Ja I know maar voor dat uurtje ga ik niet meteen alle settings induiken en tweaken. Karakter kun je helemaal 'from scratch' opbouwen maar heb ook een preset gekozen voor nuFrankoNL schreef op woensdag 9 december 2020 @ 14:28:
Een first person game op 30 wanneer je 60 kan kiezen ... Ik weet het niet hoor.
of je was gewoon slecht en zijn er nu veel game pass n00bs hahaSunnieNL schreef op woensdag 9 december 2020 @ 14:08:
Ik heb net Destiny 2 ff gestart na de patch, maar dat werkt echt aan alle kanten een stuk vloeiender. Laden gaat nu veel sneller en grafisch is het zo ontzettend soepel dat ik me echt afvraag hoe ik het spel eerder heb kunnen spelen (misschien dat daarom ook de kills nu een stuk makkelijker gaan omdat de hele interface sneller reageert).
nah, moet bekennen dat ik weinig verschil zie met voor de patch, nog steeds overdreven donke in sommige gevallen, het ziet er ook niet scherper uit oid (het spel was ak vanad fe one s scherp
Bij mij op 3/12 het magazijn verlaten (buitenland) en postNL geeft omdat het buitenland is volgens hen geen track & trace update...Martijn2307 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:08:
[...]
Hier hetzelfde..
Heb nog een mail gestuurd en kreeg als reactie:
Beste,
U geeft aan dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen.
Wat vervelend dat de bestelling nog niet is bezorgd.
Door onvoorziene omstandigheden kan de bezorging iets langer duren.
Helaas hebben we vertraging opgelopen door problemen met de leverancier.
We bieden onze oprechte excuses aan voor de vertraging.
We kunnen helaas niet zeggen wanneer het artikel wordt geleverd.
Uiteraard doen we er alles aan om het artikel zo snel mogelijk te bezorgen.
We vragen u daarom om tot zes weken na facturatie te wachten totdat uw bestelling is bezorgd.
Heeft u na deze zes weken de bestelling nog niet ontvangen?
Dan vragen we u nogmaals contact met ons op te nemen zodat wij een onderzoek kunnen starten.
We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
We wensen u een fijne avond.
Vriendelijke groeten,
Schiet lekker op dus..
Verwijderd
Kan het ook zo zien;de game gaat nog heel veel content krijgen dus die paar maanden dat de game nog niet optimaal loopt is niets over het geheel.SunnieNL schreef op woensdag 9 december 2020 @ 14:21:
Ze praten nu al over expensions en gratis dlc voor cyberpunk (beter eerst de bugs fixen is mijn idee)
[...]
https://twinfinite.net/20...2077-free-dlc-expansions/
Alles lijkt er gewoon op te wijzen dat ze meer tijd nodig hadden maar dat nog langer wachten geen optie was.
Om hier in mee te gaan meteen aan het begin dat is de keus die we moeten maken.
60 heeft absoluut mijn voorkeur tevens zal VRR die framedrops wel weg trekken neem ik aan.FrankoNL schreef op woensdag 9 december 2020 @ 14:28:
Een first person game op 30 wanneer je 60 kan kiezen ... Ik weet het niet hoor.
je zal er in ieder geval minder van merken.Verwijderd schreef op woensdag 9 december 2020 @ 14:51:
[...]
Kan het ook zo zien;de game gaat nog heel veel content krijgen dus die paar maanden dat de game nog niet optimaal loopt is niets over het geheel.
Alles lijkt er gewoon op te wijzen dat ze meer tijd nodig hadden maar dat nog langer wachten geen optie was.
Om hier in mee te gaan meteen aan het begin dat is de keus die we moeten maken.
[...]
60 heeft absoluut mijn voorkeur tevens zal VRR die framedrops wel weg trekken neem ik aan.
Ik zag een video van de XSS versie en dat was 30fps maar in no way zag dat er zo stroperig uit als Valhalla's quality mode.
CDPR is er gewoon heel goed in denk ik. 30fps in Witcher 3 voelde ook soepeler dan menig andere 30fps game.
CDPR is er gewoon heel goed in denk ik. 30fps in Witcher 3 voelde ook soepeler dan menig andere 30fps game.
Verwijderd
Komende dagen maar even goed alle bevindingen in de gaten houden, dit is sws een game die er gaat komen.
Maar als ik merk dat wachten op de next gen patch "nodig" is voor een top ervaring, dan wacht ik.
Je kunt maar 1 keer een game voor het eerst spelen.
Maar als ik merk dat wachten op de next gen patch "nodig" is voor een top ervaring, dan wacht ik.
Merk dat 30 fps in verschillende games anders kan 'voelen'. Ik speel bijvoorbeeld Fable 2 wat capped 30 fps is maar ik weet niet wat ze hebben gedaan maar het is echt vreselijk en voelt stug, terwijl Fable 1 weer voelt als 60 fps
Voor de mensen met Cyberpunk, is het een groot grafisch en scherpte verschil tussen quality en performance mode? Het liefst ga ik wel voor 60fps, maar het oog wil ook wat en dat is geen blurry business.
Microsoft confirms Xbox cloud gaming is coming to iOS in spring 2021 https://t.co/xtJKIwnxZH by @ChanceHMiller
— 9to5Mac (@9to5mac) 9 december 2020
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Om dan maar meteen hierbij aan te sluiten. Xbox is morgen aanwezig bij The Game Awards
https://news.xbox.com/en-...ing-to-more-devices-2021/Stay tuned, starting with The Game Awards tomorrow, for more surprises.
Zat zelf ook zo te denken maar toen ik cyberpunk voor 20 euro kon kopen was het een no brainer. Enige wat mij opviel dat alles zo statisch er uit ziet. Als je het vergelijkt met the witcher waar alles beweegt zoals bomen. Ik mis physics. Models zien er wel weer heel goed uit.Verwijderd schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:13:
Komende dagen maar even goed alle bevindingen in de gaten houden, dit is sws een game die er gaat komen.
20 euro? Wtf. Waar is/was dat dan?MissMe NL schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:47:
[...]
Zat zelf ook zo te denken maar toen ik cyberpunk voor 20 euro kon kopen was het een no brainer. Enige wat mij opviel dat alles zo statisch er uit ziet. Als je het vergelijkt met the witcher waar alles beweegt zoals bomen. Ik mis physics. Models zien er wel weer heel goed uit.
Met Braziliaanse giftcards voor 40 euro gekocht en vervolgens family sharing met een vriend die cyberpunk ook wil 😁
Aaaaaah, juist, op die bicycle.MissMe NL schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:53:
[...]
Met Braziliaanse giftcards voor 40 euro gekocht en vervolgens family sharing met een vriend die cyberpunk ook wil 😁
Ik heb de pech dat broer geen interesse heeft in Cyberpunk, ah well.
Verwijderd
Statische boel is dan ook echt typisch voor de ps4/xboxone gen games. Meer physics kunnen we verwachten met echte next-gen games.MissMe NL schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:47:
[...]
Zat zelf ook zo te denken maar toen ik cyberpunk voor 20 euro kon kopen was het een no brainer. Enige wat mij opviel dat alles zo statisch er uit ziet. Als je het vergelijkt met the witcher waar alles beweegt zoals bomen. Ik mis physics. Models zien er wel weer heel goed uit.
Snap dat je 'm niet laat leggen voor 20 euro.
Ik weet dat amd pas volgend jaar ray tracing support krijgt maar hoe zit het met Nvidia? Hebben de Nvidia gamers morgen niet gewoon de ultieme versie van cyberpunk? Dan zou je daar van kunnen afkijken hoe mooi cyberpunk kan zijn.Verwijderd schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:04:
[...]
Statische boel is dan ook echt typisch voor de ps4/xboxone gen games. Meer physics kunnen we verwachten met echte next-gen games.
Snap dat je 'm niet laat leggen voor 20 euro.
Edit: het ziet er echt heel mooi uit hoor. Hier een stukje van iemand met een 3090. Maar het valt weer op die kleine dingen zoals wind. Dingen die wapperen. Animatie in objecten. Kan het niet goed verwoorden.
Let op bevat spoilers.
YouTube: CYBERPUNK 2077 Gameplay Walkthrough Part 1 - RTX (Full Game)
[ Voor 24% gewijzigd door MissMe NL op 09-12-2020 16:36 ]
Een voorsmaakje van hoe de toekomst eruit gaat zien. Willen of niet, thuis consoles zie ik er ooit uitgaan.
Ik lees vaker dat de 30 fps Quality mode ook meer leven (NPC's) geeft in de stad van CP2077, er was eerder geklaag over weinig leven in de stad maar op de SXS kan je dat dus nog wel redelijk verhelpen
Ooh echt dat is wel beter. Ik vind het niet erg om op 30fps te spelen.Vagax schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:35:
Ik lees vaker dat de 30 fps Quality mode ook meer leven (NPC's) geeft in de stad van CP2077, er was eerder geklaag over weinig leven in de stad maar op de SXS kan je dat dus nog wel redelijk verhelpen
Volgend jaar bereikt Xbox gewoon de console base, PC, Android, iOS en TV.Spacewide schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:27:
[...]
Een voorsmaakje van hoe de toekomst eruit gaat zien. Willen of niet, thuis consoles zie ik er ooit uitgaan.
Dus al die sites die zeggen dat Xbox Playstation sales nodig heeft van Bethesda games.....nope. PS5 gamers kunnen op TV, PC of tablets spelen. Klaar!
Tune in to @thegameawards live this Thursday starting at 3:30 PM PT at https://t.co/EuKLwzHw4x
— Forza Horizon (@ForzaHorizon) 9 december 2020

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
39 euro in de India store op Xbox Store Checker voor Cyberpunk 2077.
Crazy hoor!
Crazy hoor!
Zo'n Cyberpunk autootje in FH4 lijkt me toch al wel gaaf eigenlijk 😁devilsnight schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:07:
[...]
Het was in response over een Cyberpunk vraag. Dus ik gok een Cyberpunk auto voor FH4?
Hoop wel dat Xbox minimaal één echt grote verassing heeft.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Zeker weten!Rossi46 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:10:
[...]
Zo'n Cyberpunk autootje in FH4 lijkt me toch al wel gaaf eigenlijk 😁
Misschien ook een speciale track ervoor zoals je voor de Halo Warthog had in FH4.
Speaking of Cyberpunk, iemand op XboxEra is aan het klooien met de HDR. Hij noemt het op dit moment "broken" de sliders veranderen helemaal niks. Hopelijk een day one dingetje en anders tief ik het net zo makkelijk weer uit.
Kun je niet beter sowieso even met CP wachten... Ik snap de drang om meteen te gaan spelen, maar als ik het allemaal zo lees gaat deze game nog wel een paar patches nodig hebben de komende tijd.devilsnight schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:14:
[...]
Zeker weten!
Misschien ook een speciale track ervoor zoals je voor de Halo Warthog had in FH4.
Speaking of Cyberpunk, iemand op XboxEra is aan het klooien met de HDR. Hij noemt het op dit moment "broken" de sliders veranderen helemaal niks. Hopelijk een day one dingetje en anders tief ik het net zo makkelijk weer uit.
Ik hoop niet dat de lucky7 uitbreiding een voorbode is van de richting waarin ze willen gaan met Horizon

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Waren de Lego en Hot Wheels uitbreidingen geen goede indicatie dan?skreppiedoe schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:18:
[...]
Ik hoop niet dat de lucky7 uitbreiding een voorbode is van de richting waarin ze willen gaan met Horizon
Zolang de base-game maar 'realistisch' is, vind ik over de top DLC prima. Dan heb je nog de keuze in ieder geval.
Ik heb hem nog niet gekocht. Ik wilde even wat reacties afwachten en dan wellicht morgen of vrijdag kopen. Aan de andere kant heb ik de game niet nodig, ik vermaak me prima met ACV. Maar ja, toch wil ik hem wel.Rossi46 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:17:
[...]
Kun je niet beter sowieso even met CP wachten... Ik snap de drang om meteen te gaan spelen, maar als ik het allemaal zo lees gaat deze game nog wel een paar patches nodig hebben de komende tijd.
Ik heb het nog niet gespeeld, maar wat is er mis mee dan?skreppiedoe schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:18:
[...]
You will see us & our social handles promoting tune-in for @thegameawards tomorrow. We hope you support the industry & watch. While we have a couple moments in the show, I would dial expectations way down versus speculation I am seeing, especially how big we went last year!
— Aaron Greenberg 🙅🏼♂️💚U (@aarongreenberg) 9 december 2020
De Hype Train kan weer terug naar het station.
Zo'n anderhalf uur geleden CB2077 gepreordered via Windows Store op pc maar nog steeds geen preloadoptie... Als ik op m'n Series X op de store-pagina van de game kijk staat er wel een vinkje met "owned" maar als ik 'm dan aantik geeft 'ie alsnog alleen de optie "Pre-order now!" 
Via Windows Store de optie "op mijn apparaten installeren" geeft ook aan dat er geen compatible apparaten beschikbaar zijn (wat ik dan wel weer snap). Meer geduld hebben denk ik....
Via Windows Store de optie "op mijn apparaten installeren" geeft ook aan dat er geen compatible apparaten beschikbaar zijn (wat ik dan wel weer snap). Meer geduld hebben denk ik....
En als je via Xbox app op je telefoon kijkt? Die geeft bij meestal wel de juiste situatie weer in dergelijke gevallen.2dope schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:34:
Zo'n anderhalf uur geleden CB2077 gepreordered via Windows Store op pc maar nog steeds geen preloadoptie... Als ik op m'n Series X op de store-pagina van de game kijk staat er wel een vinkje met "owned" maar als ik 'm dan aantik geeft 'ie alsnog alleen de optie "Pre-order now!"
Ik had al geen torenhoge verwachtingen, maar damn, als je zoveel studio's hebt dan zou je toch zeggen dat ze iets kunnen onthullen? En aub iets van gameplay, want Xbox gooit wel echt teveel met CGI. Nou ja, we gaan het zien.Wom schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:34:
[Twitter]
Ik zie het nut niet in van een (stunt) track builder waar je gewoon omheen kunt rijden aangezien er toch geen checkpoints inzitten. En bij veel van die challenges moet je wel een kortere route nemen anders haal je de tijdslimiet niet.devilsnight schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:32:
[...]
Ik heb het nog niet gespeeld, maar wat is er mis mee dan?
Maargoed ieder zijn ding zullen we maar zeggen, ik hou het wel bij de seasonal challenges
I totally agree on that. Gisteren even gespeeld (uit nieuwsgierigheid en de achievements 🙄) en eigenlijk is de modus direct verpest. Allemaal super easy te behalen 'levels'. Daar ga ik verder niet zoveel aandacht aan besteden denk ik.skreppiedoe schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:18:
[...]
Ik ga super sterk zijn en de drang weerstaan om te kopen 😉 (niet vreselijk moeilijk want ik heb toch amper tijd).devilsnight schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:32:
[...]
Ik heb hem nog niet gekocht. Ik wilde even wat reacties afwachten en dan wellicht morgen of vrijdag kopen. Aan de andere kant heb ik de game niet nodig, ik vermaak me prima met ACV. Maar ja, toch wil ik hem wel.
Ik denk echt wel dat dit een super gave game is/wordt, maar dan wel pas na wat meer (next gen) optimalisaties.
Ik weet nog steeds niet hoe maar het is me zojuist gelukt om een Series X te bemachtigen bij Amazon (NL) mede dankzij de fantastische Telegram bot.
Waar ik wel benieuwd naar ben (en niet goed krijg terug gevonden op Google) is of de Series X ook 1080p 120fps ondersteunt. Ik heb een full hd tv met een refreshrate van 100Hz. Hopelijk weet iemand hier meer van.
Waar ik wel benieuwd naar ben (en niet goed krijg terug gevonden op Google) is of de Series X ook 1080p 120fps ondersteunt. Ik heb een full hd tv met een refreshrate van 100Hz. Hopelijk weet iemand hier meer van.
Thanks, daar zie ik 'm inderdaad wel. Krijg daar ook de optie "download to console" maar dan loopt de hele app vast. Bij een tweede keer proberen krijg ik de melding "it looks like you haven't added a console yet" terwijl ik dat net zo'n 20 seconden geleden allemaal heb doorlopen (pairen app > console).Wom schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:35:
[...]
En als je via Xbox app op je telefoon kijkt? Die geeft bij meestal wel de juiste situatie weer in dergelijke gevallen.
Zucht, klooi nog wel ff verder. Thx
Edit: na een herstart van de console staat 'ie er daar ook tussen in m'n library. Ouderwets
Anyway, installing!
[ Voor 9% gewijzigd door 2dope op 09-12-2020 17:58 ]
De "hype" is weer terug I guess?Wom schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:34:
[Twitter]
[image] https://forum.xboxera.com...3e6b1dee75b81e8e0044.jpeg[/]
Ik wil mijn 100% score in de Forza franchise zolang mogelijk in stand houden,dus ik moet nog even doorbijten tot ik lvl 10 benRossi46 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:43:
[...]
I totally agree on that. Gisteren even gespeeld (uit nieuwsgierigheid en de achievements 🙄) en eigenlijk is de modus direct verpest. Allemaal super easy te behalen 'levels'. Daar ga ik verder niet zoveel aandacht aan besteden denk ik.
Maar FH4 speelt verder wel heerlijk weg op de SeriesX,vooral de laadtijden zijn nu minimaal...echt een verademing.
Ik ben geen consolespeler, maar een maat van me heeft een Xbox series X en heeft eigenlijk alleen maar problemen.
- warzone laadt niet (out- en inlogtips al geprobeerd)
- welke headset hij ook aansluit, alleen maar gekraak en geen normaal gesprek mee te voeren (hyperx Cloud2, Turtle Beach 600)
- regelmatig geen internet, terwijl de PS4 die op de zelfde kamer staat nooit problemen heeft.
Is dit een maandagochtendproduct?
- welke headset hij ook aansluit, alleen maar gekraak en geen normaal gesprek mee te voeren (hyperx Cloud2, Turtle Beach 600)
- regelmatig geen internet, terwijl de PS4 die op de zelfde kamer staat nooit problemen heeft.
Ik begrijp je daar wel in man. Ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat dit soort zaken ook in FH5 zullen zitten. Ik bedoel Lego en Hot Wheels is puur voor de fun, dat gaan we echter niet in een mainline FH game krijgen.skreppiedoe schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:38:
[...]
Ik zie het nut niet in van een (stunt) track builder waar je gewoon omheen kunt rijden aangezien er toch geen checkpoints inzitten. En bij veel van die challenges moet je wel een kortere route nemen anders haal je de tijdslimiet niet.
Maargoed ieder zijn ding zullen we maar zeggen, ik hou het wel bij de seasonal challenges
Wel hoop ik dat ze met wat nieuwe dingen komen, want voor mij begint het wat same old same old te worden nu.
Die laadtijden zijn nu heerlijk kort hè. Maakt echt een verschil voor de hele 'ervaring'. En ook de betere graphics tov van de Xbox One 1080p/60fps modus kan ik iedere keer weer waarderen. FH4 is een pareltje 😍skreppiedoe schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:55:
[...]
Ik wil mijn 100% score in de Forza franchise zolang mogelijk in stand houden,dus ik moet nog even doorbijten tot ik lvl 10 ben![]()
Maar FH4 speelt verder wel heerlijk weg op de SeriesX,vooral de laadtijden zijn nu minimaal...echt een verademing.
Warezone speel ik niet, maar de rest herken ik zelf totaal niet. Ik vrees dat hij pech heeft met zijn exemplaar. Direct aan MS melden, ik denk dat 'ie dan vrij vlot een nieuwe zal krijgen.BvZwolle schreef op woensdag 9 december 2020 @ 18:02:
Ik ben geen consolespeler, maar een maat van me heeft een Xbox series X en heeft eigenlijk alleen maar problemen.
Laat die hypetrain lekker rijden en ga gewoon genieten van de games. Het ding is nog geen maand geleden gelaunched en mensen craven alweer naar de volgende fix
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik heb de Series S van op launch en super tevreden nog niks problemen gehad en heel content van game pass.
Al die nieuwtjes het afgelopen jaar, het is gewoon afkicken op dit moment.uchiha tijntje schreef op woensdag 9 december 2020 @ 18:37:
Laat die hypetrain lekker rijden en ga gewoon genieten van de games. Het ding is nog geen maand geleden gelaunched en mensen craven alweer naar de volgende fix

Stappenplan wat hier al paar keer voorbij kwam gevolgd voor gift cards gebruiken. Wordt er doodziek van, inmiddels al anderhalf uur bezig.
Ik heb een brazil gift card gekocht, en ondanks vpns, adressen toevoegen en creditcard blijft er elke keer als ik een code wil redenen vos de Braziliaanse xbox store in beeld komen dat ik op mijn email een kaart wil inleveren met mijn emailadres en daarachter (Nederland).
Maakt dus niks uit of ik alles in het Portugees (brasil) instel en met vpn in brasil werkt.
Ik krijg dus telkens een currency mismatch error.
Weg geld?
Ik heb een brazil gift card gekocht, en ondanks vpns, adressen toevoegen en creditcard blijft er elke keer als ik een code wil redenen vos de Braziliaanse xbox store in beeld komen dat ik op mijn email een kaart wil inleveren met mijn emailadres en daarachter (Nederland).
Maakt dus niks uit of ik alles in het Portugees (brasil) instel en met vpn in brasil werkt.
Weg geld?
Snap ik welWom schreef op woensdag 9 december 2020 @ 18:51:
[...]
Al die nieuwtjes het afgelopen jaar, het is gewoon afkicken op dit moment.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Dit al geprobeerd? -> Niet de giftcard eerst redeemen naar je account, maar deze pas invoeren als betalingsmiddel voor het kopen van een spel.Soullancer schreef op woensdag 9 december 2020 @ 19:06:
Stappenplan wat hier al paar keer voorbij kwam gevolgd voor gift cards gebruiken. Wordt er doodziek van, inmiddels al anderhalf uur bezig.
Weg geld?
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Ik redeem die Brasil codes zonder problemen op de console zelf. Regio even veranderen, redeemen en klaar..Soullancer schreef op woensdag 9 december 2020 @ 19:06:
Weg geld?
Let wel, heb volgens mij wel een random Braziliaans adres in m’n MS account gezet maar weet niet eens of dit perse moet.
Danku.... Even kwestie van inderdaad durven op betalen te drukken en dan de codes invoeren, ipv naast betalen op de puntjes en code inwisselen drukkenDoctorV64 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 19:17:
[...]
Dit al geprobeerd? -> Niet de giftcard eerst redeemen naar je account, maar deze pas invoeren als betalingsmiddel voor het kopen van een spel.
Starts Cyberpunk -> Plays character creator ...
18+ Screens onder de spoilers
Iemand moest de meme maken

18+ Screens onder de spoilers
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
justifire schreef op woensdag 9 december 2020 @ 19:54:
Starts Cyberpunk -> Plays character creator ...![]()
18+ Screens onder de spoilers![]()
spoiler:
spoiler::fill(white):strip_exif()/f/image/g73zxqEsAWW7hC19G3EZDjJc.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/g73zxqEsAWW7hC19G3EZDjJc.png?f=user_large)
Draait console de laatste firmware?BvZwolle schreef op woensdag 9 december 2020 @ 18:02:
- Warzone problemen zijn bekend en liggen vooral aan developer
- Headsets hadden kraak issues maar die moeten opgelost zijn, ik heb 0 problemen
- Wifi heb ik ook issues over problemen gelezen. Hij kan 2.4 ipv van 5Ghz proberen of vice versa. Las ook iets over problemen met Fritzbox modems/routers.
https://answers.microsoft...-ba81-33ab671179b5?auth=1
[ Voor 6% gewijzigd door sohus op 09-12-2020 20:01 ]
Ik gebruik de Xbox app op mijn PC voor al dit soort zaken. Werkt perfect daarvoor zonder gezeik wat ik via browser wel continu heb.Soullancer schreef op woensdag 9 december 2020 @ 19:44:
[...]
Danku.... Even kwestie van inderdaad durven op betalen te drukken en dan de codes invoeren, ipv naast betalen op de puntjes en code inwisselen drukken
Wat wil je met deze reactie bereiken?BvZwolle schreef op woensdag 9 december 2020 @ 18:02:
Probeer maar eens aan gift cards te komen uit Indiadevilsnight schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:01:
39 euro in de India store op Xbox Store Checker voor Cyberpunk 2077.
Crazy hoor!

Dit doet mijn gamers hart toch wel een beetje pijn hoor..MissMe NL schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:53:
[...]
CPR is een relatief kleine studio, met gratis DLC, doet niet mee aan de downloadeble gekte waar EA etc. mee bezig zijn.
En dan met Braziliaanse giftcards + family sharing met een vriend die game spelen, dat trots vertellen??

Iedereen mag natuurlijk gamen zoals hij/zij dat wilt. Maar dan niet lopen klagen als parels als deze studio op eens ook met (betaalde) downloadeble content komen....
Klein? Meer dan 1100 medewerkers, Wikipedia: CD Projekt, beursgenoteerd met een marktwaarde van een paar (EDIT: momenteel zo'n 9) miljard en daardoor vrijwel gelijk aan omvang aan Ubisoft (EDIT: 9,8 miljard)Siebelouis schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:35:
[...]
Dit doet mijn gamers hart toch wel een beetje pijn hoor..
CPR is een relatief kleine studio, met gratis DLC, doet niet mee aan de downloadeble gekte waar EA etc. mee bezig zijn.
En dan met Braziliaanse giftcards + family sharing met een vriend die game spelen, dat trots vertellen??![]()
Iedereen mag natuurlijk gamen zoals hij/zij dat wilt. Maar dan niet lopen klagen als parels als deze studio op eens ook met (betaalde) downloadeble content komen....
Laten we niet doen alsof dit een kleine indy studio is die de centen dringend nodig heeft.
Hearts of Stone en Blood and Wine zijn beide betaalde DLC/expansions. En het zijn werkelijk dijken van DLC/expansions, maar niet gratis dus.Siebelouis schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:35:
[...]
En dan met Braziliaanse giftcards + family sharing met een vriend die game spelen, dat trots vertellen??![]()
Damn, ik had nooit gedacht dat zij zo groot zijn.Homeland schreef op woensdag 9 december 2020 @ 21:21:
[...]
Klein? Meer dan 1100 medewerkers, Wikipedia: CD Projekt, beursgenoteerd met een marktwaarde van een paar (EDIT: momenteel zo'n 9) miljard en daardoor vrijwel gelijk aan omvang aan Ubisoft (EDIT: 9,8 miljard)
Laten we niet doen alsof dit een kleine indy studio is die de centen dringend nodig heeft.
Best wel gek eigenlijk. Ik weet dat ze geen indy studio zijn maar ik had ook altijd het idee dat zij een kleine studio zijn, geen idee hoe dat komt.
Is het ook mogelijk om net als bij playstation een party aan te maken voor audio chat met vrienden om dit ook tussen playstation en xbox te doen?
En weet iemand misschien waar ik een overzicht kan vinden welke games cross gen zijn of worden?
Zit erg te twijfelen omdat ik eigenlijk wel een xbox series x wil maar de meeste vrienden voor een playstation 5 gaan zou het wel zonde vinden om niet meer samen te kunnen spelen.
En weet iemand misschien waar ik een overzicht kan vinden welke games cross gen zijn of worden?
Zit erg te twijfelen omdat ik eigenlijk wel een xbox series x wil maar de meeste vrienden voor een playstation 5 gaan zou het wel zonde vinden om niet meer samen te kunnen spelen.
En ook nog van de overheid 7mil heeft gekregenHomeland schreef op woensdag 9 december 2020 @ 21:21:
[...]
Klein? Meer dan 1100 medewerkers, Wikipedia: CD Projekt, beursgenoteerd met een marktwaarde van een paar (EDIT: momenteel zo'n 9) miljard en daardoor vrijwel gelijk aan omvang aan Ubisoft (EDIT: 9,8 miljard)
1 nee. discord een optie misschien?Jeffrey1908 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 21:54:
Is het ook mogelijk om net als bij playstation een party aan te maken voor audio chat met vrienden om dit ook tussen playstation en xbox te doen?
2 :
Fortnite: PS4, Xbox One, Switch, PC, mobile, Xbox Series X, PS5
Dauntless: PS4, Xbox One, PC, Switch
Rocket League: Xbox One, Switch, PC, PS4
SMITE: Xbox One, Switch, PC, PS4
Paladins: Champions of the Realm: Xbox One, Switch, PC, PS4
Realm Royale: Xbox One, Switch, PC, PS4
Call of Duty: Modern Warfare: Xbox One , PS4 , PC
Call of Duty: Warzone: PS4, Xbox One, PC, Xbox Series X, PS5
Call of Duty: Black Ops Cold War: PS4, Xbox One, PC, Xbox Series X, Xbox Series X
Need for Speed: Heat: PS4, Xbox One, PC
No Man’s Sky: PS4, Xbox One, PC
Brawlhalla: Switch, Xbox One, PS4, PC
Super Mega Baseball 2: PS4 , Xbox One, PC, Switch
Fantasy Strike: PS4, Switch, Mac, PC (including Linux)
World of Warships: Legends: PS4, Xbox One, PC
Minecraft: Xbox One , PS4, Switch , PC , mobile
Power Rangers: Battle for the Grid: Switch, Xbox One, PS4, PC
Dead by Daylight: Switch, Xbox One, PS4, PC
World War Z: Epic Games Store, Xbox One, PC
Spellbreak: Epic Games Store, Xbox One, PS4, Switch
Minecraft Dungeons: PC, Xbox One, PS4, Switch
Genshin Impact: PC, PS4, Android, iOS
Among Us: Android, iOS, PC
Star Wars: Squadrons: Xbox One, PS4, PC
Hebben jullie je XSX in "instant-on" or "enery-saving" mode? Hier heeft ie eigenlijk sinds launch op instant-on gestaan, maar zoals bekend blijft de fan dan 24/7 draaien.
Ik twijfel eraan of dat wel zo goed is..
Krakend headsets lijken erger te worden heb ik het idee. Een maatje van mij heeft exact dezelfde Turtle Beach als ik nu en ik hoor een irritant kraakgeluid als hij een klein beetje luid praat. En vice versa.
Lijkt me toch niet dat het aan de TB ligt?
Lijkt me toch niet dat het aan de TB ligt?
Cyberpunk speelt toch wel erg lekker weg.
Mooie map, lekker druk met allerlei digitale billboards, zelfde sfeertje als Ghostrunner.
Gunplay voelt ook goed, beetje als Rage 2, met de dmg cijfertjes van Destiny, me like
Ziet er goed uit, mooie belichting, wel hier en daar een hickup (framedrops ?)
Snel weer verder spelen !
Mooie map, lekker druk met allerlei digitale billboards, zelfde sfeertje als Ghostrunner.
Gunplay voelt ook goed, beetje als Rage 2, met de dmg cijfertjes van Destiny, me like
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Het is by design dus zal wel goed zijn. Heb hem zelf meestal in energy save staan, maar nu met Cyberpunk verwacht ik eigenlijk toch stiekem wel regelmatig updates en dan wil ik niet moeten wachten als ik thuis kom.Rck010 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 21:59:
Hebben jullie je XSX in "instant-on" or "enery-saving" mode? Hier heeft ie eigenlijk sinds launch op instant-on gestaan, maar zoals bekend blijft de fan dan 24/7 draaien.
Vind het nog steeds jammer dat je bij het uitzetten niet gewoon kan kiezen tussen welke modus je wil, maar dat het in een system settings menu zit verstopt.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ja enkel gaat discord niet vanuit de console zelf uit dus dat haalt het gemak helaas weg.MrGizMo schreef op woensdag 9 december 2020 @ 21:59:
[...]
En ook nog van de overheid 7mil heeft gekregen
[...]
1 nee. discord een optie misschien?
2 :
[...]
Speel je quality of performance mode? En zit het ok met HDR hier voor jou?justifire schreef op woensdag 9 december 2020 @ 22:05:
Cyberpunk speelt toch wel erg lekker weg.
Gunplay voelt ook goed, beetje als Rage 2, met de dmg cijfertjes van Destiny, me like![]()
Sinds de Xbox One gewoon op energy saving. Zeker bij de Series X is het helemaal niet nodigRck010 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 21:59:
Iedereen mag natuurlijk zijn mening hebben maar heel eerlijk ik lig er niet wakker van. Je kan als individu wel moreel gaan doen maar bedrijven doen het ook niet. In deze wereld word je als individu harder genaaid dan een bedrijf. Ja ik geniet er van als ik een koopje heb. Niet speciaal trots maar wel blij.Siebelouis schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:35:
[...]
Denk dat er weinig andere opties zijn via de console zelf. in game chat bij die games werkt waarschijnlijk welJeffrey1908 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 22:11:
[...]
Ja enkel gaat discord niet vanuit de console zelf uit dus dat haalt het gemak helaas weg.
uiteraard enkel heb ik nu nog een playstation en ik vind de kwaliteit echt beduidend minder via game chat.MrGizMo schreef op woensdag 9 december 2020 @ 22:18:
[...]
Denk dat er weinig andere opties zijn via de console zelf. in game chat bij die games werkt waarschijnlijk wel
Maakt mijn keuze of ik voor een xbox moet gaan toch moeilijk
Ja en die keuze zal je toch zelf moeten makenJeffrey1908 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 22:22:
[...]
uiteraard enkel heb ik nu nog een playstation en ik vind de kwaliteit echt beduidend minder via game chat.
Maakt mijn keuze of ik voor een xbox moet gaan toch moeilijk
Waarom wil je uberhaupt switchen eigenlijk?
Mij lijkt gamepass wel erg aantrekkelijk mede omdat dit ook op pc beschikbaar is wat mij ook wel prettig lijkt.MrGizMo schreef op woensdag 9 december 2020 @ 22:32:
[...]
Ja en die keuze zal je toch zelf moeten maken
Waarom wil je uberhaupt switchen eigenlijk?
Ik ben er dus ook nog niet zeker van of ik hier goed aan doe vandaar ook de vraag over party chat, dat is voor mij wel belangrijk en of ik uiteindelijk echt gebruik ga maken van game pass ik speel voornamelijk battlefield en cod.
Je loopt alleen wel auto updates mis dan. Ik vraag me af, moet je die dan zelf elke keer aanklikken als je energy saving gebruikt?MrGizMo schreef op woensdag 9 december 2020 @ 22:17:
[...]
Sinds de Xbox One gewoon op energy saving. Zeker bij de Series X is het helemaal niet nodig
For real? Want Rage 2 speelde als een trein qua gunplay.justifire schreef op woensdag 9 december 2020 @ 22:05:
Gunplay voelt ook goed, beetje als Rage 2
Ik wil graag jullie mening advies. Ik heb de Xbox Series X sinds dag 1. Ik regelmatig moeite met bijvoorbeeld Call of Duty Multiplayer. Frames droppen hard (zodat het echt schokkerig overkomt). Vaak na 2 potjes verdwijnt het.
De xbox crasht ook soms, gemiddeld 3/4 keer per week. de hangt dan echt, na 2 minuten wachten schakelt die zelf uit en zet ik hem weer aan.
Nu met Cyberpunk, quality modus is niet te doen (ik weet dat dit 30 FPS is en vaak er onder kan droppen maar bij mij lijkt het wel constant 20 FPS) Heb dit gecheckt met een andere Xbox Series X en daar lijkt de FPS een stuk beter.
Ik speel deze games van het interne geheugen op een 4K 60 Hz Monitor met HDMI 2.0.
Terug zetten naar Fabrieksinstellingen? Aanmelden bij support en hem dan 14 dagen kwijt zijn?
Dit lijkt mij toch echt een fout met de xbox?
De xbox crasht ook soms, gemiddeld 3/4 keer per week. de hangt dan echt, na 2 minuten wachten schakelt die zelf uit en zet ik hem weer aan.
Nu met Cyberpunk, quality modus is niet te doen (ik weet dat dit 30 FPS is en vaak er onder kan droppen maar bij mij lijkt het wel constant 20 FPS) Heb dit gecheckt met een andere Xbox Series X en daar lijkt de FPS een stuk beter.
Ik speel deze games van het interne geheugen op een 4K 60 Hz Monitor met HDMI 2.0.
Terug zetten naar Fabrieksinstellingen? Aanmelden bij support en hem dan 14 dagen kwijt zijn?
Bevestiging of er meer zijn met dit probleem. Ik heb niet de tijd om het hele topic door te spitten, dus hoopte op reacties.
Die heb ik eerder gekregen, dus dank daarvoor.
Ik denk idd een maandagochtendproduct.
Zal hem adviseren om contact op te nemen met Microsoft.
Shit, dat is echt kut joh.Vecodo schreef op woensdag 9 december 2020 @ 23:28:
Ik wil graag jullie mening advies. Ik heb de Xbox Series X sinds dag 1. Ik regelmatig moeite met bijvoorbeeld Call of Duty Multiplayer. Frames droppen hard (zodat het echt schokkerig overkomt). Vaak na 2 potjes verdwijnt het.
Over Call of Duty kan ik niks zeggen, alleen dat ik van heel veel mensen wel hoor dat het vaak vastloopt of zelfs de console afsluit. Een maat van me zegt hetzelfde over Cyberpunk, dat een paar vrienden van hem hebben gehad dat de console afsloot.
Met dat de Xbox crashed bedoel je dan in een game of echt dat de console zelf uitgaat? Want dat laatste is dan echt niet goed nee. Cyberpunk heb ik zelf nog niet, maar de paar reacties die ik lees is dat het soepel op 30fps draait.
Ik zou sowieso een volledige reset proberen nog. Misschien even CoD en Cyberpunk opnieuw installeren?
Een regelmatig crashende XSX lijkt mij niet de bedoeling. Ik zit aan honderd uur Valhalla en minstens zoveel uur FH4 sinds launch en ik heb, hand op m'n hart, nog geen enkele harde crash meegemaakt. Over Cyberpunk kan ik nog niet oordelen (vrijdag pas), maar 30fps is ook zeer persoonlijk hoe je dat ervaart. Valhalla bijvoorbeeld met de Quality mode(30fps) is echt niet meer te doen als je van 60fps komt. Dan lijkt 30fps ook wel 15 of 20 fps, zo voelt het dan. Ik ben zelf erg benieuwd hoe ik die 30fps in Cyberpunk zal ervaren.Vecodo schreef op woensdag 9 december 2020 @ 23:28:
Je moet ‘ray tracing’ uitzetten bij de settings.Vecodo schreef op woensdag 9 december 2020 @ 23:28:
Net ff cyberpunk gespeeld. Wel helaas wat stutters met 60fps modus. Geen day one patch dus hoop dat het goed komt morgen.
Soms wel ja. Of je start een game en hij begint meteen met een update. Heb er zelf weinig last van. En vroeger had je bij sommige games (en soms bij record that) problemen met instant on.devilsnight schreef op woensdag 9 december 2020 @ 23:04:
[...]
Je loopt alleen wel auto updates mis dan. Ik vraag me af, moet je die dan zelf elke keer aanklikken als je energy saving gebruikt?
Zo, ook meteen Cyberpunk gekocht voor €38,50
. Morgen maar eens opstarten op de Series X.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Hoe, zie die optie niet?ZuidJ schreef op woensdag 9 december 2020 @ 23:49:
[...]
Je moet ‘ray tracing’ uitzetten bij de settings.
Ik wacht netjes het pakketje van Bol af, van 59,95Koning-Admiraal schreef op woensdag 9 december 2020 @ 23:56:
Zo, ook meteen Cyberpunk gekocht voor €38,50. Morgen maar eens opstarten op de Series X.
Als het er niet toe deed had je het ook bij de Gamemania kunnen halenDutchOwnage schreef op donderdag 10 december 2020 @ 00:04:
[...]
Ik wacht netjes het pakketje van Bol af, van 59,95. Ik bedoel, wat is het nut van posten dat je een game via allerlei omwegen voor 2 tientjes minder heb gehaald? No offense Verder, maar gewoon even benieuwd.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Hoezo omweg? Jij moet hem bestellen, wachten op post, dan uitpakken uit doos, disc eruit, naar je xbox lopen en dan erin doen.DutchOwnage schreef op donderdag 10 december 2020 @ 00:04:
[...]
Ik wacht netjes het pakketje van Bol af, van 59,95. Ik bedoel, wat is het nut van posten dat je een game via allerlei omwegen voor 2 tientjes minder heb gehaald? No offense Verder, maar gewoon even benieuwd.
Die manier wat hij doet druk ik een app in op mijn telefoon. Paar toetsen verder, done. En hij haalt hem binnen op de XSX.
Is allemaal relatief.
Klopt! Instant on gaf op Xbox One best wat issues, maar so far met XSX niet. En ik kan me vergissen, volgens mij kun je niet veel games in quick resume hebben als ie volledig uit staat. Is geen ramp, dat niet. Maar voor nu hou ik de XSX op instant on.MrGizMo schreef op woensdag 9 december 2020 @ 23:56:
[...]
Soms wel ja. Of je start een game en hij begint meteen met een update. Heb er zelf weinig last van. En vroeger had je bij sommige games (en soms bij record that) problemen met instant on.
En de quality mode dan?MissMe NL schreef op woensdag 9 december 2020 @ 23:54:
Net ff cyberpunk gespeeld. Wel helaas wat stutters met 60fps modus. Geen day one patch dus hoop dat het goed komt morgen.
Maar wat ik interessant vind is dat 30fps niet exact hetzelfde is in elke game. Witcher 3 bijvoorbeeld heeft echt een zeer soepele framerate, maar met AC Valhalla stottert het als een gek maar het is wel een locked 30fps. Echt apart.DutchOwnage schreef op woensdag 9 december 2020 @ 23:45:
[...]
Een regelmatig crashende XSX lijkt mij niet de bedoeling. Ik zit aan honderd uur Valhalla en minstens zoveel uur FH4 sinds launch en ik heb, hand op m'n hart, nog geen enkele harde crash meegemaakt. Over Cyberpunk kan ik nog niet oordelen (vrijdag pas), maar 30fps is ook zeer persoonlijk hoe je dat ervaart. Valhalla bijvoorbeeld met de Quality mode(30fps) is echt niet meer te doen als je van 60fps komt. Dan lijkt 30fps ook wel 15 of 20 fps, zo voelt het dan. Ik ben zelf erg benieuwd hoe ik die 30fps in Cyberpunk zal ervaren.
Het ging mij niet om fysiek vs digitaal. Mensen zijn soms blijkbaar erg in hun nopjes als ze via een omweg voor een dubbeltje op de eerste rang kunnen zitten. Maakt verder niet uit.slijkie schreef op donderdag 10 december 2020 @ 00:08:
[...]
Hoezo omweg? Jij moet hem bestellen, wachten op post, dan uitpakken uit doos, disc eruit, naar je xbox lopen en dan erin doen.
Die manier wat hij doet druk ik een app in op mijn telefoon. Paar toetsen verder, done. En hij haalt hem binnen op de XSX.
Is allemaal relatief.
Ja, daarom ben ik erg benieuwd hoe die 30fps gaat voelen bij Cyberpunk. Ik ben bang dat het niet zo fijn zal zijn. FH4 kan ik ook niet meer terug naar 30fps,voelt gewoon echt niet goed.devilsnight schreef op donderdag 10 december 2020 @ 00:10:
[...]
Klopt! Instant on gaf op Xbox One best wat issues, maar so far met XSX niet. En ik kan me vergissen, volgens mij kun je niet veel games in quick resume hebben als ie volledig uit staat. Is geen ramp, dat niet. Maar voor nu hou ik de XSX op instant on.
[...]
En de quality mode dan?
[...]
Maar wat ik interessant vind is dat 30fps niet exact hetzelfde is in elke game. Witcher 3 bijvoorbeeld heeft echt een zeer soepele framerate, maar met AC Valhalla stottert het als een gek maar het is wel een locked 30fps. Echt apart.
Bij valhalla komt het omdat er geen motion blur in zit. Cyberpunk heeft wel motion blur. Ja ik weet dat motion blur voor sommige twee verboden woorden zijn 😜devilsnight schreef op donderdag 10 december 2020 @ 00:10:
[...]
Klopt! Instant on gaf op Xbox One best wat issues, maar so far met XSX niet. En ik kan me vergissen, volgens mij kun je niet veel games in quick resume hebben als ie volledig uit staat. Is geen ramp, dat niet. Maar voor nu hou ik de XSX op instant on.
[...]
En de quality mode dan?
[...]
Maar wat ik interessant vind is dat 30fps niet exact hetzelfde is in elke game. Witcher 3 bijvoorbeeld heeft echt een zeer soepele framerate, maar met AC Valhalla stottert het als een gek maar het is wel een locked 30fps. Echt apart.
Persoonlijk vind ik cyberpunk 30fps best speelbaar. Maar waarschijnlijk zijn velen het niet met me eens. In ieder geval beter dan de stutters die ik nu ervaar.
In het begin trouwens geen last van stutters. Pas als je uit de auto stapt en je naar beneden springt.
[ Voor 5% gewijzigd door MissMe NL op 10-12-2020 00:23 ]
Lekker makkelijk antwoord, de verantwoording afschuiven.. (had ook niet niet anders verwacht eerlijk gezegd)MissMe NL schreef op woensdag 9 december 2020 @ 22:17:
[...]
Iedereen mag natuurlijk zijn mening hebben maar heel eerlijk ik lig er niet wakker van. Je kan als individu wel moreel gaan doen maar bedrijven doen het ook niet. In deze wereld word je als individu harder genaaid dan een bedrijf. Ja ik geniet er van als ik een koopje heb. Niet speciaal trots maar wel blij.
Moraliteit begint nu juist wel bij het individu, een 'bedrijf' kan per definitie niet moreel zijn aangezien het geen persoon is. Het is een groep individuen, net als de maatschappij, en moraliteit begint dus wel bij het individu.
Al die programmeurs, en artist zijn de afgelopen maanden kei hard bezig geweest om die game af te krijgen en hun kunstwerk met ons te delen. Ik moet er nog aan gaan beginnen, ik hoop dat het mooi werk is. en dat jij en ik veel momenten gaan hebben van; wow dit is gaaf!.
Elke keer dat je zo'n moment mee maakt heb je dus 'voor een dubbeltje op de eerste rang' willen zitten. En die 20 euro die je hebt bespaard gaat ten koste van het werk wat die mensen voor ons hebben geofferd. Of je daar niet wakker van ligt laat ik in het midden, het zou het voor mij wel minder leuk spelen maken.
Denk er maar aan als je die momenten mee maakt tijdens het spelen, heel veel plezier met de game!
One love
heeft iemand ervaring met keys kopen voor pc/xbox spellen? kan ik dit gewoon doen via allkeyshop of g2a? werken deze ook meteen op de xbox?
Of juist bij elke bug die ik tegen kom denk "gelukkig heb ik er niet veel voor betaald. Ik hoop dat de day one patch de stutters fixed bij 60fps. Zoniet dan baal je wel als je de volle pond hebt betaald. Maar goed ik ben niet de enige die voor goedkoper gaat. Toevallig dat ik met iemand kan game sharen anders had ik gewoon net als velen hier ongeveer 40 euro betaald. Dit forum staat er vol mee 🤣Siebelouis schreef op donderdag 10 december 2020 @ 00:26:
[...]
Lekker makkelijk antwoord, de verantwoording afschuiven.. (had ook niet niet anders verwacht eerlijk gezegd)
Moraliteit begint nu juist wel bij het individu, een 'bedrijf' kan per definitie niet moreel zijn aangezien het geen persoon is. Het is een groep individuen, net als de maatschappij, en moraliteit begint dus wel bij het individu.
Al die programmeurs, en artist zijn de afgelopen maanden kei hard bezig geweest om die game af te krijgen en hun kunstwerk met ons te delen. Ik moet er nog aan gaan beginnen, ik hoop dat het mooi werk is. en dat jij en ik veel momenten gaan hebben van; wow dit is gaaf!.
Elke keer dat je zo'n moment mee maakt heb je dus 'voor een dubbeltje op de eerste rang' willen zitten. En die 20 euro die je hebt bespaard gaat ten koste van het werk wat die mensen voor ons hebben geofferd. Of je daar niet wakker van ligt laat ik in het midden, het zou het voor mij wel minder leuk spelen maken.
Denk er maar aan als je die momenten mee maakt tijdens het spelen, heel veel plezier met de game!
One love
Dit topic is gesloten.
Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |