Homeland schreef op maandag 14 december 2020 @ 21:41:
Met een lange lockdown en kerst zonder familie bezoek voor de boeg, welke games staan bij jullie op de planning voor de komende 5 weken?
Zelf heb ik de afgelopen dagen net Dirt 5, Just Cause 3 en WD Legion uitgespeeld, pak nu Forza Horizon 3 weer op, ook net begonnen met Titanfall 2 en mogelijk The Division 2 weer eens aan zetten, heb deel 1 enorm veel gespeeld maar deel 2 greep me niet zo.
Lastig. Heb last van keuze stress
Dit is de inhoud van mijn groep welke op m’n dashboard staat momenteel met de naam “Backlog”
Red Dead Redemption 2 (begonnen direct op launch maar halverwege chapter 2 gestopt);
Splinter Cell - Blacklist (360 titel);
Assassins Creed Origins;
Batman - Arkham Asylum (remaster van de eerste 360 titel);
Batman - Return to Arkham;
Batman - Arkham Knight;
Call of Duty Cold War.
De Batmans wil ik wel op volgorde spelen. Kom verder net uit een Ubisoft game namelijk Far Cry 5 inclusief Vietnam DLC, dus ben voorlopig wel even klaar met dat soort games, dus een AC Origins valt bijna al af.
RDR2, tja, mij kennende wil ik de story line volgen op dag 1 maar op dag 12 ben ik er door alles wat je kunt doen er nog steeds niet aan toe gekomen. Plus dat ik dan wel weer 30+ uur minimaal kwijt ben.
Misschien een on populaire mening maar die lange games zoals AC Origins, RDR2, Cyberpunk etc duren me eigenlijk te lang voor de weinige speeltijd per avond die ik heb. Ben dan over een maand of 3 nog bezig. Zie liever iets van 10 tot 15 uur met een uitloper naar 20 als je echt alles wilt doen. Dat valt nog wel in een week of 3 te doen.
Verder staat er ook nog een andere console waarop ik nog een backlog heb en momenteel Uncharted 4 op speel. Daar ligt nog Uncharted Lost Legacy, Spider-Man, Spider-Man Miles Morales en God of War te wachten. Wellicht ook nog Days Gone en Ghost of Tushima.
Lastige tijden voor een gamer. Zit eigenlijk ook nog wel te wachten op een next gen patch voor RDR2, maar denk dat we daar lang op kunnen wachten.