• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:13
devilsnight schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 23:57:
Cyberpunk 2077 was toch wel zijn tijd vooruit toen het uitkwam, wanneer het op bepaalde dingen aan komt.

Conversaties met NPCs zijn echt geweldig gedaan zeg, realistisch vooral. Ze lopen rond, gaan zitten, nemen een haal van hun sigaretje of drinken iets, de manier waarop ze zich gedragen is echt zeer goed gedaan. Als je dan kijkt naar vele andere RPGs....ouch.

Kleine details in games wanneer mensen gaan eten wat er vaak heel slecht uit ziet, hier klopt het. Was met Jackie aan het kletsen en hij zat lekker te bikken en je zag hem echt realistisch die shit opvreten en kauwen, it's the details in deze game zeg, damn.

Dit wil ik nu voor alle toekomstige RPGs, zoals een Starfield maar ik denk niet dat het zoals dit zal zijn. Top gedaan CDPR.
Die nieuwe Horizon op de console van de concurrent doet dat nou net niet lekker imo. Grafisch een plaatje maar characters kijken langs elkaar heen en maken nooit echt oogcontact. Dat is zo bevreemdend en niet-immersive. Cyberpunk doet dat echt veel beter imo
Donstil schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 23:27:
[...]

Ja daar hebben we wel wat aan zo 8)7

[Afbeelding]

Edit: Ooh nu in de Quote is pas te zien dat het over Elden Ring schijnt te gaan :P
Nog paar jaartjes wachten dan :+

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Timothy3000 schreef op zondag 20 februari 2022 @ 09:21:
[...]

Ik had toen ik de game vorig jaar speelde juist totaal de tegenovergestelde ervaring. De meeste NPC's liepen hetzelfde rondje. Ze leken allemaal op elkaar. Soms kwam je negen van dezelfde karakters (identieke klonen) tegen op hetzelfde stukje straat. Als er een aantal NPC's gegijzeld werden en je redde ze dan reageerden ze totaal niet op je of deden of er niks gebeurt was. Elke NPC had hetzelfde kleine stukje gesprek. Het was juist één van de dingen die ik echt slecht vond.

Is dat zo dusdanig verandert nu dat het allemaal meer levendiger en echter lijkt? Heb van de week een paar uur gespeeld maar was nog niet zo ver. Toen de game uitkwam was dit absoluut nog niet zo en voor veel mensen juist één van de grootste kritiekpunten.

Edit: Of heb je het hier specifiek over de main characters? Want die waren toen ook allemaal wel goed gedaan ja. :) (al clipten ze toen ook wel vaak gewoon door hun hamburger heen ofzo :P )

Het is wel goed om te lezen dat de game nu veel meer is wat het bij release had moeten zijn. Ga hem als ik Horizon en Elden Ring uit heb nog een keertje spelen. Ik denk dat de mensen die een jaartje hebben gewacht de beste ervaring uit de game gaan krijgen. :)
Ah, ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Ik bedoel echt de story NPCs zeg maar, de mensen waar je echt mee moet praten. De reguliere burgers lopen inderdaad wat rond op straat. Ik merkte echter wel dat in de megabuilding van V iedereen daar met iets bezig was, erg tof om te zien. Ook in marktgebieden enzo. Wellicht dat de burgers die rondlopen op straat wel nog gewoon hetzelfde zijn.
devilsnight schreef op zondag 20 februari 2022 @ 00:25:
[...]

Heb de trailer net gekeken. Je kan dus zo te zien met twee extra spelers de game spelen. Zou toch wel heel vet zijn als dat door de hele game door kan. Het blijdschap gevoel na het doden van een pittige boss is al groot als je solo speelt, zal alleen maar toffer zijn denk ik als je als team te werkt gaat en het dan haalt.
Is tegen mijn principes om een spel van FROM niet in je eentje te spelen.
Maakt het juist zo lekker triest en hulpeloos.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21:59
devilsnight schreef op zondag 20 februari 2022 @ 10:22:
[...]

Ah, ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Ik bedoel echt de story NPCs zeg maar, de mensen waar je echt mee moet praten.
Ja, eens, die zijn allemaal erg goed gedaan. :)
Vinnocchio schreef op zondag 20 februari 2022 @ 10:10:
[...]

Die nieuwe Horizon op de console van de concurrent doet dat nou net niet lekker imo. Grafisch een plaatje maar characters kijken langs elkaar heen en maken nooit echt oogcontact. Dat is zo bevreemdend en niet-immersive. Cyberpunk doet dat echt veel beter imo
Jammer is dat hé? Het was al niet best in de eerste, maar het schijnt wel beter te zijn. Maar ja, dan speel je Cyberpunk en damn. In een Fallout of Elder Scrolls sta je gewoon stil en degene waarmee je praat ook, ziet er awkward uit. In Cyberpunk is het alsof ze twee echte mensen hebben opgenomen/gefilmd tijdens een gesprek dat zij voerden, zo goed gedaan is het.

Wat Starfield ook gaat doen qua dit , ik hoop dat het een grote verbetering is tov van Fallout 4.
justifire schreef op zondag 20 februari 2022 @ 10:22:
[...]

Ja zo dacht ik toen met de eerste Dark Souls ook, geweldig. Maar ik merk echt met games in het algemeen laatste tijd als het even niet gaat dat ik dan gefrustreerd raak. Met de Elden Ring network test werd ik constant gesloopt door één van die eerste bazen. Ik begin dan na een tijdje te zuchten en uiteindelijk scheld of roep ik wat naar de tv/game en mijn hondje houdt daar echt niet van, ze is zeer gevoelig voor dat. Als ik soms alleen al zucht omdat iets kut gaat in een game zie ik haar reageren op zo'n manier van "oh Jezus, wat heb ik verkeerd gedaan." Lol.

Wat dat betreft is ze perfect voor anger management, haha.

• Timothy3000
devilsnight schreef op zondag 20 februari 2022 @ 10:24:
[...]

Jammer is dat hé? Het was al niet best in de eerste, maar het schijnt wel beter te zijn. Maar ja, dan speel je Cyberpunk en damn. In een Fallout of Elder Scrolls sta je gewoon stil en degene waarmee je praat ook, ziet er awkward uit. In Cyberpunk is het alsof ze twee echte mensen hebben opgenomen tijdens een gesprek dat zij voerden, zo goed gedaan is het.
Ja, eens. Maar het niveau van de teksten in Horizon (of Fallout b.v.) is dan wel weer een stuk beter imo. Vond de dialogen in Cyberpunk zelf niet echt van hoog niveau.
Capcom had vorige week een teaser voor iets voor volgende week. Men denkt Street Fighter 6 en men denkt ook dat het terug komt naar Xbox. Aangezien Capcom vorige week een nieuwe game met content in de Xbox store gedropt heeft.
Timothy3000 schreef op zondag 20 februari 2022 @ 10:29:
[...]

Ja, eens. Maar het niveau van de teksten in Horizon (of Fallout b.v.) is dan wel weer een stuk beter imo. Vond de dialogen in Cyberpunk zelf niet echt van hoog niveau.
Klopt, dit viel mij ook eerst goed tegen toen CDPR de game voor het eerst echt toonde. Maar als je kijkt naar die game wereld, die characters etc...dan past die "slang", manier van praten en woorden wel echt bij ze. In Witcher 3 vond ik de dialogen echt top.

[ Voor 4% gewijzigd door devilsnight op 20-02-2022 10:32 ]

devilsnight schreef op zondag 20 februari 2022 @ 10:27:
[...]

Ja zo dacht ik toen met de eerste Dark Souls ook, geweldig. Maar ik merk echt met games in het algemeen laatste tijd als het even niet gaat dat ik dan gefrustreerd raak. Met de Elden Ring network test werd ik constant gesloopt door één van die eerste bazen. Ik begin dan na een tijdje te zuchten en uiteindelijk scheld of roep ik wat naar de tv/game en mijn hondje houdt daar echt niet van, ze is zeer gevoelig voor dat. Als ik soms alleen al zucht omdat iets kut gaat in een game zie ik haar reageren op zo'n manier van "oh Jezus, wat heb ik verkeerd gedaan." Lol.

Wat dat betreft is ze perfect voor anger management, haha.
Dan zou ik lekker Borderlands gaan spelen :)
Hoor hier ook regelmatig een sarcastische vrouwenstem roepen : ”Leuk he gamen ?”
Als extra zout in de wonden :')
(Momenteel wel toepasselijk, want ben bezig met Salt & Sanctuary)

• Timothy3000
devilsnight schreef op zondag 20 februari 2022 @ 10:31:
[...]
Klopt, dit viel mij ook eerst goed tegen toen CDPR de game voor het eerst echt toonde. Maar als je kijkt naar die game wereld, die characters etc...dan past die "slang", manier van praten en woorden wel echt bij ze. In Witcher 3 vond ik de dialogen echt top.
Klopt, maar het was zo nu en dan wel echt a bit much.

Een game met de NPC animaties van de main characters en de lore van Cyberpunk,geschreven door de schrijvers van Disco Elysium of Witcher, met dezelfde vele keuzemogelijkheden als Deus Ex of Disco Elysium zou voor mij echt de droom zijn.

Zo jammer dat die derde game in de ''nieuwe'' Deus Ex reeks nooit gemaakt is. Vond die serie echt fenomenaal.

[ Voor 8% gewijzigd door Timothy3000 op 20-02-2022 10:36 ]

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:28
Katseviool schreef op zondag 20 februari 2022 @ 07:35:
[...]

Dat clunky herken ik wel maar heb ik minder door deze settings te gebruiken (tip uit CP topic):
[YouTube: Cyberpunk 2077 BEST CONTROLLER SETTINGS | PS4 XBOX PS5 and PC]
Dank hiervoor. Ik zal het straks een testen!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
justifire schreef op zondag 20 februari 2022 @ 10:19:
[...]

Haha dat is niet het probleem schat ik zo in.
Ik doelde meer op embedden zonder verdere context :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Donstil
  • Niet online
Exactor it schreef op zondag 20 februari 2022 @ 00:02:
Na 120 uur The Witcher, 100 uur Deus Ex (HE/MD) en 2 uur Cyberpunk is mijn gedachte vooral dat games vroeger beter waren. Gunplay en melee zijn clunky en het verhaal is vanaf het begin totaal oninteressant. Ik kijk het nog wel een speelsessie of twee aan maar iets zegt me dat Cyberpunk niet in mijn straatje gaat passen.
Het is allemaal wel wat clunky idd.

Ik heb de gevoeligheid op 25 en de dead zone op 0. Dat scheelt de wereld maar de rest zit gewoon een beetje in de game.

Zoals dat je soms ineens een muis cursor krijgt. Bij liften bijvoorbeeld, werkt heel onhandig.

• Donstil
  • Niet online
Timothy3000 schreef op zondag 20 februari 2022 @ 09:39:
[...]

Oddysey was ook echt een fantastische game imo. Is (en blijft denk ik :P) de enige Assassins Creed game die ik echt compleet uitgespeeld wilde hebben. Ook juist omdat die wereld zo fantastisch was.
Ja eens, Odyssey heeft voor mij de troon over gepakt van Black Flag en juist dat grote vond ik fantastisch. Odyssey en alle DLC (vooral DLC 2 en 3 waren erg goed) helemaal uitgespeeld, alle vraagtekentjes, trophy’s enz.

Echt een aanrader.

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:14

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Timothy3000 schreef op zondag 20 februari 2022 @ 09:39:
[...]

Oddysey was ook echt een fantastische game imo. Is (en blijft denk ik :P) de enige Assassins Creed game die ik echt compleet uitgespeeld wilde hebben. Ook juist omdat die wereld zo fantastisch was.
Zeker fantastische game al begint t me inmiddels (halverwege de Atlantis DLC) langzaamaan een klein beetje tegen te staan. De setting verandert maar het is toch wel erg herhalend allemaal. Wellicht ook omdat
spoiler:
Hades
me itt
spoiler:
Elyseum
een stuk minder doet. Wel leuk overigens dat je
spoiler:
Characters die je in de “echte wereld” hebt gedood nu tegenkomt in Hades.

Maar uiteindelijk voelt t nu toch een klein beetje als werk (vraagtekens afvinken) en minder als plezier. Ook irritant dat sommige chievos (Hermes Homie :( ) niet poppen….

Speaking of plezier, wat is It Takes Two leuk zeg!

[ Voor 5% gewijzigd door Tomba op 20-02-2022 11:39 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• Tomba

Tomba

Donstil schreef op zondag 20 februari 2022 @ 11:22:
[...]

Ja eens, Odyssey heeft voor mij de troon over gepakt van Black Flag en juist dat grote vond ik fantastisch. Odyssey en alle DLC (vooral DLC 2 en 3 waren erg goed) helemaal uitgespeeld, alle vraagtekentjes, trophy’s enz.

Echt een aanrader.
DLC3? Ik heb alleen Legacy of the First Blade en Atlantis volgens mij?

AC: Odyssey heeft voor mij AC:Brotherhood verslagen, mijn derde favo blijft Unity. Parijs was echt zo mooi… Black Flag was zeker leuk maar niet top 3 voor mij.

[ Voor 15% gewijzigd door Tomba op 20-02-2022 11:49 ]

• Donstil
  • Niet online
Tomba schreef op zondag 20 februari 2022 @ 11:40:
[...]

DLC3? Ik heb alleen Legacy of the First Blade en Atlantis volgens mij?
Ben de namen even kwijt.
Maar je hebt de DLC met die vader en de dochter, dat is de eerste dacht ik. Speelt zich af op de originele map (links boven).

Als 2e DLC heb je dan Atlantis idd en als derde de onderwereld.

Edit: Ooh ik zie online dat het in Episodes is opgedeeld. Dus officieel heet wat ik als 3e DLC onthouden heb misschien DLC 2 Episode 2 maar goed dat is wel een Potato potato situatie dan :P

[ Voor 19% gewijzigd door Donstil op 20-02-2022 11:52 ]

• Tomba

Tomba

Donstil schreef op zondag 20 februari 2022 @ 11:49:
[...]

Ben de namen even kwijt.
Maar je hebt de DLC met die vader en de dochter, dat is de eerste dacht ik. Speelt zich af op de originele map (links boven).

Als 2e DLC heb je dan Atlantis idd en als derde de onderwereld.
Die vader en dochter (geweldige DLC, vooral dat stuk met die
spoiler:
Boom met al je slachtoffers erin d:)b

vond ik meesterlijk gevonden)
Das in ieder geval the Legacy of the First Blade.

The Fate of Atlantis (DLC2) is Elysium, Hades en Atlantis. (Wel had ik nog een mini DLC op Korfu die een link legt richting AC Valhalla bedenk ik me net dus sec wel 3 DLC’s)

Over AC Valhalla gesproken, schijnbaar best verkocht ooit en meest gespeeld ook? Heb m al wel klaar staan voor na Odyssey maar is die echt nog beter?

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:04

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

justifire schreef op zondag 20 februari 2022 @ 10:19:
[...]

Of gewoon de Xbox variant bekijken zonder Age-gate:
;)

• Donstil
  • Niet online
Tomba schreef op zondag 20 februari 2022 @ 11:56:
[...]

Die vader en dochter (geweldige DLC, vooral dat stuk met die
spoiler:
Boom met al je slachtoffers erin d:)b

vond ik meesterlijk gevonden)
Das in ieder geval the Legacy of the First Blade.

The Fate of Atlantis (DLC2) is Elysium, Hades en Atlantis. (Wel had ik nog een mini DLC op Korfu die een link legt richting AC Valhalla bedenk ik me net dus sec wel 3 DLC’s)

Over AC Valhalla gesproken, schijnbaar best verkocht ooit en meest gespeeld ook? Heb m al wel klaar staan voor na Odyssey maar is die echt nog beter?
Wat mij betreft niet, Valhalla is een fijne game maar vond de grote land map persoonlijk wel wat minder interessant dan die van Odyssey, Overigens ook wel op 100% uitgespeeld :P

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:13
Donstil schreef op zondag 20 februari 2022 @ 12:11:
[...]

Wat mij betreft niet, Valhalla is een fijne game maar vond de grote land map persoonlijk wel wat minder interessant dan die van Odyssey, Overigens ook wel op 100% uitgespeeld :P
Ik vond van Valhalla de omgeving zo naar, altijd dat regenachtige engeland itt het zonnige griekenland

• Donstil
  • Niet online
Vinnocchio schreef op zondag 20 februari 2022 @ 12:17:
[...]

Ik vond van Valhalla de omgeving zo naar, altijd dat regenachtige engeland itt het zonnige griekenland
Haha voor het escapisme is het niet fijn dat als je het treurige weer in Nederland even wilt vergeten dat je dan in hetzelfde weer in Engeland terug komt inderdaad :P

Katseviool schreef op zondag 20 februari 2022 @ 07:35:
[...]

Dat clunky herken ik wel maar heb ik minder door deze settings te gebruiken (tip uit CP topic):
[YouTube: Cyberpunk 2077 BEST CONTROLLER SETTINGS | PS4 XBOX PS5 and PC]
Held!!!

Ik dacht in eerste instantie dat ik het niet nodig had, dat het richten snappy genoeg was en het bewegen ook. Toch was ik benieuwd en heb de settings ingesteld. Wat een verschil. Lovely!!!!
justifire schreef op zondag 20 februari 2022 @ 10:32:
[...]

Dan zou ik lekker Borderlands gaan spelen :)
Hoor hier ook regelmatig een sarcastische vrouwenstem roepen : ”Leuk he gamen ?”
Als extra zout in de wonden :')
(Momenteel wel toepasselijk, want ben bezig met Salt & Sanctuary)
Borderlands is een top franchise, perfect als het inderdaad allemaal niet te moeilijk moet.

Souls games blijft toch een beetje jezelf straffen, haha, sorta. In Dark Souls werd ik constant gesloopt door de Capra Demon, de maker stopt je expres in een bizar klein hokkie, agressieve honden komen op je af en Capra ook met zijn grote wapen en je hart gaat als een gek tekeer...althans hier wel. Dat gevecht haat ik echt.

Na hem verslagen te hebben echter zat ik helemaal in die game, genieten. En elke andere game bleef liggen, hooked was ik. Misschien wordt ik dat wellicht weer als ik echt in ER duik, maar het is nu eerst de komende tijd Cyberpunk time! Meanwhile blijven RDR2, Psychonauts 2 en Halo Infinite campaign liggen, lol.
Timothy3000 schreef op zondag 20 februari 2022 @ 10:35:
[...]

Een game met de NPC animaties van de main characters en de lore van Cyberpunk,geschreven door de schrijvers van Disco Elysium of Witcher, met dezelfde vele keuzemogelijkheden als Deus Ex of Disco Elysium zou voor mij echt de droom zijn.

Zo jammer dat die derde game in de ''nieuwe'' Deus Ex reeks nooit gemaakt is. Vond die serie echt fenomenaal.
Dood en doodzonde inderdaad dat de derde nooit is gekomen, dank je wel Square Enix. Net zoals geen Sleeping Dogs, ik zou zo super graag een nieuwe zien. En inderdaad, Cyberpunk maar dan met het niveau dialogen van een Witcher of Deus Ex....wauw, maar helaas.
justifire schreef op zondag 20 februari 2022 @ 10:22:
[...]

Dat heb ik ook. En triest en hopeloos zijn op zich wel de juiste termen. Dark Souls 1 had mij echt volledig in zijn greep. Zo erg dat ik er echt elk uur van de dag mee bezig was. Ik merkte ook wel dat het mijn humeur en gemoedstoestand niet vebeterde toen ik het speelde, maar dat kon me niet schelen, want er was maar 1 ding wat toen belangrijk was, en dat was de wereld van Lordran. Toen was de franchise nog vrij onbekend en de mainstream media bemoeide zich er gelukkig niet mee. Informatie over de Lore en secreats vond je op kleine wiki's en fora.

Het ontdekken van de wereld, de echte vrijheid die je had in de game in tegenstelling tot de zogenaamde vrijheid van de huidige open world games, het tegen een muur aanlopen van een moeilijke boss. Ik weet nog dat ik uiteindelijk tot diep in de nacht op een doordeweekse dag Gywn, Lord of Cinder versloeg en er viel echt een soort "last" van mijn schouders. Ik had ineens weer een soort van rust. Waarna ik natuurlijk wel de volgende dag een New Game+ opstartte, maar dat was dan toch heel anders.

Ik had nog niet eerder meegemaakt dat een game me zo kon "raken" en heb het daarna ook nooit meer meegemaakt. Vanwege die ervaring is Dark Souls dan ook een van mijn beste game ervaringen ooit (ondanks de melachonie).

Ik heb mezelf nu ook voorgenomen om Elden Ring de 1e keer volledig uit te spelen zonder guides of hints of walkthrough, waarbij ik stiekem een beetje hoop op een kleine terugkeer naar het gevoel dat ik had bij de wereld van Dark Souls 1. Want niet veel games roepen bij mij een dergelijke emotie op. En al helemaal niet die SP story based games die zogenaamd vol emotie moeten zitten, maar waarbij het er zo dik boven op ligt dat het eerder lachwekkend wordt dan dat het echt iets met me doet op emotioneel vlak. Ik heb daar in het afgelopen decennium wel een redelijke aversie tegen gekregen.

Souls and Sanctuary is trouwens een erg toffe game. Binnenkort komt de sequel uit, maar helaas (nog?) niet op de xbox.

[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-02-2022 13:49 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Exactor it
Timothy3000 schreef op zondag 20 februari 2022 @ 10:35:
[...]

Vergeet de stealth gameplay van Deus Ex niet hé. Man wat was het genieten om dat spel uit te spelen zonder iemand te doden en zonder ooit gezien te worden.

Ik vond zelfs de DLC van Mankind Divided cool. Echt fantastische games die twee reboot spellen.

Edit: nog ten aanzien van water. Ik heb er oo keen zwak voor. Ondanks alle gebreken heeft Assassin's Creed sinds Black Flag (misschien zelfs sinds ACIII) het mooiste water van alle spellen. Ik heb echt uren lang rondgevaren zonder verder iets aan het doen te zijn in Black Flag en één van de opvolgers.

[ Voor 16% gewijzigd door Exactor it op 20-02-2022 14:31 ]

Exactor it schreef op zondag 20 februari 2022 @ 14:29:
[...]

Vergeet de stealth gameplay van Deus Ex niet hé. Man wat was het genieten om dat spel uit te spelen zonder iemand te doden en zonder ooit gezien te worden.

Ik vond zelfs de DLC van Mankind Divided cool. Echt fantastische games die twee reboot spellen.

Edit: nog ten aanzien van water. Ik heb er oo keen zwak voor. Ondanks alle gebreken heeft Assassin's Creed sinds Black Flag (misschien zelfs sinds ACIII) het mooiste water van alle spellen. Ik heb echt uren lang rondgevaren zonder verder iets aan het doen te zijn in Black Flag en één van de opvolgers.
Mankind Divided heb ik nooit uitgespeeld, maar ik zal er zaak van maken dat ik dit wel doe. Wel jammer dat de game nooit een One X patch heeft gekregen.

Wat betreft Cyberpunk, het is jammer dat de game niet 100% een locked 60fps heeft. In het Kabuki gebied van de stad merk ik dit heel duidelijk op. Ook in het drukkere gebied direct buiten de megabuilding waar V een woning heeft.

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-11 09:55
devilsnight schreef op zondag 20 februari 2022 @ 13:38:
[...]

Borderlands is een top franchise, perfect als het inderdaad allemaal niet te moeilijk moet.
Ben toevallig weer borderlands 2 aan het spelen de laatste paar weken via de handsome collection met alle dlc en 4k textures. Blijft een briljant spel. Maar als het niet moeilijk is dan ben je gewoon niet bij de endgame aangekomen. Het kan toch echt best pittig zijn hoor :)

• Kaasje123
Exactor it schreef op zondag 20 februari 2022 @ 14:29:
[...]

Hoewel ik het spel niet leuk vind omdat ik graag single-player speel vind ik sea of thieves van alle games het mooiste water hebben.

• Exactor it
Kaasje123 schreef op zondag 20 februari 2022 @ 14:39:
[...]
Hoewel ik het spel niet leuk vind omdat ik graag single-player speel vind ik sea of thieves van alle games het mooiste water hebben.
Hmm, die heb ik ook even gespeeld maar vind AC water nog steeds beter ogen.

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:04
Die 5 uur Trial van CP2077 is wel een meesterlijke zet :p

Zit echt midden in de game *poff, scherm zwart, tijd is op*

Nu maar gaan kopen…

[ Voor 3% gewijzigd door schumi1986 op 20-02-2022 15:10 ]

Heb voor de gein eens even HDR uitgezet en toen Cyberpunk gecheckt en vooral de nacht in de stad met al die neon reclame borden en lichten ogen zoveel saaier dan. Nu zie ik echt de kracht van HDR, zolang het goed geïmplementeerd is. Het schijnt dat het voor deze patch een trash HDR had. Nu is het top!
Kaasje123 schreef op zondag 20 februari 2022 @ 14:37:
[...]

Ben toevallig weer borderlands 2 aan het spelen de laatste paar weken via de handsome collection met alle dlc en 4k textures. Blijft een briljant spel. Maar als het niet moeilijk is dan ben je gewoon niet bij de endgame aangekomen. Het kan toch echt best pittig zijn hoor :)
Haha ja ik dacht ook al, Borderlands makkelijk, dan heb je het niet over UVHM, laat staan de overpower levels :+

Gamertag: FinrazielNL

Finraziel schreef op zondag 20 februari 2022 @ 17:36:
[...]

Haha ja ik dacht ook al, Borderlands makkelijk, dan heb je het niet over UVHM, laat staan de overpower levels :+
Mwah, Bee + Conference Call = Easy Mode >:)

justifire schreef op zondag 20 februari 2022 @ 17:43:
[...]

Mwah, Bee + Conference Call = Easy Mode >:)
Cheesen kan in dark souls ook ;)

Conference call werkt trouwens al heel lang niet meer, je wil nu bee hawken :+

[ Voor 16% gewijzigd door Finraziel op 20-02-2022 17:58 ]

Gamertag: FinrazielNL

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:58
@devilsnight nou dan kijk je je ogen uit bij een game die het daadwerkelijk goed doet :+

Maar sowieso is de game wat washed out...

Verder ben ik wel hooked aan de game nu.

Lichtpuntje...

• Sniperc
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Nevermind.

[ Voor 95% gewijzigd door Sniperc op 20-02-2022 19:03 ]

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-11 22:46
schumi1986 schreef op zondag 20 februari 2022 @ 15:10:
Die 5 uur Trial van CP2077 is wel een meesterlijke zet :p

Zit echt midden in de game *poff, scherm zwart, tijd is op*

Nu maar gaan kopen…
Idem hier, ik vind Cyberpunk zelfs zo goed dat ik niet eens de moeite heb genomen om ‘m via de Turkse of Zuid-Amerikaanse route te kopen. Wat een dijk van een game is dit sinds de laatste next-gen/1.5 update geworden _/-\o_

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Nu online
Holy shit, ik zat mij ff te vervelen dus ik dacht, laat ik eens op mijn Iphone via Game Pass streamen, en het is al een oudje, maar damn hey het werkt. Ff kort Mass Effect 3 opgestart, nu is dat met zo een klein mobieltje zonder clip niet te doen qua beeld, maar holy shit het werkt gewoon. En dan via controller pairing. Misschien via mijn werktelefoon doen, breder beeldscherm hehe. Zou die lange treinritten wel boeiender maken bedenk ik mij nu.

Maar goed ongelooflijk dat dit kan. Dat je save progress via cloud naar je xbox gaat en tussen Xbox'en kan wisselen is al geweldig, maar ook via cloudgamen. Ongelooflijk echt ongelooflijk. Ik ga eens even onderzoek doen, en ik moet toch mijn telefoon eens upgraden dus toch maar even rondkijken. Want gamen via mobiel in de trein spreekt mij wel aan. Alleen wel manier vinden om de controller niet te beschadigen in de tas, dat is wel een punt van zorg.

Geheel ander iets: Fijn om te zien dat mensen hier enthousiast zijn over Cyberpunk, ik was sws afwachtend daarmee, ik ga de game nu nog niet kopen want te druk met andere games. Maar fijn om te weten dat die game nu toch mooi en goed is opgepoetst.
LuisjeNL schreef op zondag 20 februari 2022 @ 18:42:
@devilsnight nou dan kijk je je ogen uit bij een game die het daadwerkelijk goed doet :+

Maar sowieso is de game wat washed out...

Verder ben ik wel hooked aan de game nu.
Washed out? Hmm,dat zie ik zelf niet hoor. Als je bedoelt dat de black levels niet zo diep zwart zijn zoals met SDR, dat heb ik dan weer wel. Maar in sommige andere games is dit nog veel erger.

• Tri Force
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-09 08:19
Hey :)

Was bezig met een Elden ring download code te vinden en dezen zijn allemaal 70€ voor NL en EU maar via Eneba in sommige landen 40€ en zag ook Live gold tegoed in andere landen 12 maanden voor 30€ x 3 is 90€ terwijl NL en EU 40€ x 3 is 120€ is om dan 36 maanden om te zetten naar Ultimate.

Maar is de 60€ besparing het risico waard om met bijv. Tunnelbear een 30€ op live gold en een 30€ op Elden ring te besparen of is er kans op gedonder met Microsoft ?

Ik gebruik dit soort dingen normaal nooit maar ik vindt het nogal prijzig worden de Live en het spel vooral als je kijkt naar MS hun eigen store opties en prijzen terwijl de XB specials dezelfde prijzen hebben als XB Gold deals en Elden Ring oorspronkelijk een vorige generatie spel was en niet op en voor deze huidige generatie alleen is ontwikkeld..

Bedankt voor eventuele reactie :)

TF.

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 02-12 11:32
Tri Force schreef op maandag 21 februari 2022 @ 06:16:
Maar is de 60€ besparing het risico waard om met bijv. Tunnelbear een 30€ op live gold en een 30€ op Elden ring te besparen of is er kans op gedonder met Microsoft ?

Ik gebruik dit soort dingen normaal nooit maar ik vindt het nogal prijzig worden
Het gaat 9 van de 10 x goed.
Die ene keer dat het mis gaat kost je een uurtje aan contact met Microsoft support en levert je een hoop ergernis, hoofdpijn en spijt op.
Bij mij ging het goed mis, leek er even op dat ik iets meer dan 100 ekkies kwijt was maar ben achteraf keurig geholpen door MS.
Nooit meer.

[ Voor 8% gewijzigd door PepieNL op 21-02-2022 06:42 ]

• Tri Force
PepieNL schreef op maandag 21 februari 2022 @ 06:36:
[...]

Het gaat 9 van de 10 x goed.
Die ene keer dat het mis gaat kost je een uurtje aan contact met Microsoft support en levert je een hoop ergernis, hoofdpijn en spijt op.
Bij mij ging het goed mis, leek er even op dat ik iets meer dan 100 ekkies kwijt was maar ben achteraf keurig geholpen door MS.
Nooit meer.

[YouTube: Cyberpunk 2077 Next-Gen Patch: The Digital Foundry Verdict]
Hey Pepie :)

Bedankt voor de reactie en ervaring en jammer van die ene ervaring die jij meegemaakt hebt.. dan smijt ik er wel 60€ extra tegen aan want ik had al twijfels over dit soort gedoe en was eens van plan om mijn tweede account te delen of te verhuren en dan wil je al helemaal niet dit soort gedoe.

Groetjes,

TF.
Tri Force schreef op maandag 21 februari 2022 @ 06:16:
Hey :)

Was bezig met een Elden ring download code te vinden en dezen zijn allemaal 70€ voor NL en EU maar via Eneba in sommige landen 40€ en zag ook Live gold tegoed in andere landen 12 maanden voor 30€ x 3 is 90€ terwijl NL en EU 40€ x 3 is 120€ is om dan 36 maanden om te zetten naar Ultimate.

Ik gebruik dit soort dingen normaal nooit maar ik vindt het nogal prijzig worden de Live en het spel vooral als je kijkt naar MS hun eigen store opties en prijzen terwijl de XB specials dezelfde prijzen hebben als XB Gold deals en Elden Ring oorspronkelijk een vorige generatie spel was en niet op en voor deze huidige generatie alleen is ontwikkeld..

Bedankt voor eventuele reactie :)

TF.
Ik doe dit al sinds 2013 en nog nooit problemen gehad.
Kan me werkelijk waar al niet meer herinneren wat de laatste game is geweest die ik in de Nederlandse Store heb gekocht.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Tri Force
Rivanov schreef op maandag 21 februari 2022 @ 07:07:
[...]

Kan me werkelijk waar al niet meer herinneren wat de laatste game is geweest die ik in de Nederlandse Store heb gekocht.
Hey Rivanov :)

Ah bedankt voor de info en mooi voor jou maar ik denk toch maar alles volgens de regels te doen want heb geen zin in gedoe en die kans is er en normaal koop ik mijn tegoed met 10% korting om dan een spel met 50% tot 70% korting te kopen dus er is ook iets als teveel voor te weinig willen.

Groetjes,

TF.
Hoop dat @Donstil hem deze keer ook kan bekijken 🤞🏻

Verwijderd

Weet iemand waar ik moet zijn om een aankoop in de store te annuleren? Per ongeluk de verkeerde game gekocht (don't ask). Moet ik daarvoor bellen of er ook gewoon een mailadres?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2022 08:14 ]

• LuisjeNL
Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2022 @ 08:14:
Weet iemand waar ik moet zijn om een aankoop in de store te annuleren? Per ongeluk de verkeerde game gekocht (don't ask). Moet ik daarvoor bellen of er ook gewoon een mailadres?
https://account.microsoft...efd=support.microsoft.com

Daar de game opzoeken en refund aanvragen. Gaat heel soepel is mijn ervaring

Lichtpuntje...

Verwijderd

LuisjeNL schreef op maandag 21 februari 2022 @ 08:16:
[...]

https://account.microsoft...efd=support.microsoft.com

Daar de game opzoeken en refund aanvragen. Gaat heel soepel is mijn ervaring
Daar kreeg ik niet de optie, maar hier wel: https://support.xbox.com/...-games-apps/refund-orders

• LuisjeNL
@Verwijderd

Gok omdat het een link was waarbij ik ingelogd was :)

Mooi dat het gelukt is, zo heb ik ook wel eens een spel gespeeld en dat was zo slecht..... Zo ook mijn geld teruggekregen.

Lichtpuntje...

Verwijderd

LuisjeNL schreef op maandag 21 februari 2022 @ 08:26:
@Verwijderd

Gok omdat het een link was waarbij ik ingelogd was :)

Mooi dat het gelukt is, zo heb ik ook wel eens een spel gespeeld en dat was zo slecht..... Zo ook mijn geld teruggekregen.
Ik was ook ingelogd op de Nederlandse site en zag de bestelling, maar zonder optie voor een refund.

Maar is inderdaad erg handig, en een van de redenen dat ik zo'n groot fan ben van Steam waar dit al kan zolang ik mij kan herinneren.

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 02-12 11:32
Ooooh gaaf dit.. en inclusief Puzzle/Gem Fighter ! Die heb ik helemaal kapot gespeeld op de Saturn!
Net als de Darkstalkers games, die waren wel top destijds!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-12 19:22

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Zorroberner schreef op zondag 20 februari 2022 @ 22:04:
Holy shit, ik zat mij ff te vervelen dus ik dacht, laat ik eens op mijn Iphone via Game Pass streamen, en het is al een oudje, maar damn hey het werkt. Ff kort Mass Effect 3 opgestart, nu is dat met zo een klein mobieltje zonder clip niet te doen qua beeld, maar holy shit het werkt gewoon. En dan via controller pairing. Misschien via mijn werktelefoon doen, breder beeldscherm hehe. Zou die lange treinritten wel boeiender maken bedenk ik mij nu.

Maar goed ongelooflijk dat dit kan. Dat je save progress via cloud naar je xbox gaat en tussen Xbox'en kan wisselen is al geweldig, maar ook via cloudgamen. Ongelooflijk echt ongelooflijk. Ik ga eens even onderzoek doen, en ik moet toch mijn telefoon eens upgraden dus toch maar even rondkijken. Want gamen via mobiel in de trein spreekt mij wel aan. Alleen wel manier vinden om de controller niet te beschadigen in de tas, dat is wel een punt van zorg.

Geheel ander iets: Fijn om te zien dat mensen hier enthousiast zijn over Cyberpunk, ik was sws afwachtend daarmee, ik ga de game nu nog niet kopen want te druk met andere games. Maar fijn om te weten dat die game nu toch mooi en goed is opgepoetst.
Heb je geen iPad of Android tablet ? Ik neem elke vrijdag de iPad mee als mijn jongste zoon zwemles heeft. Elite controler en DualSense controller gaan ook mee. Afgelopen vrijdag op afstand gespeeld via mijn eigen console, maar ook via xCloud gaat het prima. Nog een veel groter voordeel, 2x snel drukken op het pair knopje van de Elite contorller of Series X|S controller en je contoller is verbonden met je iPad/iPhone/Android Tablet. Thuis nog een keer snel drukken op de pair knop en je controller is weer verbonden met je Xbox.

Echt dat is best wel een QoL feature van die Xbox controller. De dualsense pairen en koppelen met de iPad en dan terug naar de PS5, is weer een kabel uit het kastje halen en aansluiten. Ja FWP, maar toch, even snel 2x drukken op de pair knop is toch makkelijker als je 6m van je console half onderuit gezakt op de bank ligt.

XBL: MRE Inc

• Kaasje123
Komt Streetfighter naar xbox? Of worden we overgeslagen?
Rivanov schreef op maandag 21 februari 2022 @ 07:07:
[...]

Zijn het dan codes die je koopt via Eneba bijvoorbeeld of echt gift cards en dan uit Brazilië bijvoorbeeld in de store kopen? Zelf doe ik laatste tijd best vaak Eneba en dat is met codes dan. Zolang het niet van G2A komt zit het wel goed lijkt me.
Kaasje123 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 11:04:
[...]

Komt Streetfighter naar xbox? Of worden we overgeslagen?
Nick, moderator op XboxEra zegt dat hij een jaar geleden hoorde dat de game full exclusive voor Sony was, wederom. Hij verwacht dat er niks veranderd is. Zou best bizar zijn, 5 deed het qua sales niet geweldig.

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
devilsnight schreef op maandag 21 februari 2022 @ 11:09:
[...]

Nick, moderator op XboxEra zegt dat hij een jaar geleden hoorde dat de game full exclusive voor Sony was, wederom. Hij verwacht dat er niks veranderd is. Zou best bizar zijn, 5 deed het qua sales niet geweldig.
Hangt van het formaat van de geldzak af en hoe graag Sony het vechtgame genre, qua publieke beeldvorming, aan haar platform wil koppelen.

Edit:
Ik ben niet helemaal thuis in de fighting game wereld maar was Street Fighter IV niet groot op de Xbox 360?

[ Voor 11% gewijzigd door Caayn op 21-02-2022 11:15 ]

devilsnight schreef op maandag 21 februari 2022 @ 11:08:
[...]

Zijn het dan codes die je koopt via Eneba bijvoorbeeld of echt gift cards en dan uit Brazilië bijvoorbeeld in de store kopen? Zelf doe ik laatste tijd best vaak Eneba en dat is met codes dan. Zolang het niet van G2A komt zit het wel goed lijkt me.
Verschillend. Soms directe gamecodes, andere keren weer giftcards voor een specifieke store waarmee ik een game koop. Hangt er vanaf wat het goedkoopste is. :+

Moet natuurlijk wel m'n Apple-fetish kunnen blijven bekostigen, aldus @Donstil en @MRE-Inc. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

En goddamn, waarom ben ik toch altijd vatbaar voor een hypetrain.
Heb nog nooit in m'n leven een Souls-like game gespeeld.. maar ben nu continue Elden Ring filmpjes aan het kijken. :+

Must. Resist.

Momenteel al bezig met Horizon Forbidden West, en volgende week komt Gran Turismo 7 uit. Dus echt geen tijd voor Elden Ring.

Of toch...

• Zorroberner
  • Nu online
MRE-Inc schreef op maandag 21 februari 2022 @ 10:12:
[...]

Heb je geen iPad of Android tablet ? Ik neem elke vrijdag de iPad mee als mijn jongste zoon zwemles heeft. Elite controler en DualSense controller gaan ook mee. Afgelopen vrijdag op afstand gespeeld via mijn eigen console, maar ook via xCloud gaat het prima. Nog een veel groter voordeel, 2x snel drukken op het pair knopje van de Elite contorller of Series X|S controller en je contoller is verbonden met je iPad/iPhone/Android Tablet. Thuis nog een keer snel drukken op de pair knop en je controller is weer verbonden met je Xbox.

Echt dat is best wel een QoL feature van die Xbox controller. De dualsense pairen en koppelen met de iPad en dan terug naar de PS5, is weer een kabel uit het kastje halen en aansluiten. Ja FWP, maar toch, even snel 2x drukken op de pair knop is toch makkelijker als je 6m van je console half onderuit gezakt op de bank ligt.
Van dat dubbel drukken op de pair knop zag ik toevallig vrijdag op youtube. Mooi feature idd. Heb een zeer oude iPad thuis liggen, maar die is niet van mij. Maar ik ga toch in de nabije toekomst upgraden. En dan meteen even zo een clip halen.

• Donstil
  • Niet online
Rivanov schreef op maandag 21 februari 2022 @ 11:16:
[...]

Verschillend. Soms directe gamecodes, andere keren weer giftcards voor een specifieke store waarmee ik een game koop. Hangt er vanaf wat het goedkoopste is. :+

Moet natuurlijk wel m'n Apple-fetish kunnen blijven bekostigen, aldus @Donstil en @MRE-Inc. :+
Hahaha sowieso!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-12 19:22

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

@Zorroberner gewoon lekker op de iPad. Ik heb ook een iPhone 12. Prima scherm maar nog steeds te klein om fatsoenlijk op te gamen. Zo'n clip is leuk voor een kwartiertje.

Heb zelf zo'n hoes voor de iPad waardoor die ook kan staan. Werkt perfect. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BVCHpnNp8HrVdKR5bqGNm97W7_0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0F5PURSI9rh9joUCdqyslma0.jpg?f=fotoalbum_large

@Rivanov hebben ze weer wat nieuws aangekondigd ? Maar het was geen kritiek hoor. Ieder zijn ding :)

[ Voor 7% gewijzigd door MRE-Inc op 21-02-2022 11:25 ]

XBL: MRE Inc

Er komt zowaar een game van Atlus naar Xbox. Voorheen ontkenden die het bestaan van de Xbox-console, maar er lijkt iets veranderd te zijn daar. Ken de game verder niet, maar voor de liefhebbers van dergelijke games wel een goed bericht denk ik.

Sowieso lijkt Xbox het deze generatie beter te doen in Japan. Nu was dat ook niet zo heel moeilijk, maar de Series S lijkt daar toch wel goed aan te slaan. Onderstaande cijfers van Famitsu. Of dat zal resulteren in meer Japanse games is nog maar de vraag natuurlijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xMAm9Q4cqCeqpMVlvZM5Tvn1s5Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sM3LmybBN5BT8jj4EUwLWMIL.png?f=fotoalbum_large

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2022 @ 08:14:
Ooit Crash Bandicoot ipv Crash Team Racing gekocht. Ik snap maar al te goed dat het kan gebeuren :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Wom schreef op maandag 21 februari 2022 @ 12:38:
[YouTube: 『ソウルハッカーズ2』PV01]

Er komt zowaar een game van Atlus naar Xbox. Voorheen ontkenden die het bestaan van de Xbox-console, maar er lijkt iets veranderd te zijn daar. Ken de game verder niet, maar voor de liefhebbers van dergelijke games wel een goed bericht denk ik.

Sowieso lijkt Xbox het deze generatie beter te doen in Japan. Nu was dat ook niet zo heel moeilijk, maar de Series S lijkt daar toch wel goed aan te slaan. Onderstaande cijfers van Famitsu. Of dat zal resulteren in meer Japanse games is nog maar de vraag natuurlijk.

[Afbeelding]
Hulde aan Phil Spencer.

Jaren lang kregen wij geen Yakuza games, geen Dragon Quest, geen Danganronpa, Nier was ook weg, Tales games kwamen niet meer. Een groepje mensen op fora lieten hun wens horen dat wij dit soort games ook graag zouden willen zien, Phil bezocht Japan meerdere keren en alle zojuist genoemde games zijn allemaal op Xbox.

De markt is niet groot voor deze games op Xbox, maar toch doen ze de moeite. Waardeer het heel erg.

• Timothy3000
Ik ook. Daardoor de afgelopen maanden lekker AI Somnium Files, Dangonronpa en die ene hack n slash game (titel even vergeten) via Gamepass kunnen spelen.

Kijk ook zo ontzettend uit naar AI Somnium Files 2.

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:15
Zoveel mensen zoveel wensen ;)

Goed dat ze het doen en ik begrijp dat ze dit ook moeten doen om eindelijk wat meer verkopen te genereren in Japan!

Voor mij persoonlijk had het totaal niet gehoeven, ik heb dus helemaal niks met Japanse games. Vaker geprobeerd maar van Nier, FF, Monster Hunter, Yakuza en al die anime shit (behalve Dragon Ball Z) kan ik het echt niet opbrengen om al die (voor mij) irritante tunes en Japans voice acting aan te horen/zien.

Wellicht nu met Activision wordt het eens tijd voor een nieuwe dikke, vette, next-gen Tenchu op de XSX, dat maakt me dan weer wel warm (shit lees nu weer dat de rechten terug zijn verkocht aan Acquire)!

• Timothy3000
Vrijwel alle games die je daar opnoemt hebben volgens mij de optie voor Engelse voice-acting. :P

• Zorroberner
  • Nu online
MRE-Inc schreef op maandag 21 februari 2022 @ 11:24:
@Zorroberner gewoon lekker op de iPad. Ik heb ook een iPhone 12. Prima scherm maar nog steeds te klein om fatsoenlijk op te gamen. Zo'n clip is leuk voor een kwartiertje.

Heb zelf zo'n hoes voor de iPad waardoor die ook kan staan. Werkt perfect. [Afbeelding]

@Rivanov hebben ze weer wat nieuws aangekondigd ? Maar het was geen kritiek hoor. Ieder zijn ding :)
Ik heb een andere optie bedacht. Volgens mij werkt Xcloud nu op pc? Dan ga ik gewoon lekker in de trein op mijn werklaptop ff Xbox'en. Laptop is 12 inch, niet giga maar genoeg voor lekker kort potje gamen. Heb van werk een mooie samsonite tas gekregen voor sinterklaas, dus daar kan de Xbox controller ook wel goed worden opgeborgen. Misschien nog ergens voor de zekerheid mooi beschermend hoesje kopen.
Timothy3000 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 13:18:
Ik ook. Daardoor de afgelopen maanden lekker AI Somnium Files, Dangonronpa en die ene hack n slash game (titel even vergeten) via Gamepass kunnen spelen.

Kijk ook zo ontzettend uit naar AI Somnium Files 2.
Die AI game is net zoals Danganronpa hé? Met de Hack and Slash bedoel jij denk ik Scarlet Nexus.

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:15
Timothy3000 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 13:46:
Vrijwel alle games die je daar opnoemt hebben volgens mij de optie voor Engelse voice-acting. :P
Oh ongetwijfeld, maar het is voor mij het totaalplaatje.. Het is voor mij echt vaak té kinderachtig, echt wazig (echt vreemde humor) en de anime stijl is niet mijn ding (maak wel echt een uitzondering voor DBZ want dat was echt de shit)! Zo zullen ze daar ook ongetwijfeld anders tegen Westerse games aankijken en zal het minder populair zijn.

Ben zelf in Japan geweest en damn, die anime en game industrie is daar echt huge! Heel vet om daar eens bezoekjes te brengen aan die game plazas, waar weinig Xbox te vinden was overigens.. Wat ik daar allemaal zag _O- Zo was er een VR game waar je met allemaal naakte jongetjes in een sauna kon gaan zitten met een spannend einde (aldus Google translate), niet gedaan hoor ;)

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-10 17:24
Wat is de beste plek om Elden Ring aan te schaffen? Zie op Eneba wel betaalbare codes uit Argentinië, maar geen idee hoe deze te activeren zijn en of dit makkelijk is. Deed het voorheen altijd op mijn Windows PC via de store maar die heb ik niet meer.
sohus schreef op maandag 21 februari 2022 @ 15:06:
Wat is de beste plek om Elden Ring aan te schaffen? Zie op Eneba wel betaalbare codes uit Argentinië, maar geen idee hoe deze te activeren zijn en of dit makkelijk is. Deed het voorheen altijd op mijn Windows PC via de store maar die heb ik niet meer.
In the Realms of the land between! :P

De Xbox Series X van me bonus vader is vandaag weer teruggekomen van het reparatiecentrum in Duitsland en is direct weer teruggestuurd onder garantie na een belletje met de klantenservice.

Want de slimmeriken hadden waarschijnlijk een factory reset gedaan, aangesloten en gezien dat het netwerk werkte. Maar dat deed de Xbox Series X bij hem ook wel , alleen kon het kort of lang duren voordat de connectie weer verloren ging. Daar hebben ze waarschijnlijk niet op gewacht of getest, terwijl hij dit duidelijk had aangegeven als probleem. Nu gaan ze de console direct omruilen...

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Timothy3000
devilsnight schreef op maandag 21 februari 2022 @ 14:00:
[...]

Die AI game is net zoals Danganronpa hé? Met de Hack and Slash bedoel jij denk ik Scarlet Nexus.
Ja klopt. Die vond ik nog leuker eigenlijk haha.
uchiha tijntje schreef op maandag 21 februari 2022 @ 15:37:
[...]

In the Realms of the land between! :P
In Blighttown betaal je maar de helft, en dan krijg je uiteraard ook maar de helft :P

justifire schreef op maandag 21 februari 2022 @ 19:30:
[...]

In Blighttown betaal je maar de helft, en dan krijg je uiteraard ook maar de helft :P
Haha _O-

Heb er in ieder geval zin in dit weekend.

Wat betreft die Audeze Penrose X....

Ik moet de flat EQ preset hebben lees ik, maar zo te zien kan ik presets alleen maar veranderen via de mobile app en daar heten de presets gewoon "preset 1, 2 etc) , is preset 1 flat?

En wat doe ik met side tone? En dan in de DTSX app op Xbox zelf moet ik balanced of spacious kiezen?

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:41
Holy moly, ben nu Hellblade aan het spelen. Wat een vette game is dat zeg. Heb nu de eerste twee boss' verslagen en begrijp nu pas dat je de Focus ook kunt gebruiken tijdens gevechten haha, en de run knop. Oeps. Had ik iets eerder moeten proberen. Maar briljant gemaakt dat spel. Ik geloof dat ik het verhaal alleen in grote lijnen begrijp, maar de strekking van de Darkness (haar stemmen) is redelijk duidelijk geloof ik :) erg tof! Aanrader als je nog niet gespeeld hebt :)
devilsnight schreef op maandag 21 februari 2022 @ 20:01:
Wat betreft die Audeze Penrose X....

Ik moet de flat EQ preset hebben lees ik, maar zo te zien kan ik presets alleen maar veranderen via de mobile app en daar heten de presets gewoon "preset 1, 2 etc) , is preset 1 flat?

En wat doe ik met side tone? En dan in de DTSX app op Xbox zelf moet ik balanced of spacious kiezen?
Je kunt de EQ gewoon op je Headset aanpassen.

Rivanov schreef op maandag 21 februari 2022 @ 21:05:
[...]

Je kunt de EQ gewoon op je Headset aanpassen.
Wtf!

Hoe? Ik heb echt alles geprobeerd nu. Die multifunctionele knop die gebruikt wordt voor wireless, aux en BT is het niet. Ook niet als ik het ingedrukt houdt. I don't get it. Er staat ook niets over in de pdf manual.

Heb het op Google gezocht en dan kom ik dingen tegen als "footstep EQ" en andere dingen en ik heb zoiets van....waar de fuck zien mensen dit allemaal? In de mobile app heten het gewoon presets.

[ Voor 25% gewijzigd door devilsnight op 21-02-2022 21:35 ]

devilsnight schreef op maandag 21 februari 2022 @ 21:14:
[...]

Wtf!

Hoe? Ik heb echt alles geprobeerd nu. Die multifunctionele knop die gebruikt wordt voor wireless, aux en BT is het niet. Ook niet als ik het ingedrukt houdt. I don't get it. Er staat ook niets over in de pdf manual.

Heb het op Google gezocht en dan kom ik dingen tegen als "footstep EQ" en andere dingen en ik heb zoiets van....waar de fuck zien mensen dit allemaal? In de mobile app heten het gewoon presets.
Audeze heeft presets gemaakt die je kunt downloaden van hun website en vervolgens kunt inladen via de app.

https://www.audeze.com/pages/audeze-hq-presets

Switchen van EQ 1 t/m 5 doe je via de volume knop.

Once you've set your EQ values, you can flip through the 5 presets on-the-fly by clicking in and holding down the headphone volume wheel for about 3 seconds to cycle between them

Rivanov schreef op maandag 21 februari 2022 @ 21:59:
[...]

Audeze heeft presets gemaakt die je kunt downloaden van hun website en vervolgens kunt inladen via de app.

https://www.audeze.com/pages/audeze-hq-presets

Switchen van EQ 1 t/m 5 doe je via de volume knop.

Once you've set your EQ values, you can flip through the 5 presets on-the-fly by clicking in and holding down the headphone volume wheel for about 3 seconds to cycle between them
Sweet! Dit wist ik niet. Zeker een feature die na release kwam? Want niks erover in de manual of de quick start guide. Ik ga ermee bezig.
devilsnight schreef op maandag 21 februari 2022 @ 22:06:
[...]

Sweet! Dit wist ik niet. Zeker een feature die na release kwam? Want niks erover in de manual of de quick start guide. Ik ga ermee bezig.
99% van de huidige features zijn na release verschenen. ;)

Rivanov schreef op maandag 21 februari 2022 @ 22:09:
[...]

99% van de huidige features zijn na release verschenen. ;)
Nevermind, gelukt!

Dus gewoon op de site van Audeze zal ik hun presets vinden? Ik ben altijd wel benieuwd naar alle mogelijkheden, al moet ik zeggen dat preset 1 top klinkt, qua highs,mids EN lows.

[ Voor 40% gewijzigd door devilsnight op 21-02-2022 22:19 ]

Tickets liggen klaar :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EvdC6Nxb_vk11XUP8C6lQZwJ8G4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PiwcYOo4SB8sd9exlIr76Wbv.jpg?f=fotoalbum_large

• Exactor it
Het wordt tijd voor een 4k plaatjes album op tweakers. Of in ieder geval 1080p. :+
Het moet even gezegd worden, maar wat is RDR2 nog steeds een belachelijk mooie game zeg, super indrukwekkend. Die animaties, details, sfeer, graphics, het geluid, alles. En ik weet niet hoe ze het gedaan hebben, maar deze 30fps implementatie is perfect te doen en dit zeg ik direct nadat ik Cyberpunk speelde @ 60fps.
devilsnight schreef op maandag 21 februari 2022 @ 22:17:
[...]

Nevermind, gelukt!

Dus gewoon op de site van Audeze zal ik hun presets vinden? Ik ben altijd wel benieuwd naar alle mogelijkheden, al moet ik zeggen dat preset 1 top klinkt, qua highs,mids EN lows.
Check de link eens die ik had gepost. :)

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:57
devilsnight schreef op maandag 21 februari 2022 @ 23:21:
Het moet even gezegd worden, maar wat is RDR2 nog steeds een belachelijk mooie game zeg, super indrukwekkend. Die animaties, details, sfeer, graphics, het geluid, alles. En ik weet niet hoe ze het gedaan hebben, maar deze 30fps implementatie is perfect te doen en dit zeg ik direct nadat ik Cyberpunk speelde @ 60fps.
Komt dat niet ook doordat het in de basis een vrij trage game is?

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
devilsnight schreef op maandag 21 februari 2022 @ 23:21:
Voor mij de mooiste/beste game ooit, zal ook te maken hebben met mijn voorkeur voor de setting hoor, er was nog wel genoeg wat verbeterd kon worden maar idd wat een avontuur.

Kon me ook goed inleven in Arthur, wat een character.

Beetje nadeel voor mij wat betreft games met een verhaallijn, ik moet me toch soort van een beetje kunnen inleven met een character.

Games waarin je zelf een character maakt is helemaal mooi.

De nieuwe Horizon op de PS5 zou normaal wel mijn type game zijn maar Alloy, nee.

Kan me voorlopig nog ff vermaken met Cyberpunk.
Vandaag komt eíndelijk de next-gen update uit voor ACC.

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-10 17:24
Ben benieuwd.

Van wat ik gezien heb is het PS4+ kwaliteit qua graphics. De huidige versie is PS3+ kwaliteit. Het haalt het niet bij de graphics van F1 2021, Forza Horizon 5 of WRC 10 of GT7. Maar PS4+ kwaliteit op 60fps stabiel vind ik prima.

Ze geven ook aan dat AC2 in 2024 komt op basis van een eigen in-house ontwikkelde engine.

Verwijderd

Wat is het opvallend stil rond GTAV expanded, niet eens een pre-order die om aandacht schreeuwt. Ik wil de game al heel lang voor een tweede keer doorlopen maar zit te wachten op 60fps en opgepoetste graphics. Dat word dus wachten op meer info. Voor een vriendelijk bedrag wil ik de game best wel nog een keer aanschaffen.
Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 10:23:
Wat is het opvallend stil rond GTAV expanded, niet eens een pre-order die om aandacht schreeuwt. Ik wil de game al heel lang voor een tweede keer doorlopen maar zit te wachten op 60fps en opgepoetste graphics. Dat word dus wachten op meer info. Voor een vriendelijk bedrag wil ik de game best wel nog een keer aanschaffen.
Het is inderdaad verdacht stil. Game zou toch volgende maand (maart) uitkomen?

Pagina: 1 ... 319 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord