• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik denk dat ik het antwoord (helaas) wel weet, maar is er nog iets bekend gemaakt over WD legions met een performance mode? Ik neem aan dat die gewoon met verplichte RT (en dus) 30 fps blijft, maar ik blijf hopen ;)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Caayn schreef op donderdag 26 november 2020 @ 13:09:
[...]
WD:L gekocht op launch. Begonnen op de XB1X en daarna kort op de XSX zonder problemen.

Sinds het weekend (14/15-nov) na de XSX launch slaat het spel niet meer op. Sindsdien kan ik dus niet meer spelen zonder steeds al mijn progressie kwijt te raken. Super irritant als je net lekker een groot deel van de zondagmiddag gespeeld hebt om er bij de eerst volgende keer vervolgens erachter te komen dat je weer terug bij af bent |:(
Jezus man, dat is belachelijk. Je zou juist denken dat het fixen van de save bugs dan prioriteit nummer één is, wtf.

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:31

Vagax

Hehe

Overal gekeken maar blijkbaar dus niet mogelijk, ik wou graag dat als ik gameplay opneem, dat de stemmen van mijn party ook er in gaat aangezien dat wel redelijk belangrijk is maar dat kan blijkbaar niet, hopelijk krijgen we dat ooit

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:37
@Vagax Ik ben benieuwd of dat er wel ooit gaat komen. Het is namelijk niet overal in de wereld legaal om zomaar iemand op te nemen tenzij je ze expliciet om toestemming vraagt. (Duitsland bijv, en nogal wat staten in de VS). Dat lijkt me lastig goed te implementeren door MS. Niemand zit namelijk te wachten op telkens een popup wanneer iemand weer eens wat opneemt.

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
devilsnight schreef op donderdag 26 november 2020 @ 13:22:
[...]

Jezus man, dat is belachelijk. Je zou juist denken dat het fixen van de save bugs dan prioriteit nummer één is, wtf.
Op de Xbox One X was ik ook al eens de savegame kwijt geraakt. Sinds de launch lijkt het erger.
Maar na wat onderzoek lijkt het probleem niet van de xbox af te komen maar van ubisoft zelf.

Je missie status wordt netjes opgeslagen, zolang je verbinding hebt met ubisoft connect. Dit kun je zien door het spel even op pauze te zetten, rechtsonderin zit dan een ubisoft connect reclame. Als die 'no signal' laat zien, kun je stoppen met gamen omdat de status dan niet meer wordt opgeslagen. Op dat moment kun je ook niet meer naar het hoofdmenu, omdat het spel dan blijft hangen (die probleerd de status op te slaan, wat niet lukt zonder verbinding). Gezien de xbox zelf nog gewoon verbinding heeft ligt het dan ook puur in het spel zelf.

Na 1x 4 uur gamen en 1x 5 uur kwijt te zijn geraakt heb ik daarna maar na elke missie via het pauze menu naar het hoofdscherm gegaan. Dan weet je zeker dat hij de laatste status opslaat op de ubisoft server (dat is ook gelijk het probleem, de status van het spel wordt niet opgeslagen op de xbox zelf). Het is ook gewoon random wanneer het gebeurd, maar het treedt het meest op na 16.00u. Overdag had ik vaak het probleem niet, zelfs niet in het weekend.

Uiteindelijk heb ik hem wel uit kunnen spelen. Wel het einde 3x moeten herhalen omdat hij 1x niet opsloeg, 1x crashde midden in de missie.

[ Voor 5% gewijzigd door SunnieNL op 26-11-2020 13:40 ]

• SunnieNL
Vagax schreef op donderdag 26 november 2020 @ 13:30:
Overal gekeken maar blijkbaar dus niet mogelijk, ik wou graag dat als ik gameplay opneem, dat de stemmen van mijn party ook er in gaat aangezien dat wel redelijk belangrijk is maar dat kan blijkbaar niet, hopelijk krijgen we dat ooit
Ik vermoed dat dat nooit gaat gebeuren. GDPR technisch mag dat niet.

• Xlast88
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-04 18:39
Martinspire schreef op donderdag 26 november 2020 @ 12:28:
[...]

Mja idd belachelijk, maar aan de andere kant moeten de andere bugs ook gewoon gefixed worden. Er zijn nog genoeg andere game-breaking bugs. De save-fix treed ook niet bij iedereen op, maar anderen dan weer wel en is het dus belangrijk dat ook die stuff gepatched wordt.

Als je eenmaal last hebt van de save-bug dan gaat dat niet meer weg. Maar van wat ik begreep kan het zijn dat je zonder dat probleem nog zat andere momenten hebt dat de game niet goed werkt. Ik kon 2 missies niet normaal afronden bv zonder even de missie te herstarten. Ik neem aan dat het voor meer dingen zo is.
De save bug is voor mij de reden om WD: Legion niet meer te spelen, vond het behoorlijk zuur om meerdere malen uren kwijt te raken.

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 19:37
Via de capture that methode? Zal lastig worden.

Evt via de app op een win10 machine of rechtstreeks naar Twitch streamen

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Xlast88 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 13:46:
[...]

De save bug is voor mij de reden om WD: Legion niet meer te spelen, vond het behoorlijk zuur om meerdere malen uren kwijt te raken.
Hier hetzelde, ik wacht wel op de patch voor ik verder ga, teveel uren aan gameplay al verloren.

• Caelorum
SunnieNL schreef op donderdag 26 november 2020 @ 13:41:
[...]
Je mag in Nederland, zolang je zelf deelnemer bent aan een gesprek, gewoon zonder toestemming dat gesprek opnemen. Je mag het alleen niet delen zonder toestemming van alle betrokkenen.

In het buitenland is echter soms voor het opnemen al toestemming nodig, dus geef het alsnog weinig kans.

[ Voor 12% gewijzigd door Caelorum op 26-11-2020 13:56 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
There’s another new update coming along for WRC 9 in December, bringing along new stages, features and a remarkable new vehicle.
https://www.gtplanet.net/...toyota-gr-yaris-20201125/

Geniet enorm van deze game, en de gratis updates zijn een verademing tov Codemasters.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
SunnieNL schreef op donderdag 26 november 2020 @ 13:41:
[...]

Is dat zo?

Ik heb het nog niet geprobeerd maar op mijn PS5 heb ik de optie om party chat audio mee te nemen in een video opname.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
A big new feature arriving in the December update is Co-driver Mode. This is a unique co-op mode which allows two players to take part in a rally stage as driver and co-driver. While one player has the traditional driving duties, the other will be calling the pace-notes via integrated voice chat.

Klinkt als een toffe/chaotische mode.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:35

Phydomir

Dennis

Homeland schreef op donderdag 26 november 2020 @ 14:03:
[...]

A big new feature arriving in the December update is Co-driver Mode. This is a unique co-op mode which allows two players to take part in a rally stage as driver and co-driver. While one player has the traditional driving duties, the other will be calling the pace-notes via integrated voice chat.

Over 300m scherp linksaf...

Nee, andere links!! :+

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Yeah ga ik rijden, mag die ander tegen mij roepen wat hij of zij wil. Ik hoor lekker toch niks :D

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
Homeland schreef op donderdag 26 november 2020 @ 14:03:
[...]

Leuk verzonnen maar dat doet mij teveel aan het autorijden met mijn vriendin denken :+

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:31

Vagax

Hehe

@Caelorum @MrGizMo @SunnieNL Ah helaas, dan houd het op, op de Playstation kon het volgens mij wel, standaard stond het uit maar je moest navigeren naar Party settings en daar kon je toestemming geven dat je stem gedeeld werd. Geen idee of dat nog steeds zo is.

Dan maar even kijken naar alternatieven, als ik zou kunnen streamen naar mijn eigen OBS server dan kan ik het in principe zo opnemen, wel een gedoe maar soms speel ik Sea of Thieves met een paar maten en daar zitten soms echt mooie momenten tussen :P
Iemand ACV weer getest op XSX? Zo ja, en? :)

Voor mij gaat het allemaal weinig uitmaken want ik zag de framedrops echt niet, al ben ik wel nog steeds in het eerste gebied. En de tearing is bye bye met VRR.

[ Voor 65% gewijzigd door devilsnight op 26-11-2020 14:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Zou leuk zijn als hier een (betaalde) app voor zou komen. :) FF op linkje klikken voor video.

[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-11-2020 15:00 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
WD Legion

Title Update 2.20 releases tomorrow, 11/26. Details listed in the link.

Fixed an issue that could cause longer load times when exiting to the main menu.

Fixed an issue that could cause save games to get corrupted.

Fixed an issue that could cause lost progress during Borough Uprising missions when loading back into the game.

• sohus
devilsnight schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:05:
WD Legion

Title Update 2.20 releases tomorrow, 11/26. Details listed in the link.

Fixed an issue that could cause longer load times when exiting to the main menu.

Fixed an issue that could cause save games to get corrupted.

Fixed an issue that could cause lost progress during Borough Uprising missions when loading back into the game.
Plus Digital Foundry analyse.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:58
uchiha tijntje schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:00:
[Twitter]
Zou leuk zijn als hier een (betaalde) app voor zou komen. :) FF op linkje klikken voor video.
Zie https://arstechnica.com/g...-an-emulation-powerhouse/

Developers mode. Ik ga het later een keer proberen, Mariokart & Golden-eye! _/-\o_

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:52
Ben van zin om dit te testen op mijn oude One S. Want die dan gebruiken als emulator console is wel een potentieel zeer fijn iets.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:03
devilsnight schreef op donderdag 26 november 2020 @ 14:53:
Iemand ACV weer getest op XSX? Zo ja, en? :)

Voor mij gaat het allemaal weinig uitmaken want ik zag de framedrops echt niet, al ben ik wel nog steeds in het eerste gebied. En de tearing is bye bye met VRR.
Yes, hier net gedownload. 1 ding weet ik wel, ik ga in ieder geval niet op Quality mode spelen. De stap terug naar 30fps is echt niet te doen vind ik, ik vindt het een veel te groot verschil. Bij snelle camerapans wordt het allemaal zo troebel, doet me denken aan FH4 in Quality mode en 30fps.. Nu is een racer natuurlijk niet te vergelijken met een open wereld game als dit, maar toch. Niet te doen in mijn geval.

Ik moet nog langer spelen om een oordeel te kunnen vellen in hoeverre de IQ een hit heeft gekregen in Performance mode, maar zo op het eerste gezicht lijkt het mee te vallen. Misschien dat de draw distance iets minder is. Qua vegetatie enz. kon ik niet echt zien dat er zaken weg werden gelaten of iets dergelijks.

In ieder geval, voor mij wordt het de Performance mode, voor de 60fps.

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-09 23:47

Bolletje

Moderator Harde Waren
Wom schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:22:
Ben van zin om dit te testen op mijn oude One S. Want die dan gebruiken als emulator console is wel een potentieel zeer fijn iets.
Kwam in die video die gelinked wordt, wel voorbij dat XOX en XOS minder goed waren voor emulatie. Nog wel performance drops. Daarom is de XSS zo interessant, omdat die wel goede processor heeft en de gpu minder heeft, maar dat is minder van belang.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:52
Bolletje schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:30:
[...]

Kwam in die video die gelinked wordt, wel voorbij dat XOX en XOS minder goed waren voor emulatie. Nog wel performance drops. Daarom is de XSS zo interessant, omdat die wel goede processor heeft en de gpu minder heeft, maar dat is minder van belang.
Goed dat je het zegt, want wil het vooral gebruiken voor Dreamcast emulatie. Die is schijnbaar ook prima in orde. Maar even afwachten dan maar totdat er wat mensen hier er ervaring mee hebben O-)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 19-09 09:35
Gebeurt dat niet als je de voice-chat over je speakers laat lopen ipv headset? Het klinkt dan wel wat anders, maar volgens mij kan je dat dan gewoon opnemen?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:56

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Voor de mensen met een headset en Gamepass: GO PLAY ORI! (mits je die game nog niet hebt gespeeld).

Als je de game al wel hebt gespeeld: GO PLAY ORI! (nogmaals dus).

Wat een parel van een game, lang geleden dat ik zo van een platformer heb genoten. Dat sfeertje, de muziek, de lichteffecten in 4k, de 60/120 fps....

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:56
[Twitter]
PS2 dan ook nog, ik heb nog bijna alle PS1/PS2 games hier liggen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
Thrace Grumble schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:45:
Voor de mensen met een headset en Gamepass: GO PLAY ORI! (mits je die game nog niet hebt gespeeld).

Als je de game al wel hebt gespeeld: GO PLAY ORI! (nogmaals dus).

Wat een parel van een game, lang geleden dat ik zo van een platformer heb genoten. Dat sfeertje, de muziek, de lichteffecten in 4k, de 60/120 fps....
Al 3 keer uitgespeeld. Voor mij het spel van de eeuw haha. Zou serieus geen anders spel kunnen bedenken die mij zoveel plezier heeft bezorgd. Ziet er inderdaad geweldig uit, speelt subliem en de soundtrack maakt het helemaal af.

Meesterlijk spel!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Video van Noclip over het maken van Microsoft Flight Simulator. Deze docu's van Danny O'Dwyer zijn altijd erg de moeite waard vind ik:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Starbucks schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:49:
[...]

Al 3 keer uitgespeeld. Voor mij het spel van de eeuw haha. Zou serieus geen anders spel kunnen bedenken die mij zoveel plezier heeft bezorgd. Ziet er inderdaad geweldig uit, speelt subliem en de soundtrack maakt het helemaal af.

Meesterlijk spel!
Echt he, ik vind het ook totaal niet frustrerend. De energy gebruiken om voor (of ná!) een lastig stukje even een checkpoint aan te leggen is ideaal. Het maakt het zo ontzettend relaxt, dit in tegenstelling tot de frustratie die ik veel had bij bijvoorbeeld Hollow Knight.

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

SinergyX schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:47:
[...]

PS2 dan ook nog, ik heb nog bijna alle PS1/PS2 games hier liggen :P
Bijna alle PS1 en PS2 spellen? Ik neem aan de spellen die je ooit heb gekocht ;) want anders wil ik je collectie zien haha. Laatst heb ik nog wat ps1 en PS2 spellen gevonden bij een grote opruiming. O.a. Destruction Derby en de special edition van Shadow of the Colossus. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:58
Destruction Derby _/-\o_

• Homeland
  • Niet online
YouTube: Watch Dogs Legion: PlayStation 5 vs Xbox Series X/ Series S - Graphi...

Geen noemenswaardige verschillen tussen XSX en PS5, paar kleine verschillen die waarschijnlijk door bugs komen. Enige wat de presentator verbaast is dat Xbox niet beter presteert/er geen gebruik word gemaakt van de extra rekenkracht maar dat zal ongetwijfeld door de luiheid van Ubi komen.

• Palindrome
  • Laatst online: 19-09 21:15
Homeland schreef op donderdag 26 november 2020 @ 16:40:
YouTube: Watch Dogs Legion: PlayStation 5 vs Xbox Series X/ Series S - Graphi...

Geen noemenswaardige verschillen tussen XSX en PS5, paar kleine verschillen die waarschijnlijk door bugs komen. Enige wat de presentator verbaast is dat Xbox niet beter presteert/er geen gebruik word gemaakt van de extra rekenkracht maar dat zal ongetwijfeld door de luiheid van Ubi komen.
Net ook even gezien, jammer dat het een 1080p filmpje is.

Maar er zijn dus gewoon 3 configs voor de settings op elke console, alleen zijn de settings identiek aan elkaar behalve op de series S.

Als de hardware van de series X dan echt niet volledig wordt belast dan is het toch gewoon een kwestie van een Developer om in de settings config de waarde bij een setting wat hoger te maken ?
Wacht even, meerdere configs als in resolution mode en framerate voor WDL, of dat niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palindrome
  • Laatst online: 19-09 21:15
devilsnight schreef op donderdag 26 november 2020 @ 16:52:
Wacht even, meerdere configs als in resolution mode en framerate voor WDL, of dat niet?
is wat lastig uitleggen maar het wordt wel uitgelegd in het DF filmpje.

In de pc versie kan je ook de config bestanden vinden voor de grafische settings voor elke console.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9XSIzCEDwvCGX8r0EtKq7LcMhlU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fz4Vb14hh6ppjtuDCxsu8ehU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
Palindrome schreef op donderdag 26 november 2020 @ 16:48:
[...]
Als de hardware van de series X dan echt niet volledig wordt belast dan is het toch gewoon een kwestie van een Developer om in de settings config de waarde bij een setting wat hoger te maken ?
Kan ook door iets komen dat niet configurabel is, of door slecht gebruik van de APIs. In het verleden wel eens een rendering engine gemaakt in opengl. Het is echt supereenvoudig om een rare call ertussen te doen waardoor het ineens niet meer goed presteert met bepaalde hardware.

Kan ook gewoon zijn dat de xbox op dan wel snellere hardware heeft, maar dat MS daarvan ook nog wat gebruikt om zaken op de achtergrond te doen, waardoor in de praktijk de console even snel is als de PS5
Palindrome schreef op donderdag 26 november 2020 @ 16:58:
[...]

is wat lastig uitleggen maar het wordt wel uitgelegd in het DF filmpje.

In de pc versie kan je ook de config bestanden vinden voor de grafische settings voor elke console.

[Afbeelding]
Ze konden niet nog slordiger worden of wel? ^^

[ Voor 26% gewijzigd door Caelorum op 26-11-2020 16:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 18:56
uchiha tijntje schreef op donderdag 26 november 2020 @ 16:30:
[...]

Bijna alle PS1 en PS2 spellen? Ik neem aan de spellen die je ooit heb gekocht ;) want anders wil ik je collectie zien haha. Laatst heb ik nog wat ps1 en PS2 spellen gevonden bij een grote opruiming. O.a. Destruction Derby en de special edition van Shadow of the Colossus. :)
Uiteraard, alle games die ik ooit gekocht heb :+

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Caayn
  • Niet online
Homeland schreef op donderdag 26 november 2020 @ 16:40:

Nouja, luiheid is een beetje extreem. Watch Dogs is niet de enige game waar de XSX niet de beloofde spierballen laat zien. Het is wel de eerste game waar de XSX en PS5 nagenoeg identiek zijn tot praktisch dezelfde resolutie drops aan toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:38

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Gadverdamme Valhalla heeft nu de mogelijkheid tuasen Performance (60 fps) en Quality mode (30fps) te schakelen.

Ja dat doe je dus maar 1 keer om daarna weer heel snel naar performance mode te gaan :+

Xbox Live ID:Notna8310

• DutchOwnage
Ik zou eigenlijk wel eens een vergelijk willen zien tussen een Sony OLED (staat bekend om zijn superieure motion handling) en een LG OLED, in 30fps modes. Benieuwd in hoeverre de Sony daar dan toch beter mee omgaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:09
Caayn schreef op donderdag 26 november 2020 @ 17:01:
[...]
Nouja, luiheid is een beetje extreem. Watch Dogs is niet de enige game waar de XSX niet de beloofde spierballen laat zien. Het is wel de eerste game waar de XSX en PS5 nagenoeg identiek zijn tot praktisch dezelfde resolutie drops aan toe.
Volgens mij liep COD ook vrijwel gelijk.

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 12:53
Wom schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:22:
@Bolletje schreef het ook al maar de One S geeft bij veel eisende games performance drops. 16-bit is geen enkel probleem, maar PS1 zal op een One niet altijd spoepel lopen, zeker niet in de high resolution modus.
PPSSPP kun je op de Series S|X ook goed draaiend krijgen.

[ Voor 6% gewijzigd door ariekanari op 26-11-2020 17:48 ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Heb me toch een zin om Valhalla te gaan spelen man :P

Ook Fallout 4 met die uncap fps mod verheug ik me op.

Kingdom Come Deliverance zou ik ook graag nog eens opnieuw doorspelen maar volgens mij is daar nog helemaal niks van bekend nu qua patch.

GTA4 op 60 fps ga ik ook zeker een keer bekijken, en No Mans Sky op 60 fps lijkt me ook geweldig.

(Als het goed is) bezorgd Bol bij mij 9 december de XSX net voor release van Cyberpunk,.. wacht het liefst op die echte next gen patch ergens volgend jaar maar of ik ook echt ga wachten ben ik nog niet helemaal zeker van :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 19-09 09:35
Wreckfest > Destruction Derby. De nostalgie-factor moet erg hoog zijn wil het andersom zijn en zelfs dan denk ik dat je er te snel op bent uitgekeken :P

Martinspire - PC, PS5, XSX

• quorumz
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
(overleden)
Notna schreef op donderdag 26 november 2020 @ 17:12:
Gadverdamme Valhalla heeft nu de mogelijkheid tuasen Performance (60 fps) en Quality mode (30fps) te schakelen.

Ja dat doe je dus maar 1 keer om daarna weer heel snel naar performance mode te gaan :+
ik wil juist genieten van de graphs vind ik belangrijker

en zo ook mijn eerdere post over QR & Valhalla, lijkt utgezet te zijn

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:38

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

quorumz schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:05:
[...]

Ik heb het even geprobeerd, maar ik zie het visuele verschil echt niet. Bahalve dan de fps lock :X

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!
quorumz schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:05:
[...]

Is er echt merkbaar verschil tussen de twee modes? Ik ga het straks eens testen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sohus
Sipio schreef op donderdag 26 november 2020 @ 17:53:
(Als het goed is) bezorgd Bol bij mij 9 december de XSX net voor release van Cyberpunk,.. wacht het liefst op die echte next gen patch ergens volgend jaar maar of ik ook echt ga wachten ben ik nog niet helemaal zeker van :+
Hangt natuurlijk van de performance af. Als de game in 30fps alleen draait ga ik hem zeker niet spelen op de Series X totdat de next-gen patch uitkomt. Heb sowieso de PC versie voor 3 tientjes gekocht destijds dus die ga ik denk ik eerst spelen.

Zowel met The Witcher 3 als met CyberPunk 2077 wacht ik op de next-gen patches voordat ik er op de Xbox mee aan de gang ga. En ook met Red Dead Redemption 2 wacht ik op de next-gen variant die ongetwijfeld gaat uitkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
devilsnight schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:21:
[...]

Is er echt merkbaar verschil tussen de twee modes? Ik ga het straks eens testen.
Maak je borst maar nat. Ik ben benieuwd wat je van de quality mode vindt. Persoonlijk zou ik het zelfs als onspeelbaar willen betitelen :X

• T-bone88
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 31-08 09:46
Spelen er hier ook mensen FIFA 21 op de XsX? Ik kan heel vaak geen verbinding maken met de EA servers. Meer mensen last van?

• quorumz
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
(overleden)
devilsnight schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:21:
[...]

hmzja begin ook te twijfelen :)
DutchOwnage schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:46:
[...]

Maak je borst maar nat. Ik ben benieuwd wat je van de quality mode vindt. Persoonlijk zou ik het zelfs als onspeelbaar willen betitelen :X
Ik zag deze comment op XboxEra...
So, I played 90hrs of AC Valhalla in 60FPS.

Put it on 30FPS Quality mode, and I actually really prefer it! Weirdly enough it feels smoother than 60fps did and no tearing. The game looks phenomenal too.

Looking forward to post game stuff more now.
Dit is nou iets wat ik mij echt totaal niet kan voorstellen. Tenzij hij geen tv met VRR heeft en 60fps mode nog steeds tearing heeft......

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ik wil cod cold war halen, maar komt deze met smart delivery? ik lees op een site dat je de series x upgrade apart moet kopen?

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Hamazaki schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:07:
ik wil cod cold war halen, maar komt deze met smart delivery? ik lees op een site dat je de series x upgrade apart moet kopen?
Je moet gewoon de cross gen versie kopen. Makkelijkst te herkennen aan de prijs die 1 euro hoger is en het Series X logo recht bovenin op de voorkant.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• heypnt
  • Laatst online: 19-09 22:41
Hamazaki schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:07:
Je moet de cross-gen versie hebben van 74,95. Ik heb net een refund aangevraagd voor Cold War bij Microsoft, save games die verdwijnen, vastlopers. Zijn best wat problemen mee met de Series X. Benieuwd of ik ‘m toegewezen krijg door Microsoft.

• Farabi
  • Niet online
Phydomir schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:10:
[...]

Je moet gewoon de cross gen versie kopen. Makkelijkst te herkennen aan de prijs die 1 euro hoger is en het Series X logo recht bovenin op de voorkant.
hier staat geen smart delivery rechtsboven? bij andere spellen wel als het goed is. is dit gewoon goed voor mijn series x? @heypnt
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ocG21jW2r99iS7_iIL5eRprSLfQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3hmyOcvLF3UZ7QRCeCNxInxT.jpg?f=fotoalbum_large

• DutchOwnage
devilsnight schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:06:
[...]

Ik zag deze comment op XboxEra...

[...]

Dit is nou iets wat ik mij echt totaal niet kan voorstellen. Tenzij hij geen tv met VRR heeft en 60fps mode nog steeds tearing heeft......
Heeeel moeilijk voor te stellen. Tearing kan er wel uitzijn op Quality, daar niet van. Maar ik schrok echt can die 30fps, het begon al zowat in het laadscherm als je eventjes met Eivor kan bewegen zeg maar. Maar oordeel zelf :)

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Hamazaki schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:13:
[...]

hier staat geen smart delivery rechtsboven? bij andere spellen wel als het goed is. is dit gewoon goed voor mijn series x?
[Afbeelding]
Dat ziet eruit als de One versie. Die werkt wel maar dan speel je infeite de Xbox one versie. Die kan je trouwens wel upgraden naar de Series X Optimized versie voor 10 euro.

• Guerilla
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 25-08 23:47
Hamazaki schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:13:
[...]

hier staat geen smart delivery rechtsboven? bij andere spellen wel als het goed is. is dit gewoon goed voor mijn series x? @heypnt
[Afbeelding]
Nee, met deze versie draait dit spel in backwards compatibility mode op de Series X.

• Farabi
  • Niet online
Phydomir schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:19:
[...]

Dat ziet eruit als de One versie. Die werkt wel maar dan speel je infeite de Xbox one versie. Die kan je trouwens wel upgraden naar de Series X Optimized versie voor 10 euro.
ik zie dat alle kaften het zelfde zijn? verloopt de upgrade alleen via internet? en niet via disc? @Guerilla

Acties:
  • +2 Henk 'm!
DutchOwnage schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:16:
[...]

Heeeel moeilijk voor te stellen. Tearing kan er wel uitzijn op Quality, daar niet van. Maar ik schrok echt can die 30fps, het begon al zowat in het laadscherm als je eventjes met Eivor kan bewegen zeg maar. Maar oordeel zelf :)
Net getest bro en ik ben alweer terug bij performance mode, hahahaha.

Ten eerste behoorlijk irritant dat de game opnieuw moet opstarten wanneer je één van de twee kiest en niet on the fly zoals met Witcher 3. Really Ubi?

Maar zodra ik de camera roteerde kreeg ik gewoon bijna last van mijn ogen joh. Zo sloom, zo stroperig, alsof het in slowmotion afspeelde ofzo. Nah man, dit gaan we niet doen. Daarnaast zag ik niet echt meteen een heel groot grafisch verschil. Is sowieso lastig als je niet snel kunt switchen tussen de modes.

Ach, 60fps, here we gooooooooo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guerilla
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 25-08 23:47
Hamazaki schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:20:
[...]

ik zie dat alle kaften het zelfde zijn? verloopt de upgrade alleen via internet? en niet via disc? @Guerilla
Dat weet ik niet helaas. Volgens mij zou dat wel gewoon moeten om via disc te upgraden.

De boxart moet er zo uitzien.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/poeZ1ANYtxG_VjmCJzsgZ3ncUOc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2O2GysqEeActHlq3hSjjoGkU.jpg?f=user_large

[ Voor 8% gewijzigd door Guerilla op 26-11-2020 19:24 ]

• heypnt
  • Laatst online: 19-09 22:41
[...]

Ja volgens mij is die upgrade alleen digitaal. Maar ik koop alle games digitaal, dus geen ervaring mee.

• DutchOwnage
devilsnight schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:21:
[...]

Ten eerste behoorlijk irritant dat de game opnieuw moet opstarten wanneer je één van de twee kiest en niet on the fly zoals met Witcher 3. Really Ubi?

Maar zodra ik de camera roteerde kreeg ik gewoon bijna last van mijn ogen joh. Zo sloom, zo stroperig, alsof het in slowmotion afspeelde ofzo. Nah man, dit gaan we niet doen. Daarnaast zag ik niet echt meteen een heel groot grafisch verschil. Is sowieso lastig als je niet snel kunt switchen tussen de modes.

Precies. Kan me niet voorstellen dat ook maar iemand dat prettig zou vinden spelen 8)7. Gewoon lekker 60fps, en idd ik zag ook geen verschil eigenlijk. DF straks natuurlijk wel weer, maar goed :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DutchOwnage schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:26:
[...]

Precies. Kan me niet voorstellen dat ook maar iemand dat prettig zou vinden spelen 8)7. Gewoon lekker 60fps, en idd ik zag ook geen verschil eigenlijk. DF straks natuurlijk wel weer, maar goed :9
DF ongetwijfeld inderdaad, maar dat is hun ding. Vaak genoeg met video's van hun dat ze het dan over verschillen hebben die ik gewoon echt niet zie, of sowieso tijdens het spelen dat je er niet op let. Nah, 60fps is wel echt een game changer voor consoles. Voor dit genre vooral, want voorheen was dit genre altijd 30fps.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sohus
  • After deduplication*, there are a total of 382 unique Game Pass games, out of which 43 can only be played on PC;
  • The average Metacritic score of all GP games (PC+Console) is 77.9. The median Metacritic score of all GP games is 79;
  • 44.5% of all Gamepass games (170/382) are 80+ Metacritic (which will be my criteria for “good” here). 17.5% of all Gamepass games (67/382) are 85+ Metacritic;
  • 38% of GP games are indies**. Indies actually weigh down the total MC score (Indies MC=76.27, non-Indies MC=78.79). There are 47 “good” Indies and 123 “good” non-Indies on Gamepass (PC+Xbox);
  • Xbox GP is currently better value than PC GP if you have to choose, since it gives you more “good” games (148 versus 86) worth more money if you were to buy them*** (€2,589 vs €2,046). This will change next month as EA Play PC gets added;
  • If you have Xbox GP, getting a PC brings you 22 additional “good” games (+14.8%) that you wouldn’t be able to play otherwise (this does not take into account games that are better on PC);
  • 75.1% of GP Games are from the Xbox One Generation, the rest split between 360, OG and PC;
  • Adding EA Play games actually increased the overall offer’s Metascore since EA Play games have an average MC of 78.38.
  • It would cost you €3,203.84 to buy all 80+ games of GamePass today, taking into account the current Black Friday sale. That’s the equivalent of over 20 years of Gamepass Ultimate subscription. It would cost you €1,329.76 to buy all 85+ games (over 8 years of GPU).
Meer hier.

• Sjalabert
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:16
[...]

Hoe kun je hem updaten?

Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf!

• sohus
[...]
Is altijd al zo geweest bij Ubisoft, ook de PC versies van de laatste 3 AC games moet je volledig rebooten als je tussen bepaalde settings wisselt waaronder dynamic scaling aan/uit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 21:11
giantgiantus schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:09:
[...]

Game je op zo’n mini scherm?
Dat is een 32 inch monitor.
Zit er vlakbij .... Dus groot genoeg .

http://web.mac.com/kl00n

• Homeland
  • Niet online
Guerilla schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:22:
[...]

Dat weet ik niet helaas. Volgens mij zou dat wel gewoon moeten om via disc te upgraden.

De boxart moet er zo uitzien.

[Afbeelding]
Die verschillen in boxart zijn wel minimaal, hadden ze een stuk beter kunnen doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DutchOwnage schreef op donderdag 26 november 2020 @ 17:36:
Ik zou eigenlijk wel eens een vergelijk willen zien tussen een Sony OLED (staat bekend om zijn superieure motion handling) en een LG OLED, in 30fps modes. Benieuwd in hoeverre de Sony daar dan toch beter mee omgaat.
A1 hier, maar in game-mode staat alle processing natuurlijk volledig uit.
Destijds in de winkel was het verschil tussen de A1 en C9 wel opmerkelijk tijdens het afspelen van een voetbalwedstrijd.
Maar we zijn al weer een generatie verder en denk niet dat LG nog veel onderdoet voor Sony op dat gebied.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09 14:52
[...]

Ook even geprobeerd net want dacht dat ik het niet zou merken maar sodeju.. 30 fps voelde idd heel erg stroperig aan.
Gauw weer terug gegaan maar 60 fps.

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:01
Hoe dan, die quality mode van Valhalla is inderdaad echt onspeelbaar. Balen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Steven030 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:13:
Hoe dan, die quality mode van Valhalla is inderdaad echt onspeelbaar. Balen
Die moet toch gewoon op 30 fps draaien? komt het gevoel misschien omdat je net uit de 60 fps modus komt en valt er niet na een poosje aan te wennen? Heb geen idee hoor heb de game zelf nog niet.

Wel jammer idd,
Ik las trouwens net op reddit dat er een paar waren die het gevoel hebben dat de 60 fps modus een downgrade heeft gehad, ervaren jullie dat ook of?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:01
Sipio schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:18:
[...]

Die moet toch gewoon op 30 fps draaien? komt het gevoel misschien omdat je net uit de 60 fps modus komt en valt er niet na een poosje aan te wennen? Heb geen idee hoor heb de game zelf nog niet.

Wel jammer idd,
Ik las trouwens net op reddit dat er een paar waren die het gevoel hebben dat de 60 fps modus een downgrade heeft gehad, ervaren jullie dat ook of?
Ik heb sinds 10 november non stop Valhalla aanstaan, komt geen einde aan en is echt genieten haha. Voor mij was deze patch echt overbodig en baal er wel van. Hoop inderdaad dat de 60fps modus net zo mooi is. Zelfs het menu is supertraag geworden

Edit: onspeelbaar is trouwens wel een beetje overdreven want het went ook wel weer snel. Even aankijken nog. Het lijkt er trouwens wel echt nóg een stuk mooier uit te zien nu :)

[ Voor 13% gewijzigd door Steven030 op 26-11-2020 20:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Seagate Storage Expansion Card geinstalleerd.
Zouden games daar vanaf nu sneller laden dan vanaf de interne storage ?
(Aangezien op de interne ssd ook het OS staat en de opnames opgeslagen worden)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ygm9vL4ixiKGmuz26NNVWZV3Fy4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Mpcyz5AODQCf1S6XRHB26boi.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 49% gewijzigd door justifire op 26-11-2020 20:23 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• MrGizMo
[Twitter]
Er waren eerst gewoon apps hier voor. Maar moesten van MS uit de store
Ik miste qr eigenlijk niet in fh4 want hij start heel snel op, maar nu werkte het opeens wel en hij ging ook netjes weer met een nieuwe online sessie verbinden... Leuk, alleen, nu werkt rewind ineens niet meer 8)7
Echt lollig als je net naast het vlaggetje geduwd wordt en er groot in beeld staat dat je moet rewinden... Als je wacht tot hij je terug zet of zelf terug rijdt dan kun je beter de hele race herstarten want dat maak je nooit meer goed in die korte events die de game je standaard voorschotelt.
Had fh4 gekozen in plaats van Gears tactics vanavond omdat ik me al gefrustreerd voelde en iets wou om het even van me af te zetten maar dat werd een rage quit. Helemaal niet zo'n groot probleem natuurlijk, game opnieuw starten zal het wel oplossen maar dat soort problemen komt altijd net als je het niet kan hebben.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

justifire schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:22:
Seagate Storage Expansion Card geinstalleerd.
Zouden games daar vanaf nu sneller laden dan vanaf de interne storage ?
(Aangezien op de interne ssd ook het OS staat en de opnames opgeslagen worden)

[Afbeelding]
Zouden hetzelfde moeten zijn.

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Larentix schreef op woensdag 25 november 2020 @ 02:01:
[...]

Samsung KS7000 (modeljaar 2016). Zal dus zeker niet de meest hoogstaande HDR hebben naar de huidige standaard. Zoals al gezegd ga ik de BF deals maar eens bekijken, VRR is ook de moeite waard :)

[...]

Dat was ik. Jij krijgt het icoontje dus wel... bijzonder dat het bij meerdere anderen niet gebeurt terwijl de tv wel degelijk in HDR modus loopt. De settings staan echt goed bij mij. Ik laat het voor nu maar even los... denk dat alleen MS hier uitsluitsel over kan geven.
Ik heb het icoontje ook niet hoor. Tenminste, niet bij GoW Ultimate Edition, terwijl mn tv wel HDR modus aangeeft. Blijft bijzonder.
SunnieNL schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 23:15:
Ik kan even niet meer vinden van wie de post af kwam dat auto HDR niet getoond werd. Net getest met Geometry Wars en daar komt die netjes in beeld.
[Afbeelding]

Controleer als je het niet krijgt even of je AutoHdr hebt ingeschakeld onder Settings - General - tv and display options - video modes
Ben benieuwd of jij het icoontje bij GoW Ultimate Edition wel hebt, staat op Gamepass.

[ Voor 32% gewijzigd door Thrace Grumble op 26-11-2020 21:21 ]

Op Xbox One X had ik een bepaalde app waar ik anime op keek. Eenmalige betaling en gaan met die banaan. Maar wanneer ik naar ready to install ga zie ik hem er niet tussen staan en in de Xbox store is hij ook niet meer.

Het is natuurlijk niet echt een legale app, maar ready to install dingen, die je al gekocht hebt kunnen ze toch niet weghalen?
devilsnight schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:30:
Op Xbox One X had ik een bepaalde app waar ik anime op keek. Eenmalige betaling en gaan met die banaan. Maar wanneer ik naar ready to install ga zie ik hem er niet tussen staan en in de Xbox store is hij ook niet meer.

Het is natuurlijk niet echt een legale app, maar ready to install dingen, die je al gekocht hebt kunnen ze toch niet weghalen?
Ze kunnen het technisch ongetwijfeld wel en bij een piracy app wat dat zo te horen gewoon is zullen ze dat ongetwijfeld ook doen als ze het ontdekken.

Gamertag: FinrazielNL

Finraziel schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:51:
[...]

Ze kunnen het technisch ongetwijfeld wel en bij een piracy app wat dat zo te horen gewoon is zullen ze dat ongetwijfeld ook doen als ze het ontdekken.
Ja precies, dan wordt het dus op de One X naar anime kijken. Het was al een wonder dat die app (en vele movie apps) het zo lang hebben volgehouden op de store.
Phydomir schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:05:
[...]

Zouden hetzelfde moeten zijn.
Ga sowieso de opnamelocatie verplaatsen naar de oude externe schijf, blijkt dat je dan ook in 4K kan opnemen.
En haalt naar mijn idee meteen wat belasting van de interne schijf qua I/O

Tot nu toe zijn er nog niet echt updates geweest voor Xbox zelf he, qua OS? We kampen nog steeds met die rare robot stem filter die soms ineens verschijnt bij sommige van ons en dan is het weer weg ook. Ook dat de stem even stottert dan.

• SunnieNL
Thrace Grumble schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:20:
[...]

Ben benieuwd of jij het icoontje bij GoW Ultimate Edition wel hebt, staat op Gamepass.
Vaag, bij Gears 5 heb ik het Auto HDR icoon idd ook niet.
Zou dat icoon dan alleen bij x360 games in beeld komen of heeft Gears5 een HDR update gehad en valt die niet onder auto HDR?

De lg geeft ook een HDR icoon en op het startscherm kan ik duidelijk zien dat HDR ook daadwerkelijk aktief is.

Edit: ik heb gears 5 operation 5 gedownload. Die heeft zelf HDR vandaar dat hij het icoon niet toont. Ik download even de ultimate edition :)
Edit 2: dat blijkt dezelfde download. @Thrace Grumble Je ziet bij Gears 5 ultimate geen autohdr icoon omdat deze zelf ondersteuning heeft voor HDR. Daarom moet je bij een single player eerst het HDR beeld goed zetten via settings. Bij een auto HDR game krijg je dat niet, zoals bij geometry wars 2.

[ Voor 29% gewijzigd door SunnieNL op 26-11-2020 22:29 ]

• SunnieNL
devilsnight schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:30:

Was dat niet gewoon crunchy roll?
Andere apps zouden idd niet legaal kunnen zijn. Als die volledig uit de store is gehaald door Microsoft bv omdat de content niet legaal was, dan krijg je hem er niet meer op. Ja, heel mss als je hem nog op je oude Xbox one hebt, kun je kijken of je hem via netwerk over kan zetten van Xbox naar xbox

• SunnieNL
devilsnight schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:15:
Tot nu toe zijn er nog niet echt updates geweest voor Xbox zelf he, qua OS? We kampen nog steeds met die rare robot stem filter die soms ineens verschijnt bij sommige van ons en dan is het weer weg ook. Ook dat de stem even stottert dan.
Heb er al een paar gehad via de Alpha Insider Ring. Dus ze zijn er wel mee bezig. Audio problemen van headset heb ik al even niet meer.
SunnieNL schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:15:
[...]

Vaag, bij Gears 5 heb ik het Auto HDR icoon idd ook niet.
Zou dat icoon dan alleen bij x360 games in beeld komen of heeft Gears5 een HDR update gehad en valt die niet onder auto HDR?

De lg geeft ook een HDR icoon en op het startscherm kan ik duidelijk zien dat HDR ook daadwerkelijk aktief is.
Gears 5 heeft gewoon native HDR ondersteuning. Dus logisch dat je geen Auto HDR ziet hé. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• SunnieNL
Rivanov schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:24:
[...]

Gears 5 heeft gewoon native HDR ondersteuning. Dus logisch dat je geen Auto HDR ziet hé. ;)
Ja, daar zit ik ook net naar te kijken. Waarom vragen mensen dan of je dat icoon dan wel ziet.

• outlandos
  • Laatst online: 20:11
Zijn er nog voordelen om een X te kopen ten opzichte van de S als je zoals ik speelt op een 1440p game monitor?

• Chirrel
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 16:30
outlandos schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:29:
Zijn er nog voordelen om een X te kopen ten opzichte van de S als je zoals ik speelt op een 1440p game monitor?
In mijn ogen is de X meer futureproof dan de S, puur vanwege de extra rekenkracht.

• outlandos
  • Laatst online: 20:11
Chirrel schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:52:
[...]

In mijn ogen is de X meer futureproof dan de S, puur vanwege de extra rekenkracht.
Heb je die nodig op 1440p dan? Ik speel alleen PES.

• TTHEEBO1
  • Laatst online: 08-08 20:26
outlandos schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:53:
[...]

Heb je die nodig op 1440p dan? Ik speel alleen PES.
Absoluut niet. Lekker voor de S gaan in dat geval.

psn: jagermeistertim

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:09
TTHEEBO1 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:56:
[...]

Absoluut niet. Lekker voor de S gaan in dat geval.
Zo zie je maar weer hoe belangrijk bepaalde informatie is _/-\o_

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• MrGizMo
Vagax schreef op donderdag 26 november 2020 @ 14:26:
@Caelorum @MrGizMo @SunnieNL Ah helaas, dan houd het op, op de Playstation kon het volgens mij wel, standaard stond het uit maar je moest navigeren naar Party settings en daar kon je toestemming geven dat je stem gedeeld werd. Geen idee of dat nog steeds zo is.

Dan maar even kijken naar alternatieven, als ik zou kunnen streamen naar mijn eigen OBS server dan kan ik het in principe zo opnemen, wel een gedoe maar soms speel ik Sea of Thieves met een paar maten en daar zitten soms echt mooie momenten tussen :P
Zou ff youtube kijken of er iets tussen zit wat kan helpen! Bij de PS5 waren veel mensen er ook niet blij mee dat zomaar je stem opgenomen kon worden
Pagina: 1 ... 48 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord