Ik ben hier helemaal nieuw in en misschien een domme vraag, maar waarom kan je niet gewoon met een credit card betalen ipv key's en gift cards e.d.?
Ervaren jullie Cyberpunk op XSX ook zo?
The prpblem is how this version of the game handles (I think) depth of field, it’s like there is a constant depth of field effect on everything that is more than 2 feet away. I guess this is rooted in the last gen nature of this version and they try to hide low res textures with it. Of course series x could handle that but because of this filter it’s really unpleasant to look at. Like you forgot to put your glasses on if thats explaines it better.
I really don’t need RTX, but just a clearer image, better draw distance and faster asset streaming. That would make such a big difference. I just hate that everything thats not directly in front of you is blurred. Also some textures like from the vending machines look like a distant model and will never clear up. Performamce with VRR was great but just the image. It’s like the switch port of witcher 3. Yeah you can play it, but its just not how you want to experience this game. Especially such a great game
[ Voor 34% gewijzigd door devilsnight op 11-12-2020 20:42 ]
Kan prima. In je eigen land.erreen schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 20:40:
Ik ben hier helemaal nieuw in en misschien een domme vraag, maar waarom kan je niet gewoon met een credit card betalen ipv key's en gift cards e.d.?
De reden dat het niet in buitenlandse stores werkt? Omdat het niet de bedoeling is dat jij daar games en andere media content gaat kopen. Microsoft maakt het dus moeilijk zodat 98% er niet aan begint.
[ Voor 5% gewijzigd door sohus op 11-12-2020 20:44 ]
Want Cyberpunk zit vol innovatie en nieuwe gameplay mechanics? Of dat hij daarop wordt afgerekend terwijl het bij andere games geen issue is?Guerilla schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 20:39:
Net de Cyberpunk review gelezen op Tweakers. Ik kan de reviewers echt niet meer serieus nemen.. Wauw. "Weinig innovatie" 😂😂
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ik kan dat niet specifiek vinden voor de Series X en of dat anno 2020 niet al lang aan banden is gelegd.
Xbox is één grote familie, dus het werkt vanaf de xbox one tot de xbox series SGT-R schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 20:57:
[...]
Ik kan dat niet specifiek vinden voor de Series X en of dat anno 2020 niet al lang aan banden is gelegd.
Op de xsx kan je niet de codes redeemen (wel giftcards). Moet je via de site doen.GT-R schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 20:35:
Werkt dat met games ook op de Series X om codes uit bv Brazilië te redeemen dmv VPN op je account?
Alle moderne Xbox'en hebben toch hetzelfde OS?MissMe NL schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 21:01:
[...]
Op de xsx kan je niet de codes redeemen (wel giftcards). Moet je via de site doen.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Ik zoek een hdmi 2.1 kabel van 3 of 5 meter die geschikt is om 4k 120 fps aan te kunnen. Wie gebruikt er zo'n kabel die ook echt alle toeters en bellen aan kan?
https://www.bol.com/nl/p/...173704/?s2a=#productTitleAnanas_NL schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 21:13:
Ik zoek een hdmi 2.1 kabel van 3 of 5 meter die geschikt is om 4k 120 fps aan te kunnen. Wie gebruikt er zo'n kabel die ook echt alle toeters en bellen aan kan?
die heb ik, werkt uitstekend
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
https://www.amazon.nl/Pri...B2.1%2B&sr=8-3&th=1&psc=1Ananas_NL schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 21:13:
Ik heb 4 van deze, uitstekende kabels.
In verschillende lengtes en kleuren.
[ Voor 3% gewijzigd door Rck010 op 11-12-2020 21:47 ]
of via Windows 10 in de Microsoft Store App (Regio in de settings even op het land van de gift card zetten).MissMe NL schreef op Friday 11 December 2020 @ 21:01:
[...]
Op de xsx kan je niet de codes redeemen (wel giftcards). Moet je via de site doen.
Man wat blijf ik dit rare effect/artefact lelijk als de pleuris vinden. Ik liet het onlangs in een GTA 5 video zien, maar hier in ACV, Unto the End en een andere indie is het net zo aanwezig. Wat is dit toch voor iets? Echt ugly af!
In ACV naar de achtergrond kijken, desnoods de video even fullscreen doen.
In Unto the End in de sneeuw en bij de derde die lichtbal met die lelijke shit eromheen.
In Unto the End in de sneeuw en bij de derde die lichtbal met die lelijke shit eromheen.
[ Voor 17% gewijzigd door devilsnight op 11-12-2020 22:31 ]
Ja, herken ik wel. Met name het eerste gedeelte van dat 2e stukje. Het kan echt zo veel beter.devilsnight schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 20:41:
Ervaren jullie Cyberpunk op XSX ook zo?
[...]
[...]
Maaar, net weer een paar uur gespeeld. Het spel zuigt je er wel in hoor. Vind de stad echt leven, er is altijd wel iets leuks te zien of te doen. Zit alleen maar side quest en andere dingen te doen, inmiddels al weer 8 uur op de teller en pas 1 main quest gedaan. Ik hou daar wel van.
Bovendien, snachts komt de game veel en veel beter tot zijn recht. Zozeer zelfs dat ik toch soms wel even rustig van de graphics kan genieten. Het is even door die behoorlijk zure appel heenbijten, maar de game an sich qua verhaal en content is helemaal niks mis mee.
Vraagje...
Ik heb een series S, en nu net een nieuwe monitor, Acer nitro 240Y met 144 hz, hdr en ful hd.
Als ik xbox op 120hz zet, gaat hij dan in destiny 2 bijv. Nog steeds standaard op 60?
Bijv Ori kun je in game naar 120hz togglen.
Maar alle andere games die normaal 60 hertz zijn zet hij dan automatisch op 60?
Of moet je dat handmatig terug op 60 zetten. Hier nog weinig ervaring mee.
Ik heb een series S, en nu net een nieuwe monitor, Acer nitro 240Y met 144 hz, hdr en ful hd.
Als ik xbox op 120hz zet, gaat hij dan in destiny 2 bijv. Nog steeds standaard op 60?
Grootste probleem met Cyberpunk vind ik toch wel dat je totaal niet weet wat je moet doen.
Moet ik een wapen ophalen, heeft de dealer zes wapens in zijn inventory, blijkt er eentje gratis te zijn, lekker duidelijk....
Moet ik een appartement doorzoeken, weet geneens waar ik naar zoek...
Kom ik op een sidemissie in een kelder, krijg ik allerlei upgrades, tof, maar waarom ? .....
Ik laat CP maar even voor wat het is, vermoed dat ik er echt voor moet gaan zitten ipv zo even tussendoor.
Voorlopig eerst maar verder met AC Valhalla, WD Legion, The Falconeer, Call of the Sea, Obduction, Till The End, Gears 5, FH4, Vermintide 2, Foregone en Ghostrunner.
Moet ik een wapen ophalen, heeft de dealer zes wapens in zijn inventory, blijkt er eentje gratis te zijn, lekker duidelijk....
Moet ik een appartement doorzoeken, weet geneens waar ik naar zoek...
Kom ik op een sidemissie in een kelder, krijg ik allerlei upgrades, tof, maar waarom ? .....
Ik laat CP maar even voor wat het is, vermoed dat ik er echt voor moet gaan zitten ipv zo even tussendoor.
Voorlopig eerst maar verder met AC Valhalla, WD Legion, The Falconeer, Call of the Sea, Obduction, Till The End, Gears 5, FH4, Vermintide 2, Foregone en Ghostrunner.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Wat je ziet heet "color banding". Ik weet alleen niet of dit iets is wat je wellicht met settings in de Xbox of op je TV kan aanpassen. Mijn tv is wat ouder dus het enige wat ik überhaupt kan instellen in de resolutie (tot 1080p)devilsnight schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 22:28:
Man wat blijf ik dit rare effect/artefact lelijk als de pleuris vinden. Ik liet het onlangs in een GTA 5 video zien, maar hier in ACV, Unto the End en een andere indie is het net zo aanwezig. Wat is dit toch voor iets? Echt ugly af!
[Video: ACV]
[Video: Unto the end]
[Video: Game]
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Lees net dat er een hotfix is voor cyberpunk op de pc en playstation.
Voor xbox zijn ze er nog mee bezig.
https://www.cyberpunk.net/en/news/37043/hotfix-1-04
Hmm ja goed punt toch? Het is een ubi achtige game geworden helaas.Guerilla schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 20:39:
Net de Cyberpunk review gelezen op Tweakers. Ik kan de reviewers echt niet meer serieus nemen.. Wauw. "Weinig innovatie" 😂😂
Volgens mij gaat dat precies zoals je beschrijft. Ik kan alleen nergens ontdekken of het menu/ de UI 120Hz blijft. Maar je zou gewoon een game moeten kunnen spelen die op 60Hz draait als je de 120Hz modus aan hebt staan.Zhankou schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 22:55:
Vraagje...
Het vervelende is dat zo'n patch eerst bij MS door het goedkeuringsproces heen moet. Dit was bij The Witcher ook het geval toendertijd. Extra vervelend als je er op zit te wachten. Bij Sony gaat dat op de een of andere manier altijd wat vlotter.airwolf83 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 23:02:
Lees net dat er een hotfix is voor cyberpunk op de pc en playstation.
Verwijderd
Jij speelde op lg c9 hdmi/input op pc ingesteld toch? Zoja, zet hem terug en check nog eens.devilsnight schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 22:28:
[Video: ACV]
[Video: Unto the end]
[Video: Game]
Wel color banding he? Pffff, echt waardeloos. Heb het in echt veel games eigenlijk. Volgens mij is dit enigszins te verhelpen met smooth gradation, maar die optie zit niet in game mode dacht ik.Phydomir schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 23:02:
[...]
Wat je ziet heet "color banding". Ik weet alleen niet of dit iets is wat je wellicht met settings in de Xbox of op je TV kan aanpassen. Mijn tv is wat ouder dus het enige wat ik überhaupt kan instellen in de resolutie (tot 1080p)
Yes, klopt.Verwijderd schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 23:29:
[...]
Jij speelde op lg c9 hdmi/input op pc ingesteld toch? Zoja, zet hem terug en check nog eens.
Net getest, haalt helaas niks uit!
Damn, die X-patch van gears 5 is wel erg ziek. Lijkt wel een volledige next-gen game. Hele verademing na cyberpunk.
Over paar dagen de Hivebusters DLC, niet te vergeten!Hamazaki schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 23:48:
Damn, die X-patch van gears 5 is wel erg ziek. Lijkt wel een volledige next-gen game. Hele verademing na cyberpunk.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
is dat gratis? ik heb het spel niet via game-pass.Wom schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 23:55:
[...]
Over paar dagen de Hivebusters DLC, niet te vergeten!
Maak ik iemand hier blij met een afhaalbewijs voor de XSX bij MM Groningen?
Dan is het betaalde DLC. Enkel als je Game Pass Ultimate hebt is deze gratis.Hamazaki schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 23:58:
[...]
is dat gratis? ik heb het spel niet via game-pass.
Blijft dan de taal op Nederlands als je regio veranderd van de app? Een stuk handiger dan een vertaler gebruiken als dat zo is.JackSparrow schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 22:13:
[...]
of via Windows 10 in de Microsoft Store App (Regio in de settings even op het land van de gift card zetten).
Dat laatste inderdaad. De beoordelingen zijn heeeeel inconsistent.Phydomir schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 20:48:
[...]
Want Cyberpunk zit vol innovatie en nieuwe gameplay mechanics? Of dat hij daarop wordt afgerekend terwijl het bij andere games geen issue is?
Zeker wel, zolang je de display taal van Windows maar niet aanpast.MissMe NL schreef op Saturday 12 December 2020 @ 00:45:
[...]
Blijft dan de taal op Nederlands als je regio veranderd van de app? Een stuk handiger dan een vertaler gebruiken als dat zo is.
DLC moet helaas apart gekocht worden, kon alleen de US prijs vanuit het werk even vinden, bepaalde dingen afgeblokt.Hamazaki schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 23:58:
[...]
is dat gratis? ik heb het spel niet via game-pass.
/f/image/GlgBIPclLTNZA6DxF1g0SUCA.png?f=fotoalbum_large)
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Ik heb die video overscan setting op 10 bit staan ipv 8. Begreep dat dit de sweet spot zou zijn ?!Thomas schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 23:21:
[...]
Volgens mij gaat dat precies zoals je beschrijft. Ik kan alleen nergens ontdekken of het menu/ de UI 120Hz blijft. Maar je zou gewoon een game moeten kunnen spelen die op 60Hz draait als je de 120Hz modus aan hebt staan.
Zodra de Xbox in 120hz staat output deze alleen maar 120hz (ook in het menu). 30 en 60fps games (ook met vsync) werken echter nog altijd helemaal prima en in sommige gevallen zal de game zelfs nog iets meer responsive aanvoelen. Ik kan het op mijn monitor en TV gemakkelijk checken en in tegenstelling tot de Ps5 kan de Xbox eigenlijk ''pc-stijl'' een refresh rate aannemen.Thomas schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 23:21:
[...]
Volgens mij gaat dat precies zoals je beschrijft. Ik kan alleen nergens ontdekken of het menu/ de UI 120Hz blijft. Maar je zou gewoon een game moeten kunnen spelen die op 60Hz draait als je de 120Hz modus aan hebt staan.
EDIT: dit heeft ook wat grappige bijwerkingen. Rocket League bijvoorbeeld heeft nu officieel een ''Quality (4k, 60fps vsync) en Performance (1800p ofzo, 120fps vsync)'' modus, maar als je de Xbox op 120hz draait en vsync in-game uitzet (kan bij RL) dan draait ook de quality modus gewoon op meer dan 110fps het grootste deel van de tijd
Zou het liefst ook nog VRR aanzetten, maar helaas heeft zelfs de meest recente Samsung firmware de kleuren in die modus nog altijd niet gecorrigeerd
[ Voor 35% gewijzigd door Brutal1ty op 12-12-2020 07:24 ]
Oke dan houd ik me setting op 120hz, 1080p met HDR, en 10 bit, via hdmi 2.0b op de series S.
Wat is pc gaming toch verdomd eenvoudig tegenwoordigZhankou schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 08:08:
Oke dan houd ik me setting op 120hz, 1080p met HDR, en 10 bit, via hdmi 2.0b op de series S.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Quick Resume bij FH4 doet het niet meer lijkt het? De afgelopen 3x steevast een 'cold start'. Zelfs vanuit 'instant on' modus waarbij FH4 de laatste game was die ik gespeeld had
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Even getest, maar hier start gewoon de QR op.Rossi46 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 08:52:
Quick Resume bij FH4 doet het niet meer lijkt het? De afgelopen 3x steevast een 'cold start'. Zelfs vanuit 'instant on' modus waarbij FH4 de laatste game was die ik gespeeld had
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Als je gears of war 5 aan het downloaden bent dat heb je de mogelijkheid om alvast de training mode te spelen. Is dit dan al met de next gen patch?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Goede vraag. Ik denk van wel, aangezien het met Rainbow Six wel zo was en dat heb ik zelf getest. Na een paar gig te hebben gedownload kon je alvast beginnen met een paar missies en die zagen er veel beter uit dan op de Xbox One. Ook de reflecties in het water enzo waren aanwezig.zwembroek schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 09:36:
Als je gears of war 5 aan het downloaden bent dat heb je de mogelijkheid om alvast de training mode te spelen. Is dit dan al met de next gen patch?
Dus de VRR modus op Samsung tv’s die het ondersteunen is stuk? Op alle Samsungs? Ik sta op het punt om een q80t aan te schaffen voor mijn series x, maar misschien wacht ik dan nog wel even...Brutal1ty schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 07:21:
[...]
Zou het liefst ook nog VRR aanzetten, maar helaas heeft zelfs de meest recente Samsung firmware de kleuren in die modus nog altijd niet gecorrigeerd
Windows 10 store is niet echt een optie. Heb regio gewijzigd maar je kan geeneens alle games kopen zoals watchdogs of valhalla. Of ik doe iets verkeerd.JackSparrow schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 01:26:
[...]
Zeker wel, zolang je de display taal van Windows maar niet aanpast.
Voor wie nog een externe SSD zoekt voor de Xbox Series: Samsung T7 1TB USB 3.2 gen SSD voor 135 bij Amazon. Ik woon zelf in Duitsland en daar is hij zelfs 129 euro. Ik haal hem voor mijn MacBook want Xbox Series haalt niet de volledige snelheid, dus doe mijn USB 3.1 gen schijf naar mijn Xbox. Maar deze prijs is goedkoper dan de mindere T5 dus dan zou ik altijd futureproofen persoonlijk. Ik vind dit sowieso de mooiste externe SSD qua design.
[ Voor 16% gewijzigd door sohus op 12-12-2020 09:55 ]
Niet als je Game Pass Ultimate hebt. Staat letterlijk in je screenshot ook onder de age rating.Linksquest schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 02:35:
[...]
DLC moet helaas apart gekocht worden, kon alleen de US prijs vanuit het werk even vinden, bepaalde dingen afgeblokt.
[Afbeelding]
[ Voor 6% gewijzigd door sohus op 12-12-2020 09:57 ]
Gears Tactics is ook fantastisch. The Coalition heeft zijn zaakjes goed op orde (hebben meegewerkt aan Tactics, niet hoofd developer) maar je ziet de overeenkomsten goed.Hamazaki schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 23:48:
Gears tactics is echt een hele toffe game. Denk dat veel mensen deze over het hoofd zien. Wellicht bewust vanwege het genre, maar ik zou men toch willen aanraden om hem even te spelen via gamepass.sohus schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 09:58:
[...]
Gears Tactics is ook fantastisch. The Coalition heeft zijn zaakjes goed op orde (hebben meegewerkt aan Tactics, niet hoofd developer) maar je ziet de overeenkomsten goed.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik zie dat de eerste 2 Xbox reviews van Cyberpunk op Metacritic verschenen zijn. Een Duitse en een Franse review. Het spel komt er om het zacht uit te drukken niet best van af https://www.metacritic.co...rpunk-2077/critic-reviews
Wel bizar dat verschil met PC
[ Voor 4% gewijzigd door Steven030 op 12-12-2020 10:22 ]
Vraagje, toen ik Warzone downloaden kreeg ik automatisch de high texture pack update van ongeveer 23 gig erbij. Nu hebben 2 vrienden van mij ook Warzone gedownload alleen kregen zij deze optie niet. Bij uitbreidingen etc staat de update ook nergens. Iemand een idee waar je dit kan vinden?
Okay thx. Ik vind het niet echt duidelijk. Bij bijvoorbeeld MK11 installeer je eerst de normale versie en pas daarna download je de next gen patch.Starbucks schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 09:39:
[...]
Goede vraag. Ik denk van wel, aangezien het met Rainbow Six wel zo was en dat heb ik zelf getest. Na een paar gig te hebben gedownload kon je alvast beginnen met een paar missies en die zagen er veel beter uit dan op de Xbox One. Ook de reflecties in het water enzo waren aanwezig.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik denk dat ze het spel gewoon niet voor de vorige generatie consoles hadden moeten uitbrengen. De Xbox one X kan er nog wel iets mee, maar de originele en de S trekken het gewoon niet.Steven030 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 10:21:
Ik zie dat de eerste 2 Xbox reviews van Cyberpunk op Metacritic verschenen zijn. Een Duitse en een Franse review. Het spel komt er om het zacht uit te drukken niet best van af https://www.metacritic.co...rpunk-2077/critic-reviews
Ik kan er op de Series X wel mee leven. Af en toe een kleine bug, maar voor de rest vermaak ik mij wel. Genoeg te doen en te zien.
Had gisteren een HDR bug waarbij water, lampen, glas etc begon te knipperen. Dat was wel storend. En bij een reload gelukkig opgelost. Enige andere wat ik heb gezien is dat bij het auto rijden soms alles bevriest. (De auto’s rijden sowieso vervelend, wie daar de physics van gedaan heeft weet ik niet. Ik loop voornamelijk alles)
Heb er nu kleine 10 uur inzitten en ben nog niet eens door de proloog
Same! Ik vermaak me meer dan prima en het is prima speelbaar. Maar als ik dan filmpjes van PC-materiaal zie dan besef ik toch dat we echt wat missen qua scherpte, drukte met npc’s, Ray-tracing etcSunnieNL schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 10:35:
[...]
Ik denk dat ze het spel gewoon niet voor de vorige generatie consoles hadden moeten uitbrengen. De Xbox one X kan er nog wel iets mee, maar de originele en de S trekken het gewoon niet.
Ik kan er op de Series X wel mee leven. Af en toe een kleine bug, maar voor de rest vermaak ik mij wel. Genoeg te doen en te zien.
Had gisteren een HDR bug waarbij water, lampen, glas etc begon te knipperen. Dat was wel storend. En bij een reload gelukkig opgelost. Enige andere wat ik heb gezien is dat bij het auto rijden soms alles bevriest. (De auto’s rijden sowieso vervelend, wie daar de physics van gedaan heeft weet ik niet. Ik loop voornamelijk alles)
Heb er nu kleine 10 uur inzitten en ben nog niet eens door de proloog
Ik heb een Q90R, maar heb echt 0 problemen met VRR, ook niet met kleuren die niet goed zijn (zie ook niet helemaal in wat VRR daarmee te maken heeft. Game Mode misschien wel maar dat is iets anders dan VRR) . Behalve dan dat Sea of Thieves over zijn nek gaat ermee (no signal) en tot voorkort Destiny 2 ook. Maar laatstgenoemde is gefixed met de recente Next Gen patchIndecentStapler schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 09:43:
[...]
Dus de VRR modus op Samsung tv’s die het ondersteunen is stuk? Op alle Samsungs? Ik sta op het punt om een q80t aan te schaffen voor mijn series x, maar misschien wacht ik dan nog wel even...

[ Voor 12% gewijzigd door Notna op 12-12-2020 10:50 ]
Ik geef geen valse info op moment dat ik een adres heb waar ik tijdelijk verblijf.tuinïnen schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 17:52:
[...]
Je bevestigt hiermee dat de onwetende Tweaker dus inderdaad niet beseft dat het fraude is door het opgeven van valse informatie
Natuurlijk geef ik al mijn buitenlandse aankopen aan bij de belastingdienst, maar zoals je weet zit hier een drempel bedrag per aankoop in. Als je daar netjes onderblijft is er niets aan de hand.SunnieNL schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 18:26:
[...]
Tenzij jij BTW aan de belastingdienst stuurt, is het wel frauduleus te noemen.
Amazon Duitsland veranderd niet voor niets het BTW tarief op het moment dat er iets naar Nederland moet. Dat geldt voor alle aankopen, ook de digitale in het buitenland. Op het moment dat de store dat niet regelt, moet je dat zelf doen. Anders klopt je stelling niet.
Maar goed, idd genoeg gesproken over dit onderwerp, Maak er gebruik van, omdat het kan, of doe het juist niet, maar oordeel niet over een ander.
Je zou juist in mogelijkheden moeten denken, niet in grensen
[ Voor 60% gewijzigd door Bullet NL op 12-12-2020 11:03 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Bij mij is FH4 de afgelopen dagen een drama. Veel netwerk problemen, af en toe een vreemde haperingen en zelfs twee keer een vastloper.
Een keer werd einde van de race niet geregistreerd, stond ik daar samen met de andere auto’s. Tweede keer botste ik tegen een gebouw in Edinburgh zat ik vast. FH4 speelde netjes de muziek af maar reageerde niet meer op input.
Als ik quick resumé gebruik dan lijkt het nog een tandje erger. Sluit nu FH4 af start opnieuw op dan kan ik iig solo redelijk goed racen.
Een keer werd einde van de race niet geregistreerd, stond ik daar samen met de andere auto’s. Tweede keer botste ik tegen een gebouw in Edinburgh zat ik vast. FH4 speelde netjes de muziek af maar reageerde niet meer op input.
Als ik quick resumé gebruik dan lijkt het nog een tandje erger. Sluit nu FH4 af start opnieuw op dan kan ik iig solo redelijk goed racen.
Rossi46 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 08:52:
Raytracing boeit me niet zozeer op het moment bij Cyberpunk. En als ik door de stad loop is het druk zat. Maar laat ze alsjeblieft iets doen aan dat vage wazige filter, en zorg voor een deftige HDR weergave. That's all i'm asking. Ik wil gewoon die scherpte die ik zie in pc footage, en die ik gewend ben van alle overige games die ik speel.Steven030 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 10:39:
[...]
Same! Ik vermaak me meer dan prima en het is prima speelbaar. Maar als ik dan filmpjes van PC-materiaal zie dan besef ik toch dat we echt wat missen qua scherpte, drukte met npc’s, Ray-tracing etc
iemand nog tips hoe je tegen de meest gunstige prijzen XSX games kan kopen (zoals bijv Cyberpunk)?
Goed zoeken....rvdlaar schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 11:10:
iemand nog tips hoe je tegen de meest gunstige prijzen XSX games kan kopen (zoals bijv Cyberpunk)?
(Op marktplaats, 2de hands schappen in Gamemania)
Lees of zoek gewoon eens in dit topic, kom je er vast wel uit. Mocht dat niet lukken, dan sowieso niet proberen en gewoon in de Xbox store kopen.
(Echt, klinkt misschien naar... maar goed zoeken en je vind het zo)
Het lijkt in quality mode wel echt een stuk scherper te zijn, maar de fps is dan weer laagDutchOwnage schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 11:06:
[...]
Raytracing boeit me niet zozeer op het moment bij Cyberpunk. En als ik door de stad loop is het druk zat. Maar laat ze alsjeblieft iets doen aan dat vage wazige filter, en zorg voor een deftige HDR weergave. That's all i'm asking. Ik wil gewoon die scherpte die ik zie in pc footage, en die ik gewend ben van alle overige games die ik speel.
Echt niet zó veel scherper hoor. Test het maar eens. Je ziet na ongeveer 1.5 tot 2 seconden het beeld zich aanpassen naar de quality mode. Je ziet wel wát verschil, maar om nou te zeggen wat denderend, nee.
Sorry dat ik een beetje pessimistisch ben hoor. Ik keek héél erg uit naar deze game, maar als ik zie hoe het eruit ziet op midrange pc's tov de XSX, baal ik daar wel van.
Sorry dat ik een beetje pessimistisch ben hoor. Ik keek héél erg uit naar deze game, maar als ik zie hoe het eruit ziet op midrange pc's tov de XSX, baal ik daar wel van.
misschien had ik specifieker moeten zijn, maar ik bedoelde meer actuele games. Niet de games die je in 2e hands games shops kunt vinden. En bij voorkeur gewoon digitaal, zonder discs.SunnieNL schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 11:12:
[...]
Goed zoeken....
(Op marktplaats, 2de hands schappen in Gamemania)
Lees of zoek gewoon eens in dit topic, kom je er vast wel uit. Mocht dat niet lukken, dan sowieso niet proberen en gewoon in de Xbox store kopen.
(Echt, klinkt misschien naar... maar goed zoeken en je vind het zo)
Zal wel ff verder zoeken, maar op de bekende sites waar je online game keys kunt kopen gaat het vaak eerder om accounts.
Ja accounts moet je helemaal niks mee doen.rvdlaar schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 11:39:
[...]
misschien had ik specifieker moeten zijn, maar ik bedoelde meer actuele games. Niet de games die je in 2e hands games shops kunt vinden. En bij voorkeur gewoon digitaal, zonder discs.
Zal wel ff verder zoeken, maar op de bekende sites waar je online game keys kunt kopen gaat het vaak eerder om accounts.
Dat is niet alleen bij jouJohnny E schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 11:05:
Bij mij is FH4 de afgelopen dagen een drama. Veel netwerk problemen, af en toe een vreemde haperingen en zelfs twee keer een vastloper.
[...]
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
xbox knopAnanas_NL schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 10:33:
Vraagje, toen ik Warzone downloaden kreeg ik automatisch de high texture pack update van ongeveer 23 gig erbij. Nu hebben 2 vrienden van mij ook Warzone gedownload alleen kregen zij deze optie niet. Bij uitbreidingen etc staat de update ook nergens. Iemand een idee waar je dit kan vinden?
naar games,
show all
kiezen voor warzone
optieknop en dan beheren uitbreidingen
@Ananas_NL
Ik heb exact hetzelfde probleem gehad, bovenstaande werkte niet.
Volgens mij heb ik het spel geforceerd afgesloten, bij beheren het profiel weggegooid, Xbox volledig opnieuw opstarten en daarna de game weer gestart.
Dan moet je opnieuw inloggen op je Activision account en dan krijg je de optie weer. (Pas toen dit moest lukte het bij mij)
Edit: nu ik er over nadenk, volgens mij zit de optie van account wissen ook in warzone zelf. Je raakt niks kwijt verder qua presets of voortgang. Staat netjes weer terug als je inlogt
Ik heb exact hetzelfde probleem gehad, bovenstaande werkte niet.
Volgens mij heb ik het spel geforceerd afgesloten, bij beheren het profiel weggegooid, Xbox volledig opnieuw opstarten en daarna de game weer gestart.
Dan moet je opnieuw inloggen op je Activision account en dan krijg je de optie weer. (Pas toen dit moest lukte het bij mij)
Edit: nu ik er over nadenk, volgens mij zit de optie van account wissen ook in warzone zelf. Je raakt niks kwijt verder qua presets of voortgang. Staat netjes weer terug als je inlogt
[ Voor 20% gewijzigd door LuisjeNL op 12-12-2020 12:02 ]
Lichtpuntje...
Xbox store checker.. Google dat en kijk naar de tutorialrvdlaar schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 11:10:
Wat is volgens jullie nou de beste tv voor de series X?
Ik heb mijn zinnen in ieder geval gezet op een e LG CX. Moet er helaas nog wel even op wachten, maar na alles wat ik er over heb gelezen de beste game tv en overall ook gewoon heel erg goed.Masterchiev schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 12:03:
De mijne wordt vandaag geleverd, wellicht ook hoop voor jouMartijn2307 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 14:15:
[...]
Hier nog steeds niks bekend. Pakket nog niet ontvangen of verwerkt door PostNL. 24-11 besteld...
zo ver ik weet werkt het gewoon hoor, 120hz/vrr/allm/hdr (Q90T) 4 dagen geleden is er weer een update geweest. zit nog steeds te wachten tot earc op hdmi port 4 werktIndecentStapler schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 09:43:
[...]
Dus de VRR modus op Samsung tv’s die het ondersteunen is stuk? Op alle Samsungs? Ik sta op het punt om een q80t aan te schaffen voor mijn series x, maar misschien wacht ik dan nog wel even...
ben het daar zelf niet helemaal mee eens maar goedPhydomir schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 12:05:
[...]
Ik heb mijn zinnen in ieder geval gezet op een e LG CX. Moet er helaas nog wel even op wachten, maar na alles wat ik er over heb gelezen de beste game tv en overall ook gewoon heel erg goed.
Volgens mij vatten jullie het juist veel te negatief op... De insteek was volgens mij dat mensen zich wel moeten blijven realiseren dat er risico's aan zitten, niet dat er over anderen geoordeeld werd. Ik heb zelf ook in het begin wat games in andere stores gekocht met tegoed kaartjes maar kreeg toch wat problemen met mijn account daardoor dus ik begin er nu niet meer aan.Bullet NL schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 10:51:
[...]
Ik geef geen valse info op moment dat ik een adres heb waar ik tijdelijk verblijf.
[...]
Natuurlijk geef ik al mijn buitenlandse aankopen aan bij de belastingdienst, maar zoals je weet zit hier een drempel bedrag per aankoop in. Als je daar netjes onderblijft is er niets aan de hand.
Maar goed, idd genoeg gesproken over dit onderwerp, Maak er gebruik van, omdat het kan, of doe het juist niet, maar oordeel niet over een ander.
Je zou juist in mogelijkheden moeten denken, niet in grensenDe aardkloot is niet voor niets een bol
![]()
Vandaar ben ik het wel eens met het idee van prima dat mensen het doen maar misschien niet zo handig om het hier steeds te promoten.
Gamertag: FinrazielNL
Enige wat ik las is dat de q90t maar één 2.1 HDMI ingang heeft... terwijl de Cx er wel 4 heeft. Ik wil wel minstens 5 jaar met de tv doen dus voor de toekomst is wat meer misschien handig. Ik blijf twijfelen haha.quorumz schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 12:36:
[...]
zo ver ik weet werkt het gewoon hoor, 120hz/vrr/allm/hdr (Q90T) 4 dagen geleden is er weer een update geweest. zit nog steeds te wachten tot earc op hdmi port 4 werkt
Heeft de Cx alles wat de Xbox ondersteunt?
Televisies & BeamersMasterchiev schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 12:03:
Hint: LG Oled CX of Samsung Q80T.
Op onze series x zijn alle vinkjes groenMasterchiev schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 12:48:
[...]
Enige wat ik las is dat de q90t maar één 2.1 HDMI ingang heeft... terwijl de Cx er wel 4 heeft. Ik wil wel minstens 5 jaar met de tv doen dus voor de toekomst is wat meer misschien handig. Ik blijf twijfelen haha.
Heeft de Cx alles wat de Xbox ondersteunt?
Ik raad je aan even te zoeken op ''best gaming TV HDTVtest'' op YouTube en die video te kijken waarin LG CX, Q90T en X900H worden vergeleken. Let vooral op de gamma-waarden in de VRR modus die hij laat zien. Je kan iig aan de grafiek daar wel zien dat het nogal uit balans raakt allemaal.IndecentStapler schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 09:43:
[...]
Het schijnt dat er exemplaren zijn die dit niet hebben (en wellicht heeft de q80t dit niet/minder) - maar ik ben ze nog niet tegengekomen... volgens mij zijn dat US panelen ofzo
Het is op het punt dat ik dacht eens wat Warzone op 120fps met VRR te gaan spelen en ik vervolgens dus echt geen steek kon zien... De klachten daarover (naast die van mij) beginnen nu pas een beetje naar boven te komen nu mensen features als VRR enzo ook echt willen gaan gebruiken helaas.
VRR werkt overigens prima..! Alleen... jah er blijft gewoon niets over van je kleurinstellingen en contrast waarden en dit is niet te corrigeren. Heb het zelf in ieder geval al op 2 panelen gehad en geloof mij - er is niets wat Samsung support mij nog kan vertellen om te proberen.
[ Voor 12% gewijzigd door Brutal1ty op 12-12-2020 12:59 ]
Ieder zijn mening. Maar als ik een oled naast een lcd zie dan weet ik genoeg. Ook de 4 2.1 poorten is wel heel erg fijn. Wil niet straks moeten wisselen van ingang tussen XSX en PS5.quorumz schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 12:37:
[...]
ben het daar zelf niet helemaal mee eens maar goedde Samsung Q90T doet er echt niet onder namelijk (hogere nit waarde, niet inbranden en "betaalbaarder" bij 75" en hoger)
Verwijderd
Ik zou mooi wachten op bekendmaking van de oled's van volgend jaar en van daaruit besluiten, een CX of de nieuwe.
Maar uit eigen ervaring sws een oled.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2020 13:34 ]
Ik zou het iig naar samsung en lg kijken die schijnen het best om te gaan met hdmi 2.1 laatst een overzichtje gezien kan je er alleen niet meer op wijzen waar ik die heb gezienVerwijderd schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 13:33:
Ik zou mooi wachten op bekendmaking van de oled's van volgend jaar en van daaruit besluiten, een CX of de nieuwe.
Jongens, mochten jullie op zoek zijn naar een toffe game. Check Immortals dan! Zelf wacht ik tot Cyberpunk straks speelbaar is, maar “in de tussentijd” Immortal spelen doet geen recht aan de game. Deze verdient op zijn minst een nominatie voor goty!
Offtopic:Phydomir schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 13:20:
[...]
Ieder zijn mening. Maar als ik een oled naast een lcd zie dan weet ik genoeg. Ook de 4 2.1 poorten is wel heel erg fijn. Wil niet straks moeten wisselen van ingang tussen XSX en PS5.
Ik zou ter aller tijden voor een Oled gaan. Lagere input lag, betere zwartwaardes, meer 2.1 poorten. Al met al een betere ervaring dan een Qled. De Qled is ook in de markt gezet om tegen een Oled te strijden, aangezien Samsung de boot gemist had. Door marketing laten ze het overkomen alsof het vergelijkbaar is, maar dat is het gewoon niet.
De persoon de het vroeg het geen gamepass, mijn antwoord was daar op gebaseerd,sohus schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 09:56:
[...]
Niet als je Game Pass Ultimate hebt. Staat letterlijk in je screenshot ook onder de age rating.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Heb zo maar het vermoeden dat we dit wel vaker gaan zien. DLC of andere extra's die je krijgt binnen GPU, maar niet de normale Game Pass. Toch zeker bij 1st party titels. Is toch een extra reden om GPU te pakken.Linksquest schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 14:04:
[...]
De persoon de het vroeg het geen gamepass, mijn antwoord was daar op gebaseerd,
Even een andere vraag, (wat is de series x trouwens een lelijk fantasieloos ontwerp) wat is een goede headset voor deze xbox?
Aangezien de optical out ontbreekt werkt mijn astro niet zoals het hoort.
Is de Steelseries Arctis 9X iets?
Yes hier ook eindelijk in bezit van XSX

Er stond vandaag een rit gepland naar Emmeloord om even bij de oma van mijn vriendin op visite te gaan, toen opeens de telefoon ging. En mijn vader belde met de mededeling dat er een tussenstop was in de route, die mijn vriendin al stiekem had ingevoerd op Google Maps. Ze hadden met elkaar geregeld dat ik in Almere een Xbox Series X alvast kon ophalen voor mijn 30ste verjaardag in Januari

:strip_exif()/f/image/YD0kz3AZTzWWWguLG1m3Ss98.jpg?f=fotoalbum_large)
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Als er mensen zijn hier die insider zijn, de aankomende update schijnt alle Quick Resume issues te verhelpen. Ik ben zelf geen insider, maar ik las het.
Het zou mooi zijn want tot nu toe is QR een beetje inconsistent. Met ACV werkt het nu, maar gisteren ook ineens dat ie volledig opnieuw startte. Als ze deze feature vrijwel foutloos kunnen krijgen zou dat top zijn. Ik zie dit echt als een next gen feature.
Het zou mooi zijn want tot nu toe is QR een beetje inconsistent. Met ACV werkt het nu, maar gisteren ook ineens dat ie volledig opnieuw startte. Als ze deze feature vrijwel foutloos kunnen krijgen zou dat top zijn. Ik zie dit echt als een next gen feature.
[Multi] Algemeen Headset Topicakatar schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 14:23:
Even een andere vraag, (wat is de series x trouwens een lelijk fantasieloos ontwerp) wat is een goede headset voor deze xbox?
Nou dan maar fantasieloos. Ik vind hem wel stijlvol. Lekker minimalistisch, valt goed weg in het interieur. Jij hebt liever zo'n spaceship als de PS5 in je huiskamer?akatar schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 14:23:
Zo, dat duurde even. De Black Friday bestelde controller bij Otto is ook eindelijk binnen
Nu nog eens een keer ergens die battery packs bestellen. Overal uitverkocht of ‘t zijn de oude
Nu nog eens een keer ergens die battery packs bestellen. Overal uitverkocht of ‘t zijn de oude
AA batterijen met een lader erbij zijn beter (meer capaciteit) en volgens mij ook goedkoper.Cordon schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 15:14:
Zo, dat duurde even. De Black Friday bestelde controller bij Otto is ook eindelijk binnen![]()
Oplaadbare batterijen ja? Heel 90’s ditHomeland schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 15:16:
[...]
AA batterijen met een lader erbij zijn beter (meer capaciteit) en volgens mij ook goedkoper.
Ik heb bij Nedgame zo'n Play & Charge kit gekocht. Batterijen vind ik echt zo irritant dat ik meteen zo'n kitje erbij heb gekocht.Cordon schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 15:14:
Zo, dat duurde even. De Black Friday bestelde controller bij Otto is ook eindelijk binnen![]()
Als je nu, halwege december, een tv zoekt en zowiezo al twijfelde om Oled te halen.. mag ik je dan een tip geven om te wachten?
Februari is de CES weer met de nieuwe modellen en die zal je in maart/april normaliter in de winkels moeten vinden.
Dit heeft effect op de prijs van alle huidige modellen maar kan ook betekenen dat je direct voor het nieuwe model gaat.
Over 2 maanden weet je wat de nieuwe modellen doen en baseer je keuze daar dan op.
Die 2 maanden is op de levensduur van een dergelijk geprijsde tv niets.
Edit:ervan uitgaande dat een CES iig voor de pers doorgaat
Februari is de CES weer met de nieuwe modellen en die zal je in maart/april normaliter in de winkels moeten vinden.
Dit heeft effect op de prijs van alle huidige modellen maar kan ook betekenen dat je direct voor het nieuwe model gaat.
Over 2 maanden weet je wat de nieuwe modellen doen en baseer je keuze daar dan op.
[ Voor 22% gewijzigd door PepieNL op 12-12-2020 15:28 ]
Thanks voor de tip.Vecodo schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 12:01:
[...]
Xbox store checker.. Google dat en kijk naar de tutorial.
@G_Dragon Is het een idee dat de Xbox Store checker in de Topic start opgenomen wordt?
Dat kan vele mede Tweakers geld besparen.
[ Voor 2% gewijzigd door rvdlaar op 12-12-2020 15:34 . Reden: om de topic starter te notificeren over mijn suggestie ]
Verwijderd
Precies, helemaal mee eens.Spud82 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 14:49:
[...]
Nou dan maar fantasieloos. Ik vind hem wel stijlvol. Lekker minimalistisch, valt goed weg in het interieur. Jij hebt liever zo'n spaceship als de PS5 in je huiskamer?
De PS5 is zo schreeuwerig aanwezig in vergelijking.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2020 15:39 ]
Bedankt voor de tip. Ik denk inderdaad dat ik nog even een paar maandjes afwacht. Het zal mijn geduld wat op de proef stellen omdat mijn 7 jaar oude, full hd “kleine” tv niet bepaald een match is voor de series x, maar alles bij elkaar optellende lijkt het onhandig om nu iets nieuws te kopen.PepieNL schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 15:23:
Als je nu, halwege december, een tv zoekt en zowiezo al twijfelde om Oled te halen.. mag ik je dan een tip geven om te wachten?
Overigens is het design van de series x juist een van de redenen dat ik hem heb gekozen. Oppervlakkig misschien, maar als de consoles elkaar wat betreft prestaties niet zoveel ontlopen en exclusives niet zo belangrijk zijn gaan dat soort dingen toch meetellen. Alleen die witte controllers al... Ik wil niet weten hoe die er over vijf jaar en 1000 zweterige potjes FIFA uit zien.
Dat is wel heel naief oled versus lcd. ga maar eens kijken naar de duurdere fald schermenPhydomir schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 13:20:
[...]
Ieder zijn mening. Maar als ik een oled naast een lcd zie dan weet ik genoeg. Ook de 4 2.1 poorten is wel heel erg fijn. Wil niet straks moeten wisselen van ingang tussen XSX en PS5.
van de porten lig ik niet wakker, een ps5 gaat er nooit komen
[ Voor 5% gewijzigd door quorumz op 12-12-2020 15:57 ]
Hier problemen met de disc drive ineens. Accepteert gewoon geen discs meer terwijl er niets inzit.
De audio CD player uit de store geeft aan dat ik een Xbox (series x) heb zonder disc drive en dat ik anders support nodig heb.
Moet hem dus terug sturen door de feestdagen heen
De audio CD player uit de store geeft aan dat ik een Xbox (series x) heb zonder disc drive en dat ik anders support nodig heb.
Moet hem dus terug sturen door de feestdagen heen
Same here, FH4 geeft problemen. Als ik van de map naar het BBC event gaat via fast travel dan zie ik de intro en dan als ik zelf zou moeten rijden bijft de loading spinner rechtsonder draaien.... Enige optie is dan spel afsluiten en opnieuw. Maar die BBC challenge kan ik niet doen.Johnny E schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 11:05:
[...]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |