✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ja ik weet niet anders dan dat het via de website moet onder je garantie?VanRoyal schreef op maandag 21 december 2020 @ 16:53:
Oh, jij had hem via de site aangemeld en niet telefonisch?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
G2A pay is een betaalservice van G2A, staat los van de daadwerkelijke Keys.devilsnight schreef op maandag 21 december 2020 @ 15:37:
Even vraagje over games kopen via Brazil store.
Kiezen jullie altijd voor die andere sites (voor gift cards) zoals Seagm, Offgamers etc, of ook MTCgame? De laatste lijkt echt puur alleen maar te handelen via G2A. Althans bij alles wat ik tot nu toe haal daar komt neer op G2A.
Het is een erg toffe site, alleen bijzonder jammer dat uiteindelijk alles neerkomt op "G2A Pay".
/f/image/SdBEI8RSnRikuvx6xfEocdVB.png?f=fotoalbum_large)
Vanmiddag de Gears 5 DLC uitgespeeld. Erg mee vermaakt, zat echt uitstekend in elkaar. Wat blijft hangen is wel het level design. Erg fraai met momenten, ondanks de niet typische setting voor Gears of War. Als Gears fan kan ik hem zeker aanraden.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
[ Voor 18% gewijzigd door Katseviool op 21-12-2020 17:46 ]
Het zal er aan liggen op welke console je hem speelt. Hier spelen de meesten hem op een XSX die gewoon prima in staat is om de game goed neer te zetten. Dan hou je enkele bugs over, die bij een restart van de game weg zijn en dan nog een paar bugs die er gewoon inzitten en je soms tegenaan loopt of mee leert leven.Katseviool schreef op maandag 21 december 2020 @ 17:44:
Toch wel apart om al die extreme tegenstellingen omtrent Cyberpunk te zien. Zie hier de game terugkomen in de top5 lijstjes van 2020 maar anderzijds lees ik ook berichten dat Sony hem zelfs heeft verwijderd uit z'n store vanwege belabberde kwaliteit. Het zijn allemaal wel extreme uitersten.
(zoals de ultra domme AI en de auto's met serieus vreemde physics).
Het spel is op een XSX gewoon goed te spelen. Ik vermaak me prima met de verhaallijnen en alles er om heen. Heb er nu aardig wat uur inzitten en heb nu denk ik 1/3 van de kaart weggespeeld aan GIG, side missions, etc.
Zit vol in het verhaal en kan steeds niet wachten om verder te spelen. Maar de extreem slechte AI, vele grafische bugs en soms quests die bruggen waardoor je even de game moet herladen zijn wel echt een bummer. Er had zo veel meer in gezeten als ze gewoon nog minstens een half jaar hadden genomen om de game echt af te maken.Katseviool schreef op maandag 21 december 2020 @ 17:44:
Toch wel apart om al die extreme tegenstellingen omtrent Cyberpunk te zien. Zie hier de game terugkomen in de top5 lijstjes van 2020 maar anderzijds lees ik ook berichten dat Sony hem zelfs heeft verwijderd uit z'n store vanwege belabberde kwaliteit. Het zijn allemaal wel extreme uitersten.
Moment tot moment is deze game echt heel fijn. Verhalend ook erg goed maar door de bugs zou ik hem nu ook niet hoger geven dan een 7.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Heb jij ook nog steeds dit er staan?VanRoyal schreef op maandag 21 december 2020 @ 16:52:
[...]
Ik krijg net een mail van UPS dat er morgen een bezorging vanuit het Microsoft Europe Repair Center gepland staatIk voel me bijna schuldig t.o.v. @G_Dragon; was bij jou advanced exchange niet mogelijk? Ah, jij krijgt hem ook morgen, mooi om te horen!
Zie nergens staan dat hij namelijk bij UPS is.
:strip_exif()/f/image/VKNKF6SrIsM17ZW1LlquHUuy.jpg?f=fotoalbum_large)
Helaas nog geen ps5 maar wel een xsx. Hoe ik de tijd ga verdelen? Spelen waar ik zin in heb. Op ps5 zullen het op het begin vooral sp games zijn.SteffanS schreef op maandag 21 december 2020 @ 18:16:
Even een vraagje hebben jullie naast de xbox series x nog een ps5 ????? zo ja hoe verdelen jullie de speeltijd op de twee ? ik ben namelijk geintresseerd in het spelen van flight simulator 2020, ik heb geen gaming pc.
De console zet ik aan via de controller, en meteen vanaf dat punt werkt de controller totaal niet. Het X lampje brandt wel gewoon, maar geen reactie. Gebeurde net nadat de controller uitzichzelf was uitgegaan en toen ik hem aandeed gelijk die issue.
Om die issue te fixen moet ik een andere controller pairen, en dan opnieuw de default controller pairen. Iemand anders deze ongein ook?
Heb hem op Stadia, gebruik gemaakt van die actie met gratis CCU en controller. Eerste indruk is positief, maar moet het titelscherm nog zien.Katseviool schreef op maandag 21 december 2020 @ 17:44:
Het is offtopic hier, maar de algehele ervaring van Stadia is meer dan prima. Jammer van het 'vreemde' business model.
Probeer het eens op te lossen op de volgende manier:devilsnight schreef op maandag 21 december 2020 @ 18:33:
Nogal irritante issue met XSX de laatste tijd.
De console zet ik aan via de controller, en meteen vanaf dat punt werkt de controller totaal niet. Het X lampje brandt wel gewoon, maar geen reactie. Gebeurde net nadat de controller uitzichzelf was uitgegaan en toen ik hem aandeed gelijk die issue.
Om die issue te fixen moet ik een andere controller pairen, en dan opnieuw de default controller pairen. Iemand anders deze ongein ook?
- Xbox uitschakelen via de powerknop.
- stekker eruit voor minuut.
- controller aansluiten via usb kabel
- stekker erin
- Xbox aanzetten door 10sec de powerknop op de Xbox in te drukken. Niets op de controller aanraken.
- als de Xbox volledig is geboot de Xbox knop op de controller indrukken terwijl die nog op usb zit.
Dat reset de volledige firmware van de controller.
(Toevallig net een paar weken voor dat de xsx aankwam op de Xbox one moeten doen omdat de controller vreemd deed)
Thanks! Dat ga ik zeker weten even proberen straks dan.SunnieNL schreef op maandag 21 december 2020 @ 19:06:
[...]
Probeer het eens op te lossen op de volgende manier:
- Xbox uitschakelen via de powerknop.
- stekker eruit voor minuut.
- controller aansluiten via usb kabel
- stekker erin
- Xbox aanzetten door 10sec de powerknop op de Xbox in te drukken. Niets op de controller aanraken.
- als de Xbox volledig is geboot de Xbox knop op de controller indrukken terwijl die nog op usb zit.
Dat reset de volledige firmware van de controller.
(Toevallig net een paar weken voor dat de xsx aankwam op de Xbox one moeten doen omdat de controller vreemd deed)
Na dit alles gedaan te hebben moet ik wel weer de controller even updaten weer zeker hé? Toen ik de XSX net had gebruikte ik eerst die controller totdat de batterijen leeg waren. Toen ging ik weer verder met de Elite V2.
Hij krijgt de firmware die in de huidige firmware van de Xbox zit. Dus zou up-to-date moeten zijn. Checken daarna kan nooit kwaad.devilsnight schreef op maandag 21 december 2020 @ 19:16:
[...]
Thanks! Dat ga ik zeker weten even proberen straks dan.
Na dit alles gedaan te hebben moet ik wel weer de controller even updaten weer zeker hé? Toen ik de XSX net had gebruikte ik eerst die controller totdat de batterijen leeg waren. Toen ging ik weer verder met de Elite V2.
Verwijderd
Beeld zwart en xsx valt dan uit. Verder draait de game best goed.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2020 19:54 ]
Ja, voor wanneer staat die nou geland? Er is niet echt een duidelijk moment gecommuniceerd geloof ik.justifire schreef op maandag 21 december 2020 @ 15:56:
[...]
Pottdikkeme, dacht even dat dit voor Control was
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Rossi46 schreef op maandag 21 december 2020 @ 20:11:
[...]
Ja, voor wanneer staat die nou geland? Er is niet echt een duidelijk moment gecommuniceerd geloof ik.
Control Ultimate Edition comes to PS5 and Xbox Series X|S with a 60fps Performance Mode and 30fps Graphics Mode (with ray-tracing)
— Control 🔻 (@ControlRemedy) 18 december 2020
While we work on the full trailer, enjoy a sneak peek of both modes, recorded on PS5.
Digital launch: Feb 2, 2021
Retail launch: March 2, 2021 pic.twitter.com/5CZOczBHky
Zou mooi zijn als er uiteindelijk ook een combi mode komt. Dus 60 fps met medium RayTracing bv.
Is dit een teken aan de wand? Bijvoorbeeld dat Control beter loopt op de PS5?…recorded on PS5.
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Zowel XSX als PS5 hier.SteffanS schreef op maandag 21 december 2020 @ 18:16:
Even een vraagje hebben jullie naast de xbox series x nog een ps5 ????? zo ja hoe verdelen jullie de speeltijd op de twee ? ik ben namelijk geintresseerd in het spelen van flight simulator 2020, ik heb geen gaming pc.
40/60% in het voordeel van de PS5 denk ik. Had nog behoorlijk wat games in m'n playstation backlog zoals Ghost of Tsushima en TLOU2, en Miles Morales. Op de Xbox voornamelijk Forza Horizon gespeeld, waar ik de interessante exclusives nog een beetje mis.
Née, Sony heeft een deal al vanaf de launch van Control. De DLC kwam ook eerst naar de PlayStation.ariekanari schreef op maandag 21 december 2020 @ 20:22:
[...]
Is dit een teken aan de wand? Bijvoorbeeld dat Control beter loopt op de PS5?
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Check. De tijd die ik verdeel is echt heel verschillend.SteffanS schreef op maandag 21 december 2020 @ 18:16:
Soms speel ik van de 4 uur op een avond 50/50 soms 25/75 en soms ook 100/0. Ik vind het iig heerlijk die keuze. Lekker doen wat je zelf wil spelen. Niks moet, alles mag en beide systemen hebben hun voor- en nadelen. Als je het geld hebt en het is je hobby, dan zeker beide kopen.
XBL: MRE Inc
Ik had het dan ook over digitalWalkman schreef op maandag 21 december 2020 @ 14:49:
[...]
Valhalla is 42,95 bij Amazon.nl en Fenyx 35,95 bij allyourgames, dus dat is toch nog iets meer. Ik heb een tijd alleen op de Switch gespeeld en daar waren toch wel heel veel games lang prijsvast (vooral de Nintendo games). Nu heb ik voorlopig nog genoeg op Gamepass wat ik wil spelen, dus in dit geval loont het om simpelweg geduld te hebben tot de prijs nog wat verder daalt...zie dat met dit soort dalingen makkelijk gebeuren...
Laat ff weten hoe het afgelopen isdevilsnight schreef op maandag 21 december 2020 @ 15:37:
Even vraagje over games kopen via Brazil store.
Kiezen jullie altijd voor die andere sites (voor gift cards) zoals Seagm, Offgamers etc, of ook MTCgame? De laatste lijkt echt puur alleen maar te handelen via G2A. Althans bij alles wat ik tot nu toe haal daar komt neer op G2A.
Het is een erg toffe site, alleen bijzonder jammer dat uiteindelijk alles neerkomt op "G2A Pay".
[ Voor 33% gewijzigd door MrGizMo op 21-12-2020 22:53 ]
@XboxP3 @Xbox have you considered a "Family" plan for Game Pass? Something similar to how Spotify or Apple Music charge more to allow up to 5 members of same household access to the service. As someone with multiple consoles in the home, I'd gladly pay for this! Thanks!
— Jeff Binns (@binnsy1138) 9 december 2020
We have. It's something we'd like to do. There is Home console feature for one console household but for multiple family members with consoles a family plan would help. Really appreciate the feedback.
— Phil Spencer (@XboxP3) 9 december 2020

Nou hopen dat het er komt én dat ze overwegen je gamelibrary daar ook aan toe te voegen (of digitale licenties die duurder zijn dan normaal maar binnen een gezim gedeeld kunnen worden bijv.)
[ Voor 16% gewijzigd door Notna op 21-12-2020 23:04 ]
Oh dat is nice. Maar helaas heb ik geen credit card, dus dan wordt het lastig. Denk dat ik dan voor de games in de toekomst maar echt op Seagm, Offgamers en die andere kijk dan. Zal misschien net iets duurder zijn, maar het is niet anders. Heel erg chill dat je op MTCgame.com wel een game direct kan kopen, erg handig voor die titels die nog niet eens een tientje kosten....maar ja....met ideal en dus G2A Pay....beter niet.Rivanov schreef op maandag 21 december 2020 @ 16:18:
[...]
MTC Game en betaal gewoon altijd met mijn creditcard. Helemaal geen G2A Pay nodig.
Ik heb toch maar de gok gewaagd en The Walking Dead final season gekocht voor 6 euro nog iets, echt geen geld. Maar voor een big one zoals Cyberpunk zal ik toch wel op die andere sites kijken.MrGizMo schreef op maandag 21 december 2020 @ 22:51:
[...]
Ik had het dan ook over digital
[...]
Laat ff weten hoe het afgelopen isSommige verhalen over mtcgame zijn namelijk niet heel positief
Speel zelf momenteel TES: Skyrim & TLOU 2 door elkaar. Liever speel ik games 1 voor 1 uit, maar ik ben redelijk overwelmd door beide consoles, dus ik ben als een blij kind over en weer aan het gaan.SteffanS schreef op maandag 21 december 2020 @ 18:16:
Weet je wat het is. In het begin vertrouw je zulke vage sites niet. Toen ik er mee begon dacht ik ook moet ik er wel aan beginnen. Eenmaal een code op mtcgame.com gekocht en ik doe nu niet anders meer. Het duurt wel ff tot je de code krijgt(max half uurtje). Ik heb nu meer dan 10 codes gekocht en ik kan zeggen dat ik de site zeker vertrouw qua levering. Ik betaal juist met ideal omdat ik mijn CC gegevens niet graag overal laat rond slingeren.devilsnight schreef op maandag 21 december 2020 @ 23:09:
[...]
Oh dat is nice. Maar helaas heb ik geen credit card, dus dan wordt het lastig. Denk dat ik dan voor de games in de toekomst maar echt op Seagm, Offgamers en die andere kijk dan. Zal misschien net iets duurder zijn, maar het is niet anders. Heel erg chill dat je op MTCgame.com wel een game direct kan kopen, erg handig voor die titels die nog niet eens een tientje kosten....maar ja....met ideal en dus G2A Pay....beter niet.
Wat mij meer zorgen maakt is hoe Microsoft hier in de toekomst op gaat reageren. Niet om je bang te maken. Mensen doen dit ook al jaren.
Wat je ook kan doen is beginnen met iets heel goedkoops.
Edit: zie dat je al een gok hebt gewaagd. Las er overheen 😁
[ Voor 3% gewijzigd door MissMe NL op 22-12-2020 01:53 ]
Erg interessant leuk om te lezen! BedanktJackAvery schreef op maandag 21 december 2020 @ 14:21:
Om even aan schaamteloze zelfpromotie te doen: ik heb recent een stukje geschreven over de verkoopscijfers van de Series X|S met wat verdere context. Ook bespreek ik kort de invloed van het scalping fenomeen met data uit de USA en uit Nederland en België. Omdat het iets te lang was voor een forumpost, heb ik het even in een Tweakblog gegoten. Als dit soort data je interesseert mogen jullie altijd een kijkje komen nemen:
Xbox Series X|S lancering na één maand
Als je geen zin hebt om te lezen en gewoon de launchcijfers wilt weten, hier is één van de grafiekjes uit het stuk:
[Afbeelding]
Nadeel van Seagm is dat zij bijna altijd uitverkocht zijn.. MTCgame vrijwel nooit.devilsnight schreef op maandag 21 december 2020 @ 23:09:
[...]
Oh dat is nice. Maar helaas heb ik geen credit card, dus dan wordt het lastig. Denk dat ik dan voor de games in de toekomst maar echt op Seagm, Offgamers en die andere kijk dan. Zal misschien net iets duurder zijn, maar het is niet anders. Heel erg chill dat je op MTCgame.com wel een game direct kan kopen, erg handig voor die titels die nog niet eens een tientje kosten....maar ja....met ideal en dus G2A Pay....beter niet.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik gebruik CD Keys al jaren zonder problemen en sindskort ook MTC Game. Binnen een paar minuten zijn mijn codes er in bijna alle gevallen.MrGizMo schreef op maandag 21 december 2020 @ 22:51:
[...]
Ik had het dan ook over digital
[...]
Laat ff weten hoe het afgelopen isSommige verhalen over mtcgame zijn namelijk niet heel positief
Hier ook beide consoles en inderdaad een leuke afwisseling van games.SteffanS schreef op maandag 21 december 2020 @ 18:16:
AC Valhalla en WD Legions op de X gekocht. CoD op het andere platform.
Games een beetje afwisselend kopen voor beide.
(en af en toe stiekem kijken bij Digital Foundry welke van de twee net ietsjes beter is
Vorige generatie zowel Xbox One X and PS4 Pro gehad en ik merk van mijzelf dat ik toch àls ik tijd heb ik toch de Xbox aanzet. PS4 is leuk met al die exclusives, maar ik kom er niet aan toe. Is ook precies de rede waarom ik de Playstation 5 niet ga kopen: het beetje vrije tijd dàt ik ga krijgen voor gaming, zal besteed worden aan de XSX. Ik denk er zelfs over na om de PS4 te verkopen.
Xbox Live: Springbok NL
Same here, ook beide consoles, vooral omdat de consoles toch weinig schijfruimte hebben en die seagate card prijs al bijna in de buurt komt van een console prijs is dit toch wel erg handig merk ik.Henkje.doc schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 08:17:
[...]
Hier ook beide consoles en inderdaad een leuke afwisseling van games.
AC Valhalla en WD Legions op de X gekocht. CoD op het andere platform.
Games een beetje afwisselend kopen voor beide.
(en af en toe stiekem kijken bij Digital Foundry welke van de twee net ietsjes beter is)
Op de PS5 heb ik Demon Souls, COD cold war, Fifa 21 en GOW geinstalleerd en daarmee staat die schijf al bijna vol.
Dan op de Series X AC Valhalla , Dirt 5 en meerdere Microsoft games van gamepass zoals Halo MCC, Forza en Gears.
Heerlijk afwisselen want ik heb het vaak na een uur of twee wel gehad met een game en switch dus erg vaak.
Playstation 5
Ik heb sinds gisteren de Arctis 7X headset, maar het viel me op dat er geen setting is om het geluid uit de TV uit te zetten (zonder het volume op 0 te zetten dan). Ik wil als mjin headset aangesloten is, geen geluid meer uit de TV. Handmatig het geluid uitzetten voelt zo knullig....
klopt dit heeft iedereen volgens mij (ik zelf ook) en zet het dus ook handmatig uit steeds maar wel raar inderdaad.CptMeatball schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 09:08:
Niet zeker of dit het goede topic is, anders hoor ik dit wel![]()
Ik heb sinds gisteren de Arctis 7X headset, maar het viel me op dat er geen setting is om het geluid uit de TV uit te zetten (zonder het volume op 0 te zetten dan). Ik wil als mjin headset aangesloten is, geen geluid meer uit de TV. Handmatig het geluid uitzetten voelt zo knullig....
Playstation 5
... ik had gehoopt dat ik het verkeerd gelezen had op ReddditStylze schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 09:09:
[...]
klopt dit heeft iedereen volgens mij (ik zelf ook) en zet het dus ook handmatig uit steeds maar wel raar inderdaad.

Zelfde hier. Hiervoor had ik nog een OG Xbox One vanaf de release en een PS4 Slim die er later bij is gekomen. Allebei verkocht en met een kleine inleg een Xbox Series X kunnen halen. Liever mijn aandacht besteden aan 1 console en een serie games dan mijn aandacht verdelen...Springbokkie schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 09:00:
Hier ook goede ervaringen met MTCGame en iDeal.
Vorige generatie zowel Xbox One X and PS4 Pro gehad en ik merk van mijzelf dat ik toch àls ik tijd heb ik toch de Xbox aanzet. PS4 is leuk met al die exclusives, maar ik kom er niet aan toe. Is ook precies de rede waarom ik de Playstation 5 niet ga kopen: het beetje vrije tijd dàt ik ga krijgen voor gaming, zal besteed worden aan de XSX. Ik denk er zelfs over na om de PS4 te verkopen.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Er gaan geruchten dat een Xbox family plan wordt tegengehouden door 3rd party publishers. Vooral omdat ze schrik hebben dat hun sales dan achteruit gaat lopen. En zeker omdat zo game sharing een issue kan worden tot op het punt dat games heel veel geshared gaat worden en misbruik in de hand kan werken.Notna schreef op maandag 21 december 2020 @ 23:01:
Misschien al gedeeld, maar:
[Embed]
[Embed]
Nou hopen dat het er komt én dat ze overwegen je gamelibrary daar ook aan toe te voegen (of digitale licenties die duurder zijn dan normaal maar binnen een gezim gedeeld kunnen worden bijv.)
Dit was eens besproken in een Xbox two podcast waarbij de inside info van Jez Corden zou komen.
Weet wel niet meer welke episode.
Ik stap er alvast meteen in moet het beschikbaar zijn.
Ik begrijp de twijfel.ArthurMorgan schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 09:22:
Ik twijfel nog heel erg, ben erg geïnteresseerd in een paar spellen die niet op de Xbox komen, maar aan de andere kant, mijn backlog op de Xbox zelf is al zo enorm groot dat ik me afvraag of het wel echt slim is, volgens mij wordt vooral het aantal spellen dat ik zou willen spelen groter
Als je rationeel het bekijkt koop je een PS5 dan binnen drie jaar samen met de exclusives aan een lagere prijs.
Sowieso is het aantal exclusieve PS5 games nog erg beperkt.
Klopt inderdaad, ligt niet aan je Arctis 7X, heb ik ook bij mijn Arctis 3. Hoop echt dat ze dat gaan patchen.CptMeatball schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 09:08:
Niet zeker of dit het goede topic is, anders hoor ik dit wel![]()
Kom zelf van een PS 4 en dat was wel een klein pluspuntje dat mijn Ol G PS 4 wél goed deed, daar kwam het geluid direct uit mijn headset en stond het uit bij mijn receiver.
Moet zeggen dat ik tot nu toe zéér tevreden ben met de XSX, hij neigt wel echt meer naar een PC dan naar een console vind ik met de daarbij behorende vastlopers en instellingen die je kunt aanpassen, maar wat een snelheid en graphics
Kan niet wachten totdat er wat weer Xbox exclusives uit gaan rollen..
Je kunt direct schakelen tussen oude en nieuwe graphics, waarbij geluidskwaliteit ook mee veranderd. Heb hem dan ook in deze nostalgische mode gespeeld, dat sprak mij meer aan.
Voor de Gamerscore jagers, dit is een vrij eenvoudige 1000GS als je een guide gebruikt. Dan kun je hem wel in een uur of drie afronden.
Maar als je hem nog nooit gespeeld hebt is dat wel zonde. Zit zoveel humor in verwerkt naast de main quest, dat het de moeite waard is om te zoeken.
Was bij de XBO ook al zo, ik begrijp echt niet wat de toegevoegde waarde zou zijn van het niet automatisch muten. Geef me in ieder geval de optie om dat zelf te selecteren!JDL15 schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 09:50:
[...]
Klopt inderdaad, ligt niet aan je Arctis 7X, heb ik ook bij mijn Arctis 3. Hoop echt dat ze dat gaan patchen.
Kom zelf van een PS 4 en dat was wel een klein pluspuntje dat mijn Ol G PS 4 wél goed deed, daar kwam het geluid direct uit mijn headset en stond het uit bij mijn receiver.
.
Ja dat klopt, zoveel mensen zoveel wensen. Geef in ieder geval inderdaad een optie om het zelf te selecteren, dan maken ze het voor elke gebruiker makkelijkvoog schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 10:21:
[...]
Was bij de XBO ook al zo, ik begrijp echt niet wat de toegevoegde waarde zou zijn van het niet automatisch muten. Geef me in ieder geval de optie om dat zelf te selecteren!
Verwijderd
Precies dit, die PS5 kom ooit nog wel. Tevens is het leuk om een console te kopen met een stapel top games die je gemist hebt.Antigo schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 09:37:
[...]
Ik begrijp de twijfel.
Als je rationeel het bekijkt koop je een PS5 dan binnen drie jaar samen met de exclusives aan een lagere prijs.
Sowieso is het aantal exclusieve PS5 games nog erg beperkt.
En als corona zo door gaat moet ik eerst maar zien hoeveel echte top games er allemaal nog gaan komen.. dus waarom geld uitgeven voor nog een stuk hardware. Vermaak me goed met de xsx.
Ik heb die "fout"eerder gemaakt door een PS4 Pro naast m'n One X te zetten. Dat was even leuk (God of War, de eerste TLOU), maar al gauw stond dat ding helaas stof te happen. Het is op zich jammer dat ik games als TLOU2 enz. niet zal spelen, maar het is een bewuste keuze. Overdaad schaadt. Naast gamen heb ik ook nog wel wat andere zaken waar ik tijd aan wil besteden. Ik zou dan eigenlijk ieder vrij moment aan gamen moeten besteden, en dat gaat niet gebeuren.
Nee, ik heb aan de XSX meer als genoeg de komende jaren.
Ah ja ging mij meer om de gift cardsdevilsnight schreef op maandag 21 december 2020 @ 23:10:
[...]
Ik heb toch maar de gok gewaagd en The Walking Dead final season gekocht voor 6 euro nog iets, echt geen geld. Maar voor een big one zoals Cyberpunk zal ik toch wel op die andere sites kijken.
Voor gift cards neem ik aan he?sohus schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 07:44:
[...]
Ik gebruik CD Keys al jaren zonder problemen en sindskort ook MTC Game. Binnen een paar minuten zijn mijn codes er in bijna alle gevallen.
Eerste indruk was niet best. Lege servers: eerste potje drop met 21 alive en tweede potje drop met 9 alive.
Dank, ik vind het interessant leesvoer. Je schreef ook e.e.a. over scalpers en in de Japan Times wordt in een artikel uiteengezet waarom scalpers schadelijk zijn voor de lange(re) termijn bij de lancering van een nieuwe console generatie. Het artikel gaat met name over de PS5 maar geldt ook voor de XBOX Series en zo moet je het artikel ook tot je nemen. Spoiler alert: tie ratio is bedroevend laag voor de nieuwe consolegeneratie.
The Japan Times: How scalper bots are undercutting Sony's PlayStation 5
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Wat ik voornamelijk niet snap is waarom je het aan zou willen laten als je je koptelefoon op doet. Het hele idee van die koptelefoon is toch juist dat je je speakers niet meer gebruiktJDL15 schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 10:23:
[...]
Ja dat klopt, zoveel mensen zoveel wensen. Geef in ieder geval inderdaad een optie om het zelf te selecteren, dan maken ze het voor elke gebruiker makkelijk

Ik kan me wel voorstellen dat dit een overblijfsel is van die Xbox headset die alleen voice deed, voor crappy voice-only headsetjes (bijvoorbeeld met maar 1 oorschelp). Het stomme is wel ook dat de "speaker audio" opties doodleuk worden uitgeschakeld. Je kan er nog geen eens meer voor kiezen om je xbox zo in te stellen dat er geen geluid uit de HDMI komt.
Ik kom zelf ook van een leven vol PS1/2/3/4/Pro, dus moet wel echt wennen aan dat sommige dingen een hele andere opzet hebben. Bijvoorbeeld dat full-shutdown niet een standaard optie, en dat audio dingetje.JDL15 schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 09:50:
[...]
Klopt inderdaad, ligt niet aan je Arctis 7X, heb ik ook bij mijn Arctis 3. Hoop echt dat ze dat gaan patchen.
Moet zeggen dat ik tot nu toe zéér tevreden ben met de XSX, hij neigt wel echt meer naar een PC dan naar een console vind ik met de daarbij behorende vastlopers en instellingen die je kunt aanpassen, maar wat een snelheid en graphics![]()
Kan niet wachten totdat er wat weer Xbox exclusives uit gaan rollen..
Dan merk je wel echt dat je zo gewoon bent geraakt aan een bepaalde manier van werken, dat je bijna een afkeer van de "andere" manier van werken.
Dat full shutdown heeft ps5 ook niet, daar ga je ook in standby als je hem uitzet. Tenzij je de instellingen in gaat duiken net als de Series XCptMeatball schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 10:50:
[...]
Wat ik voornamelijk niet snap is waarom je het aan zou willen laten als je je koptelefoon op doet. Het hele idee van die koptelefoon is toch juist dat je je speakers niet meer gebruikt![]()
Ik kan me wel voorstellen dat dit een overblijfsel is van die Xbox headset die alleen voice deed, voor crappy voice-only headsetjes (bijvoorbeeld met maar 1 oorschelp). Het stomme is wel ook dat de "speaker audio" opties doodleuk worden uitgeschakeld. Je kan er nog geen eens meer voor kiezen om je xbox zo in te stellen dat er geen geluid uit de HDMI komt.
[...]
Ik kom zelf ook van een leven vol PS1/2/3/4/Pro, dus moet wel echt wennen aan dat sommige dingen een hele andere opzet hebben. Bijvoorbeeld dat full-shutdown niet een standaard optie, en dat audio dingetje.
Dan merk je wel echt dat je zo gewoon bent geraakt aan een bepaalde manier van werken, dat je bijna een afkeer van de "andere" manier van werken.
Playstation 5
Precies dit dus. Xbox voor console exclusives en multiplatform en de PS4 voor de exclusives. Spider-man, God Of War, The Last Of Us, Uncharted 4, Persona 5, Ghost Of Tsushima, Horizon Zero Dawn... allemaal stuk voor stuk goede games die ik hooguit een paar keer heb gespeeld. Heb 2 games liggen die ik helemaal nog niet gespeeld heb: Shadow Of The Colossus en Death Strading en zelfs een game verkocht zonder ooit gespeeld te hebben: Bloodborne.DutchOwnage schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 10:31:
In de aanloop naar beide consoles (de hype), liep ik sterk met het idee om op termijn een PS5 naast m'n XSX te gaan zetten. Daar ben ik van teruggekomen. Als ik zie hoeveel uren en uren ik ik besteed aan games als Valhalla, Cyberpunk, FH4 enz enz. zie ik mij simpelweg niet ook nog eens op een PS5 gaan spelen. Ik heb nog een gigantische backlog ook, en dan heb je óók nog eens Gamepass.
Ik heb die "fout"eerder gemaakt door een PS4 Pro naast m'n One X te zetten. Dat was even leuk (God of War, de eerste TLOU), maar al gauw stond dat ding helaas stof te happen. Het is op zich jammer dat ik games als TLOU2 enz. niet zal spelen, maar het is een bewuste keuze. Overdaad schaadt. Naast gamen heb ik ook nog wel wat andere zaken waar ik tijd aan wil besteden. Ik zou dan eigenlijk ieder vrij moment aan gamen moeten besteden, en dat gaat niet gebeuren.
Nee, ik heb aan de XSX meer als genoeg de komende jaren.
Xbox heeft fantastische franchises met onder andere Gears Of War en Forza Horizon, stuk voor stuk goede games en dus is ook voor mij alleen de XSX genoeg tijdens de komende generatie.
Ik baseer het ook op m'n ervaringen van de PS4Stylze schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 10:52:
[...]
Dat full shutdown heeft ps5 ook niet, daar ga je ook in standby als je hem uitzet. Tenzij je de instellingen in gaat duiken net als de Series X
Maar ik merk dat die mening niet door veel mensen uit mijn omgeving gedeeld worden, dus het zal wel een persoonlijke irritatie zijn

Dank je welariekanari schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 10:45:
[...]
Dank, ik vind het interessant leesvoer. Je schreef ook e.e.a. over scalpers en in de Japan Times wordt in een artikel uiteengezet waarom scalpers schadelijk zijn voor de lange(re) termijn bij de lancering van een nieuwe console generatie. Het artikel gaat met name over de PS5 maar geldt ook voor de XBOX Series en zo moet je het artikel ook tot je nemen. Spoiler alert: tie ratio is bedroevend laag voor de nieuwe consolegeneratie.
How scalper bots are undercutting Sony's PlayStation 5
Dat gezegd zijnde, de attach ratio van fysieke verkopen is in Japan inderdaad enorm laag voor next-gen consoles, en valt - toch niet voor Sony - niet helemaal te verklaren met de shift naar digitaal. Japanse consumenten verkiezen nog steeds vaker fysieke games, en de tweedehandsmarkt in het land is enorm. In 2019 alleen al was de tweedehands software markt meer dan 57 miljard yen waard (~452 miljoen euro).
Verder ben ik eerlijk gezegd niet overtuigd dat het scalpen in Japan een grote invloed heeft gehad op de software sales - en al zeker niet voor de Xbox Series X en S. Wat ik daarom me wel afvraag is in hoeverre op beide platformen momenteel er gegamed wordt met de 'previous gen' games (dit klinkt nog steeds raar). Op Xbox is dit toch te verwachten gezien de enorm hoge tie rate van GamePass op de Series X|S.
MTC vertrouw ik wel, maar dat G2A niet zo na er wat dingen over gelezen te hebben.MissMe NL schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 01:50:
[...]
Weet je wat het is. In het begin vertrouw je zulke vage sites niet. Toen ik er mee begon dacht ik ook moet ik er wel aan beginnen. Eenmaal een code op mtcgame.com gekocht en ik doe nu niet anders meer. Het duurt wel ff tot je de code krijgt(max half uurtje). Ik heb nu meer dan 10 codes gekocht en ik kan zeggen dat ik de site zeker vertrouw qua levering. Ik betaal juist met ideal omdat ik mijn CC gegevens niet graag overal laat rond slingeren.
Wat mij meer zorgen maakt is hoe Microsoft hier in de toekomst op gaat reageren. Niet om je bang te maken. Mensen doen dit ook al jaren.
Wat je ook kan doen is beginnen met iets heel goedkoops.
Edit: zie dat je al een gok hebt gewaagd. Las er overheen 😁
Voor mij is betalen via deze manier niks nieuws, sinds dag één (2014) "woon" ik in de USA en haal USA gift cards via Offgamers enzo. Of toen het nog op de site van Microsoft zelf kon, kon je echt op de dollar halen. Ideaal! Xbox weet allang dat dit gebeurd en ze weten ook van het game sharen.
Ook gift cards gaan dan via Ideal uiteindelijk via G2A Pay en ik heb het liefst zo weinig mogelijk met hun van doen. Blijf hun een risico vinden.MrGizMo schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 10:31:
[...]
Ah ja ging mij meer om de gift cardsgamekey via hun kopen is een andere discussie
[...]
Voor gift cards neem ik aan he?
Ja, de Braziliaanse specifiek. Kan ze ook via mijn familie halen (vrouw is Braziliaans) maar dit is makkelijker.
Weer nu al niet waar ik het zoeken moet met de XSX
Nog volop in Valhalla, vd week Fallout 4 weer geïnstalleerd, ook zin om verder mee te gaan, Gta4 net zo, plus TBOGT.
WD legion wil ik ook nog wel een keer oppikken, No Mans Sky is ook super na de patch, speel nog veel Battlefield 5, en Gears 5 ook nog niet gespeeld, heb de expansion van The Division 2 nog niet aangeraakt (wacht nog op de next gen patch)... Nog genoeg te doen, ook het risico dat je wellicht de PS5 thuis krijgt met de meer lawaai fan vind ik ook niet echt denderend,.. Ik doe iig ff rustig aan met een PS5 kopen.
3 accounts: Ik (met GamePass), vrouw en zoon
2 XSX'en: eentje in de huiskamer en eentje op zolder. Die in de huiskamer is ingesteld via mijn account als 'Home xbox'.
Als ik nu op de XSX in de huiskamer switch naar het account van mijn zoontje heeft hij ook toegang tot gamepass, dus dat lijkt goed te gaan.
Maar hoe gaat dat zometeen als je op beide consoles tegelijk wil spelen? Ik kan me verschillende scenario's voorstellen:
Ik op zolder, via mijn account, dus toegang tot gamepass. Zoon beneden, xbox is als home xbox ingesteld, dus ook toegang tot gamepass. Volgens mij zou dit zo goed moeten gaan?
Mijn zoont op zolder, via zijn account. Mijn vrouw beneden, via haar account. Mijn vermoeden is dan dat mijn zoon geen toegang heeft tot gamepass (want niet gekoppeld aan zijn account en xbox is niet ingesteld als home xbox), maar mijn vrouw wel (want xbox is home xbox) ?
Kortom: wat is de beste manier om met meerdere xboxen in één huis voor alle gezinsleden toegang te hebben tot alle content (gamepass & gekochte games) ?
[ Voor 185% gewijzigd door VanRoyal op 22-12-2020 12:28 ]
Worden de graphics met die update ook aangepakt dan voor de series X bij Dirt 5? gezien het verschil met de ps5 versie die een stuk mooier bleek te zijn.sohus schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 12:19:
Nieuwe updates voor Dirt 5 en WRC 9. Grappig dat ze tegelijkertijd uitkomen, wellicht heeft Microsoft ze beiden geholpen. Of gewoon nog even voor de kerst een laatste update eruit knallen.
Playstation 5
2e game pass account nemen voor je zoon en je vrouw altijd op die beneden laten spelen en je zoon/jij naar de zolder indien zij aan het spelen is.VanRoyal schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 12:23:
[...] Kortom: wat is de beste manier om met meerdere xboxen in één huis voor alle gezinsleden toegang te hebben tot alle content (gamepass & gekochte games) ?
Verder wachten op een family plan zodat de kosten weer wat lager worden.
Dat gaat momenteel nog niet, je kan je Gamepass niet delen onder je familie (behalve de Home optie op je Xbox). Weet niet of het een bug is, maar momenteel is mijn XSX en XOX beide als Home ingesteld (misschien kan je 1 Xbox per generatie als Home instellen), dit resulteert er in dat iedereen hier in huis mijn Gamepass kan gebruiken op de XSX en XOX.VanRoyal schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 12:23:
Ik weet niet of het veel voorkomt, maar hoe ga je nou het beste om met meerdere consoles in één huis, waarbij alle gezinsleden toegang moeten krijgen tot gamepass en gekochte games? Ik heb diverse guides gelezen, maar ik kom er niet helemaal uit. Mijn setup over een paar dagen:
3 accounts: Ik (met GamePass), vrouw en zoon
2 XSX'en: eentje in de huiskamer en eentje op zolder. Die in de huiskamer is ingesteld via mijn account als 'Home xbox'.
Als ik nu op de XSX in de huiskamer switch naar het account van mijn zoontje heeft hij ook toegang tot gamepass, dus dat lijkt goed te gaan.
Maar hoe gaat dat zometeen als je op beide consoles tegelijk wil spelen? Ik kan me verschillende scenario's voorstellen:
Ik op zolder, via mijn account, dus toegang tot gamepass. Zoon beneden, xbox is als home xbox ingesteld, dus ook toegang tot gamepass. Volgens mij zou dit zo goed moeten gaan?
Mijn zoont op zolder, via zijn account. Mijn vrouw beneden, via haar account. Mijn vermoeden is dan dat mijn zoon geen toegang heeft tot gamepass (want niet gekoppeld aan zijn account en xbox is niet ingesteld als home xbox), maar mijn vrouw wel (want xbox is home xbox) ?
Kortom: wat is de beste manier om met meerdere xboxen in één huis voor alle gezinsleden toegang te hebben tot alle content (gamepass & gekochte games) ?
Maar in jouw set up is er maar 1 Xbox waar je andere familieleden jouw Gamepass kunnen gebruiken.
PS/XBL: Nogne
The latest #WRC9 Update is now available for all platforms!
— WRC The Official Games (@WRCTheGame) 22 december 2020
☑️ Fix Steering Wheels compatibility
☑️ 120Hz Performance & High Visual Quality Modes for next-gen consoles
☑️ #EsportsWRC Season 6 groundwork
☑️ Support of the Arabic language
☑️ And more!https://t.co/ywumn2Zu6i pic.twitter.com/1NZ8qieEaH
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
-Store bekijken
-Achievements bekijken
-Feed van anderen kunnen zien als ik daar zin in heb
-Berichtjes sturen naar friends
De vorige app had al deze functies. De nieuwe app heeft alleen de laatste functie. Echt compleet waardeloos en snap niet dat ze dat hebben kunnen uitbrengen.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Hier Andriod.uchiha tijntje schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 12:58:
Zoals wel bekend ben ik echt tevreden met al hetgeen wat Xbox de afgelopen jaren heeft gedaan, maar ze hebben echt 1 aspect (wellicht naast Halo Infinite) enorm verkloot, en dat is de mobile app. Ik heb een iPhone en weet niet hoe het op android is, maar wat is die app sinds de laatste echte update bagger geworden. Je kunt er echt helemaal geen klote meer mee, behalve af en toe een berichtje sturen. Echt waardeloos. Ik wil gewoon op de app het volgende kunnen:
-Store bekijken
-Achievements bekijken
De vorige app had al deze functies. De nieuwe app heeft alleen de laatste functie. Echt compleet waardeloos en snap niet dat ze dat hebben kunnen uitbrengen.
Zover geen store functionaliteit
achievements bekijken ook niet
Feed van andere ook niet
Berichtjes sturen kan wel via Sociaal -> Vrienden
Daarnaast is het een zooitje aan apps. Xbox app, gamepass app en wil je xcloud dan is daar ook nog een streaming app voor. Zou zeggen maak gewoon 1 app met alle opties en klaar.
Edit: Ah dat zit al samen in gamepass
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Het ziet er wel slick uit maar dat is ook het enige, come on microsoft.
Playstation 5
Gamepass en xCloud zijn vrijwel zeker weten samengegaan in de Gamepass app op het moment dat xCloud uit closed-beta kwam.Kadardar schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 13:12:
[...]
Hier Andriod.
Zover geen store functionaliteit
achievements bekijken ook niet
Feed van andere ook niet
Berichtjes sturen kan wel via Sociaal -> Vrienden
Daarnaast is het een zooitje aan apps. Xbox app, gamepass app en wil je xcloud dan is daar ook nog een streaming app voor. Zou zeggen maak gewoon 1 app met alle opties en klaar.
Verder zijn de Android en ios apps volgens mij gelijk, en allebei volkomen ruk. Ze hebben nagenoeg alles basisfuncties die Xbox 'Xbox' maken eruit gesloopt.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ok top! Voor de sale afgelopen is ff naar kijken. Zat al aan de 400brsohus schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 12:18:
[...]
Ja, de Braziliaanse specifiek. Kan ze ook via mijn familie halen (vrouw is Braziliaans) maar dit is makkelijker.

Owh ja, gamepass heeft de cloud optie al opgenomen. Was het alweer vergeten. Zat eigenlijk naar me telefoon te kijken en zag de app nog. Gelijk maar verwijderd aangezien die niet meer nodig is.BM schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 13:14:
[...]
Gamepass en xCloud zijn vrijwel zeker weten samengegaan in de Gamepass app op het moment dat xCloud uit closed-beta kwam.
Verder zijn de Android en ios apps volgens mij gelijk, en allebei volkomen ruk. Ze hebben nagenoeg alles basisfuncties die Xbox 'Xbox' maken eruit gesloopt.
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Set your goals high, and don't stop till you get there.
En dan vergeet je nog Screenshots/gameclips in de app. Wat een gepruts is dat zeg. Screenshots/clips die je niet kunt verwijderen of die niet geupload worden, HDR gameclips/screenshots die bijna pikzwart zijn en noem zo maar op. Of ze komen na 2 dagen in een keer zichtbaar op je XSX maar niet op je app. Wat een zak strontuchiha tijntje schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 12:58:
Zoals wel bekend ben ik echt tevreden met al hetgeen wat Xbox de afgelopen jaren heeft gedaan, maar ze hebben echt 1 aspect (wellicht naast Halo Infinite) enorm verkloot, en dat is de mobile app. Ik heb een iPhone en weet niet hoe het op android is, maar wat is die app sinds de laatste echte update bagger geworden. Je kunt er echt helemaal geen klote meer mee, behalve af en toe een berichtje sturen. Echt waardeloos. Ik wil gewoon op de app het volgende kunnen:
-Store bekijken
-Achievements bekijken
Even massaal die app 1 ster geven in je store, misschien dat ze dat wakker schudt.
Het enige dat ik wel grappig vind, is deelnemen aan een party via je mobieltje..
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Zou ik niet weten, als ik in de Steam app games koop zijn ze exact hetzelfde als de prijs in normale Steam storeArthurMorgan schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 14:27:
Heeft dat niet te maken met het googlebeleid dat je 30% moet afdragen voor in-app aankopen?
Bummer, had al het idee dat het minder gespeeld zou gaan worden! Met lege servers is het eigenlijk al afgeschreven. Gameplay/gunplay wise vond ik het wel echt tof hoor, maar wel met 64 man op HalvoySpringbokkie schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 10:42:
[...]
Eerste indruk was niet best. Lege servers: eerste potje drop met 21 alive en tweede potje drop met 9 alive.
Balanced (4K/60?)
120Hz Performance (120FPS, maar welke resolutie?)
High Quality (4K/30?)
Ondanks dat ik geen 120Hz tv heb, wordt 't nu met deze patch wel verleidelijk om 'm als kerstcadeautje voor mezelf te kopen
3 tientjes. Koopje
[ Voor 73% gewijzigd door DutchOwnage op 22-12-2020 16:41 ]
Klopt, dat is aangepast toen ze het mogelijk gemaakt hebben om games te downloaden die je (nog) niet gekocht hebt. Had geloof ik iets te maken met het preloaden van games die je op disc koopt, of zoiets. Hoogst irritant inderdaad, ik gebruikte te app regelmatig om ff te checken hoe duur games nu waren. Maar dat moet nu via de website, of Microsoft Store app op je pc (wat ook niet heel handig werkt).Vagax schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 14:24:
Misschien dat ik het compleet mis, maar ben ik nou gek of kan je geen games kopen of zien vanuit de huidige Xbox apps? Bij Playstation en zelfs de Switch kan je app openen en daar zoeken naar games om prijzen te zien of ze zelfs te kopen. Kan dat niet vinden bij de Xbox app
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Gisteren een spion toegevoegd aan mijn team, inclusief auto die raketten schiet, man man wat schitterend die effecten icm ray tracing
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
UPS zegt nog geen pakket te hebben en Microsoft zegt dat het pakket bij UPS is, hopelijk gaat dit allemaal goed

[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 22-12-2020 17:12 ]
Ben ook wel erg tempted... Gisteren bij een vriend THPS 1+2 op een One X gespeeld en dat was ook best welRivanov schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 16:31:
Oef, WRC 9 in de 120Hz Performance Mode loopt echt súper smooth! Ben wel beniewd wat de technische verschillen nu precies zijn tussen de drie modi.
Balanced (4K/60?)
120Hz Performance (120FPS, maar welke resolutie?)
High Quality (4K/30?)
Beide in de sale...when does the hurting stop?
New Games with Gold for January 2021 (Little Nightmares, Dead Rising, King of Fighters XIII, Breakdown)
WRC 9 is fantastisch.Bbfreak schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 17:18:
[...]
Ben ook wel erg tempted... Gisteren bij een vriend THPS 1+2 op een One X gespeeld en dat was ook best wel![]()
![]()
Beide in de sale...when does the hurting stop?
New ContentGeneral Fixes
- Added support of the Arabic language
- Esports WRC season 6 groundwork
Xbox Series X|S specific fixes December Update Content
- Fixed an issue with archs wrongly branded on Portugal stages
- Fixed an issue where both players could control the gears of each other in split screen mode
- Fixed an issue when controller’s vibration could stop after restarting a stage
- Copilot mode can now be played with Dashboard camera.
- Fixed an issue where you could see out of the world with the photo mode
- Fixed an issue where switching user while in spectator mode reset the camera to mode 1
- Fixed an issue where the copilot couldn’t control the wipers
- Fixed issue where the progression bar could be stuck while playing on SSS tracks
- Added several languages for copilot lobby.
- Fixed issue where additional headlights would not produce any light
- Fixed various translation issues
- Fixed several collision issues with the environment
- Fixed various SFX related issue
- Added steering wheels support
- Added 120 Hz performance modes and High Visual Quality mode
- Fixed crashes after changing the type of tire in tutorial
- Fixed various online lobby related crashes
- Fixed an issue where tires and car setup selection were reset when a new player joined an online lobby
- Added clearer message when failing to write on leaderboards
- Fixed an issue where both players could control the gears in split-screen
- Changed unclear text message when leaving photo mode
- Fixed various collision issues with the Proton Iriz R5
- Fixed several respawn issues
- Fixed various issues that could prevent the game to access WRC9 servers
- Fixed issue where dust didn’t apply on the Ford Fiesta WRC’s windshield
- Fixed camera placement issue in show room
- Fixed other various performance issues
- Fixed crash when attempting to exit a Replay in specific conditions
- Fixed crash when trying to resume whilst in an online lobby
- Fixed issue where players could lose control in the menu after playing in split-screen mode
[ Voor 32% gewijzigd door sohus op 22-12-2020 22:36 ]
UPDATE 2.00 - PC, PlayStation, Xbox
Patch Notes for DIRT 5 Update 2.00 are below, which is available now on PC, PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X|S and Xbox One.
'SNOW LIMITS' FREE CONTENT PACK - New Playgrounds items, new liveries, new Ice Breaker circuit, new customisation items and the option for Snowy conditions in Playgrounds all added, for free to all players
WHEEL SUPPORT – Extensive selection of wheels supported for DIRT 5 across each platform, including Thrustmaster, Logitech and some Fanatec devices
VISUAL
Further general visual and performance improvements across the board, including visual updates to the ‘Prioritise Frame Rate’/120hz mode on Xbox Series X
Further FPS improvements when using Image Quality mode on Xbox One and PS4
Fixed issues causing flickering lights during night-time events
PC: Further fixes for reports of crashes and startup issues
Fixed issue causing game freezes in the Career – Sponsors tab when selecting an Amplified Edition sponsor
CAREER
Fixes for crashes occurring at the beginning of some Career events for some players
Added option to listen back to previous podcast episodes from a playlist
Fixed visual bug in Career mode that shows the player earning more than the maximum amount of Stamps after completing Throwdowns
Technical changes made to the matchmaking process; search times for lobbies have been increased to improve the likelihood of live lobbies being found
Friends lobby size increased to eight players
Fixes for crashes occurring when exiting active multiplayer events
SPLIT-SCREEN
Fixed multiple bugs causing crashes and performances issues in split-screen play
Audio fixes for low volume in split-screen mode
PLAYGROUNDS
Leaderboard display adjusted to show faster target times
Resolves occurrences of objects being available for the wrong event type
GENERAL
Amplified Edition entitlements fully unlocked for Amplified Edition pre-order players
PS5: Fixed issue with Trophies not unlocking. Any Trophies earned during this issue should unlock for players after completing one event
Further improvements made to AI behaviour, particularly in races with large grids
Fixed instance of cars triggering a track reset incorrectly on Arizona – Merrick Butte location
Fixed issues causing crashes in the post-race menus
Sprint cars: changes made to handling model following community feedback
Display fixes for PS4/PS5 Trophy images and text
General stability and quality of life improvements across each platform to improve your experience
420BR uitgegevenMrGizMo schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 13:17:
[...]
Ok top! Voor de sale afgelopen is ff naar kijken. Zat al aan de 400br
Het begon een paar weken geleden met 3 jaar goedkoop gamepass voor op de pc via Brazilië. Toen dacht ik nog 'al die games!' ...misschien wel interessant om de PS4 in te ruilen voor een Xbox Series X. Toen die er stond was mijn TV ineens niet meer goed genoeg dus van het weekend een LG CX65 aan de muur geschroefd en toen ontdekte ik de sale in Brazilie via dit oh zo behulpzame topic (om geld uit je zak te kloppen
Heb wel alleen games gekocht die ik al op de PC of PS4 had en die ik het liefst op de bank speel. Wil nu ook Project Cars 2 Ultimate voor de 3e keer kopen, maar die kan ik enkel vinden als US of UK key. Werkt dat een beetje hetzelfde? (met inleveren dan bedoel ik).
En je raad het niet. Nu staat de interne SSD al vol

[ Voor 3% gewijzigd door Beakzz op 22-12-2020 17:49 ]
Balen, maar vooralsnog niet onoverkomelijk. Ik had inderdaad gelezen dat je per generatie een home console kunt instellen.Nogne schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 12:37:
[...]
Dat gaat momenteel nog niet, je kan je Gamepass niet delen onder je familie (behalve de Home optie op je Xbox). Weet niet of het een bug is, maar momenteel is mijn XSX en XOX beide als Home ingesteld (misschien kan je 1 Xbox per generatie als Home instellen), dit resulteert er in dat iedereen hier in huis mijn Gamepass kan gebruiken op de XSX en XOX.
Maar in jouw set up is er maar 1 Xbox waar je andere familieleden jouw Gamepass kunnen gebruiken.
https://twitter.com/dark1x/status/1341395940612182019?s=19
Good news here - the low geometry bug we highlighted in Dirt 5 on Xbox Series X has been corrected. Full detail models are now used just like the PS5 version. Well done @dirtgame https://t.co/67if4k43Zd
Quality mode is overigens native 4k30 maar wil je niet in een racegame natuurlijk. Leuk voor photo mode.
Windows region op UK of US zetten, dan in de PC store de code redeemen. Vind Project Cars 2 overigens helemaal niks qua physics/handling. De circuits en tracks zijn we fantastisch. Maar handling maakt het voor mij onspeelbaar.Beakzz schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 17:46:
[...]
Heb wel alleen games gekocht die ik al op de PC of PS4 had en die ik het liefst op de bank speel. Wil nu ook Project Cars 2 Ultimate voor de 3e keer kopen, maar die kan ik enkel vinden als US of UK key. Werkt dat een beetje hetzelfde? (met inleveren dan bedoel ik).
Dit topic is gesloten.
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |