Met WD Legions en TunnelBear app op telefoon was dat 2 klikken en 10 sec werk.
Kan je het beter via Braziliaanse giftcard doen. Is 1 euro duurder. Zonder vpn en gelijk in je bibliotheek. En dus preload mogelijkheid.kesj schreef op maandag 30 november 2020 @ 19:44:
[...]
Krijg je dan direct een code die je kunt invoeren of moet je wachten tot de release van de game?
[ Voor 4% gewijzigd door MissMe NL op 30-11-2020 20:04 ]
GTA V doet het gewoon.PurpleBlue schreef op maandag 30 november 2020 @ 19:39:
[...]
Helaas dus geen oudere Forza games
Zal wel te maken hebben met licenties?
Overigens ook vreemd dat GTA V er niet bij staat (heb ik ook nog voor 360)
Die heb ik nu dus voor XBOX 360 als XBOX One/Series
FM4 weet ik the eerlijk gezegd niet, de Xbox one kreeg met release FM5 en denk dat ze daar inderdaad nooit moeite in hebben gestoken op de prev gen te updaten.
Overigens zijn de nieuwere versies (6 en 7) wel een flink stuk mooier en ook regelmatig in de aanbieding, heb zelf FM6 voor €12 gekocht
Dikke kans dat ie het gewoon doet hoor. De originele Forza Horizon doet het bij mij ook gewoon, die heb ik de afgelopen week meerdere malen gespeeld en loopt als een zonnetje op de Series X. Zelfs de DLC kon ik nog gewoon downloaden omdat ik deze destijds had aangeschaft. Nu kopen kan inderdaad niet meer vanwege de licenties. Ik was zelfs behoorlijk verrast omdat online zelfs nog gevulde lobbies te vinden zijn.PurpleBlue schreef op maandag 30 november 2020 @ 19:39:
[...]
Helaas dus geen oudere Forza games
Zal wel te maken hebben met licenties?
Overigens ook vreemd dat GTA V er niet bij staat (heb ik ook nog voor 360)
Die heb ik nu dus voor XBOX 360 als XBOX One/Series
XBL / PSN: Larentix
Ik heb hem overgenomen van een Tweaker. Misschien heeft die zijn netwerk kabel dan laten zittenFroggle schreef op maandag 30 november 2020 @ 19:41:
[...]
Netwerkkabels worden nooit meegeleverd. Waarom zouden ze ook.
Maar niet elke giftcard komt fysiek uit de winkel. En volgens mij als je een game gift krijg je soms ook een key specifiek voor die gameKoning-Admiraal schreef op maandag 30 november 2020 @ 19:40:
[...]
Nee een giftcard code is veel lastiger te traceren. Zulke codes worden namelijk gewoon fysiek in winkels geplaatst waar je het van de schappen kunt halen en in contanten kunt afrekenen. Een gamekey daarentegen is zeer makkelijk te achterhalen, want daarvoor dien je betaalgegevens voor in te vullen. En als je het over bannen hebt, is wat jij doet veel risicovoller.
Wauw!Larentix schreef op maandag 30 november 2020 @ 20:19:
[...]
Dikke kans dat ie het gewoon doet hoor. De originele Forza Horizon doet het bij mij ook gewoon, die heb ik de afgelopen week meerdere malen gespeeld en loopt als een zonnetje op de Series X. Zelfs de DLC kon ik nog gewoon downloaden omdat ik deze destijds had aangeschaft. Nu kopen kan inderdaad niet meer vanwege de licenties. Ik was zelfs behoorlijk verrast omdat online zelfs nog gevulde lobbies te vinden zijn.
Dan ga ik snel m'n zwager vragen of hij me rond kerst die disk kan terugbrengen.
Series X zit nog ff in de doos

Zal t ff laten weten tegen de tijd
Op de XBOX One S deed GTA V (360 variant) het destijds niet bij mij, en heb ik later de XBOX One variant gekocht. (Was op ruim 80%, en kon weer opnieuw beginnengise schreef op maandag 30 november 2020 @ 20:12:
[...]
GTA V doet het gewoon.
FM4 weet ik the eerlijk gezegd niet, de Xbox one kreeg met release FM5 en denk dat ze daar inderdaad nooit moeite in hebben gestoken op de prev gen te updaten.
Overigens zijn de nieuwere versies (6 en 7) wel een flink stuk mooier en ook regelmatig in de aanbieding, heb zelf FM6 voor €12 gekocht
FM5 heb ik destijds via "Live Gold" bemachtigd, en FM6 en FM7 in de aanbieding gekocht
Weet dat ze mooier zijn, maar vond de gameplay wel leuk van FM4 destijds
FM7 is erg mooi op de Xbox One X in 4K, ben benieuwd naar het resultaat op de Series X
[ Voor 5% gewijzigd door PurpleBlue op 30-11-2020 20:33 ]
De AutoHDR optie was dus voor de November 2020 update die nu uitrolt.
Ik had hem dus al door de Alpha Insider ring (soms zie ik dingen in nieuwsberichten waarvan ik echt denk dat ik ze al maanden heb, zoals nu ook de dynamic backgrounds
)
Bij deze alles wat nieuw is in de update: https://news.xbox.com/en-...2020-xbox-console-update/
Op het einde is melding gemaakt dat de insider rings weer open zijn voor nieuwe mensen/consoles. Let wel op: je gaat dan ook te maken krijgen met nieuwe onbekende bugs naast nieuwe zaken.
Ik had hem dus al door de Alpha Insider ring (soms zie ik dingen in nieuwsberichten waarvan ik echt denk dat ik ze al maanden heb, zoals nu ook de dynamic backgrounds
Bij deze alles wat nieuw is in de update: https://news.xbox.com/en-...2020-xbox-console-update/
Op het einde is melding gemaakt dat de insider rings weer open zijn voor nieuwe mensen/consoles. Let wel op: je gaat dan ook te maken krijgen met nieuwe onbekende bugs naast nieuwe zaken.
[ Voor 20% gewijzigd door SunnieNL op 30-11-2020 21:10 ]
Hmm, de reviews van Immortals Fenyx Rising worden toch wel wat beter dan ik had gedacht. ACG is er erg positief over en zo nog een paar.
Er is overigens ook nog een topic voor en gezien het reviewembargo lijkt te zijn verlopen, is er al wat meer beschikbaar: [Multi] Immortals: Fenyx Rising
Er is overigens ook nog een topic voor en gezien het reviewembargo lijkt te zijn verlopen, is er al wat meer beschikbaar: [Multi] Immortals: Fenyx Rising
Ik heb sinds vanmiddag de series X binnen, maar kom er nu achter dat wanneer ik mijn headset aansluit op de mini jack ik een duidelijke ruis hoor, en het geluid van de game en partychat hoor ik heel slecht. Als ik aan het volume wieltje op mijn headset draai wordt de ruis erger en hoor je ook krakend geluid.
Heb het net getest met mijn oude xbox one Controller, daar geen problemen dus het ligt niet aan mijn headset.
Is dit een bekend probleem?
Morgen maar terug naar de winkel, beter kan ik hem daar omruilen voor een werkende controller.
Heb het net getest met mijn oude xbox one Controller, daar geen problemen dus het ligt niet aan mijn headset.
Morgen maar terug naar de winkel, beter kan ik hem daar omruilen voor een werkende controller.
Oh oops, bedoelde dat je het niet meer kon streamen naar PC, naar telefoon kan het inderdaad nog wel, excuses!MuVo schreef op maandag 30 november 2020 @ 16:05:
[...]
Dat kan wel: Ik heb ervaring dat het met iPhone - iOS out of the box werkt. Voor Windows systemen moet je de Test Xbox app gebruiken.
Met een omweg kan dat wel, namelijk via de test Xbox app voor window. Zie de How to hier.Rzarect0r schreef op maandag 30 november 2020 @ 21:46:
[...]
Oh oops, bedoelde dat je het niet meer kon streamen naar PC, naar telefoon kan het inderdaad nog wel, excuses!
Het werkt, maar nog niet altijd even vlot. Op een mobiel werkt het beter.
Volgens mij is dit een known issue wat in de november update opgelost moet zijn.MLA800M schreef op maandag 30 november 2020 @ 21:32:
Ik heb sinds vanmiddag de series X binnen, maar kom er nu achter dat wanneer ik mijn headset aansluit op de mini jack ik een duidelijke ruis hoor, en het geluid van de game en partychat hoor ik heel slecht. Als ik aan het volume wieltje op mijn headset draai wordt de ruis erger en hoor je ook krakend geluid.
Fixes to address crackling console audio when using a headset with the new Xbox Series X|S controller.
Dan weten we dus meteen waarom niet iedereen Auto HDR in beeld heeft staanXbox Series X|S owners get more dynamic background options and an Auto HDR indicator in the guide.
Wat zijn over het algemeen de ervaringen met die insider rings? Die bugs bricken niet je hele console neem ik aanSunnieNL schreef op maandag 30 november 2020 @ 21:07:
De AutoHDR optie was dus voor de November 2020 update die nu uitrolt.
Ik had hem dus al door de Alpha Insider ring (soms zie ik dingen in nieuwsberichten waarvan ik echt denk dat ik ze al maanden heb, zoals nu ook de dynamic backgrounds)
Zit nu wel in dat beta programma denk ik. Maar nog niet aangemeld voor het daadwerkelijke preview programma, maar zit er wel over te denken om deel te nemen.
Insider programma kun je binnenkomen, dan moet je nog een ring kiezen om aan deel te nemen of gewoon lekker de nieuwtjes bekijken.DutchOwnage schreef op maandag 30 november 2020 @ 23:24:
[...]
Wat zijn over het algemeen de ervaringen met die insider rings? Die bugs bricken niet je hele console neem ik aan. Hoe vaak komen er nieuwe updates voorbij?
Zit nu wel in dat beta programma denk ik. Maar nog niet aangemeld voor het daadwerkelijke preview programma, maar zit er wel over te denken om deel te nemen.
Maar de updates komen vrij vaak en lang niet alles (zeg maar veelal niet) komt automatisch binnen als je veel gamed, dus dan moet je geforceerd updates binnenhalen.
Ik vond het te vaak, keren dat je 4x per week een update kreeg was niet abnormaal en ik vond dat dus echt frustrerend. Het is wel iets minder wellicht, maar nog steeds zie ik liever een ring waar je simpelweg de normale updates eerder hebt, dan dat je echt alpha/beta-tester bent. Het gaat verder met de features ook weer niet zo hard, dat je er echt bij moet zijn. De meeste updates zijn toch vrij snel weer naar de release toe dat het ook niet echt veel scheeld. Ik denk dat de afgelopen jaren misschien 2 dingen zijn geweest die ik op zich nog wel eerder had gewild, maar niet om de verdere update-stuff door te gaan.
Yup, mysterie opgelost. Ik zie het icoontje nu inderdaad ook staan bij o.a. Gears of War Ultimate EditionMrGizMo schreef op maandag 30 november 2020 @ 23:19:
[...]
[...]
Dan weten we dus meteen waarom niet iedereen Auto HDR in beeld heeft staan
XBL / PSN: Larentix
Dank je voor je uitgebreide antwoord. Ik was daar al een beetje bang voor, dat er soms erg veel (te veel) updates voorbij komen in een kort tijdsbestek. Dan denk ik er nog even over na, maar denk dat ik het dan toch even laat schieten.Martinspire schreef op maandag 30 november 2020 @ 23:31:
[...]
Insider programma kun je binnenkomen, dan moet je nog een ring kiezen om aan deel te nemen of gewoon lekker de nieuwtjes bekijken.
Maar de updates komen vrij vaak en lang niet alles (zeg maar veelal niet) komt automatisch binnen als je veel gamed, dus dan moet je geforceerd updates binnenhalen.
Ik vond het te vaak, keren dat je 4x per week een update kreeg was niet abnormaal en ik vond dat dus echt frustrerend. Het is wel iets minder wellicht, maar nog steeds zie ik liever een ring waar je simpelweg de normale updates eerder hebt, dan dat je echt alpha/beta-tester bent. Het gaat verder met de features ook weer niet zo hard, dat je er echt bij moet zijn. De meeste updates zijn toch vrij snel weer naar de release toe dat het ook niet echt veel scheeld. Ik denk dat de afgelopen jaren misschien 2 dingen zijn geweest die ik op zich nog wel eerder had gewild, maar niet om de verdere update-stuff door te gaan.
Maar best een mooie eerste officiële update van vandaag
De nieuwe dynamische achtergronden voeden echt wat toe. Hopelijk komen er nog meer uit. Maar het liefst zou ik het UI ook in 4K willen hebben!
[ Voor 5% gewijzigd door Koning-Admiraal op 30-11-2020 23:57 ]
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Even wat geprobeerd en vind ze (op de 2 standaard na) allemaal veel te druk. Zou fijn zijn als er ook nog een optie komt om ze donkerder of soort van transparant te maken.Koning-Admiraal schreef op maandag 30 november 2020 @ 23:42:
De nieuwe dynamische achtergronden voeren echt wat toe. Hopelijk komen er nog meer uit. Maar het liefst zou ik het UI ook in 4K willen hebben!
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ja. Zou graag ook zwart als kleur toegevoegd zien worden.
De ring met de ‘net iets eerder dan anderen’ is paar maanden geleden geïntroduceerd.Martinspire schreef op maandag 30 november 2020 @ 23:31:
[...]
Insider programma kun je binnenkomen, dan moet je nog een ring kiezen om aan deel te nemen of gewoon lekker de nieuwtjes bekijken.
Je hebt nu alpha, beta, en dan nog eentje (het is nu te laat om te kijken). Die krijgen de nieuwe features die door de beta heen zijn 1 a 2 weken voor de rest.
@DutchOwnage
Ik zit zelf in alpha, dan krijg je idd heel veel updates. Soms zelfs 2x per dag. Beetje afhankelijk waar ze zitten met de nieuwe built en of er een major bug in zit. Net voor de release datum kan dat ff toenemen.
En krijg je ook zaken te zien die de beta ring niet eens halen. Dan krijg je ook soms dat je de Xbox aan zet en hij echt eerst nog moet updaten. De alpha ring (ook de beta overigens, maar alpha vaker) heeft al eens ervoor gezorgd dat er geen enkel spel wilde opstarten en 1x dat ik vanaf usb de Xbox nieuw leven moest inblazen. Daartegenover ben ik vaak ook eerder van wat irritante bugs af.
Dus als je er voor kiest, weet wat je doet. Afhankelijk wat je kiest ben je echt beta tester en moet je kunnen omgaan met de problemen die dat kan geven. Ik ben ondertussen het insider programma wel gewend, omdat mijn laptop, Xbox en in t verleden ook mijn mobiel al jaren in de insider programma’s staan.
Iemand die deze methode doet zonder credit card in Brazilië?dglavimans schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:22:
[...]
Hebben jullie ook een credit card toegevoegd? Soms lees ik dat dat moet heb er alleen geen dus vroeg me af of het toch zonder kan?
De vpn methode? 12 maanden xbox live toevoegen (Braziliaanse key) hoefde ik geen cc toe te voegen. Lijkt mij dan ook niet voor games.dglavimans schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 00:26:
[...]
Iemand die deze methode doet zonder credit card in Brazilië?
Jeah de vpn methode of inderdaad toevoegen van gift cards.. Lees heel veel wel niet maar heb zelf geen cc hahaMissMe NL schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 01:11:
[...]
De vpn methode? 12 maanden xbox live toevoegen (Braziliaanse key) hoefde ik geen cc toe te voegen. Lijkt mij dan ook niet voor games.
Met giftcards hoef je sowieso geen cc gekoppeld te hebben. Ik doe het op die manier.dglavimans schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 01:25:
[...]
Jeah de vpn methode of inderdaad toevoegen van gift cards.. Lees heel veel wel niet maar heb zelf geen cc haha
FM21: Xbox Edition - out NOW 🎮
— Football Manager (@FootballManager) 30 november 2020
Play now on @Xbox consoles and Windows 10 PC. Back on the biggest stage with #FM21Xbox
👉 https://t.co/aFW8ReXg1a pic.twitter.com/j34D92GreV
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Marvel's Avengers is coming to Game Pass #Insider
— 𝗜𝘃𝗮𝗻 ∆🥝 (@AnchormanV2) 30 november 2020
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Het auto HDR icoontje is blijkbaar onderdeel van de november update.SunnieNL schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 00:10:
[...]
Ff gecontroleerd. Bij de x360 versie van GoW krijg ik geen autohdr, maar bij de ultimate remake wel. Nou draai ik wel de alpha insiders built, dus mogelijk maakt dat nog een verschil.
[Afbeelding]
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Dat is mooi want hoewel ik de game best wil proberen is de huidige prijs mij nog steeds een te grote gok voor een spel met enorm slechte kritiek. Mijn zoon kwam de game laatst tegen (aangezien we nu de hele Marvel reeks aan het kijken zijn en we net bij 'Age of Ultron' zijn aangekomen (chronologische volgorde) en leek het wel leuk
Dan wachten we er mooi op in GPU

Maar goed dat ik de Black Friday prijzen weerstaan heb dan
Kwam er gister bij toeval achter de de XSX niet alleen helemaal klaar is voor de toekomst, maar ook voor het verleden.
/f/image/mfH3f7xF7g5FNbTSrrzOrrRG.png?f=fotoalbum_large)
Microsoft heeft het nog niet bekend gemaakt, maar ik verwacht uiteraard een snelle aankondiging. Inclusief de langverwachte bijbehorende VGA-monitor om optimaal gebruik te maken van deze resolutie
/f/image/mfH3f7xF7g5FNbTSrrzOrrRG.png?f=fotoalbum_large)
Microsoft heeft het nog niet bekend gemaakt, maar ik verwacht uiteraard een snelle aankondiging. Inclusief de langverwachte bijbehorende VGA-monitor om optimaal gebruik te maken van deze resolutie
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik dacht dat Optimized voor X/S ook gold voor GTA5. Maar daar ontbreekt het logo, terwijl het bij andere games wel staat.
Ik heb nu een Series X in bestelling. De Series S is voor de tv in de woonkamer, past precies in het kastje. Het snelheidsverschil is echt niet te bevatten groot
Die Series S had echt Microsofts troefkaart kunnen worden deze generatie, als men 1TB storage erin had gestopt.
Ik heb nu een Series X in bestelling. De Series S is voor de tv in de woonkamer, past precies in het kastje. Het snelheidsverschil is echt niet te bevatten groot

[ Voor 53% gewijzigd door PWM op 01-12-2020 08:34 ]
Ja mee eens. De UI voelt daarmee nog niet next-gen aan ofzo. Zeker als je wat dichter bij de TV zit kun je duidelijk zien dat het een 1080p interface is, wat uitgerekt is naar 4K.Koning-Admiraal schreef op maandag 30 november 2020 @ 23:42:
De nieuwe dynamische achtergronden voeden echt wat toe. Hopelijk komen er nog meer uit. Maar het liefst zou ik het UI ook in 4K willen hebben!
Hoezo is dat goedkoper? Kan je die giftcards ook goedkoop kopen?Koning-Admiraal schreef op maandag 30 november 2020 @ 19:30:
[...]
Met het risico dat je een key hebt gekregen welke is aangeschaft met een gestolen creditcard. En door Microsoft na een paar dagen spelen wordt geannuleerd. Meest veilige methode is giftcards. En vaak nog goedkoper ook.
XBox Series X: BloodyB2121
1TB SSD voor die prijs gaat gewoon echt niet lukken.PWM schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 08:33:
Ik dacht dat Optimized voor X/S ook gold voor GTA5. Maar daar ontbreekt het logo, terwijl het bij andere games wel staat.
Ik heb nu een Series X in bestelling. De Series S is voor de tv in de woonkamer, past precies in het kastje. Het snelheidsverschil is echt niet te bevatten grootDie Series S had echt Microsofts troefkaart kunnen worden deze generatie, als men 1TB storage erin had gestopt.
De expansion card is momenteel gewoon nog steeds scherp geprijsd; €250 voor 1TB
laten we daarvan dan de helft nemen, om een Series S een interne upgrade te geven van 500GB naar 1TB:
€299 + €125 = €425.
Voor die prijs gaat niemand ‘m halen.
De Series S is gewoon super interessant door zijn prijs stelling en wat je er wél voor krijgt, als je je niet blind staart op de nadelen.
Ja je zal misschien maar 3 series-games op de interne storage tegelijk hebben kunnen staan in plaats van 7-8, maar dat is echt niet voor iedereen een dealbreaker
En waarom dan?Koning-Admiraal schreef op maandag 30 november 2020 @ 23:42:
Ik voel een compo aan komen, CoD MP op 640*480BM schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 08:27:
Kwam er gister bij toeval achter de de XSX niet alleen helemaal klaar is voor de toekomst, maar ook voor het verleden.
[Afbeelding]
GTA5 is niet optimised, maar ondersteund wel QR. En dat vind ik momenteel het grootste voordeel met GTA.PWM schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 08:33:
Ik heb nu een Series X in bestelling. De Series S is voor de tv in de woonkamer, past precies in het kastje. Het snelheidsverschil is echt niet te bevatten grootDie Series S had echt Microsofts troefkaart kunnen worden deze generatie, als men 1TB storage erin had gestopt.
PS/XBL: Nogne
4K naar 1080 switch is vervelend op veel tv’s
Nou, waar ik nogal gek van wordt is dat als je en game opstart, of switcht tussen bepaalde games/apps dat je scherm steeds moet schakelen tussen hdr/sdr. Dus als de Xbox in de basis ook gewoon HDR doet, heb je dat iig niet.
Niet per se 4k, maar goed, als ze toch hdr gaan doen, doe dan ook gewoon 4k
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Ik zit niet echt te wachten op een menu die in HDR wordt getoond op mijn oled. Totaal geen toevoeging, behalve dan die ene seconde bij het starten van een game. Het zorgt alleen maar voor meer inbranden, dat menu staat immers het meeste stil op tv's.Melantrix schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 08:57:
[...]
Nou, waar ik nogal gek van wordt is dat als je en game opstart, of switcht tussen bepaalde games/apps dat je scherm steeds moet schakelen tussen hdr/sdr. Dus als de Xbox in de basis ook gewoon HDR doet, heb je dat iig niet.
Niet per se 4k, maar goed, als ze toch hdr gaan doen, doe dan ook gewoon 4k
Daarnaast ondersteunen niet alle games HDR en zorgt ALLM ook voor schakelen van de tv naar game modus en krijg je dus het schakelen alsnog terug (het menu staat niet in game modus, net als de netflix app etc dat niet inschakelen). Ik verwacht meer dat tv fabrikanten het schakelen tussen SDR en HDR gaan aanpakken en gaan verbeteren.
MS heeft in het verleden aangegeven dat door de UI op 1080p weer te geven, zij 1GB meer RAM aan games kunnen toewijzen ipv het gereserveerd te laten voor het OS dat op de achtergrond draait. En dan lijkt mij toch eigenlijk slimmer gebruik van resources.Wybob schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 08:55:
[...]
4K naar 1080 switch is vervelend op veel tv’s
Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9
Dat geloof ik 'best' voor de X1, maar komop, in deze tijd moet je het toch voor elkaar krijgen om een 4K interface te renderenToshirou schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:00:
[...]
MS heeft in het verleden aangegeven dat door de UI op 1080p weer te geven, zij 1GB meer RAM aan games kunnen toewijzen ipv het gereserveerd te laten voor het OS dat op de achtergrond draait. En dan lijkt mij toch eigenlijk slimmer gebruik van resources.
Ik hecht er zelf niet zo veel waarde aan, maar beetje knullig is het wel.
Ik heb vroeger nog Counterstrike gespeeld op die resolutie geloof ik, heb ik nu een voordeel?DaMarcus schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 08:55:
[...]
Ik voel een compo aan komen, CoD MP op 640*480
* BM heeft te lang niet meer online shooters gespeeld om hier nog in mee te kunnen, of zou het toch de leeftijd zijn...?
[ Voor 26% gewijzigd door BM op 01-12-2020 09:07 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Persoonlijk zou ik liever zien dat MS ook de UI in een HDR container gooit. Dan heb je tenminste niet dat je tv moet switchen naar de HDR weergave. Zoals de PS5 nu al doet.BM schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:05:
[...]
Dat geloof ik 'best' voor de X1, maar komop, in deze tijd moet je het toch voor elkaar krijgen om een 4K interface te renderen
Ik hecht er zelf niet zo veel waarde aan, maar beetje knullig is het wel.
Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9
Hoezo meer inbranden? Dat heeft volgens mij niks te maken met HDR/SDR maar gewoon OLED. Als ze het menu iig in HDR stand laten zien, maar met 'sdr' waardes kan dat prima zonder dat je scherm daar op achteruit gaat. En dat scheelt weer een seconde schakelen.SunnieNL schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:00:
[...]
Ik zit niet echt te wachten op een menu die in HDR wordt getoond op mijn oled. Totaal geen toevoeging, behalve dan die ene seconde bij het starten van een game. Het zorgt alleen maar voor meer inbranden, dat menu staat immers het meeste stil op tv's.
Daarnaast ondersteunen niet alle games HDR en zorgt ALLM ook voor schakelen van de tv naar game modus en krijg je dus het schakelen alsnog terug (het menu staat niet in game modus, net als de netflix app etc dat niet inschakelen). Ik verwacht meer dat tv fabrikanten het schakelen tussen SDR en HDR gaan aanpakken en gaan verbeteren.
Gaat overigens niet om de tijd, maar vooral om het geflits enzo, vooral als je bijv een game start, de microsoft rewards popup krijgt, dat redeemed, en weer terug naar je game..
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Werkt ook door de Android app op PC te draaien.MuVo schreef op maandag 30 november 2020 @ 22:30:
[...]
Met een omweg kan dat wel, namelijk via de test Xbox app voor window. Zie de How to hier.
Het werkt, maar nog niet altijd even vlot. Op een mobiel werkt het beter.
Heb zelf een Chromebook die Android apps ondersteunt en dat werkt perfect, via bluetooth een controller aansluiten en kan overal gamen (en eventueel via HDMI aansluiten op een groter scherm).
Ik zit er heel erg over te twijfelen. Tot CM2 wel veel gedaan, daarna nog wel gekocht zo af en toe, maar door de complexiteit niet echt meer gedaan. (wel online dingen als Hattrick en Sokker) maar het lonkt wel weer een beetje zo, zou minder complex moeten zijn nu. Maar ben wel bang vanwege de vele statische schermen en mijn OLED tv....
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Inderdaad, mijn TV doet dat nu al prima. Verbaast me dat die dure TV's van mensen hier er zo moeilijk over doen met geknipper blijkbaar. Mijn TV merk je niks anders dan dat even het logo in de hoek getoond wordt.SunnieNL schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:00:
Ik verwacht meer dat tv fabrikanten het schakelen tussen SDR en HDR gaan aanpakken en gaan verbeteren.
Helaas merk je in beeldkwaliteit ook weinig want zo goed is de HDR niet op mijn TV
Gamertag: FinrazielNL
Zou dat ook het 'probleem' oplossen dat ik nu bij nagenoeg elke actie de melding 'The Instant Game Response has started' tezien krijg van mijn tv? Volgens mij switched de XS momenteel 'nogal vaak' van beeld-modus. Dat zou wel fijn zijn als dat wat minder konToshirou schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:07:
[...]
Persoonlijk zou ik liever zien dat MS ook de UI in een HDR container gooit. Dan heb je tenminste niet dat je tv moet switchen naar de HDR weergave. Zoals de PS5 nu al doet.
Xbox
Mee eens, dat switchen is een van de kleine punten waar ik me aan ga irriteren. Maar ik verwacht wel dat dit wordt aangepakt.BM schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:21:
[...]
Zou dat ook het 'probleem' oplossen dat ik nu bij nagenoeg elke actie de melding 'The Instant Game Response has started' tezien krijg van mijn tv? Volgens mij switched de XS momenteel 'nogal vaak' van beeld-modus. Dat zou wel fijn zijn als dat wat minder kon
Precies, die flits telkens als ik terugschakel naar het menu voelt niet fijn, heb altijd het gevoel dat ik hiermee de XSX/LG Oled C9/HDMI kabel slijt of even kortsluiting veroorzaak, maar dat is mijn gevoelMelantrix schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:10:
[...]
Hoezo meer inbranden? Dat heeft volgens mij niks te maken met HDR/SDR maar gewoon OLED. Als ze het menu iig in HDR stand laten zien, maar met 'sdr' waardes kan dat prima zonder dat je scherm daar op achteruit gaat. En dat scheelt weer een seconde schakelen.
Gaat overigens niet om de tijd, maar vooral om het geflits enzo, vooral als je bijv een game start, de microsoft rewards popup krijgt, dat redeemed, en weer terug naar je game..

Is dit bij de PS5 niet zo?
zal wel weer Brazilie of Turkije zijn. Bij Eneba kom ik voor een europese key op 35.... even een paar uurtjes over nadenken, leuke is wel dat het dus en op de PC en op de Xbox werkt dan.
Flight Simulator staat in mn Xbox app !!
..zou het??
:strip_exif()/f/image/zm2CxZIlU0RQ2ZlC8AvscH32.jpg?f=fotoalbum_large)
..zou het??
:strip_exif()/f/image/zm2CxZIlU0RQ2ZlC8AvscH32.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3tWMqzfEIkIaLaTIaH8rgypE.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 87% gewijzigd door PepieNL op 01-12-2020 09:46 ]
Age of Empires 3: Definitive Edition en Flight Simulator zijn kort in de app beschikbaar geweest. Inmiddels zijn de links weer weg. Ik verwacht hier geen snelle release van eerlijk gezegd.
[Twitter: https://twitter.com/IdleSloth84/status/1333543080058892290]
[Twitter: https://twitter.com/IdleSloth84/status/1333543080058892290]
![]() | ![]() |
1GB voor wat extra pixels op het scherm? Ik kan me dat haast niet voorstellen. Het is niet eens grafisch gezien een bijzondere interface. Zelfs Netflix heeft meer grafische poespas en draait op de meest cheapo Android TV's. Een clean boot van Windows 10 neemt ook minder dan 2GB in beslag op mijn PC en heb een 5K scherm. Heeft ook meer grafische elementen dan de Xbox GUI.Toshirou schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:00:
[...]
MS heeft in het verleden aangegeven dat door de UI op 1080p weer te geven, zij 1GB meer RAM aan games kunnen toewijzen ipv het gereserveerd te laten voor het OS dat op de achtergrond draait. En dan lijkt mij toch eigenlijk slimmer gebruik van resources.
Mocht het wel 1GB extra in beslag nemen, dan kan Microsoft er echt wel wat op vinden om niet het gehele menu in het geheugen te laden.
Ik ben fervent FM fan en koop 'm ieder jaar. Maar ik kan 'm niet spelen zonder alle graphics packs en custom skins.. en dat is niet mogelijk op de Xbox versie.ArthurMorgan schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:12:
[...]
Ik zit er heel erg over te twijfelen. Tot CM2 wel veel gedaan, daarna nog wel gekocht zo af en toe, maar door de complexiteit niet echt meer gedaan. (wel online dingen als Hattrick en Sokker) maar het lonkt wel weer een beetje zo, zou minder complex moeten zijn nu. Maar ben wel bang vanwege de vele statische schermen en mijn OLED tv....
En het is sowieso niet cross-save compatible met de Steam versie dus dat is ook een no-go.
Waarom niet? Het switchen is onnodig en kan irritant zijn. Waarom zou je een dashboard niet op 4K doen?
Microsoft claimt dat het 1GB aan geheugen kost om dat te doen en ze dit liever vrijgeven aan de games.UltraSub schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:11:
[...]
Waarom niet? Het switchen is onnodig en kan irritant zijn. Waarom zou je een dashboard niet op 4K doen?
Vandaag dus ook de Rainbow Six Siege next-gen update. Ben benieuwd. Vanochtend speciaal de game even uit Game Pass gedownload om vanavond de update te checken.
https://xbox-store-checke...Xbox-Edition/9p3s3c0whgm9
Via de Turkse Xbox store, heb zelf geen goede ervaringen met die store, kan dagen lang duren voordat je betaling er doorheen gaat en niet telkens word geblokkeerd door Microsoft. Heb dat probleem nooit gehad bij de Braziliaanse store.
Hoewel ik in eerste instantie nogal teleurgesteld was dat de UI niet in 4K(HDR)zou worden, moet ik zeggen dat ik er nu geen seconde meer aan erger of denk van goh wat ziet de UI er brak uit in 1080p... Wat niet wil zeggen dat het wel een mooie toevoeging zou zijn anno 2020..
Moet zeggen dat ik ook nooit die flits ervaar na het switchen van een HDR game naar de UI, wellicht dat dat ook meespeelt. Én ik zit niet op een meter van m'n scherm af
Moet zeggen dat ik ook nooit die flits ervaar na het switchen van een HDR game naar de UI, wellicht dat dat ook meespeelt. Én ik zit niet op een meter van m'n scherm af
Ik heb anders nooit problemen met de Turkse Bazaar met het betalen met giftcards.Homeland schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:19:
[...]
https://xbox-store-checke...Xbox-Edition/9p3s3c0whgm9
Via de Turkse Xbox store, heb zelf geen goede ervaringen met die store, kan dagen lang duren voordat je betaling er doorheen gaat en niet telkens word geblokkeerd door Microsoft. Heb dat probleem nooit gehad bij de Braziliaanse store.
Xbox Live: Springbok NL
Is de Dolby Atmos app ook buiten de Xbox af te stellen? Op de console is het niet te doen. Zodra je van YouTube naar de Atmos app gaat en weer terug, moet YouTube opnieuw in geladen worden, voordat je je aanpassingen in de EQ app kunt horen. Blijkbaar is het ram management niet goed op de Series X.
Ik verwacht nog steeds dat die Avenger game ergens in de toekomst (bv na een jaar) F2P gaat worden, gezien de focus op season passes e.d.
Ik heb alleen weinig zin om al die missies te gaan grinden voor wat cosmetics, dus ik laat het lekker zitten. Als er nog story-dlc uit komt, dan kijken we weer verder.
Overigens wacht ik ook nog op een Series X upgrade om dan de laatste paar missies nog mee te voltooien (post-credits)
Is dat de resolutie van de Samsung Koelkast?BM schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 08:27:
[Afbeelding]
Ik ervaar zelf ook geen flits. Het verschilt ook per merk en type tv denk ik. Zelf bezit ik een Sony XG95 55", ik heb niet eens door dat ie wisselt van HDR. Ook al is de GUI trouwens op 1080p gerendered, volgens mij stuurt de Xbox wel altijd een 4K signaal naar de TV.DutchOwnage schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:22:
Hoewel ik in eerste instantie nogal teleurgesteld was dat de UI niet in 4K(HDR)zou worden, moet ik zeggen dat ik er nu geen seconde meer aan erger of denk van goh wat ziet de UI er brak uit in 1080p... Wat niet wil zeggen dat het wel een mooie toevoeging zou zijn anno 2020..
Persoonlijk denk ik dat het een gevolg is van een cross-gen UI en teveel extra rompslomp om per generatie andere resoluties te gaan hanteren. Maar zie het nog wel komen t.z.t. als de next-gen helemaal los is.Wom schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:14:
[...]
Microsoft claimt dat het 1GB aan geheugen kost om dat te doen en ze dit liever vrijgeven aan de games.
Gisteravond heb ik de developer mode op de Xbox Series S dan toch maar ingeschakeld en Retroarch erop gezet. Het werkt echt heerlijk! PS2 emulatie heeft nog wat optimalisatie nodig, maar het speelt heerlijk weg!
Het enige nadeel blijft toch wel het switchen tussen retail --> dev mode. Soms duurt dat bij mij >10 minuten. Eerst dacht ik dat de console gebrickt was (bleef op Xbox logo staan) maar na veel geduld switchte hij toch over.
Hopelijk kom er nog meer leuke UWP apps uit voor de Xbox Series.
Het enige nadeel blijft toch wel het switchen tussen retail --> dev mode. Soms duurt dat bij mij >10 minuten. Eerst dacht ik dat de console gebrickt was (bleef op Xbox logo staan) maar na veel geduld switchte hij toch over.
Verwijderd
Zal wel tv type zijn ja, ik had het ook op de one x wanneer ik netflix afsloot, in dat geval een groene soort flits.Tux3.14 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:01:
[...]
Ik ervaar zelf ook geen flits. Het verschilt ook per merk en type tv denk ik. Zelf bezit ik een Sony XG95 55", ik heb niet eens door dat ie wisselt van HDR. Ook al is de GUI trouwens op 1080p gerendered, volgens mij stuurt de Xbox wel altijd een 4K signaal naar de TV.
Toch hoop ik dat er iets aan gedaan kan worden om dat het voor de rest er allemaal prachtig uitziet, en zo een rare flits past dan gewoon niet bij de ervaring.
Ik weet niet of het mag, maar zijn dat dan games die je legaal hebt van vroeger of zijn dat gewoon gedownloade roms?msnguy schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:19:
Gisteravond heb ik de developer mode op de Xbox Series S dan toch maar ingeschakeld en Retroarch erop gezet. Het werkt echt heerlijk! PS2 emulatie heeft nog wat optimalisatie nodig, maar het speelt heerlijk weg!
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Is het dan niet gemakkelijker om gewoon een raspberry pi naast je xbox te zetten en daarop retroarch te installeren? Lijkt me dat je nu de moeilijke weg kiest om ps2 games te spelen.msnguy schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:19:
Uit alle videos die ik gezien heb hier over, haal ik dat de performance echt heel veel beter is dan welke andere emulator-oplossing dan ook. En als je dit kan doen op een console die toch al aan je tv hangt, vind ik dat niet enorm omslachtig eigenlijk.Krimglas schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:23:
[...]
Is het dan niet gemakkelijker om gewoon een raspberry pi naast je xbox te zetten en daarop retroarch te installeren? Lijkt me dat je nu de moeilijke weg kiest om ps2 games te spelen.
Daar weten we allemaal het antwoord opuchiha tijntje schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:22:
[...]
Ik weet niet of het mag, maar zijn dat dan games die je legaal hebt van vroeger of zijn dat gewoon gedownloade roms?
Geloof het of niet, maar dat was mijn LG GX65 tvMartinspire schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:59:
[...]
Is dat de resolutie van de Samsung Koelkast?
Had gistermiddag update van TV gehad, vermoed dat Xbox daar van over de flos gegaan is, na een reboot was het allemaal weer prima
Xbox
Dat wist ik niet 100%, maar nu wel dus
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik blijf kopen in die sale, straks heb ik een back log die gelijk is aan Steam.
Zit er nog echt iets in de sale wat de moeite waard isCerandoX.nl schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:55:
Ik blijf kopen in die sale, straks heb ik een back log die gelijk is aan Steam.
Misschien dat je al veel games hebt gespeeld van de sale, dus ik weet het niet.MrGizMo schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:58:
[...]
Zit er nog echt iets in de sale wat de moeite waard is?
Sommige games had ik ook al, maar wilde ze op de XSX spelen.
Ik heb dit gekocht:
- [x] Lords of the Fallen: 3,99
- [x] Dragon’s Dogma: Dark Arisen 8,24
- [x] Resident Evil: 0 4,99
- [x] Resident Evil 4,99
- [x] The Witcher 2: 4,49
- [x] Grand Theft Auto V: 14,99
- [x] Metro Redux Bundle: 5,99
- [x] Rise of the Tomb Raider 20 year celebration: 5,99
- [x] Tomb Raider: Definitive Edition 2,99
- [x] Doom 3: 2,99
Maar het lijstje is nog langer
Ik wil wellicht dark souls 1 remastered kopen, hoop eigenlijk op een remake treatment ala Demon Souls.
Maargoed die hoeven we niet te verwachten denk ik.
Tot wanneer loopt de sale?
Ik krijg van de week een PS5 binnen, heb nog heeeeeele lichte twijfels om wellicht de xbox weg te doen voor de PS5, hoewel die twijfels nihil zijn, tenzij de PS5 me echt omver blaast.
Maar het gebrek aan "next-gen" feeling is bij beide apparaten aanwezig verwacht ik.
Ik krijg van de week een PS5 binnen, heb nog heeeeeele lichte twijfels om wellicht de xbox weg te doen voor de PS5, hoewel die twijfels nihil zijn, tenzij de PS5 me echt omver blaast.
Maar het gebrek aan "next-gen" feeling is bij beide apparaten aanwezig verwacht ik.
Ik heb een Raspberry Pi (3) en daar heel lang Recallbox op gedraaid, maar de performance van de Xbox Series S is echt een gigantische verbetering t.o.v. een Raspberry Pi. Die kon niet eens fatsoenlijk PS1 en N64 games aan, terwijl de Series S vrijwel vloeiend Wii en PS2 games aan kan!Krimglas schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:23:
[...]
Is het dan niet gemakkelijker om gewoon een raspberry pi naast je xbox te zetten en daarop retroarch te installeren? Lijkt me dat je nu de moeilijke weg kiest om ps2 games te spelen.
"Nog 2 dagen resterend".swoutr schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 12:06:
Ik wil wellicht dark souls 1 remastered kopen, hoop eigenlijk op een remake treatment ala Demon Souls.
https://www.xbox.com/nl-N...s/black-Friday/xbox-games
Beide consoles hebben zo hun problemen. Wat het meest afdoet aan de ervaring is voor mij CoD die steeds crasht op de XSX, maar dit is blijkbaar net zo erg op de PS5.
Dat ze niet next-gen aanvoelen komt ook door de PS4 Pro en Xbox One X. Het verschil is minder groot.
De XSX en PS5 zijn gewoon een mooie upgrade tegenover de PS4 Pro en Xbox One X. Ik heb nu voor de XSX gekozen vanwege het eco systeem, vorige keer voor de PS4 Pro.
Over twee jaar komt er weer een krachtiger model van beide.
[ Voor 27% gewijzigd door CerandoX.nl op 01-12-2020 12:14 ]
Geloof niet dat er over twee jaar al een mid gen update zal zijn. Dat laat op zijn minst nog vier jaar op zich wachten.
Ik verwacht het wel tussen twee of max drie jaar een nieuwe variant, die naast de S en X zal bestaan. De console heet niet voor niets "Series".Koning-Admiraal schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 12:18:
Geloof niet dat er over twee jaar al een mid gen update zal zijn. Dat laat op zijn minst nog vier jaar op zich wachten.
Inderdaad, wat je over 2 jaar wel kunt verwachten is een wat energiezuiniger apparaat met een lichte snelheidswinst (De One S was fractioneel sneller dan de One)Koning-Admiraal schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 12:18:
Voor mensen die ook een series controller hadden besteld bij Otto voor €38
Ik heb zojuist even gebeld omdat ik een T&T had gekregen maar deze stond al sinds het weekend op de melding dat het pakket nog niet was aangeboden bij PostNL.
M’n controller is nu in Duitsland, en ze verwachten de levering tussen komende donderdag en zaterdag. Heb ‘m 26 Nov besteld.
Ik heb zojuist even gebeld omdat ik een T&T had gekregen maar deze stond al sinds het weekend op de melding dat het pakket nog niet was aangeboden bij PostNL.
M’n controller is nu in Duitsland, en ze verwachten de levering tussen komende donderdag en zaterdag. Heb ‘m 26 Nov besteld.
Stiekem hoop ik op een UWP wrapper voor PS Nowmsnguy schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:19:
Kwam met deze bestelling er ook achter waarom Otto 1 ster heeft op Tweakers. 😁gise schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 12:32:
Sekiro @ 60fps! 38 euro in de Hongaarse store (of goedkoper als je moeilijk wil doen in non-EU stores)MrGizMo schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:58:
[...]
Zit er nog echt iets in de sale wat de moeite waard is?
Ben benieuwd, ik heb de controller ook besteld bij Otto. Tot op heden inderdaad nog niks voorbij zien komen van PostNL.gise schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 12:32:
Heb het topic doorgezocht maar er komt weinig bruiukbaars uit, ik zit op mijn bejaarde full HD monitor te splen met met gloednieuwe Series X, dat wil ik graag in 4K doen, welke monitor die niet een godsvermogen kost is hiervoor geschikt, welke gebruiken jullie die goed werkt?
https://tweakers.net/moni..._gna1UKYIPWW_sXtMZIDi7LGw
Zijn dit juiste zoek criteria?
https://tweakers.net/moni..._gna1UKYIPWW_sXtMZIDi7LGw
Zijn dit juiste zoek criteria?
Nog meer mensen waarbij HDMI CEC niet meer werkt na update? Mijn tv springt niet meer aan.
21 in Brazilië net zo veel moeite via gift cards. Mijn vrouw is overigens Braziliaans dus heeft sowieso mijn voorkeur 😜eggsforpedro schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 12:45:
[...]
Sekiro @ 60fps! 38 euro in de Hongaarse store (of goedkoper als je moeilijk wil doen in non-EU stores)
Vind Sekiro overigens nog altijd minder soepel lopen als op mijn PC. Heb toch het gevoel dat er aardig wat framerate schommelingen zijn.
Ik heb alleen PS4 Pro als vergelijkingsmateriaal, dus zal voor mij sowieso een upgrade zijn. Hopelijk dat From Software nog met een optimalisatie patch komt voor X|S (maar kleine kans ben ik bang).sohus schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:02:
[...]
21 in Brazilië net zo veel moeite via gift cards. Mijn vrouw is overigens Braziliaans dus heeft sowieso mijn voorkeur 😜
Vind Sekiro overigens nog altijd minder soepel lopen als op mijn PC. Heb toch het gevoel dat er aardig wat framerate schommelingen zijn.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |