Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

devilsnight schreef op maandag 21 maart 2022 @ 23:14:
[...]

Witcher 3 upgrade komt nog, sowieso. En ongetwijfeld zal support voor Cyberpunk ook blijven, er moeten immers nog expansions komen.

Ik ben zelf wel blij dat ze een nieuwe Witcher hebben aangekondigd, want het zal sowieso nog lang genoeg duren voordat ze hem gaan tonen, laat staan uitbrengen. Hopelijk is deze development wel meer voorspoedig dan Cyberpunk.

Opvallend is dat ze van REDEngine afstappen en met UE5 komen. Men op XboxEra speculeert dat dit is zodat ze sneller mensen kunnen aannemen omdat zij met UE kunnen werken, en hun eigen engine komt met een beste handleiding.
De UE5 maakt ook gebruik van de RDNA2 mogelijkheden van de AMD chip in de Series X. Hier zit sowieso al flink wat performance winst in waardoor je al sneller een echte 'next-gen' ervaring kan krijgen.
Nu zijn er nog niet heel veel games die UE5 gebruiken geloof ik, die zijn allemaal nog in ontwikkeling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toshirou
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Toshirou

Vinyl Surfer

kevlar01 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 07:45:
[...]

De UE5 maakt ook gebruik van de RDNA2 mogelijkheden van de AMD chip in de Series X. Hier zit sowieso al flink wat performance winst in waardoor je al sneller een echte 'next-gen' ervaring kan krijgen.
Nu zijn er nog niet heel veel games die UE5 gebruiken geloof ik, die zijn allemaal nog in ontwikkeling.
Wanneer de eerste game verschijnt, weet ik zo even niet direct. Maar het is wel duidelijk dat de Xbox Series X het met z'n complete RDNA2 feature set er zeker wel voordeel gaat hebben in tegenstelling tot de PS5 (geen consoles bash...) maar ongetwijfeld zullen Epic en Sony daar wel eigen oplossingen voor hebben verzonnen. Wat dit verschil gaat betekenen, dat moet de toekomst uitwijzen. De PS5 heeft het voordeel van de snelle Harddrive die veel voordelen kan bieden.

De huidige UE4 is nog steeds nog niet tot de limieten gekregen, dus daar zal echt wel nog wel rek in zitten qua mogelijkheden. Al denk ik dat alleen al de optimalisaties die de UE5 al biedt wel een verschil zullen maken. De nieuwe mogelijkheden zullen denk ik meer bieden voor minder werk tov van hetzelfde met de UE4.

Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9

Acties:
  • +1 Henk 'm!
*O* Lekker random nieuws vanuit hun, maar zeker heel goed nieuws!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 12:17
Toshirou schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 09:03:
[...]

Wanneer de eerste game verschijnt, weet ik zo even niet direct. Maar het is wel duidelijk dat de Xbox Series X het met z'n complete RDNA2 feature set er zeker wel voordeel gaat hebben in tegenstelling tot de PS5 (geen consoles bash...) maar ongetwijfeld zullen Epic en Sony daar wel eigen oplossingen voor hebben verzonnen. Wat dit verschil gaat betekenen, dat moet de toekomst uitwijzen. De PS5 heeft het voordeel van de snelle Harddrive die veel voordelen kan bieden.

De huidige UE4 is nog steeds nog niet tot de limieten gekregen, dus daar zal echt wel nog wel rek in zitten qua mogelijkheden. Al denk ik dat alleen al de optimalisaties die de UE5 al biedt wel een verschil zullen maken. De nieuwe mogelijkheden zullen denk ik meer bieden voor minder werk tov van hetzelfde met de UE4.
mwja, laten we vooral afwachten. De PS5 heeft ook nagenoeg alle functies die de series x heeft. Daarnaast heeft de series x op papier meer performance maar in veel games is het de ps5 die daar in de praktijk een voordeel in heeft.

Mijn inzicht: ik denk dat het in de praktijk geen zier uit gaat maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3mi3
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:10
Vraagje, ik heb net een Xbox series S gekocht. Alleen nu kwam ik erachter dat de meegeleverde hdmi kabel niet 120 Hz ondersteund. Is dit een groot gemis? En heeft iemand een link voor de juiste kabel?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

r3mi3 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 11:28:
Vraagje, ik heb net een Xbox series S gekocht. Alleen nu kwam ik erachter dat de meegeleverde hdmi kabel niet 120 Hz ondersteund. Is dit een groot gemis? En heeft iemand een link voor de juiste kabel?
120hz op 1080P wordt door een highspeed hdmi kabel gewoon ondersteund. 120hz op 4k daar moet je een HDMI 2.1 kabel voor hebben. Maar dat zal een series S niet zomaar ondersteunen. Dus die kabel die er bij zit voldoet gewoon.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2022 11:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
r3mi3 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 11:28:
Die kabel zou alles moeten kunnen wat de xbox kan.
Maar ik denk dat je op de Series S toch niet heel veel op 120Hz tegen gaat komen. en dan moet je tv het ook nog ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3mi3
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 11:29:
[...]

120hz op 1080P wordt door een highspeed hdmi kabel gewoon ondersteund. 120hz op 4k daar moet je een HDMI 2.1 kabel voor hebben. Maar dat zal een series S niet zomaar ondersteunen. Dus die kabel die er bij zit voldoet gewoon.
Oké, dat is duidelijk. Ik las een stukje hierover van tech radar wat me deed twijfelen:

It's worth noting, though, that while the Xbox Series X comes with an HDMI 2.1 supporting cable, the Xbox Series S only comes with an HDMI 2.0 cable – which we'll look at in more detail below.

Ik heb wel een tv die 120 Hz ondersteund.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

r3mi3 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 11:36:
[...]

Oké, dat is duidelijk. Ik las een stukje hierover van tech radar wat me deed twijfelen:

It's worth noting, though, that while the Xbox Series X comes with an HDMI 2.1 supporting cable, the Xbox Series S only comes with an HDMI 2.0 cable – which we'll look at in more detail below.

Ik heb wel een tv die 120 Hz ondersteund.
HDMI 2.1 heb je alleen nodig voor 4k/120. Dat ga je voor een series S niet nodig hebben.

De kabel ondersteund dus wel gewoon 1080p/120

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2022 11:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r3mi3
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 11:37:
[...]

HDMI 2.1 heb je alleen nodig voor 4k/120. Dat ga je voor een series S niet nodig hebben.

Dankjewel voor de info 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 12:17
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 11:37:
[...]

Das niet helemaal correct. De Series s kan op een 4k tv wel gewoon 4k 120 hz output hebben. In dat geval heb je dus wel een HDMI 2.1 kabel nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrankoNL schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 12:02:
[...]

Das niet helemaal correct. De Series s kan op een 4k tv wel gewoon 4k 120 hz output hebben. In dat geval heb je dus wel een HDMI 2.1 kabel nodig.
Goede toevoeging, ik wist niet dat de series S ook de games kon upscalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vanaf vandaag in Gamepass:

Wellicht wat voor jou @Exactor it? Een rpg / deck building game.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

Tainted Grail is leuk tot nu toe! :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Krimglas
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-03-2023
De nonary games is een erg leuke als je van detective-achtige games houdt in de trend van phoenix wright en danganronpa.

Maar wanneer moet ik die spelen? Net wanneer Elden Ring uitkomt (80 uur ver nu), komen er op gamepass verschillende titels na elkaar uit die ik wil spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21:53
uchiha tijntje schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 13:34:
Vanaf vandaag in Gamepass:

[YouTube: Tainted Grail Conquest - LAUNCH TRAILER]

Wellicht wat voor jou @Exactor it? Een rpg / deck building game.
Thanks zal hem eens checken! (Na elden ring, tweede poging shredders, tunic en far:changing tides met de nodige potjes halo tussendoor!)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Krimglas schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 15:02:
De nonary games is een erg leuke als je van detective-achtige games houdt in de trend van phoenix wright en danganronpa.

Maar wanneer moet ik die spelen? Net wanneer Elden Ring uitkomt (80 uur ver nu), komen er op gamepass verschillende titels na elkaar uit die ik wil spelen.
I feel ya !
Hier ruim 70 uur in Elden Ring en nog dik 30 achievements te gaan …
Geweldige game, ben ik vermoedelijk nog wel 200 uur zoet mee.
Gamepass filler-content games moeten maar even wachten :P

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:17
On_E schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 13:47:
Tainted Grail is leuk tot nu toe! :)
Kan m niet installeren vanuit GP, in de MS store staat ie ook niet..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ramon27
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-12-2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wacht, die controllers zijn echt harig? 😳

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
Wom schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 23:02:
Wacht, die controllers zijn echt harig? 😳
Lekker fluffy!

Vooral fijn in de winter als het wat frisjes is :P

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vind die controllers er ook wel cool uitzien, maar die lijken me niks te zoeken hebben buiten een vitrinekast.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:02

Vagax

Hehe

Finraziel schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 06:07:
Vind die controllers er ook wel cool uitzien, maar die lijken me niks te zoeken hebben buiten een vitrinekast.
Als iemand anders op de bank een spelletje samen wilt spelen

"Hier is de controller, bro" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 19:42
Kan iemand nog pre-loaden via de app? Ik wilde gisteren Elden Ring remotely installeren (het was laat, ik had geen zin om voor alleen de installatie de disc er in te doen), maar ik kon mijn console niet kiezen welke aan stond.

Xbox Live: Springbok NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Belindo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:20

Belindo

▶ ─🔘─────── 15:02

Springbokkie schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 08:50:
Kan iemand nog pre-loaden via de app? Ik wilde gisteren Elden Ring remotely installeren (het was laat, ik had geen zin om voor alleen de installatie de disc er in te doen), maar ik kon mijn console niet kiezen welke aan stond.
Zojuist nog iets geinstalleerd op afstand. Nog niet geverifieerd of ie er echt op staat.

Coding in the cold; <brrrrr />

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:33
Release date is zeker 1 april ;)

Wat zal dat snel ranzig worden, om maar niet te denken aan al die haren die in de controller vast gaan zitten. Leuk voor in de vitrinekast indd :P

[ Voor 13% gewijzigd door spokje op 23-03-2022 09:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Als het goed is morgen weer de volgende game van publisher Annapurna Interactive in Gamepass:

Dat is toch wel echt een hele leuke publisher geworden afgelopen jaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Springbokkie schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 08:50:
Hier werkte het gisteren nog gewoon ondanks dat ik hem nog niet aangezet had die dag. Sterker nog het stroom stond er een minuut ervoor pas op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

Vinnocchio schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 21:27:
[...]

Kan m niet installeren vanuit GP, in de MS store staat ie ook niet..
Stond bij recently added in de GP sectie bij mij.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:57
Ik ben naast het gamen op mijn Series X laatst ook begonnen met het uitbreiden van mijn Blu-ray-collectie en met het (her)kijken van bepaalde films op 4K HDR Blu-rays (omdat dat gewoon 10 keer betere kwaliteit is dan streamen).

Probleem 1:

Nou zag ik op mijn Sonos-app dat het geluid op "PCM Stereo" stond tijdens het kijken van een film terwijl dat minimaal "5.1 Dolby Digital" zou moeten zijn. Toen heb ik in het Xbox-menu het e.e.a. aangepast en toen heb ik het werkend gekregen.

Perfect geluid, echter meteen een probleem erbij: lip-sync issues. En dan niet zo'n beetje ook, erg irritant. Je kunt via de Sonos-app geluidsvertraging/lip-sync-correcties uitvoeren maar deze hielpen geen van allen.

Iemand een idee hierover en/of oplossing hiervoor?

Set-up:

LG OLED55CX6LA
Xbox Series X
Sonos 5.1 (Playbar, 2 x Play:1, 1 x Sub)

Probleem 2:
eddie010 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 18:36:
Ok, ik sta echt voor een raadsel en de mannetjes van xbox support lijken me ook niet te kunnen helpen. Ik gebruik mijn xbox series x ook als media player in mijn thuisbioscoop. Heb een redelijke filmverzameling, maar er is 1 specifieke blu-ray die mijn xbox gewoon uitzet zodra de film start na de previews. Ik zie de eerste 2 seconden van de film en boem... uit....

Eerst dacht ik dat het aan de blu-ray schijf lag. Misschien een illegale kopie oid aangezien de film 2de hands is. Niets aan de schijf op te merken dat dat zo zou zijn echter. Ook geen krassen oid.

Nu heb ik inmiddels 3 exemplaren van dezelfde film (ik weet het, ik ben volhardend). Alle 3 zetten mijn xbox uit zodra de film begint. Dit gebeurt niet wanneer ik de film probeer af te spelen in de blu-ray speler die ik in mijn PC heb zitten.

Waar kan dit aan liggen? Ik ben echt geneigd een aparte blu-ray speler te halen voor mijn films aangezien ik ook af en toe een melding krijg dat een disc niet kan worden afgespeeld. Als ik de film er dan uit haal en er weer in doe, gaat het weer prima. Over deze melding kan ik online wel meer dingen lezen, maar het uitzetten bij 1 specifieke titel is dan weer een mysterie...
Ik heb exact hetzelfde gehad met één specifieke disc van een Blu-ray box en ook geen oplossing hiervoor (gevonden). Kun je dus middenin een seizoen van een serie opeens niet meer verder kijken omdat je Xbox zichzelf uitschakelt 8)7 .

[ Voor 5% gewijzigd door Jeroenvde89 op 23-03-2022 12:15 ]

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:18
Jeroenvde89 schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 12:07:

Probleem 1:

Nou zag ik op mijn Sonos-app dat het geluid op "PCM Stereo" stond tijdens het kijken van een film terwijl dat minimaal "5.1 Dolby Digital" zou moeten zijn. Toen heb ik het het Xbox-menu het e.e.a. aangepast en toen heb ik het werkend gekregen.

Perfect geluid, echter meteen een probleem erbij: lip-sync issues. En dan niet zo'n beetje ook, erg irritant. Je kunt via de Sonos-app geluidsvertraging/lip-sync-correcties uitvoeren maar deze hielpen geen van allen.

Set-up:

LG OLED55CX6LA
Xbox Series X
Had het probleem eerst ook met mijn setup (65C9, XSX, Samsung HW-Q90R). Had het niet in extreme mate maar was wel zichtbaar. Pas kunnen verhelpen toen Samsung een firmware update uitbracht die eARC ondersteuning implementeerde. Sindsdien geen enkel probleem meer gehad.
Weet verder niet of je Sonos eARC ondersteunt? Indien niet, zal het heel lastig worden de lip-sync een beetje acceptabel te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimmak
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 20:59

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elias2020
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 22:30

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

Jeroenvde89 schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 12:07:

Probleem 1:

Nou zag ik op mijn Sonos-app dat het geluid op "PCM Stereo" stond tijdens het kijken van een film terwijl dat minimaal "5.1 Dolby Digital" zou moeten zijn. Toen heb ik in het Xbox-menu het e.e.a. aangepast en toen heb ik het werkend gekregen.

Set-up:

LG OLED55CX6LA
Xbox Series X
Je moet in de tv instellingen de hdmi output geluidsinstellingen van je xbox op bitstream zetten ipb pcm. Daarnaast earc aanzetten en geluid op passerend zetten. Daarnaast in je xbox let my receiver decode audio aanzetten als je nog steeds issues hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
Powder Toastman schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 12:18:
[...]

Weet verder niet of je Sonos eARC ondersteunt? Indien niet, zal het heel lastig worden de lip-sync een beetje acceptabel te krijgen.
Mijn Sonos ondersteunt geen eARC helaas.
Elias2020 schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 13:01:
[...]

Je moet in de tv instellingen de hdmi output geluidsinstellingen van je xbox op bitstream zetten ipb pcm. Daarnaast earc aanzetten en geluid op passerend zetten. Daarnaast in je xbox let my receiver decode audio aanzetten als je nog steeds issues hebt.
Bedankt voor de antwoorden/tips allebei.

De rest zou ik wel eens kunnen proberen @Elias2020, echter is dat stukje wat je schrijft over de HMDI output instellingen precies hoe ik het wel voor elkaar kreeg om 5.1 DD te passeren, echter kwam toen júíst de lip-sync issue naar voren :).

[ Voor 4% gewijzigd door Jeroenvde89 op 23-03-2022 13:15 ]

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elias2020

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

Jeroenvde89 schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 13:15:
[...]

Mijn Sonos ondersteunt geen eARC helaas.

[...]

Bedankt voor de antwoorden/tips allebei.

De rest zou ik wel eens kunnen proberen @Elias2020, echter is dat stukje wat je schrijft over de HMDI output instellingen precies hoe ik het wel voor elkaar kreeg om 5.1 DD te passeren, echter kwam toen júíst de lip-sync issue naar voren :).
Aha, ik heb bijna dezelfde set-up (Lg c9) en die werkt voor blu-rays perfect. Je moet je sonos wel op de earc poort van je tv aansluiten (doorgaans is dat hdmi 2). Alles een keer van de stroom halen wil ook wel eens werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
Elias2020 schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 13:56:
[...]

Aha, ik heb bijna dezelfde set-up (Lg c9) en die werkt voor blu-rays perfect. Je moet je sonos wel op de earc poort van je tv aansluiten (doorgaans is dat hdmi 2). Alles een keer van de stroom halen wil ook wel eens werken.
Mijn Sonos Playbar is via een optische kabel rechtstreeks verbonden met de TV. De Xbox is daarentegen met een HDMI 2.1 kabel verbonden met de TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elias2020

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

Jeroenvde89 schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 14:00:
[...]

Mijn Sonos Playbar is via een optische kabel rechtstreeks verbonden met de TV. De Xbox is daarentegen met een HDMI 2.1 kabel verbonden met de TV.
Ah my bad, ik had te snel gelezen. Heb zelf de arc ipv playbar. Dus hier geen optische kabel aanwezig.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:29
Wat is tunic een ongelooflijk vette game. Meer plezier dan met Forza, Halo, Horizon. Dit is wat ik leuk vind aan gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 19:49
giantgiantus schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 14:28:
Wat is tunic een ongelooflijk vette game. Meer plezier dan met Forza, Halo, Horizon. Dit is wat ik leuk vind aan gamen.
Ja, gisteravond er toch nog iets verder mee gespeeld en ik moet zeggen: ik ben hooked! Ga hem toch uitspelen hoor :*)

Ben normaal meer van de action/destruction/adventure/fighting block buster AAA games en had eerlijk gezegd niet gedacht dat ik op deze leeftijd zoiets als dit nog kon waarderen.

Vroeger toen mijn neef Zelda op de NES wilde spelen zei ik alleen maar, blegh wat saai, wanneer spelen we Double Dragon met zijn 2-en verder. Tunic heeft er veel van weg en ik begin nu pas te snappen waarom mensen dit soort games kunnen waarderen >:)

Haal wel zelf meer plezier uit Forza en Halo, maar het is goed om even eens wat nieuws te proberen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:26

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Ja die zag ik ook in mijn tijdlijn voorbij komen. Geen idee wat het inhoudt.....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 15:37:
[...]

Ja die zag ik ook in mijn tijdlijn voorbij komen. Geen idee wat het inhoudt.....
Dat weet je bij die gast nooit. :P
Hij zit wel redelijk in het wereldje, dus hij roept niet zomaar iets.

[ Voor 12% gewijzigd door Rivanov op 23-03-2022 15:39 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag paar uurtjes LEGO Marvel Super Heroes gespeeld met neefje en meteen na het verslaan van de eerste boss kregen we een zwart scherm.

We hebben echt met bijna alle LEGO games bugs. Crashes, poppetje zit vast ergens, poppetje moet speelbaar zijn maar is het niet, saving logo's die blijven roteren en niet weggaat en dus is de game niet opgeslagen met auto save, zwarte schermen etc.

De enige LEGO titels die we niet hebben zijn Jurassic Park en Undercover, maar ongetwijfeld zijn die ook niet bugloos. Hoe kan de QA van Traveller's Tales toch zo trash zijn? Ik kijk zeer uit naar de nieuwe Star Wars game van hun, zou hem graag day one halen ook, zeker omdat de neefjes in die maand weer komen logeren, maar durf het eigenlijk niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

devilsnight schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 15:48:
Vandaag paar uurtjes LEGO Marvel Super Heroes gespeeld met neefje en meteen na het verslaan van de eerste boss kregen we een zwart scherm.

We hebben echt met bijna alle LEGO games bugs. Crashes, poppetje zit vast ergens, poppetje moet speelbaar zijn maar is het niet, saving logo's die blijven roteren en niet weggaat en dus is de game niet opgeslagen met auto save, zwarte schermen etc.

De enige LEGO titels die we niet hebben zijn Jurassic Park en Undercover, maar ongetwijfeld zijn die ook niet bugloos. Hoe kan de QA van Traveller's Tales toch zo trash zijn? Ik kijk zeer uit naar de nieuwe Star Wars game van hun, zou hem graag day one halen ook, zeker omdat de neefjes in die maand weer komen logeren, maar durf het eigenlijk niet aan.
Ik heb alle delen wel gespeeld (met vrouw), maar echt werkelijk waar geen enkel deel kunnen spelen zonder bugs zoals die jij ook ervaren hebt. Op PS3, Xbox 360, PS4, Xbox One, het maakt niet uit. Overal. Niet onoverkomelijk, wel bést slecht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exorcist schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 15:55:
[...]

Ik heb alle delen wel gespeeld (met vrouw), maar echt werkelijk waar geen enkel deel kunnen spelen zonder bugs zoals die jij ook ervaren hebt. Op PS3, Xbox 360, PS4, Xbox One, het maakt niet uit. Overal. Niet onoverkomelijk, wel bést slecht.
Bizar he? En mijn neefje vertelde dat de PS4 versie van Marvel Super Heroes ook talloze bugs heeft, dus het is niet een dingetje alleen op Xbox. Ik denk dat we er goed aan doen Star Wars niet meteen te halen en reacties en reviews afwachten over de QA in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 15:38:
[...]

Dat weet je bij die gast nooit. :P
Hij zit wel redelijk in het wereldje, dus hij roept niet zomaar iets.
Ja en nee. Hij heeft echt vaak genoeg echt mega click baity titels in zijn video's waarvan je dan eerst denkt....ooiih shit, is dit waar? En dan check je de video en dat is het meer dat ie dingen denkt, speculeert etc.

Dadelijk heeft ie het nieuws dat Xbox met een show in juni komt. Iedereen en hun moeder weet dit, maar ik zie het nog gebeuren ook dat dit zijn grote scoop is, lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

devilsnight schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 15:59:
[...]

Bizar he? En mijn neefje vertelde dat de PS4 versie van Marvel Super Heroes ook talloze bugs heeft, dus het is niet een dingetje alleen op Xbox. Ik denk dat we er goed aan doen Star Wars niet meteen te halen en reacties en reviews afwachten over de QA in de game.
Afwachten zal geen nut hebben, hooguit accepteren dat de LEGO games technisch gezien áltijd wel bugs/glitches hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exorcist schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 16:03:
[...]

Afwachten zal geen nut hebben, hooguit accepteren dat de LEGO games technisch gezien áltijd wel bugs/glitches hebben :+
Yeah, het is fucked up en irritant maar het zijn nog niet game breaking bugs. Dat vind ik pas wanneer een savegame corrupt raakt (en je niet meerdere saves kan maken) of dat de game op een bepaald punt steeds crashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springbokkie
devilsnight schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 15:48:
Ik wil al zeggen... Je bedoelt Jurassic World denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Geen direct nieuws over games, maar meer over de processen rond het maken van games. Ook wel over hoe Game Pass daar een rol in speelt, wat betreft business model. Maar onderliggend vooral verkooppraatje over hoe Azure en de andere tools van Microsoft jou als ontwikkelaar helpen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Springbokkie schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 16:47:
[...]

Ik wil al zeggen... Je bedoelt Jurassic World denk ik.
Één pot nat ;)

Klopt, het is van de nieuwe Jurassic films.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dit is goed nieuws. Over combat in Hellblade 2 tov de eerste game.

https://wccftech.com/hell...lvr.it&utm_medium=twitter
There are some interesting tidbits in this interview with one of them being that, apparently, the combat experience that will be offered by Hellblade 2, will be taking a different approach compared to its predecessor, including the need for players to use different attacks and combos. As also pointed out by the designer, the quality of Hellblade 2 will be on another level, and the game will feature “new stuff” that will have an important impact on the game.
The designer then went on talk about Hellblade 2’s combat experience. "What I was least satisfied with in Hellblade 1 was the lack of enemy variety, the long-range combat was stifled, and the balancing stuff, the way the difficulty systems were tuned, the enemies had too much life, they had too much durability and it got tiresome a lot of the time, we had a lot of variety of attacks and combos but the enemies didn’t really encourage you to use one or the other, people found two or three moves they liked and repeated them constantly, there were very generous parries and story timings that could be balanced more intelligently”.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xbox Live down?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:21

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Geen idee of dit veel uitmaakt, maar ze vonden het nodig om te twitteren dus ik deel het maar hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 23:44:
Geen idee of dit veel uitmaakt, maar ze vonden het nodig om te twitteren dus ik deel het maar hier :P

[Embed]
Hopelijk gaat het niet heel lang duren voordat we resultaten gaan zien. Hoe dan ook in het artikel erover zeggen ze..

Though for gamers, we do not have a timeline today of when you can expect to see any Xbox games with FSR 2.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

}:O

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2022 06:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
https://news.xbox.com/en-...-xbox-game-pass-ultimate/

Available in AR, AU, BR, CA, CL, CO, DK, FI, MX, NO, US, SE.

[ Voor 12% gewijzigd door ArthurMorgan op 24-03-2022 06:33 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rtKj8Q_eCvATR3RjEG00yj10XG8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LBRz3YOqYG44tUgqf2d5k4Gv.jpg?f=fotoalbum_large

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springbokkie
timmie271 schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 09:28:
[...]

Hier werkte het gisteren nog gewoon ondanks dat ik hem nog niet aangezet had die dag. Sterker nog het stroom stond er een minuut ervoor pas op :)
Ik had op de console zelf remote services uitgezet |:( 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 10:24
Series X art

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De free play days dit keer zijn ijzersterk, holy shit!!!!

Van nu tot ongeveer maandag kun je

FarCry 6

Lost Judgment volledig gratis spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11:47
Zojuist mn Elite 2 ter reparatie aangeboden.
De A knop was al bagger maar boeide me weinig gezien ik die toch rebinded had naar een peddle aan de onderzijde, maar nu had de rechter stick ook issues gekregen: deze bewegen naar zuid-west voelde eeeecht niet lekker meer.
Net alsof hij wat in de weg heeft zitten daar.
Jammer dat je maar één klacht op kan geven bij het aanmelden, heb het wel beiden vermeld in de details maja.. we zien wel wat we terug krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 10:52:

FarCry 6

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rJKwSnCcHVSDyVI-HZ_v4K62eM8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/BFN8kZcfLjxBCcunQlDt1m38.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Huh....

Die vat ik niet......

Lost Judgment is van september vorig jaar en Far Cry 6 is van oktober vorig jaar. We hebben niet vaak zulke recente titels in free play days en zeker niet van dit caliber.

Natuurlijk serieus!!!!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 14:23
Hmmm ik twijfel wel hoor met die games. Ga ik ze spelen, en waarschijnlijk toch niet uitspelen. Of gewoon lekker verder met games die ik al heb. Goeie games inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Halo S01E01 staat al klaar in m'n Plex. Ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
devilsnight schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 10:52:

FarCry 6

Lost Judgment heb ik mij prima mee vermaakt. Het begint wel wat traag.

Voor de mensen die Yakuza Like a dragon hebben gespeeld. Hoewel Lost Judgment een vervolg is op Judgment speelt de power vacuum die onstaat na Like a Dragon een belangrijke rol in het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zorroberner schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 12:09:
Hmmm ik twijfel wel hoor met die games. Ga ik ze spelen, en waarschijnlijk toch niet uitspelen. Of gewoon lekker verder met games die ik al heb. Goeie games inderdaad.
Heel eerlijk gezegd is het iets te goed. Ik had liever deze week FC6 gezien en dan volgende week bijvoorbeeld Lost Judgment. Je kan maar één game tegelijk spelen, maar sowieso zou je een FC6 niet uitgespeeld kunnen krijgen. Of je moet echt het hele weekend niet slapen, haha.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:17

BM

Moderator Spielerij
devilsnight schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 13:30:
[...]

Heel eerlijk gezegd is het iets te goed. Ik had liever deze week FC6 gezien en dan volgende week bijvoorbeeld Lost Judgment. Je kan maar één game tegelijk spelen, maar sowieso zou je een FC6 niet uitgespeeld kunnen krijgen. Of je moet echt het hele weekend niet slapen, haha.
Het is dan ook helemaal niet de bedoeling van ze dat je die game in dat weekend uitspeelt. Ze willen heel graag dat je het niet uitspeelt, en daarna het spel koopt ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

BM schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 14:30:
[...]

Het is dan ook helemaal niet de bedoeling van ze dat je die game in dat weekend uitspeelt. Ze willen heel graag dat je het niet uitspeelt, en daarna het spel koopt ;)
Idd, zo heb ik Mafia 3 uiteindelijk geprobeerd tijdens zo'n Free Play weekend. Omdat die game te groot is om 1 3 dagen uit te spelen voor mij, heb ik deze daarna via Marktplaats op disc van iemand overgenomen. Daarna zelfs de DLC pakketten gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belindo

Belindo

Vraagje, mijn oude One S kon de TV aan en uit zetten. Nu heb ik een Series X aagesloten op dezelfde HDMI poort, maar met de meegeleverde HDMI kabel. De instellingen voor HDMI CEC heb ik aan staan, maar de Xbox zet de TV niet aan of uit.

Denk dat dit een Series dingetje is, want de Series S die ik een aantal dagen heb gehad deed dit ook niet (met dezelfde kabel als de One S)

Ik vond dit altijd wel een handige functie. Enig idee waarom het op de Series X|S niet meer werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Belindo schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 15:07:
Vraagje, mijn oude One S kon de TV aan en uit zetten. Nu heb ik een Series X aagesloten op dezelfde HDMI poort, maar met de meegeleverde HDMI kabel. De instellingen voor HDMI CEC heb ik aan staan, maar de Xbox zet de TV niet aan of uit.

Denk dat dit een Series dingetje is, want de Series S die ik een aantal dagen heb gehad deed dit ook niet (met dezelfde kabel als de One S)

Ik vond dit altijd wel een handige functie. Enig idee waarom het op de Series X|S niet meer werkt?
Mijn series x zet de tv wel aan en uit. Moet je misschien opnieuw in je tv instelling CEC/handshake aanzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belindo

Belindo

Exactor it schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 15:19:
[...]

Mijn series x zet de tv wel aan en uit. Moet je misschien opnieuw in je tv instelling CEC/handshake aanzetten?
Ik heb in de TV instellingen niet gezien wat daarop leek. Is al een oudje (LG 37LD420). Maar gebruikt de X|S dan een andere technologie dan de One?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Werkt hier ook gewoon prima. Anders je Xbox en tv echt helemaal stroomloos maken door de stekkers uit het stopcontact te halen, tien minuten te wachten en dan weer aansluiten.

En volgens mij kon de One S het ook niet, althans niet via HDMI-CEC want dat heeft nooit op de vorige generatie consoles gezeten. Wat je wel had, is een of ander menu waarin je de One S schakel opdrachten kon geven om bv een Power on commando te geven aan een TV of media box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belindo

Belindo

MRE-Inc schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 15:23:
[...]

Werkt hier ook gewoon prima. Anders je Xbox en tv echt helemaal stroomloos maken door de stekkers uit het stopcontact te halen, tien minuten te wachten en dan weer aansluiten.

En volgens mij kon de One S het ook niet, althans niet via HDMI-CEC want dat heeft nooit op de vorige generatie consoles gezeten. Wat je wel had, is een of ander menu waarin je de One S schakel opdrachten kon geven om bv een Power on commando te geven aan een TV of media box.
Klopt de instellingen zijn andere op de X dan op de One S. Op de One wordt het woord HDMI CEC ook niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:15

Mijn Series S op m'n Sony TV schakelt enkel de TV in en uit, als hij op standby staat.
Staat hij op energy saving, dan werkt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Springbokkie schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 08:49:
[...]

Ik had op de console zelf remote services uitgezet |:( 8)7
Volgende keer eerst koffie drinken alvorens je vragen gaat stellen :+ _O-

Mooi dat het opgelost is nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Laatst online: 19:31

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Rivanov schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 12:28:
Halo S01E01 staat al klaar in m'n Plex. Ben benieuwd.
AngryJoe is niet zo positief.

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
zetje01 schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 16:00:
[...]

Mijn Series S op m'n Sony TV schakelt enkel de TV in en uit, als hij op standby staat.
Staat hij op energy saving, dan werkt het niet.
Bij mijn LG werkt het zowel uit standby als uit energy saving. Niet om te pochen verder maar als info voor de vraagsteller. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Miesjh schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 16:47:
[...]

Logisch, het is zijn verdienmodel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Miesjh schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 16:47:
[...]

Ik verwacht er ook niet zoveel van. Sowieso is het verhaal niet vergelijkbaar met de game. Het wijkt nogal af klaarblijkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:29
Rivanov schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 17:19:
[...]

Ik verwacht er ook niet zoveel van. Sowieso is het verhaal niet vergelijkbaar met de game. Het wijkt nogal af klaarblijkelijk.
Das maar goed ook. Het verhaal van halo games is neem ik aan in een dronken bui op een kladpapiertje neergeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 14:23
devilsnight schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 13:30:
[...]

Haha toevallig begint nu een weekje verlof. Maar ik had vooral gepland om f1 2021 te spelen met eigen teammodus. Dus denk dat ik dat maar ga doen, hou niet van gehaast gamen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
giantgiantus schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 17:21:
[...]

Das maar goed ook. Het verhaal van halo games is neem ik aan in een dronken bui op een kladpapiertje neergeschreven.
Hahaha grapjas!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Ik snapte geen snars van het verhaal na alle campaigns te hebben gespeeld. Na de eerste drie boeken snap ik het wel en vind ik zelfs een vrij goed (voor fantasy achtige scifi) verhaallijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Exactor it schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 19:55:
[...]

Ik snapte geen snars van het verhaal na alle campaigns te hebben gespeeld. Na de eerste drie boeken snap ik het wel en vind ik zelfs een vrij goed (voor fantasy achtige scifi) verhaallijn.
Game zou te lang worden dan :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
timmie271 schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 20:09:
[...]

Game zou te lang worden dan :+
Nee joh. Er is nooit te veel Halo!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
Exactor it schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 19:55:
[...]

Had precies hetzelfde, nadat ik bijna alles snapte kan ik toch wel stellen dat het toch netjes in elkaar steekt. Vooral Halo reach met 1 2 en 3 vind ik heel vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Exactor it schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 20:19:
[...]

Nee joh. Er is nooit te veel Halo!
True! Wanneer complete jij MCC? :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:26
Voor de liefhebbers, Mad Streets komt naar Xbox

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
timmie271 schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 20:33:
[...]

True! Wanneer complete jij MCC? :+
Ongeveer tegelijk met het moment dat ik de campaign van Infinite uitspeelt denk ik!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het is vandaag bekend gemaakt dat de nieuwe game van de maker van The Evil Within 2 geen horror zal zijn, echt iets volledig anders, verder is daar niks bekend over gemaakt.

Ook heeft founder/CEO van Tango Gameworks Shinji Mikami gezegd dat ze vanaf nu niet alleen maar horror titels zullen maken. Hij wil niet dat de studio als horror only gezien blijft worden. Ook wil hij dat Tango zich niet meer alleen focust op AAA games, dus kleinere games ook waaronder (vind ik) helaas ook mobile games en Facebook.

Dit vooral om nieuw talent klein te laten beginnen, ipv zich meteen te storten op super grote, big budget games. Uiteindelijk zullen ze zich dan wel bezig gaan houden met AAA games.

Vind het zelf wel uitermate jammer dat de nieuwe game van Jon Johannes (The Evil Within 2) dus niet horror is. Ik hoopte echt op een deel 3 of een soortgelijk iets. Horror is al geen genre wat gaming super overbevolkt om het maar zo te zeggen, en het begint wel steeds populairder te worden met de Resident Evils van Capcom en Dead Space Remake.....maar ja. Als men geen behoefte heen om met horror te komen......

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Zou best een goede kunnen zijn om met wat maten te doen, net als Rubber Bandits/Gang Beasts/Stab Stab Stab :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Exactor it schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 20:59:
[...]

Ongeveer tegelijk met het moment dat ik de campaign van Infinite uitspeelt denk ik!
Dan is de opvolger al uit van de XSX en hopelijk een volgende halo _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:28
Weet niet of het hier al ergens stond:

Ghostwire blijkbaar pas volgend jaar op Xbox 👎🏻

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tZqtIKJV6RHmNtRgLiKzhCubG-0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jjBjuPCWyyRYWkArW4sZtJhk.jpg?f=fotoalbum_large
Xbox is launching 3 new games, from 3 of their new studios this year. The first of them is releasing tomorrow. https://twitter.com/_Xbox...07088631135019010/photo/1

[ Voor 52% gewijzigd door Snakefoodjah op 25-03-2022 00:45 ]

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snakefoodjah schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 21:51:
Weet niet of het hier al ergens stond:

Ghostwire blijkbaar paar volgend jaar op Xbox 👎🏻

[Afbeelding]

[...]
Dat is Sony he, die wil het gelijk een jaar exclusive hebben. En er staat "likely" , het is nog niet eens 100% zeker. We dachten dat we FF7R ook zouden krijgen en toen werd de exclusivity deal ineens verlengd door de PS5 upgrade.

Net als Deathloop, ik zou graag willen uitkijken naar het spelen van de game september dit jaar, maar ja, de deal zorgt ervoor dat hier niets over vrijgegeven mag worden. En schijnbaar heeft XboxEra moderator Nick gezegd dat hij achter iets is gekomen qua deze deal wat niet fijn is. Dus september release is alles behalve een feit nog.

Had toch echt graag gezien dat MS de deals geannuleerd had, zal vast niet goedkoop geweest zijn (voor hun een zakcentje) en misschien een heel gedoe, maar damn.

[ Voor 26% gewijzigd door devilsnight op 24-03-2022 22:36 ]

Pagina: 1 ... 329 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord