• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:41
devilsnight schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 11:55:
[...]

Force stop heb ik al gedaan, helaas.

Ik doe normaal niet veel met de app, maar ik zag op XboxEra iemand die CrossfireX in al zijn 54GB heeft weten te installeren via de app, maar bij mij blijft er staan launch game in de app terwijl ik allang de game uninstalled heb.

Als ik de game via Game Pass binnen haal dan is het gewoon de 4GB versie en de campaign is locked. Ze hebben dus gewoon opnieuw alleen de MP versie op Game Pass gezet. Lachwekkend, sorry.
Vanuit de app ook al op uninstall gedrukt in het lijstje? Misschien dat dat ook helpt.

Gamertag: timmie271

timmie271 schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 11:58:
[...]

Vanuit de app ook al op uninstall gedrukt in het lijstje? Misschien dat dat ook helpt.
Je bedoelt in de Android settings he?

• timmie271
devilsnight schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 12:03:
[...]

Je bedoelt in de Android settings he?
My library, consoles, manage console & games.

Daar zou ie dan ook tussen moeten staan en vanuit daar verwijderen.

timmie271 schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 12:07:
[...]

My library, consoles, manage console & games.

Daar zou ie dan ook tussen moeten staan en vanuit daar verwijderen.
Oh dat heb ik geprobeerd maar krijg alleen maar errors. Sowieso is dit gedoe met CrossfireX de meest bizarre shit die ik in lange tijd heb meegemaakt op Xbox. Heb de game geuninstalled net. Toen in de store gezocht naar Operation Catalyst. Ik kies de GP versie

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TPw1VXwTfIc04uXruA7ycPzklP0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yN70KJCQj2f6DHZ4OECp7wJ1.jpg?f=fotoalbum_large

Dan kies ik manage game en de juiste size staat erbij

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vskD7QfZNP-y2fQWg-R6pEuO8Xs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OzBUYTXMHz9YbUOixUkS20Xo.jpg?f=fotoalbum_large

Eenmaal aan het installeren echter.....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WqjWhyk0wvMU_Vw706qy2Gi2i7c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CJTmU2EDOWwugsO7HFasyDWD.jpg?f=fotoalbum_large

Wat the fuck gewoon.

• timmie271
devilsnight schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 12:14:
[...]

Oh dat heb ik geprobeerd maar krijg alleen maar errors. Sowieso is dit gedoe met CrossfireX de meest bizarre shit die ik in lange tijd heb meegemaakt op Xbox. Heb de game geuninstalled net. Toen in de store gezocht naar Operation Catalyst. Ik kies de GP versie

[Afbeelding]

Dan kies ik manage game en de juiste size staat erbij

[Afbeelding]

Eenmaal aan het installeren echter.....

[Afbeelding]

Wat the fuck gewoon.
Overigens bedoelde ik het via de telefoonapp met wat ik zei :)

En het spel geeft geen interne installatie? Bij ME LE mag je nog even ME2 en 3 vanuit het spel installeren.... net zoals Halo Infinite.

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:28
timmie271 schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 11:47:
[...]

1 of 2?

1 is ontzettend goed bevallen door heel veel spelers en wordt nog steeds wel gespeeld (wel allemaal platina spelers, maar goed). Titanfall 2 is de multi-player een stuk minder van gespeeld door de meeste ook door de campaign die erbij zit.
Ik weet niet of het aan de campaign lag. De multiplayer vond ik zelf stukken minder goed dan in deel 1. De movement mechanics waren flink versimpeld en saaier gemaakt. In deel 1 kon je echt loeiend hard bewegen, in deel 2 was dat veel minder.
Exactor it schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 12:18:
[...]

Ik weet niet of het aan de campaign lag. De multiplayer vond ik zelf stukken minder goed dan in deel 1. De movement mechanics waren flink versimpeld en saaier gemaakt. In deel 1 kon je echt loeiend hard bewegen, in deel 2 was dat veel minder.
De MP van deel 1 was ook vrij clean met beperkte wapens en de titans waardoor er een hele goede balans was. Deel 2 had toch weer meer gameplay elementen, meer titans, meer opties etc. wat MP games zeker niet altijd beter maakt.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

timmie271 schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 12:16:
[...]

Overigens bedoelde ik het via de telefoonapp met wat ik zei :)

En het spel geeft geen interne installatie? Bij ME LE mag je nog even ME2 en 3 vanuit het spel installeren.... net zoals Halo Infinite.
Telefoon app, yes, bedoelde ik ook ;)

Nope, geen enkele optie ervoor. Ook na het installeren van die 7GB check ik bij manage game en er staat niks bij van extra content zoals bijvoorbeeld bij CoD het geval is. Bizar dit.

• timmie271
devilsnight schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 12:24:
[...]

Nope, geen enkele optie ervoor. Ook na het installeren van die 7GB check ik bij manage game en er staat niks bij van extra content zoals bijvoorbeeld bij CoD het geval is. Bizar dit.
Vaag dan. Dan weet ik het ook niet meer.

@Exactor it en @uchiha tijntje wanneer zetten jullie titanfall eens op 88/88 achievements? :+

timmie271 schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 12:25:
[...]

@Exactor it en @uchiha tijntje wanneer zetten jullie titanfall eens op 88/88 achievements? :+
Haha, 0 GS achievements heb ik alleen in Cuphead gehaald. Heb jij die al gespeeld? ;)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16:31
[...]

Ik zal het vast niet helemaal goed begrijpen, maar in het hoofdmenu kan je Operation Catalyst en Operation Spectre gewoon selecteren en downloaden .... als je ze gekocht hebt.

• Exactor it
timmie271 schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 12:25:
[...]

Ik moet nog maar twee gens halen. Ik was alleen helemaal klaar met de lange wachttijden voor potjes destijds. Ik denk dat dat niet veel beter is geworden sindsdien. :)
zetje01 schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 12:29:
[...]

Ik zal het vast niet helemaal goed begrijpen, maar in het hoofdmenu kan je Operation Catalyst en Operation Spectre gewoon selecteren en downloaden .... als je ze gekocht hebt.
Het is de gratis Operation Catalyst missie voor Game Pass die ik graag wil checken. Maar sinds launch is dat een groot drama. Ik las op Reddit zelfs een comment van iemand die alles gekocht had en toch kon hij de campaign niet spelen. Ik vertrouw niks met deze release en wacht het allemaal wel af.

• zetje01
devilsnight schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 15:25:
[...]

Het is de gratis Operation Catalyst missie voor Game Pass die ik graag wil checken. Maar sinds launch is dat een groot drama. Ik las op Reddit zelfs een comment van iemand die alles gekocht had en toch kon hij de campaign niet spelen. Ik vertrouw niks met deze release en wacht het allemaal wel af.
okay, check this:

https://support.xbox.com/en-US/xbox-live-status

En dan bij games & Gaming kijken.

[ Voor 3% gewijzigd door zetje01 op 12-02-2022 16:11 ]

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 22:46
Misschien ben ik gek (dat is geen misschien eigenlijk) maar lijkt wel alsof er bij mijn gamerscore nu een punt na het duizendtal staat. Is dat niet of heb ik dat eerder gewoon niet gemerkt? Heb dus 66.050 maar die punt staat nu na de 66. niet eerder gemerkt. Beïnvloedt de ervaring totaal niet hoor, maar was benieuwd.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-12 19:22

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Zorroberner schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 17:31:
Misschien ben ik gek (dat is geen misschien eigenlijk) maar lijkt wel alsof er bij mijn gamerscore nu een punt na het duizendtal staat. Is dat niet of heb ik dat eerder gewoon niet gemerkt? Heb dus 66.050 maar die punt staat nu na de 66. niet eerder gemerkt. Beïnvloedt de ervaring totaal niet hoor, maar was benieuwd.
Dat is idd ook toegevoegd sinds de laatste update

XBL: MRE Inc

devilsnight schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 15:25:
[...]

Als je de game opent kun je de campaign downloaden vanuit het hoofdmenu.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• zetje01
Wom schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 18:29:
[...]

Ach, doe het effe voor, alsjeblieft.

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:15
[...]

Ik zit in hetzelfde bootje, kan ook geen campaign downen vanuit het hoofdmenu, kom dan in de MS store en moet betalen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IEn-1dC-gVWfZbpSAo0iNgc122M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/c6sIQdMQcxWHhsWwHbKtIaT8.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door JDL15 op 12-02-2022 20:20 ]

• timmie271
Zorroberner schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 17:31:
Zie je beter of je 100.000 of 1.000.000 gamerscore hebt :+

Op de telefoon zit er al heel lang een "," tussen. Al zou een "." idd logischer zijn.

Wom schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 18:29:
[...]

Geloof me. Ik heb al het mogelijke wat je maar kan bedenken geprobeerd vandaag. Zodra ik hem wil downloaden wordt ik naar de store gebracht en staat dat ik CrossfireX al heb, dus het is echt iets wat ze moeten fixen.
JDL15 schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 20:17:
[...]

Ik zit in hetzelfde bootje, kan ook geen campaign downen vanuit het hoofdmenu, kom dan in de MS store en moet betalen:

[Afbeelding]
Ja het schiet niet echt op allemaal. Het had gewoon sowieso als demo in de demo section gezet moeten worden, een demo op Game Pass gaat hopelijk geen gewoonte worden. Hoewel ze dat eigenlijk al doen met Game Preview games in de GP doen.
devilsnight schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 22:11:
[...]

Ja het schiet niet echt op allemaal. Het had gewoon sowieso als demo in de demo section gezet moeten worden, een demo op Game Pass gaat hopelijk geen gewoonte worden. Hoewel ze dat eigenlijk al doen met Game Preview games in de GP doen.
Ik zou het gewoon allemaal even rustig afwachten …

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:10
Op mijn Xbox profiel staat een screenshot van Mass Effect Andromeda ge-pinned, maar ik zie geen mogelijkheid om hem te ontpinnen. Iemand een idee?

• timmie271
PdeBie schreef op zondag 13 februari 2022 @ 09:57:
Op mijn Xbox profiel staat een screenshot van Mass Effect Andromeda ge-pinned, maar ik zie geen mogelijkheid om hem te ontpinnen. Iemand een idee?
Als het goed is met "Y" kun je de homepagina wijzigen en dus ook de pins weghalen. Rechtsonderin staan de opties als het goed is.

• PdeBie
@timmie271 sorry ik was niet duidelijk genoeg. Ik bedoel op de site van mijn profiel:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rx6TZXWJTB_u3KWnoS1c2rNbkWQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9O0hyOmIgcZThIcE5hzx05h3.jpg?f=user_large

Er staat een pin icoon, maar als ik daar op klik gebeurt er niets.

• timmie271
PdeBie schreef op zondag 13 februari 2022 @ 12:59:
@timmie271 sorry ik was niet duidelijk genoeg. Ik bedoel op de site van mijn profiel:
[Afbeelding]

Er staat een pin icoon, maar als ik daar op klik gebeurt er niets.
Dat is de oude xbox app. Zou ik even moeten kijken hoe dat ook alweer werkte.

• PdeBie
Heb het inmiddels gevonden. Kon het via mijn profiel op de xbox regelen. Er stonden 3 puntjes waaronder de optie Losmaken stond.

Jemig wat een zoektocht :p

• timmie271
PdeBie schreef op zondag 13 februari 2022 @ 13:26:
Heb het inmiddels gevonden. Kon het via mijn profiel op de xbox regelen. Er stonden 3 puntjes waaronder de optie Losmaken stond.

Jemig wat een zoektocht :p
Wilde net zeggen dat het in de xbox companion op de pc ook zo werkt idd. Dat soort dingen hebben ze er allemaal uitgesloopt in de nieuwe apps heb ik het idee.

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07:27
Ik moet zeggen dat ik geen spijt heb van die 25 euro voor crossfire x de catalyst campagne is fun.
Ben nu een paar uur onderweg ook met het zoeken van collectibles .
ben nu ergens in de mijnen beland aardig wat actie .
Reactie van de ontwikkelaars op de slechte ontvangst van CrossfireX. Achteraf is mooi wonen natuurlijk, maar er gaan wel wat veranderingen aan komen als ik het zo lees.

https://cfx.game.onstove.com/en/news/209

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:35
Ik vind crossfirex echt behoorlijk outdated er uit zien. Dus ik vind dat niet gek :+

Of er is iets mis met mijn download van 7gb :+ ik snap er niks van.

Lichtpuntje...

LuisjeNL schreef op zondag 13 februari 2022 @ 19:14:
Ik vind crossfirex echt behoorlijk outdated er uit zien. Dus ik vind dat niet gek :+

Feitelijk zijn het twee games die onder dezelfde naam zijn uitgebracht. Het multiplayer gedeelte is door Smilegate ontwikkeld en overgezet naar consoles. Dat gedeelte draait op Unreal Engine 4. De twee campaigns zijn ontwikkeld door Remedy en die maakt gebruik van zijn eigen Northlight engine. Grafisch is er dus ook een fors verschil tussen die twee modi. Campaign heeft Ray Tracing bijv., iets wat de MP niet heeft.

Het originele Crossfire is in Azie echt enorm populair. Met momenten zelfs de meest gespeelde game ter wereld als ik de berichtgeving mag geloven. In de basis is dat een recht toe recht aan copy van Counterstrike. De campaign maakt gebruik van de setting en het verhaal van Crossfire, maar is een extra toevoeging aan het geheel.

Je moet weten dat Remedy al bijna twee jaar klaar is met de campaign, dus wat is wel iets totaal misgelopen denk ik. Misschien dat Smilegate wat drukker was met Lost Ark (wat een enorme hit is momenteel) en dit dus een beetje een ondergeschoven kindje is?

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:14
Even een vraag over de Xbox Elite Series 2 controller, ik heb het probleem dat sommige toetsen, zoasl de A, B en Y toetsen soms niet reageren, dus moet meerderer keren drukken voor hij iets doet.

Is me niet eerder opgevallen omdat je bij o.a HALO en Forzo Motorsport die toetsen bijna niet gebruikt, maar nu bij Skyrim valt me dit erg op. Ik had wel eerst in het menu soms het idee waarom pakt hij niet, maar er niks bij gedacht omdat het meestal daarna wel lukte, maar nu valt het wel erg op. Iemand anders hier ook last van?

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Exactor it
Linksquest schreef op zondag 13 februari 2022 @ 21:29:
Even een vraag over de Xbox Elite Series 2 controller, ik heb het probleem dat sommige toetsen, zoasl de A, B en Y toetsen soms niet reageren, dus moet meerderer keren drukken voor hij iets doet.

Is me niet eerder opgevallen omdat je bij o.a HALO en Forzo Motorsport die toetsen bijna niet gebruikt, maar nu bij Skyrim valt me dit erg op. Ik had wel eerst in het menu soms het idee waarom pakt hij niet, maar er niks bij gedacht omdat het meestal daarna wel lukte, maar nu valt het wel erg op. Iemand anders hier ook last van?
Is een bekend euvel met de Elite v2. Wat alcohol langs de zijkanten van de knopen erin wrijven met een wattenstaafje kan helpen. Net als garantie inroepen.

• JDL15

Heb ik ook, ben nu met nr 3 bezig en kan niet meer zonder. Maar A en Y zijn ruk, zelfs na genoeg alcohol (tussen de toetsen dan) ;)

• Linksquest
Mijn vrouw heeft hem voor me met de €105,- Black Friday actie gekocht en heb hem met de kerst gekregen, dan ga ik morgen telefonisch contact opnemen met Microsoft en stuur ik hem voor reparaties in.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Yea wie niet :P

Ik had die MediaMarkt elite controller aanbieding en na die voor de 4e keer aangemeld te hebben (dat kan gewoon via https://account.microsoft.com/devices, bespaar jezelf de moeite van het bellen) kreeg ik een mailtje van support dat ik ook mijn geld terug kan krijgen. Morgen komt de controller met een aangepast UPS label bij Microsoft aan dus ben benieuwd hoe snel dat allemaal gaat.

Deze week komt ook de Labs controller voor vervanging :P

Edit: Ik kreeg overigens twee keuzes, factuur/bonnetje uploaden of MSRP, twee keer raden wat ik gekozen heb >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 13-02-2022 23:18 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Donstil
  • Niet online
LuisjeNL schreef op zondag 13 februari 2022 @ 19:14:

Ooh dat had ik ook, GamePass app had het over 52 GB maar toen de download klaar was had ik iets van 7 GB. 1x opgestart, kwam in een niet lekker schietend potje CounterStrike, afgesloten en verwijderd.

Maar nu begrijp ik dat er meer is dus 8)7

• Linksquest
Donstil schreef op zondag 13 februari 2022 @ 23:12:
[...]

Yea wie niet :P

Ik had die MediaMarkt elite controller aanbieding en na die voor de 4e keer aangemeld te hebben (dat kan gewoon via https://account.microsoft.com/devices, bespaar jezelf de moeite van het bellen) kreeg ik een mailtje van support dat ik ook mijn geld terug kan krijgen. Morgen komt de controller met een aangepast UPS label bij Microsoft aan dus ben benieuwd hoe snel dat allemaal gaat.

Deze week komt ook de Labs controller voor vervanging :P

Edit: Ik kreeg overigens twee keuzes, factuur/bonnetje uploaden of MSRP, twee keer raden wat ik gekozen heb >:)
Probleem is dat ik mijn controller niet kan registreren, dus met de Microsoft Store gebeld en die hebben me net door verbonden met de Xbox afdeling, probleem uitgelegd en ook hun kregen hem niet aangemeld, blijkbaar is mijn controller bij iemand anders al geregistreerd |:(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5ixuEffy4bI-wloOTZGk6dXISJw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LNY3Bz3cgy6gc9ehXEcp95fC.png?f=fotoalbum_large

Dus hun moeten nu via een omweg naar een oplossing zoeken en moet nu op het telefoontje van de medewerker wachten. 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Linksquest op 14-02-2022 10:55 ]

• Donstil
  • Niet online
Linksquest schreef op maandag 14 februari 2022 @ 10:54:
[...]

Probleem is dat ik mijn controller niet kan registreren, dus met de Microsoft Store gebeld en die hebben me net door verbonden met de Xbox afdeling, probleem uitgelegd en ook hun kregen hem niet aangemeld, blijkbaar is mijn controller bij iemand anders al geregistreerd |:(

Dus hun moeten nu via een omweg naar een oplossing zoeken en moet nu op het telefoontje van de medewerker wachten. 8)7
Ooh das ook onhandig, dan is bellen toch wel een goeie stap :P

• Linksquest
Maar wel apart dat die van de store me doorverbinden met de Xbox afdeling en dat die mijn bestelling in de store weer niet kunnen zien, schiet weer eens op.

Mijn bonus vader doet vandaag zijn Series X op de post naar Microsoft, ben benieuwd hoe snel dat proces tegenwoordig gaat want heb zelf altijd 2 weken moeten wachten.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Linksquest schreef op maandag 14 februari 2022 @ 10:54:
[...]

[Afbeelding]

Oef dat is onhandig inderdaad, goed dat je dit vermeld op het forum want ik bedenk me ineens dat toen ik mijn Elite Series 2 controller ook niet uit mijn apparaten heb gehaald nadat ik hem heb verkocht. Zal dit vanavond nog even doen, wist namelijk niet dat dit voor zulke problemen kon zorgen :o

Hopelijk word je probleem snel opgelost en kan je de controller alsnog op sturen onder garantie!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• voog
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:54
G_Dragon schreef op maandag 14 februari 2022 @ 11:01:
Mijn bonus vader doet vandaag zijn Series X op de post naar Microsoft, ben benieuwd hoe snel dat proces tegenwoordig gaat want heb zelf altijd 2 weken moeten wachten.
Advanced Exchangeprogramma even op zoeken, is de snelste weg.

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:13
Linksquest schreef op maandag 14 februari 2022 @ 10:56:
Maar wel apart dat die van de store me doorverbinden met de Xbox afdeling en dat die mijn bestelling in de store weer niet kunnen zien, schiet weer eens op.
Heeft jouw vrouw deze bij MM gekocht als ik vragen mag?
Want dat is bewijs dat MM gewoon teruggebracht spul weer herverkoopt, (waar al heel lang berichten over te lezen zijn).

• Linksquest
G_Dragon schreef op maandag 14 februari 2022 @ 11:04:
[...]

Oef dat is onhandig inderdaad, goed dat je dit vermeld op het forum want ik bedenk me ineens dat toen ik mijn Elite Series 2 controller ook niet uit mijn apparaten heb gehaald nadat ik hem heb verkocht. Zal dit vanavond nog even doen, wist namelijk niet dat dit voor zulke problemen kon zorgen :o

Hopelijk word je probleem snel opgelost en kan je de controller alsnog op sturen onder garantie!
De medewerker ging het regelen, moet nu op zijn telefoontje wachten.

voog schreef op maandag 14 februari 2022 @ 11:06:
[...]

Dat is een goeie! Alleen ben ik bang dat tegen de tijd dat ik hem dit kan vertellen, het te laat is omdat hij de Xbox Series X afgelopen Donderdag al had aangemeld en vanmiddag al gaat verzenden. Ik neem het sowieso mee voor de volgende keer _/-\o_

• squashedraven
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21:55
voog schreef op maandag 14 februari 2022 @ 11:06:
[...]

mij werdt verteld dat ze dat dus alleen doen als je een creditcard hebt. -O-
Heb die van mij donderdag opgestuurd en is volgens UPS vrijdagavond aangekomen bij microsoft. op de site van microsoft kan ik nog niet zien dat hij is aangekomen. Hopelijk gaat het goed
Linksquest schreef op maandag 14 februari 2022 @ 11:06:
[...]

De medewerker ging het regelen, moet nu op zijn telefoontje wachten.
Hou er rekening mee dat het terugbellen niet altijd zo soepel gaat als ze zeggen, heb deze belofte bij meerdere bedrijven fout zien gaan. Wil je geen valse hoop geven want ik hoop natuurlijk wel dat ze je snel zullen terugbellen.

• Linksquest
Vinnocchio schreef op maandag 14 februari 2022 @ 11:06:
[...]

Heeft jouw vrouw deze bij MM gekocht als ik vragen mag?
Want dat is bewijs dat MM gewoon teruggebracht spul weer herverkoopt, (waar al heel lang berichten over te lezen zijn).
Dat was ik me ook af het vragen, maar dat stond er niet bij, even een screenshot gemaakt maar mijn gegevens wel even weggehaald.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9ShqP5vz7yCvxMHm_KU5G3natV0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XyAKFN8KFD65gPSjeK5wcuoU.png?f=fotoalbum_large

Mijn vrouw wilde me die doen en ik zag hem tijdens de sale weken bij Microsoft in de aanbieding, gewoon via de officiële Microsoft Store

[ Voor 46% gewijzigd door Linksquest op 14-02-2022 11:13 ]

• Linksquest
G_Dragon schreef op maandag 14 februari 2022 @ 11:10:
[...]

Hou er rekening mee dat het terugbellen niet altijd zo soepel gaat als ze zeggen, heb deze belofte bij meerdere bedrijven fout zien gaan. Wil je geen valse hoop geven want ik hoop natuurlijk wel dat ze je snel zullen terugbellen.
Geen probleem hoor, dan bel ik zelf gewoon woensdag nog een keer of straks voor ik ga werken. Had ik wel al rekening mee houden. Morgen gaat helaas niet lukken aangezien ik van 9 tot 17 moet werken, en straks alweer van 16 tot 00:00, maar moet zo meteen nog weg dus hoop dat ik tussendoor nog kan bellen.

Linksquest schreef op maandag 14 februari 2022 @ 11:15:
[...]

Geen probleem hoor, dan bel ik zelf gewoon woensdag nog een keer of straks voor ik ga werken. Had ik wel al rekening mee houden. Morgen gaat helaas niet lukken aangezien ik van 9 tot 17 moet werken, en straks alweer van 16 tot 00:00, maar moet zo meteen nog weg dus hoop dat ik tussendoor nog kan bellen.
Heel veel succes met dit gedoe! :)

Want als je vrouw hem in de Microsoft Store heeft gekocht als aanbieding zonder dat erbij stond dat dit om een tweedehands controller ging ( aangezien hij geregistreerd staat bij een ander ), mogen ze je wel even een flinke uitleg gaan geven hoe dit mogelijk is. Of stond er wel duidelijk aangegeven dat het om een teruggestuurde controller ging?

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:41
Ben niet de enige dus met een minder goed werkende A knop. Zit nog te twijfelen om aanspraak te maken op de garantie. De twee controllers die ik al had werken prima en het is alleen degene die bij de Xbox zat die wat minder werkt.

• Linksquest
G_Dragon schreef op maandag 14 februari 2022 @ 11:18:
[...]

Heel veel succes met dit gedoe! :)

Want als je vrouw hem in de Microsoft Store heeft gekocht als aanbieding zonder dat erbij stond dat dit om een tweedehands controller ging ( aangezien hij geregistreerd staat bij een ander ), mogen ze je wel even een flinke uitleg gaan geven hoe dit mogelijk is. Of stond er wel duidelijk aangegeven dat het om een teruggestuurde controller ging?
Stond er niet bij, alles wat ik zag, zie je ook in de mail

[ Voor 23% gewijzigd door Linksquest op 14-02-2022 11:20 ]

spokje schreef op maandag 14 februari 2022 @ 11:18:
Ben niet de enige dus met een minder goed werkende A knop. Zit nog te twijfelen om aanspraak te maken op de garantie. De twee controllers die ik al had werken prima en het is alleen degene die bij de Xbox zat die wat minder werkt.
Het is een bekend probleem bij de Elite Series 2 controllers en ook bij een nieuwe blijft / komt dit probleem helaas ook weer terug. Ze hebben de controllers een tijd uit de handel gehaald en toen hoopte ik dat ze met het probleem bezig gingen, nadat ze weer online verschenen heb ik mijn Elite Series 2 onder garantie opgestuurd om te kijken of ze het ook daadwerkelijk hadden opgelost. Maar toen ik een nieuwe weer binnen kreeg van reparatie had ik dezelfde problemen met de A knop, dus maar besloten om hem te verkopen omdat die nu nog nieuw was.

Linksquest schreef op maandag 14 februari 2022 @ 11:20:
[...]

Stond er niet bij, alles wat ik zag, zie je ook in de mail
Dan hebben ze serieus een probleem met het bewijs wat je hebt, want als ze de controller als nieuw hebben verkocht kan/mag de controller never nooit bij iemand anders nog geregistreerd staan of zie ik dit verkeerd... :o

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-11 18:43
Ik lees heel vaak over problemen met de Elite V2. Ik heb die kort gehad, maar kon er niet aan wennen. Ik vind de langere back paddles op de V1 veel fijner, maar zal gewenning zijn. Ik heb drie V1's, twee zwarte en een witte en allemaal gebruikt gekocht. Buiten minimale stick drift (echt minimaal en te compenseren in game) geen problemen met knoppen. Dus als je wel een Elite wil en veel gedoe hebt met de V2, dan is een V1 misschien ook een optie.
G_Dragon schreef op maandag 14 februari 2022 @ 11:23:
[...]

Dan hebben ze serieus een probleem met het bewijs wat je hebt, want als ze de controller als nieuw hebben verkocht kan/mag de controller never nooit bij iemand anders nog geregistreerd staan of zie ik dit verkeerd... :o
In principe is het natuurlijk ook mogelijk dat iemand zijn serienummer verkeerd ingevoerd heeft en toevallig net landde op die van linksquest. Het hoeft niet per se te betekenen dat deze controller gebruikt is.

Ik moet eigenlijk mijn v2 ook nog steeds voor garantie aanbieden. Meestal heb ik niet zo'n last van de minder goed werkende A en RB en dan ben ik lui... Met alle verhalen vraag ik me ook af of ik dan misschien juist een nog slechtere zou kunnen krijgen.

Mijn V1 had ik destijds overigens gefixt en werkt prima, alleen het rubber daarvan is aan het vergaan. Niet dat het los laat, de stukken die ik niet vervangen heb zitten nog prima vast, maar ze krijgen langzaam dat smerige plakkerige van oud rubber... Let daar dus ook op mocht je ergens nog een oude V1 vandaan kunnen halen, helaas heeft rubber niet het eeuwige leven.

Gamertag: FinrazielNL

Finraziel schreef op maandag 14 februari 2022 @ 11:51:
[...]

In principe is het natuurlijk ook mogelijk dat iemand zijn serienummer verkeerd ingevoerd heeft en toevallig net landde op die van linksquest. Het hoeft niet per se te betekenen dat deze controller gebruikt is.

Ik moet eigenlijk mijn v2 ook nog steeds voor garantie aanbieden. Meestal heb ik niet zo'n last van de minder goed werkende A en RB en dan ben ik lui... Met alle verhalen vraag ik me ook af of ik dan misschien juist een nog slechtere zou kunnen krijgen.

Mijn V1 had ik destijds overigens gefixt en werkt prima, alleen het rubber daarvan is aan het vergaan. Niet dat het los laat, de stukken die ik niet vervangen heb zitten nog prima vast, maar ze krijgen langzaam dat smerige plakkerige van oud rubber... Let daar dus ook op mocht je ergens nog een oude V1 vandaan kunnen halen, helaas heeft rubber niet het eeuwige leven.
Daarin heb je een punt, alleen dan spreek je wel van heel veel toeval dat het serienummer klopt op dat moment. Maar het is zeker niet onmogelijk dat dit het geval zou kunnen zijn! :o

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11:32
Mijn Elite 2 heeft ook een issue met de A-knop, net als de meesten.
Niet dat dat mij boeit, want ik kocht hem juist vanwege de paddles aan de onderzijde zodat je je duim niet van de rechter stick hoeft te halen om ABXY knoppen te gebruiken (want die zijn rebinded naar de paddles aan onderzijde)
Maar ik wist dat de issues er zijn, en ik wist dat dat voor mij geen probleem ging worden.

Blijf het nog steeds bizar vinden dat een controller van deze prijsklasse 9/10 problemen heeft.
PepieNL schreef op zondag 30 januari 2022 @ 14:11:
Heb hier nog een x360 fighting stick met Sanwa knoppen en wil deze op de Series X gebruiken.
Bij introductie van de XB One platform kon je geen 360 hardware meer gebruiken, blijkbaar jaren later nog steeds niet.
Een optie is om deze te bestellen, iemand ervaring mee?
https://www.amazon.nl/Mcb...ler-Console/dp/B08KG63D4Z
Ik heb hem maar gewoon besteld, krijg hem morgen.
Ben zeer benieuwd!
Leuk voor arcade games, beats em ups en natuurlijk KOF15!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jx0n_TUnxNapdc-OMqPRd0m_FmY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zGWsrcgvgSEV6ZNzBcudZh8j.jpg?f=user_large

[ Voor 63% gewijzigd door PepieNL op 14-02-2022 12:22 ]

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:16
PepieNL schreef op maandag 14 februari 2022 @ 12:14:
Mijn Elite 2 heeft ook een issue met de A-knop, net als de meesten.
Niet dat dat mij boeit, want ik kocht hem juist vanwege de paddles aan de onderzijde zodat je je duim niet van de rechter stick hoeft te halen om ABXY knoppen te gebruiken (want die zijn rebinded naar de paddles aan onderzijde)
Maar ik wist dat de issues er zijn, en ik wist dat dat voor mij geen probleem ging worden.

Blijf het nog steeds bizar vinden dat een controller van deze prijsklasse 9/10 problemen heeft.

[...]

Ik heb hem maar gewoon besteld, krijg hem morgen.
Ben zeer benieuwd!
Leuk voor arcade games, beats em ups en natuurlijk KOF15!

[Afbeelding]
Ik had de halo elite series 2, ook de a knop. Direct teruggestuurd en geld terug. 200 euro en dan zulke waardeloze QC is echt onacceptabel.

De series X controllers zijn op dat gebied veruit superieur, voor 6 tientjes.

• Donstil
  • Niet online
Iemand nog een tip voor een Originele V3 Play and Charge kit? Ding lijkt echt nergens leverbaar te zijn.

• Linksquest
FrankoNL schreef op maandag 14 februari 2022 @ 12:54:
[...]
Klopt, die controller is inderdaad erg tof.

• Linksquest
G_Dragon schreef op maandag 14 februari 2022 @ 11:23:
[...]

Wacht het even af, helaas nog geen bericht gehad, dus word denk ik als ik het vandaag nog haal en anders Woensdag opnieuw bellen, of morgen via het werk even op de chat als de tijd het toelaat.

• Exactor it
FrankoNL schreef op maandag 14 februari 2022 @ 12:54:
[...]

Ik had de halo elite series 2, ook de a knop. Direct teruggestuurd en geld terug. 200 euro en dan zulke waardeloze QC is echt onacceptabel.

Als je echt wil lachen moet je er eentje open maken. De verbinding tussen de fysieke klik van de RB en LB met de knop op het moederbord wordt gelegd door een flinter dun stukje bladplastic. Als die vervormt, wat bladplastic nogal snel doet, maakt je RB/LB geen contact meer.

Verwijderd

Ik snap dat de meesten die Elite 2 terugsturen bij brakke ABXY toetsen. Maar is zoiets niet zelf eenvoudig te fixen? M.a.w. wat is er daadwerkelijk stuk?

Als ik kapotte controllers had, bijv. van oude retro consoles, dan maak ik ze open, flink reinigen met alcohol en eventueel een nieuw rubber padje er in en ik kon er weer jaren van genieten.
Heeft de Elite controller niet gewoon iets vergelijkbaars of is er gewoon hardwarematig wat anders defect?

• JDL15
Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2022 @ 14:36:
Ik snap dat de meesten die Elite 2 terugsturen bij brakke ABXY toetsen. Maar is zoiets niet zelf eenvoudig te fixen? M.a.w. wat is er daadwerkelijk stuk?

Als ik kapotte controllers had, bijv. van oude retro consoles, dan maak ik ze open, flink reinigen met alcohol en eventueel een nieuw rubber padje er in en ik kon er weer jaren van genieten.
Heeft de Elite controller niet gewoon iets vergelijkbaars of is er gewoon hardwarematig wat anders defect?
Nou dat dacht ik dus ook, heb er eens een helemaal opengehad en schoongemaakt met alcohol. Je ziet ook eigenlijk niet dat er iets verkeerd zit, of stuk is, maar toch registreren de A en Y knop bij mij niet goed (soms dus vaker niet). Ik weet nu waar ik precies op de A of Y knop drukken met het centrum van mijn duim, maar het hoort niet. Er is gewoon niks te zien, dat is het frustrerende.

Vervanging van rubber etc leek mij niet ter sprake, want het was een nieuwe Halo edition Elite V2... Ben ook erg benieuwd wat er dan daadwerkelijk niet goed is, lijkt wel een ontwerpfout met zoveel mensen die erover klagen..

• Linksquest
Ik heb net telefonisch weer contact gehad met hun, de case was doorgezet naar de Xbox Offline afdeling zoals dat heet, die gaan ervoor zorgen dat de controller aan mijn account gaat worden, dat zou uiterlijk woensdag gebeurd moeten zijn, dan bellen hun mij meteen terug om een reparatie afspraak te maken. Ik houd jullie op de hoogte.

En ja zelf repareren kan ik wel proberen, er staan genoeg fixen op Youtube, maar ik heb nog garantie en hij is amper gebruikt, dat ze hem maar mooi repareren, heb gelukkig nog andere controllers om mee te spelen.

• zetje01
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vNEl5pbqrQfloqL92Rrq2CEm5hg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Bgt3HDjo0yY6y0G9yV2GiY7o.png?f=user_large
Control uitgespeeld. Dat einde was nog wel lastig, duurde wel even voordat ik het stuk na de credits snapte. Maar heb mij erg vermaakt met de totale game in ieder geval. Nog wat zijmissies afronden en op naar de volgende. Uitbreidingen zal ik nog wel eens doen als Control 2 er aan komt. Want heb nog wel wat vragen rond het verhaal moet ik bekennen :+
Donstil schreef op maandag 14 februari 2022 @ 13:00:
Iemand nog een tip voor een Originele V3 Play and Charge kit? Ding lijkt echt nergens leverbaar te zijn.
Nergens te vinden, ben maar voor de Ikea oplaadbare batterijen route gegaan. Begrijp niet zo goed hoe moeilijk het kan zijn deze te leveren, maar soit.

Morgen de X|S upgrade voor Cyberpunk aldus het geruchtencircuit. Er komt sowieso een presentatie, maar er zijn wat aanwijzingen dat de next-gen upgrade klaar staat.

• Donstil
  • Niet online
Wom schreef op maandag 14 februari 2022 @ 18:09:
Nergens te vinden, ben maar voor de Ikea oplaadbare batterijen route gegaan. Begrijp niet zo goed hoe moeilijk het kan zijn deze te leveren, maar soit.
Nee he dan heb ik dus wel goed genoeg gezocht.

Oplaadbare batterijen is op zich wel een prima tijdelijke oplossing maar dan ga ik die weer vergeten op te laden enz. Ik wacht nog wel even dan.

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:43
Wom schreef op maandag 14 februari 2022 @ 18:31:
Morgen de X|S upgrade voor Cyberpunk aldus het geruchtencircuit. Er komt sowieso een presentatie, maar er zijn wat aanwijzingen dat de next-gen upgrade klaar staat.
Zou tijd worden… wel erg onhandige timing net voor de release van Horizon: Forbidden West gezien alle aandacht daarheen gaat nu (niet relevant voor X-Box only gamers uiteraard maar toch). Of juist een slecht teken omdat het weinig voorsteld?

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Exactor it
Donstil schreef op maandag 14 februari 2022 @ 19:04:
[...]

Nee he dan heb ik dus wel goed genoeg gezocht.

Oplaadbare batterijen is op zich wel een prima tijdelijke oplossing maar dan ga ik die weer vergeten op te laden enz. Ik wacht nog wel even dan.
Meerdere setjes kopen, oplader naast de gaming zone en direct nieuwe uit de lader in de controller en direct lege in de oplader. Gaat hier al een jaar of tien zonder problemen. Het is niet alsof je het mogelijk vergeten op te laden niet hebt bij elke andere oplossing voor draadloos controller gebruik. :)

• Donstil
  • Niet online
Exactor it schreef op maandag 14 februari 2022 @ 19:39:
[...]

Meerdere setjes kopen, oplader naast de gaming zone en direct nieuwe uit de lader in de controller en direct lege in de oplader. Gaat hier al een jaar of tien zonder problemen. Het is niet alsof je het mogelijk vergeten op te laden niet hebt bij elke andere oplossing voor draadloos controller gebruik. :)
Hoe werkt dat met die batterijen eigenlijk, als ik AA koop van 2600 mah heb ik dan 5200mah in de controller?

Want dat zou wel een fijne upgrade zijn tov de originele kit, dan neem ik het onhandige opladen wel voor lief.

Donstil schreef op maandag 14 februari 2022 @ 19:59:
[...]

Hoe werkt dat met die batterijen eigenlijk, als ik AA koop van 2600 mah heb ik dan 5200mah in de controller?

Want dat zou wel een fijne upgrade zijn tov de originele kit, dan neem ik het onhandige opladen wel voor lief.
Yup, je verdubbelt de capaciteit: https://www.howengineerin...ty%20becomes%203600%20mAh.

[ Voor 21% gewijzigd door Wom op 14-02-2022 20:05 ]

• Donstil
  • Niet online
Wom schreef op maandag 14 februari 2022 @ 20:04:
[...]

Yup, je verdubbelt de capaciteit.
Ooh dat maakt het toch wel een interessante optie.

• Linksquest
Ik zelf heb dit setje, vind het prima werken.

https://www.amazon.nl/dp/...9967891_404437601_TE_item

Donstil schreef op maandag 14 februari 2022 @ 20:05:
[...]

Ooh dat maakt het toch wel een interessante optie.
De laatste drie weken speel ik elke dag wel een uur of twee en heb na drie weken de batterijen nog niet moeten opladen. Dit is met de Ladda 2450.

Ik schrik er iedere keer weer van als ik die Amazon website bekijk. De lelijkheid doet pijn aan mijn ogen 8) :'(

• Donstil
  • Niet online
Ik ben helemaal niet thuis in die materie merk ik.
Moet ik nog letten op NI-MH vs Li-Ion

Want als ik even snel Google kom ik op “goeie” van 2600mah en die zijn allemaal NI-MH.

• Linksquest
Ik heb ze nu ongeveer 1 jaar en ze doen het best lang en nog altijd prima.

Donstil schreef op maandag 14 februari 2022 @ 20:16:
[...]

Ik ben helemaal niet thuis in die materie merk ik.
Moet ik nog letten op NI-MH vs Li-Ion

Want als ik even snel Google kom ik op “goeie” van 2600mah en die zijn allemaal NI-MH.
Li-Ion kan sneller opgeladen worden, waar Ni-HM normaal gezien langer meegaat. Maar die verschillen zijn echt minimaal.

• Donstil
  • Niet online
Wom schreef op maandag 14 februari 2022 @ 20:23:
[...]

Li-Ion is kan sneller opgeladen worden, waar Ni-HM normaal gezien langer meegaat. Maar die verschillen zijn echt minimaal.
Ooh perfect. Dan neem ik gewoon Ni-HM dat is er een stuk meer ook.

Thanks voor het mee denken (ook @rest)

• PepieNL
Nog geloofwaardiger dan roddels op Twitter, icoontje is alvast aangepast!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eiBxIL7QSXHvawwf1e9lktTC7sk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8A0u2SBjwZJam5nAiyLh4sOF.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door PepieNL op 14-02-2022 20:52 ]

• Donstil
  • Niet online
PepieNL schreef op maandag 14 februari 2022 @ 20:44:

[Afbeelding]
Morgen ook een stream op Twitch, dus lijkt er wel op.

• PepieNL
Ik verwacht het ergste (amper verbeteringen), dan valt het altijd mee.
Wel heel duidelijk weggemoffeld achter de (terechte) hypetrain van Horizon zo.. haha zo erg dit, zo opzichtig.
Evengoed heb ik er zin in 😁
Als er maar een 60fps mode in blijft zitten.

• Linksquest
PepieNL schreef op maandag 14 februari 2022 @ 20:44:

[Afbeelding]
Goed dat ik nog gewacht heb, ben zelf nu eerst nog eens met Skyrim begonnen.

Zou wat zijn als hij in Game Pass zou zitten.

• Donstil
  • Niet online
Wom schreef op maandag 14 februari 2022 @ 21:27:
Zou wat zijn als hij in Game Pass zou zitten.
Ja dag, heb hem net voor €20 op disk gekocht :P

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Dat Besiege is me toch echt een partij tof! Hou echt van physics games (Kerbal Space Program, BeamNG, Teardown en jaja, Angry Birds etc.) dus dit past helemaal in het rijtje :) :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:34
Donstil schreef op maandag 14 februari 2022 @ 21:34:
[...]

Ja dag, heb hem net voor €20 op disk gekocht :P
Waar heb je hem voor die prijs gevonden?

• timmie271
Wom schreef op maandag 14 februari 2022 @ 20:07:
[...]

De laatste drie weken speel ik elke dag wel een uur of twee en heb na drie weken de batterijen nog niet moeten opladen. Dit is met de Ladda 2450.
Hier liggen ze iedere week wel aan de lader :+

Zowel de eneloop 1900 als de ladda 2450 :P

• Donstil
  • Niet online
Xgar schreef op maandag 14 februari 2022 @ 21:50:
[...]

Waar heb je hem voor die prijs gevonden?
Hij was/is €24,99 bij bol (en had nog een bon van €5,- uit select voordeel)

Pagina: 1 ... 315 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord