Allebei geweldig ja! Vooral THPS. No cigar en superman kon ik nog woordelijk meezingen toen de remakes uitkwamen. Met de uitzondering: Ik dacht bij no cigar dat ze zongen 'don't think you're Kazachstan' tot de remake en ik plotseling hoorde 'don't think you can extend'. Past ook iets beter in de rest van de tekst.Wom schreef op maandag 7 maart 2022 @ 16:10:
De Pro Skater games werden ook geroemd om hun muziek trouwens. In de recente remake zitten ook nieuwe nummers, maar je hebt een optie om enkel de oude tracks te horen. Dan voel je jezelf toch weer even 14 jaar.
Of Fifa 98 RTWC met Blur - Song 2. Ook zon combinatie die ik nooit meer vergeet.
M’n 65CX ondersteunt netjes VRR. Dus dat inderdaad een overweging voor Xbox kunnen zijn. Even afwachten.ArthurMorgan schreef op maandag 7 maart 2022 @ 17:37:
[...]
Ik zou sowieso voor de goedkoopste gaan, plus als je in online wat wil doen met Tweakers je bij PS de vorige keer beter zat. Voor 'ons' is er nooit een echt actieve community geweest toen. Al zou dat nu anders kunnen zijn. (ik wil wederom best wat racen met een groep van hier)
Voordeel van de Xbox is (vooralsnog, ook bij ps komt het er (ooit) aan) natuurlijk wel de VRR als je TV dat aan kan. Het is namelijk nog maar afwachten of die snaarstrak 60 gaat zijn. Na het vorige debacle ben ik daar niet op voorhand direct van overtuigd
Ik twijfel nu een beetje of ik ga pre-orderen. Prijs is sowieso wel goed en hoe de uitvoering ook zal blijken te zijn, ik haal hem toch wel. Wat dat betreft ben ik gewoon best verslaafd.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Gadverdamme dat zou geen goed nieuws zijn, ik had eigenlijk een beetje gehoopt dat de V3 binnenkort zou komen.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Waarom zou je een pre-order plaatsen? Gewoon even geduldig wachten op de Digital Foundry analyseArthurMorgan schreef op maandag 7 maart 2022 @ 17:37:
[...]
Ik zou sowieso voor de goedkoopste gaan, plus als je in online wat wil doen met Tweakers je bij PS de vorige keer beter zat. Voor 'ons' is er nooit een echt actieve community geweest toen. Al zou dat nu anders kunnen zijn. (ik wil wederom best wat racen met een groep van hier)
Voordeel van de Xbox is (vooralsnog, ook bij ps komt het er (ooit) aan) natuurlijk wel de VRR als je TV dat aan kan. Het is namelijk nog maar afwachten of die snaarstrak 60 gaat zijn. Na het vorige debacle ben ik daar niet op voorhand direct van overtuigd
Ik twijfel nu een beetje of ik ga pre-orderen. Prijs is sowieso wel goed en hoe de uitvoering ook zal blijken te zijn, ik haal hem toch wel. Wat dat betreft ben ik gewoon best verslaafd.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Gamertag: FinrazielNL
Heeft er iemand ervaring met Dolby Atmos op de Series X? En dan bedoel ik vooral de simulatie op stereo koptelefoons via die Dolby Access app? Dolby Atmos for Headphones heet dat geloof ik.
Een voorbeeld van het effect (YouTube = stereo only, dus 100% accuraat is het niet) is hier te horen:
Dus was even benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft.
[ Voor 49% gewijzigd door PdeBie op 08-03-2022 08:44 ]
Omdat ik mezelf ken en hem toch wel koop en day one wil spelenRossi46 schreef op maandag 7 maart 2022 @ 20:00:
[...]
Waarom zou je een pre-order plaatsen? Gewoon even geduldig wachten op de Digital Foundry analyse
18 euro aan microsoft rewards ingeleverd en nog 1,99 bijbetaald. Dat heb ik er wel gewoon voor over.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Verwijderd
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2022 10:37 ]
Online heb je altijd bij elke GTA Editie. Er zou echter wel een "Online Only" versie komen waar dan geen Story Mode in zit.BigDay schreef op maandag 7 maart 2022 @ 17:38:
Ik snap het niet, zit GTA online bij GTA 5 inbegrepen (op Xbox series) of vragen ze nu geld voor GTA 5 en Online apart?
GTA VI - All aboard the hype train!!
Ik doe ze niet 'bewust', maar kwam er pas geleden achter dat je er bij het kopen van games in de xbox-store ook een flinke sloot bij krijgt. Dat is lucratiever dan die daily en weekly quests.spokje schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 10:46:
Doen jullie die daily quests voor die MS awards allemaal? Of is dit iets wat je rustig spaart en niet echt naar omkijkt? 18 euro aan rewards is best wel wat werk lijkt me
zo krijg je er geloof ik elke dag 5 voor het inloggen in de mobile app en 5 voor het spelen van een gamepass game; die 10 heb ik bijna elke dag wel. Do the math zou ik zeggen
Ik doe dat autistisch iedere week.spokje schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 10:46:
Doen jullie die daily quests voor die MS awards allemaal? Of is dit iets wat je rustig spaart en niet echt naar omkijkt? 18 euro aan rewards is best wel wat werk lijkt me
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik ook. Vind het wel leuk om te doen ook :-)
Zeker die 1000 punten quest tikt best aan.
[ Voor 4% gewijzigd door Mog op 08-03-2022 11:16 ]
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Of voor rond de €16-17 te krijgen met buitenlandse gift cards (Amerika bijv.)Mog schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 11:16:
Grand Theft Auto V: Story Mode is vanaf nu vooruit te bestellen op Nederlandse Xbox store. Normaal is de game €39,95, maar nu is een kortingsactie waardoor je tot 14 juni €19,95 neerlegt.
Nee dat mogen ze houden 😂spokje schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 10:46:
Ding gaat alleen aan om te gamen.
En een tientje voor GTA Online only.Mog schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 11:16:
Grand Theft Auto V: Story Mode is vanaf nu vooruit te bestellen op Nederlandse Xbox store. Normaal is de game €39,95, maar nu is een kortingsactie waardoor je tot 14 juni €19,95 neerlegt.
GrappigArthurMorgan schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 11:04:
[...]
Ik ook. Vind het wel leuk om te doen ook :-)
Zeker die 1000 punten quest tikt best aan.
9300 Maar je moet het wel als een spel zien, als je het doet met tegenzin werkt het totaal niet natuurlijk. Een krantenbaan betaalt beterXgar schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 11:43:
Hoeveel punten heb je dan nodig voor bijvoorbeeld 10 euro korting?
Laatst was er een opdracht "speel dit spel een uur" en het spel trok me niet aan, dan laat ik het natuurlijk gewoon gaan. Maar heel veel opdrachten zijn voor onbekende games en dan wil ik best eens kijken wat die game precies is. Helemaal nu met cloud gamen, dan hoef je niet eerst die game meer op te halen. Dat heeft bij mij wel invloed gehad op hoeveel ik van die opdrachtjes doe.
(ik grind ook alles in GTA, Assassins creed, RDR etc. Dus grinden zit me sowieso wel in het bloed
[ Voor 70% gewijzigd door ArthurMorgan op 08-03-2022 11:47 ]
Heb GTA V al via Game pass gespeeld. Ik wacht nog eerst even af hoe mooie het eruit zal zien op de Series X.Mog schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 11:16:
[ Voor 10% gewijzigd door BramViking op 08-03-2022 12:55 ]
9300 punten als je Niveau 2 bent (regulier 10.000)Xgar schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 11:43:
Hoeveel punten heb je dan nodig voor bijvoorbeeld 10 euro korting?
Zit nu op ruim 60.000 punten. Heb er ooit eens 30.000 ingewisseld om Hotwheels te kopen, anders had ik bijna aan de 100k gezeten.
XBL: MRE Inc
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Dat is dan pas sinds kort? Volgens mij heb ik die vorige week nog voorbij zien komenariekanari schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 14:17:
Klopt, en de start de mobiele Game Pass app quest is ook verdwenen.
Klopt. Is sinds maart. De maandelijkse quest is ook verlaagd van 45 daily quests naar 22. Voor mij prima want die haal ik nu automatisch als ik eraandenk om de weekly challenges te doen.Polariteit schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 14:23:
[...]
Dat is dan pas sinds kort? Volgens mij heb ik die vorige week nog voorbij zien komen
https://www.hbomax.com/nl...m=affiliate&utm_campaign=
Met iig app voor Xbox One en X|S en PS4 en PS5.
Yep, zojuist geïnstalleerd. Werkt primaMRE-Inc schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 16:59:
Lees net dat HBO Max van start is gegaan in Nederland:
Vanavond ook eens doen. Wel net een abo afgesloten. Na Netflix, Amazon Prime nu dus ook HBO Max.
Overigens was er altijd iemand hier die het afraadt om via apps op console media te consumeren. Weet alleen niet meer waarom en wie dat was. Is dat nog steeds van toepassing ? Aangezien ik ook een Media Remote heb voor de XBox en die fijner vind werken dan de afstandsbediending van mijn LG Tv.
nieuws: HBO Max zendt in Nederland films en series uit in 25fps door beeld te...MRE-Inc schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 16:59:
Lees net dat HBO Max van start is gegaan in Nederland:
Even mijzelf repeaten omdat de vraag aan de aandacht voorbij geschoten lijkt te zijnPdeBie schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 08:37:
Over geluid gesproken.
Heeft er iemand ervaring met Dolby Atmos op de Series X? En dan bedoel ik vooral de simulatie op stereo koptelefoons via die Dolby Access app? Dolby Atmos for Headphones heet dat geloof ik.
Een voorbeeld van het effect (YouTube = stereo only, dus 100% accuraat is het niet) is hier te horen:
[YouTube: Windows Sonic vs Dolby Atmos vs Stereo comparison]
Dit zijn een aantal van de titels die uitkomen en je vast in die stream gaat zien:We will be streaming the latest Spring Games Spotlight titles on our Xbox Twitch Channel every Wednesday from 10 a.m. – 11:30 p.m. PST. Tune in for a chance to win a code of whatever game we are playing that week. And be sure to follow Major Nelson on Twitter to get weekly updates and find out about special giveaways! See the full list of games at Xbox.com.
- Tunic – Tunic was an E3 standout announcement way back in 2018 and has since released a couple demos that have the game landing on most indie fans list of most anticipated games of 2022. Tunic is an action adventure about a tiny fox in a big world. Explore the wilderness, discover spooky ruins, and fight terrible creatures from long ago. Tunic is a console launch exclusive and releases on March 16.
- Shredders – Another E3 standout, Shredders is the ultimate snowboarding game created for riders, by riders. Break into the snowboarding event of the year to pull off one of the most insane tricks imaginable, all in the hope of scoring a wildcard entry to an exclusive invitational. To prove you’re up to the challenge, master the art of park riding, buttering, rails, and massive kickers and earn your place in the world of snowboarding. Shredders is a console launch exclusive and available day one with Xbox Game Pass, releasing on March 17.
- MLB The Show 2022 – MLB The Show landed on Xbox last year and was an immediate hit with Xbox fans. MLB The Show 2022 takes last year’s title even further. Create and use multiple ballplayers, beyond your Road to the Show personalized baseball RPG experience and customize your ballplayers how you want to aid in your progression. Face your friends with cross-platform and cross progression play. Stepping up to the plate for the first time? Tailor your experience with gameplay styles and two new difficulty settings to help you get the hang of the basics. MLB The Show 2022 is available day one with Xbox Game Pass, releasing on April 5.
- RPG Time: The Legend of Wright – Sticking with our theme of E3 announced titles releasing this month, RPG Time is making its way to Xbox from a wonderful team based out of Japan. The game puts you in the shoes of a boy who dreams of becoming a game creator. While the game’s title contains the term “RPG,” players will soon find themselves playing games other than the hand-drawn RPG on a notebook: a world made from cardboard and stationary strewn across a desk will also have players play action, adventure, side-scrolling shooters, and even command battle games! RPG Time is a passion project that took nine years to develop and is a console launch exclusive releasing on March 10.
- Young Souls – Young Souls is a gorgeous 2D brawler that meets story-rich action RPG. Fight hordes of belligerent goblins, level up with hundreds of weapons and accessories, explore, and journey between worlds, as rebellious twins battle their way to save their foster father. Young Souls is available day one with Xbox Game Pass, releasing on March 10.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ikke wel! Ik hoor nul verschil tussen dolby atmos for headphones en sonic for headphones. Getest met Arctis X9 en TB Stealth 700 gen 2. Kan aan mijn oren of aan de koptelefoons liggen natuurlijk. In Halo hoor ik voetstapjes het beste in normale stereo overigens. Volgens mij mixt atmos/sonic beter naar waar ze vandaan komen waardoor ze soms zachter zijn (realistischer maar onhandig als je de 5 maps toch al volledig kent).PdeBie schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 18:18:
[...]
Even mijzelf repeaten omdat de vraag aan de aandacht voorbij geschoten lijkt te zijn
Ik kwam er in december achter dat er op de Xbox ook een rewards app is met wekelijkse quests. Die stellen ook niet zoveel voor en geven je wekelijks 100 punten. Daarnaast heb je daar een wekelijkse schat van 100 punten. En als je elke week de wekelijkse quest haalt krijg je naar 10 weken nog een bonus (geloof 1000 punten). Ik zit nu bijna op 20 weken achter elkaar en dan krijg ik 2500 punten.MRE-Inc schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 13:45:
Die punten voor de gamepass app opstarten en een gamepass game spelen zijn ook verlaagd van +5 naar +3 bij mij. Eerst kreeg je nog 10 punten, toen 5 en nu zag ik 3 staan.
Zit nu op ruim 60.000 punten. Heb er ooit eens 30.000 ingewisseld om Hotwheels te kopen, anders had ik bijna aan de 100k gezeten.
De spellen die het ondersteunen klinken wel beter met Dolby Atmos.PdeBie schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 18:18:
[...]
Even mijzelf repeaten omdat de vraag aan de aandacht voorbij geschoten lijkt te zijn
Hierbij moet je denken aan betere Audiopositionering van enemies en gunshots etc.
The Division 2 en COD black Ops Cold war zijn games waar ik het goed heb kunnen horen.
Wel is het belangrijk dat je ook een kwalitatieve headset hebt die die diepte in het geluid ook echt kan weergeven.
Maar zal eens de trial installeren van Atmos en kijken of ik verschil hoor met Sonic
Vraag me af of ik zoveel pech heb of dat ze gewoon vies zijn of zo en ik ze ff schoon moet maken… Iemand tips?
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ik had er eerlijk gezegd helemaal niet meer naar omgekeken, maar had ook de atmos licentie ergens eens gekocht en vond het toen op de stealth 700g2 wel beter klinken...PdeBie schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 18:18:
[...]
Maar nu met de Penrose X kan ik hem helemaal niet gebruiken, blijkt dat atmos geen via USB verbonden headsets ondersteunt
Niet dat ik nou echt iets mis dus, die Penrose is nog steeds alsof er engeltjes mijn oren in piesen, maar toch een beetje ruk dat ze dat niet ondersteunen... Misschien eens testen of die dts codec wel werkt.
Edit: zie nou ook iets dat het toch zou moeten werken maar dat ik misschien de app opnieuw moet installeren... Maar dat is iets om morgen eens te testen, nu bedtijd
[ Voor 10% gewijzigd door Finraziel op 08-03-2022 22:29 ]
Denk dat je hem echt even opnieuw moet installeren.Finraziel schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 22:22:
[...]
Ik had er eerlijk gezegd helemaal niet meer naar omgekeken, maar had ook de atmos licentie ergens eens gekocht en vond het toen op de stealth 700g2 wel beter klinken...
Maar nu met de Penrose X kan ik hem helemaal niet gebruiken, blijkt dat atmos geen via USB verbonden headsets ondersteunt![]()
Niet dat ik nou echt iets mis dus, die Penrose is nog steeds alsof er engeltjes mijn oren in piesen, maar toch een beetje ruk dat ze dat niet ondersteunen... Misschien eens testen of die dts codec wel werkt.
Edit: zie nou ook iets dat het toch zou moeten werken maar dat ik misschien de app opnieuw moet installeren... Maar dat is iets om morgen eens te testen, nu bedtijd
Ik draai de Penrose probleemloos met Atmos.
Ja dat zag ik gisteravond dus ook, dat anderen het dus wel gebruiken. Het stomme is dat als ik in de app zeg dat mijn headset via USB verbonden is dat hij letterlijk zegt dat ik hem aan de controller moet aansluiten omdat het anders niet werkt (even uit mijn hoofd). Dus op zijn minst een erg vreemde foutmelding.Mick3112 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 07:34:
[...]
Denk dat je hem echt even opnieuw moet installeren.
Ik draai de Penrose probleemloos met Atmos.
Maar straks nog maar eens mee stoeien ja, ben wel benieuwd of het dan nog beter gaat klinken
Atmos werkt gewoon perfect hoor met de Penrose X. Gebruik ik namelijk zelf ook.Finraziel schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 22:22:
[...]
Ik had er eerlijk gezegd helemaal niet meer naar omgekeken, maar had ook de atmos licentie ergens eens gekocht en vond het toen op de stealth 700g2 wel beter klinken...
Maar nu met de Penrose X kan ik hem helemaal niet gebruiken, blijkt dat atmos geen via USB verbonden headsets ondersteunt![]()
Zelf ook 2 controllers gehad met drift, schoonmaken verhielp het probleem niet, heb ze teruggestuurd naar MS, die heeft ze vervangen voor refurbished modellen, waarvan ik er 1 na een maand weer kon retourneren omdat de A/B/X/Y knoppen niet goed functioneerden.On_E schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 19:55:
Ik heb inmiddels 2 controllers met stick drift, de ene bij de linkerstick en naar beneden, de ander bij de rechterstick en naar boven.
Vraag me af of ik zoveel pech heb of dat ze gewoon vies zijn of zo en ik ze ff schoon moet maken… Iemand tips?
Ging om 1 eliteV2 en 1 xbox series controller, de elite ging voor ronde 2, maar werkt nu correct.
Een grappig feitje is wel dat mijn vriendin hem zag staan in de Gamepass en op internet is gaan kijken wat voor zo'n soort game dit was, toen vervolgens zei dat dit wel een game voor mij zou kunnen zijn en ze had gelijk!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Console players! A next-gen patch has come to PlayStation, bringing quality improvements and enhancing your gameplay experience even more! Try out the new video modes and enjoy the increased view distance while parkouring through Harran!
— Dying Light (@DyingLightGame) 8 maart 2022
Coming to Xbox soon! Stay tuned! pic.twitter.com/PyJq0jSgCw
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ja dat snap ik dus niet want in de xboxstore staat vervolgens sale ends in 6 days. Is het nou 14 juni of tot aan release dag?Mog schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 11:16:
Nu ben ik ook verward. Op de Microsoft store (web) staat:Kaasje123 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 09:56:
[...]
Ja dat snap ik dus niet want in de xboxstore staat vervolgens sale ends in 6 days. Is het nou 14 juni of tot aan release dag?
Vereist toegang tot Grand Theft Auto Online Xbox Series X|S. Krijg 50% korting op het verhaalspeltype van GTAV voor Xbox Series X|S tot 14 juni 2022.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Het is toch een beetje zo'n bloodborne achtige game? Hoewel het er mooi uit ziet, trekt de stijl me niet zo. Vind het iets te somber allemaal, maar dat schijnt wel bij de achtergrond van de speler te horen.G_Dragon schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 09:20:
Gisteravond Hellblade: Senua's Sacrifice uitgespeeld na ongeveer 2 weken speelplezier, wat is dit een heerlijke game en wat maak je ontzettend veel sh*t mee tijdens haar avontuur. Hellblade: Senua's Sacrifice is een diep verborgen pareltje die het zeker waard is om een keer te gaan spelen!
spoiler:Dat eind gevecht duurde en duurde maar, telkens nieuwe vijanden die verschenen totdat ik na 3 kwartier doodging en natuurlijk ontzettend baalde. Maar wat bleek? Je moest gewoon doodgaan oeps.. ( controller was serieus nat van het zweet omdat ik niet dood wou gaan )
Een grappig feitje is wel dat mijn vriendin hem zag staan in de Gamepass en op internet is gaan kijken wat voor zo'n soort game dit was, toen vervolgens zei dat dit wel een game voor mij zou kunnen zijn en ze had gelijk!
PSN ID Binloading_nl
Eh nee helemaal niet... Het is veel meer verhalend, de combat heeft geen hele grote rol (al hangt dat ook af van welke moeilijkheidsgraad je kiest).steefje schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 10:51:
[...]
Het is toch een beetje zo'n bloodborne achtige game? Hoewel het er mooi uit ziet, trekt de stijl me niet zo. Vind het iets te somber allemaal, maar dat schijnt wel bij de achtergrond van de speler te horen.
Dolby Atmos en Windows Sonic blijft technisch gezien ook gewoon "stereo" dus wat je hier hoort via YouTube zou je precies ook horen op je XboxPdeBie schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 08:37:
Over geluid gesproken.
[YouTube: Windows Sonic vs Dolby Atmos vs Stereo comparison]
Ik heb een Dolby licentie gekocht en ben er zelf wel blij mee, was vooral blij dat je gewoon zelf de EQ kon aanpassen maar heb hem vaak op Game of Movie mode staan.
Vergeet ook niet dat de licentie die je koopt ook werkt op Windows, dus als je op je PC gamed kan je daar ook Atmos op krijgen
[ Voor 6% gewijzigd door Vagax op 09-03-2022 13:14 ]
Mits je daar ook inlogt met je microsoft account die je gebruikt op de xbox....Vagax schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 13:13:
[...]
Vergeet ook niet dat de licentie die je koopt ook werkt op Windows, dus als je op je PC gamed kan je daar ook Atmos op krijgen
[ Voor 80% gewijzigd door Rivanov op 09-03-2022 17:09 ]
- Pin to Quick Resume.
- Xbox Wireless Controller Share button remapping.
- Audio setup wizard.

Jammer dat de framerate zo onstabiel blijkt te zijn ook de Xbox consoles, dat is toch vrij essentieel bij een race game. Misschien heeft het iets te maken met het streamen van data op de achtergrond o.i.d?
[ Voor 13% gewijzigd door hifigamefreak op 09-03-2022 18:17 ]
Merk er door VRR in ieder geval niets van.hifigamefreak schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 18:16:
[...]
Jammer dat de framerate zo onstabiel blijkt te zijn ook de Xbox consoles, dat is toch vrij essentieel bij een race game. Misschien heeft het iets te maken met het streamen van data op de achtergrond o.i.d?
Dat is mooi.
Maar 20 fps zonder haperingen blijft nog steeds maar 20 fps
Maar dat is een extreme dip die ik nog nooit gezien heb op de Series X.justifire schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 19:33:
[...]
Dat is mooi.
Maar 20 fps zonder haperingen blijft nog steeds maar 20 fps
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Het is door externe port studios gedaan en niet door Kunos zelf. Zoals zoveel games, waaronder Elden Ring (de Xbox en PC ports). Je moet van next-gen patches nooit teveel verwachten, want het is meestal lipstick on a pig.BM schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 19:48:
Als ik die video zo zie vind ik het maar een vrij matige update. Sure, ze hadden het niet hoeven doen, maar het lijkt er haast wel op alsof ze aan de Xbox versie echt amper aan optimalisatie gedaan hebben. Dat verschil in schaduwkwaliteit, en bizarre verschil in framerates met de PS versie geven mij in ieder geval sterk die indruk.
Hij reageert 99% beter dan hiervoor. 19 van de 20 aanslagen pakt hij bij de A toets, en de B, X en Y pakt hij 20 van de 20. Dit van de 19 van de 20 doet de Series X controller die bij de console zat ook, dus denk dat dit misschien nog iets in de software van de Xbox zit, maar hij is nu wel goed speelbaar.
Enige dat me nu opvalt, is dat de grip aan de achterkant wat plakt, net als eens proberen schoon te maken maar hij blijft wat plakken, zeg maar de rubber is dat, iemand enig idee hoe ik dat het beste kan schoonmaken?
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Werkt hier nu ookRivanov schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 08:39:
[...]
Atmos werkt gewoon perfect hoor met de Penrose X. Gebruik ik namelijk zelf ook.
Moest uiteindelijk de Dolby app verwijderen, Xbox rebooten en weer installeren. Zonder die reboot was niet genoeg.
Vind het altijd moeilijk om echt met zekerheid te zeggen en niet zo'n zin om heen en weer te gaan schakelen om het verschil te zoeken, maar heb wel het idee dat het geluid nog wat meer oomph heeft. Zal wellicht ook gewoon EQ zijn, nog wat extra bas er bij, maar dat is prima... Beetje extra bas bij games mag wel want ik gebruik de Penrose ook wel eens voor muziek en tv, en daar is de setting die ik in de Audeze app heb staan prima voor.
Eh, dat zou ik eigenlijk best alarmerend vinden... Dat doet rubber als het oud wordt, heeft mijn elite v1 ook (en ook wel met oude Logitech muizen gehad). Maar als je dat terug krijgt van Microsoft dan hebben ze je wellicht een refurb gestuurd maar met het oude rubber gewoon nog er op. Volgens mij is er ook weinig tegen te doen als dat eenmaal begint.Linksquest schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 20:29:
Vandaag de Elite controller 2 terug gekregen van het reparatie centrum. Best snel gebeurd, donderdag op de post en vandaag terug.
Hij reageert 99% beter dan hiervoor. 19 van de 20 aanslagen pakt hij bij de A toets, en de B, X en Y pakt hij 20 van de 20. Dit van de 19 van de 20 doet de Series X controller die bij de console zat ook, dus denk dat dit misschien nog iets in de software van de Xbox zit, maar hij is nu wel goed speelbaar.
Enige dat me nu opvalt, is dat de grip aan de achterkant wat plakt, net als eens proberen schoon te maken maar hij blijft wat plakken, zeg maar de rubber is dat, iemand enig idee hoe ik dat het beste kan schoonmaken?
Serie nummer is precies die van mij, dus ga er van uit dat het gewoon mijn controller is.
https://twitter.com/teroa...7bQtsnvdBSZ0a1S3NdDA&s=19
Dumdumdummm, laat het speculeren beginnen..
[ Voor 38% gewijzigd door Blaauw87 op 10-03-2022 00:01 ]
[Twitter: https://twitter.com/idlesloth84/status/1501657204008669197?s=21]Blaauw87 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 00:00:
Xbox Keystone
Zal binnenkort wel weer bekend worden dat het niks is en niet meer dan een of andere experimentele feature
Dat was samen met Ghostwire Tokyo ook de enige interessante game voor mij die getoond werd gisteren. De rest was echt zonde van de tijd.justifire schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 08:22:
Sekiro - Black and White edition![]()
[YouTube: Trek to Yomi | Story Trailer]
Hopen dat de gameplay ook goed is. Want the Song of Iron was ook erg sfeervol maar de gameplay was echt belabberd. Lees trouwens dat die in gamepass komt.
[ Voor 18% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-03-2022 09:13 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Wow en nice!justifire schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 08:22:
Sekiro - Black and White edition![]()
[YouTube: Trek to Yomi | Story Trailer]
PSN ID Binloading_nl
Is dat nou een nieuwe game of een remaster van de eerdere submerged welke echt heel snel saai werd?uchiha tijntje schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 09:04:
[...]
Dat was samen met Ghostwire Tokyo ook de enige interessante game voor mij die getoond werd gisteren. De rest was echt zonde van de tijd.
Hopen dat de gameplay ook goed is. Want the Song of Iron was ook erg sfeervol maar de gameplay was echt belabberd. Lees trouwens dat die in gamepass komt.
[YouTube: Submerged Hidden Depths Launch Trailer]
Hmmm geen idee. Ik zag het voorbij komen en het leek me wel een relaxte game.Martinspire schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 09:53:
[...]
Is dat nou een nieuwe game of een remaster van de eerdere submerged welke echt heel snel saai werd?
Scherp! Ik zet mn geld op de cloud streaming usb stickBlaauw87 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 00:00:
Xbox Keystone
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht, Phil had het volgens mij al een keer gezegd dat ze bezig zijn met een xCloud streaming stick.PepieNL schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 10:21:
[...]
Scherp! Ik zet mn geld op de cloud streaming usb stick
PS/XBL: Nogne
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2022 13:44 ]
[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-03-2022 14:53 ]
Verwijderd
2 zielen 1 gedachte, net aan begonnen en wat een plaatje van een game. En dat zeg ik als een vent van 51uchiha tijntje schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 14:48:
Far: Changing Tides is een leuke 2d puzzel platformer met een heel leuk sfeertje. Sinds vorige week in Gamepass. Het eerste deel is ook echt een aanrader. Een 1e run duurt een uurtje of 4 - 5 denk ik.
Heeft wel iets van Limbo
Verwijderd
Een Xbox gaming handheld zoals de Steam Deck, maar dan met specs van de Series S of lager?Blaauw87 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 00:00:
Xbox Keystone
Zit er net een uurtje in en de conversaties tussen de karakters zijn echt goed gedaan. En grafisch erg fraai op het eerste oog. Maar diepgravende mening volgt nog wel als ik wat verder ben.Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 13:44:
Voor wie het wil weten; Guardians of the Galaxy staat er op.
Verwijderd
Ik heb 'm ook een uurtje gecheckt. Inderdaad leuke dialogen, de gameplay is nog wel heel standaard en wat saai maar daar moet de game het ook niet van hebben van wat ik gehoord heb. Lijkt mij een prima gamepass game. Performance mode speel ik in en dat blijft ook zo.Wom schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 17:26:
[...]
Zit er net een uurtje in en de conversaties tussen de karakters zijn echt goed gedaan. En grafisch erg fraai op het eerste oog. Maar diepgravende mening volgt nog wel als ik wat verder ben.
Dat is je telefoon natuurlijk al via Xcloud, ik ga er niet vanuit dat ze een handheld gaan maken..Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 17:24:
[...]
Een Xbox gaming handheld zoals de Steam Deck, maar dan met specs van de Series S of lager?
Ook performance hier. FPS boven reflecties hoorVerwijderd schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 17:32:
[...]
Ik heb 'm ook een uurtje gecheckt. Inderdaad leuke dialogen, de gameplay is nog wel heel standaard en wat saai maar daar moet de game het ook niet van hebben van wat ik gehoord heb. Lijkt mij een prima gamepass game. Performance mode speel ik in en dat blijft ook zo.
Las dat Digital Foundry juist de voorkeur gaf aan de graphics-mode.Wom schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 18:22:
[...]
Ook performance hier. FPS boven relfecties hoorEn ziet er fraai genoeg uit voor mij.
[Afbeelding]
Door de trage actie is 30fps prima speelbaar, en het verschil in beeldkwaliteit schijnt enorm te zijn.
Net even geprobeerd naar aanleiding van je bericht, maar je merkt direct de lagere FPS. Voelt als stroop aan als je van performance mode komt. Mijn keuze is gemaakt iigjustifire schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 18:35:
[...]
Las dat Digital Foundry juist de voorkeur gaf aan de graphics-mode.
Door de trage actie is 30fps prima speelbaar, en het verschil in beeldkwaliteit schijnt enorm te zijn.
Kijk wel erg uit naar Tunic.
Tunic, Shredders, RPG Time, Far: Changing Tides, A Memoir Blue, Weird West.
Xbox consoles can now download updates in Energy Saver mode. The Xbox Energy Saver mode will now download game patches in the background, and even system updates. Great for the 🌍 Details here: https://t.co/FwSEXqJeCT pic.twitter.com/dtv2MrdeUw
— Tom Warren (@tomwarren) 10 maart 2022
Dat is apart, dat originele artikel geeft aan dat de energy safer mode vorig jaar flink is aangepakt. De verwijzing naar ‘now’ is echter vaag. Het kan slaan op de updates van vorig jaar of een huidige update, maar blijkbaar heeft niemand dat in release notes opgemerkt terwijl het nogal wat is.
Zou het nu al in de productie os zitten, of nog alleen in de alpha. Of komt het eraan?
Edit: bij de beschrijving van de alpha ring staat inderdaad ‘ about 20 times less than standby when the console is not on or updating’, wat er op lijkt dat hij idd uit energy saver kan springen om updates door te voeren.
[ Voor 16% gewijzigd door SunnieNL op 10-03-2022 21:25 ]
Ik dacht serieus dat dit alleen bij de PS5 een probleem was?
De game vendors kunnen er zelf voor kiezen. Control is ook zo’n game. Gelukkig komt het maar weinig voor en staat het op zich vaak wel goed aangegeven (of in de titel of in de omschrijving)schumi1986 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 21:25:
Het is mij blijkbaar gelukt om de xbox one versie van WRC10 te kopen via eneba. Wanneer ik de series X versie download geeft de xbox aan dat ik deze game niet bezit.
Ik dacht serieus dat dit alleen bij de PS5 een probleem was?
Wijze les voor de volgende keer dusSunnieNL schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 21:45:
[...]
De game vendors kunnen er zelf voor kiezen. Control is ook zo’n game. Gelukkig komt het maar weinig voor en staat het op zich vaak wel goed aangegeven (of in de titel of in de omschrijving)
Verwijderd
Ik vind het er ook prima uitzien met performance. Je moet wel even wat spelen met de HDR setting maar dan is het gewoon goed. Ik ga sowieso niet afwijken van 60fps, dan maar 1080p.Wom schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 18:22:
[...]
Ook performance hier. FPS boven reflecties hoorEn ziet er fraai genoeg uit voor mij.
[Afbeelding]
Wanneer een game niet te doen is op 60fps dan skip ik zo een hele game.
Ik zit al een tijdje op de wip om mijn controller terug te sturen. Enerzijds werkt hij prima, anderzijds reageert de Y button soms niet bij lichtjes indrukken. Vooral bij fifa irritant. Dit had ik nooit op mijn oude xbox one controller.
Mijn 'probleem' is dat als dit gewoon een designflaw is en ik hem terug stuur en weer hetzelfde probleem terug krijg dan heb ik er niets aan, behalve een hoop gedoe.
Iemand ervaring hiermee? Is het een eerste badge issue o.i.d.?
Gewoon stevig indrukken dan maar als ie dan wel werktJoel22 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 08:54:
Iemand bekent met de Y-button probleem van de nieuwe xbox series controller.
Ik zit al een tijdje op de wip om mijn controller terug te sturen. Enerzijds werkt hij prima, anderzijds reageert de Y button soms niet bij lichtjes indrukken. Vooral bij fifa irritant. Dit had ik nooit op mijn oude xbox one controller.
Mijn 'probleem' is dat als dit gewoon een designflaw is en ik hem terug stuur en weer hetzelfde probleem terug krijg dan heb ik er niets aan, behalve een hoop gedoe.
Hier doen alle registraties het gewoon van de Series controller, alleen druk ik de knopjes niet echt licht in maar gewoon helemaal. Dat je hem hoort terugschieten
Gamertag: timmie271
Even getest en bij werkt de Y gewoon, alleen de A toets 1 op de 20 niet, maar dat probleem heb ik momenteel ook met de Elite Series 2.Joel22 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 08:54:
Heb dit ook met de Elite 2, A en Y werken niet flawless. Weet inmiddels hoe ik ze moet indrukken, maar zit ook nog steeds op die wipJoel22 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 08:54:
Stickdrift wel een klein beetje, maar niks wat je met een hele lichte deadzone aanpassing op kan lossen.
Dit heb ik ook helaas. Bij Fifa was dit idd mega irritant, maar ook bij andere games...Joel22 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 08:54:
Heb nu aangeleerd iets harder in te drukken of soms Y te spammen...
Dus voor mij heeft een RMA wel geholpen.
Dit topic is gesloten.
![]()
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/3M4QIuDnPvqSoQNnGrJZcyae.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/euSF8wjMYZZtzzvyDolBOwmR.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/l1FTRtW6IUJje5RHrqHgsS5J.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/UZEDtlSPg8F3nDqk18Aj4ypy.webp?f=fotoalbum_large)