Zelfs op 30fps waar ik het op gespeeld heb was odyssey tof!
Gamertag: timmie271
Lijkt me echt toffe game, en verbaast me eigenlijk dat er nog zo weinig marketing voor is. Wellicht kleine markt. Ik heb er iig zin in. Meteen in Game Pass ook
Edit: Dit vind ik erover: Almost every other rider you see on the mountain is a real rider playing right there with you. Compete, shred together with friends, or take on a journey of your own.
Dus hopelijk is dat ook echt zo
[ Voor 19% gewijzigd door spokje op 03-03-2022 13:19 ]
nieuws: Oekraïense ontwikkelaar GSC legt Stalker 2-ontwikkeling stil door oorlog
Atomic Heart (=Russisch) nog niets over bekend hoe die release gaat lopen.
[ Voor 13% gewijzigd door PepieNL op 03-03-2022 13:26 ]
Dit lijkt alweer meer op Steep dan Riders Republic (wat mij betreft is dat positief). Riders Republic zit ook tjokvol echte mensen. Steep trouwens ook. In allebei kun je in ieder geval samen met vrienden spelen. Ik ben benieuwd naar Shredders. Denk dat ik hem wel koop. Alleen vind ik ski/snowboard spellen vooral in de herfst/winter leuk en wat minder in de lente/zomer. Bijzondere release timing wel.spokje schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 13:16:
[...]
Lijkt me echt toffe game, en verbaast me eigenlijk dat er nog zo weinig marketing voor is. Wellicht kleine markt. Ik heb er iig zin in. Meteen in Game Pass ookik zie dat je ook online met je vrienden kunt spelen, is er ook iets bekend over open world online? Dus dat je gewoon random online mensen voorbij ziet boarden? Dat zou pas echt tof zijn
Edit: Dit vind ik erover: Almost every other rider you see on the mountain is a real rider playing right there with you. Compete, shred together with friends, or take on a journey of your own.
Dus hopelijk is dat ook echt zo
Origineel was de release ook in november of december geloof ik. Ook hier het uitstelspook wat toegslagen heeft.Exactor it schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 13:25:
[...]
Dit lijkt alweer meer op Steep dan Riders Republic (wat mij betreft is dat positief). Riders Republic zit ook tjokvol echte mensen. Steep trouwens ook. In allebei kun je in ieder geval samen met vrienden spelen. Ik ben benieuwd naar Shredders. Denk dat ik hem wel koop. Alleen vind ik ski/snowboard spellen vooral in de herfst/winter leuk en wat minder in de lente/zomer. Bijzondere release timing wel.
Denk dat ik de meest warme gevoelens nog aan Transworld Snowboarding heb over gehouden, dat was toen echt een toffe snowboardgame.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Het is nl geen nieuwe SSX, maar een snowboard sim.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Enige nadeel is dan weer alles downloaden wat er op stond.
Enfin, hierdoor zit ik nu ook met een 1TB expansion card, dus als er iemand in de omgeving Gorinchem interesse heeft, dan kan je je melden via V&A aangeboden: Seagate Storage Expansion Card voor Xbox Series X|S 1TB (vanwege de waarde en risico met post, verstuur ik hem niet)
Uiteindelijk heb ik de BD MMX 300 (gen. 2) besteld. Dat is als het ware de 32ohm variant van mijn DT 770, maar dan met microfoon.
Morgen komt hij binnen, ben heel benieuwd.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar dat lijstjeSpringbokkie schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 11:44:
[...]
Eens. De keuze tussen Origins en Odyssey zou ik lastiger vinden dan de keuze tussen Odyssey en Valhalla. Ik heb jaren geleden 2 lijstjes met 10 punten gemaakt waarom Origins beter is dan Odyssey en vice versa. Als daar interesse naar is, zal ik eens kijken of het nog kan vinden.
Origins schreeuwt wat mij betreft wel echt om 60fps...timmie271 schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 13:03:
[...]
Zelfs op 30fps waar ik het op gespeeld heb was odyssey tof!
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Heb je een losse mic bij die BD's? Ik heb een paar keer bij een hifi winkel zo een BD op gehad en was altijd onder de indruk. Alleen geen mic en wel bekabeld vond ik best grote minpunten. Ik overweeg er wel eentje te kopen voor single player games. Nu nog uitvogelen welke. Als je ervaringen hebt met de nieuwe van je, hoor ik het graag!PdeBie schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 19:18:
Omdat mijn Beyerdynamic DT770 Pro 250 ohm te heftig is om bedraad aan te sluiten op de Xbox controller ben ik gaan kijken naar een alternatief.
Uiteindelijk heb ik de BD MMX 300 (gen. 2) besteld. Dat is als het ware de 32ohm variant van mijn DT 770, maar dan met microfoon.
Morgen komt hij binnen, ben heel benieuwd.
Edit: oh dat ding heeft een mic. Nu ben ik helemaal benieuwd!
[ Voor 4% gewijzigd door Exactor it op 03-03-2022 22:09 ]
Kan je zo’n expansion card swappen tussen twee Xbox Series-systemen? Ik heb een X beneden en een S boven.SunnieNL schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 18:32:
Sinds gisteren zit de 2TB expansion card in de Xbox. Kon ik gelijk hot swap testen. Gaat prima. Game bleef zelfs staan onder quick resume, maar klaagt bij opstarten dat er een probleem is en exit dan helemaal (snap ik, gezien de 2TB geen enkele data had).
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Ik zag die aanbieding voor de gold versie ook, gelijk maar gekochtVerwijderd schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 11:27:
[...]
Odyssey. Normale versie of gold. Gister zag ik gold in de aanbieding in de Xbox store.
Staat nu te downloaden, dan morgen spelen. Zin in
Toevallig kreeg ik eerder vandaag een berichtje dat een maat van mij hem had gekocht en er erg over te spreken was. Zit zo de gameplay eens wat te bekijken en dat lijkt wel in mijn straatje te zijn eigenlijkBeaudog schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 22:03:
Iemand nog begonnen met Shadow warrior 3
[Afbeelding]
Toffe game met humor en loopt erg soepel op de series s
Las dat je er in 4-5 uur doorheen bent.Beaudog schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 22:03:
Iemand nog begonnen met Shadow warrior 3
[Afbeelding]
Toffe game met humor en loopt erg soepel op de series s
Erg kort, wacht wel tot hij in game pass zit
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Kan ik niet testen, maar zou moeten werken.Mog schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 22:11:
[...]
Kan je zo’n expansion card swappen tussen twee Xbox Series-systemen? Ik heb een X beneden en een S boven.
Alles downloaden? Waarom?SunnieNL schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 18:32:
Sinds gisteren zit de 2TB expansion card in de Xbox. Kon ik gelijk hot swap testen. Gaat prima. Game bleef zelfs staan onder quick resume, maar klaagt bij opstarten dat er een probleem is en exit dan helemaal (snap ik, gezien de 2TB geen enkele data had).
Enige nadeel is dan weer alles downloaden wat er op stond.
Enfin, hierdoor zit ik nu ook met een 1TB expansion card, dus als er iemand in de omgeving Gorinchem interesse heeft, dan kan je je melden via V&A aangeboden: Seagate Storage Expansion Card voor Xbox Series X|S 1TB (vanwege de waarde en risico met post, verstuur ik hem niet)
Je kan toch gewoon alles van de int. disk naar de nieuwe external disk kopiëren, en dan de oude external disk erin doen en dingen daarvan naar de int. disk kopiëren en dat een paar keer herhalen?
Kopiëren gaat echt reuze snel.
edit: sterker nog: je kan zelfs een USB-SSD in je xbox pluggen als tijdelijke opslag.
[ Voor 4% gewijzigd door zetje01 op 04-03-2022 08:41 ]
Bij de BD DT 770 had ik geen mic., de weerstand van de DT 770 is echter te hoog (250Ohm) om fatsoenlijk volume te behalen als je hem aansluit via de controller.Exactor it schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 22:08:
[...]
Heb je een losse mic bij die BD's? Ik heb een paar keer bij een hifi winkel zo een BD op gehad en was altijd onder de indruk. Alleen geen mic en wel bekabeld vond ik best grote minpunten. Ik overweeg er wel eentje te kopen voor single player games. Nu nog uitvogelen welke. Als je ervaringen hebt met de nieuwe van je, hoor ik het graag!
Edit: oh dat ding heeft een mic. Nu ben ik helemaal benieuwd!
De MMX-300 is 32Ohm en zal daardoor wel normaal volume kunnen behalen. Daarnaast heeft hij wel een mic, maar deze ga ik op de Xbox toch niet gebruiken. Speel op de Xbox vrijwel geen co-op games op wat Rocket League na.
Downloaden gaat zo'n beetje net zo snel en loopt toch via de avondurenzetje01 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 08:37:
[...]
Alles downloaden? Waarom?
Je kan toch gewoon alles van de int. disk naar de nieuwe external disk kopiëren, en dan de oude external disk erin doen en dingen daarvan naar de int. disk kopiëren en dat een paar keer herhalen?
Kopiëren gaat echt reuze snel.
edit: sterker nog: je kan zelfs een USB-SSD in je xbox pluggen als tijdelijke opslag.
Hopelijk snel wat forza motorsport nieuws want heb nood aan een goeie racegame!
Zou moeten werken, volgens een Tweet die ik tegen kwam, maar zelf niet kunnen testen voor je.Mog schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 22:11:
[...]
Kan je zo’n expansion card swappen tussen twee Xbox Series-systemen? Ik heb een X beneden en een S boven.
https://twitter.com/Wizma...swappable-memory-cards%2F
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Dat zou heel goed kunnen hoor en groter kans dat ik wacht met het starten van Origins tot een mogelijke 60fps update. Het is alleen zo dat 60fps met odyssey niet mogelijk was op de 2013 xbox oneRossi46 schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 20:06:
[...]
Origins schreeuwt wat mij betreft wel echt om 60fps...
Met een USB harde schijf kan het in ieder geval wel, dus ga er maar vanuit dat het kan. Het enige waar je wellicht rekening mee moet houden is dat je de games uit de quick resume haalt. Dat zal ie mogelijk niet zo leuk vinden.Mog schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 22:11:
[...]
Was Xbox uberhaupt veel aanwezig in Rusland?
Al zal is ms natuurlijk groter dan alleen Xbox. Vooral windows e.d. Zal Rusland raken.
[ Voor 12% gewijzigd door Zorroberner op 04-03-2022 19:25 ]
Geen idee, wel dat de gift cards erg goedkoop warenZorroberner schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 19:22:
[...]
Was Xbox uberhaupt veel aanwezig in Rusland?
Al zal is ms natuurlijk groter dan alleen Xbox. Vooral windows e.d. Zal Rusland raken.
Was te verwachten en ik hoop ten zeerste dat er geen bestanden kwijt raken door bombardementen etc. GSC game world zit in Kiev als ik me niet vergis.PepieNL schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 13:23:
Nieuws waarvan je wist dat het ging komen.. S.T.A.L.K.E.R. 2 voorlopig in de ijskast
nieuws: Oekraïense ontwikkelaar GSC legt Stalker 2-ontwikkeling stil door oorlog
Atomic Heart (=Russisch) nog niets over bekend hoe die release gaat lopen.
Xbox Cloud Gaming is getting keyboard and mouse support soon. Microsoft says it's actively working on the feature right now for games like Microsoft Flight Simulator https://t.co/CqV26Oma2g pic.twitter.com/2VXKuyvjeW
— Tom Warren (@tomwarren) 4 maart 2022
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Fijn dat ten minste iemand zich zorgen maakt om die zielige bestandenMosin schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 20:25:
[...]
Was te verwachten en ik hoop ten zeerste dat er geen bestanden kwijt raken door bombardementen etc. GSC game world zit in Kiev als ik me niet vergis.
Oooh, ik moest natuurlijk extra voor jou de oorlog benoemen. AardappelBeakzz schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 01:49:
[...]
Fijn dat ten minste iemand zich zorgen maakt om die zielige bestanden
Van mij hoef je helemaal niks. Het zag er gewoon ontzettend egocentrisch en van het padje af uit als bestanden het gene is waar jij je druk om maakt bij bombardementen. Zeg dan medewerkers ofzo ..uhm slakropMosin schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 09:19:
[...]
Oooh, ik moest natuurlijk extra voor jou de oorlog benoemen. Aardappel![]()
Verwijderd
Ik kan nog niet enthousiast worden met de beperkte info tot nu.Vinnocchio schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 03:38:
GTA V next gen: 15 maart!
Een bedrag heb ik ook nog niet kunnen vinden.
Deze week eerst Guardians of the Galaxy via gamepass en (nog steeds) misschien haal ik Elden Ring nog.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2022 13:05 ]
Ha inderdaad. Over wat anderhalve week release je, maar nog steeds geen prijs gegeven.Verwijderd schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 13:03:
Stelletje doperwten.
[...]
Ik kan nog niet enthousiast worden met de beperkte info tot nu.
Deze week eerst Guardians of the Galaxy via gamepass en (nog steeds) misschien haal ik Elden Ring nog.
Ik heb zelf nog geen upgrade prijs gezien, maar van de fysieke game ligt hij rond de €65,00, dus gewoon full price, AGAIN!!!!Verwijderd schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 13:03:
Stelletje doperwten.
[...]
Ik kan nog niet enthousiast worden met de beperkte info tot nu.
Ik denk dat wij hier op Tweakers allemaal ons mede leven hebben met de mensen die daar op het front staan of wat dan ook. Alleen post ik hier in een topic dat over games gaat, ik wil niet bij elke scheet daarover hoeven te beginnen.Beakzz schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 12:36:
[...]
Van mij hoef je helemaal niks. Het zag er gewoon ontzettend egocentrisch en van het padje af uit als bestanden het gene is waar jij je druk om maakt bij bombardementen. Zeg dan medewerkers ofzo ..uhm slakrop![]()
Verwijderd
In dat geval mogen ze 'm full ergens in stoppen.Linksquest schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 14:02:
[...]
Ik heb zelf nog geen upgrade prijs gezien, maar van de fysieke game ligt hij rond de €65,00, dus gewoon full price, AGAIN!!!!
Euro of 30 zou nog goed te praten zijn met genoeg oppoets werk. We gaan het zien.
Mee eens hoor. Vond het ook wel even een leuke foute afleiding. Beetje donkere humor in deze tijden helpt ook wel. Maar zouden ze geen back-ups ergens naartoe hebben geüpload?Mosin schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 14:07:
[...]
Ik denk dat wij hier op Tweakers allemaal ons mede leven hebben met de mensen die daar op het front staan of wat dan ook. Alleen post ik hier in een topic dat over games gaat, ik wil niet bij elke scheet daarover hoeven te beginnen.
Ik ga vandaag trouwens weer even lekker op de BC tour. Star Wars Knights of the Old Republic I
Heel jammer dat deel 2 op Xbox geen mogelijkheid heeft voor de restored content mod, zelfs op mobiel kan dat wel. Maar heb die game op steam, dus gewoon laptop verbinden met tv en dan doen alsof het de Xbox is (toch Xbox controller mogelijk)
Yo man laat zitten. All good. Ik vond het raar staan en maakte er een oprecht grapje van, maar je reactie triggerde mij. Verder met games.Mosin schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 14:07:
[...]
Ik denk dat wij hier op Tweakers allemaal ons mede leven hebben met de mensen die daar op het front staan of wat dan ook. Alleen post ik hier in een topic dat over games gaat, ik wil niet bij elke scheet daarover hoeven te beginnen.
Don’t give up skeleton !!
\[T]/
Ik heb me weer laten belazeren.
Elke keer als een from software game uitkomt weet ik; ik ga dit helemaal niks vinden. Toch koop ik het. En ja hoor, ik vind het nog steeds niks.
Zo stond ik er ook altijd in maar toch ook Elden Ring gekocht en ondanks dat ik eigenlijk wel weet dat er een punt komt dat ik er snel klaar mee ben heb ik mijzelf wel een beetje verbaasd door er al ruim 20u in te stoppen.FrankoNL schreef op zondag 6 maart 2022 @ 02:30:
[...]
Ik heb me weer laten belazeren.![]()
Elke keer als een from software game uitkomt weet ik; ik ga dit helemaal niks vinden. Toch koop ik het. En ja hoor, ik vind het nog steeds niks.
Aparte game, geeft mij een ander gevoel om te spelen dan de meer doorgaande games om het zo maar te zeggen.
Cyberpunk is voor nu nog even naar de achtergrond geschoven.
Hier trouwens wel benieuwd naar de GTA5 update, op 60fps wil ik de story nog wel een keer doorspelen, of ik de volle mep ga betalen denk ik (nog) niet, eerst maar eens kijken wat ze eraan gedaan hebben.
Voordeel van Elden Ring is ook dat er genoeg te doen is.Sipio schreef op zondag 6 maart 2022 @ 08:03:
[...]
Zo stond ik er ook altijd in maar toch ook Elden Ring gekocht en ondanks dat ik eigenlijk wel weet dat er een punt komt dat ik er snel klaar mee ben heb ik mijzelf wel een beetje verbaasd door er al ruim 20u in te stoppen.
Aparte game, geeft mij een ander gevoel om te spelen dan de meer doorgaande games om het zo maar te zeggen.
Cyberpunk is voor nu nog even naar de achtergrond geschoven.
Hier trouwens wel benieuwd naar de GTA5 update, op 60fps wil ik de story nog wel een keer doorspelen, of ik de volle mep ga betalen denk ik (nog) niet, eerst maar eens kijken wat ze eraan gedaan hebben.
Loop je op een bepaald punt even vast dan kan je gerust ergens anders op de map verder neuzen.
In Dark Souls heb je toch altijd een “hard-wall” die beschermd wordt door een boss.
Lukt het je niet om die boss te verslaan, dan kan je ook niet verder.
Goede keuze van de makers imo al zullen de meningen erover verschillen waarschijnlijk.
In mijn ogen is GTA5 nog altijd een ongeëvenaard game. Dus een 60fps versie heeft zéker mijn interesse. En een hogere resolutie. Echter, wat mij betreft mogen ze de rest onaangeroerd laten. Het 'kleurenpalet' van GTA5 vind ik dermate goed uitgewerkt, dat ik hoop dat ze daar geen rare dingen mee gaan uithalen (zoals ze bij de verschillende versies van GTA:SA hebben gedaan)Sipio schreef op zondag 6 maart 2022 @ 08:03:
[...]
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Ik heb me in het verleden ook laten belazeren door de cijfers en de hype van From games, vooralsnog heb ik mijn lesje geleerd en Elden Ring links laten liggenFrankoNL schreef op zondag 6 maart 2022 @ 02:30:
[...]
Herkenbaar. Maar heb er van geleerd en ga deze links laten liggen of ooit een keer in de aanbieding kopen en dan weer denken. Is niks voor mijFrankoNL schreef op zondag 6 maart 2022 @ 02:30:
[...]
Ik ben ook een huge fan van die game. Eigenlijk kan ik niet wachten op de 60 fps versie met (veel) minder aliassing. Maar ook ik ben best wel sceptisch geworden. Normaal gesproken pre-order ik games van Rockstar altijd direct, maar de kans dat ik komende dinsdag hem al haal (hé ik ga sowieso niet weer 70 euro betalen, heb al minimaal 5 eerdere versie gekocht waarvan 2 voor de volle mep) is gewoon klein. Het is nu eerst zien en dan beslis ik wel.Rossi46 schreef op zondag 6 maart 2022 @ 09:06:
[...]
In mijn ogen is GTA5 nog altijd een ongeëvenaard game. Dus een 60fps versie heeft zéker mijn interesse. En een hogere resolutie. Echter, wat mij betreft mogen ze de rest onaangeroerd laten. Het 'kleurenpalet' van GTA5 vind ik dermate goed uitgewerkt, dat ik hoop dat ze daar geen rare dingen mee gaan uithalen (zoals ze bij de verschillende versies van GTA:SA hebben gedaan)
Ik vind het sowieso vaag dat de prijs nog steeds niet bekend is, maar ook dat we nu dus alleen screenshots kregen en geen filmpje. Geeft mij geen goed gevoel.
(Eldenring, filmpje bekeken, en nope... nope... nope
/edit: wat ik graag zou willen zien is een remaster van GTA IV + DLC met sub-checkpoints bij missies. Ik vindt het echt verschrikkelijk en de reden waarom ik toch weer afgehaakt ben om als ik faal eerst weer 5 minuten te moeten rijden naar het daadwerklijke begin van een missie.
[ Voor 12% gewijzigd door ArthurMorgan op 06-03-2022 09:24 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ik moet eerlijk bekennen, dat ik zwarte humor waardeer. Alleen probeer ik er wel een beetje mee op te passenZorroberner schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 14:15:
[...]
Mee eens hoor. Vond het ook wel even een leuke foute afleiding. Beetje donkere humor in deze tijden helpt ook wel. Maar zouden ze geen back-ups ergens naartoe hebben geüpload?
Ik ga vandaag trouwens weer even lekker op de BC tour. Star Wars Knights of the Old Republic I![]()
Heel jammer dat deel 2 op Xbox geen mogelijkheid heeft voor de restored content mod, zelfs op mobiel kan dat wel. Maar heb die game op steam, dus gewoon laptop verbinden met tv en dan doen alsof het de Xbox is (toch Xbox controller mogelijk)
Het is te hopen, STALKER is toch de game waar ik naar uit kijk
Verwijderd
Waarschijnlijk gaat dit bij mij ook gebeuren. Nooit iets uit de serie in huis gehad en ik weet gewoon niet of het wat is voor me. Ook als ik o.a. dit forum lees dan kom ik dingen tegen waardoor ik de game meteen wil om vervolgens weer dingen te lezen waardoor ik vermoed dat het niets is voor mij. En zo gaat het nu al een week.mike0001 schreef op zondag 6 maart 2022 @ 09:11:
[...]
Herkenbaar. Maar heb er van geleerd en ga deze links laten liggen of ooit een keer in de aanbieding kopen en dan weer denken. Is niks voor mij
HBO, Guardians of the Galaxy(gamepass) deze week en dan eventueel nog gta 5, mits vriendelijk geprijsd, een week later gaat al genoeg tijd vragen.
Voor nu dus geen Elden Ring voor mij.. waarschijnlijk
Even een domme vraag.
Wat is dat wit op de grond links en rechts ? (naast de consoles ps5 &series x)
[ Voor 3% gewijzigd door Triple Stars op 06-03-2022 11:06 ]
Van die Hue lampen geloof ik en anders wel iets soortgelijks.Triple Stars schreef op zondag 6 maart 2022 @ 11:05:
[...]
Even een domme vraag.
Wat is dat wit op de grond links en rechts ?
Fantastische game.P3rf3ct1on schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 09:54:
Gran turismo 7 releaseday…. Baaldag als series x gebruiker vandaag…
Wacht ook op een nieuwe Forza Motorsport.
HUE Bloom.Triple Stars schreef op zondag 6 maart 2022 @ 11:05:
[...]
Even een domme vraag.
Wat is dat wit op de grond links en rechts ? (naast de consoles ps5 &series x)
Buiten 3 trailers zijn ze nooit echt verder gekomen, maar met wat ze neer kunnen zetten met Horizon, zou je toch verwachten dat het iets heel interessants gaat wordenP3rf3ct1on schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 09:54:
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Sowieso verschillende studios toch? Een normale Forza wil ik ook nog wel spelen, op pc of met GP voor pc.SinergyX schreef op zondag 6 maart 2022 @ 13:34:
[...]
Buiten 3 trailers zijn ze nooit echt verder gekomen, maar met wat ze neer kunnen zetten met Horizon, zou je toch verwachten dat het iets heel interessants gaat worden
Horizon voelt meer als die asphalt 9 super arcade nonsens uit de mobile space. Het zijn auto's, of toch realistische modellen van auto's in Horizon, maar daar is ook alles mee gezegd. Had net zo goed een pod-racer kunnen zijn of zo, of track mania, burnout paradise, of zulks meer met totaal absurde physics.
En dan is er overdaad aan nietszeggende races waar je prestatie niet belangrijk is, 16de, 3de, zolang we maar meedoen.
Daar is op zich niets mis mee, en ik kan een erg overdreven arcade racer van tijd tot tijd zeker waarderen. Meer zelfs, misschien nog meer dan een GT sport of PC2 of zo, maar de focus ligt bij horizon zo vreemd (is mijn persoonlijke mening).
Hadden ze er nu nog een 'driving game' van gemaakt (een moderne versie van test drive unlimited), met iets meer realistische physics (niet te veel), waar de nadruk ook niet op races ligt of rare stunts, maar op gewoon rond cruisen en auto's verzamelen, had ik het wel iets gevonden misschien.
Nu goed, bij deze sluit ik mij aan bij iedereen die hoopt op een goede Forza motorsport! Wordt tijd dat daar wat info over gegeven wordt. Als verstokte GT fan die meteen aan de ps5 gaat, lijkt het me leuk om die nood te kunnen vervullen met een gelijkaardige game op de pc.
WRC 10 is een fantastische rally game.P3rf3ct1on schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 09:54:
Assetto Corsa Competizione (met next-gen update) is de enige game die me daadwerkelijk het gevoel geeft in een "auto" te zitten
Forza Motorsport zal later dit jaar wel getoond gaan worden maar met die andere 2 games (en af en toe F1 2021) vermaak ik me prima.
Helaas is ACC (of in ieder geval AC) behoorlijk voor de echte simmers, dat spelen met een controller niet te doen is. Stuurtje verplicht voor mijn gevoelsohus schreef op zondag 6 maart 2022 @ 17:21:
[...]
WRC 10 is een fantastische rally game.
Assetto Corsa Competizione (met next-gen update) is de enige game die me daadwerkelijk het gevoel geeft in een "auto" te zitten
Forza Motorsport zal later dit jaar wel getoond gaan worden maar met die andere 2 games (en af en toe F1 2021) vermaak ik me prima.
nee hoor controller werkt zeer degelijk in competizione.PdeBie schreef op zondag 6 maart 2022 @ 18:32:
[...]
Helaas is ACC (of in ieder geval AC) behoorlijk voor de echte simmers, dat spelen met een controller niet te doen is. Stuurtje verplicht voor mijn gevoel
Soms heeft dat ook te maken met wat fine-tune instellingen. Zodra je daarmee aan de slag gaat kan het zo maar geweldig spelen met de controller. Hoe of wat met AC zou ik overigens niet weten.PdeBie schreef op zondag 6 maart 2022 @ 21:51:
Ok, want met AC had ik mij daar in vergist. Die game heb ik digitaal gekocht, maar kan hem dus niet spelen omdat het met controller niet te doen is.
Zo duur als de series X zelfBigDay schreef op maandag 7 maart 2022 @ 07:49:
2TB expansion card beschikbaar bij o.a. Bol.com ! €449,-
Wat een knotsgekke prijzen, ik wacht wel
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Die had ik vorige week al gepostBigDay schreef op maandag 7 maart 2022 @ 07:49:
bij mij zit die al in de xbox.
Voor dat bedrag (en klein beetje extra) haal ik wel een tweede Series X, wil heel graag een 2TB card maar met deze prijs wacht ik nog wel even tot ze wat gezakt zijn in prijs.BigDay schreef op maandag 7 maart 2022 @ 07:49:
PS/XBL: Nogne
Dan heb je nog steeds maar iets van 1.6 TB aan ruimte ipv 2.8Nogne schreef op maandag 7 maart 2022 @ 08:54:
[...]
Voor dat bedrag (en klein beetje extra) haal ik wel een tweede Series X, wil heel graag een 2TB card maar met deze prijs wacht ik nog wel even tot ze wat gezakt zijn in prijs.
Ik heb er nu een 1 TB expansion in, dat is toch al passen en meten. Maar voorlopig gaat het wel prima, met glasvezel is die 2TB eigenlijk iets te veel. Maar het lokt wel hoor, ondanks de prijs
Verwijderd
Dat is voor mij geen 400+euro waard.
Ik kijk touwens best wel uit naar Guardians of the Galaxy donderdag. had de game waarschijnlijk wel een keer gehaald als er een goede deal was maar gamepass maakt het nog beter. Ik heb al zeker 2 maanden niets gespeeld via gamepass, gisteren nog rond gekeken en niets kunnen vinden. Ik moet me schamen.
Eigenlijk moet ik gamepass niet als doorlopend abonnement hebben, maar de 1euro aanpak vroeg om een andere aanpak.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2022 09:23 ]
Ik woon alleen en heb een goede verbinding dus zodra ik een game weer wil spelen kan ik deze probleemloos downloaden.
De waarde van de gamepass is voor mij ook dat ik bepaalde games kan uitproberen zonder ze te kopen. Hierdoor heb ik toch al meer dan 3x de waarde van de Gamepass eruit gehaald. En dan nog de games die ik onverwacht speel en vervolgens uitspeel (zoals Nobody Saves The World).Verwijderd schreef op maandag 7 maart 2022 @ 09:22:
Ik kijk touwens best wel uit naar Guardians of the Galaxy donderdag. had de game waarschijnlijk wel een keer gehaald als er een goede deal was maar gamepass maakt het nog beter. Ik heb al zeker 2 maanden niets gespeeld via gamepass, gisteren nog rond gekeken en niets kunnen vinden. Ik moet me schamen.
Eigenlijk moet ik gamepass niet als doorlopend abonnement hebben, maar de 1euro aanpak vroeg om een andere aanpak.
De gamepass is voor mij zo'n sterk verkoop punt dat ik een XSS voor op de slaapkamer wil kopen als media device en voor de chill games.
[ Voor 63% gewijzigd door AvanCade op 07-03-2022 10:11 ]
Prachtige muziek in games? Oh man, daar kan ik echt van genieten. In de goede Metal Gear games was dit echt geweldig of bijvoorbeeld Skyrim met de fantastisch mooie muziek van Jeremy Soule. Voegt gigantisch veel toe.Springbokkie schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 09:54:
[...]
AC: Origins is zo'n fantastische game. Geweldige soundtrack ook van Sarah Schachner, ik weet niet of je liefhebber bent van soundtracks?
Ik heb Skyrim nooit gespeeld, dus ook nooit in aanraking gekomen met die OST. Ik ga het eens opzoeken.devilsnight schreef op maandag 7 maart 2022 @ 11:45:
[...]
Prachtige muziek in games? Oh man, daar kan ik echt van genieten. In de goede Metal Gear games was dit echt geweldig of bijvoorbeeld Skyrim met de fantastisch mooie muziek van Jeremy Soule. Voegt gigantisch veel toe.
Xbox Live: Springbok NL
Hier heb je eentje, deze krijg je te horen als je tegen een draak gaat vechten.Springbokkie schreef op maandag 7 maart 2022 @ 11:49:
[...]
Ik heb Skyrim nooit gespeeld, dus ook nooit in aanraking gekomen met die OST. Ik ga het eens opzoeken.
[YouTube: Skyrim Soundtracks - Dragon Fight Music 1 & 2]
En op Discogs? https://www.discogs.com/m...-Original-Game-SoundtrackLinksquest schreef op maandag 7 maart 2022 @ 11:48:
Van Skyrim wilde ik toen nog een Vinyl hebben, bij een lokale winkel toen besteld maar die waren hem ergens in de post kwijt geraakt, gelukkig nooit betaald, maar die zou ik nog graag als Vinyl willen hebben, en ja op Ebay staat hij, maar niet voor die prijs
Xbox Live: Springbok NL
Ik vind het wel altijd een beetje treurig als je in een game van 80 uur 80 uur lang naar hetzelfde loopje van 2,5 synthesizer-noot zit te luisteren
Ben nu wel benieuwd naar bovenstaande games, zeker de AC-game. Ben net met AC-ODyssey begonnen en die muziek bevalt me ook prima tot nu toe
Helaas daar niet op voorraad en gemiddeld €100,00 vind ik toch een beetje veel, luister het nu gewoon via Spotify, maar als jullie het leuk vinden, zal ik wel een keer een video maken van mijn Vinyl collection die ik nu heb.
Die was briljant inderdaad:Exactor it schreef op maandag 7 maart 2022 @ 12:08:
Muziek kan echt veel toevoegen aan games. Die van Halo in de bungie tijd was echt geweldig. In Farcry3 was het Skrillex liedje (make dem bun dem) terwijl je met een vlammenwerper hennepplanten in de fik zet ook fenomenaal.
https://open.spotify.com/...si=eAEv5DkFSYWufk681rNAuw
Dubstep gun, Saints RowExactor it schreef op maandag 7 maart 2022 @ 12:08:
Muziek kan echt veel toevoegen aan games. Die van Halo in de bungie tijd was echt geweldig. In Farcry3 was het Skrillex liedje (make dem bun dem) terwijl je met een vlammenwerper hennepplanten in de fik zet ook fenomenaal.
Maar absoluut, subtiel pianostukje bij dialogen, opbouwende muziek op weg naar de eindbaas, denk dat heel veel mensen die zeggen niets met muziek te hebben, dit pas echt merken als ze gewoon zonder muziek datzelfde stukje zullen spelen.
Het is pas als je er over na gaat denken, dat opeens van alles binnen schiet, ooh die game, ooh die scene, ooh dat stuk, ooh bij die map, dat je dan pas merkt hoeveel games er een topniveau stukje muziek in hebben zitten.
Zelfs slechte/matige games blijven daarom hoog in mijn lijstje staan, Age of Conan is matig op z'n best, maar kolere die muziek in Conall's Valley..
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wom schreef op maandag 7 maart 2022 @ 12:32:
Vind de muziek tijdens de vechtscenes in Cyberpunk 2077 ook wel echt iets toevoegen. Dat zware electronisch past heel goed bij de settings. Maar heb ooit Loom gespeeld op de 486, daar had muziek een enorm grote rol in. Dat heb ik op die manier niet echt meer toegepast zien worden.
Bijvoorbeeld de soundtrack van DOOM!
Loom was toentertijd idd fantastisch.Wom schreef op maandag 7 maart 2022 @ 12:32:
Vind de muziek tijdens de vechtscenes in Cyberpunk 2077 ook wel echt iets toevoegen. Dat zware electronisch past heel goed bij de settings. Maar heb ooit Loom gespeeld op de 486, daar had muziek een enorm grote rol in. Dat heb ik op die manier niet echt meer toegepast zien worden.
Op de 360 had je Brütal Legend, daar speelde muziek een vergelijkbare rol in.
Overigens vond ik, die dubsteb niks vind, dat level in FC3 geweldig en de muziek erg passend.
Ik vind de main menu theme ook geweldig.Wom schreef op maandag 7 maart 2022 @ 12:32:
Witcher 3 ook sublieme muziek trouwens.
[ Voor 4% gewijzigd door devilsnight op 07-03-2022 14:44 ]
Mja sommige games is echt hit or miss. Zo vind ik de muziek van het menu van Wreckfest echt wel tof, maar de rest is echt geen ruk aan. Menu is allemaal drum&bass, de rest is allemaal heavy metal die er niet bij past. Heel vreemd. Constant van die schreeuwers in je oren past er niet bij. Maar als je de game opstart en je settings om de muziek uit te zetten zijn nog niet ingeladen, dan vind ik het wel weer tof klinken en krijg ik er meteen zin in.SinergyX schreef op maandag 7 maart 2022 @ 12:20:
[...]
Dubstep gun, Saints Row![]()
Maar absoluut, subtiel pianostukje bij dialogen, opbouwende muziek op weg naar de eindbaas, denk dat heel veel mensen die zeggen niets met muziek te hebben, dit pas echt merken als ze gewoon zonder muziek datzelfde stukje zullen spelen.
Het is pas als je er over na gaat denken, dat opeens van alles binnen schiet, ooh die game, ooh die scene, ooh dat stuk, ooh bij die map, dat je dan pas merkt hoeveel games er een topniveau stukje muziek in hebben zitten.
Zelfs slechte/matige games blijven daarom hoog in mijn lijstje staan, Age of Conan is matig op z'n best, maar kolere die muziek in Conall's Valley..
Bv Menu #1 #2 #3 en dan heb je ook de rest die je na de splash menu hoort Playlist
Ik kan ook wel wat muziek waarderen tijdens het gamen. Maar ik zet het ook vaak zat uit om gewoon Spotify aan te zetten. Of zoals bij Wreckfest dat ik de ingame muziek demp maar wel die 3 nummers in mn Spotify playlist heb staan
Of Fifa 98 RTWC met Blur - Song 2. Ook zon combinatie die ik nooit meer vergeet.
[ Voor 16% gewijzigd door Wom op 07-03-2022 16:11 ]
De hele opbouw en dynamiek tijdens een gevecht
In Australia, Grand Theft Auto V for Xbox Series will be $29.77AU (50% off until June 14th) https://t.co/uwKVA5W1xL
— Wario64 (@Wario64) 7 maart 2022
GTA Online will be $15.47AU (also 50% off) https://t.co/VxeQLsjIzt pic.twitter.com/MTUop1xeOO
LOL. Voor deze prijs ga ik 'm wel halen.
De PS5 versie is $ 15 AUSD
/f/image/jl3jDCs7aDreAluPCauJOSb6.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/EyZbTemVy8uEbA2lH3JiD3RU.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/sfNuzFwwlrx1wuaw2Hp3QoG1.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/FSfgUbjwwtTCuNYtsEpPmrZT.png?f=fotoalbum_large)
Omgerekend:
Xbox versie: +/- € 20,-
PS5 versie: +/- € 10,-
Maar voor welke console ga ik 'm halen.. de PS5 heeft "voordeel" van de Haptic Feedback en Adaptive Triggers.
[ Voor 147% gewijzigd door Rivanov op 07-03-2022 17:14 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Oh in dat geval ben ik ook voor de derde keer om. Had echt de volle pond verwacht van die geldwolven van Take2Rivanov schreef op maandag 7 maart 2022 @ 17:07:
[Twitter]
LOL. Voor deze prijs ga ik 'm wel halen.
De PS5 versie is $ 15 AUSD
Omgerekend:
𝘋𝘳𝘪𝘷𝘦 𝘌𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘋𝘦𝘤𝘪𝘴𝘪𝘰𝘯.
— F1® Manager (@F1Manager) 7 maart 2022
𝗙𝟭® 𝗠𝗮𝗻𝗮𝗴𝗲𝗿 𝟮𝟬𝟮𝟮.
Coming this summer.
More 👉 https://t.co/p2AGvdCXgd pic.twitter.com/Zd45hJFfTK
[ Voor 29% gewijzigd door Rivanov op 07-03-2022 17:27 ]
Ik zou sowieso voor de goedkoopste gaan, plus als je in online wat wil doen met Tweakers je bij PS de vorige keer beter zat. Voor 'ons' is er nooit een echt actieve community geweest toen. Al zou dat nu anders kunnen zijn. (ik wil wederom best wat racen met een groep van hierRivanov schreef op maandag 7 maart 2022 @ 17:07:
Omgerekend:
Maar voor welke console ga ik 'm halen.. de PS5 heeft "voordeel" van de Haptic Feedback en Adaptive Triggers.
Voordeel van de Xbox is (vooralsnog, ook bij ps komt het er (ooit) aan) natuurlijk wel de VRR als je TV dat aan kan. Het is namelijk nog maar afwachten of die snaarstrak 60 gaat zijn. Na het vorige debacle ben ik daar niet op voorhand direct van overtuigd
Ik twijfel nu een beetje of ik ga pre-orderen. Prijs is sowieso wel goed en hoe de uitvoering ook zal blijken te zijn, ik haal hem toch wel. Wat dat betreft ben ik gewoon best verslaafd.
In de winkel stond dat ze er allebei in zaten. Heb er speciaal naar gekeken omdat ik dat ook eerst dacht. Valt gelukkig mee.BigDay schreef op maandag 7 maart 2022 @ 17:38:
Ik snap het niet, zit GTA online bij GTA 5 inbegrepen (op Xbox series) of vragen ze nu geld voor GTA 5 en Online apart?
(het grappige is dat online daar als hoofdgame beschreven staat met de story als DLC
[ Voor 11% gewijzigd door ArthurMorgan op 07-03-2022 17:40 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
/f/image/yWUWwT2Qck48cy8uwFajB0xb.png?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/g7ue3HOj5GPG6piCD2X2bmz3.jpg?f=fotoalbum_large)