Deathloop zal denk ik wel in september komen, maar wellicht DLC timed. En tja. Het timed exclusief houden van grotere games vind ik sowieso een zwaktebod. Maarja, die games komen vanzelfdevilsnight schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 22:28:
[...]
Dat is Sony he, die wil het gelijk een jaar exclusive hebben. En er staat "likely" , het is nog niet eens 100% zeker. We dachten dat we FF7R ook zouden krijgen en toen werd de exclusivity deal ineens verlengd door de PS5 upgrade.
Net als Deathloop, ik zou graag willen uitkijken naar het spelen van de game september dit jaar, maar ja, de deal zorgt ervoor dat hier niets over vrijgegeven mag worden. En schijnbaar heeft XboxEra moderator Nick gezegd dat hij achter iets is gekomen qua deze deal wat niet fijn is. Dus september release is alles behalve een feit nog.
Had toch echt graag gezien dat MS de deals geannuleerd had, zal vast niet goedkoop geweest zijn (voor hun een zakcentje) en misschien een heel gedoe, maar damn.
—-
Opvolger van Deliver us the moon is bekend gemaakt.
Deliver us Mars:
Volgens mij van een Nederlandse studio. Deliver us the Moon vond ik een toffe game en zag er grafisch ook wel indrukwekkend uit als ik het me goed herinner.
[ Voor 18% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-03-2022 02:12 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.