• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:14
RoyK schreef op zondag 27 februari 2022 @ 13:24:
[...]

Thanks, ik heb meteen een zoon in paniek haha. Want al zijn voorderingen in games gaat hij mogelijk verliezen. Auto’s in forza, zijn progressie in Hitman. Of is dat over te zetten?
Meestal zijn de save files account gebonden, weet even niet 100% zeker of het over te zetten is, maar normaal uit ervaring weet ik dat het account gebonden is. Soms zie je ook wel eens bij games dat ze nog een keer naar je account vragen (moet je dan selecteren).

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

@Rivanov Ik wilde even gaan streamen maar kun je die UI bar nu wat aanpassen in doorzichtigheid? Ik vind die rode knop net wat te irritant.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Weet je welke ervaring ik bij Elden Ring krijg ?
Die van Skyrim destijds.
Eindeloos dwalen, constant op je tenen en telkens verbaasd staan van wat je tegenkomt.
En dat eenzame, damn wat voel ik mij soms eenzaam in al die diepe kerkers …. :Y)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Die Audeze Penrose X is eigenlijk wel een keeper hoor, echt nice.

Ik zie alleen op Head-fi forum wel berichten van mensen waarvan de headset al stuk is, terwijl ze zeggen er super voorzichtig mee om te gaan. De build quality noemen ze "niet best". Ik heb met headphones niet altijd het meeste geluk, maar qua garantie dan weer wel.

Het gaat om de headband die qua materiaal echt te dun is dat het zo knapt. De meeste mensen die hem hebben hier hebben hem al minimaal een jaar toch?

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
@devilsnight Weet niet precies hoe lang ik de Penrose x nu heb maar ik herken die problemen met de headband iig niet en ik ben best een sloper soms.
uchiha tijntje schreef op zondag 27 februari 2022 @ 22:22:
@Rivanov Ik wilde even gaan streamen maar kun je die UI bar nu wat aanpassen in doorzichtigheid? Ik vind die rode knop net wat te irritant.
Ja. Maar enkel voor Preview Insiders op dit moment.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:57
RoyK schreef op zondag 27 februari 2022 @ 18:14:
Als ik in de Xbox kijk, staat daar een vreemde naam als account. De naam is fallhat met daarachter een aantal random nummers. Ik kom die naam nergens tegen in mijn profielen of waar ik dan ook kijk binnen mijn MS account. Ik vind het tot nu toe best omslachtig aanvoelen :S
Dit herken ik van toen ik voor m'n vriendin een account ging toevoegen. Ik had ook haar account toegewezen aan een controller, maar dat verliep niet direct vlekkeloos. Daarna niets meer mee gedaan, dus ik weet ook even niet hoe dit direct op te lossen ;) Komend weekend maar eens in verdiepen.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Martinspire schreef op zondag 27 februari 2022 @ 13:50:
[...]

Bij de laatste 2 Assassins creed games kun je die quest doelen en absolute locaties uitzetten. Maar het is maar net wat je leuk vindt. Ik haat zoeken en een locatie omp 2cm missen omdat ik net de verkeerde kant op sta.

Volgens mij hebben we ook 2 verschillende definities van uitdaging. Rot zoeken is voor mij frustratie, geen uitdaging. En dat je 30 uur meer in een spel stopt omdat je achter elk hoekje moet kijken omdat je anders kernzaken van de gameplay of verhaal mist. En patronen van een tegenstander moeten instuderen na 20x dood te gaan omdat ie anders onmogelijk is. Met telkens dezelfde (houterige en totaal onrealistische) aanvallen. En verplicht zijn om denkbeeldige statistieken te upgraden omdat je anders niet waardig genoeg bent om een baas te verslaan.

Ik ga nog liever met m'n ballen in een bak piranha's hangen.
Hahaha, eens!.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-11 17:25

RoyK

Hobby tekenaar

Rossi46 schreef op maandag 28 februari 2022 @ 07:31:
[...]

Dit herken ik van toen ik voor m'n vriendin een account ging toevoegen. Ik had ook haar account toegewezen aan een controller, maar dat verliep niet direct vlekkeloos. Daarna niets meer mee gedaan, dus ik weet ook even niet hoe dit direct op te lossen ;) Komend weekend maar eens in verdiepen.
zie je ook een rare account naam staan die je niet kan herleiden naar wat je zelf aan namen gebruik als accounts?

Mijn portfolio op Instagram

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:09
Wellicht een domme vraag hier, ik game al enige tijd niet zoveel meer. Nu heb ik voor een mooie deal een series s bemachtigd, mijn one s kon dus met pensioen.

Maar ik ben wel iemand die graag een game fysiek koopt. Kan ik nu alsnog een game fysiek kopen en deze installeren op series s ondanks deze geen drive heeft ? Of ben ik overgeleverd aan de MS store om games te kopen ?

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 00:10
RoyK schreef op maandag 28 februari 2022 @ 09:48:
[...]

zie je ook een rare account naam staan die je niet kan herleiden naar wat je zelf aan namen gebruik als accounts?
Kan dit niet een automatische gamertag zijn die is aangemaakt? Volgens mij stelt Xbox namelijk zelf gamertags voor als je een nieuw account aanmaakt. Die nummer met een hashtag is zodat meerdere mensen dezelfde naam kunnen hebben, die hashtag en nummer maken het dan toch uniek.

Galaxis schreef op maandag 28 februari 2022 @ 10:14:

Wellicht een domme vraag hier, ik game al enige tijd niet zoveel meer. Nu heb ik voor een mooie deal een series s bemachtigd, mijn one s kon dus met pensioen.

Maar ik ben wel iemand die graag een game fysiek koopt. Kan ik nu alsnog een game fysiek kopen en deze installeren op series s ondanks deze geen drive heeft ? Of ben ik overgeleverd aan de MS store om games te kopen ?
Overgeleverd aan MS store helaas.

PS: Mijn inziens bestaan er geen domme vragen. Dom is iets doen waarvan je 100% denkt dat het klopt, terwijl het niet zo is. En dan ook niet even aan iemand vragen. Vragen an sich zijn nooit dom.

[ Voor 42% gewijzigd door Zorroberner op 28-02-2022 10:16 ]

• RoyK
  • Laatst online: 28-11 17:25

RoyK

Hobby tekenaar

Zorroberner schreef op maandag 28 februari 2022 @ 10:14:
[...]

Kan dit niet een automatische gamertag zijn die is aangemaakt? Volgens mij stelt Xbox namelijk zelf gamertags voor als je een nieuw account aanmaakt. Die nummer met een hashtag is zodat meerdere mensen dezelfde naam kunnen hebben, die hashtag en nummer maken het dan toch uniek.
[...]

Ja dat denk ik ook. Ik vraag me alleen af waarom dit niet aan te passen is naar mijn eigen game tag zodat het wat beter 'past' in het geheel. Nu staat daar een onzinnige naam in de overzichten. Maar goed, ik vind de hele UI van Microsoft toch al een draak. Ik zoek me vaker suf dan dat ik er logica in kan vinden.

Mijn portfolio op Instagram

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Galaxis schreef op maandag 28 februari 2022 @ 10:14:

Het is onmogelijk om fysieke games op de Series S te spelen. Naast de MS/Xbox Store verkopen sommige andere winkels game vouchers/codes die jij in de MS Store weer kan verzilveren.

Edit: Ik had de reactie van Zorroberner niet gezien.

[ Voor 4% gewijzigd door Caayn op 28-02-2022 10:33 ]

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
[...]

Waar zie je die rare account naam?

Ik dacht dat Microsoft op een gegeven moment voor iedereen die een Microsoft-account maakte ook meteen, op de achtergrond, een Xbox Live-account aanmaakte. Dat Xbox Live-account had dan zo'n automatisch gegenereerde BijvoeglijknaamwoordZelfstandignaamwoord123-gamertag toegewezen gekregen.
Je kwam daar pas achter op het moment dat je zelf een Xbox Live-account wilde gebruiken en al een naam toegewezen had gekregen. Die automatisch gegenereerde naam mocht je dan gratis wijzigen.

Ik heb ooit voor mijn neefjes op een Xbox 360-console hun off-line accounts opgewaardeerd naar een Live-account en verbonden met een Outlook-mailadres (ik denk om hun gamerscore te behouden?). Ik meen mij te herinneren toen zelfs twee keer zo'n automatisch gegenereerde gamertag gezien te hebben: een voor het net aangemaakte Outlook-mailaccount in de Microsoft/Xbox-accountomgeving op de website, dan meteen een nieuwe voor het aanmaken van het Live-account op de Xbox 360-console die je gelijk (of eventueel later eenmalig gratis) kon wijzigen naar een zelfgekozen naam.

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:09
[...]

[...]

PS: Mijn inziens bestaan er geen domme vragen. Dom is iets doen waarvan je 100% denkt dat het klopt, terwijl het niet zo is. En dan ook niet even aan iemand vragen. Vragen an sich zijn nooit dom.
Ah Dank ! . Toch maar voor een X gaan rondkijken dan. :)

• Rossi46
[...]

Ja, precies zoals jij omschreef (random naam met aansluitend een radom getallenreeks). Dus je hoeft volgens mij niet bang te zijn dat je gehackt bent ofzo ;)

Overigens lijkt het mij sterk dat zoonlief zijn voortgang in gevaar is. Alles wordt op het account in de cloud opgeslagen. Als zijn account straks onderdeel uitmaakt van een overkoepelend family account, dan speelt hij als het goed is alsnog op zijn eigen account.

Ik heb thuis inmiddels een paar Xbox'en staan, dus ik kan komende weekend wel even wat testjes uitvoeren.

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:49
[...]
Geheel mee eens, al wordt in de praktijk het stellen van vragen veelal ontmoedigd. Dat proces start al op de basisschool.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• MRE-Inc
  • Laatst online: 01-12 19:22

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Rossi46 schreef op maandag 28 februari 2022 @ 10:37:
[...]

Ja, precies zoals jij omschreef (random naam met aansluitend een radom getallenreeks). Dus je hoeft volgens mij niet bang te zijn dat je gehackt bent ofzo ;)

Overigens lijkt het mij sterk dat zoonlief zijn voortgang in gevaar is. Alles wordt op het account in de cloud opgeslagen. Als zijn account straks onderdeel uitmaakt van een overkoepelend family account, dan speelt hij als het goed is alsnog op zijn eigen account.

Ik heb thuis inmiddels een paar Xbox'en staan, dus ik kan komende weekend wel even wat testjes uitvoeren.
Idd, zolang het microsoft account wat achter de gamertag hetzelfde is, blijft gewoon alles behouden.

Vergeet ook niet de Xbox Family app te installeren. De Family Safety app kan ook, maar is volgens mij alleen icm een Microsoft365 abo...

XBL: MRE Inc

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:13
ariekanari schreef op maandag 28 februari 2022 @ 10:43:
[...]

Geheel mee eens, al wordt in de praktijk het stellen van vragen veelal ontmoedigd. Dat proces start al op de basisschool.
Omdat daar vooral wordt aangeleerd om zelf uit te zoeken wat het antwoord is. De andere kant van de medaille is dat kids voor alles en nog wat gaan vragen hoe en wat en dat komt de zelfstandigheid niet ten goede. Desalniettemin ben ik van mening dat er geen domme vragen bestaan en vragen staat vrij

• Zorroberner
Caayn schreef op maandag 28 februari 2022 @ 10:20:
[...]
Het is onmogelijk om fysieke games op de Series S te spelen. Naast de MS/Xbox Store verkopen sommige andere winkels game vouchers/codes die jij in de MS Store weer kan verzilveren.

Edit: Ik had de reactie van Zorroberner niet gezien.
Je had nog een mooie aanvulling over de vouchers en codes van andere winkels.

Heb ik ook weer een aanvulling op. Ik zit een beetje in het game mania systeem. Dus ik koop vaak daar codes, want na een x aantal bedragen krijg ik weer een voucher van 7.50 euro. Nu zijn er nog meer online winkels waar het goedkoper kan, maar ik ben altijd een slow adapter. (Deze aanvulling is dan vooral richting de vraagsteller)

• Vinnocchio
Ik laat de taalnazi in mij ff los: het is adopter. Adapter is wat anders.
Excuses :$

• Zorroberner
Vinnocchio schreef op maandag 28 februari 2022 @ 11:19:
[...]

Ik laat de taalnazi in mij ff los: het is adopter. Adapter is wat anders.
Excuses :$
Hahaha, mwah adapting van ik pas mij aan met het oog op een andere situatie. Dat was mijn insteek. Maar ik denk dat je gelijk hebt,

• Vinnocchio
Zorroberner schreef op maandag 28 februari 2022 @ 12:07:
[...]

Hahaha, mwah adapting van ik pas mij aan met het oog op een andere situatie. Dat was mijn insteek. Maar ik denk dat je gelijk hebt,
Sterker nog, in dat geval heb jij gewoon gelijk 🤣
Sipio schreef op maandag 28 februari 2022 @ 06:45:
@devilsnight Weet niet precies hoe lang ik de Penrose x nu heb maar ik herken die problemen met de headband iig niet en ik ben best een sloper soms.
Dan ga ik er gewoon voor.

Ik heb wel kleine issues met kraak geluiden en dan niet alleen in Cyberpunk. Misschien heeft het met die verbinding te maken naar de USB dongle, want ik heb dit niet met mijn andere headset, de TB die gewoon 100% draadloos verbinding maakt met de Xbox zonder dongle.

Merkte het net toen ik wat muziek afspeelde via Spotify en toen YouTube getest, kraak geluidjes door het nummer heen, erg storend. Dus ik ben de DTSX settings gaan checken in de app op Xbox en heb het van balanced naar spacious gezet en toen was het weg.

Echter toen ik daarna weer terug ging naar balanced was het ook weg. Hmmm.
devilsnight schreef op maandag 28 februari 2022 @ 16:46:
[...]

Dan ga ik er gewoon voor.

Ik heb wel kleine issues met kraak geluiden en dan niet alleen in Cyberpunk. Misschien heeft het met die verbinding te maken naar de USB dongle, want ik heb dit niet met mijn andere headset, de TB die gewoon 100% draadloos verbinding maakt met de Xbox zonder dongle.

Merkte het net toen ik wat muziek afspeelde via Spotify en toen YouTube getest, kraak geluidjes door het nummer heen, erg storend. Dus ik ben de DTSX settings gaan checken in de app op Xbox en heb het van balanced naar spacious gezet en toen was het weg.

Echter toen ik daarna weer terug ging naar balanced was het ook weg. Hmmm.
Verbinding met de dongel kan het in ieder geval niet zijn... Dat is digitaal en als die verbinding niet goed is dan connect hij gewoon helemaal niet.
Maar goed, hopelijk blijft het weg. Ik heb zelf zoiets in ieder geval nog niet gehad, altijd kraakhelder (:+)

Gamertag: FinrazielNL

Finraziel schreef op maandag 28 februari 2022 @ 17:00:
[...]

Verbinding met de dongel kan het in ieder geval niet zijn... Dat is digitaal en als die verbinding niet goed is dan connect hij gewoon helemaal niet.
Maar goed, hopelijk blijft het weg. Ik heb zelf zoiets in ieder geval nog niet gehad, altijd kraakhelder (:+)
Het kan een firmware dingetje zijn. ik heb de nieuwste nog niet geïnstalleerd. Hoopte dat het kon via de mobile app, maar ik zie er geen optie voor. De Xbox controller installeert de updates immers ook draadloos, dus dacht dit gaat wel lukken.

Ik zal het via een pc moeten doen, laat ik die nou niet hebben.

• Linksquest
Linksquest schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 13:52:
Net een mail ontvangen van de Xbox klantenservice, met betrekking tot de Xbox Elite Series 2 controller,

[...]

Inmiddels ook telefonisch weer contact opgenomen en nog eens duidelijk het verhaal uitgelegd dat ik geen andere Gamertag nog mail adres heb. Ze gingen er nu een urgentie van maken, ben eens benieuwd. Houd jullie op de hoogte.
Net maar weer eens gebeld en nog steeds geen oplossing, ze gingen nu weer een urgent ervan maken gaan me morgen terug bellen, word je toch niet vrolijk van, Dat mail advies dat ik van een mede tweakers had gekregen heeft ook (nog) niet geholpen, want ook daar nog altijd geen antwoord op gekregen. Denk toch dat het als het volgende week maandag nog niet geregeld is een andere weg dien in te slaan.

• Sipio
  • Niet online
devilsnight schreef op maandag 28 februari 2022 @ 17:05:
[...]

Het kan een firmware dingetje zijn. ik heb de nieuwste nog niet geïnstalleerd. Hoopte dat het kon via de mobile app, maar ik zie er geen optie voor. De Xbox controller installeert de updates immers ook draadloos, dus dacht dit gaat wel lukken.

Ik zal het via een pc moeten doen, laat ik die nou niet hebben.
Ik kon de laatste update gewoon via de app doen?

Dat kraken herken ik soms wel helaas, laatst zelf nog een post gemaakt in het headset topic daarover, het was vanzelf ook weer opgelost ineens.

En ik heb soms het idee dat zodra de headset leeg begint te raken dat dan de connectie ook slechter wordt maar dan kan ook toeval zijn.
Sipio schreef op maandag 28 februari 2022 @ 17:21:
[...]

Dat kraken herken ik soms wel helaas, laatst zelf nog een post gemaakt in het headset topic daarover, het was vanzelf ook weer opgelost ineens.

En ik heb soms het idee dat zodra de headset leeg begint te raken dat dan de connectie ook slechter wordt maar dan kan ook toeval zijn.
Firmware update kan dus wel via de Audeze HQ app? Ik heb overal gekeken, bij Control, Equalizer en settings.

• Sipio
  • Niet online
devilsnight schreef op maandag 28 februari 2022 @ 17:31:
[...]

Firmware update kan dus wel via de Audeze HQ app? Ik heb overal gekeken, bij Control, Equalizer en settings.
Bij settings idd, daar kon ik laatst updaten, heb nu
0.1.12 erop staan.

Ik moest hem daarvoor wel ff op Bluetooth zetten en verbinden met de telefoon.
Sipio schreef op maandag 28 februari 2022 @ 17:38:
[...]

Bij settings idd, daar kon ik laatst updaten, heb nu
0.1.12 erop staan.

Ik moest hem daarvoor wel ff op Bluetooth zetten en verbinden met de telefoon.
Aaaah, ik denk dat ik het al begrijp dan. Er is geen optie om te updaten omdat ik de nieuwste al heb. Dat ben ik niet gewend straight out of the box.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-XrMsMDnbTsD-Sjbw0PnzPgmMnY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1X3VV584sZUP5HABVx4uVCbk.jpg?f=fotoalbum_large

Wat moet ik trouwens met side tone doen?
devilsnight schreef op maandag 28 februari 2022 @ 17:55:
[...]
Wat moet ik trouwens met side tone doen?
Off

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Sipio schreef op maandag 28 februari 2022 @ 17:21:
[...]

Ik zag in de handleiding wel dat andere wifi apparaten voor storing kunnen zorgen, maar denken we dan niet eerder aan het wegvallen van audio en niet kraakgeluiden?

Het zou echt nice zijn om erachter te komen wat voor veroorzaakt zodat we het gelijk weer kunnen oplossen ook.

[ Voor 8% gewijzigd door devilsnight op 01-03-2022 13:53 ]

Coming soon to Game Pass

Today
- Far: Changing Tides

March 3
- Lightning Returns: Final Fantasy XIII

March 10
- Guardians Of The Galaxy
- Kentucky Route Zero
- Lawn Mowing Simulator
- Young Souls
Vooral Guardians is een titel die ik zeker ga proberen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Wom schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 15:02:
[...]

Geweldig, Guardians. Ik hoopte al een tijdje dat we deze dit jaar gingen krijgen. De game had het helaas qua verkopen niet goed gedaan vond Square Enix, voordeel is weer dat GP hem dan sneller krijgt.
[...]

Nice !

En Weird West later deze maand ook. Na een meh maand met februari is maart echt sterk!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Lightning Returns: Final Fantasy XIII
De enige Final Fantasy die ik nog nooit gespeeld heb. Ik ga hem zeker proberen.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:17
devilsnight schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 15:06:
[...]

Geweldig, Guardians. Ik hoopte al een tijdje dat we deze dit jaar gingen krijgen. De game had het helaas qua verkopen niet goed gedaan vond Square Enix, voordeel is weer dat GP hem dan sneller krijgt.
Beetje chaotische game, maar zit wel leuke humor in. En als je de chaos een beetje doorziet is het erg leuk :)
Gaaf dat Guardians of the Galaxy al in GamePass komt. Twijfelde al wat langer om die aan te schaffen, maar hoeft dus niet meer.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:15
[...]

Ahhhhh nice, ik ga echt serieus die Lawn mowing Sim eens checken, lees er best veel positieve shit over! Goed om te ontstressen ofzo voor alle Elden Ring spelers ;)
Flight Simulator is dus ook beschikbaar op de Xbox One, via cloudgaming. Vind dat wel een sterke optie eigenlijk.

• scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:25
[...]

Is er ook een overzicht van wat men op de lange termijn verwacht? Ik heb Guardians gekocht en heb mijn plezier er al wel aan gehad, maar heb nu wel zoiets van: "had ik maar even gewacht".
Ik twijfel nu bijvoorbeeld over Tales of Arise. Nu kopen of komt die toch wel op game pass....
scrappy.doo schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 16:00:
[...]

Is er ook een overzicht van wat men op de lange termijn verwacht? Ik heb Guardians gekocht en heb mijn plezier er al wel aan gehad, maar heb nu wel zoiets van: "had ik maar even gewacht".
Ik twijfel nu bijvoorbeeld over Tales of Arise. Nu kopen of komt die toch wel op game pass....
Op lange termijn heb je enkel zekerheid over de door Microsoft zelf uitgegeven titels. Alle andere games heb je geen zekerheid over en zul je ook nooit lang van te voren weten, of het moet direct bij release zijn.

• MRE-Inc
  • Laatst online: 01-12 19:22

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

JDL15 schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 15:39:
[...]

Ahhhhh nice, ik ga echt serieus die Lawn mowing Sim eens checken, lees er best veel positieve shit over! Goed om te ontstressen ofzo voor alle Elden Ring spelers ;)
Grasmaaien in die game is erg rustgevend. Althans dat vond ik. Prima game...

XBL: MRE Inc

FAR lijkt me ook een mooie game. En Kentucky Road Zero schijnt heel goed te zijn ook.

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-12 09:16
Even niet gelijk met zijn allen gaan bestellen, maar de 2TB storage expension cards zijn te koop bij onze grote blauwe vriend. Ik moet echter een dagje wachten omdat ik via de fitnessapp van mijn werk precies morgen genoeg punten heb voor 25 euro extra korting.

• SunnieNL
  • Laatst online: 01-12 09:16
Wom schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 16:03:
[...]

Op lange termijn heb je enkel zekerheid over de door Microsoft zelf uitgegeven titels. Alle andere games heb je geen zekerheid over en zul je ook nooit lang van te voren weten, of het moet direct bij release zijn.
Op dit moment is ook vrijwel zeker dat EA games er 12 maanden na release wel in komen.
SunnieNL schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:13:
[...]

Op dit moment is ook vrijwel zeker dat EA games er 12 maanden na release wel in komen.
Goed punt inderdaad :Y

• Rossi46
[...]

Guardians naar GP, wow! Had ik totaal nog niet verwacht. Die game is zo goed ontvangen en verkoopt daardoor (denk ik) ook erg goed. Maar goed, als MS er een mooi bedrag voor neer heeft gelegd... En het is natuurlijk ook de vraag de game ook in GP blijft.

Verwijderd

Zeker goed nieuws dat Guardian er bij komt. Al 2 maanden geen gamepass aangeraakt, deze titel is zeer welkom.
Rossi46 schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 20:27:
[...]

Guardians naar GP, wow! Had ik totaal nog niet verwacht. Die game is zo goed ontvangen en verkoopt daardoor (denk ik) ook erg goed. Maar goed, als MS er een mooi bedrag voor neer heeft gelegd... En het is natuurlijk ook de vraag de game ook in GP blijft.
Dat zou je denken, maar Square Enix liet laatst weten dat ze niet blij waren met de verkoopcijfers van de game. Dus de volgende keer als we zulke berichten horen over games....dan zou ik wachten met kopen, het kan ineens op GP staan.

Shadow of the Tomb Raider, zelfde verhaal. SE was niet echt blij met de sales, Metro Exodus ook als ik me niet vergis en beide stonden heel erg snel op GP al.

• spokje
  • Laatst online: 18:41
Lawn Mowing Simulator zat er al lang in toch :?

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:28
devilsnight schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 21:20:
[...]

Dat zou je denken, maar Square Enix liet laatst weten dat ze niet blij waren met de verkoopcijfers van de game. Dus de volgende keer als we zulke berichten horen over games....dan zou ik wachten met kopen, het kan ineens op GP staan.

Shadow of the Tomb Raider, zelfde verhaal. SE was niet echt blij met de sales, Metro Exodus ook als ik me niet vergis en beide stonden heel erg snel op GP al.
Dit is een uitstekende manier om goede games tot het verleden te laten behoren.
Exactor it schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 22:44:
[...]

Dit is een uitstekende manier om goede games tot het verleden te laten behoren.
Tenzij men de game echt flink gaat spelen op GP, dan ziet SE ook in dat GP het waard is.

Het is een tricky iets vind ik. Normaal kocht ik een game als dat op dag één, maar de backlogs worden groter en groter en het is voor mij echt een reden om een game dan eerst niet te kopen. Daarnaast is bij sommige games het "risico" echt aanwezig dat het vrij snel op Game Pass zal komen, dus tja, dan al helemaal wacht ik even.

[ Voor 36% gewijzigd door devilsnight op 02-03-2022 01:13 ]

Mijn bonusvader heeft zijn Xbox Series X teruggekregen van het reparatiecenter in Duitsland en nu hebben ze het probleem wel opgelost :).

Dus voor hem is het nu gametimee... *O*

[ Voor 13% gewijzigd door G_Dragon op 02-03-2022 07:34 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12 11:40

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

G_Dragon schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 07:33:
Mijn bonusvader heeft zijn Xbox Series X teruggekregen van het reparatiecenter in Duitsland en nu hebben ze het probleem wel opgelost :).

Dus voor hem is het nu gametimee... *O*
offtopic:
Ik verbaas me er al een tijdje over, maar heet stiefvader tegenwoordig echt bonusvader?

XBox Series X: BloodyB2121

d.bakker84 schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 08:05:
[...]

offtopic:
Ik verbaas me er al een tijdje over, maar heet stiefvader tegenwoordig echt bonusvader?
Haha ik vind het zelf positiever klinken :p, geen idee hoe ze het tegenwoordig noemen.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Stepdaddy i am stuck in this doomlevel.

Kijk dan weet je gewoon dat het fout gaat ;)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:17
d.bakker84 schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 08:05:
[...]

offtopic:
Waar ik me over verbaas is dat de Xbox van een stiefvader een gespreksonderwerp is in dit forum :p
418O2 schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 08:18:
[...]

Waar ik me over verbaas is dat de Xbox van een stiefvader een gespreksonderwerp is in dit forum :p
Hoezo, hier gaat het toch over de Series X|S? :P

• Rossi46
devilsnight schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 21:20:
[...]

Misschien moet SE hun verwachtingen naar meer realistische waardes aanpassen ;)

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:45
Iemand hier die Shadow Warrior 3 op de Series X speelt? Is het wat?
Rossi46 schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 09:01:
[...]

Misschien moet SE hun verwachtingen naar meer realistische waardes aanpassen ;)
Ja man. Hetzelfde met Sleeping Dogs toch? Dood en doodzonde dat er nooit een vervolg is gekomen. Wat heb ik genoten van die game.

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 19:42
devilsnight schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 09:47:
[...]

Ja man. Hetzelfde met Sleeping Dogs toch? Dood en doodzonde dat er nooit een vervolg is gekomen. Wat heb ik genoten van die game.
Ook jammer dat die studio niet meer bestaat, United Front geloof ik.

Xbox Live: Springbok NL

• Linksquest
Linksquest schreef op maandag 28 februari 2022 @ 17:13:
[...]

Net maar weer eens gebeld en nog steeds geen oplossing, ze gingen nu weer een urgent ervan maken gaan me morgen terug bellen, word je toch niet vrolijk van, Dat mail advies dat ik van een mede tweakers had gekregen heeft ook (nog) niet geholpen, want ook daar nog altijd geen antwoord op gekregen. Denk toch dat het als het volgende week maandag nog niet geregeld is een andere weg dien in te slaan.
Weer een update, nog altijd het zelfde excuus en nog altijd niet in de reparatie, gaat toch denk ik een telefoontje worden naar de rechtsbijstand, want er gaat helaas geen oplossing komen.

• Linksquest
Nog een update

Heb wel net nog telefoon gekregen, ze willen het nu op een andere manier gaan oplossen, moest nu de factuur van de Microsoft Store toevoegen en een foto met het serie nummer, en ze zouden deze week nog een oplossing gaan regelen, ben erg benieuwd.

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:55
Heeft iemand het al een beetje serieus gespeeld. Ik gisteren even snel een half uurtje, maar stoorde me al snel aan de camera.

PSN ID Binloading_nl

Vandaag Death on the Nile gezien en dat bracht me wel echt in de stemming voor AC Origins. Echt precies die gebieden die ik in de game ook zag, in de paar keer dat ik het even speelde dan.

Maar toch wacht ik op de XSX patch. :)

• Linksquest
Linksquest schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 13:02:
Nog een update

Heb wel net nog telefoon gekregen, ze willen het nu op een andere manier gaan oplossen, moest nu de factuur van de Microsoft Store toevoegen en een foto met het serie nummer, en ze zouden deze week nog een oplossing gaan regelen, ben erg benieuwd.
Net telefonisch gebeld geworden, probleem is opgelost, binnen 24 uur krijg ik een UPS label en kan ik de controller eindelijk opsturen, het heeft 2,5 weken geduurd maar kan hem eindelijk gaan opsturen.

Linksquest schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 17:02:
[...]

Net telefonisch gebeld geworden, probleem is opgelost, binnen 24 uur krijg ik een UPS label en kan ik de controller eindelijk opsturen, het heeft 2,5 weken geduurd maar kan hem eindelijk gaan opsturen.
Wederom erg nette service van Microsoft !

• Exactor it
RE2 (enige van die drie die ik gespeeld heb) zag er al heel goed uit!

• Linksquest
justifire schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 17:19:
[...]

Wederom erg nette service van Microsoft !
Die dame die me vandaag geholpen had zeker, maar heb ook 2x een hele botte boer aan de lijn gehad die het niet echt wat boeide.

De releasedate is nu officieel voor Shredders.

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-11 09:55
Dit zat er natuurlijk ook wel aan te komen: https://www.pcgamer.com/s...heir-families-to-survive/

Vertraging stalker 2

[ Voor 6% gewijzigd door Kaasje123 op 03-03-2022 09:26 ]

• Springbokkie
devilsnight schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 16:09:
Vandaag Death on the Nile gezien en dat bracht me wel echt in de stemming voor AC Origins. Echt precies die gebieden die ik in de game ook zag, in de paar keer dat ik het even speelde dan.

Maar toch wacht ik op de XSX patch. :)
AC: Origins is zo'n fantastische game. Geweldige soundtrack ook van Sarah Schachner, ik weet niet of je liefhebber bent van soundtracks?

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:33

Polariteit

Fietsende fotografeur

Ik vond van de week in mijn library een oude assassins creed game( chronicles india) en ben daaraan begonnen, maar ik vond het eigenlijk best leuk. Is voor het eerst dat ik een AC game speel en de setting spreekt me wel aan. Ik zit dus te kijken om AC Valhalla of AC Odyssey te kopen :) En ja ik weet dat de chronicles een vreemde eend in de bijt zijn ;)

Ik zit echter wat te kijken naar de verschillende uitvoeringen van de 2 games, maar ik word best wel gestoord van het grote aantal uitvoeringen :( Ik ben alleen geïnteresseerd in story-uitbreidingen; niet in extra skins of extra xp of coins :(

Welke van de 2 AC games is ' beter'? Qua thema spreken zowel de oude grieken als de vikingen mij aan, dus daarop selecteren lukt niet :D
Polariteit schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 10:22:
Ik vond van de week in mijn library een oude assassins creed game( chronicles india) en ben daaraan begonnen, maar ik vond het eigenlijk best leuk. Is voor het eerst dat ik een AC game speel en de setting spreekt me wel aan. Ik zit dus te kijken om AC Valhalla of AC Odyssey te kopen :) En ja ik weet dat de chronicles een vreemde eend in de bijt zijn ;)

Ik zit echter wat te kijken naar de verschillende uitvoeringen van de 2 games, maar ik word best wel gestoord van het grote aantal uitvoeringen :( Ik ben alleen geïnteresseerd in story-uitbreidingen; niet in extra skins of extra xp of coins :(

Welke van de 2 AC games is ' beter'? Qua thema spreken zowel de oude grieken als de vikingen mij aan, dus daarop selecteren lukt niet :D
Ik vond zelf Odyssey veel beter dan Valhalla. Qua mechanics is Valhalla nog steeds leuk, en sommige side content is hilarisch (smack my bishop!), maar het overkoepelende verhaal vond ik echt saai en voelde voor een groot deel van de game meer als een checklist aan. Ook vond ik Griekenland veel mooier dan het druilerige Engeland en het zeilen over de zee tussen de eilandjes veel leuker dan over rivieren in Engeland.
De dlc van Odyssey is ook zeker heel goed, hoewel ik bij de laatste dlc uiteindelijk het mes in het varken heb laten steken omdat het gewoon te veel werd. Ik had echter op dat punt zeker mijn waarde er al uitgehaald dus ik zou de gold editie of zo zeker wel aanraden (geloof dat daar alle dlc in zit).

Edit: zo, in 1 a 2 minuten tijd staat het 3-0 voor Odyssey :+

Gamertag: FinrazielNL

• Springbokkie

Die Chronicles-game van AC zijn 2D toch? Kan je niet vergelijken met een Odyssey of Valhalla. Ik vind Odyssey beter. Een deel van de gameplay in Odyssey is gaan varen met je longship om nieuwe eilanden te ontdekken en de zeeslagen geven een afwisseling in de gameplay. Odyssey is qua map iets kleiner dan Valhalla en de gevechten zijn wat epischer (mythische wezens in plaats van mensen).

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:41

Let er wel op dat chronicles 2.5D is en de rest normaal 3D dus speelstijl is anders :P

Zelf vond ik Odyssey tot nu toe de beste, Origins moet ik nog opstarten. Verder is de ultimate editie halen het makkelijkst, scheelt soms maar een paar euro ten opzichte van de normale editie als deze in de aanbieding is.

Gamertag: timmie271

• Linksquest
Even een algemene vraag, wie van jullie gebruikt de Share functie wel eens op de nieuwe Xbox Controller, op de One gebruikte ik het zelden tot nooit omdat je dan weer uit het spel moest, maar nu met die extra toets gebruik ik het regelmatig. Ik vind het best een hele fijne functie, vooral leuk om dingen met vrienden te delen.

• Springbokkie
Finraziel schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 10:27:
[...]

Ik vond zelf Odyssey veel beter dan Valhalla. Qua mechanics is Valhalla nog steeds leuk, en sommige side content is hilarisch (smack my bishop!), maar het overkoepelende verhaal vond ik echt saai en voelde voor een groot deel van de game meer als een checklist aan. Ook vond ik Griekenland veel mooier dan het druilerige Engeland en het zeilen over de zee tussen de eilandjes veel leuker dan over rivieren in Engeland.
De dlc van Odyssey is ook zeker heel goed, hoewel ik bij de laatste dlc uiteindelijk het mes in het varken heb laten steken omdat het gewoon te veel werd. Ik had echter op dat punt zeker mijn waarde er al uitgehaald dus ik zou de gold editie of zo zeker wel aanraden (geloof dat daar alle dlc in zit).

Edit: zo, in 1 a 2 minuten tijd staat het 3-0 voor Odyssey :+
Ik vond die Odyssey-DLC's wel langdradig en op het end grindy. Had wel 2 a 3 uur korter gemogen.

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:33

Polariteit

Fietsende fotografeur

Ok binnen een paar minuten al een paar reacties waar toch de voorkeur naar Odyssey lijkt te gaan. Dat AC-games langdradig kunnen worden had ik al her en der gelezen, daarom houd ik het eerst bij 1 game :)

Ik probeer van een game altijd een zo compleet mogelijke versie te kopen, inclusief alle extra verhaallijnen. Dan heb ik ze maar alvast 8) Als ik het zo zie is de Gold edition dan the way to go :P
Springbokkie schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 10:28:
[...]

Die Chronicles-game van AC zijn 2D toch? Kan je niet vergelijken met een Odyssey of Valhalla. Ik vind Odyssey beter. Een deel van de gameplay in Odyssey is gaan varen met je longship om nieuwe eilanden te ontdekken en de zeeslagen geven een afwisseling in de gameplay. Odyssey is qua map iets kleiner dan Valhalla en de gevechten zijn wat epischer (mythische wezens in plaats van mensen).
timmie271 schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 10:28:
[...]

Let er wel op dat chronicles 2.5D is en de rest normaal 3D dus speelstijl is anders :P

Zelf vond ik Odyssey tot nu toe de beste, Origins moet ik nog opstarten. Verder is de ultimate editie halen het makkelijkst, scheelt soms maar een paar euro ten opzichte van de normale editie als deze in de aanbieding is.
Ja ik ben me bewust van dat chronicles 2,5d is en de recente games 3d; is totaal geen probleem :)

• Exactor it
Linksquest schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 10:31:
Even een algemene vraag, wie van jullie gebruikt de Share functie wel eens op de nieuwe Xbox Controller, op de One gebruikte ik het zelden tot nooit omdat je dan weer uit het spel moest, maar nu met die extra toets gebruik ik het regelmatig. Ik vind het best een hele fijne functie, vooral leuk om dingen met vrienden te delen.
Ik gebruik meestal Guide+X/Y omdat ik niet snap hoe vaak of hoe lang ik de share knop in moet drukken en geen risico wil lopen dat mijn super awesome actie niet voor het nageslacht bewaard zal worden. Plus, mijn meest super en awesome momenten zijn in Halo en die speel ik met Elite V2 dat geen share knop heeft. :)

Vroeger, toen Kinect nog bestond riep ik 'xbox record that'. Dat waren nog eens tijden.

[ Voor 5% gewijzigd door Exactor it op 03-03-2022 10:43 ]

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Heb Odyssey sinds het begin van het jaar gespeeld, en ben redelijk hooked. Heb er nu ongeveer 180 uur in zitten. Heb de DLC's ook, deze geven echt een hoop bang for buck. De wereld van Odyssey is echt gigantisch en ontzettend afwisselend.

Afgelopen weekend was Valhalla free to play. Heb er ongeveer 15 uur ingestoken, maar het wist me nog niet zo te grijpen zoals Odyssey.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik ben trouwens zelf met de Ezio collectie bezig. Dat is AC2 + 2 DLC of vervolg games (volwaardige delen met dezelfde hoofdpersoon). Door de framerate boost echt heel goed te spelen. Het is duidelijk een oude game en qua bewegingen en dergelijke niet zo ver als games tegenwoordig. Maar het is wel een game die je echt AC in trekt.

Mijn eerste game was Valhalla, en ik vond het echt super. Maar de hele context miste wel voor me en die krijg ik nu meer mee.

[ Voor 4% gewijzigd door ArthurMorgan op 03-03-2022 10:48 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Exactor it
ArthurMorgan schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 10:48:
Ik ben trouwens zelf met de Ezio collectie bezig. Dat is AC2 + 2 DLC of vervolg games (volwaardige delen met dezelfde hoofdpersoon). Door de framerate boost echt heel goed te spelen. Het is duidelijk een oude game en qua bewegingen en dergelijke niet zo ver als games tegenwoordig. Maar het is wel een game die je echt AC in trekt.

Mijn eerste game was Valhalla, en ik vond het echt super. Maar de hele context miste wel voor me en die krijg ik nu meer mee.
AC2, AC Brotherhood en AC Revelations waren stand alone games inderdaad. En alledrie hartstikke goed (behalve de multiplayer, dat vond ik echt enorm matig). Daarna begon het verval van de series (naar mijn mening). Bij Odyssey hebben ze de neerwaartse lijn doorbroken. Al was Black Flag ook best te pruimen!

• Springbokkie
Exactor it schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 10:43:
[...]

Ik gebruik meestal Guide+X/Y omdat ik niet snap hoe vaak of hoe lang ik de share knop in moet drukken en geen risico wil lopen dat mijn super awesome actie niet voor het nageslacht bewaard zal worden. Plus, mijn meest super en awesome momenten zijn in Halo en die speel ik met Elite V2 dat geen share knop heeft. :)

Vroeger, toen Kinect nog bestond riep ik 'xbox record that'. Dat waren nog eens tijden.
share button: indrukken is screenshot. Ingedrukt houden is video.

• Linksquest
Exactor it schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 10:43:
[...]

Je kunt afhankelijk van je instellingen altijd nog achteraf een stukje eruit knippen, als je dat zou willen.

• Zorroberner
AC Odyssey by far de betere. Man ik zat echt alle dorpjes te completen want zat er enorm goed in. Ook meeslepend verhaal. Valhalla heeft mij nooit echt gegrepen. Alleen heel kort toen ik achter order leden heen ging.

Over de share button gesproken: Die gebruik ik steeds vaker. Deed ik met RDR 2 op de Series X voor het eerst. Vond dat heerlijk om die mooie omgevingen te zien en het te delen van damn kijk hoe mooi deze game op deze console is. En af en toe nog steeds met leuk scenes. Zoals Jedi Fallen Order met stormtroopers.

Verwijderd

Odyssey. Normale versie of gold. Gister zag ik gold in de aanbieding in de Xbox store.

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:54

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Ik zou ook Origins overwegen. Dat was eindelijk eens een keer een fatsoenlijke doorontwikkeling na Syndicate. De setting is heel tof en het zit goed in elkaar. Odyssey heeft hierop voortgeborduurd.

• Springbokkie
Chrosser schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 11:34:
Ik zou ook Origins overwegen. Dat was eindelijk eens een keer een fatsoenlijke doorontwikkeling na Syndicate. De setting is heel tof en het zit goed in elkaar. Odyssey heeft hierop voortgeborduurd.
Eens. De keuze tussen Origins en Odyssey zou ik lastiger vinden dan de keuze tussen Odyssey en Valhalla. Ik heb jaren geleden 2 lijstjes met 10 punten gemaakt waarom Origins beter is dan Odyssey en vice versa. Als daar interesse naar is, zal ik eens kijken of het nog kan vinden.

Pagina: 1 ... 322 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord