• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:20
devilsnight schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 20:30:
[...]

Ouch. Februari is wel echt een hele matige maand zeg. De eerste helft was al niet heel bijzonder en de tweede helft is gewoon slecht te noemen, met bizar weinig games voor console ook. Helaas.
Denk dat ze de drukke februari releases een beetje ontwijken. Hoe dan ook nog genoeg te spelen en die baseball game stond al een tijdje op mijn wishlist dus ben weer tevreden (heb nog een mega backlog)
JDL15 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 23:29:
[...]

Hoe heb je het nu geflikt? Ik krijg gvd nog steeds dat ik de campaign moet kopen...
Even uit QR halen en dan kun je de locatie in onderstaande screenshot vinden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DMqlwYbzKyrJHz99cwOhtH1Rnz4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ChpCtV7esJVZXCxM8V5yzzRq.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g5NgtKXokQXKHz4mbJFBBzAdxEg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jIxCTIZGcj74zD26NmiwcZEB.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2h8wkkXrKWU6HnZ_wxB-JYlOAP8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cKKGFNNS9wHS1pONf9Ty6anv.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gRhs6E-BOEFMSKDvoRUTYg6jHU0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xbr1QuOeALpiHFI8LhmFXDU0.png?f=fotoalbum_large

Gelijk maar wat screenshots erachteraan, was ze nu toch aan het zoeken :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-12 19:22

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Donstil schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 17:01:
Cyberpunk 2077 update is nu beschikbaar op mijn Series X, 62,92 GB
Versie 1.5.0.2
Downloaden en spelen....Mooi hè dat Smart Delivery :> Een gimmick aka marketing termpje...

[ Voor 22% gewijzigd door MRE-Inc op 16-02-2022 00:41 ]

XBL: MRE Inc

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11:32
https://www.amazon.nl/Mcb...ler-Console/dp/B08KG63D4Z

Wilde even laten weten dat dit sticky gewoon doet wat het beloofd, werkt fantastisch.
Inprikken in je xbox, niet supported controller weer in deze stick prikken het werkt gewoon, zonder wat te flashen of in te stellen.
Zelf gekocht om een 200,- kostende xbox 360 fighting stick een 2e leven te geven en op m'n series x te gebruiken maar je zou zelfs een Playstation controller op je xbox moeten kunnen connecten hiermee!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kj1rRl3Yk4YeCqiRQ98aiLbSkyo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qKfcjXUIOJdUl4PigKZEyrhp.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 36% gewijzigd door PepieNL op 16-02-2022 06:04 ]

PepieNL schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 05:54:

Wilde even laten weten dat dit sticky gewoon doet wat het beloofd, werkt fantastisch.
Inprikken in je xbox, niet supported controller weer in deze stick prikken het werkt gewoon, zonder wat te flashen of in te stellen.
Zelf gekocht om een 200,- kostende xbox 360 fighting stick een 2e leven te geven en op m'n series x te gebruiken maar je zou zelfs een Playstation controller op je xbox moeten kunnen connecten hiermee!

[Afbeelding]
Geen last van input lag ?
Dat is nl de meest gehoorde klacht met zulke converters.

Vanavond weer eens richting Nieuw Zeeland om te knokken oOo

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• PepieNL
justifire schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 07:09:
[...]

Geen last van input lag ?
Dat is nl de meest gehoorde klacht met zulke converters.

Vanavond weer eens richting Nieuw Zeeland om te knokken oOo
MK11 en Streets of Rage 4 geprobeerd, geen input lag te bekennen hoor :9
Die processortjes die alles moeten berekenen zijn natuurlijk ook een stukje rapper geworden :*)
Toegegeven, het was maar even want wilde even want cyberpunk..

KOF15 zeker? haha.. ben benieuwd man!
Lang geleden dat er een SNK game gespeeld is hier.. _/-\o_
Heb je toevallig de 2019 Samurai Showdown gespeeld? Is dat wat ?
Was vroeger helemaal lijp van die game(s) op de NeoGeo en zie dat die voor een scherpe prijs te vinden is overal..
Nu met die stick weer in de woonkamer.. :o

[ Voor 41% gewijzigd door PepieNL op 16-02-2022 07:47 ]

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

MRE-Inc schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 00:33:
[...]

Downloaden en spelen....Mooi hè dat Smart Delivery :> Een gimmick aka marketing termpje...

[Twitter]
Niet om een flamewar te starten, maar je ziet in het Cyberpunk topic een hoop PS bezitters klagen over het feit hoe lastig het is op dat platform om de next gen patch te krijgen, vooral als je een fysieke disc hebt.
Nu is Sony sowieso al wat minder soepel daarin, die vragen vaak geld voor next-gen upgrades.

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21:59
kevlar01 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 08:52:
[...]

Niet om een flamewar te starten, maar je ziet in het Cyberpunk topic een hoop PS bezitters klagen over het feit hoe lastig het is op dat platform om de next gen patch te krijgen, vooral als je een fysieke disc hebt.
Nu is Sony sowieso al wat minder soepel daarin, die vragen vaak geld voor next-gen upgrades.
Ik heb beide consoles en als er één ding wat zeker is is dat nextgen upgrades inderdaad op de Xbox allemaal een stuk makkelijker werken dan op de Playstation. :)

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
MRE-Inc schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 00:33:
[...]

[Twitter]
Ja super fijne feature wel *knip* Geen vergelijkingen, zie TW

[ Voor 14% gewijzigd door Sagat op 17-02-2022 11:09 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-11 09:55
justifire schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 18:54:
[...]

Geloof dat King of Fighters XV en Hell Let Loose momenteel de enige echte next-gen games zijn ?
MS flight simulator 2020 ook

• Donstil
  • Niet online
Kaasje123 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 09:47:
[...]

MS flight simulator 2020 ook
MSFS2020 is ook gewoon op de last gen uitgekomen toch?

• Kaasje123
Donstil schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 09:52:
[...]

MSFS2020 is ook gewoon op de last gen uitgekomen toch?
Nee? :)

• Timothy3000
Wel op PC.

The Medium is volgens mij wel echt nextgen exclusive.

• Donstil
  • Niet online
Ooh dan was het PC wat hem niet Next-Gen only maakte, dan was ik daarmee in de war.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-12 19:22

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

kevlar01 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 08:52:
[...]

Dat niet alleen, ook het overzetten van je save file valt onder Smart Delivery. Daar is echt over nagedacht en uitgewerkt tot een QoL feature wat het gamen zoveel makkelijker maakt.

Als je op bovenstaande link klikt, en dan de reacties erbij, dan krijg je een beetje een idee hoe het op de Xbox werkt.
Timothy3000 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 09:32:
[...]

Ik heb beide consoles en als er één ding wat zeker is is dat nextgen upgrades inderdaad op de Xbox allemaal een stuk makkelijker werken dan op de Playstation. :)
Ik heb ze ook allebei staan en beide consoles hebben hun voor- en nadelen. Punt is dat er nog steeds geroepen wordt dat Smart Delivery een marketing termpje is die eigenlijk niks voorstelt. Nu blijkt wel weer dat juist het tegenovergestelde waar is en dat dit nu weer overduidelijk naar voren komt.

XBL: MRE Inc

Elden Ring

Wie haalt hem volgende week? Overigens super goedkoop via Eneba te halen, wel Argentinië.

• Kaasje123
Donstil schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 10:02:
[...]

Ooh dan was het PC wat hem niet Next-Gen only maakte, dan was ik daarmee in de war.
Huh? Sinds wanneer is de pc een onderdeel van de redenatie of een game nextgen is of niet? In pc termen worden er überhaupt nooit dergelijke termen gebezigd. Daar koop je gewoon een nieuwe videokaart als de huidige de game niet meer trekt. Maar als je Flightsim 2020 een beetje fatsoenlijk wil spelen dan kom je toch ook al uit op gelijkwaardige zo niet betere videokaarten die je in de Series S en X ziet zitten.

• Donstil
  • Niet online
Kaasje123 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 10:26:
[...]

Huh? Sinds wanneer is de pc een onderdeel van de redenatie of een game nextgen is of niet? In pc termen worden er überhaupt nooit dergelijke termen gebezigd. Daar koop je gewoon een nieuwe videokaart als de huidige de game niet meer trekt. Maar als je Flightsim 2020 een beetje fatsoenlijk wil spelen dan kom je toch ook al uit op gelijkwaardige zo niet betere videokaarten die je in de Series S en X ziet zitten.
Wat met “Next-Gen only” game bedoelt wordt is een titel die geschreven is om alles uit het Next-Gen console platform te halen en van functies gebruik maakt die niet op de Last-Gen beschikbaar zijn.

[Afbeelding]
Zou zoiets ook werken met een racing wheel en pedalen die voor de PS5 geschikt zijn?
Dus als een soort van Drivehub alternatief.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-12 11:56

[Afbeelding]
Fijn dat je het even post. Zoiets komt mooi van pas bij het spelen op oudere consoles :D

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:28
Rivanov schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 10:52:
[...]

Zou zoiets ook werken met een racing wheel en pedalen die voor de PS5 geschikt zijn?
Nee.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:42
[...]

Drivehub alternatieven zijn er al genoeg, het is meer de software/code erachter die het verschil maakt. Drivehub heeft bijna per stuur/apparaat een hele mapping gemaakt, maar die oudere Xgame coder bijvoorbeeld deed gewoon een 'generic mapping' van je stuur/input naar een virtuele controller. Werkt, maar dat was het (je analoge stuur werd dus 1 op 1 input naar je analoge stick).

(waar ik dus dacht de briljante oplossing te hebben bedacht, je mapt je stuur aan een controller, en geeft bv de trigger-feedback terug in je pedalen.. de eerste racestuur die wheelspin/wheellock op je pedalen zou hebben, maar zelfs weken heen en weer mailen met de jongens van drivehub, was dat simpelweg niet mogelijk).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

SinergyX schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 11:00:
[...]

Drivehub alternatieven zijn er al genoeg, het is meer de software/code erachter die het verschil maakt. Drivehub heeft bijna per stuur/apparaat een hele mapping gemaakt, maar die oudere Xgame coder bijvoorbeeld deed gewoon een 'generic mapping' van je stuur/input naar een virtuele controller. Werkt, maar dat was het (je analoge stuur werd dus 1 op 1 input naar je analoge stick).

(waar ik dus dacht de briljante oplossing te hebben bedacht, je mapt je stuur aan een controller, en geeft bv de trigger-feedback terug in je pedalen.. de eerste racestuur die wheelspin/wheellock op je pedalen zou hebben, maar zelfs weken heen en weer mailen met de jongens van drivehub, was dat simpelweg niet mogelijk).
Zoals? Want heb nog geen alternatief gevonden?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:13
devilsnight schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 10:24:
Elden Ring

Wie haalt hem volgende week? Overigens super goedkoop via Eneba te halen, wel Argentinië.
Heb er zeker wel zin in maar nog zo'n enorme backlog -O-

• Timothy3000
Elden Ring

Als het goed is valt hij volgende week op de mat. Voor iets meer dan €50,- kon ik de fysieke versie niet laten liggen.

Overmorgen Horizon, volgende week Elden Ring.... mooi gamemaandje zo.

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-11 23:59
Elden Ring

Ik, maar op PS5. Als ik al een series X zou hebben zou ik hem daarop gekocht hebben, maar heb een Series S en wil voor die game wel de beste performance.

• Linksquest
  • Laatst online: 23:14
G_Dragon schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 22:31:
@Linksquest ah teleurstellend, hopelijk krijg je meer te horen wanneer je morgen belt.
En het verhaal word nog teleurstellender, en dat zeg ik als Xbox Ambassador dat ik dit wel erg vind. Net nog een keer met Microsoft telefonisch contact opgenomen. Helaas kan Microsoft me nog altijd niet helpen, want die persoon op wiens naam mijn controller staat heeft blijkbaar ook een reparatieverzoek aangevraagd, en zolang die aanmelding open staat, kunnen ze mij niet helpen. Dus mijn advies aan iedereen, koop niet bij de Microsoft Store zelf, want aanmelden voor reparatie (buiten consoles) gaat heel omslachtig en als je net als mij de pech hebt dat iemand anders een verkeerd serie nummer geregistreerd heeft, dan helpen ze je gewoon niet verder.

Ik geef ze tot maandag en dan bel ik 1 laatste keer, en dan nog niet opgelost, dan ga ik wel een andere manier proberen.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Linksquest schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 11:40:
[...]

En het verhaal word nog teleurstellender, en dat zeg ik als Xbox Ambassador dat ik dit wel erg vind. Net nog een keer met Microsoft telefonisch contact opgenomen. Helaas kan Microsoft me nog altijd niet helpen, want die persoon op wiens naam mijn controller staat heeft blijkbaar ook een reparatieverzoek aangevraagd, en zolang die aanmelding open staat, kunnen ze mij niet helpen. Dus mijn advies aan iedereen, koop niet bij de Microsoft Store zelf, want aanmelden voor reparatie (buiten consoles) gaat heel omslachtig en als je net als mij de pech hebt dat iemand anders een verkeerd serie nummer geregistreerd heeft, dan helpen ze je gewoon niet verder.

Ik geef ze tot maandag en dan bel ik 1 laatste keer, en dan nog niet opgelost, dan ga ik wel een andere manier proberen.
Sorry dat ik het zeg maar wat een schande voor zo'n bedrijf!
Ik hoop echt dat het allemaal opgelost word, want dit kan echt niet |:(

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009

[Afbeelding]
Net besteld, betere prijs dan andere dingen. Ik hoop dat het werkt icm mn pc joystick en anders kan ik hem gebruiken voor other console controllers. Thanks for the tip!

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Elden Ring

Heb hem deze week gekocht in de MS Store NL. Ben benieuwd hoe die me gaat bevallen.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Linksquest
G_Dragon schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 11:43:
[...]

Sorry dat ik het zeg maar wat een schande voor zo'n bedrijf!
Ik hoop echt dat het allemaal opgelost word, want dit kan echt niet |:(
Ja inderdaad, ik wacht nu tot maandag en direct na mijn cursus bel ik met de store zelf, en anders de rechts bijstand maar eens bellen. Maar ik zal nooit meer wat in de Xbox Store zelf kopen, voortaan via een bekendere winkel

• Timothy3000
Linksquest schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 11:40:
[...]

Beetje omslachtig misschien maar kunnen ze niet kijken of ze contact met die andere persoon kunnen opnemen om het serienummer te checken en vervolgens dat serienummer te gebruiken om daarmee jou controller aan te melden ter reparatie? Krijgen jullie elkaars gemaakte controller (of een nieuwe) terug.

Klantenservice mag iig imo wel wat meer moeite doen om ervoor te zorgen dat jij een werkende controller krijgt.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:31

On_E

Housemusic

Elden Ring

Nul interesse in, die hele ‘Soulsborne’ hype gaat volledig aan mij voorbij. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Cyberpunk 2077 next-gen patch schijnt uit te zijn?
https://www.androidheadli...de-out-now-whats-new.html
Dat klopt helemaal. Is nu te downloaden.

On_E schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 11:54:
[...]

Zelfde hier. Heeft een grote schare fans, maar de laatste From Software game die ik gespeeld heb was Otogi op de OG Xbox.

• Donstil
  • Niet online
[...]

Haha hier ook, die games maken ze echt niet voor mij.
De setting, de style, de gameplay, de moeilijkheidsgraad, niets spreekt mij aan in die games.

Wat zijn de beste in-game HDR settings voor Cyberpunk?

Maximum brightness heb ik op 800. Als het goed is is dat precies goed voor de C9.

Maar paper White en tone mapping midpoint?

[ Voor 54% gewijzigd door devilsnight op 16-02-2022 12:38 ]

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:16
Elden Ring

Game Mania 25,- als je een van de deelnemende games inlevert.

[ Voor 30% gewijzigd door GlorixJim op 16-02-2022 12:43 ]

• Linksquest
Timothy3000 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 11:51:
[...]

Beetje omslachtig misschien maar kunnen ze niet kijken of ze contact met die andere persoon kunnen opnemen om het serienummer te checken en vervolgens dat serienummer te gebruiken om daarmee jou controller aan te melden ter reparatie? Krijgen jullie elkaars gemaakte controller (of een nieuwe) terug.

Klantenservice mag iig imo wel wat meer moeite doen om ervoor te zorgen dat jij een werkende controller krijgt.
Had ik ze ook al voorgesteld maar antwoord daarop was dat ik moest wachten totdat die reparatie afgerond was, eerder konden ze niks doen. Maar ze gingen wel nog een mail sturen met dat verzoek. Maar daar ben ik nu niet mee geholpen, zoals gezegd zal maar wachten tot maandag en dan bel ik weer, mocht ik eerder wat horen dan laat ik het jullie weten.

Verwijderd

Donstil schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 12:16:
[...]

De setting, de style, de gameplay, de moeilijkheidsgraad, niets spreekt mij aan in die games.
Vooral de gameplay trekt mij niet, veel te traag. Geef mij maar snelle rogue(likes/lites). Heb het graag moeilijk, maar bij alle Souls games (incl. kopieën) voelt alles zo ongelofelijk traag aan.
Elden Ring

Totáál niet mijn genre. Heb er echt helemaal niets mee, met dit soort games. :)

• Timothy3000
Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 12:59:
[...]

Vooral de gameplay trekt mij niet, veel te traag. Geef mij maar snelle rogue(likes/lites). Heb het graag moeilijk, maar bij alle Souls games (incl. kopieën) voelt alles zo ongelofelijk traag aan.
Sekiro en de Nioh games vond ik juist supersnel qua gameplay. Hoop dat Elden Ring wat meer als Sekiro is en wat minder als een Dark Souls.
GlorixJim schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 12:41:
[...]

81 games, holy shit. Ik heb echt maar een handjevol Switch games en een paar Xbox One games.

Ik ga wel even door die pages heen en check of ik iets heb wat geldig is.

• PepieNL
[...]

Nou Brook heeft dus voor elke toepassing een aparte oplossing.
Systemwide controllers wisselen kan dus, er is een playstation en een xbox variant en die werken voor controllers en fightsticks.
Voor shooters hebben ze de Snipe (mouse+ keyboard terwijl het systeem denkt dat je een controller hanteert).
Maar wat ik lees.. kan je dan beter voor een Cronus Zen gaan o.i.d.

Voor racers hebben ze deze : https://www.amazon.nl/Mcb...rter-Switch/dp/B07THWHQXB

Meer info : https://www.brookaccessory.com/detail/88228620/
Geen idee of dat is wat je bedoelt maar duik er eens in zou ik zeggen :)

[ Voor 8% gewijzigd door PepieNL op 16-02-2022 13:26 ]

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:31

On_E

Housemusic

Donstil schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 12:16:
[...]

Precies ja! Letterlijk alles is niks voor mij. :+

Maar blij voor degenen die niet kunnen wachten hoor, ik kijk nu uit naar de console release van Spellforce 3, komt begin maart uit.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• GlorixJim
devilsnight schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 13:16:
[...]

81 games, holy shit. Ik heb echt maar een handjevol Switch games en een paar Xbox One games.

Ik ga wel even door die pages heen en check of ik iets heb wat geldig is.
Ik heb F1 PS5 gekocht voor 11,51. :*)
[...]

Een hype is het natuurlijk niet, die duren meestal geen 13+ jaar :+

Zelf vind ik het op zijn tijd wel leuk, maar het hoeft voor mij niet meteen op release. Ik heb dark souls 1 en 3 wel uitgespeeld, 2 ben ik toen eens in blijven steken dus die wil ik ooit misschien nog wel een nieuwe kans geven.

Sekiro heb ik ook nog niet gespeeld, vind hem eigenlijk wat te duur blijven... Niet omdat de game het niet waard zou zijn maar omdat ik sowieso al om kom in mijn verschillende backlogs. Elden ring zie ik ooit wel eens in een sale... Over 2 jaar of zo misschien eens, misschien een goty versie :+

Gamertag: FinrazielNL

GlorixJim schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 13:30:
[...]

Ik heb F1 PS5 gekocht voor 11,51. :*)
Das helemaal crazy.

Qua de paar Xbox games die ik heb doen geen enkele mee, PS heb ik niet en voor Switch kan ik Astral Chain en Splatoon 2 inruilen. Twee games waar ik sowieso al niks mee doen.

I might do this!

Dit is overigens nieuw van GM dat je zelfs games van een ander platform mag inleveren? Meen me te herinneren dat je voorheen alleen Xbox games kon inleveren als je voor Xbox game ging.

[ Voor 19% gewijzigd door devilsnight op 16-02-2022 13:36 ]

• GlorixJim
GlorixJim schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 12:41:
[...]

ik lees net,
€25 voor de PS5 versie bij inlevering van 1 game uit deze lijst.

• GlorixJim
np

[ Voor 98% gewijzigd door GlorixJim op 16-02-2022 13:53 ]

GlorixJim schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 13:48:
[...]

ik lees net,
€25 voor de PS5 versie bij inlevering van 1 game uit deze lijst.
Ik heb net gecheckt en zie dit

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DqJ4-lSep8onMVk_jlI4Pyz-Fg8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RTufynYKAUU7V8NndpGMNwhM.jpg?f=fotoalbum_large

Ik zou dus van hun eigenlijk 39,98 krijgen voor Astral Chain en Splatoon 2 voor Switch. Het zijn leuke acties, maar als je goed erover nadenkt kun je wellicht een stuk goedkoper uit zijn als je de games zelf zou verkopen en dan de game digitaal of bij een goedkopere zaak.

[ Voor 18% gewijzigd door devilsnight op 16-02-2022 13:56 ]

• GlorixJim
devilsnight schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 13:54:
[...]

Ik heb net gecheckt en zie dit

[Afbeelding]

Ik zou dus van hun eigenlijk 39,98 krijgen voor Astral Chain en Splatoon 2 voor Switch. Het zijn leuke acties, maar als je goed erover nadenkt kun je wellicht een stuk goedkoper uit zijn als je de games zelf zou verkopen en dan de game digitaal of bij een goedkopere zaak.
alleen ps4 en ps5 versie ? Die je kan kopen voor minder. op foto staat playstion
devilsnight schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 14:08:
[...]

Ik begrijp niet precies wat je bedoelt:)
op de foto staat de ps4 en 5 versies, je mag alleen de PlayStation versie kopen met korting.

[ Voor 16% gewijzigd door GlorixJim op 16-02-2022 14:12 ]

GlorixJim schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 14:06:
[...]

alleen ps4 en ps5 versie ? Die je kan kopen voor minder.
Ik begrijp niet precies wat je bedoelt:)

Het geldt ook voor de Xbox versie.

[ Voor 7% gewijzigd door devilsnight op 16-02-2022 14:22 ]

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:50
Linksquest schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 11:51:
[...]

Ja inderdaad, ik wacht nu tot maandag en direct na mijn cursus bel ik met de store zelf, en anders de rechts bijstand maar eens bellen. Maar ik zal nooit meer wat in de Xbox Store zelf kopen, voortaan via een bekendere winkel
Ik heb helaas ook redelijk mindere ervaringen met de nederlandse klantenservice van microsoft.
Het is inmiddels alweer een tijdje terug maar ik heb een email in het engels gestuurd en hierna heeft microsoft contact met mij opgenomen en het naar volledige tevredenheid opgelost.

Gezien ik tijdens het typen van dit bericht niet het beleid van tweakers weer rondom het delen van emailadressen zal ik je deze per pb toesturen.

Ik weet niet goed hoe goed jou engels is, dus daar zou ik je ook wel mee willen helpen. Wanneer het niet top is kun je altijd in de email aangeven dat je met iemand wilt spreken die de nederlandse taal beheert.

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-11 23:59
On_E schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 13:27:
[...]

Precies ja! Letterlijk alles is niks voor mij. :+

Maar blij voor degenen die niet kunnen wachten hoor, ik kijk nu uit naar de console release van Spellforce 3, komt begin maart uit.
Voor mij is het letterlijk bijna een obsessie haha en alles wat jullie niets vinden is voor mij juist fantastisch.

Dat is leuk en interessant aan gaming. Voor iedereen is er wel iets wat je aanspreekt. Ik heb dan bijvoorbeeld weer helemaal niets met dingen als Fifa of COD etc maar snap heel goed dat anderen daar compleet lekker op gaan.
Wom schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 21:25:
[...]

Heb net die tweede campaign uitgespeeld. 3,5 uur voor nodig gehad zie ik. Maar dit is echt een hele vreemde campaign.

spoiler:
Het grootste gedeelte speelt als een generieke shooter. Verhaal moet je vooral via USB sticks die je onderweg vind uitvogelen. Maar opeens is er een plottwist en wordt je een soort van supersoldaat die allerlei abilities heeft (cloacking, double jump) Op het eind blijk je dan opeens de vijand te zijn. Dit na een bossfight die enkel uit CGI bestaat. Snap er niks van.
Goed, duidelijk dat je beter eerst de eerste campaign speelt en daarna pas de tweede. Verhaal technisch snap ik nu tenminste wat er allemaal gebeurd en wat het doel is. Eerste campaign is beter dan de tweede. Veel potentie laten liggen is wel het gevoel wat blijft hangen. 6/10 van mij.

GlorixJim schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 14:06:
[...]

alleen ps4 en ps5 versie ? Die je kan kopen voor minder. op foto staat playstion
[...]

op de foto staat de ps4 en 5 versies, je mag alleen de PlayStation versie kopen met korting.
Oh shit, daar zeg je wat. Wat is dat voor iets raars zeg. Het is een multiplatform game, waarom alleen PS?
Wom schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 16:11:
[...]

Goed, duidelijk dat je beter eerst de eerste campaign speelt en daarna pas de tweede. Verhaal technisch snap ik nu tenminste wat er allemaal gebeurd en wat het doel is. Eerste campaign is beter dan de tweede. Veel potentie laten liggen is wel het gevoel wat blijft hangen. 6/10 van mij.
De eerste is beter dan de tweede? Good lord, dat is niet best dan.

• Donstil
  • Niet online
devilsnight schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 16:12:
[...]

Oh shit, daar zeg je wat. Wat is dat voor iets raars zeg. Het is een multiplatform game, waarom alleen PS?
Hebben ze er misschien te veel van ingekocht ofz?

Verwijderd

justifire schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 21:09:
[...]

Vind de nieuwe Horizon er wel mooi uitzien maar voelt niet echt next-gen, eerder een opgepoetste versie van deel 4 in een ander continent.
Verwacht dat we met S.T.A.L.K.E.R.2 pas echt gaan knallen op next-gen gebied.
Die is wordt ook met de nieuwste unreal engine gemaakt? Het is in ieder geval wel eentje waar ik naar uit kijk. :
Vorige deel nog niet gespeelt, had de hoop dat hij wel op gamepass zou staan, en 2e hands is hij nog best aan de prijs. Bijna nintendo prijzen :P

• Linksquest
Darow schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 14:18:
[...]

Ik heb helaas ook redelijk mindere ervaringen met de nederlandse klantenservice van microsoft.
Het is inmiddels alweer een tijdje terug maar ik heb een email in het engels gestuurd en hierna heeft microsoft contact met mij opgenomen en het naar volledige tevredenheid opgelost.

Gezien ik tijdens het typen van dit bericht niet het beleid van tweakers weer rondom het delen van emailadressen zal ik je deze per pb toesturen.

Ik weet niet goed hoe goed jou engels is, dus daar zou ik je ook wel mee willen helpen. Wanneer het niet top is kun je altijd in de email aangeven dat je met iemand wilt spreken die de nederlandse taal beheert.
Bedankt man, mijn Engels is redelijk goed, ga ik zeker gebruik van maken.

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:04

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

:*)

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:04

Martinspire - PC, PS5, XSX

Donstil schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 16:28:
[...]

Hebben ze er misschien te veel van ingekocht ofz?
Ben er even langs gegaan, was er toch in de buurt en zelf begrijpen ze er ook niets van. Normaal is er dan ook altijd een Xbox versie. Morgen weten ze meer.

• ZuidJ
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 09-11 10:34
weet iemand of die actie dat je voor een euro gold kunt omzetten in ultimate nog steeds werkt?

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:41
ZuidJ schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 18:22:
weet iemand of die actie dat je voor een euro gold kunt omzetten in ultimate nog steeds werkt?
Ja die werkt nog steeds.
Zie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Gamertag: timmie271

PepieNL schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 07:38:
[...]

MK11 en Streets of Rage 4 geprobeerd, geen input lag te bekennen hoor :9
Die processortjes die alles moeten berekenen zijn natuurlijk ook een stukje rapper geworden :*)
Toegegeven, het was maar even want wilde even want cyberpunk..

KOF15 zeker? haha.. ben benieuwd man!
Lang geleden dat er een SNK game gespeeld is hier.. _/-\o_
Heb je toevallig de 2019 Samurai Showdown gespeeld? Is dat wat ?
Was vroeger helemaal lijp van die game(s) op de NeoGeo en zie dat die voor een scherpe prijs te vinden is overal..
Nu met die stick weer in de woonkamer.. :o
Ja Samurai Shodown zeker gespeeld :)
Die heeft trouwens een Series X|S update gehad, draait nu op een heerlijke 4K 120fps op de Series X.
Ik ben meer van de lange combo’s uitvogelen en dat gaat bij SamSho niet lukken, dat is meer een schaakspel met hooguit 4-5 hit combo’s.
Benieuwd naar KoF XV zometeen oOo

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Elden Ring

Staat hier al sinds de aankondiging vorig jaar in de pre-order.
Jammer dat ik daardoor de 6000 punten punch card misloop, maar ben in ieder geval verzekerd van een plekje in de zon \[T]/ :9

justifire schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 18:31:
[...]

Staat hier al sinds de aankondiging vorig jaar in de pre-order.
Jammer dat ik daardoor de 6000 punten punch card misloop, maar ben in ieder geval verzekerd van een plekje in de zon \[T]/ :9
Ja maar die punch card kan alleen in eigen land toch? Dus je betaalt echt de hoofdprijs voor die game dan. 70 euro in de NL store, echt belachelijk.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
justifire schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 21:09:
[...]

Vind de nieuwe Horizon er wel mooi uitzien maar voelt niet echt next-gen, eerder een opgepoetste versie van deel 4 in een ander continent.
Verwacht dat we met S.T.A.L.K.E.R.2 pas echt gaan knallen op next-gen gebied.
Hahaha gast!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:57
Martinspire schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 17:55:
[...]

Hoe hebben die gasten nog steeds budget om DLC uit te brengen :D
Volgens mij is DLC uitbrengen juist zeer lucratief...

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Beakzz
  • Laatst online: 23:20
Rossi46 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 20:21:
[...]

Volgens mij is DLC uitbrengen juist zeer lucratief...
Het is gratis DLC tot nu toe, maar de verkopen nemen na elke update weer toe dus inderdaad lucratief.

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:17
Ik denk ook dat we pas echt kunnen gaan ervaren wat current gen kan als old gen losgelaten wordt. Vanaf het moment dat de eerste AAA games uitkomen die gebruik maken van bijv. een UE5 engine en die niet teruggehouden worden door een One of PS4.
(Neemt niet weg dat Horizon er uiteraard nog mooier uit zal zien dan deel 1)

[ Voor 9% gewijzigd door Steven030 op 16-02-2022 22:43 ]

devilsnight schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 20:07:
[...]

Ja maar die punch card kan alleen in eigen land toch? Dus je betaalt echt de hoofdprijs voor die game dan. 70 euro in de NL store, echt belachelijk.
Want?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Timothy3000
70 euro is en blijft een bizar hoge prijs voor een digitale game imo. Je kan hem fysiek veel goedkoper krijgen. Was logischer geweest als het omgekeerde het geval was. :P

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:36
Timothy3000 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 20:47:
[...]

70 euro is en blijft een bizar hoge prijs voor een digitale game imo. Je kan hem fysiek veel goedkoper krijgen. Was logischer geweest als het omgekeerde het geval was. :P
Klopt, maar geen gedoe met schijfjes is mij ook geld waard.
Steven030 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 20:37:
[...]

Ik denk ook dat we pas echt kunnen gaan ervaren wat current gen kan als old gen losgelaten wordt. Vanaf het moment dat de eerste AAA games uitkomen die gebruik maken van bijv. een UE5 engine en die niet teruggehouden worden door een One of PS4.
(Neemt niet weg dat Horizon er uiteraard nog mooier uit zal zien dan deel 1)
Nogal wiedes, dat was een 360 game... :+

Kunnen we gewoon afspreken dat horizon in dit topic altijd op Forza slaat? Dat is ook wat er bedoeld werd (die andere heeft geen deel 4), en het is ook helemaal niet de bedoeling om het over PlayStation games te hebben.

Gamertag: FinrazielNL

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:35
Al die jaren dat ik niet op heb hoeven staan!
Verklaard wel waarom ik dik geworden ben

Lichtpuntje...

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:41
Finraziel schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 22:17:
[...]

Nogal wiedes, dat was een 360 game... :+
Toch vond ik die er nog best prima uitzien :9

[ Voor 34% gewijzigd door timmie271 op 16-02-2022 22:37 ]

Gamertag: timmie271

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:15
Zo ik kom even mijn gal spugen over Crossfire X campaign:

*knip* Ik denk dat weinigen het met je oneens zijn, en de kwaliteit van dit spel is ver te zoeken. Maar je post is desondanks niet helemaal wat willen zien....inhoud prima, vorm iets netter aub.

Controls: mega clunky en unresponsive, strafen en aimen met de nodige vertraging en schokken

Ai van enemies: ik sta naast een enemy, hij kijkt me aan maar hij besluit op een NPC van mijn team te schieten

Difficulty: staat op hard en ik wandel overal zo doorheen

Graphics: dit is serieus 360 material en dan haalt hij volgens mij niet eens de 30 fps:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HRZZYGVhJOilFMcntv4bh-qq634=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YwceDAsdEB0ML2SjcKAkmNE9.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ElJ3HGgbHzOymXuzTZWDeKImgAY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/egkjqtC8mMUUQ1R6qsex1c2o.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4uOP6h56XX519-MMKxO87dnOgfw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fUsEKZlc59L9PRaJASvSxLFw.png?f=fotoalbum_large

hahahah dit is echt een grote grap!

[ Voor 7% gewijzigd door Sagat op 17-02-2022 11:15 ]

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:43
JDL15 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 23:38:
Zo ik kom even mijn gal spugen over Crossfire X campaign:

What the fuck hebben deze crackheads gerookt om dit te releasen!

Controls: mega clunky en unresponsive, strafen en aimen met de nodige vertraging en schokken

Ai van enemies: ik sta naast een enemy, hij kijkt me aan maar hij besluit op een NPC van mijn team te schieten

Difficulty: staat op hard en ik wandel overal zo doorheen

Graphics: dit is serieus 360 material en dan haalt hij volgens mij niet eens de 30 fps:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Holy f*ck, hahahah dit is echt een grote grap!
IGN gaf de singleplayer een 3 en de multiplayer een 3. Zie je ook niet vaak op die site.

• Linksquest
Darow schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 14:18:
[...]

Ik heb de mail net verstuurd, dus nu maar even afwachten.

Verwijderd

Timothy3000 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 20:47:
[...]

En dan te bedenken dat toen de industrie over digitale downloads begon te praten, de gamer kreeg te horen dat een voordeel zou zijn dat games goedkoper kunnen zijn dan fysiek.

• Timothy3000
Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 09:45:
[...]
En dan te bedenken dat toen de industrie over digitale downloads begon te praten, de gamer kreeg te horen dat een voordeel zou zijn dat games goedkoper kunnen zijn dan fysiek.
Met alle kosten die weg zouden vallen had ik dat toentertijd ook echt wel verwacht. Bij Nintendo is het trouwens wel echt zo; Daar kun je door middel van vouchers twee games met korting kopen. Dan betaal je 50 euro per game digitaal.

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Gisteren met Cyberpunk begonnen en na 3 uur besloten de game te kopen, voor alle updates hem nooit gespeeld dus kan het niet vergelijken maar nu speelt het fijn en ziet het er gaaf uit, kan iedereen aanraden om zeker die trial te spelen.

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Homeland schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 10:11:
Gisteren met Cyberpunk begonnen en na 3 uur besloten de game te kopen, voor alle updates hem nooit gespeeld dus kan het niet vergelijken maar nu speelt het fijn en ziet het er gaaf uit, kan iedereen aanraden om zeker die trial te spelen.
Voor de Series X gebruikers is er weinig veranderd denk ik. Heb hem met patch 1.2 uitgespeeld en dat speelde al best goed. Wel wat bugs af en toe, maar niet storend. Gisteren opnieuw gespeeld, maar grafisch vind ik het niet echt een update en speel sowieso het liefst met performance mode aan.

Vind het een prachtige game trouwens, ook al is hij niet perfect!

Tomorrow is not today!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-11 22:46
Ok thx, ik zal het eens gaan proberen :)

Verwijderd

Hier ook gister voor het eerst in Cyberpunk gedoken door de demo, denk dat ik er nu een uur of 2/3 in heb zitten. Vermaak me er goed mee en het ziet er op momenten mooi uit maar ik weet gewoon nog niet wat het echt gaat bieden. Vraag me af of dat ik daar achter ga komen binnen die 5 uur.
We gaan het zien. :)

• Timothy3000
Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 11:42:
[...]

Hier ook gister voor het eerst in Cyberpunk gedoken door de demo, denk dat ik er nu een uur of 2/3 in heb zitten. Vermaak me er goed mee en het ziet er op momenten mooi uit maar ik weet gewoon nog niet wat het echt gaat bieden. Vraag me af of dat ik daar achter ga komen binnen die 5 uur.
We gaan het zien. :)
De eerste paar uur geven imo best een goede weergave van de volledige game. Uiteindelijk wordt het allemaal nog wat opener en krijg je meer side en main quests.

Als je die eerste paar uur leuk vindt en het smaakt naar meer zou ik de game gewoon kopen. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Timothy3000 op 17-02-2022 12:09 ]

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:57
giantgiantus schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 06:24:
[...]

IGN gaf de singleplayer een 3 en de multiplayer een 3. Zie je ook niet vaak op die site.
Zullen ze bij Xbox blij mee zijn, met zo'n 'exclusive'... :F Hier zijn een paar zaken vreselijk misgegaan.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Verwijderd

Timothy3000 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 12:09:
[...]

De eerste paar uur geven imo best een goede weergave van de volledige game. Uiteindelijk wordt het allemaal nog wat opener en krijg je meer side en main quests.

Als je die eerste paar uur leuk vindt en het smaakt naar meer zou ik de game gewoon kopen. :)
Dat klinkt goed want het bevalt me wel. :)
Wat ik wel wat veel vind zijn die telefoontjes en al die text berichten want ik wil de boel rustig ontdekken. :P
Nog maar even opzoeken hoe hier allemaal het beste mee om te gaan.
Mocht ik de game aanschaffen ga ik sws opnieuw beginnen en iedere hoekje uitpluizen en goed het verhaal volgen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2022 12:19 ]

• Timothy3000
Ja, dat was ook mijn grootste minpunt. Had wel gelezen dat je ze nu kunt wegdrukken, klopt dat?

Verwijderd

Ik zag dat je er niet op in hoeft te gaan maar het blijft dan wel knagen wanneer je iemand bent die graag een game helemaal uitwoont. >:)

• Timothy3000
Ja snap ik! De quests verschijnen wel gewoon in je log. Ik vond het soms gigantisch overweldigend haha.

• Elias2020
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 01-12 16:36

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

Weet iemand of Atmos en DTS werkt in Cyberpunk?

Ik ben sinds kort over op een Sonos 5.1 systeem (receiver had lipsync issues) icm LG C9, dus ik ben wel benieuwd of het überhaupt werkt en toegevoegde waarde heeft ivm uncompressed 7.1. Lijkt me tof eens te ervaren. Bij Blu-ray films gaat het nu wel goed met geluid doorgeven in ieder geval.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:17
Sydney08 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 11:02:
[...]

Voor de Series X gebruikers is er weinig veranderd denk ik. Heb hem met patch 1.2 uitgespeeld en dat speelde al best goed. Wel wat bugs af en toe, maar niet storend. Gisteren opnieuw gespeeld, maar grafisch vind ik het niet echt een update en speel sowieso het liefst met performance mode aan.

Vind het een prachtige game trouwens, ook al is hij niet perfect!
Er is heeeel veel veranderd qua npc ai (en politie dus ook), rijden en drukte. En daarnaast nog veel qol tweaks enzo

• PepieNL
Sydney08 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 11:02:
[...]
grafisch vind ik het niet echt een update en speel sowieso het liefst met performance mode aan.
Sorry maar.. de resolutie in performance mode is bijna verdubbeld.. :+
Los van de betere lightning, reflecties, etc.

[ Voor 9% gewijzigd door PepieNL op 17-02-2022 12:35 ]

• MPC60
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-10 15:27

MPC60

Game on

Iemand tips voor multiplayer games? Een MMORPG is er sowieso niet volgens mij op die gratis meuk zoals neverwinter na.

Xbox: SendexNL

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:51

Vagax

Hehe

MPC60 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 12:48:
Iemand tips voor multiplayer games? Een MMORPG is er sowieso niet volgens mij op die gratis meuk zoals neverwinter na.
Misschien sandbox games zoals Conan Exiles of ARK? Vond zelf Conan erg leuk
Pagina: 1 ... 317 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord