Acties:
  • 0 Henk 'm!
ArthurMorgan schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:40:
Voor degenen die hun series X console bij microsoft geregistreerd hebben. Staat daar one of series? Ik heb de mijne netjes geregistreerd, het nummer klopt maar er staat wel dat het een one is :X
Hier ook Xbox One.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
slordig zeg, maar geen fout van ons dus :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
TweakerVincent schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:37:
Ik heb een samsung 65Q90R en las in dit topic dat ik 4k@120 kan draaien, wist ik niet eens.

Ik heb een xbox X en wil mss upgraden. Draaien alle spellen nu op 4k120 als ze het ondersteunen? Ik game niet veel op de xbox maar toevallig gisteren Gears Tactics opgepakt via de pass. Leuk spel.

Ga ik veel verschil merken als ik de series X koop met dat spel? of bv red dead redemption2 of fifa20 oid?

Of kan ik net zo goed de normale X gebruiken? 120 lijkt me wel nice
Normale X? Er is geen normale X, bedoel je de One X?

En nee, niet alle spellen ondersteunen 120fps. Maar dat is natuurlijk niet het enige verschil tussen de One X en de Series X.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11:36
Hahn schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:53:
[...]

Normale X? Er is geen normale X, bedoel je de One X?

En nee, niet alle spellen ondersteunen 120fps. Maar dat is natuurlijk niet het enige verschil tussen de One X en de Series X.
Oude one x idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xlast88
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-04 18:39
Ontvangen via UPS
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0NJEWUh7vHMOjYGMzhEKfYlbSio=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BtA4Wy8hgjiHlrUd0FVH7dwm.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:18

TheVMaster

Moderator WOS
ZuidJ schreef op Wednesday 11 November 2020 @ 12:18:
Zijn er meerdere mensen waarbij de gears5 update niet werkt? Al 2x opnieuw die upgrade gedownload maar hij geeft steeds, bij elke gamemode, aan dat hij nog steeds bezit is met downloaden. Terwijl er helemaal geen update meer bezit is?
Yes, heb ik ook last van :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
Hier gelukkig nooit last van gehad met de One X, dus verwacht dit specifieke probleem ook niet bij de series X. Hopelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MClaeys
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-06 16:58
Kiadjo schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:34:
Op welke datum is iedereen zijn XSX eigenlijk geproduceerd? Kun je als goed is op de achterkant van de console vinden. :)
5 september

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
28 augustus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:12:
[...]

De lengte van de trigger. Die is om en nabij 0.4mm korter afhankelijk vanaf waar je meet.

[Afbeelding]
Bedoel je nou werkelijk 0,4 mm? Of 4 mm?
0,4 mm is zo weinig, hoe zou je dat überhaupt meten?

Vanmorgen eens aan gears tactics begonnen en ik moet zeggen daar word ik echt wel blij van :)
Heb pas 1 missie gespeeld, maar het ziet er top uit, draait perfect en de xcom gameplay in het Gears universum is erg leuk vooralsnog :)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30
Rivanov schreef op woensdag 11 november 2020 @ 09:56:
Leuk spel dat Tetris. :{
M'n vriendin die normaal nóóit van het gamen is, zit nu al de hele ochtend te spelen.....

:+
Dat klinkt alsof je er nog een mooie controller bij moet pakken. Ik hoorde dat er een soort van coop mode bij was? Geeft je wel de reden om die mooie blauw controller of een elite er nog bij te halen :+
Interessant. Had je er wel een tracking code van gekregen of niet? Of past ie door de brievenbus?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:20
Stomme vraag misschien maar hoe weet ik zeker dat mijn xbox series X de “next gen” versie van een game heeft geïnstalleerd? Bijv. AC Valhalla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 22:54
Kiadjo schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:34:
Op welke datum is iedereen zijn XSX eigenlijk geproduceerd? Kun je als goed is op de achterkant van de console vinden. :)
24 augustus 2020 :)

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArjenvanderVlie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-08 09:16
BlowFish schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:07:
Stomme vraag misschien maar hoe weet ik zeker dat mijn xbox series X de “next gen” versie van een game heeft geïnstalleerd? Bijv. AC Valhalla?
Als er meerdere versies van een game zijn krijg je via Xbox Smart Delivery ALTIJD de optimale versie voor de console waarop je de installatie uitvoert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09:18
ArthurMorgan schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:52:
[...]

slordig zeg, maar geen fout van ons dus :)
Klopt, zelfs het oude plaatje staat er nog bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Bij je library overview zal er op het logo van de game een X|S logo/plaatje op staan. Dat is bij niet Series X optimised games niet het geval. (Je ziet het ook bij No Man's Sky, Grounded, Gears 5 etc.)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-09 01:24

Vagax

Hehe

Iemand enig idee of er binnenkort een game aankomt of al uit is die gebruik maakt van ray tracing 3D audio (Project Acoustics)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 19:33

Ace

Happy Happy Joy Joy

Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:00:
[...]

Ikke. Bewust gekocht omdat mijn TV alleen 60hz op 4K kan momenteel, ik val nu niet vies maar FH4 vind ik er toch zeeeeeer mooi uitzien.

Edit: zoals ik hier eerder al zei, nu moet alles plots 4K 120 zijn en gaan de mensen niet voor minder maar in mijn ogen is dat oveedreven. Een S is een mooie stap vooruit (en vrij te krijgen) eenmaal er een hoop games naar de 4k 120 gaan ga ik voor een X en bijhorende TV maar ondertussen gewoon chillen en genieten en no stress op de out of stock X meldingen :)
Vreemde insteek want triple A titels gaan echt never nooit 4k@120 zijn, afgezien van dedicated multiplayer modes zoals je nu ziet met Gears of War.

De verwachtingen van heel veel mensen dat toekomstige titels allemaal 4k@60 met RT gaan zijn (of zelfs 4k@120) lijkt mij heel erg overdreven & onrealistisch.

De last-gen titels zijn nu vrij simpel naar 4k@60 te patchen (WD Legions, AC Valhalla bv) maar zodra er echt PS5/XSX titels uit gaan komen zullen die toch allemaal 4k@30 met RT of 4k@60 zonder RT zijn.

Dus met een 4K TV die 'slechts' 60fps doet had ik toch echt wel voor een X gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim_rs
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 23:41

pim_rs

Stars and Stripes

Zijn er mensen die al remote play hebben geprobeerd op Android en iOS met de nieuwe controller? Hier werkt het prima op Android maar op iOS zegt de Xbox app dat er geen controller gepaird is terwijl die netjes via Bluetooth gepaird is. Geporbeerd op een iPhone 12 en iPad Air 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:33

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Finraziel schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:06:
[...]

Bedoel je nou werkelijk 0,4 mm? Of 4 mm?
0,4 mm is zo weinig, hoe zou je dat überhaupt meten?
:F voor mij. Ik bedoel natuurlijk 4mm. Dat is voor mij net genoeg om met mijn vinger niet van de trigger af te glijden.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
Is bij jullie de garantie van januari 2023 ook veranderd naar september 2022 (Eindigt op 23-9-2022) bij Microsoft?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PomWah
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 12-06-2023
ZuidJ schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:18:
Zijn er meerdere mensen waarbij de gears5 update niet werkt? Al 2x opnieuw die upgrade gedownload maar hij geeft steeds, bij elke gamemode, aan dat hij nog steeds bezit is met downloaden. Terwijl er helemaal geen update meer bezit is?
Zelfde probleem gehad. Ik heb hem maar helemaal verwijderd en download hem op nieuw. Ook Forza Horizon gaf mij een zwart scherm na opstarten. Beide games hebben visuele upgrades gehad en heb ik van mijn HDD naar de SSD getransfert. Ook bij Fifa en Formule 1 gedaan, maar dit ging probleemloos (geen Series X versie). Dus beide er maar afgeknikkert en download van scratch, hopen dat dit beter werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic
  • Laatst online: 09:55

vectormatic

Warlock of the doorlock

MRE-Inc schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:23:
[...]

:F voor mij. Ik bedoel natuurlijk 4mm. Dat is voor mij net genoeg om met mijn vinger niet van de trigger af te glijden.
Haha, ik dacht al, zag al voor me dat je met een fancy schuifmaat aan de gang was gegaan

4mm is inderdaad wel significant, misschien dat je met toegang tot een 3d printer opzetstukjes kan printen en die er op kan lijmen?

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PomWah
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 12-06-2023
Volgensmij kan je dit zien door het logo rechtsonderin in het My Games and Apps overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim_rs
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 23:41

pim_rs

Stars and Stripes

pim_rs schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:22:
Zijn er mensen die al remote play hebben geprobeerd op Android en iOS met de nieuwe controller? Hier werkt het prima op Android maar op iOS zegt de Xbox app dat er geen controller gepaird is terwijl die netjes via Bluetooth gepaird is. Geporbeerd op een iPhone 12 en iPad Air 2.
Nevermind...

iOS-ondersteuning volgt in de toekomst voor de nieuwe Xbox draadloze controller (inbegrepen bij Xbox Series X|S). Ga voor meer informatie naar:

https://support.xbox.com/...how-to-set-up-remote-play

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Phusebox schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:24:
Is bij jullie de garantie van januari 2023 ook veranderd naar september 2022 (Eindigt op 23-9-2022) bij Microsoft?
nope

Eindigt op 5-1-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Vage shit, eerst stond er bij mij ook 7/1/2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Onderhand op Reddit zie ik al veel threads over de kapotte Xbox'en. De consoles die gigantisch roken neem ik met een korrel zout aangezien er eerder al iemand werd ontmaskerd die gewoon had gevaped in de ventilatie van de console en het vervolgens had opgenomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 11:47

Phydomir

Dennis

Hier is ie naar 05/11/2022 gegaan. En hij denkt ook dat het een One is. Wat typisch is, Want voordat ik hem binnen had stond er wel netjes Series X. (direct bij Microsoft besteld).
Vagax schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:32:
Onderhand op Reddit zie ik al veel threads over de kapotte Xbox'en
Dat zal nog wel even blijven. Iedereen die een defect heeft zal dat op Twitter/Reddit posten. Dan lijken het er al snel heel erg veel. Terwijl dat procentueel waarschijnlijk ruim binnen de te verwachte marges valt.

[ Voor 52% gewijzigd door Phydomir op 11-11-2020 13:34 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Phydomir schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:33:
Dat zal nog wel even blijven. Iedereen die een defect heeft zal dat op Twitter/Reddit posten. Dan lijken het er al snel heel erg veel. Terwijl dat procentueel waarschijnlijk ruim binnen de te verwachte marges valt.
Dat is ook zo, van de honderden duizende units die wel werken heb je inderdaad (denk ik) een handvol units die kapot zijn, maarja dat is eenmaal massa productie. Ik heb zelf ook twee keer een defecte GTX mogen terug sturen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Ja, hier ook. Was eerst ergens in 2023 en nu 23-09-2022. Snoepen ze er toch een maand vanaf en gaan ze uit van pre-order datum ipv leverdatum....

(staat ook te boek als een Xbox One en niet een Series X :') )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidnexus
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik hoor een ruis in de linkerschelp van mijn koptelefoon als ik die op de controller aansluit. Dit heb ik met meerdere koptelefoons uitgeprobeerd.
Verder maakt ie een raar geluid bij de rechter vibratie motortje.
Een maandag morgen gevalletje denk ik.
Heeft iemand ervaring met het contacteren van microsoft hierover? Doen ze hier moeilijk over en hoe lang zou ik zonder controller komen te zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Notna schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:40:
[...]

Ja, hier ook. Was eerst ergens in 2023 en nu 23-09-2022. Snoepen ze er toch een maand vanaf en gaan ze uit van pre-order datum ipv leverdatum....

(staat ook te boek als een Xbox One en niet een Series X :') )
Toch anderhalve maand, en gezien mijn ervaring gaat een Xbox meestal wel stuk na een maand of 20-24. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graft
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 16:17
vectormatic schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 17:03:
@Graft Ik heb er een, nog niet mee gespeeld, wel aangesloten en een game gedownload, eerste indruk in een paar woorden: Klein, super-snappy en muisstil. Power-wise is het een behoorlijke upgrade van de originele X1 waar ie nu onder staat, dus ik verwacht veel moois op het oude 1080p scherm :P
@vectormatic Thanks nog! Mijn Series S staat inmiddels downloads binnen te harken. Krijg vandaag ook m'n nieuwe werkplek binnen dus dan kan ik hem daar een mooi plekje geven. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
Ben nu alweer een tijdje aan het meelezen in dit topic maar nog nergens gezien of de games geinstalleerd worden of dat je deze gewoon direct kunt afspelen. Wellicht dat iemand hier dit weet?

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuujii
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 09:41
androidnexus schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:40:
Ik hoor een ruis in de linkerschelp van mijn koptelefoon als ik die op de controller aansluit. Dit heb ik met meerdere koptelefoons uitgeprobeerd.
Verder maakt ie een raar geluid bij de rechter vibratie motortje.
Een maandag morgen gevalletje denk ik.
Heeft iemand ervaring met het contacteren van microsoft hierover? Doen ze hier moeilijk over en hoe lang zou ik zonder controller komen te zitten?
Ik heb dit met iPod oortjes, niet koptelefoon. Ik lees dit ook meer op het internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Redax schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:43:
Ben nu alweer een tijdje aan het meelezen in dit topic maar nog nergens gezien of de games geinstalleerd worden of dat je deze gewoon direct kunt afspelen. Wellicht dat iemand hier dit weet?
Hoe bedoel je? Sommige games kunnen na een X aantal procent al deels gespeeld worden voor dat hij helemaal is gedownload mocht je dat bedoelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Ik zag in het aanloop naar release topic een aantal reacties over de Sony XF9005 i.c.m. de Series X.
En daarbij doel ik op de 120hz modus.

Deze TV heeft geen hdmi2.1 poort dus zal die modus niet in 4K kunnen tonen.

Werkt de 120hz modus wel met de 1080p resolutie?

RTINGS geeft aan dat dit sinds een eerdere update al mogelijk was op de One X:
Update 06/12/2018: It turns out 1080p @ 120Hz is possible, when the Xbox's connection type is changed from Auto-detect (Recommended) to HDMI: (Xbox > Settings > Display & sound > Video fidelity & overscan > Display > Connection > HDMI).

Ik heb alleen een PS4 Pro en kan dit dus met geen mogelijkheid testen, maar ben erg benieuwd of het nu werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Games worden op de Xbox altijd eerst geïnstalleerd; je kunt ze niet alleen van de disc af spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graft
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 16:17
Dat is naar mijn weten al heel lang niet meer zo toch? Ik kan me niet herinneren voor de paar games die ik op de Xbox One had geen HDD install moest doen. Lijkt me vandaag de dag niet anders met de alsmaar complexer wordende games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xlast88
Martinspire schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:06:
[...]

Dat klinkt alsof je er nog een mooie controller bij moet pakken. Ik hoorde dat er een soort van coop mode bij was? Geeft je wel de reden om die mooie blauw controller of een elite er nog bij te halen :+

[...]

Interessant. Had je er wel een tracking code van gekregen of niet? Of past ie door de brievenbus?
Ik had geen tracking code ontvangen, op de MSFT website stond alleen maar "dispatched". Bij ontvangst bleek er wel een tracking code op de label te staan en ze vroegen om mijn handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuidJ
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 12-09 18:02
PomWah schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:27:
[...]

Zelfde probleem gehad. Ik heb hem maar helemaal verwijderd en download hem op nieuw. Ook Forza Horizon gaf mij een zwart scherm na opstarten. Beide games hebben visuele upgrades gehad en heb ik van mijn HDD naar de SSD getransfert. Ook bij Fifa en Formule 1 gedaan, maar dit ging probleemloos (geen Series X versie). Dus beide er maar afgeknikkert en download van scratch, hopen dat dit beter werkt.
Ben blij dat ik niet de enige ben met dit probleem. Zelf ook nu Gears compleet opnieuw aan het downloaden en installeren. Vermoed dat het te maken heeft met de externe HDD. Op de een of andere manier plaatste hij bij mij de update niet intern maar op de externe(hdd). Vervolgens kon ik de update niet naar intern verplaatsen omdat ik dan de melding kreeg dat de game al geïnstalleerd was. Wat ik zo ga doen is mijn externe hdd loskoppelen alvorens ik de update installeer. Lijkt me dat het dan niet mis kan gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:33

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

vectormatic schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:28:
[...]

Haha, ik dacht al, zag al voor me dat je met een fancy schuifmaat aan de gang was gegaan

4mm is inderdaad wel significant, misschien dat je met toegang tot een 3d printer opzetstukjes kan printen en die er op kan lijmen?
Nah, het mooie is dat alle Xbox One controllers gewoon werken. Voor die fancy share button hoef ik het niet te doen. De extra lage latency waar Microsoft het over heeft, merk ik toch niet. En ik heb een Elite v2 controller. Net als anderen hier, kan ik niet meer zonder die backpaddles.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motion2
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 13:19
Ja hier ook naar 23 september aangepast.. ga er vanuit dat dit niet klopt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidnexus
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-02-2022
Fuujii schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:44:
[...]

Ik heb dit met iPod oortjes, niet koptelefoon. Ik lees dit ook meer op het internet?
Dat van de apple oordopjes lees inderdaad vaak op het internet. Maar als het gaat andere koptelefoons dan is het meestal een controller probleem. Straks maar eens de klantenservice contacteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedgy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 19:15
ik heb er een xbox 360 game in gedaan en stond verbaast te kijken dat hij die moest installeren :P
maarja ik heb dan ook geen xbox one gehad en op de PS4 moest ik alle games ook gewoon installeren. De xbox 360 is alweer even geleden dus ik weet niet eens zeker of het daar ook op moest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Hedgy schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:48:
[...]

ik heb er een xbox 360 game in gedaan en stond verbaast te kijken dat hij die moest installeren :P
maarja ik heb dan ook geen xbox one gehad en op de PS4 moest ik alle games ook gewoon installeren. De xbox 360 is alweer even geleden dus ik weet niet eens zeker of het daar ook op moest.
Even in het geheugen graven. Ik weet nog wel wat de 360 werd verkocht met en zonder HDD. Ik weet alleen niet meer of games uberhaupt werkte zonder HDD.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 19:42
Notna schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:45:
[...]

Games worden op de Xbox altijd eerst geïnstalleerd; je kunt ze niet alleen van de disc af spelen
Niet helemaal waar: als je in een retro-bui bent en wilt spelen op een 360, dan is installeren niet nodig :+

Maar Bokkie... Waarom zou je nog op een 360 willen spelen?
Nou, voor die games die niet backwards compatible zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door Springbokkie op 11-11-2020 13:53 ]

Xbox Live: Springbok NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Microsoft support over de kortere garantie: no worries, you get 1 month grace period... Eh ja, maar dan is het nog geen 24 maanden. Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic
  • Laatst online: 09:55

vectormatic

Warlock of the doorlock

Phydomir schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:50:
[...]

Even in het geheugen graven. Ik weet nog wel wat de 360 werd verkocht met en zonder HDD. Ik weet alleen niet meer of games uberhaupt werkte zonder HDD.
Ja hoor, de 360 draait veel games gewoon zonder hdd, sommige games als Forza 3 en 4 hadden naast de play disc nog een install disc om content op de hdd te installeren, aangezien niet alles op 1 dvd paste.

In het geval van 360 games op de X1 download de X1 volgens mij of een game specifieke emulator, of zelfs een recompile van de game.

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torgo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:45
Ik heb alleen nog maar Forza 4, een uurtje Doom Eternal en een potje Tetris gespeeld, maar OMG. Het voelt alsof ik in een tijdsmachine gestapt ben, het verschil met 'vroeger' op de Xbox360 is zo groot. En GamePass is echt niet normaal meer. Geen spellen meer kopen en bang zijn voor een miskoop gewoon alles proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 09:59
Nice! Had je daarvoor een t&t gekregen? Die van mij zou 6 november verzonden moeten zijn, maar geen t&t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-07 13:23
Torgo schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:55:
Ik heb alleen nog maar Forza 4, een uurtje Doom Eternal en een potje Tetris gespeeld, maar OMG. Het voelt alsof ik in een tijdsmachine gestapt ben, het verschil met 'vroeger' op de Xbox360 is zo groot. En GamePass is echt niet normaal meer. Geen spellen meer kopen en bang zijn voor een miskoop gewoon alles proberen :)
100% geweldig !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yourimetkrullen
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 29-06-2021
De mijne is onderweg. :) Hoe kan ik 'm wat jullie betreft het beste aansluiten om 'm optimaal te gebruiken? Gebruik ernaast eigenlijk alleen Netflix en NPO-app.

TV: LG C8 (dus geen earc/hdmi 2.1)
Geluid: LG SL8Y (dolby atmos) + SK8

Momenteel zijn die twee via hdmi arc op elkaar aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:06:
[...]

[...]

Heb de nieuwe Xbox Series X Robot White controller zojuist binnengekregen alsmede de Elite Series 2 Controller. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Mijn Series X SSD is nu 97% vol >:)

Heb hem eigenlijk gewoon helemaal vol gedownload met games die ik allemaal nog even wil spelen, ik bleef maar games uitkiezen uit Game Pass.

Quick Resume werkt helaas niet met Forza, maar ik wissel af tussen Gears 4, Forza, Skate 3 ( :+ ) en Fable en bijhalve dus Forza werkt het echt als een zonnetje

[ Voor 31% gewijzigd door Vagax op 11-11-2020 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xlast88
Steven030 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:57:
[...]

Nice! Had je daarvoor een t&t gekregen? Die van mij zou 6 november verzonden moeten zijn, maar geen t&t
Nope geen T&T ontvangen, er staat echter wel een track en trace op de envelop en ik moest er voor tekenen.

(Bij mij stond ook alleen maar verzonden op 6 november)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:50
Series X ook binnen, na bestelling bij MS NL gisterennacht. Nu de vraag of ik de Series S terugstuur of naar zolder verplaats... Heel benieuwd!

Plaatsing waarschijnlijk horizontaal, benieuwd of dat ok gaat zijn qua temperatuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vagax schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:00:
Mijn Series X SSD is nu 97% vol >:)

Heb hem eigenlijk gewoon helemaal vol gedownload met games die ik allemaal nog even wil spelen, ik bleef maar games uitkiezen uit Game Pass
Ik heb de Series X Optimized Games op de interne SSD geplaatst en alle overige op de externe Samsung T5 SSD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Rivanov schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:01:
[...]

Ik heb de Series X Optimized Games op de interne SSD geplaatst en alle overige op de externe Samsung T5 SSD.
Ik ga denk ook nog wel shoppen naar een externe SSD, wel lekker om gewoon altijd een bieb te hebben vol games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
ArthurMorgan schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:34:
[...]

Waarom had de One X dat niet eigenlijk? die kon die switches zonder problemen aan.
Het switchen gaat nu een stuk sneller (en omdat het sneller werkt wissel je misschien ook sneller tussen de games) dus valt het meer op?

Ik irriteer mij er ook aan overigens.. (ook een LG)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Stomme vraag maar hoe krijg ik mijn volledige download snelheid weer terug nadat ik een game gespeeld heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 09:59
Xlast88 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:00:
[...]

Nope geen T&T ontvangen, er staat echter wel een track en trace op de envelop en ik moest er voor tekenen.

(Bij mij stond ook alleen maar verzonden op 6 november)
Oke vaag! Maar op goed geluk even de voordeur in de gaten houden dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
Zijn er hier mensen die ook last hebben van een zeer inkakkende framerate bij last gen games? Bij Jedi Fallen Order en Red Dead Redemption 2 hapert het beeld enorm als ik de camera roteer. Bij Jedi Fallen Order gebeurt het niet in performance mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Rivanov schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:01:
[...]

Eens kijken of daar met Black Friday nog een leuke deal op komt. Ik heb een simpele 5400 RPM externe USB 3.0 HDD er aan hangen, maar dat schiet echt niet op. Prima voor de One X, maar nu te storend (lekker snobistisch :') )

Kan mijn huidige HDD door naar mijn zoon en heeft iedereen hier in huis een Xbox One (en up) met voldoende opslagruimte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
Ik had gelezen dat je gemakkelijk tussen een externe harddrive/ssd kunt swappen naar je interne geheugen. Klopt dat? En hoe snel gaat dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:43
Rivanov schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:32:
[...]

Dat zwarte scherm krijg je ook omdat de resolutie telkens omschakelt van 1080p (Dashboard) naar 4K (game)
Dat hoeft toch helemaal niet? De output van de XSX - gekoppeld aan een 4k scherm - is toch altijd gewoon 4k? Alleen in het geval van het dashboard moet de XSX de interne 1080p upscalen naar 4k. Maar de output is dan altijd 4k.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

DutchOwnage schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:08:
Stomme vraag maar hoe krijg ik mijn volledige download snelheid weer terug nadat ik een game gespeeld heb :+
Gaat automatisch bij mij. Als ik van een game naar het dashboard ga en vervolgens snel kijk bij Mijn Games dan zie ik hem alweer snel omhoog schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Shit, bij mij dus niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kobus Post
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-09 17:13
Rebooten?

No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 19:45
@Rivanov heb jij ook de quirk met je LG CX dat wanneer je de Xbox aan laat staan en de TV later weer aanzet, de menu balk van de tv tevoorschijnkomt (de balk met de tv apps).

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Ja, dan weer wel maar dat moet toch niet iedere keer nodig zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:19

tuinïnen

Eventus stultorum magister

DutchOwnage schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:13:
[...]

Even naar mijn games gaan, laatste game -> opties -> afsluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

[...]

Ik had het gisteren ook niet. Maar dat kwam denk ik omdat het spel wat ik speelde nog in de achtergrond draaide. Even echt de game quiten en toen was het weer snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

[...]

Zou het wellicht door drukte komen? Ik zie nu dat mijn games ook even maar op 40 mbit downloaden ipv 110 mbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toshirou
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:54

Toshirou

Vinyl Surfer

MGSNK schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:12:
@Rivanov heb jij ook de quirk met je LG CX dat wanneer je de Xbox aan laat staan en de TV later weer aanzet, de menu balk van de tv tevoorschijnkomt (de balk met de tv apps).
Ik heb dat hier ook. Maar wanneer ik ingelogd ben (na het invoeren van het wachtwoord) dan verdwijnt de balk weer. Niet echt heel storend, zal waarschijnlijk wel een bug/glitch zijn die binnenkort verholpen gaat worden.

Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torgo
  • Registratie: Oktober 2003
FYI, ik had al eerder gevraagd hoe het zat met HDMI-CEC omdat ik wat issues heb. Mijn XSX kan mijn TV aanzetten, maar zet het niet op de goede input. Mijn TV kan mijn XSX niet uitzetten. Er blijken meer mensen te zijn met issues:

https://www.reddit.com/r/...micec_isnt_working_right/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30
Xlast88 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:45:
[...]

Ik had geen tracking code ontvangen, op de MSFT website stond alleen maar "dispatched". Bij ontvangst bleek er wel een tracking code op de label te staan en ze vroegen om mijn handtekening.
Ik heb nog geen dispatched. Wel al de betaling volgens mij, maar niks ontvangen van dat ie weg zou zijn gestuurd, en dus ook geen tracking.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
tuinïnen schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:14:
[...]

Even naar mijn games gaan, laatste game -> opties -> afsluiten
Dank je, held :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
ik heb dit ook met mijn CX, dacht dat dat normaal was? Gaat wel binnen een paar seconden weer weg.

Net even FH4, sea of thieves en Doom gespeeld. Doom viel me trouwens wel wat tegen qua graphics, had ik meer van verwacht. Ook het platformen vind ik niet echt leuk, dus die laat ik denk ik even liggen.

Nu nog een hele rits games installeren, waaronder Forza Motorsport (denk dat die mij meer kan bekoren dan FH4), Halo 5, Wasteland 3, Outer Worlds, No Mans Sky en Fight Night (!!!)

Alles even kort aanslingeren en kijken wat het meest blijft plakken. Ik denk toch dat ik bij Gears 5 en Ori als eerste blijf.

Welke games spelen jullie momenteel zoal?

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitDyl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-08 10:07
Goed om te weten, dan valt het wel mee met fysieke media ten opzichte van downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Nog sneller: Xbox logo op de controller--> (op game gaan staan met cursor) Menu knop controller en dan 'quit game'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Laatst online: 05-01 00:40
TTHEEBO1 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:18:
[...]

Nu nog een hele rits games installeren, waaronder Forza Motorsport (denk dat die mij meer kan bekoren dan FH4), Halo 5, Wasteland 3, Outer Worlds, No Mans Sky en Fight Night (!!!)

Alles even kort aanslingeren en kijken wat het meest blijft plakken. Ik denk toch dat ik bij Gears 5 en Ori als eerste blijf.

Fight Night!! Die heb ik net even gespeeld en mijn held Manny gekozen. Ziet er ook nog goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Notna schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:24:
[...]

Nog sneller: Xbox logo op de controller--> (op game gaan staan met cursor) Menu knop controller en dan 'quit game'
Super. Jammer dat de duimpje er nog steeds niet zijn. Dan maar zo d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:46

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Werkt op de Series X lokaal gamestreamen naar windows nog wel?
Vanuit de windows app krijg ik de melding dat streamen uit staat op de Xbox en daar kan ik die optie echt nergens meer vinden?

Mijn Xbox One X staat er nog naast en die doet het wel, dus netwerk/pc is het issue niet.

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-07 16:04

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Wellicht voor anderen die ook met crashende xbox series X zitten; gisteren cashte hij dus met een groen scherm en een soort jitter geluid. Was geen leven meer in te krijgen. Vandaag dacht ik laat ik eens proberen maar wederom geen beeld of connectie met de controller. Voor de grap maar een game disc erin gedaan en prompt kreeg ik weer beeld. Xbox was wel naar factory reset settings gezet maar mogelijk dat dit ook kwam door alle opties die ik gisteren zelf heb geprobeerd met knopjes ingedrukt houden enz.
Anyway, alles ingesteld, assassins creed valhalla weer gestart; flikkerend beeld. HDMI kabel die erbij zat (zou 2.1 moeten zijn) vervangen door een andere en beeld was ok. Na 15 minuten spelen ineens weer zwart beeld en vervolgens geen signaal meer. Ook controller was verbinding kwijt (lampje knipperde). Ik denk maar weer een disc proberen (Rayman legends) en voila, weer beeld en ook ingelogd. Ik vermoed dat er zeer snel een update moet komen. Ga zo eens een andere game proberen om te zien of het dan ook optreedt...

I'm not as think as you stoned I am

Acties:
  • 0 Henk 'm!
doobieters schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:10:
Ik had gelezen dat je gemakkelijk tussen een externe harddrive/ssd kunt swappen naar je interne geheugen. Klopt dat? En hoe snel gaat dit?
BF5 is 87GB en dat duurde 3 minuten om te verplaatsen van de interne SSD naar de externe SSD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Zijn wel een aantal dingen van de Xbox UI die ze hopelijk beter kunnen maken.

Wat ik nu merk is dat ik het wel fijn zou vinden om een soort klein symbool o.i.d te hebben voor als een game in Quick Resume staat of niet, de enige manier om dit nu na te checken is om een game te selecteren en kijken of er "Quit" in het menu staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
instellingen - algemeen - startpagina instellingen, alles afvinken (bovenste is in elk geval die balk, maar rest lijkt me ook niet zinvol)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 14:55
Mensen wat gaan we hard hier :D 249 nieuwe posts, dat is een stuk meer dan het pre-order topic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 19:45
Danfoss schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:29:
Werkt op de Series X lokaal gamestreamen naar windows nog wel?
Vanuit de windows app krijg ik de melding dat streamen uit staat op de Xbox en daar kan ik die optie echt nergens meer vinden?

Mijn Xbox One X staat er nog naast en die doet het wel, dus netwerk/pc is het issue niet.
Known issue, problemen met streamen naar Windows 10 :o

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 19:42
Rivanov schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:31:
[...]

BF5 is 87GB en dat duurde 3 minuten om te verplaatsen van de interne SSD naar de externe SSD.
Nondeju...Bij mij duurde Gears Of War 4 118GB via network transfer van XOX internal naar XSX internal ruim een half uur :+

Xbox Live: Springbok NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasmijn22
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-07 14:39

Jasmijn22

& Ravenwood

Wat een beest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

TTHEEBO1 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:18:
[...]

ik heb dit ook met mijn CX, dacht dat dat normaal was? Gaat wel binnen een paar seconden weer weg.

Net even FH4, sea of thieves en Doom gespeeld. Doom viel me trouwens wel wat tegen qua graphics, had ik meer van verwacht. Ook het platformen vind ik niet echt leuk, dus die laat ik denk ik even liggen.

AC: Valhalla, Watch Dogs: Legion (voor de raytracing :9) en Gears Tactics :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel jammer dat je geen screenshots / gameclips kunt sharen als je deze op een externe disk opslaat.
Werkt enkel als je deze op de interne SSD saved. Was dat altijd al zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
Heb de mijne ook binnen. (X)

Mooi Kastje. Stuk kleiner dan verwacht, hij oogt echt een stuk groter op video of Foto's.
Past makkelijk horizontaal in mijn kast met de ventilator naar voren gericht. Ik zie hem nauwelijks liggen.

Nu Horizon 4 aan het downloaden 81 gig.
Verder de diskdrive meteen even geprobeerd. Geen rare bijgeluiden gelukkig.

Hopelijk blijven mijn indruk positief als ik hem vanavond eens goed ga testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rivanov schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:42:
Wel jammer dat je geen screenshots / gameclips kunt sharen als je deze op een externe disk opslaat.
Werkt enkel als je deze op de interne SSD saved. Was dat altijd al zo?
Dat kan wel van een externe schijf maar die moet anders geformatteerd worden dan externe opslag voor de X/S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Witcher 3's laadtijden nu en de performance mode met gewoon een heerlijke 60fps. Jezus wat nice.

Je mist wellicht wat (haast niet merkbare) grafische toeters en bellen met de performance mode maar die framerate is heerlijk. En qua scherpte lijkt het niet onder te doen voor 4K mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:02
devilsnight schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:48:
Witcher 3's laadtijden nu en de performance mode met gewoon een heerlijke 60fps. Jezus wat nice.

Je mist wellicht wat (haast niet merkbare) grafische toeters en bellen met de performance mode maar die framerate is heerlijk. En qua scherpte lijkt het niet onder te doen voor 4K mode.
Haast jammer dat je dan die verschrikkelijke game moet spelen. Krijg nog steeds nachtmerries van dat stomme paard :)
Pagina: 1 ... 8 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord