Ja speling wel, maar je trekt hem er niet zo uit. En ik heb nog een speaker met een soortgelijke stroomkabel en daar zit net zoveel speling op.Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 21:00:
Hier ook 3 jaar GPU.![]()
Ik probeer het gewoon nog een keer:
Zit bij jullie de stroomkabel ook niet strak in de de console? Hij is een beetje te bewegen hier, niet het gevoel van echt vast.
Verwijderd
Mooi, dankjewel.dez1983 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 21:12:
[...]
Ja speling wel, maar je trekt hem er niet zo uit. En ik heb nog een speaker met een soortgelijke stroomkabel en daar zit net zoveel speling op.
Wat is de console lekker stil zeg.
Wat bedoel je precies met apart te gebruiken zijn?dez1983 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 20:43:
[...]
Ik vind het geen probleem om twee versies te hebben en het wat duurder is, als maar apart te gebruiken zijn (net als met 4k blu-ray, maak je iemand blij met de standaard blu ray versie). Iemand een idee of beide apart te gebruiken zijn?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Hij wil dat het twee aparte games zijn. Dus twee voor de prijs van bijna een.Phydomir schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 21:19:
[...]
Wat bedoel je precies met apart te gebruiken zijn?
Dank voor de waarschuwing, had ik in m'n enthousiasme niet goed op geletGuerilla schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:55:
[...]
Jouw privégegevens zijn goed leesbaar in de afbeelding!!!!

XBL / PSN: Larentix
Toch nog eens een vraag.
Ik heb dus nog een 4tb hdd aan de XSX hangen.
Om dus van de snellere laadtijden te profiteren moet het spel dus op de interne schijf staan?
Het gaat hierbij niet om een geoptimaliseerde x/s game.
Om dus van de snellere laadtijden te profiteren moet het spel dus op de interne schijf staan?
De interne schijf (of die 1TB, Seagate expansion card) is vele malen sneller zijn dan welke externe USB schijf dan ook. Dus ja.airwolf83 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 21:28:
Toch nog eens een vraag.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Thnx voor het antwoord.
Soms verlang ik wel terug naar de allereerste xbox. Haha.
Gewoon aansluiten en spelen..
Niet allerlei beeld instellingen hoeven doen om het perfecte beeld te krijgen etc etc.
Geen externe of extra schijven nodig..
Maar ik speel best veel verschillende spellen dus heb echt wel een uitbreiding nodig maar wil wel gebruik maken van wat deze xbox kan dus zal ik toch denk ik die expansion card moeten gaan aanschaffen.
Overigens heerlijk dit::strip_exif()/f/image/jt1yUnTyM8pe2eAqe5nIainH.jpg?f=fotoalbum_large)
Speelt heerlijk vloeiend..
Niet allerlei beeld instellingen hoeven doen om het perfecte beeld te krijgen etc etc.
Maar ik speel best veel verschillende spellen dus heb echt wel een uitbreiding nodig maar wil wel gebruik maken van wat deze xbox kan dus zal ik toch denk ik die expansion card moeten gaan aanschaffen.
Overigens heerlijk dit:
:strip_exif()/f/image/jt1yUnTyM8pe2eAqe5nIainH.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 61% gewijzigd door airwolf83 op 20-11-2020 21:39 ]
AC Valhalla heeft nog steeds niet de QR functie terug. Jammer.
Verwijderd
Om alles uit je TV te halen moest je destijds een losse RGB scart of component kabel kopen om ‘alles’ uit de OG Xbox te halen. Voor Xbox Live moest je ook nog rekening houden met een minimale down- en upload. 128kbit upload was toen nog vrij normaal. Voor de rest was t plug and play jaairwolf83 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 21:34:
Thnx voor het antwoord.
Owja van die kabel weet ik inderdaad nog wel.Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 21:39:
[...]
Om alles uit je TV te halen moest je destijds een losse RGB scart of component kabel kopen om ‘alles’ uit de OG Xbox te halen. Voor Xbox Live moest je ook nog rekening houden met een minimale down- en upload. 128kbit upload was toen nog vrij normaal. Voor de rest was t plug and play ja
Die had ik er ook bijgekocht.
Xbox live gebruikte ik toen nog niet want omgebouwd en live ging niet samen 🤭
Die kabel was een must! Anders zag XBMC er niet uit 😉
Wel grappig... ik zit hier te hopen op een BlackFriday deal met een 75-85+ inch tv die 120hz doen maar ik zal waarschijnlijk eerder gaan voor 60hz met raytracing. Wat ik tenminste gezien heb tot nu toe is mij dat meer waard. Ik kan mij ook niet echt veel voorstellen dat 120hz buiten (online) shooters heel veel gebruikt zal worden?
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Zag hem toevallig ook eerder in update filmpje (vergeet hoe het heet, stond in dashboard op Xbox zelf)... Maar zo te zien is het gewoon een Xbox versie van de eswap die ze al even hebben voor de PS4. Ziet er geinig uit, maar weer een concurrent voor de elite 2 die op hetzelfde prijsniveau gaat zitten en dan alleen bedraad werkt...MrGizMo schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 20:39:
[YouTube: ESWAP X PRO CONTROLLER | Thrustmaster]
https://eswapx.thrustmaster.com/en/
Geen idee dat Trustmaster een controller in de works had
Gamertag: FinrazielNL
Lol duurt nog bijna drie weken voor ik het ding (hopelijk) in huis heb maar de eerste game is al binnen.
Een tv met raytracing??Thalaron schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 22:14:
Wel grappig... ik zit hier te hopen op een BlackFriday deal met een 75-85+ inch tv die 120hz doen maar ik zal waarschijnlijk eerder gaan voor 60hz met raytracing. Wat ik tenminste gezien heb tot nu toe is mij dat meer waard. Ik kan mij ook niet echt veel voorstellen dat 120hz buiten (online) shooters heel veel gebruikt zal worden?

Hier net ook voor de 1ste keer helemaal uitgevallen. Tijdens BOCW toen ik "record that" optie had gebruikt
Verwijderd
Good old times. Ik had er een modchip in, soort van dual boot maar dan nog voor het bios boot proces. Met de chip uitgeschakeld werd de originele bios en dashboard geladen, waarmee je prima op Xbox Live kon.airwolf83 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 21:41:
[...]
Owja van die kabel weet ik inderdaad nog wel.
Die had ik er ook bijgekocht.
Xbox live gebruikte ik toen nog niet want omgebouwd en live ging niet samen 🤭
Vandaag de series x binnen. Bij mij gaan de downloads niet sneller dan 40 mbps.. schiet niet echt op 😕, hoewel t na t doen en zien van een snelheidstest veel sneller zou moeten kunnen.. Gelukkig staat t weekeind voor de deur
Thanks voor de tip, ik zal het zsm uitproberen. Ik las in FB Destiny groups dat meer mensen dit probleem hebben en dan planeet Nessus/Strikes en Gambit. Tower bijvoorbeeld niet , ik heb precies hetzelfde sinds Beyond light update.gise schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:43:
[...]
Bij mij zag Destiny 2 er ook niet uit toen ik de box aan een HDR scherm hing, wat voor mij de oplossing was:
- Sluit Destiny 2 af
- Ga naar Xbox settings, schakel in video settings HDR UIT
- Start Destiny 2 op
- Ga naar Destiny 2 game settings, brightness, stel deze in op 4, bij mij stond deze setting op 8 (deze slider heb je niet als HDR aan staat)
- Sluit Destiny 2 af
- Ga naar Xbox settings, schakel HDR in in de video settings
- Doe de HDR calibration van xbox
- Start Destiny 2 op, ga naar settings, brightness, en doe hier ook de calibratie.
- Doe de whitepoint calibratie zoals beschreven, bij de blackpoint calibratie in de game, laat deze exact in het midden.
Hierna had ik perfect beeld in Destiny 2, en moet zeggen, dat ik de HDR erg indrukwekkend vind in deze game
Even je laatste spel of applicatie volledig afsluiten, dan schiet de download snelheid weer omhoog.just_nl schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 23:21:
Vandaag de series x binnen. Bij mij gaan de downloads niet sneller dan 40 mbps.. schiet niet echt op 😕, hoewel t na t doen en zien van een snelheidstest veel sneller zou moeten kunnen.. Gelukkig staat t weekeind voor de deur
Dat is wel jammer, net zoals de downloads niet gelijktijdig gaan.Lastpost. schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 23:26:
[...]
Even je laatste spel of applicatie volledig afsluiten, dan schiet de download snelheid weer omhoog.
Ben al blij zat dat die speed cap eraf isxminator schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 23:30:
[...]
Dat is wel jammer, net zoals de downloads niet gelijktijdig gaan.
Misschien zie ik iets over het hoofd, maar is het mogelijk game trailers in de store op full screen te spelen?
Gouden tip, thanks!!Lastpost. schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 23:26:
[...]
Even je laatste spel of applicatie volledig afsluiten, dan schiet de download snelheid weer omhoog.
Laat maar weten, ben benieuwd of het jouw issue ook oplostSchil1 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 23:24:
[...]
Thanks voor de tip, ik zal het zsm uitproberen. Ik las in FB Destiny groups dat meer mensen dit probleem hebben en dan planeet Nessus/Strikes en Gambit. Tower bijvoorbeeld niet , ik heb precies hetzelfde sinds Beyond light update.
Inderdaad! de "advanced scart cable"Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 21:39:
[...]
Om alles uit je TV te halen moest je destijds een losse RGB scart of component kabel kopen om ‘alles’ uit de OG Xbox te halen. Voor Xbox Live moest je ook nog rekening houden met een minimale down- en upload. 128kbit upload was toen nog vrij normaal. Voor de rest was t plug and play ja
Ik heb net even AC gespeeld met de XsX controller. Ik heb zo ontzettend veel respect voor mensen die dat spel kunnen uitspelen zonder backpaddles
. Het niet kunnen bedienen van de camera terwijl je aan het freerunnen, waarbij je de A-knop inhoudt, is echt verschrikkelijk. Ik snap niet dat ik dat ooit normaal vond.
Het is lastig voor te stellen als je nog geen Elite hebt gehad mis je ontzettend veel control. Voor bijna alle genres heeft het zoveel voordelen. Ben zo blij dat ze de Elite controller compatible hebben gemaakt, want als ik bij een nieuwe console zonder backpaddles zou moeten zou ik echt overwegen om sommige games op de oude console te spelen.
Het is lastig voor te stellen als je nog geen Elite hebt gehad mis je ontzettend veel control. Voor bijna alle genres heeft het zoveel voordelen. Ben zo blij dat ze de Elite controller compatible hebben gemaakt, want als ik bij een nieuwe console zonder backpaddles zou moeten zou ik echt overwegen om sommige games op de oude console te spelen.
[ Voor 18% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-11-2020 00:29 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Je bedoelt de paddles? Die gebruik jij om te klimmen met de Elite 2? Hmm, ga ik eens testen morgen dan.uchiha tijntje schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 23:54:
Ik heb net even AC gespeeld met de XsX controller. Ik heb zo ontzettend veel respect voor mensen die dat spel kunnen uitspelen zonder backbuttons. Het niet kunnen bedienen van de camera terwijl je aan het freerunnen, waarbij je de A-knop inhoudt, is echt verschrikkelijk. Ik snap niet dat ik dat ooit normaal vond.
![]()
Het is lastig voor te stellen als je nog geen Elite hebt gehad mis je ontzettend veel control. Voor bijna alle genres heeft het zoveel voordelen. Ben zo blij dat ze de Elite controller compatible hebben gemaakt, want als ik bij een nieuwe console zonder backbuttons zou moeten zou ik echt overwegen om sommige games op de oude console te spelen.
Lees nog eens
Hij bedoeld dat als hij nu een TV koopt die 120hz aankan hier waarschijnlijk toch geen gebruik van gaat maken omdat je in de game een keuze moet gaan maken tussen of 60hz en RT of 120hz zonder RT. En de voorkeur dan dus uitgaat naar 60hz en RT.
Voor de gene die Assassin's creed valhalla speelt.
Er komt echt heel vaak in beeld: fire crackeling en dan met een pijtle waar dat is..
:strip_exif()/f/image/8qUc6FuDhQ4HwxXF18kxpgZ1.jpg?f=fotoalbum_large)
Kun je dit ook uitzetten?
Ik heb het menu al doorgespit maar zie het zo gauw niet..
Vind het nogal storend. Ik zie zelf ook wel dat er een vuurtje brandt.
Er komt echt heel vaak in beeld: fire crackeling en dan met een pijtle waar dat is..
:strip_exif()/f/image/8qUc6FuDhQ4HwxXF18kxpgZ1.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 46% gewijzigd door airwolf83 op 21-11-2020 00:57 ]
Zijn het geen subtitles?airwolf83 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 00:55:
[Afbeelding]
Up op de d-pad als het goed is.kris-kraslot schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 23:41:
Misschien zie ik iets over het hoofd, maar is het mogelijk game trailers in de store op full screen te spelen?
@airwolf83
Ik heb subs aanstaan en heb deze meldingen niet, is het niet iets zoals "closed captions" in het sound menu onder subtitles?
Thnx,Xgar schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 01:04:
[...]
@airwolf83
Ik heb subs aanstaan en heb deze meldingen niet, is het niet iets zoals "closed captions" in het sound menu onder subtitles?
Deze stond inderdaad aan.
Heb hem nu uitgezet en het is weg.
Speelt een stuk fijner nu ik niet meer om de paar seconde zie dat er een vuurtje brandt of dat je paard aan komt galopperen, haha
Als je je 'cursor' (selectie rechthoek?) op een game in de lijst hebt staan dan verschijnt in het klein de trailer en volgens mij kan het daar niet... Maar als je de game selecteert met a dan kun je geloof ik een stukje naar onder en daar de trailer selecteren, dan is hij fullscreen (even uit mijn hoofd, lig nog wakker te wordenkris-kraslot schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 23:41:
paar weken geleden was het zo dat als je naar een game in de store gaat en je gaat met de dpad naar boven dat je een trailer in full screen krijgt. Was wel met de nieuwe UI, maar nog voor de series uitkwamen. Ik neem aan dat dat nog steeds zo werkt.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Wel fijn die black friday kortingen in de Microsoft winkels. Mooie kortingen + een VPN naar Brazilië en je betaalt bijna niks voor digitale games. Scheelt weer met telkens wisselen van discs.
Zit nu voor de Xbox en dat is inderdaad nog steeds zo. Maar hij speelt niet automatisch meer af (woohoo) dus ik denk dat @kris-kraslot nog op de lijst van games stond.ArthurMorgan schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 06:52:
paar weken geleden was het zo dat als je naar een game in de store gaat en je gaat met de dpad naar boven dat je een trailer in full screen krijgt. Was wel met de nieuwe UI, maar nog voor de series uitkwamen. Ik neem aan dat dat nog steeds zo werkt.
Je kunt dus inderdaad gewoon nadat je de game pagina opent naar boven gaan en dan heb je gelijk een trailer. Ik zie echter ook vaak meerdere video's en als je een paar pagina's naar beneden gaat dan staan ze op een rijtje en kun je kiezen welke af te spelen.
Gisteren heb ik eindelijk mijn XsX kunnen aansluiten en ik kan niet geloven dat ik zo lang tevreden was met de xbone.
Laadtijden zijn zo goed als weg en opeens heb ik een framerate!
Het verschil tussen Valhalla op de og xbone en de XsX is gigantisch. Het spel ziet er zo veel beter uit.
Laadtijden zijn zo goed als weg en opeens heb ik een framerate!
Het verschil tussen Valhalla op de og xbone en de XsX is gigantisch. Het spel ziet er zo veel beter uit.
Je hebt geen vpn nodig als je de giftcard methode gebruikt.Starbucks schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 07:19:
Wel fijn die black friday kortingen in de Microsoft winkels. Mooie kortingen + een VPN naar Brazilië en je betaalt bijna niks voor digitale games. Scheelt weer met telkens wisselen van discs.
Oke, die gebruikte ik wel steeds. Heb een abonnement op een VPN, dus niet erg. Maar bedankt voor de tip, dan hoef ik de volgende keer niet te schakelen!MissMe NL schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 08:21:
[...]
Je hebt geen vpn nodig als je de giftcard methode gebruikt.
!! I'm jealous 😏airwolf83 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 21:34:
Thnx voor het antwoord.
Overigens heerlijk dit: [Afbeelding]
Kun je het vergelijken met de computer? Ik bedoel de sprong van 60 naar 120/144hz.
Ik heb wel eens naar YouTube gekeken, maar die gasten worden allemaal betaalt voor lovende woorden, dus ben ik heel sceptisch geworden.
Geniet ervan.
Gelukt, bedankt!Finraziel schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 07:38:
[...]
Zit nu voor de Xbox en dat is inderdaad nog steeds zo. Maar hij speelt niet automatisch meer af (woohoo) dus ik denk dat @kris-kraslot nog op de lijst van games stond.
Je kunt dus inderdaad gewoon nadat je de game pagina opent naar boven gaan en dan heb je gelijk een trailer. Ik zie echter ook vaak meerdere video's en als je een paar pagina's naar beneden gaat dan staan ze op een rijtje en kun je kiezen welke af te spelen.
Edit: overigens gisteravond met succes 3x 12 months Live gekocht via CDkeys naar aanleiding van een tip hier. Ook daarvoor bedankt.
Het is wel een gedoe dat veel van die keysites je verifiëren. Bij eentje is de order voor een game met zelfs uiteindelijk gecanceld omdat de naam op mijn rijbewijs niet exact overeenkomt met de naam van mijn Paypal rekening. Uiteindelijk Valhalla maar in de MS store gekocht voor €18 extra
[ Voor 27% gewijzigd door kris-kraslot op 21-11-2020 09:55 ]
Zo, weer even naar Brazilië gevlogen.. zometeen wat games aanschaffen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Scheelt dat veel in prijs?Rivanov schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 09:56:
Ja, maar dat is al vaak genoeg besproken hier in het topic.. dus om te voorkomen dat ik weer in herhaling ga vallen kun je beter even wat pagina’s teruglezen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
Gisteren mijn eerste avond met de xsx en ook al hebben we nog geen echte next gen games, ik ben zeer tevreden!
Het begon al met uitpakken van de xbox, voelt goed. Build kwaliteit is ook top.
Lekker stil met gamen en op mijn lg oled is het beeld echt wel indrukwekkender dan de xbox one x.
Eindelijk 60fps in games zoals het hoort imo.
Al bij al, zeer tevreden en zelfs boven verwachting!
Het begon al met uitpakken van de xbox, voelt goed. Build kwaliteit is ook top.
Lekker stil met gamen en op mijn lg oled is het beeld echt wel indrukwekkender dan de xbox one x.
Eindelijk 60fps in games zoals het hoort imo.
Al bij al, zeer tevreden en zelfs boven verwachting!
Ik kan je bevestigen dat, zeker wanneer je VRR aan kan zetten, de high-framerate games net zo soepel zijn als op een stevige game PC van dit moment. Mijn huidige game PC is óngeveer een Ps5 qua specs (-raytracing en íets minder GPU horsepower) en die gebruik ik bijna uitsluitend voor 120-144fps online gamen en werk. Gisteren even Halo MCC geprobeerd op 120fps/hz op de XsX en jup... das fantastisch. De levels waar je drops hebt zijn ook nét zo merkbaar echter, tenzij je VRR aanzet. Dat maakte zelfs in Halo 2 Anniversary de drops écht zga onmerkbaar tot op het punt dat ik me afvraag of het qua frame-pacing op de Xbox beter werkt dan op mijn pcSpacewide schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 09:02:
[...]
!! I'm jealous 😏
Kun je het vergelijken met de computer? Ik bedoel de sprong van 60 naar 120/144hz.
Ik heb wel eens naar YouTube gekeken, maar die gasten worden allemaal betaalt voor lovende woorden, dus ben ik heel sceptisch geworden.
Geniet ervan.
@kris-kraslot jij geeft ze jouw rijbewijs?? Nog nooit hoeven te verifiëren verder, maar heb op paypal wel wat verificaties moeten doen over de afgelopen jaren, dus misschien dat dat helpt.
Hoe zit dat nou met Smart delivery bij Control? Is dat direct actief of moeten zij (op termijn) nog een patch uitbrengen?
De patch voor Control wordt begin 2021 verwacht.
Technisch zal het vast al wel actief zijn. Er valt echter nog niets te smart deliverenEbbao schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 10:14:
Hoe zit dat nou met Smart delivery bij Control? Is dat direct actief of moeten zij (op termijn) nog een patch uitbrengen?
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Welke games heb je gekocht? Of ga je kopen? Ik Hitman 2, Metal gear Solid Definitive Edition en Sekiro. Zo'n 33 euro totaal hahaRivanov schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 10:02:
[...]
Ja, maar dat is al vaak genoeg besproken hier in het topic.. dus om te voorkomen dat ik weer in herhaling ga vallen kun je beter even wat pagina’s teruglezen.
Tip, kijk ook even naar de MGS HD Collection. Die kost nu in de sale ook maar 10 euro. Daarvoor krijg je MGS 2, MGS 3 en MGS Peace Walker. Vooral deel 2 en 3 zijn échte klassiekers die in de HD collection allebei op 60fps lopen en qua verhaal magnifiek zijnStarbucks schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 10:20:
[...]
Welke games heb je gekocht? Of ga je kopen? Ik Hitman 2, Metal gear Solid Definitive Edition en Sekiro. Zo'n 33 euro totaal haha

EDIT: voor de volledigheid: de MGS HD Collection is backwards compatible en werkt dus ook op de Xbox One en Xbox Series
[ Voor 18% gewijzigd door Rossi46 op 21-11-2020 10:35 ]
Thanks. Ik heb het even opgezochtRivanov schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 10:02:
[...]
Zoveel verschilt het niet eigenlijk.
[ Voor 67% gewijzigd door Guerilla op 21-11-2020 10:23 ]
Sekiro is momenteel €25 (disc)
https://www.amazon.nl/Act...591&sprefix=sekiro&sr=8-2
Alleen met pasfoto en naam zichtbaar, de rest verborgen uiteraard.Caelorum schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 10:09:
@kris-kraslot jij geeft ze jouw rijbewijs?? Nog nooit hoeven te verifiëren verder, maar heb op paypal wel wat verificaties moeten doen over de afgelopen jaren, dus misschien dat dat helpt.
Denk niet dat het aan Paypal ligt, mijn account daar is ook goed geverifieerd.
Uhm jawel. Check www.xbox-store-checker.com en www.mtcgame.com voor de giftcards.Guerilla schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 10:22:
[...]
Thanks. Ik heb het even opgezocht
@Starbucks Heb nu Assetto Corsa Competizione en WRC 9 Deluxe gekocht. Heb nog credits over. Twijfel of ik Hitman 2 nog ga kopen voordat Hitman 3 volgend jaar verschijnt. Dan heb ik de volledige trilogie. Moet nog volledig aan Hitman 1 beginnen namelijk.
Assetto Corsa is nu eindelijk goed speelbaar op de Series X! Op de One X was het echt dra-ma-tisch qua FPS.
Nu loopt het gewoon heerlijk soepel. Steady 60fps in droog weer en +/- 50fps bij hevige regen.
Nu loopt het gewoon heerlijk soepel. Steady 60fps in droog weer en +/- 50fps bij hevige regen.
Je bent dief van je eigen portemonnee. Ongeveer 40 euro voor cyberpunk 2077. Hoezo weinig verschil?Guerilla schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 10:22:
[...]
Thanks. Ik heb het even opgezocht
Omdat het hier vaak voorbij komt:
De DTS Unbound / Headphone app is op dit moment in de aanbieding (in-app aankoop). Van 19,99 voor 9,99. Heb hem maar aangeschaft, Dolby Access had ik al dan kan ik kijken wat me beste bevalt en wellicht wisselen afhankelijk van de game (is in te stellen onder settings).
De DTS Unbound / Headphone app is op dit moment in de aanbieding (in-app aankoop). Van 19,99 voor 9,99. Heb hem maar aangeschaft, Dolby Access had ik al dan kan ik kijken wat me beste bevalt en wellicht wisselen afhankelijk van de game (is in te stellen onder settings).
[ Voor 14% gewijzigd door sohus op 21-11-2020 10:46 ]
digital versie control ultimate:
Wie heeft er toevallig Control Ultimate editie digitaal gekocht (en was toevallig ook eigenaar van Control)
Moest via de store downloaden maar dan download hij control 42gb, dan de ultimate editie maar 273mb en de 2 dlc elke 10mb (terwijl ik las dat het over de 50gb zou moeten zijn). Krijg die zooi dus niet geinstalleerd. Als je de series x ook wil starten (moet dus op interne drive staan) gaat hij weer naar de store..
Wie heeft er toevallig Control Ultimate editie digitaal gekocht (en was toevallig ook eigenaar van Control)
Moest via de store downloaden maar dan download hij control 42gb, dan de ultimate editie maar 273mb en de 2 dlc elke 10mb (terwijl ik las dat het over de 50gb zou moeten zijn). Krijg die zooi dus niet geinstalleerd. Als je de series x ook wil starten (moet dus op interne drive staan) gaat hij weer naar de store..
Nee. Er zijn twee downloads: de next-gen versie die onder Optimized for S|X staat in je library, maar dat is een 230mb download dus een preload shortcut effectief. En dan de normale Xbox One versie, die je al wel kunt downloaden. Het zijn straks dus 2 aparte games op basis van wat ik nu zie.Rossi46 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 10:20:
[...]
Technisch zal het vast al wel actief zijn. Er valt echter nog niets te smart deliverenDe X|S upgrade is recent uitgesteld naar begin 2021.
Je moet de Control versie onder de filter Xbox One games in je library starten, die is 80GB geloof ik? De Ultimate Edition is een Series S|X game maar die komt pas begin 2021 uit. Is nu een 230mb placeholder die inderdaad naar de store linked.quorumz schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 10:48:
digital versie control ultimate:
Nou wel erg raar dan, test het net op mijn xbox one x en daar hij dezelfde files zien, de dlc komt bij control te staan en niet control ultimate. Dit hebben ze dan wel heel lelijk gedaan....sohus schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 10:52:
[...]
Je moet de Control versie onder de filter Xbox One games in je library starten, die is 80GB geloof ik? De Ultimate Edition is een Series S|X game maar die komt pas begin 2021 uit. Is nu een 230mb placeholder die inderdaad naar de store linked.
Wat een apparaat die XSX, SSD al vol
gamed lekker weg op 4k 60hz
TV kan geen 120hz aan volgens XSX is HDMI 2.0 120Hz zal te weinig bandwith zijn.
Ga de handleiding maar eens opzoeken.
TV kan geen 120hz aan volgens XSX is HDMI 2.0 120Hz zal te weinig bandwith zijn.
120Hz kan wel via HDMI 2.0, maar niet in 4K.Draclira M schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 11:19:
Wat een apparaat die XSX, SSD al volgamed lekker weg op 4k 60hz
Ik heb mijn xsx toch maar weer achter de tv weggehaald want mijn tb stealth 700g2 had af en toe wat connectie problemen... Soms wat gekraak, soms geeft hij het gewoon compleet op. Hij staat nu op een krukje naast mijn tv (heb een hond en kat dus wil het ding niet op de grond zetten, dan zit hij zo vol haar). Tot nu toe geen problemen meer, hopelijk blijft dat zo en dan eens kijken voor een kastje wat tussen de tv en zuilspeaker past voor het ding om op te staan.
Goeie tip, thanks!Rossi46 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 10:22:
[...]
Tip, kijk ook even naar de MGS HD Collection. Die kost nu in de sale ook maar 10 euro. Daarvoor krijg je MGS 2, MGS 3 en MGS Peace Walker. Vooral deel 2 en 3 zijn échte klassiekers die in de HD collection allebei op 60fps lopen en qua verhaal magnifiek zijn
EDIT: voor de volledigheid: de MGS HD Collection is backwards compatible en werkt dus ook op de Xbox One en Xbox Series
Ik zie Turkije vaakst als goedkoopste, maar als ik het goed heb, verkopen die dus geen gift cards op MTCgame? Vandaar dat jullie Brazilië nemen?Rivanov schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 10:26:
[...]
Uhm jawel. Check www.xbox-store-checker.com en www.mtcgame.com voor de giftcards.
[ Voor 21% gewijzigd door shyheim op 21-11-2020 11:33 ]
Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-
Inderdaad. Als je 120hz/fps modus wilt uittesten kan je gerust de Xbox op 1440p of 1080p zetten (en enable 4k uitzetten het vinkje om het zeker te weten) en dan 120hz aan via de xbox. Vervolgens kan je alsnog 120fps/hz spelen in de ondersteunde games (óf met lagere input lag 30-60fps games spelen als ze vsync aan hebbenDraclira M schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 11:19:
Wat een apparaat die XSX, SSD al volgamed lekker weg op 4k 60hz
Turkse Giftcards zijn bijna altijd uitverkocht; die van Brazillië haast niet.shyheim schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 11:31:
[...]
Goeie tip, thanks!
[...]
Ik zie Turkije vaakst als goedkoopste, maar als ik het goed heb, verkopen die dus geen gift cards op MTCgame? Vandaar dat jullie Brazilië nemen?
Overigens haal ik mijn giftcards vaak via G2A en niet via MTCgame. Die laatste gebruik ik alleen als ze de licentie uit dat land toevallig tegen een scherpe prijs verkopen en het beter uitkomt dan met giftcards.
Zo kom je nog eens ergens idd. Ik ben afgelopen twee weken ook al 3x naar Brazilië gevlogen.Rivanov schreef op Saturday 21 November 2020 @ 09:56:
Ik ga vandaag de LG65CX bestellen. Wat mij echt opvalt afgelopen tijd is dat je echt zoveel detail mist als je wat verder van je tv afzit. Ik ben met Gears Tactics voor de gein eens even wat dichterbij gaan zitten. Circa 1.5 meter van een 55 inch tv, maar dan zie je echt hele mooie details, die je gewoon niet ziet als je er 3> meter vanaf zit. Echt zonde eigenlijk van alle moeite die de developers in die games stoppen
.
[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-11-2020 12:02 ]
Dat is bizar inderdaad. Dat is zo'n optie die voor slechthorende mensen is lijkt me. Zijn daar geen opties voor in de game of zelfs Xbox?airwolf83 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 00:55:
[Afbeelding]
Oh en hoe krijg jij de nacht zo mooi donker in die game? Met HDR uit in de game en de brightness en contrast op default is het overdag prima maar de nacht is veel te licht. Ik zet brightness in de game twee tikjes naar links en dan is het iets beter maar de nacht blijft te licht.
Behoorlijk veel games hebben dit, waardoor een fakkel, of flashlight onnodig wordt.
Zet je bank dichterbij, anders mis je het op een 65 inch vanaf 3 meter nog steedsuchiha tijntje schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 12:01:
Ik ga vandaag de LG65CX bestellen. Wat mij echt opvalt afgelopen tijd is dat je echt zoveel detail mist als je wat verder van je tv afzit. Ik ben met Gears Tactics voor de gein eens even wat dichterbij gaan zitten. Circa 1.5 meter van een 55 inch tv, maar dan zie je echt hele mooie details, die je gewoon niet ziet als je er 3> meter vanaf zit. Echt zonde eigenlijk van alle moeite die de developers in die games stoppen.
Of ik heb slechte ogen, kan ook
Lichtpuntje...
Moet ik binnenkort ook doen.JackSparrow schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 11:54:
[...]
Zo kom je nog eens ergens idd. Ik ben afgelopen twee weken ook al 3x naar Brazilië gevlogen.
Echter, ik begrijp dat je er niet eens heen hoeft? Zonder VPN kan het toch? Als je maar naar de juiste store url gaat.
Thanks voor de tip. Vind je deze beter dan Dolby Atmos? En werkt hij met elke headset of moet de headset ook DTS ondersteunen? En qua games, moeten die het in hun engine hebben?sohus schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 10:46:
Omdat het hier vaak voorbij komt:
ik zit denk ik 1m20 van mijn Samsung 75Q90TLuisjeNL schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 12:09:
[...]
Zet je bank dichterbij, anders mis je het op een 65 inch vanaf 3 meter nog steeds![]()
Nee hoor dit is helemaal juistLuisjeNL schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 12:09:
[...]
Zet je bank dichterbij, anders mis je het op een 65 inch vanaf 3 meter nog steeds![]()
Jezusquorumz schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 12:25:
[...]
ik zit denk ik 1m20 van mijn Samsung 75Q90T, Dat met Dolby Atmos en Philips Sync box maakt het gamen behoorlijk immersive hehe
zelfs die pas ik nog zo breed mogelijk aan als dat kanBrutal1ty schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 12:26:
[...]
Jezus![]()
Ik zou dan wel de FoV in first person shooters moeten aanpassen, anders zou ik draaierig worden
![]()
je hoeft niet met je hoofd heen en weer hehe
(en wie philips sync box niet kent, die kan je philips hue verlichting laten mee kleuren met het beeld van je xbox bv, dus gooi de (nieuwe) philips gradient led strip achter je tv, 3 meter led in alu gooi achter tv meubel op de grond, achter 2 hoge signe modellen , nog 2 play modellen onder de tv en hue bloom op mijn hoge kasten en gaan)
[ Voor 32% gewijzigd door quorumz op 21-11-2020 12:32 ]
Voor gamen kruip ik het liefst helemaal in mijn tv
. Echter, voor Netflix en gewoon kabel tv(ja, dat kijk ik ook nog steeds) is dat toch wat minder prettig. Dus zit ik gewoon op 2.5 meter van m'n 55".
En dan heb je nog Ziggo, toch? Ik had eerst KPN (non-glasvezel). Dit bitrate van de standaard tv-uitzendingen is zo laag dat het er echt niet uit ziet op een 55" OLED op ongeveer dezelfde afstand die je noemt. Ziggo is een hele verbeteringDutchOwnage schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 12:31:
Voor gamen kruip ik het liefst helemaal in mijn tv. Echter, voor Netflix en gewoon kabel tv(ja, dat kijk ik ook nog steeds) is dat toch wat minder prettig. Dus zit ik gewoon op 2.5 meter van m'n 55".
Heb je foto's van het eindresultaat? Niet dat ik dat hier door de ballotage ga krijgen, maar ik ben toch wel benieuwd hoe het eruit zietquorumz schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 12:28:
[...]
zelfs die pas ik nog zo breed mogelijk aan als dat kan(warframe of zo) valt wel mee hoor (en helaas kan je van dit model in benelux niet de 82" krijgen grr)
je hoeft niet met je hoofd heen en weer hehe
(en wie philips sync box niet kent, die kan je philips hue verlichting laten mee kleuren met het beeld van je xbox bv, dus gooi de (nieuwe) philips gradient led strip achter je tv, 3 meter led in alu gooi achter tv meubel op de grond, achter 2 hoge signe modellen , nog 2 play modellen onder de tv en hue bloom op mijn hoge kasten en gaan)
Wat gaat er in de cargo ?Rivanov schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 09:56:
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
De GOTY upgrade is gratis dus ik zeg halen die schijf !!Tongpo84 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 10:24:
Sekiro is momenteel €25 (disc)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Vraag is, wat gaan ze er mee doen ?DutchOwnage schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 10:18:
De patch voor Control wordt begin 2021 verwacht.
Kan nergens een officieel bericht vinden van de optimalisaties....
Native 4K ? 60 fps ? 120 fps ? Ray Tracing ? HQ textures
Wanneer wordt die nieuwe IOS app ge-update zodat ik hem weer nuttig kan gebruiken voor het bekijken van achievements, nieuwe games en het sturen van messages. Het is voor mij nu echt een waardeloze app geworden.
zo ver ik weet in ieder geval raytracing en improved frame rate, dit spel was 'de' demo voor de pc en raytracing videokaartenjustifire schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 12:57:
[...]
Vraag is, wat gaan ze er mee doen ?
Kan nergens een officieel bericht vinden van de optimalisaties....
Native 4K ? 60 fps ? 120 fps ? Ray Tracing ? HQ textures
One thing 505 Games did confirm is that Control will "take full advantage of the power and features provided by these new consoles". The publisher didn't outline just how Control will play on next-gen, but expect hardware-based raytracing, high FPS, and native 4K resolution to name a few.
Ik heb aan de hand van een youtube filmpje wat instellingen aangepast maar ben nog steeds niet helemaal tevreden. Dat vind ik ook een nadeel. Had liever gewoon gehad dat de game zelf er gewoon voor zorgt dat hij de beste instellingen gebruikt. Nu ben je zelf elke keer zo lang aan het rotzooien terwijl je amper aan het spelen bent. Maar goed dat is misschien persoonlijk.devilsnight schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 12:04:
[...]
Dat is bizar inderdaad. Dat is zo'n optie die voor slechthorende mensen is lijkt me. Zijn daar geen opties voor in de game of zelfs Xbox?
Oh en hoe krijg jij de nacht zo mooi donker in die game? Met HDR uit in de game en de brightness en contrast op default is het overdag prima maar de nacht is veel te licht. Ik zet brightness in de game twee tikjes naar links en dan is het iets beter maar de nacht blijft te licht.
Behoorlijk veel games hebben dit, waardoor een fakkel, of flashlight onnodig wordt.
En dat ik elke keer fore crackeling in beeld kreeg was de optie closed captions. Die stond schijnbaar aan. Nu uitgezet en het is weg
Vraag ik me ook afuchiha tijntje schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 13:01:
Wanneer wordt die nieuwe IOS app ge-update zodat ik hem weer nuttig kan gebruiken voor het bekijken van achievements, nieuwe games en het sturen van messages. Het is voor mij nu echt een waardeloze app geworden.
Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-
Dat zal dan nooit tegelijk zijn. De huidige game is voor de PS4 Pro en XOX al enorm zwaar, om überhaupt op 30 fps te krijgen. De PS4 Pro draait zelfs 1080p/30fps en weet die framerate niet eens altijd te halen. Het is écht een zware game.quorumz schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 13:02:
[...]
zo ver ik weet in ieder geval raytracing en improved frame rate, dit spel was 'de' demo voor de pc en raytracing videokaarten
One thing 505 Games did confirm is that Control will "take full advantage of the power and features provided by these new consoles". The publisher didn't outline just how Control will play on next-gen, but expect hardware-based raytracing, high FPS, and native 4K resolution to name a few.
Dat gezegd hebbende, juist omdat het zo'n zware game is, is een next-gen upgrade enorm interessant

Ja jammer is dat he. Heb je de link naar dit filmpje nog? En gebruik jij HDR of SDR?airwolf83 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 13:14:
[...]
Ik heb aan de hand van een youtube filmpje wat instellingen aangepast maar ben nog steeds niet helemaal tevreden. Dat vind ik ook een nadeel. Had liever gewoon gehad dat de game zelf er gewoon voor zorgt dat hij de beste instellingen gebruikt. Nu ben je zelf elke keer zo lang aan het rotzooien terwijl je amper aan het spelen bent. Maar goed dat is misschien persoonlijk.
En dat ik elke keer fore crackeling in beeld kreeg was de optie closed captions. Die stond schijnbaar aan. Nu uitgezet en het is weg
Ik heb hdr aan.devilsnight schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 13:23:
[...]
Ja jammer is dat he. Heb je de link naar dit filmpje nog? En gebruik jij HDR of SDR?
Ik heb dit filmpje bekeken.
YouTube: LG CX/ C9 Recommended Best Settings for Xbox Series X (4K@120Hz, VRR...
Heb niet alle instellingen gebruikt die hij zij maar heb bijv wel de kleur op warm2 gezet. Sharpness op 0 en kleur op 50 bijv.. en de zwartwaarde op laag gezet. Bij automatisch vond ik het veel te licht en niet echt zwart.
Vooralsnog heb ik Assetto Corsa: Competizione en WRC 9 Deluxe Edition aangeschaft.
Maar heb nog credits over voor een andere game, weet alleen nog niet welke.
Waarschijnlijk tegelijk met de android app. Leuk dat ie qua design en snelheid nu beter is, maar de helft van de features lijkt geschrapt te zijnuchiha tijntje schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 13:01:
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ziggo inderdaad. Niets te klagen wat dat betreft icm de Next box.Rossi46 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 12:36:
[...]
En dan heb je nog Ziggo, toch? Ik had eerst KPN (non-glasvezel). Dit bitrate van de standaard tv-uitzendingen is zo laag dat het er echt niet uit ziet op een 55" OLED op ongeveer dezelfde afstand die je noemt. Ziggo is een hele verbetering![]()
[...]
Wellicht hier al eens beantwoord (excuses in dat geval)!
Wanneer ik m’n console via de Xbox knop op de controller indruk en dan —> turn off console doe , dan gaat deze regelmatig niet uit maar juist naar m’n Xbox ID inlog scherm. Echter blijft de controller dan wel knipperen / uit.
Iemand enig idee?
Wanneer ik m’n console via de Xbox knop op de controller indruk en dan —> turn off console doe , dan gaat deze regelmatig niet uit maar juist naar m’n Xbox ID inlog scherm. Echter blijft de controller dan wel knipperen / uit.
Iemand enig idee?
Waarschijnlijk 4k30 met Ray Tracing, 4k60 met dynamische resolutie of checkerboarding (of beter nog de AMD variant van DLSS machine learning based upscaling)Rossi46 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 13:17:
[...]
Dat zal dan nooit tegelijk zijn. De huidige game is voor de PS4 Pro en XOX al enorm zwaar, om überhaupt op 30 fps te krijgen. De PS4 Pro draait zelfs 1080p/30fps en weet die framerate niet eens altijd te halen. Het is écht een zware game.
Dat gezegd hebbende, juist omdat het zo'n zware game is, is een next-gen upgrade enorm interessant
Op 1080p60 hopelijk Ray Tracing, en een 1080p120 mode zonder Ray Tracing
4k120 zie ik deze game gewoon niet doen... wellicht laten ze de 120fps mode helemaal schieten
In AC: Valhalla zit de Ray Tracing op RTX2060 niveau. Maar dat is Uibosoft dus wellicht doet Remedy het net wat beter. Ook de toolset is inmiddels wat verder en ook RDNA 2 is gelanceerd door AMD.
Hopelijk is fatsoenlijke dev tooling de reden van het uitstel van December naar Q1 2021.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |