Ja speel met een Elite V2. Die extra ability activeren is wel handig idd met een Elite. Heb nog tot 14 juni de tijd. Eerst nog Spider-man uitspelen op de PS5.Finraziel schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 07:35:
[...]
Weet even niet meer of jij nou ook een elite controller hebt, maar die vond ik bij GTA V wel echt een toevoeging. Elk karakter heeft zijn eigen special die je kunt activeren en deactiveren door beide sticks in te klikken, dat is imho veel makkelijker door die stick clicks achterop te zetten. Helpt in bepaalde situaties veel om hem snel even in en weer uit te schakelen, bv Franklin kan zo makkelijk bijna elke bocht op volle snelheid pakken (hij heeft een rij/stuur power).
Dat zou eventueel dus nog een overweging kunnen zijn.
Grote voordeel van de Series X versie is natuurlijk dat de game in Quick Resume kan. Omdat we hier nog wel eens veel verschillende (voornamelijk Lego) games spelen, is het wel handig dan om GTA V in QR te pinnen. Als je de game afsluit, hoe lang duurt het dan alvorens je echt met je karakter kan spelen en dus in-game zit ? Als ik de PS5 versie speel, moet ik of de game helemaal opnieuw starten als ik daar eerst een andere game heb gespeeld of ik moet, als GTA V op de PS5 dat ondersteunt, via de activity cards iets triggeren, maar volgens mij zijn die activity cards meestal missies die je direct kunt starten en niet het laatste punt waar je was in-game.
Dat scheelt al 10 euro. Vraag ik me af hoe de game checkt of je dan GTA Online hebt. Lijkt mij toch gewoon dat je deze versie kunt kopen en spelen ? Anders is het wel verneukeratief omdat het er volgens mij niet bij staat dat je in bezit moet zijn van GTA Online.DeWaanzin schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 08:18:
Ik ben ook in de war welke GTA V versie ik moet kopen.
Ik heb pas geleden Grand Theft Auto V: Premium Edition gekocht.
Deze (alleen story mode) is €9.99 -> https://www.xbox.com/nl-n...ox-series-xs/9PCCGHDBMR1P
Zou die versie genoeg zijn om alleen story mode te spelen?
Edit:
Dus er zijn 2 versies:
https://www.xbox.com/nl-N...-auto-v/9NXMBTB02ZSF/0010
Deze versie geeft expliciet aan: In deze bundel: GTA Online en GTA Single Player à 9,99€
Versie 2:
https://www.xbox.com/nl-N...ries-xs/9PCCGHDBMR1P/0010
Deze heeft niet expliciet erbij staat wat er in zit, alleen onderaan de pagina: Werkt met GTA Online en opgenomen in de versie van 19,99€
Wel staat er expliciet bij: Voor deze inhoud is een game vereist (afzonderlijk verkrijgbaar).
Ja welke game dan ?
[ Voor 11% gewijzigd door MRE-Inc op 15-03-2022 09:13 ]
XBL: MRE Inc
/f/image/VAUQWKGwckmLgstAj6qk0SSj.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4GsphW22bvZMaqFU5i5s74fz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NsuchskBfrUin3FAkQUIY7Hp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VcDwQWwQBwxVo3Jurt7ak0LC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lWJfMBskNIiOhRWL8wToWljr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/P2d6TlTaAQWJYIMeJCzyvrQf.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/8AgTs65Y3EBHyhEitUq47tQ0.gif?f=user_large)