save alleen zwart scherm bij de intro race.
Ik had ook een Season changing probleem. Had het eerste huis geunlockt en kreeg toen een zwart scherm met doorlopende muziek. Ik heb dit kunnen oplossen door de game te herinstalleren. Ik had de game ook op zowel intern als externe storage geinstalleerd staan 8)7 bizar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
OK, update van mijn kant. De EA Play problemen komen doordat EA Play gewoonweg niet geactiveerd is op mijn Game Pass Ultimate. Ze hebben bij MS wat troubleshooting uitgevoerd. Binnen 8 uur zou het opgelost moeten zijn (blijkbaar hebben ze een scheduled job ergens draaien in een 8 urige cadans :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PepieNL schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:00:
[...]

Heb ik ook.
Ik zat al te switchen tussen HDR aan en uit net als die foto's..
Dacht dat dit dat gamma issue moet zijn maar zelfs met VRR uit zit het erin.
Andere games geen last van overig, heb odyssee ff geïnstalleerd en een grot ingelopen, pikkedonker.
Dus tja.. ligt bij Ubisoft denk..
C9 overigens.
Ja zonde he! Ik kan me mega storen aan als een grot, dungeon, interieur niet de juiste Black levels heeft, dat het gewoon zwaar elevated is. Zo lelijk ook. Het is jammer want HDR kan echt iets toevoegen, maar zo spelen we niet. Hopelijk fixen ze dit nog. Voor nu I'ma throw that shit off! Zou willen dat meer devs IN de game zelf een HDR off optie zouden doen, elke keer in de Xbox dit zelf moeten doen en dan weer aan voor games die wel goed ermee werken is vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ligt het aan mij, of loopt COD: MW sinds de High Res Texture Pack niet echt heel smooth meer. Speel vrij hakkelig. Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACDSL
Katmi schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:03:

Ik had exact hetzelfde idd! Heb 'm er een paar keer in- en uitgehaald toen ik de XSX installeerde gisteren omdat ik dacht dat 'ie niet goed aangesloten zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoxide
MGSNK schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:16:
OK, update van mijn kant. De EA Play problemen komen doordat EA Play gewoonweg niet geactiveerd is op mijn Game Pass Ultimate. Ze hebben bij MS wat troubleshooting uitgevoerd. Binnen 8 uur zou het opgelost moeten zijn (blijkbaar hebben ze een scheduled job ergens draaien in een 8 urige cadans :+ )
Top, bedankt voor je update! Morgen maar weer eens een poging wagen dan (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 11:40
Rivanov schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:17:
Ligt het aan mij, of loopt COD: MW sinds de High Res Texture Pack niet echt heel smooth meer. Speel vrij hakkelig. Meer mensen last van?
toevallig net iets op 120hz gedraaid? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Ik krijg mijn SX niet gepaired via/met de app. De X ging vlekkeloos. Ik selecteer setup existing, en dan eindigt het bij de vraag power on en log in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guerilla
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 25-08 23:47
Pfft bij mij loopt mijn XSX nu ook vast. Eerste keer dat het bij mij gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wybob
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23-11-2023
Rivanov schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:17:
Ik ervaar dit ook, ik heb de pack high tes verwijderd.
Ik kreeg frame drops, niet altijd maar veel in de gulag gangen is dit dramatisch en in donkere delen van de map. Ik denk in combinatie met het vrr debacle van LG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
Neoxide schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:20:
[...]

Top, bedankt voor je update! Morgen maar weer eens een poging wagen dan (y)
Oef, nee, moet even duidelijk zijn... zou voor MIJ over 8 uur opgelost moeten zijn.
Het enige wat jij nu zelf kan doen is je Xbox rebooten. De acties die zij hebben genomen zijn echt aan MS kant, wat wij zelf als gebruikers niet kunnen.
Laat je morgen weten of dit mijn problemen in ieder geval opgelost heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Potverdikkemme wat een beest is die Series X toch :o
Eindelijk is fast travellen ook daadwerkelijk fast travellen.
En dan de graphics in een Gears Tactics, Gears 5, Forza Horizon 4, Destiny, MK11 of Ghostrunner :9~
Downloaden gaat nog steeds met een goede 500 Mb/s, topapparaat !!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mick3112 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:20:
[...]

toevallig net iets op 120hz gedraaid? :D
Haha nee. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
devilsnight schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:56:
[...]
De bass is aanwezig maar niet heel krachtig, voor mij precies goed eigenlijk zou er niet meer bij hoeven, dan is het te overheersend, Sonos vind ik bijvoorbeeld out of de box net te veel bass hebben, deze klinkt meer zuiver, zeker vergeleken met de Logitech G935

Hier is nog een review

[ Voor 13% gewijzigd door Slux op 11-11-2020 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-09 16:12
Wybob schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:25:
[...]

Ik kreeg frame drops, niet altijd maar veel in de gulag gangen is dit dramatisch en in donkere delen van de map. Ik denk in combinatie met het vrr debacle van LG
Ik kan die hele high ress pack niet vinden. Snap er niks van, want kreeg ook geen melding met de 1x opstarten op mijn xsx. Misschien betere zo als ik dit lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

justifire schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:29:
Potverdikkemme wat een beest is die Series X toch :o
Eindelijk is fast travellen ook daadwerkelijk fast travellen.
En dan de graphics in een Gears Tactics, Gears 5, Forza Horizon 4, Destiny, MK11 of Ghostrunner :9~
Downloaden gaat nog steeds met een goede 500 Mb/s, topapparaat !!
Destiny 2 heeft nog geen patch, zag net staan dat next gen patch pas december komt. Dus het word nog beter voor je want dit is dus de xox bc versie zonder verbeteringen :p
https://www.eurogamer.net...de-4k-load-times-fov-7004

Zag dat hij zelfs een fov slider krijgt!! Dat is wel serieus nice want is eigenlijk alleen op pc games een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Laatst online: 22-08 09:59
Ik twijfel een beetje om Valhalla pas weer verder te spelen als ze de HDR issues hebben gepachted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figuur84
Ineens was de fan van de xbox uit terwijl hij op standby staat.... vanuit de app een nieuwe download van Gamepass gestart (quantum break, is het wat?). Werkt wel echt goed, hele toffe feature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Nogne schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:18:
[...]

Niks hypocrisie, Microsoft heeft dit zo bepaald en ik heb er vrede mee. Dat jij aannames maakt dat meer mensen een nieuwe kabel moeten kopen dan de huidige kunnen gebruiken is uit de lucht gevallen en ik geef mijn situatie als voorbeeld.

Jij maakt aannames zonder bronnen en ik geef alleen aan dat er genoeg mensen wel tevreden zijn met deze kabel want zie bijna niemand van de miljoenen klagen over de lengte van de kabel, behalve jij. En jij vind het dan maar dat Microsoft dit al had moeten voorzien, en ik ben het daar niet mee eens en geef daarom mezelf als voorbeeld. Ik eis niks en ben er tevreden mee dus waar is mijn hypocrisie.
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Blijkbaar heb je het zelf niet eens door. Je bent één en al aannames aan het maken. En het dan op bronnen gooien? Waar zijn jouw bronnen. Jij bent de persoon die aangeeft dat er maar paar mensen zijn die niet genoeg zouden hebben aan een 2 meter kabel, jij bent diegene die kenbaar maakt dat de kosten significant zouden oplopen wanneer je de HDMI kabel wat langer zou maken. En zo kan ik doorgaan. Daarnaast heb ik helemaal niet gezegd "dat er meer mensen nu een nieuwe kabel moeten kopen dan de huidige kunnen gebruiken". Dat maak jij ervan door het niet goed te lezen.

Ik gaf aan dat er nu steeds meer mensen bijkomen die hun televisie aan de muur hebben hangen en dat zo'n 2 meter kabel daardoor wat te krap is. Dit is trouwens een feit. Ook benoem je het gegeven dat je niemand ziet "klagen" over de lengte van de kabel om het daarna op jezelf te betrekken door aan te geven dat JIJ dat niet ziet. Of te wel weer een aanname. Want jouw observatie maakt het nog geen feit. Daarnaast was het geen klacht maar een uiting. Maar goed, deze discussie gaat nergens meer over. Dus dit gezegd hebbende laten we het erop houden dat we het niet eens kunnen worden.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:22
To easy schreef op woensdag 11 november 2020 @ 19:01:
[...]

Ik kan die hele high ress pack niet vinden. Snap er niks van, want kreeg ook geen melding met de 1x opstarten op mijn xsx. Misschien betere zo als ik dit lees.
Ik kan hem ook niet vinden onder manage game, waar hij zou moeten staan. Zoek maar op YouTube, dan zie je exact waarzo

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Slux schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:55:
[...]

De bass is aanwezig maar niet heel krachtig, voor mij precies goed eigenlijk zou er niet meer bij hoeven, dan is het te overheersend, Sonos vind ik bijvoorbeeld out of de box net te veel bass hebben, deze klinkt meer zuiver, zeker vergeleken met de Logitech G935

Hier is nog een review
[YouTube: Corsair HS75 XB Wireless - Xbox One Gaming Headset Review! (w/ Mic Test!) [4K]]
Kun je footsteps goed horen en kan het geluid hard genoeg? Of valt dat mee.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
Wybob schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:25:
[...]

Waar kan je die high res pack verwijderen? Ik kan het niet vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasGrunn
  • Laatst online: 12-05 17:25
Klopt het dat je via de front usb op de X de controller niet kan opladen met de play and charge kit, of een telefoon via de usb? Ik zie dat beiden niet opgeladen worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 19:07:
[...]

Destiny 2 heeft nog geen patch, zag net staan dat next gen patch pas december komt. Dus het word nog beter voor je want dit is dus de xox bc versie zonder verbeteringen :p

Zag dat hij zelfs een fov slider krijgt!! Dat is wel serieus nice want is eigenlijk alleen op pc games een optie.
Zal de auto hdr zijn dan (en een half jaar niet gespeeld :P )

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:03
Zo, 24 uur later. Top machine. Ben er echt blij mee, alles lekker snel en dat Game Pass is eigenlijk best gevaarlijk want ik zie zoveel leuke games dat ik vaak na 10 min weer wissel en dus niks afmaak. Dat probleem heb ik ook met Netflix :P

Maar verder werkt alles smooth, ook die EA games komen prima binnen.

Puntje van kritiek: die interface. Ik snap uniformiteit over alle generaties maar kom op MS, zo goed is deze interface IMO ook weer niet. Hier hadden ze wel even een UX pro aan het werk kunnen zetten. Ik denk dat dit ook wel had bijgedragen aan de next-gen ervaring. Nu zit je gewoon weet met die lelijke groene blokken en dan ook nog op 1080p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:40
Hier werkt alles prima, behalve capturen. Beeld opslaan/opnemen lukt, maar zodra ik de clip wil trimmen of uploaden naar Live wordt mijn beeld zwart. Ik kan dan alleen terug door op de X-box knop op mijn controller te drukken. Heb wel alle settings op 4k staan voor opnemen (heb een 2016 Samsung 4k 60hz hdr tv). Iemand een idee hoe dit komt en op te lossen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabianvm
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-08 19:40
Hier is het alweer uit met de pret. Midden in een game viel de Xbox uit en ik krijg hem met geen mogelijkheid meer aan de praat 😭
Morgen maar eens met Microsoft bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figuur84
Katseviool schreef op woensdag 11 november 2020 @ 19:31:
Zo, 24 uur later. Top machine. Ben er echt blij mee, alles lekker snel en dat Game Pass is eigenlijk best gevaarlijk want ik zie zoveel leuke games dat ik vaak na 10 min weer wissel en dus niks afmaak. Dat probleem heb ik ook met Netflix :P

Maar verder werkt alles smooth, ook die EA games komen prima binnen.

Puntje van kritiek: die interface. Ik snap uniformiteit over alle generaties maar kom op MS, zo goed is deze interface IMO ook weer niet. Hier hadden ze wel even een UX pro aan het werk kunnen zetten. Ik denk dat dit ook wel had bijgedragen aan de next-gen ervaring. Nu zit je gewoon weet met die groene blokken en dan ook nog op 1080p.
Ha, dat probleem met niet weten waar te beginnen en niks afmaken is zeer herkenbaar. Na een ps4 te hebben gehad is er nu ook een flinke backlog. Zal ik gears of war 2, 3 en 4 eerst spelen, of meteen naar 5.... Luxeprobleem....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 19:07:
[...]

Destiny 2 is nu ook echt niet te spelen met z'n 30FPS. :+
Wacht mooi tot december voor ik met deze game ga beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnnnygoud
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
BasGrunn schreef op woensdag 11 november 2020 @ 19:31:
Klopt het dat je via de front usb op de X de controller niet kan opladen met de play and charge kit, of een telefoon via de usb? Ik zie dat beiden niet opgeladen worden...
Front usb werkt hier gewoon met de play and charge kit. Controller laad gewoon op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hotymoty schreef op woensdag 11 november 2020 @ 19:26:
[...]

Waar kan je die high res pack verwijderen? Ik kan het niet vinden!
Bij de eerste keer opstarten gisteren gaf hij direct de melding om de High Texture Pack te installeren.
En anders moet je even binnen de game naar Settings en dan heb je ergens de optie Manage Content (onder General geloof ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Nogne schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:08:
[...]

Kan het er ook niet mee te maken hebben dat je met FH4 in de normale wereld al verbonden bent met het internet en daarom niet terug kan gaan?

Tot nu toe alleen maar singleplayer games gespeeld en heb gelukkig nog geen problemen gehad.
Nee het zou bij FH4 ook moeten werken, je kan de game immers ook gewoon pauzeren etc dus dan zou quick resume ook wel moeten werken in de "online wereld" want dan pauzeer je dus ook gewoon.

Maar ze zijn er mee bezig dit zo snel mogelijk op te lossen blijkbaar.

[ Voor 6% gewijzigd door Stylze op 11-11-2020 19:39 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Quick Resume hebben ze bij bepaalde games uitgeschakeld aangezien er nog wat bugs in zitten. Wordt binnen afzienbare tijd gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Stylze schreef op woensdag 11 november 2020 @ 19:39:
[...]

Nee het zou bij FH4 ook moeten werken, je kan de game immers ook gewoon pauzeren etc dus dan zou quick resume ook wel moeten werken in de "online wereld" want dan pauzeer je dus ook gewoon.

Maar ze zijn er mee bezig dit zo snel mogelijk op te lossen blijkbaar.
Quick resume is geen pauze in het geval van online games. Bij pauze is er immers nog steeds communicatie mogelijk met de server, bij quick resume niet.

Ik hoop dat ze het bij Destiny eens oplossen. Bij een disconnect om wat voor reden dan ook word het spel min of meer gereboot. Op de Xbox One duurde het dan echt tergend lang voor je weer in game was. Dat is nu een stuk beter, maar als ze je nou gewoon ook meteen inloggen met het zelde character en dumpen op de zelfde locatie zou het met quick resume ook geweldig zijn.
Figuur84 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 19:18:
Ineens was de fan van de xbox uit terwijl hij op standby staat.... vanuit de app een nieuwe download van Gamepass gestart (quantum break, is het wat?). Werkt wel echt goed, hele toffe feature.
Kwestie van smaak natuurlijk maar ik vond het de moeite waard. Verhaal was erg goed (zoals je mag verwachten van Remedy), een sequel zie ik zeker zitten.

[ Voor 20% gewijzigd door LOTG op 11-11-2020 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Rivanov schreef op woensdag 11 november 2020 @ 19:37:
[...]

Destiny 2 is nu ook echt niet te spelen met z'n 30FPS. :+
Wacht mooi tot december voor ik met deze game ga beginnen.
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/images/f40ff189cf9cdfc6fa838009dfeb7e0b/tenor.gif

Pagina: 1 ... 10 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord