ah dan moet je argentijnse account aanmaken ofzo?
Playstation 5

Over dit was toch ook een hele discussie hier?
nee, maar er zijn genoeg sites waar uitgelegd hoe. GoogleStylze schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 14:20:
[...]
ah dan moet je argentijnse account aanmaken ofzo?
lG C9 tv.
Voor mij is het niet zozeer de graphics maar meer de gameplay. Heb je 1 race gedaan, dan heb je ze eigenlijk allemaal wel gedaan. Je wint ook alleen maar plekken als je je auto er echt in gooit en eenmaal los halen ze je toch niet meer in. Ja je hebt wat verschil in weer, ondergrond en whatever maar het is minimaal.sohus schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 13:54:
Dirt 5 2.0 update incoming (wink naar Dirt Rally 2.0?). Tot nu toe is dit mijn slechtste aankoop, zelfs voor 16 euro. Engine loopt echt compleet bagger, gigantische tearing and framerate issues.... echt bagger werk van Codemasters. Ik moet niks hebben van race games die niet stabiel 60fps lopen, dus tot die tijd laat ik de game lekker links liggen. Game heeft ook echt een raar kleurenpalet wat enerzijds wel cool is maar soms ook echt foeilelijk.
[...]
Ik heb overigens op aanraden van iemand anders in het topic WRC9 gehaald en die valt me nog wel positief mee. Is wel een stuk pittiger dan ik had verwacht, maar toch wel leuk (al wel iets te lastig voor de arcade-fans van Dirt 5).
Maar voor fans van dergelijke track-racers lijkt me Wreckfest nog steeds de betere aankoop. Daar is nog een next-gen update voor gepland, maar wanneer die uitkomt is nog onduidelijk. Een lekkere beuk-game waar je echt heel anders moet rijden om een beetje succesvol te ze zijn (lees: de finish te halen). Of je gaat gewoon lekker iedereen beuken, dat is ook wel tof
[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 05-12-2020 15:04 ]
Volgens mij was die een tijdje gratis gedurende een weekend, deed mij heel erg denken aan Destruction Derby van (behoorlijk) wat jaartjes geleden, nostalgieMartinspire schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 15:03:
[...]
Voor mij is het niet zozeer de graphics maar meer de gameplay. Heb je 1 race gedaan, dan heb je ze eigenlijk allemaal wel gedaan. Je wint ook alleen maar plekken als je je auto er echt in gooit en eenmaal los halen ze je toch niet meer in. Ja je hebt wat verschil in weer, ondergrond en whatever maar het is minimaal.
Ik heb overigens op aanraden van iemand anders in het topic WRC9 gehaald en die valt me nog wel positief mee. Is wel een stuk pittiger dan ik had verwacht, maar toch wel leuk (al wel iets te lastig voor de arcade-fans van Dirt 5).
Maar voor fans van dergelijke track-racers lijkt me Wreckfest nog steeds de betere aankoop. Daar is nog een next-gen update voor gepland, maar wanneer die uitkomt is nog onduidelijk. Een lekkere beuk-game waar je echt heel anders moet rijden om een beetje succesvol te ze zijn (lees: de finish te halen). Of je gaat gewoon lekker iedereen beuken, dat is ook wel tof
Wellicht op mijn aanraden, speel die game enorm veel op dit moment. Vind hem echt helemaal top, en in bijna alle opzichten leuker en beter dan Dirt Rally 2.0. Hopelijk krijgt Dirt nog wat fatsoenlijke updates de komende jaren en lossen ze veel problemen op. Je AI tegenstanders zijn inderdaad ook niet veel waard.Martinspire schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 15:03:
[...]
Ja hij is fantastisch. Ik had al 10 uur op de klok staan tot einde van de demo en nu alweer 2 gebieden verder na gisterenavond en vanmorgen. Het is inderdaad zoetsappig, maar daarom des te vermakelijker. Het is een echte RPG van de oude stempel qua gevoel met toch wel redelijk moderne elementen. Ik vind vooral de Ultra Speed battle mode in combinatie met auto-forward dialogen en de semi-auto battles erg fijn, dan gaat alles wat sneller inclusief hier en daar wat grinden en is het gewoon erg leuk. Zonder die features ben je 100x per minuut op een "Confirm" knop aan het rammen en dat haalt voor mij de immersion eruit.Verwijderd schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 12:58:
Gisteren begonnen aan dragon quest in gamepass. Nog niet veel gedaan maar wat een zoetsappige zooi zeg... i love it.![]()
Heerlijk weer eens een jrpg na al die westerse "realistische" meuk. Dikke aanrader.
Ja ik wil hem ook best wel graag op de series x uitproberen, maar ik ben al een eindje in de switch versie. Al is een eindje (15 uur) in zo'n RPG waarschijnlijk nog steeds bij het begin zijn, maar enfin.sohus schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 15:25:
[...]
Ja hij is fantastisch. Ik had al 10 uur op de klok staan tot einde van de demo en nu alweer 2 gebieden verder na gisterenavond en vanmorgen. Het is inderdaad zoetsappig, maar daarom des te vermakelijker. Het is een echte RPG van de oude stempel qua gevoel met toch wel redelijk moderne elementen. Ik vind vooral de Ultra Speed battle mode in combinatie met auto-forward dialogen en de semi-auto battles erg fijn, dan gaat alles wat sneller inclusief hier en daar wat grinden en is het gewoon erg leuk. Zonder die features ben je 100x per minuut op een "Confirm" knop aan het rammen en dat haalt voor mij de immersion eruit.
Ik vind het zo jammer dat er in deze tijd nog steeds geen cross save is voor dit soort spellen tussen bijvoorbeeld de Xbox en Switch. Ik snap het natuurlijk uit het oogpunt van de console fabrikanten wel, maar vind het gewoon zo oubollig. Waarom is je save alleen geldig voor dat bepaalde apparaat? Je hebt het spel voor allebei de platformen gekocht en zijn qua content identiek aan elkaar?
Mij weerhoudt het nu juist om het spel weer verder te spelen, omdat ik weet dat ik op de xbox series x een andere (ik zeg niet betere) ervaring krijg. Ik zou zo graag willen switchen tussen deze twee spelcomputers om het spel uiteindelijk uit te spelen. Alle twee hebben gewoon zo hun plus- en minpunten.
Ik mis op dat gebied gewoon echt dat nextgen gevoel; dat je zo van het ene na het andere apparaat kan wisselen zonder moeilijkheden. Zoals je nu hebt tussen de Xbox en PC.
Ik zou met alle liefde een spel 2x kopen om de cross saves tussen deze twee apparaten te hebben. Tuurlijk heb je xcloud, maar dat vind ik het nog net niet. Gewoon offline dit soort spellen kunnen spelen is ideaal.
dank voor de tip!GlorixJim schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 14:28:
[...]
nee, maar er zijn genoeg sites waar uitgelegd hoe. Google
Playstation 5
Yep. eARC is nodig voor alle HD geluidsformaten.Valderrama schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 13:33:
[...]
Oh, ik was in de veronderstelling dat de LG CX het geluid tot aan maximaal DTS ondersteunde (voor passthrough). Aan de andere kant... de Denon X-1300W heeft geen eARC, maar de gewone variant... dus dan zit daar misschien de bottleneck?
Pearl Drums - Paiste Cymbals - Balbex Sticks - Remo Skins
Volgens mij heb ik per hdmi kanaal op mijn TV (C9) iets van een optimalisatie aangezet? Uiteraard ook je beeldmodus staat misschien niet meer op gaming?E.Bahram schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 15:46:
Heeft iemand ook last van hoge input lag met, met name, CoD MW/ Warzone? Heb dit sinds ik een Xbox heb, op PS4 nooit last van gehad. Speel het op een LG C9. Soms wel last van, soms niet. Geen idee waar het aan ligt..
Hij springt automatisch naar gaming mode, maar heb het ff dubbel gecheckt.LopendeVogel schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 15:50:
[...]
Volgens mij heb ik per hdmi kanaal op mijn TV (C9) iets van een optimalisatie aangezet? Uiteraard ook je beeldmodus staat misschien niet meer op gaming?
Welke functie is de optimalisatie/ waar kan ik m vinden?
Edit: instant game respons staat aan op de HDMI kanaal
[ Voor 6% gewijzigd door Kal1mar1 op 05-12-2020 15:57 ]
Ik slinger de TV even aan en ik kom hier uit:E.Bahram schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 15:56:
[...]
Hij springt automatisch naar gaming mode, maar heb het ff dubbel gecheckt.
Welke functie is de optimalisatie/ waar kan ik m vinden?
Edit: instant game respons staat aan op de HDMI kanaal
instellingen (tandwiel op je magic remote), 3 puntjes onderaan, beeld, aanvullende instellingen ->> instant game respons
Edit: arg je edit kwam erin nadat ik reageerde... Nja ik heb dus deze instellingen en hiermee ook nergens last van..
Is er misschien een update voor je controller?
[ Voor 14% gewijzigd door LopendeVogel op 05-12-2020 16:00 ]
Geef eens de link.MrGizMo schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 14:24:
[Afbeelding]
Over dit was toch ook een hele discussie hier?
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Hmm.. nee controller is ook up to date.LopendeVogel schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 16:00:
[...]
Ik slinger de TV even aan en ik kom hier uit:
instellingen (tandwiel op je magic remote), 3 puntjes onderaan, beeld, aanvullende instellingen ->> instant game respons
Edit: arg je edit kwam erin nadat ik reageerde... Nja ik heb dus deze instellingen en hiermee ook nergens last van..
Is er misschien een update voor je controller?
Het gekke is dat het alleen is met het afvuren van een wapen.. lopen en dergelijke gaat allemaal goed
Het kan toch misschien een probleem met de controller zijn, of puur wennen (ik heb na de playstation 1 eigenlijk geen playstation meer gehad..)?E.Bahram schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 16:10:
[...]
Hmm.. nee controller is ook up to date.
Het gekke is dat het alleen is met het afvuren van een wapen.. lopen en dergelijke gaat allemaal goed
Het komt mij niet bekend voor in ieder geval. Op de PC kan je een tool downloaden om je xbox controller te testen https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab
Hier kan je je triggers bijvoorbeeld testen, als je hier rare fratsen ziet dan is je controller misschien niet goed.
Ik heb hgig ook even aangehad bij valhalla maar ik vind het ook te donker. Heb nu gewoon dtm op on staan en vind het persoonlijk veel beter. Heb de kleurwarmtenop warm1 staan.devilsnight schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 14:01:
[...]
Ik blijf maar kutten om HDR in AC Valhalla goed te krijgen en heb dus ook HGiG geprobeerd net. Eerst via de Calibration app op Xbox het goed ingesteld, maar met HGiG blijft het echt te dim/donker. Het mag dan zijn zoals de maker het bedoelde (al ondersteund ACV het niet) dan ga ik toch liever voor de "pop" van DTM.
Als ik Dirt 5 ooit haal of Cold War dan ga ik dat HGiG eens goed testen.
Overall moet ik zeggen dat ik het calibreren van HDR maar een hoofdpijn kwekend iets vind. Het liefst negeer ik het gewoon want vaker ben ik bezig het goed te krijgen dan echt de game te spelen, maar ik weet dat ik mooie dingen mis zonder HDR.
Maar zoals jij al zegt: dat calibreren van hdr is idd hoofdpijnkwekend.. ik heb de eerste tijd toen ik valhalla had ook meer gekloot met de instellingen dan daadwerkeljjk gespeeld. En idd. De gedachte dat je weet dat je mooie dingen mist... Echt irritant.
Heb mij er nu bij valhalla overheen gezet en ben nu eindelijk echt aan het spelen en niet meee kloten met de instellingen
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Heb de app gedownload en getest maar controller werkt naar behoren. Maaaarrr... het meest bizarre viel mij op: als ik mijn bedrade headset aansluit op de controller is het probleem verholpen!LopendeVogel schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 16:30:
[...]
Het kan toch misschien een probleem met de controller zijn, of puur wennen (ik heb na de playstation 1 eigenlijk geen playstation meer gehad..)?
Het komt mij niet bekend voor in ieder geval. Op de PC kan je een tool downloaden om je xbox controller te testen https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab
Hier kan je je triggers bijvoorbeeld testen, als je hier rare fratsen ziet dan is je controller misschien niet goed.
Zou dit eventueel met de dolby atmos app te maken kunnen hebben die ik op de achtergrond heb lopen voor zowel headset, 5.1 opstelling als het beeld?
Gamma 2.2 toch?
Ik begrijp al dat gekloot wel hoor met de instellingen. We zijn toch allemaal min of meer tweakers hé. De een wat meer als de anderairwolf83 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 16:34:
[...]
Ik heb hgig ook even aangehad bij valhalla maar ik vind het ook te donker. Heb nu gewoon dtm op on staan en vind het persoonlijk veel beter. Heb de kleurwarmtenop warm1 staan.
Maar zoals jij al zegt: dat calibreren van hdr is idd hoofdpijnkwekend.. ik heb de eerste tijd toen ik valhalla had ook meer gekloot met de instellingen dan daadwerkeljjk gespeeld. En idd. De gedachte dat je weet dat je mooie dingen mist... Echt irritant.
Heb mij er nu bij valhalla overheen gezet en ben nu eindelijk echt aan het spelen en niet meee kloten met de instellingen
Maar op een gegeven moment moet het wel een keer klaar zijn toch, zoals je zegt moet je op gegeven moment ook gewoon vrede hebben en lekker gaan spelen en genieten.
Voor mij is Valhalla nu gewoon goed qua HDR. Exposure op 0.2 en 1200 nits. Donkere ruimtes zijn ook gewoon echt donker, en meer dan genoeg pop van de zon en dergelijke. Ik kan mij vergissen, maar volgens mij was het pas echt in orde qua HDR, na de patch.
Verwijderd
Wat is jullie ervaring met wel of geen PC mode? (via instelling hdmi ingang)
Lijkt een eindeloze discussie als je online kijkt. De ene brult 4.4.4 en de ander zegt weer zonder pc mode beter beeld te hebben met geen of minder beeld artifacts etc.
@DutchOwnage, Pecies je wil het gewoon allemaal optimaal hebben.
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2020 17:22 ]
Ik geef heel HDR denk ik maar op voor ACV man.DutchOwnage schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 17:07:
[...]
Ik begrijp al dat gekloot wel hoor met de instellingen. We zijn toch allemaal min of meer tweakers hé. De een wat meer als de ander
Maar op een gegeven moment moet het wel een keer klaar zijn toch, zoals je zegt moet je op gegeven moment ook gewoon vrede hebben en lekker gaan spelen en genieten.
Voor mij is Valhalla nu gewoon goed qua HDR. Exposure op 0.2 en 1200 nits. Donkere ruimtes zijn ook gewoon echt donker, en meer dan genoeg pop van de zon en dergelijke. Ik kan mij vergissen, maar volgens mij was het pas echt in orde qua HDR, na de patch.
HDR
https://abload.de/img/img_20201205_172658erkwm.jpg
SDR
https://abload.de/img/img_20201205_172622wmji8.jpg
Er hangt daar geen fakkel, dus het moet echt pikdonker zijn en met SDR is dat precies wat je krijgt. Ik krijg het met HDR niet goed. Dat is met DTM aan. Jouw settings in ACV en in de Xbox calibrator heb ik het precies gedaan zoals ze zeggen daar. Eerste patroon kun je nog net zien, de andere twee niet.
Het gebied waar ik ben is
https://abload.de/img/img_20201205_172734akk10.jpg
Mocht je er toevallig een keer langsgaan, check het eens. Met SDR is het echt top. Mooi donker en je hebt je fakkel echt nodig.
[ Voor 32% gewijzigd door devilsnight op 05-12-2020 17:35 ]
Edit:natuurlijk ook als het nacht is in de game, maar dat spreekt voor zich
[ Voor 19% gewijzigd door DutchOwnage op 05-12-2020 17:48 ]
Ik heb de game niet heel veel gespeeld meer sinds vorige week, dus echt ver ben ik niet. Maar ik zal het nog eens testen met een put wanneer ik die tegenkom.DutchOwnage schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 17:45:
Zoek eens een waterput op waar je een stukje goud ofzo in kan vinden. Die zijn echt heel donker, fakkel nodig. Op jouw plaatjes, komt er toch ergens nog licht vandaan.
Edit:natuurlijk ook als het nacht is in de game, maar dat spreekt voor zich
Iets anders....ik ging GTA V eens testen met auto HDR. Dat is wel gaat zeg, ik heb de zon nog nooit zo fel gezien in die game, of lichten van auto's, heel nice hoor.
Minder nice (maar dit had ik ook op een Sony 930e,Samsung Q9FN) is dit rare effect
Is dit nou wat ze color banding noemen? Vreselijk lelijk effect en de lucht zit er echt vol mee in de nacht in die game. Kan er weinig aan doen ook.
Merkte het ook op in WD Legion, maar minder erg.
[ Voor 7% gewijzigd door devilsnight op 05-12-2020 18:15 ]
Dat is vreemd. Ik heb echt helemaal niets van die problemen, en ik speel op een Series S. Draait botervlot, geen tearing en vooral de nachtelijke races zien er waanzinnig mooi uit. Vervangt hier FH4 als "snel tussendoor" racer.sohus schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 13:54:
Dirt 5 2.0 update incoming (wink naar Dirt Rally 2.0?). Tot nu toe is dit mijn slechtste aankoop, zelfs voor 16 euro. Engine loopt echt compleet bagger, gigantische tearing and framerate issues.... echt bagger werk van Codemasters. Ik moet niks hebben van race games die niet stabiel 60fps lopen, dus tot die tijd laat ik de game lekker links liggen. Game heeft ook echt een raar kleurenpalet wat enerzijds wel cool is maar soms ook echt foeilelijk.
[...]
Denk dat we er vanuit mogen gaan dat FH4 op Gamepass blijft? Gezien het een MS game is?ArthurMorgan schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 11:28:
[...]
Ik heb hier gekocht, lekker voordelig (wel even naar beneden scrollen, bovenaan staat een duurdere gesponsorde link)
https://www.eneba.com/nl/...-one-xbox-live-key-europe
(al was het 2 weken geleden nog een paar euro minder.)
Blijft natuurlijk grappig, DLC kopen voor een gamepass titel.
Daar mag je wel vanuit gaan ja.Rck010 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 18:35:
[...]
Denk dat we er vanuit mogen gaan dat FH4 op Gamepass blijft? Gezien het een MS game is?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Totdat de licenties verlopen. Alle andere Forza's werden na 4 jaar verwijderd uit de Xbox Store.Rck010 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 18:35:
[...]
Denk dat we er vanuit mogen gaan dat FH4 op Gamepass blijft? Gezien het een MS game is?
Dus tot september 2022 zitten we waarschijnlijk goed wat betreft FH4.
Heeft het nog nut om die demo eerst te spelen?sohus schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 15:25:
[...]
Ja hij is fantastisch. Ik had al 10 uur op de klok staan tot einde van de demo en nu alweer 2 gebieden verder na gisterenavond en vanmorgen. Het is inderdaad zoetsappig, maar daarom des te vermakelijker. Het is een echte RPG van de oude stempel qua gevoel met toch wel redelijk moderne elementen. Ik vind vooral de Ultra Speed battle mode in combinatie met auto-forward dialogen en de semi-auto battles erg fijn, dan gaat alles wat sneller inclusief hier en daar wat grinden en is het gewoon erg leuk. Zonder die features ben je 100x per minuut op een "Confirm" knop aan het rammen en dat haalt voor mij de immersion eruit.
Van wat precies dan?
Leuk artikel over het verschil tussen de haptic feedback van de Dualsense en de impuls triggers van de Xbox controller.
Het viel mij persoonlijk ook al op dat ik tijdens een race met Forza goed de verschillende ondergronden kon voelen etc. Hopelijk zullen meer ontwikkelaars deze toepassingen gaan gebruiken voor beide controllers, zodoende hebben wij er als consument allemaal profijt van!
Neem aan dat Ray Tracing al wel aanwezig is komende week? Of zit dat pas in de Series X update volgend jaar?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik wil dit ook gaan doen. Via welke site heb je dit gedaan? Ik wil G2A wel echt volledig vermijden namelijk.Rivanov schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:24:
Toch maar Cyberpunk gekocht (in Brazilië uiteraard) staat al netjes klaar zodat ik maandag aan de slag kan.
Neem aan dat Ray Tracing al wel aanwezig is komende week? Of zit dat pas in de Series X update volgend jaar?
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Allereerst ga je naar https://www.mtcgame.com/nl-NL
Aldaar koop je giftcards voor de desbetreffende store (bijvoorbeeld Brazilië)
Ik koos voor klarna en vervolgens Ideal. Ik heb ongeveer half uurtje op de code moeten wachten. Omdat de game in de Braziliaanse store 249 BR kost, moet je dus twee giftcards kopen. Ik heb voor het gemak twee keer 200 BR gekocht. Maar elke andere combinatie is mogelijk.
Vervolgens ga je naar https://xbox-store-checker.com/en/
Aldaar druk je op cyberpunk 2077 en druk je op de Braziliaanse store. Je wordt doorgelinkt naar de Braziliaanse Microsoft store. Vervolgens druk je op kopen met giftcards. En voer je de code van de giftcard welke je gekocht hebt bij mtc in.
Er wordt dan naar een Braziliaanse adres gevraagd, je kan deze daar zelf invoeren. Voor het gemak heb ik de Nederlandse ambassade in Sao Paulo gedaan. De website is in het Braziliaans dus een vertaler is wel handig. Nadat je het adres hebt toegevoegd kan je de aankoop voltooien en kan je de game laten installeren op je eigen Xbox.
[ Voor 8% gewijzigd door Rpower18 op 05-12-2020 20:00 ]
Vorige maand was de game Aragami in Games with Gold. Dus ik denk ik start hem eens op. Krijg ik de melding of ik deze game gekocht heb of niet. Dus het werkt niet. Een beetje hetzelfde wanneer "my home Xbox" niet goed staat.
Dus ik uninstall de game en nu kan ik hem niet meer opnieuw installeren. Alleen nog maar in de store voor geld, wtf is dit nou?
Ah dacht dat ik de enige was. Ik merk dit dus ook. Plaatjes zien er voor 99% hetzelfde uit. In de video van Vincent zie je de verschillen duidelijk.devilsnight schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 23:38:
Wanneer ik die HDR calibration setting op Xbox gebruik, dan maakt het niet uit waar ik minimum luminance, maximum luminance en de tweede maximum luminance op zet want de twee plaatjes op het eind zien er exact hetzelfde uit. De calibrated image is echt exact hetzelfde als de uncalibrated image.
Zal wel verschillen per tv, want Vincent Teoh kreeg behoorlijke verschillen.
Hoe reset je die HDR calibration tool of hoe de xsx HDR gebruikt eigenlijk?
XBL: MRE Inc
In het verleden lukte mij dat zonder een Braziliaans adres maar vandaag niet.. Nu dus Hilton toegevoegd en het werkte weer als vanouds 👌Rpower18 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:54:
Voor alle mensen met vragen over het kopen van games in een andere buitenlandse store.
Allereerst ga je naar https://www.mtcgame.com/nl-NL
Aldaar koop je giftcards voor de desbetreffende store (bijvoorbeeld Brazilië)
Ik koos voor klarna en vervolgens Ideal. Ik heb ongeveer half uurtje op de code moeten wachten. Omdat de game in de Braziliaanse store 249 BR kost, moet je dus twee giftcards kopen. Ik heb voor het gemak twee keer 200 BR gekocht. Maar elke andere combinatie is mogelijk.
Vervolgens ga je naar https://xbox-store-checker.com/en/
Aldaar druk je op cyberpunk 2077 en druk je op de Braziliaanse store. Je wordt doorgelinkt naar de Braziliaanse Microsoft store. Vervolgens druk je op kopen met giftcards. En voer je de code van de giftcard welke je gekocht hebt bij mtc in.
Er wordt dan naar een Braziliaanse adres gevraagd, je kan deze daar zelf invoeren. Voor het gemak heb ik de Nederlandse ambassade in Sao Paulo gedaan. De website is in het Braziliaans dus een vertaler is wel handig. Nadat je het adres hebt toegevoegd kan je de aankoop voltooien en kan je de game laten installeren op je eigen Xbox.
Zie Rivanov in "[XSX | XSS] Xbox Series X|S"uchiha tijntje schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:51:
Is er al een duidelijke wijze waarop je via je Series X kunt streamen naar je PC (of in mijn geval surface)? Hoor verschillende verhalen en heb het zelf nog niet werkend gekregen.
Je merkt dat het een app is die nog in ontwikkeling is (je moet manueel de touch overlay outzetten), maar hij werkt prima op mijn laptop. Vrouw ook blij dat we niet moeten vechten om televisie
[ Voor 5% gewijzigd door Krimglas op 05-12-2020 20:53 ]
Er is een kans van niet. Amd videokaarten krijgen ook pas volgend jaar ray tracing.Rivanov schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:24:
Toch maar Cyberpunk gekocht (in Brazilië uiteraard) staat al netjes klaar zodat ik maandag aan de slag kan.
Edit: ga er maar vanuit van niet. Het is namelijk de oneX versie. Die heeft geen ray tracing.
[ Voor 12% gewijzigd door MissMe NL op 05-12-2020 22:00 ]
Maandag zelfs? Ik weet dat de NZ trick nog redelijk vaak werkt maar niet dat je 3 dagen eerder kan spelenRivanov schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 19:24:
Bij mij geeft hij steeds ERROR aan..
(Series X)
Ik ga deze generatie ook 100% digitaal. De vorige generatie twijfelde ik steeds wel een beetje (toch klein beetje moeite met niks fysieks hebben), maar ik heb nu echt gewoon geen zin meer in die disks, moeite nemen om het weer te moeten verkopen en het scheelt ook veel ruimte. Daarbij was ik het toch al een tijd gewend op de pc en kocht ik ook steeds vaker digitaal. Deze generatie doe ik dat echt 100%. Ik heb toch geen haast met games meer, dus gewoon lekker wachten op een goede aanbieding in de store en dan koop ik wel een keer die game die ik wil hebben.Koning-Admiraal schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 21:14:
Ik had trouwens veel eerder op de console digital only moeten gaan. Het gebruiksgemak is echt fantastisch. Geen cd's meer hoeven te wisselen en elk spel direct kunnen opstarten. Quick resumé werkt daar ook bij uitstek bij.
Sharpness staat automatisch op 10 en sinds ik de tv heb staat het daar al op. Net als super resolution op low. Ik zie sites en video's altijd zeggen dat sharpness op 0 moet en andere beeldverbeteraars ook.
Met One X waren deze dingen misschien nodig omdat niet alles altijd hoge resoluties had, maar voor XSX kan de boel net zo goed uit toch?
Als het eindplaatje hetzelfde uitziet is er denk ik iets mis.MRE-Inc schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 20:30:
[...]
Ah dacht dat ik de enige was. Ik merk dit dus ook. Plaatjes zien er voor 99% hetzelfde uit. In de video van Vincent zie je de verschillen duidelijk.
Bij mij zien is er duidelijk verschil te zien.
Denk dat de xbox niet veel verschil kan maken, de instelling van je tv zijn belangrijker.
De instellingen van de xbox zijn slechts fine tuning.
Dat heeft te maken dat je zo dicht mogelijk bij de de intentie van het bronmateriaal wilt komen als je gaat caliberen.devilsnight schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 21:50:
Mensen met een OLED (C9) hier....
Sharpness staat automatisch op 10 en sinds ik de tv heb staat het daar al op. Net als super resolution op low. Ik zie sites en video's altijd zeggen dat sharpness op 0 moet en andere beeldverbeteraars ook.
Met One X waren deze dingen misschien nodig omdat niet alles altijd hoge resoluties had, maar voor XSX kan de boel net zo goed uit toch?
Die beeldverbeteraars zijn niet nodig als je het beeldmateriaal zoals bedoeld wilt zien.
Ze veranderen bijvoorbeeld het contrast of de scherpte van een beeld verder dan de artiest of gamemaker voor ogen had.
Natuurlijk is wat jezelf prettig of mooi vind individueel bepaald. Zelf probeer ik met beperkte middelen ( heb geen calibratie apparaat) zo dicht mogelijk te komen bij de intentie.
Uhh bedoel woensdag haha. De 9e.MrGizMo schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 21:03:
[...]
Maandag zelfs? Ik weet dat de NZ trick nog redelijk vaak werkt maar niet dat je 3 dagen eerder kan spelen
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ben al sinds OG Xbox One volledig digital only. Heerlijk dat gemak. En lekker worldwide shoppen.Koning-Admiraal schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 21:14:
Ik had trouwens veel eerder op de console digital only moeten gaan. Het gebruiksgemak is echt fantastisch. Geen cd's meer hoeven te wisselen en elk spel direct kunnen opstarten. Quick resumé werkt daar ook bij uitstek bij.
Ik snap hier heel weinig van. Als ik sideloading wil enablen zie ik helaas die optie niet. Wel heb ik developer mode geenabled, maar snap ik niet wat ik met dat bestand moet doen. Helaas ben ik daar echt slecht inRivanov schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 09:28:
Er is een nieuwe Xbox Game Streaming Test App die je kunt sideloaden op Windows 10.
Hier een guide geplukt van Reddit:Heb 'm geïnstalleerd. Vanavond bij thuiskomst eens testen.
- Go to https://store.rg-adguard.net/ and add this URL: https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab
- Grabbed the file: Microsoft.XboxGameStreaming-ContentTest_1.2011.301.0_neutral_~_8wekyb3d8bbwe.appxbundle
- Enabled Sideloading in security settings and installed the above app
- Launched the app, selected Series X and profit!
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Developer mode enablen zou voldoende moeten zijn.uchiha tijntje schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 22:12:
[...]
Ik snap hier heel weinig van. Als ik sideloading wil enablen zie ik helaas die optie niet. Wel heb ik developer mode geenabled, maar snap ik niet wat ik met dat bestand moet doen. Helaas ben ik daar echt slecht in
Firefox hernoemde bij mij wel het bestand naar iets zonder extentie. Moest het zelf terug hernoemen naar een .appxbundle bestand, daarna kon ik het gewoon dubbelklikken om te installeren. Misschien is bij jou hetzelfde aan de hand?
Fijn dat onze conversatie zijn vruchten heeft afgeworpenWom schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 08:32:
Grote update voor The Falconeer is online. Fast Travel is toegevoegd, wat wel de belangrijkste is denk ik.
[Afbeelding]
https://www.reddit.com/r/...utm_name=iossmf&context=3
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Volgens mij kun je de tool niet resetten man.MRE-Inc schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 20:30:
[...]
Ah dacht dat ik de enige was. Ik merk dit dus ook. Plaatjes zien er voor 99% hetzelfde uit. In de video van Vincent zie je de verschillen duidelijk.
Volgens iemand op Reddit zei Vincent Teoh in een video dat je bij die Calibration tool het eerste patroon helemaal naar links moet doen. Dus je ziet het patroon dan totaal niet. Ik weet niet of hij dit alleen bedoeld voor AC Valhalla of gewoon HDR games in het algemeen.
Ik vraag me af of er een manier is om dit wel te doen. Denk het nietLastpost. schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 11:01:
[...]
Zelfde verhaal hier op m'n Samsung TV. Kan VRR alleen aanzetten op de Xbox wanneer Freesync aan staat op m'n TV.
Volgens mij is dit voor de BC-modus, games zoals bv Fifa hebben aparte XSX en XBX versies, zodat je ze onafhankelijk van elkaar kan installeren, kan prima dat ze daar een 'virtuele' xbox one voor neerzettenHi-Sintar schreef op zondag 6 december 2020 @ 00:28:
Ik heb onlangs mijn Xbox One S verkocht en wilde deze uit mijn Microsoft account verwijderen. Nu zie ik daar, naast mijn Series X en de oude One S, ook een One X tussen staan? Ik heb echter nooit een One X gehad of op een One X ingelogd. Als ik de One X aanklik, zie ik geen serienummer staan terwijl dit bij de Series X en One S wel staat vermeld. Het vreemde is dat de One X kennelijk gekoppeld is aan de MS Store, terwijl de Series X niet gekoppeld staat aan de MS Store. Ik zie staan dat er voor het eerst op 2 december 2020 apps zijn geïnstalleerd vanuit de MS Store op de One X. Laat dit precies de datum zijn dat ik mijn Series X in gebruik nam. Haalt MS nu 2 apparaten door elkaar in mijn account, of hoort dit zo (bijv. vanwege cross-compatibility)? Iemand anders die dit ook heeft? Ik durf de One X die ik dus niet heb niet te verwijderen nu
Ik heb er bijvoorbeeld 5 staan, waarvan 3 'echte', 1 replacement, en dat de XSX.
[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 06-12-2020 00:31 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Denk dat die One X over een paar dagen als Series X gezien gaat worden. Was hier ook het gevalHi-Sintar schreef op zondag 6 december 2020 @ 00:28:
Ik heb onlangs mijn Xbox One S verkocht en wilde deze uit mijn Microsoft account verwijderen. Nu zie ik daar, naast mijn Series X en de oude One S, ook een One X tussen staan? Ik heb echter nooit een One X gehad of op een One X ingelogd. Als ik de One X aanklik, zie ik geen serienummer staan terwijl dit bij de Series X en One S wel staat vermeld. Het vreemde is dat de One X kennelijk gekoppeld is aan de MS Store, terwijl de Series X niet gekoppeld staat aan de MS Store. Ik zie staan dat er voor het eerst op 2 december 2020 apps zijn geïnstalleerd vanuit de MS Store op de One X. Laat dit precies de datum zijn dat ik mijn Series X in gebruik nam. Haalt MS nu 2 apparaten door elkaar in mijn account, of hoort dit zo (bijv. vanwege cross-compatibility)? Iemand anders die dit ook heeft? Ik durf de One X die ik dus niet heb niet te verwijderen nu
Gewoon op het dashboard of speel je een bepaalde game? Ik heb het 1 keer gehad met cod cold war maar dat is dus een bekend probleem.038Robijno schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 23:37:
Mijn Xbox series X valt regelmatig spontaan uit.. meer mensen hier last van??
Verander je console taal even naar Engels, waarschijnlijk download hij dan een Engels taal pack. Ik had hetzelfde bij planet coaster.Masterchiev schreef op zondag 6 december 2020 @ 00:19:
Zijn er mensen die last hebben nadat halo mcc is geïnstalleerd en de menu’s in het Chinees staan? Iemand oplossing? Locatie en taal Nderlands uiteraard ingesteld.
Als toevoeging hierop. Nadat de game taalpack is geïnstalleerd en hij in het Engels is, zou je de taal van je Xbox weer terug kunnen zetten. Hij houd de game dan in het Engels.R0dsk0ll schreef op zondag 6 december 2020 @ 04:33:
[...]
Verander je console taal even naar Engels, waarschijnlijk download hij dan een Engels taal pack. Ik had hetzelfde bij planet coaster.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ik had dit ook begrepen eerste vak moet zwart zijn, ik vind dit raar want dan zie je geen schaduw detail?devilsnight schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 23:16:
[...]
Volgens mij kun je de tool niet resetten man.
Volgens iemand op Reddit zei Vincent Teoh in een video dat je bij die Calibration tool het eerste patroon helemaal naar links moet doen. Dus je ziet het patroon dan totaal niet. Ik weet niet of hij dit alleen bedoeld voor AC Valhalla of gewoon HDR games in het algemeen.
Kan iemand verduidelijken?
Heeft hij genoeg ruimte om lucht aan te zuigen en af te voeren? Misschien dat hij te warm word en uit veiligheid op save springt en daarom uit gaat.038Robijno schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 23:37:
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Zit er niet een delay in je audio als je schiet? Dus dat het schieten geen input lag heeft (het reageert op beeld direct), maar dat je audio net iets later komt? Dat kan ook een gevoel van input lag geven. Dit euvel komt wel eens voor bij audio via bluetooth.E.Bahram schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 16:58:
[...]
Heb de app gedownload en getest maar controller werkt naar behoren. Maaaarrr... het meest bizarre viel mij op: als ik mijn bedrade headset aansluit op de controller is het probleem verholpen!
Zou dit eventueel met de dolby atmos app te maken kunnen hebben die ik op de achtergrond heb lopen voor zowel headset, 5.1 opstelling als het beeld?
YouTube: Xbox Series X [HDR Calibration] Best Settings for CoD Cold War & HGI...Wybob schreef op zondag 6 december 2020 @ 07:32:
[...]
Ik had dit ook begrepen eerste vak moet zwart zijn, ik vind dit raar want dan zie je geen schaduw detail?
Kan iemand verduidelijken?
Als dat het geval is krijg je bij opstarten de melding dat de Xbox te warm werd, althans deed mijn One X vroeger wel.. Airflow moet minimaal 10 tot 15 cm zijn van de bovenkant. Dus als de Series X ligt in je TV meubel moet je zorgen dat er rechts van de console genoeg ruimte is.Linksquest schreef op zondag 6 december 2020 @ 07:46:
[...]
Heeft hij genoeg ruimte om lucht aan te zuigen en af te voeren? Misschien dat hij te warm word en uit veiligheid op save springt en daarom uit gaat.
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
Je kan zonder problemen al je consoles wissen in je account overzicht. Zodra je weer inlogt op de console met je account wordt al je content weer gelinkt en ook de console.Hi-Sintar schreef op zondag 6 december 2020 @ 00:28:
15 is ook niet genoeg hoor. De mijne is na een uur of 4 toch nog te warm en dam crashen de spellen (niet de console).Schizo007nl schreef op zondag 6 december 2020 @ 08:15:
[...]
Als dat het geval is krijg je bij opstarten de melding dat de Xbox te warm werd, althans deed mijn One X vroeger wel.. Airflow moet minimaal 10 tot 15 cm zijn van de bovenkant. Dus als de Series X ligt in je TV meubel moet je zorgen dat er rechts van de console genoeg ruimte is.
Ja ik heb gelukkig nog alle tijd (hoop ergens van niet..) om uit te zoeken hoe ik de series X wil plaatsen.. Ik heb namelijk uitsluitend vloerverwarming in de gehele woning EN ik wil de xbox naast de tv meubel plaatsen (op de grond).Caelorum schreef op zondag 6 december 2020 @ 08:56:
[...]
15 is ook niet genoeg hoor. De mijne is na een uur of 4 toch nog te warm en dam crashen de spellen (niet de console).
Volgens mij als die rechtop staat dan zuigt hij de ''koude'' lucht van onder en het gaat boven eruit? Bij mij zal die dus niet bepaald koude lucht aanzuigen. Ik denk dus dat ik 4 kussentjes in de hoeken plaats zodat die net wat verder van de grond afkomt.
Hoe doen de tweakers het met de series x in combinatie met vloerverwarming? Niet dat de vloerverwarming heel veel effect zal hebben, maar het zal effect hebben lijkt mij? En nee ik wil de console niet op het TV meubel en nee plat erin zal denk ik niet eens passen (+ ik ben van mening dat het hele design dusdanig gemaakt is dat die het beste rechtop kan staan).
Als dat apparaat in de zomer werkt, werkt het zo ook. Dan is je kamer ook warmer dan je vloer, dus misschien zelfs beter voor zomergebruik
[ Voor 29% gewijzigd door LuisjeNL op 06-12-2020 09:21 ]
Lichtpuntje...
Dat klopt inderdaad, ik zat er net ineens aan te denken (boven stond de vloerverwarming uit) aangezien ik net onder kwam en denk ej dit is weer lekker aangenaam onder de voeten.. Ow wacht, hoe gaat dit met de nieuwe xbox?LuisjeNL schreef op zondag 6 december 2020 @ 09:19:
@LopendeVogel ik zou je er niet druk om maken, je vloer is helemaal niet zo warm.
Als dat apparaat in de zomer werkt, lukt het zo ook.
Ja in de zomer functioneerde de vloerverwarming als vloerkoeling dus dan zal de xbox het juist alleen maar fijn vinden.. Thanks in ieder geval voor de vergelijking, want bij de meeste mensen wordt het inderdaad redelijk warm in de zomer en dan hoort het apparaat ook te blijven functioneren.
Toch ga ik ''koppig'' zijn en plaats ik 4 kleine kussentjes in de hoeken zodat die net wat verder van de grond komt

Hij staat wel in een open kast, dacht dat hij genoeg ruimte had om lucht weg te blazen (word wel warm in de kast), maar moet dus ook koele lucht aanzuigen?Linksquest schreef op zondag 6 december 2020 @ 07:46:
[...]
Heeft hij genoeg ruimte om lucht aan te zuigen en af te voeren? Misschien dat hij te warm word en uit veiligheid op save springt en daarom uit gaat.
:strip_exif()/f/image/S2M30u4RGRDjGw3keQFJpaxB.jpg?f=fotoalbum_large)
Ga er maar vanuit dat de lucht van buiten altijd koel is in vergelijking met de processor van je Xbox.038Robijno schreef op zondag 6 december 2020 @ 09:39:
[...]
Hij staat wel in een open kast, dacht dat hij genoeg ruimte had om lucht weg te blazen, maar moet dus ook koele lucht aanzuigen?
[Afbeelding]
Overigens ligt je Xbox er zo goed bij.
[ Voor 3% gewijzigd door Froggle op 06-12-2020 09:43 ]
PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd
Dank, ga ik vanavond even proberen👍R0dsk0ll schreef op zondag 6 december 2020 @ 04:33:
[...]
Verander je console taal even naar Engels, waarschijnlijk download hij dan een Engels taal pack. Ik had hetzelfde bij planet coaster.
Dit zou meer dan voldoende moeten zijn, kan verse lucht aanzuigen en de warme lucht goed naar buiten blazen. Krijg je bij het opnieuw opstarten geen melding toevallig?038Robijno schreef op zondag 6 december 2020 @ 09:39:
[...]
Hij staat wel in een open kast, dacht dat hij genoeg ruimte had om lucht weg te blazen (word wel warm in de kast), maar moet dus ook koele lucht aanzuigen?
[Afbeelding]
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Als hij rechtop staat moet hij zijn lucht ook aanzuigen vanuit een cm ruimte (dikte van de voet) dus zou mij niet te veel zorgen maken.038Robijno schreef op zondag 6 december 2020 @ 09:39:
[...]
Hij staat wel in een open kast, dacht dat hij genoeg ruimte had om lucht weg te blazen (word wel warm in de kast), maar moet dus ook koele lucht aanzuigen?
[Afbeelding]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Dit heb ik ook, maar dan met 2cm meer ruimte boven. Dit is absoluut niet voldoende. Zet die xbox maar eens een half uur aan en voel met je hand achter die xbox. Die lucht gaat te warm worden bij een normale speelsessie en diezelfde lucht wordt ook deels aangezogen door de xbox. Het helpt bij mij door em iets schuin te zetten zodat de warme lucht echt de kast uitgeblazen wordt. Ik ga achterin iig een fan plaatsen zodat de warme lucht langzaam eruit geblazen kan worden.Linksquest schreef op zondag 6 december 2020 @ 10:11:
[...]
Dit zou meer dan voldoende moeten zijn, kan verse lucht aanzuigen en de warme lucht goed naar buiten blazen. Krijg je bij het opnieuw opstarten geen melding toevallig?
Nee helemaal niksLinksquest schreef op zondag 6 december 2020 @ 10:11:
[...]
Dit zou meer dan voldoende moeten zijn, kan verse lucht aanzuigen en de warme lucht goed naar buiten blazen. Krijg je bij het opnieuw opstarten geen melding toevallig?
Word idd goed warm in het gedeelte waar de xbox in ligt.. ga hem zo op de kast naast de tv leggen en dan zal ik het ondervinden of het lag aan de ruimte in de kast.Caelorum schreef op zondag 6 december 2020 @ 10:19:
[...]
Dit heb ik ook, maar dan met 2cm meer ruimte boven. Dit is absoluut niet voldoende. Zet die xbox maar eens een half uur aan en voel met je hand achter die xbox. Die lucht gaat te warm worden bij een normale speelsessie en diezelfde lucht wordt ook deels aangezogen door de xbox. Het helpt bij mij door em iets schuin te zetten zodat de warme lucht echt de kast uitgeblazen wordt. Ik ga achterin iig een fan plaatsen zodat de warme lucht langzaam eruit geblazen kan worden.
038Robijno schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 23:37:
Toen ik de Xbox Series X echt net had en ik voor een volledig nieuwe setup had gekozen qua settings had ik ook dat hij na een uur uitviel. Standaard staat die power off timer op een uurtje. Dus ik had een paar keer dat ik de console aan liet voor downloads toen ik even naar de shop moest of met de hond weg.MissMe NL schreef op zondag 6 december 2020 @ 04:20:
[...]
Gewoon op het dashboard of speel je een bepaalde game? Ik heb het 1 keer gehad met cod cold war maar dat is dus een bekend probleem.
Kwam ik terug, console uit. Uiteindelijk maar eens gaan kijken bij de Xbox settings. Gelukkig maar want is begon al angstig te worden.
Waarom zet je dan niet de optie aan dat hij mag updaten (en downloaden) op de achtergrond als de Xbox uit staat?devilsnight schreef op zondag 6 december 2020 @ 11:25:
[...]
[...]
Toen ik de Xbox Series X echt net had en ik voor een volledig nieuwe setup had gekozen qua settings had ik ook dat hij na een uur uitviel. Standaard staat die power off timer op een uurtje. Dus ik had een paar keer dat ik de console aan liet voor downloads toen ik even naar de shop moest of met de hond weg.
Kwam ik terug, console uit. Uiteindelijk maar eens gaan kijken bij de Xbox settings. Gelukkig maar want is begon al angstig te worden.
invoeren op je xbox of bij MS op de website en klaar. Je gamepass logo verdwijnt dat is in principe alles. (niet bij de witcher 3 goty, dat is een ander spel dan the witcher 3 in de gamepass.)Hamazaki schreef op zondag 6 december 2020 @ 11:31:
Ik heb een spel bij game pass. Ik heb een code om deze nu te kopen. Hoe kan ik dit het beste doen? Ik hoef hem toch niet opnieuw te downloaden?
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Een spel in game pass heb je niet in bezit. Als je een code kan verzilveren voor een game, dan bezit je een licentie om ‘m zolang als deze in de Xbox Store wordt aangeboden kan downloaden. Je kan ‘m natuurlijk wel de (extra) content downloaden als het gaat om een speciale editie.Hamazaki schreef op zondag 6 december 2020 @ 11:31:
Ik heb een spel bij game pass. Ik heb een code om deze nu te kopen. Hoe kan ik dit het beste doen? Ik hoef hem toch niet opnieuw te downloaden?
PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd
Hopelijk zorgt Corona niet voor teveel vertraging in games als de nieuwe Fable, Avowed, etc. RPGs waar ik naar uit kijk. Nu met Game Pass maar wat inhalen met games als Quantum Break, Control, etc.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Als je gamed in een pitch black ruimte kan je het eerste scherm op zwart zetten, ik vind hgig slecht afgesteld in cold war. Als ik dirty bom speel zie je zeer weinig vijanden in het donkere bos. Ook in warzone als iemand in een donker raam piept en jij staat buiten zie je hem nauwelijks.
Nochtans zijn deze games hgig geoptimaliseerd.
Met dtm aan zie je meer, raar
Ik weet niet zo goed of dat raar is. Wellicht hoor je in een donker bos gewoon niet zo veel te zien. Verder staat het je vrij om dtm alsnog te gebruiken natuurlijk als je dat fijn vind.Wybob schreef op zondag 6 december 2020 @ 11:54:
[...]
Als je gamed in een pitch black ruimte kan je het eerste scherm op zwart zetten, ik vind hgig slecht afgesteld in cold war. Als ik dirty bom speel zie je zeer weinig vijanden in het donkere bos. Ook in warzone als iemand in een donker raam piept en jij staat buiten zie je hem nauwelijks.
Nochtans zijn deze games hgig geoptimaliseerd.
Met dtm aan zie je meer, raar
GT: The Bozzz88
Het zal vast en zeker de bedoeling zijn dat het donker is, maar ik gooi altijd in multiplayer shooters de brightness omhoog in het spel.Bozznl schreef op zondag 6 december 2020 @ 12:15:
[...]
Ik weet niet zo goed of dat raar is. Wellicht hoor je in een donker bos gewoon niet zo veel te zien. Verder staat het je vrij om dtm alsnog te gebruiken natuurlijk als je dat fijn vind.
Als jij dat niet doet maar andere spelers wel dan zit je natuurlijk in een nadeel. Hun zien jou rennen terwijl jij niks ziet.
Je hoeft niet eens te wachten tot een game in de aanbieding is. Nu ik digital only ga en spellen over de hele wereld koop, ben ik altijd goedkoper uit dan een fysiek exemplaar uit de winkelNukaWorldNL schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 21:37:
[...]
Ik ga deze generatie ook 100% digitaal. De vorige generatie twijfelde ik steeds wel een beetje (toch klein beetje moeite met niks fysieks hebben), maar ik heb nu echt gewoon geen zin meer in die disks, moeite nemen om het weer te moeten verkopen en het scheelt ook veel ruimte. Daarbij was ik het toch al een tijd gewend op de pc en kocht ik ook steeds vaker digitaal. Deze generatie doe ik dat echt 100%. Ik heb toch geen haast met games meer, dus gewoon lekker wachten op een goede aanbieding in de store en dan koop ik wel een keer die game die ik wil hebben.
Hoe werkt dat dan? En ben je niet bang geband te worden door Microsoft?Koning-Admiraal schreef op zondag 6 december 2020 @ 12:30:
[...]
Je hoeft niet eens te wachten tot een game in de aanbieding is. Nu ik digital only ga en spellen over de hele wereld koop, ben ik altijd goedkoper uit dan een fysiek exemplaar uit de winkel.
Dit topic is gesloten.
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |