Ik zie niet snel de base games heel klein worden. Uiteindelijk is de game pass niet alleen gevuld met games van Microsoft, maar met games van meerdere partijen die ook nog games moeten verkopen op de PS5, switch en buiten de game pass store zoals Steam. Zou heel dom zijn om dan de base game klein te maken om daarna geld te vangen met de DLC. Microsoft heeft natuurlijk ook al aangeven dat zij hun exclusives best wel op bijvoorbeeld de PS5 willen uitbrengen, dan moet je toch echt wel met een volwaardige game uitkomen.Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2020 @ 13:13:
[...]
In de huidige vorm gaat het wel ja, maar het is maar de vraag hoe de ontwikkeling verder gaat. En hoe laagdrempelig de shop voor onze neus wordt gehangen tijdens het gamen in de toekomst waarbij we met een klik weer wat kunnen kopen. Of wanneer base games heel klein worden en dat dlc main inkomsten gaat worden.
We moeten wel opletten dat we niet microsoft als gulle partij ziet die ons belangrijker vindt dan geld. Uiteindelijk stonden ze op het punt van stoppen met xbox en zetten ze nu alles op alles om te groeien. En dat ze daar eventjes minder door verdienen is niet omdat ze zo sympathiek zijn.![]()
Ben wel tevreden hoor met gpu momenteel, gewoon interessant om hun aanpak te bekijken.
Dat klopt ja. Als een game uit Gamepass gaat is er wel de optie om die met korting alsnog te kopen. De DLC blijft natuurlijk wel jouw eigendom.Jeffrey1908 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 12:57:
[...]
Ik heb gampass nog niet zo lang maar ik weet dat games wel verdwijnen na een poosje, is het dan werkelijk zo dat je dlc's koopt voor een game die niet jou eigendom is en die verwijderd kan worden? of werkt dit anders?
Titels van Microsoft blijven inprinciepe altijd in Gamepass. Enige uitzondering zal waarschijnlijk de Forza serie zijn. De licenties van auto's die mogen worden gebruikt is meestal tijd gebonden. Om die te verlengen voor een handje vol mensen welke nig graag de oude games spelen is dan misschien iets te veel gevraagd.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Oke, de optie om de game dan te kopen met korting is wel fijn, vroeg mij dit dus af omdat ik het wel raar vind dat je dlc's koopt voor iets wat niet van jou is.Phydomir schreef op woensdag 30 december 2020 @ 13:27:
[...]
Dat klopt ja. Als een game uit Gamepass gaat is er wel de optie om die met korting alsnog te kopen. De DLC blijft natuurlijk wel jouw eigendom.
Titels van Microsoft blijven inprinciepe altijd in Gamepass. Enige uitzondering zal waarschijnlijk de Forza serie zijn. De licenties van auto's die mogen worden gebruikt is meestal tijd gebonden. Om die te verlengen voor een handje vol mensen welke nig graag de oude games spelen is dan misschien iets te veel gevraagd.
Vooralsnog zijn er toch alleen Forza Horizon games delisted? Die zijn uiteraard ook onderdeel van de Forza serie, maar misschien wel goed voor de duidelijkheid. Ik dacht overigens dat dat niet met de auto-licenties te maken had, maar met de muziek-licenties. Maar daar ben ik niet 100% zeker vanPhydomir schreef op woensdag 30 december 2020 @ 13:27:
[...]
Dat klopt ja. Als een game uit Gamepass gaat is er wel de optie om die met korting alsnog te kopen. De DLC blijft natuurlijk wel jouw eigendom.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Oh, dat zou ook kunnen. Iets met licenties in ieder gevalBM schreef op woensdag 30 december 2020 @ 13:34:
[...]
Vooralsnog zijn er toch alleen Forza Horizon games delisted? Die zijn uiteraard ook onderdeel van de Forza serie, maar misschien wel goed voor de duidelijkheid. Ik dacht overigens dat dat niet met de auto-licenties te maken had, maar met de muziek-licenties. Maar daar ben ik niet 100% zeker van
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Nee het werkt zoals je beschrijft. Echter de MS titels zullen niet uit gamepass gaan. En als een game wel uit gamepass gaat en je wilt hem nog blijven spelen kun je hem met korting kopen.Jeffrey1908 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 12:57:
[...]
Ik heb gampass nog niet zo lang maar ik weet dat games wel verdwijnen na een poosje, is het dan werkelijk zo dat je dlc's koopt voor een game die niet jou eigendom is en die verwijderd kan worden? of werkt dit anders?
Heb laatst DLC gekocht voor Lonely Mountains Downhill. Heb erg veel plezier beleefd aan dat spel en speelde het via Gamepass. Ik wilde graag die developers supporten en een leuke DLC spelen, dus gewoon gekocht. Mocht die game uit gamepass gaan, en wil ik het alsnog spelen, dan koop ik de main game met korting.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
XSX games kunnen toch alleen vanaf interne hdd afgespeeld worden of die seagate 1tb nvme ssd?Segafreak83 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 12:28:
[...]
Heb ik gedaan, staat op externe schijf, dank je wel.
Maar dan doet ie het nog..
Duidelijk zo raar is het ook niet natuurlijk je koopt geen dlc's wanneer je een game niet leuk vind, daarbij is de korting wel prettig als je hem dan wel wilt zekers als je al dlc's gekocht hebt voor deze game.uchiha tijntje schreef op woensdag 30 december 2020 @ 14:34:
[...]
Nee het werkt zoals je beschrijft. Echter de MS titels zullen niet uit gamepass gaan. En als een game wel uit gamepass gaat en je wilt hem nog blijven spelen kun je hem met korting kopen.
Heb laatst DLC gekocht voor Lonely Mountains Downhill. Heb erg veel plezier beleefd aan dat spel en speelde het via Gamepass. Ik wilde graag die developers supporten en een leuke DLC spelen, dus gewoon gekocht. Mocht die game uit gamepass gaan, en wil ik het alsnog spelen, dan koop ik de main game met korting.
Is het afhankelijk hoeveel korting je krijgt per game of is dit standaard een x procent?
Volgens mij is het 20% of zo, niet heel spectaculair in ieder geval. Maar goed, als ik dlc koop dan doe ik dat omdat ik het dan wil spelen. Lig er niet echt wakker van dat ik het een jaar later niet meer kan spelen, en anders koop ik de game wel weer in een sale (waar de korting meestal veel beter is dan die verdwijn uit gamepass korting).Jeffrey1908 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 15:05:
[...]
Duidelijk zo raar is het ook niet natuurlijk je koopt geen dlc's wanneer je een game niet leuk vind, daarbij is de korting wel prettig als je hem dan wel wilt zekers als je al dlc's gekocht hebt voor deze game.
Is het afhankelijk hoeveel korting je krijgt per game of is dit standaard een x procent?
Gamertag: FinrazielNL
Ik heb de gamepass vooral voor de grote titels als Forza/Gears/Halo en de BC games. Ik vind het fantastisch om die nog eens door te spelen en dat de niet MS titels eruit gaan na verloop van tijd, daar kan ik niet heel erg mee zitten. Het meeste heb ik dan toch wel weer doorgespeeld en het wordt wel weer vervangen door andere games.
wat een fantastische 4K patch voor RDR (2010). het was echt een drama geworden op de ps3 om dit spel nog eens te doorlopen, je kon alle pixels tellen. voor zulke dingen ben ik blij dat ik een xbox in huis heb gehaald.
Klopt, maar ik was in de veronderstelling dat je die games wel tijdelijk kan verplaatsen naar een externe schijf om zo ruimte te maken op de interne schijf en als je ze dan wil spelen, dat je ze dan terug kan verplaatsen.JDL15 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 15:01:
[...]
XSX games kunnen toch alleen vanaf interne hdd afgespeeld worden of die seagate 1tb nvme ssd?
Maar misschien heb ik dat verkeerd begrepen.
Vandaag mijn Xbox series x binnengekregen. Ik ben nog niet helemaal bekend met de manier van online kopen. Als ik een EU Xbox live giftcard koop bij bijv Eneba, kan ik dan met dat tegoed in de store shoppen voor de series x?
Ik denk het wel, maar ik twijfel omdat het een EU kaart is.
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Correct! Je kan gewoon op en neer pompen, alleen XSX en XSS spellen kan je van de interne schijf spelen, de rest gewoon van je externe HDD/SSD.Segafreak83 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 17:56:
[...]
Klopt, maar ik was in de veronderstelling dat je die games wel tijdelijk kan verplaatsen naar een externe schijf om zo ruimte te maken op de interne schijf en als je ze dan wil spelen, dat je ze dan terug kan verplaatsen.
Maar misschien heb ik dat verkeerd begrepen.
[ Voor 14% gewijzigd door harrytasker op 30-12-2020 19:36 ]
In principe kan je van elke regio een giftcard kopen. Je moet deze wel redeemen op de XBOX site van deze regio (kan je gewoon instellen in je browser als je op de site zit). Je moet wel even een adresje aanmaken voor die regio/land.Kroetie2970 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 19:33:
Vandaag mijn Xbox series x binnengekregen. Ik ben nog niet helemaal bekend met de manier van online kopen. Als ik een EU Xbox live giftcard koop bij bijv Eneba, kan ik dan met dat tegoed in de store shoppen voor de series x?
Alvast bedankt
Bedankt , dit snap ik. Maar ik wil het gewoon redeemen op de Xbox store op mijn Xbox. Deze is geregistreerd in Nederland want daar woon ik .😁harrytasker schreef op woensdag 30 december 2020 @ 19:38:
[...]
In principe kan je van elke regio een giftcard kopen. Je moet deze wel redeemen op de XBOX site van deze regio (kan je gewoon instellen in je browser als je op de site zit). Je moet wel even een adresje aanmaken voor die regio/land.
Ik kan daar toch dan gewoon games kopen met een EU giftcard?
Misschien domme vraag? In iedergeval bedankt.
Je, is gewoon voor de store. Dus ook NL.
[ Voor 17% gewijzigd door Zhankou op 30-12-2020 19:49 ]
Ok dank je . Ik ga ff de vrouw naast mij minder blij maken met een paar aankopen.😁Zhankou schreef op woensdag 30 december 2020 @ 19:48:
Je, is gewoon voor de store. Dus ook NL.
Blijkbaar was mijn PSN account gelinkt aan Ubisoft van een huisgenoot, nog in m'n studententijd. Je kunt met support opnemen om dat te unlinken..Farabi schreef op woensdag 30 december 2020 @ 11:39:
[...]
Precies zelfde hier. Ik graag het antwoordt.
Overigens wel kut, want nu zijn mijn savegames bij die huisgenoot ipv bij mij..
Nog geen idee hoe ik dit nu kan omzeilen om bijv mijn save game uit playstation network kan halen.
[ Voor 22% gewijzigd door seeKo op 30-12-2020 20:01 ]
Xbox aangezet maar het dashboard laadt niet helemaal in. Kan bepaalde games niet starten, ik kom niet meer in gamepass, het systeem heeft wel connectie met internet maar alles duurt lang en is traag. Microsoft store icoon doet helemaal niks meer. Voorheen nooit problemen. Kaduuk?
[ Voor 9% gewijzigd door Vinnocchio op 30-12-2020 20:07 ]
Powerknop al een keer 10 sec. ingedrukt, zodat deze volledig afsluit? Daarna rebooten.Vinnocchio schreef op woensdag 30 december 2020 @ 20:06:
Xbox aangezet maar het dashboard laadt niet helemaal in. Kan bepaalde games niet starten, ik kom niet meer in gamepass, het systeem heeft wel connectie met internet maar alles duurt lang en is traag. Microsoft store icoon doet helemaal niks meer. Voorheen nooit problemen. Kaduuk?
Of kabel even minuutje van de stroom halen.
142TB = 1136 Tbit in een uur / 60 / 60 / * 1000 * 1000 = 315555mbit/sVinnocchio schreef op woensdag 30 december 2020 @ 20:23:
Helpt niet helaas. Wat ik ook heel vreemd vind is dit: [Afbeelding]
Zóveel traffic?? Waarom en hoe?
Nette internet verbinding heb jij!
met welk emailadres kan ik contact opnemen?seeKo schreef op woensdag 30 december 2020 @ 19:59:
[...]
Blijkbaar was mijn PSN account gelinkt aan Ubisoft van een huisgenoot, nog in m'n studententijd. Je kunt met support opnemen om dat te unlinken..
Overigens wel kut, want nu zijn mijn savegames bij die huisgenoot ipv bij mij..
Nog geen idee hoe ik dit nu kan omzeilen om bijv mijn save game uit playstation network kan halen.
Sinds vandaag een xbox series x in huis, en op mijn one gebruikte ik altijd deze remote
https://www.pdp.com/en/pdp-gaming-talon-media-remote-xbox
Maar op de series x geeft hij geen response. Er is geen aparte connectie nodig maar heeft iemand deze op de X aan de praat gekregen? Wil hem wel graag blijven gebruiken
Maar op de series x geeft hij geen response. Er is geen aparte connectie nodig maar heeft iemand deze op de X aan de praat gekregen? Wil hem wel graag blijven gebruiken
Elect a clown, expect a circus.
Ik heb een soortgelijk probleem. Al mijn games vragen om in te loggen, maar dat ben ik al. Ik denk dat mijn isp flink aan het kloten is, want iptv werkt ook al niet. Heb je toevallig kpn?Vinnocchio schreef op woensdag 30 december 2020 @ 20:06:
Ja heb KPN 😩Silversin schreef op woensdag 30 december 2020 @ 21:09:
[...]
Ik heb een soortgelijk probleem. Al mijn games vragen om in te loggen, maar dat ben ik al. Ik denk dat mijn isp flink aan het kloten is, want iptv werkt ook al niet. Heb je toevallig kpn?
Ik gebruik hem probleemloos op mijn series SSlasher schreef op woensdag 30 december 2020 @ 21:00:
Sinds vandaag een xbox series x in huis, en op mijn one gebruikte ik altijd deze remote
Bij mij werkt de afstandsbediening perfect en deed het out-of-the-box. Typenummer: 048-083-NA-D1 Het typenummer staat vermeld in het 'batterijvak' als je batterijen plaatst.Slasher schreef op woensdag 30 december 2020 @ 21:00:
Op de Series X|S is apparaatbesturing te vinden onder Algemeen > Opties voor tv en beeld (HDMI-CEC)
- Settings > TV & One Guide > Device Control
- Follow the on screen instructions to setup your tv, cable or satellite box, audio receiver, and tv tuner
Onder Apparaten & verbindingen > Media-afstandsbediening. Hier kan je de OneGuideknop koppelen aan een app of spel.
Er valt eigenlijk niets bijzonders in te stellen. Afstandsbediening zou het gewoon moeten doen.
[ Voor 3% gewijzigd door ariekanari op 30-12-2020 22:07 . Reden: controle type- of modelnr. ]
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Even Googlen naar Ubisoft support. Dan kun je chat starten.Farabi schreef op woensdag 30 december 2020 @ 20:55:
[...]
met welk emailadres kan ik contact opnemen?
Kan dat met een virtuele assistent? Anders moet ik tot morgen wachten.seeKo schreef op woensdag 30 december 2020 @ 22:03:
[...]
Even Googlen naar Ubisoft support. Dan kun je chat starten.
Vraagje ik probeer 3x 12 maanden xbox live te activeren met braziliaanse codes. Echter wordt ik constant doorverwezen naar mijn console om te activeren. Is er een omweg want ik wil graag via von de codes activeren en heb op mijn pc geen wifi om een accespoint te creeren met vpn.
Netflix of andere streamingservice gekeken?Vinnocchio schreef op woensdag 30 december 2020 @ 20:23:
Helpt niet helaas. Wat ik ook heel vreemd vind is dit: [Afbeelding]
Zóveel traffic?? Waarom en hoe?
Updates van games, of de update van het OS zelf?
Een stream van 4K op Netflix met DV tikt wel lekker aan als je die een uurtje kijkt.
Edit: 139TB is wel een beetje veel in een uurtje.. je maand-totaal ligt redelijk tegen die van mij aan.
:strip_exif()/f/image/YMZODGeVu1tm69LqIP3AugfE.jpg?f=fotoalbum_large)
Je had niet de Xbox tijdelijk in een andere tijdzone/locatie waardoor hij een komma voor een punt aanziet in de opgeslagen getallen?
[ Voor 32% gewijzigd door SunnieNL op 30-12-2020 22:15 ]
Bij mij kon het pas in de avond, ik denk dat ze in Montreal zittenFarabi schreef op woensdag 30 december 2020 @ 22:05:
[...]
Kan dat met een virtuele assistent? Anders moet ik tot morgen wachten.
Dit klopt niet: games die optimized zijn voor xsx/xss kunnen niet van een externe hdd/sdd worden gespeeld. De Halo collection, forza, gears 5, doom eternal, etc. zijn bijvoorbeeld geoptimaliseerd voor xsx / xss en kunnen daardoor niet rechtstreeks van een externe schijf worden gespeeld. Daarnaast zijn de laadtijden van de spellen die je van een externe schijf speelt ook stuk langzamer dan vanaf intern.harrytasker schreef op woensdag 30 december 2020 @ 19:35:
[...]
Correct! Je kan gewoon op en neer pompen, alleen XSX en XSS spellen kan je van de interne schijf spelen, de rest gewoon van je externe HDD/SSD.
Voor mij zijn dit redenen geweest om de Seagate te kopen. Werkt perfect!
Volgens mij bedoeld @harrytasker dat ook.Exo81 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 22:39:
[...]
Dit klopt niet: games die optimized zijn voor xsx/xss kunnen niet van een externe hdd/sdd worden gespeeld. De Halo collection, forza, gears 5, doom eternal, etc. zijn bijvoorbeeld geoptimaliseerd voor xsx / xss en kunnen daardoor niet rechtstreeks van een externe schijf worden gespeeld. Daarnaast zijn de laadtijden van de spellen die je van een externe schijf speelt ook stuk langzamer dan vanaf intern.
Voor mij zijn dit redenen geweest om de Seagate te kopen. Werkt perfect!
Afgezien daar van, hier ook geen seconde spijt gehad van de Seagate, lekker snel en rammen maar !
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik meen op Reddit gelezen te hebben dat er bugs zitten in deze dataverbruik pagina. Misschien kunnen anderen dit bevestigen?SunnieNL schreef op woensdag 30 december 2020 @ 22:07:
[...]
Netflix of andere streamingservice gekeken?
Updates van games, of de update van het OS zelf?
Een stream van 4K op Netflix met DV tikt wel lekker aan als je die een uurtje kijkt.
Edit: 139TB is wel een beetje veel in een uurtje.. je maand-totaal ligt redelijk tegen die van mij aan. [Afbeelding]
Je had niet de Xbox tijdelijk in een andere tijdzone/locatie waardoor hij een komma voor een punt aanziet in de opgeslagen getallen?
Jep, klopt.bartd1983 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 22:43:
[...]
Ik meen op Reddit gelezen te hebben dat er bugs zitten in deze dataverbruik pagina. Misschien kunnen anderen dit bevestigen?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Heb 2 shake-dingetjes uitgezet en heb na een uur nog steeds geen hoofdpijn. Het lijkt te werken. Bedankt voor de tip. Eindelijk genieten.uchiha tijntje schreef op woensdag 30 december 2020 @ 01:44:
[...]
Ik denk dat het komt door de roadie run. Als je rent (roadie run) gaat je camera bewegen op een bepaalde manier dat wellicht motion sickness kan oproepen bij sommigen?
Geen idee of je dat in de settings kunt uitzetten.
Je zal toch VPN moeten gebruiken anders gaat dat niet lukkenKente91 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 22:07:
Vraagje ik probeer 3x 12 maanden xbox live te activeren met braziliaanse codes. Echter wordt ik constant doorverwezen naar mijn console om te activeren. Is er een omweg want ik wil graag via von de codes activeren en heb op mijn pc geen wifi om een accespoint te creeren met vpn.
Is al jaren zobartd1983 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 22:43:
[...]
Ik meen op Reddit gelezen te hebben dat er bugs zitten in deze dataverbruik pagina. Misschien kunnen anderen dit bevestigen?
Next Gen ! 💪🏼Martinspire schreef op woensdag 30 december 2020 @ 23:07:
Even kijken met 4k:
[YouTube: S.T.A.L.K.E.R. 2 Official In-Engine Gameplay Teaser]
Toch mooi dat het een exclusive is
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ongelooflijke sukkel dat ik ben. In mijn top 5 van dit jaar ben ik gewoon Grounded vergeten. Deze moet er gewoon in. Crash 4 vliegt er dan maar heel snel uit.uchiha tijntje schreef op maandag 21 december 2020 @ 12:11:
Omdat hier een aantal mensen toch een lijstje hebben gemaakt van beste games van 2020 en ik erg van lijstjes houd. Hierbij mijn top 5 van dit jaar.
Ori and the Will of the Wisps (Gamepass)
[YouTube: Ori and The Will Of The Wisps Trailer]
Als men over 10 jaar een artikel moet schrijven over geweldige metroidvanias mogen daar in mijn optiek 2 games van de vorige generatie niet ontbreken, namelijk Hollow Knight en Ori and the Will of the Wisps. Wat is Ori toch een pareltje. Waar ik de gameplay (met name de fighting mechanics) van Hollow Knight net iets diepgaander vindt dan die van Ori vind ik de platform mechanics haast ongeevenaard in smoothness. Daarnaast is het qua verhaal, setpieces, graphics echt top of the bill. Helaas waren er bij launch wel wat performance issues, maar die zijn al geruime tijd verholpen en loopt die nu op de Series X vloeiend op 120FPS 4K. Ori is dan ook in mijn optiek de benchmark voor elke toekomstige platformgame. Ik ben nu bezig met een run op hard mode. Echt een pittige uitdaging, maar vind het wel weer ontzettend tof om me in de wereld van Niwen te onderdompelen.
Wasteland 3 (Gamepass)
[YouTube: Wasteland 3 - Official Gameplay Trailer | X019]
Ja waar moet ik beginnen. Ik had tot eerder dit jaar me eigenlijk nooit gewaagd aan het genre van turn based tactical games. Vroeger heb ik wel de Baldurs Gates en dergelijke gespeeld, maar dat is niet helemaal vergelijkbaar. Echter Wasteland 3 kwam eerder dit jaar uit in Gamepass en dacht, waarom niet even proberen. En ik vond het echt helemaal geweldig en ik was hooked. De story telling, de characters, de soundtrack, de graphics, de verschillende speelstijlen, de post apocalytische wereld. Echt een aanrader! En sindsdien zal ik niet snel meer een gamegenre die ik nooit heb geprobeerd naast me neerleggen omdat ik denk het niet bij me past. Lang leve gamepass!
Gears Tactics (Gamepass)
[YouTube: Gears Tactics - Official Launch Trailer]
Ik ben sinds de eerste Gears of War groot fan van de games, de lore en de characters. Toen ik voor de 1e keer de aankondiging zag van Gears Tactics had ik wel wat twijfels, aangezien ik dacht dat ik turn based tactical games niets voor mij waren, maar na het spelen van Wasteland 3 had ik er eigenlijk wel zin in gekregen. En terecht, want sinds de release van de Xbox Series X met Gears Tactics als launch titel is dat ook de game waar ik het meeste tijd in heb zitten. Het heeft echt een gears feel, zowel in verhaal als characters, als gameplayelementen, maar dan vertaald naar turn based combat. De gameplay is echt wel tactisch, zeker op Insane difficulty, maar niet TE waar door je door het bomen het bos niet meer ziet. Enige minpuntje van het hele spel is dat de main campaign wel wat korter had mogen zijn. Er zaten iets teveel filler missies tussen waardoor mensen wellicht afhaken voordat ze bij de end boss zijn, die erg tof is.Ik heb nog niet alle achievements, vanwege met name stomme RNG collectibles, maar wie weet ga ik die nog halen.
Sayonara Wild Hearts
[YouTube: SAYONARA WILD HEARTS | Launch Trailer]
Geen idee hoe ik deze game moet beschrijven, daarom maar een aantal quotes van een paar reviews
It’s tough to review a game that is generally regarded as unarguably excellent, but to any of the people still holding back on Sayonara Wild Hearts, I urge you to jump in. There isn’t a single element of it that hasn’t been crafted with love and care, and its pop-centric soundtrack is brought together by some really fun gameplay. It is absolutely essential.
Short, sweet, and simple, Sayonara Wild Hearts is a package of positivity, with music and visuals that will sure to win anyone over.
Truly incredible, Sayonara Wild Hearts is a pop-culture gem that celebrates music and games in a passionately individual way. There has never been anything else quite like it, and if you have even a passing interest in gaming’s inherent value you need to play it. And then play it again.
Bottom line, gewoon proberen!
Crash Bandicoot 4
[YouTube: Crash Bandicoot 4: It’s About Time – Gameplay Launch Trailer | PS4]
Ik was erg sceptisch toen ik de trailer zag. Hoe kan een sequel op de beste games van Naughty Dogs ooit recht doen aan de oorspronkelijke trilogie. Maar ik zat helemaal verkeerd. Het houdt rekening met de klassieke gameplay, maar wel in een modern jasje. Er zit ontzettend veel content in, waarbij zowel de casual gamer als de ervaren platformer aan zijn trekken komt qua uitdaging. Alhoewel de game af en toe echt pittig is, met name voor het halen van alle achievements, is het wel echt een pareltje voor iedereen die ook maar een beetje een platform liefhebber is. Een van de games waar ik het meest trots op ben om dit jaar op 1000GS te zetten.
Overige titels
En titels die net buiten de boot zijn gevallen zijn: Journey to the Savage Planet (Gamepass), Tony Hawk Pro Skater 1 & 2 en Children of Morta (Gamepass). En de game die ik het meest gespeeld heb dit jaar in uren is denk ik Sea of Thieves (Gamepass) geweest maar die is niet dit jaar uitgekomen. Ook al speel ik het niet meer vanwege het ontbreken van een vaste groep waar ik mee kan spelen is dat toch wel eigenlijk stiekem mijn Game of the Year geweest. Ik was voor een maand of 3 echt compleet hooked
.
Vandaag weer even gespeeld op de Series X nadat ik hem een tijdje niet meer had opgestart. Ik wilde wachten tot de Series X en een grote update.
Ik kon dan ook gelijk beginnen met de Pond update. Wat een leuke update is dat zeg! Leuke nieuwe crafts en weer echt memorabele setpieces met de Koi Karper en de
spoiler:
, waar ik zo van schrok dat mijn vriendin dat beneden kon horen... En wat ziet het spel er prachtig uit, zeker ook met de nieuwe HDR patch en wat speelt het ontzettend lekker op 60FPS. T-Rex action figure op de bodem
:strip_exif()/f/image/kGdaQBxYzM5LAPLqaAT6lp3t.jpg?f=fotoalbum_large)
wat een goede service via de chat zeg. net ook geregeld.seeKo schreef op woensdag 30 december 2020 @ 22:15:
[...]
Bij mij kon het pas in de avond, ik denk dat ze in Montreal zitten
Die kun je als los verhaal zien.Farabi schreef op woensdag 30 december 2020 @ 21:51:
Ik ben nog niet klaar met gears 5, maar kan ik de dlc los spelen? Of zitten er spoilers in?
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Gewoon Tunnelbear downloaden (is gratis). Gebruikmaken van een VPN in Brazilië, verbinden en dan activeren.Kente91 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 22:07:
Sinds gisteravond laat doet ie het weer, bleek inderdaad aan kpn te liggen.Silversin schreef op woensdag 30 december 2020 @ 21:09:
[...]
Ik heb een soortgelijk probleem. Al mijn games vragen om in te loggen, maar dat ben ik al. Ik denk dat mijn isp flink aan het kloten is, want iptv werkt ook al niet. Heb je toevallig kpn?
Verwijderd
Tik direct in ‘medewerker’ 😀Farabi schreef op woensdag 30 december 2020 @ 22:05:
[...]
Kan dat met een virtuele assistent? Anders moet ik tot morgen wachten.
Zo, Gears of War 2 campaign uitgespeeld. Op naar deeltje 3, wat blijft het toch een toffe serie!
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Elect a clown, expect a circus.
Fap fap fapMartinspire schreef op woensdag 30 december 2020 @ 23:07:
Even kijken met 4k:
Heel benieuwd. Zin in deze game.Martinspire schreef op woensdag 30 december 2020 @ 23:07:
Even kijken met 4k:
Ik had dit gedrag ook, m’n 8 jaar oude gigabit switch vertoonde kuren. Had wel een link maar geen volledige internet connectie. Na het vervangen werkt de XSX weer als een zonnetje.Vinnocchio schreef op woensdag 30 december 2020 @ 20:06:
Ik weet niet of je het inmiddels al gevonden had, maar:Farabi schreef op woensdag 30 december 2020 @ 00:39:
Kan iemand mij vertellen hoe ik 'under the ice' kom bij gears 5? Op youtube is het lastig zoeken met te lange video's.
spoiler:
Er is geen directe route (als in: op hetzelfde niveau) naar de plek waar je de explosieven haalt. Je moet een verhoging/berg/heuvel op met de slee, zodat je via een ijsbrug naar je doel kunt komen.
Ik heb zelf een paar dagen geleden ook een half uurtje rondgesleed. Zodra je
spoiler:
hebt gevonden ben je er praktisch al.
de brug
0.0
Xbox series x is net toegekomen van bol.com
Het valt me op dat er nog steeds ontzettend veel scalpers zijn. Dinsdag op 2dehands.be was er niet veel aanbod van xbox. Na de beschikbaarheid op bol.com zag je opeens de ene na de andere weer verschijnen op 2dehands.be
Ondanks ik meer ps5 oriented ben zal ik toch de xbox houden voor gamepass. Is de eerste generatie waar ik beide consoles heb. Hopelijk snel goede exclusives want dat heeft xbox toch nodig.
Het valt me op dat er nog steeds ontzettend veel scalpers zijn. Dinsdag op 2dehands.be was er niet veel aanbod van xbox. Na de beschikbaarheid op bol.com zag je opeens de ene na de andere weer verschijnen op 2dehands.be
Ondanks ik meer ps5 oriented ben zal ik toch de xbox houden voor gamepass. Is de eerste generatie waar ik beide consoles heb. Hopelijk snel goede exclusives want dat heeft xbox toch nodig.
Waarom heeft hij dat nodig? Jij hebt een Xbox gekocht en gamepass, precies wat Microsoft wil. Dus waarom moeten ze exclusives hebben?Pufster schreef op donderdag 31 december 2020 @ 10:01:
Xbox series x is net toegekomen van bol.com
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Niet 'nodig'. Die zijn er al hoorPufster schreef op donderdag 31 december 2020 @ 10:01:
Hopelijk snel goede exclusives want dat heeft xbox toch nodig.
Gears 5 al gechecked ?
En anders komende maand :
Ik ben wel benieuwd hoeveel bloopers er in zittenPepieNL schreef op donderdag 31 december 2020 @ 10:20:
[...]
Niet 'nodig'. Die zijn er al hoor![]()
Gears 5 al gechecked ?
[YouTube: The Medium - Dual-Reality Trailer]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Ik denk dat hij meer doelt op échte singleplayer AAA blockbusters zoals TLOU, God of War, Uncharted enz. Laten we wel wezen, daar ontbreekt het op de Xbox wel aan. Wat niet is, kan nog komen natuurlijk (Fable!)
Natuurlijk zijn Gears en Halo ook blockbusters, maar is toch iets anders imho (je moet maar net van shooters houden). Ik vermoed echter, dat die grote singleplayer blockbusters het domein blijven van Sony. Microsoft en Sony bewandelen gewoon ieder een heel ander pad, en daar is niets mis mee. Microsoft gaat wel stappen zetten de komende jaren.
Natuurlijk zijn Gears en Halo ook blockbusters, maar is toch iets anders imho (je moet maar net van shooters houden). Ik vermoed echter, dat die grote singleplayer blockbusters het domein blijven van Sony. Microsoft en Sony bewandelen gewoon ieder een heel ander pad, en daar is niets mis mee. Microsoft gaat wel stappen zetten de komende jaren.
[ Voor 3% gewijzigd door DutchOwnage op 31-12-2020 10:33 ]
Verwijderd
Deze heeft iedereen toch wel een keer (eindeloos) uitgespeeld?DutchOwnage schreef op donderdag 31 december 2020 @ 10:32:
Ik denk dat hij meer doelt op échte singleplayer AAA blockbusters zoals TLOU, God of War, Uncharted enz.
Ik heb sinds de PS3 geen console meer van Sony gehad, dus ik alvast nietVerwijderd schreef op donderdag 31 december 2020 @ 10:37:
[...]
Deze heeft iedereen toch wel een keer (eindeloos) uitgespeeld?
En over de exclusives... tsja... in een ideale wereld waren die er geen en dan kon iedereen gewoon een platform naar zijn/haar voorkeur nemen. Maar goed, dat gaat hem (voorlopig) niet worden. En er komen denk ik meer dan genoeg exclusive games naar de X-Box. Gezien de overname van Bethesda The Elder Scrolls 6 b.v. alleen al (wellicht geen nieuwe IP, maar wel een exclusieve als zijnde; Niet naar PlayStation).
[ Voor 42% gewijzigd door Thalaron op 31-12-2020 10:42 ]
Hmm ik heb iets vaags. Met al die aanbiedingen ben ik momenteel wat games aan het inslaan, Waaronder ook F1 2020. Het betreft een fysieke disc en dus geen download. Gisteren geïnstalleerd en even gespeeld. Alles werkt naar behoren maar in de library wordt hij weergeven als trial.
Meer mensen die hier last van hebben?
Meer mensen die hier last van hebben?
De meer 'filmische' games waar je meer cutscenes kijkt en gameplay op de tweede rij zit, gemaakt door studios die 2 consolegeneraties lang gezweerd hebben dat 30 fps de beste ervaring is? Zit ik eigenlijk niet op te wachten. Spendeer je 70 euro aan een veredelde filmDutchOwnage schreef op donderdag 31 december 2020 @ 10:32:
Ik denk dat hij meer doelt op échte singleplayer AAA blockbusters zoals TLOU, God of War, Uncharted enz. Laten we wel wezen, daar ontbreekt het op de Xbox wel aan. Wat niet is, kan nog komen natuurlijk (Fable!)

[ Voor 8% gewijzigd door Krimglas op 31-12-2020 11:05 ]
Als ik aan een veredelde film denk, schiet mij meer Detroit: Become Human te binnen. Maar goed, offtopicKrimglas schreef op donderdag 31 december 2020 @ 11:04:
[...]
De meer 'filmische' games waar je meer cutscenes kijkt en gameplay op de tweede rij zit, gemaakt door studios die 2 consolegeneraties lang gezweerd hebben dat 30 fps de beste ervaring is? Zit ik eigenlijk niet op te wachten. Spendeer je 70 euro aan een veredelde film
Stalker 2 is alvast iets om enorm naar uit te kijken komend jaar
Verwijderd
Sony heeft voor mij gewoon de betere games, dankzij een naugthy dog bijvoorbeeld. Maar op dit moment nu de consoles net uit zijn heeft gamepass mijn voorkeur. De filosofie van playstation bevalt mij beter, ze moeten het alleen wel eerst weer waar gaan maken. Ik geef met alle liefde geld uit aan een full priced game zoals uncharted.
Als er op korte termijn een nieuw uncharted oid onderweg was had ik de ps5 gehaald, nu we vooral aan het wachten zijn op beloftes van beide partijen kies ik voor xbox.
De laatste jaren waren de playstation games veel beter imo. Xbox was vooral; er kom van alles..ooit..
Maar wie weet heeft xbox een hele dikke library binnen een paar jaar.
Als er op korte termijn een nieuw uncharted oid onderweg was had ik de ps5 gehaald, nu we vooral aan het wachten zijn op beloftes van beide partijen kies ik voor xbox.
De laatste jaren waren de playstation games veel beter imo. Xbox was vooral; er kom van alles..ooit..
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2020 11:23 ]
Blijft toch vooral ook een kwestie van smaak... Ik ben momenteel rise of the tomb raider aan het spelen en wat ik vooral steeds denk is hoe ongelooflijk veel beter ik die game vind dan Uncharted en tlou. Ik weet dat veel mensen die games wel geweldig vinden maar voor mij is de gameplay echt maar middelmatig (en dan ben ik gul) dus ik snap niet zo goed waarom ze zo populair zijn.Verwijderd schreef op donderdag 31 december 2020 @ 11:21:
Sony heeft voor mij gewoon de betere games, dankzij een naugthy dog bijvoorbeeld. Maar op dit moment nu de consoles net uit zijn heeft gamepass mijn voorkeur. De filosofie van playstation bevalt mij beter, ze moeten het alleen wel eerst weer waar gaan maken. Ik geef met alle liefde geld uit aan een full priced game zoals uncharted.
Verwijderd
Is ook een kwestievan smaak. Tomb raider was ooit mijn favoriete gameserie maar de laatste niet eens afgemaakt.(rise wel) Uncharted 4 is dan weer zo een game die ik na een jaar nog eens speel.Finraziel schreef op donderdag 31 december 2020 @ 11:36:
[...]
Blijft toch vooral ook een kwestie van smaak... Ik ben momenteel rise of the tomb raider aan het spelen en wat ik vooral steeds denk is hoe ongelooflijk veel beter ik die game vind dan Uncharted en tlou. Ik weet dat veel mensen die games wel geweldig vinden maar voor mij is de gameplay echt maar middelmatig (en dan ben ik gul) dus ik snap niet zo goed waarom ze zo populaira zijn.
Ik zie graag hele verschillende omgevingen in een game, Uncharted 2 vond ik de beste in de serie.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2020 12:39 ]
Die snap ik dan inderdaad wel, die games zijn absoluut heel erg mooi met geweldige verschillende gebieden waar je doorheen gaatVerwijderd schreef op donderdag 31 december 2020 @ 12:31:
[...]
Is ook een kwestievan smaak. Tomb raider was ooit mijn favoriete gameserie maar de laatste niet eens afgemaakt.(rise wel) Uncharted 4 is dan weer zo een game die ik na een jaar nog eens speel.
Ik zie graag hele verschillende omgevingen in een game, Uncharted 2 vond ik de beste in de serie.
Alleen voor mij is dat, en zelfs het verhaal, eigenlijk ondergeschikt aan de gameplay. Als ik het niet echt interessant vind wat ik aan het doen ben in die omgevingen dan houdt het heel snel op voor mij.
TLoU, GoW, Uncharted: je moet maar net van action adventure games houdenDutchOwnage schreef op donderdag 31 december 2020 @ 10:32:
Ik denk dat hij meer doelt op échte singleplayer AAA blockbusters zoals TLOU, God of War, Uncharted enz. [...]
Natuurlijk zijn Gears en Halo ook blockbusters, maar is toch iets anders imho (je moet maar net van shooters houden).
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Toch maar Immortals gehaald.
Maar wederom dat HDR echt niet bijzonder is, gewoon zo'n washed out look waar de kleuren echt niet lekker eruit komen. Doodzonde dat al die nieuwe Ubi games van die slechte HDR implementatie hebben.
Maar wederom dat HDR echt niet bijzonder is, gewoon zo'n washed out look waar de kleuren echt niet lekker eruit komen. Doodzonde dat al die nieuwe Ubi games van die slechte HDR implementatie hebben.
Verwijderd
Ik heb echt geen washed out look in valhalla, of ik zie dat niet.devilsnight schreef op donderdag 31 december 2020 @ 12:57:
Toch maar Immortals gehaald.
Totdat je SDR zietVerwijderd schreef op donderdag 31 december 2020 @ 13:02:
[...]
Ik heb echt geen washed out look in valhalla, of ik zie dat niet.
Al is het overdag in de game ok, het is in binnengebieden zoals grotten en ondergronds veel te licht, elevated black levels. En dat geeft een washed out look.
[ Voor 27% gewijzigd door devilsnight op 31-12-2020 13:14 ]
Ja dat heb ik ook. Ik heb dan ook een van de eerdere HDR tv's dus dat zal ook niet meehelpen;devilsnight schreef op donderdag 31 december 2020 @ 13:13:
[...]
Totdat je SDR ziet
Al is het overdag in de game ok, het is in binnengebieden zoals grotten en ondergronds veel te licht, elevated black levels. En dat geeft een washed out look.
Hoe zet je HDR uit dan? Nog nooit gezien dat dit kan
PSN ID Binloading_nl
bij de video instellingen van je xbox zelf.steefje schreef op donderdag 31 december 2020 @ 14:16:
[...]
Ja dat heb ik ook. Ik heb dan ook een van de eerdere HDR tv's dus dat zal ook niet meehelpen;
Hoe zet je HDR uit dan? Nog nooit gezien dat dit kan
De optie hdr10 toestaan uitvinken.
[ Voor 5% gewijzigd door airwolf83 op 31-12-2020 14:22 ]
Ja, die optie heb ik ook gezien inderdaad. Maar bij games als Gears 5, NBA 2K21, Ori en noem maar op is de HDR wel van toegevoegde waarde. Ik vind het dan vervelend om dat steeds te moeten omwisselen als ik AC ga spelen.airwolf83 schreef op donderdag 31 december 2020 @ 14:21:
[...]
bij de video instellingen van je xbox zelf.
Je kan wel zien dat Bol.com de Series X gisteren heeft geleverd. V&A wordt weer overspoeld door de Tweakers die het ding hadden besteld voor het broertje van de neef van de hamster van hun overgrootvader, maar helaas wilde die de console toch niet. Of je hem wil kopen voor 600,00
[ Voor 24% gewijzigd door Cyrax0508 op 31-12-2020 14:32 ]
Echt geen goed woord voor over. Hoop dat die mensen in de toekomst veel achter het net vissen voor sneakers, concertkaartjes en whatever.Cyrax0508 schreef op donderdag 31 december 2020 @ 14:29:
[...]
Ja, die optie heb ik ook gezien inderdaad. Maar bij games als Gears 5, NBA 2K21, Ori en noem maar op is de HDR wel van toegevoegde waarde. Ik vind het dan vervelend om dat steeds te moeten omwisselen als ik AC ga spelen.
Je kan wel zien dat Bol.com de Series X gisteren heeft geleverd. V&A wordt weer overspoeld door de Tweakers die het ding hadden besteld voor het broertje van de neef van de hamster van hun overgrootvader, maar helaas wilde die de console toch niet. Of je hem wil kopen voor 600,00
Ik hoop in de toekomst op een optie dat je dit per game kunt doen. Want als deze trend van slechte hdr implementatie blijft is het wel echt vervelend om het telkens in het menu om te zetten.airwolf83 schreef op donderdag 31 december 2020 @ 14:21:
[...]
bij de video instellingen van je xbox zelf.
Na een maand nog steeds erg blij met mijn series X en absoluut geen spijt van mijn overstap vanaf de PS4.
Ik ben eigenlijk door mijn broertje overgehaald die me attendeerde op Gamepass, ik had er zelf nog nooit van gehoord. Mijn PS4 lag al een jaar te verstoffen en merk nu dat ik met de Series X echt het plezier in gamen terug heb gevonden als begin dertiger. Het is gewoon echt top om via Gamepass allerlei games te proberen, vind je het niks, next.
Vermaak me echt prima met Gears, Halo, Destiny 2, Ori en FH4. Ook quick resume is top. Enige jammere is dat mijn vrienden nog niet echt warm lijken te lopen voor de next-gen consoles.
Ik ben eigenlijk door mijn broertje overgehaald die me attendeerde op Gamepass, ik had er zelf nog nooit van gehoord. Mijn PS4 lag al een jaar te verstoffen en merk nu dat ik met de Series X echt het plezier in gamen terug heb gevonden als begin dertiger. Het is gewoon echt top om via Gamepass allerlei games te proberen, vind je het niks, next.
Vermaak me echt prima met Gears, Halo, Destiny 2, Ori en FH4. Ook quick resume is top. Enige jammere is dat mijn vrienden nog niet echt warm lijken te lopen voor de next-gen consoles.
Tja zolang mensen ze blijven kopen voor die prijs zullen ze dit blijven doen.Cyrax0508 schreef op donderdag 31 december 2020 @ 14:29:
[...]
Ik hoop altijd dat ze er mee blijven zitten, maar zie nog te vaak dat ze verkocht zijn helaas.
Klopt, ik heb hdr ook gewoon aanstaan om die reden dat ik het niet elke keer aan en uit wil vinken. Ben er al aan gewend eigenlijk bij ac en ik vind het er wel gewoon goed uitzien. Na een tijdje ben je er aan gewend.Cyrax0508 schreef op donderdag 31 december 2020 @ 14:29:
[...]
Ja, die optie heb ik ook gezien inderdaad. Maar bij games als Gears 5, NBA 2K21, Ori en noem maar op is de HDR wel van toegevoegde waarde. Ik vind het dan vervelend om dat steeds te moeten omwisselen als ik AC ga spelen.
Tja, helaas zul je die gasten altijd blijven hebben idd omdat het broertje van de neef van de hamster van hun overgrootvader hem niet meer wilt hebben. Maar zolang er mensen zijn die het toch kopen zal dit ook in stand blijven.
Ik wil ook nog een ps5 hebben maar no way dat ik 1 cent meer uitgeef dan 500 euro.
Ik had er zelf ook 2 toen met de release op 10 nov. maar aangezien ik het geld niet nodig en daarbij moet je die persoon waar aan je het verkoopt ook nog in de ogen kijken. Ik heb hem gewoon doorverkocht aan iemand hier op tweakers voor 500 euro.
[ Voor 5% gewijzigd door airwolf83 op 31-12-2020 15:29 ]
Het lijkt wel of alle nieuwe games monsters/zombies of ghosts hebben in een dark setting. Ik persoonlijk ben daar echt helemaal klaar mee. De game waar ik het meest op wacht om op de Xbox te spelen is dan ook Hitman 3 en de volgende Forza Horizon.PepieNL schreef op donderdag 31 december 2020 @ 10:20:
[...]
Niet 'nodig'. Die zijn er al hoor![]()
Gears 5 al gechecked ?
[YouTube: The Medium - Dual-Reality Trailer]
Ohja Gears tactics vind ik dan weer wel leuk, maar die speel ik liever op de pc.
Heb de Xbox series X dan ook vooral voor de BC en gamepass gekocht en om Tony Hawk niet in de Epic store te hoeven kopen dus ik wist waar ik aan begon, maar op de Xbox heb ik nog niet veel games gezien waar ik op zit te wachten. PS5 hetzelfde verhaal trouwens dus de keuze wat ik naast de pc wilde hebben was makkelijk.
Probeer Grounded eens. Geen monster/zombies/ghosts in een dark setting, maar wel een enorm leuk avontuurlijk spel. Met name als je in de jaren 80 geboren bentBeakzz schreef op donderdag 31 december 2020 @ 15:40:
[...]
Het lijkt wel of alle nieuwe games monsters/zombies of ghosts hebben in een dark setting. Ik persoonlijk ben daar echt helemaal klaar mee. De game waar ik het meest op wacht om op de Xbox te spelen is dan ook Hitman 3 en de volgende Forza Horizon.
Ohja Gears tactics vind ik dan weer wel leuk, maar die speel ik liever op de pc.
Heb de Xbox series X dan ook vooral voor de BC en gamepass gekocht en om Tony Hawk niet in de Epic store te hoeven kopen dus ik wist waar ik aan begon, maar op de Xbox heb ik nog niet veel games gezien waar ik op zit te wachten. PS5 hetzelfde verhaal trouwens dus de keuze wat ik naast de pc wilde hebben was makkelijk.
Thnx voor de tip.uchiha tijntje schreef op donderdag 31 december 2020 @ 16:00:
[...]
Probeer Grounded eens. Geen monster/zombies/ghosts in een dark setting, maar wel een enorm leuk avontuurlijk spel. Met name als je in de jaren 80 geboren bent.
Ziet er goed uit die game qua beeld en gameplay
Ben uit 83 dus ben benieuwd.
Verwijderd
Cyrax0508 schreef op donderdag 31 december 2020 @ 14:29:
[...]
V&A wordt weer overspoeld door de Tweakers die het ding hadden besteld voor het broertje van de neef van de hamster van hun overgrootvader, maar helaas wilde die de console toch niet. Of je hem wil kopen voor 600,00
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/f9m27rFA5d1NQ9e18J36Tphm.gif?f=user_large)
Het zit in gamepass. Het is wel een early acces game, maar ik kom erg weinig bugs (pun intended) tegen. En er is erg veel content toegevoegd sinds launch eerder dit jaar.airwolf83 schreef op donderdag 31 december 2020 @ 16:22:
[...]
Thnx voor de tip.
Ziet er goed uit die game qua beeld en gameplay
Ben uit 83 dus ben benieuwd.
Ja die heb ik al gespeeld op de pc uit de GC. Heb geen vrienden mee kunnen krijgen naar de Xbox dus dat blijft voorlopig sp content. Wel een leuke game idd.uchiha tijntje schreef op donderdag 31 december 2020 @ 16:00:
[...]
Probeer Grounded eens. Geen monster/zombies/ghosts in een dark setting, maar wel een enorm leuk avontuurlijk spel. Met name als je in de jaren 80 geboren bent.
Ik speel RE3 op de Series X. Ik kan de de HDR aanpassen met zo’n wit vlak en zo dat ik net het symbool kan zien. Cool..... ik zie alleen geen symbool? Of ik nou helemaal naar links of naar rechts ga? Speel op een LGB7. Game ziet er geweldig uit, maar ik snap er niks van?
Stranger Things is altijd +1.
Nog een vraag:
Op mijn One X hoefde ik nooit apart in te loggen als ik Gears 5 ging spelen. Op de Series X vraagt de game bij het opstarten elke keer wie er gaat inloggen. Kan ik dat ergens aanpassen? Ingame of op de console zelf? Kan niet echt iets vinden daarover.
Op mijn One X hoefde ik nooit apart in te loggen als ik Gears 5 ging spelen. Op de Series X vraagt de game bij het opstarten elke keer wie er gaat inloggen. Kan ik dat ergens aanpassen? Ingame of op de console zelf? Kan niet echt iets vinden daarover.
https://www.ign.com/wikis..._First_With_Your_Series_XCyrax0508 schreef op donderdag 31 december 2020 @ 20:19:
Nog een vraag:
Zie punt “Assign your controller”
Mwah, de ongekende populariteit van TLOU snap ik zelf ook niet zo'n goed. Maar dat komt voornamelijk doordat ik erg weinig met al die zombies heb in games. Uncharted 4 daarentegen vond ik toch echt wel geweldig. Super verhaal, fijne gameplay, klasse graphics. Echt geweldig.Finraziel schreef op donderdag 31 december 2020 @ 11:36:
[...]
Blijft toch vooral ook een kwestie van smaak... Ik ben momenteel rise of the tomb raider aan het spelen en wat ik vooral steeds denk is hoe ongelooflijk veel beter ik die game vind dan Uncharted en tlou. Ik weet dat veel mensen die games wel geweldig vinden maar voor mij is de gameplay echt maar middelmatig (en dan ben ik gul) dus ik snap niet zo goed waarom ze zo populair zijn.
Maar goed, niks komt in de buurt bij een echt goede Metal Gear Solid 😉
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Ik had juist bij u4 (ja ik bleef het toch proberen want iedereen bleef maar zeggen hoe goed ze zijn...) had ik heel erg het idee dat ik echt alleen maar aan het kijken was wat de game precies van me verwachte, zonder echt mogelijkheden om af te wijken van het plan wat de dev in gedachten had. Vond het daardoor ontzettend saai worden... Maar goed, zoals gezegd, no accounting for tasteRossi46 schreef op donderdag 31 december 2020 @ 20:28:
[...]
Mwah, de ongekende populariteit van TLOU snap ik zelf ook niet zo'n goed. Maar dat komt voornamelijk doordat ik erg weinig met al die zombies heb in games. Uncharted 4 daarentegen vond ik toch echt wel geweldig. Super verhaal, fijne gameplay, klasse graphics. Echt geweldig.
Zelfs al zou dat tegenvallen.. dan nog. De keerzijde van (gratis) retourneren / WKOAairwolf83 schreef op donderdag 31 december 2020 @ 15:23:
[...]
Maar zolang er mensen zijn die het toch kopen zal dit ook in stand blijven.
Net wel wat stoms met quick resume... Start fh4, qr icoontje, maar was vergeten dat de netwerk kabel van de Xbox uit het modem lag en kreeg een melding dat ik online moest zijn (blijkbaar had ik mijn Xbox nog geen home gemaakt). Ok, kabel terug er in, nieuwe poging, geen quick resume meer??
Ok, voor horizon 4 is dat toevallig handig dit keer want anders had ik de game waarschijnlijk juist weer moeten killen om de nieuwe festival playlist te krijgen, maar in het algemeen toch wel heel suf als je qr state blijkbaar weggegooid wordt als het opstarten van de game niet lukt omdat je internet het niet doet...
Ok, voor horizon 4 is dat toevallig handig dit keer want anders had ik de game waarschijnlijk juist weer moeten killen om de nieuwe festival playlist te krijgen, maar in het algemeen toch wel heel suf als je qr state blijkbaar weggegooid wordt als het opstarten van de game niet lukt omdat je internet het niet doet...
wat een rollercoaster is de hivebuster dlc zeg.
weet iemand trouwens waar ik een specifieke lijst kan vinden van alle xbox 360 spellen die een 4K patch hebben gekregen net als read dead redemption (2010)? ik krijg alle titels te zien op google van alle generaties, maar wil specifiek van xbox360 en/of ouder. (zijn er waarschijnlijk niet veel)
weet iemand trouwens waar ik een specifieke lijst kan vinden van alle xbox 360 spellen die een 4K patch hebben gekregen net als read dead redemption (2010)? ik krijg alle titels te zien op google van alle generaties, maar wil specifiek van xbox360 en/of ouder. (zijn er waarschijnlijk niet veel)
[ Voor 12% gewijzigd door Farabi op 31-12-2020 21:36 ]
Jammer dat de laatste goede alweer uit 2004 stamtRossi46 schreef op donderdag 31 december 2020 @ 20:28:
[...]
[ Voor 13% gewijzigd door uchiha tijntje op 31-12-2020 22:44 ]
Het is wat dat betreft zeker een ouderwets lineaire game. Héérlijk 😊Finraziel schreef op donderdag 31 december 2020 @ 20:38:
[...]
Ik had juist bij u4 (ja ik bleef het toch proberen want iedereen bleef maar zeggen hoe goed ze zijn...) had ik heel erg het idee dat ik echt alleen maar aan het kijken was wat de game precies van me verwachte, zonder echt mogelijkheden om af te wijken van het plan wat de dev in gedachten had. Vond het daardoor ontzettend saai worden... Maar goed, zoals gezegd, no accounting for taste
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Dank je, helaas werkt dat ook niet. Als Gears is opgestart en ik op ‘A’ druk vraagt de game wie ik ben en moet ik inloggen op mijn profiel. Dat was niet zo op mijn Xbox One X. Verder doet hij het gewoon, maar die extra handeling vind ik nogal vreemd.Thrace Grumble schreef op donderdag 31 december 2020 @ 20:25:
[...]
https://www.ign.com/wikis..._First_With_Your_Series_X
Zie punt “Assign your controller”
Dit topic is gesloten.
Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |