Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torgo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:56
Bij mij gaf FH4 gisteren ook aan dat er netwerk problemen waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 08:13
IndecentStapler schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 15:48:
[...]
Bedankt voor de tip. Ik denk inderdaad dat ik nog even een paar maandjes afwacht. Het zal mijn geduld wat op de proef stellen omdat mijn 7 jaar oude, full hd “kleine” tv niet bepaald een match is voor de series x, maar alles bij elkaar optellende lijkt het onhandig om nu iets nieuws te kopen.
Oh ik snap wat je bedoeld hoor 😁
Ben pas in Mei over gegaan naar 4k.
Mijn oude Philips heeft het 10 jaar volgehouden, een premium Full HD TV met goed paneel en glasplaat ervoor met gas tussen paneel en glas voor verhoogd contrast (mooi afgekeken van B&O).
Zat al jaren te azen op een goed Oled en wilde de C9 maar die was tot Mei nog 1800,-
In Mei kwam de Cx op de markt en kelderde de C9 maar 1300,-
Toen maar gauw een C9 gehaald en kon voor het eerst genieten van 4k, HDR en VRR op de One X.
Wereld van verschil natuurlijk 🤩

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cordon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:05

Cordon

Lievelings jankert

NukaWorldNL schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 15:17:
[...]

Ik heb bij Nedgame zo'n Play & Charge kit gekocht. Batterijen vind ik echt zo irritant dat ik meteen zo'n kitje erbij heb gekocht.
Niet op voorraad, ik zie alleen de oude, niet de nieuwe met usb-c. Al zal dat weinig uitmaken, maar ja, lichte autisme met dat soort dingen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 10:25
Spud82 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 14:49:
[...]

Nou dan maar fantasieloos. Ik vind hem wel stijlvol. Lekker minimalistisch, valt goed weg in het interieur. Jij hebt liever zo'n spaceship als de PS5 in je huiskamer? :)
je hebt minimalistisch en een lompe doos. De ps5 vindt ik er best mooi uitzien (al mag het wat kleiner ) maar smaken verschillen maar het is gewoon een rechthoek meer niet.

Ik had een mooier ontwerp verwacht van Microsoft zelfs de controller vindt ik mooier dan de console zelf.

maar het gaat er om dat je geniet van gamen en een ieder doet dat op zijn eigen manier en wijze of het nu een xbox een playstation of een nintendo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-09 20:43
Cordon schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 16:23:
[...]

Niet op voorraad, ik zie alleen de oude, niet de nieuwe met usb-c. Al zal dat weinig uitmaken, maar ja, lichte autisme met dat soort dingen :+
Deze heb ik:

https://www.nedgame.nl/xb...---charge-kit/9926690296/

Zie dat die nog op voorraad is met usb-c

Acties:
  • +1 Henk 'm!
rvdlaar schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 15:33:
[...]

Thanks voor de tip.
@G_Dragon Is het een idee dat de Xbox Store checker in de Topic start opgenomen wordt?
Dat kan vele mede Tweakers geld besparen.
Koop al jaren mijn games via de Xbox Store Checker

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En hoe lang gaat die accu mee voordat je weer moet laden? Ik heb de Elite V2 hier en die gaat zo heerlijk bizar lang mee, geweldig. Ik gebruik helaas de XSX controller amper omdat de V2 gewoon zo goed is, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvdlaar
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-09 21:39
G_Dragon schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 16:36:
[...]

Koop al jaren mijn games via de Xbox Store Checker
Aha...maar dat was niet het punt en als overstapper vanaf PS4 Pro kende ik de site niet ;-)
Andere Tweakers zouden er wat aan kunnen hebben als zij die tip ook zien in de topic start.
Maar dat laat ik aan jou over of het je een idee lijkt. All's good man :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-09 15:33
G_Dragon schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 14:29:
Er stond vandaag een rit gepland naar Emmeloord om even bij de oma van mijn vriendin op visite te gaan, toen opeens de telefoon ging. En mijn vader belde met de mededeling dat er een tussenstop was in de route, die mijn vriendin al stiekem had ingevoerd op Google Maps. Ze hadden met elkaar geregeld dat ik in Almere een Xbox Series X alvast kon ophalen voor mijn 30ste verjaardag in Januari 8)7 _/-\o_ *O* oOo

[Afbeelding]
Heel veel speel plezier en alvast gefeliciteerd voor januari, kan ik het niet vergeten 8)7

Welke games heb je erbij gepakt?

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Linksquest schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 16:44:
[...]

Heel veel speel plezier en alvast gefeliciteerd voor januari, kan ik het niet vergeten 8)7

Welke games heb je erbij gepakt?
Hij zit nog in doos :p
Zijn nog op visite |:( :P

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cordon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:05

Cordon

Lievelings jankert

Besteld. Thanks! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
devilsnight schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 16:39:
[...]

En hoe lang gaat die accu mee voordat je weer moet laden? Ik heb de Elite V2 hier en die gaat zo heerlijk bizar lang mee, geweldig. Ik gebruik helaas de XSX controller amper omdat de V2 gewoon zo goed is, haha.
Met deze weet ik dat nog niet (moet alles nog neerzetten), maar had er destijds ook eentje voor de Xbox One en die ging behoorlijk lang mee. Maar eerlijk gezegd weet ik niet hoelang precies, want ik laad hem sowieso altijd op als ik niet game en als ik weer ga gamen dan kan ik hem heel de dag zonder die kabel gebruiken. Dus blijkbaar kan je er toch best lang mee doen.

Ja ziet er goed uit die controller, maar persoonlijk vind ik het iets te duur voor een controller :$

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peter711
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21-01 22:52
Verwijderd schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 15:38:
[...]

Precies, helemaal mee eens.
De PS5 is zo schreeuwerig aanwezig in vergelijking.
EN dan ook nog eens bij de PS5 dat goedkope zachte krasgevoelige plastic in het midden ;)
Ja ik heb ook een (noisy) PS5 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankx
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-08 22:16
Ik ben ook een groot fan van Assetto corsa competizione. Op de Xbox one draait dat op 30FPS en matige graphics.
Maar op de series X draait hij 60FPS en prachtige grapics.

Heel vreemd dat dit niet vermeld wordt door de makers. maar dit is een 300% verbetering van deze game. Nu weer leuk om te spelen.

Nu maar wachten tot Forza 8 of zoiets komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:10

TheVMaster

Moderator WOS
MissMe NL schreef op Saturday 12 December 2020 @ 09:49:
[...]

Windows 10 store is niet echt een optie. Heb regio gewijzigd maar je kan geeneens alle games kopen zoals watchdogs of valhalla. Of ik doe iets verkeerd.
Eh.ik had het over redenen van je buitenlandse gift cards, niet over het kopen van games :-) Dat doe ik gewoon via de website, het redenen van Giftcards kreeg ik daar niet werkend.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

DF analysis van CP 2077 op PS5/X|S is nu te zien. Erg interessant tot nu toe.

Even een korte samenvatting:

resolutie
Performance mode op Series X is capped op 1080p / 60fps
Quality mode op Series X ligt tussen 1512p en 1728p / 30fps
Series S draait op max. 1269p / 30fps
Quality mode op Series X geeft de beste kwaliteit van alle next-gen consoles.

image quality
Reflecties, textures, post processing en de crowd density is hoger op Series X|S dan PS5 in zowel performance als quality mode. Series S lijkt de quality mode van X te gebruiken maar op een lagere resolutie.

framerate
Series X (performance mode) dropt op de ergste momenten naar ~50fps, en heeft af en toe last van korte vastlopers (lijken bugs of I/O issues). Quality mode is volledig stabiel op 30fps.

Series S is vrijwel locked op 30fps, maar heeft soms korte vastlopers net als Series X.

[ Voor 69% gewijzigd door Thomas op 12-12-2020 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 17:17:
[YouTube: Cyberpunk 2077 PS5 vs Xbox Series X/ Series S - A Huge Improvement Over Last-Gen Consoles]

Quality mode op Series X geeft de beste kwaliteit.

Reflecties, textures, post processing en de crowd density is hoger op Series X|S dan PS5 in zowel performance als quality mode. Series S lijkt de quality mode van X te gebruiken maar op een lagere resolutie.
1080p in performance mode? Jezus zeg. Jammer dat het niet dynamic 4K is zoals Witcher 3. Wat is de resolutie van quality mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

devilsnight schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 17:28:
[...]

1080p in performance mode? Jezus zeg. Jammer dat het niet dynamic 4K is zoals Witcher 3. Wat is de resolutie van quality mode?
Nog even toegevoegd, 1512-1728p op quality mode.

DF gaat er van uit dat de next-gen updates veel zullen bieden, en de patches voor XBO(X)/PS4(Pro) ook nog wel veel zullen verbeteren. CDPR had minder grote maar vergelijkbare problemen met The Witcher en dat hebben ze erg goed opgelost.

Ik ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Nu online
Gandalf68 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 16:33:
[...]

je hebt minimalistisch en een lompe doos. De ps5 vindt ik er best mooi uitzien (al mag het wat kleiner ) maar smaken verschillen maar het is gewoon een rechthoek meer niet.

Ik had een mooier ontwerp verwacht van Microsoft zelfs de controller vindt ik mooier dan de console zelf.

maar het gaat er om dat je geniet van gamen en een ieder doet dat op zijn eigen manier en wijze of het nu een xbox een playstation of een nintendo is.
Dat laatste sowieso :). Maar zo lomp vind ik het uiterlijk / formaat niet van de Xbox series X. Maar goed als je de ps5 echt mooi vindt dan verschillen we inderdaad te erg van smaak.. .

Game on!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:29
IndecentStapler schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 15:48:
[...]

Bedankt voor de tip. Ik denk inderdaad dat ik nog even een paar maandjes afwacht. Het zal mijn geduld wat op de proef stellen omdat mijn 7 jaar oude, full hd “kleine” tv niet bepaald een match is voor de series x, maar alles bij elkaar optellende lijkt het onhandig om nu iets nieuws te kopen.

Overigens is het design van de series x juist een van de redenen dat ik hem heb gekozen. Oppervlakkig misschien, maar als de consoles elkaar wat betreft prestaties niet zoveel ontlopen en exclusives niet zo belangrijk zijn gaan dat soort dingen toch meetellen. Alleen die witte controllers al... Ik wil niet weten hoe die er over vijf jaar en 1000 zweterige potjes FIFA uit zien.
Ik snap wat @PepieNL zegt en er zit zeker een kern van waarheid in, maar het enige wat je ermee wint is dat je kennis hebt van de specs van het nieuwe model (en op een later moment wellicht ook tests waaruit blijkt in hoeverre er echt verschil zit tussen het nieuwe en het vorige model). Je moet dan wel bereid zijn fors meer te betalen voor het nieuwe model tov van het vorige model. Want ervaring leert dat de prijzen van de uitgaande modellen rondom deze tijd al erg laag liggen. Heel veel lager gaan ze niet.

Ik heb in mei 2019 een LG C9 gekocht. Die was destijds fors duurder (500+ euro) dan de C8. Echter vond ik de HDMI 2.1 specs (waar de C9 wel over beschikt en de C8 niet) dermate belangrijk dat ik bereid was om die meerprijs te betalen. Achteraf gezien blij mee natuurlijk, maar goed, kostte wel een lieve duit. Als de specs niet dermate afwijkend waren geweest op dat punt was ik no-way voor de C9 gegaan en had ik rondom de feestdagen al gewoon een C8 kunnen kopen voor een scherpe prijs.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Cordon schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 15:17:
[...]

Oplaadbare batterijen ja? Heel 90’s dit :P
Play and charge kit is volgens mij 1400mah, ik heb dan liever 2 batterijen van 2450mah. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:29
Homeland schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 17:38:
[...]

Play and charge kit is volgens mij 1400mah, ik heb dan liever 2 batterijen van 2450mah. :)
100% waar. Die dingen gaan ze bizar lang mee, ik ben gewoon verbaasd als ik uiteindelijk toch de melding krijg dat de batterijen bijna leeg zijn. En aangezien ze hun lading super goed houden kun je altijd een opgeladen setje klaar hebben liggen :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
[YouTube: Cyberpunk 2077 PS5 vs Xbox Series X/ Series S - A Huge Improvement Over Last-Gen Consoles]

resolutie

image quality

framerate
Series X (performance mode) dropt op de ergste momenten naar ~50fps, en heeft af en toe last van korte vastlopers (lijken bugs of I/O issues). Quality mode is volledig stabiel op 30fps.

Series S is vrijwel locked op 30fps, maar heeft soms korte vastlopers net als Series X.
Helemaal niet slecht voor een build die gemaakt is voor de OneX.
Net klaar met eerste dag en nu vrij om rond te lopen, nog weinig tijd gehad..
Maar ik kijk m'n ogen uit, niet verwacht dat het maar 1080p was (speel in perf mode)..
HDR op advies gezet op 850 max brightness, paper white op 170 en Tone mapping naar 0,65.
Ook wat settings disabled (filmgrain etc).
Blij mee zo!
Rossi46 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 17:37:
[...]
maar het enige wat je ermee wint is dat je kennis hebt van de specs van het nieuwe model (en op een later moment wellicht ook tests waaruit blijkt in hoeverre er echt verschil zit tussen het nieuwe en het vorige model). Je moet dan wel bereid zijn fors meer te betalen voor het nieuwe model tov van het vorige model. Want ervaring leert dat de prijzen van de uitgaande modellen rondom deze tijd al erg laag liggen. Heel veel lager gaan ze niet.
Ook inderdaad zo, goed dat je het ff aangeeft.

[ Voor 16% gewijzigd door PepieNL op 12-12-2020 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

resolutie

image quality

framerate

Volgens mij (kan me vergissen trouwens hoor) is dit meer een vergelijking tussen de One X en PS4 pro versie aangezien de 'echte' next gen patch nog moet komen, dan nog maar eens kijken hoe de verschillen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PepieNL schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 17:48:
[...]

Maar ik kijk m'n ogen uit, niet verwacht dat het maar 1080p was (speel in perf mode)..
HDR op advies gezet op 850 max brightness, paper white op 170 en Tone mapping naar 0,65.
Blij mee zo!

[...]

HGIG of DTM op de tv? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PepieNL
DTM nog gewoon die settings waar we het laatst over hadden, ondersteund CP dan HGIG want dat zou wel cool zijn 💪

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik heb even die color banding shit getest. Ik heb via de Xbox app op mijn Galaxy A7 tablet Unto the End bekeken en het is exact hetzelfde, precies dat lelijke effect daar ook. Dus het zijn de games die het veroorzaken. En met een 65 inch TV zie je die troep nog duidelijker natuurlijk.

Waarom wordt dit niet aangepakt? Video ervan :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
Niet verwacht dat de PS5 zoveel minder npc's op straat hebben lopen zeg..
VRR doet een hoop met de performance mode, die framedips boeien me dan vrij weinig op de X.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:15
Sinds vandaag een PS5 naast m'n series X en moet zeggen toch wel een fijn apparaat. Voelt toch iets meer af dan de Xbox op dit moment. Maar goed het zal uiteindelijk wel goedkomen met updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcgloud
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-09 20:45
moca schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 18:30:
Sinds vandaag een PS5 naast m'n series X en moet zeggen toch wel een fijn apparaat. Voelt toch iets meer af dan de Xbox op dit moment. Maar goed het zal uiteindelijk wel goedkomen met updates.
Waarin precies als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V1RT
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-03 20:30
Gandalf68 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 16:33:
[...]

Huh whut? Geen minimalistische ontwerp ? Lompe doos...maar de PS5 is mooi..lol die noem ik dus eerder lomp omdat het letterlijk in geen enkele TV kastje past.. tenzij je de tv kast zelf daarop aanpast... f :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn2307
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23-09 15:48
Rzarect0r schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 12:23:
[...]

De mijne wordt vandaag geleverd, wellicht ook hoop voor jou :)
Kijk dat is beter! Hier helaas nog steeds niks bekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
PepieNL schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 18:29:
Niet verwacht dat de PS5 zoveel minder npc's op straat hebben lopen zeg..
VRR doet een hoop met de performance mode, die framedips boeien me dan vrij weinig op de X.
De PS5 heeft (nog) geen Quality 30 fps mode, met meer NPCs enzo.. enkel performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
poor Leno schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 18:36:
[...]

De PS5 heeft (nog) geen Quality 30 fps mode, met meer NPCs enzo.. enkel performance.
Ik kreeg de indruk van DF dat de performance mode op de X ook meer npc's heeft hoor..
Dit punt bedoel ik, sorry voor de foto heb ff haast 🤣
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rDqicwTjDLyRHy1DvIMs6dMc1Yo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rNWIoB2NgYWaErD6xxDWqqbn.jpg?f=fotoalbum_large

Maakt ook ff weinig uit in deze staat mijns inziens, er is nog zoveel werk voor CDPR momenteel.
Alles kan nog veranderen.
En dan volgend jaar de grote update nog..

[ Voor 31% gewijzigd door PepieNL op 12-12-2020 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:15
mcgloud schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 18:31:
[...]

Waarin precies als ik vragen mag?
Bijvoorbeeld in de overgang van het dashboard naar een game heb je artifacts omdat het dashboard 1080p is. M'n controller die ik al een paar keer opnieuw heb moeten koppelen. Het voelt soms gewoon niet smooth aan. Nogmaals ik verwacht wel dat het wordt opgelost met updates maar er is nog wel wat werk. Met gamen merk ik er trouwens weinig van, heb geen gekke dingen meegemaakt. Maar het gaat toch ook om de gebruikerservaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09 08:48
rvdlaar schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 15:33:
[...]

Thanks voor de tip.
@G_Dragon Is het een idee dat de Xbox Store checker in de Topic start opgenomen wordt?
Dat kan vele mede Tweakers geld besparen.
Het is natuurlijk beetje.... dubieus.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 12:05
PepieNL schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 17:48:
[...]

Blij mee zo!

[...]

Vind jij dat de tone mapping op 0.65 er niet voor zorgt dat de binnenruimtes te donker worden? Heb 'm zelf op 1.10 staan, lager ga ik details missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterchiev
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 23-09 13:12
Ff een andere vraag.

Ik heb natuurlijk met gamepass een externe hdd nodig. Kan ik daarbij:
- een normale hdd gebruiken? Of tast dit teveel de snelheid aan.
- kan ik een interne ssdschijf in een externe case stoppen en die gebruiken? Dat is vele malen goedkoper dan een van de fabriek af externe te kopen.

Groet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:07

Phydomir

Dennis

Masterchiev schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 19:08:
Ff een andere vraag.

Ik heb natuurlijk met gamepass een externe hdd nodig. Kan ik daarbij:
- een normale hdd gebruiken? Of tast dit teveel de snelheid aan.
- kan ik een interne ssdschijf in een externe case stoppen en die gebruiken? Dat is vele malen goedkoper dan een van de fabriek af externe te kopen.

Groet
Beide kan. Maar wel alleen maar voor non-optimized X/S games. Een game die een Optimized versie heeft zal altijd vanaf de interne ssd moeten worden gespeeld (of de officiële Seagate expansion SSD).

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-08 08:16
JackSparrow schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 16:59:
[...]

Eh.ik had het over redenen van je buitenlandse gift cards, niet over het kopen van games :-) Dat doe ik gewoon via de website, het redenen van Giftcards kreeg ik daar niet werkend.
Aah ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09 14:52
Ik heb net toch nog eens valhalla op quality mode gespeeld om toch eens te zien of ik nou echt het verschil zie (aangezien mijn zicht heel wat beter was toen ik nog wat jonger was)tussen 30 fps en 60 fps maar dat is dus echt wel goed te zien.
Kan mij ook niet echt voorstellen dat ik zo afgelopen jaren altijd spellen speelde.

Zit net ook nog even de gameplay van devil may cry 5 special edition te kijken.
Iemand die deze ook heeft en hoe bevalt hij?

[ Voor 16% gewijzigd door airwolf83 op 12-12-2020 19:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
airwolf83 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 19:28:
Ik heb net toch nog eens valhalla op quality mode gespeeld om toch eens te zien of ik nou echt het verschil zie (aangezien mijn zicht heel wat beter was toen ik nog wat jonger was)tussen 30 fps en 60 fps maar dat is dus echt wel goed te zien.
Kan mij ook niet echt voorstellen dat ik zo afgelopen jaren altijd spellen speelde.

30fps en 60fps is een heel groot verschil inderdaad man. Maar om een of andere reden nog extra in ACV. In deze game stottert het bizar erg in quality mode en dat heb je bij Witcher 3 niet in resolution mode. Het scherpte verschil is ook echt te verwaarlozen vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooraalkikker
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 14:56
airwolf83 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 19:28:

Al denk ik wel echt dat het een gewenning is hoor. Ik heb bijvoorbeeld, wanneer ik terug ga naar 30 fps, dat ik er gewoon even aan moet wennen. Na een tijdje merk je natuurlijk nog wel verschil, maar is het verschil niet meer zo drastisch, als wat je ervaart direct na de switch.

Tenminste zo ervaar ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensen.. mijn nieuwe Xbox Series X gaat niet aan, alles al geprobeerd. Zelfs op google alle stappen al doorlopen, zal ik hem op laten sturen naar microsoft?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooraalkikker
G_Dragon schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 19:44:
Mensen.. mijn nieuwe Xbox Series X gaat niet aan, alles al geprobeerd. Zelfs op google alle stappen al doorlopen, zal ik hem op laten sturen naar microsoft?
Helemaal niet aan? Of gaat het lichtje wel branden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooraalkikker schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 19:45:
[...]

Helemaal niet aan? Of gaat het lichtje wel branden?
Nope helemaal niks, geen lampje en geen piepje, geen fan die gaat draaien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooraalkikker
G_Dragon schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 19:46:
[...]

Tja dan zijn er natuurlijk nog 2 dingen die je kan proberen. Een andere powerkabel en een ander stopcontact. Zo'n powerkabel zit nog wel eens bij een soundbar, tv of andere console. Ik had er toevallig nog eentje liggen van mijn Playstation 2.

Als dat niet werkt heb je denk ik een DOA ontvangen en zal je hem inderdaad moeten terugsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 19:46:
[...]

Even de obvious dingen uit de weg... Heb je geverifieerd dat het stopcontact waar die in zit het doet? Je hebt op het Xbox logo gedrukt (power knop)? Heb je wellicht een andere stroomkabel die er in past (is gewoon een standaard kabel, volgens mij zelfde als de one x)?
Als dat allemaal niet helpt... Ja dan lijkt het een doa :(

Wat betreft Jedi fallen order... Hoe verder ik in de game kom, hoe meer ik het idee heb dat mensen er vooral zo enthousiast over waren omdat we zo lang geen goede Star Wars game gehad hebben dat een redelijk ok game ineens heel erg welkom was. Hij doet veel goed hoor maar ik vind het combat systeem maar so-so (kan absoluut niet tippen aan de souls games waar het zijn inspiratie haalt) en level design geregeld gewoon irritant. Ik speel hem nog wel uit denk ik, maar op story mode en ga zeker niet achievements of collectibles jagen.

Edit:
spoiler:
Degene die die kruipende bloemen ontworpen heeft mag samen met de sadist die ze op een klimmuur geplakt heeft waar je niet kunt zien waar je naar toe moet door de belabberde plaatsing van de camera zelf in een ravijn gegooid worden wat mij betreft :( })

[ Voor 11% gewijzigd door Finraziel op 12-12-2020 19:59 ]

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Finraziel schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 19:52:
[...]

Even de obvious dingen uit de weg... Heb je geverifieerd dat het stopcontact waar die in zit het doet? Je hebt op het Xbox logo gedrukt (power knop)? Heb je wellicht een andere stroomkabel die er in past (is gewoon een standaard kabel, volgens mij zelfde als de one x)?

Wat betreft Jedi fallen order... Hoe verder ik in de game kom, hoe meer ik het idee heb dat mensen er vooral zo enthousiast over waren omdat we zo lang geen goede Star Wars game gehad hebben dat een redelijk ok game ineens heel erg welkom was. Hij doet veel goed hoor maar ik vind het combat systeem maar so-so (kan absoluut niet tippen aan de souls games waar het zijn inspiratie haalt) en level design geregeld gewoon irritant. Ik speel hem nog wel uit denk ik, maar op story mode en ga zeker niet achievements of collectibles jagen.
Eens, ben ook niet heel enthousiast over Fallen Order, maar het is wel gewoon een prima game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
devilsnight schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 19:37:
[...]

30fps en 60fps is een heel groot verschil inderdaad man. Maar om een of andere reden nog extra in ACV. In deze game stottert het bizar erg in quality mode en dat heb je bij Witcher 3 niet in resolution mode. Het scherpte verschil is ook echt te verwaarlozen vind ik.
Valhalla is best extreem ja in 30fps. Speel nu ook Cyberpunk in Quality 30fps, en dat is op een of andere manier toch een stuk beter te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Het volgende heb ik geprobeerd,
  • Ander stopcontacten in het huis
  • Kabel van de Xbox One X en Soundbar
  • 10 seconden van het stroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wanneerniet
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-09 07:50
Hoe zet je ‘m aan? Knop op de console, of controller?

Probeer eens de optie de je nog niet hebt gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wanneerniet schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 20:01:
[...]

Hoe zet je ‘m aan? Knop op de console, of controller?

Probeer eens de optie de je nog niet hebt gebruikt.
Knop op console want er is nog geen controller mee verbonden! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
G_Dragon schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 20:04:
[...]

Met t Usb kabeltje dan misschien? :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

DutchOwnage schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 19:56:
[...]

Valhalla is best extreem ja in 30fps. Speel nu ook Cyberpunk in Quality 30fps, en dat is op een of andere manier toch een stuk beter te doen.
Kan ook aan de framepacing liggen. Dat kan enorm veel verschil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 20:06:
[...]

Met t Usb kabeltje dan misschien? :/
Net gedaan, werkt niet.
Ook geen reactie van de controller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben er
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 03-03-2022
Speel net op mijn Xbox serie x Call of Duty cold war en ineens slaat hij vast,krijg een rood vlak en gaat terug naar het hoofdmenu.
Is dat een fout in het spel of in de Xbox zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:19
G_Dragon schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 20:04:
[...]

Volgens mij was bij mij de controller die erbij zat al gepaired. Anyway hoop dat je geen doa hebt. :(:)

Acties:
  • +5 Henk 'm!
:7

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MClaeys
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-06 16:58
Ik lees nu en dan toch wel wat mensen met problemen met hun Series X, ik heb precies geluk gehad met men model (al wijst momenteel niks op een structureel probleem), zelfs geen luide disk drive.
2 kleine issues gehad momenteel.
- 1 keer geen beeld meer plots, dat ik hem eens af en aan gezet heb en het was terug. Is maar 1 keer voor gekomen en net na de nieuwe tv er was dus er is ook een kans dat ik op een foute knop gedrukt heb ergens (nog niet gewoon aan de point en click remote).
- Ik lijk framedrops/lag te hebben als ik aan het downloaden ben/game aan het moven ben tussen disks in Halo MCC. Ik speel constant co-op maar het lijkt me sterk dat het aan de verbinding zou liggen (had ik vroeger niet), de game draait van de SSD. Geen idee of het aan de game ligt of de console, het is me in andere games (mogelijks toevallig) nog niet opgevallen.

Geen idee of nog mensen iets gelijkaardig ondervonden hebben?

Verder vooral zalig hoe alle oudere games die aan de kant lagen wegens loading times nu weer boven komen zonder die frustratie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 19:59:
[...]

Het volgende heb ik geprobeerd,
  • Ander stopcontacten in het huis
  • Kabel van de Xbox One X en Soundbar
  • 10 seconden van het stroom
Powerknop 10 seconden ingedrukt houden ?
Maakt de stekker goed contact met de pooltjes op de console ? Hier zit de stekker ook vrij los.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
justifire schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 20:27:
[...]

Powerknop 10 seconden ingedrukt houden ?
Maakt de stekker goed contact met de pooltjes op de console ? Hier zit de stekker ook vrij los.
Dit ja, dat viel mij ook al op. De kabel moet je wel even goed aandrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xgar schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 20:19:
[...]

Volgens mij was bij mij de controller die erbij zat al gepaired. Anyway hoop dat je geen doa hebt. :(:)
Reageert die ook niet op

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b-AhR5q-r3FRRMzQoTm-849Mqf8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YGsmsChY7a1zd5QDCO58wapC.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 43% gewijzigd door G_Dragon op 12-12-2020 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbucks
Heb je niet nog zo'n kabel? Van de Xbox one bijvoorbeeld. Sluit die dan eens aan en ook eventueel in een 2e stopcontact. Als dat niet werkt dan houdt het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Starbucks schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 20:42:
[...]

Heb je niet nog zo'n kabel? Van de Xbox one bijvoorbeeld. Sluit die dan eens aan en ook eventueel in een 2e stopcontact. Als dat niet werkt dan houdt het op.
Ook al geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooraalkikker
Ik zou er maar vanuit gaan dat het een DOA is. Is natuurlijk wel klote, maar volgens mij heeft Microsoft zijn service best wel op orde? Bij de Xbox 360 kwamen zij hem zelf bij je thuis ophalen, maar weet niet of dat nog steeds zo is?

Maar sowieso wel echt heel klote!

Ook wel een beetje ironisch dat jij dan de gene bent die dit topic is gestart en dan eindigt met een DOA

[ Voor 11% gewijzigd door Mooraalkikker op 12-12-2020 20:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mooraalkikker schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 20:50:
[...]

Ik zou er maar vanuit gaan dat het een DOA is. Is natuurlijk wel klote, maar volgens mij heeft Microsoft zijn service best wel op orde? Bij de Xbox 360 kwamen zij hem zelf bij je thuis ophalen, maar weet niet of dat nog steeds zo is?

Maar sowieso wel echt heel klote!

Ook wel een beetje ironisch dat jij dan de gene bent die deze topic is gestart en dan eindigt met een DOA
Hier gaat die via UPS naar duitsland toe, het afgeefpunt is hier geen 2 min lopen vandaan. Hopelijk heb ik in 2 weken een nieuwe of is het iets wat ze kunnen maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benza2006
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-07 11:55
Hoi mede tweakers! Sinds twee dagen heb een probleem met m'n controller. Normaal kun je met de X knop op de controller de Xbox series x opstarten maar dat werkt niet meer. De XBox opstarten op de console zelf werk wel maar m'n controller werkt dan nog niet. Zelfs het opnieuw pairen lukt niet meer. Als ik de Xbox stroomloos maak door de stroomkabel eruit te halen en dan opnieuw op te starten dan werkt alles weer probleemloos. Zonet meegemaakt dat het aan zetten van de controller zelfs niet meer werkt. Het X logo op de controller knippert twee keer en gaat dan weer uit. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motion2
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-09 22:38
G_Dragon schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 20:55:
[...]

Hier gaat die via UPS naar duitsland toe, het afgeefpunt is hier geen 2 min lopen vandaan. Hopelijk heb ik in 2 weken een nieuwe of is het iets wat ze kunnen maken :)
Het probleem wat jij had gaf mijn vorige XSX ook. Tijdens het gamen viel hij hier uit en daarna zelfde gedrag. Ergens dus iets stuk.

Heb uiteindelijk met 5 werkdagen een nieuwe gekregen. Die werkt inmiddels al een aantal weken goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Sneller dan gedacht. Net nu ik de settings eindelijk een beetje goed heb staan en aan 't genieten ben vd game. Thanks for the headsup d:)b

Moet zeggen. Met de settings hier eerder genoemd(tone mapping op 0.65) is het al een stuk beter. Het is wel een meesterwerk hoor, ook qua story man man. Nou, ben benieuwd zo na de patch :)

[ Voor 21% gewijzigd door DutchOwnage op 12-12-2020 21:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Als die nu niet goed aankomt weet ik het ook niet meer..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u0Cq-TCPbmv0SnArZ9zxZ5z2nBA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mvpHEkmymFxSSJzHLjF5Poow.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
benza2006 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 20:56:
Hoi mede tweakers! Sinds twee dagen heb een probleem met m'n controller. Normaal kun je met de X knop op de controller de Xbox series x opstarten maar dat werkt niet meer. De XBox opstarten op de console zelf werk wel maar m'n controller werkt dan nog niet. Zelfs het opnieuw pairen lukt niet meer. Als ik de Xbox stroomloos maak door de stroomkabel eruit te halen en dan opnieuw op te starten dan werkt alles weer probleemloos. Zonet meegemaakt dat het aan zetten van de controller zelfs niet meer werkt. Het X logo op de controller knippert twee keer en gaat dan weer uit. Iemand enig idee?
Lege batterij in je controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55
G_Dragon schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 21:10:

[Afbeelding]
Geen advanced exchange gedaan dan?

Maar je had dus een xbox van iemand overgenomen en die blijkt niet te werken? Dan had die gozer waar je hem van kocht toch ook al een issue moeten hebben?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 21:36:
[...]

Geen advanced exchange gedaan dan?

Maar je had dus een xbox van iemand overgenomen en die blijkt niet te werken? Dan had die gozer waar je hem van kocht toch ook al een issue moeten hebben?
Hij had er 2 binnengekregen!
Deze was nog met seal om de doos, dus nog nooit aangeweest. Heb contact met bol.com gehad en heb de bon van de verkoper, maar ook bol.com zegt dat de snelste weg is via Microsoft omdat bol.com geen voorraad heeft en Microsoft het snelste voorraad of een fix heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
G_Dragon schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 21:39:
[...]

Deze was nog met seal om de doos, dus nog nooit aangeweest. Heb contact met bol.com gehad en heb de bon van de verkoper, maar ook bol.com zegt dat de snelste weg is via Microsoft omdat bol.com geen voorraad heeft en Microsoft het snelste voorraad of ene fix heeft.
Ok, fair enough. Maar waarom dan geen advanced exchange? Dan hoef je niet zolang te wachten op een werkend exemplaar en ben je er zeker van dat je niet je console terugkrijgt maar gewoon echt een andere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 21:40:
[...]

Ok, fair enough. Maar waarom dan geen advanced exchange? Dan hoef je niet zolang te wachten op een werkend exemplaar en ben je er zeker van dat je niet je console terugkrijgt maar gewoon echt een andere...
Hoe doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ik zag dat je hem al weg hebt gestuurd, dus dat is niet meer mogelijk voor je, maar in principe kun je dat aanvragen als je meteen medewerker aan het chatten bent om hem in te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 21:45:
[...]

Ik zag dat je hem al weg hebt gestuurd, dus dat is niet meer mogelijk voor je, maar in principe kun je dat aanvragen als je meteen medewerker aan het chatten bent om hem in te leveren.
Oke, nou hij gaat morgen op de post! Ik kan de order nog annuleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Zo hij staat inmiddels. In begin wel wat problemen met audio want ik kreeg maar geen geluid via optisch. Moet het via een kleine omweg doen en moest via mijn pc wat aanzetten en toen deed het gelukkig wel. Tot zover werkt alles perfect. Ben trouwens wel bang dat ik al snel een nieuwe SSD moet kopen want die 800GB wat beschikbaar is natuurlijk zo op met een paar grotere games.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Wow dat is balen zeg. Zo stond je nog blij op de foto met die XSX en dan eenmaal thuis doet die het niet. Man zo zuur voor je ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooraalkikker schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 19:43:
[...]

Al denk ik wel echt dat het een gewenning is hoor. Ik heb bijvoorbeeld, wanneer ik terug ga naar 30 fps, dat ik er gewoon even aan moet wennen. Na een tijdje merk je natuurlijk nog wel verschil, maar is het verschil niet meer zo drastisch, als wat je ervaart direct na de switch.

Tenminste zo ervaar ik het.
Naar 30fps in een Witcher 3 zou ik best terugkunnen, die heeft bij lange na niet die belachelijke stotteringen die ACV wel heeft wanneer ik de camera draai. En zo zijn er wel meer games die 30fps zijn en niet zo stotteren als ACV.
[...]

Edit:
spoiler:
Degene die die kruipende bloemen ontworpen heeft mag samen met de sadist die ze op een klimmuur geplakt heeft waar je niet kunt zien waar je naar toe moet door de belabberde plaatsing van de camera zelf in een ravijn gegooid worden wat mij betreft :( })
Yep! Mee eens.

Sowieso vind ik het zelf jammer dat ze juist de Souls kant opgingen met deze game.

Wat ik heel erg mistte was het toch een Jedi te zijn. In Force Unleashed bijvoorbeeld voel je je echt krachtig met al die powers die je hebt. Bomen en andere objecten die je doormidden chopped met je lightsaber en het is allemaal echt anders in JFO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbucks
Ziet er met deze fix al een stuk beter uit moet ik zeggen. De meeste bugs zijn nog niet weg, maar grafisch een leuke upgrade! Op performance ziet hij er gewoon goed uit nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
G_Dragon schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 21:46:
[...]

Oke, nou hij gaat morgen op de post! Ik kan de order nog annuleren
Ah ok, nou je kunt proberen contact op te nemen via chat en kijken of je dit om kunt zetten. Nee heb je, ja kun je krijgen.

Maar goed, uiteindelijk scheelt het een paar dagen, in ieder geval kun je met de huidige methode ook gewoon ruim voor kerst weer gamen ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Martinspire op 12-12-2020 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09 14:52
Martinspire schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 21:45:
[...]

Correct me if i'm wrong maar ik had hier in dit topic gelezen dat microsoft geen advanced exchange meer deed.

Iemand hier had ook een advanced exchange aangevraagd maar kreeg deze reactie op de.microsoft chat:

However, if you're referring to an advance exchange where Microsoft will send you first a device before you will send the faulty one to them is no longer an option. But no worries, the shipping has been expadited. Not like before, meaning you will receive the device as early as possible

[ Voor 31% gewijzigd door airwolf83 op 12-12-2020 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Starbucks schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 22:08:
[...]

Ziet er met deze fix al een stuk beter uit moet ik zeggen. De meeste bugs zijn nog niet weg, maar grafisch een leuke upgrade! Op performance ziet hij er gewoon goed uit nu.
Goed om te lezen!

Mogelijk hogere resolutie dan 1080p in performance mode nu ook? Ik bedoel ACV kan dynamic 4K zijn met 60fps, maar Cyberpunk niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 22:10:
[...]

Ah ok, nou je kunt proberen contact op te nemen via chat en kijken of je dit om kunt zetten. Nee heb je, ja kun je krijgen.

Maar goed, uiteindelijk scheelt het een paar dagen, in ieder geval kun je met de huidige methode ook gewoon ruim voor kerst weer gamen ;)
Vervelende is dat de chat pas maandag weer bereikbaar is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:15
G_Dragon schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 21:39:
[...]

Deze was nog met seal om de doos, dus nog nooit aangeweest. Heb contact met bol.com gehad en heb de bon van de verkoper, maar ook bol.com zegt dat de snelste weg is via Microsoft omdat bol.com geen voorraad heeft en Microsoft het snelste voorraad of een fix heeft.
De seal om de doos? Ik had alleen stickers op een paar plaatsen die zo gemaakt zijn dat je ze zonder door te snijden kunt openen. En daarna weer kunt sluiten, zonder te zien dat ze ooit open zijn geweest. Zag dit ook in een review.

Maar ontzettend balen zeg. Hoop dat je snel een vervangend exemplaar hebt. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Martinspire

Hij gaat morgen op de post met ups, breng hem naar zo'n afgeefpunt. Maar dit zegt bol.com nog

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qbHchzIOfRy2S7mMouzUxPj59ec=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kx5iY6i6Qy7n08ko2D8sYZua.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooraalkikker
G_Dragon schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 22:48:
@Martinspire

Hij gaat morgen op de post met ups, breng hem naar zo'n afgeefpunt. Maar dit zegt bol.com nog

[Afbeelding]
Het lijkt mij toch ook best wel logisch dat bol.com geen voorraad heeft voor dit soort dingen? Momenteel is zo'n ding direct verkocht, dan ben je wel een dief van je eigen portemonnee als je Xbox'en achter de hand gaat houden voor eventuele DOA's?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
G_Dragon schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 21:10:

[Afbeelding]
Balen man! En dan nog wel met zo’n tot cadeau.. Sterkte!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06:56

tuinïnen

Eventus stultorum magister

kesj schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 22:38:
[...]

De seal om de doos? Ik had alleen stickers op een paar plaatsen die zo gemaakt zijn dat je ze zonder door te snijden kunt openen. En daarna weer kunt sluiten, zonder te zien dat ze ooit open zijn geweest. Zag dit ook in een review.

Maar ontzettend balen zeg. Hoop dat je snel een vervangend exemplaar hebt. Succes!
Mag ik het iets te toevallig vinden? Twee Series X en dan net degene die weggaat is een DoA, het kan natuurlijk maar de kans is wat groter dat het anders zit. Doos ziet er ook niet uit alsof die net door de bezorger is geleverd ;)

Maar in ieder geval heel erg veel pech, hopelijk heb je snel een vervanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooraalkikker
tuinïnen schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 23:02:
[...]

Mag ik het iets te toevallig vinden? Twee Series X en dan net degene die weggaat is een DoA, het kan natuurlijk maar de kans is wat groter dat het anders zit. Doos ziet er ook niet uit alsof die net door de bezorger is geleverd ;)

Dat hoeft op zich niks te zeggen. Ik had mijn xbox direct vanaf Microsoft gekregen en die doos was nou ook niet alsof die direct vanuit de fabriek kwam rollen. Het plakkertje van de doos zat eigenlijk gewoon al los, maar ik kon wel zien aan de doos dat alles er gewoon netjes in zat. Dus het uiterlijk van de doos hoeft niet alles te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:15
[...]

Ik vind het ook erg toevallig. Vooral omdat de "seal" echt heel makkelijk te openen en sluiten is. Het papier dat als wrap om de console zelf zit, daaraan zou je wel direct kunnen zien of hij daaruit is geweest. Verandert verder niets aan het feit dat de console het niet doet. Ik hoop alleen niet dat de console voor extra geld verkocht is. Dat zou het nog zuurder maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e-TcrMOuinkyi9m8PfeEg9wB3XI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oHiTlNoW0fZfzWCSXh7ULFiE.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ur8JRbOj7cVqDA9zSbGIrhTo4_o=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lWoR6cTLzInC3ltYeJT99gD8.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 22:08:
[...]

Yep! Mee eens.

Sowieso vind ik het zelf jammer dat ze juist de Souls kant opgingen met deze game.

Wat ik heel erg mistte was het toch een Jedi te zijn. In Force Unleashed bijvoorbeeld voel je je echt krachtig met al die powers die je hebt. Bomen en andere objecten die je doormidden chopped met je lightsaber en het is allemaal echt anders in JFO.
Klopt inderdaad, Cal voelt best zwak. Dat past ook wel in het verhaal natuurlijk, hij is een random padawan die jaren lang zijn powers niet gebruikt heeft. In tfu was je meen ik iemand met zoveel aanleg dat de Sith super geïnteresseerd in je waren (of was je nou zelfs een soort experiment? Is lang geleden :+). Vind het alleen ook wel jammer dat ik nu (denk ongeveer halverwege de game?) eigenlijk niet echt enthousiast wordt van wat ik nog kan doen met mijn skillpoints. Het heeft te weinig impact.

Maar de game schijnt met een heel klein budget gemaakt te zijn. Wat dat betreft wel blij dat het een succes was zodat EA nu misschien eens wat meer met de licentie gaat doen en een opvolger wat meer liefde krijgt. Ik denk dat de game namelijk wel een stuk beter zou kunnen zijn nog.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:24
Mmm, buren op visite gehad (filmpje op hue gekeken) wil ik verder met cyberpunk, moet die eerst die update ophalen en die komt op t moment met maar 140 mbit binnen. Normaal rond de 400 mbit, dus het zal wel druk zijn op de MS servers :(

Ff bedenken wat ik 15 minuten nog ga doen :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-09 12:31
Heeft iemand van jullie ook last van plekjes op de behuizing die er niet vanaf lijken te gaan?
Zal vast en zeker komen van het vast pakken. Natuurlijk let ik op schone handen, alleen nu zie ik gewoon een afdruk die niet weg wilt.
De vraag is een beetje wat ik kan doen om het weg te krijgen, ik houd namelijk niet zo van vieze spullen..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:24
Mosin schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 23:29:
Heeft iemand van jullie ook last van plekjes op de behuizing die er niet vanaf lijken te gaan?
Zal vast en zeker komen van het vast pakken. Natuurlijk let ik op schone handen, alleen nu zie ik gewoon een afdruk die niet weg wilt.
De vraag is een beetje wat ik kan doen om het weg te krijgen, ik houd namelijk niet zo van vieze spullen..
Microvezeldoekje, Klein beetje doekje natmaken en dan veeg je vrijwel alles weg.

Ik zweer bij die dingen. Zelfs de tv hou ik er mee schoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet zeggen dat sommige dingen over Cyberpunk mij wel tegenvallen zeg. Dat de stad niet super boeiend is, dat je niet super veel gebouwen in kan. Dat vind ik raar, in Witcher 3 waren er juist maar weinig gebouwen waar je niet in kon. Nu is de map een stuk kleiner en dan verwacht je juist meer dingen in die stad.

Smaller map, but much more dense zeiden ze. Hoe ervaren jullie dat? Hadden ze ons ook niet unieke NPCs beloofd die allemaal hun eigen ding doen? Maar daar lees ik ook tegenvallende dingen over. Raar, wanneer je hele oude games hebt die dit allemaal al deden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-09 12:31
SunnieNL schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 23:31:
[...]

Microvezeldoekje, Klein beetje doekje natmaken en dan veeg je vrijwel alles weg.

Ik zweer bij die dingen. Zelfs de tv hou ik er mee schoon.
Dan ga ik dat proberen. Thanks voor de tip! :)
Ja ik heb mijn monitor wel eens schoongemaakt met een “speciaal” setje daarvoor, maar daar lijken de plekken ook wel ingebrand te zijn :|
Pagina: 1 ... 69 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord