• techix
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-09 17:02
devilsnight schreef op donderdag 10 december 2020 @ 14:37:
Dit is apart. Ik startte net Call of the Sea op en ik zie deze rare lijn ineens.

Ik ging ACV spelen, en nu zie ik ook die lijn tijdens cutscenes vooral. De lijn toont ook soms andere kleuren. OLED C9 met Xbox Series X.

[Video: Weird line]
Is dat niet het gevolg van de pixels shift optie op je LG. Ik had dat vroeger ook op de C7. Uitzetten heeft dit verholpen.

Op de C7 staat dit onder beeldopties > OLED-paneelinstellingen > schermverplaatsing

[ Voor 7% gewijzigd door techix op 10-12-2020 15:10 ]

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:57
tha_crazy schreef op donderdag 10 december 2020 @ 13:45:
First time Xbox user meld zich :w
Wel even wennen die interface, heb hiervoor een PS4 gehad maar die had al 3 jaar niet aangestaan :+

Maar, mevrouw wilde een fatsoenlijke 4k blu-ray speler, en die zijn ook aardig aan de prijs dus maken we er maar een xbox van he :+
game pass had ik toch al voor de pc, en kan ik eindelijk die nieuwe tv eens anders gebruiken dan alleen films via netflix.

Nu alvast de Cyberpunk disk erin gedaan, kan die vast download en kan ik na 5 uur gamen :+
Een fatsoenlijke 4k blu ray speler is de series x zeer zeker niet. Maar goed zolang je vrouw het geloofd...

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!
techix schreef op donderdag 10 december 2020 @ 15:07:
[...]

Is dat niet het gevolg van de pixels shift optie op je LG. Ik had dat vroeger ook op de C7. Uitzetten heeft dit verholpen.

Op de C7 staat dit onder beeldopties > OLED-paneelinstellingen > schermverplaatsing
Ik heb de C9 nu bijna een jaar en heb dit nog nooit gezien. Wel staat die optie aan. Is die optie niet heel belangrijk voor image retention en burn in?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Rck010 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 07:39:
[...]

Edit: Ik hoor ‘m verder ook niet ofzo, fluisterstil. Maar voel het wel als ik m’n hand erboven op leg.
Xbox series x ping pong ball Feature :)

[YouTube: Xbox series x ping pong ball Feature]

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:07
Thrace Grumble schreef op donderdag 10 december 2020 @ 13:46:
Ff iets anders dan CP nu: gisteren Destiny 2 gespeeld op de XSX hier, wat speelt dat nu heerlijk in 4K op 60fps! Die staat wel ff weer in m'n speellijst nu, lekker met een fresh char :)
Ik heb mijn characters gesynchroniseerd en nu heb ik daardoor geen tutorial gekregen :+ .

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

sohus schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:46:
[...]

Zeker. Maar mensen zijn ook hardleers. Dit is de reden waarom het beter is om geen pre-orders te plaatsen en te wachten tot games in de winkel liggen en er fatsoenlijke reviews zijn.

Publishers weten gewoon dat ze met al deze zaken keer op keer weg blijven komen.

Vote with your wallet.
Heb gevote with my wallet en de Watch Dogs Legion / Assassins Creed Valhalla bundel gehaald in de aanbieding.
Dat zal ze leren, die schurken van UbiSoft !! :+

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Verwijderd

devilsnight schreef op donderdag 10 december 2020 @ 15:16:
[...]

Ik heb de C9 nu bijna een jaar en heb dit nog nooit gezien. Wel staat die optie aan. Is die optie niet heel belangrijk voor image retention en burn in?
Dit heb ik ook op mijn C7. Ik heb nog niet getest of het met pixel shift te maken heeft, maar ging daar eigenlijk wel vanuit. Wat ik je wel kan vertellen is dat ik het bij de interne media speler nooit zie (dat is enige waar ik mijn tv voor gebruik naast games), maar bij games vanuit m'n PC en Xbox wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19:11
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2020 @ 15:31:
[...]

Dit heb ik ook op mijn C7. Ik heb nog niet getest of het met pixel shift te maken heeft, maar ging daar eigenlijk wel vanuit. Wat ik je wel kan vertellen is dat ik het bij de interne media speler nooit zie (dat is enige waar ik mijn tv voor gebruik naast games), maar bij games vanuit m'n PC en Xbox wel.
Ok, dan weet ik in elk geval dat ik hier geen unieke rare issue heb ofzo.

Bij Call of the Sea wordt die lijn soms zelfs geel en wit, groen etc. Bij ACV is het minder zichtbaar en eigenlijk alleen tijdens cutscenes tot zover. Kan er wel mee leven, maar ik ga die pixel shift optie wel eens even uitzetten zo.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Iemand een tip hoe ik Planet Coaster op Engels kan krijgen? Hij is standaard Spaans omdat hij geen NL pack heeft.

Heb al gelezen dat je de Xbox op Engels moet zetten. En inderdaad geeft hij dan aan dat hij een Engels pack gaat downloaden.

Maar daarna blijft het Spaans :?

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
misschien game even er helemaal af gooien, console op engels, game downloaden

• kuka
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-09 20:12
PWM schreef op donderdag 10 december 2020 @ 15:36:
Iemand een tip hoe ik Planet Coaster op Engels kan krijgen? Hij is standaard Spaans omdat hij geen NL pack heeft.

Heb al gelezen dat je de Xbox op Engels moet zetten. En inderdaad geeft hij dan aan dat hij een Engels pack gaat downloaden.

Maar daarna blijft het Spaans :?
Even de land instelling van je Xbox op Engels zetten en na herstarten spel starten. Dan vraagt ie om de Engelse taal te installeren. Daarna kun je de landinstelling van je Xbox weer op NL zetten.

Xbox Series X "The Tower Of Power" - Skoda Enyaq iV80 Sportline '22 "The Beast"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• HandsomeHorse
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 21-03-2022
Call of the Sea heeft bij mij een update gekregen, voor zover loopt die al een stuk beter dan voorheen met minder drops. Was ook een 5,6GB update. Nog niet uitvoerig getest, nu even verder met chapter 5.

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
HandsomeHorse schreef op donderdag 10 december 2020 @ 15:49:
Call of the Sea heeft bij mij een update gekregen, voor zover loopt die al een stuk beter dan voorheen met minder drops. Was ook een 5,6GB update. Nog niet uitvoerig getest, nu even verder met chapter 5.
Mooi zo, want die is erg leuk, maar ook erg stroperig. Hier staat de update ook klaar zie ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
zwembroek schreef op donderdag 10 december 2020 @ 15:08:
[...]

Een fatsoenlijke 4k blu ray speler is de series x zeer zeker niet. Maar goed zolang je vrouw het geloofd...
Hoezo is de Xbox geen fatsoenlijke 4K Blu-ray speler? Doel je daarbij specifiek op het 4K deel of Blu-ray in het algemeen?

Ik stond zo'n 2,5 jaar geleden ook voor de keuze toen mijn Blu-ray speler het begaf en ik een beetje Blu-ray speler was toch minstens €100 destijds, of ik kon de Xbox One S met FH3 en een 2e controller voor €225 kopen. Dat is het geworden en qua interface vind ik het niet ideaal, maar kan voor de rest niks vinden waarom hij minder zou zijn dan een dedicated Blu-ray speler. Speelt alles af en is met inladen zelfs (veel) sneller.

Dat is overigens voor mij met name de reden geweest om de XSX nu te kopen (komt vanavond binnen, vanuit Amazon NL), de XSS vind ik mooier en is voor mij voldoende want het gaat mij met name om het sneller laden van games dankzij de SSD, maar de XSX heeft (uiteraard) ook een Blu-ray speler i.t.t. de XSS en daarom is het de XSX geworden.

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:02
devilsnight schreef op donderdag 10 december 2020 @ 15:35:
[...]

Ok, dan weet ik in elk geval dat ik hier geen unieke rare issue heb ofzo.

Bij Call of the Sea wordt die lijn soms zelfs geel en wit, groen etc. Bij ACV is het minder zichtbaar en eigenlijk alleen tijdens cutscenes tot zover. Kan er wel mee leven, maar ik ga die pixel shift optie wel eens even uitzetten zo.
Ik lees mee :)

Kun je een update geven als het daarmee verholpen wordt? Mocht ik het ooit tegenkomen..
HandsomeHorse schreef op donderdag 10 december 2020 @ 15:49:
Helaas niet. De besturing zelf lijkt zelf wat stroperiger nog en de stotteringen in het begin gebied van het eiland zijn er nog steeds. Zucht.

Verwijderd

MooDyBLueS schreef op donderdag 10 december 2020 @ 15:58:
[...]

Hoezo is de Xbox geen fatsoenlijke 4K Blu-ray speler? Doel je daarbij specifiek op het 4K deel of Blu-ray in het algemeen?

Ik stond zo'n 2,5 jaar geleden ook voor de keuze toen mijn Blu-ray speler het begaf en ik een beetje Blu-ray speler was toch minstens €100 destijds, of ik kon de Xbox One S met FH3 en een 2e controller voor €225 kopen. Dat is het geworden en qua interface vind ik het niet ideaal, maar kan voor de rest niks vinden waarom hij minder zou zijn dan een dedicated Blu-ray speler. Speelt alles af en is met inladen zelfs (veel) sneller.

Dat is overigens voor mij met name de reden geweest om de XSX nu te kopen (komt vanavond binnen, vanuit Amazon NL), de XSS vind ik mooier en is voor mij voldoende want het gaat mij met name om het sneller laden van games dankzij de SSD, maar de XSX heeft (uiteraard) ook een Blu-ray speler i.t.t. de XSS en daarom is het de XSX geworden.
Volgens mij heb je geen dolby vision momenteel.

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-09 12:15
SunnieNL schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:29:
[...]

nog geen hdr issues gezien, maar ben pas uurtje onderweg.
heb wel in het begin gelijk het max aantal nits gelijk gezet aan wat de tv aan kan.

Daarnaast draai ik in quality mode
En heb je de rest zo gelaten, Paper white 200 en Tone-mapping 2?
Ik las op Reddit paper white 850 en tone-mapping 0,65, dat ga ik ook even proberen

• PWM
  • Niet online

PWM

kuka schreef op donderdag 10 december 2020 @ 15:45:
[...]

Even de land instelling van je Xbox op Engels zetten en na herstarten spel starten. Dan vraagt ie om de Engelse taal te installeren. Daarna kun je de landinstelling van je Xbox weer op NL zetten.
Dat heb ik gedaan :p Blijft EDIT: SPAANS. Is er een menu optie in het spel?

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:11

TheVMaster

Moderator WOS
PWM schreef op Thursday 10 December 2020 @ 16:14:
[...]

Dat heb ik gedaan :p Blijft Engels. Is er een menu optie in het spel?
Het spel blijft ook Engels he, volgens mij is er geen NL language pack. Vind het sowieso erg raar dat als je een spel installeert (op een xbox met NL als taal), dat hij dan niet default naar Engels, maar naar Spaans. Al lees ik ook berichten van mensen (oa. uit Polen) waarbij de game in het Koreaans opstart :?

[ Voor 31% gewijzigd door TheVMaster op 10-12-2020 16:19 ]

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik had die play and charge kit voor mijn One X maar het micro gedeelte past uiteraard niet, kan ik elke usb c kabel daarvoor bestellen?

Zie door de bomen het bos niet meer op Bol.com met al die kabel opties, mischien als iemand zo vriendelijk is om een linkje te posten welke kabel ik nodig heb van bol?
JDL15 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 16:01:
[...]

Ik lees mee :)

Kun je een update geven als het daarmee verholpen wordt? Mocht ik het ooit tegenkomen..
Helaas!

Het heet screen shift en haalt helaas niks uit. Weet je wat het rare is? Als je de onderstaande video bekijkt zie je dat het lijntje verschijnt bij het inventory scherm, echter is het meteen weg bij world, het verschijnt weer bij quests. Hoe dan?

• PWM
  • Niet online

PWM

JackSparrow schreef op donderdag 10 december 2020 @ 16:16:
[...]

Het spel blijft ook Engels he, volgens mij is er geen NL language pack. Vind het sowieso erg raar dat als je een spel installeert (op een xbox met NL als taal), dat hij dan niet default naar Engels, maar naar Spaans. Al lees ik ook berichten van mensen (oa. uit Polen) waarbij de game in het Koreaans opstart :?
Excuus, ik wilde zeggen: Blijft Spaans :(

Xbox uitgezet, weer aangezet in het engels, pack gedownload, spel gestart: Spaan. Xbox reboot, spel opgestart: Spaans.

Vind het lulligste dat dit probleem blijkbaar al 6 weken bekend is, maar er niemand over een echte fix praat :?

[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 10-12-2020 16:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
De Xbox Game Awards sale is live. Weinig super interessante aanbiedingen, maar dat is meestal in deze actie, de winter sale is meestla beter eind December.

Tip: Forza Horizon 4-bundel Ultieme uitbreidingen

[ Voor 16% gewijzigd door sohus op 10-12-2020 16:37 ]

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:40

Phydomir

Dennis

Nog even terugkomend op de Cyberpunk day one patch etc. Welke versie zou het moeten zijn. Lees dat het 1.0.2 zou moeten zijn maar als ik naar de info op de XSX kijk heb ik 1.0.0.6. Game geeft ook niet aan dat er een update is.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

sohus schreef op donderdag 10 december 2020 @ 16:37:
De Xbox Game Awards sale is live. Weinig super interessante aanbiedingen, maar dat is meestal in deze actie, de winter sale is meestla beter eind December.

Wel een paar mooie deals. Dirt 5 en Borderlands 3 zijn flink gezakt, volgens mij is Dirt 5 ook nog niet eerder in de sale geweest. Borderlands 3 heb ik tijdens Black Friday ook voor 23 euro gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
@devilsnight Nog wat geprobeerd met de hdr instellingen bij Valhalla maar heb het idd ook maar gewoon uitgezet, krijg het ook niet lekker voor elkaar helaas, jammer man, hopelijk een volgende patch die het beter maakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-08 08:16
Phydomir schreef op donderdag 10 december 2020 @ 17:35:
Nog even terugkomend op de Cyberpunk day one patch etc. Welke versie zou het moeten zijn. Lees dat het 1.0.2 zou moeten zijn maar als ik naar de info op de XSX kijk heb ik 1.0.0.6. Game geeft ook niet aan dat er een update is.
Jup 1.02. Heb ook nog niet gekeken welke ik heb.

Edit: 1.0.0.6 is de day one patch op de xbox.

https://www.google.com/am...ze-revealed%3fdisplay=amp

[ Voor 18% gewijzigd door MissMe NL op 10-12-2020 18:09 ]

• JDL15
  • Laatst online: 00:02
devilsnight schreef op donderdag 10 december 2020 @ 16:26:
[...]

Helaas!

Het heet screen shift en haalt helaas niks uit. Weet je wat het rare is? Als je de onderstaande video bekijkt zie je dat het lijntje verschijnt bij het inventory scherm, echter is het meteen weg bij world, het verschijnt weer bij quests. Hoe dan?

[Video: Test]
Ik weet niet of het helpt maar ik dacht dat je screen size kon kalibreren bij initial setup van XSX, misschien als je verticale screen size wat naar boven shift? Ik noem maar eens iets..?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-09 20:43
Toch nog een XSX kunnen kopen. Net meteen maar Cyberpunk 2077 besteld samen met The Witcher 3 GOTY.
Ja ik ga me de komende tijd wel vermaken *O* *O* *O* *O* *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:50

BM

Moderator Spielerij
NukaWorldNL schreef op donderdag 10 december 2020 @ 18:47:
Toch nog een XSX kunnen kopen. Net meteen maar Cyberpunk 2077 besteld samen met The Witcher 3 GOTY.
Ja ik ga me de komende tijd wel vermaken *O* *O* *O* *O* *O*
Nou uh... tot 2022 dan maar? :+

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:38
PWM schreef op donderdag 10 december 2020 @ 16:34:
[...]

Excuus, ik wilde zeggen: Blijft Spaans :(

Xbox uitgezet, weer aangezet in het engels, pack gedownload, spel gestart: Spaan. Xbox reboot, spel opgestart: Spaans.

Vind het lulligste dat dit probleem blijkbaar al 6 weken bekend is, maar er niemand over een echte fix praat :?
Meldt het aan via de 'report a bug' optie als je wat langer op de xbox-knop druk.
Ik heb het probleem niet omdat mijn xbox op engels staat (locatie nederland). Ik kan nooit wennen aan NL vertalingen, dus hou bij mij alles op engels.

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 19:37

Zelfde als BF of nog een stuk beter?

Mafia 2 voor 50% is nog een optie denk ik :P

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:08

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

JackSparrow schreef op donderdag 10 december 2020 @ 16:16:
[...]

Het lijkt mij eerder een interpetatiefout van de taal waardoor (bijv)NL gezien wordt voor Koreaans of Spaans. Wat mij betreft zou alles moeten defaulten naar Engels en elke andere taal optioneel, via een menu te downloaden. Maar daar heb je nu niets aan...

Behalve dan gewoon normaal doen en alles op Engels laten staan/zetten zoals het hoort vanaf het begin :+

Xbox Live ID:Notna8310

JDL15 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 18:31:
[...]

Ik weet niet of het helpt maar ik dacht dat je screen size kon kalibreren bij initial setup van XSX, misschien als je verticale screen size wat naar boven shift? Ik noem maar eens iets..?
Je kunt bij de "calibrate TV" setup van Xbox alleen maar aspect ratio via de tv zelf veranderen, helaas niet de screen size echt zelf handmatig aanpassen.

Ik vind het zo raar dat dit ineens verschijnt en dat het in bepaalde schermen in games gewoon weg is en dan op een ander menu ineens is het er weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 22-09 09:55
Nieuwe settings voor de Xbox Family Settings app:
https://news.xbox.com/en-...ily-settings-app-updates/

TL;DR
  • Pause Screen Time
  • Ask to Buy

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:03
Series X is vandaag binnen gekomen dus flink aan het downloaden ondertussen.

Nu ben ik al een tijdje aan uit het Xbox systeem dus kan iemand mij vertellen of er een makkelijke manier is om mijn digitaal gekochte games van vorige generaties te vinden? Vooral de Xbox 360 bedoel ik dan. Snap dat ze niet allemaal compatibel zijn, maar om ze nou allemaal uit mijn hoofd terug te zoeken...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Beakzz schreef op donderdag 10 december 2020 @ 19:38:

Nu ben ik al een tijdje aan uit het Xbox systeem dus kan iemand mij vertellen of er een makkelijke manier is om mijn digitaal gekochte games van vorige generaties te vinden? Vooral de Xbox 360 bedoel ik dan. Snap dat ze niet allemaal compatibel zijn, maar om ze nou allemaal uit mijn hoofd terug te zoeken...
Op het home scherm 1 tikje naar onder en dan a om naar my games & apps te gaan, 3 omlaag voor full library en dan all owned games.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Beakzz schreef op donderdag 10 december 2020 @ 19:38:

Als het goed is staat dit allemaal bij My games and apps en dan library en dan ready to install :)
SunnieNL schreef op donderdag 10 december 2020 @ 19:05:
[...]

Meldt het aan via de 'report a bug' optie als je wat langer op de xbox-knop druk.
Ik heb het probleem niet omdat mijn xbox op engels staat (locatie nederland). Ik kan nooit wennen aan NL vertalingen, dus hou bij mij alles op engels.
Ehm, hoe? Als ik de guide (Xbox) knop even ingedrukt hou zie ik alleen de power opties. Korter drukken opent gewoon het reguliere menu. Ken die optie ook helemaal niet om bugs te rapporteren... Of kan dat alleen als je insider bent of zo?

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:11

TheVMaster

Moderator WOS
Finraziel schreef op Thursday 10 December 2020 @ 19:43:
[...]

Ehm, hoe? Als ik de guide (Xbox) knop even ingedrukt hou zie ik alleen de power opties. Korter drukken opent gewoon het reguliere menu. Ken die optie ook helemaal niet om bugs te rapporteren... Of kan dat alleen als je insider bent of zo?
In dat menu zie je My Games and apps staan en als je dan See all aanklikt en dan naar Full Library gaat, dan zie je daar al je owned games. Daar kun je vervolgens filteren op 360 games (ook in de Gamepass optie staan er wel 360 titels tussen).

Acties:
  • +2 Henk 'm!
* Wom is tijdelijk XSX-loos.

Bekende in quarantaine heeft hem nu in gebruik. Terug naar mijn One S nu, maar dat is wel weer terug wennen :')

Misschien beter andersom gedaan :P

Als je eenmaal QR gewend bent is het wisselen tussen games echt een drama!

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Zo de Xbox is aangesloten maar jezus wat is ie stil. Ik heb echter wel een vraag. Ik heb de Xbox verbonden aan de Iiyama gb2560hsu, welke 144hz kan op 1080p, maar de Xbox laat mij niet toe via de instellingen om deze op 120hz output te zetten. Is er iets wat ik moet doen om het te activeren?

Ik heb rocket league getest en deze zou een 120hz output moeten hebben.

• Antigo
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 21-09 22:59
Thomas schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:50:
[...]

Goeie. Hier überhaupt geen performance mode op de Series S maar ik geloof dat hij ook locked draait, zelf overigens nog niet gespeeld. 60fps moet 60fps zijn. Liever stabiel dan onstabiel. Her en der een dipje naar 58 is het probleem niet maar als een game naar 40 knalt dan is de lol er gauw af.
Als je VRR hebt voel je er niets van. Heel smooth hier. Wel eens een vastloper van 10 sec gehad. Heel bizar. Textures vallen wel wat tegen soms...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20:14
Remmetje schreef op donderdag 10 december 2020 @ 20:15:
Zo de Xbox is aangesloten maar jezus wat is ie stil. Ik heb echter wel een vraag. Ik heb de Xbox verbonden aan de Iiyama gb2560hsu, welke 144hz kan op 1080p, maar de Xbox laat mij niet toe via de instellingen om deze op 120hz output te zetten. Is er iets wat ik moet doen om het te activeren?

Ik heb rocket league getest en deze zou een 120hz output moeten hebben.
Even op gezocht. Dat is een monitor met HDMI 1.4. die gaan maar tot 60HZ via HDMI.

Ik liep tegen hetzelfde aan met een andere monitor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Mick3112 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 20:28:
[...]

Even op gezocht. Dat is een monitor met HDMI 1.4. die gaan maar tot 60HZ via HDMI.

Ah thanks👍. Ik was serieus in de veronderstelling dat ie het aan kon via hdmi. Ik was toch al van plan een ander scherm te halen binnenkort maar nu nog een extra reden hiervoor 😁.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 21:29
Ben ik de enige..? dat Cyberpunk ziet er toch niet uit.. Speel het op de Series X quality of performance het lijkt echt nergens op.. GTA ziet er nog beter uit ... Hoop dat de next gen patch een hoop doet want deze laat ik even liggen.. Valhalla is echt veel scherper en heeft ook veel meer details. Ben teleurgesteld 😔

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:10
Mick3112 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 20:28:
[...]

Wellicht een gek idee... maar je hebt toch kabels die van HDMI naar DisplayPort gaan? Mijn 1440p 144Hz monitor heeft ook HDMI 1.4 maar via DP kan ik gewoon alles aansturen. Geen idee of dat via een omweg problemen zou moeten geven... maar wellicht dat het het proberen waard is?

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Bartx075
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 11-08 12:19
BlowFish schreef op donderdag 10 december 2020 @ 20:45:
Ben ik de enige..? dat Cyberpunk ziet er toch niet uit.. Speel het op de Series X quality of performance het lijkt echt nergens op.. GTA ziet er nog beter uit ... Hoop dat de next gen patch een hoop doet want deze laat ik even liggen.. Valhalla is echt veel scherper en heeft ook veel meer details. Ben teleurgesteld 😔
Grafisch vind ik het wel meevallen. Nog niet next gen natuurlijk maar ook niet dramatisch. Heeft wellicht ook wat te maken met het feit dat ie al een jaar of zeven in ontwikkeling is.

Heb m heel even op op quality gezet maar vond dat niet lekker lopen. Op performance loopt het wel aardig op zich.

[ Voor 7% gewijzigd door Bartx075 op 10-12-2020 21:03 ]

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Nou toch de expansion er maar bij gekocht. Op de Series blijk ik toch echt veel meer te gamen en ook veel meer verschillende games. Ik had er wel een 2 TB HDD bijgehaald, maar dat vind ik toch te omslachtig werken. Prijzen sullen vast zakken en grotere uitkomen, maar tegen die tijd wil ik dat er misschien wel weer gewoon bij :) Wel mooi dat je ze kunt hot swappen dan.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Iemand op XboxEra zegt dat je alle grafische opties uit moet zetten, dat performance mode een stuk scherper is dan.
Turn off everything in graphics option except maybe lens flare. The mixture of motion blur, film grain and CA looked really blurry and ugly tbh but with them off it looks great.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:45
devilsnight schreef op donderdag 10 december 2020 @ 21:11:
[...]

Iemand op XboxEra zegt dat je alle grafische opties uit moet zetten, dat performance mode een stuk scherper is dan.

[...]
Ik wilde net vragen of iemand zijn grafische settings wilde delen voor de XSX. Net halfuurtje in die garage lopen kloten om het nog een beetje toonbaar te maken maar pfff, het valt niet mee zeg. Ik zie ook geen verschil tussen quality en performance? Afgezien van uiteraard de fps. Quality doet niets voor de scherpte, het is echt behoorlijk blurry allemaal.

Ben erg benieuwd naar DF/Vincent Teo.

• GT-R
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 22-09 17:14
Het is wel een beste unit, had hem iets kleiner verwacht. Maar gelukkig mag ie best gezien worden (in tegenstelling tot de...)
DutchOwnage schreef op donderdag 10 december 2020 @ 21:15:
[...]

Ik wilde net vragen of iemand zijn grafische settings wilde delen voor de XSX. Net halfuurtje in die garage lopen kloten om het nog een beetje toonbaar te maken maar pfff, het valt niet mee zeg. Ik zie ook geen verschil tussen quality en performance? Afgezien van uiteraard de fps. Quality doet niets voor de scherpte, het is echt behoorlijk blurry allemaal.

Ben erg benieuwd naar DF/Vincent Teo.
Maar ook als je al die settings uit zet? Apart al die verschillende reacties. De ene zegt dat het scherpte verschil bizar is tussen de twee en dat performance mode te blurry is. Wellicht staan al die grafische opties uit op quality mode dan?

Kan het zelf nog niet uitproberen.
GT-R schreef op donderdag 10 december 2020 @ 21:21:
Het is wel een beste unit, had hem iets kleiner verwacht. Maar gelukkig mag ie best gezien worden (in tegenstelling tot de...)
Oversized router? ;)

• DutchOwnage
devilsnight schreef op donderdag 10 december 2020 @ 21:22:
[...]

Maar ook als je al die settings uit zet? Apart al die verschillende reacties. De ene zegt dat het scherpte verschil bizar is tussen de twee en dat performance mode te blurry is. Wellicht staan al die grafische opties uit op quality mode dan?

Kan het zelf nog niet uitproberen.
Zit ff Feyenoord te kijken. Daarna eens goed voor gaan zitten :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GT-R
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 22-09 17:14
Ja die inderdaad.

• Stef87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-09 21:00
Iemand die hele recente ervaring heeft met kopen van de Series X..?

“Kogel is door de kerk” ik heb sinds de Playstation2 geen console meer gehad... Dus even spannend en wennen, maar helaas kan ik nergens online iets bestellen met een redelijke leverdatum... Via de V&A op tweakers is er wel het e.e.a. (Zie mijn advertentie) maar helaas vraagt men daar al snel weer 100€ extra..
Waar kan ik het best een nieuwe bestellen volgens jullie?

Zijn er nog speciale dingen waar ik op moet letten, als je sinds de PS-2 geen console meer hebt gehad? Controller ben ik wel gewend nog een beetje want op de PC gebruikte ik af en toe een xbox controller.

(Tzt ook eens kijken of andere +\-33jarigen hier te vinden zijn die nog eens spelletjes spelen..)

[ Voor 10% gewijzigd door Stef87 op 10-12-2020 21:46 ]

Model Y -P, Hyundai Inster, Daikin FTXM & 5kW Monoblock. Ex-Autotechnisch Specialist. www.GewoonDuurzaamAdvies.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JackSparrow schreef op donderdag 10 december 2020 @ 19:49:
[...]

In dat menu zie je My Games and apps staan en als je dan See all aanklikt en dan naar Full Library gaat, dan zie je daar al je owned games. Daar kun je vervolgens filteren op 360 games (ook in de Gamepass optie staan er wel 360 titels tussen).
Je hebt ergens een afslag in de conversatie gemist geloof ik, of je reageert op de verkeerde persoon :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartx075
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 11-08 12:19
Stef87 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 21:44:

“Kogel is door de kerk” ik heb sinds de Playstation2 geen console meer gehad... Dus even spannend en wennen, maar helaas kan ik nergens online iets bestellen met een redelijke leverdatum... Via de V&A op tweakers is er wel het e.e.a. (Zie mijn advertentie) maar helaas vraagt men daar al snel weer 100€ extra..

Zijn er nog speciale dingen waar ik op moet letten, als je sinds de PS-2 geen console meer hebt gehad? Controller ben ik wel gewend nog een beetje want op de PC gebruikte ik af en toe een xbox controller.

(Tzt ook eens kijken of andere +\-33jarigen hier te vinden zijn die nog eens spelletjes spelen..)
Ik heb er toevallig een over. Had op 13 nov bij Bol besteld met leverdatum 9 dec en vervolgens op 1 dec bij Amazon.de besteld en die is vanavond binnengekomen. Voor retail zou je m in de Zaanstreek bij me op kunnen halen als dat je past.

Om er een te bemachtigen heb ik het "levertijden topic" in de gaten gehouden. Er is ook een Telegram bot waarbij je volgens mij via Telegram een seintje krijgt als er ergens stock on sale gaat. Amazon en MM gooien regelmatig nieuwe stock online, al moet je wel snel zijn want het is allemaal weg voor je het goed en wel door hebt.

[ Voor 4% gewijzigd door Bartx075 op 10-12-2020 21:54 ]

• erreen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-09-2021

Ik zit in exact dezelfde situatie (ook een PS2 en ga voor een XBOX), alleen heb ik mij erbij neergelegd dat ik de X aanschaf als die weer "normaal" verkrijgbaar zijn. Dan duurt het maar wat langer,

Mortal Shell 30% off :9

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hij lijkt me best tof deze Souls clone, maar ik ben even ge-Soulsed ;)

Wel heel benieuwd naar Elden Ring van FromSoftware. Mogelijk trailer vanavond bij de TGA!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PepieNL
  • Laatst online: 20:13
Ik moest lachen..
Er is zelfs een heuse oldtimer app groep hier 😁

Overigens even heel wat anders, CDPR pampert zijn klanten wel weer lekker met de hardcopies hoor.
Tientje goedkoper dan digital en doosje vol met goodies!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GPx_SdwGbC6jDZarMKydk-juk7k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UpIS3cIdBR78RfV0d8qEMSMP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 19:37

Haha die oudjes zijn wel aanwezig hoor ;)

• Thalaron
PepieNL schreef op donderdag 10 december 2020 @ 22:30:
[...]

Ik moest lachen..

Overigens even heel wat anders, CDPR pampert zijn klanten wel weer lekker met de hardcopies hoor.
[Afbeelding]
Echt bizar dat digitaal vaak (meestal zelfs) duurder is dan fysiek... dat zou bij wet verboden moeten worden (milieu...). En diegene die geen goede internet verbinding hebben... tsja... maak fysiek dan op zijn minst de duurste optie. Winkels tevreden houden kun je ook met codes ipv doosjes met schijfjes...

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-09 20:43
[...]

Ik moest lachen..

[Afbeelding]
Ik had mezelf echt voorgenomen om deze generatie 100% digitaal te gaan, maar toch sommige toppers blijf ik wel fysiek kopen. Die verkoop ik toch niet meer en hou ik gewoon in de collectie.

Wel tof dat ze die extra's erbij doen _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 16:20
[...]

Ik moest lachen..

[Afbeelding]
En ook een discord kanaal, door drukte op mijn werk ben ik er zelf de laatste tijd vrijwel niet te vinden maar er wordt volgens mij regelmatig afgesproken om gezamenlijk een game te starten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:45

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Heb mijn Xbox nog niet.. maar kan mezelf wel vast toevoegen aan de senioren groep.

Vrouwlief zit 60 uur per week op tiktok, die zit ik straks 60 uur op de Xbox ;)

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:38

Kalkie

NLMP

Blaauw87 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 22:49:
[...]

En ook een discord kanaal, door drukte op mijn werk ben ik er zelf de laatste tijd vrijwel niet te vinden maar er wordt volgens mij regelmatig afgesproken om gezamenlijk een game te starten.
Zie startpost voor de discord of DM. Hier zitten inderdaad wat 'ouwe lullen' die regelmatig afspreken en falen in Destiny raids, Halo 2 Legendary fails en andere games. Helaas gaat het nu wat veel over Cyberpunk en laat dat nu net die game zijn die ik nog even laat liggen omdat ik en gamepass nog zoveel in de backlog hebben staan. :9

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

[...]

Ik moest lachen..

[Afbeelding]
Tenzij je niet via de NL digitale store koopt, dan ben je goedkoper uit. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MissMe NL
Paar dagen geleden valhalla gekocht. Dacht dat is niet zo slim ik ga die waarschijnlijk links laten liggen door cyberpunk. Nu toch maar valhalla aan het spelen. Cyberpunk wacht ik wel tot er wat gefixed word.

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
GT-R schreef op donderdag 10 december 2020 @ 21:21:
Ik kom van een One S en had stiekem het liefst de Series S gehaald, maar daar ontbreekt de mogelijkheid om Blu-ray's in af te spelen. Dus daarom de XSX maar gehaald, want de 1 TB is toch ook wel fijn, maar inderdaad: hij ligt nu in mijn tv-meubel naast mijn receiver en is niet veel kleiner qua aangezicht. Uiteraard de helft zo diep, maar dat zie je niet. :9

Maar wat is hij stil! De One S was al niet luidruchtig, al hoorde je die wel ietwat als je even in loading screens zat, gewoon zachtjes op de achtergrond, meer niet. De XSX is echter muisstil. Hij wordt echter wel heel erg warm, de One S dan weer vele malen minder, maar dat zijn ook andere categorieën natuurlijk.

• MissMe NL
Thalaron schreef op donderdag 10 december 2020 @ 22:38:
[...]

Echt bizar dat digitaal vaak (meestal zelfs) duurder is dan fysiek... dat zou bij wet verboden moeten worden (milieu...). En diegene die geen goede internet verbinding hebben... tsja... maak fysiek dan op zijn minst de duurste optie. Winkels tevreden houden kun je ook met codes ipv doosjes met schijfjes...
Omdat in Nederland de digitale games gewoon belachelijk duur zijn wat in verhouding niet klopt met andere landen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Vandaag met Jedi Fallen Order begonnen. Zit er nu een dik uurtje in, maar het begin belooft veel. Vooral het audio-gedeelte is echt heel goed gedaan valt mij op. Lekker bombastisch en de lasergeluiden vliegen je rond de oren. Heb weinig met Star Wars, maar op deze manier staat dat totaal niet in de weg.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:57
MooDyBLueS schreef op donderdag 10 december 2020 @ 15:58:
[...]

Omdat de Series X ten eerste geen dolby vision ondersteunt. (En geen HDR 10+)Daarnaast is de gamma curve niet goed en heeft de series X last van verhoogde zwart weergaves waardoor details in de schaduwen verloren gaan. Eigenlijk schiet de series x tekort in alle weergave aspecten (contrast, helderheid, kleurdiepte etc.) ten aanzien van een goede dedicated speler. PS5 idem dito. En dan heb ik het niet over dedicated spelers van 250 euro of minder. Een goede speler kost nu eenmaal bijna net zoveel als een series x. Voor iemand die af en toe een uhd schijfje kijkt is de series x echter goed genoeg. Voor de echte liefhebber van uhd disks is de series x een bagger apparaat.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Stef87
MrGizMo schreef op donderdag 10 december 2020 @ 22:32:
[...]

Haha oudjes, oldtimer..?! 1987 is het beste jaar wmb! >:) .... Opzich wel benieuwd hoe oud iedereen hier ongeveer is.

Model Y -P, Hyundai Inster, Daikin FTXM & 5kW Monoblock. Ex-Autotechnisch Specialist. www.GewoonDuurzaamAdvies.nl

• MissMe NL
Dat is wel ff balen. Net valhalla gekocht. Ultimate edition nu heel goedkoop.

https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

• Thalaron
zwembroek schreef op donderdag 10 december 2020 @ 23:32:
[...]

Omdat de Series X ten eerste geen dolby vision ondersteunt. (En geen HDR 10+)Daarnaast is de gamma curve niet goed en heeft de series X last van verhoogde zwart weergaves waardoor details in de schaduwen verloren gaan. Eigenlijk schiet de series x tekort in alle weergave aspecten (contrast, helderheid, kleurdiepte etc.) ten aanzien van een goede dedicated speler. PS5 idem dito. En dan heb ik het niet over dedicated spelers van 250 euro of minder. Een goede speler kost nu eenmaal bijna net zoveel als een series x. Voor iemand die af en toe een uhd schijfje kijkt is de series x echter goed genoeg. Voor de echte liefhebber van uhd disks is de series x een bagger apparaat.
Ik had de Series X toch wel gekocht, maar ik wilde hem ook als UHD speler kunnen gebruiken. Nu heeft mijn toekomstige TV (wellicht dat dat ooit nog komt via een update.. maar dat zal wel niet) geen Dolby Vision.

Ik heb eigenlijk enkel Planet Earth 2 op UHD aangeschaft puur als showcase. Maar het feit dat ik een freaking App moest downloaden om de Blu-Ray drive überhaupt te kunnen gebruiken is natuurlijk lachwekkend... Zelfs de PS3 deed dat beter...

Nu heb ik nog niet echt gebruik gemaakt van deze functie wegens het gebrek aan een 4K apparaat, maar mijn 1e ervaring was inderdaad niet best. Stil was ie helaas ook niet echt...

Gelukkig was het hooguit voor de leuk en had ik hoe dan ook de Series X wel aangeschaft, maar als 4K Blu-Ray's je ding zijn zou ik inderdaad een losse speler ernaast zetten.

Kom net deze tegen; YouTube: Xbox Series X 4K Blu-ray Player Cannot Output True Black (Objective ...

:X :X :X :X ;( ;( ;( ;( ;(

[ Voor 8% gewijzigd door Thalaron op 11-12-2020 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
zwembroek schreef op donderdag 10 december 2020 @ 23:32:
[...]

Ik dacht dat de XSX juist wel Dolby Vision ondersteund?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 00:31

ilm

Thalaron schreef op donderdag 10 december 2020 @ 23:59:
[...]
Gelukkig was het hooguit voor de leuk en had ik hoe dan ook de Series X wel aangeschaft, maar als 4K Blu-Ray's je ding zijn zou ik inderdaad een losse speler ernaast zetten.
Ik zit min of meer in hetzelfde schuitje. Niet echt een verzamelaar van fysieke schijven, maar nu ik een Xbox heb wil ik het eens proberen (eenmalig)

Het enige dat ik heb, Lotr op blu-ray 1080p, speelde hier wel nagenoeg geruisloos. UHD kan een andere zaak zijn.

Nu aan het kijken wat ik kan kopen. Het liefst een boxset zodat ik wat meer plezier heb dan 1 film.

Bv GoT: ontzettend duur wel (200 euro), Nolan collectie, blade runner, de nieuwe 4k LOTR, etc. Suggesties welkom.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Antigo
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 21-09 22:59
Diegene die cyberpunk 2077 spelen op series x en een LG C9 of CX hebben

In menu van cyberpunk:

Max brightness : 850
Paper White: 170
Tone map: 0.65

Gaat er veel beter uit zien!
Vergeet zeker niet de scherpte van de tv op 0 te zetten.

[ Voor 3% gewijzigd door Antigo op 11-12-2020 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
ilm schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 00:17:
[...]

Ik zit min of meer in hetzelfde schuitje. Niet echt een verzamelaar van fysieke schijven, maar nu ik een Xbox heb wil ik het eens proberen (eenmalig)

Het enige dat ik heb, Lotr op blu-ray 1080p, speelde hier wel nagenoeg geruisloos. UHD kan een andere zaak zijn.

Nu aan het kijken wat ik kan kopen. Het liefst een boxset zodat ik wat meer plezier heb dan 1 film.

Bv GoT: ontzettend duur wel (200 euro), Nolan collectie, blade runner, de nieuwe 4k LOTR, etc. Suggesties welkom.
Ik zou adviseren om NL Apple TV 4K iTunes Movies (Dolby Vision HDR) vs 4K Blu-ray eens te bekijken. Als het goed is heeft de XS ook toegang tot de App dus... doe er je voordeel mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Vraagje voor de mensen die ook Retroarch retail hebben: hoe zetten jullie roms/games over? Ik heb eerst geprobeerd met een USB stick maar die kon ik niet vinden vanuit de app, ook niet vanuit een File Explorer app.
Daarna met de FTP app gedaan, maar ik kon daarbij de default map niet aanpassen, dus kwamen de roms ergens diep in de AppData folder, uiteindelijk wel gevonden via Retroarch, maar handig is het niet.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Martinspire
Daar is ie dan, de grote aankondiging van de Game Awards:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef87
Klopt het dat er geen xbox series x versie is (fysiek) van cyberpunk??? Deze vind ik niet in pricewatch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
Stef87 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 01:22:
Klopt het dat er geen xbox series x versie is (fysiek) van cyberpunk??? Deze vind ik niet in pricewatch
Klopt, net als op de PS5 heb je een last-gen versie. Dr komt nog wel een next-gen update, maar dat is pas ergens volgend jaar. Er is wel wat optimalisatie, maar dat is nog niet het uiterste. Al vind ik het er zelf gewoon prima uitzien. Draait toch vooral om de gameplay

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Perfect Dark, het niet zo geheime project van The Initiative. :) Een van de games waar ik vroeger jaloers op was dat ik die niet kon spelen want ik had geen N64. Benieuwd wat ze er van maken. :)

Oja, die demo van Song of Iron is wel slecht trouwens... Stijltje ziet er leuk uit, maar de gameplay vond ik niet alles.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Antigo schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 00:32:
Diegene die cyberpunk 2077 spelen op series x en een LG C9 of CX hebben

In menu van cyberpunk:

Max brightness : 850
Paper White: 170
Tone map: 0.65

Gaat er veel beter uit zien!
Vergeet zeker niet de scherpte van de tv op 0 te zetten.
Kom hier ook ongeveer op uit, behalve tone map nog op 1.0. Eens kijken morgen of ie nog wat lager kan.

Maar goed, 3 uurtjes inzitten nu en het valt me toch nog wel mee. Quality mode en al die grafische settings off(vooral ook motion blur). Het zou allemaal nog net een tikkie scherper mogen, maar oké. Story is ook lekker so far.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KevinNolan
  • Laatst online: 23-08 23:51
Homeland schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 00:08:
[...]

Ik dacht dat de XSX juist wel Dolby Vision ondersteund?
Jep. Netflix Speelt Dolby vision af. En volgens mij ook bij UHD film.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• PepieNL
  • Laatst online: 20:13
[YouTube: Microsoft Flight Simulator - Xbox Series X|S Announce Trailer]

[ Voor 135% gewijzigd door PepieNL op 11-12-2020 06:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

YouTube: Coming Soon to Xbox Game Pass This Holiday (The Game Awards 2020 Ann...

Warhammer 40k: darktide is ook aangekondigd als series s/X exclusive en day 1 op gamepass. Gameplay trailer:
YouTube: Warhammer 40,000: Darktide - Official Gameplay Trailer

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2020 06:29 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• quorumz
  • Niet online
(overleden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quorumz
  • Niet online
(overleden)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• quorumz
  • Niet online
(overleden)

laten we evil dead niet vergeten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• quorumz
  • Niet online
(overleden)

van de makers a way out

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MrGizMo schreef op donderdag 10 december 2020 @ 22:32:
[...]

Net 50 geworden en mijn eerste spelcomputer was Pong, ja die waar 6 AA batterijen ingingen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Vermintide boys zijn lekker bezig :9

Pagina: 1 ... 66 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord