• Joel22
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-11 23:08
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb hem opgestuurd. Ik laat weten (als ik het niet vergeet) wat de uitkomst is :).
De laatste Grid is nu via EA Play 10 uur gratis te spelen. Net even geprobeerd, maar vind het niet echt fijn rijden op het eerste zicht. Moet even wat settings opzoeken om het wat fijner te laten rijden. Zeker de A3 LMS stuurt als een baksteen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Is dat ook weer duidelijk :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qw49l_XHZBfNOTHiflYQsyuCyx4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LCLIK3YhVbbjKaOYpt6zwcaZ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 22% gewijzigd door justifire op 11-03-2022 20:32 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:10
Ben nu bezig met Guardians of the Galaxy. Zeer leuke game tot dusver.

Merk alleen af en toe dat stemmen wegvallen. Of dat komt doordat ik Dolby Atmos for headphones gebruik of dat het een bug is weet ik niet.

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:28
Terwijl we allang weten dat Dead Space in 2011 uitgekomen is! Wel gave spellen. Mooie sfeer en goede schrikmomenten.
Zojuist Far: Changing Tides op 1000GS gezet. Er was een achievement om hem in 3.5 uur uit te spelen. Die had ik denk ik met 5 minuten tijd over gehaald :P. Was er van uit gegaan dat ik hem zou missen want ik had af en toe te weinig fuel bij me om echt snelheid te maken en maakte wat foutjes bij wat puzzels. Maar echt een hele toffe game.

Wat ik echt minder tof vind is dat RPG TIme, legend of Wright, een game die mij echt heel leuk leek, niet eens is gereleased in Europa. Las dat de uitgever niet zo'n geweldige reputatie had, maar dat is echt klote. Nu maar eens kijken of ik hem via de amerikaanse store kan kopen. Want hij lijkt me echt leuk.

Edit: Hmm ik krijg hem met geen mogelijkheid gekocht. VPN naar US gezet, dan krijg ik een infinite laadscherm als ik hem wil kopen. Xbox op US gezet, krijg ik een foutmelding.

Wat een achterlijke zooi zeg. Hoezo denkt een publisher... Laat ik Europa maar eens overslaan...

[ Voor 17% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-03-2022 23:13 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

uchiha tijntje schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 22:59:
Wat een achterlijke zooi zeg. Hoezo denkt een publisher... Laat ik Europa maar eens overslaan...
Vraag en aanbod ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Geen idee, ik vind het maar raar en totaal niet logisch. Ook omdat MS best wel wat heeft getoond van deze game en ook op xbox wire een artikel heeft geplaatst zonder duidelijkheid te verschaffen over regio etc.

——

Mocht iemand een manier weten om hem toch te kunnen kopen, dan hoor ik het graag.

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-03-2022 01:14 ]

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:31

On_E

Housemusic

Dat Century Age of Ashes hierboven is best tof, Ace Combat met draken. :+

Voor een gratis spel ook aardig ‘af’ zo te zien.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:14
PdeBie schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 21:20:

Merk alleen af en toe dat stemmen wegvallen. Of dat komt doordat ik Dolby Atmos for headphones gebruik of dat het een bug is weet ik niet.
Toevallig is deze game de game van de week bij Xbox Ambassadors, daar word elke week een nieuwe game als hoogtepunt neer gezet en dan op hun speciale Discord kanaal besproken. Ik heb daar even voor je lopen nakijken en daar hoor ik niemand over dit probleem.

Welke Headset gebruik je en welke Xbox gebruik je? Xbox al een keer opnieuw opgestart?

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• PdeBie
Series X met via de controller een Beyerdynamic MMX-300 gen.2.

Zal mijn Xbox eens opnieuw opstarten, wellicht dat het helpt. Zou ook kunnen dat ik te snel doorloop in het spel waardoor er een event triggert wat het gesprek beëindigd.

Als het nogmaals voorkomt zal ik eens een video opnemen met de share button.

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-12 13:48
Heeft iemand f1tvpro via edge browser (series x) al aan de praat gekregen? Als ik de testdagen live wil kijken, blijft ie in een rode laden stand. Oudere streams, training van gisteren bv, kan ik wel terugkijken.

• Linksquest
PdeBie schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 10:31:
Series X met via de controller een Beyerdynamic MMX-300 gen.2.

Zal mijn Xbox eens opnieuw opstarten, wellicht dat het helpt. Zou ook kunnen dat ik te snel doorloop in het spel waardoor er een event triggert wat het gesprek beëindigd.

Als het nogmaals voorkomt zal ik eens een video opnemen met de share button.
Kijk ook even of je controller voorzien is van de laatste update, aangezien die het geluid voor je regelt

Nu de Xbox ook in energy saving mode updates kan downloaden heb ik hem daar ook maar op gezet... Maar eigenlijk het grootste nadeel daarvan, ik begrijp ineens waarom mensen een probleem hebben met het opstart geluid. Dat knalt even een paar seconden keihard over de speakers voordat mijn headset verbinding gemaakt heeft. Erg jammer dat je dat niet uit kunt zetten, ik zou de Xbox er bijna weer voor terug op stand-by zetten...
En ja, fwp :+

Gamertag: FinrazielNL

• Linksquest
Finraziel schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 20:15:
Nu de Xbox ook in energy saving mode updates kan downloaden heb ik hem daar ook maar op gezet... Maar eigenlijk het grootste nadeel daarvan, ik begrijp ineens waarom mensen een probleem hebben met het opstart geluid. Dat knalt even een paar seconden keihard over de speakers voordat mijn headset verbinding gemaakt heeft. Erg jammer dat je dat niet uit kunt zetten, ik zou de Xbox er bijna weer voor terug op stand-by zetten...
Hij start in mijn ogen ook niet veel sneller op met die modus, denk dat ik mijn Series X binnenkort weer terug zet op de Stand-By mode, mede ook voor de Game Pass, kan nu niks meer op afstand installeren, de Xbox One X laat ik wel op die mode staan, word bijna niet meer gebruikt.

• PdeBie
Linksquest schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 20:41:
[...]

kan nu niks meer op afstand installeren
Ah, dat is inderdaad wel een dingetje. Ik download vaak alvast een game, zodat ik in mijn beperkte game tijd niet eerst op een download zit te wachten.

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-06-2024
Jammer dat er nog niets specifiek is aangekondigd over forza motorsport 8. Het heet trouwens geen forza motorsport 8, maar gewoon forza motorsport en wordt ontwikkeld als een GaaS.

Verschillende 'bronnen' (gokjes vermoed ik) houden het op september tot november 2022. Maar nergens is het ooit aangekondigd als een 2022 game dacht ik? Ik hoop dus dat ze gelijk hebben. Zou 'm persoonlijk voor de pc kopen dan. En de game zal uit te testen zijn met een maandje gamepass alvorens tot aanschaf over te gaan.

Na een eerste periode van hype voor GT7 vermoed ik dat die toch iets te grindy zal zijn. Althans voor volwassenen die gewoon minder tijd hebben. Heb liever iets meer gewoon recht toe rechtaan gaan racen.

Echt balen dat Forza motorsport 7 gewoon zelfs helemaal niet meer te koop is. Bij mijn weten nooit eerder gezien voor racing games dat licenses verlopen 8)7 Dat wisten ze dus bij release (aangezien dan de contracten/overeenkomsten met de auto fabrikanten gemaakt worden) en hebben ze mooi niets van gezegd dat een aantal weken voor het stopzetten van de verkopen.

Assetto Corsa dateert uit 2014 en is ook nog gewoon te koop.

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Amos_x schreef op zondag 13 maart 2022 @ 00:06:
Jammer dat er nog niets specifiek is aangekondigd over forza motorsport 8. Het heet trouwens geen forza motorsport 8, maar gewoon forza motorsport en wordt ontwikkeld als een GaaS.

Verschillende 'bronnen' (gokjes vermoed ik) houden het op september tot november 2022. Maar nergens is het ooit aangekondigd als een 2022 game dacht ik? Ik hoop dus dat ze gelijk hebben. Zou 'm persoonlijk voor de pc kopen dan. En de game zal uit te testen zijn met een maandje gamepass alvorens tot aanschaf over te gaan.

Na een eerste periode van hype voor GT7 vermoed ik dat die toch iets te grindy zal zijn. Althans voor volwassenen die gewoon minder tijd hebben. Heb liever iets meer gewoon recht toe rechtaan gaan racen.

Echt balen dat Forza motorsport 7 gewoon zelfs helemaal niet meer te koop is. Bij mijn weten nooit eerder gezien voor racing games dat licenses verlopen 8)7 Dat wisten ze dus bij release (aangezien dan de contracten/overeenkomsten met de auto fabrikanten gemaakt worden) en hebben ze mooi niets van gezegd dat een aantal weken voor het stopzetten van de verkopen.

Assetto Corsa dateert uit 2014 en is ook nog gewoon te koop.
FM7 kan je nog wel een fysiek exemplaar van kopen. O.a. Nedgame verkoopt hem nog. Mogelijk dat je ergens nog een digitale code kan kopen, die werken nog gewoon.

Imo mag Forza, zowel Horizon als Motorsport, wel iets meer grindy worden dan het momenteel is maar het hoeft geen GT grind te worden.

• Caayn
  • Niet online
Finraziel schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 20:15:
Ondertussen zet ik eerst het geluid helemaal uit voordat ik de Xbox opstart. Een optie om de intro aan te passen zou welkom zijn.

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 00:52

ilm

Linksquest schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 20:41:
[...]

Hij start in mijn ogen ook niet veel sneller op met die modus, denk dat ik mijn Series X binnenkort weer terug zet op de Stand-By mode, mede ook voor de Game Pass, kan nu niks meer op afstand installeren, de Xbox One X laat ik wel op die mode staan, word bijna niet meer gebruikt.
Is dat niet normaal? Energy saving is juist ietsje trager dan stand by. Scheelt niet veel.

Idealiter wil ik dat de Xbox zijn downloads afwerkt in standby mode, en dan volledig uit gaat. Eenvoudig en efficient. Ik zet dan savonds gewoon een aantal downloads op die de volgende ochtend dan klaar zijn.

• Linksquest
De series X is zo wie zo veel sneller, daar merk ik het bijna niet, bij de Xbox One X is dit natuurlijk een ander verhaal.

Ik zal dit een keer testen als ik tijd heb en dat dan hier delen.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Joel22 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 08:54:
Iemand bekent met de Y-button probleem van de nieuwe xbox series controller.
Ik zit al een tijdje op de wip om mijn controller terug te sturen. Enerzijds werkt hij prima, anderzijds reageert de Y button soms niet bij lichtjes indrukken. Vooral bij fifa irritant. Dit had ik nooit op mijn oude xbox one controller.
Mijn 'probleem' is dat als dit gewoon een designflaw is en ik hem terug stuur en weer hetzelfde probleem terug krijg dan heb ik er niets aan, behalve een hoop gedoe.
Iemand ervaring hiermee? Is het een eerste badge issue o.i.d.?
Ja ik had dat met mijn Series X Halo controller ook, opgestuurd en netjes een nieuwe gekregen die wel goed is. Dus goeie bestaan zeker :P

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Donstil
  • Niet online
Amos_x schreef op zondag 13 maart 2022 @ 00:06:

Ja ik zit ook erg te wachten op Forza Motorsport 8. Zeker omdat Forza Motorsport 8 ontwikkeld is voor deze generatie en geen rekening hoeft te houden met de One generatie.

Kan mij wel vermaken met Horizon maar een circuit racer ligt mij toch wat meer.

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:41
Caayn schreef op zondag 13 maart 2022 @ 08:50:
[...]
FM7 kan je nog wel een fysiek exemplaar van kopen. O.a. Nedgame verkoopt hem nog. Mogelijk dat je ergens nog een digitale code kan kopen, die werken nog gewoon.

Imo mag Forza, zowel Horizon als Motorsport, wel iets meer grindy worden dan het momenteel is maar het hoeft geen GT grind te worden.
Zoals in motorsport 3 en 4 die heel erg waren en forza horizon 2 met die 168 championships? Als het eentonig wordt is dat grinden wel leuk, maar ook erg saai :+

Gamertag: timmie271

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-11 15:51
Een vriend van mij heeft een probleem met zijn series X. Op het moment dat hij in het opstart menu komt valt de Xbox meteen uit. Heel soms blijft hij aan staan tot hij een spel opstart dan valt de Xbox meteen weer uit. Hij heeft al een reset geprobeerd door 10 seconden de aan/uit knop in te houden en ook de Xbox terug naar fabrieksinstellingen, alleen niks helpt.. Heeft iemand misschien de gouden tip voor dit probleem?

• timmie271
Ananas_NL schreef op zondag 13 maart 2022 @ 17:16:
Een vriend van mij heeft een probleem met zijn series X. Op het moment dat hij in het opstart menu komt valt de Xbox meteen uit. Heel soms blijft hij aan staan tot hij een spel opstart dan valt de Xbox meteen weer uit. Hij heeft al een reset geprobeerd door 10 seconden de aan/uit knop in te houden en ook de Xbox terug naar fabrieksinstellingen, alleen niks helpt.. Heeft iemand misschien de gouden tip voor dit probleem?
Garantie claimen gezien dit niet echt een standaardfunctie is van de Xbox. Denk ook niet echt dat hier een oplossing voor is als het hardwarematig is.

Wellicht is dit een special edition die zorgt dat je niet te lang achtereen aan het gamen bent? :+

:X

Ik dacht niet dat ze ons vergeten waren… ik wist niet eens dat ze bestonden :P

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:28
timmie271 schreef op zondag 13 maart 2022 @ 16:52:
[...]

Zoals in motorsport 3 en 4 die heel erg waren en forza horizon 2 met die 168 championships? Als het eentonig wordt is dat grinden wel leuk, maar ook erg saai :+
168 championships was niet eens het probleem. Je moest tussen elke race per championship de hele map over steken. Dat hebben ze in latere delen gelukkig opgelost met fast travel.

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-11 15:51
timmie271 schreef op zondag 13 maart 2022 @ 17:22:
[...]

Garantie claimen gezien dit niet echt een standaardfunctie is van de Xbox. Denk ook niet echt dat hier een oplossing voor is als het hardwarematig is.

Wellicht is dit een special edition die zorgt dat je niet te lang achtereen aan het gamen bent? :+
Garantie claimen is waarschijnlijk de enige oplossing. Ik heb hier op het forum wel eens gelezen dat indien je een creditcard hebt, je een nieuwe kunt aanvragen terwijl je de in dit geval kapotte Xbox kunt opsturen. Iemand hier ervaringen mee?

• timmie271
Ananas_NL schreef op zondag 13 maart 2022 @ 19:46:
[...]

Garantie claimen is waarschijnlijk de enige oplossing. Ik heb hier op het forum wel eens gelezen dat indien je een creditcard hebt, je een nieuwe kunt aanvragen terwijl je de in dit geval kapotte Xbox kunt opsturen. Iemand hier ervaringen mee?
Of gewoon direct bij de winkel waar de Xbox gekocht is? Tenzij dit ook bij MS is natuurlijk?

• timmie271
Exactor it schreef op zondag 13 maart 2022 @ 18:54:
[...]

168 championships was niet eens het probleem. Je moest tussen elke race per championship de hele map over steken. Dat hebben ze in latere delen gelukkig opgelost met fast travel.
Per 4 chanpionships hè. Niet overdrijven :+

Iemand een idee wat de releasetijden van GTA V zijn aanstaande dinsdag? Gaat de Nieuw-Zeeland truc werken?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Rivanov schreef op zondag 13 maart 2022 @ 21:26:
Iemand een idee wat de releasetijden van GTA V zijn aanstaande dinsdag? Gaat de Nieuw-Zeeland truc werken?
Als ik het goed begrepen heb is dat 12 uur vanmiddag hier.

[Twitter: https://twitter.com/videotech_/status/1502995861558681602?s=20&t=yqUjq8-1r3_MZLsO_5eGTg]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Ben benieuwd naar de berichten vanmiddag over GTA V. Moet nog steeds bepalen of ik fe PS5 versie of Xbox versie neem. Of beide. Heb genoeg rewards points.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• m0h4life
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01-12 13:27
PdeBie schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 21:20:

Staat jouw ingame audio mix toevallig op 'studio mix'?
Bij mij vielen stemmen ook weg onder bepaalde omstandigheden, uit bepaalde richtingen. Nadat ik de mix op 'soundbar' heb gezet was er niets meer aan de hand.

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:11

Sagat

Is pappa x2!

Donstil schreef op zondag 13 maart 2022 @ 12:16:
[...]

Ja ik zit ook erg te wachten op Forza Motorsport 8. Zeker omdat Forza Motorsport 8 ontwikkeld is voor deze generatie en geen rekening hoeft te houden met de One generatie.

Kan mij wel vermaken met Horizon maar een circuit racer ligt mij toch wat meer.
Is het confirmed dat dit alleen series word? Er was toch een periode van, wow ik dacht zelfs 2 jaar, dat ze de one nog zouden blijven supporten? Wat ik eigenlijk normaliter heel nobel en fijn zo vinden, maar ik heb het idee dat de meeste xbox gamers toch wel vrij snel naar de current gen gaan? Bovendien zolang je met de one consoles de games ook kan streamen is het wellicht helemaal niet zo spannend. Maar interesante materie :)

10 second ninja DONE

Sagat schreef op maandag 14 maart 2022 @ 08:33:
[...]

Is het confirmed dat dit alleen series word? Er was toch een periode van, wow ik dacht zelfs 2 jaar, dat ze de one nog zouden blijven supporten? Wat ik eigenlijk normaliter heel nobel en fijn zo vinden, maar ik heb het idee dat de meeste xbox gamers toch wel vrij snel naar de current gen gaan? Bovendien zolang je met de one consoles de games ook kan streamen is het wellicht helemaal niet zo spannend. Maar interesante materie :)
FM8 wordt enkel voor Series X|S gemaakt.
Forza Motorsport targets Xbox Series X, Xbox Series S, and Windows 10 PCs, with no Xbox One support in current plans.
https://www.windowscentral.com/forza-motorsport-8

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:11

Sagat

Is pappa x2!

Hmmm vriend (?) google geeft aan:
How many years will Xbox One be supported?
We know MS plans on supporting the Xbox One family for at least one year and maybe 2 years with their first-party releases.

Devil is in the details, maybe ;)

Goed nogmaals vervelend voor de mensen met een one, maar denk dat de meerderheid dit alleen maar kan toejuichen.

10 second ninja DONE

• Caayn
  • Niet online
Dit najaar is het hoe dan ook twee jaar na de release van de XSX|S ;)

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-12 09:16
Tja, maar de Xbox One gamers kunnen het dan nog gewoon via xCloud spelen. Dus wat dat betreft mogen die ook niet klagen :)
Sagat schreef op maandag 14 maart 2022 @ 08:38:
Hmmm vriend (?) google geeft aan:
How many years will Xbox One be supported?
We know MS plans on supporting the Xbox One family for at least one year and maybe 2 years with their first-party releases.

Devil is in the details, maybe ;)

Goed nogmaals vervelend voor de mensen met een one, maar denk dat de meerderheid dit alleen maar kan toejuichen.
De One kan het spelen via xCloud.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb voor GTA mijn Xbox op Nieuw Zeeland gezet. Is dat helemaal het enige wat ik hoef te doen?

ArthurMorgan schreef op maandag 14 maart 2022 @ 08:54:
Ik heb voor GTA mijn Xbox op Nieuw Zeeland gezet. Is dat helemaal het enige wat ik hoef te doen?
Ja. Wel op Nieuw-Zeeland houden tot morgenvroeg 0:00, zolang je vandaag GTA V wilt spelen.

[ Voor 16% gewijzigd door Rivanov op 14-03-2022 08:58 ]

• Caayn
  • Niet online
timmie271 schreef op zondag 13 maart 2022 @ 16:52:
[...]

Niet zozeer een grind doormiddel van een idioot aantal races. Iets meer uitdaging over de gehele linie. Niet meer klakkeloos iedere upgrade of auto kunnen betalen, dat hoeft echt geen GT levels te worden, maar iets maar moeten nadenken is niet erg. Dan doel ik ook niet op het homologation systeem van FM7 wat een stille dood mag sterven, al vond ik de mods wel weer leuk.

Door de slotmachines en bonussen zit je nooit verlegen om geld of auto's en maakt de incentive om de moeilijkheid omhoog te schroeven voor een hogere winst minder waard. De laatste keer dat ik rekening moest houden met wat ik kocht in een Forza games zal met FM2 of 3 geweest zijn (FM4 heb ik over geslagen), mogelijk nog FH2.

Ik vindt het een beetje lastig om op papier te zetten wat ik bedoel.

• refused81
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 28-11 14:23
ik ben op zoek naar compact draadloos keyboard (max 29 cm breed) om voor shooters te gebruiken op mijn series X.
Volgens mij werkt het alleen draadloos met USB dongle.

Ik kan alleen compacte toetsenborden vinden die met bluetooth werken.
Gaat dit werken als ik een bluetooth usb adapter in de xbox stop?

EDIT: werkt dus niet.....dan maar wat anders zoeken :|

[ Voor 8% gewijzigd door refused81 op 14-03-2022 10:52 ]

iRacing Profiel

• timmie271
Caayn schreef op maandag 14 maart 2022 @ 09:11:
[...]
Niet zozeer een grind doormiddel van een idioot aantal races. Iets meer uitdaging over de gehele linie. Niet meer klakkeloos iedere upgrade of auto kunnen betalen, dat hoeft echt geen GT levels te worden, maar iets maar moeten nadenken is niet erg. Dan doel ik ook niet op het homologation systeem van FM7 wat een stille dood mag sterven, al vond ik de mods wel weer leuk.

Door de slotmachines en bonussen zit je nooit verlegen om geld of auto's en maakt de incentive om de moeilijkheid omhoog te schroeven voor een hogere winst minder waard. De laatste keer dat ik rekening moest houden met wat ik kocht in een Forza games zal met FM2 of 3 geweest zijn (FM4 heb ik over geslagen), mogelijk nog FH2.

Moet zeggen dat het in FH5 ook al iets lastiger werd. Voorgangers kregen nog via forza rewards een leuke som geld iedere week. Ben zelf nog niet eens prestige 1 dus wat dat betreft :P

Maar het is ook maar net wat je wil halen, want mij boeit het niet echt veel om alle auto's te hebben bijvoorbeeld..

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:44
Caayn schreef op maandag 14 maart 2022 @ 09:11:
[...]

Je bedoelt toch gewoon dat er wel een uitdaging in moet zitten m.b.t. keuzes die je maakt? :)

Ik ben overigens enorm benieuwd naar GTA5. Ergens denk ik dat het tegen zal vallen, anders had Rockstar allang meer laten zien? Maar goed, ik vind de oorspronkelijke (Xbox One) versie van GTA5 nog altijd prima te pruimen, dus met wat grafische upgrades i.c.m. 60fps ben ik toch al snel in m'n nopjes, denk ik :)

Overigens eeuwig zonde dat men nooit single-player DLC voor GTA5 heeft uitgebracht...

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Caayn
  • Niet online
timmie271 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 10:41:
[...]

Moet zeggen dat het in FH5 ook al iets lastiger werd. Voorgangers kregen nog via forza rewards een leuke som geld iedere week. Ben zelf nog niet eens prestige 1 dus wat dat betreft :P

Maar het is ook maar net wat je wil halen, want mij boeit het niet echt veel om alle auto's te hebben bijvoorbeeld..
Voor het verzamelen speel ik wel Pokémon :P Maar ik snap dat voor sommige dat juist de aantrekkings kracht is.
Forza rewards ben ik op een gegeven moment mee gestopt omdat dat het wel heel makkelijk maakte. Dat FH5 het, nog, niet ondersteunt vindt ik zelf geen gemis.
Rossi46 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 10:43:
[...]

Je bedoelt toch gewoon dat er wel een uitdaging in moet zitten m.b.t. keuzes die je maakt? :)
Zoiets inderdaad.
Overigens eeuwig zonde dat men nooit single-player DLC voor GTA5 heeft uitgebracht...
Mee eens :) Het hele GTA:Online verhaal heeft mij nooit echt gegrepen.

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:20
Caayn schreef op maandag 14 maart 2022 @ 11:08:
[...]
Mee eens :) Het hele GTA:Online verhaal heeft mij nooit echt gegrepen.
GTA Online is gewoon een Sandbox speelwereld. Doe lekker waar je zin in hebt. Racen, schieten, klooien, alles is mogelijk. Het is een beetje aan de speler het beste ervan te maken.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Iemand al opgestart? Lees op ResetEra dat het grafisch echt héél mooi is.

• PdeBie
m0h4life schreef op maandag 14 maart 2022 @ 06:45:
[...]

Staat jouw ingame audio mix toevallig op 'studio mix'?
Bij mij vielen stemmen ook weg onder bepaalde omstandigheden, uit bepaalde richtingen. Nadat ik de mix op 'soundbar' heb gezet was er niets meer aan de hand.
Ah, dat kan ik wel eens bekijken.

• Toshirou
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:49

Toshirou

Vinyl Surfer

Als jij mij had gezegd dat dit de standaard PS4 versie was dan had ik je geloofd. Het ziet er niet interessant of vernieuwend uit.

Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9

Je kunt tijdens gameplay wisselen tussen Quality, Raytracing en Performance RT mode.

Van ResetEra:
So, I compared a bit more now and I'm not sure what to stick with now. With looking at it a bit more, the resolution difference between Fidelity and Performance is quite big, I was wrong and the shadows are so much worse in 60fps mode.

On the other hand, I can barely find anything that's Ray traced, maybe the moving shadows? The difference while playing is really minimal. (unlike the res)

Performance RT mode is a weird implementation, on first glance, it seems to have the same res as the performance mode, so, why does performance without exist? Maybe it drops less res in busy scenes idk. But first comparisons are puzzling.
Fidelity:

Afbeeldingslocatie: https://i2.lensdump.com/i/rFHoLF.png

Performance Mode:

Afbeeldingslocatie: https://i3.lensdump.com/i/rFHua3.png

Performance RT Mode:

Afbeeldingslocatie: https://i.lensdump.com/i/rFHN60.png

[ Voor 57% gewijzigd door Rivanov op 14-03-2022 13:09 ]

Rivanov schreef op maandag 14 maart 2022 @ 13:09:
Van ResetEra:

[...]

Fidelity:

[Afbeelding]

Performance Mode:

[Afbeelding]

Performance RT Mode:

[Afbeelding]
Zal thuis de gameplay even bekijken, maar als ik de screenshots zo zie ben ik toch wel heel erg blij dat ik de verbeterde versie nog niet heb gekocht. Vind het nou geen grote upgrade maar dat kan nog veranderen natuurlijk

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 14-03-2022 13:33 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Op zich is 60 fps voor een minuut of 10 leuk, daarna weet je niet beter en is het same old.

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ananas_NL schreef op zondag 13 maart 2022 @ 17:16:
Mijn launch day Series X heeft volgens mij ook fan issues, tijdens langere gamesessies valt mijn Xbox ook uit, maar alleen op specifieke momenten, bijvoorbeeld tijdens het laden van FUT gamemode vanuit Fifa homescreen :? maar ook tijdens Fortnite bijvoorbeeld.

Mijn garantie loopt nog tot eind van het jaar, dus wil het liefst de Xbox laten repareren, echter wil ik em geen 2 weken kwijt zijn, dus ik wacht maar tot de zomer. Of werkt het op laten sturen van een vervangende Xbox met CC ook in Nederland?

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:20
shoombak schreef op maandag 14 maart 2022 @ 13:45:
Op zich is 60 fps voor een minuut of 10 leuk, daarna weet je niet beter en is het same old.
60 fps is gewoon een must om het spel optimaal te spelen, vooral bij het racen. Het is zoveel prettiger om met 60 fps te racen als met 30. Daarom heb ik dat ook niet meer gedaan op de xbox in tegenstelling tot pc. Dit is voor mij echt DE upgrade waar ik zo lang op heb gewacht bij de console.

GTA VI - All aboard the hype train!!

• Donstil
  • Niet online
Rivanov schreef op maandag 14 maart 2022 @ 12:25:
Iemand al opgestart? Lees op ResetEra dat het grafisch echt héél mooi is.
Ja ik net even de online versie. PS4 karakter overzetten naar de Series X ging makkelijk en in 1 keer. Daarna regent het even trophy’s dus dat is ook geinig :)

Na het inladen (wat ietsje sneller gaat) kwam ik weer lekker vertrouwd in mijn penthouse terecht alsof ik nooit weg geweest was.

De grafische upgrade vind ik persoonlijk om te verwaarlozen, je kan wat verder kijken en de resolutie is wat hoger maar heb niet het idee dat het er allemaal nou zoveel beter uitziet.

De framerate in performance is wel geweldig! Daarna terug schakelen naar de 30fps modes is eigenlijk niet te doen, dan voelt dat net 15fps.

Al met al dus wel fijn dat ik weer verder kan met de speeltuin. Game blijft toch wel leuk om even in rond te rommelen als je een verloren half uurtje hebt.

Fidelity:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xL9JOhDBmEBKZDhvXiJoftOXvTE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hsfRIYlUI3shb0YlbAEsS8DD.png?f=fotoalbum_large

Performance:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zk1sjH2rI6vnrohdcKaEOKoLj_Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4iQYhrV4geVnXOHy5d44sxHb.png?f=fotoalbum_large

Edit: Laden tussen bepaalde gebouwen etc gaat wel een heel stuk sneller, dat is wel fijn.

Heb je Performance RT ook al geprobeerd @Donstil ?
Groot verschil met de resolutie?

• Donstil
  • Niet online
Rivanov schreef op maandag 14 maart 2022 @ 14:19:
Heb je Performance RT ook al geprobeerd @Donstil ?
Groot verschil met de resolutie?
Heel even kort bij het casino maar het was overdag dus van de RT zag ik niets en daarom heb ik het weer terug gezet naar de normale performance mode.

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-12 10:51

Vagax

Hehe

Is dit overigens de Series X versie van GTA V? Ik las online dat de Amerikaanse versie 20$ is maar ik zie hem hier voor 30 euro alleen, had verwacht dat het eerder 20-25 euro zou zijn.

Edit: Gek genoeg bij het zoeken naar "Grand theft auto" kreeg ik hem maar niet in beeld maar onderhand heb ik de juiste versie gevonden :o

[ Voor 38% gewijzigd door Vagax op 14-03-2022 15:44 ]

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Donstil schreef op maandag 14 maart 2022 @ 14:13:
Ja ik net even de online versie. PS4 karakter overzetten naar de Series X ging makkelijk en in 1 keer. Daarna regent het even trophy’s dus dat is ook geinig :)
Dit wil ik ook doen. Ik was echter bang dat ik dan alle achievements opnieuw moest halen. Maar als ik jou goed begrijp worden de trophies die je op de PS4 hebt gehaald omgezet naar achievements?

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:22
Mog schreef op maandag 14 maart 2022 @ 15:55:
[...]

Dit wil ik ook doen. Ik was echter bang dat ik dan alle achievements opnieuw moest halen. Maar als ik jou goed begrijp worden de trophies die je op de PS4 hebt gehaald omgezet naar achievements?
De achievements worden van Xbo naar XsX|S ook overgezet, zonet 5' aan één stuk de éne na de andere... dus ja...

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16:31
Rossi46 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 10:43:
[...]

Ik ben overigens enorm benieuwd naar GTA5. Ergens denk ik dat het tegen zal vallen, anders had Rockstar allang meer laten zien? Maar goed, ik vind de oorspronkelijke (Xbox One) versie van GTA5 nog altijd prima te pruimen, dus met wat grafische upgrades i.c.m. 60fps ben ik toch al snel in m'n nopjes, denk ik :)

GTA V is origineel uitgebracht op X360

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-11 09:55
overduidelijk dus geen raytraced reflection. Wat dan wel? Shadows?

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:44
zetje01 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 17:08:
[...]

GTA V is origineel uitgebracht op X360
I know. Ik bedoel eigenlijk dat ik de Xbox One versie nog steeds goed vindt ogen. De X360 nooit gespeeld, ik heb braaf op de (toen) next gen versie gewacht ;)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

@justifire *O* *O*

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-12 19:22

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Heb GTA V nog nooit gespeeld. Op de 360 niet en op de One ook niet. Voor die 19,99 of 9,99 wil ik het wel eens proberen. De vraag is alleen op de Xbox Series X of PS5.

Zijn er al vergelijking videos? Of draaien ze beide op dezelfde resolutie etc..

XBL: MRE Inc

• Donstil
  • Niet online
Mog schreef op maandag 14 maart 2022 @ 15:55:
[...]

Ja, al waren ze het niet allemaal denk ik. Want op de PS4 had ik er wel meer.

MRE-Inc schreef op maandag 14 maart 2022 @ 17:50:
Heb GTA V nog nooit gespeeld. Op de 360 niet en op de One ook niet. Voor die 19,99 of 9,99 wil ik het wel eens proberen. De vraag is alleen op de Xbox Series X of PS5.

Zelfde resoluties.

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16:31
Rossi46 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 17:25:
[...]

I know. Ik bedoel eigenlijk dat ik de Xbox One versie nog steeds goed vindt ogen. De X360 nooit gespeeld, ik heb braaf op de (toen) next gen versie gewacht ;)
Ik heb 'm toen in de eerste week gekocht; toen hij eigenlijk al zowat overal uitverkocht was:
zetje01 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 18:43:
Vanmiddag belde ik Bart Smit Reigersbos (A'dam Z-O) (n.a.v. een eerdere post hier) met de vraag of ze nog een xbox-versie hadden liggen. Ze had er nog één, en ze vroeg of ze hem voor me opzij moest leggen en dat vond ik natuurlijk een goed idee. Om drie uur kwam ik bij hun kassa, en ze had 'm inderdaad opzij gelegd en ze zuchtte dat mensen de hele dag al belden voor GTAV. Alleen al tijdens het afrekenen werd de winkel twee keer gebeld om het spel.
Ik heb dus mazzel gehad, en haar heel vriendelijk bedankt voor haar aanbod om het laatste spel even voor me opzij te leggen. :)
De enige game die ik bij (kort na) release heb gekocht.
Donstil schreef op maandag 14 maart 2022 @ 14:13:
[...]

Na het inladen (wat ietsje sneller gaat) kwam ik weer lekker vertrouwd in mijn penthouse terecht alsof ik nooit weg geweest was.

De grafische upgrade vind ik persoonlijk om te verwaarlozen, je kan wat verder kijken en de resolutie is wat hoger maar heb niet het idee dat het er allemaal nou zoveel beter uitziet.

De framerate in performance is wel geweldig! Daarna terug schakelen naar de 30fps modes is eigenlijk niet te doen, dan voelt dat net 15fps.

Al met al dus wel fijn dat ik weer verder kan met de speeltuin. Game blijft toch wel leuk om even in rond te rommelen als je een verloren half uurtje hebt.

Fidelity:
[Afbeelding]

Performance:
[Afbeelding]

Edit: Laden tussen bepaalde gebouwen etc gaat wel een heel stuk sneller, dat is wel fijn.
Ik denk dat je het grootste verschil merkt als je onlangs de game nog gespeeld hebt zonder de upgrades uiteraard. Is dit het geval?:)

Laatst speelde ik het even, gewoon even wat rondrijden en de cops irriteren en de aliasing viel echt op na al die cleane games zoals RDR2, Gears 5 etc. Neem aan dat ie qua anti aliasing zoals RDR2 nu is?

Rockstar beloofde ook betere density en meer variatie aan verkeer, waar, of gewoon mooie marketing talk?

• Zorroberner
  • Laatst online: 00:10
zetje01 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 19:10:
[...]

Ik heb 'm toen in de eerste week gekocht; toen hij eigenlijk al zowat overal uitverkocht was:

[...]

De enige game die ik bij (kort na) release heb gekocht.
Man de Bart Smit, nostalgie. Weet nog toen ik 17 was dat wij allemaal in de pauze fifa 13 bij de Bart Smit gingen kopen. Heerlijke tijden, in de schoolpauze een game kopen. In 2013 na school GTA V gehaald. Mooie tijden.
Wat is er trouwens "expanded" aan GTA 5? Enhanced begrijp ik, de hogere resolutie en framerate en raytracing etc, maar expanded? Dan denk je aan nieuwe dingen.....

• ArthurMorgan
  • Niet online
er zijn een paar nieuwe auto's aan online toegevoegd die niet op de voorgaande consoles komen, en hao special works

yup, that's all folks

• Donstil
  • Niet online
devilsnight schreef op maandag 14 maart 2022 @ 20:13:
[...]

Ik denk dat je het grootste verschil merkt als je onlangs de game nog gespeeld hebt zonder de upgrades uiteraard. Is dit het geval?:)

Laatst speelde ik het even, gewoon even wat rondrijden en de cops irriteren en de aliasing viel echt op na al die cleane games zoals RDR2, Gears 5 etc. Neem aan dat ie qua anti aliasing zoals RDR2 nu is?

Rockstar beloofde ook betere density en meer variatie aan verkeer, waar, of gewoon mooie marketing talk?
Half jaartje geleden voor het laatst denk ik.

Verder klaag ik overigens niet. Alleen 60fps is het al dubbel en dwars waard.

ArthurMorgan schreef op maandag 14 maart 2022 @ 20:39:
er zijn een paar nieuwe auto's aan online toegevoegd die niet op de voorgaande consoles komen, en hao special works

yup, that's all folks
Of course, het godvergeten online. De auto's zijn niet aanwezig voor de singleplayer mode en dat Hao ook niet? Wat me niet zou verbazen. In het begin na release kwamen er nog wat auto's naar de SP en daarna alleen nog maar online.

Ik speel juist liever SP, ook tijdens het "klooien" in de game. Ik vind de characters toffer om mee te spelen en je hebt geen gekut door andere spelers.

[ Voor 23% gewijzigd door devilsnight op 14-03-2022 20:50 ]

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-12 10:51

Vagax

Hehe

devilsnight schreef op maandag 14 maart 2022 @ 20:33:
Wat is er trouwens "expanded" aan GTA 5? Enhanced begrijp ik, de hogere resolutie en framerate en raytracing etc, maar expanded? Dan denk je aan nieuwe dingen.....
Rockstar drops "Expanded and Enhanced" from next-gen GTA 5 title :+ :+ :+

Ze hadden zelf ook wel door dat ze eigenlijk niks toevoegen dus dachten ze maar om de titel te laten vallen.

Ik had GTA V op de 360 en vervolgens op PC gespeeld maar die draait op ongeveer 40~ fps dus voor mij was de Series X versie nog redelijk te behappen, ik zie alleen helemaal niks van de RT, voor de rest speelt het op 60fps wel lekker weg

[ Voor 17% gewijzigd door Vagax op 14-03-2022 21:40 ]

Vagax schreef op maandag 14 maart 2022 @ 21:38:
[...]

Rockstar drops "Expanded and Enhanced" from next-gen GTA 5 title :+ :+ :+

Ze hadden zelf ook wel door dat ze eigenlijk niks toevoegen dus dachten ze maar om de titel te laten vallen.

Ik had GTA V op de 360 en vervolgens op PC gespeeld maar die draait op ongeveer 40~ fps dus voor mij was de Series X versie nog redelijk te behappen, ik zie alleen helemaal niks van de RT, voor de rest speelt het op 60fps wel lekker weg
Duidelijk!

En grafisch gezien niet een heel groot verschil met de quality mode die op 30fps draait?

Ik las laatst op XboxEra dat als je de Xbox nu met energy saving gebruikt game updates toch gedownload worden. Het is me alleen even onduidelijk of deze feature er al is of nog moet komen. Want dit maakt instant on bijna....useless eigenlijk.

Hoe dan ook top dat ze dit doen.

• cypress3d
  • Laatst online: 19-11 20:07
En het werkt echt heel veel beter! Haydes en the gunk getest op de iPhone 13 maar nu kan je het spelen zonder hic ups en vertraging. Morgen maar ff testen met Xbox controller.. maar dit beloofd veel goeds 😎

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

• Amos_x
  • Laatst online: 11-06-2024
Lol, ik dacht even aan een fake link, dit kon geen waar zijn ... Dit is bijna parodie nieuws, maar dan voor games. Zo lame van rockstar. :z :')

Nu goed, ik ben ze eeuwig dankbaar voor alle GTA games tot nu toe. 5 was geweldig, op ps4 helemaal uitgespeeld. Nooit online aangeraakt (ja toch, 30 minuten, begreep er niets van, het was erg sloom om ergens in een online game te geraken...)

RDR2 is geweldig. Ook enkel offline gespeeld uiteraard. Maar ik denk dat ik het hierbij maar bij laat en rockstar vaarwel zeg. ;w Het was geweldig, beter zou houden.

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:45
Daarnet GTA V gekocht voor de Series X, maar hij laat alleen GTA Online zien in 'All owned games'. Daarnaast staat bij manage game ook alleen de Online-versie vermeld (ruim 80GB).

Mis ik iets? :S
MRE-Inc schreef op maandag 14 maart 2022 @ 17:50:

Weet even niet meer of jij nou ook een elite controller hebt, maar die vond ik bij GTA V wel echt een toevoeging. Elk karakter heeft zijn eigen special die je kunt activeren en deactiveren door beide sticks in te klikken, dat is imho veel makkelijker door die stick clicks achterop te zetten. Helpt in bepaalde situaties veel om hem snel even in en weer uit te schakelen, bv Franklin kan zo makkelijk bijna elke bocht op volle snelheid pakken (hij heeft een rij/stuur power).
Dat zou eventueel dus nog een overweging kunnen zijn.

Yonix schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 07:21:
Daarnet GTA V gekocht voor de Series X, maar hij laat alleen GTA Online zien in 'All owned games'. Daarnaast staat bij manage game ook alleen de Online-versie vermeld (ruim 80GB).

Heb je 10 of 20 euro betaald? Als 10, dan heb je alleen online gekocht.

• PdeBie
Finraziel schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 07:35:
[...]

Weet even niet meer of jij nou ook een elite controller hebt, maar die vond ik bij GTA V wel echt een toevoeging. Elk karakter heeft zijn eigen special die je kunt activeren en deactiveren door beide sticks in te klikken, dat is imho veel makkelijker door die stick clicks achterop te zetten. Helpt in bepaalde situaties veel om hem snel even in en weer uit te schakelen, bv Franklin kan zo makkelijk bijna elke bocht op volle snelheid pakken (hij heeft een rij/stuur power).
Dat zou eventueel dus nog een overweging kunnen zijn.
Ik speel GTA V ook met de elite controller, maar deze “snelkoppeling” had ik nog nooit bedacht. Slim! Tijd voor een GTA V profile

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:14
Yonix schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 07:21:

Hier net zo. €20 betaald voor de single player (en online) maar inderdaad alleen online base game te downloaden. Snap het ook niet.
Krijg ook best wel weer zin in GTA V zo... heb hem ook alleen op pc gespeeld en miste de achievements toen wel een beetje O-)
Maar ben na afgelopen weekend mijn paragon run afgerond te hebben bijna gelijk weer opnieuw begonnen in mass effect 1, dit keer renegade en op insanity... Dus voorlopig nog geen tijd voor GTA :+
Gelukkig is die deal een paar maanden beschikbaar...

• ArthurMorgan
  • Niet online
SP is een DLC bij de game, start hem gewoon eens op. Als het goed is kun je dan gewoon story spelen.

Ik heb ook online op mijn scherm staan, maar speel toch echt gewoon story ermee.

Overigens is 60 fps echt fijn, maar het wordt wel een (klein beetje) verpest door de absurde motion blur.

[ Voor 22% gewijzigd door ArthurMorgan op 15-03-2022 07:54 ]

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:31

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Ik ben ook in de war welke GTA V versie ik moet kopen.
Ik heb pas geleden Grand Theft Auto V: Premium Edition gekocht.

Deze (alleen story mode) is €9.99 -> https://www.xbox.com/nl-n...ox-series-xs/9PCCGHDBMR1P

Zou die versie genoeg zijn om alleen story mode te spelen?

XBL: theArthurrrr

• ArthurMorgan
  • Niet online
DeWaanzin schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 08:18:
Ik ben ook in de war welke GTA V versie ik moet kopen.
Ik heb pas geleden Grand Theft Auto V: Premium Edition gekocht.

Deze (alleen story mode) is €9.99 -> https://www.xbox.com/nl-n...ox-series-xs/9PCCGHDBMR1P

Zou die versie genoeg zijn om alleen story mode te spelen?
Dat is de versie die je koopt als je eerst GTA Online gekocht hebt.
Voor deze inhoud is een game vereist (afzonderlijk verkrijgbaar).
(Vaag dat erbij staat dat hij ook op Xbox One speelbaar is.)

[ Voor 21% gewijzigd door ArthurMorgan op 15-03-2022 08:25 ]

Verwijderd

ArthurMorgan schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 07:53:
SP is een DLC bij de game, start hem gewoon eens op. Als het goed is kun je dan gewoon story spelen.

Ik heb ook online op mijn scherm staan, maar speel toch echt gewoon story ermee.

Overigens is 60 fps echt fijn, maar het wordt wel een (klein beetje) verpest door de absurde motion blur.
Is het echt Motion blur? In filmpjes zie ik vooral overdreven depth of field maar ik zag ook vluchtig dat die uit kan in de opties. Misschien scheelt dat?

edit:
Goed om te horen @ArthurMorgan :)
Ik begreep ook niet dat de youtubers niet goed in de opties doken. (ik zag niemand over die optie praten)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2022 09:40 ]

• ArthurMorgan
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 08:50:
[...]

Is het echt Motion blur? In filmpjes zie ik vooral overdreven depth of field maar ik zag ook vluchtig dat die uit kan in de opties. Misschien scheelt dat?
Geen idee, mijn impressie was motion blur, en omdat Broughy het in zijn review op youtube ook zo noemde heb ik die term maar gehandhaafd ;)
Maar kan ook beide zijn, maar vooral tijdens het rijden valt het me erg op. Als je stil staat is inderdaad de verte ook erg vaag, maar dara heb ik minder last van.

Ik ga nu in de instellingen kijken of ik wat kan vinden.
/edit: die staat er inderdaad, gelijk uit gezet. thanks

Stukken beter zo :) Volgens mij nog wel behoorlijk wat motion blur, maar heb er in elk geval geen last meer van.

[ Voor 11% gewijzigd door ArthurMorgan op 15-03-2022 09:05 ]

Pagina: 1 ... 325 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord