Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koning-Admiraal schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:37:
Zojuist de Steelseries Arctis 7X ontvangen en voldoet echt aan al mijn verwachtingen. Geluid is vol, gedetailleerd, kan hard gezet worden en het is surround :). Geld absoluut waard, en het ziet er mooi uit. Blij dat ik de Turtle Beach 600 gen 2 weer geretourneerd hebt. Nu ik beide gehoord heb valt het verschil nog beter op.

Setup ziet er nu zo uit:
[Afbeelding]

PS5 zit in de kast.
Ik krijg morgen met een beetje geluk de 700 gen 2 binnen. Het zal mij benieuwen. Wat ervaar jij met de Arctis 7X wat het echt beter maakt dan de 600 gen 2? Bass en treble?

En waarom de 7x en niet de 9x? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framboos88
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 05-04-2023
Zojuist de Steelseries Arctis 7X ontvangen en voldoet echt aan al mijn verwachtingen. Geluid is vol, gedetailleerd, kan hard gezet worden en het is surround :). Geld absoluut waard, en het ziet er mooi uit. Blij dat ik de Turtle Beach 600 gen 2 weer geretourneerd hebt. Nu ik beide gehoord heb valt het verschil nog beter op.

PS5 zit in de kast.
Prachtige strakke setup! _/-\o_ complimenten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:33

Setup ziet er nu zo uit:
[Afbeelding]

PS5 zit in de kast.
Ziet er strak uit.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:11
devilsnight schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:42:
[...]

Ik krijg morgen met een beetje geluk de 700 gen 2 binnen. Het zal mij benieuwen. Wat ervaar jij met de Arctis 7X wat het echt beter maakt dan de 600 gen 2? Bass en treble?

De 7x heeft een aparte dongle en daardoor geen problemen. De 9x is al een ouder model en niet specifiek ontworpen voor de Series S & X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-08 08:16
Tongpo84 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:17:
[...]

Op dat moment niet en is er dus gekozen voor USA ipv Brazilië.
Brazilië is altijd goedkoper. Ik had geluk dat ik 60 euro betaalde voor cold war ultimate edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Protax schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:45:
[...]

De 7x heeft een aparte dongle en daardoor geen problemen. De 9x is al een ouder model en niet specifiek ontworpen voor de Series S & X.
Duidelijk! Dan zou ik dat ook gedaan hebben.

Heb even gekeken op Google, maar het lijkt erop dat ie alleen via Steelseries zelf te bestellen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

devilsnight schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:42:
[...]

De Steelseries 9X blijkt bij best wat mensen connectiviteit problemen te veroorzaken. De verbinding die zomaar wegvalt tijdens het gamen. Geen zin in. Kies liever voor betrouwbaarheid. De dongle (heb je wel een USB A naar USB C adapter voor nodig, om niet de kabel te hoeven gebruiken) is ook netjes verstopt.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
devilsnight schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:48:
[...]

Duidelijk! Dan zou ik dat ook gedaan hebben.

Heb even gekeken op Google, maar het lijkt erop dat ie alleen via Steelseries zelf te bestellen is.
Klopt, ik zit ook te wachten op die van mij. Maandag komt hij binnen als het goed is.

Mocht je willen bestellen gebruik dan de code:

WACKY12

Voor 15% korting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vane100
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:25

Setup ziet er nu zo uit:
[Afbeelding]

PS5 zit in de kast.
Mooie en vooral strakke setup! :9~ _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Framboos88 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:42:
[...]

Prachtige strakke setup! _/-\o_ complimenten!
Vane100 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:50:
[...]

Mooie en vooral strakke setup! :9~ _/-\o_
Bedankt :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:54
Rivanov schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:22:
[...]

Maar er is voor deze game nog helemaal geen Series X update aangekondigd toch?
Ik zeg ook 'als' :P Januari komt pas de DLC van Imola en 2 nieuwe auto's welke ze nog steeds vrolijk 'PS4 & Xbox One' noemen, dus zal niet snel zijn.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Protax schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:49:
[...]

Klopt, ik zit ook te wachten op die van mij. Maandag komt hij binnen als het goed is.

Mocht je willen bestellen gebruik dan de code:

WACKY12

Voor 15% korting :)
Haha nice. Ik wacht eerst op de TB want als die tegenvalt dan retourneer ik hem. Kun je dit ook doen bij Steelseries? Ik blijf dat wel heel belangrijk vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:19
Alright...

Even wat basic vragen over de SeriesX :)
Ik voel me echt een n00b nu ik me realiseer dat ik deze vragen heb. B)

Ik heb een Xbox One S (wit) en de SeriesX als het goed is morgen. oOo
Ik heb nu al twee controllers voor de One S, ik heb al snel kunnen vinden dat deze ook werken met de SeriesX maar is de SeriesX controller wezenlijk anders?
En dan met name qua opladen, die van de One S moesten nog batterijen :') in dus heb een accu pack gekocht die er in past en een laadstation.

Werkt de SeriesX op dezelfde manier? (had al gelezen USB-c laden dus ik gok van niet)

En een vraagje over uitbreidbaar geheugen.
In het review filmpje van Tweakers zag ik een Seagate cartridge liggen.
Nu heb ik op mijn One S nog geen uitbreidbaar geheugen nodig gehad (y) maar de SeriesX moet langer mee gaan (heb de OneS pas 2 jaar) dus uitbreidbaar geheugen is misschien iets handigs.

Als ik snel op de website kijk van de Mediamarkt zie ik wel uitbreidbaar geheugen opties maar niet specifiek voor de SeriesX. Werken die ook gewoon en zo niet waar moet ik op letten en welke werken wel?

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koning-Admiraal schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:48:
[...]

De Steelseries 9X blijkt bij best wat mensen connectiviteit problemen te veroorzaken. De verbinding die zomaar wegvalt tijdens het gamen. Geen zin in. Kies liever voor betrouwbaarheid. De dongle (heb je wel een USB A naar USB C adapter voor nodig, om niet de kabel te hoeven gebruiken) is ook netjes verstopt.
Ok man, duidelijk. Dus het is niet zoals de TB dat het echt wireless connect naar de console, ene kant wel jammer. Hoe vond je de bass op de TB en nu op de Arctis? Ik ben zeker wel op zoek naar eentje met een sterke bass voor de explosies en gunshots oa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

devilsnight schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:07:
[...]

Ok man, duidelijk. Dus het is niet zoals de TB dat het echt wireless connect naar de console, ene kant wel jammer. Hoe vond je de bass op de TB en nu op de Arctis? Ik ben zeker wel op zoek naar eentje met een sterke bass voor de explosies en gunshots oa.
Ik vind deze oplossing van Steelseries perfect. Je kunt deze headset op de computer/laptop, PlayStation 5, en de Nintendo Switch (draadloos) gebruiken. In plaats dat je gebonden bent aan één systeem. Het is veelzijdig, dus veel waar voor je geld.

Wat ik overigens niet fijn aan de Turtle Beach 600 gen 2 vond is het beperkte geluidsniveau, vond het te laag. Kon het niet fijn tunen (ook geen EQ app). Daarnaast was de bass overheersend en de mids niet zo kraakhelder als wat de Steelseries laat horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er eigenlijk al een release aangekondigd voor de Series X upgrade voor GTA 5?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koning-Admiraal schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:12:
[...]

Ik vind deze oplossing van Steelseries perfect. Je kunt deze headset op de computer/laptop, PlayStation 5, en de Nintendo Switch (draadloos) gebruiken. In plaats dat je gebonden bent aan één systeem. Het is veelzijdig, dus veel waar voor je geld.

Wat ik overigens niet fijn aan de Turtle Beach 600 gen 2 vond is het beperkte geluidsniveau, vond het te laag. Kon het niet fijn tunen (ook geen EQ app). Daarnaast was de bass overheersend en de mids niet zo kraakhelder als wat de Steelseries laat horen.
Oei, dat is minder. Ik heb vaker headsets gehad waar de max volume echt slecht was. Maar qua EQ app is er wel de Turtle Beach app. Maar je kan er weinig mee dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian045
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 25-04 16:45
Hallo, kan iemand mij vertellen op welke plek ik het beste en snelste op de hoogte wordt gehouden over mogelijke beschikbaarheid van de Series X om te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

devilsnight schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:18:
[...]

Oei, dat is minder. Ik heb vaker headsets gehad waar de max volume echt slecht was. Maar qua EQ app is er wel de Turtle Beach app. Maar je kan er weinig mee dus?
Dat heeft de 600 niet. Enkel 4 standaard presets die je niet kunt aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Brian045 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:20:
Hallo, kan iemand mij vertellen op welke plek ik het beste en snelste op de hoogte wordt gehouden over mogelijke beschikbaarheid van de Series X om te bestellen?
Dit topic: [XSX | XSS] Pre-order, bestellingen en levertijden En zelf de verschillende Microsoft websites (uit andere Europese landen) in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Brian045 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:20:
Er is geen magische plaats.
Je kan het pre-order/levertijd topic in de gaten houden: [XSX | XSS] Pre-order, bestellingen en levertijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
[...]

Ook de reden waarom ik hem heb besteld, hij moet ook werken op de PC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop dat er snel BF live gold aanbiedingen komen, en niet pas over een week.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2020 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Zit even de lijst met Gamertags door te kijken, stuk ouder dan ik had verwacht! Gemiddelde leeftijd van 34 jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
PepieNL schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:39:
Alsjeblieft zeg, laat die haptic feedback weg uit de Elite lijn..
Dat ding is gebouwd voor snelheid en precisie met een stuk duurzamere mechanische delen erin.
Introduceer dan maar een nieuw type, naast de Elite lijn..
Fragmentatie gaat niet werken, dan bouwen developers het niet in. Zo werkt het altijd met dit soort dingen. Zie hoe weinig games Dolby Atmos support hebben. Als Microsoft het standaard zou inbouwen qua licenties dan zou elke game het gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
Boontje komt om zijn loontje voor scalpers of mag ik dat niet zeggen. Denk je 1000 euro te vangen loop je weg met een traumatische ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Homeland schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:40:
Zit even de lijst met Gamertags door te kijken, stuk ouder dan ik had verwacht! Gemiddelde leeftijd van 34 jaar!
Gemiddelde leeftijd op Tweakers zal ook wel boven de 30 liggen gok ik. Althans, dat is mijn idee er van toch.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 05:27
devilsnight schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:18:
[...]

De 700 gen 2 heeft een app waarmee je hem naar wens kunt instellen. De bas knalt, die heb ik helemaal naar het laagste niveau gezet. Verder vind ik hem erg hard kunnen. Speel zelf met het volume onder de helft van het maximale en dan heb ik nog steeds piepende oren na een speelsessie. Suizende oren heb ik sowieso al, dus vandaar dat ik niet graag te hard speel.

Ik heb een Arctix 7 gehad en die kreeg ik dan weer niet naar wens ingesteld. Was voor de XSX tijd en op pc. Maar met de app bleef het schel en blikkerig klinken bij me. Vond het erg jammer om hem terug te sturen, want hij zat heel erg fijn op mijn hoofd (door de band) en oren. Vond hem ook mooier dan de Turtle Beach. Maar dat is natuurlijk smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
ap_pelflap schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:29:
Klopt het dat star wars jedi fallen order een zeer lage fps heeft op de series x? In performance mode haal ik wel 60 fps maar als dat uitstaat nog geen 30. Lijkt mij dat als performance mode uit staat de series x dit makkelijk op 60 fps moet kunnen draaien?
Ja maar die game is capped op 30fps in de normale mode als ik me niet vergis. Oftewel hij kan niet hoger, tenzij ze voor de Series S/X een aanpassing maken. Wat ze gok ik niet doen want dan verkopen ze je liever een nieuwe versie... maar wie weet, Star Wars Squadrons heeft wel een update gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
kesj schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:54:
[...]

De 700 gen 2 heeft een app waarmee je hem naar wens kunt instellen. De bas knalt, die heb ik helemaal naar het laagste niveau gezet. Verder vind ik hem erg hard kunnen. Speel zelf met het volume onder de helft van het maximale en dan heb ik nog steeds piepende oren na een speelsessie. Suizende oren heb ik sowieso al, dus vandaar dat ik niet graag te hard speel.

Ik heb een Arctix 7 gehad en die kreeg ik dan weer niet naar wens ingesteld. Was voor de XSX tijd en op pc. Maar met de app bleef het schel en blikkerig klinken bij me. Vond het erg jammer om hem terug te sturen, want de hij zat heel erg fijn op mijn hoofd (door de band) en oren. Vond hem ook mooier dan de Turtle Beach. Maar dat is natuurlijk smaak.
Ik heb zelf een Steel Series Siberia Elite II headset die ik op PC gebruik en is verreweg de meest comfortabele headset die ik ooit gedragen heb. Je voelt hem nauwelijks, hij lijkt te zweven. Heb ook een Turtle Beach Ear Force 7 die ik gebruik op de Series X en die gaat na een uur ofzo toch een beetje drukken op mijn schedel en dan moet ik hem even wat verschuiven. Niet het einde van de wereld maar puur voor het geluid zou ik voor de Steel Series gaan. Maar ook die Siberia gaat minder had dan andere koptelefoons, lijkt me dus een Steel Series policy om onze oren te beschermen.

Ik zou graag naar draadloos gaan maar zie nog teveel klachten rondom draadloze headsets en die draad tussen controller en mijn hoofd stoort me niet super. Een headset van 200 euro kopen die alleen op een Xbox werkt doe ik sowieso niet graag, dus dan moet het universeel zijn met een USB dongle.

[ Voor 9% gewijzigd door sohus op 20-11-2020 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
sohus schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:51:
[...]

Boontje komt om zijn loontje voor scalpers of mag ik dat niet zeggen. Denk je 1000 euro te vangen loop je weg met een traumatische ervaring.
Heb je dat ergens gelezen of doe je nu een hoop aannames? Of het nu wel of niet om een next gen ging of wel of niet om een scalper, dit gun je toch niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
sohus schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:57:
[...]

Ik heb zelf een Steel Series Siberia Elite II headset die ik op PC gebruik en is verreweg de meest comfortabele headset die ik ooit gedragen heb. Je voelt hem nauwelijks, hij lijkt te zweven. Heb ook een Turtle Beach Ear Force 7 die ik gebruik op de Series X en die gaat na een uur ofzo toch een beetje drukken op mijn schedel en dan moet ik hem even wat verschuiven. Niet het einde van de wereld maar puur voor het geluid zou ik voor de Steel Series gaan. Maar ook die Siberia gaat minder had dan andere koptelefoons, lijkt me dus een Steel Series policy om onze oren te beschermen.

Ik zou graag naar draadloos gaan maar zie nog teveel klachten rondom draadloze headsets en die draad tussen controller en mijn hoofd stoort me niet super. Een headset van 200 euro kopen die alleen op een Xbox werkt doe ik sowieso niet graag, dus dan moet het universeel zijn met een USB dongle.
Deze TB was 145 euro en qua connectie heb ik echt nog nooit problemen gehad. Direct als mijn XSX aangaat krijg ik al de melding in de headset dat hij verbonden is. Zelfde op PC, al heb je daar wel een dongle nodig. Die kost 20 euro extra. Maar die werkt dan weer niet op bv een Playstation.

Denk dat het met geluid ook erg om smaak gaat. Ik ben tevreden over de Turtle Beach, maar zal hem nooit iemand proberen aan te raden. Kan alleen aangeven wat ik er fijn aan vind. Beste blijft toch zef proberen en ervaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dabuh
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 13:13
kesj schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:59:
[...]

Heb je dat ergens gelezen of doe je nu een hoop aannames? Of het nu wel of niet om een next gen ging of wel of niet om een scalper, dit gun je toch niemand?
Lijkt me geen scalper. Bericht is van 6 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
Wom schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:52:
[...]

Gemiddelde leeftijd op Tweakers zal ook wel boven de 30 liggen gok ik. Althans, dat is mijn idee er van toch.
  1. Inderdaad gemiddelde leeftijd op Tweakers
  2. Oudere mensen zijn wat minder beinvloedbaar en maken eerder een eigen keuze, voor de minder populaire console/platform
Dat is hoe ik het zie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kesj
Dabuh schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 17:05:
[...]

Lijkt me geen scalper. Bericht is van 6 november.
Daarom. En al was het wel een scalper, dan nog gun ik hem geen pistool op zijn hoofd. Het gaat over een f#cking console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PurpleBlue
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
JDL15 schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:07:
Ik heb COD Cold War gisteren gespeeld met Ray Tracing aan (let wel switch in je Xbox menu terug naar 60hZ anders kun je ray tracing niet enablen). Dit vond ik bij vlagen toch echt indrukwekkend (Vietnam en Red Light, Green Light).

Helaas merk ik toch wel in Warzone wat flickering effects als ik 120hZ enable bij donkere plaatsen. Dit icm LG Oled C9. Erg jammer, want ik presteer (voor mijn gevoel) beter met 120hZ enabled.

Iemand die dit ook ervaart?

Video voor flickering (zelf gemaakt):

https://streamable.com/y8bpqa
Hoe staat je energiebesparing? Dit had ik laatst ook ondervonden met de One X wanneer hij op "automatisch" stond.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-09 20:22
Sowieso wens ik ze geen beroving toe, het enige wat ik hoop is dat ze met hun spullen blijven zitten.
Scalpen is niet illegaal, wel immoreel volgens mijn mening, dus koop ik gewoon niet van dat soort lui.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
Xgar schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 17:07:
Sowieso wens ik ze geen beroving toe, het enige wat ik hoop is dat ze met hun spullen blijven zitten.
Scalpen is niet illegaal, wel immoreel volgens mijn mening, dus koop ik gewoon niet van dat soort lui.
Dat ben ik helemaal met je eens. Een verkoop met een beetje verlies gun ik ze ook nog wel hoor 😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
Xgar schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 17:07:
Nee klopt, we hebben niet de informatie om te oordelen.

Echter als je illegaal gaat handelen (onderhands verkopen op grote schaal vind de belastingdienst niet zo leuk) dan loop je dus ook risico. En heb genoeg foto's gezien van mensen met tientallen consoles om door te verkopen, vooral in de USA, maar toch. Risico van overval is dan een bedrijfsrisico zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
kesj schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 17:08:
[...]

Dat ben ik helemaal met je eens. Een verkoop met een beetje verlies gun ik ze ook nog wel hoor 😬
Ja dat is dus wat er niet gebeurd gezien we allemaal weten dat er nog maanden voorraadproblemen gaan zijn, zeker voor de PlayStation 5 en ik denk ook Xbox maar gezien populariteit zal die logischerwijs iets eerder weer beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
sohus schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 17:10:
[...]

Ja dat is dus wat er niet gebeurd gezien we allemaal weten dat er nog maanden voorraadproblemen gaan zijn, zeker voor de PlayStation 5 en ik denk ook Xbox maar gezien populariteit zal die logischerwijs iets eerder weer beschikbaar zijn.
Krijg toevallig net doorgestuurd dat de PS5 bij Coolblue de status "binnenkort weer leverbaar" heeft gekregen. De Series S is nog te krijgen. Wie weet verrassen MS en Sony ons nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:31
sohus schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 17:10:
[...]

Nee klopt, we hebben niet de informatie om te oordelen.

Echter als je illegaal gaat handelen (onderhands verkopen op grote schaal vind de belastingdienst niet zo leuk) dan loop je dus ook risico. En heb genoeg foto's gezien van mensen met tientallen consoles om door te verkopen, vooral in de USA, maar toch. Risico van overval is dan een bedrijfsrisico zou ik zeggen.
Serieus, ik vind je wel een beetje vreemd hoor. Sowieso een beroving goedkeuren is een beetje raar gedrag en geeft gelijk een indicatie van hoe je in elkaar zit.

Eergisteren toevallig nog een PS5 van Coolblue 'gewonnen', na lang dubben toch maar verkocht op Marktplaats, want ik heb al een Series X. Ja, prima winst gepakt , thuis opgehaald door een stel aardige lui die netjes betaalden en het alleen maar super leuk vonden dat ze hem toch op de release dag hadden.

ps. Hond was wel aanwezig toen ze aan de deur stonden, maar toch 😉.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09 14:52
Hier 37 jaar en nog even enthousiast als vroeger alleen wel minder tijd om te gamen dan vroeger helaas, haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
airwolf83 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 17:17:
[...]

Hier 37 jaar en nog even enthousiast als vroeger alleen wel minder tijd om te gamen dan vroeger helaas, haha
34 hier, nu wel het geld om alles te kunnen kopen. 8)
Alleen niet het tijd om te spelen :'(

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sorted.bits schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 17:16:
[...]

Serieus, ik vind je wel een beetje vreemd hoor. Sowieso een beroving goedkeuren is een beetje raar gedrag en geeft gelijk een indicatie van hoe je in elkaar zit.

Eergisteren toevallig nog een PS5 van Coolblue 'gewonnen', na lang dubben toch maar verkocht op Marktplaats, want ik heb al een Series X. Ja, prima winst gepakt , thuis opgehaald door een stel aardige lui die netjes betaalden en het alleen maar super leuk vonden dat ze hem toch op de release dag hadden.

ps. Hond was wel aanwezig toen ze aan de deur stonden, maar toch 😉.
Scalpen veroordelen maar een overval moet kunnen toch ? _O-

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:37
Bedankt voor de tip, en bij deze ook besteld! 'k Heb al jaren een liefde/haat verhouding met mijn Razor Thresher Ultimate voor de XOX!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
sorted.bits schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 17:16:
[...]

Ik keur een beroving niet goed, absoluut niet. Ik zeg alleen maar dat dit soort transacties een hoog risico met zich meedragen. Maar het ging om een 22-jarige, dus die kan je die inschatting niet kwalijk nemen.

Je verhaal is een beetje vreemd overigens. Je gaat 2 dagen voor een PS5 lancering een PS5 reserveren waar je moeite voor moest doen, om die vervolgens toch niet zelf te houden, en met winst door te verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KevinNolan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-08 23:51
Ik ben 38 en als een kind zo blij met mijn XSX. Mijn dochters gelukkig net een XOX op hun kamer.
Al denk ik dat de grootste vooruitgang vorige week de Panasonic 50GT60 heb ingeruild voor de 65CX

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sohus schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:51:
[...]

Een scalper ergens in de wereld (niet de dude die je daar ziet)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S44B6viqO6LdxAIvd2yYjiz9M-g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cXHrPIcIYJemUYgVDU0a8R3k.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LBFzM9hpVKjfbWPf2bCucoCKT2c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Qi61cr6uzz9b360WhR73QUod.jpg?f=fotoalbum_large

Ik bedoel...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15:57
nils7 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:06:
En een vraagje over uitbreidbaar geheugen.
In het review filmpje van Tweakers zag ik een Seagate cartridge liggen.
Nu heb ik op mijn One S nog geen uitbreidbaar geheugen nodig gehad (y) maar de SeriesX moet langer mee gaan (heb de OneS pas 2 jaar) dus uitbreidbaar geheugen is misschien iets handigs.

Als ik snel op de website kijk van de Mediamarkt zie ik wel uitbreidbaar geheugen opties maar niet specifiek voor de SeriesX. Werken die ook gewoon en zo niet waar moet ik op letten en welke werken wel?
Series X games moeten op de interne SSD of op de Seagate uitbreiding geïnstalleerd worden.
Dit zijn pci express 4 Nvme SSDs, poepiesnel maar reteduur.

Oudere games van je One S hoeven daar echter niet op geïnstalleerd worden, in principe voldoet elke SSD via USB3. 1 wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Laatst online: 16:39

Licko

ZVDK

Setup ziet er nu zo uit:
[Afbeelding]

PS5 zit in de kast.
Kun je die 7x eigenlijk ook direct draadloos aansluiten op je tv?

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kesj schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:54:
[...]

Ik heb een Arctix 7 gehad en die kreeg ik dan weer niet naar wens ingesteld. Was voor de XSX tijd en op pc. Maar met de app bleef het schel en blikkerig klinken bij me. Vond het erg jammer om hem terug te sturen, want hij zat heel erg fijn op mijn hoofd (door de band) en oren. Vond hem ook mooier dan de Turtle Beach. Maar dat is natuurlijk smaak.
Zo zie je maar hé. Voor iedereen is het weer anders. Het zal mij benieuwen. Al lijkt deze headset wel cursed. Ik heb hem vandaag geannuleerd bij 4AllShop (via Bol) want op Bol stond dat zij hem zelf weer verkopen. Vriend van me had een klein uur geleden deze headset besteld en vanmiddag kreeg hij netjes de track and trace. Ik heb toen ook deze meteen besteld.....geen mailtje met track and trace en Bol begrijpt het zelf ook niet.

Zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
PepieNL schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 17:27:
[...]

Series X games moeten op de interne SSD of op de Seagate uitbreiding geïnstalleerd worden.

Oudere games van je One S hoeven daar echter niet op geïnstalleerd worden, in principe voldoet elke SSD via USB3. 1 wel.
Kan ik alleen die seagate gebruiken voor de seriesX of ook een andere SSD Over USB 3 dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
PepieNL schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 17:27:
[...]

Niet helemaal correct. O.a. No Mans Sky en Halo: MCC kunnen gewoon via externe SSD worden gespeeld.

Volgens mij is het alleen een eis als een game de Velocity Architecture gebruikt.

Die games worden ook automatisch naar de interne SSD gekopieerd als je ze vanaf een externe SSD opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er was een test gedaan met externe SSDs, nog voordat de console uit was en de laadtijden kwamen heel dicht in de buurt van de interne SSD voor BC games.

Ik twijfel echt of ik hem ga halen, die T7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:26
De vraag is:heb je het direct nodig?Heb zelf ook even getwijfeld, maar ben tot de conclusie dat ik voor nu genoeg heb aan de interne SSD en 4TB HDD.

[ Voor 60% gewijzigd door DutchOwnage op 20-11-2020 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de Samsung T5 en dat is echt super. Game van 100GB kopieert in 5 minuten van extern naar intern en vice versa.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DutchOwnage schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 17:46:
De vraag is:heb je het direct nodig?
Nu echt op dit moment niet, ik speel ACV en wat BC dingetjes. Maar hij begint vol te raken. Ik zou dan alle BC games naar de externe zetten en alle XSX only titels op de interne. Nu is de prijs erg nice ook hé.
Rivanov schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 17:47:
Ik heb de Samsung T5 en dat is echt super. Game van 100GB kopieert in 5 minuten van extern naar intern en vice versa.
Dat is wel echt top. Dit zal heel lang duren om naar een HDD te zetten.

[ Voor 29% gewijzigd door devilsnight op 20-11-2020 17:49 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sohus
Trouwens wel cool:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1Ol5zUQgtRJ2LNK-1c0TGauYA6s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Q3J3ciogpqPAEG2KXIebOD6z.png?f=fotoalbum_large

Series X heeft klei op de printplaaten zitten bij de transistors wat coil whine moet voorkomen. Ding is echt geruisloos bij mij, zelfs als ik langere tijd games speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sohus schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 17:53:
Trouwens wel cool:
[Afbeelding]

Series X heeft klei op de printplaaten zitten bij de transistors wat coil whine moet voorkomen. Ding is echt geruisloos bij mij, zelfs als ik langere tijd games speel.
It’s in the details 8)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Fuck, zojuist Kingdom Come Deliverance voor de pc gekocht via de Braziliaanse Microsoft Store 8)7

Viel me pas op na het kopen, dat ik hem alleen op mijn pc kon installeren, nou die blijft dus ongespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16:38
Hoe kan je een controller koppelen aan een profiel? Ik heb voor mijn zoon een controller extra gekocht en als het goed is kan je die koppelen dat als hij deze aanzet automatisch naar zijn profiel gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:35
PurpleBlue schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 17:07:
[...]

Hoe staat je energiebesparing? Dit had ik laatst ook ondervonden met de One X wanneer hij op "automatisch" stond.
Energiebesparing staat uit. Heb brightness op 49 gezet en het is nu bijna niet meer zichtbaar. Probeer het maar eens, een wereld van verschil :*)

Overigens alleen zichtbaar met 120hz enabled in XSX menu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Licko schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 17:28:
[...]

Kun je die 7x eigenlijk ook direct draadloos aansluiten op je tv?
Dat is wel mogelijk als je de dongle in een USB poort steekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
devilsnight schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 17:41:
Er was een test gedaan met externe SSDs, nog voordat de console uit was en de laadtijden kwamen heel dicht in de buurt van de interne SSD voor BC games.

Ik twijfel echt of ik hem ga halen, die T7.
Dichtbij, maar absoluut niet wat de interne of expension card doen met laadtijden, dat ik heb zelf al veelvuldig getest :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Homeland schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:08:
Fuck, zojuist Kingdom Come Deliverance voor de pc gekocht via de Braziliaanse Microsoft Store 8)7

Viel me pas op na het kopen, dat ik hem alleen op mijn pc kon installeren, nou die blijft dus ongespeeld.
Ah zonde man, zowel op de ps4 als de One X gespeeld deze game en ondanks veel pop in en een beetje clunky besturing was het verhaal echt mooi, hoop dat ze hier nog iets van een upgrade patch voor uitbrengen voor next gen dan ga ik hem zeker nog eens doorspelen.

Hopelijk 9 december hier de xsx thuis, kan niet wachten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Kan ik dus een externe HDD aan de SeriesX hangen om spellen op te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat bij jullie ook dat het voelt alsof de stroomkabel er niet vast in zit? Hij werkt wel.
Durf hem niet nog harder er in te drukken. :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2020 18:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MissMe NL
Nu 15 gb update voor cold war. Hoop nu geen crashes meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:23:
[...]

Dichtbij, maar absoluut niet wat de interne of expension card doen met laadtijden, dat ik heb zelf al veelvuldig getest :)
Oh, ik dacht in video's echt gezien te hebben een verschil van hooguit een paar seconden.

Digital Foundry had er een video over en Jeff Grubb ook.

[ Voor 8% gewijzigd door devilsnight op 20-11-2020 18:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 00:00
Ananas_NL schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:20:
Hoe kan je een controller koppelen aan een profiel? Ik heb voor mijn zoon een controller extra gekocht en als het goed is kan je die koppelen dat als hij deze aanzet automatisch naar zijn profiel gaat.
Klopt dat kan. Zit ergens onder instellingen en dan staat er zoiets als "this controller logins": en daar kan je dan een keuze maken.

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shyheim
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15-08 21:55

shyheim

busta! straight busta!

MissMe NL schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:31:
Nu 15 gb update voor cold war. Hoop nu geen crashes meer.
Keep us (me) posted!
Heel benieuwd - wil hem kopen maar niet als het voor geen hol werkt.

Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissMe NL
shyheim schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:42:
[...]

Keep us (me) posted!
Heel benieuwd - wil hem kopen maar niet als het voor geen hol werkt.
Blijkt alleen update voor de xsx. Neefje met de oneX heeft geen update zegt hij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kuka
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-09 20:12
nils7 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:28:
Kan ik dus een externe HDD aan de SeriesX hangen om spellen op te zetten?
Ja dat kan met alle games die niet voor de Series XIS zijn geoptimaliseerd of gemaakt. Deze werken alleen als je deze installeert op de Seagate Storage Expansion Card voor Xbox Series X|S. Als je die gebruikt werkt het wel. Ik zet alle andere games op de externe HDD en dat werkt top.

Zie ook https://www.seagate.com/n...ansion-for-xbox-series-x/

Xbox Series X "The Tower Of Power" - Skoda Enyaq iV80 Sportline '22 "The Beast"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shyheim
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15-08 21:55

shyheim

busta! straight busta!

MissMe NL schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:53:
[...]

Blijkt alleen update voor de xsx. Neefje met de oneX heeft geen update zegt hij.
Euh, ja, heb ook XSX. Maar ik las hier dat het vaak crasht.

Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
devilsnight schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:35:
[...]

Oh, ik dacht in video's echt gezien te hebben een verschil van hooguit een paar seconden.

Digital Foundry had er een video over en Jeff Grubb ook.
Relatief verschil is ook lang niet altijd zo groot, omdat het origineel vaak niet eens zo traag is via usb SSD's, maar zelfs die paar seconde bij bijvoorbeeld SC6 voelen stuk fijner, maar ook SoD2 en ACC zijn verschillen zeker merkbaar.

Of het het prijsverschil waard is, dat is een persoonlijke voorkeur. Sommige zijn bereid 300-400 euro extra voor een console te betalen, die ~100 euro extra voor flinke opstapeling van secondes.. zijn mij het waard :P En ik heb meteen genoeg ruimte, het gaat best hard als je alle XS games nu al wil installeren op de interne schijf.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 20-11-2020 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
[...]

Volgens mij heeft de 700 V2 betere specs én EQ app.. Heb je die nog overwogen of getest? Die maakt namelijk ook gebruik van het wireless Xbox protocol

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sohus
Ananas_NL schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:20:
Staat onder personalisatie.
To start using the streamlined sign-in of controller linking, you'll first have to designate a specific gamepad to your Xbox Live account. This can be configured via the Xbox One settings application, by following the steps below.

Use the Xbox controller you plan to link to your Xbox account.
Ensure you're signed-in to your Xbox account.
Open the Settings application.
Choose Sign-in, security and passkey under the Account tab.
Select This controller signs in Nobody option. A confirmation will appear to confirm a link between your account and controller.
Select Link Controller to confirm your selection.
https://www.windowscentra...ox-one-controller-linking

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Larentix
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06-07-2024
Vanmiddag mijn Series X opgehaald welke ik woensdag besteld had in de Italiaanse store. Sinds de 360 heb ik geen Xbox meer gehad en heb ik het met de PS4 gedaan, maar wat een fijn apparaat is die Series X zeg! Oogt en voelt echt premium en het installeren ging erg soepel.

Met de truc voor 3 jaar GPU zit ik voorlopig helemaal goed, ik weet gewoon haast niet wat ik moet kiezen... en dan is ook Valhalla nog onderweg! Gelukkig heb ik de komende 2 weken vrij, dus kan ik er volop van gaan genieten! Tot nu toe heb ik absoluut geen spijt van m'n keuze! _/-\o_

[ Voor 25% gewijzigd door Larentix op 20-11-2020 21:19 ]

XBL / PSN: Larentix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
Trouwens bij jullie de Wenstlijst functionaliteit in de browser versie van de Microsoft Store ook kapot/weg? Kan nog wel maar mijn wenslijst toe maar individuele product paginas hebben geen wishlist knop meer (in browser).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ecdj
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 10-01-2022
Haydenen schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:14:
[...]

In mijn geval heb ik er een HDMI matrix 4x2 (splitter én switch tegelijk) met optische uitgang tussen zitten, omdat ik zowel de Xbox als een Chromecast wil kunnen verdelen tussen tv en beamer en dan vervolgens ook nog een platenspeler wil aansluiten op mijn Sonos set (playbar, 2x1 en sub).

Het was even puzzelen, omdat de xbox niet wilde accepteren dat geluid op standje bitstream / Dolby digital moest staan (gaf steeds aan dat de receiver dit niet aankon), maar uiteindelijk bleek ik op de HDMI switch de EDID schuifjes aan te kunnen passen en daarmee werd het wel mogelijk om de Xbox op bitstream / Dobly digital te zetten. Nu werkt het perfect over mijn Sonos op 5.1 ipv stereo.
Ik heb mijn eerste Xbox, i.c.m. Sonos 5.1 met een Beam. Passthrough via LG OLED CX. Alleen ik kan niet zowel 5.1 als Bitstream selecteren, dan krijg ik een foutmelding. Heeft iemand een idee waardoor dit komt? Op de PS5 kan dit namelijk wel zonder problemen? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[Twitter: https://twitter.com/IdleSloth84/status/1329824273683390469?s=19]

Star Wars™: Squadrons

With Star Wars™: Squadrons, the team at Motive has created two different options for an improved experience on the Xbox Series X|S which you can choose between: one for better visual quality and another for better performance. If you choose to fly across the galaxy with improved visual quality, the game will have a better lighting model where it will run up to 1440p at 60 FPS on the Xbox Series S and up to 2160p at 60 FPS on the Xbox Series X. If you choose performance, the game will run up to 1440p at 120 FPS and up to 2160p at 120 FPS respectively. Motive also added a Variable Refresh Rate on/off option for those of you with a TV that supports the feature. Star Wars: Squadrons on the PlayStation 5 will run with improved lighting, at the same resolution and framerate as on the PlayStation 4 Pro. And, no matter the platform - Xbox One, PlayStation 4, PC, Xbox Series X|S or PlayStation 5 - you can compete with other pilots through cross-platform play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1993jjohan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-09 11:01
Ik heb net een koptelefoon besteld.

De Razer Thresher 7.1 wireless voor Xbox. Die was bij alternate 109 euro. Was de laatste, elders vanaf 135.

Maar wat gebruiken jullie voor Virtual Surround?

De keuzes die ik heb zijn:
Windows Sonic
Dolby atmos for headphones
DTS Headphone:X

Dolby heb ik ooit al een keer gekocht. Sonic is natuurlijk gratis en dts heb ik nog niet. Maar los van de prijs. Welke is de beste/gebruiken jullie? Of ben ik beter af met gewoon stereo geluid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1993jjohan schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:37:

De Razer Thresher 7.1 wireless voor Xbox. Die was bij alternate 109 euro. Was de laatste, elders vanaf 135.

Windows Sonic

Dolby heb ik ooit al een keer gekocht. Sonic is natuurlijk gratis en dts heb ik nog niet. Maar los van de prijs. Welke is de beste/gebruiken jullie? Of ben ik beter af met gewoon stereo geluid?
Toen ik nog mijn TB Elite 800x had gebruikte ik altijd Atmos. Maar toen zag ik op een gegeven moment een trial van DTS Headphone:X en die ging ik eens proberen. Of ik verbeelde het me gewoon maar het leek veel krachtiger, veel voller te klinken. Ik kan het niet meer testen want de trial is over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
1993jjohan schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:37:

Windows Sonic

Meeste meningen die ik heb gelezen geven de voorkeur aan Dolby Access. Maar gok dat beiden elkaar niet veel ontlopen, en soms krijg je het gratis bij een headset die je koopt dus dan is de keuze makkelik.

https://www.reddit.com/r/...ess_vs_dts_sound_unbound/

Wat ik meeste lees is dat Dolby Atmos "kleiner voelt qua soundstage, meer in je hoofd" en DTS "groter, meer ruimtelijk, alsof je in een grote ruime staat". Of je dat prettig vind is persoonlijk.

Gebruik zelf Dolby Access.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Guerilla
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 25-08 23:47
Jouw privégegevens zijn goed leesbaar in de afbeelding!!!! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 19:37
Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:32:
Hoop dat er snel BF live gold aanbiedingen komen, en niet pas over een week.
Pas 6x gepost
lol wist niet eens dat er een lijst was :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dez1983
  • Laatst online: 15-09 18:54
Vraagje: ik had vandaag call of duty cold war in mijn handen. Op het doosjes stond dat er twee cd's/versies in zaten. De one en X/s. Heb je dan twee losse versies die je apart van elkaar kan gebruiken? Oftewel kan je dan de one versie dan verkopen?

Het gaat me sowieso enkel om de campaign, dus als ik klaar ben wil ik die ook nog verkopen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guerilla
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 25-08 23:47
dez1983 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:56:
Vraagje: ik had vandaag call of duty cold war in mijn handen. Op het doosjes stond dat er twee cd's/versies in zaten. De one en X/s. Heb je dan twee losse versies die je apart van elkaar kan gebruiken? Oftewel kan je dan de one versie dan verkopen?

Het gaat me sowieso enkel om de campaign, dus als ik klaar ben wil ik die ook nog verkopen;)
Volgens mij krijg je één disk waarop de licentie staat voor zowel de One en X/S. Middels Smart Delivery wordt de juiste versie gestart.

Je krijgt dus niet twee aparte disks. Dan stond V&A nu wel vol met One versies :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:56

Phydomir

Dennis

dez1983 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:56:

Guerilla schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 20:05:
[...]

Volgens mij krijg je één disk waarop de licentie staat voor zowel de One en X/S. Middels Smart Delivery wordt de juiste versie gestart.

Je krijgt dus niet twee aparte disks. Dan stond V&A nu wel vol met One versies :p
Kleine correctie. Van Cold war zijn twee fysieke versies. Enige verschil aan het doosje is een klein X Series logo rechts bovenin. Deze versie is ook iets duurder. 70 vs 60. Die duurdere versie werkt op zowel de Series X/S als de One. Maar op de Series X krijg je dan ook daadwerkelijk de mooiere versie. Series X optimized. Stop je die in je One. Dan krijg je de One versie.
De goedkopere is alleen de One versie. Die is ook speelbaar op de Series X maar dan speel je dus feitelijk de "oude generatie" game.

Cold War heeft juist geen Smart Delivery. Je moet dan ook goed opletten dat je de juiste versie installeert op je Series X wil je de echte next gen versie spelen.

Je mag Activision bedanken voor dit hele gedoe. Microsoft heeft alles ingeregeld met Smart delivery zodat je altijd de juiste versie hebt (zie AC Valhalla bijvoorbeeld) maar Activision gebruikt dit niet.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CitizenNL
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 12-12-2020
Het is een mooi ding. Deze gaat binnenkort zeker te weten worden aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ecdj
Nog een vraag van een Xbox leek, mijn Xbox lijkt regelmatig niet goed het signaal door te geven aan de TV. Ik heb een LG OLED CX.

Het begon al bij eerste installatie. Het beeld werd weergegeven in 720p. En er kwam te staan; dit systeem is ontwikkeld om beeld weer te geven in 720p/1080p. Maak een keuze. Hij leek het 4K signaal van mijn tv niet goed te lezen. Want ook bij het Instellingen menu kon ik maximaal 1080p kiezen. En werd aangegeven dat mijn TV geen 4K aankon. Na HDMI kabel eruit en erin gehaald te hebben en de xbox herstart te hebben. Was dit ineens wel mogelijk.

Maar nu bij games pakt hij soms niet vanzelf de HDR op en start in non-HDR modus op. Opnieuw HDMI eruit en opnieuw erin gedaan. Game herstart en het werkt. Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Staat er een bep. instelling niet goed? Zeker nu LG OLED partner is van Xbox zou je zeggen dat dit allemaal gewoon top moet werken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vieze Almeerder, nu weet ik waar je woont kom ik je Series X beroven (ook Almere, dus groet). :)
Grapjes ernaast, zag geen topic maar blijkbaar kan je GP conversie herhalen: https://nl.pepper.com/kor...te-voor-de-2e-keer-170780

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peter711
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21-01 22:52
[b]

Maar nu bij games pakt hij soms niet vanzelf de HDR op en start in non-HDR modus op. Opnieuw HDMI eruit en opnieuw erin gedaan. Game herstart en het werkt. Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Staat er een bep. instelling niet goed? Zeker nu LG OLED partner is van Xbox zou je zeggen dat dit allemaal gewoon top moet werken?
Ik zou me direct afvragen of de HDMI kabel wel ok is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 19:37

https://eswapx.thrustmaster.com/en/

Geen idee dat Trustmaster een controller in de works had

[ Voor 11% gewijzigd door MrGizMo op 20-11-2020 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dez1983
ecdj schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 20:32:
Nog een vraag van een Xbox leek, mijn Xbox lijkt regelmatig niet goed het signaal door te geven aan de TV. Ik heb een LG OLED CX.

Het begon al bij eerste installatie. Het beeld werd weergegeven in 720p. En er kwam te staan; dit systeem is ontwikkeld om beeld weer te geven in 720p/1080p. Maak een keuze. Hij leek het 4K signaal van mijn tv niet goed te lezen. Want ook bij het Instellingen menu kon ik maximaal 1080p kiezen. En werd aangegeven dat mijn TV geen 4K aankon. Na HDMI kabel eruit en erin gehaald te hebben en de xbox herstart te hebben. Was dit ineens wel mogelijk.

Andere kabel, poort of tv gebruiken (om uit te sluiten)? Lijkt me los staan van de tv, maar stof ofzo kan problemen geven en uiteraard beiden systemen van stroom af en opnieuw opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dez1983
Phydomir schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 20:16:
[...]

[...]

Kleine correctie. Van Cold war zijn twee fysieke versies. Enige verschil aan het doosje is een klein X Series logo rechts bovenin. Deze versie is ook iets duurder. 70 vs 60. Die duurdere versie werkt op zowel de Series X/S als de One. Maar op de Series X krijg je dan ook daadwerkelijk de mooiere versie. Series X optimized. Stop je die in je One. Dan krijg je de One versie.
De goedkopere is alleen de One versie. Die is ook speelbaar op de Series X maar dan speel je dus feitelijk de "oude generatie" game.

Cold War heeft juist geen Smart Delivery. Je moet dan ook goed opletten dat je de juiste versie installeert op je Series X wil je de echte next gen versie spelen.

Je mag Activision bedanken voor dit hele gedoe. Microsoft heeft alles ingeregeld met Smart delivery zodat je altijd de juiste versie hebt (zie AC Valhalla bijvoorbeeld) maar Activision gebruikt dit niet.
Ik vind het geen probleem om twee versies te hebben en het wat duurder is, als maar apart te gebruiken zijn (net als met 4k blu-ray, maak je iemand blij met de standaard blu ray versie). Iemand een idee of beide apart te gebruiken zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ecdj
Peter711 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 20:37:
[...]

Ik zou me direct afvragen of de HDMI kabel wel ok is.
Ja daar dacht ik ook aan, het is de bijgeleverde HDMI kabel. Ga morgen een andere proberen. En dan gewoon een nieuwe vragen aan MS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ecdj
dez1983 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 20:40:
[...]

Andere kabel, poort of tv gebruiken (om uit te sluiten)? Lijkt me los staan van de tv, maar stof ofzo kan problemen geven en uiteraard beiden systemen van stroom af en opnieuw opstarten.
Ja poort al geprobeerd. Daar ligt t niet aan. Kabel zal ik proberen. Kom er op terug! 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook 3 jaar GPU. :*)

Ik probeer het gewoon nog een keer:
Zit bij jullie de stroomkabel ook niet strak in de de console? Hij is een beetje te bewegen hier, niet het gevoel van echt vast.
Pagina: 1 ... 35 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord