Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Masterchiev schreef op zondag 6 december 2020 @ 12:49:
[...]

Hoe werkt dat dan? En ben je niet bang geband te worden door Microsoft?
Waarom zou je geband worden? Linksom of rechtsom Microsoft krijgt gewoon zijn geld, en het wordt al zolang dat de Xbox bestaat gedoogd. Met gamekeys is het een ander verhaal, G2A zou ik vermijden.

[ Voor 8% gewijzigd door Koning-Admiraal op 06-12-2020 13:12 ]

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 13:19
Hoe hebben jullie bij AC valhalla en een LG cx nu de donkere beelden gefixt? Als ik in een grot in Noorwegen sta is het gewoon zo licht als overdag ongeveer en een soort grijze waas erover ofzo. Snap er geen reet van.

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09 14:52
Koning-Admiraal schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 21:14:
Ik had trouwens veel eerder op de console digital only moeten gaan. Het gebruiksgemak is echt fantastisch. Geen cd's meer hoeven te wisselen en elk spel direct kunnen opstarten. Quick resumé werkt daar ook bij uitstek bij.
Ik heb nu nog 2 games fysiek gekocht..
Valhalla en fenyx rising.

Maar denk dat ik voortaan ook digitaal ga kopen..
Geen disk meer op te bergen. En idd geen disks meer hoeven wisselen.
En je kunt nog goedkoper uitzijn ook..

Alleen nog ff uitvogelen precies hoe je bijv in de braziliaanse store games koopt

[ Voor 6% gewijzigd door airwolf83 op 06-12-2020 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clemensmaxt
  • Laatst online: 23-05 15:59
Koning-Admiraal schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 21:14:
Ik had trouwens veel eerder op de console digital only moeten gaan. Het gebruiksgemak is echt fantastisch. Geen cd's meer hoeven te wisselen en elk spel direct kunnen opstarten. Quick resumé werkt daar ook bij uitstek bij.
Helemaal eens, de Series S sluit perfect daarbij aan, maar is helaas nog minder krachtig (onnodig betalen voor de disc drive bij de X dus).

Waarschijnlijk brengen ze over een jaar de digital X uit voor kerst.

[ Voor 13% gewijzigd door Clemensmaxt op 06-12-2020 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
Melantrix schreef op zondag 6 december 2020 @ 13:18:
Hoe hebben jullie bij AC valhalla en een LG cx nu de donkere beelden gefixt? Als ik in een grot in Noorwegen sta is het gewoon zo licht als overdag ongeveer en een soort grijze waas erover ofzo. Snap er geen reet van.
Ik heb een c9 maar ik heb hetzelfde nog.
Het is wel iets donkerder dan voor de update maar nog steeds veel te licht..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
airwolf83 schreef op zondag 6 december 2020 @ 13:22:
[...]

Alleen nog ff uitvogelen precies hoe je bijv in de braziliaanse store games koopt
Is allemaal makkelijk te vinden hier 👍

Zelfs 1 of 2 pagina’s terug te vinden ;)

[ Voor 4% gewijzigd door D-Ed op 06-12-2020 13:40 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:15
[...]

Koop een MS xbox gift card aan van het betreffende land*
Ga naar xbox.com, sign in met je account, ga linksonderaan de pagina naar change locale en verander in het land waarvan je de xbox points gekocht hebt
Klik rechtsboven op je profiel > Microsoft Account > Payment & Billing > Payment Options > Redeem a code or gift card
Geef de codes in die je ontvangen hebt van je seller en ga terug naar store.xbox.com, controleer linksonderaan dat je locale nog steeds staat op die van de gewenste store
SHOP! Kies een game, selecteer de digitale editie en klik buy now, selecteer dan i.p.v. je paypal of CC (die een error gaan geven) de xbox points die op je account zijn toegevoegd > download > done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Licko

ZVDK

devilsnight schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 18:13:
[...]

Ik heb de game niet heel veel gespeeld meer sinds vorige week, dus echt ver ben ik niet. Maar ik zal het nog eens testen met een put wanneer ik die tegenkom.

Iets anders....ik ging GTA V eens testen met auto HDR. Dat is wel gaat zeg, ik heb de zon nog nooit zo fel gezien in die game, of lichten van auto's, heel nice hoor.

Minder nice (maar dit had ik ook op een Sony 930e,Samsung Q9FN) is dit rare effect

[YouTube: GTA 5 test]

[YouTube: GTA 5 test 2]

Is dit nou wat ze color banding noemen? Vreselijk lelijk effect en de lucht zit er echt vol mee in de nacht in die game. Kan er weinig aan doen ook.

Merkte het ook op in WD Legion, maar minder erg.
Jep, helaas worden op een goed scherm zulke dingen pijnlijk duidelijk. Ik stoor me er ook aan als het zie in games. Lekker next gen 😎

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SunnieNL schreef op zondag 6 december 2020 @ 11:29:
[...]

Waarom zet je dan niet de optie aan dat hij mag updaten (en downloaden) op de achtergrond als de Xbox uit staat?
Huh, deze vraag begrijp ik niet. :)

Ik heb beide opties aan staan, net als de automatische system update. Maar wat heeft dat te maken met dan in het begin mijn X soms uit viel vanwege die auto power off timer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie dat ook dat soms instant game response wel automatisch opstart bij een game en soms niet. Was voorheen niet het geval.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2020 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Licko schreef op zondag 6 december 2020 @ 13:45:
[...]

Jep, helaas worden op een goed scherm zulke dingen pijnlijk duidelijk. Ik stoor me er ook aan als het zie in games. Lekker next gen 😎
Ja echt bizar he. Het is alsof er iemand in real-time zit te verven in de lucht van GTA V wanneer ik met die camera draai. Ik kom het vaker tegen in games.

Ook in sommige games waar ik dan onderwater zwem, dan zie je dat rare "olie achtige" effect ook. Op mijn vorige tv, een Samsung Q9FN had ik het tijdens een scène in Game of Thrones. Smooth Gradation verhielp dat, maar dit is weer iets anders volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 6 december 2020 @ 13:56:
Hebben jullie dat ook dat soms instant game response wel automatisch opstart bij een game en soms niet. Was voorheen niet het geval.
Dat is ALLM toch? Volgens mij staat ie bij mij al aan wanneer ik al op het dashboard zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devilsnight schreef op zondag 6 december 2020 @ 13:59:
[...]

Dat is ALLM toch? Volgens mij staat ie bij mij al aan wanneer ik al op het dashboard zit.
Volgens mij wel ja. Normaal schakelde die altijd in als een game opstart, misschien heeft het te maken dat ik VRR had uitgeschakeld. Ik zit wat te experimenteren met de C9. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
D-Ed schreef op zondag 6 december 2020 @ 13:39:
[...]

Is allemaal makkelijk te vinden hier 👍

Zelfs 1 of 2 pagina’s terug te vinden ;)
Heb hem gevonden die post..
Even vraagje nog.
Ik hoef dus geen vpn aan te zetten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
airwolf83 schreef op zondag 6 december 2020 @ 14:15:
[...]

Even vraagje nog.
De methode zoals hierboven door @moca ook beschreven werkte altijd perfect bij mij maar gisteren (route Eneba -> code inwisselen) ging niet goed. Mijn account bleef op NL staan. Ik moest deze keer de VPN + een adres in Brazilië invoeren..

Was even schrikken maar ook dat verliep verder helemaal goed 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 05:27
Ik kom net bij toeval een video op YouTube tegen met een fix voor COD: BOCW. Het schijnt dat, zelfs als je de cross gen versie hebt gekocht en geinstalleerd, dat het kan gebeuren dat de basegame niet XSX|S geoptimaliseerd is. Oftewel, de verkeerde versie wordt geinstalleerd. Dit kan crashes veroorzaken.

Nu dacht ik zeker te weten dat ik de juiste versie had geinstalleerd, maar nadat ik dit volgens de uitleg van de video checkte, bleek dat niet zo te zijn. Voor de laatste game-update stopte de game er af en toe mee. Vooral als ik een gameclip wilde opnemen. Verder kan ik multiplayer eigenlijk niet met raytracing aan spelen. Ik had gewoon alle packs gedownload en geinstalleerd, waaronder raytracing. Dus ik heb de game net eraf gegooid en ben alles opnieuw aan het installeren volgens onderstaande video. Hopelijk ga ik verschil merken. Laat het hier nog wel even weten.

De video:
YouTube: Call of Duty Cold War - Xbox Crashing Glitch SOLVED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rpower18
  • Laatst online: 11-09 10:01

Rpower18

PSN: Rpower18

airwolf83 schreef op zondag 6 december 2020 @ 14:15:
[...]

Even vraagje nog.
Met mijn bovengenoemde methode hoef je geen VPN te gebruiken.

Is het wellicht een idee om van zo'n post mbt buitenlandse stores, om daarvan een sticky te maken of in de topic start te plaatsen? Want dezelfde vragen komen om de 3-4 pagina's regelmatig weer terug.

[ Voor 27% gewijzigd door Rpower18 op 06-12-2020 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
Rpower18 schreef op zondag 6 december 2020 @ 14:56:
[...]

Met mijn bovengenoemde methode hoef je geen VPN te gebruiken.

Is het wellicht een idee om van zo'n post mbt buitenlandse stores, om daarvan een sticky te maken of in de topic start te plaatsen? Want dezelfde vragen komen om de 3-4 pagina's regelmatig weer terug.
Oke, thnx ik ga straks eens een poging wagen met het aankopen van cyberpunk

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Xbox valt niet meer uit.. leek idd te weinig koele lucht te hebben gekregen vanuit het kastje, staat nu op de kast naast de tv en geen problemen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijsdm
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
Edit: Ik moet even beter lezen.

[ Voor 94% gewijzigd door Matthijsdm op 06-12-2020 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterchiev
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 08:00
Weten jullie hoe dit werkt.

Ik en mijn vrouw hebben een account allebei ingelogd op de Xbox series x. Ik heb de gamepass ultimate gekocht. Hoe kan ze daar op mee?
Of moeten de games altijd via mij gedownload worden? En hoe zit dat met online gamen? Kan ze wel online?

Thanks voor alle vragen te beantwoorden alvast😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-09 12:58
devilsnight schreef op zondag 6 december 2020 @ 13:53:
[...]

Huh, deze vraag begrijp ik niet. :)

Ik heb beide opties aan staan, net als de automatische system update. Maar wat heeft dat te maken met dan in het begin mijn X soms uit viel vanwege die auto power off timer?
Omdat je het volgende aangaf:
Dus ik had een paar keer dat ik de console aan liet voor downloads toen ik even naar de shop moest of met de hond weg.

Console hoef je niet aan te laten staan voor de downloads. Die gaan na afsluiten gewoon door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
Masterchiev schreef op zondag 6 december 2020 @ 16:59:
Weten jullie hoe dit werkt.

Ik en mijn vrouw hebben een account allebei ingelogd op de Xbox series x. Ik heb de gamepass ultimate gekocht. Hoe kan ze daar op mee?
Of moeten de games altijd via mij gedownload worden? En hoe zit dat met online gamen? Kan ze wel online?

Thanks voor alle vragen te beantwoorden alvast😁
Xbox instellen als Home Xbox onder het account dat de gamepass heeft. Dan kunnen de anderen op de console meeliften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooraalkikker
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 14:56
Ik heb even een vraagje omtrent een goede headset.

Wat voor type headset zorgt voor een ultieme game-ervaring? Ik ben zelf op onderzoek geweest, maar heb niet heel veel verstand van audio.

Ik zie dat de Xbox Atmos ondersteunt, maar ook DTS en Dolby Digital, is dat dan weer hetzelfde? Of zit daar weer verschil in? En wat heeft dan de voorkeur? Ik ben geen competitieve speler, maar ben er echt 1 voor de beleving.

Ik zat aan een budget te denken van rond de 80 euro, maar heb geen idee of je dan een beetje kwaliteit kan kopen die optimaal gebruik maakt van de xbox series x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcwizz_fts
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 25-04-2022
Mooraalkikker schreef op zondag 6 december 2020 @ 17:24:
Ik heb even een vraagje omtrent een goede headset.

Wat voor type headset zorgt voor een ultieme game-ervaring? Ik ben zelf op onderzoek geweest, maar heb niet heel veel verstand van audio.

Ik zie dat de Xbox Atmos ondersteunt, maar ook DTS en Dolby Digital, is dat dan weer hetzelfde? Of zit daar weer verschil in? En wat heeft dan de voorkeur? Ik ben geen competitieve speler, maar ben er echt 1 voor de beleving.

Ik zat aan een budget te denken van rond de 80 euro, maar heb geen idee of je dan een beetje kwaliteit kan kopen die optimaal gebruik maakt van de xbox series x.
De tweakers in het headset forum staan voor je klaar! 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooraalkikker
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 14:56
hcwizz_fts schreef op zondag 6 december 2020 @ 17:37:
[...]

De tweakers in het headset forum staan voor je klaar! 😉
Ah dat is er ook. Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Licko schreef op zondag 6 december 2020 @ 13:45:
[...]

Um.. GTAV is ook geen next gen game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
moca schreef op zondag 6 december 2020 @ 13:40:
[...]

Koop een MS xbox gift card aan van het betreffende land*
Ga naar xbox.com, sign in met je account, ga linksonderaan de pagina naar change locale en verander in het land waarvan je de xbox points gekocht hebt
Klik rechtsboven op je profiel > Microsoft Account > Payment & Billing > Payment Options > Redeem a code or gift card
Geef de codes in die je ontvangen hebt van je seller en ga terug naar store.xbox.com, controleer linksonderaan dat je locale nog steeds staat op die van de gewenste store
SHOP! Kies een game, selecteer de digitale editie en klik buy now, selecteer dan i.p.v. je paypal of CC (die een error gaan geven) de xbox points die op je account zijn toegevoegd > download > done.
Mwah, het lijkt toch iets meer hit en miss dan jij nu beschrijft. Ik heb bijv problemen met de Xbox Turkije store. Zelfs na 72-96 uur wachten krijg ik nog steeds een foutmelding. Ook via VPN, de Xbox zelf (na eerst regio veranderd te hebben etc).

Ben inmiddels al 3 weken verder en inmiddels dus de sale gemist. Het gaat weliswaar maar om 16 euro die ik had gekocht, maar ik ben bang dat ik er naar kan fluiten.

[ Voor 7% gewijzigd door TTHEEBO1 op 06-12-2020 18:15 ]

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kal1mar1
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 26-07 23:24
kesj schreef op zondag 6 december 2020 @ 07:52:
[...]

Zit er niet een delay in je audio als je schiet? Dus dat het schieten geen input lag heeft (het reageert op beeld direct), maar dat je audio net iets later komt? Dat kan ook een gevoel van input lag geven. Dit euvel komt wel eens voor bij audio via bluetooth.
Heb dit even grondig nagekeken en verdomd, daar lijkt het idd op! Game heeft geen input lag maar de audio is een fractie later. Overigens is dit alleen als ik geen headset gebruik maar mijn 5.1 systeem (met ARC op Denon 1200 receiver).
Met headset (bedraad) levert dit geen problemen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 05:27
E.Bahram schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:21:
[...]

Heb dit even grondig nagekeken en verdomd, daar lijkt het idd op! Game heeft geen input lag maar de audio is een fractie later. Overigens is dit alleen als ik geen headset gebruik maar mijn 5.1 systeem (met ARC op Denon 1200 receiver).
Met headset (bedraad) levert dit geen problemen op.
Bedrade headset zou inderdaad dit probleem niet moeten veroorzaken. Dus dat is mooi. Nu nog even uit zien te vinden wat de vertraging in je receiver veroorzaakt. Ik heb mijn set al heel lang niet meer in gebruik. Zit er een optie in om audio sync te timen? Weet de exacte benaming niet. Maar je kent het vast wel van tv, als de stemmen niet gelijk lopen met de lippen (niet lipsync). Misschien kun je de audio net eerder of later laten komen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SunnieNL schreef op zondag 6 december 2020 @ 17:19:
[...]

Omdat je het volgende aangaf:
Dus ik had een paar keer dat ik de console aan liet voor downloads toen ik even naar de shop moest of met de hond weg.

Console hoef je niet aan te laten staan voor de downloads. Die gaan na afsluiten gewoon door.
Aaaah idd!

Klopt, dat wist ik. Maar soms ben ik echt maar even weg en dan laat ik hem aan. Maar dan bij thuiskomst doe ik nog even wat andere dingen en dan is het al vrij gauw een uurtje later en dan sluit ie af. Nu niet meer, hij staat nu op twee uur ongeveer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
Rpower18 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:54:
Voor alle mensen met vragen over het kopen van games in een andere buitenlandse store.

Allereerst ga je naar https://www.mtcgame.com/nl-NL

Aldaar koop je giftcards voor de desbetreffende store (bijvoorbeeld Brazilië)
Ik koos voor klarna en vervolgens Ideal. Ik heb ongeveer half uurtje op de code moeten wachten. Omdat de game in de Braziliaanse store 249 BR kost, moet je dus twee giftcards kopen. Ik heb voor het gemak twee keer 200 BR gekocht. Maar elke andere combinatie is mogelijk.

Vervolgens ga je naar https://xbox-store-checker.com/en/

Aldaar druk je op cyberpunk 2077 en druk je op de Braziliaanse store. Je wordt doorgelinkt naar de Braziliaanse Microsoft store. Vervolgens druk je op kopen met giftcards. En voer je de code van de giftcard welke je gekocht hebt bij mtc in.

Er wordt dan naar een Braziliaanse adres gevraagd, je kan deze daar zelf invoeren. Voor het gemak heb ik de Nederlandse ambassade in Sao Paulo gedaan. De website is in het Braziliaans dus een vertaler is wel handig. Nadat je het adres hebt toegevoegd kan je de aankoop voltooien en kan je de game laten installeren op je eigen Xbox.
Ik krijg een region mismatch als ik de code wil redeemen. Heb mijn region al aangepast naar Brazilie, uit en opnieuw ingelogd, maar zelfde error.

Hoe doen jullie dit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
AmonTobin schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:03:
[...]

Ik krijg een region mismatch als ik de code wil redeemen. Heb mijn region al aangepast naar Brazilie, uit en opnieuw ingelogd, maar zelfde error.

Hoe doen jullie dit dan?
Je moet de juiste pagina bezoeken. Voor Cyberpunk is dat: https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Licko

ZVDK

UltraSub schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:02:
[...]
Um.. GTAV is ook geen next gen game?
Je ziet 't bij meer games, ook recenter dan gta v. Devs mogen wel 's beginnen met meer recourses te pompen in hun gradients. Een moderne tv legt het probleem gewoon makkelijker bloot dan een lcd te van een paar jaar oud.

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
Daar was ik ook, maar krijg nog steeds:

This code is for another region
It was purchased in a different region from your account.

En bij MTC toch echt een Brazil gift card gekocht:

Xbox Gift Card Brazil - BR $200

Edit: kon de codes wel vanaf mijn Xbox redeemen nadat ik deze op Brazilie had gezet. Vervolgens kon ik vanuit de eerdere stappen in 1 keer door omdat het tegoed ondertussen al op mijn account stond. Cyberpunk is nu aan het downloaden.

Vraag me alleen af wat er gebeurt als ik mijn region weer terugzet. Werkt het dan nog steeds? Kan ik spel dan nog steeds downloaden/spelen?

[ Voor 24% gewijzigd door AmonTobin op 06-12-2020 19:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zo te merken hebben ze helaas die rare bug nog niet gefixed waar mensen in je party als een robot of blikkerig klinken. Maar echt alleen van mensen die zelf ook een XSX hebben.

Maatje van me zei net dat ik even heel blikkerig klonk. Had gehoopt dat dit in de eerste update zat. Of is die insider/preview update weer iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
Rpower18 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:54:
Voor alle mensen met vragen over het kopen van games in een andere buitenlandse store.

Allereerst ga je naar https://www.mtcgame.com/nl-NL

Aldaar koop je giftcards voor de desbetreffende store (bijvoorbeeld Brazilië)
Ik koos voor klarna en vervolgens Ideal. Ik heb ongeveer half uurtje op de code moeten wachten. Omdat de game in de Braziliaanse store 249 BR kost, moet je dus twee giftcards kopen. Ik heb voor het gemak twee keer 200 BR gekocht. Maar elke andere combinatie is mogelijk.

Vervolgens ga je naar https://xbox-store-checker.com/en/

Aldaar druk je op cyberpunk 2077 en druk je op de Braziliaanse store. Je wordt doorgelinkt naar de Braziliaanse Microsoft store. Vervolgens druk je op kopen met giftcards. En voer je de code van de giftcard welke je gekocht hebt bij mtc in.

Er wordt dan naar een Braziliaanse adres gevraagd, je kan deze daar zelf invoeren. Voor het gemak heb ik de Nederlandse ambassade in Sao Paulo gedaan. De website is in het Braziliaans dus een vertaler is wel handig. Nadat je het adres hebt toegevoegd kan je de aankoop voltooien en kan je de game laten installeren op je eigen Xbox.
Thnx,

Het is zojuist gelukt.
Cyberpunk voor 40 eu.
Kreeg de giftcards na 15 min

Wou eigenlijk cyberpunk pas kopen als de next gen patch uit was maar weet dat ik daar toch geen geduld voor heb dus was een mooie test om ff uit te proberen nu...

[ Voor 7% gewijzigd door airwolf83 op 12-12-2020 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
AmonTobin schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:09:
[...]

Vraag me alleen af wat er gebeurt als ik mijn region weer terugzet. Werkt het dan nog steeds? Kan ik spel dan nog steeds downloaden/spelen?
Ik heb mijn region geen eens hoeven te veranderen..
De store vroeg zelf aan mij of ikin de braziliaanse store wou blijven. Daarna codes ingeleverd en koop voltooid melde hij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
[...]

Edit: kon de codes wel vanaf mijn Xbox redeemen nadat ik deze op Brazilie had gezet. Vervolgens kon ik vanuit de eerdere stappen in 1 keer door omdat het tegoed ondertussen al op mijn account stond. Cyberpunk is nu aan het downloaden.

Als je een klein beetje zoekt dan kun je ook dit ‘probleem’ (en oplossing) makkelijk vinden hier.. Ik heb het notabene vandaag nog geschreven in dit topic..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

[...]

Als de aankoop gedaan is, waar dan ook, staat deze verbonden aan je account. Ergo; als je switched naar je eigen land blijft het gewoon werken

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 19:37
Guerilla schreef op zondag 6 december 2020 @ 08:23:
Dragon Quest IV is echt een toffe game. Heb er nu al veel uren in zitten. :D
Komt wel beetje langzaam op gang heb ik het idee
Koning-Admiraal schreef op zondag 6 december 2020 @ 13:06:
[...]

Waarom zou je geband worden? Linksom of rechtsom Microsoft krijgt gewoon zijn geld, en het wordt al zolang dat de Xbox bestaat gedoogd. Met gamekeys is het een ander verhaal, G2A zou ik vermijden.
Vorige week nog een game laten giften uit ARG. Dat werkt ook een partij prima _/-\o_
[...]

Mocht je ze kwijt willen hoor ik het graag ;)
SunnieNL schreef op zondag 6 december 2020 @ 17:20:
[...]

Xbox instellen als Home Xbox onder het account dat de gamepass heeft. Dan kunnen de anderen op de console meeliften.
Weet je zeker dat dit moet? Heb dit voorheen namelijk niet gedaan en ander account kon gewoon dezelfde games spelen (gf account)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• airwolf83
MrGizMo schreef op zondag 6 december 2020 @ 20:04:
[...]

Je bedoelt die fysieke games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
D-Ed schreef op zondag 6 december 2020 @ 19:55:
[...]

Als je een klein beetje zoekt dan kun je ook dit ‘probleem’ (en oplossing) makkelijk vinden hier.. Ik heb het notabene vandaag nog geschreven in dit topic..
Welke oplossing? Ik heb het zelf al opgelost. VPN dienst dan ook niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-08 08:16
MrGizMo schreef op zondag 6 december 2020 @ 20:04:
[...]

Komt wel beetje langzaam op gang heb ik het idee

[...]

Vorige week nog een game laten giften uit ARG. Dat werkt ook een partij prima _/-\o_

[...]

[...]

Weet je zeker dat dit moet? Heb dit voorheen namelijk niet gedaan en ander account kon gewoon dezelfde games spelen (gf account)
Ja home xbox instellen moet. Tenzij je beide accounts ingelogd bent(werkt ook maar is natuurlijk onhandig als je tegelijkertijd wil spelen). Zo deel ik namelijk ultimate en games met een vriend. Paar weken geleden speciaal een nieuw account aangemaakt om dit te doen om weer 3 jaar ultimate te krijgen via de upgrade methode. Ook gelijk cyberpunk samen gekocht.

[ Voor 4% gewijzigd door MissMe NL op 06-12-2020 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:12
Wat heb ik inmiddels een .... hekel gekregen aan dat halfgare vage systeem van controllers. Mijn Fifa heeft inmiddels 5 controllers zichtbaar bij 'select side', elke keer dat ik speel heb ik weer een andere kleur en zelfs met alle controllers aan, is er blijkbaar 'nog' een controller die de originele 'controller 1' zou moeten zijn. Zelfs regelmatig dat je via menu-knop je controller uitzet, maar ingame denkt die controller er nog steeds te zijn.

Reboot, restart, hard reboot, 2x spelen en hele ding is weer de weg kwijt.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
AmonTobin schreef op zondag 6 december 2020 @ 20:32:
[...]

Welke oplossing? Ik heb het zelf al opgelost. VPN dienst dan ook niet nodig.
Good for you (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V1RT
  • Laatst online: 10-03 20:30
dus het is beter om giftcards inwisselen dan gamekeys van verschillende landen ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Laatst online: 22-09 23:02
Nou beter, ik heb liever het gemak van met mijn paypall te betalen.
Klinkt stom maar ik koop de game in euros en zo betaal ik meteen mijn btw.
One click shop.
Dat het iets duurder is boeit me eigenlijk niet zo.
Als ik in Brazilië zou wonen verdiende ik niet hetzelfde als hier.

Gek genoeg betaal je met het betalen van btw mee om het hier zo "goed"te houden.
Tip:Als je je btw over je games in Brazilië betaalt is het misschien interessant voor je belastingaangifte als goed doel.

Als je om geld besparen geeft kun je je games beter tweedehans kopen en doorverkopen nadat je het hebt gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
[...]

Ja, als de game op je account staat kun je ‘waar ook ter wereld’ het spel spelen. Hou er wel rekening mee dat je een Xbox 5x per jaar van regio mag wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

SunnieNL schreef op zondag 6 december 2020 @ 22:26:
[...]

Ja, als de game op je account staat kun je ‘waar ook ter wereld’ het spel spelen. Hou er wel rekening mee dat je een Xbox 5x per jaar van regio mag wisselen.
Dat is alleen een limiet op je Home Xbox instelling. Van regio mag je iedere minuut wisselen als je dat wilt (op de console) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antigo
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 21-09 22:59
Thanks voor de link. Dat zou ik toch niet in die staat op een one S willen spelen. Vreselijke pop in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
Notna schreef op zondag 6 december 2020 @ 22:30:
[...]

Dat is alleen een limiet op je Home Xbox instelling. Van regio mag je iedere minuut wisselen als je dat wilt (op de console) :+
Ja, limiet op je Home Box instelling. Dezelfde limiet is er ook voor je account, als je hele Microsoft account/Xbox account naar een ander land verhuisd. Maar dat is helemaal niet nodig en zorgt alleen maar voor problemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Turtle Beach Stealth 700 gen 2

Is er een manier om die mic minder gevoelig te maken? Ik kan niet eens super rustig en heel stilletjes een toetje eten en mijn mates horen het allemaal, bizar goed horen ze het.

De mic van de TB Elite 800x was echt veel minder gevoelig maar qua geluidskwaliteit wel echt trash weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antigo
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 21-09 22:59
Als je in detail kijkt ziet dit er toch echt niet goed uit. NPC met de blauwe broek komt letterlijk 6 keer langs op 30 secs. De neergeschoten NPC’s verdwijnen meteen... geen schade aan de wagens bij een crash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
MissMe NL schreef op zondag 6 december 2020 @ 20:59:
[...]

Ja home xbox instellen moet. Tenzij je beide accounts ingelogd bent(werkt ook maar is natuurlijk onhandig als je tegelijkertijd wil spelen). Zo deel ik namelijk ultimate en games met een vriend. Paar weken geleden speciaal een nieuw account aangemaakt om dit te doen om weer 3 jaar ultimate te krijgen via de upgrade methode. Ook gelijk cyberpunk samen gekocht.
Toch een keer naar kijken dan :) Voorheen nooit problemen mee gehad namelijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:43
Antigo schreef op zondag 6 december 2020 @ 22:59:
[...]

Als je in detail kijkt ziet dit er toch echt niet goed uit. NPC met de blauwe broek komt letterlijk 6 keer langs op 30 secs. De neergeschoten NPC’s verdwijnen meteen... geen schade aan de wagens bij een crash.
Yikes, ziet eruit als een goedkope kloon van GTA. Hoop dat het meer te bieden heeft.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guerilla
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 25-08 23:47
loekf2 schreef op maandag 7 december 2020 @ 00:26:
[...]

Yikes, ziet eruit als een goedkope kloon van GTA. Hoop dat het meer te bieden heeft.
Dit spel gaat de hype niet waarmaken. Tenzij het verhaal heel sterk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 19:03
[...]

Op de Xbox one s....

Dat is een console uit 2013, pretty much. Met Jaguar cpus zo traag als dikke stront door een rietje.

Ik vind het nog een wonder dat het er zo uit ziet op dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
De leaks tot nu toe, het late beschikbaar zijn van review copies en pas volgend jaar een patch voor XSS/XSX zorgt er wel voor dat ik nog mooi even blijf wachten met kopen want het is niet enorm overtuigend.

Sowieso is die game te erg gehyped, kan dan bijna alleen maar tegen gaan vallen, hoe waanzinnig enthousiast journalisten al wel niet zijn geweest afgelopen jaren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Deze is echt goed gelukt. Zou het zo kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Of deze in het wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ja dat viel me ook op. Keihard tegen andere auto's aanrijden, maar geen schade. Dat is wel heel jammer. Vraag me af waarom ze daarvoor hebben gekozen. Ik ga niet constant in die game rijden, ik zal veel te voet verkennen, maar dit is wel jammer.

[ Voor 8% gewijzigd door devilsnight op 07-12-2020 01:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-08 08:16
Blijkbaar zijn wij minder slim dan PlayStation eigenaren 😂

https://upcoming.nl/artik...d=312244.fN8FKe8E1uWt5hMV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinNolan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-08 23:51
devilsnight schreef op zondag 6 december 2020 @ 22:47:
Turtle Beach Stealth 700 gen 2

Is er een manier om die mic minder gevoelig te maken? Ik kan niet eens super rustig en heel stilletjes een toetje eten en mijn mates horen het allemaal, bizar goed horen ze het.

De mic van de TB Elite 800x was echt veel minder gevoelig maar qua geluidskwaliteit wel echt trash weer.
In de app kan je de gevoeligheid instellen. Bij mij hoorde je mij iedere keer ademen. Opgelost in de app

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KevinNolan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-08 23:51
SunnieNL schreef op zondag 6 december 2020 @ 17:20:
[...]

Hoe werkt het dan met 2 xboxen in huis? Heb de one X bij mijn dochters neer gezet. Maar als ik beneden aan het spelen ben kunnen hun boven niet spelen. Ik heb de beneden Xbox als home aangemerkt. Meiden hebben een account die in my family zit. Als ik niet ingelogd ben boven hebben ze niet de game pass ultimate voordelen en als ik wel ingelogd ben boven krijgen ze de melding dat je maar op 1 Xbox tegelijk kan spelen als ik toevallig beneden om aan het gamen ben

Acties:
  • +4 Henk 'm!
KevinNolan schreef op maandag 7 december 2020 @ 05:15:
[...]

Hoe werkt het dan met 2 xboxen in huis? Heb de one X bij mijn dochters neer gezet. Maar als ik beneden aan het spelen ben kunnen hun boven niet spelen. Ik heb de beneden Xbox als home aangemerkt. Meiden hebben een account die in my family zit. Als ik niet ingelogd ben boven hebben ze niet de game pass ultimate voordelen en als ik wel ingelogd ben boven krijgen ze de melding dat je maar op 1 Xbox tegelijk kan spelen als ik toevallig beneden om aan het gamen ben
Er zijn twee manieren waarmee de dingen waar jouw account toegang heeft, zoals gamepass, gebruikt kunnen worden door andere accounts.

De eerste is als jouw account ook ingelogd is, maar dat kan zoals je ondervonden hebt maar op één console tegelijk. Het kan dus niet op console x als jij tegelijk op console y aan het spelen bent.

De tweede is dat je een console als home console in kan stellen. Op die console hoef je dan niet ingelogd te zijn om andere accounts gebruik te laten maken van jouw dingen.

Als je beneden console dan home console is en jij bent daarop actief met je eigen account dan is het dus inderdaad niet mogelijk om op een andere console ook gebruik te maken van je gamepass. Dat kan alleen maar als de andere console je home is. Als jij dus overwegend beneden speelt dan zou je de boven Xbox home moeten maken en dan kan daar wel gespeeld worden. Nadeel is dat jij op de beneden console wel altijd online moet zijn, als je internet er uit ligt dan kun je daar niet spelen want er moet dan altijd op de server gecheckt kunnen worden dat je account maar op één console actief is.

Edit: in theorie zou het ook moeten kunnen door de beneden Xbox van internet af te halen, dan kun je daar offline spelen met je eigen account en boven ook ingelogd zijn (als beneden home is). Maar lijkt me wat omslachtig :)

[ Voor 6% gewijzigd door Finraziel op 07-12-2020 06:34 ]

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22-09 19:58
SecondGuess schreef op zondag 6 december 2020 @ 21:57:
Nou beter, ik heb liever het gemak van met mijn paypall te betalen.
Klinkt stom maar ik koop de game in euros en zo betaal ik meteen mijn btw.
One click shop.
Dat het iets duurder is boeit me eigenlijk niet zo.
Als ik in Brazilië zou wonen verdiende ik niet hetzelfde als hier.

Gek genoeg betaal je met het betalen van btw mee om het hier zo "goed"te houden.
Tip:Als je je btw over je games in Brazilië betaalt is het misschien interessant voor je belastingaangifte als goed doel.

Als je om geld besparen geeft kun je je games beter tweedehans kopen en doorverkopen nadat je het hebt gespeeld.
Maar dan kun je games dus niet op releasedag spelen. En je mag weer met schijfjes gaan pielen en dat wil ik juist niet.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ik begrijp het niet :+

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Die site is ook ontworpen voor mensen met een laag IQ? Voel mijn breincellen massaal hara-kiri plegen terwijl ik naar dat gedrocht kijk :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Finraziel schreef op maandag 7 december 2020 @ 06:32:
[...]

Er zijn twee manieren waarmee de dingen waar jouw account toegang heeft, zoals gamepass, gebruikt kunnen worden door andere accounts.

De eerste is als jouw account ook ingelogd is, maar dat kan zoals je ondervonden hebt maar op één console tegelijk. Het kan dus niet op console x als jij tegelijk op console y aan het spelen bent.

De tweede is dat je een console als home console in kan stellen. Op die console hoef je dan niet ingelogd te zijn om andere accounts gebruik te laten maken van jouw dingen.

Als je beneden console dan home console is en jij bent daarop actief met je eigen account dan is het dus inderdaad niet mogelijk om op een andere console ook gebruik te maken van je gamepass. Dat kan alleen maar als de andere console je home is. Als jij dus overwegend beneden speelt dan zou je de boven Xbox home moeten maken en dan kan daar wel gespeeld worden. Nadeel is dat jij op de beneden console wel altijd online moet zijn, als je internet er uit ligt dan kun je daar niet spelen want er moet dan altijd op de server gecheckt kunnen worden dat je account maar op één console actief is.

Edit: in theorie zou het ook moeten kunnen door de beneden Xbox van internet af te halen, dan kun je daar offline spelen met je eigen account en boven ook ingelogd zijn (als beneden home is). Maar lijkt me wat omslachtig :)
MS ging toch toestaan dat je op meerdere devices ingelogd bent? Dan kan ie gewoon inloggen op de xbox boven en toch iemand anders laten spelen
En zelf beneden gewoon spelen

https://www.windowscentra...le-devices-simultaneously

Tenzij het alleen maar werkt met xCloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:43
BS. Ik heb hier beide staan.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

loekf2 schreef op maandag 7 december 2020 @ 07:54:
[...]

BS. Ik heb hier beide staan.
Maakt je dat dan gemiddeld?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 16:29
Finraziel schreef op maandag 7 december 2020 @ 06:32:
[...]

Er is nog een derde manier :)
Ik heb er 3 thuis staan en dit werkt ook.

- Series X is ingelogd op mijn account
- One X is ingesteld op Home en op mijn dochters account standaard ingelogd.
- One ( eerste versie ) Word standaard ingelogd op mijn Vriendins Account die weer onder MS als Familie staat en kan dus gebruik maken van de diensten van het Hoofd account ( ik ) dus niet allen alle Office meuk maar ook de games ( gamepass ) zoals het er nu uitziet en werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
KevinNolan schreef op maandag 7 december 2020 @ 05:08:
[...]

In de app kan je de gevoeligheid instellen. Bij mij hoorde je mij iedere keer ademen. Opgelost in de app
Als jij beneden aan het spelen ben op jou account, en dat is ook je home Xbox gaat het niet werken... alleen de home Xbox geniet van alle voordelen op alle accounts en alleen op de home Xbox kun je dus spelen onder een ander account dan die van de eigenaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

038Robijno schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 23:37:
Mijn Xbox series X valt regelmatig spontaan uit.. meer mensen hier last van??
Gisteren nieuw aangesloten en was bezig met meerdere dingen tegelijk, liep vast en een paar seconden later ook uit. Daarna 0,0 problemen meer gehad.

Mijn nieuwe One S en One X vielen in het begin ook wel eens uit, dit gebeurde ook maar 1 of 2 keer.

Al een volledige reset uitgevoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:25

CerandoX.nl

Vides

Zit er echt aan te denken om de expension card te kopen. Mijn XSX zit vol en ik wil Cyberpunk ook gaan installeren. Maar ja 240-250 euro is een hoog bedrag en nee wil ook geen USB SSD kopen voor One en 360 games.

Keuzes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
CerandoX.nl schreef op maandag 7 december 2020 @ 09:34:
Zit er echt aan te denken om de expension card te kopen. Mijn XSX zit vol en ik wil Cyberpunk ook gaan installeren. Maar ja 240-250 euro is een hoog bedrag en nee wil ook geen USB SSD kopen voor One en 360 games.

Keuzes...
De vraag is waarom niet, waar zit het probleem als je een USB SSD aanschaft ?
Deze zijn relatief goedkoop nu, en anders niet zeiken >:) om de prijs en aanschaffen die Card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-09 16:04

Keuzes...
Heb hem net gekocht! €225 via MP als je zoekt. Blijft een smak geld, maar heb niet het idee dat ze heel erg veel in prijs dalen het eerste en misschien wel 2e jaar, maar dat weet nog niemand!

Had hem nu nodig O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 09:47
Wat zal de total install size worden van Cyberpunk incl. day one patch? Zo rond de 120GB toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 19:42
Gisteravond nog een lekker potje gespeeld in Gears Of War 4, King Of The Hill.

De MP van Gears Of War 4 speelt zóveel lekkerder en "smoother" dan Gears 5. Lastig om te definiëren waar dat precies aan ligt.

Xbox Live: Springbok NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Springbokkie
DutchOwnage schreef op maandag 7 december 2020 @ 09:52:
Wat zal de total install size worden van Cyberpunk incl. day one patch? Zo rond de 120GB toch?
Day One patch schijnt iets van 51 GB te zijn inderdaad. En dan heb je nog niet eens de Series-patch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Keuzes...
Hier hetzelfde. Maar eigenlijk ook wel stom om te doen... ik kan de games die ik heb uitgespeeld ook verwijderen. Maar om een 1 of andere reden doe ik dat maar niet. :+
Volgens mij staan de save games ook in de Cloud van zowel de 360, One en Series S/X games. Kan iemand dat wellicht bevestigen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Springbokkie
Ben ik trouwens nou de enige die twijfelt aan Cyberpunk 2077? Voor mij het zeker geen insta-buy.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
Springbokkie schreef op maandag 7 december 2020 @ 09:57:
Ben ik trouwens nou de enige die twijfelt aan Cyberpunk 2077? Voor mij het zeker geen insta-buy.
Na gisteren de beelden gezien te hebben van de Series S versie, beetje wel ja. Beetje leeg ook qua npc's op straat? Naast geen schademodel voor de voertuigen? :? . Lijkt mij niet dat dat opeens wezenlijk anders is op een XSX.

Na jah, met het verhaal zal het wel goed zitten lijkt mij.

[ Voor 6% gewijzigd door DutchOwnage op 07-12-2020 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Hier hetzelfde, teveel redenen om er op dit moment niet zoveel vertrouwen in te hebben dat het (bij release) een topgame zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
Verwijderd schreef op maandag 7 december 2020 @ 09:55:
[...]

Hier hetzelfde. Maar eigenlijk ook wel stom om te doen... ik kan de games die ik heb uitgespeeld ook verwijderen. Maar om een 1 of andere reden doe ik dat maar niet. :+
Volgens mij staan de save games ook in de Cloud van zowel de 360, One en Series S/X games. Kan iemand dat wellicht bevestigen?
Save games komen idd in de cloud.
Maar waarom verwijderen verplaats ze gewoon naar een externe ssd, als je de game weer meer wilt spelen verplaats je hem weer.
Ja het kost ff extra tijd ( 4min of zo per game ), op deze manier ga ik het voorlopig doen.
Die card... ja die zal er ooit komen maar om er nu zoveel geld aan uit te geven vind ik voor nu nog niet de moeite waard. De meeste spellen die ik nu speel zijn nog niet geoptimaliseerd voor de series X dus daarvoor hoef ik het nog niet te doen.
maar goed dit is mijn redenatie :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Springbokkie
DutchOwnage schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:00:
[...]

Na gisteren de beelden gezien te hebben van de Series S versie, beetje wel ja. Beetje leeg ook qua npc's op straat? Naast geen schademodel voor de voertuigen? :? . Lijkt mij niet dat dat opeens wezenlijk anders is op een XSX.

Homeland schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:00:
[...]

Hier hetzelfde, teveel redenen om er op dit moment niet zoveel vertrouwen in te hebben dat het (bij release) een topgame zal zijn.
Ik heb nog bijna niets gezien van die game. Al die Night City Wires heb ik aan mijn neus voorbij laten gaan.
Ik heb nog nooit een CD Project Red game gespeeld (nee, The Witcher 3 ook niet) en als ik van tevoren al weet dat ik never het onderste uit de kan zal kunnen halen (gebrek aan tijd voor een 175 à 200+ uur durende playthrough), dan betwijfel ik of Cyberpunk 2077 iets voor mij zal zijn of dat het voor mij verstandig is om er niet aan te beginnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
Springbokkie schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:16:
[...]

[...]

Ik heb nog bijna niets gezien van die game. Al die Night City Wires heb ik aan mijn neus voorbij laten gaan.
Ik heb nog nooit een CD Project Red game gespeeld (nee, The Witcher 3 ook niet) en als ik van tevoren al weet dat ik never het onderste uit de kan zal kunnen halen (gebrek aan tijd voor een 175 à 200+ uur durende playthrough), dan betwijfel ik of Cyberpunk 2077 iets voor mij zal zijn of dat het voor mij verstandig is om er niet aan te beginnen.
Heb 'm wel gepreordert in ieder geval. Mocht nou blijken dat er aan de technische kant erg veel tekortkomingen blijken te zijn, blijft ie mooi nog even in het doosje. Want ja, Witcher 3 was ook pas na een aantal patches lekker speelbaar, maar had ik uiteindelijk wel mooi 250 uur inzitten. Zit nog volop in AC Valhalla ook, daar ga ik ook al richting de 100 uur. Daar moet je inderdaad wél de tijd voor hebben, of kunnen maken.

[ Voor 6% gewijzigd door DutchOwnage op 07-12-2020 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:13

Nogne

>.<

Nee zeker niet, ik wacht zelf tot de XSX patch er is. Wil de game niet eerder opstarten want ben bang dat ik dan de game al ga spelen voordat de patch er is.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErwinJ schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:03:
[...]

Save games komen idd in de cloud.
Maar waarom verwijderen verplaats ze gewoon naar een externe ssd, als je de game weer meer wilt spelen verplaats je hem weer.
Ja het kost ff extra tijd ( 4min of zo per game ), op deze manier ga ik het voorlopig doen.
Die card... ja die zal er ooit komen maar om er nu zoveel geld aan uit te geven vind ik voor nu nog niet de moeite waard. De meeste spellen die ik nu speel zijn nog niet geoptimaliseerd voor de series X dus daarvoor hoef ik het nog niet te doen.
maar goed dit is mijn redenatie :)
Dan moet ik een externe SSD aanschaffen. Dan kan ik net zo goed gelijk voor een 1TB expension card gaan :).
Ik heb er geen problemen mee om games opnieuw te downloaden. Ik heb een 375 up/down internet lijn, tot nu toe ervaar ik dat games op die snelheid ook gedownload worden. Dus ik heb er geen problemen mee om af en toe wat opnieuw te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrGizMo schreef op maandag 7 december 2020 @ 07:52:
[...]

MS ging toch toestaan dat je op meerdere devices ingelogd bent? Dan kan ie gewoon inloggen op de xbox boven en toch iemand anders laten spelen
En zelf beneden gewoon spelen

https://www.windowscentra...le-devices-simultaneously

Tenzij het alleen maar werkt met xCloud
Dat is natuurlijk een gerucht, maar zelfs daar zeggen ze:
You'll still only be able to launch games on one device at a time using your account
Dus voor dit scenario zou dat niks uitmaken, dat gaat puur om het kunnen gebruiken van media apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
Springbokkie schreef op maandag 7 december 2020 @ 09:55:
[...]

Day One patch schijnt iets van 51 GB te zijn inderdaad. En dan heb je nog niet eens de Series-patch.
Series patch zou juist kleiner moeten zijn. Geen noodzaak meer voor dubbele textures en hardware matige compressie. Vraag is uiteraard of dit al geimplementeerd is of dat het pas in de next-gen versie gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Finraziel schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:34:
[...]

Dat is natuurlijk een gerucht, maar zelfs daar zeggen ze:
You'll still only be able to launch games on one device at a time using your account
Dus voor dit scenario zou dat niks uitmaken, dat gaat puur om het kunnen gebruiken van media apps.
Ja maar meneer logt in op Console B en speelt gewoon op Console A. Zijn kinderen spelen met hun account op Console B

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een vriend van mij zei dat hij allemaal berichten had gelezen van mensen die Cyberpunk eerder hebben dat het vreselijk op de oude consoles draait en dat er gewoon echt game breaking bugs zijn. Dit is natuurlijk zonder die day one patch.

Degene die hem al op 9 december spelen, de patch zit er dan nog niet bij toch? Das echt wachten op 10 december dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
devilsnight schreef op maandag 7 december 2020 @ 11:28:
Een vriend van mij zei dat hij allemaal berichten had gelezen van mensen die Cyberpunk eerder hebben dat het vreselijk op de oude consoles draait en dat er gewoon echt game breaking bugs zijn. Dit is natuurlijk zonder die day one patch.

Degene die hem al op 9 december spelen, de patch zit er dan nog niet bij toch? Das echt wachten op 10 december dan.
Alle mensen die hem nu spelen, spelen hem zonder de day 1 patch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C4D
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 20:21

C4D

DutchOwnage schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:00:
[...]

Blijkbaar zijn er meer NPC's als je zonder voertuig onderweg bent.
Het is overigens verschrikkelijk irritant om een wanted level te krijgen door duffe NPCs op straat, dus ik ben erg blij dat ze ervoor gekozen hebben om dit te minimaliseren.

Het verhaal staat overigens voor mij op #1. De witcher 3 was zelfs op de switch nog goed te doen, ondanks een flinke downgrade TOV de PS4 versie.

psn: lupusergo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:51

Vagax

Hehe

Heb een pre order van Cyberpunk 2077 staan voor afhalen, nog niet voor betaald maar ik wacht het denk ook wel voorzichtig af. Lijkt er op dat de hype al omslaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SunnieNL schreef op maandag 7 december 2020 @ 11:30:
[...]

Alle mensen die hem nu spelen, spelen hem zonder de day 1 patch.
Ja precies. Er kan dus een heleboel gefixed worden in die patch. Al denk ik nog steeds dat er wel issues hier en daar zullen zijn. Altijd zo met die super grote open world games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 13:28
Hier ook :) Ik wacht het allemaal maar eens rustig af. Zeker gezien de uitstelhistorie van deze game alsmede track record van devs wacht ik wel even een paar patch cycles. Witcher 3 kwam ook pas later goed tot z'n recht.
Pagina: 1 ... 60 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord