Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Hamazaki schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 00:38:
[...]

Is de image quality 30fps? Ik dacht alsnog 60fps haha.

En voelt 120hz ook op een gegeven als 60hz bij andere mensen hier?
Inderdaad 60fps, bedoelde meer in het algemeen dat games op 30 of 60fps wel oké zijn voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 19:37
Rossi46 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 08:20:
[...]

Ik de Ultimate Edition op disc liggen... ;)
Dan zit je goed :9
Toshirou schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 08:21:
Het lijkt erop dat de Black Friday deals op de Microsoft Store staan. Alleen is de categorie nog niet aangemaakt. Zie de lijst op de onderstaande pagina voor alle deals.

https://www.purexbox.com/..._500plus_games_discounted

De US prijzen zijn gelijk aan de Euro prijzen. Ik heb gelijkt even Gears 5 voor €10,- meegenomen. 😁
Al gepost gisteren. Maar niet elke US prijs is gelijk hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-08 08:16
Nu watchdogs legion voor ongeveer 31.50 euro via BR manier. Wel een koopje voor nieuwe game. Op de bugs na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonster15
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 05-06-2021
Schil1 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 08:28:
Sorry maar ik weet niet hoe ik dit embedded krijgt maar hierbij 2 screenshots vanaf mijn XsX terwijl ik Destiny speel , dit had ik met mijn One X niet en ik heb voor mijn LG C7 de volgende instellingen gebruikt :

https://docs.google.com/d...VzJM33ov2YkvY/mobilebasic

Screenshots:

https://gamerdvr.com/gamer/schil1/screenshot/22939189

https://gamerdvr.com/gamer/schil1/screenshot/22939191

Iemand een idee waar dit aan ligt ?
Ik heb ook de C7, maar heb dit issue niet. Ik heb zelf mijn dynamisch contrast op medium staan. Wellicht dat het daarin zit. Ik heb daarnaast de color depth op de xbox zelf op de hoogste waarde staan. Dacht dat 12 bit de hoogste is (?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schil1
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 28-01 14:18
Koekiemonster15 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:03:
[...]

Ik heb ook de C7, maar heb dit issue niet. Ik heb zelf mijn dynamisch contrast op medium staan. Wellicht dat het daarin zit. Ik heb daarnaast de color depth op de xbox zelf op de hoogste waarde staan. Dacht dat 12 bit de hoogste is (?).
Ik heb weinig aangepast aan mijn TV tov de instellingen bij mijn set up met de One X , ik ben een beetje bang dat dit een Xbox issue is bij mij. Enige wat echt anders is zijn de instellingen in mijn xbox , op mijn One X had ik niet de YCC 4:2:2 instellingen aangevinkt maar daar kan het toch niet aan liggen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:54
Koekiemonster15 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:03:
[...]

Er zijn geen tv's die 12 bit kunnen weergeven ,meer dan 10 heeft dus geen zin :)

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonster15
Schil1 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:22:
[...]

Ik heb weinig aangepast aan mijn TV tov de instellingen bij mijn set up met de One X , ik ben een beetje bang dat dit een Xbox issue is bij mij. Enige wat echt anders is zijn de instellingen in mijn xbox , op mijn One X had ik niet de YCC 4:2:2 instellingen aangevinkt maar daar kan het toch niet aan liggen ?
Durf ik je niet te zeggen, ik heb hem wel uitgevinkt staan. Wellicht gewoon even proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Antigo schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 06:31:
[...]

Ik had niet zo een wauw gevoel bij 120hz de eerste keren. Bizar is dat gaan naar een 60hz game is helaas nu wel elke keer duidelijker.
Ik ben het meeste onder de indruk van VRR.
Hoe zit het nu met vrr? Hebben de spellen deze functie die tot 120hz gaan? Wanneer weet ik of er vrr inzit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonster15
LuisjeNL schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:24:
[...]

Er zijn geen tv's die 12 bit kunnen weergeven ,meer dan 10 heeft dus geen zin :)
Haha, weer wat geleerd. En ik maar denken meer zal wel beter zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Sorry maar ik weet niet hoe ik dit embedded krijgt maar hierbij 2 screenshots vanaf mijn XsX terwijl ik Destiny speel , dit had ik met mijn One X niet en ik heb voor mijn LG C7 de volgende instellingen gebruikt :

Screenshots:

Screenshots maken een capture van de interne render niet van het beeld wat jou TV weergeeft. De instelling op jouw TV hebben dan ook geen effect op screenshots die je maakt op jouw Xbox ;)

Heb je de brightness setting in Destiny al gecontroleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Wanneer gaat trouwens de fabrieksgarantie bij Microsoft in. Zodra je je console geregistreerd hebt of gaan ze uit van de aankoopdatum op je factuur, als het van een andere partij vandaan is gekomen.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:38
Koning-Admiraal schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:33:
Wanneer gaat trouwens de fabrieksgarantie bij Microsoft in. Zodra je je console geregistreerd hebt of gaan ze uit van de aankoopdatum op je factuur, als het van een andere partij vandaan is gekomen.
Fabrieksgarantie is doorgaans altijd vanaf factuurdatum. Dat is het eenvoudigst te controleren voor fabrikanten :) Tenzij ze met dealerstempels werken enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schil1
  • Laatst online: 28-01 14:18
die video instellingen in Destiny staan gewoon op de gevraagde instelling , dus " linker logo mag je niet zien en het midden amper" en dan kom je eigenlijk bij beide instellingen nagenoeg op het midden uit.

Maar als je denkt dat het daar aan ligt dan ga ik vanavond daar wel even mee spelen , moet toch iets gaan proberen. Het blijft apart dat mijn One X dit probleem niet had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonster15
In je microsoft account kun je de einddatum van je garantie zien (bij je devices). Die van mij eindigt op 15-11-2022. Heb de XSX ontvangen en aangesloten op 16-11-2020.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09 15:21
Hamazaki schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:26:
[...]

Hoe zit het nu met vrr? Hebben de spellen deze functie die tot 120hz gaan? Wanneer weet ik of er vrr inzit?
Volgens mij heb ik al eerder op een dergelijke vraag van je gereageerd ;) Het is niet dat een game vrr heeft of niet. De console en het scherm dienen er mee overweg te kunnen. De XSX kan er mee overweg tot 120fps en bepaalde (nieuwe) schermen ook. Als die twee met elkaar matchen dan kun je tot 120fps gebruik maken van vrr.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Rossi46 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:59:
[...]

Volgens mij heb ik al eerder op een dergelijke vraag van je gereageerd ;) Het is niet dat een game vrr heeft of niet. De console en het scherm dienen er mee overweg te kunnen. De XSX kan er mee overweg tot 120fps en bepaalde (nieuwe) schermen ook. Als die twee met elkaar matchen dan kun je tot 120fps gebruik maken van vrr.
Ik heb een lg c9. Dus mijn tv maakt gebruik van vrr in combinatie met dirt 5?

Sorry, ik weet niet precies wanneer het gebeurd haha. Ik heb geen framedrops iig.

[ Voor 7% gewijzigd door Farabi op 20-11-2020 10:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
Rossi46 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 08:11:
[...]

Vergeet dat maar. MS is er niet voor niets stil over. Ik heb het idee dat ze deze move van Sony daar niet hebben aan zien komen en dus geen direct (technisch) antwoord hebben.
Heeft er mijns inziens niks mee te maken. Die twee weten echt wel van elkaar wat ze doen via bevriende developers en supply chain connecties.

Logischer zou zijn:
  1. Microsoft heet overduidelijk gekozen voor stabiliteit en continuiteit. Dat zie je in alles terug: naamgeving, controller, BC, interface, accessoires die allemaal blijven werken. Een nieuwe controller zou dat verstoren.
  2. Bij de Xbox One hadden ze Kinect en dat heeft ze een aardige knauw gegeven. Dat maakt ook dat ze waarschijnlijk deze generatie geen zin hadden om een revolutie te introduceren met alle risico's van dien.
Dit wil niet zeggen dat ze alsnog niet met iets gaan komen. Maar dat moet dan ook op alle platforms gaan werken. En Sony heeft een historie van "innovaties" die uiteindelijk gimmicks blijken... zoek maar eens uit wat de PS Vita en PS4 allemaal doen en wat daar in de praktijk mee gedaan is door developers.

Maar begrijp me niet verkeerd, ik vind het interessant wat Sony doet. Maar of het een game-changer is? Te vroeg om te oordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Edit

[ Voor 99% gewijzigd door Farabi op 20-11-2020 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
sohus schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:04:
[...]

Heeft er mijns inziens niks mee te maken. Die twee weten echt wel van elkaar wat ze doen via bevriende developers en supply chain connecties.

Logischer zou zijn:
  1. Microsoft heet overduidelijk gekozen voor stabiliteit en continuiteit. Dat zie je in alles terug: naamgeving, controller, BC, interface, accessoires die allemaal blijven werken. Een nieuwe controller zou dat verstoren.
  2. Bij de Xbox One hadden ze Kinect en dat heeft ze een aardige knauw gegeven. Dat maakt ook dat ze waarschijnlijk deze generatie geen zin hadden om een revolutie te introduceren met alle risico's van dien.
Dit wil niet zeggen dat ze alsnog niet met iets gaan komen. Maar dat moet dan ook op alle platforms gaan werken. En Sony heeft een historie van "innovaties" die uiteindelijk gimmicks blijken... zoek maar eens uit wat de PS Vita en PS4 allemaal doen en wat daar in de praktijk mee gedaan is door developers.

Maar begrijp me niet verkeerd, ik vind het interessant wat Sony doet. Maar of het een game-changer is? Te vroeg om te oordelen.
Ik heb me er over verbaasd dat ze de touchpad nog op de nieuwe PS5 controller hebben zitten, dat ding heb ik echt nooit gebruikt...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rossi46
Hamazaki schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:01:
[...]

Ik heb een lg c9. Dus mijn tv maakt gebruik van vrr in combinatie met dirt 5?

Sorry, ik weet niet precies wanneer het gebeurd haha. Ik heb geen framedrops iig.
Moet je wel even kijken of vrr staat aangevinkt in de video settings van de XSX. Als dat het geval is, dan zou vrr in Dirt 5 idd tot 120fps moeten werken.

Overigens merk je vrr vooral op doordat het je niet opvalt :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Rossi46 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:06:
[...]

Moet je wel even kijken of vrr staat aangevinkt in de video settings van de XSX. Als dat het geval is, dan zou vrr in Dirt 5 idd tot 120fps moeten werken.

En op je TV mag je instant gamerespons niet uitgezet hebben. (Als je Xbox aangeeft dat hij die gebruikt elke keer staat dat dus gewoon aan.)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
ArthurMorgan schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:09:
[...]

En op je TV mag je instant gamerespons niet uitgezet hebben. (Als je Xbox aangeeft dat hij die gebruikt elke keer staat dat dus gewoon aan.)
Yep, hij springt telkens aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:28

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

sohus schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:04:
[...]

Logischer zou zijn:

Microsoft heeft patenten liggen van 2017 dacht ik (kan ook een jaar later zijn) van soortgelijke haptic triggers zoals de Dualsense die nu heeft. In de ELite controller gaat het denk ik niet komen, had ik al eerder geschreven, puur om het feit dat je daar trigger locks hebt waardoor je de trigger maar voor 5% kan indrukken. Dan heeft weerstand geen zin om in te bouwen zoals de DS dat nu heeft.

Overigens zijn volgende week ivm Black Friday ook de nieuwe controllers te verkrijgen voor een lagere prijs. Las iets van 39,99 dollar voor de Shockblue versie (en de andere versies dan ook). Denk dat dit een dure Black Friday gaat worden voor mij aangezien het salaris dan ook net binnen is. Wil eigenlijk nog wel een 2e Xbox controller, PS Plus abo voor een jaar en een 2e Dualsense.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 19:42
Rossi46 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:06:
[...]

Echt hè. Ik heb nog wel een kwartje ergens, kan die een keer vallen...

Xbox Live: Springbok NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krimglas
  • Laatst online: 14-03-2023
Je hebt beide nieuwe consoles? Waar haal jij zoveel vrije tijd vandaan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shyheim
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15-08 21:55

shyheim

busta! straight busta!

Zijn er mensen die geen problemen hebben met de nieuwe CoD?
Zijn altijd de mensen met problemen die posten - vandaar dat ik die posts zie passeren. Zijn er ook anderen? ;)

Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_78
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 14:41
shyheim schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:23:
Zijn altijd de mensen met problemen die posten - vandaar dat ik die posts zie passeren. Zijn er ook anderen? ;)
Hier nog geen problemen gezien, in totaal ongeveer 7 tot 8 uur gespeeld. Wel op een 4K monitor op 60Hz, misschien dat dat verschil maakt.
Deze XsX is ook nog niet uitgevallen, ook niet tijden ACV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 19:32
Had dit gisteren

https://gameclips.io/Wout...5c-4e40-9e38-55b6b8f671d3

Verder nog geen issues gehad. Ja gisteren wel een random uitvaller van mijn Series X terwijl ik door de store zat te scrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonster15
Hier geen enkel probleem met COD op de XSX. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20:13
Alsjeblieft zeg, laat die haptic feedback weg uit de Elite lijn..
Dat ding is gebouwd voor snelheid en precisie met een stuk duurzamere mechanische delen erin.
Introduceer dan maar een nieuw type, naast de Elite lijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tongpo84
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-09 20:00
Uploaden van gameclips zorgt voor een afsluiting van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Volgens mij zit er een foutje in de Bandwidth Usage pagina, hij geeft aan 2268.26 TB... dit zal denk ik GB moeten zijn (wat alsnog erg veel is?....)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Springbokkie schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:16:
[...]

Echt hè. Ik heb nog wel een kwartje ergens, kan die een keer vallen...
Voor het eerst in mijn leven VRR, mag ik? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:24

Vagax

Hehe

Kan het even niet vinden, maar kan het geluid van mijn HDMI soundbar uit als ik mijn headset verbind met mijn controller?

[ Voor 3% gewijzigd door Vagax op 20-11-2020 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Vagax schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:54:
Kan het even niet vinden, maar kan het geluid van mijn HDMI soundbar uit als ik mijn headset verbind met mijn controller?
Kan volgens mij niet automatisch maar zal je dus zelf moeten muten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:23
Heb hem zelf bij ms gekocht en zie garantie periode staan onder mijn ms account:
https://account.microsoft.com/devices/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Homeland schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:55:
[...]

Kan volgens mij niet automatisch maar zal je dus zelf moeten muten.
Ah jammer, het is geen moeite maar zou mooi zijn als dat kon. Overigens was ik bij de PS4 gewend dat ik in het dashboard met mijn TV afstandsbediening alles kon bedienen en navigeren. Was dit bij de Xbox One ook zo? Dat het misschien nog met een update kan komen naar de Series X

[ Voor 7% gewijzigd door Vagax op 20-11-2020 10:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• quorumz
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
(overleden)
Veel kortingen tot wel 50% op bijna 700 games ivm aankomende black friday (damn idd legion nu al goedkoper maar goed heb um al)

https://www.microsoft.com...k0sohz3x32xsil0tbmndmfv00

control ultimate 20 euro ook al komt de series x update pas ergens volgend jaar

[ Voor 7% gewijzigd door quorumz op 20-11-2020 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Black Friday deals are live :
https://xbox-store-checke...friday-sale-2020-on-xbox/

Smart Delivery titles :
Mortal Kombat 11
Maneater
Control
Watch Dogs Legion

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09 14:52
Jazeker, ik heb geen problemen met CoD maar goed ik heb dit spel dan ook niet. 🤭

Had gisteren overigens wel een vastloper met Assassin's creed valhalla.

[ Voor 9% gewijzigd door airwolf83 op 20-11-2020 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartd1983
  • Laatst online: 23-09 07:15
Bij mij is ie binnen vanuit microsoft nl. Bijbehorend briefje heeft het over de one s, maar is toch echt de series x ;).

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:45
Als je eerst het briefje onder ogen krijgt voordat je de inhoud van de doos checkt: gegarandeerde hartverzakking :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springbokkie
Hamazaki schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:52:
[...]

Voor het eerst in mijn leven VRR, mag ik? :)
Het is al met enig regelmaat voorbij gekomen hier, dus onderhand vind ik het wel een beetje vragen naar de bekende weg. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Springbokkie
justifire schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:07:

Smart Delivery titles :
Mortal Kombat 11
Maneater
Control
Watch Dogs Legion
Misschien Maneater toch maar oppikken dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou niet weten welke black friday game ik nu echt zou willen hebben, boeiende series x games zijn er nog niet. ;)
Zie nergen echt goede reviews voor watchdogs.
Gewoon wat aan kloten met game pass tot de echte next gen games komen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2020 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
quorumz schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:02:
Veel kortingen tot wel 50% op bijna 700 games ivm aankomende black friday (damn idd legion nu al goedkoper maar goed heb um al)

Ik had gewoon moeten wachten met Watch Dogs Legion. Heb de game nog steeds niet fatsoenlijk kunnen spelen sinds de XSX vanwege de save issues -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
Springbokkie schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:11:
[...]

Maneater is best een leuke game maar wel een tikkeltje repetitief.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Springbokkie
Caayn schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:14:
[...]
Maneater is best een leuke game maar wel een tikkeltje repetitief.
Leuk voor even tussendoor dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
MRE-Inc schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:14:
[...]

Microsoft heeft patenten liggen van 2017 dacht ik (kan ook een jaar later zijn) van soortgelijke haptic triggers zoals de Dualsense die nu heeft. In de ELite controller gaat het denk ik niet komen, had ik al eerder geschreven, puur om het feit dat je daar trigger locks hebt waardoor je de trigger maar voor 5% kan indrukken. Dan heeft weerstand geen zin om in te bouwen zoals de DS dat nu heeft.

Overigens zijn volgende week ivm Black Friday ook de nieuwe controllers te verkrijgen voor een lagere prijs. Las iets van 39,99 dollar voor de Shockblue versie (en de andere versies dan ook). Denk dat dit een dure Black Friday gaat worden voor mij aangezien het salaris dan ook net binnen is. Wil eigenlijk nog wel een 2e Xbox controller, PS Plus abo voor een jaar en een 2e Dualsense.
Ik wacht nog even met het uitbreiden van mijn controller verzameling. Ij vind het huidge aanbod niet denderend (Xbox One had veel mooiere uitvoeringen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shyheim
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15-08 21:55

shyheim

busta! straight busta!

quorumz schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:02:

Thx hiervoor O+

Staan redelijk wat titels op die ik wel op de kop wil tikken.
https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

Op PC al uitgespeeld, maar vraag me af of dit fijn (her)speelt op Xbox O-)

Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:27
Springbokkie schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:11:
[...]
Ik heb hem laatst used opgepikt voor weinig. Vooral omdat ie bij launch enhanced voor S|X zou zijn 😊 Hij is echt vermakelijk, maar ik betwijfel of ik hem ga uitspelen. Mensen opeten blijft geen 10u leuk.

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-09 11:19
Heb altijd beide gehad (de Xb1 staat zelfs in de huiskamer).
Wilde ook beide bestellen maar toch gekozen voor alle pijlen op de PS5 te mikken. Via Cyberport lijkt me dat half gelukt maar via MM net de Xseries kunnen bestellen.

Maar dus nooit echt gefocust op games voor de Xseries, worden mijn oude games (die ik online heb gekocht voor een normale Xb1) gewoon geupscaled naar 4K of moet ik nog iets speciaals doen? Of moet ik echt speciaal nieuwe games kopen?

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-09 02:21
justifire schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:07:

Smart Delivery titles :
Mortal Kombat 11
Maneater
Control
Watch Dogs Legion
Even voor de zekerheid, ik kan daar gewoon kopen in bijvoorbeeld mexicaanse peso's, ik hoef niet eerst een te VPN verbinden ofzo?

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Vagax schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:58:
[...]

Ah jammer, het is geen moeite maar zou mooi zijn als dat kon. Overigens was ik bij de PS4 gewend dat ik in het dashboard met mijn TV afstandsbediening alles kon bedienen en navigeren. Was dit bij de Xbox One ook zo? Dat het misschien nog met een update kan komen naar de Series X
Ik gebruik een Logitech Harmony remote en Hub, dat werkt perfect om ook de XSX mee te bedienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
Caayn schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:14:
[...]
Ik had gewoon moeten wachten met Watch Dogs Legion. Heb de game nog steeds niet fatsoenlijk kunnen spelen sinds de XSX vanwege de save issues -O-
Ligt hier ook nog in het plastic. Net zoals Controle. En ook recent Resident Evil 3 remake gekocht. De aankoop naar de nieuwe XSX maakten mijn kinderlijk hebberig... :$

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tongpo84
djeck schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:16:
[...]

Even voor de zekerheid, ik kan daar gewoon kopen in bijvoorbeeld mexicaanse peso's, ik hoef niet eerst een te VPN verbinden ofzo?
mtc-games heeft een handleiding op de website staan hoe je alles moet bestellen.
Werkt prima, onlangs Blackops voordelig in de USA gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
estorino schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:15:
[...]

Ik heb hem laatst used opgepikt voor weinig. Vooral omdat ie bij launch enhanced voor S|X zou zijn 😊 Hij is echt vermakelijk, maar ik betwijfel of ik hem ga uitspelen. Mensen opeten blijft geen 10u leuk.
De echt grote update (met Ray Tracing etc) moet nog uitkomen he :)

[ Voor 8% gewijzigd door justifire op 20-11-2020 11:31 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Leuke aanbiedingen, zit er over te denken om Control te kopen, die heb ik nog niet gespeeld. Daarnaast is GTAV voor 15 euro ook wel erg tempting, ook al heb ik die game al op de 360 gespeeld....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rossi46
Walkman schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:30:
Leuke aanbiedingen, zit er over te denken om Control te kopen, die heb ik nog niet gespeeld. Daarnaast is GTAV voor 15 euro ook wel erg tempting, ook al heb ik die game al op de 360 gespeeld....
GTA5 zou ik nu niet kopen. Er komt een series X|S upgrade aan. Hoogstwaarschijnlijk niet via Smart Delivery. Dus dan mag je weer gaan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Laatst online: 22:07

Nogne

>.<

Rossi46 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:32:
[...]

GTA5 zou ik nu niet kopen. Er komt een series X|S upgrade aan. Hoogstwaarschijnlijk niet via Smart Delivery. Dus dan mag je weer gaan betalen.
Enig idee wat de verbeteringen gaan zijn voor de X|S versie? GTA5 ondersteund al QR, en dat vind ik tot nu toe de grootste verbetering (want GTA was 50% gamen, 50% laden :p)

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55
Voor de echte fanboys, bij iBood wat Xbox (en Playstation) gear beschikbaar: https://www.ibood.com/spo...44/13252/difuzed-fashion/

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quorumz
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
(overleden)
djeck schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:16:
[...]

https://xbox-store-checke...lock-overview-27-03-2019/ uitleg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Martinspire schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:35:
Voor de echte fanboys, bij iBood wat Xbox (en Playstation) gear beschikbaar: https://www.ibood.com/spo...44/13252/difuzed-fashion/
Primark heeft nog steeds een Xbox hoodie en trainingsbroek voor niet veel, ik dacht 25 of 35 18 euro voor de hoodie, het zit wel erg lekker :)

Ze hebben nog meer spul toegevoegd! Nu ook een badjas en gif groene t-shirt

[ Voor 15% gewijzigd door Vagax op 20-11-2020 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:23
Martinspire schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:35:
Behalve een foute kersttrui, ga ik daar echt niet mee lopen :-)

[ Voor 11% gewijzigd door drakiesoft op 20-11-2020 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ook maar The Crew 2 aangeschaft. Voor 11,99 ga ik er wel voldoende plezier aan beleven...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
Nogne schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:35:
[...]

Enig idee wat de verbeteringen gaan zijn voor de X|S versie? GTA5 ondersteund al QR, en dat vind ik tot nu toe de grootste verbetering (want GTA was 50% gamen, 50% laden :p)
Uiteindelijk zou iedere game QR moeten gaan ondersteunen :)

Over de upgrade zelf is volgens mij niets bekend, buiten de informatie die werd gegeven tijdens de introductie van de PS5 een paar maanden geleden. Maar ik heb er verder ook niet echt naar gezocht ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:08

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Als er nog mensen zijn die interesse hebben in een Samsung T7, 1 TB SSD; die is nu in de aanbieding bij Bol.com:

https://www.bol.com/nl/p/...643224/?s2a=#productTitle

of Amazon.nl

https://www.amazon.nl/dp/...DF1L2J1605863400000/?th=1

Ja, ik weet dat de T7 'te snel' is voor de USB poort op de Series X, maar de T5 is op dit moment 139 EUR. Je kan uiteraard wachten tot er mogelijk Black Friday deals zijn op de T5; die zal waarschijnlijk nog goedkoper worden (áls het in de aanbieding komt)

[ Voor 9% gewijzigd door Notna op 20-11-2020 11:51 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-08 08:16
Tongpo84 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:19:
[...]

mtc-games heeft een handleiding op de website staan hoe je alles moet bestellen.
Werkt prima, onlangs Blackops voordelig in de USA gekocht.
Als je mtcgames gebruikt waarom dan niet Brazilië gebruiken in plaats van usa? Is veel goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand die Assetto Corsa: Competizione op de Xbox Series X speelt? Hoe is de performance? In de Digital Foundry Backwards Compatibility video zag je dat het een stuk beter liep qua FPS dan op de Xbox One X. Daar was het echt dra-ma-tisch!

Aangezien deze nu in de aanbieding is met de Black Friday deal twijfel ik om deze aan te schaffen. Maar dan moet de performance wel te doen zijn. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 19:37
Haha gaan we nu opnieuw de BF deals posten _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online

Screenshots:

Bij mij zag Destiny 2 er ook niet uit toen ik de box aan een HDR scherm hing, wat voor mij de oplossing was:

- Sluit Destiny 2 af
- Ga naar Xbox settings, schakel in video settings HDR UIT
- Start Destiny 2 op
- Ga naar Destiny 2 game settings, brightness, stel deze in op 4, bij mij stond deze setting op 8 (deze slider heb je niet als HDR aan staat)
- Sluit Destiny 2 af
- Ga naar Xbox settings, schakel HDR in in de video settings
- Doe de HDR calibration van xbox
- Start Destiny 2 op, ga naar settings, brightness, en doe hier ook de calibratie.
- Doe de whitepoint calibratie zoals beschreven, bij de blackpoint calibratie in de game, laat deze exact in het midden.

Hierna had ik perfect beeld in Destiny 2, en moet zeggen, dat ik de HDR erg indrukwekkend vind in deze game

[ Voor 9% gewijzigd door gise op 20-11-2020 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23:37
Denk dat ik een niet goed werkende controller heb. Zit namelijk met het volgende probleem.

Heb één nieuwe battery pack gekocht (die waar de usb-c kabel meegeleverd is). Zowel de nieuwe als mijn oude battery (voor de Xbox One) laden niet op in mijn nieuwe controller. Deze laden wel op in een oudere (Xbox One) controller.

Controller werkt wel gewoon met de usb-c kabel of met gewone batterijen.

Nog iemand met dit probleem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H1CS
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-09 23:28
gise schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:43:
[...]

Bij mij zag Destiny 2 er ook niet uit toen ik de box aan een HDR scherm hing, wat voor mij de oplossing was:

- Sluit Destiny 2 af
- Ga naar Xbox settings, schakel in video settings HDR UIT
- Start Destiny 2 op
- Ga naar Destiny 2 game settings, brightness, stel deze in op 4, bij mij stond deze setting op 8 (deze slider heb je niet als HDR aan staat)
- Sluit Destiny 2 af
- Ga naar Xbox settings, schakel HDR in in de video settings
- Doe de HDR calibration van xbox
- Start Destiny 2 op, ga naar settings, brightness, en doe hier ook de calibratie.

Hierna had ik perfect beeld in Destiny 2, en moet zeggen, dat ik de HDR erg indrukwekkend vind in deze game
precies het zelfde hier ook met een C7 dit was voor mij ook de oplossing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:45
Rossi46 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:18:
[...]

Ligt hier ook nog in het plastic. Net zoals Controle. En ook recent Resident Evil 3 remake gekocht. De aankoop naar de nieuwe XSX maakten mijn kinderlijk hebberig... :$
Hier ook hoor :D. En dan ook nog talloze GP games die nog gespeeld moeten worden... Dus toch Control gekocht, fomo :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Post
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 14:26
H1CS schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:57:
[...]

precies het zelfde hier ook met een C7 dit was voor mij ook de oplossing.
Zou dit ook werken met Assasin's Creed Valhalla? Ik vindt de "indoor" image zo washed out? De outdoor scenes lijken prima.

BP on the move!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:01
Krijg als het goed is vandaag mijn XsX. Na jaren overgestapt van de PS.

Heb het volgende al klaarstaan-
- Game pass ultimate 3 jarig abo
- eneloop pro met charger.

Nog andere dingen die ik kan regelen/ wat handig is?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• djeck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-09 02:21
xminator schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 13:31:
Krijg als het goed is vandaag mijn XsX. Na jaren overgestapt van de PS.

Heb het volgende al klaarstaan-
- Game pass ultimate 3 jarig abo
- eneloop pro met charger.

Nog andere dingen die ik kan regelen/ wat handig is?
Red Bull en eten

PVoutput

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-09 08:11

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d.bakker84
  • Laatst online: 29-08 10:55

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

Toen ik je bericht las en je profiel plaatje zag had ik een ander setje verwacht :P

XBox Series X: BloodyB2121

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch ook maar de 1TB geheugenuitbreiding gekocht.
Heb gewoonweg te veel spellen die ik door elkaar heen speel.
Met de externe schijf die er aan hangt heb ik voorlopig wel voldoende ruimte maar mis dan de oh zo lekker snelle laadtijden en krijg bij steeds meer spelllen de melding dat ze enkel speelbaar zijn op de interne schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:38
Jezus.. dat is waarom ik het liever aan huis doe en met mensen van dit forum..

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wat vermaak ik me toch met Gears Tactics. De game die ik nu eigenlijk al een week continue speel. Heb de campaign op intermediate uitgespeeld en ben nu bezig met een Insane run waarbij ik ga voor de achievement dat niemand gekilled wordt. Dat is echt INSANE! Je wordt gewoon door een wretch bijna al geonekilled :D. Echt een uitdaging. De launch game voor mij!

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:27
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oEuV3MpQ7tkSais7ad5p356L3u0=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E9HN1Sb79OwPVICqOywAItB9.jpg?f=fotoalbum_medium

Genoeg te spelen, ook voor mij! Ik heb de Series X nu ruim een week (sinds launch dag) en hij bevalt uitstekend. Stil, snel en de controller is subtiel verbeterd tov de xbox one. Forza Horizon 4 is voor mij de showcase bij uitstek qua graphics en verbeteringen in laadtijden. Vandaag maar eens een 360 game proberen! :) Civ Rev ftw!

Enige minpuntje is dat de console niet onder mijn tv past, had hem liever niet zo pontificaal naast de tv.

De Series S was voor mij eigenlijk ook goed geweest, want mijn oudere OLED is 1080p en gaat nog lang niet weg. Qua formfactor was Series S ook ideaal, maar ik heb nog best wat games op disc (360 en One games) en wil stiekem ook gewoon de snelste console.

[ Voor 10% gewijzigd door estorino op 20-11-2020 17:03 ]

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S4All
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Notna schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:50:
Als er nog mensen zijn die interesse hebben in een Samsung T7, 1 TB SSD; die is nu in de aanbieding bij Bol.com:

of Amazon.nl

Ja, ik weet dat de T7 'te snel' is voor de USB poort op de Series X, maar de T5 is op dit moment 139 EUR. Je kan uiteraard wachten tot er mogelijk Black Friday deals zijn op de T5; die zal waarschijnlijk nog goedkoper worden (áls het in de aanbieding komt)
In het blauw bij de mediamarkt nog goedkoper (€119):
https://www.mediamarkt.nl...-tb-gb-blauw-1661151.html

Ook leuk de 2TB versie (€239)
https://www.mediamarkt.nl...-tb-gb-blauw-1661155.html

Oh ja de rode versie is ook goedkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20:14
Rivanov schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:40:
Iemand die Assetto Corsa: Competizione op de Xbox Series X speelt? Hoe is de performance? In de Digital Foundry Backwards Compatibility video zag je dat het een stuk beter liep qua FPS dan op de Xbox One X. Daar was het echt dra-ma-tisch!

Aangezien deze nu in de aanbieding is met de Black Friday deal twijfel ik om deze aan te schaffen. Maar dan moet de performance wel te doen zijn. ;)
Alleen net ff op monitor geprobeerd aangezien ik geen tv met VRR heb. Liep wel goed opzich alleen het vergde weer erg veel tweaken met instellingen m.b.t. stuur. Ff geen geduld voor op dit moment.

Je zou kunnen overwegen om alleen de standaard versie te kopen voor 20 en het te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:57
Rivanov schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:40:

Draait aanzienlijk veel beter. Al heb ik wat issues met m'n stuur (ook in Horizon, dus dat zal wel een Series software ding zijn), draait de game nu veel dichter op mijn PC-kwalititeit/framerate dan op de OneX.

De laadtijden zijn btw zeer netjes als je deze intern zet.

Ben alleen bang als ze de Series X update uitbrengen, we weer terug zakken naar meer eyecandy (nouja..) en weer een 30fps, of hopelijk dat ze gewoon 3 modus geven (framerate/eyecandy/gemiddeld).

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 20-11-2020 14:39 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Notna schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:50:

of Amazon.nl

Wacht even. Te snel? Dit vat ik niet helemaal. Stel ik zou deze kopen, dan kan ik toch XSX en BC games erop zetten en ook BC games ervanaf spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:08

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

devilsnight schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 14:45:
[...]

Wacht even. Te snel? Dit vat ik niet helemaal. Stel ik zou deze kopen, dan kan ik toch XSX en BC games erop zetten en ook BC games ervanaf spelen?
Je koopt een SSD die een veel hogere throughput aankan dan de Series X kan lezen en schrijven. Is net een Lambo kopen en er alleen op 80 wegen mee rijden. Werkt prima, maar je zal dat extra vermogen nooit gebruiken :+

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

[...]

Xbox heeft USB 3.1 Type-A en die kan alleen 5 gbps aan, je hebt dus USB 3.2 Type-C die 10 gbps aan kan

[ Voor 7% gewijzigd door Vagax op 20-11-2020 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

De SSD's hebben USB3.2 spec, terwijl de Xbox max 3.1 spec ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Notna schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 14:50:
[...]

Je koopt een SSD die een veel hogere throughput aankan dan de Series X kan lezen en schrijven. Is net een Lambo kopen en er alleen op 80 wegen mee rijden. Werkt prima, maar je zal dat extra vermogen nooit gebruiken :+
Ooooh op die fiets. Maar BC games benutten nog steeds wel veel nicere laadtijden (dichtbij de interne SSD laadtijden) toch? Een ander alternatief is die Samsung evo ofzo, maar dan heb je weer zo'n adapter nodig. Qua prijs komt het allemaal op hetzelfde neer dan.

Hoe doe ik trouwens een multi-quote?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Geen optie om die gekke wagens over te slaan in de career mode vam dirt 5? Dit haalt mij uit het spel :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:39

Licko

ZVDK

estorino schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 14:09:
[Afbeelding]

Genoeg te spelen, ook voor mij! Ik heb de Series X nu ruim een week (sinds launch dag) en hij bevalt uitstekend. Stil, snel en de controller is subtiel verbeterd tov de xbox one. Forza Horizon 4 is voor mij de showcase bij uitstek qua graphics en verbeteringen in laadtijden. Vandaag maar eens een 360 game proberen! :) Civ Rev ftw!

Enige minpuntje is dat de console niet onder mijn tv past, had hem liever niet zo pontificaal naast de tv.

De Series S was voor mij eigenlijk ook goed geweest, want mijn oudere OLED is 1080p en gaat nog lang niet weg. Qua formfactor was Series S ook ideaal, maar ik heb nog best wat games op disc (360 en One games) en wil stiekem ook gewoon de snelste console.
Schuif je tv iets naar voren en zet die xsx achter je tv?

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tongpo84
MissMe NL schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:38:
[...]

Als je mtcgames gebruikt waarom dan niet Brazilië gebruiken in plaats van usa? Is veel goedkoper.
Op dat moment niet en is er dus gekozen voor USA ipv Brazilië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 14:38:
[...]

Draait aanzienlijk veel beter. Al heb ik wat issues met m'n stuur (ook in Horizon, dus dat zal wel een Series software ding zijn), draait de game nu veel dichter op mijn PC-kwalititeit/framerate dan op de OneX.

De laadtijden zijn btw zeer netjes als je deze intern zet.

Ben alleen bang als ze de Series X update uitbrengen, we weer terug zakken naar meer eyecandy (nouja..) en weer een 30fps, of hopelijk dat ze gewoon 3 modus geven (framerate/eyecandy/gemiddeld).
Maar er is voor deze game nog helemaal geen Series X update aangekondigd toch?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, dankzij een vriendelijk mede-tweaker vanaf vandaag ook in het bezit van een XSX. Speel vanaf launchday op een XSS en deze verhuist nu naar de werkkamer met 1440P 144Hz monitor. De XSX hangt nu aan de 55" LG OLED. Moet eerlijk zeggen dat de XSS mij in positieve zin heeft verrast. Gears 5 ziet er goed uit en speelt stabiel op 60FPS. Ga straks verder op de XSX, ben benieuwd naar het verschil.

Microsoft heeft deze generatie echt twee strakke consoles afgeleverd. Heerlijk stil en snel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap_pelflap
  • Laatst online: 15-02-2021
Klopt het dat star wars jedi fallen order een zeer lage fps heeft op de series x? In performance mode haal ik wel 60 fps maar als dat uitstaat nog geen 30. Lijkt mij dat als performance mode uit staat de series x dit makkelijk op 60 fps moet kunnen draaien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krimglas
  • Laatst online: 14-03-2023
ap_pelflap schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:29:
Klopt het dat star wars jedi fallen order een zeer lage fps heeft op de series x? In performance mode haal ik wel 60 fps maar als dat uitstaat nog geen 30. Lijkt mij dat als performance mode uit staat de series x dit makkelijk op 60 fps moet kunnen draaien?
Resolution mode = 30 fps lock in dat spel. Daarom dat hij op series S ook aan 30 fps draait.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Zojuist de Steelseries Arctis 7X ontvangen en voldoet echt aan al mijn verwachtingen. Geluid is vol, gedetailleerd, kan hard gezet worden en het is surround :). Geld absoluut waard, en het ziet er mooi uit. Blij dat ik de Turtle Beach 600 gen 2 weer geretourneerd hebt. Nu ik beide gehoord heb valt het verschil nog beter op.

Setup ziet er nu zo uit:
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/kn4LbpHj/C1-BAECF7-863-D-4566-A869-0-F3-FB70-D9-F24.jpg

PS5 zit in de kast.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Pagina: 1 ... 34 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord