Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:03
JDL15 schreef op zondag 22 november 2020 @ 16:27:
[...]

Jij vindt het een slechte console, ik vind het de beste console die er op dit moment is, sluit meer dan welke andere console aan op mijn wensen, ook die van de PS5. Die mening mag je zeker hebben, maar om te stellen dat iedereen hier de Xbox verdedigt om zich beter te voelen over zijn of haar aankoop :?
Doe geen moeite, heeft geen zin. Dat laten alle blauwe regeltjes inmiddels wel zien :+

Gewoon negeren, kunnen we hier weer verder met in alle openheid en objectiviteit babbelen over de Series X|S :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Torgo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:55
Ik dacht dus dat ik met GamePass geen spellen meer zou kopen. We zijn één week verder en ik heb inmiddels:
  • Mortal Kombat 11
  • Diablo III: Eternal Collection
  • The Witcher 3: Wild Hunt Game of the Year Edition
Diablo 3 is denk ik het laatste spel wat ik nog op PC (iMac) gespeeld heb en dat was altijd op alle settings low op mijn iMac uit 2012 :).

De Necromancer class had ik nog nooit gespeeld. Nu helemaal opnieuw begonnen. En dit is ook nog de ultieme couch co-op. Hopelijk vindt mijn vrouw het ook leuk :D

PS: Bij Amazon.nl zijn er ook best wat goede deals voor de mensen die een schijfje willen, bijv Borderlands 3 voor 8,49 EUR!

https://www.amazon.nl/Bor...gid=pla-898304128076&th=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lastpost.
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 07:57
Haha hier nog eentje. Al viel 't financieel nog wel mee.
Vanuit de Braziliaanse store AC Origins, Odyssey en de Metro bundel opgepikt voor nog geen 20 euro bij elkaar. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Torgo schreef op zondag 22 november 2020 @ 16:33:
Ik dacht dus dat ik met GamePass geen spellen meer zou kopen. We zijn één week verder en ik heb inmiddels:
  • Mortal Kombat 11
Diablo 3 is denk ik het laatste spel wat ik nog op PC (iMac) gespeeld heb en dat was altijd op alle settings low op mijn iMac uit 2012 :).

De Necromancer class had ik nog nooit gespeeld. Nu helemaal opnieuw begonnen. En dit is ook nog de ultieme couch co-op. Hopelijk vindt mijn vrouw het ook leuk :D

PS: Bij Amazon.nl zijn er ook best wat goede deals voor de mensen die een schijfje willen, bijv Borderlands 3 voor 8,49 EUR!

Slim he die microsoft, mensen denken; "wow wat is gamen goedkoop door gamepass!" en uiteindelijk koop je als nog allerlei games. ;)
Ik ga mij proberen in te houden.
bartd1983 schreef op zondag 22 november 2020 @ 16:28:
Iemand ook Gears 5 gespeeld? Ik heb met open mond gespeeld, wow!
Ziet er zeker goed uit!
Op mijn tv zijn de donkere stukken wel heel donker momenteel, nog even uitzoeken wat te doen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2020 17:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
Verwijderd schreef op zondag 22 november 2020 @ 16:59:
[...]

Slim he die microsoft, mensen denken; "wow wat is gamen goedkoop door gamepass!" en uiteindelijk koop je als nog allerlei games. ;)
Ik ga mij proberen in te houden.
Zonder die black friday aanbiedingen en de goedkope Braziliaanse store had ik waarschijnlijk niks gekocht op Cold War na. Nu 3 spellen gekocht waar ik mij wel enorm mee vermaak, ook al zijn ze wat outdated wat graphics betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maneater is echt maar 8 euro op store checker en 26 dollar in de US Xbox store. Dat is gestoord. Hoe kan dat zo verschillen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 08:38
  • Mortal Kombat 11

Diablo 3 draait momenteel op 1080p/60fps op de Series, heel bizar.
Op m'n One X op 4k/60fps.. Dus daar gaat iets niet goed 😬

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Starbucks schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:03:
[...]

Zonder die black friday aanbiedingen en de goedkope Braziliaanse store had ik waarschijnlijk niks gekocht op Cold War na. Nu 3 spellen gekocht waar ik mij wel enorm mee vermaak, ook al zijn ze wat outdated wat graphics betreft.
Dat boeit toch niets?
Ik vond Valiants Hearts erg goed en dat is gewoon een 2D game :p

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Zojuist Gears 5 voor 8 euro gekocht. Geen prijs eigenlijk voor dit geweldige spel.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
Koning-Admiraal schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:14:
Zojuist Gears 5 voor 8 euro gekocht. Geen prijs eigenlijk voor dit geweldige spel.
Beter GPU voor 100 euro halen zou ik denken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-09 23:08
Homeland schreef op zondag 22 november 2020 @ 00:30:
[...]

Voor de Brazil store koop ik giftcards via www.mtcgame.com, duurt wel 10 tot 30 minuten voordat je de code binnen hebt na betaling. Die code inwisselen en met het tegoed je game kopen (naar de game pagina via Xbox Store Checker, en waarschijnlijk de eerste keer even een adres in Brazilië toevoegen aan je Microsoft Account als de website daar om vraagt).
Hebben jullie ook een credit card toegevoegd? Soms lees ik dat dat moet heb er alleen geen dus vroeg me af of het toch zonder kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Doe ik iets verkeerd of zijn Turkse gift cards moeilijk te krijgen? Ik wil graag Maneater voor die 8 euro hebben, maar het is geen game code. Ik heb een gift card nodig. Op MTCgame.com kan ik alleen Live Gold en EA Play vinden, bij SeaGM out of stock en G2A is nope!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

xminator schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:20:
[...]

Beter GPU voor 100 euro halen zou ik denken dan?
Waar heb je het over?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:36
Rossi46 schreef op zondag 22 november 2020 @ 16:31:
[...]

Doe geen moeite, heeft geen zin. Dat laten alle blauwe regeltjes inmiddels wel zien :+

Gewoon negeren, kunnen we hier weer verder met in alle openheid en objectiviteit babbelen over de Series X|S :)
En daarom vindt ik openheid en objectiviteit wel belangrijk. Mindere zaken mogen ook echt wel besproken worden.

Daarom, buiten het feit dat ik een heerlijke ervaring beleef met de XSX in alle aspecten, vind ik wel dat MS behoorlijk heeft zitten slapen mbt SDK gate, dat is het inmiddels wel een beetje. Extra pijnlijk is dan natuurijk ook dat juist bij die games waar MS de marketing rights van heeft, het de concurrent is die betere resultaten laat zien. Dat is gewoon niet best, en dat mag best gezegd worden. Geen twijfel dat het op termijn allemaal weer rechtgetrokken zal worden, maar een eerste indruk kan je immers maar 1 keer maken.

Ik hou mijn hart ook een klein beetje vast voor Cyberpunk strakjes.

[ Voor 3% gewijzigd door DutchOwnage op 22-11-2020 17:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Cyberpunk is zo gigantisch gehypet dat naast de velen die zich er wel mee vermaken er absoluut een groep gaat zijn die ergens ontevreden over gaat zijn. Sowieso is een game van dat formaat nooit bugvrij op het moment van uitgave. Maar veel mensen hebben niet het geduld een paar patches af te wachten. En dat zie je nu ook bij dirt en Ubisoft. Geen geduld en enorme extrapolatie van wat er daadwerkelijk aan de hand is naar de hele performance toe.

Eigenlijk zouden reviews ook pas na 2 maanden geschreven moeten worden als er een of twee grote patches voor de games uitgekomen zijn. Tegen die tijd kun je de overgebleven bugs ook veel beter in je cijfer verwerken.

[ Voor 19% gewijzigd door ArthurMorgan op 22-11-2020 17:44 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
DutchOwnage schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:33:
[...]

En daarom vindt ik openheid en objectiviteit wel belangrijk. Mindere zaken mogen ook echt wel besproken worden.

Daarom, buiten het feit dat ik een heerlijke ervaring beleef met de XSX in alle aspecten, vind ik wel dat MS behoorlijk heeft zitten slapen mbt SDK gate, dat is het inmiddels wel een beetje. Extra pijnlijk is dan natuurijk ook dat juist bij die games waar MS de marketing rights van heeft, het de concurrent is die betere resultaten laat zien. Dat is gewoon niet best, en dat mag best gezegd worden. Geen twijfel dat het op termijn allemaal weer rechtgetrokken zal worden, maar een eerste indruk kan je immers maar 1 keer maken.

Cyberpunk is de One X versie straks he, dus maak je geen zorgen. Maar als deze shit volgend jaar nog niet is gefixed en de XSX patch komt.....dat zou fucked up zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartd1983
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21-09 13:16
PepieNL schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:08:
[...]

Diablo 3 draait momenteel op 1080p/60fps op de Series, heel bizar.
Op m'n One X op 4k/60fps.. Dus daar gaat iets niet goed 😬
Stomme vraag wellicht maar hoe weet je dat? Geeft de TV dat aan of kun je dat in de Xbox controleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-09 15:08
Homeland schreef op zondag 22 november 2020 @ 00:30:
[...]

Voor de Brazil store koop ik giftcards via www.mtcgame.com, duurt wel 10 tot 30 minuten voordat je de code binnen hebt na betaling. Die code inwisselen en met het tegoed je game kopen (naar de game pagina via Xbox Store Checker, en waarschijnlijk de eerste keer even een adres in Brazilië toevoegen aan je Microsoft Account als de website daar om vraagt).
Weet iemand welke versie je nou nodig hebt van cold war voor de series x?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xminator
Game Pass Ultimate, zitten iets van 100 games op (eigenlijk alle games van ms studios) en veel ea games met ea play, tevens ook meteen Xbox gold.

https://www.techtastic.nl...dkoop-aanbieding-90-euro/

Afgelopen week binnen vijf minuten gedaan en was 100 euro kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

xminator schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:56:
[...]

Game Pass Ultimate, zitten iets van 100 games op (eigenlijk alle games van ms studios) en veel ea games met ea play, tevens ook meteen Xbox gold.

https://www.techtastic.nl...dkoop-aanbieding-90-euro/

Afgelopen week binnen vijf minuten gedaan en was 100 euro kwijt.
Ah zo, ja je kunt GPU op meerdere manieren interpreteren ;). Alhoewel gamepas een zeer goede deal is spreekt het mij nog niet helemaal aan op dit moment. EA Play bezit nog niet over de huidige sportspellen. Meestal is het de versie van een jaar daarvoor (enkel een trial mogelijk als je het van dit jaar wilt spelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:04

Vagax

Hehe

devilsnight schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:42:
[...]

Cyberpunk is de One X versie straks he, dus maak je geen zorgen. Maar als deze shit volgend jaar nog niet is gefixed en de XSX patch komt.....dat zou fucked up zijn.
Nee toch? De SXS versie zou dacht ik al verbeterde textures en dergelijke krijgen in vergelijking met de One X versie, zo zag het er iig uit in dat One X vs Series X filmpje van cyberpunk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kesj schreef op zondag 22 november 2020 @ 08:31:
[...]

Ik had dus precies hetzelfde. Heb daarom maar twee Braziliaanse keys twv 300 BR op Eneba gekocht. Daarna 20 BR op mtcgame (eneba had die niet op voorraad). Wilde het daar eerst met een klein bedrag proberen. Klarna gekozen, daarna iDeal en toen kwam de pop-up dat de betaling via G2A Pay liep. Van hun site zelf wil ik ver wegblijven, maar dit risico heb ik genomen omdat ik die 20 BR nodig had en ik dacht dat de key zelf gewoon via mtcgame zou komen. D

e betaling leek trouwens mis te gaan (geld wel afgeschreven, maar G2A Pay gaf een time-out error), maar de chat van mtcgame stond me vriendelijk te woord en na 5 minuten had ik de key.

Al met al zou ik liever voor Eneba gaan, omdat ik daar al langere tijd probleemloos aankopen doe. Ik koppel mijn creditcard ook liever niet op dit soort sites en daar werkt iDeal zeg maar ideaal 😉
Ik zie dat ik 100 TRY kan halen bij Eneba voor 18 euro. Maar ik heb maar 8 nodig voor Maneater. Maar wel iets van 73 TRY, dus dan blijft eigenlijk alleen de 100 TRY gifft card over. Ik hoef verder echter niks anders dan Maneater eerst. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
devilsnight schreef op zondag 22 november 2020 @ 18:02:
[...]

Ik zie dat ik 100 TRY kan halen bij Eneba voor 18 euro. Maar ik heb maar 8 nodig voor Maneater. Maar wel iets van 73 TRY, dus dan blijft eigenlijk alleen de 100 TRY gifft card over. Ik hoef verder echter niks anders dan Maneater eerst. :(
Maar dat is ook geen goede deal. 74 TR is 8 euro, maar jij betaalt dan 18 euro voor 100 TR. Die gift cards uir Turkije zijn wel erg duur op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Starbucks schreef op zondag 22 november 2020 @ 18:06:
[...]

Maar dat is ook geen goede deal. 74 TR is 8 euro, maar jij betaalt dan 18 euro voor 100 TR. Die gift cards uir Turkije zijn wel erg duur op dit moment.
Tenzij je nog iets van vinden voor die 26 TR, maar op dit moment.....niet echt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guerilla
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 25-08 23:47
Richard89 schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:56:
[...]

Weet iemand welke versie je nou nodig hebt van cold war voor de series x?
Je hebt de cross-gen versie nodig

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Den3004
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 21-09 20:20
Steven030 schreef op zondag 22 november 2020 @ 16:01:
[...]

Of heeft simpelweg een andere mening/ervaring dan jou? Ik heb beide consoles staan en ik vind de XSX juist een fantastisch apparaat en ben er superblij mee...

Heb je überhaupt de PS5 in huis? Die heeft minstens net zoveel kinderziektes hoor. Mijn PS5 is al een aantal keer gecrasht en maakt lawaai, maar ook daar ben ik superblij mee.
Dit kan ik bevestigen, ik heb ook beide consoles staan, de XSX is fluisterstil en nog geen problemen mee gehad en de PS5 lijkt af en toe een draaiende koffiemolen, en is ook al een keer gecrasht en moest zijn geheugen herstellen, maar toch ben ik ook met beide blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 08:38
bartd1983 schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:44:
[...]

Stomme vraag wellicht maar hoe weet je dat? Geeft de TV dat aan of kun je dat in de Xbox controleren?
Pixels zijn zichtbaar op de karakters 😉
Er is vd week wel een patch geweest, blijkbaar alleen een nieuw seizoen toegevoegd.
Geen fix nog, blizzard zal wel te druk zijn met shadowlands 😂
Auto HDR is wel helemaal top in D3 met al die spells overigens!

[ Voor 7% gewijzigd door PepieNL op 22-11-2020 18:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
kuka schreef op zondag 22 november 2020 @ 16:22:
Korte vraag, graag een pm. Is MK 11 de moeite waard? Zie dat deze bij de review op tweakers maar een 7,5 kreeg.
Vond MK X fijner spelen (en MK9 nog fijner)
Maar twee dingen : graphics en Kabal
Die twee maken de aankoop meer dan de moeite waard !

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
Homeland schreef op zondag 22 november 2020 @ 13:02:
[...]

Hoe toegankelijk is de game? Lijkt me tof om met mijn vriendin te spelen maar weet niet of dit te doen is voor iemand die heel soms met tegenzin een racegame speelt en verder vooral The Sims 4 op pc... Wil voorkomen dat het voor haar vooral frustrerend is.
Dan misschien juist wel vet! Erg toegankelijk mijn inziens.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rossi46
  • Mortal Kombat 11

Ik koop me ook suf de laatste tijd :$
  • Controle Ultimate Edition
  • AO Tennis 2
  • Dirt 5
  • Resident Evil 3 Remake
  • Borderlands 3
  • Yooka-Laylee and the Impossible Lair
  • Watch Dogs Legion
  • Mafia The Definitive Edition
Alles op disc. Vind de hoesjes en schijfjes nog altijd iets nostalgisch hebben <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
ArthurMorgan schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:42:
Cyberpunk is zo gigantisch gehypet dat naast de velen die zich er wel mee vermaken er absoluut een groep gaat zijn die ergens ontevreden over gaat zijn. Sowieso is een game van dat formaat nooit bugvrij op het moment van uitgave. Maar veel mensen hebben niet het geduld een paar patches af te wachten. En dat zie je nu ook bij dirt en Ubisoft. Geen geduld en enorme extrapolatie van wat er daadwerkelijk aan de hand is naar de hele performance toe.

Eigenlijk zouden reviews ook pas na 2 maanden geschreven moeten worden als er een of twee grote patches voor de games uitgekomen zijn. Tegen die tijd kun je de overgebleven bugs ook veel beter in je cijfer verwerken.
Nouja, het blijft wel Ubisoft hè. Grote beloftes die ze vaak genoeg niet hebben kunnen waarmaken, maar wel met bugs die niet altijd opgelost worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuidJ
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 11:17
Mijn Series X loopt vast tijdens CoD Cold War en schakelt zichzelf dan helemaal uit. Dit doet zich enkel voor tijdens CoD en niet tijdens andere spellen. Meerdere mensen die dit ervaren?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wausser
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 16-09 17:23
Ik heb vanmiddag een Xbox Series S weten te bemachtigen bij een Intertoys. Voor eerst in mijn leven dat ik een Xbox heb gekocht. Tot nu toe alleen nog maar een Playstation in huis gehad.

Uiteraard heb ik meteen Gamepass afgesloten en ondertussen heb ik beide Ori's en Forza Horizon 4 al gedownload. Welke pareltjes kan ik nog meer niet missen?

Acties:
  • +5 Henk 'm!
devilsnight schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:07:
Maneater is echt maar 8 euro op store checker en 26 dollar in de US Xbox store. Dat is gestoord. Hoe kan dat zo verschillen?
Dat komt doordat de prijs van games niet gebaseerd is op de productiekosten... Er zijn geen productiekosten per verkochte game namelijk, er is alleen één grote investering (de ontwikkeling van de game) en vervolgens is de verkoopprijs praktisch volledig winst (waarmee ik niet bedoel dat ze gelijk winst maken, je moet die investering wel nog terug verdienen natuurlijk).

Om die reden zijn games in landen met lagere inkomens vaak goedkoper. Als je in die landen het equivalent van de 60/70 euro die het hier kost zou vragen dan zou je gewoon niks verkopen want dat zouden daar alleen de superrijken zich kunnen veroorloven. Het is gewoon een kwestie van winstmaximalisatie, de prijs wordt op een punt gezet waar ze van verwachten dat ze uitkomst van prijs x aantal verkocht op zijn hoogste punt komt. Een mooie bijkomstigheid is dat de mensen daar ook een game kunnen spelen (legaal).

Zolang maar een zeer klein deel van de westerse klanten dit soort loopholes gebruikt gaat dat ook prima maar als te veel mensen het doen dan zie je dat er of extra maatregelen ingesteld worden waardoor het niet meer lukt, of de prijzen in die landen worden verhoogd omdat het minder kost om daar minder te verkopen dan wat ze verliezen aan verkopen in westerse landen. Dit is bij andere landen al gebeurd, vooral in Europa zelf omdat daar toen problemen ontstonden omdat het niet toegestaan is om mensen binnen de EU te blokkeren voor bv game keys uit Polen. Ik heb het niet meer heel erg gevolgd maar was destijds een bericht over op de frontpage en volgens mij hebben de Polen nu gewoon pech en hebben ze duurdere games.

Ik ben om deze reden ook niet zo'n fan van het omzeilen van regio restricties zoals hier besproken (maar een ieder moet het zelf weten hoor, not judging).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vagax schreef op zondag 22 november 2020 @ 18:02:
[...]

Nee toch? De SXS versie zou dacht ik al verbeterde textures en dergelijke krijgen in vergelijking met de One X versie, zo zag het er iig uit in dat One X vs Series X filmpje van cyberpunk
Naar mijn weten heeft CDPR niet echt details gegeven. Wel dat het beter zal draaien en eruit zal zien dan last gen, maar de echte patch die de hardware ten volste zal benutten komt later.

Het zou dus kunnen dat ze One X een dynamic resolution geven en de framerate unlocked laten, of verschillende modes te bieden zal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
DutchOwnage schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:33:
[...]

Totally agree. Maar goed, we zullen zien in de toekomst.

Wat betreft CP. Het klinkt triest, maar gegeven het feit dat MS nauwe banden heeft met de game, denk ik dat de next-gen patch pas beschikbaar komt zodra blijkt dat de XSX versie minimaal gelijk is aan die van de PS5. Ze hebben die ruimte omdat ze hier hoeveel te voldoen aan een 'harde' release date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-09 20:53
ZuidJ schreef op zondag 22 november 2020 @ 19:01:
Mijn Series X loopt vast tijdens CoD Cold War en schakelt zichzelf dan helemaal uit. Dit doet zich enkel voor tijdens CoD en niet tijdens andere spellen. Meerdere mensen die dit ervaren?
Heb ik ook, hij blijft maar crashen tijdens die missie in Cuba.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankpaul1
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:31
Wausser schreef op zondag 22 november 2020 @ 19:06:
Ik heb vanmiddag een Xbox Series S weten te bemachtigen bij een Intertoys. Voor eerst in mijn leven dat ik een Xbox heb gekocht. Tot nu toe alleen nog maar een Playstation in huis gehad.

Uiteraard heb ik meteen Gamepass afgesloten en ondertussen heb ik beide Ori's en Forza Horizon 4 al gedownload. Welke pareltjes kan ik nog meer niet missen?
Ik heb me prima vermaakt met Hollow Knight en Celeste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Remnant From The Ashes
Vermintide 2
Unruly Heroes
Jedi Fallen Order
Gears 5
Forza Horizon 4
The list goes on and on.....

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wingie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-09 17:32
Weet iemand een oplossing voor Halo zodra ik deze start krijg ik openingscherm goed te zin maar zodra ik inlog waar je campaigns kunt kiezen krijg ik een heel donker scherm en kan ik de teksten amper lezen. (Heb een LG 65B7D)

Opgelost HDR ging niet goed nadat ik dat in de settiings van Halo aangepast heb en weer naar default prima beeld.

[ Voor 21% gewijzigd door Wingie op 22-11-2020 19:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kuka
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-09 20:12
justifire schreef op zondag 22 november 2020 @ 18:45:
[...]

Vond MK X fijner spelen (en MK9 nog fijner)
Maar twee dingen : graphics en Kabal
Die twee maken de aankoop meer dan de moeite waard !
is de MK 11 Ultimate versie dan nog van toegevoegde waarde tov de reguliere versie?

Xbox Series X "The Tower Of Power" - Skoda Enyaq iV80 Sportline '22 "The Beast"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lycaon
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21-09 15:57
Xbox vandaag al 3x uitgevallen nadat CoD BO CW bleef vasthangen... Hopelijk volgt snel een patch. Best frustrerend

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xminator
Lycaon schreef op zondag 22 november 2020 @ 19:37:
Xbox vandaag al 3x uitgevallen nadat CoD BO CW bleef vasthangen... Hopelijk volgt snel een patch. Best frustrerend
Dat ligt echt aan CoD, had dat ook op de PS4 bij bepaalde patches. Enige game wat het voor elkaar kreeg om de PS4 te laten crashen bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kuka schreef op zondag 22 november 2020 @ 19:29:
[...]
is de MK 11 Ultimate versie dan nog van toegevoegde waarde tov de reguliere versie?
Voor de base game en achievements niet.
Voor de 9 dlc characters wel :)

Spawn en Rain zijn natuurlijk wel errug vet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Rossi46 schreef op zondag 22 november 2020 @ 19:00:
[...]

Ik koop me ook suf de laatste tijd :$
  • Mafia The Definitive Edition
Waarom niet de trilogie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shyheim
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15-08 21:55

shyheim

busta! straight busta!

Mafia staat momenteel ook bovenaan mijn "to buy"-lijstje. Goede remake?

Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Digitaal heb ik de game al, maar nog geen Series X, dus dit zou een mooie aankoop zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krimglas
  • Laatst online: 14-03-2023
Finraziel schreef op zondag 22 november 2020 @ 19:07:
[...]
Zolang maar een zeer klein deel van de westerse klanten dit soort loopholes gebruikt gaat dat ook prima maar als te veel mensen het doen dan zie je dat er of extra maatregelen ingesteld worden waardoor het niet meer lukt, of de prijzen in die landen worden verhoogd omdat het minder kost om daar minder te verkopen dan wat ze verliezen aan verkopen in westerse landen.
Ik zou dolgraag de toekomstige statistieken hierrond zien, want volgens mij zal de frequentie van buitenlands kopen via vpn keihard stijgen in de toekomst.

Je heb nu de diskloze Series S, en bijvoorbeeld Dirt 5 die een absurde 70 euro kost. Dat is 15euro meer dan het hoogste dat ik ooit voor een game betaald heb. En dit gaat niet om een epische rpg met gigantische wereld, maar om een arcaderacer.
Naar aanleiding van een andere post in dit topic heb ik gekeken om een Argentijnse key te kopen. Hiervoor heb ik een vpn nodig: ik vertrouw geen gratis vpn, dus ben ik gaan rondshoppen: Degene die ik gevonden heb biedt een jaarabonnement aan voor 37 euro per jaar. Daar komt de kost van de dirt 5 key bij, en dan heb ik voor 54 euro Dirt 5 EN een jaar VPN, die dan prima voor toekomstige games kan gebruikt worden die ze voor 70 euro aanbieden. Vroeger deed ik dit helemaal niet, want ja, eerlijke prijs volgens inkomen. Reken maar dat veel meer mensen dan ooit tevoren nu gelijkaardige 'loopholes' gaan opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09 20:01

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Krimglas schreef op zondag 22 november 2020 @ 21:04:
[...]
Naar aanleiding van een andere post in dit topic heb ik gekeken om een Argentijnse key te kopen. Hiervoor heb ik een vpn nodig: ik vertrouw geen gratis vpn, dus ben ik gaan rondshoppen: Degene die ik gevonden heb biedt een jaarabonnement aan voor 37 euro per jaar. Daar komt de kost van de dirt 5 key bij, en dan heb ik voor 54 euro Dirt 5 EN een jaar VPN, die dan prima voor toekomstige games kan gebruikt worden die ze voor 70 euro aanbieden. Vroeger deed ik dit helemaal niet, want ja, eerlijke prijs volgens inkomen. Reken maar dat veel meer mensen dan ooit tevoren nu gelijkaardige 'loopholes' gaan opzoeken.
Totdat Microsoft de banhamer zou gaan gebruiken, waar het bij veelvuldig fraudemisbruik met valse adressen en VPN natuurlijk wel naartoe gaat.

Snap de trots hier ook niet, het blijft maar doorgaan in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 19:37
tuinïnen schreef op zondag 22 november 2020 @ 21:11:
[...]

Totdat Microsoft de banhamer zou gaan gebruiken, waar het bij veelvuldig fraudemisbruik met valse adressen en VPN natuurlijk wel naartoe gaat.

Dit is niet iets van 2 weken ofzo. Dit gaat al jaren zo net zoals met gamesharen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09 20:01

tuinïnen

Eventus stultorum magister

MrGizMo schreef op zondag 22 november 2020 @ 21:15:
[...]

Dit is niet iets van 2 weken ofzo. Dit gaat al jaren zo net zoals met gamesharen
Ja ben niet zo bekend met de consolegames maar het valt hier wel heel erg op.

Pc games hadden het vroeger ook met torrents, en uiteindelijk wordt er toch een weg gevonden door de industrie om te overleven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:53
Zo ook aan het gamen sinds vrijdag op de xsx. Lekker gamepass erbij en Valhalla gekocht. Tot nu toe evhter vooral veel unravel 2 gespeeld met mijn dochter. Wat een prachtige game in 4k hdr en echt een aanrader als je een mooi 2 player spel zoekt

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

The Touryst

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2020 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dez1983
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 18:54
Toch net mijn internkabel vervangen en wat een verschil. Mijn oude leek prima met een ping van 12 en 100 Mbps downloads, maar nu 10 en 300, en minder verbroken verbindingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:10
Dus ik heb al jaren en jaren een een Xbox, en heb net geleerd dat je 4K HDR langer dan 30 sec kan opnemen door een externe disc aan te sluiten en die voor media te gebruiken. Dan krijg je de optie om games continue op te nemen voor 1 uur op 4K HDR kwaliteit.

Enige nadeel: niet kunnen bewerken met upload en geen clips uploaden naar Xbox live. Maar wel cool :p. Wel jammer dat Microsoft dan niet gewoon 1080p SDR van 5 minuten en upload mogelijkheid toe staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:29
Notna schreef op zondag 22 november 2020 @ 10:51:
[...]

HDMI CEC uitzetten in de opties van je Xbox

https://support.xbox.com/...tions%20settings%20screen.

Ik moet op mijn Q90R van Samsung overigens ook vaak even wisselen naar een andere input (alles behalve de Series X poort) voordat ik Smart TV gebruik bijv. Anders gaat mijn Series X ook aan, ondanks dat CEC uit staat.
Die staat uit op mijn xbox. Zal dat anders eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 14:11
tuinïnen schreef op zondag 22 november 2020 @ 21:22:
[...]

Ja ben niet zo bekend met de consolegames maar het valt hier wel heel erg op.

Pc games hadden het vroeger ook met torrents, en uiteindelijk wordt er toch een weg gevonden door de industrie om te overleven.
Nou zijn torrents een heel ander verhaal. Je betaald nog steeds voor een game, maar dan een meer rechtvaardige prijs, want sja, iedereen is het er wel over eens dat 70 euro gewoon voor de zotte is geworden. Eigenlijk hebben ze het zelf in de hand gehad. Nou zie je steeds meer mensen hier gebruik van maken na die prijsverhoging.

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dez1983 schreef op zondag 22 november 2020 @ 21:46:
Toch net mijn internkabel vervangen en wat een verschil. Mijn oude leek prima met een ping van 12 en 100 Mbps downloads, maar nu 10 en 300, en minder verbroken verbindingen.
Gewoon een cat 5?

Ik downloade vanmiddag een game en het ging van 500Mbps(wat ik niet eens heb, heel raar) naar 200 en toen ineens naar 0 en stopte volledig en toen weer terug naar 100 a 200. Heel vreemd hoe dat soms zo schommelt. Had ik met Xbox One X ook. Mijn max speed van Ziggo is 250Mbps maar eigenlijk haal ik dat vrijwel nooit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
ArthurMorgan schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:42:

Jaaaaa en neeeee ;)

Het probleem van het niet accepteren van bugs bij release komt ook gedeeltelijk door de prijs. Bij release is een game op z'n duurst (Dirt 5 voor 70 euro :')). Dan is het wel krom dat iemand na 6 maanden de helft betaalt en daarvoor een betere game krijgt ;)

Wat betreft je opmerking over de reviews. Ik vind het juist nuttig dat men bij release 'test', zodat ik weet of ik een game al moet gaan spelen of niet. Maar het zou ook zeer nuttig zijn als reviews na een paar maanden een update krijgen of iets dergelijks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 05:27
Heeft iemand DTS X al gekocht? Ik ben eigenlijk benieuwd of de aankoop accountgebonden is, of dat elk account er na aankoop toegang tot krijgt. MS chat kan me niet helemaal helpen met mijn vraag. Die zeggen dat sommige apps die gekocht worden op het account waarvan de Xbox als Home is ingesteld, het doordeelt met de andere accounts. Maar ja, is wel lekker om te weten of dat ook voor de DTS X app geldt, voordat ik het koop.

[ Voor 4% gewijzigd door kesj op 22-11-2020 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kesj schreef op zondag 22 november 2020 @ 08:34:
[...]

Smaak denk ik? Ik heb spatial sound aangezet en hoor echt exact waar tegenstanders in COD vandaan komen. Voordat je atmos koopt misschien goed om ook DTS X te testen, kan 14 dagen gratis. Verder uiteraard kiezen wat jij het fijnst vindt werken. DTS X lijkt een equalizer te missen, maar die zit ook in de TB app.
Ik heb het gekocht vandaag. In die test clips klinkt het geweldig, maar of ik in AC Valhalla nou echt verschil hoor met Atmos......not sure. Wat bedoel je met spatial sound? Kan ik dat ergens vinden?

Qua equalizer ben ik niet echt iemand die snel daar mee gaat klooien, tenzij ik aangeraden settings tegenkom, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 19:37
kesj schreef op zondag 22 november 2020 @ 22:22:
Heeft iemand DTS X al gekocht? Ik ben eigenlijk benieuwd of de aankoop accountgebonden is, of dat elk account er na aankoop toegang tot krijgt. MS chat kan me niet helemaal helpen met mijn vraag. Die zeggen dat sommige apps die gekocht worden op het account waarvan de Xbox als Home is ingesteld, het doordeelt met de andere accounts. Maar ja, is wel lekker om te weten of dat ook voor de DTS X app geldt, voordat ik het koop.
Gratis te proberen toch? Dan kan je het iig even testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
devilsnight schreef op zondag 22 november 2020 @ 22:26:
[...]

Ik heb het gekocht vandaag. In die test clips klinkt het geweldig, maar of ik in AC Valhalla nou echt verschil hoor met Atmos......not sure. Wat bedoel je met spatial sound? Kan ik dat ergens vinden?

Qua equalizer ben ik niet echt iemand die snel daar mee gaat klooien, tenzij ik aangeraden settings tegenkom, haha.
Atmos is een andere versie, dan DTS X waar ik had het over had. In die laatste zit spatial sound. Overigens kun je voor je Atmos presets vinden in de app zelf.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Froggle schreef op zondag 22 november 2020 @ 22:02:
[...]

Nou zijn torrents een heel ander verhaal. Je betaald nog steeds voor een game, maar dan een meer rechtvaardige prijs, want sja, iedereen is het er wel over eens dat 70 euro gewoon voor de zotte is geworden. Eigenlijk hebben ze het zelf in de hand gehad. Nou zie je steeds meer mensen hier gebruik van maken na die prijsverhoging.
Is dat zo? Vrijwel alle prijzen stijgen en ook de lonen stijgen. Ook al voelt het misschien niet zo, de statistiek laat zien dat we toch echt een klap meer verdienen dan 10-20 jaar geleden. Je hebt er alleen niet zoveel aan want alles wordt ook duurder. Maar games zouden niet ook eens een keer mee mogen gaan? Niet dat de uitgevers het slecht hebben hoor want de markt is ook enorm gegroeid, maar de outrage van veel gamers vind ik ook erg overtrokken.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook erg duur, maar ik heb nieuwe games altijd erg duur gevonden. Ik geloof dat ik welgeteld 2 games gekocht heb tegen launch prijs (fallout 4 en Borderlands 3) en 1 wel op launch maar een fysieke box tegen een lagere prijs (Borderlands 2, 37 euro of zo). Voor de rest wacht ik gewoon tot ze goedkoper zijn. Dan zijn ook nog eens de meeste bugs er wel uit. Of nu dan met gamepass :)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kesj schreef op zondag 22 november 2020 @ 22:32:
[...]

Atmos is een andere versie, dan DTS X waar ik had het over had. In die laatste zit spatial sound. Overigens kun je voor je Atmos presets vinden in de app zelf.
Ah, maar ik heb al een hele lange tijd Atmos. Ik had het verkeerd verwoord volgens mij.

DTS X heb ik nu aanstaan en vergeleken met Atmos merk ik niet perse super veel verschil. Misschien moet ik met meerdere games testen. So far alleen ACV getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
MrGizMo schreef op zondag 22 november 2020 @ 22:27:
[...]

Gratis te proberen toch? Dan kan je het iig even testen
Ik heb de app in beide accounts geinstalleerd staan. Kan me alleen niet herinneren of ik ze beide handmatig geinstalleerd heb, of dat het automatisch is meegeinstalleerd op mijn hoofdaccount nadat ik het op mijn subaccount heb aangemaakt.

Dit krijg ik trouwens net van MS chat:

As per checking, I found out that this is subscription within apps can't be shared.
Specially on what you wanted to have, this subscription will be purchased directly from the app on which it is considered as third party subscription and it can't be shared.

Maar is het nu een abonnement? Ik dacht een eenmalige betaling voor de licentie...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
kesj schreef op zondag 22 november 2020 @ 22:49:
[...]

Ik heb de app in beide accounts geinstalleerd staan. Kan me alleen niet herinneren of ik ze beide handmatig geinstalleerd heb, of dat het automatisch is meegeinstalleerd op mijn hoofdaccount nadat ik het op mijn subaccount heb aangemaakt.

Dit krijg ik trouwens net van MS chat:

As per checking, I found out that this is subscription within apps can't be shared.
Specially on what you wanted to have, this subscription will be purchased directly from the app on which it is considered as third party subscription and it can't be shared.

Maar is het nu een abonnement? Ik dacht een eenmalige betaling voor de licentie...
Eenmalige aankoop. Maar een in-app aankoop en die zijn op nooit nergens deelbaar. Je kan Dolby Access op tot 10 apparaten gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kesj
Voor de mensen die problemen hadden met afsluiten (en de XSX vanzelf weer naar het inlogscherm ging en de verbinding met de controller verloor): volgens mij weet ik waar het aan ligt. Ik had ingesteld dat mijn XSX automatisch mijn andere apparaten, zoals TV en Headset uitzet als ik de console afsluit. Nu ik dat heb uitgezet, gaat mijn XSX gewoon weer uit en start hij niet meer automatisch opnieuw op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
sohus schreef op zondag 22 november 2020 @ 23:01:
[...]

Eenmalige aankoop. Maar een in-app aankoop en die zijn op nooit nergens deelbaar. Je kan Dolby Access op tot 10 apparaten gebruiken.
Dan zat MS ernaast, dacht ik al. Ik zat ook in een chat met een ambassador/gamer. Dus niet iemand die in dienst is van MS. Maar jouw antwoord is helder en eigenlijk ook wel logisch. Thanks.

[ Voor 8% gewijzigd door kesj op 23-11-2020 07:46 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-09 16:34

Ace

Happy Happy Joy Joy

tuinïnen schreef op zondag 22 november 2020 @ 21:11:
[...]

Het blijft Tweakers hè, het liefst zouden ze hun eigen zand gaan scheppen voor het silicon van hun CPU als het kon.

Al dat geklooi met VPN's, Turkse giftcards & Braziliaanse waxen en weet ik veel wat, pfff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dez1983
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 18:54
devilsnight schreef op zondag 22 november 2020 @ 22:03:
[...]

Gewoon een cat 5?

Ik downloade vanmiddag een game en het ging van 500Mbps(wat ik niet eens heb, heel raar) naar 200 en toen ineens naar 0 en stopte volledig en toen weer terug naar 100 a 200. Heel vreemd hoe dat soms zo schommelt. Had ik met Xbox One X ook. Mijn max speed van Ziggo is 250Mbps maar eigenlijk haal ik dat vrijwel nooit.
Ja, cat 5. Onder instellingen, netwerk kan je een btest doen, wellicht geeft dat een beter beeld cq kan je uitsluiten dat het niet licht aan de server van het spel of drukte.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kesj
devilsnight schreef op zondag 22 november 2020 @ 22:46:
[...]

Ah, maar ik heb al een hele lange tijd Atmos. Ik had het verkeerd verwoord volgens mij.

DTS X heb ik nu aanstaan en vergeleken met Atmos merk ik niet perse super veel verschil. Misschien moet ik met meerdere games testen. So far alleen ACV getest.
Of ik had het niet goed gelezen 😉

In de DTS unbound app kun je headset activeren. Ergens in de settings kun je kiezen voor spatial sound. Daar stond hij bij mij niet standaard op. Waar het precies staat en hoe het exact heet kan ik je nu niet zeggen, omdat ik niet in de buurt van mijn Xbox ben. Maar ik denk dat je het wel gaat vinden. Je moet in ieder geval bij het tabje voor de headset zijn. Navigeren binnen die app is een beetje lastig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Torgo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:55
bartd1983 schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:44:
[...]

https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf

Je kan het verschil blijkbaar zien. Ik dacht ook toen ik het begon te spelen dat het er niet zo over the top scherp uitzag als andere games, maar verder nier meer zo op gelet. 60FPS was voor mij al een game changer, zo smooth 🙂. En dan lekker los met die Necromancer.

Ik dacht trouwens dat console besturing minder zou zijn maar eigenlijk vind ik het beter. Het is even wennen dat je minder controle hebt met richten maar door de auto aim kan je echt lekker snel spells spammen zonder al teveel moeite :)

Nou ben ik wel erg benieuwd naar 4K 🙂

PS: mijn vrouw vindt het niet leuk, dus couch co-op gaat hem niet worden. Toen even Mortal Combat 11 laten zien, vond ze ook niet leuk (was ook om te plagen) en daarna Minecraft Dungeons en Unruly Heroes laten zien en dat lijkt haar wél leuk :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martijn2307
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08:26
Ik heb net Battlefield V geïnstalleerd. Had hem al op de pc gespeeld, maar nu op de series X en op mijn oled c9. Pff maar mensen wat een beeld😍 Alleen al bij het intro stukje en zo soepel ook, heerlijk. Kan niet wachten tot de echte next gen games komen voor de series x. Iemand nog meer suggesties? Starwars FO, NFS heat ook geïnstalleerd en vermaak ik me ook prima mee! Ideaal die Game Pass.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Stennypenny
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 04-02 21:44
Weet iemand nog een plaats waar ze op voorraad zijn?

Ik moet dat ding hebben 🤩😜

Acties:
  • +8 Henk 'm!
Ah man, wat is het elke dag weer genieten met gamen joh. Ik was er even helemaal uit een dikke maand voordat XSX uitkwam. De game mood was 0,0. Sinds de XSX zijn het weer volop game avondjes.

ACV is ook machtig zeg. Wat een gaaf combat systeem ook, al die verschillende wapens en specials die je hebt. I love it! Dit is nou een combat system wat Witcher 3 echt had kunnen gebruiken. Witcher 3 is super, maar het combat systeem laat te wensen over qua variatie aan moves enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martijn2307 schreef op maandag 23 november 2020 @ 01:10:
Ik heb net Battlefield V geïnstalleerd. Had hem al op de pc gespeeld, maar nu op de series X en op mijn oled c9. Pff maar mensen wat een beeld😍 Alleen al bij het intro stukje en zo soepel ook, heerlijk. Kan niet wachten tot de echte next gen games komen voor de series x. Iemand nog meer suggesties? Starwars FO, NFS heat ook geïnstalleerd en vermaak ik me ook prima mee! Ideaal die Game Pass.
Filter game pass eens op X|S enhanced titles ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartd1983
  • Laatst online: 21-09 13:16
Ik heb trouwens wel problemen met mijn turtle beach 600 headset. Soms krijg ik een krakend, wegvallend geluid.

Het schijnt, volgens internet, meer voor te komen bij next gen enhanced games. Het gebeurt als je de controller (zeg) 10 sec. niet gebruikt. Oplossing is dus om controller ook in cutscenes te gebruiken.

Het is wel irritant. Hebben anderen er last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

devilsnight schreef op maandag 23 november 2020 @ 01:58:
Ah man, wat is het elke dag weer genieten met gamen joh. Ik was er even helemaal uit een dikke maand voordat XSX uitkwam. De game mood was 0,0. Sinds de XSX zijn het weer volop game avondjes.

ACV is ook machtig zeg. Wat een gaaf combat systeem ook, al die verschillende wapens en specials die je hebt. I love it! Dit is nou een combat system wat Witcher 3 echt had kunnen gebruiken. Witcher 3 is super, maar het combat systeem laat te wensen over qua variatie aan moves enzo.
Hier precies hetzelfde. Ondertussen de eerste 2 games (Gow Ultimate en Gow2) al uitgespeeld. Nu al begonnen met deel 3. En dan te bedenken dat de Xbox vandaag pas 2 weken uit is. Heerlijk apparaat. Ik vind de BC ook echt briljant, de auto HDR / oppoetsen van oudere details doet ie echt briljant.
Als papa er niet mee speelt is mijn zoontje actief Paw Patrol aan het spelen, en zo af en toe Forza Horizon 4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjalabert
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20-09 16:16
bartd1983 schreef op maandag 23 november 2020 @ 08:21:
Ik heb trouwens wel problemen met mijn turtle beach 600 headset. Soms krijg ik een krakend, wegvallend geluid.

Het schijnt, volgens internet, meer voor te komen bij next gen enhanced games. Het gebeurt als je de controller (zeg) 10 sec. niet gebruikt. Oplossing is dus om controller ook in cutscenes te gebruiken.

Is een known issue. Is opgepakt door MS.

Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:09

BM

Moderator Spielerij
bartd1983 schreef op maandag 23 november 2020 @ 08:21:

Een 'oude' Xbox One controller pakken werkt geloof ik ook :) (Mocht je die toevallig hebben liggen)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devilsnight schreef op zondag 22 november 2020 @ 22:46:
[...]

DTS X heb ik nu aanstaan en vergeleken met Atmos merk ik niet perse super veel verschil.
Mijn persoonlijke ervaring is dat Dolby Atmos harder en dynamischer klinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-09 12:56

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Verwijderd schreef op maandag 23 november 2020 @ 08:22:
[...]

Hier precies hetzelfde. Ondertussen de eerste 2 games (Gow Ultimate en Gow2) al uitgespeeld. Nu al begonnen met deel 3. En dan te bedenken dat de Xbox vandaag pas 2 weken uit is. Heerlijk apparaat. Ik vind de BC ook echt briljant, de auto HDR / oppoetsen van oudere details doet ie echt briljant.
Als papa er niet mee speelt is mijn zoontje actief Paw Patrol aan het spelen, en zo af en toe Forza Horizon 4.
Haha, je vliegt er doorheen dus! Ik ben nog maar net klaar met Act I van GoW Ultimate, erg weinig tijd en stiekem tussendoor ook nog andere games aan t spelen :)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

BM schreef op maandag 23 november 2020 @ 08:53:
[...]

Een 'oude' Xbox One controller pakken werkt geloof ik ook :) (Mocht je die toevallig hebben liggen)
Werkt inderdaad, ik heb bij een lokale tweede hands zaak een XBO controller gehaald voor 20 euro.

Als het kan, ga wel voor het 1708 model want die kan je namelijk gebruiken met je telefoon of computer, ook is het design ietsjes anders en heeft hij een 3.5mm poort, welke de launch model al helemaal niet heeft O-)

Model nummer is te vinden in het vakje waar je de batterij plaatst op de achterkant

[ Voor 6% gewijzigd door Vagax op 23-11-2020 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zeg niet dat het er niet gaat komen, maar deze bundle is vrijwel zeker fake. Xbox One box-art op een Series X doos? Denk het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Verwijderd schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:23:
[...]

Ik zeg niet dat het er niet gaat komen, maar deze bundle is vrijwel zeker fake. Xbox One box-art op een Series X doos? Denk het niet...
Mist overigens ook nog eens de Optimized for S/X logo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 10:16

Phydomir

Dennis

Vagax schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:24:
[...]

Mist overigens ook nog eens de Optimized for S/X logo
Waarom zou dat erop zitten? De game is niet Optimized, voorlopig. Daarnaast is dit de enige boxart die er is van de game.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Phydomir schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:26:
[...]

Waarom zou dat erop zitten? De game is niet Optimized, voorlopig. Daarnaast is dit de enige boxart die er is van de game.
De game draait op een andere configuratie als op de One X, hoort hij dan niet zo een sticker te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PimBGE
  • Laatst online: 07-06-2024
Eerste indrukken hier zijn top, met name de graphics van Star Wars Jedi Fallen Order zijn bizar. A way out was ook zeer vermakelijk. Valhalla ben ik vooralsnog niet enorm enthousiast over, opvallend buggy en een lekker ritme komt er nog niet echt in. Hopelijk volgt dat nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Vagax schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:28:
[...]

De game draait op een andere configuratie als op de One X, hoort hij dan niet zo een sticker te krijgen?
Zou wel zo'n zwarte balk bovenin moeten zitten met One - Series X erin maar om aan de hand daarvan dit als compleet fake te bestempelen. Het lijkt mij eigenlijk haast niet meer dan logisch dat er een bundel van de Series X met Cyberpunk zou komen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guerilla
Ligt het aan mijn of is de nieuwe Xbox controller niet in de Pricewatch te vinden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Guerilla schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:46:
Ligt het aan mijn of is de nieuwe Xbox controller niet in de Pricewatch te vinden?
De blauwe in ieder geval wel. En ook de zwarte gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guerilla
Phydomir schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:50:
[...]

De blauwe in ieder geval wel. En ook de zwarte gevonden.
Wow, dat is echt vaag. Ik zocht op Xbox wireless controller en kreeg de Xbox One versie.

Bedankt voor de links!

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Goed, ik zou dus eigenlijk een Series S kopen, maar dat is 'per toeval' een Series X geworden. Was het pre-order topic aan het doorlezen en had wat geluk dat er net voorraad was bij Microsoft zelf. Maar dan wel de Series X. Beetje gevoed door de hype in dat topic ook maar op bestellen geklikt.

Verpakking is tof gedaan, console zelf voelt echt heel degelijk aan en de controller is zeker meer veranderd dan je op het eerste zicht zou denken. Hele installatieproces was eigenlijk vrij vlot en goed uitgedacht. Was binnen no-time aan het gamen. Downloadsnelheid lijkt ook hoger te liggen dan bij de One S, maar dat kan ook een momentopname zijn.

Nu hangt er nog een 1080P Sony LCD aan, ik kan dus bij lange na niet volledig genieten van alle pracht en praal. Maar het zijn de laadtijden die nu wel een enorm verschil maken. Mijn routines tijdens het gamen komen volledig te vervallen (drinken halen, laptop of gsm checken, naar buiten turen, mijn zonden overdenken, ... ).

Verder is hij volledig stil. Je voelt de warme lucht wel stromen, maar je hoort niks. Nada. Ontwerp vind ik in persoon ook nog sterker dan op foto eigenlijk. Hoewel iedereen weet dat witte consoles natuurlijk vele malen fraaier zijn ( :+ ), is het voor mijn smaak een goed ontwerp.

Vind de eerste indruk van de console zelf heel positief. Ook fijn dat de oude controllers gewoon werken op de Series X, hoef ik geen tweede controller aan te schaffen. Overigens passen de accu's van de Trust GTX247 nét niet in de nieuwe controllers. Nu waren die accu's toch al overleden, maar misschien puntje voor anderen hier.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cyberpunk copies gesignaleerd voor de PS4, ook al gameplay en alles. Lekker weg ervan blijven, maar dit is goed nieuws....no more delays! Let's go!!!!

Zal wel flink wennen worden om terug te gaan naar 30fps na ongeveer tien uurtjes AC Valhalla nu, poeh!!!

Het mooiste zou zijn een optie om framerate unlocked te hebben. Zoals Witcher 3 dus met performance mode.

[ Voor 17% gewijzigd door devilsnight op 23-11-2020 10:22 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:13
nu ik valhalla zit met 60 fps, ga ik denk wachten met cyberpunk tot de series x patch er is.

Gewoon geen zin meer om op 30fps te gaan spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
Haha ik moet ook hele andere routines inbouwen. Voorheen kon je nog even makkelijk naar de keuken voor wat drinken of naar het toilet voor de boodschappen (groot of klein), dat zit er nu niet meer in met dat snelle opstarten en laden :+

M'n zonden overdenken daarintegen, that's never gonna change >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
PacinoAllstars schreef op maandag 23 november 2020 @ 10:22:
nu ik valhalla zit met 60 fps, ga ik denk wachten met cyberpunk tot de series x patch er is.

Gewoon geen zin meer om op 30fps te gaan spelen.
Dat wordt wel even een dingetje ja...Was zo lang 30fps gewend, maar nu de smaak van 60fps te pakken.
Pagina: 1 ... 40 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord