Acties:
  • +3 Henk 'm!
devilsnight schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 22:28:
[...]

Dat is Sony he, die wil het gelijk een jaar exclusive hebben. En er staat "likely" , het is nog niet eens 100% zeker. We dachten dat we FF7R ook zouden krijgen en toen werd de exclusivity deal ineens verlengd door de PS5 upgrade.

Net als Deathloop, ik zou graag willen uitkijken naar het spelen van de game september dit jaar, maar ja, de deal zorgt ervoor dat hier niets over vrijgegeven mag worden. En schijnbaar heeft XboxEra moderator Nick gezegd dat hij achter iets is gekomen qua deze deal wat niet fijn is. Dus september release is alles behalve een feit nog.

Had toch echt graag gezien dat MS de deals geannuleerd had, zal vast niet goedkoop geweest zijn (voor hun een zakcentje) en misschien een heel gedoe, maar damn.
Deathloop zal denk ik wel in september komen, maar wellicht DLC timed. En tja. Het timed exclusief houden van grotere games vind ik sowieso een zwaktebod. Maarja, die games komen vanzelf :)

—-

Opvolger van Deliver us the moon is bekend gemaakt.

Deliver us Mars:

Volgens mij van een Nederlandse studio. Deliver us the Moon vond ik een toffe game en zag er grafisch ook wel indrukwekkend uit als ik het me goed herinner.

[ Voor 18% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-03-2022 02:12 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Snakefoodjah schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 21:51:
Weet niet of het hier al ergens stond:

Ghostwire blijkbaar pas volgend jaar op Xbox 👎🏻

[Afbeelding]

[...]
Dat is geen officieel account van Microsoft hè, is gewoon speculatie.
Tegelijk lijkt het mij erg onwaarschijnlijk dat de exclusiviteit verlengd zou worden zoals @devilsnight zegt. Dat kan Sony niet op eigen houtje doen, daar moet Microsoft dan wel mee akkoord gaan en waarom zouden ze dat doen.
We weten niet hoe lang de exclusiviteit is maar als het langer dan een jaar zou zijn dan denk ik dat je eigenlijk al snel naar gewoon full exclusive zou gaan en dan had Sony daar wel mee geschermd.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 00:56:
[...]

Deathloop zal denk ik wel in september komen, maar wellicht DLC timed. En tja. Het timed exclusief houden van grotere games vind ik sowieso een zwaktebod. Maarja, die games komen vanzelf :)

—-

Opvolger van Deliver us the moon is bekend gemaakt.

Deliver us Mars:

[YouTube: Deliver Us Mars Reveal Trailer]

Volgens mij van een Nederlandse studio. Deliver us the Moon vond ik een toffe game en zag er grafisch ook wel indrukwekkend uit als ik het me goed herinner.
Deliver us the Moon was zeker gaaf, heb me daar goed mee vermaakt. Gaf me ook hele dikke Starfield vibes. Als deze nou nog voor Starfield komt, kunnen we helemaal in de sfeer komen voor Starfield. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:10
Ik heb sinds kort iets vreemds.
Als ik mn xbox series x aanzet dan heb ik regelmatig dat hij op de allerlaagste resolutie staat. 480p dacht ik.
Games starten ook op bij de lage resolutie.
Als ik hem dan standby zet en weer aan is het beeld weer normaal.

Iemand ervaring met dit? Hij staat normaal op 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Snakefoodjah schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 21:51:
Weet niet of het hier al ergens stond:

Ghostwire blijkbaar pas volgend jaar op Xbox 👎🏻

[Afbeelding]

[...]
Er gaan geruchten dat Starfield naar maart 2023 gaat waar ik wel echt enorm van baal. Is toch wel de titel waar ik het meeste naar uit kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
  • Laatst online: 13:30
mike0001 schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 08:49:
Als ik mn xbox series x aanzet dan heb ik regelmatig dat hij op de allerlaagste resolutie staat. 480p dacht ik.

Aangesloten op een LG tv?
Verwisselen van input of de tv een keer uitzetten helpt,

Hier gebeurd het maar heel sporadisch een keer, en lijkt het aan de tv te liggen (heb het probleem nog niet gezien als ik een monitor aansluit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009

Polariteit

Fietsende fotografeur

Ik heb dit sporadisch, en dan vooral als ik de xbox net iets eerder aangezet heb als de tv en die nog niet volledig is opgestart. Tv aan en uit lost het dan op.

Edit: Lg-tv...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
dragoncry schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 09:17:
[...]

Aangesloten op een LG tv?
Verwisselen van input of de tv een keer uitzetten helpt,

Hier gebeurd het maar heel sporadisch een keer, en lijkt het aan de tv te liggen (heb het probleem nog niet gezien als ik een monitor aansluit)
LG idd.
Dan weet ik dat het niet aan de Xbox ligt. Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 14:54

Tot noch toe twee keer gehad, en xbox sinds launch.
Inderdaad, een keer de TV aan en uit helpt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog nooit meegemaakt op mijn LG. Ik zet mijn tv altijd eerst aan en wat later gaat de XsX aan misschien voorkom je hiermee handshake problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kenny_026 schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 08:52:
[...]

Er gaan geruchten dat Starfield naar maart 2023 gaat waar ik wel echt enorm van baal. Is toch wel de titel waar ik het meeste naar uit kijk.
Wat is de bron?

Kan me dit echt niet voorstellen, zeker niet na hoe zeker Todd Howard klonk eind vorig jaar nog en bij E3 tijdens een interview op een vraag hoe zeker ze over de releasedatum waren zei hij dat hij het niet zo vroeg zou aankondigen anders.

En daarnaast zou Xbox werkelijk geen enkele exclusive hebben dit jaar, want zo zeker ben ik juist niet over Redfall.

[ Voor 10% gewijzigd door devilsnight op 25-03-2022 10:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
devilsnight schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 10:11:
[...]

Wat is de bron?

Kan me dit echt niet voorstellen, zeker niet na hoe zeker Todd Howard klonk eind vorig jaar nog en bij E3 tijdens een interview op een vraag hoe zeker ze over de releasedatum waren zei hij dat hij het niet zo vroeg zou aankondigen anders.

En daarnaast zou Xbox werkelijk geen enkele exclusive hebben dit jaar, want zo zeker ben ik juist niet over Redfall.

Ik hoop dat het een vals gerucht is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kenny_026 schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 10:17:
[...]

[Twitter]

Ik hoop dat het een vals gerucht is.
Oh hij, hij heeft volgens mij nog nooit een legit leak gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 12:17
[...]

Wat is de bron?

Nouja goed. Er is al zoveel uitgesteld de afgelopen jaren, ook als het "nu echt zeker" was. Dus het kan zomaar.

We hebben ook nog helemaal niks van de game gezien, geen gameplaybeelden noppes. Alleen een in engine teaser en wat developers verhalen. Geeft ook niet echt vertrouwen imo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:55
FrankoNL schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 10:43:
[...]

Nouja goed. Er is al zoveel uitgesteld de afgelopen jaren, ook als het "nu echt zeker" was. Dus het kan zomaar.

We hebben ook nog helemaal niks van de game gezien, geen gameplaybeelden noppes. Alleen een in engine teaser en wat developers verhalen. Geeft ook niet echt vertrouwen imo.
Wat vrij normaal is voor de grote Bethesda games, want die laten nooit veel zien van te voren. Maar ja we leven in een tijd dat alles kan uitgesteld worden en liever dat dan een buggy mess. Genoeg games en als dat onze grootste problemen zijn dan gaat het iig goed met ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FrankoNL schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 10:43:
[...]

Klopt, echt niets is zeker totdat je het echt speelt. Zelfs de releasedatum bij E3 is nog steeds geen 100% garantie, maar fuck zeg, ik hoop gewoon dat ie wel komt. Qua grote exclusives heeft Xbox al echt niet veel dit jaar.

Wat Beakz al zei, dit is Bethesda eigen. Gameplay tonen in hetzelfde jaar als release. Sinds Fallout 4 doen ze dat zo. Dat is gelukkig geen indicatie voor een delay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tegen de tijd dat de echte XsX top titels tevoorschijn komen dan is mijn 3jaar gamepass 1 euro trucje afgelopen. Gelukkig hebben we perfect dark nog. :+

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2022 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Wat is de bron?

Scorn komt nog in oktober dit jaar. Niet van xbox game studio's maar wel een exclusive. Dat is een game waar ik weer naar uit kijk.

Maar wellicht is maart 2023 beter, omdat ze wellicht in november te veel last krijgen van hogwarts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toshirou
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:33

Toshirou

Vinyl Surfer

Die Hogwarts game ziet er echt wel erg goed uit en is echt heel sfeervol. De sfeer van de films zit er goed in maar gelukkig uitgezonderd van wat cameo's is het een heel eigen verhaal. Geen Harry Potter en metgezellen maar een heel eigen verhaal. Ik kijk behoorlijk naar deze game uit! Maar laat ze gewoon de game afleveren met kwaliteit en indien nodig in begin 2023 uitbrengen.

Ik zit niet te wachten op tientallen patches met save state breaking bugs. Zoals helaas nu steeds vaker voorkomt.

Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 20:25
Mijn elite v2 gaat straks naar Frankfurt (RB doet het niet goed). Hoe hebben anderen hem verpakt? In de doos waar hij in kwam? Die krijg ik niet terug gok ik zo maar. Kan iemand dat bevestigen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragoncry
  • Laatst online: 13:30
Exactor it schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 12:39:
Mijn elite v2 gaat straks naar Frankfurt (RB doet het niet goed). Hoe hebben anderen hem verpakt? In de doos waar hij in kwam? Die krijg ik niet terug gok ik zo maar. Kan iemand dat bevestigen?
Gewoon degelijk verpakking, originele verpakking krijg je niet terug, dus als je die wil bewaren zal je de controller in een ander doos moeten verzenden :)

edit:

Van MS kreeg ik hem terug in een niet speciaal of MS specifieke doos

[ Voor 8% gewijzigd door dragoncry op 25-03-2022 12:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
devilsnight schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 11:15:
[...]

Klopt, echt niets is zeker totdat je het echt speelt. Zelfs de releasedatum bij E3 is nog steeds geen 100% garantie, maar fuck zeg, ik hoop gewoon dat ie wel komt. Qua grote exclusives heeft Xbox al echt niet veel dit jaar.

Wat Beakz al zei, dit is Bethesda eigen. Gameplay tonen in hetzelfde jaar als release. Sinds Fallout 4 doen ze dat zo. Dat is gelukkig geen indicatie voor een delay.
Ik ook, deze game, elder scrolls en mass effect steken torenhoog bij de rest van de games uit voor mij. Dat zijn de games waar je een weekje vrij voor neemt zeg maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Doos + kranten.
Nieuwe werd bezorgd in een simpele bubbeltjesenveloppe :7

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gisteren Guardians of the Galaxy uitgespeeld. Overall wel een vermakelijke game. De game had echter wel 5 uur korter mogen duren. Heb er 17.5 uur over gedaan. De combat en de puzzel/platformelementen gingen me wat te lang door om het verfrissend te houden op het einde. Heb ook vooral doorgespeeld vanwege de characters en de onderlinge “banter”. En de lama natuurlijk!

Prima game als gamepass filler :P Zelf zou ik hem niet gekocht hebben. Daarvoor is de gameplay toch net wat te middelmatig.

[ Voor 13% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-03-2022 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 12:21:
[...]

Scorn komt nog in oktober dit jaar. Niet van xbox game studio's maar wel een exclusive. Dat is een game waar ik weer naar uit kijk.

Maar wellicht is maart 2023 beter, omdat ze wellicht in november te veel last krijgen van hogwarts.
Scorn die ook echt al mega vaak is uitgesteld, en al heel lang geleden voor PC als eerste werd aangekondigd. Afwachten met die game.

Ik zou het echt immens kut vinden als Starfield de november releasedatum niet haalt. Het hoeft zich helemaal geen zorgen te maken om Hogwarts Legacy, want Starfield zit in de Game Pass. Ik ga me niet druk maken erom, gelukkig heeft die Serrano echt een track record van dikke kut. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 13:33:
Gisteren Guardians of the Galaxy uitgespeeld. Overall wel een vermakelijke game. De game had echter wel 5 uur korter mogen duren. Heb er 17.5 uur over gedaan. De combat en de puzzel/platformelementen gingen me wat te lang door om het verfrissend te houden op het einde. Heb ook vooral doorgespeeld vanwege de characters en de onderlinge “banter”. En de lama natuurlijk!

Prima game als gamepass filler :P Zelf zou ik hem niet gekocht hebben. Daarvoor is de gameplay toch net wat te middelmatig.
Ik kom nu op het punt dat ik alles wel gezien heb. Dus wel herkenbaar inderdaad. Maar de onderlinge converstaties blijven echt wel iets waardoor je blijft spelen. Goed gedaan. Gek genoeg ook geeneen keer het uiterlijk van de MCU-variant gemist eigenlijk. Iets wat ik bij The Avengers veel sterker had op de een of andere manier.

Al met al toffe ervaring, denk dat ik nog uur of 4-5 van het einde zit.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wom schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 13:46:
[...]

Ik kom nu op het punt dat ik alles wel gezien heb. Dus wel herkenbaar inderdaad. Maar de onderlinge converstaties blijven echt wel iets waardoor je blijft spelen. Goed gedaan. Gek genoeg ook geeneen keer het uiterlijk van de MCU-variant gemist eigenlijk. Iets wat ik bij The Avengers veel sterker had op de een of andere manier.

Al met al toffe ervaring, denk dat ik nog uur of 4-5 van het einde zit.
In welke chapter zit je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chapter 12 momenteel geloof ik. Weet alleen niet hoeveel chapters er zijn, maar heb er rond de 12-13 uur inzitten op dit moment.
spoiler:
Zit bij zon marketplace die in puin ligt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Hopelijk wordt Starfield niet uitgesteld. Anders duurt het nog langer voordat TES6 uitkomt :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
Wom schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 14:06:
[...]

Chapter 12 momenteel geloof ik. Weet alleen niet hoeveel chapters er zijn, maar heb er rond de 12-13 uur inzitten op dit moment.
Je hebt er nog een aantal te gaan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wom schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 14:06:
[...]

spoiler:
Zit bij zon marketplace die in puin ligt.
Zit je met je inschatting van 4-5 uur te gaan redelijk goed denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het is geen geheim dat Microsoft sterk inzet op de cloud, maar er is dus een nieuwe publishing tak opgezet die games moet gaan uitbrengen die echt gemaakt zijn om in de cloud te draaien. Momenteel werkt de cloud vooral als verbinding tussen een gehoste Series X en jouw device, maar dat moet dus echt cloud native gaan worden.

Dit alles onder leiding van Kim Swift, die voorheen bij Stadia werkte (hopelijk dat ze dat model niet meeneemt naar Xbox :+)

https://www.videogameschr...ed-on-cloud-native-games/

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Caayn schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 14:09:
Hopelijk wordt Starfield niet uitgesteld. Anders duurt het nog langer voordat TES6 uitkomt :P
Don't worry....dit is die Roberto Serrano.

https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share

Zegt echt genoeg. Als bij E3 de releasedatum nog steeds hetzelfde is, dan ga ik er gewoon van uit dat het goed zit. In de nieuwste video stond de datum er nog.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
devilsnight schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 14:38:
[...]

Don't worry....dit is die Roberto Serrano.

https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share

Zegt echt genoeg. Als bij E3 de releasedatum nog steeds hetzelfde is, dan ga ik er gewoon van uit dat het goed zit. In de nieuwste video stond de datum er nog.
Serrano is inderdaad niet iemand die je serieus kan nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zou leuk zijn als deze ook op de consoles uitkomt. Helaas zijn de platformen nog onduidelijk uit het filmpje:

Even op klikken voor het filmpje.

[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-03-2022 16:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
uchiha tijntje schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 16:36:
Zou leuk zijn als deze ook op de consoles uitkomt. Helaas zijn de platformen nog onduidelijk uit het filmpje:

[Twitter]

Eerst de nieuwe lego star wars :Y)

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
uchiha tijntje schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 16:36:

[Twitter]

Lego Worlds had ook enorme potentie. Helaas nooit eruit gekomen. Hopelijk gaat deze het anders doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kenny_026 schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 18:19:
[...]

Lego Worlds had ook enorme potentie. Helaas nooit eruit gekomen. Hopelijk gaat deze het anders doen.
Heb ooit zon GTA achtige Lego game gespeeld, die was eigenlijk best wel leuk. Alleen naam even kwijt, was niet Lego Worlds volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 14:23
Wom schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 18:25:
[...]

Heb ooit zon GTA achtige Lego game gespeeld, die was eigenlijk best wel leuk. Alleen naam even kwijt, was niet Lego Worlds volgens mij.
Zal wel Lego City Undercover zijn denk ik. Was daar in 2019 kort aan begonnen maar toen ging ie helaas uit Game Pass :(. Niet zo goed dat ik denk van damn moet die alsnog kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Die krijg je niet terug idd.

Gewoon in een doosje proppen en wat keukenrol eromheen. Je krijg die controller zeer waarschijnlijk toch niet terug.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!
#@&*%¶~¥∆!!! Wat is mass effect 2 een ontzettende buggy ongebalanceerde vreselijk slecht ontworpen trainwreck van een game! ... Op insanity...
Had erg veel lol aan ME1 op insanity maar in ME2 legt de moeilijkheidsgraad alle problemen die de game heeft onder een vergrootglas en zuigt het echt alle lol uit de game met belachelijke spikes in moeilijkheid, tot af en toe gewoon praktisch onmogelijk aan toe terwijl andere missies een cakewalk waren. En als je met een verkeerd team of wapen in een missie zit en per ongeluk je save van voor die missie overschrijft dan heb je gewoon dikke pech, start maar een nieuwe game als je niet door de missie heen komt.

/Rant

Ok moest dat even kwijt O-)
Nog maar eens even bedenken of ik mezelf nog wil blijven martelen hiermee, misschien de moeilijkheid omlaag zet en probeer om de achievement te glitchen wat afgaand op TA voor de rest toch iedereen doet (hoofdreden daarvoor zou zijn dat ik nog wel benieuwd ben of ME3 wel weer leuker is op insanity, dat vermoed ik eigenlijk wel)... Of er helemaal mee kap.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Overigens, over controllers gesproken.

We zijn ruim anderhalve maand verder na het opsturen van mijn Elite maar ik heb eindelijk mijn beloofde refund ontvangen.

dat gaat allemaal enorm log en traag aan de Microsoft kant maar ik kreeg wel €180,- overgemaakt voor een €100,- MediaMarkt elite, dus dat is dan wel weer lekker 😎

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorroberner
Finraziel schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 20:27:
#@&*%¶~¥∆!!! Wat is mass effect 2 een ontzettende buggy ongebalanceerde vreselijk slecht ontworpen trainwreck van een game! ... Op insanity...
Had erg veel lol aan ME1 op insanity maar in ME2 legt de moeilijkheidsgraad alle problemen die de game heeft onder een vergrootglas en zuigt het echt alle lol uit de game met belachelijke spikes in moeilijkheid, tot af en toe gewoon praktisch onmogelijk aan toe terwijl andere missies een cakewalk waren. En als je met een verkeerd team of wapen in een missie zit en per ongeluk je save van voor die missie overschrijft dan heb je gewoon dikke pech, start maar een nieuwe game als je niet door de missie heen komt.

/Rant

Ok moest dat even kwijt O-)
Nog maar eens even bedenken of ik mezelf nog wil blijven martelen hiermee, misschien de moeilijkheid omlaag zet en probeer om de achievement te glitchen wat afgaand op TA voor de rest toch iedereen doet (hoofdreden daarvoor zou zijn dat ik nog wel benieuwd ben of ME3 wel weer leuker is op insanity, dat vermoed ik eigenlijk wel)... Of er helemaal mee kap.
Heb die game nog niet in LE gespeeld op Insanity, maar wel als Soldier in de Xbox 360 versie. Elke missie Miranda meenemen, die verhoogt vaardigheden van andere squadmates. Insanity gaat ook om het juiste team. Daarnaast waar in het spel zit je?

Belangrijkste wat ik deed, en dus dit jaar weer ga doen, is eerst upgrades verzamelen. Zeker met bonussen van deel 1 met denk 350k?, naar the Citadel, daar Kasumi recruiten. Kleine side missions doen, hopelijk leveltje omhoog als dat kan, specifieke upgrades kopen van toepassing op je class (ik was Soldier) dus lette op Shield volgens mij, health en Pistol en Assault Rifle damage. Rest kwam later.

Na the Citadel waar geen echte missie was ging ik naar Omega, ook relevante upgrades kopen. En the Professor recruiten. Hoppa research available. Daarna Firewalker DLC voor credits, want geen foot combat daarin. En ook wat research. Van daaruit langzaam verder. Normandy DLC levert ook wat geld op volgens mij. Belangrijkste is ook, speel het rustig en tactisch op deel 2. Ik weet niet of er nog zo weinig ammo is als op de originele versie, zo ja begin dan met Pistol om ammo te besparen. Het is wel echt vermakelijk hoor Insanity, het voelt dan ook echt als een hele onderneming en suicide mission.

Deel 3 is ook vet op Insanity, behalve Marauder Shields, goed richten dan haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Donstil schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 20:26:
[...]

Die krijg je niet terug idd.

Gewoon in een doosje proppen en wat keukenrol eromheen. Je krijg die controller zeer waarschijnlijk toch niet terug.
Kwam ik ook achter een aantal jaar terug met de Master Chief controller :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zorroberner schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 20:49:
[...]

Heb die game nog niet in LE gespeeld op Insanity, maar wel als Soldier in de Xbox 360 versie. Elke missie Miranda meenemen, die verhoogt vaardigheden van andere squadmates. Insanity gaat ook om het juiste team. Daarnaast waar in het spel zit je?

Belangrijkste wat ik deed, en dus dit jaar weer ga doen, is eerst upgrades verzamelen. Zeker met bonussen van deel 1 met denk 350k?, naar the Citadel, daar Kasumi recruiten. Kleine side missions doen, hopelijk leveltje omhoog als dat kan, specifieke upgrades kopen van toepassing op je class (ik was Soldier) dus lette op Shield volgens mij, health en Pistol en Assault Rifle damage. Rest kwam later.

Na the Citadel waar geen echte missie was ging ik naar Omega, ook relevante upgrades kopen. En the Professor recruiten. Hoppa research available. Daarna Firewalker DLC voor credits, want geen foot combat daarin. En ook wat research. Van daaruit langzaam verder. Normandy DLC levert ook wat geld op volgens mij. Belangrijkste is ook, speel het rustig en tactisch op deel 2. Ik weet niet of er nog zo weinig ammo is als op de originele versie, zo ja begin dan met Pistol om ammo te besparen. Het is wel echt vermakelijk hoor Insanity, het voelt dan ook echt als een hele onderneming en suicide mission.

Deel 3 is ook vet op Insanity, behalve Marauder Shields, goed richten dan haha.
Meestal is het inderdaad op zich wel te doen als je het heel methodisch doet. Ammo zouden ze verbeterd hebben in de LE, maar een van de bugs waar ik regelmatig tegenaan loop is dat de game af en toe gewoon weigert ammo te geven. Heb het zelfs gehad dat ik dood ging na een heel stuk waar totaal geen ammo was en opeens lag er wel placed ammo waar dat voorheen echt niet zo was. Ik speel een infiltrator dus kan meestal wel redelijk van een afstand de vijanden verzwakken of zelfs helemaal uitschakelen. Verder een kwestie van je team micromanagen om ze tegen hun waardeloze AI te beschermen.
Waar ik nu zit...
spoiler:
Op het Collector schip, op het punt dat de val dicht slaat. Je zit dan op een platform met nauwelijks beschutting (niet genoeg om je team achter te zetten en die zijn dan ook in een paar seconden dood) en geen mogelijkheid om terug te trekken. Je hebt 1 en even later 2 scions die je van afstand blijven bestoken met shockwaves en zelfs met de widow en tungsten ammo een aardig aantal schoten vereisen, een enorme zwerm collectors die me in 1 a 2 seconden dood hebben als ik mijn kop te lang boven het muurtje uit steek en Harbinger die 'control assumed' en naar je toe loopt om je af te maken... En natuurlijk geen schijn van kans om meer ammo te gaan halen (als het al dropt, geen idee want het is zelfmoord om te gaan kijken).
Ik had me vergist en je kunt toch de missie herstarten dus sta er nu met Miranda en Thane met beiden heavy warp om de barriers uit te schakelen en heb mijn raketwerper geruild voor de energy beam maar blijft bizar lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
Finraziel schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 21:15:
[...]

spoiler:
Op het Collector schip, op het punt dat de val dicht slaat. Je zit dan op een platform met nauwelijks beschutting (niet genoeg om je team achter te zetten en die zijn dan ook in een paar seconden dood) en geen mogelijkheid om terug te trekken. Je hebt 1 en even later 2 scions die je van afstand blijven bestoken met shockwaves en zelfs met de widow en tungsten ammo een aardig aantal schoten vereisen, een enorme zwerm collectors die me in 1 a 2 seconden dood hebben als ik mijn kop te lang boven het muurtje uit steek en Harbinger die 'control assumed' en naar je toe loopt om je af te maken... En natuurlijk geen schijn van kans om meer ammo te gaan halen (als het al dropt, geen idee want het is zelfmoord om te gaan kijken).
Ik had me vergist en je kunt toch de missie herstarten dus sta er nu met Miranda en Thane met beiden heavy warp om de barriers uit te schakelen en heb mijn raketwerper geruild voor de energy beam maar blijft bizar lastig
spoiler:
Wees gerust, die missie is het lastigste. Als het goed is moet je nu ook de mini nuke hebben vrijgespeeld via Mordin's research. Die kan pas vuren met minimaal 100%. Die gebruik je na de ambush op de twee scions, tenminste één, idealiter twee als je ze tegelijk kan pakken. One shot kill kan denk ik niet, maar je doet veel damage. Probeer dan minimaal eentje ook uit te schakelen. Vervolgens collectors die in de buurt komen uitschakelen zodat je niet overrompeld wordt. En dan de tweede pakken. Wellicht kan je dat afwisselen, wachten op targets of opportunity. Desnoods squadmates op de scion laten gaan en jij sniped dan die collectors. Verder veel medi gel voor je squadmates gebruiken.

Maar key is die mini nuke waarvan ik de naam kwijt ben (handig) maar je weet denk ik wel welke ik bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze game is overigens gratis te spelen zag ik. Vliegen met draken en ook combat. Grafisch best netjes ook, wel 30fps en niet mega stabiel nog. Wordt ongetwijfeld aan gewerkt. Give it a shot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 20:30:
Overigens, over controllers gesproken.

We zijn ruim anderhalve maand verder na het opsturen van mijn Elite maar ik heb eindelijk mijn beloofde refund ontvangen.

dat gaat allemaal enorm log en traag aan de Microsoft kant maar ik kreeg wel €180,- overgemaakt voor een €100,- MediaMarkt elite, dus dat is dan wel weer lekker 😎
Dat is pas rendement !
Vergeet beleggen, sla in die controllers !!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zorroberner schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 22:22:
[...]

spoiler:
Wees gerust, die missie is het lastigste. Als het goed is moet je nu ook de mini nuke hebben vrijgespeeld via Mordin's research. Die kan pas vuren met minimaal 100%. Die gebruik je na de ambush op de twee scions, tenminste één, idealiter twee als je ze tegelijk kan pakken. One shot kill kan denk ik niet, maar je doet veel damage. Probeer dan minimaal eentje ook uit te schakelen. Vervolgens collectors die in de buurt komen uitschakelen zodat je niet overrompeld wordt. En dan de tweede pakken. Wellicht kan je dat afwisselen, wachten op targets of opportunity. Desnoods squadmates op de scion laten gaan en jij sniped dan die collectors. Verder veel medi gel voor je squadmates gebruiken.

Maar key is die mini nuke waarvan ik de naam kwijt ben (handig) maar je weet denk ik wel welke ik bedoel.
Kan ik inderdaad ook eens proberen ja. Ik kwam al een heel eind (had er een neer) met de widow maar probleem is dat die dan geen ammo meer heeft voor wave 2.
Net trouwens eens mijn 1e karakter die ik op veteran gespeeld had geladen en de laatste missie op insanity gespeeld (en vrij eenvoudig gelukt). Damn wat is Sentinel (of eigenlijk vooral tech armor) toch overpowered :+ als echt niks lukt moet ik gewoon die class weer gebruiken O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:05
Jeej! _/-\o_ 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5FLlVvW_ExXMT-dz58t9gO2PWF8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AhyGYb9GlKGlM1dALuF9HXOt.jpg?f=fotoalbum_large

Edit:

D&D meets Borderlands. I approve! 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BLCXEjG12YSwKZNwgaUKRSwmJ3s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3hyHr13vyQcg2PNLvvhSg1H4.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S4VeCaQRpR792b2WTOP9fMoBTXw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/h1qmA3Jge18xcoPAocJCdZxH.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6_AW_SRgheg6o37d3WSixl6R4yI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Y8jGBnpNQHFL48xEBbE8p0k8.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bAjRQPz3m3usE_bo4ARTKwfr38U=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lktWn3NhfBiavUUnDCDT85hN.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SQtqZAvVS70_lKKlaANWOXQ0c0A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MikCbjchFR6Pup5vsfxvcSJW.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 68% gewijzigd door Yonix op 26-03-2022 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 20:25
Doen we nu spoiler tags voor een xbox 360 spel? :) Insanity is bedoeld voor 2e playthrough. Althans zo was het destijds. Volgens mij kon je ook pas op insanity spelen als je het spel uitgespeeld had op hard.. Na een check zie ik dat ik pas git gud was een jaar na mijn eerste playthrough. Je kon toen gelijk insanity doen maar dat was toch makkelijker in NG+. :)

[ Voor 28% gewijzigd door Exactor it op 25-03-2022 23:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

devilsnight schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 22:24:
Deze game is overigens gratis te spelen zag ik. Vliegen met draken en ook combat. Grafisch best netjes ook, wel 30fps en niet mega stabiel nog. Wordt ongetwijfeld aan gewerkt. Give it a shot.

[YouTube: Century: Age of Ashes - Official Trailer]
Echt niet. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Exactor it schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 23:27:
Doen we nu spoiler tags voor een xbox 360 spel? :) Insanity is bedoeld voor 2e playthrough. Althans zo was het destijds. Volgens mij kon je ook pas op insanity spelen als je het spel uitgespeeld had op hard.. Na een check zie ik dat ik pas git gud was een jaar na mijn eerste playthrough. Je kon toen gelijk insanity doen maar dat was toch makkelijker in NG+. :)
Aangezien de game met de legendary editie opnieuw uitgebracht is en nog niet heel erg lang in gamepass zit leek het me wel gepast ja :)
Verder krijg je de voordelen van NG+ ook als je een 2e karakter speelt, dat hoeft niet hetzelfde karakter te zijn. Enige voordeel wat je met NG+ nog extra hebt is een hoger level... Hoewel ik op Reddit nu zie dat mensen zeggen dat dat juist een nadeel is omdat alles mee levelt en moeilijker is terwijl jij je research kwijt bent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
De game ziet er op alle fronten heel gaaf uit en ik had hem bijna gekocht. De level scaling voorkomt dat ik de game koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
Finraziel schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 06:04:
[...]

Aangezien de game met de legendary editie opnieuw uitgebracht is en nog niet heel erg lang in gamepass zit leek het me wel gepast ja :)
Verder krijg je de voordelen van NG+ ook als je een 2e karakter speelt, dat hoeft niet hetzelfde karakter te zijn. Enige voordeel wat je met NG+ nog extra hebt is een hoger level... Hoewel ik op Reddit nu zie dat mensen zeggen dat dat juist een nadeel is omdat alles mee levelt en moeilijker is terwijl jij je research kwijt bent.
Ja inderdaad je moet niet new game doen met een level 30 character.

Anyway veel succes. Krijg zelf zin om het weer te spelen, maar eerst ff kotor uitspelen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Ik blijf mij elke keer verbazen hoe stil de Xbox Series X is. Je merkt pas hoe cruciaal dat is als je op een ander platform aan het gamen bent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
BramViking schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 10:20:
Ik blijf mij elke keer verbazen hoe stil de Xbox Series X is. Je merkt pas hoe cruciaal dat is als je op een ander platform aan het gamen bent.
Of wanneer er een disc in de tray zit. :P Had laatst voor het eerst een disc in de console geplaatst (koop altijd digitaal) en dan merk je inderdaad hoe stil het apparaat doorgaans is! Man wat is die disc drive luidruchtig. :D

Ik heb het sowieso niet op mechanische en luidruchtige onderdelen in mijn consoles / pc. :X

[ Voor 3% gewijzigd door Yonix op 26-03-2022 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Soms heeft het gewoon voordelen als je slechthorend bent :P

De pc, xbox360 S, de one en series X zijn allemaal even stil hier. Naja behalve de disclezer dan tijdens het erin doen en installeren anders is die ook stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja heerlijk is dat. Ik zit er een paar meter vandaan en hoor helemaal niets.
Yonix schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 10:30:
[...]

Of wanneer er een disc in de tray zit. :P Had laatst voor het eerst een disc in de console geplaatst (koop altijd digitaal) en dan merk je inderdaad hoe stil het apparaat doorgaans is! Man wat is die disc drive luidruchtig. :D

Ik heb het sowieso niet op mechanische en luidruchtige onderdelen in mijn consoles / pc. :X
Nog geen een keer een disc in de XsX geplaatst, hard vergeleken met andere disc drives?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
Xbox stappen voor het aanzetten:

1) TV aan
2) TV Geluid uit zodat je geen "BWAAAHHHMMMMMM" keihard door het huis hebt.
3) Xbox aan.
3b) *Disc drive* ik ben er ook nog /3

Gelukkig stopt de disc drive met draaien na een korte periode waarna enkel nog aan het lichtgevende logo te herkennen is dat de console aanstaat. (de mijne in ieder geval)

[ Voor 3% gewijzigd door Caayn op 26-03-2022 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14:51
timmie271 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 10:31:
[...]

De pc, xbox360 S, de one en series X zijn allemaal even stil hier. Naja behalve de disclezer dan tijdens het erin doen en installeren anders is die ook stil.
Mijn Xbox 360 is en was echt een rammelbak. 1 en al herrie. Dacht dat dat bij iedereen zo was maar misschien is ie gewoon stuk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
timmie271 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 10:31:
[...]

Af en toe zet ik mijn 360 S nog aan (niet alles wordt ondersteund via BC) maar dan is het toch altijd even slikken hoeveel herrie die van mij maakt ten opzichte van moderne consoles. Het helpt wel enorm om de game te installeren op de HDD.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Timothy3000 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 10:35:
[...]

Mijn Xbox 360 is en was echt een rammelbak. 1 en al herrie. Dacht dat dat bij iedereen zo was maar misschien is ie gewoon stuk. :+
Scheelt wel dat ik het laatste 360 look model had met de touch knoppen. Dus die zal alleen daarom al stillen zijn dan de elite en arcade modellen. Alleen dat gebliep van die knopjes is minder net zoals dat je ze met je mouw al kon bedienen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Caayn schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 10:36:
[...]
Af en toe zet ik mijn 360 S nog aan (niet alles wordt ondersteund via BC) maar dan is het toch altijd even slikken hoeveel herrie die van mij maakt ten opzichte van moderne consoles. Het helpt wel enorm op de game te installeren op de HDD.
Hier is ie gewoon fluisterstil (die 360S met touchknoppen) dan zou je toch bijna zeggen dat je ventilatorlagers op zijn? Moet wel zeggen dat de mijne heel lang heeft liggen stofhappen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Caayn schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 10:34:
"
2) TV Geluid uit zodat je geen "BWAAAHHHMMMMMM" keihard door het huis hebt.
"
Dat is zodat je subwoofers automatisch aangaan, vet handig :+

Lichtpuntje...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 10:33:
[...]

[...]

Nog geen een keer een disc in de XsX geplaatst, hard vergeleken met andere disc drives?
Ik vind hem luidruchtig, maar dat heb ik met elke disc drive. Mijn oude PS4 Pro spant echter de kroon. Dat ding kon je op zolder nog horen bij het plaatsen / laden van een disc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 10:33:
[...]

[...]

Vooral bij het inlezen en installeren maakt ie veel herrie, dat doen de 360 en one ook hier. Echter tijdens het spelen of film kijken dan hoor je hem vrijwel niet naar mijn mening. En dan staan de consoles allemaal op maximaal een meter afstand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amos_x
  • Laatst online: 11-06-2024
Wom schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 14:24:
Het is geen geheim dat Microsoft sterk inzet op de cloud, maar er is dus een nieuwe publishing tak opgezet die games moet gaan uitbrengen die echt gemaakt zijn om in de cloud te draaien. Momenteel werkt de cloud vooral als verbinding tussen een gehoste Series X en jouw device, maar dat moet dus echt cloud native gaan worden.

Dit alles onder leiding van Kim Swift, die voorheen bij Stadia werkte (hopelijk dat ze dat model niet meeneemt naar Xbox :+)

https://www.videogameschr...ed-on-cloud-native-games/
Daar wordt al zo lang over gesproken. Dit is het enige wat cloud gaming voor mij interessant zou maken. Op dit moment is cloud gaming inderdaad 1:1 dezelfde games spelen op een identieke gehoste Series X in een datacenter. Er is dus geen voordeel tov je eigen games lokaal draaien, eerder enkel nadelen zoals lag (tenzij je absoluut AAA games mobiel wil spelen)

Ik heb sowieso liever m'n hardware lokaal staan, om allerlei redenen.

Ik ben in de verste verte geen netwerk engineer, maar wat was ook weer die marketing blurb bij stadia toen? De wereld lokaal in de cloud hosten, hogere tick rates aangezien je gemakkelijker kan communiceren met de world state als die in hetzelfde data center draait, meer destruction, ... Meer dingen die je lokaal helemaal niet kan afhandelen, maar in een datacenter wel. Het 1+1 = 3 principe.

Dan wordt cloud gaming wel interessant(er). Maar dat lijkt me enorm complex (opnieuw, ver boven mijn begrip), en waarschijnlijk nog niet voor morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
LuisjeNL schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 10:40:
[...]

Dat is zodat je subwoofers automatisch aangaan, vet handig :+
Weet je nog dat ie het doet :P Hier springt de versterker beneden gelukkig standaard op een laag niveau aan en boven slinger ik meestal eerst de xbox aan of heeft ie zichzelf al opgestart.

Dat laatste doet ie tegenwoordig ook als het stroom er volledig af is geweest namelijk op de instant on modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
timmie271 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 10:38:
[...]

Hier is ie gewoon fluisterstil (die 360S met touchknoppen) dan zou je toch bijna zeggen dat je ventilatorlagers op zijn? Moet wel zeggen dat de mijne heel lang heeft liggen stofhappen :)
Betwijfel ik, ik heb er meerdere staan die vergelijkbaar qua geluidproductie. Ze zijn uiteraard wel een stiller dan bijv. het originele Xenon 360 model.

Stilte went gewoon snel en als je tussendoor wisselt valt het misschien sneller op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Amos_x schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 10:42:
[...]
Ik ben in de verste verte geen netwerk engineer, maar wat was ook weer die marketing blurb bij stadia toen? De wereld lokaal in de cloud hosten, hogere tick rates aangezien je gemakkelijker kan communiceren met de world state als die in hetzelfde data center draait, meer destruction, ... Meer dingen die je lokaal helemaal niet kan afhandelen, maar in een datacenter wel. Het 1+1 = 3 principe.

Dan wordt cloud gaming wel interessant(er). Maar dat lijkt me enorm complex (opnieuw, ver boven mijn begrip), en waarschijnlijk nog niet voor morgen.
Dat hebben ze bij crackdown 3 ook toegepast geloof ik, de vernietiging van de gebouwen en dergelijke wordt in de cloud gerenderd. Althans dat is wat ze zeiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Caayn schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 10:44:
[...]
Betwijfel ik, ik heb er meerdere staan die vergelijkbaar qua geluidproductie. Ze zijn uiteraard wel een stiller dan bijv. het originele 360 model.

Stilte went gewoon snel en als je tussendoor wisselt valt het misschien sneller op :)
Zou kunnen, maar ik heb ze ook wel eens alle drie tegelijk aanstaan en dan hoor ik er ook geen één. Dus of het is te zacht voor mij of ze zijn gewoon echt stil. Want een herriemakende ventilator ofzo dat echt irritant luidruchtig is zou ik ook gewoon moeten horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
timmie271 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 10:46:
[...]

Zou kunnen, maar ik heb ze ook wel eens alle drie tegelijk aanstaan en dan hoor ik er ook geen één. Dus of het is te zacht voor mij of ze zijn gewoon echt stil. Want een herriemakende ventilator ofzo dat echt irritant luidruchtig is zou ik ook gewoon moeten horen.
Multiscreen Forza?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amos_x schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 10:42:
[...]

Daar wordt al zo lang over gesproken. Dit is het enige wat cloud gaming voor mij interessant zou maken. Op dit moment is cloud gaming inderdaad 1:1 dezelfde games spelen op een identieke gehoste Series X in een datacenter. Er is dus geen voordeel tov je eigen games lokaal draaien, eerder enkel nadelen zoals lag (tenzij je absoluut AAA games mobiel wil spelen)

Ik heb sowieso liever m'n hardware lokaal staan, om allerlei redenen.

Inderdaad, vandaag nog niet maar in de toekomst zal het echt wel goed via de cloud werken allemaal. Voor nu vind ik het vooral nuttig om een game te checken voordat ik de download opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
timmie271 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 10:44:
[...]

Dat hebben ze bij crackdown 3 ook toegepast geloof ik, de vernietiging van de gebouwen en dergelijke wordt in de cloud gerenderd. Althans dat is wat ze zeiden.
Dat was alleen in de MP die erg slecht was :P. De SP was wel leuk, maar was gewoon volledig lokaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Concept van Crackdown, met hoe die traversal enzo werkt, zou dat graag zien terugkeren. Zou perfect werken voor een Hulk game bijvoorbeeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timmie271
Multiscreen gears of war boosting, battlefield bad company en vast nog wel wat :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
uchiha tijntje schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 10:59:
[...]

Dat was alleen in de MP die erg slecht was :P. De SP was wel leuk, maar was gewoon volledig lokaal.
Oh :$

Moet nog steeds eens die campaign opstarten net zoals wel meer games verder afmaken, enige probleem is tijd op dit moment... Hopelijk na half april weer tijd over om de console aan te slingeren.

Op zich zou ik nu ook wel tijd hebben, maar ken mijzelf wel langer dan vandaag qua tijdsverdeling onderaan de streep :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!
8)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FSlM9aJXpzytyuz4PzYjcpI9ZjY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yObsQCt6E7VpwG2duqwbhezW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Ja hoor, beschadiging op m'n '20th Anniversary Edition-controller' te pakken. Het laagje film / coating wat gaat bladeren. Controller wordt niet intensief gebruikt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CQ87LH_3zHRB13KBlUSJZvD5pJY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Z771ozINYHsdw1CF39Tdxjcd.jpg?f=fotoalbum_large

Microsoft en controllers ... :S

[ Voor 49% gewijzigd door Yonix op 27-03-2022 11:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Laatst online: 17:26
Dat is echt zonde, ik weet inderdaad ook niet wat het sinds de elite 2 en series controllers is, de One V2 waren perfecte controllers, nooit problemen mee gehad, hoewel ik zelf met de series controller nog geen probleem heb gehad, hoor ik er wel genoeg mensen over met bepaalde problemen, waaronder verbinding problemen en dat bepaalde knoppen niet pakken. Al contact met Microsoft opgenomen?

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Yonix schreef op zondag 27 maart 2022 @ 11:25:
Ja hoor, beschadiging op m'n '20th Anniversary Edition-controller' te pakken. Het laagje film / coating wat gaat bladeren. Controller wordt niet intensief gebruikt.

[Afbeelding]

Microsoft en controllers ... :S
Helemaal bij een special edition is dit jammer. Tot nu toe heb ik gelukkig geen problemen met de series x controller. De ps5 controller moet ik nu voor de 4de keer opsturen... :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
Linksquest schreef op zondag 27 maart 2022 @ 12:02:
Dat is echt zonde, ik weet inderdaad ook niet wat het sinds de elite 2 en series controllers is, de One V2 waren perfecte controllers, nooit problemen mee gehad, hoewel ik zelf met de series controller nog geen probleem heb gehad, hoor ik er wel genoeg mensen over met bepaalde problemen, waaronder verbinding problemen en dat bepaalde knoppen niet pakken. Al contact met Microsoft opgenomen?
Op Reddit merkte iemand op dat het misschien ook door mijn trouwring (linkerhand) kan komen. Daar had ik zelf nog niet aan gedacht.

Blijft jammer natuurlijk. Ik zal komende week eens contact opnemen met Bol.com / Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Denk niet dat cosmetische schade onder een garantieclaim valt. Maar je kunt het proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 19:49
Yonix schreef op zondag 27 maart 2022 @ 14:51:
[...]

Op Reddit merkte iemand op dat het misschien ook door mijn trouwring (linkerhand) kan komen. Daar had ik zelf nog niet aan gedacht.

Blijft jammer natuurlijk. Ik zal komende week eens contact opnemen met Bol.com / Microsoft.
Dat is inderdaad wel een logische verklaring als je ring precies op die plek rust? Is dat ook zo?

Vind de standaard controllers van de XSX XSS juist van hele goede kwaliteit, maar de Elite V2 weer niet zo :S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:00
Yonix schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 10:40:
[...]

Ik vind hem luidruchtig, maar dat heb ik met elke disc drive. Mijn oude PS4 Pro spant echter de kroon. Dat ding kon je op zolder nog horen bij het plaatsen / laden van een disc.
De disc-drive is zeker aanwezig. Dat kan een stuk stiller, al snap ik ergens wel dat ze juist met dat onderdeel niet tot het uiterste zijn gegaan.

Verder is de XSX echt voorbeeldig stil 👌

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!
:9
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mmtam3GlbCS7gvsLgdMUHrcq0MQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wbcJATiaAuVouy9KkAXxlHNB.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Yonix
JDL15 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 15:36:
[...]

Dat is inderdaad wel een logische verklaring als je ring precies op die plek rust? Is dat ook zo?

Vind de standaard controllers van de XSX XSS juist van hele goede kwaliteit, maar de Elite V2 weer niet zo :S
Jup, ring(vinger) rust precies op die plek. Jammer.
Rossi46 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 15:55:
[...]
Verder is de XSX echt voorbeeldig stil 👌
Eensch! (y)

Trouwens, ik kijk onwijs uit naar Monter Energy Supercross 5, jullie ook?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pv-nPS9-UkY6JuKBNP5KT_QXJCM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QMUnkI74jzpJGFRLGMblPvix.jpg?f=fotoalbum_large

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
Cyberpunk 2077 staat opeens niet meer in mijn bibliotheek kom ik net achter. Wou hem weer eens installeren nadat ik hem paar maanden terug verwijderd heb maar kan het spel nergens meer vinden. Meer mensen dit probleem gehad? Ik heb een Xbox Series S

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
GluonC schreef op zondag 27 maart 2022 @ 17:09:
Cyberpunk 2077 staat opeens niet meer in mijn bibliotheek kom ik net achter. Wou hem weer eens installeren nadat ik hem paar maanden terug verwijderd heb maar kan het spel nergens meer vinden. Meer mensen dit probleem gehad? Ik heb een Xbox Series S
Komt omdat het spel nog niet af is :+

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Yonix schreef op zondag 27 maart 2022 @ 14:51:
[...]

Ik heb ook altijd mijn trouwring om, en bij geen controller dit meegemaakt om eerlijk te zijn, ook niet bij mijn Cyberpunk 2077 Xbox Controller.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zorroberner schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 10:20:
[...]

Ja inderdaad je moet niet new game doen met een level 30 character.

Anyway veel succes. Krijg zelf zin om het weer te spelen, maar eerst ff kotor uitspelen.
Mission accomplished *O*
...door gisteren opnieuw te beginnen maar mijn imported character nu in een soldier te veranderen :+

Maar echt zeg, het lijkt wel een andere game, of in ieder geval 1 of 2 moeilijkheidsgraden lager. De soldier snijdt overal als een warm mes door boter door de vijanden heen. Mijn teammates gaan veel minder dood, maar vaak als ze dood gaan neem ik niet eens de moeite ze te reviven want ik heb ze niet nodig. Ammo problemen heb ik ook niet meer. Ik vraag me zelfs een beetje af of de game voor soldiers meer ammo dropt want ik struikel nou echt over de clips, maar waarschijnlijk komt het gewoon doordat ik met heightened adrenaline rush nou veel meer vijanden one-shot. Persoonlijk vind ik de soldier dan ook echt een betere sniper dan "sniper class" infiltrator, al zag ik online dat niet iedereen het daarmee eens is.

Die missie waar ik op vast hing is nu gewoon de eerste keer gelukt, alleen verderop voorbij de trap 1 of 2 keer dood gegaan (eigenlijk gewoon door overmoed) en vlak voor het einde nog een stukje waar ik even moest kijken hoe het aan te pakken.

Ik snap in ieder geval waarom ik ook regelmatig mensen zag zeggen dat ME2 zo easy is met hoeveel verschil er dus in de classes zit. Vind het wel apart dat ik vaker mensen de infiltrator zo zie prijzen voor insanity, naar mijn idee is in ieder geval soldier en sentinel dus veel makkelijker. Maar goed, heb weer lol in de game :) (al blijft hij buggy imho).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
Finraziel schreef op zondag 27 maart 2022 @ 23:16:
[...]

Mission accomplished *O*
...door gisteren opnieuw te beginnen maar mijn imported character nu in een soldier te veranderen :+

Maar echt zeg, het lijkt wel een andere game, of in ieder geval 1 of 2 moeilijkheidsgraden lager. De soldier snijdt overal als een warm mes door boter door de vijanden heen. Mijn teammates gaan veel minder dood, maar vaak als ze dood gaan neem ik niet eens de moeite ze te reviven want ik heb ze niet nodig. Ammo problemen heb ik ook niet meer. Ik vraag me zelfs een beetje af of de game voor soldiers meer ammo dropt want ik struikel nou echt over de clips, maar waarschijnlijk komt het gewoon doordat ik met heightened adrenaline rush nou veel meer vijanden one-shot. Persoonlijk vind ik de soldier dan ook echt een betere sniper dan "sniper class" infiltrator, al zag ik online dat niet iedereen het daarmee eens is.

Die missie waar ik op vast hing is nu gewoon de eerste keer gelukt, alleen verderop voorbij de trap 1 of 2 keer dood gegaan (eigenlijk gewoon door overmoed) en vlak voor het einde nog een stukje waar ik even moest kijken hoe het aan te pakken.

Ik snap in ieder geval waarom ik ook regelmatig mensen zag zeggen dat ME2 zo easy is met hoeveel verschil er dus in de classes zit. Vind het wel apart dat ik vaker mensen de infiltrator zo zie prijzen voor insanity, naar mijn idee is in ieder geval soldier en sentinel dus veel makkelijker. Maar goed, heb weer lol in de game :) (al blijft hij buggy imho).
Hele spel in wat twee dagen uitgespeeld? Of die missie? Haha. Snelste dat ik ooit een full playthrough deed van deel 2 was in twee weken volgens mij.

Maar mooi! Ja die Adrenaline Rush maakt enorm verschil, ook meer HP als soldier. Fijn dat je er weer lol in hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zorroberner schreef op zondag 27 maart 2022 @ 23:31:
[...]

Hele spel in wat twee dagen uitgespeeld? Of die missie? Haha. Snelste dat ik ooit een full playthrough deed van deel 2 was in twee weken volgens mij.

Maar mooi! Ja die Adrenaline Rush maakt enorm verschil, ook meer HP als soldier. Fijn dat je er weer lol in hebt :)
Nee, ik bedoel van begin tot en met die missie op het collector schip, ongeveer halverwege dus. Maar heb wel redelijk wat gespeeld en de meeste dialoog geskipt omdat ik het net al gedaan had en bijna alles nog wel wist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuijerlattie
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-09 11:04
Lokaal streamen geeft nog af en toe problemen hier. Lijkt wel of sommige games er niet 100% mee willen werken. Toen ik nog black ops cold war speelde kon ik de game alleen starten als ik game streamen uit had staan, anders bleeft hij hangen op het begin scherm waar geen enkele knop mij voorbij de "Press A to start" liet komen. Nu met GTA Online heb ik het probleem dat als mijn game stream scherm op pc de focus verliest, de console geen input van de controller meer pakt. (controller is gewoon aangesloten op de xbox, niet op de pc). Als ik de stream helemaal sluit dan loopt gta vast en kan ik alleen verder spelen als ik naar het home scherm ga en de game eerst volledig afsluit.

Zijn er anderen die dit tegen zijn gekomen (en misschien zelfs een oplossing weten)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
Weet niet wie van jullie dat ook heeft, maar als ik wil streamen met de Xbox, op zowel de Xbox One X als op mijn Xbox Series X, dan geeft hij aan dat ik geen toestemming heb om te streamen, terwijl mijn instellingen hier wel op toegestaan staan, iemand ook dit probleem?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:17

BM

Moderator Spielerij
uchiha tijntje schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 13:33:

Gister uitgespeeld, en eigenlijk wel eens met bovenstaande opmerking over de lengte. Had best een paar uur af gekunt, sommige stukken werden net ietsje te lang gerekt. En de laatste 2 gevechten waren imho onredelijk veel moeilijker dan de rest van het spel. Uiteindelijk prima te doen, maar wel out-of-balance met de rest van het spel.

Basis gameplay was imho gewoon prima, maar ook niets bijzonders. De humor maakt een hoop goed, en al met al gewoon een hele prima game :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

Straks ff naar Nieuw-Zeeland verhuizen voor Crusader Kings 3, wel benieuwd of het een beetje te spelen is op de console. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Laatst online: 17:23
On_E schreef op maandag 28 maart 2022 @ 11:55:
Straks ff naar Nieuw-Zeeland verhuizen voor Crusader Kings 3, wel benieuwd of het een beetje te spelen is op de console. :)
Gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

Nee helaas, dacht dat het wel zou werken. :(

Morgen dan maar.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Pagina: 1 ... 330 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord