Vandaar ook het gezeik over het aanbieden van een upgrade path van de normale versie naar de Ultimate versie. Maar eea zal nog wel recht getrokken worden tzt als de game uitkomt.quorumz schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 10:58:
[...]
Nou wel erg raar dan, test het net op mijn xbox one x en daar hij dezelfde files zien, de dlc komt bij control te staan en niet control ultimate. Dit hebben ze dan wel heel lelijk gedaan....
Nee heeft helaas niet geholpen maar het is gewoon een fout bij Destiny na de update want heb er in de Tower en andere planeten geen last van en alleen op Nessus en Gambitgise schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 23:52:
[...]
Laat maar weten, ben benieuwd of het jouw issue ook oplost
Ik heb exact hetzelfde. Ik speel wel met de elite v1 controller, maar weet niet of het ook met de bijgeleverde controller gebeurt. Heb nog geen oplossing gevonden...hcwizz_fts schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 13:39:
Wellicht hier al eens beantwoord (excuses in dat geval)!
Wanneer ik m’n console via de Xbox knop op de controller indruk en dan —> turn off console doe , dan gaat deze regelmatig niet uit maar juist naar m’n Xbox ID inlog scherm. Echter blijft de controller dan wel knipperen / uit.
Iemand enig idee?
120fps kun je voor deze titel echt vergeten. Ik vind eerlijk gezegd 4k60 al zeer uitdagend. Dat is de dubbele framerate van de One X, op een hogere resolutie. Dan moet er inderdaad dynamische resolutie worden toegepast, maar dit doen ze op de Xbox One (X) niet.sohus schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 13:45:
[...]
Waarschijnlijk 4k30 met Ray Tracing, 4k60 met dynamische resolutie of checkerboarding (of beter nog de AMD variant van DLSS machine learning based upscaling)
Op 1080p60 hopelijk Ray Tracing, en een 1080p120 mode zonder Ray Tracing
4k120 zie ik deze game gewoon niet doen... wellicht laten ze de 120fps mode helemaal schieten
In AC: Valhalla zit de Ray Tracing op RTX2060 niveau. Maar dat is Uibosoft dus wellicht doet Remedy het net wat beter. Ook de toolset is inmiddels wat verder en ook RDNA 2 is gelanceerd door AMD.
Hopelijk is fatsoenlijke dev tooling de reden van het uitstel van December naar Q1 2021.
Naja, blijft gissen natuurlijk. Ben het me je eens dat de kans op RT bijzonder groot is, aangezien ze dat op de PC ook uitgebreid toepassen.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Ah I see. Ik heb zelf de C9 en vrijwel exact dezelfde settings. Ik weet niet man met HDR. Ik vind de zon die op de oceaan schijnt heel mooi en ook door gras enzo, maar overall oogt het wat flets en niet zo "vol" als SDR. Pak dan bijvoorbeeld Gears 5 en die shined echt met HDR.airwolf83 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 13:33:
[...]
Ik heb hdr aan.
Ik heb dit filmpje bekeken.
YouTube: LG CX/ C9 Recommended Best Settings for Xbox Series X (4K@120Hz, VRR...
Heb niet alle instellingen gebruikt die hij zij maar heb bijv wel de kleur op warm2 gezet. Sharpness op 0 en kleur op 50 bijv.. en de zwartwaarde op laag gezet. Bij automatisch vond ik het veel te licht en niet echt zwart.
Wat heb jij ingesteld bij maximum luminance en exposure in de HDR ACV settings?
En ook screenshots en opnames van “vrienden” zijn niet meer te bekijken.uchiha tijntje schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 13:01:
Wanneer wordt die nieuwe IOS app ge-update zodat ik hem weer nuttig kan gebruiken voor het bekijken van achievements, nieuwe games en het sturen van messages. Het is voor mij nu echt een waardeloze app geworden.
Zowel via de app niet, maar nog vreemder, ook via de xbox niet meer.
Apart dat ze 180 graden gedraaid zijn nadat ze eerst twitch en vervolgens mixer zo gepushed hebben.
Had gisteren nog een maatje die zei dat Valhalla zo gruwelijk vet was, dus ik zeg maak eens een clipje dan, vrij kansloos

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
staat default sharen niet meer uit tegenwoordig...justifire schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 16:00:
[...]
En ook screenshots en opnames van “vrienden” zijn niet meer te bekijken.
Zowel via de app niet, maar nog vreemder, ook via de xbox niet meer.
Apart dat ze 180 graden gedraaid zijn nadat ze eerst twitch en vervolgens mixer zo gepushed hebben.
Had gisteren nog een maatje die zei dat Valhalla zo gruwelijk vet was, dus ik zeg maak eens een clipje dan, vrij kansloos
Weet iemand toevallig of accu packs van de Xbox One controller ook werken in SeriesX controller voordat ik iets forceer...
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Ja, die doen het. En past als gegoten inclusief klep dicht.nils7 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 16:49:
Weet iemand toevallig of accu packs van de Xbox One controller ook werken in SeriesX controller voordat ik iets forceer...
[ Voor 7% gewijzigd door Chris499 op 21-11-2020 16:58 ]
Was deze al voorbij gekomen:
:strip_exif()/f/image/8Sl6DWCl9WALJJAdiNpInuEg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8Sl6DWCl9WALJJAdiNpInuEg.jpg?f=fotoalbum_large)
Is dus remastered RDR + Series X|S optimized RDR2Leaked) Red Dead Redemption: The Outlaws Collection listing has leaked on Amazon, it includes RDR Remastered and enhanced version of RDR2 featuring a range of visual and technical enhancement including ray tracing and faster loading times
[ Voor 27% gewijzigd door sohus op 21-11-2020 17:17 ]
Dat is nog even wachten .. 🤡
Meer mensen die trage downloads op de X ervaren? Zo ja, enige oplossingen hiervoor?
Nice! Die komt zeker op mijn verlanglijstje, net toen ik RDR2 wilde gaan spelen ging die uit Gamepass en heb deel 1 ook nog nooit gespeeld.sohus schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 17:14:
[Afbeelding]
[...]
Is dus remastered RDR + Series X|S optimized RDR2
PS/XBL: Nogne
Je huidige game afsluiten of opnieuw opstarten.hcwizz_fts schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 17:18:
Meer mensen die trage downloads op de X ervaren? Zo ja, enige oplossingen hiervoor?
Nieuwe console, bij de eerste download , nog niks gestart. Niet van mezelf maar een vriend overigens.Nogne schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 17:19:
[...]
Je huidige game afsluiten of opnieuw opstarten.
Draadloos/kabel internet? En soms is de download snelheid vanuit Microsoft niet optimaal maar 9/10 gaat het flink rap. Enige wat ik nu kan bedenken is even de Xbox herstarten.hcwizz_fts schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 17:22:
[...]
Nieuwe console, bij de eerste download , nog niks gestart. Niet van mezelf maar een vriend overigens.
Meh...
De handleiding gevolgd dat je je console aan moet zetten en dan de app moet gebruiken.
Je krijgt de code pas te zien als je je controller connect
De handleiding gevolgd dat je je console aan moet zetten en dan de app moet gebruiken.
Je krijgt de code pas te zien als je je controller connect
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Is het mogelijk om Xbox 360 games (*) af te rekenen met giftcards?
Ik weet dat het niet kan met de oude marketplace store maar MS heeft de afgelopen maanden BC titels overgeheveld/toegevoegd aan/omgezet naar de reguliere Xbox One/Series X|S Store kunnen deze titels wel met giftcards worden afgerekend? Heeft iemand dit al geprobeerd of ergens gelezen dat het kan?
Voorbeelden (willekeurig):
DARK (XBOX 360), niet BC, alleen te vinden in de marktplace. xbox .com store (logisch, ter illustratie, afrekenen met giftcard niet mogelijk)
Rage (XBOX 360), wel BC, ook te vinden in de reguliere store naast de oude marketplace store.
(*) Uiteraard, rekening houdend met PAL 50Hz regio. Games alleen aanschaffen in een regio met 50Hz PAL. Puur uit voorzorg vanwege eventuele XBOX 360 regiorestricties.
Ik weet dat het niet kan met de oude marketplace store maar MS heeft de afgelopen maanden BC titels overgeheveld/toegevoegd aan/omgezet naar de reguliere Xbox One/Series X|S Store kunnen deze titels wel met giftcards worden afgerekend? Heeft iemand dit al geprobeerd of ergens gelezen dat het kan?
Voorbeelden (willekeurig):
DARK (XBOX 360), niet BC, alleen te vinden in de marktplace. xbox .com store (logisch, ter illustratie, afrekenen met giftcard niet mogelijk)
Rage (XBOX 360), wel BC, ook te vinden in de reguliere store naast de oude marketplace store.
(*) Uiteraard, rekening houdend met PAL 50Hz regio. Games alleen aanschaffen in een regio met 50Hz PAL. Puur uit voorzorg vanwege eventuele XBOX 360 regiorestricties.
[ Voor 6% gewijzigd door ariekanari op 21-11-2020 17:37 ]
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Ik dacht ook even via Brazilië te shoppen met een giftcard. Maar op de redeem-pagina krijg ik de "Verkeerde regio" melding en achter m'n inlogmailadres staat ook (Nederland) terwijl ik via een VPN de pagina benader en de store op Portugees (Brasil) heb staan.
M'n Xbox staat gewoon op Nederland, zelfde met m'n adresgegevens in m'n Microsoft account.
Vergeet ik ergens een stap?
M'n Xbox staat gewoon op Nederland, zelfde met m'n adresgegevens in m'n Microsoft account.
Je voert het op de verkeerde pagina in. Er moet Brazil achter jouw mailadres staan.Lastpost. schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 17:37:
Ik dacht ook even via Brazilië te shoppen met een giftcard. Maar op de redeem-pagina krijg ik de "Verkeerde regio" melding en achter m'n inlogmailadres staat ook (Nederland) terwijl ik via een VPN de pagina benader en de store op Portugees (Brasil) heb staan.
Het beste ga je hier naartoe: https://xbox-store-checker.com/en/
Zoek je spel op, en klik dan op het winkelwagentje dat achter Brazil staat. Dan brengt hij je naar de juiste pagina.
[ Voor 13% gewijzigd door Starbucks op 21-11-2020 17:42 ]
Pfff, kunnen we gewoon weer nieuwe games gaan maken? Ik word een beetje flauw van die remaster laatste jaren eigenlijksohus schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 17:14:
[Afbeelding]
[...]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
Is mij ook opgevallen, eventjes opnieuw het wiel uitvindenBM schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 17:42:
[...]
Pfff, kunnen we gewoon weer nieuwe games gaan maken? Ik word een beetje flauw van die remaster laatste jaren eigenlijk

Best jammer.
Bedankt, maar ook via die weg kon ik de giftcard code niet invoeren. Zal zelf wel iets verkeerd doen.Starbucks schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 17:40:
[...]
Je voert het op de verkeerde pagina in. Er moet Brazil achter jouw mailadres staan.
Het beste ga je hier naartoe: https://xbox-store-checker.com/en/
Zoek je spel op, en klik dan op het winkelwagentje dat achter Brazil staat. Dan brengt hij je naar de juiste pagina.
Uiteindelijk opgelost door de console tijdelijk op Brazilië in te stellen en de code daar te redeemen, daarna via de website (daar de Xbox niet wilde afrekenen) de games toegevoegd aan de winkelwagen en na het invoeren van een Braziliaans adres kon ik ze afrekenen met het saldo van de giftcard.
Ja sorry, dat bedoelde ik ook. Gevlogen als in games gekocht in de Braziliaanse store, maar geen VPN 🥳xminator schreef op Saturday 21 November 2020 @ 12:18:
[...]
Moet ik binnenkort ook doen.
Echter, ik begrijp dat je er niet eens heen hoeft? Zonder VPN kan het toch? Als je maar naar de juiste store url gaat.
Ik heb gisteren The Vanishing of Ethan Carter gekocht op MTCgame.com. Een site waar die Xbox Store Checker het ook over heeft.
Bij het betalen van de game code zag ik dat het via G2A ging. Ik kan me nog een hoop commotie herinneren over deze site. Ook schijnbaar dat Xbox mensen kan bannen als je codes van hun gebruikt. Hoe zien jullie dit?
Bij het betalen van de game code zag ik dat het via G2A ging. Ik kan me nog een hoop commotie herinneren over deze site. Ook schijnbaar dat Xbox mensen kan bannen als je codes van hun gebruikt. Hoe zien jullie dit?
Ik zie trouwens dat de Xbox wederom het onderspit delft tegenover de ps5 als het gaat om dirt 5 en fps en graphics kwaliteit....
Ik begin enorm spijt te krijgen van mijn Xbox series x. Wat een lachertje is de Xbox series x.
Ik mag toch echt hopen dat er een uitleg komt waarom dit telkens is anders doe ik mijn Xbox van de hand zodra de ps5 op voorraad is begin volgend jaar.
Ik begin enorm spijt te krijgen van mijn Xbox series x. Wat een lachertje is de Xbox series x.
Ik mag toch echt hopen dat er een uitleg komt waarom dit telkens is anders doe ik mijn Xbox van de hand zodra de ps5 op voorraad is begin volgend jaar.
Verwijderd
De dev kits zijn pas in juni in gebruik genomen. Word nog wel beter...Kaasje123 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 18:14:
Ik zie trouwens dat de Xbox wederom het onderspit delft tegenover de ps5 als het gaat om dirt 5 en fps en graphics kwaliteit....
Niet reageren op trollen aub
[ Voor 92% gewijzigd door Chaoss op 22-11-2020 12:26 ]
Doen. Eigenlijk nu direct, kan je iemand anders heel blij mee makenKaasje123 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 18:14:
Spijt nog welKaasje123 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 18:14:

Zet dat ding op MP dan zijn wij ook klaar met dat gezever

Ik heb geen geluid meer via de Netflix app op de XsX . Al de rest nog perfecte audio. Verwijderen en opnieuw installeren helpt niet. Nog een bugje om dood te meppen.
Ik heb vanochtend mijn XBOX One S met twee controllers, in zeer goede staat en geheel compleet in doos verkocht. En voor iets meer dan dat ik er 2 jaar geleden voor heb betaald (nieuw). Lang leve BF.
[ Voor 3% gewijzigd door ariekanari op 21-11-2020 18:45 ]
RDR2 momenteel ook voor een tientje te krijgen bij de Intertoys.sohus schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 17:14:
[Afbeelding]
[...]
Kaasje123 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 18:14:

Is QR nou uitgezet bij AC: Valhalla? Ik zou toch zweren dat het werkte bij de launch?
Kaasje123 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 18:14:

Komt wel goed man, zijn launch titles.
Hou de PS5-topic even in de gaten en prijs je gelukkig dat je een XSX hebt. Mijn PS5-‘pre’order komt mid december toe en ben aan ‘t overwegen die aan iemand af te staan omwille van a) coil whine, b) geen full hdmi2.1, c) usb aan de voorkant die amper stroom geeft.
De crashes, spontane game uninstalls en database rebuilds zou ik dan zelfs met de mantel der liefde bedekken, gezien dat met een (nog aan te kondigen) firmware update wel gefixt kan worden.
[ Voor 31% gewijzigd door shyheim op 21-11-2020 19:06 ]
Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-
Verschil zie je zo niet. Je hebt die XBox toch niet voor je ego gekocht? En onderspit delven? Pfff....Kaasje123 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 18:14:
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Kopen volgens mij alleen met giftcards, maar daarna zijn de games wel gewoon speelbaar.Torgo schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:07:
Ik ben voor het eerst even aan het rond kijken naar games die niet op GamePass staan en kwam deze tegen.
Kun je dit in de US store kopen zonder problemen?
[Afbeelding]
https://www.allkeyshop.co...live-code-compare-prices/
[ Voor 15% gewijzigd door NotSoSteady op 21-11-2020 19:12 ]
Ow nice find, thx voor de tip!Torgo schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:07:
Ik ben voor het eerst even aan het rond kijken naar games die niet op GamePass staan en kwam deze tegen.
[Afbeelding]
Lukt dat door gewoon met VPN op de US store te kopen, of moet dat ook met gift cards?
Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-
Ja en nee. Nee, niet zonder giftcards. Ja, als je die giftcards wel hebt en een US VPN hebt om de redeem pagina te kunnen gebruiken/de US store.Torgo schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:07:
[Afbeelding]
Buitenlandse stores met een NL creditcard gebruiken werkt helaas al jaren niet meer

[ Voor 6% gewijzigd door Notna op 21-11-2020 19:09 ]
Met Dirt 5 lijkt de Xbox Series, net als bij AC Valhalla, minder te presteren dan je zou verwachten van de hardware. Niet zozeer dat de PS5 beter presteert dan verwacht maar eerder dat de Xbox minder presteert. Er moet iets goed mis zijn met de dev tools, bij AC Valhalla presteert de XSX minder dan een 5700XT.
De prestaties van Dirt 5 op de Xbox Series zet het antwoord van de Dirt 5 tech director dat de dev tools voor Xbox zich in een prima staat verkeren in een ander daglicht. Ik snap dat je niet publiekelijk een partner onder de bus gooit.
De prestaties van Dirt 5 op de Xbox Series zet het antwoord van de Dirt 5 tech director dat de dev tools voor Xbox zich in een prima staat verkeren in een ander daglicht. Ik snap dat je niet publiekelijk een partner onder de bus gooit.
Of, even advocaat van de duivel spelen, de Xbox is op papier misschien krachtiger, maar in de praktijk is het niet goed mogelijk deze kracht goed te benutten.Caayn schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:20:
Met Dirt 5 lijkt de Xbox Series, net als bij AC Valhalla, minder te presteren dan je zou verwachten van de hardware. Niet zozeer dat de PS5 beter presteert dan verwacht maar eerder dat de Xbox minder presteert. Er moet iets goed mis zijn met de dev tools, bij AC Valhalla presteert de XSX minder dan een 5700XT.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Jammer dat WRC 9 geen HDR heeft..

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Het lijkt erop dat we zullen moeten wachten tot de devs de kracht van de xbox series x echt gaan benutten.
Dat ze het met de laatste assasins creed en nu dirt 5 niet doen wilt niet zeggen dat er geen prestatie verschil zal zijn later.
Dat ze het met de laatste assasins creed en nu dirt 5 niet doen wilt niet zeggen dat er geen prestatie verschil zal zijn later.
Niet populair hier. Maar ik herken wel wat je zegt eigenlijk. Het kopen van de Xbox voelt bij mij als het kopen van de iPhone 11 nadat ik al de X had. Alles is beter maar de ervaring blijft precies hetzelfde en na een dag merk je al niet meer dat je een tof nieuw ding hebt.Kaasje123 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 18:14:
Mijne gaat retour bol.com en ik koop hem begin 2022 als er wat mooie games beschikbaar zijn.
Ik snap sowieso niet de noodzaak om vergelijkingfilmpjes te kijken als je nu gewoon kunt gaan gamen.
Zonder sites als DF zou het menigeen niet eens zijn opgevallen. Probleem dat ik heb met een DF is dat ze vallen over stomme discussies op fora en reacties op twitter, terwijl zij de laatste jaren ongeveer de hoofdoorzaak zijn van die discussies, althans ze voeden het maar al te graag. 
Maar idd. Als je niet tevreden bent, snel verkopen dat ding.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Mogelijk, maar onwaarschijnlijk dat hij zo enorm veel minder presteert dat hij verslagen wordt door een 5700xt welke op alle aspecten minder is.Phydomir schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:27:
[...]
Of, even advocaat van de duivel spelen, de Xbox is op papier misschien krachtiger, maar in de praktijk is het niet goed mogelijk deze kracht goed te benutten.
Valhalla vind ik er echt supermooi uit zien hoor op de series X.Caayn schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:20:
Is dat ook door DF gemeld dan dat ie minder goed draait op series x dan 5700XT?
Ook Dirt 5 draait als een tierelier imo maar daar lijken de graphics wel echt wat minder dan ps5 ja.
[ Voor 11% gewijzigd door Stylze op 21-11-2020 19:40 ]
Playstation 5
Het grappige is, diegene die hier boven klaagt over graphics, is iemand die nog op een 1080p tv speelt. Hoe serieus moet je zo'n iemand nemen vraag je je dan af...Met een 1080p tv haal je natuurlijk nooit het onderste uit de kan.uchiha tijntje schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:34:
Ik snap sowieso niet de noodzaak om vergelijkingfilmpjes te kijken als je nu gewoon kunt gaan gamen.Zonder sites als DF zou het menigeen niet eens zijn opgevallen. Probleem dat ik heb met een DF is dat ze vallen over stomme discussies op fora en reacties op twitter, terwijl zij de laatste jaren ongeveer de hoofdoorzaak zijn van die discussies, althans ze voeden het maar al te graag.
Oke, heb nog 88 BRL.
Welk spel zal ik er nog van kopen..
- GTA 5 (in de hoop dat de Series X upgrade een gratis update wordt)
- Hitman 2
- The Witcher 3: Wild Hunt
- The Division 2 + The Division 2 Warlords of New York
- Metal Gear Solid V: Definitive Edition
- Shadow of the Tomb Raider Definitve Edition
What to do.
- Hitman 2
What to do.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Metal Gear als het aan mij ligt, maar iedereen heeft weer een andere smaak.Rivanov schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:38:
Oke, heb nog 88 BRL.
- Hitman 2
What to do.
GTA5 ga je voor moeten betalen straks, daar ben ik van overtuigd.
Ik heb Mortal Kombat 11 gekocht in de NL store voor 19,99 EUR. Dan heb ik die besparing van de Braziliaanse Xbox live gold kaarten ook weer terug geïnvesteerd in MSFT. 🙂
Ze mogen doen en laten wat ze willen bij DF maar ik snap dat FPS gezever niet zo goed. Mensen laten zich nu van alles aanpraten zonder dat ze zelf een eigen mening vormen. Hoezo draait AC Valhalla niet geweldig op de XSX? Het ziet er prima uit, visite vond het er juist heel goed uit zien. Beoordeel een game tijdens het spelen, niet vanachter een PC waar je minutieus screenshots kunt bekijken en waar je filmpjes ziet die wijzen op FPS verschillen die met een computer vastgesteld zijn omdat een normaal mens dat niet kan zien.
Wat het kopen van games in de US betreft, ik doe alles zonder VPN maar met gift cards. Mijn XBox staat op de US ingesteld, inclusief woonadres. Ik haal mijn gift cards op Offgamers en betaal gewoon met ideal.
Wat het kopen van games in de US betreft, ik doe alles zonder VPN maar met gift cards. Mijn XBox staat op de US ingesteld, inclusief woonadres. Ik haal mijn gift cards op Offgamers en betaal gewoon met ideal.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Heb ook nog 24 Turkse Lira zie ik. Kan ik nog mooi Splinter Cell Blacklist van kopen.
Oh dat meen je?Starbucks schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:37:
[...]
Het grappige is, diegene die hier boven klaagt over graphics, is iemand die nog op een 1080p tv speelt. Hoe serieus moet je zo'n iemand nemen vraag je je dan af...Met een 1080p tv haal je natuurlijk nooit het onderste uit de kan.

Eens. Denk dat DF wel nuttig is voor nieuwe kopers. Als je geen echte voorkeur hebt kan je beter de console kopen die games het best draait.Lekker Ventje schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:43:
Ze mogen doen en laten wat ze willen bij DF maar ik snap dat FPS gezever niet zo goed. Mensen laten zich nu van alles aanpraten zonder dat ze zelf een eigen mening vormen. Hoezo draait AC Valhalla niet geweldig op de XSX? Het ziet er prima uit, visite vond het er juist heel goed uit zien. Beoordeel een game tijdens het spelen, niet vanachter een PC waar je minutieus screenshots kunt bekijken en waar je filmpjes ziet die wijzen op FPS verschillen die met een computer vastgesteld zijn omdat een normaal mens dat niet kan zien.
En MS heeft natuurlijk wel al een jaar geroepen dat het de snelste console is etc
[ Voor 4% gewijzigd door giantgiantus op 21-11-2020 19:48 ]
Hmm van dit lijstje zou ik voor The Witcher 3 gaan. Daar ben je wel een paar flinke dagen zoet mee (misschien kijken naar de complete version)Rivanov schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:38:
Oke, heb nog 88 BRL.
- Hitman 2
What to do.
Niemand bang voor G2A dus? Ik heb op Google gekeken en het lijkt wel gewoon echt legit te zijn, maar een tidjje terug sprak ik iemand die gebanned was door Xbox/MS nadat hij een (game) code had ge-redeemed die hij van G2A had.devilsnight schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 18:12:
Ik heb gisteren The Vanishing of Ethan Carter gekocht op MTCgame.com. Een site waar die Xbox Store Checker het ook over heeft.
Meh, wellicht een ban vanwege een andere reden denk ik dan. Cyberpunk 2077 voor ongeveer 42 euro is wel echt madness!
Ja, maar bedacht me zojuist dat deze ook in GamePass zit.MrGizMo schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:46:
[...]
Hmm van dit lijstje zou ik voor The Witcher 3 gaan. Daar ben je wel een paar flinke dagen zoet mee (misschien kijken naar de complete version)
Evt via MS support vragen waar de code vandaan komt of ie legit isdevilsnight schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:48:
[...]
Niemand bang voor G2A dus? Ik heb op Google gekeken en het lijkt wel gewoon echt legit te zijn, maar een tidjje terug sprak ik iemand die gebanned was door Xbox/MS nadat hij een (game) code had ge-redeemed die hij van G2A had.
Meh, wellicht een ban vanwege een andere reden denk ik dan. Cyberpunk 2077 voor ongeveer 42 euro is wel echt madness!
Nu begin ik wel te denken of ik de key die ik heb gekocht wel legit is
Dan kan je hem altijd proberenRivanov schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:50:
[...]
Ja, maar bedacht me zojuist dat deze ook in GamePass zit.
Geen idee hoe lang ie natuurlijk in de GP blijft zitten
Wachten tot de Winter Sale eind december? Nog meer bang for buck.Rivanov schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:38:
Oke, heb nog 88 BRL.
- Hitman 2
What to do.
@devilsnight g2a werkt met verkopers en deze verkopers verkrijgen de codes soms uit dubieuze bron. Via hacken of CC fraude. Als MS daar achter komt zullen ze wel maatregelen nemen.
Ik denk zelf dat het probleem bij alle keyshops wel speelt.
Ik denk zelf dat het probleem bij alle keyshops wel speelt.
Heeft iemand een duidelijke uitleg hoe je spellen uit andere stores koopt?
Kun je het gewoon met je eigen NL account toevoegen of moet je opeens een USA/ander land account aanmaken?
En kun je gewoon al je spellen in 1 account doen of moet je per gekocht spel per land een account oid hebben?
Kun je het gewoon met je eigen NL account toevoegen of moet je opeens een USA/ander land account aanmaken?
En kun je gewoon al je spellen in 1 account doen of moet je per gekocht spel per land een account oid hebben?
Ter land, ter zee en in de kroeg
Wie van jullie heeft een Xbox Series S? En waarom en wat is je ervaring? Ik heb hem
Hier liggen maar twijfel hem te houden. Dus wie helpt me me de beslissing. ?
Weet niet of dat het nog toegestaan is om hier duidelijk tekst en uitleg te geven hoe dat moet.Christiano007 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:00:
Wat is jou ervaring dan? Moeten andere mensen jou vertellen om hem wel of niet te houden,osj schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:01:
Wie van jullie heeft een Xbox Series S? En waarom en wat is je ervaring? Ik heb hem

Lichtpuntje...
Ik kijk juist naar DF omdat ik gewoon benieuwd ben hoe de consoles in de praktijk presteren ten opzichte van elkaar en hun papieren spec maar ook hoe game engines en render technieken presteren. Dat doe ik al sinds hun eerste vergelijking met FFXIII op de PS3 en Xbox 360
Stukje interrese in de tech
Ik zeg ook niks over de kwaliteit van het spel
Stukje interrese in de tech
DF niet maar er zijn genoeg 5700XT benchmarks beschikbaar.Stylze schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:37:
[...]
Valhalla vind ik er echt supermooi uit zien hoor op de series X.
Ook Dirt 5 draait als een tierelier imo maar daar lijken de graphics wel echt wat minder dan ps5 ja.
Ik zeg ook niks over de kwaliteit van het spel
[ Voor 3% gewijzigd door Caayn op 21-11-2020 20:06 ]
Lees even dit topic door. Vaak genoeg over verteld.Christiano007 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:00:
En nee, je hoeft geen verschillende accounts aan te maken. Gewoon met je normale Microsoft / Xbox account.
Het is geen PlayStation!
Al je aankopen uit verschillende stores kun je gewoon doen onder 1 account. Dus je hoeft geen accounts of adressen aan te maken.Christiano007 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:00:
Je moet alleen gift cards kopen uit het goedkoopste land. Dan vervolgens die code uit de gift card invoeren in de store uit dat land.
Hier kun je het beste kijken waar de spellen het goedkoopste zijn. https://xbox-store-checker.com/en/
Daarna gift cards kopen uit dat land. Vervolgens klikken op het winkelwagentje naast het land uit bovenstaande link en dan daar de code invoeten.
Zo doe ik het altijd.
Ik heb dus geen ervaring daar hij nog in de doos zit en twijfel hem wel of niet te gebruiken. Dus ben benieuwd wat mensen hier zeggen en vindenLuisjeNL schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:04:
[...]
Wat is jou ervaring dan? Moeten andere mensen jou vertellen om hem wel of niet te houden,
Als je dat wilt moet je gewoon telkens 1 generatie overslaan... Heb je de garantie dat je in ieder geval een andere ervaring hebt. Ik vond het heerlijk dat ik met een paar drukken op de knop mijn settings kon overnemen en weet waar ik wat kan vinden. Maarja, zoveel mensen, zoveel wensen.giantgiantus schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:34:
[...]
Niet populair hier. Maar ik herken wel wat je zegt eigenlijk. Het kopen van de Xbox voelt bij mij als het kopen van de iPhone 11 nadat ik al de X had. Alles is beter maar de ervaring blijft precies hetzelfde en na een dag merk je al niet meer dat je een tof nieuw ding hebt.
Maar waarom koop je hem danosj schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:05:
[...]
Ik heb dus geen ervaring daar hij nog in de doos zit en twijfel hem wel of niet te gebruiken. Dus ben benieuwd wat mensen hier zeggen en vinden
Hij is super. Ik heb hem in de doos in de mediamarkt zien liggen! Lees gewoon even wat artikelen over de Series S. Desnoods die van tweakers en dan kun je prima beoordelen of het wat voor je is. Hoe moet iemand nu hier namelijk weten wat voor jou belangrijk is.osj schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:05:
[...]
Ik heb dus geen ervaring daar hij nog in de doos zit en twijfel hem wel of niet te gebruiken. Dus ben benieuwd wat mensen hier zeggen en vinden
Dus als je even aangeeft wat je er belangrijk aan vindt kunnen mensen ook gerichter reageren.
[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-11-2020 20:10 ]
De S is precies wat ik ervan had gehoopt. Hier een 1080p TV en de noodzaak voor de X was er niet. Stil apparaat, zuinig en nog nergens performanceproblemen tegen gekomen.osj schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:01:
Hij staat er maar je merkt er helemaal niets van. Klein en stil.
Ondertussen al wel games moeten verwijderen ivm kleine SSD. Maar met een snelle verbinding kost het max 30 mins om nieuwe games binnen te halen.
En dat voor 300 euro. 👍
Omdat ik graag nieuwe dingen wil, maar lees veel en hoor wisselende dingen. Dus was benieuwd. Zo erg toch niet?MrGizMo schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:06:
[...]
Maar waarom koop je hem danJe zal er toch wel een gedachten bij gehad hebben
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom je hem dan gekocht hebt? Dit had je toch eigenlijk wel van te voren kunnen bedenken?giantgiantus schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:34:
[...]
Niet populair hier. Maar ik herken wel wat je zegt eigenlijk. Het kopen van de Xbox voelt bij mij als het kopen van de iPhone 11 nadat ik al de X had. Alles is beter maar de ervaring blijft precies hetzelfde en na een dag merk je al niet meer dat je een tof nieuw ding hebt.
Mijne gaat retour bol.com en ik koop hem begin 2022 als er wat mooie games beschikbaar zijn.
Dit is natuurlijk niet helemaal correct. Als jij de game instelt op image quality zal de Xbox intern nog steeds op "4k" renderen en daarna downsamplen. Wat ook op een 1080p scherm er beter uit zal zien dat direct 1080p. Zie het als "gratis" anti-aliasing.Starbucks schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:37:
[...]
Het grappige is, diegene die hier boven klaagt over graphics, is iemand die nog op een 1080p tv speelt. Hoe serieus moet je zo'n iemand nemen vraag je je dan af...Met een 1080p tv haal je natuurlijk nooit het onderste uit de kan.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ja klopt. Maar bij de Japanse concurrent voelt het wel compleet nieuw en fris. Ik schrik wel van het verschil eigenlijk.uchiha tijntje schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:05:
[...]
Als je dat wilt moet je gewoon telkens 1 generatie overslaan... Heb je de garantie dat je in ieder geval een andere ervaring hebt. Ik vond het heerlijk dat ik met een paar drukken op de knop mijn settings kon overnemen en weet waar ik wat kan vinden. Maarja, zoveel mensen, zoveel wensen.
Gevalletje fomo + gevoel dat game pass ook voor mij geniale deal is + plezier in nieuwe gadgets:).Phydomir schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:10:
[...]
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom je hem dan gekocht hebt? Dit had je toch eigenlijk wel van te voren kunnen bedenken?
[...]
Fair enough. Maar als dat zo is dan kan je hem net zo goed laten staan toch?giantgiantus schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:11:
[...]
Gevalletje fomo + gevoel dat game pass ook voor mij geniale deal is + plezier in nieuwe gadgets:).
Hoe is dat gevoel over een week? Ik was hartstikke blij met mijn iPhone 12 maar na enkele dagen business as usual en dat geldt ook voor de XSX. Het went, dat geldt ook voor de PS5. Ik heb nu een Pro en vraag me af of ik meteen veel verschil ga zien als ik straks mijn PS5 heb.giantgiantus schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:10:
[...]
Ja klopt. Maar bij de Japanse concurrent voelt het wel compleet nieuw en fris. Ik schrik wel van het verschil eigenlijk.
Nieuw en fris is dus per definitie goed? Dat begrijp ik niet zo. Dan was het originele dashboard van de originele one ook goed? Want die was nieuw en fris?giantgiantus schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:10:
[...]
Ja klopt. Maar bij de Japanse concurrent voelt het wel compleet nieuw en fris. Ik schrik wel van het verschil eigenlijk.
Haha ben gewoon benieuwd naar gebruikers ervaringen. Ik ben casual gamer. Heb ookuchiha tijntje schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:08:
[...]
Hij is super. Ik heb hem in de doos in de mediamarkt zien liggen! Lees gewoon even wat artikelen over de Series S. Desnoods die van tweakers en dan kun je prima beoordelen of het wat voor je is. Hoe moet iemand nu hier namelijk weten wat voor jou belangrijk is.
Dus als je even aangeeft wat je er belangrijk aan vindt kunnen mensen ook gerichter reageren.
PS4 (voor exclusives) heb switch, Tjah Nintendo! Das gewoon tof, en heb game pc voor old skool, maar mis gewoon sommige games denk ik dus dacht ik koop hem. Maar heb wel 4K tv. Dus hoe erg zie ik het qua resolutie? Ik lees dat ze sommige games wel als 4K kunnen afspelen zoals Ori? Dus gaan ze straks meer finetunen en wordt het beter? Of valt het wel mee hoe “slecht” de graphics zijn? Najah genoeg vragen dus.
Ik kan niet ontkennen dat dit erg jammer is. Ik check ook altijd DF, mag hun content graag zien. Maar ik heb er even genoeg van. DMC5, ACV, WDL, Dirt 5 allemaal die op bepaalde aspecten onderpresteren tov de andere, dat terwijl hij een stuk sterker is. Na al die marketing van "most powerful Xbox/console" en de opschepperige (en begrijpelijk) tweets over dat zij de enige console zijn met RDNA2 is dit een domper. Het zou juist de hogere resolutie, grafische toeters en bellen en framerate moeten halen.Stylze schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:37:
[...]
Valhalla vind ik er echt supermooi uit zien hoor op de series X.
Dat gezegd te hebben, MS weet echt wel wat ze doen. Ze wisten ongetwijfeld dat hun systeem bij launch en launch window (Cyberpunk verwacht ik ook) minder ging presteren. MS is zich volop bewust van Digital Foundry want zij lieten hun de One X reveal doen en ze weten wie het publiek zijn en waar ze naar kijken. Ik maak me nog geen zorgen. Here's to 2021 waar we aanzienlijk verbeteringen gaan zien. Het hoeft voor mij niet PS5 weg te blazen, maar absoluut wel "on par" ermee. Xbox is immers voor mij wederom de "main" en PS5 ergens volgend jaar voor hun exclusives.
Wel denk ik dat het geen kwaad zou kunnen als Jason Ronald van Xbox iets laat weten. Laat weten dat ze zich er bewust van zijn en dat het allemaal zal verbeteren ofzo.
Hoe dan ook, ik geniet nog elke dag met volle teugen van mijn XSX. Heerlijk met ACV bezig, zo te zien gauw met Cyberpunk. Let's go!!!
Hmm. Vind je het Dashboard van de xsx daadwerkelijk overzichtelijk? Dat kan ik me haast niet voorstellen. Gewenning kan ik me voorstellen, niet dat je het overzichtelijk vindt.uchiha tijntje schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:13:
[...]
Nieuw en fris is dus per definitie goed? Dat begrijp ik niet zo. Dan was het originele dashboard van de originele one ook goed? Want die was nieuw en fris?Ik ben blij dat ze in de afgelopen 7 jaar na veel overhauls eindelijk een stabiele basis hebben gevonden die overzichtelijk en snel is. Dont fix what ain’t broke.
Het nieuws van een remaster van red dead 2 laat me wel twijfelen of ik verder moet met mijn campain.
De huidige red dead heeft best een probleem met HDR.
Zelfs na de patch bij mij ziet er nog steeds niet lekker uit.
Zover ik kan zien ligt het niet aan mijn tv of de instellingen.
Read dead red 2 ziet er op momenten flets of grijs uit.
Nee zeker niet erg.osj schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:10:
[...]
Omdat ik graag nieuwe dingen wil, maar lees veel en hoor wisselende dingen. Dus was benieuwd. Zo erg toch niet?
Maar misschien de volgende keer lezen of kijken voordat je het koopt is ook een optie
Gaat het niet om deeltje 1 die een remaster krijgt?SecondGuess schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:18:
Het nieuws van een remaster van red dead 2 laat me wel twijfelen of ik verder moet met mijn campain.
[ Voor 43% gewijzigd door MrGizMo op 21-11-2020 20:19 ]
Ik heb nu een Series S. Geweldig ding, vind ik en het geeft 4K beelden mooi weer op mijn monitor.
Stel dat de Series X goed leverbaar wordt en ik besluit toch over te stappen naar true 4K rendering. Kan ik op de Series X gewoon al mijn spellen downloaden die ik nu op de Series S al digitaal heb gekocht? Herkent hij dat op basis van mijn ingelogde Xbox account?
Stel dat de Series X goed leverbaar wordt en ik besluit toch over te stappen naar true 4K rendering. Kan ik op de Series X gewoon al mijn spellen downloaden die ik nu op de Series S al digitaal heb gekocht? Herkent hij dat op basis van mijn ingelogde Xbox account?
Ja maar ik merk echt amper verschil met de xox en de ps5 is ook nog eens sneller en heeft exclusive content...Phydomir schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:13:
[...]
Fair enough. Maar als dat zo is dan kan je hem net zo goed laten staan toch?
Alles op je account blijft beschikbaarPowerrick153 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:18:
Ik heb nu een Series S. Geweldig ding, vind ik en het geeft 4K beelden mooi weer op mijn monitor.
Daar is ook niet alles koek en ei he.giantgiantus schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:10:
[...]
Maar goed, persoonlijk denk ik dat het nog veel te vroeg is om conclusies te gaan trekken. De next-gen consoles zijn nog geen 2 weken op de markt. De XSX moet z'n eerste system update nog gaan krijgen, zelfde geldt voor Valhalla etc. Ik weet niet hoe het zit met die dev kits, maar het klinkt iig plausibel. Voor nu presteert de PS5 beter, maar ga nog eens kijken over een maandje of 3 of 6. Kan me echt niet voorstellen dat dan de verschillen nog zo groot zijn.
En ook al zou dat wel zo zijn, dan nog. Inmiddels 40 uur in AC Valhalla gestoken, en nog steeds valt m'n bek af en toe open van de mooie graphics (de tearing even daargelaten, dat is een Ubi dingetje).
Meeste games gebruiker nu een dynamische resolutie. Series S was als 1440p machine in de markt gezet. Maar het lijkt er op dat hij dat (vooralsnog) niet haalt. Opzich niets mis met 1080P en de meeste televisies scalen dat best aardig op naar 4K. Dat wordt in de toekomst alleen maar beter als dit direct in de console/game gebeurd.osj schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:14:
[...]
Haha ben gewoon benieuwd naar gebruikers ervaringen. Ik ben casual gamer. Heb ook
PS4 (voor exclusives) heb switch, Tjah Nintendo! Das gewoon tof, en heb game pc voor old skool, maar mis gewoon sommige games denk ik dus dacht ik koop hem. Maar heb wel 4K tv. Dus hoe erg zie ik het qua resolutie? Ik lees dat ze sommige games wel als 4K kunnen afspelen zoals Ori? Dus gaan ze straks meer finetunen en wordt het beter? Of valt het wel mee hoe “slecht” de graphics zijn? Najah genoeg vragen dus.
Maar bijvoorbeeld AC:Valhalla draait op de S in lagere resolutie en lagere framerate (30vs60) dan de X. Ook daarvoor geld wel een beetje dat als je niet weet wat je mist, het misschien niet zo veel uitmaakt. Maar als ik nu van bijvoorbeeld Gears 5 of Titanfall 2 (beide 60fps) terug ga naar Destiny 2 (30fps) dan merk je dat weldegelijk.
Dan weet je wat je te doen staatgiantgiantus schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:19:
[...]
Ja maar ik merk echt amper verschil met de xox en de ps5 is ook nog eens sneller en heeft exclusive content...
[ Voor 9% gewijzigd door Phydomir op 21-11-2020 20:22 ]
Tja. Ik heb aan de bovenzijde een rij met mijn laatst gespeelde games en gebruikte apps. 1 klik naar onder en op A kom ik bij al mijn geïnstalleerde games, 1 klik daaronder heb ik al mijn media apps gegroepeerd. 1 klik daaronder en ik zit in de store.giantgiantus schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:17:
[...]
Hmm. Vind je het Dashboard van de xsx daadwerkelijk overzichtelijk? Dat kan ik me haast niet voorstellen. Gewenning kan ik me voorstellen, niet dat je het overzichtelijk vindt.
Hoezo niet overzichtelijk? Gewoon dat ding verkopen als je er ontevreden over bent. Je zit nu erg te zoeken imho.
[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-11-2020 20:24 ]
Maar de releasedatum is eind volgend jaar ofzo toch? Nah man, lekker verder ermee gaan zeg ik. Jammer dat HDR zelfs na de updates dus nog steeds trash is. Het was fake HDR bij launch maar volgens EvilBoris was het na de update een stuk beter.SecondGuess schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:18:
Best veel games nog vind ik die niet goed genoeg gebruik maken van HDR en nog best vaak gooi ik die shit gewoon uit dan. Lekker verder met de game gaan en als die remaster van 1 echt komt met 2 erbij....ach dat zie je dan wel weer. Jammer dat ze niet gewoon RDR2 een gratis update geven. Maar het is Take 2, I'm so not surprised.
Zoals ik zei. Snel verkopengiantgiantus schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:19:
[...]
Ja maar ik merk echt amper verschil met de xox en de ps5 is ook nog eens sneller en heeft exclusive content...
Verwijderd
Momenteel is de xsx het vooral waard als je een goede tv er voor hebt imo.
Die vergelijkingen van huide games tussen ps5 en xsx neem ik niet heel serieus. Games zijn op beide consoles slecht geoptimaliseerd, boeiend dat de ene wat slechter draait..
Echt genieten van "next gen" power komt volgend jaar wel. En juist daarom vind ik de xsx op dit moment de beste keus door gamepass/veel current gen gamesvoor weinig.
Op het moment dat de games komen op nieuwe engines wordt de vergelijking onder de consoles interessant.
Die vergelijkingen van huide games tussen ps5 en xsx neem ik niet heel serieus. Games zijn op beide consoles slecht geoptimaliseerd, boeiend dat de ene wat slechter draait..
Echt genieten van "next gen" power komt volgend jaar wel. En juist daarom vind ik de xsx op dit moment de beste keus door gamepass/veel current gen gamesvoor weinig.
Op het moment dat de games komen op nieuwe engines wordt de vergelijking onder de consoles interessant.
Resolutie of PPI is niet alles, HDR en Raytracing zijn wat mij betreft grotere stappen in graphics ervaring dan de stap van HD naar UHDPhydomir schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:10:
[...]
[...]
Dit is natuurlijk niet helemaal correct. Als jij de game instelt op image quality zal de Xbox intern nog steeds op "4k" renderen en daarna downsamplen. Wat ook op een 1080p scherm er beter uit zal zien dat direct 1080p. Zie het als "gratis" anti-aliasing.
Hoe snel wil je het hebben dan?Hamazaki schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:23:
Echt zonde dat je je console niet volledig kan uitschakelen via het snelmenu.
Guide knop inhouden -> turn off
Vind ik ook een rare keuze. Zei het van de week al maar meestal heeft helemaal uitzetten mijn voorkeur. Maar als ik dan toch en download aan heb staan is het wel makkelijk als ik hem eenmalig in standby kan zetten zonder dat ik daarvoor helemaal de system settings in moet.Hamazaki schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:23:
Echt zonde dat je je console niet volledig kan uitschakelen via het snelmenu.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |