• voog
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:54
Ziet er tof uit! Alleen die hysterische robotstem is bloedirritant, hoop dat je die snel kunt afknallen!

• squashedraven
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21:55
iemand in ieder geval ervaringen met de turnaround tijd van reparaties bij microsoft? bij shipping geven ze al 11 tot 20 dagen oid aan.
squashedraven schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 14:32:
iemand in ieder geval ervaringen met de turnaround tijd van reparaties bij microsoft? bij shipping geven ze al 11 tot 20 dagen oid aan.
Kan je geen enhanced exchange aanvragen ? (telefonisch contact opnemen)
Dan sturen ze morgen een nieuwe / refurbished console op en kan je op je gemak de defecte console retourneren.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• squashedraven
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21:55
justifire schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 15:00:
[...]

Kan je geen enhanced exchange aanvragen ? (telefonisch contact opnemen)
Dan sturen ze morgen een nieuwe / refurbished console op en kan je op je gemak de defecte console retourneren.
Dit klinkt zeer interessant. zal eens een poging wagen :)
Operation Catalyst voor Crossfire zou gratis in de Game Pass staan. Nou ik download de game, in het info scherm over de game staat 54GB Total, maar hij download maar 7GB.

Eenmaal in de game is de campaign gewoon locked. Zucht. You need to purchase the singleplayer campaign staat er.

[ Voor 11% gewijzigd door devilsnight op 10-02-2022 15:05 ]

devilsnight schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 15:04:
Operation Catalyst voor Crossfire zou gratis in de Game Pass staan. Nou ik download de game, in het info scherm over de game staat 54GB Total, maar hij download maar 7GB.

Eenmaal in de game is de campaign gewoon locked. Zucht. You need to purchase the singleplayer campaign staat er.
Probleem is bekend bij de devs en ze werken aan een fix.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

devilsnight schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 15:04:

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Lekker over the top gortdroge trailer weer :9

Thanks guys.

(Tweakers heeft echt multi quote nodig)
devilsnight schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 15:13:
Thanks guys.

(Tweakers heeft echt multi quote nodig)
Tweakers heeft multi-quote. Op het scherm van een nieuwe reactie kun je naar onder scrollen, waar je alle berichten van het topic ziet. Als je dan op Quote klikt, dan voegt hij dat bericht als Quote toe aan je nieuwe reactie. ;)

Het werkt wat omslachtig, op andere fora werkt het vele malen makkelijker.. maar de functionaliteit zit er in ieder geval wel in.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

justifire schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 13:24:
[...]

We zijn weer terug ten tijde van de Xbox One release _O-
Mixer. ;w

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Rivanov schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 15:30:
[...]

Tweakers heeft multi-quote. Op het scherm van een nieuwe reactie kun je naar onder scrollen, waar je alle berichten van het topic ziet. Als je dan op Quote klikt, dan voegt hij dat bericht als Quote toe aan je nieuwe reactie. ;)

Het werkt wat omslachtig, op andere fora werkt het vele malen makkelijker.. maar de functionaliteit zit er in ieder geval wel in.
Wacht even, ook met Mobile? Want ik kan het niet echt vinden. Als ik helemaal naar onderen scroll in Chrome dan zie ik een reply vakje en erboven quick reply, maar niet de berichten.

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:43
PepieNL schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 11:11:
Jep die zat al in de eerste Series X shows in 2018/2019.

Post-apocalyptische soviet shooter met veel retro designs, knettergekke fights en veel bioshock/fallout invloeden in het wereldje.
Stukje bij beetje laten ze meer zien van hun world design, eerder zagen we alleen maar wat maps in een museum e.d.
Denk dat ik hem ga spelen met russische audio en engelse ondertiteling :)
Echt… hoe kansloos kan je een game inspreken… Russisch 4 the win!

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• SpaVast
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 05-06 13:02
Zojuist probeerde ik Crossfire x te downloaden via de app zodat als ik vanmiddag thuis kom het meteen kan proberen. Nu zie ik dat de console niet meer in m'n app staat en ook bij de standaard xbox app niet. De console heeft in beide apps eerder wel gestaan.

Is er een reden dat de console af en toe verwijderd wordt uit de app en je hem opnieuw moet verbinden?
SpaVast schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 16:10:
Zojuist probeerde ik Crossfire x te downloaden via de app zodat als ik vanmiddag thuis kom het meteen kan proberen. Nu zie ik dat de console niet meer in m'n app staat en ook bij de standaard xbox app niet. De console heeft in beide apps eerder wel gestaan.

Is er een reden dat de console af en toe verwijderd wordt uit de app en je hem opnieuw moet verbinden?
Er is gister of vandaag een update geweest van de app, ik gok dat het daar mee te maken heeft. Kreeg namelijk bij opstarten van de app een changelog voor mijn kiezen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Net even gecheckt, maar de gratis campaign is not niet te installeren/spelen voor Crossfire X. Ik ga verder met The Medium, zie het vanavond wel.

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21:59
Polariteit schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 12:11:
De afgelopen maanden heb ik Yakuza 0, 1 en 2 uitgespeeld en ik zit langzaamaan te denken om deel 3 op te pakken. Nu valt me op dat in Gamepass de delen Yakuza 3, 4 en 5 zowel los staan aangegeven als in een bundel genaamd 'Yakuza the remastered collection'.

Iemand hier die weet of er een wezenlijk verschil is tussen de 2? Voor mijn gevoel is dit een beetje een nutteloze vulling :?
Zit geen verschil in. Ik zou gewoon de Remastered Collection downloaden.
Er zit bullit-time in CrossfireX , dus dan ben ik al snel tevreden moet ik zeggen. Multiplayer speelt wel anders dan de singleplayer (heb tweede campaign gekocht aangezien eerste nog niet vrij is via Game Pass). Maar na een klein uur is het vooral een recht toe recht aan shooter. Eigenlijk waar ik hoopte. Generiek verhaal voor zover, maar speelt wel lekker. Stukje hieronder is uit het begin van de campaign.

Achievements zijn enkel voor de multiplayer trouwens, maar volgens mij wel eenvoudig te halen.

[ Voor 8% gewijzigd door Wom op 10-02-2022 17:04 ]

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:41
devilsnight schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 15:35:
[...]

Wacht even, ook met Mobile? Want ik kan het niet echt vinden. Als ik helemaal naar onderen scroll in Chrome dan zie ik een reply vakje en erboven quick reply, maar niet de berichten.
Rivanov schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 15:30:
[...]

Ja er zit multi-quote in, ook op mobile. Dit getypt vanaf een Android telefoon met Google Chrome :+

Eerste bericht quoten via acties en daarna naar beneden scrollen om de rest te zien en te kunnen quoten.

Gamertag: timmie271

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07:27
Net even de campaign opgestart van crossfire x maar daar ga ik me prima mee vermaken .
Hoe krijgen jullie CrossfireX campaign aan de praat? En hoe groot is de game bij jullie? 7GB staat geïnstalleerd staat hier, maar de game zou 54GB moeten zijn volgens de store. In het main menu is het nog steeds op slot hier.

Ik bedoel de Game Pass versie.

[ Voor 6% gewijzigd door devilsnight op 10-02-2022 17:31 ]

• Beaudog
devilsnight schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 17:30:
Hoe krijgen jullie CrossfireX campaign aan de praat? En hoe groot is de game bij jullie? 7GB staat geïnstalleerd staat hier, maar de game zou 54GB moeten zijn volgens de store. In het main menu is het nog steeds op slot hier.
Ik heb hem gekocht voor 25 euro in de x store en hij is 54 gb dat klopt .
met de campaign mee dan.
Beaudog schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 17:32:
[...]

Ik heb hem gekocht voor 25 euro in de x store en hij is 54 gb dat klopt .
met de campaign mee dan.
Ok thanks man.

Ze zijn er nog volop mee bezig zo te zien want ik heb hem net eraf gegooid en als ik opnieuw wil installeren via Game Pass zie ik Operation Catalyst tekst niet meer in het plaatje staan. Eerst wel.

• timmie271
devilsnight schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 17:35:
[...]

Ok thanks man.

Ze zijn er nog volop mee bezig zo te zien want ik heb hem net eraf gegooid en als ik opnieuw wil installeren via Game Pass zie ik Operation Catalyst tekst niet meer in het plaatje staan. Eerst wel.
Dagje geduld hebben is meestal het beste :P

Rivanov schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 12:44:
[...]

Jup. Zit in de Capture & Share Tab.

[Afbeelding]

En je kunt nu dus ook het formaat aanpassen en de opacity van de achtergrond.

[Afbeelding]
Hoe vind jij het werken?

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

timmie271 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 17:58:
[...]

Dagje geduld hebben is meestal het beste :P
Yep, dat is een ding wat zeker is.

Ik heb de MP gespeeld even maar dat is niet te doen nu, belachelijke input lag.
Wie van jullie heeft Rainbow Six Axtraction gespeeld, heb hier een half uur gespeeld maar kan er niet in komen. Vond Siege nog wel leuk, maar deze helaas niet.

https://www.pcgamer.com/t...o-stay-stuck-in-the-past/
“You always have to be willing to be fresh,” Zelnick said. “You always have to be willing to bring consumers what they want. The minute you try to protect the past, you become irrelevant.”

He added that he’s “thrilled” that Rockstar is working on a new GTA game, and also went on to say that, despite their endless setbacks, NFTs are a legitimate thing. “We believe that NFTs are real, and why wouldn’t they be? We believe in digital goods and we’ve been selling digital goods for a very long time,” he said. “We believe in rare goods, we believe in collectibles. The concern we have is that there’s a speculation going on.”

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-12 13:48
Ik snap die NFT's niet, maar ik zal wel stuck in the past zijn dan :D
drakiesoft schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 20:45:
[...]

Same here man. Ik zie er veel outrage over, maar begrijp eigenlijk niet waar het om gaat. Phil Spencer noemt het geloof ik predatory achtige zaken, en als hij dat al zegt......dan moet het wel iets akeligs zijn denk ik, haha.

Mijn hype voor GTA 6 is hoe dan ook sowieso heel erg laag nu. Na al die geruchten over veel meningsverschillen in het team, veel terug naar de tekentafel gegaan zijn....de geruchten over een Fortnite achtige wereld....niet echt iets waar ik blij van wordt. Geef me gewoon een toffe SP mode en klaar. Maar de geruchten gingen dus over de SP. :(
Werkt prima. Alleen de bitrate wordt niet onthouden. Dus je moet ‘m iedere keer op 1080p 6000Kbps zetten.

Oke, want ik gebruik momenteel nog de app van Twitch zelf, en vind die balk vrij iritant, was al het wachten op die update, dus nog even wachten :D

Ik begin nu toch wel enthousiast te worden. Daarnaast mag hij alle audio books inspreken van mij. Kan echt uren naar hem luisteren :P

———-

https://news.xbox.com/en-...aches-10-million-players/

Grounded heeft de 10 miljoen spelers bereikt en de full game komt dit jaar uit. Hoop dat veel mensen die de early acces hebben geprobeerd in het begin de full game nog een kans geven, want het is echt een unieke game in mijn optiek. De full game zal uiteraard ook een volledige story line hebben wat veel mensen toch wel prettig vinden dan alleen een open sandbox, hoe tof die ook is.

————

Update voor netwerk issues voor Halo Infinite. Uitgebreide toelichting ook.

https://www.halowaypoint....nfinite-online-experience

————-

Ik vond Valhalla veel te lang duren en was er na 20 uur klaar mee, maar deze DLC ziet er wel tof uit. Circa 35 uur begreep ik. Ga hem zelf niet spelen, want ben niet echt een AC gamer.

Las wel dat ze voor de nieuwe AC zich meer focussen op kleinere gebieden / game en meer op klassieke stealth.

[ Voor 78% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-02-2022 23:03 ]

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:28
uchiha tijntje schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 22:11:
[YouTube: I Played the Final Build of Elden Ring]

Ik begin nu toch wel enthousiast te worden. Daarnaast mag hij alle audio books inspreken van mij. Kan echt uren naar hem luisteren :P

———-

https://news.xbox.com/en-...aches-10-million-players/

Grounded heeft de 10 miljoen spelers bereikt en de full game komt dit jaar uit. Hoop dat veel mensen die de early acces hebben geprobeerd in het begin de full game nog een kans geven, want het is echt een unieke game in mijn optiek. De full game zal uiteraard ook een volledige story line hebben wat veel mensen toch wel prettig vinden dan alleen een open sandbox, hoe tof die ook is.

————

Update voor netwerk issues voor Halo Infinite. Uitgebreide toelichting ook.

https://www.halowaypoint....nfinite-online-experience

————-

[YouTube: Assassin's Creed Valhalla: Dawn Of Ragnarök Hands Off Preview]

Ik vond Valhalla veel te lang duren en was er na 20 uur klaar mee, maar deze DLC ziet er wel tof uit. Circa 35 uur begreep ik. Ga hem zelf niet spelen, want ben niet echt een AC gamer.

Las wel dat ze voor de nieuwe AC zich meer focussen op kleinere gebieden / game en meer op klassieke stealth.
Ff over halo patch notes. Al het gekrijs erover gaat voorbij aan het feit dat Halo als enige online shooter wel eerlijk is in wat er gebeurd. Hoeveel lag je ook hebt, je headshot komt aan. Wel met delay waardoor je oriëntatie weg is maar het klopt allemaal als een bus. De krijsers missen het belangrijkste, in laggy potjes heb je niet op tijd door dat je beschoten wordt/hoe snel je shields opraken. Mooi als je iets regelen waardoor je minder vaak op US servers speelt maar ze moeten gewoon geofiltering aanzetten. Op EU servers hebben we er allemaal nul last van.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-12 19:22

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Zat net met m'n Elite V2 te koppelen aan m'n iPhone en een dubbel tap op de pair knop op de controller werk echt soepel om te switchen van Xbox naar iPhone. Ik was in de veronderstelling dat dit allen werkte met de nieuwe Series X|S controller. Een 2e keer een dubbel tap en de controller connect weet naar de Xbox. Ja ik weet het dit was al lang bekend maar wist dus niet dat het ook voor de Elite v2 controller gold.

Nieuwe opties om je geluid setup te testen.

Klikken voor video

[ Voor 58% gewijzigd door MRE-Inc op 11-02-2022 01:08 ]

XBL: MRE Inc

Remmetje schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 11:57:
[...]

Vergeet niet dat Microsoft nu heel duidelijk een campagne is gestart om de acquisitie er bij de wetgevers doorheen te krijgen. Wel heel toevallig dat ze nu betere condities in de app store aankondigen (https://blogs.microsoft.c...ples-activision-blizzard/) en ze daarbij ook de non-exclusiviteit van COD erbij halen. Allemaal om de perceptie te geven dat dit geen shift of power gaat geven voor de markt.

Maar ik deel wat je zegt maar ik ben bang voor het tegenovergestelde. De flinke golf van acquisities van onafhankelijk studio's en publishers kan goed zijn voor de ene groep en heel slecht voor de andere. Verleden heeft dit wel vaak uitgewezen. En waar ik Phil Spencer wel hoog heb zitten, is het ook echt wel een business man en begrijpt die heel goed wat de consument trekt naar de console. Dat Microsoft als geheel meer inzet op de abonnementen kan van de business is duidelijk, maar ik geloof niet dat ze het Xbox merk hierdoor om zeep willen helpen. Dus die exclusiviteit (xbox/pc) is dan wel een must.
Ik zag deze reactie van een XboxEra mod en moet zeggen....hij heeft hier wel een punt.
“making them available”. Making what available? Existing games? New games? Old games? Some games? Only Call of Duty games? Which Call of Duty games? Only Infinity Ward ones?

Again, why not just say “All new Activision Blizzard games in development both now and in the future will continue to remain multiplatform as they have been to this point”. That seems WAY more clear cut to me. But maybe that’s just me.

The wording they’re using is leaving them soooooo much wriggle room and there’s no way it’s not intentional."
"Look what it’s saying and also look at what it’s NOT saying

“We will continue to make them available”. Which can easily be “We won’t pull existing titles”.

“We will also continue to make them available beyond existing agreement”. Again, “We wont pull them in the future either”

There’s actually nothing in there that says they will release NEW games on other platforms."
Plus als ze echt een definitieve statement zouden maken, dan zou die deal minder makkelijk of helemaal niet door de check komen.

[ Voor 3% gewijzigd door devilsnight op 11-02-2022 01:37 ]

Aparte uitspraak voor een bedrijf waar het al ruim 8 jaar 2013 is... En dan zeggen dat ze de toekomst in gaan met iets wat vrij universeel gezien wordt als onzinnige marketing buzz (behalve bij de marketeers zelf en de mensen die er in trappen) terwijl hij tegelijkertijd zegt dat ze wat nft's mogelijk zouden maken al lang kunnen zonder nft's... Is die gast aan het solliciteren voor de rol van Kotick in de markt?

En off topic... Na in de avond het al steeds kouder te krijgen, 2 uur die meer als 8 uur voelde in en uit bewustzijn zakken terwijl ik maar niet warm kan worden, nu te warm en klaar wakker met een geest die aan het redlinen is zonder van zijn plek te komen en een beginnende keelpijn wat de symptomen van een vriend van me die zondag hier was en maandag positief getest werd mooi met 4 dagen vertraging mirrort... Denk ik dat ik nu eindelijk aan de beurt ben. Straks maar eens een zelftestje open trekken, yay...
Sorry als ik ramble, momenteel geen flauw idee hoe ik die belachelijk lange zin beter zou moeten verwoorden :+ :$ -O-

Gamertag: FinrazielNL

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:34
Finraziel schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 01:41:
[...]

Aparte uitspraak voor een bedrijf waar het al ruim 8 jaar 2013 is... En dan zeggen dat ze de toekomst in gaan met iets wat vrij universeel gezien wordt als onzinnige marketing buzz (behalve bij de marketeers zelf en de mensen die er in trappen) terwijl hij tegelijkertijd zegt dat ze wat nft's mogelijk zouden maken al lang kunnen zonder nft's... Is die gast aan het solliciteren voor de rol van Kotick in de markt?

En off topic... Na in de avond het al steeds kouder te krijgen, 2 uur die meer als 8 uur voelde in en uit bewustzijn zakken terwijl ik maar niet warm kan worden, nu te warm en klaar wakker met een geest die aan het redlinen is zonder van zijn plek te komen en een beginnende keelpijn wat de symptomen van een vriend van me die zondag hier was en maandag positief getest werd mooi met 4 dagen vertraging mirrort... Denk ik dat ik nu eindelijk aan de beurt ben. Straks maar eens een zelftestje open trekken, yay...
Sorry als ik ramble, momenteel geen flauw idee hoe ik die belachelijk lange zin beter zou moeten verwoorden :+ :$ -O-
Helemaal met je eens, en beterschap! :(:)

• Beaudog
Gister avond een stuk van de campaign gespeeld.
Operation catalyst zit van alles in beetje snipen en stealth tot nu toe vermaak ik me er prima mee.
Tof! Filmpje in tweet.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Spoel de tijd eens 6 uur en 15 minuten terug :)

De Xbox Series X die ik afgelopen Woensdag samen met mijn bonus vader heb opgehaald moet helaas ter reparatie opgestuurd worden naar Microsoft, er is iets mis met Ethernet poort. Als hij hem de hele dag op Wifi heeft is er niks aan de hand, maar bekabeld valt de verbinding steeds weg. Hij heeft dit meerdere malen getest en helaas telkens hetzelfde probleem, dus gisteren de console aangemeld ter reparatie en nu twee weken wachten tot een gemaakte / nieuwe -O- .

Vind het wel sneu voor hem, aangezien hij helemaal blij was met de Series X.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:55
G_Dragon schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 08:42:
De Xbox Series X die ik afgelopen Woensdag samen met mijn bonus vader heb opgehaald moet helaas ter reparatie opgestuurd worden naar Microsoft, er is iets mis met Ethernet poort. Als hij hem de hele dag op Wifi heeft is er niks aan de hand, maar bekabeld valt de verbinding steeds weg. Hij heeft dit meerdere malen getest en helaas telkens hetzelfde probleem, dus gisteren de console aangemeld ter reparatie en nu twee weken wachten tot een gemaakte / nieuwe -O- .

Vind het wel sneu voor hem, aangezien hij helemaal blij was met de Series X.
Ik neem aan dat jullie wel verschillende kabels en eventueel poorten hebben geprobeerd? Dat dezelfde kabels het wel doet op andere apparaten is niet altijd een gegeven dat het goed werkt.

Zo heb ik tijdens de aanleg van nieuwe bekabeling zelf de aansluiting in de wand contactdoos niet goed gedaan. Hierdoor haalde ik bijvoorbeeld geen volledige snelheid. Na het aanpassen hiervan wel.

PSN ID Binloading_nl

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
MRE-Inc schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 01:04:
Nieuwe opties om je geluid setup te testen.

Klikken voor video

[Embed]
Gemiste kans om de Halo Grunt te gebruiken :P

YouTube: Halo 2: 5.1 Surround Sound Test [Grunt & Hunter]

• MRE-Inc

MRE-Inc

En speciaal voor @uchiha tijntje hebben ze ook:

...toegevoegd

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FLSv3uvXMA4HisW?format=jpg&name=4096x4096

steefje schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 08:51:
[...]

Ik neem aan dat jullie wel verschillende kabels en eventueel poorten hebben geprobeerd? Dat dezelfde kabels het wel doet op andere apparaten is niet altijd een gegeven dat het goed werkt.

Zo heb ik tijdens de aanleg van nieuwe bekabeling zelf de aansluiting in de wand contactdoos niet goed gedaan. Hierdoor haalde ik bijvoorbeeld geen volledige snelheid. Na het aanpassen hiervan wel.
Jazeker! Want hij heeft de Xbox Series X eerst bij mij thuis aangesloten gehad vanwege mijn gigabit verbinding omdat mijn bonusvader maar een 25Mbit/s download snelheid heeft thuis, het leek ons daarom verstandig om alle games even bij mij binnen te gaan halen. Alleen ook toen 2 verschillende kabels geprobeerd en telkens viel de verbinding weg ( plotseling niet meer verbonden met Xbox Live, download stopt ), we hadden er toen al een slecht gevoel bij en toen hij de Xbox Series X bij hem thuis heeft aangesloten bleven de problemen aanhouden waardoor hij hem dus is verschillende manier is gaan testen.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Die is mooi!! :) Ik heb nog steeds een screenshot als achtergrond die @uchiha tijntje en ik hebben gemaakt toen we de Broodmother gingen verslaan..

MRE-Inc schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 08:39:
[...]

Spoel de tijd eens 6 uur en 15 minuten terug :)
Ga jij eens slapen om 1:04. :+

Verwijderd

Zeker een mooie background(ed) vraag me wel af of je zo een HDR zon heel de tijd in je gezicht wilt hebben als achtergrond. ;)
drakiesoft schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 20:45:
[...]

Je koop een positie via blockchain, aan die positie is een ingame item gekoppeld. Je bezit het item dus niet.
De hebberigheid van de koper doet de rest en de developer lacht zich kapot. :P

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2022 09:48 ]

Had hem gisteren al ingesteld als achtergrond :P

Heb een Halo special edition Xbox, dus vind dat ik het niet kan maken iets anders dan Master Chief als achtergrond te hebben :+

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 09:46:
Zeker een mooie background(ed) vraag me wel af of je zo een HDR zon heel de tijd in je gezicht wilt hebben als achtergrond. ;)

[...]

Je koop een positie via blockchain, aan die positie is een ingame item gekoppeld. Je bezit het item dus niet.
Gelukkig (!) is het dashboard op de Xbox niet in HDR!11!!

Oh wacht.. ;(

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:49
(jarig!)
Wanneer komt Grounded eigenlijk uit? Aan het einde van de levenscyclus van de Series X?

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

ariekanari schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 10:39:
Wanneer komt Grounded eigenlijk uit? Aan het einde van de levenscyclus van de Series X?
Dit jaar.

• timmie271
Rivanov schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 09:57:
[...]

Gelukkig (!) is het dashboard op de Xbox niet in HDR!11!!

Oh wacht.. ;(
HDR11 bestaat nog niet toch? :+

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-12 13:48
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 09:46:
Ik weet hoe het werkt, toch snap ik het niet ;)
The Medium uitgespeeld.

Net als alle andere games van Bloober heeft het echt sterke elementen maar uiteindelijk is het het gewoon allemaal echt net niet.

Met elke game hoopte ik weer dat ze het nu echt zouden doen, een topgame neerzetten. We hebben Layers of Fear 1 en 2 gehad, Observer, Blair Witch en toen The Medium, maar helaas. Misschien blijft deze studio gewoon hier steken.

Het verhaal vond ik erg sterk, de sfeer is prima alleen nooit eng of spannend. De muziek past er perfect bij en de voice acting is ook goed. De gameplay is waar het echt naar beneden gaat. De encounters met het monster vond ik zelf niets toevoegen en soms gewoon irritant. Dat hele split world klinkt als een tof idee, maar ik vond de uitwerking niet bijzonder.

Verder loop je vooral veel rond in de game, soms zelfs dat onnodig forced walk gedoe wat niets toevoegt, super easy puzzels en dat is het dan ook wel.
Ik vond The Medium een fantasche game, meer erg mee vermaakt en wil deze graag een keer fysiek voor mijn verzameling. Ik heb ook het idee met het einde van zowel voor als na de aftiteling, dat er nog een vervolg gaat komen.

Linksquest schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 13:43:
Ik vond The Medium een fantasche game, meer erg mee vermaakt en wil deze graag een keer fysiek voor mijn verzameling. Ik heb ook het idee met het einde van zowel voor als na de aftiteling, dat er nog een vervolg gaat komen.
Ja, de meningen verschillen echt met deze game, haha. Als het de gameplay van een The Evil Within 2 of Resi had gehad bijvoorbeeld met dit verhaal? Oh yes! Het gerucht gaat sinds vorig jaar dat er op dit moment twee Silent Hill projecten in de maak zouden zijn en Bloober zou één van de studio's zijn. Ze zullen dan toch echt met proper combat moeten gaan komen. :)

Verwijderd

Jullie met al die duistere games. Ik kijk uit naar two point campus. :P
Ziekenhuis versie kwam ik niet echt in maar de theme park/hospital games vond ik geweldig vroeger.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2022 14:29 ]

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 14:28:
Jullie met al die duistere games. Ik kijk uit naar two point campus. :P
Ziekenhuis versie kwam ik niet echt in maar de theme park/hospital games vond ik geweldig vroeger.
Heerlijk juist, hoe duisterder hoe beter, in films en series ook. Love me some darkness :P

Als je echt een vrolijke game wilt moet je Visage checken.

spoiler: title
:P

• MPC60
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-10 15:27

MPC60

Game on

Ik weet het niet maar ik vind de 'next gen' games tot nu toe tegenvallen. Ook op gamepass weinig boeiends eerlijk gezegd. Hebben meer mensen dit of zit ik in een dip?

Xbox: SendexNL

MPC60 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 16:38:
Ik weet het niet maar ik vind de 'next gen' games tot nu toe tegenvallen. Ook op gamepass weinig boeiends eerlijk gezegd. Hebben meer mensen dit of zit ik in een dip?
Dat is iets heel persoonlijks natuurlijk. De overgang tussen generaties gaat heel geleidelijk, waardoor de winst die je verwacht niet direct te zien is. Maar speel de eerste Forza Horizon die op de Xbox One uitkwam en daarna FH5 en je ziet opeens de grote stappen die wel gemaakt zijn. Ook iets als Flight Simulator zorgde bij mij wel voor de 'next gen' vibes.

Dit jaar gaan we de eerste games zien die niet meer op de vorige generatie gaan draaien, als ik het goed begrepen heb. Dus daar mag je nog wel weer iets extras van verwachten.

Kwa aanbod kom ik persoonlijk tijd te kort, maar dat ben ik natuurlijk. Wat speel je normaal gezien graag?

• MPC60

MPC60

Game on

Van alles eigenlijk, FPS RPG city building. Dat soort dingen. Vandaag maar weer eens div2 opgestart en dragon Quest aan het downloaden. Ik had goede hoop dat Battlefield me zou vermaken maar na al die slechte reviews overal ga ik daar geen geld aan uitgeven. 🙈

devilsnight schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 14:24:
[...]

Ja, de meningen verschillen echt met deze game, haha. Als het de gameplay van een The Evil Within 2 of Resi had gehad bijvoorbeeld met dit verhaal? Oh yes! Het gerucht gaat sinds vorig jaar dat er op dit moment twee Silent Hill projecten in de maak zouden zijn en Bloober zou één van de studio's zijn. Ze zullen dan toch echt met proper combat moeten gaan komen. :)
Alsjeblieft niet zeg !
Bloober games kruipen juist lekker onder je huid.
Als ik combat wil speel ik wel een Resident Evil of Evil Within.
Vind die psychologische spanning juist veel intenser dan hier en daar een jump-scare.
My2Cents ;)

Waarom kan ik nergens die gratis game Riders Republic installeren? Staat telkens koop de game

Edit:

Via de Xbox app op de telefoon lukt het me wel om de game te installeren

[ Voor 31% gewijzigd door G_Dragon op 11-02-2022 17:13 ]

MPC60 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 16:49:
Van alles eigenlijk, FPS RPG city building. Dat soort dingen. Vandaag maar weer eens div2 opgestart en dragon Quest aan het downloaden. Ik had goede hoop dat Battlefield me zou vermaken maar na al die slechte reviews overal ga ik daar geen geld aan uitgeven. 🙈
Dit weekend zijn Valkyria Revolution,PGA Tour 2K21 en Riders Republic gratis te spelen. Misschien dat daar iets bij zit? BF is wel serieus probleem geloof ik, al ken ik de details niet. Cyberpunk werd ook overal afgekraakt en vond dat een van de betere games die ik vorig jaar gespeeld heb :P

Absoluut mee eens.

De XSX lanceerde nogal teleurstellend qua games met The Falconeer Gears Tactics. En vorig jaar hadden we Psychonauts 2 die qua game geweldig is, maar geeft je niet dat next gen gevoel. FH5 deed dat iets meer, maar eerlijk gezegd zelfs op One En One X ziet het er top uit en het zijn geen dag en nacht verschillen. Halo heeft me grafisch absoluut geen next gen gevoel gegeven.

Sony heeft deze maand Horizon FW en grafisch ziet dat er gewoon uitermate goed uit. In november krijgen we Starfield waar ik immens naar uitkijk en er is heel erg veel in de maak door XGS, alleen hoop ik wel dat we dit jaar eindelijk echt iets gaan zien van een Avowed, Fable, enzovoort.

Wat betreft Game Pass, toevoegingen zoals Mass Effect LE en Hitman Trilogy vorige maand waren wel echt sterk te noemen, maar ik zou heel erg graag wat AAA games op de dag van release op Game Pass zien droppen. Hoe geweldig zou een Dying Light 2 of Elden Ring op Game Pass geweest zijn? Game Pass staat vol met Indies en ook hier en daar AAA, maar dit kan beter.
Wel eens een dip met minder interesse in een bepaalde groep, maar eigenlijk niet in modern of in Retro. Ik vermaak me op dit moment prima met Xbox Game Pass en ben recent begonnen met Skyrim nog eens te spelen.

• MPC60

MPC60

Game on

Riders republic ga ik eens proberen, bedankt voor de tip!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Next gen games? Ik speel AC brotherhood momenteel. :D

Door de fps boosts heb ik na Valhalla maar besloten om weer bij het begin te beginnen. (1 overgeslagen vanwege het missen van ondertitels.) Ik ben er wel echt achter gekomen dat resolutie en zelfs popins me veel minder boeien dan framerate. Nog minder dan ik dacht. Dat maakt voor mij de Series X echt de beste console ooit.

[ Voor 8% gewijzigd door ArthurMorgan op 11-02-2022 17:57 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Geen idee wanneer die uitkomt maar heeft mijn aandacht :)

Verder vandaag uitgekomen. Die ga ik denk ik wel kopen. Ziet er qua game mechanic wel grappig uit.

En volgens mij mag @justifire zijn fightstick weer onder het stof vandaan halen. KOF XV krijgt goede reviews :)

[ Voor 57% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-02-2022 18:21 ]

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:14

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

ArthurMorgan schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 17:56:
Next gen games? Ik speel AC brotherhood momenteel. :D

Door de fps boosts heb ik na Valhalla maar besloten om weer bij het begin te beginnen. (1 overgeslagen vanwege het missen van ondertitels.) Ik ben er wel echt achter gekomen dat resolutie en zelfs popins me veel minder boeien dan framerate. Nog minder dan ik dacht. Dat maakt voor mij de Series X echt de beste console ooit.
Zijn de pop-ins bij Valhalla wel kinder? Valt me steeds negatief op bij Odessey als ik op mijn paard rond cross.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• Exactor it
justifire schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 16:50:
[...]

Alsjeblieft niet zeg !
Bloober games kruipen juist lekker onder je huid.
Als ik combat wil speel ik wel een Resident Evil of Evil Within.
Vind die psychologische spanning juist veel intenser dan hier en daar een jump-scare.
My2Cents ;)
Heb je Disco Elysium gespeeld? Dat is qua verhaal een van de betere games van de laatste tijd (ik ben nogal kritisch op verhalen in games. Meestal skip ik alle cutscenes na de eerste paar uren omdat het verhaal slecht is). Goede spanning af en toe en de dialogen zijn vaak en grappig en sterk. Er zit verder nul actie in vandaar de link met je post. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Exactor it op 11-02-2022 18:50 ]

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:45
Ik heb het ook een beetje. Ik wacht vooral op Starfield, Fable en Avowed. En af en toe speel ik nu een indie of Halo MP.
Exactor it schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 18:49:
[...]

Heb je Disco Elysium gespeeld? Dat is qua verhaal een van de betere games van de laatste tijd (ik ben nogal kritisch op verhalen in games. Meestal skip ik alle cutscenes na de eerste paar uren omdat het verhaal slecht is). Goede spanning af en toe en de dialogen zijn vaak en grappig en sterk. Er zit verder nul actie in vandaar de link met je post. :)
Nee, ben allergisch voor ellenlange lappen tekst.
Geef mij maar een zwaard en een estus flask, als ik wil lullen ga ik wel naar de kroeg.

• Exactor it
justifire schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 19:02:
[...]

Nee, ben allergisch voor ellenlange lappen tekst.
Geef mij maar een zwaard en een estus flask, als ik wil lullen ga ik wel naar de kroeg.
Dan moet je Disco Elysium 100% zeker vermijden! Naast ellenlange lappen tekst moet je ook elke drie minuten je outfit wisselen. Lijkt wel Halo!

[ Voor 13% gewijzigd door Exactor it op 11-02-2022 19:04 ]

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 22:46
En FH5 is denk ik nu wel af. 43 van de 53 achievements te pakken, GS van 760. Was een leuke ervaring. Laatste Barn Find was eindelijk restored, dus voor nu wel even klaar ermee. Geweldig spel wat ik niet zelf gekocht zou hebben.

Was heerlijk af en toe even een race starten, dus het spel verwijderen doe ik dus toch niet ^^.
New Features and Experiences
We have exciting news! Alpha Skip-Ahead users can expect something new coming to their Xbox Update Preview.

Quick Resume

Users on Xbox Series X|S consoles can now keep up to two games in Quick Resume no matter what other games are launched. These games will only drop out of Quick Resume if the user manually removes it or if a game is updated.

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 26-11 22:45
Yonix schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 08:25:
[...]

Ik tel de dagen af naar de release van 'Weird West' (31-03). _/-\o_ Stiekem ben ik ook best benieuwd naar 'Shadow Warrior 3' (01-03). :)

[YouTube: Weird West | Gameplay Trailer | Out March 31]

[YouTube: Shadow Warrior 3 | March 1 | PS4 XB1 & PC]
Voor die tijd wil ik 'Gears 5' uitspelen, want daar zit ik al ruim 1,5 jaar in Act 2. :P

[...]

[Afbeelding]

;)
Sorry toch het trucje toegepast ;) . Sinds vanmorgen in bezit van 3 jaar Ultimate! Wat zijn volgens jullie op dit moment de pareltjes op Game Pass? Buiten de echt bekende games om.

Nu nog even wachten op de Xbox Series X die maandag wordt bezorgd!
GovertNL schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 20:38:
[...]

Sorry toch het trucje toegepast ;) . Sinds vanmorgen in bezit van 3 jaar Ultimate! Wat zijn volgens jullie op dit moment de pareltjes op Game Pass? Buiten de echt bekende games om.

Als je zegt wat voor genre je leuk vindt ga ik even voor je kijken.

• Exactor it
[...]

In random volgorde en vast niet volledig:
-Deaths door
-The Pedestrian
-It takes two
-Hades
-Slay the spire
-Ori (beide delen)
-A plague tale: innocence
-Hellblade: Senuas sacrifice
-Hollow Knight

Deze lijst sorteren op ratio enof filteren op genre is ook handig: https://www.trueachievements.com/xbox-game-pass/games

[ Voor 9% gewijzigd door Exactor it op 11-02-2022 21:01 ]

• MPC60

MPC60

Game on

Hellblade sluit ik mij bij aan, wat een sfeer weet die game neer te zetten.

• Exactor it
@GovertNL ik miste een pareltje: what remains of Edith finch!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 26-11 22:45
uchiha tijntje schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 20:57:
[...]

Als je zegt wat voor genre je leuk vindt ga ik even voor je kijken.
Ben vrij allround qua games. Shooters, Actie, Adventure, Platform. In de sport categorie ga ik zeker is Skate testen, was vroeger gek op Tony Hawk games.
Exactor it schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 21:00:
[...]

In random volgorde en vast niet volledig:
-Deaths door
-The Pedestrian
-It takes two
-Hades
-Slay the spire
-Ori (beide delen)
-A plague tale: innocence
-Hellblade: Senuas sacrifice
-Hollow Knight

Deze lijst sorteren op ratio enof filteren op genre is ook handig: https://www.trueachievements.com/xbox-game-pass/games
Bedankt voor de lijst!
MPC60 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 21:04:
Hellblade sluit ik mij bij aan, wat een sfeer weet die game neer te zetten.
Ga ik deze als eerste is proberen!

Bedankt allemaal!
[...]

Remnant From The Ashes (Dark Souls with guns)
Children of Morta (retro roguelite)
Mortal Kombat 11, alleen al voor de high-res shaders de moeite waard (download meteen het optionele 4K story pack van 100 GB, showcase !!)
En weet niet zeker of hij nog in game pass zit maar anders kan ik Vermintide 2 ook van harte aanraden (4K 60fps en dik 200 ratten op het scherm :9 )

Quantum Break, Control, Gears 5, Forza Horizon 5 en Deaths Door zijn de bekende “must play” titles.

Spreek je in 2023 weer :w

[ Voor 20% gewijzigd door justifire op 11-02-2022 23:45 ]

Exactor it schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 18:49:
[...]

Ik ben echt benieuwd naar deze game, maar ik zou zo graag een demo willen checken. Helaas. Hij is wel in de sale nu tot dinsdag, maar ja. Aan de andere kant kan ik beter blijven werken aan de backlog.

• Exactor it
devilsnight schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 23:52:
[...]

Ik ben echt benieuwd naar deze game, maar ik zou zo graag een demo willen checken. Helaas. Hij is wel in de sale nu tot dinsdag, maar ja. Aan de andere kant kan ik beter blijven werken aan de backlog.
Een demo van deze game zou niet werken. Keuzes die je maakt in de eerste vijf minuten werken door in de rest van het verhaal.

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:41
Titanfall 2 is toch ook wel een parel zeg. Holy shit, jaren geleden dat ik me zo vermaakt heb met een campaign. Snap niet dat je zo weinig hoort van die game.

• Graft
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-12 22:26
[...]

Onder het motto “oud maar goud”

- Dishonored
- Mass Effect Triologie (1ste deel voelt hier echt wat gedateerd aan maar het verhaal is steengoed)

• MRE-Inc

MRE-Inc

Plaatjes erbij is wel handig want het is voer voor discussie ;). Want wat doet deze optie anders dan "Game afsluiten" of is het gewoon hernoemen van de bestaande optie "Game Afsluiten"?

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FLWLd7_VEAAbSW8?format=jpg&name=large

Ah even door de antwoorden gescrolled:

Dus wel een handige feature als je veel wisselt van game.

[ Voor 19% gewijzigd door MRE-Inc op 12-02-2022 09:52 ]

spokje schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 08:13:
Titanfall 2 is toch ook wel een parel zeg. Holy shit, jaren geleden dat ik me zo vermaakt heb met een campaign. Snap niet dat je zo weinig hoort van die game.
Dit hoor en lees je dus best veel. Titanfall 2 heeft pas later de erkenning gekregen die het verdiende, terwijl het meer dan prima reviews scoorde. Geen idee of het wat overschaduwt werd door andere releases toentertijd, maar daar had meer ingezeten gevoelsmatig.

• MPC60

MPC60

Game on

Titanfall heeft veel last gehad van de cods en battlefields toentertijd. Kreeg niemand van m'n vriendengroep mee.

Hoe kan ik die Xbox mobile app refreshen zodat hij ziet dat ik bepaalde games allang heb uninstalled?

• timmie271
MPC60 schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 11:35:
Titanfall heeft veel last gehad van de cods en battlefields toentertijd. Kreeg niemand van m'n vriendengroep mee.
1 of 2?

1 is ontzettend goed bevallen door heel veel spelers en wordt nog steeds wel gespeeld (wel allemaal platina spelers, maar goed). Titanfall 2 is de multi-player een stuk minder van gespeeld door de meeste ook door de campaign die erbij zit.

• timmie271
devilsnight schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 11:47:
Hoe kan ik die Xbox mobile app refreshen zodat hij ziet dat ik bepaalde games allang heb uninstalled?
Kill in Android/iOS en dan opnieuw openen?

Geen idee anders. Zo eens kijken of mijn lijst überhaupt wel klopt :+ heb het idee dat die ook niet helemaal juist is :P

timmie271 schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 11:50:
[...]

Kill in Android/iOS en dan opnieuw openen?

Geen idee anders. Zo eens kijken of mijn lijst überhaupt wel klopt :+ heb het idee dat die ook niet helemaal juist is :P
Force stop heb ik al gedaan, helaas.

Ik doe normaal niet veel met de app, maar ik zag op XboxEra iemand die CrossfireX in al zijn 54GB heeft weten te installeren via de app, maar bij mij blijft er staan launch game in de app terwijl ik allang de game uninstalled heb.

Als ik de game via Game Pass binnen haal dan is het gewoon de 4GB versie en de campaign is locked. Ze hebben dus gewoon opnieuw alleen de MP versie op Game Pass gezet. Lachwekkend, sorry.
Pagina: 1 ... 314 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord