Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:24:
Is bij jullie de garantie van januari 2023 ook veranderd naar september 2022 (Eindigt op 23-9-2022) bij Microsoft?
Dat maakt toch geen toeter uit, je hebt in Nederland gewoon 2 jaar garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:51:
[...]

Haast jammer dat je dan die verschrikkelijke game moet spelen. Krijg nog steeds nachtmerries van dat stomme paard :)
Ik zit qua story in Blood and Wine, veel kun je wel lopend doen denk ik daar. Maar inderdaad, het paard kan goed annoying zijn. Ben je lekker aan het paardrijden en ineens om niks stopt ie, lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:51

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Vraagje: zijn er meer mensen met een Series X die op 4k/120 Hz spelen en issues hebben met Destiny 2 of Sea of Thieves wanneer VRR op de console ingesteld staat?

Als ik VRR aanzet en D2 start, krijg ik een no signal (spel speelt wel op de achtergrond). Als ik blind door het laadscherm heen ga (A to begin) en ik op het character selection menu uitkom, dan gaat het beeld weer aan. Zet ik VRR uit; 0 issues.
Het is zelfs zo erg dat, als ik D2 met VRR an wél aan de praat krijg en dan AC: Valhalla 'Quick Resume' deze game ook een corrupt beeld geeft en ik de console alleen nog maar aan hard reboot kan geven.

Dit is op een 65Q90R overigens. Sea of Thieves schijnt dezelfde issues te hebben maar die game speel ik niet. Ik vraag mij af of het:

D2 (en dus game) specifiek is
QLED specifiek is
QLED/Samsung met VRR specifiek is

[ Voor 7% gewijzigd door Notna op 11-11-2020 14:54 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emnich
  • Registratie: November 2012
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

Ik heb bij het instellen via m'n telefoon blijkbaar geselecteerd dat ik elke keer moet inloggen. Dat is wat vervelend als de kinderen willen spelen. Hoe/waar kan ik dit veranderen, ze mogen gewoon alles spelen en downloaden maar mogen geen spellen/content kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn eerste completion op de Series X is een feit. Bright memory is klaar. :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Menace_1981 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:26:
[...]

Fight Night!! Die heb ik net even gespeeld en mijn held Manny gekozen. Ziet er ook nog goed uit!
🥳

Die game zag er destijds echt belachelijk mooi uit, en die gameplay was echt smullen. Hoop nog steeds op een nummer 4

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasmijn22
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-07 14:39

Jasmijn22

& Ravenwood

WooK schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:30:
Wellicht voor anderen die ook met crashende xbox series X zitten; gisteren cashte hij dus met een groen scherm en een soort jitter geluid. Was geen leven meer in te krijgen. Vandaag dacht ik laat ik eens proberen maar wederom geen beeld of connectie met de controller. Voor de grap maar een game disc erin gedaan en prompt kreeg ik weer beeld. Xbox was wel naar factory reset settings gezet maar mogelijk dat dit ook kwam door alle opties die ik gisteren zelf heb geprobeerd met knopjes ingedrukt houden enz.
Anyway, alles ingesteld, assassins creed valhalla weer gestart; flikkerend beeld. HDMI kabel die erbij zat (zou 2.1 moeten zijn) vervangen door een andere en beeld was ok. Na 15 minuten spelen ineens weer zwart beeld en vervolgens geen signaal meer. Ook controller was verbinding kwijt (lampje knipperde). Ik denk maar weer een disc proberen (Rayman legends) en voila, weer beeld en ook ingelogd. Ik vermoed dat er zeer snel een update moet komen. Ga zo eens een andere game proberen om te zien of het dan ook optreedt...
Dat is allemaal niet normaal hoor. Ik heb mijn xbox al uren aan uren gebruikt met 0 vastlopers of ook maar enig probleem. Denk dat je een defect hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:18

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

Ik vrees het ook. Heb ook deze problemen niet.

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasmijn22

Jasmijn22

& Ravenwood

Notna schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:53:
Vraagje: zijn er meer mensen met een Series X die op 4k/120 Hz spelen en issues hebben met Destiny 2 of Sea of Thieves wanneer VRR op de console ingesteld staat?

Als ik VRR aanzet en D2 start, krijg ik een no signal (spel speelt wel op de achtergrond). Als ik blind door het laadscherm heen ga (A to begin) en ik op het character selection menu uitkom, dan gaat het beeld weer aan. Zet ik VRR uit; 0 issues.
Het is zelfs zo erg dat, als ik D2 met VRR an wél aan de praat krijg en dan AC: Valhalla 'Quick Resume' deze game ook een corrupt beeld geeft en ik de console alleen nog maar aan hard reboot kan geven.

Dit is op een 65Q90R overigens. Sea of Thieves schijnt dezelfde issues te hebben maar die game speel ik niet. Ik vraag mij af of het:

D2 (en dus game) specifiek is
QLED specifiek is
QLED/Samsung met VRR specifiek is
Jup ik speel met 4k120 op een CX met VRR en heb nog 0 problemen ondervonden. Ook niet met SOT of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:30
uchiha tijntje schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:53:
Maar heb je er ook plezier aan gehad? :+

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:59:
[...]

Heb de nieuwe Xbox Series X Robot White controller zojuist binnengekregen alsmede de Elite Series 2 Controller. ;)
Jij bent er helemaal klaar voor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasmijn22

Jasmijn22

& Ravenwood

Ik sta wel versteld van de performance. De frames spuiten er gewoon uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:51

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Jasmijn22 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:56:
[...]

Jup ik speel met 4k120 op een CX met VRR en heb nog 0 problemen ondervonden. Ook niet met SOT of wat dan ook.
Voor nu ga ik er vanuit dat het Samsung/Q90R specifiek is icm VRR, Series X en Destiny 2. Dat is ook de enige game waar ik het probleem heb. Iets wat D2 doet zorgt ervoor dat de TV over zijn nek gaat.

Dan is de grote vraag: bij wie leg ik dan de issue? Ik denk Bungie, maar Samsung is waarschijnlijk degene die iets in de FW moet aanpassen.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
Martinspire schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:14:
[...]

Ik heb nog geen dispatched. Wel al de betaling volgens mij, maar niks ontvangen van dat ie weg zou zijn gestuurd, en dus ook geen tracking.
Het zelfde hier. Zou je me aub op de hoogte kunnen houden wanneer je het ding ontvangt?

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:56:
[...]

Maar heb je er ook plezier aan gehad? :+
Haha, de 2e en 3e run meer dan de eerste :P. Het is echt een port van de PC alpha ofzo. Maar zaten wel wat grappige stukjes in. Ik zou echter niet blind Bright Memory Infinite kopen :)

Vanavond echt goed gaan zitten voor AC. Gisteren maar een goed half uurtje gespeeld. :)
En wil eigenlijk ook Gears Tactics gaan spelen.

Keuzes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:03
Jasmijn22 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:00:
Ik sta wel versteld van de performance. De frames spuiten er gewoon uit.
Jij bent beetje de bram84 van het Xbox topic😂😂.

Wel jaloers op je enthousiasme. Ik kan nog steeds deze launch niet begrijpen. Waarom heeft MS niet 1 game gemaakt, al was die maar kort😢

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:03:
[...]

Wel jaloers op je enthousiasme. Ik kan nog steeds deze launch niet begrijpen. Waarom heeft MS niet 1 game gemaakt, al was die maar kort😢
Gears Tactics! Of heb je die al uitgespeeld op de PC? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02:21
uchiha tijntje schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:53:
Is dit een goede game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:29

vectormatic

Warlock of the doorlock

Waarom heeft MS niet 1 game gemaakt, al was die maar kort😢
Omdat ook een korte showcase game van een paar uurtjes (of een simpel MP conceptje) toch echt wel behoorlijk veel tijd kost om te ontwikkelen, en compleet zinloos was geweest als Halo niet vertraagd was. Tegen de tijd dat duidelijk was dat Halo vertraagd was, was er echt niet meer genoeg tijd om even wat nieuws uit hun mauw te schudden.

Ik ben het met je eens dat het beter had gekund, maar het is wat het is

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet echt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:18

TheVMaster

Moderator WOS
TheKillingBean schreef op Wednesday 11 November 2020 @ 09:15:
[...]

Je kan het helaas niet in het spel zelf veranderen. Je moet je console in het engels zetten dan start Planet Coaster wel op in het engels (na het downloaden van een language pack). Ik had gehoord dat meerdere spellen hier last van hebben. Op 1 of ander manier denk de xbox dat we Portugees praten in Nederland. Ik hoop dat die snel wordt aangepast.
Ik had dit inderdaad ook. Ook alleen bij Planet Coaster. Misschien had de developer die game even wat beter moeten testen voor non-English gamers :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Ohjee, achja toch maar 8 euros 😅🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
uchiha tijntje schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:05:
[...]

Gears Tactics! Of heb je die al uitgespeeld op de PC? ;)
Goed punt. Totaal vergeten. Heeft die een beetje next-gen gevoel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wanneer ik mijn C9 aan heb en ik zet de Xbox aan, welke setting moet ik aanzetten dat automatisch de input naar Xbox schakelt?

Ik had dit werkend met mijn vorige tv, een Samsung Q9FN, maar met de C9 heb ik dat niet. Of is het een setting in de Xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DM89 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:10:
[...]

Ohjee, achja toch maar 8 euros 😅🤣
Ja daarom, en als dit soort support de developer helpt om de volgende game beter te maken vind ik het prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
devilsnight schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:10:
Wanneer ik mijn C9 aan heb en ik zet de Xbox aan, welke setting moet ik aanzetten dat automatisch de input naar Xbox schakelt?

Ik had dit werkend met mijn vorige tv, een Samsung Q9FN, maar met de C9 heb ik dat niet. Of is het een setting in de Xbox?
Is dit niet HDMI-CEC?

Als ik de Xbox aanzet gebeurd er niks bij mij?🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

DM89 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:12:
[...]
Is dit niet HDMI-CEC?

Als ik de Xbox aanzet gebeurd er niks bij mij?🤣
HDMI-CEC ingeschakeld? Staat standaard uit :)

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crackanimal
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-06 17:48
JackSparrow schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:08:
[...]

Ik had dit inderdaad ook. Ook alleen bij Planet Coaster. Misschien had de developer die game even wat beter moeten testen voor non-English gamers :-)
En Duits wanneer je Hitman 2 start.
Het is gewoon een goede reminder om de taal in het menu weer terug in het engels te steken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:10:
[...]

Goed punt. Totaal vergeten. Heeft die een beetje next-gen gevoel?
Tja, wat is next gen gevoel. Ik vind dat maar lastig te definieren. :) Ik ben dit jaar nog van geen enkele game die is aangekondigd op grafisch vlak achterover gevallen. Zowel niet op de PC, Xbox of PS. En ik verwacht dat dit ook niet gaat gebeuren komende periode.

Wel ben ik ontzettend enthousiast over games die ik gisteren heb geprobeerd die van 30 fps naar 60 fps zijn gegaan. Dat voelde echt als een grote stap vooruit en ik hoop dat dat gemeengoed gaat worden.

Maar om je vraag te beantwoorden. Ik denk dat Gears Tactics geen next gen gevoel gaat geven waar jij naar op zoek bent. :) Maar het zit in Gamepass, dus waarom niet proberen.

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-11-2020 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
vectormatic schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:07:
[...]

Omdat ook een korte showcase game van een paar uurtjes (of een simpel MP conceptje) toch echt wel behoorlijk veel tijd kost om te ontwikkelen, en compleet zinloos was geweest als Halo niet vertraagd was. Tegen de tijd dat duidelijk was dat Halo vertraagd was, was er echt niet meer genoeg tijd om even wat nieuws uit hun mauw te schudden.

Ik ben het met je eens dat het beter had gekund, maar het is wat het is
Toch denk ik dat die gratis game op de ps5 heel veel goodwill genereert. Die laat beetje zien wat de controller enzo kan. Nu zet je de xsx aan en ziet werkelijk waar alles er hetzelfde uit :). Ik moet zeggen dat ik bv Horizon 4 ook niet zoveel beter eruit vind zien dan op de xox. In ieder geval veranderd het onvoldoende voor mij om er echt een ander gevoel bij te krijgen.

Nu ja de xsx ook vooral gekocht met het oog op de toekomst en de belofte van gamepass. Bovendien zie ik het voordeel van wachten nooit zo zinvol. Zo’n console wordt wellicht klein beetje goedkoper. Maar ik heb dan wel weer het extra geld over voor mee gaan in de hype ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torgo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:45
devilsnight schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:10:

Zie mijn eerdere post:
Torgo schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:14:
FYI, ik had al eerder gevraagd hoe het zat met HDMI-CEC omdat ik wat issues heb. Mijn XSX kan mijn TV aanzetten, maar zet het niet op de goede input. Mijn TV kan mijn XSX niet uitzetten. Er blijken meer mensen te zijn met issues:

https://www.reddit.com/r/...micec_isnt_working_right/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MK_ schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:13:
[...]

HDMI-CEC ingeschakeld? Staat standaard uit :)
Op Xbox of op TV?

Don't get me wrong, ik will niet dat wanneer ik mijn tv aan doe (voor Netflix, Prime etc) dat de Xbox ook meteen aan gaat. Als deze setting dat wel doet, nope!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

devilsnight schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:17:
[...]

Op Xbox of op TV?

Don't get me wrong, ik will niet dat wanneer ik mijn tv aan doe (voor Netflix, Prime etc) dat de Xbox ook meteen aan gaat. Als deze setting dat wel doet, nope!
Op de Xbox :)

En daar kan je zelf aanvinken Xbox aan -> TV aan, TV aan -> Xbox aan wel of niet. Wat je zelf wilt. Ik heb enkel Xbox aan -> TV aan ingeschakeld staan :)

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vectormatic schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:20:
[...]

Zolang je er niet van uitgaat dat het ding alles altijd op 1440p trekt, gewoon doen. Het is een mooi compact en muisstil kastje, en voor de niet ultieme die-hard gamer echt een topding
Oke dan, voor bij de 1440p monitor. :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tRK_JFgdVfBthk-tjeEBhrE_Et0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TE4dPyqaifplDOPijhf7nGAf.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Erik-1980 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:20:
Hebben er trouwens nog meer mensen een automatische mail van microsoft gekregen met de volgende tekst:

Herzlichen Glückwunsch zu deiner neuen Xbox Series X! Danke, dass du in der Familie bleibst 🤗

Ik verbaas me er een beetje over dat ik een Duitse mail krijg terwijl console op NL staat evenals profiel en besteld bij bol......
Ik zie nu net pas dat ik ook die mail heb gehad... maar gewoon in het Nederlands. En dat terwijl de console in het Engels staat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MK_ schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:19:
[...]

Op de Xbox :)

En daar kan je zelf aanvinken Xbox aan -> TV aan, TV aan -> Xbox aan wel of niet. Wat je zelf wilt. Ik heb enkel Xbox aan -> TV aan ingeschakeld staan :)
Maar switched ie dan ook automatisch naar de HDMI input van de Xbox als de tv al aan is en ik zet de Xbox aan?
Torgo schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:15:
[...]

Zie mijn eerdere post:

[...]
Ah ik zie het inderdaad ja.

Zelf wil ik juist niet dat de Xbox aan gaat wanneer ik de tv aanzet eerst. Voordat ik ga gamen (bijna dagelijks) kijk ik altijd eerst even YouTube of Netflix en daarna gaat de Xbox aan. Het zou nice zijn als de tv automatisch naar de Xbox HDMI input switched zodra ik de X aanzet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:46
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:21:
[...]

[...]

[Afbeelding]
Lekkere combi _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
devilsnight schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:21:
[...]

Maar switched ie dan ook automatisch naar de HDMI input van de Xbox als de tv al aan is en ik zet de Xbox aan?

[...]

Ah ik zie het inderdaad ja.

Zelf wil ik juist niet dat de Xbox aan gaat wanneer ik de tv aanzet eerst. Voordat ik ga gamen (bijna dagelijks) kijk ik altijd eerst even YouTube of Netflix en daarna gaat de Xbox aan. Het zou nice zijn als de tv automatisch naar de Xbox HDMI input switched zodra ik de X aanzet. :)
Ik heb HDMI-CEC aangezet op de Xbox en dan aangevinkt zet ook andere apparaten aan.. nu springt de tv wel naar de juiste HDMI poort

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DM89 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:24:
[...]

Ik heb HDMI-CEC aangezet op de Xbox en dan aangevinkt zet ook andere apparaten aan.. nu springt de tv wel naar de juiste HDMI poort
Nice!

Opzich als ik het instel dat de tv aangaat zodra ik de Xbox aanzet dan zou het al moeten zijn. Dus stel ik zit in de Netflix TV app, en ik zet de Xbox aan....dan zou hij dus naar de Xbox HDMI poort moeten jumpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 18:30
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:21:
[...]

[...]

[Afbeelding]
Waar heb je die Xbox sweater gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crackanimal
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-06 17:48
Danfoss schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:29:
Werkt op de Series X lokaal gamestreamen naar windows nog wel?
Vanuit de windows app krijg ik de melding dat streamen uit staat op de Xbox en daar kan ik die optie echt nergens meer vinden?

Mijn Xbox One X staat er nog naast en die doet het wel, dus netwerk/pc is het issue niet.
Ik ben hier ook wel benieuwd naar. Zelf zie ik de XsX nog helemaal niet terug in die app. Ik zal het vanavond nog eens testen. In elk geval moet het via deze procedure:
  1. Enable game streaming on your Xbox One. Go to Settings > Preferences and check Allow game streaming to other devices.
  2. Launch the Xbox app on your Windows 10 PC and tap or click Connect on the left pane.
  3. Select your console from the list and tap or click Connect.
  4. Attach your Xbox One controller to your Windows 10 machine via a USB cable.
  5. Tap or click Stream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlazeMuis schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:29:
[...]

Waar heb je die Xbox sweater gehaald?
Primark, 18 euro.

Ding is echt shocking klein! :o

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HJomm79t4diBjILP3piUuEx0kY0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XSuOXE4M0zpRBGjlF0CG3M89.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

devilsnight schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:21:
[...]
Bij mijn TV wel (enkel Xbox on -> TV on ingeschakeld, de rest niet). Zet ik de Xbox aan, dan springt de TV aan en switcht hij naar de juiste HDMI poort.

Alleen jammer dat de Device name in mijn TV dan fixed XBOX is, kan die niet aanpassen naar Xbox Series X. En pictogram DVD-speler, niet Gameconsole :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasmijn22

Jasmijn22

& Ravenwood

Battlefield 5 speelt ook heerlijk op de X. Prachtig beeld op de CX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 14:55
Rivanov schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:42:
Wel jammer dat je geen screenshots / gameclips kunt sharen als je deze op een externe disk opslaat.
Werkt enkel als je deze op de interne SSD saved. Was dat altijd al zo?
Voorheen ging het altijd juist via de interne schijf. Extern kan je ook genoeg opnemen maar dan moet je eerst formatje doen en de xbox die plek laten kiezen voor vids en screenshots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:31:
[...]

Primark, 18 euro.

Ding is echt shocking klein! :o

[Afbeelding]
Kleine case, kleine performance :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15:57
Wat is die console vies stil zeg.. De One X had die al maar nu hoor ik hem dus gewoon helemaal niet meer en dat na uren Assassin’s creed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 14:55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 22:54
crackanimal schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:29:
[...]

Ik ben hier ook wel benieuwd naar. Zelf zie ik de XsX nog helemaal niet terug in die app. Ik zal het vanavond nog eens testen. In elk geval moet het via deze procedure:
  1. Enable game streaming on your Xbox One. Go to Settings > Preferences and check Allow game streaming to other devices.
  2. Launch the Xbox app on your Windows 10 PC and tap or click Connect on the left pane.
  3. Select your console from the list and tap or click Connect.
  4. Attach your Xbox One controller to your Windows 10 machine via a USB cable.
  5. Tap or click Stream.
Volgens xbox is het niet supported :(

https://answers.microsoft...91-4067-ba81-33ab671179b5
Remote Play on Windows 10
Known Issue: Console streaming to a Windows 10 device from an Xbox Series X|S will not work through the Xbox Console Companion app.
Workaround: This feature is only supported through an Xbox One generation device. You can currently stream from an Xbox Series X|S console to an Android or iOS device via the Xbox app. Keep an eye on News.Xbox.com for any updates on further support for additional platforms like PC.

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Heeft iemand hier de Corsair HS75 XB headset al in huis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJohn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-09 10:33
DM89 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:49:
Yes, heb hem sinds eergisteren in huis. Ik vind het een hele fijne headset. Qua geluid was het even wennen; ik ging van in ear headphones naar een headset met een meer open geluid. Geluid is echt wel heel goed. Enige waar ik nog wat met stoei is het wieltje waarmee je game/chat audio kan mixen. Heb nog niet de ideale stand hiervoor gevonden.

Verder heel fijn dat hij draadloos is en zonder gedoe op mn Xbox Series X aansluit.

[ Voor 7% gewijzigd door CyberJohn op 11-11-2020 15:53 ]

Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:47:
[...]

Dat kan wel van een externe schijf maar die moet anders geformatteerd worden dan externe opslag voor de X/S.
Ja, je moet ‘m als NTFS formatteren wat ik ook heb gedaan. En hij slaat het wel op de externe schijf op, maar je kunt het dan niet vanaf je Xbox snaren naar je activiteitenfeed, club, Twitter etc. Je moet dan vanaf je computer je file delen (staat ook zo vermeld op de Xbox)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
CyberJohn schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:52:
[...]

Yes, heb hem sinds eergisteren in huis. Ik vind het een hele fijne headset. Qua geluid was het even wennen; ik ging van in ear headphones naar een headset met een meer open geluid. Geluid is echt wel heel goed. Enige waar ik nog wat met stoei is het wieltje waarmee je game/chat audio kan mixen. Heb nog niet de ideale stand hiervoor gevonden.
Oke, twijfel sterk om deze te kopen. Er is ook niet echt iets anders leverbaar voor series x.

Hoe is de bass? En dolby Atmos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

giantgiantus schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:15:
[...]

Nu ja de xsx ook vooral gekocht met het oog op de toekomst en de belofte van gamepass. Bovendien zie ik het voordeel van wachten nooit zo zinvol. Zo’n console wordt wellicht klein beetje goedkoper. Maar ik heb dan wel weer het extra geld over voor mee gaan in de hype ;).
Je ben het type consument waar een bedrijf blij mee is, gewoon alvast kopen. ;)

Iemand al, Jedi fallen: order op zijn series x gespeeld?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2020 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJohn
DM89 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:53:
[...]

Oke, twijfel sterk om deze te kopen. Er is ook niet echt iets anders leverbaar voor series x.

Hoe is de bass? En dolby Atmos?
De bass is voller dan mijn in ear headphones die ik had. Maar niet zo diep als de headset die ik voor mn PC heb (razer 7.1).

Dolby Atmos heb ik nog niet iets van gemerkt, wel geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antigo
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 11:21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
CyberJohn schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:55:
[...]

De bass is voller dan mijn in ear headphones die ik had. Maar niet zo diep als de headset die ik voor mn PC heb (razer 7.1).

Dolby Atmos heb ik nog niet iets van gemerkt, wel geïnstalleerd.
Oke maar wel voldoende dus?

Twijfel enorm tussen deze en de Arctis 7x voor de series x maar de laatste is in NL sowieso niet leverbaar en bestel.liever via bol of amazon ivm retouren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12-09 18:04
Battlefront 2 en Battlefield 5 zijn echt te gek nu, via gamepass dus overvolle lobbies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJohn
DM89 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:00:
[...]

Oke maar wel voldoende dus?

Twijfel enorm tussen deze en de Arctis 7x voor de series x maar de laatste is in NL sowieso niet leverbaar en bestel.liever via bol of amazon ivm retouren.
Zeker genoeg, een van de betere headsets die ik heb gehad. Van vorige headsets kreeg ik last van m'n oren door de druk op mn trommelvlies. Heb ik nu nog geen last van gehad. Tevens kan je de bass versterken in de Dolby Atmos app. Dat heb ik nog niet geprobeerd, zal nu even met de equaliser gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:19

tuinïnen

Eventus stultorum magister

CyberJohn schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:02:
[...]

Zeker genoeg, een van de betere headsets die ik heb gehad. Van vorige headsets kreeg ik last van m'n oren door de druk op mn trommelvlies. Heb ik nu nog geen last van gehad. Tevens kan je de bass versterken in de Dolby Atmos app. Dat heb ik nog niet geprobeerd, zal nu even met de equaliser gaan spelen.
In reviews hoorde ik dat je niets kon aanpassen aan het geluid en de afstelling maar dit kan dus wel?

Blijft duur spul van een non-audio bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
tuinïnen schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:04:
[...]

In reviews hoorde ik dat je niets kon aanpassen aan het geluid en de afstelling maar dit kan dus wel?

Zijn bijna alle gaming headsets niet van een non-audio bedrijf? 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:19

tuinïnen

Eventus stultorum magister

DM89 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:05:
[...]

Zijn bijna alle gaming headsets niet van een non-audio bedrijf? 😅
Daarom heb ik ook niets met headsets van Steelseries, Razer etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xlast88
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-04 18:39
Ik gebruik een Bose QC35 v2 headset met 3.5m (android) audio kabel in de controller. Werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 19:42
PepieNL schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:00:
Battlefront 2 en Battlefield 5 zijn echt te gek nu, via gamepass dus overvolle lobbies!
Goed om te lezen over die lobbies. Jammer dat BF V niet zo lekker speelt als BF 1. Je kan niet eens normaal spotten in BFV.

Xbox Live: Springbok NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJohn
tuinïnen schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:04:
[...]

Blijkbaar kan je geen screenshot maken van Apps |:(

Maar je kan zelf profielen maken in de Dolby app, bij producten zie je dit;

[ Voor 48% gewijzigd door CyberJohn op 11-11-2020 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mussov
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 13-08 23:02
Enkele vragen waar ik nog tegenaan loop:
- Is het mogelijk om de FPS te zien? (het is mij soms onduidelijk of iets in 30/60/120 FPS draait en zou dat graag even checken om daadwerkelijk het verschil goed te zien)
- Zijn er ergens volledige instructies om de juiste instellingen te hebben op een LG GX TV? Ik vind het ergens wel jammer dat het nu zo onduidelijk is welke settings je precies moet gebruiken, want dat is normaal juist een sterk punt van de consoles t.o.v. PC.
- Surround 5.1 kan ik niet selecteren (Denon X-2000 receiver aangesloten op TV, en XSX ook op TV). Hoe zit dat precies? Kan wel stereo selecteren (geeft overigens al wel iets van surround) of Bitstream (Dolby Digital), ik ga ervan uit dat het laatste het beste is, maar zie niet echt een functie om de speakers goed te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PepieNL schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:00:
Haha viel me inderdaad ook al op dat BF5 servers weer helemaal vol zitten!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 14:52
Kiadjo schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:34:
Op welke datum is iedereen zijn XSX eigenlijk geproduceerd? Kun je als goed is op de achterkant van de console vinden. :)
27 september 2020. Ik heb kennelijk een vrij recent exemplaar.
Phusebox schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:24:
Is bij jullie de garantie van januari 2023 ook veranderd naar september 2022 (Eindigt op 23-9-2022) bij Microsoft?
Ja, hier ook gewijzigd.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:01

GmR

Er is mogelijk wel een workaround, via BlueStacks en de Xbox app voor Android zou het moeten kunnen werken (cloud streaming werkt iig prima dmv BlueStacks en de Game Pass app :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mussov schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:11:
- Is het mogelijk om de FPS te zien? (het is mij soms onduidelijk of iets in 30/60/120 FPS draait en zou dat graag even checken om daadwerkelijk het verschil goed te zien)
- Zijn er ergens volledige instructies om de juiste instellingen te hebben op een LG GX TV? Ik vind het ergens wel jammer dat het nu zo onduidelijk is welke settings je precies moet gebruiken, want dat is normaal juist een sterk punt van de consoles t.o.v. PC.
- Surround 5.1 kan ik niet selecteren (Denon X-2000 receiver aangesloten op TV, en XSX ook op TV). Hoe zit dat precies? Kan wel stereo selecteren (geeft overigens al wel iets van surround) of Bitstream (Dolby Digital), ik ga ervan uit dat het laatste het beste is, maar zie niet echt een functie om de speakers goed te testen.
www.rtings.com voor settings en dit topic op Resetera:
https://www.resetera.com/...d-webos-sdr-hdr-dv.73304/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opmerkelijk dat je bij de PS5 je niet gewoon 4K/60 kan kiezen, wat een bizarre keuze.

Voor de rest is wat we zien niet zo spannend, beiden zijn snel zat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 19:45
Springbokkie schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:06:
[...]

Goed om te lezen over die lobbies. Jammer dat BF V niet zo lekker speelt als BF 1. Je kan niet eens normaal spotten in BFV.
Klopt het nou dat als je niet voorheen EA Play had, je nog geen gratis toegang hebt tot de EA Play spellen?
Elke keer als ik ze poog te downloaden krijg ik de vraag om een EA Play abbo af te sluiten -O-
Ik lees overal dat EA Play toegevoegd gaat worden aan Game Pass Ultimate (zonder extra kosten?)

[ Voor 9% gewijzigd door MGSNK op 11-11-2020 16:24 ]

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:20:
[...]

Opmerkelijk dat je bij de PS5 je niet gewoon 4K/60 kan kiezen, wat een bizarre keuze.

Voor de rest is wat we zien niet zo spannend, beiden zijn snel zat.
Ja en wat beide heren ook zeggen, developers zijn super bekend met PS5 want het is eigenlijk gewoon hetzelfde als wat ze voorheen hadden om mee te werken maar Xbox komt met nieuwe dingen. Ook vraag ik me af of de game überhaupt wel gebruik maakt van de Velocity Architecture.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 19:42
MGSNK schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:23:
[...]

Klopt het nou dat als je niet voorheen EA Play had, je nog geen gratis toegang hebt tot de EA Play spellen?
Elke keer als ik ze poog te downloaden krijg ik de vraag om een EA Play abbo af te sluiten -O-
Ik lees overal dat EA Play toegevoegd gaat worden aan Game Pass Ultimate (zonder extra kosten?)
Ik kan zo 1, 2, 3 die vraag niet beantwoorden. Ik heb beide Battlefields op disc en ik heb het nog niet geprobeerd om een EA Play-game te downloaden.

Xbox Live: Springbok NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guerilla
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 25-08 23:47
Ik krijg mijn game geluid niet op mijn headset afgespeeld. Ik heb de Logitech G433 die ik aan mijn controller heb hangen met kabel.

Weet iemand toevallig waar dat aan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanmiddag moest ik even weg, dus console op instant on. Ik had niks in de downloads staan. Bij thuiskomst hoorde ik de fan niet.

Ik denk gewoon dat ie afgelopen nacht de hele nacht tot ochtend bezig is geweest met Witcher 3 en alle content te downloaden. Ik denk dat dat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
[...]

Ik heb gisteren zonder problemen Jedi Fallen Order gedownload. Kan me herinneren dat er nog een issue was en het afhing via welke methode je het deed (maar weet dit niet meer zeker). Doe je het via je xbox of de game pass app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12-09 18:04
[...]

Heb ze beide vanuit gamepass geïnstalleerd.,no problemo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:41

v8power67

Psn: Mausosaurus

devilsnight schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:23:
[...]

Ja en wat beide heren ook zeggen, developers zijn super bekend met PS5 want het is eigenlijk gewoon hetzelfde als wat ze voorheen hadden om mee te werken maar Xbox komt met nieuwe dingen. Ook vraag ik me af of de game überhaupt wel gebruik maakt van de Velocity Architecture.
Wat brengt de xbox dan wat nieuw is als ik vragen mag ?
En aangezien de game maar een fractie langzamer laad dan de concurrentie lijkt me wel dat velocity gebruikt word.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:15
Zo de Series X is uitgepakt, eerste indruk is zwaar en degelijk. Zo maar even aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
Hmm ik krijg opeens geen beeld meer...

Alleen stekker eruit en weer insteken gaf de oplossing.

[ Voor 43% gewijzigd door Phusebox op 11-11-2020 16:32 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:47

Phydomir

Dennis

[...]

Ik had geen EA Play, alleen GPU en kon zonder problemen Fallen Order en andere EA Play titels downloaden.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devilsnight schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:23:
[...]

Ik heb het vermoeden dat ze bij Microsoft wat beter zijn omgegaan met de Covid situatie en dat het daar development van features wat minder in de weg heeft gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Phusebox schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:30:
Hmm ik krijg opeens geen beeld meer...

Alleen stekker eruit en weer insteken gaf de oplossing.
Effe een reset uitvoeren. Op xo was dat 30sec powerbutton vasthouden.

Lama dan haha

Moet zeggen dat ik gisteren wel effe in mn woonplaats Hellevoetsluis ben gaan kijken of ze misschien toch iets op voorraad hadden en ik mogelijk toch een slechte financiële keuze zou maken. Maar hebben gewoon geen game winkel meer merkte ik toen ineens helaas...
Maar als zo lees wat gamepass allemaal heeft nu met ea play zoals jedi fallen order wil ik graag spelen, en planet coaster meteen erin. Baal ik wel lichtelijk dat ik nu geen xbox heb.. maja volgend jaar hopelijk.

[ Voor 47% gewijzigd door v8power67 op 11-11-2020 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

v8power67 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:33:
[...]

Effe een reset uitvoeren. Op xo was dat 30sec powerbutton vasthouden.
30 sec? 9 bedoel je.....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Houdt er rekening mee dat "calibrated settings" een ander resultaat op jouw TV kunnen geven vanwege de marge in de panelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caayn schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:06:
Zei het in het PS5 topic ook al maar hier is hij ook van toepassing: Brakke port? :Y
Volgens de geruchten was/is PS toolset in een bevorde stadium tegenover Xbox dus dat is misschien iets om rekening mee te houden. Capcom/Japan, gaf dit spel wat extra PS liefde qua features, misschien nog een reden. Zoals DF aangaf is het meer een preview, tegelijkertijd staat PS ook bekend om "pushing above its weight", zal wel Linux/Windows verschil kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Owh ik dacht 30 mijn excuses....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
@Walkman @PepieNL @Phydomir Thanks mannen, ligt dus echt aan mijn account lijkt het...
Ook vanuit de Game Pass app lukt het niet de EA Play spellen mn Xbox Series X op te pushen, krijg een foutmelding, Uh oh something went wrong, Tap below to try again

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:29:
[...]

Wat brengt de xbox dan wat nieuw is als ik vragen mag ?
En aangezien de game maar een fractie langzamer laad dan de concurrentie lijkt me wel dat velocity gebruikt word.
Nieuwe tools is wat ik ermee bedoelde.

Er zijn ook heel wat geruchten geweest dit jaar dat MS met bepaalde tools achterliep op Sony. Sony zou de PS5 oorspronkelijk eind vorig jaar al hebben willen uitbrengen, maar dat ging niet door. Daarnaast het feit dat Xbox de volle RDNA2 features heeft, ze hebben dus expres extra lang gewacht.

Er gingen zelfs verhalen dat raytracing niet in games meteen zou zitten, zelfs DF was er verrast over toen bleek dat WD Legion en DMC5 dit toch hadden op X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
DM89 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:49:
Vandaag binnen, wereld van verschil met de Logitech G935, eindelijk een headset die doet wat ie moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoxide
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 16-11-2020
MGSNK schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:40:
@Walkman @PepieNL @Phydomir Thanks mannen, ligt dus echt aan mijn account lijkt het...
Ook vanuit de Game Pass app lukt het niet de EA Play spellen mn Xbox Series X op te pushen, krijg een foutmelding, Uh oh something went wrong, Tap below to try again
Heb hier hetzelfde probleem, krijg het ook niet voorelkaar om de EA Play app te downloaden, unavailable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:33

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Springbokkie schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:06:
[...]

Dat is juist een van de grootste punten die ze in BF5 hebben aangepakt, het dorito's schieten. In BF1 en voorgangers werd het gewoon vele te makkelijk.

Maar goed te lezen dat de lobbies weer wat voller worden. Waarschijnlijk allemaal level 0 kanon voer ;)
CyberJohn schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:08:
[...]

[Afbeelding]

Blijkbaar kan je geen screenshot maken van Apps |:(

Maar je kan zelf profielen maken in de Dolby app, bij producten zie je dit;

[Afbeelding]
Ik heb in de Dolby Atmos app al die schuifjes eens omhoog gezet en toen klonk mijn headset een stuk beter. Ik weet dat dit iets zegt over mijn audio "vaardigheden" en dat het niet allemaal zo hoort, maar ik heb hier echt 0,0 verstand van. Ik zou best wel eens willen weten wat elke frequentie precies doet, maar nog niet de tijd gevonden om dat uit te zoeken. Dus als iemand zich geroepen voelt om het uit te leggen of te wijzen naar een goede link.... _/-\o_

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Slux schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:45:
[...]

Vandaag binnen, wereld van verschil met de Logitech G935, eindelijk een headset die doet wat ie moet doen.
Nog een positive ervaring 👌

Toch maar bestellen dan 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
Neoxide schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:45:
[...]

Heb hier hetzelfde probleem, krijg het ook niet voorelkaar om de EA Play app te downloaden, unavailable
Heb je het geprobeerd via je mobiel met de Game Pass app?
EA Play hub op Series X installeren is kapot namelijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:27
[...]

_O-

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
DM89 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:46:
[...]

Nog een positive ervaring 👌

Toch maar bestellen dan 🤣
Ja ik twijfelde nog om te wachten op black friday deals maar vraag me af of ie wel in de aanbieding komt, hij is vrij nieuw nog.

Ja hij is duur maar hij iis het zeker waard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
mussov schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:11:
Ik snap je vragen, maar ergens is het ook gewoon wel jammer. Als jij het er goed uit vind zien wat maakt het uit of het 30/60/120 is? Je ziet dat heel veel tegenwoordig. Mensen maken zich helemaal gek over features die dan heel vaak niet gezien worden. Een mooi voorbeeld daarvan is het ontbreken van dolby vision op Samsung tv’s. Heel internet in rep en roer. Maar in tegenstelling tot OLED tv’s mis je met die felle QLED dolby vision niet heel veel. Ander voorbeeld, mensen zijn maanden bezig om de beste OLED te kopen en kijken dan middels Xbox of Ps4 naar Netflix en hebben niet door dat dit helemaal niet goed gaat met HDR etc.

Helemaal eens ten aanzien van de settings. Het gaat echt de verkeerde kant op met tv’s en consoles. Hoezo moet ik allemaal dingetjes zelf instelling. Die apparaten zouden gewoon slim genoeg moeten zijn om de juiste settings zelf te selecteren.
Pagina: 1 ... 9 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord