Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Soccer98 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 08:23:
Best vreemd. Mijn Xbox Series X geeft aan dat mijn pricewatch: Hisense 55U7QF Zwart geem HDR10 voor games ondersteunt, terwijl dat wel het geval moet zijn. Wellicht omdat het 'inbegrepen' zit bij Dolby Vision? Iemand die dit gehad heeft of weet hoe dit zit?
Grote kans dat je er inmiddels al lang achter bent, maar je moet je HDMI input even op 2.0 zetten. Die staat op 'standard / standaard' en moet naar 'enhanced / verbeterd'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maversne
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04:07
Ik dacht dat het flikkeren van het beeld alleen bij fifa is en bij pes2021. Mijn vriendin heeft Planet Coaster gekocht voor haar xbox one s. Ik dacht ff proberen op mijn xbox. Zelfde flikkeringen bij het gras.

Ik heb dus hdmi poorten verwisseld, vrr uitgezet zoals op tv als xbox, color depth, freesync uit. Het gaat gewoon niet weg.

Tv firmware is up to date. Ben ik nou de enige met dit probleem? Is het nou de tv of xbox. Zelfs dat weet ik niet meer.

Heb het geplaatst in het tv forum gedeelte. Hopelijk kunnen ze mij daar helpen

[ Voor 8% gewijzigd door maversne op 13-12-2020 23:28 ]

PC Specification

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-09 18:50
devilsnight schreef op zondag 13 december 2020 @ 21:08:
[...]

Helaas verhelpt het de issue niet. Zou jij voor mij wanneer je tijd hebt de Game Pass game Unto the End eens kunnen testen? In AC zit het ook, maar dan moet je net een cutscene hebben met een zwarte achtergrond.

Of GTA V in de nacht, als ik dan in de lucht kijk is het alsof de lucht leeft, maar dat bedoel ik niet positief, haha. Alsof iemand met fucking olie heeft lopen klooien in de lucht en dat beweegt helemaal rond.
Heb het ff voor je gecheckt en heb het ook, maar volgens mij is het een slechte implementatie van de game zelf:

https://streamable.com/6t6joz

Onderin bij de sneeuw zie je inderdaad van die artifacts als je van links naar rechts loopt, niet als je stilstaat en in het donkere gedeelte zie je het niet?

PS op de video zie je het ook bijna niet, maar in het echt wel..

[ Voor 3% gewijzigd door JDL15 op 13-12-2020 23:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JDL15 schreef op zondag 13 december 2020 @ 23:48:
[...]

Heb het ff voor je gecheckt en heb het ook, maar volgens mij is het een slechte implementatie van de game zelf:

https://streamable.com/6t6joz

Onderin bij de sneeuw zie je inderdaad van die artifacts als je van links naar rechts loopt, niet als je stilstaat en in het donkere gedeelte zie je het niet?

PS op de video zie je het ook bijna niet, maar in het echt wel..
Bedankt voor het testen man, dat waardeer ik!

De ene game doet het beter dan de ander, maar ik kom het toch best vaak tegen nu. Net in ACV in een grot met water. Toen ik hogerop stond en op het water neerkeek zag ik die rare artefacts ook, en het was weg toen ik naast het water stond en ernaar keek.

Het ligt dus sowieso niet aan de tv en de console ook niet. Jammer dat dit iets is wat niet echt verholpen is nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Er zijn genoeg goede Gears samenvattingen te vinden die je kan kijken en daarna meteen Gears 5 kunt spelen. Scheelt een hoop uren gamen in de eerdere delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterchiev
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 24-09 19:06
uchiha tijntje schreef op zondag 13 december 2020 @ 20:09:
[...]

Er zijn erg veel andere topics op GoT die specifiek gaan over tv’s. Daar vind je echt alle info die je nodig hebt om een keuze te maken. :)

Televisies & Beamers
Klopt alleen verwijzen ze daar naar dit forum omdat het in relatie is met de Xbox series x :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maversne
Masterchiev schreef op maandag 14 december 2020 @ 00:30:
[...]

Klopt alleen verwijzen ze daar naar dit forum omdat het in relatie is met de Xbox series x :S
Ja klopt....

PC Specification

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-09 19:30
Vandaag in de bol.com dagdeal zijn verschillende Xbox Series X games in de aanbieding.

https://www.bol.com/nl/ra...g-op-games/72002/N/51868/

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• maversne
Deze zelfde meuk heb ik dus op mijn tv met mijn xbox. Althans daar lijkt het erg op

YouTube: LG Oled C9 flickering issues with 120FPS enabled, Xbox Series X

PC Specification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
VanRoyal schreef op zondag 13 december 2020 @ 22:54:
[...]
Grote kans dat je er inmiddels al lang achter bent, maar je moet je HDMI input even op 2.0 zetten. Die staat op 'standard / standaard' en moet naar 'enhanced / verbeterd'.
Toevallig zaterdag achtergekomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:23

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Homeland schreef op maandag 14 december 2020 @ 00:19:
Er zijn genoeg goede Gears samenvattingen te vinden die je kan kijken en daarna meteen Gears 5 kunt spelen. Scheelt een hoop uren gamen in de eerdere delen.
Vast wel, maar het doorspelen van de eerdere delen is echt wel de moeite waard. Ik vermoed maar zo, dat qua gameplay GoW1 en 2 de sterkste games zijn. Zelf ben opnieuw begonnen bij deel 1, nu bijna klaar met 2. Het is écht de moeite waard, en grafisch gezien is het eigenlijk nog heel goed te doen _/-\o_

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:38

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Gisteren maar eens aan Fallen Order begonnen en vind het een beetje tegenvallen. Heb alle nieuwe Tomb Raiders gespeeld en deze vind ik toch een stuk lekkerder spelen.
Misschien gewoon een kwestie van wennen, ben niet gewend aan up and close battle waar je ook nog moet verdedigen.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Masterchiev schreef op maandag 14 december 2020 @ 00:30:
[...]

Dat is jammer. Dat hele ''mijn tv werkt niet goed met met mijn xbox'' vervuilt dit topic nog al.

@Mods, misschien een idee om een apart topic te openen specifiek voor TV gerelateerde vragen / issues i.c.m. een PS5 / Xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
EA is zich gaan bemoeien in de Codemasters overname strijd en komt als winnaar uit de bus.

Gaat leuk worden qua Need for Speed en Burnout.

En wellicht F1 Ultimate Team 🤡

[ Voor 13% gewijzigd door sohus op 14-12-2020 09:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sohus
Verwijderd schreef op maandag 14 december 2020 @ 08:53:
[...]

Dat is jammer. Dat hele ''mijn tv werkt niet goed met met mijn xbox'' vervuilt dit topic nog al.

@Mods, misschien een idee om een apart topic te openen specifiek voor TV gerelateerde vragen / issues i.c.m. een PS5 / Xbox?
Topic voor Game Pass + digitale aankopen en abonnementen
Topic voor Xbox gerelateerde input en output devices
(Zeg maar accessoires)

Scheet een hoop gezever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09 14:22
Tencent is ook als een malle studios en ontwikkelaars aan het kopen. Is echt een bidding war op dit moment. Erg benieuwd waar dit gaat eindigen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
DeWaanzin schreef op maandag 14 december 2020 @ 07:59:
Gisteren maar eens aan Fallen Order begonnen en vind het een beetje tegenvallen. Heb alle nieuwe Tomb Raiders gespeeld en deze vind ik toch een stuk lekkerder spelen.
Misschien gewoon een kwestie van wennen, ben niet gewend aan up and close battle waar je ook nog moet verdedigen.
Ben er ook aan bezig, maar als je eenmaal de gevechten onder de knie hebt is het wel tof. Tomb Raider games zijn wel wat eenvoudiger op dat gebied. Andere stijl van combat natuurlijk. Maar speel door tot je een paar upgrades hebt, dan worden de gevechten toffer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister Sachs
  • Laatst online: 24-09 14:54
Heeft iemand trouwens voor de nieuwe Xbox ook een Play and Charge kit (de nieuwe variant met USB-C-kabel) gekocht? Is de kwaliteit van de batterij goed? Op dit moment gebruik ik oplaadbare batterijen met verschillende mA. Ben wel nieuwsgierig naar hoeveel uur die batterijen van de kit ongeveer per oplaadbeurt meegaan.

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• blueline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:33
De Xbox series X nu een week in gebruik. Via mediamarkt in Assen. Was echt te laat voor een preorder. Maar gelukkig maar een paar weken hoeven wachten.

Waar ben ik tegen aangelopen / zorgen:
- blueray drive: getest, is gelukkig fluister stil. Net als de Xbox zelf.
- eerste keer aan: tijdens het opstarten werd er niet duidelijk uitgelegd dat ik de controller moest koppelen.
Dit zelf gedaan door het knopje op de Xbox in te drukken.
- ploppend geluid: dit bleek gelukkig aan de dolby basbox te liggen die naast de Xbox staat. Door deze uit te zetten was het geluid weg.
- Xbox app: koppelen ging moeilijk maar uiteindelijk wel gelukt.
- Dev mode: uiteindelijk gelukt! Wel even uit moeten zoeken. Dit kwam ook door de verkeerde app
(standaard app die je vind op de Xbox via de store blijft hangen met een melding dat er een update nog
nodig is maar die komt er niet ). Via de Xbox app op de telefoon gezocht naar de Xbox dev mode
https://www.microsoft.com/en-us/p/xbox-dev-mode/9nljhzjrn0f4 hiermee werkt het wel.
- streaming: ging goed via WiFi. Beter via LAN.
- vingerafdrukken: valt best mee. Schoonmaken met een glasvezel doek en de Xbox ziet er weer als nieuw
uit.

Voor de rest super apparaat. Absoluut geen spijt van. Gamen op 1080p is prachtig maar ga wel op zoek naar een 4K scherm.

The ones with the greatest power protect those who don't.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:29
Hoop dat ontwikkelaars zelf ook doorhebben dat het echt niet verstandig is om onder EA te gaan vallen, wat hebben ze FIFA verkracht zeg de afgelopen jaren met het ultimate team gebeuren. Verder gewoon jarenlang vrijwel niks meer aan gameplay/graphics gedaan en puur op ultimate team focusen om te cashen.
Zelfs de Next gen versie van fifa 21 lijken ze niet meer dan 1 dag aan gewerkt te hebben het is echt om te kotsen dat bedrijf.

Maarja als ze met een grote zak geld aankomen is het natuurlijk moeilijk om daar nee tegen te zeggen.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zal wel normaal zijn maar toch even vragen.. Als de XsX opstart hoor je de blu-ray drive even, klopt dat?

En iets anders, ik wil minecraft RT nu wel eens op de XsX. >:)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2020 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueline
Verwijderd schreef op maandag 14 december 2020 @ 10:07:
Het zal wel normaal zijn maar toch even vragen.. Als de XsX opstart hoor je de blu-ray drive even, klopt dat?

Zal meteen testen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blueline
Hoor een heel zacht zoem geluidje ( oor bij de Xbox ) van ongeveer 1 seconde.
Dit is dus heel zacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lastpost.
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 24-09 13:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-08 10:55

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

Lastpost. schreef op maandag 14 december 2020 @ 10:19:
[...]

Nog meer games om straks vanuit Gamepass te spelen, waar haal ik de tijd vandaan. 😂
Of EA is genoeg gewicht aan het verzamelen om straks de concurrentie aan te kunnen gaan met Game Pass en dan alleen verder te gaan.

XBox Series X: BloodyB2121

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martijn2307
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23-09 15:48
Nou ik krijg net een bericht dat mijn controller van Otto vandaag wordt geleverd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blueline schreef op maandag 14 december 2020 @ 10:15:
[...]

Hoor een heel zacht zoem geluidje ( oor bij de Xbox ) van ongeveer 1 seconde.
Dit is dus heel zacht.
Die zoem zal wel de ventilator zijn?
Ik hoor een soort blu-ray "opstart tik". Lijkt me volkomen normaal maar toch even checken hier. :)
Lastpost. schreef op maandag 14 december 2020 @ 10:19:
[...]

Nog meer games om straks vanuit Gamepass te spelen, waar haal ik de tijd vandaan. 😂
Weet niet of we daar vrolijk van mogen worden. ;)

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2020 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lastpost.
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 24-09 13:58
d.bakker84 schreef op maandag 14 december 2020 @ 10:20:
[...]

Of EA is genoeg gewicht aan het verzamelen om straks de concurrentie aan te kunnen gaan met Game Pass en dan alleen verder te gaan.
Daar zal nog wel wat tijd overheen gaan vermoed ik. Maar je ziet inderdaad hetzelfde ontstaan als in de video-streaming wereld. Een aantal grote partijen die instappen in de abonnementsvormen.

En straks krijg je allemaal games of uitgevers exclusief op tal van platformen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lastpost. schreef op maandag 14 december 2020 @ 10:26:
[...]

Daar zal nog wel wat tijd overheen gaan vermoed ik. Maar je ziet inderdaad hetzelfde ontstaan als in de video-streaming wereld. Een aantal grote partijen die instappen in de abonnementsvormen.

Mja, zolang je die games ook gewoon los kunt kopen is er weinig mis mee in mijn optiek. Je hebt dan simpelweg een extra keuze hoe je content consumeert.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.bakker84

d.bakker84

Lastpost. schreef op maandag 14 december 2020 @ 10:26:
[...]

Precies, daar doelde ik op. Maar inderdaad, zo ver is het nog lang niet denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blueline
[quote]Verwijderd schreef op maandag 14 december 2020 @ 10:23:
[...]

Die zoem zal wel de ventilator zijn?
Ik hoor een soort blu-ray "opstart tik". Lijkt me volkomen normaal maar toch even checken hier. :)

[...]

Nou denk niet dat de ventilator is. Die heb ik namelijk nog niet gehoord :)
Het geluid komt ook echt bij de blueray vandaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 19:42
Ik heb van de week mijn tweede Elite V2 controller terug gestuurd voor reparatie. Een tikkende rechter trigger.

Elke keer bij of schieten of gas geven tikt de RT *tik tik tik tik*. Leek een mechanisch dingetje in de trigger zelf te zijn en bloed-irritant. Trigger hoort niet te tikken als ie niet ingekort is.

Sinds een paar dagen dus de XSX-controller in gebruik en wat is dat een fijn ding zeg. Zeker die share-button.

Gisteren weer eens Battlefield 1, conquest gespeeld (unpopular opinion: BF1 is beter dan BFV). Dat EA Play nu ook in Game Pass (Ultimate?) zit is wel ideaal.

Xbox Live: Springbok NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:24
Linksquest schreef op maandag 14 december 2020 @ 06:17:
Vandaag in de bol.com dagdeal zijn verschillende Xbox Series X games in de aanbieding.

Verleidelijk, WRC9 voor 27,99. Maar ja, Valhalla en Cyberpunk waar ik waarschijnlijk nog maanden mee zoet ben. Plus GP. Mooie aanbiedingen hoor (ook de laatste Yakuza), maar wacht wel tot het een keer in GP komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueline
Justin4711 schreef op zondag 15 november 2020 @ 19:37:
De nieuwe controller werkt nog niet met ios denk ik..

[Afbeelding]
Hopelijk met de nieuwe IOS 14.3 (als het goed is komt deze vandaag)
Dan werkt het streamen met een Xbox controller gekoppeld aan bijvoorbeeld een iPad ook zoals verwacht :)

[ Voor 3% gewijzigd door blueline op 14-12-2020 11:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 19:37
uchiha tijntje schreef op zondag 13 december 2020 @ 20:04:
Het tv gehalte is wel echt te hoog in dit topic.
Dat wel :P

Maar wel handig als je op zoek bent naar een nieuwe :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueline
PepieNL schreef op zondag 13 december 2020 @ 11:56:
[...]

Die grootte zal ongetwijfeld ermee te maken hebben dat dit de Xbox one X versie is (texture filesize etc).
Ja, en als het goed is komt er dan een gratis update naar de Xbox series X versie (tenminste dat heb ik ergens gelezen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 24-09 16:08
Vraagje, ik wil graag met een vriend van mij gamesharing doen. Op mijn XSX heb ik 2 accounts staan, die van mijn zoon en die van mijzelf. Kan mijn zoon in dit geval dan wel alle spellen downloaden die ik dan heb, of vervalt dit met gamessharing (account van mijn zoon staat wel op dezelfde xbox)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueline
Oh ja, spelen van spellen vanaf een SSD gaat ook goed. (Samung 850 EVO).
Verplaatsen van de spellen hiernaar toe gaat ook heel snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 10:39
Ananas_NL schreef op maandag 14 december 2020 @ 11:24:
Vraagje, ik wil graag met een vriend van mij gamesharing doen. Op mijn XSX heb ik 2 accounts staan, die van mijn zoon en die van mijzelf. Kan mijn zoon in dit geval dan wel alle spellen downloaden die ik dan heb, of vervalt dit met gamessharing (account van mijn zoon staat wel op dezelfde xbox)?
Alleen op jouw thuis Xbox kunnen andere accounts jouw games spelen. Downloaden kan sowieso alleen met jouw account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand hoort de blu-ray drive een klik geven wanneer je de xsx aanzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 24-09 16:08
Wolfos schreef op maandag 14 december 2020 @ 11:49:
[...]

Alleen op jouw thuis Xbox kunnen andere accounts jouw games spelen. Downloaden kan sowieso alleen met jouw account.
Oke dus als ik het goed begrijp is het alsvolgt. Ik doe aan gamesharing met een vriend van mij, alles wat ik koop kan hij spelen en andersom ook. Mijn zoon kan op zijn account dan ook gewoon alles spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueline
Verwijderd schreef op maandag 14 december 2020 @ 11:53:
Hoorde tijdens het herstarten wel een klik maar weet niet of dit vanaf de blueray speler komt (waarschijnlijk wel, kan namelijk niet de fan zijn want die hoor je niet :) ).

Maar niet als ik de Xbox aanzet.

[ Voor 8% gewijzigd door blueline op 14-12-2020 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:50
blueline schreef op maandag 14 december 2020 @ 11:57:
[...]

Hoorde tijdens het herstarten wel een klik maar weet niet of dit vanaf de blueray speler komt (waarschijnlijk).

Maar niet als ik de Xbox aanzet.
Volgens mij kan enkel de fan en drive bewegende onderdelen hebben als het goed is. En een fan klikt niet.
Het zou toch goed kunnen dat de drive zijn nulpunt reset oid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:33

Phydomir

Dennis

Nope, nog nooit gehoord. Is dit met een disk erin of zonder?

Moet ook toegeven dat ik niet eens weet of mijn diskdrive überhaupt wel werkt. Nog geen gebruik van gemaakt.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Engineer Stewie schreef op maandag 14 december 2020 @ 11:58:
[...]

Volgens mij kan enkel de fan en drive bewegende onderdelen hebben als het goed is. En een fan klikt niet.
Het zou toch goed kunnen dat de drive zijn nulpunt reset oid.
Klinkt als reset ja, lijkt me normaal maar niet als ik de enige ben.

Gebeurt bij opstarten van de xbox eenmalig.
Ik gebruik de drive verder niet, zonder disk dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• V1RT
  • Laatst online: 10-03 20:30
Verwijderd schreef op maandag 14 december 2020 @ 10:07:

Als het goed is wel.. tenminste ik hoor wel een luid tok geluid als je ‘m aanzet..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heeft iedereen dat, dat is houder met de lens die beweegt. Misschien dat dit niet het geval is bij mensen die de quickboot functie (of hoe dat ook heet) gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 december 2020 @ 12:27:
[...]

Volgens mij heeft iedereen dat, dat is houder met de lens die beweegt. Misschien dat dit niet het geval is bij mensen die de quickboot functie (of hoe dat ook heet) gebruiken.
Dat is een logische verklaring waarom bij de ene wel en de andere niet, denk het ook. Dank. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2020 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:49

Vagax

Hehe

Linksquest schreef op maandag 14 december 2020 @ 06:17:

Heb al zo veel geld uitgegeven maar kan mijzelf niet tegenhouden om voor maar 30 euro Yakuza Like a Dragon te kopen :$

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vagax schreef op maandag 14 december 2020 @ 12:42:
[...]

Heb al zo veel geld uitgegeven maar kan mijzelf niet tegenhouden om voor maar 30 euro Yakuza Like a Dragon te kopen :$
Ik twijfel ook, maar aan de andere kant heb ik plenty in de backlog nog (zelfs RDR2) bezig met ACV, Cyberpunk moet ik nog halen, daarnaast heb ik nog geen enkele Yakuza gespeeld sinds ze op Xbox zijn. Kan beter daar maar mee beginnen, haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat cyberpunk goed speelbaar wordt nog voor de kerst, de game trekt me gewoon.
Dat de game nog niet de xsx vol benut maakt me niet uit maar ik wil geen gamebreaking bugs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

devilsnight schreef op maandag 14 december 2020 @ 12:51:
[...]

Ik twijfel ook, maar aan de andere kant heb ik plenty in de backlog nog (zelfs RDR2) bezig met ACV, Cyberpunk moet ik nog halen, daarnaast heb ik nog geen enkele Yakuza gespeeld sinds ze op Xbox zijn. Kan beter daar maar mee beginnen, haha.
Uiteindelijk er toch maar niet voor gegaan, heb al CP2077 en straks komen alle Yakuza games op Game Pass, dus ik ga maar eerst Yakuza 3 tot 6 spelen :P

Wou hem vooral voor de metalen case, maar die haal ik misschien wel een keer van marktplaats

[ Voor 8% gewijzigd door Vagax op 14-12-2020 13:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blueline
Verwijderd schreef op maandag 14 december 2020 @ 13:01:
Ik hoop dat cyberpunk goed speelbaar wordt nog voor de kerst, de game trekt me gewoon.
Dat de game nog niet de xsx vol benut maakt me niet uit maar ik wil geen gamebreaking bugs.
Vind hem goed speelbaar. Maar je kan wel zien dat het mooier/beter kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Die patches komen snel binnen, veel performance issues zijn al aangepakt en er zijn veel mensen die erg overdrijven met de bugs, je krijgt er natuurlijk veel over te zien omdat dat mensen een beetje pakt, overigens zijn veel van de nare graphical bugs op de base PS4 / Xbox One zo snel ik heb gekeken.

Hier zie je de verschillen tussen de 1.006 en 1.04

Het zal nooit met high op PC te vergelijken zijn (tot de next-gen versie) maar ze gaan de console versie wel verbeteren.

Vind het zelf perfect speelbaar

[ Voor 9% gewijzigd door Vagax op 14-12-2020 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
d.bakker84 schreef op maandag 14 december 2020 @ 10:20:
[...]

Dat sowieso. EA Play is tijdelijk in Game Pass, dat heeft Microsoft al bevestigd. Gok voor een jaar op zijn minst, dat wel. Maar natuurlijk bouwen ze ook aan eigen catalog. Iedereen ziet wat Disney doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dit dus 😊

Geef het gewoon een kans, ik speel het ook probleemloos op de series X en wacht ook op de patch voor volgend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien toch maar eens voor gaan dan, zo te zien valt de XsX versie wel mee.
Jullie spelen ook performance-mode? 60fps heeft mijn absolute voorkeur. :Y
Een aankomende lockdown kan me net over de drempel gaan duwen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op maandag 14 december 2020 @ 13:39:
Misschien toch maar eens voor gaan dan, zo te zien valt de XsX versie wel mee.
Jullie spelen ook performance-mode? 60fps heeft mijn absolute voorkeur. :Y
Een aankomende lockdown kan me net over de drempel gaan duwen..
Performance mode is meestal 60 ja. Zo nu en dan dipt hij wel maar niet extreem. Ook veel beter sinds de 1.04 patch.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sohus
Verwijderd schreef op maandag 14 december 2020 @ 13:34:
[...]

Dit dus 😊

Geef het gewoon een kans, ik speel het ook probleemloos op de series X en wacht ook op de patch voor volgend jaar.
Nee bedankt. Deze game wil ik gewoon lekker spelen en niet met compromises qua techniek en bugs. Heb het een paar uur gespeeld, en ondanks dat het allemaal prima te doen is merk je aan alles dat het overhaast is uitgebracht en er 8 jaar aan systemen is gewerkt die allemaal bij elkaar zijn geharkt over de jaren heen maar de een voelt veel meer gedateerd als de andere. Oftewel, dat gaan ze het komende jaar allemaal fixen plus DLC en multiplayer en dan koop ik over een jaar de GOTY versie voor de Series X :)

Heb ook geen gebrek aan andere games om te spelen dus kan me het prima permitteren om te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Phydomir Op reddit zei iemand dat performance op 1440p zit ipv 1080p sinds 1.04, aannemelijk?
sohus schreef op maandag 14 december 2020 @ 13:46:
[...]

Nee bedankt. Deze game wil ik gewoon lekker spelen en niet met compromises qua techniek en bugs. Heb het een paar uur gespeeld, en ondanks dat het allemaal prima te doen is merk je aan alles dat het overhaast is uitgebracht en er 8 jaar aan systemen is gewerkt die allemaal bij elkaar zijn geharkt over de jaren heen maar de een voelt veel meer gedateerd als de andere. Oftewel, dat gaan ze het komende jaar allemaal fixen plus DLC en multiplayer en dan koop ik over een jaar de GOTY versie voor de Series X :)

Heb ook geen gebrek aan andere games om te spelen dus kan me het prima permitteren om te wachten.
Dat klinkt niet goed.
Wat een verschillende meningen overal. :X

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2020 13:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Iemand problemen met Forza Horizon 4? Ik heb inmiddels meerdere spellen geinstalleerd en zonder problemen kunnen spelen. Gister Horizon 4 geinstalleerd maar ik kom niet voorbij het laadscherm. Die zie ik een paar seconden waarna het spel zichzelf sluit en ik weer naar het hoofdmenu wordt gestuurd.

Verder is mijn eerste indruk erg positief. Ik kom van een PS4 Pro af. Quick-resume is echt geniaal. Verder valt me op hoe stil de Xbox Series X is. Onder heftige load gewoon niks te horen. Controller voelt ook fijn. De triggers vind ik fijner, meer speling dus preciezer te besturen. de joysticks lijken wel weer iets gevoelig waardoor de nauwkeurigheid iets minder is dan met de PS4 controller. Zal wel wennen zijn en de gevoeligheid in het spel naar beneden instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op maandag 14 december 2020 @ 13:46:
@Phydomir Op reddit zei iemand dat performance op 1440p zit ipv 1080p sinds 1.04, aannemelijk?
Geen idee. Ik heb sowieso maar een 1080P TV. Wel lijkt alles wat scherper te zijn. Kan wel zien dat bijvoorbeeld de UI duidelijk scherper is dan hij was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blueline
bsmpower schreef op maandag 14 december 2020 @ 13:47:
Iemand problemen met Forza Horizon 4? Ik heb inmiddels meerdere spellen geinstalleerd en zonder problemen kunnen spelen. Gister Horizon 4 geinstalleerd maar ik kom niet voorbij het laadscherm. Die zie ik een paar seconden waarna het spel zichzelf sluit en ik weer naar het hoofdmenu wordt gestuurd.

Verder is mijn eerste indruk erg positief. Ik kom van een PS4 Pro af. Quick-resume is echt geniaal. Verder valt me op hoe stil de Xbox Series X is. Onder heftige load gewoon niks te horen. Controller voelt ook fijn. De triggers vind ik fijner, meer speling dus preciezer te besturen. de joysticks lijken wel weer iets gevoelig waardoor de nauwkeurigheid iets minder is dan met de PS4 controller. Zal wel wennen zijn en de gevoeligheid in het spel naar beneden instellen.
Nee geen problemen. Net opgestart.

Wel 1 keer een crash gehad waardoor de Xbox vanzelf uit ging :? :? :?
Ook heb ik elke keer dat er een alert komt "unable tot join session". Maar ik ga er vanuit dat dit door de quick resume komt......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.bakker84

d.bakker84

Ik kan je niet volgen: "Meer speling dus preciezer?!?", "Iets gevoelig waardoor minder nauwkeurig?!?!" Volgens mis is het toch precies andersom of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Nu online
d.bakker84 schreef op maandag 14 december 2020 @ 14:02:
[...]

Ik kan je niet volgen: "Meer speling dus preciezer?!?", "Iets gevoelig waardoor minder nauwkeurig?!?!" Volgens mis is het toch precies andersom of niet?
Misschien leg ik het niet goed uit. De triggers op de Xbox controller lijken een groter bereik te hebben, en kan ik daarmee preciezer besturen, vooral met race games is dat fijn met gas geven of remmen.

De joysticks van de Xbox controller lijken OF gevoeliger/minder stug OF hebben een minder groot bereik dan die van de PS4. Merk iig dat ik iets meer moeite heb om preciezer te zijn qua besturing in race- en schietspellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Nu online
blueline schreef op maandag 14 december 2020 @ 14:02:
[...]

Nee geen problemen. Net opgestart.

Wel 1 keer een crash gehad waardoor de Xbox vanzelf uit ging :? :? :?
Ook heb ik elke keer dat er een alert komt "unable tot join session". Maar ik ga er vanuit dat dit door de quick resume komt......
Ik heb wel geprobeerd het spel op te start terwijl die nog aan het downloaden was. Misschien is er toen is mis gegaan. Zal hem eens verwijderen en opnieuw downloaden. Op internet lees ik ook iets over het uitzetten van HDR10. Maar dat geldt dan voor alle spellen, en dat is ook weer niet wat ik wil..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueline
bsmpower schreef op maandag 14 december 2020 @ 14:16:
[...]

Ik heb wel geprobeerd het spel op te start terwijl die nog aan het downloaden was. Misschien is er toen is mis gegaan. Zal hem eens verwijderen en opnieuw downloaden. Op internet lees ik ook iets over het uitzetten van HDR10. Maar dat geldt dan voor alle spellen, en dat is ook weer niet wat ik wil..
Waarschijnlijk was het spel toen ook wel wat aan het downloaden.
Maar goed, niet weer gehad (gelukkig) dus mooi zo laten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-09 12:24
[...]

Dat heb ik al een tijdje (in ieder geval een week) en komt niet door de Quick Resume. Ook na hard afsluiten van de game en opnieuw starten krijg je dat te zien. Is vermoedelijk na de laatste update gekomen.

Acties:
  • +9 Henk 'm!
Even een update over mijn Xbox Series X ( DOA ), hij word vandaag door UPS meegenomen van het ophaalpunt. Zal waarschijnlijk morgen aankomen in Duitsland ( was met mijn controller ook altijd precies 1 dag onderweg), heb vanmorgen gebeld met Xbox Support over het feit en met de vraag of er een speciale voorraad is voor deze gevallen.

De medewerker kon mij gerust stellen dat ik in 6 tot 8 werkdagen een nieuwe of gemaakte console thuis mocht verwachten, langer dan dat mocht het gewoon niet gaan duren. Hij gaf zelfs aan dat er voldoende op voorraad was voor reparatie gevallen, aangezien ze niet tegen klanten konden gaan zeggen van je wacht maar een maand.

Laten we hopen dat er dan Vrijdag / Zaterdag of Maandag een nieuwe Series X op de deurmat ligt!
Want vanaf vandaag kon ik gaan tellen met de werkdagen :).

Iedereen nogmaals bedankt voor de vele likes op mijn foto, nu weet iedereen gelijk hoe ik eruit zie ( hoop niet dat het tegenviel :p ) !

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blueline
G_Dragon schreef op maandag 14 december 2020 @ 14:22:
Even een update over mijn Xbox Series X ( DOA ), hij word vandaag door UPS meegenomen van het ophaalpunt. Zal waarschijnlijk morgen aankomen in Duitsland ( was met mijn controller ook altijd precies 1 dag onderweg), heb vanmorgen gebeld met Xbox Support over het feit en met de vraag of er een speciale voorraad is voor deze gevallen.

De medewerker kon mij gerust stellen dat ik in 6 tot 8 werkdagen een nieuwe of gemaakte console thuis mocht verwachten, langer dan dat mocht het gewoon niet gaan duren. Hij gaf zelfs aan dat er voldoende op voorraad was voor reparatie gevallen, aangezien ze niet tegen klanten konden gaan zeggen van je wacht maar een maand.

Laten we hopen dat er dan Vrijdag / Zaterdag of Maandag een nieuwe Series X op de deurmat ligt!
Want vanaf vandaag kon ik gaan tellen met de werkdagen :).

Iedereen nogmaals bedankt voor de vele likes op mijn foto, nu weet iedereen gelijk hoe ik eruit zie ( hoop niet dat het tegenviel :p ) !
Wel zuur. Hopen dat je weer snel kan gamen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
blueline schreef op maandag 14 december 2020 @ 14:32:
[...]

Wel zuur. Hopen dat je weer snel kan gamen :)
Ja behoorlijk, maar gelukkig was ik de Series X nog niet gewend.
Heb toen direct weer mijn Xbox One X aangesloten.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blueline
G_Dragon schreef op maandag 14 december 2020 @ 14:33:
[...]

Ja behoorlijk, maar gelukkig was ik de Series X nog niet gewend.
Heb toen direct weer mijn Xbox One X aangesloten.
Dan weet je nog niet wat je mist :) maar wel goed vooruitzicht 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
blueline schreef op maandag 14 december 2020 @ 14:34:
[...]

Dan weet je nog niet wat je mist :) maar wel goed vooruitzicht 8)
Precies !! :)
Ik hoop zelf op Vrijdag, want dan komen mijn vader en stiefmoeder s'avond's langs.
Aangezien het een kado van hun en mijn vriendin was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 10:39
Ja dat was altijd al. Quick resume verbreekt de verbinding maar die kan je gewoon opnieuw maken. Beetje stom dat het niet automatisch gebeurt, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueline
Wolfos schreef op maandag 14 december 2020 @ 14:38:
[...]

Ja dat was altijd al. Quick resume verbreekt de verbinding maar die kan je gewoon opnieuw maken. Beetje stom dat het niet automatisch gebeurt, dat wel.
Ja, niet heel netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
DutchOwnage schreef op maandag 14 december 2020 @ 11:05:
[...]

Verleidelijk, WRC9 voor 27,99. Maar ja, Valhalla en Cyberpunk waar ik waarschijnlijk nog maanden mee zoet ben. Plus GP. Mooie aanbiedingen hoor (ook de laatste Yakuza), maar wacht wel tot het een keer in GP komt.
Was zelf even het denken aan Gears Tactics, voor die prijs ook erg verleidelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Linksquest schreef op maandag 14 december 2020 @ 15:08:
[...]

Was zelf even het denken aan Gears Tactics, voor die prijs ook erg verleidelijk :D
Kan hem van harte aanraden in ieder geval. Is de aanschaf waard, mocht je geen Game Pass hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Wom schreef op maandag 14 december 2020 @ 15:11:
[...]

Kan hem van harte aanraden in ieder geval. Is de aanschaf waard, mocht je geen Game Pass hebben.
Mijn baas, de vrouw, heeft me even een tijdelijk verbod op kopen games gegeven, mede omdat ik nog genoeg heb liggen en omdat ze niet wilt verraden wat ze me eventueel met kerst voor games heeft gekocht :D

Maar bij de volgende keer in de sale haal ik hem ook, maar twijfel alleen of ik hem voor de PC of Xbox zou pakken.

[ Voor 12% gewijzigd door Linksquest op 14-12-2020 15:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
Linksquest schreef op maandag 14 december 2020 @ 15:14:
[...]

Mijn baas, de vrouw, heeft me even een tijdelijk verbod op kopen games gegeven, mede omdat ik nog genoeg heb liggen en omdat ze niet wilt verraden wat ze me eventueel met kerst voor games heeft gekocht :D
'Maar dit is nu juist een uitzonderlijke aanbieding. Eentje die echt snel niet meer terug gaat komen. Het is eigenlijk een nu of nooit moment. Te mooi om waar te zijn dat ik er uberhaupt kans op kan maken om die game aan te schaffen!'

Nee, snap het wel hoor. Maar goedkoopste optie is anders om Game Pass te proberen als je het niet hebt. In een maandje kun je hem wel uitspelen, mits je niet andere games vanuit Game Pass gaat proberen natuurlijk :+

* Wom was bezig met Gears Tactics en loopt opeens met een lightsaber rond :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Wom schreef op maandag 14 december 2020 @ 15:16:
[...]

'Maar dit is nu juist een uitzonderlijke aanbieding. Eentje die echt snel niet meer terug gaat komen. Het is eigenlijk een nu of nooit moment. Te mooi om waar te zijn dat ik er uberhaupt kans op kan maken om die game aan te schaffen!'

Nee, snap het wel hoor. Maar goedkoopste optie is anders om Game Pass te proberen als je het niet hebt. In een maandje kun je hem wel uitspelen, mits je niet andere games vanuit Game Pass gaat proberen natuurlijk :+

* Wom was bezig met Gears Tactics en loopt opeens met een lightsaber rond :+
Komt helemaal goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeCo
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-09 16:55
Danno88 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 06:50:
[...]

Bij het opstarten van FH4 kreeg ik ook de melding of ik Portugees als taal erbij wilde downloaden.
Dacht vreemd, maar misschien pakketje gemist, dus maar gestart.

Toen Planet Coaster klaar was, starte ik hem op en ja hoor, Portugees.
Ook met geen mogelijkheid in een andere taal te zetten zolang je system op Nederlands staat.

Vraag mij ook af wat hier aan de hand is.
hopelijk wordt het snel opgelost
ik had hier een paar beteuterde kinderen, die graag Planet Coaster willen spelen..
na een rondje Google, begrijp ik dat dit een bug is.. Portguees is blijkbaar de fallback 8)7
Bij FH4 kun je er nog omheen gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Wolfos schreef op maandag 14 december 2020 @ 14:38:
[...]

Wel raar dat het nu dan schijnbaar niet meer werkt. Paar weken geleden nog gespeeld en toen werd de verbinding wel gewoon netjes hersteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:50

FH4 bolt hier wel maar zie wel allerhande problemen.
Heb al eens vastgezeten in een laadscherm, afsluiten van de software, unable to join om de haverklap ed.
Is tot nu toe het enigste spel dat zulke bokkensprongen maakt. dus kan er voorlopig mee leven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Niet online
Vandaag ook eindelijk het 3e pakketje met controller van Otto ontvangen!
Duurt even, maar dan heb je wel een controller voor een leuke prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Niet online
Iemand een idee waar je kan zien of een game toegevoegd of verwijderd wordt van gamepass?
Mijn kids speelde veel "tracks" (linkje) maar deze is nu uit de gamepass.
2 weken terug was hij nog 12.50 in de aanbieding, en heb hem niet gekocht omdat hij toch in de gamepass zit.8)7 Nu is hij €20, maar dat vind ik wat veel voor deze game.

Is er een overzicht van games die verdwijnen uit de gamepass?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 23:24
Dat staat onder het tabje gamepass : games leaving soon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Over dat portugees bij FH4, mijn advies... downloaden die hap. Hij blijft gewoon lekker werken in het engels daarna (iig bij mij) en je bent van die stomme vraag af :D

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wom
Het is lang geleden dat er nog eens geruchten zijn gedeeld hier he? Wel nu, ik zal de laatste geruchten even delen met julie. Afkomstig van een Italiaanse MS medewerker, aldus een aantal andere bronnen.

Korrels zout klaar?

- Flight Simulator komt eerst als beta voor insiders, zou al binnen een paar maanden beschikbaar moeten zijn.
- In 2021 wordt de Game Pass Stick, vergelijk het met een Chromecast, uitgebracht.
- Er staat voor 2020 nog een announcement op de rol; mogelijk gelinkt aan Remedy.

Bron: https://www.hwupgrade.it/...ad.php?t=2852729&page=726

Tot zo ver mijn roddelrubriek hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Wom schreef op maandag 14 december 2020 @ 16:58:
Het is lang geleden dat er nog eens geruchten zijn gedeeld hier he? Wel nu, ik zal de laatste geruchten even delen met julie. Afkomstig van een Italiaanse MS medewerker, aldus een aantal andere bronnen.

Korrels zout klaar?

- Flight Simulator komt eerst als beta voor insiders, zou al binnen een paar maanden beschikbaar moeten zijn.
- In 2021 wordt de Game Pass Stick, vergelijk het met een Chromecast, uitgebracht.
- Er staat voor 2020 nog een announcement op de rol; mogelijk gelinkt aan Remedy.

Die 1e zal vast kloppen, FS komt tenslotte in de zomer definitief naar de box.
De andere 2? Tja....

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Korrels zout klaar?

Smart Delivery Update voor Control tijdens de kerstdagen ?
Yes please ! o<:)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online

Korrels zout klaar?

De 2e is helemaal niet zo vreemd, daar heeft laatst volgens mij nog een hoge pief van MS over gesproken. Zal ongetwijfeld een geheel nieuwe markt openen voor ze. Als je een setje stick+controller+3 maanden Gamepass voor bijv. 60euro in de winkel legt dan verkoopt dat als een dolle.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Homeland schreef op maandag 14 december 2020 @ 17:10:
[...]

De 2e is helemaal niet zo vreemd, daar heeft laatst volgens mij nog een hoge pief van MS over gesproken. Zal ongetwijfeld een geheel nieuwe markt openen voor ze. Als je een setje stick+controller+3 maanden Gamepass voor bijv. 60euro in de winkel legt dan verkoopt dat als een dolle.
Klopt was in oktober:
https://www.theverge.com/...ng-phil-spencer-interview

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-08 08:16
Als je quick resume wil gebruiken moet je dan echt eerst switchen naar een ander spel? Of kan je het ook op een andere manier triggeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooraalkikker
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 14:56
Homeland schreef op maandag 14 december 2020 @ 17:10:
[...]

Dan moet de kwaliteit wel echt omhoog. Ik heb xcloud even getest op mijn telefoon, en moet zeggen dat het werkt, maar je ziet toch wel echt dat het beelden zijn die worden gestreamd. Zelfde met de (ok hij is nog in bèta) streaming app voor naar de Windows.

Ga je een beetje draaien met je poppetje dan zie je toch een bepaalde streamgloed over het beeld.

Als ik berichten hoor over stadia dan klinkt dat toch wel een stukje beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Laatst online: 24-09 19:53

Nogne

>.<

MissMe NL schreef op maandag 14 december 2020 @ 17:24:
Als je quick resume wil gebruiken moet je dan echt eerst switchen naar een ander spel? Of kan je het ook op een andere manier triggeren?
Je moet de game opstarten, dan pas zal de game openen dmv quick resume. Snap niet wat je bedoelt met een andere manier triggeren?

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie toch echt teveel krankzinnige dingen over cyberpunk online. Ik haal deze week Valhalla wel wanneer de patch uit is, en dan cyberpunk ook pas met een goede patch. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissMe NL
Nogne schreef op maandag 14 december 2020 @ 17:29:
[...]

Je moet de game opstarten, dan pas zal de game openen dmv quick resume. Snap niet wat je bedoelt met een andere manier triggeren?
Ik bedoel om QR te activeren moet je een andere game opstarten. Dan gaat huidige game in QR. Vervolgens ga je weer terug en dan haal je game uit QR. Dat snap ik.

Ik speel nu valhalla en wil QR gebruiken. Maar als ik wil stoppen en de xsx wil afsluiten moet ik eerst een andere game opstarten zodat valhalla in QR gaat. Kan je ook QR activeren zonder eerst naar een andere game te switchen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
MissMe NL schreef op maandag 14 december 2020 @ 17:44:
[...]

Ik bedoel om QR te activeren moet je een andere game opstarten. Dan gaat huidige game in QR. Vervolgens ga je weer terug en dan haal je game uit QR. Dat snap ik.

Ik speel nu valhalla en wil QR gebruiken. Maar als ik wil stoppen en de xsx wil afsluiten moet ik eerst een andere game opstarten zodat valhalla in QR gaat. Kan je ook QR activeren zonder eerst naar een andere game te switchen?
Werkt ook met 1 game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissMe NL
Maar hoe? Gewoon xsx afsluiten tijdens de game zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
MissMe NL schreef op maandag 14 december 2020 @ 17:46:
[...]

Maar hoe? Gewoon xsx afsluiten tijdens de game zelf?
Ja, gaat allemaal automatisch. Heb wel bij sommige games gehad dat hij niet altijd in QR gaat, geen idee hoe dat achter de schermen werkt op de XSX.
Pagina: 1 ... 71 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord