Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
:fill(white):strip_exif()/f/image/58WAc7bE892SwhQSAgNq6TAA.png?f=user_large)
[ Voor 33% gewijzigd door Vagax op 29-04-2022 17:54 ]
Na het spelen van de beta en het lezen van de reviews kan ik niet anders dan constateren dat dit puur filler-content voor gamepass is…

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Komt redelijk overeen met het feit dat EA games 6 maanden na release in EA Play en dus Game Pass Ultimate gezet worden.
Release date van BF2042 was 19 november alweer (bron: https://en.wikipedia.org/wiki/Battlefield_2042) dus dat zou betekenen dat 19 mei hij op GamePass staat.
[ Voor 4% gewijzigd door hifigamefreak op 29-04-2022 19:28 . Reden: Maand van uitkomst uitrekenen ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Tsja, ik heb het zo’n 30 uur gespeeld na de release, maar ga het geen seconde meer spelen. Installeer dan BFV, 100 keer beter.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Is The Inner World te vergelijken met Machinarium ?Exactor it schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 20:41:
Yokus Island express is een vermakelijke metroid-like. Leuk stijltje en grappige gameplay met flipperkast elementen.
(ook aan @uchiha tijntje )
Ik denk vooral aan @uchiha tijntje want ik snap maar 4 woorden in die zin.justifire schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 23:01:
[...]
Is The Inner World te vergelijken met Machinarium ?
A little feature tweak today for Xbox Alpha and Alpha Skip Ahead Insiders: you can now reveal the information for secret achievements in the guide. This will also reveal them in the achievement tracker. (1/2)
— Eden Marie (@neonepiphany) 29 april 2022
(FYI, I doctored the second image to remove the mild spoiler) pic.twitter.com/WBnyu9E8wE
Ah mooi. Niet dat het echt wat uitmaakt maar fijn dat ik gewoon snel kan zien welke story achievements nog nodig zijn zonder Trueachievements te raadplegen.
Dat gezegd, MS kan beter ta kopen en dat in hun guide integreren, dan al die matige uitgevers die in tien jaar ongeveer 2 goede games uitgebracht hebben.
[ Voor 16% gewijzigd door Exactor it op 29-04-2022 23:13 ]
Jep, volgens mij wel. Heb zelf Machinarium niet gespeeld maar wel wat gameplay van gezien. Beide point and click adventures met beetje dezelfde art style.justifire schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 23:01:
[...]
Is The Inner World te vergelijken met Machinarium ?
——
TA zou wel erg tof zijn als die op een of andere manier een integratie zouden krijgen. Op de One hadden ze natuurlijk toen die app die je kon gebruiken voor guide in snap mode.
[ Voor 20% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-04-2022 23:24 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Zeker doen dan, erg toffe p&c game !uchiha tijntje schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 23:23:
[...]
Jep, volgens mij wel. Heb zelf Machinarium niet gespeeld maar wel wat gameplay van gezien. Beide point and click adventures met beetje dezelfde art style.

Als hij in Game Pass komt, dan wil ik hem wel een keer proberen.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Free trial : https://www.xbox.com/nl-n...chernobylite/9pg77hhn20hn
[ Voor 29% gewijzigd door justifire op 30-04-2022 13:05 ]
Mooi om te zien ook dat MS de hack om goedkoop aan gamepass te komen nog steeds niet dicht terwijl nu de nieuwe abonnementen van PS bijna live gaan Sony er meteen alles aan doet om mensen geen voordeel te geven
nieuws: Sony blokkeert stapelen van PlayStation-abonnementen tot juni
Ik ben gelukkig geen fanboy en kan van beide consoles genieten maar Xbox heeft met gamepass gewoon echt goed zijn zaakjes op orde, ik blijf mij soms verbazen dat er in het ps topic toch nog mensen zijn die aan gamepass een negatieve draai kunnen geven
[ Voor 74% gewijzigd door schumi1986 op 30-04-2022 13:22 ]
Verwijderd
Dat kan je ook omdraaien inschumi1986 schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 13:10:
Ik ben gelukkig geen fanboy en kan van beide consoles genieten maar Xbox heeft met gamepass gewoon echt goed zijn zaakjes op orde, ik blijf mij soms verbazen dat er in het ps topic toch nog mensen zijn die aan gamepass een negatieve draai kunnen geven
"Ik blijf me soms verbazen dat mensen geen negatieve punten over game-pass kunnen accepteren"
Mijn persoonlijke "Probleem" met game-pass is heel simpel.
- Het verdwijnen van titels uit het aanbod.
Hetzelfde als met Netflix of andere media aanbieders.
Zit je net lekker in een TV-Serie of Game, en word deze doodleuk eraf gegooid.
Begrijp me niet verkeerd, game-pass is nog steeds een geweldig iets en het aanbod is FAN-TAS-TISCH.
Ik heb gewoon liever iets daadwerkelijk in bezit dan dat ik het "Leen".
Game-Pass > PS-Plus voor de normale/casual gamers, geen discussie over mogelijk.
Maar, voor mij persoonlijk, is PS Plus meer dan prima omdat ik toch al mijn spellen koop.
Verwijderd
De opzet is dan ook dat gamepass geen echt alternatief mag zijn van games kopen. Je moet naast je lopend abonnement ook zoveel mogelijk geld stoppen in games/DLC en transactions.Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 13:31:
[...]
Dat kan je ook omdraaien in
"Ik blijf me soms verbazen dat mensen geen negatieve punten over game-pass kunnen accepteren"
Begrijp me niet verkeerd, game-pass is nog steeds een geweldig iets en het aanbod is FAN-TAS-TISCH.
Game-Pass > PS-Plus voor de normale/casual gamers, geen discussie over mogelijk.
Maar, voor mij persoonlijk, is PS Plus meer dan prima omdat ik toch al mijn spellen koop.
Als ik naar mezelf kijk in de praktijk dan heb ik dit jaar hooguit 3 of 4 uurtjes gamepass gebruikt omdat iedere game waar ik zin in heb er (op dat moment) niet opstaat. Geeft helemaal niks natuurlijk maar na mijn 3jaar gamepass ga ik mooi af en toe een maandje activeren ipv doorlopend.
Ik zou persoonlijk meer hebben aan een uitgebreid demo platform zodat ik even kan checken of een game mij bevalt voor aankoop. Ik ben een iemand die vol in een game duikt en na een tijdje een volgende game wil en niet zo iemand die het liefst 10 games per maand speelt.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2022 16:06 ]
https://forums.obsidian.n...ch-notes-for-update-0130/
Gelukkig blijven games wel erg lang op GP staan. Over het algemeen sowieso een jaar.Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 13:31:
[...]
Ik heb onderhand al talloze games gespeeld die ik anders had gekocht. Voor mij dus zeker wel een alternatief voor games kopen. Nu onlangs de nieuwe Life is Strange en Lost in Random bijvoorbeeld. Bewust gewacht tot de games op Gamepass stonden waar ik ze anders had aangeschaft.
Edit: Las net ook dat FIFA 22 blijkbaar volgende maand naar GP komt. Tof!
[ Voor 53% gewijzigd door Timothy3000 op 30-04-2022 17:59 ]
Verwijderd
To each their own, in the end.Timothy3000 schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 17:51:
[...]
Gelukkig blijven games wel erg lang op GP staan. Over het algemeen sowieso een jaar.En Microsoft exclusives staan er als het goed is wel gewoon voor "altijd" op
Ik heb onderhand al talloze games gespeeld die ik anders had gekocht. Voor mij dus zeker wel een alternatief voor games kopen. Nu onlangs de nieuwe Life is Strange en Lost in Random bijvoorbeeld. Bewust gewacht tot de games op Gamepass stonden waar ik ze anders had aangeschaft.
Edit: Las net ook dat FIFA 22 blijkbaar volgende maand naar GP komt. Tof!
Het gaat er voor mij ook helemaal niet om wat "beter" is.
Dat zal altijd een persoonlijke mening blijven, en mensen zullen het daar altijd mee oneens zijn.
Waar het mij omgaat, en waar het overal om zou moeten gaan.
"Wat werkt het beste voor jou" en "Waar heb jij het meeste plezier bij"
GamePass, PSplus, Netlix, HBO.
Who freaking cares?
Doe wat fijn is voor jou persoonlijk en probeer mensen niet te overtuigen van jouw persoonlijke voorkeur.
(Ik bedoel niet jou persoonlijk Timothy)
Je kan geen game-stream meer openen zonder dat het ergens over een console war gaat.
Geen game-site meer openen of het gaat over Playstation Vs. Xbox Vs. Nintendo.
Zelfs op websites zoals deze word je soms moe van het moddergooien. (waar ik mij zelf ook zo nu en dan per ongeluk schuldig aan heb gemaakt).
Wees blij dat we zoveel aanbod hebben en zoveel fantastische games.
En, laten we hopen dat Playstation en Xbox in de toekomst een goede samenwerking kunnen hebben.
Vijandigheid, gaat uiteindelijk alleen maar ten koste van ons allemaal als gamer.
(Live and let live... if only
[ Voor 3% gewijzigd door Timothy3000 op 30-04-2022 18:50 ]
Dus je probleem met Gamepass is dat games verdwijnen. Maar je koopt wel al je games. Waarom koop je dan niet die games die uit Gamepass verdwenen zijn met korting en je toch graag verder wil spelen? Het is niet zo dat de games niet meer te spelen zijn als in: echt compleet weg en niet alleen uit de Gamepass library.Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 13:31:
[...]
Dat kan je ook omdraaien in
Ik snap wat @schumi1986 bedoelt met een negatieve draai geven aan gamepass.
XBL: MRE Inc
Verwijderd
Dus, wat is dan het nut van game-pass voor mij als ik ze toch moet kopen?MRE-Inc schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 19:53:
[...]
Dus je probleem met Gamepass is dat games verdwijnen. Maar je koopt wel al je games. Waarom koop je dan niet die games die uit Gamepass verdwenen zijn met korting en je toch graag verder wil spelen? Het is niet zo dat de games niet meer te spelen zijn als in: echt compleet weg en niet alleen uit de Gamepass library.
Ik snap wat ... bedoelt met een negatieve draai geven aan gamepass.
Dan kan ik net zo goed wachten tot een goede aanbieding en ze dan aanschaffen.
Ik speel wat ik wil spelen, en niet wat beschikbaar is op game-pass.
Ik kijk wat ik wil kijken, en niet wat beschikbaar is op netflix.
Begrijp me niet verkeerd, ik begrijp het volkomen dat mensen gewoon lekker de gratis games afgaan en deze spelen.
Maar, dat is niet hoe ik game.
Ik speel 1 spel, en speel deze volledig uit voordat ik aan een andere begin.
Dus, geweldig dat ik de beschikking heb tot 100 gratis games, maar als de game waar IK interesse in heb er niet tussen staat, wat heeft het dan voor meerwaarde voor mij?
En soms kan ik vanwege werk een langere tijd niet gamen, als deze game dan vervolgens uit de game-pass gelazerd word, heeft het wederom voor MIJ geen meerwaarde.
Maar, nogmaals.
Als je gewoon lekker elke avond kan gamen en alles een klein beetje speelt en overal van houdt, dan ben ik het er totaal mee eens dat game-pass waanzinnig is.
En voor de casual games die niet teveel geld kan uitgeven, zal ik ook altijd Xbox+gamepass aanraden
-
En dit bedoel ik met mensen die niet kunnen accepteren dat iemand anders misschien een andere mening heeft.
Er is toch redelijk recent een release geweest met die 3 games in 1? Lijkt me dat ze die er dan gewoon op zetten?Zorroberner schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 17:56:
Over Game Pass gesproken, GTA San Andreas gaat er vanaf komende maand. Hoop dat ze die wisselen voor GTA III of VC.
Maar goed, als je nu nog geen GTA SA hebt gedaan, dan ligt dat niet aan gamepass...
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Klopt, maar die games zijn ook afzonderlijk te koop. En ze hadden GTA SA op gamepass gezet, en het beviel mij goed. Dus daarom hoop dat een van de andere drie er nu op komtMartinspire schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 20:24:
[...]
Er is toch redelijk recent een release geweest met die 3 games in 1? Lijkt me dat ze die er dan gewoon op zetten?
Maar goed, als je nu nog geen GTA SA hebt gedaan, dan ligt dat niet aan gamepass...
Hoop doet leven! Zelfs voor games die 18 jaar oud zijn.Zorroberner schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 21:48:
[...]
Klopt, maar die games zijn ook afzonderlijk te koop. En ze hadden GTA SA op gamepass gezet, en het beviel mij goed. Dus daarom hoop dat een van de andere drie er nu op komt
Ik hoop eigenlijk zelden op specifieke games in gamepass. Als ik iets wil spelen, doe ik dat gewoon. Je gamet maar één keer immers.
Ik doe dat ook, en dat is juist fijn met game pass.Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 20:22:
[...]
Ik speel 1 spel, en speel deze volledig uit voordat ik aan een andere begin.
Games staan er gemiddeld een jaar op en ik hou daardoor continue een soort van backlog, die ik één voor één op 1000G (probeer te) zet(-ten)
Meeste games staan binnen een week of twee tot vier wel op 1000G, waarna ze meteen van de schijf verwijderd worden, zal mij dan een zorg zijn dat ze van gamepass vertrekken.
Snap ik hoor. Maar ik kan de oude GTA’s ook nog op mijn ps2 spelen. Dus ik ga ze niet nog een keer kopen. Maar voor de 1000g gaan en met 60 fps spelen is wel een leuke perk via game pass, als ze daar op komen te staan.Exactor it schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 22:10:
[...]
Hoop doet leven! Zelfs voor games die 18 jaar oud zijn.
Ik hoop eigenlijk zelden op specifieke games in gamepass. Als ik iets wil spelen, doe ik dat gewoon. Je gamet maar één keer immers.
Ah zo. Ik doe ook meestal alle achievements maar bij GTA sla ik altijd over. Dat is soms nog erger dan Gears. 1000000 collectibles in een onderzeeër halen is niet aan mij besteed.Zorroberner schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 23:09:
[...]
Snap ik hoor. Maar ik kan de oude GTA’s ook nog op mijn ps2 spelen. Dus ik ga ze niet nog een keer kopen. Maar voor de 1000g gaan en met 60 fps spelen is wel een leuke perk via game pass, als ze daar op komen te staan.
Ben er helaas nog niet aan toe gekomen (voel me niet zo lekker en kids zijn ook ziek) maar wat tof dat je hem al hebt uitgespeeld. Was het goed te doen, of is het spel echt zo lastig als dat ik mij kan herinneren?G_Dragon schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 20:35:
@Nogne I did it!! Voor het eerst in me leven Digimon World 1 uitgespeeld, sinds mijn 9e probeerde ik het al. Hoe bevalt RetroArch bij jou?
PS/XBL: Nogne
Ah beterschap! Ik hoop dat het snel weer overgaat voor je, ik liep Maandag en Dinsdag ook eigenwijs met 39 graden op het werk..Nogne schreef op zondag 1 mei 2022 @ 06:20:
[...]
Ben er helaas nog niet aan toe gekomen (voel me niet zo lekker en kids zijn ook ziek) maar wat tof dat je hem al hebt uitgespeeld. Was het goed te doen, of is het spel echt zo lastig als dat ik mij kan herinneren?

Ja het spel is nog steeds zo moeilijk als vroeger, ik heb nu een aantal keer gehad dat ik mijn Champion aan het trainen was en hij opeens doodgaat terwijl hij happy en goed verzorgt was. Gelukkig had een save nadat die digivolvde naar die champion dus reload save om te kijken naar een iets andere aanpak en ja hoor hij ging toen niet dood. Zo probeer ik te ontdekken waardoor je Digimon snel doodgaat want daar ben ik nog nooit achtergekomen...
Tip: Maak gebruik van deze handige website.
[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 01-05-2022 10:24 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Oh ja, van de zomer ff Gears 5 completenExactor it schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 23:33:
[...]
Ah zo. Ik doe ook meestal alle achievements maar bij GTA sla ik altijd over. Dat is soms nog erger dan Gears. 1000000 collectibles in een onderzeeër halen is niet aan mij besteed.
Gamertag: timmie271
https://www.trueachieveme...e-releases-may-2nd-to-8th
De twee voor mij interessantste games komen tevens uit op Gamepass, namelijk:
En
Hopen dat ik het komende jaar de tijd heb om ze te spelen
Exact dezelfde games als waar ik naar uitkijkuchiha tijntje schreef op zondag 1 mei 2022 @ 11:49:
Hierbij een linkje naar de games die deze week uitkomen:
[YouTube: Loot River – Release Date Trailer]
En
[YouTube: Trek to Yomi - Gameplay Trailer]
De app op de telefoon geeft bij mij altijd 1 a 2 weken van te voren aan wat gaat verdwijnen van Game Pass, maar ik meen ergens gelezen te hebben dat Microsoft Xbox tot zelfs 2 maanden van de voren al communiceert.MRE-Inc schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 19:53:
[...]
Dus je probleem met Gamepass is dat games verdwijnen. Maar je koopt wel al je games. Waarom koop je dan niet die games die uit Gamepass verdwenen zijn met korting en je toch graag verder wil spelen? Het is niet zo dat de games niet meer te spelen zijn als in: echt compleet weg en niet alleen uit de Gamepass library.
Ik snap wat @schumi1986 bedoelt met een negatieve draai geven aan gamepass.
Gamepass games blijven toch echt wel 3-4 maanden minimaal beschikbaar voor de eindgebruiker. Je hebt genoeg tijd om een game die je echt wil spelen te spelen. Het is tevens geen vervanging van het "bezitten" van een gamelicentie. Als je iets langdurig wil spelen, moet je het gewoon kopen.Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 13:31:
[...]
Het snelle roterende is juist het mooie aan de service. Zo blijven er games die je wel wil spelen bijkomen en spellen die je niet wil spelen weggaan.
Hoe dan ook zit MS nu natuurlijk met de ActiBlizz deal, maar ik hoop niet dat ze nu zeer getalenteerde studio's gaan mislopen en dat Sony ermee vandaar gaat. Sony heeft Spidey al exclusive, eigenlijk kijken de Marvel games sowieso gewoon Sony only te zijn nu met ook Wolverine. Batman bij Xbox zie ik wel zitten, maar goed, dat is een wens van mij en ik zie dat niet snel gebeuren.
Feit is wel dat voor gamers overall Xbox de betere keuze is. De kans dat bepaalde games gewoon multiplatform blijven is groter dan bij Sony en daarnaast bieden zij veel meer opties voor mensen die geen console willen. De geïnteresseerden op dit moment zijn Sony, EA, Tencent, Take Two en MS las ik.
Als Sony bijvoorbeeld Netherealm zou kopen dan is het qua grote fighting games op Xbox wel gebeurd, niet dat dit mij heel veel boeit maar er zijn genoeg die dit niet leuk zullen vinden.
Verwijderd
Ik vind Sony/Xbox en Nintendo alle 3 wat saai en voorspelbaar worden momenteel.
Apple zou exact hetzelfde probleem hebben als elke partij die een nieuw console platform in leven zou willen roepen... Waar haal je genoeg games vandaan? Helemaal nu zowel Microsoft als Sony backwards compatibility hebben en dus een enorm aanbod aan games hebben kom je er denk ik niet mee weg om maar een handvol te bieden. En ik zie niet hoe Apple opeens veel meer games op hun platform zou kunnen krijgen. Niks is onmogelijk natuurlijk maar het zou zoveel geld kosten dat ik niet zo snel zie waarom Apple dat zou willen doen. En dan helemaal ook omdat Apple hardware ARM gebaseerd is en ze dus niet in de achtergrond zoiets kunnen doen als Valve op hun Steam os (Linux met wine/proton, kort door de bocht).Verwijderd schreef op zondag 1 mei 2022 @ 13:42:
Ik denk dat 1 partij de boel echt open zou kunnen breken met een volwassen console/gameplatform en dat is Apple. Een soort eigenzinnige Nintendo maar dan met krachtige (Apple) hardware icm het geld van Apple.
Gamertag: FinrazielNL
Nieuwe ontwikkelingen ben ik ook zeker niet tegen. Maar als dit zou betekenen dat zij bijvoorbeeld WB of een Capcom zouden kopen, dan moeten we NOG een console erbij halen om Monster Hunter en RE te kunnen spelen. Zie ik niet echt zitten. Tenzij Apple puur met streaming only zou komen, maar daar is het gewoonweg echt nog niet goed genoeg voor.Verwijderd schreef op zondag 1 mei 2022 @ 13:42:
Ik denk dat 1 partij de boel echt open zou kunnen breken met een volwassen console/gameplatform en dat is Apple. Een soort eigenzinnige Nintendo maar dan met krachtige (Apple) hardware icm het geld van Apple.
Ik zou er niet echt mee zitten als WB exclusief wordt voor een ander platform.devilsnight schreef op zondag 1 mei 2022 @ 13:30:
Hadden jullie het nieuws meegekregen dat WB bezig is met hun studio's te verkopen. Onduidelijk of de IP zoals Batman, Lego etc dan ook verkocht worden.
Hoe dan ook zit MS nu natuurlijk met de ActiBlizz deal, maar ik hoop niet dat ze nu zeer getalenteerde studio's gaan mislopen en dat Sony ermee vandaar gaat. Sony heeft Spidey al exclusive, eigenlijk kijken de Marvel games sowieso gewoon Sony only te zijn nu met ook Wolverine. Batman bij Xbox zie ik wel zitten, maar goed, dat is een wens van mij en ik zie dat niet snel gebeuren.
Feit is wel dat voor gamers overall Xbox de betere keuze is. De kans dat bepaalde games gewoon multiplatform blijven is groter dan bij Sony en daarnaast bieden zij veel meer opties voor mensen die geen console willen. De geïnteresseerden op dit moment zijn Sony, EA, Tencent, Take Two en MS las ik.
Als Sony bijvoorbeeld Netherealm zou kopen dan is het qua grote fighting games op Xbox wel gebeurd, niet dat dit mij heel veel boeit maar er zijn genoeg die dit niet leuk zullen vinden.
Wikipedia: List of Warner Bros. Interactive Entertainment video games
Als ik deze lijst bekijk heb ik in de afgelopen 17 jaar er slechts 4 games van gespeeld…
Super helden films en games mogen snel een stille dood sterven zodat ze over 10 jaar weer gereboot worden met eindelijk eens een echte creatieve impuls…
[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 01-05-2022 14:22 ]
Verwijderd
Kwaliteit ipv kwantiteit en een totaal andere weg bewandelen. Dit is natuurlijk niet zomaar geregeld maar als ik een echte kanshebber zie als vierde partij dan is het Apple. Zoals ik al aangaf, soort van Nintendo. In de zin van vol inzetten op eigen games. Maar dan met krachtige hardware. Geld is iets dat Apple zat heeft in ieder geval.Finraziel schreef op zondag 1 mei 2022 @ 13:57:
[...]
Apple zou exact hetzelfde probleem hebben als elke partij die een nieuw console platform in leven zou willen roepen... Waar haal je genoeg games vandaan? Helemaal nu zowel Microsoft als Sony backwards compatibility hebben en dus een enorm aanbod aan games hebben kom je er denk ik niet mee weg om maar een handvol te bieden. En ik zie niet hoe Apple opeens veel meer games op hun platform zou kunnen krijgen. Niks is onmogelijk natuurlijk maar het zou zoveel geld kosten dat ik niet zo snel zie waarom Apple dat zou willen doen. En dan helemaal ook omdat Apple hardware ARM gebaseerd is en ze dus niet in de achtergrond zoiets kunnen doen als Valve op hun Steam os (Linux met wine/proton, kort door de bocht).
Zou zomaar eens kunnen dat ze dit gaan doen wanneer streaming echt goed werkt. In combinatie met een soort Apple TV kastje oid.devilsnight schreef op zondag 1 mei 2022 @ 14:00:
[...]
Nieuwe ontwikkelingen ben ik ook zeker niet tegen. Maar als dit zou betekenen dat zij bijvoorbeeld WB of een Capcom zouden kopen, dan moeten we NOG een console erbij halen om Monster Hunter en RE te kunnen spelen. Zie ik niet echt zitten. Tenzij Apple puur met streaming only zou komen, maar daar is het gewoonweg echt nog niet goed genoeg voor.
En dan nog even dit; verdomme wat is Elden Ring een waanzinnige game.
Deze week begonnen.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2022 14:59 ]
Trek to Yomi keek ik ook wel naar uit ja, voor mij ook weer een goed voorbeeld waarom ik GamePass zo kan waarderen: Het spreekt mij aan maar verder geen idee of het wat voor mij is > Ik probeer het op gamepas > Bevalt het speel ik het uit, bevalt het niet gooi ik het net zo makkelijk aan de kantuchiha tijntje schreef op zondag 1 mei 2022 @ 11:49:
Hierbij een linkje naar de games die deze week uitkomen:
[YouTube: Loot River – Release Date Trailer]
En
[YouTube: Trek to Yomi - Gameplay Trailer]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dat "Nieuws" hoor ik al jaren eigenlijk, is het nu concreter dan eerst?devilsnight schreef op zondag 1 mei 2022 @ 13:30:
Hadden jullie het nieuws meegekregen dat WB bezig is met hun studio's te verkopen. Onduidelijk of de IP zoals Batman, Lego etc dan ook verkocht worden.
Imran Khan komt er mee en dat is wel een prima source. Die wist ook lang van te voren te melden dat Sony achter studio's aan ging die zich vaak associeerde met Xbox om dan timed deals te maken. En toen werd aangekondigd dat Ghostwire Tokyo en Deathloop oa timed exclusives waren. En hij heeft nog veel meer in het verleden gezegd wat waar was.Donstil schreef op zondag 1 mei 2022 @ 15:20:
[...]
Dat "Nieuws" hoor ik al jaren eigenlijk, is het nu concreter dan eerst?
WB is inderdaad al een tijdje op zoek, maar dit keer zijn er echt geïnteresseerde partijen waarmee waarschijnlijk deals gemaakt mee worden as we speak.
Aah oke, die bron ken ik verder niet maar hoor het al zolang inderdaad.devilsnight schreef op zondag 1 mei 2022 @ 15:26:
[...]
Imran Khan komt er mee en dat is wel een prima source. Die wist ook lang van te voren te melden dat Sony achter studio's aan ging die zich vaak associeerde met Xbox om dan timed deals te maken. En toen werd aangekondigd dat Ghostwire Tokyo en Deathloop oa timed exclusives waren. En hij heeft nog veel meer in het verleden gezegd wat waar was.
WB is inderdaad al een tijdje op zoek, maar dit keer zijn er echt geïnteresseerde partijen waarmee waarschijnlijk deals gemaakt mee worden as we speak.
Al moeten we nog maar zien of het kopen van dit soort studio's wel goed is op de lange termijn, op een gegeven moment wordt Microsoft te groot en dan heb je kans dat bepaalde deals niet door mogen gaan. Zou toch zonde zijn als Microsoft een goeie studio wil kopen en dat niet door kan gaan omdat ze WB studio's overgenomen hebben.
Ik schrik er van hoeveel spellen die ik gespeeld heb wel niet van WB zijnuchiha tijntje schreef op zondag 1 mei 2022 @ 14:19:
[...]
Ik zou er niet echt mee zitten als WB exclusief wordt voor een ander platform.
Als ik deze lijst bekijk heb ik in de afgelopen 17 jaar er slechts 4 games van gespeeld…
Super helden films en games mogen snel een stille dood sterven zodat ze over 10 jaar weer gereboot worden met eindelijk eens een echte creatieve impuls…
Mwa, dat is een lijst van wat ze gepublished hebben. Dat wil niet zeggen dat ze de studio ook bezitten. Bijvoorbeeld Supergiant games is echt niet van hun, zo te zien waren ze alleen de publisher voor Bastion.justifire schreef op zondag 1 mei 2022 @ 15:52:
[...]
Ik schrik er van hoeveel spellen die ik gespeeld heb wel niet van WB zijn
Moeilijk te zien hoeveel in die lijst nou echt door WB zelf gemaakt is.
Verwijderd
De kans dat games multiplatform blijven is het grootst als Sony en Microsoft beide WB niet koopt.devilsnight schreef op zondag 1 mei 2022 @ 13:30:
En wat betreft fighters, tekken soul calibur, marvel vs capcom etc zijn toch ook allemaal op xbox? Enige die exclusief voor PS is dat is street fighter volgens mij.
Overigens verwacht ik dat weinig games multiplatform blijven van de ontwikkelaars die Microsoft heeft overgenomen. Waarschijnlijk alleen COD, omdat anders de Activision-blizzard deal niet kan doorgaan. Alle bethesda games gaan ook gewoon exclusief worden.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2022 16:09 ]
Batman AA en AC waren fenomenaal, AK vond ik zelf helaas heel erg tegenvallen. De Lego games vind ik top, echt achter gekomen hoe fun die zijn al mag de QA echt wel beter.uchiha tijntje schreef op zondag 1 mei 2022 @ 14:19:
[...]
Ik zou er niet echt mee zitten als WB exclusief wordt voor een ander platform.
Het is meer dat ik de potentie vooral zie van een Rocksteady die echt plenty talent heeft. Het is wel afwachten hoe goed Suicide Squad wordt. Maar wellicht voor andere IP, of gewoon top quality third person action adventures, een genre wat Xbox echt heel erg mist nog steeds. Maar Monolith bekend van Condemned, Shadow of Mordor en Shadow of War die nu Wonder Woman maken zou ook zoiets kunnen doen voor Xbox.
Ik begrijp dat qua business is de ActiBlizz een bizar grote deal voor Xbox, maar als gamer geef ik echt al jaren niets meer om CoD en de studio's die Crash en Spyro trilogies maakte zitten allemaal op CoD. Eén grote CoD factory. Ik hoop echt dat Phil ervoor zal zorgen dat deze studio's weer andere dingen kunnen gaan doen, dan kan het interessant gaan worden. Dan is er nog Diablo, huge maar zelf ben ik geen mega fan en Overwatch en Wow.....nah.
Maar best veel WB studio's zijn bekend om games die ik echt kan waarderen en qua potentie voor Xbox is het voor mij zelf interessanter.
Het beste is inderdaad als Tencent ermee vandoor gaat, want zij hebben geen eigen console of streaming dienst. EA zou ook nog kunnen, Take Two. Maar het feit blijft dat als MS wel een paar studios zou kopen ze nog steeds leuke opties bieden voor mensen die geen console willen halen.Verwijderd schreef op zondag 1 mei 2022 @ 16:04:
[...]
De kans dat games multiplatform blijven is het grootst als Sony en Microsoft beide WB niet koopt.
En wat betreft fighters, tekken soul calibur, marvel vs capcom etc zijn toch ook allemaal op xbox? Enige die exclusief voor PS is dat is street fighter volgens mij.
Overigens verwacht ik dat weinig games multiplatform blijven van de ontwikkelaars die Microsoft heeft overgenomen. Waarschijnlijk alleen COD, omdat anders de Activision-blizzard deal niet kan doorgaan. Alle bethesda games gaan ook gewoon exclusief worden.
Verwijderd
Ben je alleen wel weer verplicht om een abonnement af te sluiten, daar zit ook niet iedereen op te wachten.devilsnight schreef op zondag 1 mei 2022 @ 16:21:
[...]
Batman AA en AC waren fenomenaal, AK vond ik zelf helaas heel erg tegenvallen. De Lego games vind ik top, echt achter gekomen hoe fun die zijn al mag de QA echt wel beter.
Het is meer dat ik de potentie vooral zie van een Rocksteady die echt plenty talent heeft. Het is wel afwachten hoe goed Suicide Squad wordt. Maar wellicht voor andere IP, of gewoon top quality third person action adventures, een genre wat Xbox echt heel erg mist nog steeds. Maar Monolith bekend van Condemned, Shadow of Mordor en Shadow of War die nu Wonder Woman maken zou ook zoiets kunnen doen voor Xbox.
Ik begrijp dat qua business is de ActiBlizz een bizar grote deal voor Xbox, maar als gamer geef ik echt al jaren niets meer om CoD en de studio's die Crash en Spyro trilogies maakte zitten allemaal op CoD. Eén grote CoD factory. Ik hoop echt dat Phil ervoor zal zorgen dat deze studio's weer andere dingen kunnen gaan doen, dan kan het interessant gaan worden. Dan is er nog Diablo, huge maar zelf ben ik geen mega fan en Overwatch en Wow.....nah.
Maar best veel WB studio's zijn bekend om games die ik echt kan waarderen en qua potentie voor Xbox is het voor mij zelf interessanter.
[...]
Het beste is inderdaad als Tencent ermee vandoor gaat, want zij hebben geen eigen console of streaming dienst. EA zou ook nog kunnen, Take Two. Maar het feit blijft dat als MS wel een paar studios zou kopen ze nog steeds leuke opties bieden voor mensen die geen console willen halen.
Yoku is een soort metroidvania waarbij je een kever bent die vastgebonden zit aan een flipperkast bal die je voort kunt duwen als een soort dungbeetle. Het eiland waar je doorheen gaat zit her en der vol met flippers en bumpers waardoor het spel op dat moment meer op een flipperkast lijkt. En het is geweldig! Ik heb er pas een paar uur in zitten, maar vooralsnog kan ik iedereen die ook maar iets heeft met metroidvania's en/of flipperen aanraden om de game te claimen en uit te proberen
Lego, lego en nog eens legojustifire schreef op zondag 1 mei 2022 @ 15:52:
[...]
Ik schrik er van hoeveel spellen die ik gespeeld heb wel niet van WB zijn
Gamertag: timmie271
Ik zie met name heeeel veel WB licenties die je kan gebruiken om games mee te maken. De Batman serie en Lego games op gamepass? Flinke catalogus. Harry Potter en nog tal van interessante franchises waar je hele vette dingen mee zou kunnen in de toekomst.devilsnight schreef op zondag 1 mei 2022 @ 13:30:
Zie het alleen nu niet bij MS gebeuren, zoals ook al aangegeven door anderen: de Activision/blizzard deal.
Heul veul vecht spellekkes
Verwijderd
Dat zijn echter allemaal licenties die niet meegaan bij een overname van die uitgever. Ze zijn geen eigenaar van die IP.Chrosser schreef op maandag 2 mei 2022 @ 00:16:
[...]
Ik zie met name heeeel veel WB licenties die je kan gebruiken om games mee te maken. De Batman serie en Lego games op gamepass? Flinke catalogus. Harry Potter en nog tal van interessante franchises waar je hele vette dingen mee zou kunnen in de toekomst.
Zie het alleen nu niet bij MS gebeuren, zoals ook al aangegeven door anderen: de Activision/blizzard deal.
Embracer Group has entered into an agreement to acquire studios Crystal Dynamics, Eidos-Montréal, Square Enix Montréal, & a catalogue of IPs including Tomb Raider, Deus Ex, Thief, Legacy of Kain & more than 50 back-catalogue games from Square Enix Holdings https://t.co/sqrQdav7Be
— Wario64 (@Wario64) 2 mei 2022
Embracer Group AB (“Embracer”) has entered into an agreement to acquire the development studios Crystal Dynamics, Eidos-Montréal, Square Enix Montréal, and a catalogue of IPs including Tomb Raider, Deus Ex, Thief, Legacy of Kain and more than 50 back-catalogue games from SQUARE ENIX HOLDINGS CO., LTD. (“Square Enix Holdings”). In total, the acquisition includes ~1,100 employees across three studios and eight global locations. The total purchase price amounts to USD 300 million on a cash and debt free basis, to be paid in full at closing. Embracer has secured additional long-term debt funding commitments for this and other transactions in the pipeline. The company today reiterates its current Operational EBIT forecast for FY 21/22, FY 22/23, and FY 23/24. The transaction is subject to various regulatory and other external approvals and is expected to close during the second quarter of Embracer’s financial year 22/23 (July-September 2022).
Zo dan!devilsnight schreef op maandag 2 mei 2022 @ 08:50:
Crazy dit. En dit is niet duur voor al die studio's en IP.
[Twitter]
[...]
Embracer Group AB (formerly Nordic Games Licensing AB and THQ Nordic AB) is a Swedish video game and media holding company based in Karlstad.
De Gold Games stellen sinds de introductie van Gamepass ook echt helemaal niets meer voor. Je zag direct de omslag.Finraziel schreef op zondag 1 mei 2022 @ 17:51:
Ik moet zeggen dat ik de gold games tegenwoordig vaak gewoon vergeet te claimen omdat het niet echt interessant meer is naast gamepass en ik zelden nog goede games er in zie. De line-up deze maand zei me ook niet zoveel maar toevallig dat ik van de week op mijn Steam deck op zoek was naar iets luchtigs als afwisseling tussen Sekiro en Slay the Spire en min of meer willekeurig Yoku's Island Express installeerde. In mijn hoofd had ik daar iets als Yooka-Laylee van gemaakt, die ik niet gespeeld heb maar me om een of andere reden ook niet echt aanspreekt. Maar dat is het dus helemaal niet...
Yoku is een soort metroidvania waarbij je een kever bent die vastgebonden zit aan een flipperkast bal die je voort kunt duwen als een soort dungbeetle. Het eiland waar je doorheen gaat zit her en der vol met flippers en bumpers waardoor het spel op dat moment meer op een flipperkast lijkt. En het is geweldig! Ik heb er pas een paar uur in zitten, maar vooralsnog kan ik iedereen die ook maar iets heeft met metroidvania's en/of flipperen aanraden om de game te claimen en uit te proberen
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Want dan bouw ik een feest.
[ Voor 7% gewijzigd door devilsnight op 02-05-2022 09:22 ]
Wil dan wel graag een uitnodiging voor de feest 🤪devilsnight schreef op maandag 2 mei 2022 @ 09:19:
Dit betekent dat we ongetwijfeld de terugkeer van Deus Ex gaan zien, nieuwe Tomb Raider game is al in de maak. Please laat er een nieuwe Legacy of Kain komen en zouden ze ook Sleeping Dogs IP hebben?
Sleeping Dogs was een geweldig spel, hoop inderdaad dat ze daar een nieuwe van gaan maken.devilsnight schreef op maandag 2 mei 2022 @ 09:19:
Dit betekent dat we ongetwijfeld de terugkeer van Deus Ex gaan zien, nieuwe Tomb Raider game is al in de maak. Please laat er een nieuwe Legacy of Kain komen en zouden ze ook Sleeping Dogs IP hebben?
Daarom is het prima dat Sony ermee vandoor gaat.uchiha tijntje schreef op maandag 2 mei 2022 @ 09:58:
Met deze deal wordt Square Enix voor mij echt totaal niet meer interessant. De voor mij beste subsidiaries incl. IP's zijn dan weg onder de vlag van Square Enix. Het enige wat overblijft zijn de Final Fantasies en de Kingdom Hearts, etc die in mijn optiek echt compleet downhill zijn gegaan het afgelopen decenium.
Ik zie dit absoluut gebeuren en prima, FF kregen we toch al niet meer op Xbox. Het is alleen jammer van Dragon Quest die we nu wel eindelijk hebben.
Inderdaad. FF7 remake konden we volgens mij toch al op onze buik schrijven dus blijft er inderdaad niks meer over dat me intereseert. Niet in de laatste plaats omdat Kindom Hearts toch al de meest belachelijke storyline hanteert waar niet in te komen is.uchiha tijntje schreef op maandag 2 mei 2022 @ 09:58:
Met deze deal wordt Square Enix voor mij echt totaal niet meer interessant. De voor mij beste subsidiaries incl. IP's zijn dan weg onder de vlag van Square Enix. Het enige wat overblijft zijn de Final Fantasies en de Kingdom Hearts, etc die in mijn optiek echt compleet downhill zijn gegaan het afgelopen decenium.
Geef mij maar een Tombraider en Deus Ex
Maar sluit me bij de rest aan, Tomb Raider
Ik ben bang dat Nomura het zelf ook niet meer zo goed weet wat hij nu elke keer weer met het verhaal aanmoet. Ondanks dat blijven het vermakelijke games met leuke Disney personages en werelden waar ik van kan blijven genieten. Het vierde deel ga ik dan ook zeker spelen, maar voor het verhaal op zich doe ik het niet meer. Daarvoor is het mij nooit echt duidelijk, plus de enorm goede verhaal vertelling *kuch kuch* maakt het ook niet memorabel dat je het elke keer weer na x zoveel jaar even zo oppakt. We zullen we zien wat het vierde deel gaat brengen. Ik kijk er in ieder geval best naar uit!
Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
here's the Fisher Price Xbox controller in action!
— Rudeism (@rudeism) 1 mei 2022
let me know what games you'd like to see me play with it
and thanks to @Wario64 for the off-hand joke that inspired me to make this happen 😂 pic.twitter.com/3OETvcsEsI
Ze hebben ook nog wel een aantal goede jrpgs op de Switch uitgebracht hoor.devilsnight schreef op maandag 2 mei 2022 @ 10:26:
[...]
Daarom is het prima dat Sony ermee vandoor gaat.
Ik zie dit absoluut gebeuren en prima, FF kregen we toch al niet meer op Xbox. Het is alleen jammer van Dragon Quest die we nu wel eindelijk hebben.
https://www.xbox.com/nl-N.../xbox-adaptive-controller
We zoeken opties voor iemand met parkinson.
[ Voor 6% gewijzigd door PepieNL op 02-05-2022 11:41 ]
Nog meer reden om snel die Studio’s en IP’s weg te halen bij dit zinkend schip (creatief gezien, financieel moet zich dat nog uitwijzen..devilsnight schreef op maandag 2 mei 2022 @ 12:03:
SE's beslissing om de studio's en IP te verkopen is omdat ze zich gaan richten op Blockchain en NFT.
https://www.logitechg.com...cessories.943-000339.htmlPepieNL schreef op maandag 2 mei 2022 @ 11:40:
Iemand goeie tips waar accesoires (zoals een thumbstick e.d.) voor deze jongen te vinden zijn ?
https://www.xbox.com/nl-N.../xbox-adaptive-controller
We zoeken opties voor iemand met parkinson.
Zoiets?
Dank! Die hadden we al maar evengoed bedankt voor het meedenken.
https://oneswitch.org.uk/shop.php verkoopt ook een hoop, die kreeg ik via een PM.
In Nederland weinig te vinden.. gaat meestal via stichtingen e.d.
In UK vond ik ook deze nog: https://www.ibzstore.com/?category_id=14597777PepieNL schreef op maandag 2 mei 2022 @ 13:03:
[...]
Dank! Die hadden we al maar evengoed bedankt voor het meedenken.
https://oneswitch.org.uk/shop.php verkoopt ook een hoop, die kreeg ik via een PM.
In Nederland weinig te vinden.. gaat meestal via stichtingen e.d.
In de US Microsoft Store zijn de onderdelen ook te bestellen, maar in de NL Microsoft Store niet, vreemd genoeg...
[ Voor 12% gewijzigd door Powder Toastman op 02-05-2022 13:19 ]
Leuke Tim Burton achtige sfeer, zitten leuke dingen in het verhaal ook. Na een paar uur begonnen de vele battles mij wel te irriteren. Het is een leuk concept met de kaarten, maar echt geweldig is de combat niet. Je krijgt later in de game ook echt vaak dat er teveel enemies in een te kleine arena worden gedropt en het zorgde ervoor dat ik uiteindelijk battle difficulty lekker op easy heb geflikkerd.
Ook had ik het na een tijdje wel gezien met de nogal samey omgevingen, het helpt ook niet echt dat het constant nacht was. Wel genoeg interessante NPCs om onderweg mee te praten voor side questjes. Als ik deze quests niet had gedaan had de game wellicht qua speelduur precies genoeg geweest voor me, maar omdat ik die side stuff wel deed duurde het me uiteindelijk iets te lang.
Hoe lang deed je erover? Ik vind het tot nu toe best leuk (maar vreesde al voor wat eentonigheid), maar mede door jou verhaal twijfel ik om ermee door te gaan..devilsnight schreef op maandag 2 mei 2022 @ 14:26:
Lost in Random uitgespeeld.
Leuke Tim Burton achtige sfeer, zitten leuke dingen in het verhaal ook. Na een paar uur begonnen de vele battles mij wel te irriteren. Het is een leuk concept met de kaarten, maar echt geweldig is de combat niet. Je krijgt later in de game ook echt vaak dat er teveel enemies in een te kleine arena worden gedropt en het zorgde ervoor dat ik uiteindelijk battle difficulty lekker op easy heb geflikkerd.
Ook had ik het na een tijdje wel gezien met de nogal samey omgevingen, het helpt ook niet echt dat het constant nacht was. Wel genoeg interessante NPCs om onderweg mee te praten voor side questjes. Als ik deze quests niet had gedaan had de game wellicht qua speelduur precies genoeg geweest voor me, maar omdat ik die side stuff wel deed duurde het me uiteindelijk iets te lang.
Vind het verhaal en de sfeer wel echt vet!
Volgens de stats in de Xbox app heb ik er 16 uur over gedaan. Maar dat kan ook Incl. wat idle tijd zijn geweest.JDL15 schreef op maandag 2 mei 2022 @ 14:30:
[...]
Hoe lang deed je erover? Ik vind het tot nu toe best leuk (maar vreesde al voor wat eentonigheid), maar mede door jou verhaal twijfel ik om ermee door te gaan..
Vind het verhaal en de sfeer wel echt vet!
Het klinkt niet lang, maar als de omgevingen niet divers genoeg zijn, de combat begint te irriteren.....tja, dan begint het al gauw te lang te duren, haha.
Hmm nog niet eerder van gehoord. Flink leentje buur gespeeld, maar als ze het goed hebben uitgewerkt is dat prima uiteraard! Voor een nieuwe “souls game” kijk ik vooral uit naar Ashen 2.
[ Voor 91% gewijzigd door snmght op 02-05-2022 17:30 ]
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Verkeerd topic?snmght schreef op maandag 2 mei 2022 @ 16:59:
Niemand die op Xbox een Great Stars kan missen? Wil er Rivers of Blood voor teruggeven eventueel of something else maar heb niet zo veel unique weapons op dit karakter.
[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-05-2022 17:24 ]
Helemaal gelijk!uchiha tijntje schreef op maandag 2 mei 2022 @ 17:24:
[...]
Verkeerd topic?Neem aan dat je Elden Ring speelt
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Mortal Shell vibesuchiha tijntje schreef op maandag 2 mei 2022 @ 16:51:
[...]
Hmm nog niet eerder van gehoord. Flink leentje buur gespeeld, maar als ze het goed hebben uitgewerkt is dat prima uiteraard! Voor een nieuwe “souls game” kijk ik vooral uit naar Ashen 2.
Tegenwoordig is zowat ieder spel een souls-like dus ik wacht eerst de reviews wel even af.
Wat geen soulslike is is Bugsnax! Ben er aan begonnen en vind het wel grappig maar of ik het ga uitspelen is wel de vraag. Best een lange game volgens mij. Een beetje een first person Viva Pinata vibe krijg ik erbij.justifire schreef op maandag 2 mei 2022 @ 17:30:
[...]
Mortal Shell vibes![]()
Tegenwoordig is zowat ieder spel een souls-like dus ik wacht eerst de reviews wel even af.
Lijkt mij totaal niets.uchiha tijntje schreef op maandag 2 mei 2022 @ 18:27:
[...]
Wat geen soulslike is is Bugsnax! Ben er aan begonnen en vind het wel grappig maar of ik het ga uitspelen is wel de vraag. Best een lange game volgens mij. Een beetje een first person Viva Pinata vibe krijg ik erbij.
Is het al 5 mei ?
Het was niet voor niets een timed exclusive dus het moet toch wel de moeite waard zijn lijkt me!
Gelukkig deze week een korte werkweek, dus 5 mei is precies de donderdag!

Valt wel mee hoor. 20-25 uur als je voor 100% gaat, incl. de uitbreiding.uchiha tijntje schreef op maandag 2 mei 2022 @ 18:27:
[...]
Wat geen soulslike is is Bugsnax! Ben er aan begonnen en vind het wel grappig maar of ik het ga uitspelen is wel de vraag. Best een lange game volgens mij. Een beetje een first person Viva Pinata vibe krijg ik erbij.
Voor een game als Bugsnax vind ik dat nog wel een behoorlijke tijdRaem schreef op maandag 2 mei 2022 @ 19:24:
[...]
Valt wel mee hoor. 20-25 uur als je voor 100% gaat, incl. de uitbreiding.
Dit topic is gesloten.
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |