Acties:
  • +1 Henk 'm!
d.bakker84 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:43:
[...]

Bij mij is de synchronisatie met XBox en App ook een beetje crappy. Is maar zelden dat hij up to date info weergeeft.
Hmmm, I see. Maar als ik straks de console aan zet dan zouden inprincipe de games eraf moeten zijn he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op donderdag 3 december 2020 @ 07:46:
[...]

Heb je wel sortering op A-Z staan? Als je deze bijvoorbeeld op Size hebt staan dan zie je dat niet.
Ah oke, vanavond nog eens kijken dan d:)b

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Maar wat ze op Twitter al zeggen...

Kan maar zo zijn dat de day one patch de framerate naar 30fps capped. Ik hoop het niet. Laat dit gewoon een optie zijn zoals Witcher 3 ook heeft. Dan zullen we mogelijk in die mode ook een dynamic 4K krijgen.

Afwachten!

Witcher 3 disc versie overigens zonder patch was ook 60fps op One X zonder de patch van CDPR, de kans is helaas dus wel groot.

[ Voor 16% gewijzigd door devilsnight op 03-12-2020 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

RigolleM schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:31:
[...]

Als ik remote kijk naar hetzelfde scherm als @Koning-Admiraal, zie ik 2x FIFA 21 iconen, ééntje met 43 Gb en één met 272Mb. Die 43 Gb is de Xo-versie.
Blijkbaar is de data wat getoond wordt niet correct. Nu ik Fifa 21 next gen heb opgestart wordt er nu wel 36GB getoond. Dus de console heeft het al in zijn volledigheid gedownload maar werd dat niet getoond. Pas als je de eerste keer het spel opstart staat het correct weergegeven.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
Koning-Admiraal schreef op donderdag 3 december 2020 @ 17:36:
[...]

Blijkbaar is de data wat getoond wordt niet correct. Nu ik Fifa 21 next gen heb opgestart wordt er nu wel 36GB getoond. Dus de console heeft het al in zijn volledigheid gedownload maar werd dat niet getoond. Pas als je de eerste keer het spel opstart staat het correct weergegeven.
Toch niet, ik heb het deze middag al opgestart en de Xbox app geeft nog altijd 272Mb aan... Herstart Xbox app lost niks op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:32
Rivanov schreef op donderdag 3 december 2020 @ 10:58:
[...]
@Phusebox Klopt, maar de update is er nu dus al. ;)
Hmm hier niet?

Of wel, maar ik zie geen verschil en geen optimized badge?

[ Voor 13% gewijzigd door Phusebox op 03-12-2020 18:58 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het lijkt erop dat Vincent echt aanraad om ten alle tijden HGIG te gebruiken. Ook voor games die het niet ondersteunen. Maar ik moet zeggen dat ik non supported games vaak gewoon te dim vind met HGIG aan. Wat jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 21:29
devilsnight schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:02:
[Video: Xbox Series X [HDR Calibration] Best Settings for CoD Cold War & HGIG Games]

Het lijkt erop dat Vincent echt aanraad om ten alle tijden HGIG te gebruiken. Ook voor games die het niet ondersteunen. Maar ik moet zeggen dat ik non supported games vaak gewoon te dim vind met HGIG aan. Wat jullie?
Let wel dat Vincent totaal geen gamer is. Die beklijft het wel vanuit een “how the director intended it” - Movie perspectief. Te donker om een film te kijken is mooie blacks. Om te gamen wil je echter meer details zien. Zo raad hij ook aan om met een erg “warme” tint te gamen. Goed voor films maar om te gamen vind ik dat persoonlijk niks. Verder natuurlijk zeer interessante filmpjes en leuke at hij zich nu met de releases van ps5 en xbox series X ook op de games richt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Mooi dat Control aan Game Pass is toegevoegd, wel jammer dat ik twee weken geleden de game in de aanbieding heb aangeschaft...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
Walkman schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:37:
Mooi dat Control aan Game Pass is toegevoegd, wel jammer dat ik twee weken geleden de game in de aanbieding heb aangeschaft...
Alleen jammer dat de next gen patch er nog niet is. Tot die tijd ga ik niet verder met dit spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13:09
Walkman schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:37:
Let wel op, clControl bij de gamepass is zonder next-gen patch. Je moet de Ultimate Edition hebben als je de patch ook wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kal1mar1
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 26-07 23:24
Starbucks schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:44:
[...]

Alleen jammer dat de next gen patch er nog niet is. Tot die tijd ga ik niet verder met dit spel.
Komt er voor elke game een next gen patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Starbucks schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:44:
[...]

Gaat dat echt zo'n groot verschil maken denk je? Persoonlijk zal het bij mij denk ik weinig tot geen extra spelplezier toevoegen. Ga 'm gewoon uitspelen en als de patch er niet is dan heb ik daar ook geen problemen mee (vind 'm tot nu toe niet bijzonder genoeg om 'm nog een 2e keer te spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
Walkman schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:48:
[...]

Gaat dat echt zo'n groot verschil maken denk je? Persoonlijk zal het bij mij denk ik weinig tot geen extra spelplezier toevoegen. Ga 'm gewoon uitspelen en als de patch er niet is dan heb ik daar ook geen problemen mee (vind 'm tot nu toe niet bijzonder genoeg om 'm nog een 2e keer te spelen)
Mijn inziens een enorm verschil met 60fps ipv de 30fps. Grafisch zal het minimaal beter worden gok ik, maar sowieso ziet hij er niet slecht uit.
E.Bahram schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:47:
[...]

Komt er voor elke game een next gen patch?
Nee, helaas niet.

[ Voor 14% gewijzigd door Starbucks op 03-12-2020 19:51 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:57
BAM! 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SWZjySBJSKyijKplzFKuaCLgKZ4=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xHkQpVPmAZCnAIRf9qyb1F3L.jpg?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5boe7yRzY9M8Pm3O2cIt_3r3XSI=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fjRnm42VVkanR7Xc5r8AmVVT.jpg?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/isHMQ-elNj_eltT2gNnRx2vlgRQ=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nvIKEYyUokQJNyrayVL8egwt.jpg?f=fotoalbum_medium

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-09 00:30
Mick3112 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:40:
[...]

Heb je dit zelf al geprobeerd? Ik heb dat gedaan maar zie alleen 3 versies die ik kan kopen.

Ik heb ook GPU. Bij mij staan al die EA games sowieso al onder gamepass gewoon. die aparte EA Acces app start bij mij niet eens meer op.
Als je een van die 3 versies aanklikt, en naar beneden scrollt, zie je iets in de trant van "inhoud van deze bundel". Daar zie je de standaard Fifa 21 editie tussen staan. Als je die kiest, kan je de trial downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DM89 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:46:
[...]

Let wel op, clControl bij de gamepass is zonder next-gen patch. Je moet de Ultimate Edition hebben als je de patch ook wilt.
Och shit, ik was helemaal vergeten dat Remedy en de uitgever de XSX patch locked hadden in die ultimate edition, droevige praktijken blijven dat toch. Dus is de UE 60 en native 4K op de XSX dan?
BlowFish schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:31:
[...]

Let wel dat Vincent totaal geen gamer is. Die beklijft het wel vanuit een “how the director intended it” - Movie perspectief. Te donker om een film te kijken is mooie blacks. Om te gamen wil je echter meer details zien. Zo raad hij ook aan om met een erg “warme” tint te gamen. Goed voor films maar om te gamen vind ik dat persoonlijk niks. Verder natuurlijk zeer interessante filmpjes en leuke at hij zich nu met de releases van ps5 en xbox series X ook op de games richt :)
Klopt man. Zo moet je het ook inderdaad zien. Ik ben zelf helemaal niet zo van "what the director intended", maar wel van de warm 2 color temperature. Met AC Valhalla vind ik de sneeuw echt mooi wit en in RDR2 heeft het een mooiere, realistischere look. Echter voor een Super Lucky's Tale zou ik wellicht Medium kiezen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Zonder alle hype en valse verwachtingen ziet dit er veel toffer uit, niet?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Wom schreef op donderdag 3 december 2020 @ 20:28:
[YouTube: Halo Infinite | Campaign Gameplay Premiere – 8 Minute Demo]

Sowieso nooit begrepen wat het probleem was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Laatst online: 13:09
devilsnight schreef op donderdag 3 december 2020 @ 20:18:
[...]

Och shit, ik was helemaal vergeten dat Remedy en de uitgever de XSX patch locked hadden in die ultimate edition, droevige praktijken blijven dat toch. Dus is de UE 60 en native 4K op de XSX dan?

[...]
De patch komt pas volgend jaar uit 😤

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Laatst online: 11:48

Ik heb zo gruwelijke veel zin, in dit spel! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-08 08:16
Preload cyberpunk 2077 is uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Heb zelf ook nooit echt grote problemen gehad met die trailer. Lijkt me echt tof om te spelen. Helemaal in coop. Echter prima als ze er nog meer tijd in steken. Kan het alleen nog maar beter worden. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Halo Infinite reveal dit jaar was voor mij een gigantische downer. Na Halo 4 (die nog steeds prachtig en Halo 5 deels ook had ik echt meer verwacht van de graphics. De lighting.....waar is de lighting in die gameplay clip? Binnenin het schip is het nog wel nice, maar eenmaal buiten? Sorry maar zelfs bepaalde Halo 2 en 3 maps zien er mooier uit, vooral dankzij de lighting.

Iemand had laatst op Twitter een clip van Halo Infinite maar met een andere shader filter, en dat maakte al een mega groot verschil. Daarnaast vergeet ik bijna te vermelden dat de 2018 trailer top was, nog steeds. Ga die maar eens bekijken nu. De lighting in het begin is echt nice, daar zien we echt niks meer van in de echte gameplay reveal. Wel zien we super cheap uitziende explosies, "Craig", en die brute dude op het eind. Dat character model ziet er niet uit man. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guerilla
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 25-08 23:47

Niet echt.

Halo zou het paradepaardje moeten zijn van Microsoft. Dan kun je het toch niet maken om met zulke graphics te komen. Zij moeten het meeste uit de Xbox Series halen zolang het niet ten koste gaat van de gameplay.
Op de gameplay heb ik niks op aan te merken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
@Guerilla eens. Zelfs Killzone op de PS4 ziet er mijn inziens boeiender uit.....

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Thalaron schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:40:
@Guerilla eens. Zelfs Killzone op de PS4 ziet er mijn inziens boeiender uit.....
Shadow Fall? Die reveal footage is vandaag de dag nog steeds zeer indrukwekkend qua graphics.

Ik hoop echt dat 343 grote verbeteringen brengt qua lighting vooral, want dat kan echt een wereld van verschil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
devilsnight schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:17:
[...]

Shadow Fall? Die reveal footage is vandaag de dag nog steeds zeer indrukwekkend qua graphics.

Ik hoop echt dat 343 grote verbeteringen brengt qua lighting vooral, want dat kan echt een wereld van verschil maken.
Die bedoel ik ja, maar je zou verwachten van een game die op de XSX doos staat toch op zijn minst hieraan zou moeten kunnen tippen. Niet dat de vertraging mij veel uitmaakt, ik zit nog te wachten op mijn 4K TV en tot die tijd wil ik eigenlijk toch niet meer serieus gamen. Zodra die er is moet ik GoW 4, 5 en Halo 5 ook nog spelen xD

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thalaron schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:28:
[...]

Die bedoel ik ja, maar je zou verwachten van een game die op de XSX doos staat toch op zijn minst hieraan zou moeten kunnen tippen. Niet dat de vertraging mij veel uitmaakt, ik zit nog te wachten op mijn 4K TV en tot die tijd wil ik eigenlijk toch niet meer serieus gamen. Zodra die er is moet ik GoW 4, 5 en Halo 5 ook nog spelen xD
Dat zou je absoluut verwachten man. Maar het probleem is oa dat 343 denk ik wel een mismanaged studio is en middenin development deden ze een engine switch.

De trailer van 2018 is nog steeds verschrikkelijk nice zeg. Wtf is er toch gebeurd joh? Check dan de gameplay reveal van dit jaar en je schrikt dan echt hoor. Jezus man. Vrijwel alles in die 2018 trailer is mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kal1mar1
Iemand enig idee hoe ik 120hz en 4k kan instellen op LG C9? Heb al de laatste update gedaan op de tv maar kan hem niet instellen...
Heb een Denon AVR-1200 receiver tussen hangen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Motion2
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-09 22:38
E.Bahram schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:43:
Iemand enig idee hoe ik 120hz en 4k kan instellen op LG C9? Heb al de laatste update gedaan op de tv maar kan hem niet instellen...
Je xbox direct aan je tv hangen? De AVR-1200 heeft geen hdmi 2.1.
Je kan uiteraard het geluid via ARC van je tv naar de receiver sturen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kal1mar1
Motion2 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:46:
[...]

Je xbox direct aan je tv hangen? De AVR-1200 heeft geen hdmi 2.1.
Je kan uiteraard het geluid via ARC van je tv naar de receiver sturen
Heb destijds alles ingesteld met arc voor mijn PS4 PRO, dat heeft me veel tijd en moeite gekost. Geen idee waar ik moet beginnen daarmee. Hoe stel ik dat nu opnieuw in?

Edit: is al gelukt! Hoefde alleen Xbox direct op de tv aan de sluiten (HDMI 1). Rest stond al goed met arc

[ Voor 11% gewijzigd door Kal1mar1 op 03-12-2020 22:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:58
E.Bahram schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:43:
Niet... de denon avr1200 is een HDMI 2.0 receiver, die doet geen 4K120. De keten is zo goed als de laagste schakel tussen Xbox en tv en dat is nu dus HDMI 2.0 van je versterker.

Wat je kan proberen is de Xbox aan HDMI 1 aan te sluiten en je AVR op HDMI 2 (daar zou eArc of Arc bij moeten staan). De AVR vervolgens instellen op TV zodat hij het ARC kanaal gebruikt om geluid van de tv af te spelen. Mogelijk moet je op de tv CEC ook aanzetten. Nadeel daarvan is dat je terugvalt op Dolby 5.1 geluid (mogelijk dts) omdat ARC niet anders kan. Voordeel is dat de Xbox dan direct op je tv zit en dus HDMI 2.1 kan gebruiken.

Edit: lees dat het al gelukt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kal1mar1
SunnieNL schreef op donderdag 3 december 2020 @ 23:07:
[...]

Niet... de denon avr1200 is een HDMI 2.0 receiver, die doet geen 4K120. De keten is zo goed als de laagste schakel tussen Xbox en tv en dat is nu dus HDMI 2.0 van je versterker.

Wat je kan proberen is de Xbox aan HDMI 1 aan te sluiten en je AVR op HDMI 2 (daar zou eArc of Arc bij moeten staan). De AVR vervolgens instellen op TV zodat hij het ARC kanaal gebruikt om geluid van de tv af te spelen. Mogelijk moet je op de tv CEC ook aanzetten. Nadeel daarvan is dat je terugvalt op Dolby 5.1 geluid (mogelijk dts) omdat ARC niet anders kan. Voordeel is dat de Xbox dan direct op je tv zit en dus HDMI 2.1 kan gebruiken.

Edit: lees dat het al gelukt is :)
Toch bedankt voor de hulp! ;)

Misschien kan je mij dan ook helpen met de audio van mijn headset?
Heb de Platinum 7.1 van Sony. Werkt draadloos met een USB dongel als je hem op de PS aansluit. Op Xbox gaat dat niet, dus gebruik ik een 3,5mm jack kabeltje. Dit werkt prima maar blijf nog steeds geluid ontvangen van mijn luidsprekers die in de woonkamer staan. Enig mogelijkheid die ik heb gevonden is de tv muten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

E.Bahram schreef op donderdag 3 december 2020 @ 23:16:
[...]

Toch bedankt voor de hulp! ;)

Misschien kan je mij dan ook helpen met de audio van mijn headset?
Heb de Platinum 7.1 van Sony. Werkt draadloos met een USB dongel als je hem op de PS aansluit. Op Xbox gaat dat niet, dus gebruik ik een 3,5mm jack kabeltje. Dit werkt prima maar blijf nog steeds geluid ontvangen van mijn luidsprekers die in de woonkamer staan. Enig mogelijkheid die ik heb gevonden is de tv muten...
Dat kan je aanpassen in het settings menu op je Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kal1mar1
Verwijderd schreef op donderdag 3 december 2020 @ 23:57:
[...]

Dat kan je aanpassen in het settings menu op je Xbox.
Dat was mijn idee ook maar ik denk dat ik er overheen kijk. Waar precies kan ik dat vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Dat kun je helemaal niet aanpassen. Op de Xbox moet je je geluid muten als je je headset op hebt.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:51

TheVMaster

Moderator WOS
E.Bahram schreef op Friday 4 December 2020 @ 00:03:
[...]

Dat was mijn idee ook maar ik denk dat ik er overheen kijk. Waar precies kan ik dat vinden?
Je kunt alleen (in de menu's) regelen dat de chat via de headset-only gaat of via headset en tv. De game audio gaat altijd ook via de TV (ook als je de headset aansluit op je controller), zelfs als je een headset hebt die via USB (of xbox connect protocol) verbonden is. TV op mute is dan het enige wat je kunt doen, of het volume heel laag zetten, dat je geen mute logo in beeld ziet :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 00:00
Zelf ondertussen voor iets van 4 uur Immortals Fenyx Rising gespeeld en damn wat een toffe game. Het doet met echt denken aan Breath of the Wild voor de puzzels en assassins creed oddyssey (vast volledig misspelled) voor de combat.

Deze game is prima te spelen maar ik ben bang dat deze game vergeten gaat worden door Cyberpunk 2077. Niet al te beste release tijd uitgezocht dus.

Mocht je een fan zijn van deze 2 games hierboven zou ik zeker zeggen checken deze game!

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maversne
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:51
Hoe kan ik vrr aanzetten op console als die van mijn tv uitstaat. Als ik het uitzet op mn tv kan ik het het vrr op mijn console niet aanvinken. Heb een Samsung tv waar nu die Freesync die normaal op ultiem staat uitgezet maar optie op console zelf is greyed out. Iemand een idee ?

Ik heb wel altijd invoer signaal extra aanstaan op me samsung tv. Moet dat uit?

[ Voor 12% gewijzigd door maversne op 04-12-2020 01:26 ]

PC Specification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 08:38
maversne schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 01:03:
Hoe kan ik vrr aanzetten op console als die van mijn tv uitstaat. Als ik het uitzet op mn tv kan ik het het vrr op mijn console niet aanvinken. Heb een Samsung tv waar nu die Freesync die normaal op ultiem staat uitgezet maar optie op console zelf is greyed out. Iemand een idee ?

Ik heb wel altijd invoer signaal extra aanstaan op me samsung tv. Moet dat uit?
Freesync (op TV) is niet hetzelfde als Hdmi VRR (op je console).
Dus freesync zowiezo uitzetten op je tv.

Maar wil je hulp zou ik zowiezo even wat duidelijker zijn en delen welk tv je hebt.
Ondersteund deze wel VRR?
Heeft deze Hdmi 2.1? Want heb je bv 2.0 heb je aanzienlijk minder bandbreedte.
Wat zijn de andere settings van je die bandbreedte snoepen (4k/120hz/HDR bv)

Je noemt zelf 'invoer signaal extra' op je Samsung.
Ik heb geen Samsung in huis maar een simpele Google search gaf mij aan dat dit inhoudt dat je daarmee HDR10+ enabled.
Uitzetten dus, de Xbox ondersteund HDR10 en Dolby Vision, geen HDR10+.

[ Voor 33% gewijzigd door PepieNL op 04-12-2020 06:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DM89 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 20:37:
[...]

De patch komt pas volgend jaar uit 😤
Volgend jaar begint over 4 weken hè :+

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aangezien Cyberpunk de 60fps al niet haalt in quality mode, heeft het denk ik weinig nut om te wachten op de update van volgend jaar.
Want wat krijgen we dan ? 4K raytraced @ 20-30fps ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kr_W_cIPptNebpDxBKnE24TCgJU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vgzYcLPcLg8s9yJjDXnEnli3.jpg?f=fotoalbum_large

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Back to Castle Drachenfels we go *O* oOo *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramon27
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-12-2024
justifire schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 07:06:
Aangezien Cyberpunk de 60fps al niet haalt in quality mode, heeft het denk ik weinig nut om te wachten op de update van volgend jaar.

[Afbeelding]
Ik zou al blij zijn met 4K + ultra settings op 60 fps voor de series X en PS5.
Raytracing is leuk maar liever 60 fps locked.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Ramon27 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 07:26:
[...]

Ik zou al blij zijn met 4K + ultra settings op 60 fps voor de series X en PS5.
Raytracing is leuk maar liever 60 fps locked.
Ik denk dat ultra misschien, misschien mogelijk is op 30fps met dynamische resolutie.

Locked 60fps op native 4k kun je wel vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maversne
PepieNL schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 06:25:
[...]

Freesync (op TV) is niet hetzelfde als Hdmi VRR (op je console).
Dus freesync zowiezo uitzetten op je tv.

Maar wil je hulp zou ik zowiezo even wat duidelijker zijn en delen welk tv je hebt.
Ondersteund deze wel VRR?
Heeft deze Hdmi 2.1? Want heb je bv 2.0 heb je aanzienlijk minder bandbreedte.
Wat zijn de andere settings van je die bandbreedte snoepen (4k/120hz/HDR bv)

Je noemt zelf 'invoer signaal extra' op je Samsung.
Ik heb geen Samsung in huis maar een simpele Google search gaf mij aan dat dit inhoudt dat je daarmee HDR10+ enabled.
Uitzetten dus, de Xbox ondersteund HDR10 en Dolby Vision, geen HDR10+.
Ik heb de Samsung RU8000 55 inch tv. Bij invoer signaal staat het aan maar kan dat niet uitzetten ofzo. Het is grijs maar staat wel aangevinkt. Mijn tv heeft alleen hdmi 2.0. Als ik de freesync uitzet op me tv gaat de vrr op de console ook naar niet beschikbaar. Het is allebei aan of allebei uit. Mijn xbox staat op 4k 60hz. Ik heb gamemode aanstaan maar moet dat wel? Klinkt misschien raar maar last dat bij sommige het op dynamisch beeld modus beter gaat

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V7eeoSjXOUyAtrwGSMDhkrWaHuE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9e6LCNEHsFVl317kzOG6IPHi.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 25% gewijzigd door maversne op 04-12-2020 08:07 ]

PC Specification

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mick3112 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 16:40:
[...]

Heb je dit zelf al geprobeerd? Ik heb dat gedaan maar zie alleen 3 versies die ik kan kopen.

Ik heb ook GPU. Bij mij staan al die EA games sowieso al onder gamepass gewoon. die aparte EA Acces app start bij mij niet eens meer op.
Ik speel de 10 uur trial gewoon inderdaad.
Je moet de game ook niet via Game Pass opzoeken, maar gewoon naar de Store. Dan FIFA 21 for Xbox Series X|S kiezen en dan staat er een knop Free Trial via EA Play bij.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Twijfel. Nu al beginnen met Cyberpunk of wachten op de Series X update..

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
Phusebox schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 07:28:
[...]

Ik denk dat ultra misschien, misschien mogelijk is op 30fps met dynamische resolutie.

Locked 60fps op native 4k kun je wel vergeten.
Mijn inziens zou 1440p 60FPS met RT dan een ideale compromis zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antigo
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 21-09 22:59
Rivanov schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 07:33:
Twijfel. Nu al beginnen met Cyberpunk of wachten op de Series X update..
Waarom zou je wachten? Om teleurgesteld te zijn in de uiteindelijke upgrades? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 21:29
justifire schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 07:06:

[Afbeelding]
Is dit een screenshot van cyberpunk? Wat is de bron. Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antigo
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 21-09 22:59
BlowFish schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 07:55:
[...]

Goede nieuws is dat er wel een 60fps mode gaat inzitten. Benieuwd of we VRR nodig gaan hebben...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:56

Phydomir

Dennis

Voor wie problemen heeft om FIFA 21 X/S trial te vinden. Die zit heel erg verstopt.

Zoek op FIFA 21.ga dan naar de FIFA 21 Xbox One versie. Dan kom je op het compare edition scherm en kies daar weer voor de xbox one versie. Hierna kun je op "see Xbox series x/S version" klikken. Dan nog een keer doorklikken op de standaard editie en dan kan je op EA play trial klikken.

Ik had ook moeite met vinden omdat je standaard alleen de Beckham, Ultimate en Champion edities te zien krijgt. Daarvoor is geen trial.

Edit: wil je trouwens volledige download snelheid. Download hem dan om kwart over 8 in de ochtend. Voor het eerst dat ik zie dat mijn Xbox de volledige 500Mbit haalt.

[ Voor 14% gewijzigd door Phydomir op 04-12-2020 08:17 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Inmiddels RetroArch op m'n Series X kunnen zetten. :)
Dit weekend maar eens aan de slag met wat emulators.

[ Voor 4% gewijzigd door Rivanov op 04-12-2020 08:24 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 20:41
De nieuwste gameconsole, beste graphics samen met de PS5, gaan we een portie emulators erop installeren om classics te spelen :D Je kan in ieder geval Zelda op de Xbox spelen!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arjan90 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:38:
De nieuwste gameconsole, beste graphics samen met de PS5, gaan we een portie emulators erop installeren om classics te spelen :D Je kan in ieder geval Zelda op de Xbox spelen!
Yes why not, ik maak gebruik van Retroarch op de Xbox One X.
Daarmee kan ik de onderstaande dingen spelen met me Xbox One Controller Elite Series 2.
  • Atari 2600
  • Nintendo Entertainment System (NES)
  • Sega Genesis, also known as Mega Drive
  • Game Boy, Game Boy Color (GBC), Game Boy Advance (GBA)
  • Super Nintendo Entertainment System (SNES)
  • PlayStation (PS, PS1, PSX), PlayStation 2 (PS2), PlayStation Portable (PSP)
  • Nintendo 64 (N64)
  • GameCube
  • Nintendo DS
  • Nintendo Wii

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:24:
Fijne emulator he! :)
Vind het fijn dat je tijdens het spelen gewoon in party chat kan :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne
  • Laatst online: 08:36

Nogne

>.<

Rivanov schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:24:
Hoe heb je het gedaan? Via de Whitelist methode of the Dev methode? Die eerste methode lijkt mij best gevaarlijk als Microsoft wel gaat blokkeren. Ik wil namelijk ook heel graag RetroArch maar weet niet zo goed wat de veiligste methode is.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
maversne schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 07:29:
[...]

Ik heb de Samsung RU8000 55 inch tv. Bij invoer signaal staat het aan maar kan dat niet uitzetten ofzo. Het is grijs maar staat wel aangevinkt. Mijn tv heeft alleen hdmi 2.0. Als ik de freesync uitzet op me tv gaat de vrr op de console ook naar niet beschikbaar. Het is allebei aan of allebei uit. Mijn xbox staat op 4k 60hz. Ik heb gamemode aanstaan maar moet dat wel? Klinkt misschien raar maar last dat bij sommige het op dynamisch beeld modus beter gaat
Dit TV heeft inderdaad de mogelijkheid om 4k/60hz te doen met VRR aan.
Gamemode is wel nodig hiervoor, maar dat heb je dus al goed staan. PCmodus is ook een optie (mits ondersteund).
Toch lees ik vrij veel gemopper over de 2019 samsung TVs, juist over de gebruikte VRR standaard.
Ik zou het niet weten wat te doen in jouw geval.
Heb je de nieuwste firmware van sumsung?
Gebruik je de HDMI kabel die bij je xbox series zat ?
Geen reciever tussen xbox en tv ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maversne
PepieNL schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:53:
[...]

Dit TV heeft inderdaad de mogelijkheid om 4k/60hz te doen met VRR aan.
Gamemode is wel nodig hiervoor, maar dat heb je dus al goed staan. PCmodus is ook een optie (mits ondersteund).
Toch lees ik vrij veel gemopper over de 2019 samsung TVs, juist over de gebruikte VRR standaard.
Ik zou het niet weten wat te doen in jouw geval.
Heb je de nieuwste firmware van sumsung?

Gebruik je de HDMI kabel die bij je xbox series zat ?
Geen reciever tussen xbox en tv ?
Kijk deze tweet over de firmware. Ik heb de 1372 firmware. Maar er is een nieuwe de 1372.2 gemaakt voor xbox launch. Ik heb al via de tv gekeken voor update maar de tv geeft aan geen update. Wat nu? Ik wil die update

https://twitter.com/jronald/status/1325912206597222400?s=19

Kijk deze foto. Mijn tv staat er bij. Maar ik krijg die update niet. Deze update moet ik dus hebben voor mijn xbox

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tYKfnUs6HOYVervclnHXQ92d5-k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cjmQ2cCFjrE1XbwNlZhMa2v3.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 22% gewijzigd door maversne op 04-12-2020 09:00 ]

PC Specification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wybob
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23-11-2023
maversne schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:57:
[...]

Kijk deze tweet over de firmware. Ik heb de 1372 firmware. Maar er is een nieuwe de 1372.2 gemaakt voor xbox launch. Ik heb al via de tv gekeken voor update maar de tv geeft aan geen update. Wat nu? Ik wil die update

Kijk deze foto. Mijn tv staat er bij. Maar ik krijg die update niet. Deze update moet ik dus hebben voor mijn xbox

[Afbeelding]
Rechtstreeks te downloaden op de samsung site en via usb update doen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nogne schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:53:
[...]

Hoe heb je het gedaan? Via de Whitelist methode of the Dev methode? Die eerste methode lijkt mij best gevaarlijk als Microsoft wel gaat blokkeren. Ik wil namelijk ook heel graag RetroArch maar weet niet zo goed wat de veiligste methode is.
Via de Whitelist methode inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 12:25
Hi-Sintar schreef op donderdag 3 december 2020 @ 20:09:
[...]

Als je een van die 3 versies aanklikt, en naar beneden scrollt, zie je iets in de trant van "inhoud van deze bundel". Daar zie je de standaard Fifa 21 editie tussen staan. Als je die kiest, kan je de trial downloaden.
Dank je! Hij stond echt goed verscholen. Moest echt Fifa 21 Xbox one kiezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nogne schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:53:
[...]

Ik ben erop gekomen door de Whitelist methode, kreeg een tip van me maat die moderator is bij gbatemp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Mick3112 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 09:23:
[...]

Inderdaad, ik moest ook echt zoeken naar deze optie gisteren. Ik vind de de hele UI sowieso echt behoorlijk onoverzichtelijk, met allemaal verschillende plekken voor de algemene store, gamepass en gold.

Vind ik best een prestatie voor een software bedrijf.

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 12:25
TTHEEBO1 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 09:26:
[...]

Inderdaad, ik moest ook echt zoeken naar deze optie gisteren. Ik vind de de hele UI sowieso echt behoorlijk onoverzichtelijk, met allemaal verschillende plekken voor de algemene store, gamepass en gold.

Vind ik best een prestatie voor een software bedrijf.
Ja, voorheen startte je die aparte EA play app op en dan stond de Trial vrijwel direct in beeld als promotie.

Ze zullen uiteindelijk wel weer wat aanpassingen gaan doen zodat dit duidelijker wordt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 13:19
Zijn er mensen die Cyberpunk 2077 hebben besteld als disc en al hebben kunnen preloaden via de xbox app? Ik heb het al een aantal keer geprobeerd, maar hij wil niet starten met downloaden :/

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
maversne schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:57:
[...]

[Afbeelding]
Probeer het via USB?
Gewoon ff zoeken via het SKU op Samsung geeft dit al :
https://www.samsung.com/nl/support/model/UE55RU8000SXXN/
Versie 1372.2 staat er gewoon bij..

[ Voor 5% gewijzigd door PepieNL op 04-12-2020 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:02
Kan je nog steeds 3 jaar gold omzetten naar gamepass ultimate voor 1 euro? Op de gamepass ultimate site staat 1 euro voor de eerste 3 maanden en dan de volle pot?

Heb nog bijna een jaar xbox live gold, maar dan verleng ik nietmeer...

[ Voor 18% gewijzigd door Engineer Stewie op 04-12-2020 09:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xlast88
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-04 18:39
Melantrix schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 09:36:
Zijn er mensen die Cyberpunk 2077 hebben besteld als disc en al hebben kunnen preloaden via de xbox app? Ik heb het al een aantal keer geprobeerd, maar hij wil niet starten met downloaden :/
Yes gedaan via de Xbox app. Ik moest het wel een keer of 4 proberen voor dat het lukte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 19:37
Engineer Stewie schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 09:54:
Kan je nog steeds 3 jaar gold omzetten naar gamepass ultimate voor 1 euro? Op de gamepass ultimate site staat 1 euro voor de eerste 3 maanden en dan de volle pot?

Heb je al een keer omgezet dan? Dan is het sowieso geen 1 euro meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit kan je maximaal maar 1 keer doen, als je dit al een keer eerder hebt gedaan dan is het niet nogmaals mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogierba
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 08:03
Melantrix schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 09:36:
Ik heb Cyberpunk disc versie besteld bij bol.com en heb een paar weken geleden Cyberpunk via de store op de xbox al geïnstalleerd, dat was eerst nog die minder dan 300MB versie maar ik zag gisterenavond dat de pre-load begonnen was. Ik heb alleen niet gezien of die geslaagd is of niet en de Xbox app laat niet up-to-date info zien van de Xbox. Ik ben morgen ook pas weer fysiek bij mijn Xbox dus kan het vandaag niet checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-08 10:55

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

Als je het nog niet gedaan hebt kan dat nog ja. Dus als je nu nog één jaar gold hebt en je zet het nu om dan krijg je 1 jaar GPU. Je kunt dus nu eerst je gold tegoed naar 3 jaar brengen en dan omzetten naar GPU voor 1 euro als je nog nooit GPU hebt gehad, anders kost het het normale maandbedrag om alles om te zetten.

XBox Series X: BloodyB2121

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Heb het net omgezet, in de ' meer info' op de site staat dat de hele xbox live periode omgezet wordt. Heb dus nog 2 jaar gold erbij. Bijna 3 jaar gamepass :). Straks downloaden.

Ik zie dat hij de 2 gratis maanden er ook nog achter plakt. Dus gamepass tot 2024 bijna :).

[ Voor 21% gewijzigd door Engineer Stewie op 04-12-2020 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Kon net geen spel meer opstarten op de Series X, andere dingen zoals de store openende wel.
Gelukkig naar een volledige restart werkte het weer :+

Misschien toch dat stand-by eens uitzetten, ik hoorde vannacht ook meerdere keren de discding draaien terwijl ik in het menu vanalles heb uitgezet en er geen disc in zit 8)7
Het lijkt mij in elk geval niet de SSD die draait.

Edit: en Valhalla blijft nu draaien op Checking for add-ons, gaat lekker :'(

[ Voor 9% gewijzigd door Famous op 04-12-2020 10:07 ]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 16-09 13:19
rogierba schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 10:01:
[...]

Ik heb Cyberpunk disc versie besteld bij bol.com en heb een paar weken geleden Cyberpunk via de store op de xbox al geïnstalleerd, dat was eerst nog die minder dan 300MB versie maar ik zag gisterenavond dat de pre-load begonnen was. Ik heb alleen niet gezien of die geslaagd is of niet en de Xbox app laat niet up-to-date info zien van de Xbox. Ik ben morgen ook pas weer fysiek bij mijn Xbox dus kan het vandaag niet checken.
Hoe heb je dat via de store gedaan dan? Ik heb dan alleende optie om hem te pre-orderen. Via de app zeg ik dat ie het moet downloaden, maar er gebeurd vervolgens niks op de xbox -O-

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogierba
Melantrix schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 10:05:
[...]

Hoe heb je dat via de store gedaan dan? Ik heb dan alleende optie om hem te pre-orderen. Via de app zeg ik dat ie het moet downloaden, maar er gebeurd vervolgens niks op de xbox -O-
Ik ben nu toch aan het twijfelen gegaan. Misschien dat ik het toen wel via de app heb gedaan dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
BlowFish schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 07:55:
[...]

https://www.reddit.com/r/...mance_vs_quality_mode_in/

60fps met dynamic resolution it is. Ik denk dat ik niet eens naar die Quality mode ga kijken...Zit ik weer te veel op die grafische verschillen te focussen...

Toch blijf ik het een héél klein beetje teleurstellend vinden, dat we nú al moeten gaan kiezen tussen die 2 opties bij een nieuwe generatie consoles. En dan is er nog geen eens sprake van raytracing. Ik snap heus wel dat je voor een machine van $500 niet het uiterste mag verwachten, but still. Maar goed, wel enorm veel zin in deze game :)

[ Voor 3% gewijzigd door DutchOwnage op 04-12-2020 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet niet precies wanneer Cyberpunk digitaal live gaat? maar als dat vandaag om 00:00 is, raad ik aan om je tijdzone en xbox op New Zealand te zetten. Dan kan je al spelen, werkte namelijk ook bij Ac Valhalla.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
G_Dragon schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 10:16:
Weet niet precies wanneer Cyberpunk digitaal live gaat? maar als dat vandaag om 00:00 is, raad ik aan om je tijdzone en xbox op New Zealand te zetten. Dan kan je al spelen, werkte namelijk ook bij Ac Valhalla.
10 December.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is nog even even :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rogierba
DutchOwnage schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 10:14:
[...]
Toch blijf ik het een héél klein beetje teleurstellend vinden, dat we nú al moeten gaan kiezen tussen die 2 opties bij een nieuwe generatie consoles. Ik snap heus wel dat je voor een machine van $500 niet het uiterste mag verwachten, but still. Maar goed, wel enorm veel zin in deze game :)
Houdt er rekening mee dat Cyberpunk op de Xbox Series X|S en op de PS5 de game in backwards compatibiliteit modus gespeeld worden en dus niet gebruik kunnen maken van de volledige kracht van de nieuwe consoles. Dat gaat pas echt gebeuren in de next-gen patch in 2021. Dus het zou goed kunnen dat als die patch is geweest dat image quality mode dan ook gewoon 60fps is en als je dan raytracing aanzet dat het dan wel weer 30 zal zijn. Maar dat laatste is speculatie van mijn kant.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-09 22:28
Ik zag gewoon gisteren dat the medium was toegevoegd aan gamepass:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4DCvqrE6-fU5VWWm38iXNeG-BCE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uUe85PsbUa4WzXtPVgt7KhIr.jpg?f=user_large

Nice one, dat wist ik zelf niet! Echt zo'n game waarvan ik hem niet zou kopen maar toch zou willen spelen, wat een luxe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Momenteel installing Halo 5, FH4, Ori, GoW5, rocket league, dirt 5.
Cyberpunk is een game dat ik echt wil, maar pas als de patch er is voor series S/X.
Excited, maar eerst werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeLyon
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-08 11:58
Engineer Stewie schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 10:36:
Cyberpunk is een game dat ik echt wil, maar pas als de patch er is voor series S/X.
Excited, maar eerst werken...
Same here, hoewel het vast lastig wordt om niet overstag te gaan en toch maar de game te gaan spelen. Ik wil eigenlijk gewoon 60fps 4K voor deze game op m'n nieuwe € 500 Series X, en niks daaronder. Maar goed, misschien gaat dat helaas nog ff duren.... Ik koop hem sowieso niet op launch day, en wacht even op de Digital Foundry analyse die vast en zeker zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Koop cyberpunk ook nog niet. Misschien kan ik hem ergens goedkoper kopen dan nu op launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Maar waarom zou je je keuze laten afhangen van een paar pixel***** :). Ik snap je wel hoor, en vaak genoeg doe ik er zelf ook aan mee, maar eigenlijk blijf ik mijzelf telkens weer verbazen over dit fenomeen.

Als de game er nou gewoon goed uitziet, lekker draait en ook nog eens een fijne story biedt, war houdt je dan tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
DutchOwnage schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:05:
Maar waarom zou je je keuze laten afhangen van een paar pixel***** :). Ik snap je wel hoor, en vaak genoeg doe ik er zelf ook aan mee, maar eigenlijk blijf ik mijzelf telkens weer verbazen over dit fenomeen.

Als de game er nou gewoon goed uitziet, lekker draait en ook nog eens een fijne story biedt, war houdt je dan tegen :)
De gamepass catalogus:D. Heb al lang geen console meer gehad. Moet alles terug ontdekken, mijn tv goed zetten (LG C9) en even genieten van wat er nu al is. Moet bv Halo 5 nog uitspelen, daar ben ik geeindigd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nice, dus toch twee modes voor Cyberpunk? Ik neem aan dat de One X die niet heeft?

Als er echt bizar grote verschillen zijn tussen de performance en resolutie mode, dan weet ik nog niet wat ik ga beslissen. Wat ik wel weet is dat ik toen ik gisteren Control ging spelen het echt niet fijn speelde vanwege die 30fps, Jezus wat een blur joh. Open world game @60fps (Valhalla) has spoiled me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax
  • Laatst online: 10:04

Vagax

Hehe

Vraag me inderdaad af naar de next gen versie dan. Ik gok dat ze bij deze versie nog niet volledig gebruik maken van de architectuur van de PS5/SXS? Lijkt me sterk dat ze alleen raytracing toevoegen in de next-gen update.

Sowieso zal de nieuwe compressie er nog niet in zitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Het is natuurlijk nog steeds een game die van de grond af voor "old gen" gemaakt is.
Ik ben iig tevreden wanneer de game 60fps doet.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2020 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Mick3112 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 09:23:
[...]

Als je de Xbox gamepass app op je smartphone gebruikt is het een stuk makkelijker :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kal1mar1
JDL15 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:28:
[...]

Ik heb ook goed zitten testen maar ik hoor gewoon niet of er vijanden onder mij of boven mij lopen in een gebouw, wel links of rechts.. Horen jullie dit wel en eventueel icm DTS:X of Dolby Atmos aan of uit?

@E.Bahram Ik ga ook eens testen met die Playstation Platinum Headset, die heeft een vriend van me en die krijgt 9 december ook zijn XSX :)
Xbox is binnen en heb een beetje liggen kloten met de Platinum Headset in Warzone.
Hij is bekabeld aan de controller en dat geeft een heel schel geluid. Weinig bass en lage tonen zijn niet goed hoorbaar. Dit is de standaard optie van Microsoft zelf.

Met de Dolby app klinkt het al beter. Standaard game profiel geeft meer diepte geluid maar nog steeds niet wat ik graag zou willen horen. Met behulp van YouTube video’s heb ik de instellingen aangepast met een costum profile en dit geeft een veel beter geluid! Deze instellingen heb ik gebruikt hiervoor:

32hz: 2
65hz: 5
125hz: 0
250hz: -3
500hz: -1
1k: 1
2k: 3
4k: 0
8k: -1
16k: 1

Denk dat er nog steeds getweakt moet worden, heb nog niet het geluid wat ik wil maar het is een goed begin.

Dts app heb ik nog niet gebruikt, wil eerst dolby app trial doen. Als je suggesties hebt over het instellen hoor ik het graag!

[ Voor 6% gewijzigd door Kal1mar1 op 04-12-2020 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wybob
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23-11-2023
ik kan quest punten van de gamepass inruilen voor een gratis maand game pass.
ik zit nu tot 2023 met een lopende 1 euro upgrade als ik deze inruil krijg ik die maanden erbij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 12:53
@Wybob Ja, mits je niet over de 36 maanden gaat. Anders gezegd: tel het aantal resterende maanden van het lopende Game Pass abonnement en tel hier het aantal maanden dat je erbij krijgt door het inwisselen van Questpunten. Als het totaal niet over het maximum van 36 maanden gaat kan het, anders moet je nog even wachten.

@d.bakker84 Nee, bij mij zijn ze ook niet bijgeschreven.

[ Voor 8% gewijzigd door ariekanari op 04-12-2020 14:53 ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-08 10:55

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

Heeft iemand al zijn rewards punten ontvangen voor het kopen van de XBox via de MS site? Ik heb volgens mij niks ontvangen...

XBox Series X: BloodyB2121

Pagina: 1 ... 57 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord