• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:28
Donstil schreef op maandag 14 februari 2022 @ 22:09:
[...]

Hij was/is €24,99 bij bol (en had nog een bon van €5,- uit select voordeel)
Dan heb je hem voor 24,99 gekocht. :+

Ik ook overigens. Geinig dat er allerlei rotzooi het hoesje zit.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Exactor it schreef op maandag 14 februari 2022 @ 22:23:
[...]

Dan heb je hem voor 24,99 gekocht. :+

Ik ook overigens. Geinig dat er allerlei rotzooi het hoesje zit.
Had hem liever digitaal gewild overigens. Vond die schijven wisselen bij de eerste en enige keer al irritant.

Alleen hij was in Brazilië duurder en had die €5,- select punten dus toch maar gedaan. Heb ik gelijk mijn “Nederlandse aankoop” weer afgetikt voor dit jaar :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 22:46
Als cyberpunk op game pass komt ga ik helemaal los in positieve zin. Dan zet ik the outer worlds toch wel even een tijd lang opzij hoor.

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:04
Heb hier nog een gratis disk van CyberPunk voor de Ps5.

Bij release gekocht en daarna via CD Projekt Red geld terug geclaimd. Maar tot op heden hebben ze de disk niet terug gevraagd..

Na het geld terug claimen cyberpunk niet meer gespeeld dus heb er ook geen misbruik van gemaakt :p

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:04
Die publisher heeft teveel geld op die game verloren om hem nu al in gamepass te sturen. Wel denk ik dat ie korting krijgt maar niet meer dan dat. En eigenlijk vond ik de game met Xbox one graphics al prima te spelen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Exactor it
schumi1986 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 22:55:
Heb hier nog een gratis disk van CyberPunk voor de Ps5.

Bij release gekocht en daarna via CD Projekt Red geld terug geclaimd. Maar tot op heden hebben ze de disk niet terug gevraagd..

Na het geld terug claimen cyberpunk niet meer gespeeld dus heb er ook geen misbruik van gemaakt :p
Zie je wel de plannen voor release van de One hadden gewoon gekund!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:57
Martinspire schreef op maandag 14 februari 2022 @ 23:05:
[...]

Die publisher heeft teveel geld op die game verloren om hem nu al in gamepass te sturen. Wel denk ik dat ie korting krijgt maar niet meer dan dat. En eigenlijk vond ik de game met Xbox one graphics al prima te spelen.
Hmmm, je kunt het toch ook anders bekijken? Met toevoeging aan GP heeft CDPR enige zekerheid mbt extra opbrengtst rondom CP (geen idee hoe dat afgesproken wordt overigens. Vaste prijs direct bij toeging aan GP? Vaste prijs verdeelt over periode in GP? Combinatie tussen vaste prijs en 'user usage'? etc-etc).

Er was natuurlijk altijd al een duidelijke link tussen CP en Xbox (zie bijvoorbeeld de CP Xbox One X console) die door het fiasco rondom de launch nooit echt lekker uit de verf is gekomen. Dus toevoeging aan GP zou een prachtig moment zijn om alsnog het momentum te creëren B)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:17
Martinspire schreef op maandag 14 februari 2022 @ 23:05:
[...]

Volgens mij is cyberpunk financieel niet zo slecht gelopen als jij denkt

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11:32
Rossi46 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 23:25:
[...]

Hmmm, je kunt het toch ook anders bekijken? Met toevoeging aan GP heeft CDPR enige zekerheid mbt extra opbrengtst rondom CP (geen idee hoe dat afgesproken wordt overigens. Vaste prijs direct bij toeging aan GP? Vaste prijs verdeelt over periode in GP? Combinatie tussen vaste prijs en 'user usage'? etc-etc).

Er was natuurlijk altijd al een duidelijke link tussen CP en Xbox (zie bijvoorbeeld de CP Xbox One X console) die door het fiasco rondom de launch nooit echt lekker uit de verf is gekomen. Dus toevoeging aan GP zou een prachtig moment zijn om alsnog het momentum te creëren B)
Hmm goeie.. Was het niet Microsoft die zijn koffers pakte en met wat devs vertrok naar Polen om weer wat beweging in de stront te krijgen na de zoveelste delay?
Er staat me ook nog goed bij dat ze cdpr hielpen met de nieuwe devkit.
Mede hierdoor verwachtte iedereen en zijn moeder ook wel dat het, mede door volle RDNA2 support vanuit diezelfde devkit dat CP2077 een goeie streep voor zou moeten hebben.
Dus nu het eindelijk zover is.. Ben ik erg benieuwd hiernaar.

Ok, ben ik toch alweer hyped.. |:(

[ Voor 10% gewijzigd door PepieNL op 15-02-2022 08:16 ]

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

418O2 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 23:26:
[...]

Volgens mij is cyberpunk financieel niet zo slecht gelopen als jij denkt
Inderdaad, er zijn alsnog miljoenen van verkocht. Blijkbaar rond de 14 miljoen (en dat zijn cijfers van eind 2020). Dus wellicht meer.
De schade is meer aan het imago geweest.

Ik vond de Xbox One versie ook goed draaien op de Series X, in elk geval een stuk vloeiender dan op de One (logisch). De stad zelf voelt wel wat dood, vooral weinig omgevingsgeluid. Je loopt door een immense stad en de ambiance is juist dat je door een spookstad loopt ofzo. Hopelijk zijn er een hoop dingen verbeterd, dan wil ik wel een nieuwe poging doen.
PepieNL schreef op maandag 14 februari 2022 @ 20:44:
Nog geloofwaardiger dan roddels op Twitter, icoontje is alvast aangepast!

[Afbeelding]
Oeh hier zat ik op te wachten, ben benieuwd naar de lange lijst met verbeteringen bij de current-gen uitvoering!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Rossi46 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 23:25:
(geen idee hoe dat afgesproken wordt overigens. Vaste prijs direct bij toeging aan GP? Vaste prijs verdeelt over periode in GP? Combinatie tussen vaste prijs en 'user usage'? etc-etc).
Ik meen dat Phil ergens een keer gezegd heeft dat er geen one size fits all contract is voor gamepass maar dat dit in overleg gebeurt omdat sommige partijen bijvoorbeeld liever 1 bedrag vooraf willen en sommige juist niet.

Gamertag: FinrazielNL

Donstil schreef op maandag 14 februari 2022 @ 20:55:
[...]

Morgen ook een stream op Twitch, dus lijkt er wel op.
Weet je toevallig ook hoelaat deze stream is? :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• sacramento
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-02-2023
G_Dragon schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 08:39:
[...]

Weet je toevallig ook hoelaat deze stream is? :)
volgens Youtube gepland 15 februari 16:00 :)
sacramento schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 08:42:
[...]

volgens Youtube gepland 15 februari 16:00 :)
Oke bedankt :) dan ga ik hem helaas missen door werk, lees alles wel even als ik thuis ben.

• Exactor it
Nog even een thumbs up van mij voor Disco Elysium. Hij lijkt wat onder de radar gevlogen te zijn maar het is echt een heel strak spel. De verhaallijnen lopen mooi in elkaar over en zijn steeds sluiten. Ze hebben een top wereld neergezet wat dat betreft. Het is wel veel tekst (alles is ingesproken met telkens een andere stem acteur) en er is nul actie.

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21:59
Exactor it schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 09:29:
Nog even een thumbs up van mij voor Disco Elysium. Hij lijkt wat onder de radar gevlogen te zijn maar het is echt een heel strak spel. De verhaallijnen lopen mooi in elkaar over en zijn steeds sluiten. Ze hebben een top wereld neergezet wat dat betreft. Het is wel veel tekst (alles is ingesproken met telkens een andere stem acteur) en er is nul actie.
+1! 1 van de beste RPG's die ik ooit gespeeld heb. Wat een fantastische game was dat. Nu al zin in een tweede playthrough.

• Exactor it
Timothy3000 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 10:13:
[...]

+1! 1 van de beste RPG's die ik ooit gespeeld heb. Wat een fantastische game was dat. Nu al zin in een tweede playthrough.
Ik ben heel dicht op het einde denk ik
spoiler:
bekentenis op het eiland is op zak en shootout voor het hotel ook
. Even kijken of ik direct doorga met tweede run of toch CyberPunk eerst even check als deze idd binnenkort gepacht wordt. Keuzes keuzes.

• Timothy3000
Zou dan eerst Cyberpunk proberen. Dan kun je Elysium weer helemaal fris in.

Moet je wel waarschuwen dat na het fantastische schrijfwerk van Elysium je niet al teveel van de dialogen en keuzemogelijkheden in Cyberpunk moet verwachten. Toffe game, maar haalt het op RPG-gebied imo echt bij verre niet bij Disco Elysium.

• Exactor it
Timothy3000 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 10:39:
Zou dan eerst Cyberpunk proberen. Dan kun je Elysium weer helemaal fris in.

Moet je wel waarschuwen dat na het fantastische schrijfwerk van Elysium je niet al teveel van de dialogen en keuzemogelijkheden in Cyberpunk moet verwachten. Toffe game, maar haalt het op RPG-gebied imo echt bij verre niet bij Disco Elysium.
Het is ook een uitzondering dat ik geniet van verhalen in games. Meestal zijn ze wat magertjes. Uitschieters voor mij zijn Mass Effect 1 en 2, Hades en Edith Finch. Meestal skip na een paar uur/levels alle cutscenes. :) Maar dank voor de waarschuwing. Dan ga ik voor gameplay en sfeer in CP. (y)
Exactor it schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 10:45:
[...]

Het is ook een uitzondering dat ik geniet van verhalen in games. Meestal zijn ze wat magertjes. Uitschieters voor mij zijn Mass Effect 1 en 2, Hades en Edith Finch. Meestal skip na een paar uur/levels alle cutscenes. :) Maar dank voor de waarschuwing. Dan ga ik voor gameplay en sfeer in CP. (y)
Juist de sfeer en gameplay waren vrij magertjes toen ik CP probeerde. Echt 0 sfeer en een inventory systeem die na een paar encounters al volledig onoverzichtelijk was door de 100 wapens die je kreeg... Too much is too much. Toen maar na een uur of 2 mijn aankoop gerefund. Ben benieuwd wat ze nu gaan presenteren en of het mij over kan halen om het toch nog een keer te proberen, want heb wel genoten van The Witcher serie.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Timothy3000
uchiha tijntje schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 10:51:
[...]

Juist de sfeer en gameplay waren vrij magertjes toen ik CP probeerde. Echt 0 sfeer en een inventory systeem die na een paar encounters al volledig onoverzichtelijk was door de 100 wapens die je kreeg... Too much is too much. Toen maar na een uur of 2 mijn aankoop gerefund. Ben benieuwd wat ze nu gaan presenteren en of het mij over kan halen om het toch nog een keer te proberen, want heb wel genoten van The Witcher serie.
Ik vond de sfeer in Cyberpunk ook niet fantastisch maar na 2 uur spelen ben je amper de prologue uit. :P
Het duurt een paar uur voordat de wereld echt opent en een stuk sfeervoller wordt.
Timothy3000 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 11:35:
[...]

Ik vond de sfeer in Cyberpunk ook niet fantastisch maar na 2 uur spelen ben je amper de prologue uit. :P
Het duurt een paar uur voordat de wereld echt opent en een stuk sfeervoller wordt.
Heb even op TA gekeken, maar heb er 6 uur in gestoken. Als een prologue van een dergelijke game mij verder niet kan pakken (zowel niet qua sfeer als gameplay) vraag ik mij af waarom ik verder zou spelen. En mede gelet op al die negatieve berichten die om die launch er waren heeft mij toen besloten om een refund te vragen.

Zelfs voor mij als achievement hunter was het onvoldoende om door te gaan. Dus nu heb ik 10GS in die game :P

Wat ik niet fijn vond aan de gameplay was dat ik echt in die paar uur al teveel verschillende verschillende manieren kreeg om te spelen voor zowel de guns, melee en speciale krachten, zonder dat een van die drie nu echt lekker speelde. Het was teveel en daardoor te mediocre, terwijl the Witcher 3 vrij simpel was qua gameplay en ik hem daardoor wel een stuk lekkerder vond spelen. Heb met games altijd het gevoel dat bigger en more mij juist minder trekt. Doe mij maar lean and mean.

• voog
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:54
Nu de kans groot is dat de Cyberpunk next-gen update gelaunched wordt, hoop ik dat die voor The Witcher ook niet lang op zich laat wachten. GOTY versie maar ff aangeschaft voor 9,99 nu die in de aanbieding is aangezien ik hem op de PS4 had uitgespeeld, maar de DLC nog had gelaten voor wat het is.

• Timothy3000
uchiha tijntje schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 12:00:
[...]

Heb even op TA gekeken, maar heb er 6 uur in gestoken. Als een prologue van een dergelijke game mij verder niet kan pakken (zowel niet qua sfeer als gameplay) vraag ik mij af waarom ik verder zou spelen. En mede gelet op al die negatieve berichten die om die launch er waren heeft mij toen besloten om een refund te vragen.

Zelfs voor mij als achievement hunter was het onvoldoende om door te gaan. Dus nu heb ik 10GS in die game :P

Wat ik niet fijn vond aan de gameplay was dat ik echt in die paar uur al teveel verschillende verschillende manieren kreeg om te spelen voor zowel de guns, melee en speciale krachten, zonder dat een van die drie nu echt lekker speelde. Het was teveel en daardoor te mediocre, terwijl the Witcher 3 vrij simpel was qua gameplay en ik hem daardoor wel een stuk lekkerder vond spelen. Heb met games altijd het gevoel dat bigger en more mij juist minder trekt. Doe mij maar lean and mean.
Ja, eens hoor. Ben zelf ook groot fan van The Witcher en vond Cyberpunk wel oké, maar meer ook niet. Die game had echt wel een paar jaar extra development tijd verdient (en nodig gehad). Heb daarom ook niet al te hoge verwachtingen van de nieuwe versies.

• Steven030
  • Registratie: December 2012
@devilsnight Je kan nu wel Operation Catalyst downloaden vanuit het menu in CrossfireX

• Sjalabert
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:52
Steven030 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 12:30:
@devilsnight Je kan nu wel Operation Catalyst downloaden vanuit het menu in CrossfireX
Heb hem mij ook aangeschaft voor die € 26,-. Tering jantje wat een lekkere shooter. (die campaign dan). Echte aanrader.

Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf!

Sjalabert schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 13:35:
[...]

Heb hem mij ook aangeschaft voor die € 26,-. Tering jantje wat een lekkere shooter. (die campaign dan). Echte aanrader.
Haha, grappig. Net een review van IGN gezien waar ze een 3 gaven. Leuk dat er over smaak niet te twisten valt :P

(Heb de game zelf niet gespeeld dus heb geen persoonlijk oordeel over de game)

[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-02-2022 13:48 ]

• Sjalabert
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:52
uchiha tijntje schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 13:37:
[...]

Haha, grappig. Net een review van IGN gezien waar ze een 3 gaven. Leuk dat er over smaak niet te twisten valt :P
Weet je,

Ik speel dagelijks apex (41j jong) en dat is mijn dagelijkse portie ontspanning (stoor me steeds meer aan de kiddies). Nadat ik cyberpunk heb gespeeld (2 uurtjes en echt met smacht wacht op de nexgen) dacht ik "weet je, Die 10 biertjes aan dit spel spenderen kan geen kwaad".

Voor mij is het een voldoende geen dikke 8 maar een magere 7. Ooit begonnen op een MSX ;)

Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:14
[...]

Ik heb games meegemaakt die van IGN een hoog cijfer kregen, maar waar ik niks aan vond, of een game die ik geweldig vond en van IGN een super laag cijfer, maak liever een eigen indruk.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Linksquest schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 13:43:
[...]

Ik heb games meegemaakt die van IGN een hoog cijfer kregen, maar waar ik niks aan vond, of een game die ik geweldig vond en van IGN een super laag cijfer, maak liever een eigen indruk.
Zeker weten! :) Helemaal met je eens. Reviews blijven subjectief.

Sjalabert schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 13:43:
[...]

Weet je,

Ik speel dagelijks apex (41j jong) en dat is mijn dagelijkse portie ontspanning (stoor me steeds meer aan de kiddies). Nadat ik cyberpunk heb gespeeld (2 uurtjes en echt met smacht wacht op de nexgen) dacht ik "weet je, Die 10 biertjes aan dit spel spenderen kan geen kwaad".

Voor mij is het een voldoende geen dikke 8 maar een magere 7. Ooit begonnen op een MSX ;)
Recht toe, recht aan inderdaad. Vind de cutscenes overigens bovengemiddeld goed eigenlijk. Heb tussen de middag twee potjes multiplayer gedaan en krijg er wel het counterstrike gevoel van eigenlijk. Denk dat de doelgroep het een beetje van die nostalgie moet hebben :+ Na de update van vandaag speelt het ook echt wel anders. Richten gaat al stuk beter, wel handig bij een shooter :P

[ Voor 6% gewijzigd door Wom op 15-02-2022 13:54 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

uchiha tijntje schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 13:47:
[...]

Zeker weten! :) Helemaal met je eens. Reviews blijven subjectief.
Daarom dat het zo leuk is om hier te lezen wat de ervaringen zijn. Je ontdekt meer en je kunt vaak beter plaatsen of een game iets voor jou is. Al is de noodzaak met Game Pass wel iets veranderd natuurlijk.

Op Twitter zweven deze screenshots rond van de Russische en een Aziatische Store, waarbij Game Pass genoemd wordt bij Cyberpunk. Grote en dikke korrel zout is nodig, want geen idee hoe echt dit is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SOibrJfZ83K6NTQN_aoDsAsONEw=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/nBBsX0Mk2x4loQJ35YqZ2K3v.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qGTxj4SYqBC86J2AHmJiXa0eNMk=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/XAaps9aCA518Rm6LhkqG0Gdo.png?f=fotoalbum_tile

// edit: Lijkt er op dat je 5 uur kunt spelen via Game Pass. Soort van veredelde demo dus. Maar lang genoeg om te zien hoe het draait en of de nieuwe patch de moeite is.

[ Voor 8% gewijzigd door Wom op 15-02-2022 13:56 ]

• Timothy3000
Bij mij (heb hem vorig jaar op PS5 gespeeld, PS4 versie) draaide de game de eerste paar uur redelijk stabiel. Pas na de proloog (die duurt een paar uur, afhankelijk van wat je allemaal doet) opent de wereld en begon de game als een tierelier te crashen. Kon geen uur spelen zonder dat er een error voorbij kwam en ik terug naar het dashboard werd geslingerd.

Puur een persoonlijke anekdote natuurlijk maar die paar uur die je misschien via GP kunt spelen zijn dus niet per definitie een goede weergave van hoe de game draait.

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-12 21:10

L0g0ff

omg

[...]

(Heb de game zelf niet gespeeld dus heb geen persoonlijk oordeel over de game)
2 weken terug disco elysium omdat IGN een 10 had gegeven. Ik vond hem echt veel te saai. Ik heb er nu zo'n 5 uur in zitten maar die gaat markplaats op.

Dus idd over smaak valt niet te twisten ;)

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h6M2Ox58pS2K_6R2lwLSN09KI3A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EXTbjWHdvvcEvsuez9eS7HXw.png?f=fotoalbum_large
Is niet per se via GamePass zo te zien?

• Timothy3000
L0g0ff schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 14:10:
[...]

2 weken terug disco elysium omdat IGN een 10 had gegeven. Ik vond hem echt veel te saai. Ik heb er nu zo'n 5 uur in zitten maar die gaat markplaats op.

Dus idd over smaak valt niet te twisten ;)
Wat vond je saai aan Disco Elysium? Sprak het verhaal je niet aan?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:57
Wom schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 13:50:
Op Twitter zweven deze screenshots rond van de Russische en een Aziatische Store, waarbij Game Pass genoemd wordt bij Cyberpunk. Grote en dikke korrel zout is nodig, want geen idee hoe echt dit is.

[Afbeelding][Afbeelding]

// edit: Lijkt er op dat je 5 uur kunt spelen via Game Pass. Soort van veredelde demo dus. Maar lang genoeg om te zien hoe het draait en of de nieuwe patch de moeite is.
Hmmppf, tsja, beter dan niets natuurlijk, maar geen echte GP titel dus.

Zou overigens wel heel suf zijn. Vroeger was een demo heel normaal (nostalgie mensen!). Nu zie je ze amper meer en in dit geval moet zelfs een abonnement hebben om een demo te kunnen spelen :X

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-12 21:10

L0g0ff

omg

Timothy3000 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 14:10:
[...]

Wat vond je saai aan Disco Elysium? Sprak het verhaal je niet aan?
Het verhaal sprak me zeker aan maar veel te veel geouwehoer.

Point en Click vind ik leuk, de settings vond ik leuk gedaan maar die gesprekken duurde me echt veel te lang.

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

• Timothy3000
Ja, dan is het niet de game voor jou inderdaad. Disco Elysium draait echt volledig om die gesprekken. Ik vond ze echt waanzinnig goed geschreven.

• Thom2289
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-12 13:35
Wom schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 14:10:
[Afbeelding]
Is niet per se via GamePass zo te zien?
Nergens staat GamePass vermeld, dus die 5 uur is voor iedereen?

• Timothy3000
Net gecheckt: Staat op dit moment nog niet in de Store of op GP.

[ Voor 33% gewijzigd door Timothy3000 op 15-02-2022 14:17 ]

[Twitter: https://twitter.com/tomwarren/status/1493571825938407430]

[Twitter: https://twitter.com/tomwarren/status/1493574844801339397]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

L0g0ff schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 14:12:
[...]

Het verhaal sprak me zeker aan maar veel te veel geouwehoer.

Point en Click vind ik leuk, de settings vond ik leuk gedaan maar die gesprekken duurde me echt veel te lang.
Toevallig net een SwitchUp sale video gekeken waar die gast de game helemaal de hemel in prees en aangaf dat er misschien één persoon zou zijn die de game niet leuk zou vinden... Nou, daar ben je dan :+

Geen idee over de game verder overigens, heb hem niet gespeeld. Ik hoor veel dat hij zo goed zou zijn dus een deel van mij wil hem graag proberen, maar de presentatie van de game spreekt me echt weer helemaal niet aan. Dat hoeft niks te zeggen, dat had ik bv ook bij children of Morta die ik vervolgens zo geweldig vond dat ik hem later ook nog een keer in de sale voor de switch gekocht heb... Maar het maakt dat ik me dan toch ergens overheen moet zetten om het te proberen.

Gamertag: FinrazielNL

Verwijderd

Een demo is in ieder geval beter dan niets, ik weet namelijk nog steeds niet hoe de game mij gaat bevallen en blind ga ik het zeker niet kopen.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-12 19:22

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Cyberpunk nu ook met korting: 34,99€

https://www.xbox.com/nl-N...unce_soc_omc_xbo_tw_photo

XBL: MRE Inc

• 418O2
Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 14:50:
Een demo is in ieder geval beter dan niets, ik weet namelijk nog steeds niet hoe de game mij gaat bevallen en blind ga ik het zeker niet kopen.
Er zijn een miljoen reviews en before-you-buy vids.

Het is een actie adventure met rpg elementen en een tof verhaal.
Hotshot Racing voor 4 euro is ook wel een toffe titel. Als je vroeger Ridge Racer leuk vond is dat een mooie moderne interpretatie.

Verwijderd

418O2 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 14:58:
[...]

Dat is nog steeds anders dan zelf spelen. De feel van de controls, framepacing, en de pace van de game zelf zijn toch dingen die je zelf moet meemaken.

• joenja
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-11 09:34
nice, gisteren mijn Xbox series X binnen, had Cyberpunk disks al liggen voor de One maar nooit gespeeld. Straks maar geinstalleerd op de X, nu lees ik hier dat er dus een next-gen patch is/komt! Tijdens installatie een patch van 40gb binnengehaald, maar of ie dan nu al 'next-gen' is? Ik zal eens in het update lijstje kijken...

• 418O2
joenja schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 15:08:
nice, gisteren mijn Xbox series X binnen, had Cyberpunk disks al liggen voor de One maar nooit gespeeld. Straks maar geinstalleerd op de X, nu lees ik hier dat er dus een next-gen patch is/komt! Tijdens installatie een patch van 40gb binnengehaald, maar of ie dan nu al 'next-gen' is? Ik zal eens in het update lijstje kijken...
Dat is hij zeker niet :)

• joenja
  • Laatst online: 30-11 09:34
Ah, ik lees nu idd de aankondiging bij Twitch later vandaag... :)

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-12 19:22

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Wom schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 15:03:
[...]

Hotshot Racing voor 4 euro is ook wel een toffe titel. Als je vroeger Ridge Racer leuk vond is dat een mooie moderne interpretatie.
Zit die niet meer in Game Pass dan ? Had ik volgens mij eens via GamePass gespeeld.

Overigens kun je toch zien of een game Series X|S is door op de tegel te klikken en dan die informatie optie te kiezen. Dan zie je toch ergens GenX staan wat overeenkomt met de vorige of huidige generatie ? Iets met oa Durango etc. Weet het niet meer precies....

XBL: MRE Inc

MRE-Inc schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 15:16:
[...]

Zit die niet meer in Game Pass dan ? Had ik volgens mij eens via GamePass gespeeld.

Overigens kun je toch zien of een game Series X|S is door op de tegel te klikken en dan die informatie optie te kiezen. Dan zie je toch ergens GenX staan wat overeenkomt met de vorige of huidige generatie ? Iets met oa Durango etc. Weet het niet meer precies....
Is afgelopen september er uit gegaan. Deze aanbieding is overigens inclusief de Big Boss DLC, daar zit nieuwe game modus in en een aantal nieuwe tracks.

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-12 13:48
Wom schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 15:03:
[...]

Doet me meer denken aan Sega virtua racing. Vele guldens in de automatenhal verspeeld aan deze game.

• Timothy3000
418O2 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 14:58:
[...]

Dat laatste is ook vrij subjectief. :P Het heeft toffe momenten maar over het algemeen was het niet heel bijzonder imo. Had daar meer van verwacht.

[ Voor 16% gewijzigd door Timothy3000 op 15-02-2022 15:26 ]

• Donstil
  • Niet online
Ik koop Cyberpunk toch liever digitaal, heb een disc versie liggen maar vind dat toch maar onhandig.
Ben mede daarom dus wel benieuwd of hij nou idd naar GamePass komt.

[ Voor 63% gewijzigd door Donstil op 15-02-2022 15:44 ]

Afbeeldingslocatie: https://i1.wp.com/news.xbox.com/en-us/wp-content/uploads/sites/2/2022/02/US_Coming-Soon_2.15.2022.jpg?w=1200&ssl=1

• Donstil
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iV-jWkjxkbPfa7L_JQdICXmDZUQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NmbUaWEsXCJKtRxer1fIZ6yC.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W6Yg0dZLOY9--et6Tt49zxmt4lQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cY7VvCSXTOhQzH8CHYr5k4bS.jpg?f=fotoalbum_large

Als vervanging van de Elite V2 toch maar een Studio controller genomen. Eigenlijk voornamelijk vanwege de extra rubberen grip die nu te selecteren is.

Ik durfde geen hele extreme kleurstelling te nemen dus ben voor een veilige 🐼 gegaan.

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 15-02-2022 16:11 ]

• Donstil
  • Niet online
Mm “Als je meer next-gen beelden wilt zien kan je naar ons YouTube kanaal gaan”

Dat voelt niet echt als “het komt na deze stream beschikbaar”

Donstil schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 16:12:
Mm “Als je meer next-gen beelden wilt zien kan je naar ons YouTube kanaal gaan”

Dat voelt niet echt als “het komt na deze stream beschikbaar”

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12 11:40

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

Ook in die video geen "now available" of iets dergelijks ;)

XBox Series X: BloodyB2121

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:50
Ik ben momenteel een 97GB tellende cyberpunk aan het downloaden. Voorheen was hij 57 GB groot.

• dubbeldekkert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-12 20:56
Op Series X nog niet zichtbaar bij updates.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YgyZAmVpj0PmmHfDjDKFQKYfcjA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hTfG9k3ZNJ9ssJye63PM8qBZ.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p8X6laFRNNUueEgSR9xjKdon6Ck=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KyGvddRmVXSKEWYOhOuaEqs3.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i1MQTmg_8TdJuwfwhA9pgL6ZWfU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OyyZjF8HQzWKdA7lKPOh8vmo.png?f=fotoalbum_large

Free trial is voor 5 uur speeltijd en is 30 dagen geldig.

[ Voor 55% gewijzigd door Wom op 15-02-2022 17:05 ]

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Hmm en nu wachten op de Digital Foundy video die alle versies naast elkaar gaat leggen en elk detail gaat uitvergroten :)

• Donstil
  • Niet online
Cyberpunk 2077 update is nu beschikbaar op mijn Series X, 62,92 GB
Versie 1.5.0.2

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 15-02-2022 17:03 ]

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12 11:40

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

Donstil schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 17:01:
Cyberpunk 2077 update is nu beschikbaar op mijn Series X, 62,9 GB
Versie 1.5.0.2
Yes, nu in de stream: OUT NOW.

edit: Plus inderdaad een 5 uur (binnen 30 dagen) trial op Series X, Series S of PS5.

[ Voor 15% gewijzigd door d.bakker84 op 15-02-2022 17:05 ]

XBox Series X: BloodyB2121

• ariekanari
  • Laatst online: 19:49
(jarig!)
Vanmiddag een mailtje van Microsoft ontvangen dat er vanavond om 18.00 uur weer Series X consoles verkrijgbaar zullen zijn. Op is Op.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7TbYs-kgtvRZRmtYsmlBB2rCGvg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/3k1xSseVgfAFw4Fr4ykbFQ4o.png?f=user_large

[ Voor 41% gewijzigd door ariekanari op 15-02-2022 17:28 ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• Donstil
  • Niet online
Heb mijn eerste meters in de Xbox Series X versie van Cyberpunk gemaakt inmiddels, poppetje samengesteld en als StreetKid begonnen.

Eerste indruk is wel goed maar ziet er in het algemeen nog wel uit als het midden tussen een Xbox One en Series X titel, op dat gebied nog niet echt onder de indruk dus maar ik moet de stad nog in dus we gaan het zien.

Verwijderd

Donstil schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 18:02:
Heb mijn eerste meters in de Xbox Series X versie van Cyberpunk gemaakt inmiddels, poppetje samengesteld en als StreetKid begonnen.

Eerste indruk is wel goed maar ziet er in het algemeen nog wel uit als het midden tussen een Xbox One en Series X titel, op dat gebied nog niet echt onder de indruk dus maar ik moet de stad nog in dus we gaan het zien.
Ik denk dat de "echte" series X titels nog moeten komen, zolang de spellen nog op beide het uitgebracht wordt zal het net niet zijn. Dit zie je wel vaker in de stap naar een nieuwe console generatie terug. In dit geval misschien iets meer en, nog iets langer meer omdat de techniek er achter zo compatibel is.

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 18:02:

Ben benieuwd, vorig jaar ergens een aantal uur gespeeld op de XSX (toen op quality/30 fps omdat ik toen de performance mode er niet echt mooi uit vond zien, toch besloten te wachten op deze patch, hoop dat de performance mode nu wel wat mooier is.

Hopelijk ook wat drukker op straat nu, gaan het zien straks, nu aan het downloaden :)

• Thalaron
  • Laatst online: 22:43
Zou de HDR implementatie ook nog zijn aangepakt? :+

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 18:12:
[...]

Ik denk dat de "echte" series X titels nog moeten komen, zolang de spellen nog op beide het uitgebracht wordt zal het net niet zijn. Dit zie je wel vaker in de stap naar een nieuwe console generatie terug. In dit geval misschien iets meer en, nog iets langer meer omdat de techniek er achter zo compatibel is.
Geloof dat King of Fighters XV en Hell Let Loose momenteel de enige echte next-gen games zijn ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• carpebios
  • Laatst online: 23:23
Ik wacht ook op deze patch, had zelf geen problemen, maar wilde het hele gevoel. Zelf ook een PS5 gekocht voor Horizon, dat is pas een next gen knaller.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Thalaron
carpebios schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 18:56:
Ik wacht ook op deze patch, had zelf geen problemen, maar wilde het hele gevoel. Zelf ook een PS5 gekocht voor Horizon, dat is pas een next gen knaller.
Hier hetzelfde. Ik ben wel heel benieuwd hoe XSX only games er uiteindelijk uit gaan zien. Ik vermoed dat Horizon wel flink wat PS5 spierballen laat zien en dat de PS4 versie er enkel is gekomen als bijproduct vanwege de leveringsproblematiek maar dat er weinig compromis zijn gemaakt. Sony wilt natuurlijk ook laten zien wat men in huis heeft :)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• carpebios
  • Laatst online: 23:23
Thalaron schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 19:00:
[...]

Hier hetzelfde. Ik ben wel heel benieuwd hoe XSX only games er uiteindelijk uit gaan zien. Ik vermoed dat Horizon wel flink wat PS5 spierballen laat zien en dat de PS4 versie er enkel is gekomen als bijproduct vanwege de leveringsproblematiek maar dat er weinig compromis zijn gemaakt. Sony wilt natuurlijk ook laten zien wat men in huis heeft :)
Alleen de hardware is wat minder volgens mij, ik heb er 1.5 uur meer kunnen spelen en ligt nu al weer meer dan een week bij Sony voor reparatie. Maar ik ben echt super benieuwd naar het spel inderdaad, nog 3 dagen (mits ik dan m'n ps heb). Zo de update voor de xbox eens binnenslingeren!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Verwijderd

justifire schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 18:54:
[...]

Geloof dat King of Fighters XV en Hell Let Loose momenteel de enige echte next-gen games zijn ?
Horizon ziet er (voor mij in elk geval) wel next gen uit. Nu heb ik dan wel one geskipt maar, wel een ps4pro staan, en voornamelijk een pc gamer. Daar voelde het wel als stagnatie met de vorige generatie.

Eerst dikke crises met een console die goedkoop op de markt moet worden gebracht, en nu een generatie die gepaard gaat onder een pandemie.
Het zal langer duren dan vele wensen maar, denk dat we nog veel moois gaan zien deze generatie. :)

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11:32
Positief verrast van de performance mode in cyberpunk, die mode is er grafisch ook goed op voorruit gegaan.
Had verwacht dat cdpr alles op de raytracing zou gooien, maar ben hier heel blij mee 😊
Tijd voor een nieuwe playthrough 👍

Die raytracing is overigens wel heel erg dik.. Plaatje hoor 's avonds.. Poe.
Maja 30fps en dat trek ik niet meer hoor.

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:14
Helaas nog niks van Microsoft gehoord, dat word dus morgen middag even bellen, ook zie ik de Xbox Elite Series 2 nog altijd niet in mijn profiel en kan ik hem ook nog altijd niet registreren.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Thalaron
PepieNL schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 19:21:
Positief verrast van de performance mode in cyberpunk, die mode is er grafisch ook goed op voorruit gegaan.
Had verwacht dat cdpr alles op de raytracing zou gooien, maar ben hier heel blij mee 😊
Tijd voor een nieuwe playthrough 👍

Die raytracing is overigens wel heel erg dik.. Plaatje hoor 's avonds.. Poe.
Maja 30fps en dat trek ik niet meer hoor.
Ik heb het ook even bekeken en het ziet er een stuk beter uit dan ik mij kan herinneren inderdaad. De 30fps mode is alleen leuk voor printscreens maar verder viel het me op dat niet iedereen direct wegduikt zodra je iemand slaat!

Net de Operation Catalyst campaign uitgespeeld van CrossfireX. Immens matig, helaas, vond ik.

Ik denk echt dat Remedy's B team hierop heeft gezeten en het verklaart ook waarom MS amper moeite heeft gedaan om dit te marketen. CoD maar met minder goede gunplay en een slowmo feature die het nog enigszins fun maakt. Verder ronduit saaie levels, grafisch zwaar maar dan ook echt zwaar ondermaats. Geluid is wel goed.

Heb denk ik nog geen twee uur over de campaign gedaan, maar in dit geval vond ik dat prima.

[ Voor 10% gewijzigd door devilsnight op 15-02-2022 19:54 ]

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 22:46
devilsnight schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 19:53:
Net de Operation Catalyst campaign uitgespeeld van CrossfireX. Immens matig, helaas, vond ik.

Ik denk echt dat Remedy's B team hierop heeft gezeten en het verklaart ook waarom MS amper moeite heeft gedaan om dit te marketen. CoD maar met minder goede gunplay en een slowmo feature die het nog enigszins fun maakt. Verder ronduit saaie levels, grafisch zwaar maar dan ook echt zwaar ondermaats. Geluid is wel goed.

Heb denk ik nog geen twee uur over de campaign gedaan, maar in dit geval vond ik dat prima.
Dank voor je review. Ik ben wel meer van de shooters sinds 2020. Maar deze laat ik dan lekker liggen.
Zorroberner schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 20:10:
[...]

Dank voor je review. Ik ben wel meer van de shooters sinds 2020. Maar deze laat ik dan lekker liggen.
Maar hij is gratis via Game Pass he, altijd zelf uitproberen zeg ik. :)

Voor campaign 2 moet je dokken.

[ Voor 5% gewijzigd door devilsnight op 15-02-2022 20:18 ]

Ouch. Februari is wel echt een hele matige maand zeg. De eerste helft was al niet heel bijzonder en de tweede helft is gewoon slecht te noemen, met bizar weinig games voor console ook. Helaas.
devilsnight schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 20:30:
[...]

Ouch. Februari is wel echt een hele matige maand zeg. De eerste helft was al niet heel bijzonder en de tweede helft is gewoon slecht te noemen, met bizar weinig games voor console ook. Helaas.
Misschien heb je nu de tijd om de crossfire x campaign te spelen :P

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:45
Zojuist even de 'next gen' patch voor CP2077 geprobeerd en na nog geen 15 minuten het spel weer verwijderd van mijn Series X.

Waarom? Al mijn mods, perks e.d. zijn unequipped, het spel ziet er 'bland' uit in performance mode en ik werd meteen al begroet door zwevende objecten.

Ja, het is 'dynamic 4K', maar dat is - zo lijkt het - ten koste gegaan van zaken als schaduwen en andere details.

Ik heb destijds 60 uur plezier gehad aan het spel, maar deze update is niet de moeite waard om het spel opnieuw te spelen - imho.
uchiha tijntje schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 20:35:
[...]

Al uitgespeeld:)

devilsnight in "[XSX | XSS] Xbox Series X|S"

Uitermate kort.

Ik las op XboxEra net dat als je geen Ultimate member bent, dus gewoon Game Pass dan zit er qua console games niets bij voor je, deze tweede helft van februari, not good.
Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 19:04:
[...]

Horizon ziet er (voor mij in elk geval) wel next gen uit. Nu heb ik dan wel one geskipt maar, wel een ps4pro staan, en voornamelijk een pc gamer. Daar voelde het wel als stagnatie met de vorige generatie.

Eerst dikke crises met een console die goedkoop op de markt moet worden gebracht, en nu een generatie die gepaard gaat onder een pandemie.
Het zal langer duren dan vele wensen maar, denk dat we nog veel moois gaan zien deze generatie. :)
Vind de nieuwe Horizon er wel mooi uitzien maar voelt niet echt next-gen, eerder een opgepoetste versie van deel 4 in een ander continent.
Verwacht dat we met S.T.A.L.K.E.R.2 pas echt gaan knallen op next-gen gebied.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

uchiha tijntje schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 20:35:
[...]

Heb net die tweede campaign uitgespeeld. 3,5 uur voor nodig gehad zie ik. Maar dit is echt een hele vreemde campaign.

spoiler:
Het grootste gedeelte speelt als een generieke shooter. Verhaal moet je vooral via USB sticks die je onderweg vind uitvogelen. Maar opeens is er een plottwist en wordt je een soort van supersoldaat die allerlei abilities heeft (cloacking, double jump) Op het eind blijk je dan opeens de vijand te zijn. Dit na een bossfight die enkel uit CGI bestaat. Snap er niks van.

• 418O2
Yonix schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 20:39:
Zojuist even de 'next gen' patch voor CP2077 geprobeerd en na nog geen 15 minuten het spel weer verwijderd van mijn Series X.

Waarom? Al mijn mods, perks e.d. zijn unequipped, het spel ziet er 'bland' uit in performance mode en ik werd meteen al begroet door zwevende objecten.

Ja, het is 'dynamic 4K', maar dat is - zo lijkt het - ten koste gegaan van zaken als schaduwen en andere details.

Ik heb destijds 60 uur plezier gehad aan het spel, maar deze update is niet de moeite waard om het spel opnieuw te spelen - imho.
Ze hebben alle perks omgegooid, dus je mag die opnieuw indelen.

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:13
Zojuist het spel weer eens opgestart na maanden en dit is echt een verbetering. Een aantal dingen zijn minder zoals bijvoorbeeld de gouden schittering van de armbanden om Jackies’ arm maar de gameplay is zoveel verbeterd met 60fps. Ik ben blij dat ik destijds ben gestopt met spelen om hem na de patch een echte kans te geven. Echt top _/-\o_
justifire schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 21:09:
[...]

Vind de nieuwe Horizon er wel mooi uitzien maar voelt niet echt next-gen, eerder een opgepoetste versie van deel 4 in een ander continent.
Verwacht dat we met S.T.A.L.K.E.R.2 pas echt gaan knallen op next-gen gebied.
Ik had de video van Digital Foundry gekeken en ik moet zeggen dat dit toch wel echt er goed strak uit ziet hoor. Scherp, clean, nette animaties, alles ziet er echt levendig uit ook. Prachtig water met hele mooie golven wat ze lieten zien.

Gras wat op verschillende manieren vervormd en zelfs dieren die door het gras lopen laat dit zien. Werkelijk elk stukje vegetatie beweegt, dat is iets wat ik zo graag in Halo campaign had gezien voor die extra immersie. Het verandert niks aan de gameplay, dat niet. Rockstar was/is met RDR2 echt de king of details, maar damn onze Hollandse trots Guerilla Games weet ook hoe het moet. Als Fable er straks zo uit....hey ik teken er voor.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:04
devilsnight schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 20:30:
[...]

In Nederland zijn we er niet zo'n fan van maar die Madden is wel een dingetje hoor

Martinspire - PC, PS5, XSX

devilsnight schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 21:55:
[...]

Ik had de video van Digital Foundry gekeken en ik moet zeggen dat dit toch wel echt er goed strak uit ziet hoor. Scherp, clean, nette animaties, alles ziet er echt levendig uit ook. Prachtig water met hele mooie golven wat ze lieten zien.

Gras wat op verschillende manieren vervormd en zelfs dieren die door het gras lopen laat dit zien. Werkelijk elk stukje vegetatie beweegt, dat is iets wat ik zo graag in Halo campaign had gezien voor die extra immersie. Het verandert niks aan de gameplay, dat niet. Rockstar was/is met RDR2 echt de king of details, maar damn onze Hollandse trots Guerilla Games weet ook hoe het moet. Als Fable er straks zo uit....hey ik teken er voor.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KdXGFwAPUpvefFfL_ARMQhmm5YM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/03Ms8W5x2lFU2SixJZ4Iy8EQ.jpg?f=fotoalbum_large

Volgens mij is er sprake van een mix up van Horizon ;)

@Linksquest ah teleurstellend, hopelijk krijg je meer te horen wanneer je morgen belt.

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:15
devilsnight schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 19:53:

Hoe heb je het nu geflikt? Ik krijg gvd nog steeds dat ik de campaign moet kopen...

• Steven030
  • Registratie: December 2012
JDL15 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 23:29:
[...]

Hoe heb je het nu geflikt? Ik krijg gvd nog steeds dat ik de campaign moet kopen...
Heb je de game al geüpdatet?
Pagina: 1 ... 316 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord