• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-12 19:22

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Finraziel schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 07:35:
[...]

Weet even niet meer of jij nou ook een elite controller hebt, maar die vond ik bij GTA V wel echt een toevoeging. Elk karakter heeft zijn eigen special die je kunt activeren en deactiveren door beide sticks in te klikken, dat is imho veel makkelijker door die stick clicks achterop te zetten. Helpt in bepaalde situaties veel om hem snel even in en weer uit te schakelen, bv Franklin kan zo makkelijk bijna elke bocht op volle snelheid pakken (hij heeft een rij/stuur power).
Dat zou eventueel dus nog een overweging kunnen zijn.
Ja speel met een Elite V2. Die extra ability activeren is wel handig idd met een Elite. Heb nog tot 14 juni de tijd. Eerst nog Spider-man uitspelen op de PS5.

Grote voordeel van de Series X versie is natuurlijk dat de game in Quick Resume kan. Omdat we hier nog wel eens veel verschillende (voornamelijk Lego) games spelen, is het wel handig dan om GTA V in QR te pinnen. Als je de game afsluit, hoe lang duurt het dan alvorens je echt met je karakter kan spelen en dus in-game zit ? Als ik de PS5 versie speel, moet ik of de game helemaal opnieuw starten als ik daar eerst een andere game heb gespeeld of ik moet, als GTA V op de PS5 dat ondersteunt, via de activity cards iets triggeren, maar volgens mij zijn die activity cards meestal missies die je direct kunt starten en niet het laatste punt waar je was in-game.
DeWaanzin schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 08:18:
Ik ben ook in de war welke GTA V versie ik moet kopen.
Ik heb pas geleden Grand Theft Auto V: Premium Edition gekocht.

Deze (alleen story mode) is €9.99 -> https://www.xbox.com/nl-n...ox-series-xs/9PCCGHDBMR1P

Zou die versie genoeg zijn om alleen story mode te spelen?
Dat scheelt al 10 euro. Vraag ik me af hoe de game checkt of je dan GTA Online hebt. Lijkt mij toch gewoon dat je deze versie kunt kopen en spelen ? Anders is het wel verneukeratief omdat het er volgens mij niet bij staat dat je in bezit moet zijn van GTA Online.

Edit:

Dus er zijn 2 versies:

https://www.xbox.com/nl-N...-auto-v/9NXMBTB02ZSF/0010
Deze versie geeft expliciet aan: In deze bundel: GTA Online en GTA Single Player à 9,99€

Versie 2:
https://www.xbox.com/nl-N...ries-xs/9PCCGHDBMR1P/0010

Deze heeft niet expliciet erbij staat wat er in zit, alleen onderaan de pagina: Werkt met GTA Online en opgenomen in de versie van 19,99€

Wel staat er expliciet bij: Voor deze inhoud is een game vereist (afzonderlijk verkrijgbaar).

Ja welke game dan ?

[ Voor 11% gewijzigd door MRE-Inc op 15-03-2022 09:13 ]

XBL: MRE Inc

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:14
Ik probeer dan die GTA 5 Online base game toch maar te downloaden.
Vind het wel aan duidelijkheid te wensen over laten. Speel is sowieso niet zo makkelijk vindbaar in de store vind ik, tig versies, maar uiteindelijk de juiste gevonden. Maar de omschrijving is onduidelijk. Het is helemaal niet duidelijk dat je de Online base game moet downloaden voor de single player.
Mag Microsoft wel eens aanpassen vind ik.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
@MRE-Inc bij die 10 euro versie staat dat er een aparte game nodig is, en aan de onderkant staat werkt met GTA Online. Ik ben met je eens dat het nog duidelijker kan (en ook beter zou zijn) maar het staat er allemaal wel.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-12 10:51

Vagax

Hehe

GTA Online = GTA V + Online tenzij je bewust de "GTA Online" versie hebt gekocht van 9,99 euro

Ik had hem gisteren ook gedownload en dacht van "maar ik wil SP" maar het bleek gewoon ook de SP te bevatten, of ze doen dit per ongeluk of ze forceren zo veel mogelijk de Online variant en willen dat de SP vergeten wordt.

Overigens is het wel bijzonder om te zien hoeveel nieuwe content GTA Online heeft gekregen in de vorm van wapens, voertuigen, muziek, kleding en zelfs nieuwe omgevingen dat als je vervolgens terug gaat naar de single player dat het lijkt alsof de helft van het spel plots ontbreekt. Maar goed, dit is het Xbox topic maar wou het eventjes kwijt

[ Voor 5% gewijzigd door Vagax op 15-03-2022 09:16 ]

Amos_x schreef op maandag 14 maart 2022 @ 23:50:
[...]

Lol, ik dacht even aan een fake link, dit kon geen waar zijn ... Dit is bijna parodie nieuws, maar dan voor games. Zo lame van rockstar. :z :')

Nu goed, ik ben ze eeuwig dankbaar voor alle GTA games tot nu toe. 5 was geweldig, op ps4 helemaal uitgespeeld. Nooit online aangeraakt (ja toch, 30 minuten, begreep er niets van, het was erg sloom om ergens in een online game te geraken...)

RDR2 is geweldig. Ook enkel offline gespeeld uiteraard. Maar ik denk dat ik het hierbij maar bij laat en rockstar vaarwel zeg. ;w Het was geweldig, beter zou houden.
Het zijn stuk voor stuk super games, al moet ik zeggen dat ik wel vind dat na San Andreas Rockstar een beetje doorsloeg met realisme en ook echt veel minder features in IV. SA zal echt mijn favoriet blijven, alleen al om de dingen die je kan doen.

V was ook tof, maar toch deed het hele verhaal mij veel minder dan de vorige delen en ook hier waren weer dingen veel minder sterk dan in IV zoals de physics en het schade systeem. Ineens konden we fast food tentjes niet meer binnen, waren er sowieso heel weinig gebouwen waar we in konden etc. Hopelijk wordt dit allemaal echt beter in 6.

Maar de geruchten helpen allemaal niet. Er zouden heel veel problemen zijn geweest in het team, paar keer terug naar tekentafel, minder "edgy", want we willen natuurlijk niet op teveel teentjes trappen en een vergelijking met Fortnite. En vooral dat laatste hoeft voor mij dus echt niet, laat de story mode aub met rust.

We gaan het zien.

• MRE-Inc

MRE-Inc

ArthurMorgan schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 09:15:
@MRE-Inc bij die 10 euro versie staat dat er een aparte game nodig is, en aan de onderkant staat werkt met GTA Online. Ik ben met je eens dat het nog duidelijker kan (en ook beter zou zijn) maar het staat er allemaal wel.
Ja klopt, het staat er wel, maar kan wat duidelijker.
.
Blijkbaar kun je dus GTA Online los kopen voor 9,99€. Als je die ooit gekocht hebt, kom je in aanmerking voor de aanschaf van GTA SP voor 9,99€

Als je beide niet hebt en je wilt alleen de SP spelen, dan moet je dus de bundel kopen van 19,99€.

Vagax schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 09:15:
GTA Online = GTA V + Online tenzij je bewust de "GTA Online" versie hebt gekocht van 9,99 euro

Ik had hem gisteren ook gedownload en dacht van "maar ik wil SP" maar het bleek gewoon ook de SP te bevatten, of ze doen dit per ongeluk of ze forceren zo veel mogelijk de Online variant en willen dat de SP vergeten wordt.

Overigens is het wel bijzonder om te zien hoeveel nieuwe content GTA Online heeft gekregen in de vorm van wapens, voertuigen, muziek, kleding en zelfs nieuwe omgevingen dat als je vervolgens terug gaat naar de single player dat het lijkt alsof de helft van het spel plots ontbreekt. Maar goed, dit is het Xbox topic maar wou het eventjes kwijt
Rockstar doesn't give a fuck about de SP. Heel even na release kregen we nog wat nieuwe guns en auto's die ook in Online verschenen en al heel snel daarna hield de support voor SP op.

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:31

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

MRE-Inc schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 09:30:

Blijkbaar kun je dus GTA Online los kopen voor 9,99€. Als je die ooit gekocht hebt, kom je in aanmerking voor de aanschaf van GTA SP voor 9,99€
Potver, net verkeerde volgorde aangeschaft.
Had eerst de losse SP, werkte niet.
Daarna GTA Online en werkt wel.

Mooi verdienmodel van Rockstar, heb die game nu ongeveer 3x aangeschaft (360, Premium edition en nu deze weer).

XBL: theArthurrrr

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:45
Powder Toastman schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 09:11:
Ik probeer dan die GTA 5 Online base game toch maar te downloaden.
Vind het wel aan duidelijkheid te wensen over laten. Speel is sowieso niet zo makkelijk vindbaar in de store vind ik, tig versies, maar uiteindelijk de juiste gevonden. Maar de omschrijving is onduidelijk. Het is helemaal niet duidelijk dat je de Online base game moet downloaden voor de single player.
Mag Microsoft wel eens aanpassen vind ik.
Via Reddit heb ik mogen begrijpen dat het toch de base game betreft, wat in-game kun je 'gewoon' kiezen voor Story Mode. Schijnt een gevalletje slecht gekozen tile te zijn.

Vanavond maar eens kijken.

• Vagax

Vagax

Hehe

Ooooh F1 2021 yes please _/-\o_

Altijd leuk om de tracks van het komende seizoen te races voor ze op de zondag er echt op gaan racen

[ Voor 16% gewijzigd door Vagax op 15-03-2022 10:49 ]

Verwijderd

Ik heb genoeg gezien, gta 5 is aan het downloaden. Zin om de story eindelijk weer eens te spelen en de verbeteringen vind ik genoeg. Vanavond aan de slag. :)
De store via de Xbox geeft het duidelijk aan welke versie je moet hebben.

• Vagax

Vagax

Hehe

Ik link eventjes hiernaartoe voor alle andere die GTA opnieuw gaan spelen en Online misschien ook weer willen spelen.

Ik ben met een nieuwe character opnieuw begonnen dus ik zoek nog wel mensen waar ik mee samen kan spelen

[Twitter: https://twitter.com/yuraagayan97/status/1503697108687376386?s=20&t=2A0QPiPgXNfDGBOPFyVKUQ]

Als je dan tweets van mensen quote. Laat aub de gekjes eruit…

Zoals die gozer… die ook dit tweet :P

[Twitter: https://twitter.com/yuraagayan97/status/1488453172364554240?s=20&t=LN6wsyc3ndR5XfXm-P-88Q]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

uchiha tijntje schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 13:17:
[...]

Als je dan tweets van mensen quote. Laat aub de gekjes eruit…

Zoals die gozer… die ook dit tweet :P

[Embed]
Ik ken die laatste gast totaal niet. Het gaat mij puur om dat plaatje. Ik wist dus niet dat zoveel mensen The Initiative verlaten hebben. Ik lees op XboxEra nu ook dat vrijwel iedereen weg is bij TI, behalve Gallagher die eerst bij Crystal Dynamics zat.

Zo te zien zitten hij en Crystal Dynamics nu op Perfect Dark. Ik hoop vooral dat de game zelf niet in de hell is, CD vertrouw ik er wel mee, die staan garant voor hele sterke games.

Ik hoop nu gewoon vooral positieve dingen te gaan zien bij Xbox nu de focus zo gigantisch op gaming ligt eindelijk. 343 was/is een bende, ook al bleek Halo gelukkig een goede game te zijn. Het artikel vorig jaar van Jason liet goed zien wat er mis was in die studio. Rare met Everwild.....zoek het maar uit.

Hopelijk gaat het met de rest van XGS een stuk beter.

[ Voor 26% gewijzigd door devilsnight op 15-03-2022 13:28 ]

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Vagax schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 09:15:

Wacht even, ik zie door de bomen het bos niet meer. Kun je nu GTA online voor €10,- euro aanschaffen en zit daar OOK nog eens de single player mode bij in?

• BramViking
Voor de mensen die nu de 4K versie spelen? Ziet het er dus dermate beter uit dat het zijn geld waard is of niet?
devilsnight schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 13:23:
[...]

Ik ken die laatste gast totaal niet. Het gaat mij puur om dat plaatje. Ik wist dus niet dat zoveel mensen The Initiative verlaten hebben. Ik lees op XboxEra nu ook dat vrijwel iedereen weg is bij TI, behalve Gallagher die eerst bij Crystal Dynamics zat.

Zo te zien zitten hij en Crystal Dynamics nu op Perfect Dark.
Plaatjes die zo met paint gemaakt zijn negeer ik altijd ook al zijn ze wellicht correct :P.

Wellicht heffen ze The Initiative op en hebben ze Perfect Dark helemaal afgestoten, maar dat laatste verbaasd me eigenlijk niet eens zo als dit het geval zou zijn. Ik heb nooit gedacht dat ze zelf een volledige studio zouden opbouwen en alles in house zouden doen. De naam zegt het in mijn optiek. Of dat een goede manier is om games te developen zien we als we t eind product in onze handen krijgen. Wanneer dat ook ooit mag zijn :P

Xbox die mogelijk een studio sluit, volop posts rond GTA5...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oqRVv4_sv18NsVjTScWebzcLf-8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/IWU5AUXL3j97wi50v6hulnVe.png?f=user_large

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Wom schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 13:31:
Xbox die mogelijk een studio sluit, volop posts rond GTA5...

[Afbeelding]
Lionhead sloot in 2016 zijn deuren. Toen was GTA5 vast ook wel in t nieuws!

Dusssss 2016!

• Vagax

Vagax

Hehe

BramViking schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 13:26:
[...]

Wacht even, ik zie door de bomen het bos niet meer. Kun je nu GTA online voor €10,- euro aanschaffen en zit daar OOK nog eens de single player mode bij in?
Nee, de verwarring zit in het item wat je download.

Als je GTA V koopt (Waar GTA Online ook inbegrepen zit) voor 20 euro krijg je als je hem koopt een scherm te zien waar je kan kiezen wat je wilt downloaden en daar staat alleen GTA Online tussen

Als je GTA Online koopt voor 10 euro krijg je exact hetzelfde verhaal waar je dus alleen GTA Online kan downloaden maar als je hem opstart kan je daadwerkelijk alleen GTA Online spelen.

En hier kwam ik pas later achter, je kan ook voor 10 euro alleen single player kopen

Na het downloaden staat GTA V gewoon op je dashboard als "Grand Theft Auto V" maar het downloaden is even verwarrend want het lijkt alsof je alleen Online krijgt en niet de single player.

[ Voor 37% gewijzigd door Vagax op 15-03-2022 13:37 ]

uchiha tijntje schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 13:29:
[...]

Plaatjes die zo met paint gemaakt zijn negeer ik altijd ook al zijn ze wellicht correct :P.

Wellicht heffen ze The Initiative op en hebben ze Perfect Dark helemaal afgestoten, maar dat laatste verbaasd me eigenlijk niet eens zo als dit het geval zou zijn. Ik heb nooit gedacht dat ze zelf een volledige studio zouden opbouwen en alles in house zouden doen. De naam zegt het in mijn optiek. Of dat een goede manier is om games te developen zien we als we t eind product in onze handen krijgen. Wanneer dat ook ooit mag zijn :P
Hopelijk gebeurd dat niet met Perfect Dark. Ze hebben vorig jaar Crystal Dynamics bij het project betrokken, dus hopelijk gaat dat nu juist goed, samen met Gallagher, de baas van TI. Worst case scenario is inderdaad dat TI sluit EN bye bye PD.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Recap

https://www.videogameschr...boxs-perfect-dark-studio/
Interviews with multiple former senior developers cited a lack of creative autonomy and slow development progress as the reason for their departures, and described the wave of exits as “fast and furious” with project momentum said to be “heavily affected”.
The Initiative’s management told VGC it’s confident in the team it has in place, and new talent joining, and pointed to industry-wide staffing challenges during the pandemic.
“It’s no small task to build a studio and reinvent a beloved franchise,” studio head Darrell Gallagher told VGC. “In creating The Initiative, we set out to leverage co-development partnerships to achieve our ambitions, and we’re really excited about all the progress we’re seeing with our relationship with Crystal Dynamics.
“In this journey, it’s not uncommon for there to be staffing changes, especially during a time of global upheaval over the last two years, and there’s plenty more work in front of us to deliver a fantastic Perfect Dark experience to our players.
“We wish all our former colleagues the very best, and I’m confident in the team we have in place, the new talent joining, and we can’t wait to share more with the fans.”
In the games industry, competition for experienced talent is at an all-time high following the pandemic gaming boom, and any unhappy staff would have had plenty of offers from the myriad of neighbouring AAA studios in California.
Xbox Sales.

https://www.trueachieveme...e-roundup-march-15th-2022

o.a. Metro Exodus Gold Edition voor € 9,99

[ Voor 21% gewijzigd door Rivanov op 15-03-2022 13:42 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Niet heel spannend dus. Want niemand dacht toch dat Perfect Dark überhaupt voor 2024 uitkwam?

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16:31
Vagax schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 13:33:
[...]

Nee, de verwarring zit in het item wat je download.

Als je GTA V koopt (Waar GTA Online ook inbegrepen zit) voor 20 euro krijg je als je hem koopt een scherm te zien waar je kan kiezen wat je wilt downloaden en daar staat alleen GTA Online tussen

Als je GTA Online koopt voor 10 euro krijg je exact hetzelfde verhaal waar je dus alleen GTA Online kan downloaden maar als je hem opstart kan je daadwerkelijk alleen GTA Online spelen.

En hier kwam ik pas later achter, je kan ook voor 10 euro alleen single player kopen

Na het downloaden staat GTA V gewoon op je dashboard als "Grand Theft Auto V" maar het downloaden is even verwarrend want het lijkt alsof je alleen Online krijgt en niet de single player.
En de premium Edition dan, van 15 euro.
Is dat single player plus online?
https://www.xbox.com/nl-N...edition/C496CLVXMJP8/0001
zetje01 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 14:01:
[...]

En de premium Edition dan, van 15 euro.
Is dat single player plus online?
https://www.xbox.com/nl-N...edition/C496CLVXMJP8/0001
Lees eens goed. ;)

De Grand Theft Auto V: Premium Edition bevat de complete verhaalervaring van Grand Theft Auto V, gratis toegang tot het uitgebreide Grand Theft Auto Online en alle bestaande gameplay-upgrades en content, waaronder The Doomsday Heist, Gunrunning, Smuggler’s Run, en Bikers. Je ontvangt ook het Criminal Enterprise Starter Pack, de snelste manier om je misdaadimperium op te bouwen in Grand Theft Auto Online.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• MRE-Inc

MRE-Inc

uchiha tijntje schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 13:58:
[...]

Niet heel spannend dus. Want niemand dacht toch dat Perfect Dark überhaupt voor 2024 uitkwam?
Geen idee. Ik volg het niet zo mbt PD. Maar als ik dat lijstje van VGC zie met werknemers die vertrokken zijn, dan ken ik daar alleen Drew Murray van. De rest zegt me niks (wat niks zegt overigens).

Een nieuwe studio opbouwen komt aardig wat bij kijken en is simpeler gezegd dan gedaan.

MRE-Inc schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 14:03:
[...]

Geen idee. Ik volg het niet zo mbt PD. Maar als ik dat lijstje van VGC zie met werknemers die vertrokken zijn, dan ken ik daar alleen Drew Murray van. De rest zegt me niks (wat niks zegt overigens).

Een nieuwe studio opbouwen komt aardig wat bij kijken en is simpeler gezegd dan gedaan.
Daarom kopen ze ze ook :P

• MRE-Inc

MRE-Inc

Rivanov schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 14:02:
[...]

Lees eens goed. ;)

De Grand Theft Auto V: Premium Edition bevat de complete verhaalervaring van Grand Theft Auto V, gratis toegang tot het uitgebreide Grand Theft Auto Online en alle bestaande gameplay-upgrades en content, waaronder The Doomsday Heist, Gunrunning, Smuggler’s Run, en Bikers. Je ontvangt ook het Criminal Enterprise Starter Pack, de snelste manier om je misdaadimperium op te bouwen in Grand Theft Auto Online.
Maar die PE versie is toch niet de Series X|S versie ? Het blijft op dit vlak best een zooitje met al die verschillende versies, benamingen en wat er wel of niet bij zit.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Dus ik kan de -1tjes weer uit de verpakking halen voor het Frontpage artikel ? ;)

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16:31
Rivanov schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 14:02:
[...]

Lees eens goed. ;)

Ja, maar...

In dit topic lees ik steeds over bedragen van 9,99 en 19,99

Niets over 14,99
MRE-Inc schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 14:05:
[...]

Maar die PE versie is toch niet de Series X|S versie ? Het blijft op dit vlak best een zooitje met al die verschillende versies, benamingen en wat er wel of niet bij zit.
Hmm true.

Dit is de geupdate versie in ieder geval voor € 19,99 met Single Player én Online gecombineerd.

https://www.xbox.com/nl-N...theft-auto-v/9NXMBTB02ZSF

Dit is de geupdate versie voor € 9,99 voor enkel Single Player.

Online is niet afzonderlijk beschikbaar. Dit i.t.t. PlayStation waar je de Online versie wél afzonderlijk (en zelfs gratis) kunt downloaden.

[ Voor 11% gewijzigd door Rivanov op 15-03-2022 14:12 ]

And it's official.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o6hsuGHOxcmeIuqK04SO771Khg4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VAUQWKGwckmLgstAj6qk0SSj.png?f=fotoalbum_large

17 maart
- Shredders (Cloud, PC, and Xbox Series X|S)
- The Dungeon of Naheulbeuk: The Amulet of Chaos (Cloud, Console, and PC)

22 maart
- Tainted Grail: Conquest (Console)
- Zero Escape: The Nonary Games (Cloud, Console, and PC)

24 maart
- Norco (PC)
- F1 2021 (Console) EA Play

https://news.xbox.com/en-...ss-mid-march-update-2022/

[ Voor 35% gewijzigd door Rivanov op 15-03-2022 14:23 ]

• MRE-Inc

MRE-Inc

Rivanov schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 14:11:
[...]

Hmm true.

Dit is de geupdate versie in ieder geval voor € 19,99 met Single Player én Online gecombineerd.

https://www.xbox.com/nl-N...theft-auto-v/9NXMBTB02ZSF

Dit is de geupdate versie voor € 9,99 voor enkel Single Player.

Online is niet afzonderlijk beschikbaar. Dit i.t.t. PlayStation waar je de Online versie wél afzonderlijk (en zelfs gratis) kunt downloaden.
Maar die 2e link, de SP geupdate versie voor 9,99€ is wat ik vanochtend al schreef. Die wordt wel aangeboden, maar die is volgens mij niet te spelen zolang je ook de GTA Online versie van 9,99€ niet koopt.

PS5: GTA + GTA Online voor 9,99
XBox Series: GTA + GTA Online voor 19,99
Xbox Series: GTA voor 9,99 maar alleen te spelen als je ook de GTA Online versie hebt gekocht van 9,99€

Online is ook apart verkrijgbaar:
https://www.xbox.com/nl-N...-online/9NKC1Z4Z92VN/0010

[ Voor 5% gewijzigd door MRE-Inc op 15-03-2022 14:22 ]

MRE-Inc schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 14:21:
[...]

Maar die 2e link, de SP geupdate versie voor 9,99€ is wat ik vanochtend al schreef. Die wordt wel aangeboden, maar die is volgens mij niet te spelen zolang je ook de GTA Online versie van 9,99€ niet koopt.

PS5: GTA + GTA Online voor 9,99
XBox Series: GTA + GTA Online voor 19,99
Xbox Series: GTA voor 9,99 maar alleen te spelen als je ook de GTA Online versie hebt gekocht van 9,99€
En hier staat weer dat GTA V Online niet afzonderlijk beschikbaar is. 8)7

https://www.xbox.com/nl-N...-online/9P079R5LGV4T/0010

Wat een farce.

Heb 'm nog steeds niet gekocht. Zelfs niet op PS5 waar hij maar een tientje is en ook niet op Series X waar ik 'm eigenlijk gratis kan kopen via Rewards Points.

[ Voor 10% gewijzigd door Rivanov op 15-03-2022 14:23 ]

• MRE-Inc

MRE-Inc

@Rivanov zie mijn edit: als je doorscrollt naar beneden zie je dat Online ook apart beschikbaar is:

Je kan dus de bundel kopen (Online + SP) voor 19,99 of je kan ze beide los kopen voor 9,99 per stuk. In het geval dat je de SP alleen los koopt voor 9,99, dan is die volgens mij niet te spelen tot dat je de Online versie ook koopt voor 9,99.

Zoals ik zei vanochtend, behoorlijk verneukeratief. Ik heb namelijk geen behoefte aan de Online versie, maar ben wel verplicht die te kopen als ik de SP wil spelen.

En om alles nog duidelijker te maken hebben ze bij die SP versie ook nog (Series X|S bijgezet zodat je denk dat die alleen op Series X|S te spelen is0

Grand Theft Auto V: Story Mode (Xbox Series X|S) voor 9,99 waar ook nog bijstaat: Voor deze inhoud is een game vereist (afzonderlijk verkrijgbaar).
Grand Theft Auto V voor 19,99

Anyway, de goedkoopste oplossing is dus beide los kopen. Bespaark je 0,01 cent 8)

[ Voor 26% gewijzigd door MRE-Inc op 15-03-2022 14:31 ]

MRE-Inc schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 14:25:
@Rivanov zie mijn edit: als je doorscrollt naar beneden zie je dat Online ook apart beschikbaar is:

Je kan dus de bundel kopen (Online + SP) voor 19,99 of je kan ze beide los kopen voor 9,99 per stuk. In het geval dat je de SP alleen los koopt voor 9,99, dan is die volgens mij niet te spelen tot dat je de Online versie ook koopt voor 9,99.

Zoals ik zei vanochtend, behoorlijk verneukeratief. Ik heb namelijk geen behoefte aan de Online versie, maar ben wel verplicht die te kopen als ik de SP wil spelen.
Jep. Je hebt helemaal gelijk. Excuses voor mijn foutieve berichtgeving.

Games die GamePass gaan verlaten:

31 maart
Madden NFL 20 (Cloud, Console, and PC) EA Play
Narita Boy (Cloud, Console, and PC)
Shadow Warrior 2 (Cloud, Console, and PC)

11 april
Destiny 2: Beyond Light, Shadowkeep, and Forsaken (PC)

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:31

On_E

Housemusic

Lekker Gamepass maandje nog! Shredders, Tainted Grail, Weird West en Crusader Kings. :)

F1 heb ik al maar misschien dat ik vrienden nu zo ver kan krijgen om eens online te racen.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• BramViking
Is het niet zo dat je op de Xbox een digitale game 24-48 uur kunt uitproberen en mocht het niet bevallen dat je dan de koop kunt ontbinden? Zou voor mij een reden zijn om het toch voor €19.99,- euro aan te schaffen en als het niet bevalt een refund aanvragen.
BramViking schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 14:32:
Is het niet zo dat je op de Xbox een digitale game 24-48 uur kunt uitproberen en mocht het niet bevallen dat je dan de koop kunt ontbinden? Zou voor mij een reden zijn om het toch voor €19.99,- euro aan te schaffen en als het niet bevalt een refund aanvragen.
Dat is geen officiële policy in ieder geval.

Rivanov schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 14:30:
Games die GamePass gaan verlaten:

31 maart
Madden NFL 20 (Cloud, Console, and PC) EA Play
Narita Boy (Cloud, Console, and PC)
Shadow Warrior 2 (Cloud, Console, and PC)

11 april
Destiny 2: Beyond Light, Shadowkeep, and Forsaken (PC)
Narita Boy is een aanrader voor 2D platform liefhebbers met een tof sfeertje. In een uurtje of 6 uit te spelen dus nog genoeg tijd voor de 31e :P

• BramViking
Rivanov schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 14:33:
[...]

Dat is geen officiële policy in ieder geval.
Het hoeft geen policy te zijn zolang het maar aangeboden wordt. Blijkbaar kan het gewoon.
Returning items you bought from Microsoft Store for exchange or refund
BramViking schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 14:34:
[...]

Het hoeft geen policy te zijn zolang het maar aangeboden wordt. Blijkbaar kan het gewoon.
Returning items you bought from Microsoft Store for exchange or refund
Klopt, je kunt een poging doen. Maar heb je ook dit gelezen. ;)
Digital goods like apps, games, add-on content, subscriptions, movies, TV shows, and books aren't returnable unless the offer for applicable law states that you're eligible for a refund.

• BramViking
Rivanov schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 14:37:
[...]

Klopt, je kunt een poging doen. Maar heb je ook dit gelezen. ;)

[...]
In Nederland geldt gewoon de koop op afstand, ook op digitale producten, zolang de verkoper niet duidelijk in de voorwaarden aangeeft dat je hiervan afstand doet, op het moment dat je tot koop over zou gaan. En dat is op Xbox spellen niet het geval. Alleen de periode voor het indienen van een refund is korter gemaakt.

[ Voor 7% gewijzigd door BramViking op 15-03-2022 14:41 ]

BramViking schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 14:40:
[...]

In Nederland geldt gewoon de koop op afstand, ook op digitale producten, zolang de verkoper niet duidelijk in de voorwaarden aangeeft dat je hiervan afstand doet, op het moment dat je tot koop over zou gaan. En dat is op Xbox spellen niet het geval.
Maar jij hebt het over de mogelijkheid tot uitproberen van een game. Daar meldt Microsoft niets officieels over.
Dat jij hiervoor gebruik kunt maken van de Refund Policy is een ander verhaal. Maar ze laten dit niet zonder meer toe. Ze kunnen je aanvraag gewoon weigeren, omdat je de game al gespeeld hebt.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Over het algemeen is Microsoft vrij coulant mbt refunds zolang je het niet 10x per maand doet.

• BramViking
Rivanov schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 14:42:
[...]

Maar jij hebt het over de mogelijkheid tot uitproberen van een game. Daar meldt Microsoft niets officieels over.
Dat jij hiervoor gebruik kunt maken van de Refund Policy is een ander verhaal. Maar ze laten dit niet zonder meer toe. Ze kunnen je aanvraag gewoon weigeren, omdat je de game al gespeeld hebt.
Jij en ik weten dat dit niet klopt. Microsoft is vrij soepel hierin. Dit zal trouwens (wellicht) de eerste keer zijn in vijf jaar dat ik de optie om een refund aan te vragen overweeg. Dus zie daarin amper problemen. Het is al veel vaker toegepast (bij anderen). Zolang je maar niet elke maand een verzoek indient.
MRE-Inc schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 14:47:
Over het algemeen is Microsoft vrij coulant mbt refunds zolang je het niet 10x per maand doet.
Dit dus.

Ik ga de €19.99,- versie kopen.. Mocht het bevallen dan houd ik het en anders een refund aanvragen.

[ Voor 17% gewijzigd door BramViking op 15-03-2022 14:58 ]

uchiha tijntje schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 13:58:
[...]

2024 a 2025 zag ik op zich wel gebeuren, nu is het maar afwachten. We hebben ook geen idee hoe ver ze met de game zijn en we weten ook niet hoeveel mensen van CD op de game zitten, aangezien zij ook bezig zijn met Tomb Raider. De helft van je manpower verliezen is in elk geval niet best. We zullen zien.

Ik ben in elk geval blij dat MS vooral studios gewoon koopt en niet vanaf de grond af aan opbouwt,teveel risico's.

• Vagax

Vagax

Hehe

Vraag me overigens af wanneer de Starfield reclame campagne gaat beginnen, gok dat rond E3 er net zoals bij Fallout 4 veel focus er op gaat liggen en vervolgens tot aan de release toe telkens wat naar buiten komt

• ArthurMorgan
  • Niet online
Over de refunden, ik meen me wel te herinneren dat ze ook kijken naar hoelang je een spel gespeeld hebt. Als je hem koopt een half uurtje speelt is dat natuurlijk anders als dat je hem 10 uur 'test'.

Vagax schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 15:16:
Vraag me overigens af wanneer de Starfield reclame campagne gaat beginnen, gok dat rond E3 er net zoals bij Fallout 4 veel focus er op gaat liggen en vervolgens tot aan de release toe telkens wat naar buiten komt
Deze dude had vandaag een tweet...

Zou tof zijn.

Ik ben ook echt benieuwd naar deze game. Todd zei vorig jaar dat het Skyrim in space in all the best ways is. Ik denk dat hij op die manier gewoon mensen een realistisch idee wilde geven wat ze kunnen verwachten. Ik denk zelf niet dat dit het enige is, ik verwacht echt wel één of twee verassingen qua nieuwe features. Hoop vooral dat het RPG elementen heeft met meer diepgang dan Skyrim en Fallout 4. Meer opties in de dialogen ook.

We weten dat het een gloednieuw animatie systeem zal hebben en natuurlijk die Creation Engine 2, allemaal erg fijn, EN nodig.

• Vagax

Vagax

Hehe

devilsnight schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 15:50:
[...]

Deze dude had vandaag een tweet...

[Twitter]

Zou tof zijn.

Ik ben ook echt benieuwd naar deze game. Todd zei vorig jaar dat het Skyrim in space in all the best ways is. Ik denk dat hij op die manier gewoon mensen een realistisch idee wilde geven wat ze kunnen verwachten. Ik denk zelf niet dat dit het enige is, ik verwacht echt wel één of twee verassingen qua nieuwe features. Hoop vooral dat het RPG elementen heeft met meer diepgang dan Skyrim en Fallout 4. Meer opties in de dialogen ook.

We weten dat het een gloednieuw animatie systeem zal hebben en natuurlijk die Creation Engine 2, allemaal erg fijn, EN nodig.
De game is in actieve development sinds 2015 en midden 2018 was het al in een speelbare staat.

Voor de rest een leuk en cryptisch detailtje is dat Starfield twee "Step out" momenten zal kennen, "Step out" komt in bijna elke Bethesda game voor waarmee als je klaar bent met de eerste prologue en tutorial, dat je als het waren uit de kleine omgeving stapt en in de grote wereld, bij Fallout 4 natuurlijk als de vault door open gaat en bij Skyrim als je de gevangenis verlaat of meer recentelijk en niet van Bethesda maar bij Elden Ring heb je dit ook na Stormveil Castle en aan het begin als je uit de grot komt :P

Dus er zullen twee momenten komen waarbij dit gaat gebeuren wat zeker interessant is.

Voor de rest veel dialoog, 150,000 lijntjes tekst, Skyrim had er 60,000 als voorbeeld, voor de rest was dat eigenlijk zo een beetje de grootste details. Dus nog genoeg mysterie rond de game
Vagax schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 16:20:
[...]

De game is in actieve development sinds 2015 en midden 2018 was het al in een speelbare staat.

Voor de rest een leuk en cryptisch detailtje is dat Starfield twee "Step out" momenten zal kennen, "Step out" komt in bijna elke Bethesda game voor waarmee als je klaar bent met de eerste prologue en tutorial, dat je als het waren uit de kleine omgeving stapt en in de grote wereld, bij Fallout 4 natuurlijk als de vault door open gaat en bij Skyrim als je de gevangenis verlaat of meer recentelijk en niet van Bethesda maar bij Elden Ring heb je dit ook na Stormveil Castle en aan het begin als je uit de grot komt :P

Dus er zullen twee momenten komen waarbij dit gaat gebeuren wat zeker interessant is.

Voor de rest veel dialoog, 150,000 lijntjes tekst, Skyrim had er 60,000 als voorbeeld, voor de rest was dat eigenlijk zo een beetje de grootste details. Dus nog genoeg mysterie rond de game
Jaaaaa, de step out momenten zijn geweldig. Oblivion nadat je die soort dungeon uit komt en je de buitenwereld ziet. Fallout 3 eerst een heel tijdje in die vault en dan naar buiten.....heerlijk dat altijd.

Ik wil ook echt niets van het begin van de game zien, ook niks in previews of reviews erover lezen. Daarom zal ik ook geen enkele preview of review lezen/kijken. :P

• Powder Toastman
MRE-Inc schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 14:25:

Hier net zo, geen behoefte aan online, helaas inderdaad enkel samen te koop.
Anyway, de goedkoopste oplossing is dus beide los kopen. Bespaark je 0,01 cent 8)
0,01 euro (oftewel 1 eurocent) ;)
Microsoft laat vandaag weten dat het flink wat upgrades actief heeft gezet voor xCloud op Apple devices. Zelf had ik ook al gemerkt dat de performance op Android flink beter was dan op iOS, waar nu dus een verbetering voor zou moeten zijn.

https://www.theverge.com/...-performance-improvements

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• BramViking
Man man man, wat ben ik blij dat ik GTA V voor de Xbox Series X toch gehaald heb. Echt het ziet er super mooi uit. De kleuren spatten er vanaf, de scherpte. Ik ben er in ieder geval blij mee :). Zo zie je maar weer hoe gecompressed YouTube beelden zijn. De meest negatieve berichten worden vooral door mensen geschreven die het niet in bezit hebben en van een stream af moeten gaan. In het echt een stuk mooier.

[ Voor 38% gewijzigd door BramViking op 15-03-2022 19:14 ]

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:10
Zijn er mensen die Insurgency Sandstorm op de Xbox spelen? Zit in dubio om hem aan te schaffen (heb hem ook op de PC), maar ben benieuwd of er een beetje playerbase is op de console.

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:28
PdeBie schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 18:30:
Zijn er mensen die Insurgency Sandstorm op de Xbox spelen? Zit in dubio om hem aan te schaffen (heb hem ook op de PC), maar ben benieuwd of er een beetje playerbase is op de console.
Voordat Halo uitkwam speelde ik insurgency. Toen altijd binnen een mum van tijd in een potje. Ook best wat mensen die communiceerden via mic (meestal 1 of 2 in de fireteam). Dat is wel al een maand of drie terug toen het spel vrij nieuw was.

• BramViking
Alleen er is één ding wat mij stoort. Ik lijk alleen het icoontje voor GTA Online te hebben. Voordat ik in een online server zit kan ik nog wel switchen naar SP, maar hoort dat wel? Wanneer ik GTA V SP opzoek staat er "you already own this game". Waar ligt dit aan?

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:10
Exactor it schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 18:52:
[...]

Voordat Halo uitkwam speelde ik insurgency. Toen altijd binnen een mum van tijd in een potje. Ook best wat mensen die communiceerden via mic (meestal 1 of 2 in de fireteam). Dat is wel al een maand of drie terug toen het spel vrij nieuw was.
Dan verwacht ik dat het nog wel goed zit. Spel is verslavend genoeg om door te spelen :p

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:28
PdeBie schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 19:21:
[...]

Dan verwacht ik dat het nog wel goed zit. Spel is verslavend genoeg om door te spelen :p
Zeker! Erg goed spel, het is dat ik Halo fanaat ben/was en maar 1 online shooter tegelijk kan spelen, anders was ik nog Insurgency: Sandstorm aan het doen. Prachtig geluid, spanning in de gameplay en heel skill based. Echt een goed spel!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 16:24
PdeBie schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 18:30:
Playerbase is verbazingwekkend goed. Ik zit vrijwel direct in een game.
Dit terwijl ik bij COD toch regelmatig meer dan een minuut moet wachten.

Tegenvallende BF2042 heeft er ook wel een positief effect op vermoed ik.

Het leuke van de console versie is dat het tempo ook iets lager ligt ivm de controller.
Iedereen is wat minder accuraat dus je komt met wat meer weg.

[ Voor 13% gewijzigd door Mick3112 op 15-03-2022 20:18 ]

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:11
BramViking schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 19:14:
Alleen er is één ding wat mij stoort. Ik lijk alleen het icoontje voor GTA Online te hebben. Voordat ik in een online server zit kan ik nog wel switchen naar SP, maar hoort dat wel? Wanneer ik GTA V SP opzoek staat er "you already own this game". Waar ligt dit aan?
As designed by rockstar.
devilsnight schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 15:50:
ik verwacht echt wel één of twee verassingen
Dik kans dat er wel een laser of zelfs plasma wapen in zit waar dat mee moet lukken... Of anders de motor van je schip op een slachtoffer richten.
:+

Gamertag: FinrazielNL

• Powder Toastman
Het lijkt erop dat GTA Online nu de base game is een dat ze de SP campaign er als een soort DLC hebben toegevoegd (op de Xbox, PS weet ik niet).

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-12 11:04
Was het niet een instelling die aangaf wat de standaard modus was bij opstarten?

Martinspire - PC, PS5, XSX

[YouTube: Starfield: Welcome to Constellation]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V7InrwbF5_isVAmdT6p1UDt27p4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4GsphW22bvZMaqFU5i5s74fz.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QLTkgQQazaT4RqQ1XB8_re-tz04=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NsuchskBfrUin3FAkQUIY7Hp.jpg?f=fotoalbum_large

Volgens een XboxEra staff member is dit niet de enige video, er komt een follow up. Het lijkt erop dat de marketing echt begint nu. Ook zegt hij dit en als dat waar is over die Quest design is dat goed nieuws. Far Harbor was top!
So the Space Station seems to be your base of operations. You will fly to and from planets and other locations from here. Also, the lead quest designer from Fallout Far Harbor is the lead designer on Starfield.

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:45
Argh, hier kan ik niet tegen ... Waarom hebben ze gekozen voor de tile van 'GTA Online'?! :(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ItgfDjmPwZ9Oh4ASi_4f1iJ0AWE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VcDwQWwQBwxVo3Jurt7ak0LC.jpg?f=fotoalbum_large

• ArthurMorgan
  • Niet online
Omdat dat voor RockStar de maingame is, SP is een DLC daarvoor geworden.

Yonix schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 07:19:
Argh, hier kan ik niet tegen ... Waarom hebben ze gekozen voor de tile van 'GTA Online'?! :(

[Afbeelding]
Press A, Tarnished.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-12 09:16
Volgens mij is de normale policy dat je een game niet langer dan 2 uur mag spelen en dat je hem dan binnen 48 uur via xbox chat weer terug kan leveren.
Zo heb ik het ook wel eens gedaan.

Overigens werkt dit niet voor DLC, want ze kunnen het verschil niet zien tussen de DLC spelen en de main game.

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Ik denk dat je het wel in kan schatten of het bevalt. Waar ben je naar op zoek? Wat hoop je dat het is? Wanneer zou je het niet de €20 waard vinden?

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Yonix schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 07:19:

[Afbeelding]
Ja klopt viel mij ook al op.. Ik vind het ook jammer dat ze alleen maar de Online versie apart verkopen, dit was ook al het geval bij Red Dead Redemption 2 |:( . En juist Red Dead Redemption 2 speel ik puur voor de Single player die nu mega veel ruimte in beslag neemt als bundel..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

ArthurMorgan schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 07:21:
Omdat dat voor RockStar de maingame is, SP is een DLC daarvoor geworden.
Hopelijk is dat geen indicatie voor 6, laat de story en MP aub aparte games zijn.

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:03

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FN5pmF7XoAcaV8e?format=png&name=small

Xbox Live: Miesjh NL

Vanavond om 6 uur volgens mij de ID@Xbox stream. Begreep ook dat Tunic dan pas "live" komt. Ik zie hem nog steeds niet in de store staan.

Wel irritant. Ik opende net de xbox store om te kijken of die al live was. Zie ik een "ad" van RPG Time... Ik dacht... Mooi! misschien is die nu uit in Europa, maar nee, klik erop en dan zegt die dat die niet available is...

[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-03-2022 10:04 ]

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21:59
@devilsnight : Ik denk dat jij Nonary Games fantastisch gaat vinden.

• JL Koppelle
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:34
Misschien kan iemand mij helpen? Gisteren was ik helemaal enthousiast over GTA V, dus heb ik hem meteen gekocht. In eerste instantie heb ik GTA V: Story Mode (Xbox Series X|S) gekocht, omdat ik dacht dat dat de juiste versie zou moeten zijn. Tijdens het downloaden zag ik dat er een losse versie was met Online en heb ik de GTA V: Premium Edition ook maar gekocht. In totaal dus 25 euro uitgegeven aan GTA V.

Wat schetst mijn verbazing: ik heb de grafische opties helemaal niet. Opnieuw gestart; niets, nog steeds niet de opties. Ik heb kennelijk gewoon de verkeerde versie gekocht? Dus ik heb een refund aangevraagd en binnen 10 minuten heb ik alles weer terug gekregen, wat ik zeer netjes vond (had niet verwacht dat het zó snel zou gaan).

Welke versie moet ik kopen als ik alleen de Story mode wil, mét de verbeteringen?
Timothy3000 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 10:07:
[...]

@devilsnight : Ik denk dat jij Nonary Games fantastisch gaat vinden.
Dat is No Escape toch? Danganronpa achtig?

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:39
JL Koppelle schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 10:52:
Misschien kan iemand mij helpen? Gisteren was ik helemaal enthousiast over GTA V, dus heb ik hem meteen gekocht. In eerste instantie heb ik GTA V: Story Mode (Xbox Series X|S) gekocht, omdat ik dacht dat dat de juiste versie zou moeten zijn. Tijdens het downloaden zag ik dat er een losse versie was met Online en heb ik de GTA V: Premium Edition ook maar gekocht. In totaal dus 25 euro uitgegeven aan GTA V.

Wat schetst mijn verbazing: ik heb de grafische opties helemaal niet. Opnieuw gestart; niets, nog steeds niet de opties. Ik heb kennelijk gewoon de verkeerde versie gekocht? Dus ik heb een refund aangevraagd en binnen 10 minuten heb ik alles weer terug gekregen, wat ik zeer netjes vond (had niet verwacht dat het zó snel zou gaan).

Welke versie moet ik kopen als ik alleen de Story mode wil, mét de verbeteringen?
Volgens mij is hij al heel vaak voorbij gekomen, maar het gaat om deze:

https://www.xbox.com/nl-N...theft-auto-v/9nxmbtb02zsf

• MRE-Inc

MRE-Inc

JL Koppelle schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 10:52:

Dat is de versie die je al gekocht hebt:
In eerste instantie heb ik GTA V: Story Mode (Xbox Series X|S) gekocht, omdat ik dacht dat dat de juiste versie zou moeten zijn.
Ja kan mooi even controleren door die Premium edition van je console te verwijderen en de GTA V: Story Mode (Xbox Series X|S) te installeren en te starten. Daar heb je als het goed is 9,99 voor betaald. Maar deze game is niet afzonderlijk te spelen want daar moet je ook nog het Online gedeelte voor kopen voor 9,99.

Dus als je GTA V: Story Mode (Xbox Series X|S) installeert en start dan ben ik wel benieuwd of je een foutmelding krijgt. Zo ja dan moet je deze nog los aanschaffen:

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 00:10
Ik weet dat mensen al blij reageerden op f1 2021. Maar man daar ben ik blij mee. Expres weggebleven van f1. 2020 op Game pass omdat ik dacht ah 2021 komt eraan. (en wou die versie vanwege meest nieuw en de verhaalmodus). Toevallig weekje vakantie dat in de avond van de 24e begint. Dus ik weet wel wat ik ga doen :D.

EDIT: F1 2020 spreekt me ook niet aan doordat dat hele seizoen natuurlijk anders werd. Al heb je daar wel Vietnam waar nooit op gereden gaat worden volgens mij haha.

[ Voor 14% gewijzigd door Zorroberner op 16-03-2022 11:41 ]

Waarschijnlijk meer vanavond tijdens de ID@Xbox show. Aangezien deze game in september uit moet komen.
Flintlock is an action RPG that takes place in a world ruled by old gods. Though absent for thousands of years, they are back. With them opens the “Door to the Afterlife,” making way for their army of undead to escape from within. As they overrun the world, humanity is left teetering on the brink of extinction.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1xatyh3KEClSO00cSsahCiVgJ2U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lWJfMBskNIiOhRWL8wToWljr.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/alHSI8vG3ABLJgUK3TzU-Q3HouY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P2d6TlTaAQWJYIMeJCzyvrQf.jpg?f=fotoalbum_large

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21:59
devilsnight schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 10:55:
[...]

Dat is No Escape toch? Danganronpa achtig?
Ja klopt. Imo 1 van de beste visual novels ooit gemaakt.
devilsnight schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 11:37:
Waarschijnlijk meer vanavond tijdens de ID@Xbox show. Aangezien deze game in september uit moet komen.

[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Wow dit ziet er goed uit, heb deze game totaal gemist.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Deze komt ook dit jaar naar Game Pass, real-time combat, dus helemaal goed wat mij betreft.

• Toshirou
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:49

Toshirou

Vinyl Surfer

Ik kijk vooral uit naar Shredders, het is toch al weer een goede tijd geleden dat we Snowboard games hebben gekregen. Deze game doet mij denken aan AMPED! van de originele Xbox. Wat natuurlijk positief bedoelt is want die game was echt goed!

Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KR0HO__oAkoiA7WFaK6lfN0MLcw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/8AgTs65Y3EBHyhEitUq47tQ0.gif?f=user_large

Qua lighting is dit een hele nice verbetering tov Fallout 4. De robot zelf is ook nice gedetailleerd.

[ Voor 7% gewijzigd door devilsnight op 16-03-2022 15:49 ]

Ik denk wellicht Tunic. Zie hem nog steeds niet in de store. Ik kan het helaas niet live kijken. Ben rond 7 pas thuis.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Wat zou er dan nog meer moeten komen dan wat gisteren al bekend is gemaakt ?

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:44
MRE-Inc schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 16:14:
[...]

Wat zou er dan nog meer moeten komen dan wat gisteren al bekend is gemaakt ?
Ja precies... Is toch gek? Wel spannend natuurlijk ;) Zou een bekende titel weer terugkomen? RDR2 ofzo?

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• MRE-Inc

MRE-Inc

Rossi46 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 16:16:
[...]

Ja precies... Is toch gek? Wel spannend natuurlijk ;) Zou een bekende titel weer terugkomen? RDR2 ofzo?
Tja, het komt van Stallion83. Die moet natuurlijk ook een beetje zijn populariteit op peil houden. Na 1.000.000GS en 2.000.000GS duurt het weer vrij lang voordat je aan de 3.000.000GS zit. Dat doe je niet in een weekje of 3.

GTA V in GamePass en te koop voor 9,99€ :)

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:31

On_E

Housemusic

uchiha tijntje schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 16:03:
[...]

Ik denk wellicht Tunic. Zie hem nog steeds niet in de store. Ik kan het helaas niet live kijken. Ben rond 7 pas thuis.
Lijkt te kloppen. Ik zag een ‘buy now or play with game pass’ ad voorbij komen op een screenshot van een Xbox menu. (Kan m ff niet linken)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Pagina: 1 ... 326 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord