Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
uchiha tijntje schreef op maandag 2 mei 2022 @ 12:39:
[...]

Nog meer reden om snel die Studio’s en IP’s weg te halen bij dit zinkend schip (creatief gezien, financieel moet zich dat nog uitwijzen.. :P)
Rookgordijn.

Met deze verkoop zet Square-Enix zichzelf aantrekkelijker in de verkoop (makkelijker over te nemen). Verwacht binnenkort een overname van Sony, Nintendo, Bandai Namco of Sammy Sega. Overname van buiten Japan is hoogst onwaarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sohus schreef op maandag 2 mei 2022 @ 19:45:
[...]

Rookgordijn.

Met deze verkoop zet Square-Enix zichzelf aantrekkelijker in de verkoop (makkelijker over te nemen). Verwacht binnenkort een overname van Sony, Nintendo, Bandai Namco of Sammy Sega. Overname van buiten Japan is hoogst onwaarschijnlijk.
Jeff Grubb had vandaag een tweet waar ie een beetje liet merken dat SE zichzelf inderdaad te koop heeft gezet of zal doen. Aan de andere kant zag niemand deze Embracer deal aankomen, ook al die insiders niet. Dus het laat toch zien dat zij van acquisities niet zo heel veel weten. Maar wie weet. Eerder vorige maand hadden hij en Greg Miller van Kinda Funny Games het over een "very big acquisition" door Sony.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Toen ik op Xbox-store-checker keek vanavond wist ik niet wat ik zag, de nieuwe Saints Row voor 38 euro in Mexico? Dus die hebben we gelijk gehaald :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:37
G_Dragon schreef op maandag 2 mei 2022 @ 23:16:
Toen ik op Xbox-store-checker keek vanavond wist ik niet wat ik zag, de nieuwe Saints Row voor 38 euro in Mexico? Dus die hebben we gelijk gehaald :)
Dat is al sale voor de release 🤪

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
  • Laatst online: 02-03 10:29
Heeft iemand linkje naar beste settings voor LG Oled (C1) icm Xbox? Ik heb een Resetera Forum draadje maar die settings namen komen niet 1:1 overeen met wat ik in mijn TV zie.

En klopt het dat je 3 varianten van de instellingen moet inregelen: Dashboard, HDR en Dolby Vision games?

Op mijn Dolby Vision profiel is die Game Optimizer actief en daar staat bijvoorbeeld een Black Level "10" value maar dat zie ik niet terug in die Resetera tabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Linksquest schreef op maandag 2 mei 2022 @ 23:56:
[...]

Dat is al sale voor de release 🤪
Haha nou zo kan je het wel noemen ja :P
Nog nooit zo'n goedkope pre-order meegemaakt.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:23

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

sohus schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 08:06:
Heeft iemand linkje naar beste settings voor LG Oled (C1) icm Xbox? Ik heb een Resetera Forum draadje maar die settings namen komen niet 1:1 overeen met wat ik in mijn TV zie.

En klopt het dat je 3 varianten van de instellingen moet inregelen: Dashboard, HDR en Dolby Vision games?

Op mijn Dolby Vision profiel is die Game Optimizer actief en daar staat bijvoorbeeld een Black Level "10" value maar dat zie ik niet terug in die Resetera tabel.
:)

Disclaimer: heb zelf geen OLED TV maar wel een LCD die zijn settings gebruikt en dat werkt prima ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 14:52
sohus schreef op maandag 2 mei 2022 @ 19:45:
[...]

Rookgordijn.

En Square Enix is terug bij af. Ze trekken zich terug tot de Japanse markt en voornamelijk spellen maakt voor de Japanse markt (en als ik het heel ruim neem de Aziatische markt) en haast per definitie ontoegankelijk zijn voor westerse gamers.
Dat was reeds het "probleem" van veel Japanse ontwikkelaars en uitgevers ten tijde van de 8-bit MSX tijdperk. Ze verdienden meer dan genoeg in Japan en werden heel veel spellen niet in Europa uitgebracht (of alleen via grijze import). Veel spellen werden nooit vertaald naar Engels.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• replica17
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 21:26
sohus schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 08:06:

https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf

Ik gebruik deze settings (check de summary tables), ga in de juiste kolom per input (TV, XBOX, apple tv/steaming box etc.). In dolby vision zijn veel instellingen gelockt.

Edit: zorg dat je in "home dashboard settings" het icoontje naar PC zet voor de XBOX voor volledige RGB/ycbcr 444.

[ Voor 10% gewijzigd door replica17 op 03-05-2022 09:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 11:07
replica17 schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 09:43:
[...]

https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf

Ik gebruik deze settings (check de summary tables), ga in de juiste kolom per input (TV, XBOX, apple tv/steaming box etc.). In dolby vision zijn veel instellingen gelockt.

Edit: zorg dat je in "home dashboard settings" het icoontje naar PC zet voor de XBOX voor volledige RGB/ycbcr 444.
Ik zal er ook eens mee gaan stoeien. Had eerst die guide van die Vincent gevolgd, maar wit heeft daardoor een wat gele gloed.

Ik ben ook aan de slag gegaan met Ori. Nu blijkt dat deel 1 te zijn, maar dat ziet er wel echt enorm vet uit op OLED zeg. Dan spatten de kleuren echt van het scherm.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• replica17
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 21:26
steefje schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 10:12:
[...]

Ik zal er ook eens mee gaan stoeien. Had eerst die guide van die Vincent gevolgd, maar wit heeft daardoor een wat gele gloed.

Ik ben ook aan de slag gegaan met Ori. Nu blijkt dat deel 1 te zijn, maar dat ziet er wel echt enorm vet uit op OLED zeg. Dan spatten de kleuren echt van het scherm.
Welkom bij OLED! _/-\o_

Het duurt ff 10 min om alle instellingen goed te zetten.. daarna switched hij alles automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Dat is de kracht van Oled, eenmaal gewend wil je nooit meer anders! _/-\o_ :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
[...]

Schermen zijn vaak te "blauw" ingesteld warmer beeld is vaak natuur getrouwer/correcter maar oogt in eerste gekker omdat je anders gewend bent.

Houdt er ook rekening mee dat ieder paneel verschillend is, vaak kan je instellingen wel overnemen maar het is geen garantie voor een correcte weergave.

offtopic:
Sinds 2015/2016 OLED en ik wil niet meer anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-08 08:16
Hoe heb je die gelijk via de xbox site gekocht? Werken giftcards weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 19:42
Er staat iets in het rood over tv settings :O

Xbox Live: Springbok NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MissMe NL schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 10:55:
[...]

Hoe heb je die gelijk via de xbox site gekocht? Werken giftcards weer?
Heeft altijd nog gewerkt, ze hebben in de tussentijd wel dingen veranderd maar is nooit gestopt.
Ik koop 9 van de 10 keer games via Mexico en Brazilië, scheelt vaak 10 tot 20 euro per game.
En zoals nu 32 euro maar dat komt niet vaak voor.

[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 03-05-2022 11:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-09 16:40
Vind deze maar matig overkomen, heb ook wat Gameplay zitten kijken, vind het niet erg overtuigend. Lies of P zag er dan veelbelovender uit (als dat echte Gameplay was),

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nooooooo

Forza Motorsport Could Launch on Xbox One Consoles Too
Images purporting to be screenshots from an Xbox One version of the next Forza Motorsport game, Forza Motorsport, have been posted to Reddit, suggesting that the title could be cross-generational when it launches.

[ Voor 44% gewijzigd door Rivanov op 03-05-2022 14:36 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-08 10:55

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

Haha, die hele discussie is al gevoerd op de frontpage van Tweakers ;)
(nieuws: Gerucht: Forza Motorsport komt ook naar Xbox One-consoles)

[ Voor 21% gewijzigd door d.bakker84 op 03-05-2022 14:38 ]

XBox Series X: BloodyB2121

Acties:
  • 0 Henk 'm!
d.bakker84 schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 14:37:
[...]

Haha, die hele discussie is al gevoerd op de frontpage van Tweakers ;)
(nieuws: Gerucht: Forza Motorsport komt ook naar Xbox One-consoles)
Ah. Kom praktisch nooit op de frontpage. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xlast88
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-04 18:39
G_Dragon schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 11:08:
[...]

Heeft altijd nog gewerkt, ze hebben in de tussentijd wel dingen veranderd maar is nooit gestopt.
Ik koop 9 van de 10 keer games via Mexico en Brazilië, scheelt vaak 10 tot 20 euro per game.
En zoals nu 32 euro maar dat komt niet vaak voor.
Waar scoor jij de mxn gift cards ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Xlast88 schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 14:42:
[...]

Via Seagm of Mtcgame

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Xlast88 schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 14:42:
[...]

MTC Game is een fijne website. Koop hier altijd mijn Braziliaanse giftcards.
Zij hebben vrijwel altijd voorraad, waar Seagm vaak uitverkocht is.

[ Voor 13% gewijzigd door Rivanov op 03-05-2022 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 14:59:
[...]

MTC Game is een fijne website. Koop hier altijd mijn Braziliaanse giftcards.
Zij hebben vrijwel altijd voorraad, waar Seagm vaak uitverkocht is.
Bij mij precies andersom, maar klopt wel wat je zegt over Seagm want die is vaak uitverkocht.
Het was bij Mtcgame wel even een gedoe want je mobiele telefoonnummer moet worden geverifieerd voordat je de code krijgt en dit liep niet zo soepel want ik kreeg de sms code steeds niet binnen, uiteindelijk via Whatsapp contact kunnen krijgen met iemand en die heeft me uiteindelijk weten te helpen.
Want zonder geverifieerd telefoonnummer krijg je geen code..

[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 03-05-2022 15:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:04
G_Dragon schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 15:03:
[...]

Bij mij precies andersom, maar klopt wel wat je zegt over Seagm want die is vaak uitverkocht.
Het was bij Mtcgame wel even een gedoe want je mobiele telefoonnummer moet worden geverifieerd voordat je de code krijgt en dit liep niet zo soepel want ik kreeg de sms code steeds niet binnen, uiteindelijk via Whatsapp contact kunnen krijgen met iemand en die heeft me uiteindelijk weten te helpen.
Dat is dan denk ik eenmalige pech? Mijn ervaring is gelijk als die van @Rivanov . Easy, redelijk snel (ik krijg de email nooit direct) en eigenlijk altijd beschikbaar.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rossi46 schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 15:15:
[...]

Dat is dan denk ik eenmalige pech? Mijn ervaring is gelijk als die van @Rivanov . Easy, redelijk snel (ik krijg de email nooit direct) en eigenlijk altijd beschikbaar.
Ja dat denk ik dan, ik moet zeggen dat hun support erg goed is! d:)b

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sN-WlJ4YzGkFR5iPhJSzOiw2_1M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/32GbGQnMrI9qjrp8NaVn1yPM.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 73% gewijzigd door Rivanov op 03-05-2022 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xlast88
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-04 18:39
Weet iemand of je een gift card balance kan hebben in multiple regions tegelijk?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 18:44
Xlast88 schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 18:17:
Weet iemand of je een gift card balance kan hebben in multiple regions tegelijk?
Yips, hier nog een tegoed in 4 regio's ofzo. Wel allemaal vrijwel nihil maar kan dus wel :P

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:45

Vagax

Hehe

Had Battlefield bij deze Game Pass drop wel verwacht, dan denk ik de volgende maar.

Ik zou Battlefield namelijk wel willen spelen om een beetje met de bots te klooien en het Portal gebeuren, als er ook later Cloud Gaming voor komt zou het helemaal top zijn, ik zie het namelijk wel als een game die ik gewoon af en toe eventjes wilt spelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Update voor de Xbox app en console onderweg.
Summary
Create, share, and view activity feed content with stories in the Xbox app for iOS and Android.
Add priority tags for your console gaming experiences with Quality of Service (QoS) Tagging.

[ Voor 6% gewijzigd door Wom op 03-05-2022 22:08 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +5 Henk 'm!
:9

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ooh dat is wel een goeie prijs, daar ga ik hem ook even voor halen denk ik.
Toch wel een game die ik even wil proberen

Edit: mm met keys kopen op MTC kom ik op minimaal 45,-, dan wacht ik wel even of hij in Brazilië nog dropt, daar heb ik nog tegoed staan.

[ Voor 13% gewijzigd door Donstil op 04-05-2022 17:53 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
G_Dragon schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 15:03:
[...]

Ja dat heb ik ook gehad, best irritant want ik heb geen whatsapp dus dat moest ik ook weer installeren op een burner nummer enz. Werd daar overigens wel snel geholpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 19:33
Dit ziet er nogal awesome uit. Snel The Ascent afmaken (hoewel snel, ik ben vooral verdwaald tijdens de talloze fetch quests) en door met deze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Exactor it schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 18:04:
[...]

Dit ziet er nogal awesome uit. Snel The Ascent afmaken (hoewel snel, ik ben vooral verdwaald tijdens de talloze fetch quests) en door met deze!
Sekiro : Black & White Edition B-)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 10:24
G_Dragon schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 19:04:
[...]

Oh my....
Wat een beauty!
Heb direct meegedaan aan de winactie.
Mocht je winnen, post je dan een foto ervan?
Die render is zo klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
drakiesoft schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 19:07:
[...]

Mocht je winnen, post je dan een foto ervan?
Die render is zo klein.
Haha sowieso! :P
Ook al zie ik het niet gebeuren..

[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 04-05-2022 19:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:37
MS moet vaker komen met die limited editions consoles, Halo verkocht als een gek, hopelijk met nieuwe FM of Starfield.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
Gaat Ubisoft plus aan gamepass toegevoegd worden?

Misschien niet ontopic maar het gamepass topic lijkt dicht te staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
drakiesoft schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 20:43:
Gaat Ubisoft plus aan gamepass toegevoegd worden?

Misschien niet ontopic maar het gamepass topic lijkt dicht te staan.
Nee hoor?
[XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Alleen de quick reply is verborgen omdat er al een tijdje niet in gepost is.

En Ubisoft plus, I'll believe it when I see it, daar wordt al zolang over gespeculeerd...

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
Finraziel schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 20:51:
[...]

En Ubisoft plus, I'll believe it when I see it, daar wordt al zolang over gespeculeerd...
Ik heb geen insta, maar het schijnt alweer ontkent te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 13-09 15:30
[...]

Nee hoor?

Mja dat gaat af en aan. Volgens mij willen ze ergens wel, maar ook meer geld zien dan Microsoft ervoor geeft. Ik denk dat Ubisoft er pas in komt als EA eruit gaat.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
[...]

Nee hoor?

Wat mij betreft gaat het Gamepass topic weer verder in dit topic. Zo veel word daar niet gepost, en de laatste weken gaat dit Xbox topic ook niet meer zo heel hard met het aantal posts :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:57

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Tux3.14 schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 22:24:
[...]

Wat mij betreft gaat het Gamepass topic weer verder in dit topic. Zo veel word daar niet gepost, en de laatste weken gaat dit Xbox topic ook niet meer zo heel hard met het aantal posts :)
Bijna Xbox showcase, dan zal het wel weer losgaan hier toch 😜

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drakiesoft
Nog even starwars themed Xboxen. Amerikaanse May the fourth be with you denk ik.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Egmid99JH7huU6jfAcqzT5wxXCk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VIfoZsmLwfPQXmsOEnGfkXFG.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/skVzSIOvTmuLDZFKiTfwEHnbr1Q=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yQKAIG2nCZWFMqgGFscTMkZZ.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tux3.14 schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 22:24:
[...]

Inderdaad. Zeg je Xbox dan zeg je gamepass.
Ik vraag mij sowieso af of er nog een Xbox was zonder gamepass. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opgeduveld
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:27
Vanaf hoe laat kunnen we Trek to Yomi spelen? Krijg nog steeds de melding dat ik te vroeg ben 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Opgeduveld schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 11:33:
Vanaf hoe laat kunnen we Trek to Yomi spelen? Krijg nog steeds de melding dat ik te vroeg ben 😂
Ik dacht in mijn pauze ook even te starten...nog even geduld helaas.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Raem schreef op maandag 2 mei 2022 @ 19:24:
[...]

Valt wel mee hoor. 20-25 uur als je voor 100% gaat, incl. de uitbreiding.
Het viel mee. Kleine 15 uurtjes. Wel een grappige game op zich, maar de mechanics waren later in het spel wel vrij repetitief aan het worden, ook in de DLC. Ik raad het niet aan om te kopen. Prima zo in gamepass.

In ieder geval op tijd klaar voor Trek to Yomi!

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Trek to Yomi 1e chapter gespeeld en wat een geweldige art style. O+ O+ O+ Gameplay is even wennen en weet niet hoe diep dat gaat, maar wat een lust voor het oog en oor.

En chapter 2 is net zo prachtig. Zo niet mooier. Het is volgens mij niet een hele lange game. Uurtje of 5 voor een playthrough, maar dat is helemaal niet erg.

[ Voor 32% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-05-2022 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
uchiha tijntje schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 16:14:
Trek to Yomi 1e chapter gespeeld en wat een geweldige art style. O+ O+ O+ Gameplay is even wennen en weet niet hoe diep dat gaat, maar wat een lust voor het oog en oor.
Die ga ik vanavond ook eens testen. Zag er iig erg cool uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
uchiha tijntje schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 16:14:

En chapter 2 is net zo prachtig. Zo niet mooier. Het is volgens mij niet een hele lange game. Uurtje of 5 voor een playthrough, maar dat is helemaal niet erg.
Ik heb ook heel even gespeeld. Lijkt me wel een vrij simpele game. Speel nu op standaard, maar heb het idee dat de combat niet heel diep gaat. Tot nu toe zelfs tot het niveau block en 2x slash dan ben je er wel.
Hopelijk wordt het nog iets uitdagender. Art style is we Nice.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steefje schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 18:04:
[...]

Ik heb ook heel even gespeeld. Lijkt me wel een vrij simpele game. Speel nu op standaard, maar heb het idee dat de combat niet heel diep gaat. Tot nu toe zelfs tot het niveau block en 2x slash dan ben je er wel.
Hopelijk wordt het nog iets uitdagender. Art style is we Nice.
Wacht maar af. ;) En anders speel je toch op een hoger difficulty?

Er is ook 1 difficulty. Dat is one hit kill. Die bewaar ik maar voor het laatst.

——-

Edit: voor de liefhebbers. Fortnite is weer te spelen op IPhones en IPads. Namelijk via Xcloud van MS. Je hoeft geen gamepass abbo te hebben om dit te kunnen spelen.

[ Voor 29% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-05-2022 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Trek to Yomi Loopt hier op de Series X best wel ruk eigenlijk, soms heerlijk smooth, soms mega laggy.
Hebben jullie dat ook?

Verder is het eerste uurtje wel goed bevallen, wel nog wat oppervlakkig in de combat maar dat went wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 14:52
Ik kijk even op YT naar Trek to Yomi. Is dit spel daadwerkelijk in zwart-wit i.p.v. kleur?

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ariekanari schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 22:31:
Ik kijk even op YT naar Trek to Yomi. Is dit spel daadwerkelijk in zwart-wit i.p.v. kleur?
Jep. Geweldig! :)

De credits lopen. Net 1e playthrough gecomplete. Ben bang dat me een no hit run niet zo makkelijk af zal gaan… maar ik wacht met de volgende run toch op wat guides voor collectibles. Zit geen chapter select in of ng+ wat op zich wel jammer is.

Wat een coole game. En wat hebben ze er veel liefde in gestopt met toch een redelijk klein team.

@Donstil Heb daar soms ook wel last van gehad. Hopelijk fixen ze dat nog via een patch ofzo. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 23:04:
[...]
@Donstil Heb daar soms ook wel last van gehad. Hopelijk fixen ze dat nog via een patch ofzo. :)
Ah “mooi” dat het niet aan mij ligt dan, nog niet storend genoeg om hem te laten liggen maar viel wel goed op.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vildhjarta
Donstil schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 20:47:
Trek to Yomi Loopt hier op de Series X best wel ruk eigenlijk, soms heerlijk smooth, soms mega laggy.
Hebben jullie dat ook?

Verder is het eerste uurtje wel goed bevallen, wel nog wat oppervlakkig in de combat maar dat went wel.
Sfeertje en visuals top, ik hou hier erg van. Combat kan ik niet meer dan slecht noemen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vildhjarta schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 23:51:
[...]

Sfeertje en visuals top, ik hou hier erg van. Combat kan ik niet meer dan slecht noemen helaas.
Dit.
Ook belachelijk dat je vermoeid raakt terwijl de staminabalk nog half vol is }:|
(Speel op Ronin difficulty, zal er wel mee te maken hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
  • Laatst online: 15-02-2024
Donstil schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 20:47:
Hebben jullie dat ook?

Op de Series S ook soms bij vlagen heel laggy, schijnt wel een patch uit te zijn maar die nog niet kunnen testen.

Wel een super sfeervolle game zo in zwart / wit. Zag er zo mooi uit gisteravond in het donker op de OLED.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
Dat verhaal van Yomi is ook zo mooi. In dat hele dorp is één samurai/sensei te vinden. Dat is een vent van een jaar of 60. Die traint vervolgens een ventje van een jaar of 12. Vervolgens komen de bandieten en er is werkelijk niemand anders in dat dorp die kan vechten. Wat heeft sensie die andere jaren gedaan dan?

Sfeertje is top, gameplay vind ik vrij beperkt. Het wordt wel een stuk moeilijker dan in het begin.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 07:05:
[...]

Dit.
Ook belachelijk dat je vermoeid raakt terwijl de staminabalk nog half vol is }:|
(Speel op Ronin difficulty, zal er wel mee te maken hebben)
Hmm, is dat consequent? Of echt alleen na heavy attacks?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
steefje schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 09:22:
Dat verhaal van Yomi is ook zo mooi. In dat hele dorp is één samurai/sensei te vinden. Dat is een vent van een jaar of 60. Die traint vervolgens een ventje van een jaar of 12. Vervolgens komen de bandieten en er is werkelijk niemand anders in dat dorp die kan vechten. Wat heeft sensie die andere jaren gedaan dan?

Sfeertje is top, gameplay vind ik vrij beperkt. Het wordt wel een stuk moeilijker dan in het begin.
Op zich komen tegenstanders ook maar met een paar tegelijk. Dan is één samurai wel genoeg! Kan de rest van het dorp een beetje liggen kreunen aan de rand van het scherm.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
Jup, this works. 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yDM3fwPiYBoi2chDzugBuAIzbzU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GCKJiXSLreqDQrpnrAFGdFOD.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WoFiqGar2c5ysgXJYEPCRNpNuU0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Eky4beMJn33XFkQY7YeDibxN.gif?f=user_large

Lekker sfeertje hoor. _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Een dev diary voor Deliver us Mars. Uiteraard een wat wij van wc-eens gehalte maar wel voor een game van een Nederlandse studio waar ik erg naar uit kijk.

Deliver us the moon komt deze maand op de Series met een update. Aanrader om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 11:04:
[...]

Hmm, is dat consequent? Of echt alleen na heavy attacks?
Consequent.
Na een paar keer meppen en blocken buig je voorover -> instadeath
Wel vreemd want waar is die staminabalk dan voor |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 17:56:
[...]

Consequent.
Na een paar keer meppen en blocken buig je voorover -> instadeath
Wel vreemd want waar is die staminabalk dan voor |:(
Heb nog niet op Ronin gespeeld. Dus weet niet of het echt daar aan ligt. Wel op Kensai, maar dat is prima te doen eigenlijk.

——

Turnip boy commits tax evasion is trouwens een grappige simpele game waar je in 3 uurtjes door heen bent. Vorige week in gamepass gekomen.

[ Voor 16% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-05-2022 18:04 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Optimized for Next Gen Sale : https://www.trueachieveme...ts/xbox-sales?saleid=2162
Zitten leuke games tussen zoals Control Ultimate, Ghostrunner en Mortal Kombat 11 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
justifire schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 19:45:
Optimized for Next Gen Sale : https://www.trueachieveme...ts/xbox-sales?saleid=2162
Zitten leuke games tussen zoals Control Ultimate, Ghostrunner en Mortal Kombat 11 :9
Ghostrunner zou ik overslaan. Die heb ik geprobeerd op de Series X en dat liep niet zonder problemen.

Acties:
  • +44 Henk 'm!
Na ruim 20 jaar Xbox live en 15.5 jaar na mijn 1e achievement in Kameo: Elements of Power heb ik vandaag de 500.000 gamerscore bereikt. Een soort van ‘mijlpaal’ in mijn gamehistorie waarbij ik het wel de moeite waard vond om er eens wat dieper op in te duiken.

Achievements zijn eigenlijk maar een raar fenomeen, maar het heeft me vanaf de introductie tijdens de 360 generatie te pakken.

Mijn allereerste achievement voor de 360 was in Kameo: Elements of Power op 23 november 2006. Ik had niet direct de 360 nodig want ik had mijn PS2 nog als trouwe Playstation liefhebber. Moet je nagaan… :P Ook al vond ik achievements leuk, ik had toen niet eens zo vaak een volledige completion. Dat is pas gekomen bij de One generatie. Hieronder een overzicht van het totaal aan gespeelde games per generatie en het aantal waarvan ik deze op 100% heb gezet.

Xbox 360: 139 gespeelde games waarvan maar 43 op 100%.
Xbox One / Series: 421 gespeelde games waarvan 354 op 100%.

Easy completions
Het nadeel van het huidige achievement systeem is dat er zoveel ongelooflijke simpele games worden uitgebracht waar je in een half uurtje 1.000 of zelfs in sommige games 4.000 GS krijgt. Ook al heb ik zelf in al die tijd de nodige walking simulators of point en click games gespeeld, ik ben nooit echt bewust bezig geweest met het spelen van hele simpele games puur voor de gamerscore. De games zoals de NeoGeo of De Ratalaika reeks heb ik altijd bewust genegeerd. Daarom vind ik een site als True Achievement ook wel echt een mooie site, waarbij de TA-ratio altijd wel een redelijk goed beeld geeft van de ‘moeilijkheid’ van een achievement of een game. Hopelijk komt MS komende jaren met een grondige update van het achievement systeem. :)

TA ratio en moeilijkste achievements
Mijn TA ratio ligt rond de 2.05. Een redelijke gemiddelde, want de meeste games hebben een TA ratio van onder de 2. Zo heeft Star Wars Jedi Fallen Order of Psychonatauts 2, of helemaal actueel Yoku’s Island express (gwg van deze maand) allemaal een TA ratio van tussen de 1.94 – 1.96. Mijn top 10 van hoogste TA-ratio’s zijn als volgt:

1. Giana’s Sisters: 11.544
2. Unravel Two: 11.128
3. Gears Tactics: 8.397
4. Lonely Mountains Downhill: 7.521
5. Trails of the Blood Dragon: 6.785
6. Below: 6.519
7. Jumpjet Rex: 5.580
8. My Friend Pedro: 5.425
9. Superhot: 5.322
10. Wasteland 3: 5.066

Voor de mensen die niet weten wat TA-ratio betekent: https://www.trueachievements.com/n32457/ta-score
Verder is de site www.trueachievements.com echt een ideale site voor Xbox liefhebbers.

Meest “memorabele” achievements
Ik heb verder even nagedacht welke achievements me na al die jaren nog steeds goed bijstaan. De volgende vier kwamen vrij snel naar boven:
  • Gears of War. Seriously, kill 10.000 people in versus ranked matches.
Het coole aan deze achievement was, naast dat het een van de beste MP ervaringen is in mijn “game carriere”, je ook een gamerpicture kreeg na het behalen van de achievement. Toch een soort rewardsysteem wat ze uiteindelijk helemaal hebben laten varen. Iets wat ik echt jammer vind want ze kunnen er zoveel meer mee doen. Daarnaast had ik deze achievement nog op de ‘legit’ manier gehaald. De potjes waren in het begin namelijk 4 v 4 zonder respawnmogelijkheden. Pas bij de 1e paar DLC / contentupdates werden game modi geintroduceerd met respawn, waardoor je dus effectief veel meer kills kon maken in minder tijd. Gelukkig geeft Trueachievements niet aan hoeveel tijd ik in Gears of War heb gestopt…
  • The Orange Box (Half Life 2, episode 2). Little Rocket Man. Send the garden gnome into space.
Dit is een van de leukste achievements die ik ken. Je moest in het begin van episode 2 een tuinkabouter oppakken met als doel deze aan het einde van de episode in een raket te stoppen om hem dus de ruimte in te schieten. De hele episode moest je die tuinkabouter dus meenemen, waarbij je moest oppassen dat je deze tijdens een van de vele puzzels, tochtjes met voertuigen en gevechten niet kwijt raakt. Echt een hele leuke ervaring om te proberen en kan hem zeker aanraden.
  • Call of Duty 4 MW. Mile High Club. Sky dive to safety on veteran difficulty.
Ik heb denk ik niet eerder mee gemaakt dat euforie zo direct werd afgestraft door treurnis dan met deze achievement. Stel je eens voor. Uchiha tijntje was 2 uur+ bezig om deze achievement te halen. Bij iedere poging steeds dichter bij je doel, totdat je hem eindelijk dacht gehaald te hebben. Juichen van blijdschap, totdat je je realiseerde dat je toch nog echt die ene gijzelnemer moest killen met een headshot en in de confusion toch echt die ene gijzelaar headshotte… Oooh wat was ik toen chagrijnig… :) Uiteindelijk na nog vele pogingen later de achievement toch gehaald. Maar dat moment vergeet ik niet snel meer.
  • Trials Fusion, Speedcuber. Reach the 40th side of the cube on Cubicle Space.
Just gonna leave this…. YouTube: Trials Fusion - Speedcuber Achievement!
F*** you cube!

Prijsvraagje
En voor mensen die de moeite hebben genomen om dit lange verhaal te lezen en vanwege de leuke xbox community hier op tweakers heb ik een klein prijsvraagje bedacht. Lekker makkelijk, just for fun.

De vraag is: wat is de "koosnaam" van de 1e xbox controller die gebundeld werd met de OG Xbox?

Er kan er echter maar 1 de winnaar zijn en die zal random gekozen worden door een notaris, nou ja… een notaris…. Mijn vrouw die onpartijdig is. :P De winnaar kan kiezen uit 1 van de volgende games. Dit zijn games die toch wat minder bekend zijn maar wel het spelen waard. De lengte varieert van 3 tot 10 uur, zodat ze ook behapbaar zijn. :)
  • Sayonara Wild Heart
  • A short hike
  • Tails of Iron
  • Little Nightmares II
  • Inside
Het bepalen van de games was toch wel lastig, want ik heb even gekeken welke goede games niet in Gamepass zitten, maar dat is toch behoorlijk lastig ;)

Het antwoord kan in een DM gestuurd worden tot vanavond 12 uur. De DM moet het antwoord bevatten en je voorkeur voor de game en je gamertag, zodat ik de game digitaal kan giften. :)

TLDR
Al met al. Wat een gave 15 jaar achievements jagen. En mogen er nog veel volgen. Gelet op hoe het xbox platform zich heeft ontwikkeld heb ik daar erg veel vertrouwen in. Op naar de showcase in juni!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yonix schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 10:27:
[...]

Ghostrunner zou ik overslaan. Die heb ik geprobeerd op de Series X en dat liep niet zonder problemen.

[YouTube: Ghostrunner: PS5 vs Xbox Series X/S - 60fps/ Ray Tracing/ 120fps Tested!]
Zo zie je maar.
Was voor mij GOTY2020.
Eindelijk weer eens een originele game met de nodige uitdaging.
Vond het er toen trouwens al spectaculair uitzien, nog zonder de 60fps en raytracing update :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
uchiha tijntje schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 10:41:
Na ruim 20 jaar Xbox live en 15.5 jaar na mijn 1e achievement in Kameo: Elements of Power heb ik vandaag de 500.000 gamerscore bereikt. Een soort van ‘mijlpaal’ in mijn gamehistorie waarbij ik het wel de moeite waard vond om er eens wat dieper op in te duiken.

Achievements zijn eigenlijk maar een raar fenomeen, maar het heeft me vanaf de introductie tijdens de 360 generatie te pakken.

Mijn allereerste achievement voor de 360 was in Kameo: Elements of Power op 23 november 2006. Ik had niet direct de 360 nodig want ik had mijn PS2 nog als trouwe Playstation liefhebber. Moet je nagaan… :P Ook al vond ik achievements leuk, ik had toen niet eens zo vaak een volledige completion. Dat is pas gekomen bij de One generatie. Hieronder een overzicht van het totaal aan gespeelde games per generatie en het aantal waarvan ik deze op 100% heb gezet.

Easy completions
Het nadeel van het huidige achievement systeem is dat er zoveel ongelooflijke simpele games worden uitgebracht waar je in een half uurtje 1.000 of zelfs in sommige games 4.000 GS krijgt. Ook al heb ik zelf in al die tijd de nodige walking simulators of point en click games gespeeld, ik ben nooit echt bewust bezig geweest met het spelen van hele simpele games puur voor de gamerscore. De games zoals de NeoGeo of De Ratalaika reeks heb ik altijd bewust genegeerd. Daarom vind ik een site als True Achievement ook wel echt een mooie site, waarbij de TA-ratio altijd wel een redelijk goed beeld geeft van de ‘moeilijkheid’ van een achievement of een game. Hopelijk komt MS komende jaren met een grondige update van het achievement systeem. :)

Mijn TA ratio ligt rond de 2.05. Een redelijke gemiddelde, want de meeste games hebben een TA ratio van onder de 2. Zo heeft Star Wars Jedi Fallen Order of Psychonatauts 2, of helemaal actueel Yoku’s Island express (gwg van deze maand) allemaal een TA ratio van tussen de 1.94 – 1.96. Mijn top 10 van hoogste TA-ratio’s zijn als volgt:

Voor de mensen die niet weten wat TA-ratio betekent: https://www.trueachievements.com/n32457/ta-score
Verder is de site www.trueachievements.com echt een ideale site voor Xbox liefhebbers.

Ik heb verder even nagedacht welke achievements me na al die jaren nog steeds goed bijstaan. De volgende vier kwamen vrij snel naar boven:
Het coole aan deze achievement was, naast dat het een van de beste MP ervaringen is in mijn “game carriere”, je ook een gamerpicture kreeg na het behalen van de achievement. Toch een soort rewardsysteem wat ze uiteindelijk helemaal hebben laten varen. Iets wat ik echt jammer vind want ze kunnen er zoveel meer mee doen. Daarnaast had ik deze achievement nog op de ‘legit’ manier gehaald. De potjes waren in het begin namelijk 4 v 4 zonder respawnmogelijkheden. Pas bij de 1e paar DLC / contentupdates werden game modi geintroduceerd met respawn, waardoor je dus effectief veel meer kills kon maken in minder tijd. Gelukkig geeft Trueachievements niet aan hoeveel tijd ik in Gears of War heb gestopt…
  • The Orange Box (Half Life 2, episode 2). Little Rocket Man. Send the garden gnome into space.
Dit is een van de leukste achievements die ik ken. Je moest in het begin van episode 2 een tuinkabouter oppakken met als doel deze aan het einde van de episode in een raket te stoppen om hem dus de ruimte in te schieten. De hele episode moest je die tuinkabouter dus meenemen, waarbij je moest oppassen dat je deze tijdens een van de vele puzzels, tochtjes met voertuigen en gevechten niet kwijt raakt. Echt een hele leuke ervaring om te proberen en kan hem zeker aanraden.
Ik heb denk ik niet eerder mee gemaakt dat euforie zo direct werd afgestraft door treurnis dan met deze achievement. Stel je eens voor. Uchiha tijntje was 2 uur+ bezig om deze achievement te halen. Bij iedere poging steeds dichter bij je doel, totdat je hem eindelijk dacht gehaald te hebben. Juichen van blijdschap, totdat je je realiseerde dat je toch nog echt die ene gijzelnemer moest killen met een headshot en in de confusion toch echt die ene gijzelaar headshotte… Oooh wat was ik toen chagrijnig… :) Uiteindelijk na nog vele pogingen later de achievement toch gehaald. Maar dat moment vergeet ik niet snel meer.
F*** you cube!

Prijsvraagje
En voor mensen die de moeite hebben genomen om dit lange verhaal te lezen en vanwege de leuke xbox community hier op tweakers heb ik een klein prijsvraagje bedacht. Lekker makkelijk, just for fun.

De vraag is: wat is de "koosnaam" van de 1e xbox controller die gebundeld werd met de OG Xbox?

Er kan er echter maar 1 de winnaar zijn en die zal random gekozen worden door een notaris, nou ja… een notaris…. Mijn vrouw die onpartijdig is. :P De winnaar kan kiezen uit 1 van de volgende games. Dit zijn games die toch wat minder bekend zijn maar wel het spelen waard. De lengte varieert van 3 tot 10 uur, zodat ze ook behapbaar zijn. :)
  • Sayonara Wild Heart
  • A short hike
  • Tails of Iron
  • Little Nightmares II
  • Inside
Het bepalen van de games was toch wel lastig, want ik heb even gekeken welke goede games niet in Gamepass zitten, maar dat is toch behoorlijk lastig ;)

Het antwoord kan in een DM gestuurd worden tot vanavond 12 uur. De DM moet het antwoord bevatten en je voorkeur voor de game en je gamertag, zodat ik de game digitaal kan giften. :)

TLDR
Al met al. Wat een gave 15 jaar achievements jagen. En mogen er nog veel volgen. Gelet op hoe het xbox platform zich heeft ontwikkeld heb ik daar erg veel vertrouwen in. Op naar de showcase in juni!
Netjes, goed bezig, ik zelf ben op weg naar de 50.000 8)7 Heb sinds de Xbox 360 wel een Xbox console, maar altijd voor erbij en nooit echt met achievements / tophies bezig gewest, maar toch een hele nette prestatie _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
Vanavond begonnen aan Remnant: From the Ashes. Zocht een nieuwe game om 'Elden Ring' op te volgen en kwam deze toevallig tegen op Game Pass. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TvNdFxdbBo3hXkiqxu5REN8g_6U=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SgLBZYVTuyY5QWP40U2KYFca.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K9nFDolzzoCY7r_EwGXAPGYoODg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/y8IzHLosAcgsRY7WnK5NUvCe.png?f=fotoalbum_large

Eerste indruk? Pittig, maar tof sfeertje! Speelt een beetje weg als 'Outriders' en daar heb ik mij erg mee vermaakt destijds. (y) 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Yonix schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 23:41:
Vanavond begonnen aan Remnants of the Ashes. Zocht een nieuwe game om 'Elden Ring' op te volgen en kwam deze toevallig tegen op Game Pass. :)

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Eerste indruk? Pittig, maar tof sfeertje! Speelt een beetje weg als 'Outriders' en daar heb ik mij erg mee vermaakt destijds. (y) 8)
@justifire is heel blij met je :P Die is lyrisch over dit spel :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 8 mei 2022 @ 01:33:
[...]

Dark Souls with guns, wat valt er nog te wensen ? :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Weet niet precies hoever ik ben met Trek to Yomi (ik schat 3,5uuredit: 2:28 volgens de Xbox app) maar er komen ineens
spoiler:
zombies en vreemde spin beesten op de muren 8)7
, erg jammer. Breekt het voor mij een beetje merk ik.

Verder heb ik de lage framerate niet meer gehad na het eerste uur maar blijft de gameplay toch wel erg basic, zeker als je het vechten door hebt.

Al met al een geinige game maar ook blij dat ik er alleen indirect voor betaald heb. 7/10.

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 08-05-2022 08:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Yonix schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 23:41:
Vanavond begonnen aan Remnants of the Ashes. Zocht een nieuwe game om 'Elden Ring' op te volgen en kwam deze toevallig tegen op Game Pass. :)

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Bedankt voor de tip, ga ik zeker eens proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
Moet je hem zien, die had tijd te veel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nFo
  • Nu online

nFo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drakiesoft

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op zondag 8 mei 2022 @ 08:11:
[...]

Dark Souls with guns, wat valt er nog te wensen ? :P
Klinkt goed, download meteen maar even aangezet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Hierbij weer een linkje naar de games die deze week uitkomen.

https://www.trueachieveme...-releases-may-9th-to-15th

Volgens mij best een aantal goede games alleen niet echt mijn genres. Zo ziet Eiyuden Chronicle Rising er tof uit, maar ik trek het niet meer om 50+ uur in een jrpg te stoppen. Die tijden heb ik wel gehad. Als je die games nu in een uurtje of 20 zou kunnen uitspelen dan zou ik ze wel een kans willen geven.

@Timothy3000, haha zo zie je maar, wat voor de ene de charme is van de game is voor de ander een afknapper. :) Zo ben ik ook begonnen aan octopath traveler. De eerste uurtjes waren leuk, maar na een paar uur dacht ik… dit ga ik niet nog 50 uur doen. :)

Maar verder ben ik deze week toch bezig om Trek to Yomi uit te spelen en een begin te maken aan Loot River.

——

We hebben trouwens een winnaar van de prijsvraag :P @Snakefoodjah, ik zal vandaag Little Nightmare 2 giften :)

[ Voor 25% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-05-2022 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gelukkig kun je JRPG's niet in 20u uitspelen.... grinden en eindeloze sidequests is imo een groot gedeelte van de fun!!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:27
uchiha tijntje schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 10:41:

Easy completions

F*** you cube!

Prijsvraagje

• Sayonara Wild Heart
  • A short hike
  • Tails of Iron
  • Little Nightmares II
  • Inside

TLDR
Mooie mijlpaal! Op naar de 1 miljoen :P Heb je voor deze gelegenheid een speciale achievement bewaard waarmee je de 500k hebt gehaald?

Voor mij is het achievement/trophy hunten ook op de x360 begonnen. Dat was toen mijn main console naast de PS3. Daar hadden niet alle games trophies, dat werd later pas geintroduceerd. Toen overgestapt naar de PS4 als main console en ben me toen volledig gaan richten op trophies.

Mijn gamerscore zit volgens mij ergens rond de 95000. Eigenlijk wil ik nog wel een keer de 100k halen.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Raem schreef op zondag 8 mei 2022 @ 14:14:
[...]

Mooie mijlpaal! Op naar de 1 miljoen :P Heb je voor deze gelegenheid een speciale achievement bewaard waarmee je de 500k hebt gehaald?

Voor mij is het achievement/trophy hunten ook op de x360 begonnen. Dat was toen mijn main console naast de PS3. Daar hadden niet alle games trophies, dat werd later pas geintroduceerd. Toen overgestapt naar de PS4 als main console en ben me toen volledig gaan richten op trophies.

Mijn gamerscore zit volgens mij ergens rond de 95000. Eigenlijk wil ik nog wel een keer de 100k halen.
Nee had geen speciale achievement :). Zit al sinds 2010 ofzo (mortal kombat 3 is de aanstichter) in een situatie waarbij ik niet meer afgerond uitkom op een 0 of 5, waardoor ik ook niet echt op 500.000 kon uitkomen. Anders had ik dat wel geprobeerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
uchiha tijntje schreef op zondag 8 mei 2022 @ 01:33:
[...]

En terecht, want dit is het perfecte spel om 'Elden Rings' op te volgen. Ben blij dat ik 'm tegenkwam op Game Pass. (y)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DCNUcjwykfxve_9kThZSwojDYH4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yzmYPxRa1NrAQhsyHiZUOE28.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dM4aqih_w0NTpQ2mNRm8m1P8_gU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YDYGLbKwD8okDres4mi6yDZt.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-raCyP9bHh66dpjecQ0uijLYqOE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fDmKW28RQAotLpK0oh1XTF1k.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ByzqO7XJY-TaRgL93OzstoROiBQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oJjNmYPiiRW5mKsKJc8n5dMA.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7rbrnJ5DTqi_KJ6p_vlNzLqrtew=/800x/filters:strip_exif()/f/image/azThs340bVAyltE0vrzAVXMY.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dxk3brVESDDxkEghIjwXdhoSDaY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/07SRGBsZj0c0AhUwCs46FGqp.gif?f=user_large

Love it! O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-09 10:35
We hebben trouwens een winnaar van de prijsvraag :P @Snakefoodjah, ik zal vandaag Little Nightmare 2 giften :)
Top!
Dikke merci en nogmaals proficiat met de mooie mijlpaal die je bereikt hebt 👍🏻

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Yonix schreef op zondag 8 mei 2022 @ 15:01:
[...]

En terecht, want dit is het perfecte spel om 'Elden Rings' op te volgen. Ben blij dat ik 'm tegenkwam op Game Pass. (y)

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Love it! O+
spoiler:
Heb je zijn staart afgehakt voor de special weapon drop
?
spoiler:
Alle bazen hebben nl twee tot drie special drops, net als in Dark Souls

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 8 mei 2022 @ 11:23:
Hierbij weer een linkje naar de games die deze week uitkomen.

https://www.trueachieveme...-releases-may-9th-to-15th

Volgens mij best een aantal goede games alleen niet echt mijn genres. Zo ziet Eiyuden Chronicle Rising er tof uit, maar ik trek het niet meer om 50+ uur in een jrpg te stoppen. Die tijden heb ik wel gehad. Als je die games nu in een uurtje of 20 zou kunnen uitspelen dan zou ik ze wel een kans willen geven.

@Timothy3000, haha zo zie je maar, wat voor de ene de charme is van de game is voor de ander een afknapper. :) Zo ben ik ook begonnen aan octopath traveler. De eerste uurtjes waren leuk, maar na een paar uur dacht ik… dit ga ik niet nog 50 uur doen. :)

Maar verder ben ik deze week toch bezig om Trek to Yomi uit te spelen en een begin te maken aan Loot River.

——

Source of Madness ziet er wel interessant uit, wachten tot hij in Game Pass komt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
justifire schreef op zondag 8 mei 2022 @ 17:37:
[...]

spoiler:
Heb je zijn staart afgehakt voor de special weapon drop
?
spoiler:
Alle bazen hebben nl twee tot drie special drops, net als in Dark Souls
What you say? Dat wist ik niet. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Yonix schreef op zondag 8 mei 2022 @ 17:44:
[...]

What you say? Dat wist ik niet. |:(
Maakt de NG+ ook weer de moeite waard ;)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• drakiesoft
Lets go!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gPPI_QA5MjltUR1fqkwppu0TDO4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YDnKfOEjKkD6LV9LLZuVuZ5q.jpg?f=fotoalbum_large

Fake natuurlijk 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogierba
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 08:03
Starfield, Redfall, Forza, Hellblade 2 en Avowed durf ik wel met 100% zekerheid van te zeggen dat we daar iets van te zien gaan krijgen. Van de overige games op dat lijstje denk ik dat Contraband en Everwild ook wel even hun gezicht laten zien.

Verder weet ik zou snel even niet wat we nog kunnen verwachten aan games. Wat ik wel nog verder verwacht is 1 of meerdere hardware aankondigingen en dan bedoel ik niet weer een nieuwe standaard Xbox controller in een nieuwe kleurtje maar meer in de gedachten van nieuwe elite controller en een cloud stick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustFogMaxi
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-07 16:05

JustFogMaxi

zzzZzZZzZ

Toch even een mooie reminder van wat er nog gaat komen :9
Pagina: 1 ... 339 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord