Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Nu online
Top die nieuwe update van COD cold war! Start nu niet meer op... Kan opeens geen connectie meer maken, sterker nog hij zegt dat ik het spel niet meer bezit (disc zit in de XSX).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark_78
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 14:41
Voor mij heeft de laatste update voor Cold War eindelijk de crash problemen opgelost, in totaal 2 uur zonder problemen kunnen spelen!

Maar blijkbaar zijn er weer andere problemen ingeslopen?... Ik heb zelf geen problemen met inloggen, al gebruik ik een digitale versie, misschien dat dit het verschil maakt?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 00:00

Was deze al gepost? geloof het niet. :)

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 10:18

GekkeR

key = key

Marsman83 schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:23:
Zijn er hier die een 5meter kabel tussen hun HDMI 2.1 tv hebben liggen en waar 4K 120Hz goed werkt?
Ik heb een LG 65CX en 65B9 maar bij beiden geen beeld @4K120...
Omdat ik al mijn apparatuur in de wandkast heb staan heb ik minimaal 4meter HDMI nodig naar beide tv's.
Ik heb 5meter Roline HDMI2.1 kabels liggen maar deze trekken het dus helaas niet.
https://www.kabelshop.nl/...-11045905-i9695-t652.html
Ik had toch meer verwacht van deze kabels...

Als ik de XSX rechtstreeks met de meegeleverde kabel aansluit heb ik wel beeld @4K120.
Even een oude koe uit de sloot halen maar: hier nog een roline slachtoffer
Haal die kabel NIET voor 5M 4K120.

Ik had nog een oude Goobay "72320" 5m "premium high speed" kabel liggen... doet het wel ;)
Mochten mensen nog tips hebben voor andere (lange) kabels, gaarne.

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaaf he. Gewoon story expansion voor de game, ben erg benieuwd.

Heb Gears 5 nog niet op de XSX gezien hier, was te druk bezig met ACV en andere nieuwe games. Is er een goede HDR setup video voor deze game of wat zijn gewoon goede HDR settings in de game zelf? Ik wil deze expansion echt op zijn best spelen op mijn LG C9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Call of the sea, geen hdr. 8)7
Ziet er verder wel goed uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
8)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 19:32
Ananas_NL schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 17:34:
Top die nieuwe update van COD cold war! Start nu niet meer op... Kan opeens geen connectie meer maken, sterker nog hij zegt dat ik het spel niet meer bezit (disc zit in de XSX).
Je moet je game beheren bij je opslag, en daar staan 3 “uitbreidingen” die je even aan moet vinken en installeren, dan werkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wom schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 11:06:
[...]

Zit wat reviews door te scrollen, maar de eerste indrukken zijn behoorlijk positief.

[...]

@uchiha tijntje, zit hij al in je download queue?
Hij staat al enige tijd geinstalleerd :). Maar zit nu midden in een verhuizing dus hoop er vanavond even aan toe te komen :).

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Nu online
swoutr schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 19:04:
[...]

Je moet je game beheren bij je opslag, en daar staan 3 “uitbreidingen” die je even aan moet vinken en installeren, dan werkt het.
Ik zie geen 3 uitbreidingen staan ergens, alleen de 6 die er al stonden en die zijn allemaal al geïnstalleerd.

Edit

Spel maar helemaal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, werkt nu weer helemaal goed!

[ Voor 11% gewijzigd door Ananas_NL op 08-12-2020 23:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 18:50:
Call of the sea, geen hdr. 8)7
Ziet er verder wel goed uit.
Heb liever goede HDR en anders gewoon niet. Ik baal echt van best veel games die dan HDR bieden, maar het is trash. Kun je dus de hele tijd die HDR setting op Xbox weer uit/aanzetten.

Post launch komen ze wel met raytracing hebben ze gezegd. Ik las op XboxEra over een nogal matige performance met allemaal stotteringen. Dat zou toch weer erg jammer zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 19:03
devilsnight schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 19:27:
[...]

Heb liever goede HDR en anders gewoon niet. Ik baal echt van best veel games die dan HDR bieden, maar het is trash. Kun je dus de hele tijd die HDR setting op Xbox weer uit/aanzetten.

Post launch komen ze wel met raytracing hebben ze gezegd. Ik las op XboxEra over een nogal matige performance met allemaal stotteringen. Dat zou toch weer erg jammer zijn.
Eens. Ik heb naast de series x een ps5. Die geeft altijd een HDR signaal, ook bij SDR games. Wordt dan dus getonemapped naar een HDR signaal.

Echt waardeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:06
Geen HDR bij Call of the Sea is wel opmerkelijk inderdaad. Het ziet er redelijk uit, niet heel bijzonder eigenlijk, maar jeetje het speelt erg stroperig zeg. Lijkt mij absoluut geen 60fps.

[ Voor 13% gewijzigd door DutchOwnage op 08-12-2020 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik één ding wel echt jammer vind is dat Cyberpunk echt aanzienlijk korter lijkt te zijn dan Witcher 3. We wisten dat de main story niet Witcher 3 zou halen.

Witcher 3's main story is 51,5 uur volgens Howlongtobeat.com en voor main + extra is het 100 uur.

Maar zo te zien valt het qua side quests ook wat tegen dan, althans, mogelijk. Cyberpunk main story is 17,5 en main + extra is 41 uur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
Keer 3, zit je toch weer aan de 100uur ruim :9.

Maar als er voor Witcher 3 100 uur staat, waar ik zelf 250 uur in heb zitten, zie ik het al weer voor me bij Cyberpunk. Komt wel goed :)

[ Voor 64% gewijzigd door DutchOwnage op 08-12-2020 19:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:21
devilsnight schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 19:39:
Als ik één ding wel echt jammer vind is dat Cyberpunk echt aanzienlijk korter lijkt te zijn dan Witcher 3. We wisten dat de main story niet Witcher 3 zou halen.

Witcher 3's main story is 51,5 uur volgens Howlongtobeat.com en voor main + extra is het 100 uur.

Maar zo te zien valt het qua side quests ook wat tegen dan, althans, mogelijk. Cyberpunk main story is 17,5 en main + extra is 41 uur.
Dude 😂 Daar doe ik maanden over!

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:58

Phydomir

Dennis

Uur of 25,prima tijd voor een game. Zouden meer games moeten doen. Meer en langer is niet altijd beter.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL

Ik kom nu op een leeftijd dat ik die games van 200 uur wel gezien heb. Kom er gewoon niet meer aan toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DutchOwnage schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 19:46:
Keer 3, zit je toch weer aan de 100 uur :9.

Maar als er voor Witcher 3 100 uur staat, waar ik zelf 250 uur in heb zitten, zie ik het al weer voor me bij Cyberpunk. Komt wel goed :)
Ja daar zeg je wat. Een maatje van me zei dat per class (nomad, corpo, street rat ofzo?) de missions en quests allemaal anders zijn.

Maar is dit niet puur alleen de proloog?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GT-R
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 22-09 17:14
Werkt die truc met dat Gold-> Ultimate converten nog steeds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:43

Juist dé reden dat ik me nu wel aan een rpg ga wagen.
Ben pas sinds een goede week hyped voor deze game, maar nu ik weet dat het een game van een goede 40 uur is toch de knoop doorgehakt om ‘m te halen.
Als deze een main story had van 100 uur was ik al lang afgehaakt.

Ook zoals hierboven: zoveel game ik niet meer nu ik wat ouder ben / andere hobby’s heb, dus dit is ideaal om me tot begin januari bezig te houden.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:55
GekkeR schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 18:30:
[...]

Even een oude koe uit de sloot halen maar: hier nog een roline slachtoffer
Haal die kabel NIET voor 5M 4K120.

Ik had nog een oude Goobay "72320" 5m "premium high speed" kabel liggen... doet het wel ;)
Mochten mensen nog tips hebben voor andere (lange) kabels, gaarne.
https://www.bol.com/nl/p/..._all&originalSection=main

Ik heb deze gekocht, hij doet het bij mij goed. Gek genoeg mooi om te zien voor n kabel .

Had gewoon een 5meter kabel nodig. Geen fancy kabel. Deze was vrij goedkoop nog tegenover de andere merken. Hij is nu 30 euro. Ik heb 23,95 betaald paar dagen terug.
Is volgens mij in trek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-08 08:16
GT-R schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 20:07:
Werkt die truc met dat Gold-> Ultimate converten nog steeds?
Ja. paar weken geleden voor 3 jaar gedaan. Zelfs met vpn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:58

Phydomir

Dennis

devilsnight schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 20:07:
[...]

Ja daar zeg je wat. Een maatje van me zei dat per class (nomad, corpo, street rat ofzo?) de missions en quests allemaal anders zijn.

Als ik de reviews en previews goed heb begrepen is het eerste (pak hem beet) uur anders en is het daarna vooral dialoog opties.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
devilsnight schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 20:07:
[...]

Zal nog moeten blijken. Wat wel zo is, is dat die 3 paths uiteindelijk wel allemaal toewerken naar hetzelfde einde, maar met zeer veel verschillende eindes, afhankelijk van de keuzes die je als speler maakt. Ik zag vd week iemand, waarbij diegene een hele vette missie als corpo voorgeschoteld kreeg, terwijl een collega van 'm die juist weer niet kreeg vanwege een ander path dat ie gekozen had. Dus het loont om, wil je er veel uitkrijgen, toch echt wel die 3 paden een keer te doorlopen. Maar goed, daar heb je dan ook een jaar of 7 de tijd voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ iedereen die reageerde (we hebben echt multi quote nodig)

Oh, ik zal er ook lang over doen want ik ga altijd volop de stad exploren en alles. Maar ik vind het wel jammer. Ik genoot echt van de mega lange story van Witcher 3 en daarnaast al die side quests. Daarmee vergeleken lijkt Cyberpunk wel "kort".

Van de main story had ik vrede mee. CDPR zei dat talloze mensen de story niet hadden uitgespeeld van Witcher 3, daarom een kortere Cyberpunk story. Maar waarom dat ook doen voor side content? Dit was juist zo mega sterk in Witcher 3.

Maar misschien bieden alledrie classes echt plenty aan unieke quests. Dat zou kunnen natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
DutchOwnage schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 19:31:
Geen HDR bij Call of the Sea is wel opmerkelijk inderdaad. Het ziet er redelijk uit, niet heel bijzonder eigenlijk, maar jeetje het speelt erg stroperig zeg. Lijkt mij absoluut geen 60fps.
Valt mij ook op. Deze game heeft een patch nodig om het wat soepeler te laten lopen. Zou ook wel met 120fps moeten kunnen zou je zeggen. Maar verder best een leuke game, ga er nog wel wat uren insteken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Antigo
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 21-09 22:59
devilsnight schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 20:22:

Oh, ik zal er ook lang over doen want ik ga altijd volop de stad exploren en alles. Maar ik vind het wel jammer. Ik genoot echt van de mega lange story van Witcher 3 en daarnaast al die side quests. Daarmee vergeleken lijkt Cyberpunk wel "kort".

Van de main story had ik vrede mee. CDPR zei dat talloze mensen de story niet hadden uitgespeeld van Witcher 3, daarom een kortere Cyberpunk story. Maar waarom dat ook doen voor side content? Dit was juist zo mega sterk in Witcher 3.

Maar misschien bieden alledrie classes echt plenty aan unieke quests. Dat zou kunnen natuurlijk.
Ik heb twee volle jaren over The Witcher 3 gedaan. Die game was veel te lang. Nu is het behapbaar. Van zodra een game 25u+ verlies ik interesse. Hoe goed die ook mag zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GT-R
MissMe NL schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 20:15:
[...]

Ja. paar weken geleden voor 3 jaar gedaan. Zelfs met vpn.
Stond er toen ook op die Game Pass-website dat je 3 maanden voor 1 euro om kon zetten? Zie nergens iets van die 1:1 conversie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels wat verder met call of the sea en inderdaad het werkt allemaal niet optimaal.
Stroperig, overdreven donker soms aan randen van zicht etc.
Gevalletje van even op de plank leggen en door met dragon quest. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:21
GT-R schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 20:54:
[...]

Stond er toen ook op die Game Pass-website dat je 3 maanden voor 1 euro om kon zetten? Zie nergens iets van die 1:1 conversie.
Even snel Googlen gaf me dit. Lijkt dus nog gewoon te bestaan 🙂

EDIT: ik lees nu pas goed wat er staat. Hmmmm... Heb eigenlijk geen idee meer wat er 'vroeger' stond.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EY3fW8EdJ0z2ZaRxCm73VW4YjoY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ngUQ4FVCwAj3qHz98ZgYR282.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door Rossi46 op 08-12-2020 21:16 ]

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kuka
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-09 20:12
JDL15 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:36:
[...]

Nice, waar kocht je hem als ik vragen mag (Deluxe)?
Hier -> https://www.microsoft.com...gital-deluxe/bnl3xr12s20s

Xbox Series X "The Tower Of Power" - Skoda Enyaq iV80 Sportline '22 "The Beast"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Motion2
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-09 22:38
Rossi46 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 21:15:
[...]

EDIT: ik lees nu pas goed wat er staat. Hmmmm... Heb eigenlijk geen idee meer wat er 'vroeger' stond.

[Afbeelding]
@GT-R
Onderaan in de FAQ (https://www.xbox.com/nl-NL/xbox-game-pass):
Als je Xbox Game Pass Ultimate aanschaft, wordt je bestaande Xbox Live Gold- of Xbox Game Pass-lidmaatschap automatisch opgewaardeerd naar Xbox Game Pass Ultimate.
Als je Xbox Game Pass Ultimate neemt, voegen we alle vooraf betaalde tijd voor Xbox Live Gold en/of Xbox Game Pass toe aan Xbox Game Pass Ultimate tot een maximum van 36 maanden.

Als je bijvoorbeeld 3 maanden Xbox Live Gold en 3 maanden Xbox Game Pass al op je account hebt staan wanneer je de eerste maand voor Xbox Game Pass Ultimate aanschaft, heb je in totaal 7 maanden Ultimate op je account staan voordat je je lidmaatschap moet verlengen.

[ Voor 25% gewijzigd door Motion2 op 08-12-2020 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DutchOwnage schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 19:31:
Leuke puzzelgame, heeft iets weg van Obduction, al draait die game juist wel honderd keer beter op de Series X
Uurtje Call of the Sea gespeeld en nu dus echt flinke koppijn door die motion blurr.... lees op reddit ook al berichten van mensen die misselijk worden of het gevoel hebben hun evenwicht kwijt te raken.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GT-R
Rossi46 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 21:15:
[...]

[Afbeelding]
Ja dat bracht me aan het twijfelen.
Thansk, lijkt dus nog gewoon te werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
justifire schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 22:16:
[...]

Leuke puzzelgame, heeft iets weg van Obduction, al draait die game juist wel honderd keer beter op de Series X
Uurtje Call of the Sea gespeeld en nu dus echt flinke koppijn door die motion blurr.... lees op reddit ook al berichten van mensen die misselijk worden of het gevoel hebben hun evenwicht kwijt te raken.
Nou ja zeg, ik dacht dat het aan mij lag 8)7 Vanmiddag half uurtje gespeeld, en ik was dus idd echt misselijk. Geen aanstellerij. Heel apart, maar verder geen aandacht aan geschonken totdat ik jou berichtje las zojuist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 22:16:
[...]

Zo dan. Dat heb ik zelf niet gehad, maar ik heb de game maar kort gespeeld ook. Eigenlijk tot het eiland want met deze stotteringen vrijwel constant ga ik niet spelen. Laten ze dit eerst maar patchen. Apart hoor, je zou denken dat de ontwikkelaar dit zelf ook opmerkt en het nog niet uitbrengt dan toch?

Het is ook niet een ziekelijk grafische demanding game, dus waarom dit niet gewoon soepel op 60fps fps kan lopen of zelfs 120fps......

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zit nu in chapter 3 van Call of the Sea. Echt mijn type walking simulator meets puzzle game :) Grafisch stijltje bevalt me ook erg prima. Nog geen hoofdpijn gekregen gelukkig :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is ook een Unreal Engine game, niet eens Unity. Ik ging echt uit van Unity. Jammer dit. Nou ja, hopelijk fixen ze dit snel want het is erg jammer.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-09 06:24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 19:37

Gewoon je tijd nemen? Dan ben je lang genoeg bezig :P
devilsnight schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 20:22:

Er waren toch mensen met 150 uur +. zal vast wel goed komen hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:35
Nu is 120fps weer disabled bij Cold War, terwijl ik wel een tv heb die het aankan! Wat een prutsers hey, heb amper het spel kunnen spelen, dacht dat die update het eea zou verbeteren!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 19:32
https://vod.bitwave.tv/re..._replay_1607291500404.mp4

Wat leaked gameplay van cyberpunk voor degene die het interessant vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-08 08:16
swoutr schreef op woensdag 9 december 2020 @ 00:21:
https://vod.bitwave.tv/re..._replay_1607291500404.mp4

Wat leaked gameplay van cyberpunk voor degene die het interessant vinden.
Wat me wel opviel is dat bomen heel statisch zijn. Lijken helemaal niet te bewegen. Alles lijkt eigenlijk heel statisch. Geen physics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The game that keeps on giving _/-\o_

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15:57
Holy shitballs, Destiny 2 nu met FOV slider, 4k/60fps en zelfs 1080p/120fps in crucible is echt een totaal ander game.
Hoe heb ik dit ooit op 30fps kunnen spelen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:06
TV meubel is bij mij van de muur gekomen waar de xbox series X op stond. Deze heeft een deuk in de bovenkant opgelopen. Bij het aansluiten gaat hij wel aan alleen HDMI geeft geen signaal. Iemand een idee wat dit nog kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toshirou
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:12

Toshirou

Vinyl Surfer

PepieNL schreef op woensdag 9 december 2020 @ 07:43:
Holy shitballs, Destiny 2 nu met FOV slider, 4k/60fps en zelfs 1080p/120fps in crucible is echt een totaal ander game.
Precies mijn gedachten! Het voelt in mijn ervaring als een compleet andere game aan.

Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quorumz
  • Niet online
(overleden)
nickdew schreef op woensdag 9 december 2020 @ 08:08:
TV meubel is bij mij van de muur gekomen waar de xbox series X op stond. Deze heeft een deuk in de bovenkant opgelopen. Bij het aansluiten gaat hij wel aan alleen HDMI geeft geen signaal. Iemand een idee wat dit nog kan zijn?
ik gok: koop een nieuwe xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
Toshirou schreef op woensdag 9 december 2020 @ 08:12:
[...]

Precies mijn gedachten! Het voelt in mijn ervaring als een compleet andere game aan.
Nou en of!
Heb het losgelaten nadat ze met die kleine seizoenen begonnen zijn, was het zat om steeds de portemonnee te trekken.
Nu een uurtje gespeeld, karakter stond voor m'n neus in volle Iron banner setje van een paar jaar terug en met die fps was het wel ff een feestje hoor.
Vanavond maar eens door de nieuwe expansion doorknallen 👍

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Halo Infinite komt herfst 2021. Meer info: https://www.halowaypoint....de-infinite-december-2020

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Heel jammer natuurlijk maar laat ze lekker de tijd nemen en er de beste Halo ooit van maken aub (vreemd maar ik heb er dus nog steeds vertrouwen in :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:38
Best een kans dat er een chip oid los is gekomen. Je zou hem kunnen openmaken en kijken of er iets los is gekomen dat je weer terug kan duwen. Ik acht de kans klein. MS zal met zo'n schade zeer waarschijnlijk ook gewoon aangeven dat je een nieuwe moet kopen als je hem ter reparatie opstuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 22:46:
Zit nu in chapter 3 van Call of the Sea. Echt mijn type walking simulator meets puzzle game :) Grafisch stijltje bevalt me ook erg prima. Nog geen hoofdpijn gekregen gelukkig :)
Draait hier ook als een tiet, en merk niets van ‘stroperige’ of donkere beelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lastpost.
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 16:15
Hedgy schreef op woensdag 2 december 2020 @ 08:31:
[...]

@MrGizMo @Rivanov

Voor retroarch zonder dev mode kan je aanvragen om op de whitelist te mogen. Dit kan nog tot zondag en hij doet het 1x per dag.
Gisteren eindelijk de tijd gehad om 't uit te proberen en het werkt perfect, bedankt nog! 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:27

BM

Moderator Spielerij
Had je van dat retroarch nog iets van een mailtje moeten krijgen? Heb mezelf vorige week op de lijst gezet, maar nog niks gezien. Of moet ik domweg nu de stappen op mijn Xbox uitvoeren?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:32

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Eens! Die laadtijden ook :') Moet alleen even de HDR settings weer doorlopen want dat is nu een rotzooi.

Tevens heft deze update mijn 'no-input' issue opgelost als ik VRR aan had staan op de Series X icm een 65Q90R (QLED TV). Ik kan VRR nu aan laten staan en de game doet het gewoon prima oOo

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
BM schreef op woensdag 9 december 2020 @ 09:22:
Had je van dat retroarch nog iets van een mailtje moeten krijgen? Heb mezelf vorige week op de lijst gezet, maar nog niks gezien. Of moet ik domweg nu de stappen op mijn Xbox uitvoeren?
Je krijgt geen bericht, je account staat alleen gewoon op de whitelist, dus je zal 'm kunnen downloaden op je console, dus inderdaad, gewoon de stappen doorlopen.

Hier heb ik het vorige week geïnstalleerd, alleen verder nog niet naar gekeken hoe en wat - als iemand een goeie guide heeft dan houd ik me aanbevolen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:08
Even goed je verzekeringen nakijken, inboedel en creditcard indien van toepassing.

Je weet maar nooit :)

Lichtpuntje...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lastpost.
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 16:15
BM schreef op woensdag 9 december 2020 @ 09:22:
Nee, niets ontvangen. Gewoon naar die website gaan in de browser op de console en zodra je de links kunt installeren ben je gewhitelist.

Verder vrij simpel, via de ftp app heb ik de games in de downloads map gezet van de betreffende Retroarch app en dan 'Load content' kiezen, krijg je vanzelf de verschillende cores die je kunt kiezen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Caelorum schreef op woensdag 9 december 2020 @ 09:01:
[...]

Best een kans dat er een chip oid los is gekomen. Je zou hem kunnen openmaken en kijken of er iets los is gekomen dat je weer terug kan duwen. Ik acht de kans klein. MS zal met zo'n schade zeer waarschijnlijk ook gewoon aangeven dat je een nieuwe moet kopen als je hem ter reparatie opstuurt.
@nickdew Ik denk ook dat je bij je inboedelverzekering zult moeten zijn. Gezien hoe de xbox is opgebouwd zal zo'n deuk zeker weten inhouden dat de printplaat een flinke klap heeft gehad en dat zal niet in de garantie van Microsoft vallen gok ik :(
En claimen bij de inboedelverzekering nu voorkomt later problemen als je het nu zelf gaat proberen te repareren en het ding open maakt. Want dan zegt de inboedelverzekering ook 'zoek het maar uit'.

Dus ik zou zeggen:
- nu claimen en inboedelverzekering vragen om het bedrag op je rekening te storten
- zelf nieuwe xbox kopen
- 3 maanden wachten (verzekering kan de xbox voor onderzoek opvragen 3 maanden na de claim)
- na 3 maanden zelf prutsen, garantie is er toch al af. Mogelijk hou je er een 2de werkende xbox aan over (zonder garantie)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:12

Vagax

Hehe

Toch bijzonder hoe het dan lijkt dat Halo Infinite bijna met een jaar lang vertraagd is t.o.v de originele release date van rond november/december.

Maarja is wel te begrijpen natuurlijk, beter fall 2021 dan spring 2021 beloven en keihard crunchen.

Overigens ga ik mijn uurtjes wel uit Cyberpunk halen, ik zit ook wel in het kamp van mensen die ieder hoekje en side-quest doet voor ik vooruit ga met de main story :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:38
Dat is wel het betere advies inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Nu online
Vagax schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:14:
Toch bijzonder hoe het dan lijkt dat Halo Infinite bijna met een jaar lang vertraagd is t.o.v de originele release date van rond november/december.

Maarja is wel te begrijpen natuurlijk, beter fall 2021 dan spring 2021 beloven en keihard crunchen.

Overigens ga ik mijn uurtjes wel uit Cyberpunk halen, ik zit ook wel in het kamp van mensen die ieder hoekje en side-quest doet voor ik vooruit ga met de main story :P
Tja, het kan nog erger. Vampire Masquerade is nu helemaal geen datum meer op gegeven en daarvan geven ze nu aan dat het vrijwel zeker niet de eerste helft van 2021 uit komt. Dat is ook zo vage gedoe.. Zeker als je het nieuws van die game op een rijtje zet:
- juni 2020: assets uit game verwijderd omdat een developer seksueel geweld gebruikt zou hebben (ik vraag me dan weer af waarom er dan assets verwijderd worden die deze ontwikkeld heeft.. maar dat even daargelaten)
- augustus: lead narrator designer en creative director worden ontslagen
- van current gen naar next-gen overstappen maar geen devkit hebben (hoe had die game ooit moeten uitkomen in november dit jaar)
- oktober 2020: narrative designer weg

https://www.pcgamer.com/d...-the-second-half-of-2021/
https://www.fanbyte.com/n...ut-in-first-half-of-2021/
https://www.vg247.com/202...-dying-light-allegations/

Ik denk dat het al een wonder mag heten als deze Vampires Masquerade uberhaupt in 2021 uit komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hedgy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-09 11:17
Lastpost. schreef op woensdag 9 december 2020 @ 09:19:
[...]

Gisteren eindelijk de tijd gehad om 't uit te proberen en het werkt perfect, bedankt nog! 👍
Super! Zelf heb ik ook al flink met retroarch gegamed, wel twee keer moeten herinstalleren helaas! Dus voor retro arch gebruikers 2 dingen om op te letten (maar de tldr is: regelmatig je config / save games backuppen!):

1. 1e keer reinstall was omdat mijn xbox steeds vroeg om in te loggen, ondanks dat ik hem heb ingesteld om gelijk ingelogd te zijn. In het begin kwam ik er nog wel in, maar steeds vaker kwam ik niet ingelogd (na inloggen met correcte email/password vroeg hij weer om in te loggen...)
De oplossing was om de xbox te resetten met "keep all games", maar ondanks dat verwijdert hij retroarch wel!
Ik denk niet dat het door retroarch komt maar door een bug in xbox live. Als je xbox vraagt om in te loggen ondanks hij dat normaal niet doet, gelijk een backup maken van je config / save games! In het begin kwam ik er nog in door het inloggen te cancellen en via de signin tile in te loggen, maar na 1 dag werkte dit niet meer.

2. 2e keer was vlak na de 1e reinstall en met de nieuwste versie system files, de video config ging ineens weer terug naar open GL terwijl ik hem op dx11 gezet had (waarschijnlijk vergeten de config te saven). Dan start gamecube games op met een zwart scherm. Dit was wel eens eerder gebeurt dus ik dacht retro arch afsluiten en opnieuw opstarten. Helaas wilde hij niet meer opstarten. Na een restart van de xbox was het retroarch icoontje verwisselt met een leeg icoon en een lege naam, kon ik ook niet opstarten.
FTP app zat er nog wel op, maar de retroarch folder was verdwenen. Dus mocht hem weer opnieuw installeren. De lege app wilde er nog wel van af gelukkig.
Dit lijkt een bug te zijn die bij meer mensen is gebeurt bij het spelen van GameCube games.

Mocht retro arch niet meer opstarten, raad ik aan nog niet de xbox te restarten maar eerst ftp op te starten en save game / config te backuppen. Hopelijk is de folder er dan nog wel, maar ook dat weet ik niet zeker. Dus ik ga nu gewoon met meer regelmaat een backup maken :)

Hopelijk was dit de laatste keer dat ik moest reinstallen :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Nou, het gamen op 2 Xbox werkt hoor :) Blijkbaar kost het ff om de wissel te verwerken op de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er muis en keyboard ondersteuning? Heb het ooit op de PC gespeeld op 1080p/120, maar wil het ook weleens op de Series X proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
Wellicht HDMI connector beschadigd? HDMI is een zeer gevoelige aansluiting. Kan zowel op je TV als op je Xbox zijn (waarschijnlijker). Zou sowieso een andere port op je TV proberen en wellicht een andere kabel om e.e.a. uit te sluiten. Maar als je deuk in je case heb is er waarschijnlijk ook wel wat meer beschadigd.

Is je TV ook kapot or hing die los aan de wand erboven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
Verwijderd schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:55:
[...]

Is er muis en keyboard ondersteuning? Heb het ooit op de PC gespeeld op 1080p/120, maar wil het ook weleens op de Series X proberen.
Officieel is dit niet door Bungie ondersteund helaas.
Er zijn wel oplossingen om daaromheen te gaan, maar dat kost je minstens 150,- (XIM, venom-x, etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
Is Destiny 2 eigenlijk ook singleplayer te spelen of is het alleen leuk in multiplayer? Al mijn game vrienden zitten op de PlayStation dus daarom nooit echt trek in gehad. Zelfde geld eigenlijk voor Monster Hunter World. En ook multiplayer is altijd beetje lastig te plannen met kleine kinderen.

Anders even wachten op cross-play volgend jaar. Hopelijk krijgt Warframe het nu ook.

[ Voor 12% gewijzigd door sohus op 09-12-2020 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:06
sohus schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:01:
[...]

Wellicht HDMI connector beschadigd? HDMI is een zeer gevoelige aansluiting. Kan zowel op je TV als op je Xbox zijn (waarschijnlijker). Zou sowieso een andere port op je TV proberen en wellicht een andere kabel om e.e.a. uit te sluiten. Maar als je deuk in je case heb is er waarschijnlijk ook wel wat meer beschadigd.

Is je TV ook kapot or hing die los aan de wand erboven?
TV werkt nog goed. Heb de HDMI van receiver(die wel werkt) al in xbox gedaan maar ook deze werkt helaas niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PepieNL
sohus schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:02:
Is Destiny 2 eigenlijk ook singleplayer te spelen of is het alleen leuk in multiplayer? Al mijn game vrienden zitten op de PlayStation dus daarom nooit echt trek in gehad. Zelfde geld eigenlijk voor Monster Hunter World. En ook multiplayer is altijd beetje lastig te plannen met kleine kinderen.

Anders even wachten op cross-play volgend jaar. Hopelijk krijgt Warframe het nu ook.
Er is een hele story mode campaign die solo of co-op gespeeld kan worden.
Op de raids na is er matchmaking voor alles wat meer dan 1 speler nodig heeft, voor zowel pve als pvp en dat werkte altijd prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne
  • Laatst online: 15:24

Nogne

>.<

Zelf Destiny 2 helemaal solo gespeeld dus het kan zeker. Vind het zelf geen leuke game om samen te doen daarom ook voor gekozen om het helemaal solo te doen.

Moet er wel bij zeggen dat ik dan ook geen raids heb gedaan.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-09 19:57
Ik heb problemen met FH4 als er 2 volledige en up to date installaties tegelijkertijd op de Series X 'beschikbaar' zijn. FH4 is geïnstalleerd op zowel de interne als externe (SSD, USB) opslag (als back-up om onnodig downloaden te voorkomen).
Gisteren kwam er een update binnen voor FH4 en moest worden bijgewerkt. Daarna weigert het spel op te starten omdat deze alleen vanaf interne opslag kan worden gespeeld.
Deels logisch, want de FH4 installatie is optimized 4 Series X en deze zijn alleen vanaf interne opslag te spelen, maar het apparaat weigert de "interne" installatie te zien en ziet alleen de extern (SSD) geïnstalleerde variant en wil deze niet opstarten. Ook als ik filter op "Alleen intern geïnstalleerde spellen" (een poging tot het afdwingen om het spel van af de interne opslag te laten uitvoeren) weigert het apparaat deze te starten, met dezelfde "foutmelding".
  • het apparaat kan geen/onvoldoende onderscheidt maken tussen een interne en externe installatie (raakt in de war en "ziet" eigenlijk alleen de extern geïnstalleerde installatie. Waardoor de interne installatie niet gestart kan worden. Filteren op "intern" of "externe" installatie helpt ook niet.
  • download updates voor elke installatie afzonderlijk (m.i. zou kopiëren voldoende moeten zijn met eventuele postprocessing om het spel bij te werken; i.i.g. de downloadfase over moeten slaan)
  • ook als beide installaties (intern en extern) volledig en up to date zijn geïnstalleerd werkt kopiëren naar de interne opslag niet om het spel vanaf de interne opslag te spelen
  • zodra de externe opslag wordt verwijderd start FH4 netjes op vanaf de interne opslag
Bovenstaand probleem had ik ook gedurende de eerste een à twee weken na release daarna was dit kennelijk opgelost maar sinds gisteren is het probleem weer terug.

Raar, want andere Optimized for Series X spellen hebben hier [dubbele installatie op intern en externe opslag] geen last van: Gears 5, Grounded, Touryst, etc.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martijn2307
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:48
Whaam schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 09:57:
[...]

8 december... controller is nog steeds niet aangeboden aan PostNL.
Hier hetzelfde..

Heb nog een mail gestuurd en kreeg als reactie:
Beste,

U geeft aan dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen.
Wat vervelend dat de bestelling nog niet is bezorgd.
Door onvoorziene omstandigheden kan de bezorging iets langer duren.
Helaas hebben we vertraging opgelopen door problemen met de leverancier.
We bieden onze oprechte excuses aan voor de vertraging.
We kunnen helaas niet zeggen wanneer het artikel wordt geleverd.

Uiteraard doen we er alles aan om het artikel zo snel mogelijk te bezorgen.
We vragen u daarom om tot zes weken na facturatie te wachten totdat uw bestelling is bezorgd.
Heeft u na deze zes weken de bestelling nog niet ontvangen?
Dan vragen we u nogmaals contact met ons op te nemen zodat wij een onderzoek kunnen starten.

We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

We wensen u een fijne avond.

Vriendelijke groeten,

Schiet lekker op dus.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
Martijn2307 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:08:
[...]

Hier hetzelfde..

Beste,

We vragen u daarom om tot zes weken na facturatie te wachten totdat uw bestelling is bezorgd.
Dan vragen we u nogmaals contact met ons op te nemen zodat wij een onderzoek kunnen starten.

Vriendelijke groeten,

Problemen met de leverancier... ik gok eerder nieuwe controller voor de prijs van de oude controller verkocht en nu aan het ruzie maken met Microsoft over hoe op te lossen.

Hoor sowieso niets dan slechte verhalen over Otto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PepieNL schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:01:
[...]

Officieel is dit niet door Bungie ondersteund helaas.
Er zijn wel oplossingen om daaromheen te gaan, maar dat kost je minstens 150,- (XIM, venom-x, etc).
Die oplossingen zijn sowieso waardeloos, dus dan houd ik het bij de PC versie als ik het weer eens ga spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chirrel
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21-09 15:50
[...]

Hier hetzelfde..

Beste,

Vriendelijke groeten,

Koekoek, we zien wel. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtinction89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:57
[...]

Hier hetzelfde..

Beste,

Vriendelijke groeten,

Vandaag heb ik in de PostNL app een statuswijziging gekregen: Pakket is gesorteerd.
Ook ik heb de controller besteld bij Otto, zo rond 24 november als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mymac
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 12:02
MrGizMo schreef op maandag 7 december 2020 @ 23:46:

[...]

Via Forza zelf evt proberen?
Juist via de game doorklikken gaf een error. Nu opgezocht in de Store en daar kon ik hem opnieuw downloaden. Hiervoor wel éérst in de game naar Marketplace gegaan en de Car Pass en Expansion Pass opnieuw gedownload, al was dat denk ik niet nodig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• T-bone88
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 31-08 09:46
[...]

Hier hetzelfde..

Beste,

Vriendelijke groeten,

Ik heb gisteren mijn controller ontvangen die bij Otto heb besteld. Besteld op 24 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
Verwijderd schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:13:
[...]

Die oplossingen zijn sowieso waardeloos, dus dan houd ik het bij de PC versie als ik het weer eens ga spelen.
Mja snap wat je bedoeld, maar ik ben blij dat het bestaat.
Gebruik zelf zo'n oplossing ivm mn gewrichten in de handen.
Shooters hebben een ongelooflijke impact erop als ik via controller speel, dus het is of zo'n oplossing gebruiken of geen shooters spelen voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:50

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Of je HDMI poort op je XSX is kapot of de HDMI retimer chip is defect. Ik had een defecte hdmi retimer chip op mijn XBox One X (schijnt een bekend probleem te zijn helaas). Kosten om te repareren via een zgn console boer die je via marktplaats etc vindt, variëren tussen de 80 en 140 euro.

Bij mij ging de xbox wel aan en kon ik gamen via de remote app (OneCast voor iOS bv). Uiteindelijk heb ik mijn One X voor 140 kunnen repareren bij gsm-wereld in Arnhem. Ja dat kost 140 euro, maar heb hem wel werkend en met 3 maand garantie op de werkzaamheden terug gekregen. Had zelf ook nog een andere console reparateur geprobeerd voor 80 euro, maar die kreeg het niet werkend. (No cure, no pay gelukkkig)

Via je verzekering moet je waarschijnlijk ook nog eigen risico van ongeveer 100+ euro zelf betalen afhankelijk natuurlijk van welke verzekering je hebt. Dus houd daar ook rekening mee.

Ik zou eens contact opnemen met Microsoft en kijken wat je voor elkaar kunt krijgen.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Voor iedereen die aan het wachten is op zjjn/haar Otto controllers:
Ik wacht ook nog op mijn controllers (die blijkbaar apart verstuurd zijn).
Status verschilt van "gesorteerd" tot "Nog niet ontvangen"

Vanmorgen even gebeld, en blijkbaar was ik niet de enige die gebeld had waar de controllers bleven. :P
Medewerker kon mij wel vertellen dat het in NL was, maar door PostNL nog niet was verwerkt i.v.m. drukte.

Lees hier ook dat een aantal tweakers dezelde status hebben bij PostNL, of reeds de controller hebben ontvangen. dus zal vast goedkomen, maar we moeten wat meer geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
T-bone88 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:30:
[...]

Ik heb gisteren mijn controller ontvangen die bij Otto heb besteld. Besteld op 24 november.
Goed om te zien dat er in ieder geval wel controllers verstuurd - en geleverd worden. Heb mijne op 26 Nov besteld, en heb ook met Black Friday een TV besteld daar

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Zie die twee multiplayer screenshots. Wat een groot verschil qua lighting, details, materials en algehele look vergeleken met de campaign beelden uit juli.

De game is qua content klaar, Joseph Staten die terug is bij 343 heeft de campaign nu 2x uitgespeeld. Dit extra jaar is vooral voor de graphics. Ben ik zelf heel erg blij mee. In die post staat ook allemaal wat ze qua graphics tech gaan doen.

Wel bizar dat ze in eerste instantie echt van plan waren om de game te releasen zoals hij er in juli uit zag. Maar door het kritiek besloten hem een volledig jaar uit te stellen en aan de graphics te werken, beter laat dan nooit. Hopelijk krijgen we nu gewoon die 2018 trailer graphics, of beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
Cyberpunk is speelbaar luitjes!!
Ik weet genoeg :) gauw weer dicht die streams.

[ Voor 204% gewijzigd door PepieNL op 09-12-2020 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MissMe NL schreef op woensdag 9 december 2020 @ 02:03:
[...]

Wat me wel opviel is dat bomen heel statisch zijn. Lijken helemaal niet te bewegen. Alles lijkt eigenlijk heel statisch. Geen physics.
Dat zou jammer zijn. Start Witcher 3 op en echt elk bosje, grassprietje beweegt. Misschien was het net even windstil in de game? Haha, geen idee. We gaan het meemaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PepieNL schreef op woensdag 9 december 2020 @ 12:36:
Cyberpunk is speelbaar luitjes!!
Series X zijn streams van, unoptimized is dik in orde!
Zelfs op de oude generatie ziet het er prima uit.

ik weet genoeg :)
Dat klinkt goed! Als we deze game echt met een soepele 60fps op XSX hebben zou dat echt geweldig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rzarect0r
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 10:38
Whaam schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 09:57:
[...]

8 december... controller is nog steeds niet aangeboden aan PostNL.
De klantenservice vertelde mij dat hij op het laatste punt in duitsland zou zijn voordat die aan PostNL zou worden overgedragen maar dat die dus wel echt gaat komen.

Maar goed kan ook bullshit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax
  • Laatst online: 15:12

Vagax

Hehe

Als je CP2077 digitaal hebt is het echt verassend makkelijk om hem nu al te spelen door tijdelijk in NZ te wonen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quorumz
  • Niet online
(overleden)

Destny 2 kan je prima alles spelen in het verhaal. Met strikes en dergelijke zullen wel random spelers komen (tot 3) want die zijn een stuk moeilijker en moet je toch soms doen om "iets te bereiken"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Iemand op Reddit heeft een thread gemaakt met comparison screenshots van quality en performance mode in Cyberpunk. Hij zegt zelf de quality mode te prefereren, de 30fps is prima te doen hier en als je over een 4K tv beschikt kun je deze mode het beste kiezen meteen in het begin.

De performance mode is smooth maar heeft drops in de framerate en is zichtbaar blurrier. PS5 versie biedt alleen performance mode, qua framerate stabieler maar een stuk blurrier en hij zegt dat de tradeoff het niet waard is.

https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Nu online
Ik heb net Destiny 2 ff gestart na de patch, maar dat werkt echt aan alle kanten een stuk vloeiender. Laden gaat nu veel sneller en grafisch is het zo ontzettend soepel dat ik me echt afvraag hoe ik het spel eerder heb kunnen spelen (misschien dat daarom ook de kills nu een stuk makkelijker gaan omdat de hele interface sneller reageert).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Vagax schreef op woensdag 9 december 2020 @ 12:44:
Als je CP2077 digitaal hebt is het echt verassend makkelijk om hem nu al te spelen door tijdelijk in NZ te wonen :P
Staat bij de instellingen ook precies onder Nederland _O- Makkelijker kunnen ze het echt niet maken inderdaad. Zojuist eerste uurtje opgehad maar nu weer aan het werk :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
devilsnight schreef op woensdag 9 december 2020 @ 13:58:
Iemand op Reddit heeft een thread gemaakt met comparison screenshots van quality en performance mode in Cyberpunk. Hij zegt zelf de quality mode te prefereren, de 30fps is prima te doen hier en als je over een 4K tv beschikt kun je deze mode het beste kiezen meteen in het begin.

De performance mode is smooth maar heeft drops in de framerate en is zichtbaar blurrier. PS5 versie biedt alleen performance mode, qua framerate stabieler maar een stuk blurrier en hij zegt dat de tradeoff het niet waard is.

https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share
Ik heb m ook op 30fps quality gezet.. En blij met de vrouwelijke 'V' 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Nu online
Ze praten nu al over expensions en gratis dlc voor cyberpunk (beter eerst de bugs fixen is mijn idee)
We’ve mentioned before that expansions will be coming, and while we’re not ready yo talk specifics just yet, we will say that we learned a lot from our work on both Hearts of Stone & Blood and Wine.

Our planned expansions will take you even deeper into the world of Cyberpunk 2077, offering substantial, story-driven content that’ll give you though choices to make through impactful narratives that you won’t soon forget.

But before we get there, we’ll first be kicking our free DLC program in early 2021. Just like with the Witcher 3, expect an assortment of free DLC packs to begin hitting Night City, dropping a bunch of cool stuff that’ll inject even more life into the world of the dark future. We hope you’re looking forward to them!
https://twinfinite.net/20...2077-free-dlc-expansions/

[ Voor 13% gewijzigd door SunnieNL op 09-12-2020 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
Uncompressed (12MB) cyberpunk screens, quality vs performance
Bron:
https://onedrive.live.com...2087&cid=8541B47418503BE2

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zNx7N3sB9ncSfiMJFwKm0CCnP0o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5D98s0TzzP084MirtAVEeipa.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 18% gewijzigd door PepieNL op 09-12-2020 14:29 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Nu online
Duidelijk, die kont ziet er in quality mode een stuk beter uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Een first person game op 30 wanneer je 60 kan kiezen ... Ik weet het niet hoor.
Pagina: 1 ... 63 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord